Er zijn er wel meer helaas...en die problemen ga je nog meer krijgen, ik heb 2x een nieuw ip gekregen en beide ip's stonden geblacklist op de Barracuda en Spamcop blacklist, als het straks random IP gaat worden en je kan echt geen vaste ip nummers meer krijgen dan ben je de pineut, want wat gaat iemand doen die spamt vanaf XMS, die komt uiteindelijk op een blacklist, daar wil ie graag vanaf dus gaat ie lopen klooien zodat hij een nieuw ipnummer krijgt toegewezen, maar gooi je zelf je modem een uurtje van de stroom of je sluit ff een ander lamptopje aan dan is het,hee ander mac nummer, ander ip, en krijg je dus met een beetje pech het ip van zo'n spammer, in mijn geval kon ik geen recepten meer aanvragen,geen ziekenhuis afspraken inplannen, omdat de vorige "eigenaar" van het verkregen ip zich misdragen had.
En er zijn helaas ook mensen die een eigen mailservertje willen draaien en het niet goed doen en per ongeluk als open relay staan te draaien, een hoop mailservers sturen een open abuse melding en als Hotmail daar er teveel van krijgt blokkeren ze het ip van de mailserver omdat men daar ook wel weet dat de spammer al weer een ander ip'tje krijgt.
Rekenblok schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:47:
[...]
Hier op got word er van je verwacht dat je eerst zelf wat onderzoek doet tussen de verschillen voordat je het maar lui gaat vragen..
Er is genoeg info te vinden om zelf een vergelijking te maken namelijk, begin daarom eerst even met het lezen van de start post

Het is ook heel moeilijk, want elk horrorverhaal is vaak een momentopname die even later weer is opgelost.
Ik kan het gelukkig goed vergelijken,heb Ziggo,heb XMS en CD.
Maar nu zit ik in een redelijk grote stad, Ziggo is hier qua internet en TV perfect, maar in een dorpje verderop kan Ziggo wel bagger zijn, dus je kan met die info ook erg weinig.
Misschien is het goed om als XMS een "proefabonnement" te geven van een maand, bevalt het niet dan kun je er nog onderuit, bij Ziggo zijn het allemaal maandabonnementen.
Daarnaast is de kabel gewoon storingsgevoeliger, zit je met 20 meter aan elkaar geknoopt Karwei kabel dan zal je heel wat meer ontevreden zijn met Ziggo, als iedereen op de Ziggo Fora echt Hirschmann spullen zou hebben dan nam ik vandaag nog aandelen.
Ook een schotel kan je tegen een muur aankwakken,maar gebruik je geen signaalmetertje dan kan bij een klein schoteltje een wolk al voldoende zijn om je ontvangst goed te verpesten terwijl diezelfde schotel goed uitgericht het gewoon nog doet.
/offtopic, mijn schotel in Griekenland is kapot, die is 1,5 meter, vanwege de ligging is een parabool schotel het best, da's naast de kosten wel wat anders uitrichten dan hier in Nederland
[
Voor 33% gewijzigd door
Nick39 op 19-06-2012 15:03
]