Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 23:01:
[...]
Zelf twijfel ik nog of ik teso ga spelen, ben bijna 30 en weinig tijd helaas om veel uur in een nieuwe mmo te spelen.
Het jammere is dat ESO naar mijn mening daar juist voor geschikt is, alleen prijzen ze zichzelf echt enorm uit de markt voor die doelgroep :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Waarom denk je dat ?
Zou juist zeggen dat TESO uitermate geschikt is voor die doelgroep.

In Wildstar zie je duidelijk de focus op end game en de weg ernaar toe is gewoon weer simpel MMO saai.
Speel na al een behoorlijke tijd in die beta en het valt gewoon vies tegen, niks qua vernieuwing of wat dan ook. Plus met een baan etc. heb ik eigenlijk ook geen tijd meer voor raiding etc.

Daarom lijkt TESO met een verhaal en meer focus op het questen uitermate geschikt.
Plus ik vind (persoonlijke mening) dat TESO meer innovatie heeft dan bijvoorbeeld Wildstar.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Caelorum schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:45:
[...]

Hoooo, zoveel ook weer niet... Maar er zit wel een paar honderd uur aan quests in ja. Die heb ik nog echt niet allemaal gedaan, maar hoe meer ik er nu doe, hoe slechter de prijs/content verhouding voor mij wordt bij launch.

[...]

Ik vind dat het spel wel stukken beter is met minder mensen. Ik kom ze af en toe tegen, maar dat is zeg maar eens per uur out in the open ofzo. In de steden zie je ze uiteraard wat meer. Verder moet je ze redelijk opzoeken. Ik hoop dan ook dat ze de servers zo inrichten dat er nooit echt veel in hetzelfde gebied worden geplaatst. Het mooie van die megaserver is natuurlijk dat ze dit dynamisch kunnen aanpassen en je dus nooit in te volle of te lege servers en gebieden komt te zitten. In de stresstests waren de gebieden echt overduidelijk overbevolkt. Startgebied bijv. had denk ik ruim 20x meer mensen dan zou moeten.
De PTS server is dan weer te leeg eigenlijk.
Maar heb het al eerder gezegd, het spel valt en staat een beetje met hoe agressief ze gaan instancen. Persoonlijk ben ik van mening dat ze het nu veels te weinig doen, en je daardoor andere spelers tegenkomt op plekken waar dat niet zou moeten (sneaken uit gevangenis anyone?), maar ze kunnen het ook teveel doen, waardoor het spel een singleplayer wordt doordat je niemand tegenkomt.
Als ik zo jouw opmerkingen lees speel jij niet een MMO in de Elder Scrolls universum, maar TES 6 waar toevallig ook soms een andere speler rondloopt. Klopt dat?
Caelorum schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 00:27:
[...]

Het jammere is dat ESO naar mijn mening daar juist voor geschikt is, alleen prijzen ze zichzelf echt enorm uit de markt voor die doelgroep :/
Want dan is deze quote te begrijpen. Na mijn beperkte speeltijd in de laatste beta had ik het gevoel Skyrim met multi-player mogelijkheden te spelen en niet een MMO. En elke maand een bedrag te betalen voor een spel dat geen MMO is ga ik dus niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Iusedto schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:31:
Waarom denk je dat ?
Zou juist zeggen dat TESO uitermate geschikt is voor die doelgroep.

In Wildstar zie je duidelijk de focus op end game en de weg ernaar toe is gewoon weer simpel MMO saai.
Speel na al een behoorlijke tijd in die beta en het valt gewoon vies tegen, niks qua vernieuwing of wat dan ook. Plus met een baan etc. heb ik eigenlijk ook geen tijd meer voor raiding etc.

Daarom lijkt TESO met een verhaal en meer focus op het questen uitermate geschikt.
Plus ik vind (persoonlijke mening) dat TESO meer innovatie heeft dan bijvoorbeeld Wildstar.
Serieus meer innovatie? Zoals? De enige reden waarom quests anders aanvoelen is door de manier hoe het wordt verteld, het is nog steeds de standaard kill this, fetch this, go to this zoals in iedere MMO. Het enige wat ik kan verzinnen wat misschien lichtelijk innovatief is, is de crafting. De rest is al is geweest alleen anders uitgewerkt.

Wildstar heeft alleen de combat en endgame die goed is uitgewerkt, de rest valt mij ook tegen. Blijft een mening natuurlijk.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 09:31:
Waarom denk je dat ?
Zou juist zeggen dat TESO uitermate geschikt is voor die doelgroep. [...]
Dat zeg ik toch ook? Ze hebben alleen een te hoge maandelijkse prijs voor die doelgroep denk ik.
RoseSolane schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:45:
[...] Als ik zo jouw opmerkingen lees speel jij niet een MMO in de Elder Scrolls universum, maar TES 6 waar toevallig ook soms een andere speler rondloopt. Klopt dat? [...]
Het voelt vaak wel alsof ik Multi-player TES 6 speel en geen MMO. Echt samenspelen doe ik wel eens, maar over het algemeen niet. Ik ben dan ook geen diehard MMO'er en in alle MMO's die ik heb gespeeld, speel ik uiteindelijk 99% van de tijd alleen. Het is natuurlijk mooi dat ESO dat toelaat, maar de prijs is er niet echt ideaal voor :) Overigens komt het ook voor een groot deel dat de tijden waarop ik speel niet overeenkomt met waar de rest op speelt. Het aandeel Europeanen in de PTS is behoorlijk laag. Dat maakt samenspelen iets minder praktisch, want je wil niet een 3 uur lang gevecht starten om 12 uur s'nachts. Nog even afgezien van dat ik mij probeer (en soms faal) te beperken in het aantal uren dan ik speel per week. Het spel is behoorlijk verslavend IMO en ik heb nog wel wat meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Laatst online: 12-09 07:47
Caelorum schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:31:
[...]

Dat zeg ik toch ook? Ze hebben alleen een te hoge maandelijkse prijs voor die doelgroep denk ik.

[...]

Het voelt vaak wel alsof ik Multi-player TES 6 speel en geen MMO. Echt samenspelen doe ik wel eens, maar over het algemeen niet. Ik ben dan ook geen diehard MMO'er en in alle MMO's die ik heb gespeeld, speel ik uiteindelijk 99% van de tijd alleen. Het is natuurlijk mooi dat ESO dat toelaat, maar de prijs is er niet echt ideaal voor :) Overigens komt het ook voor een groot deel dat de tijden waarop ik speel niet overeenkomt met waar de rest op speelt. Het aandeel Europeanen in de PTS is behoorlijk laag. Dat maakt samenspelen iets minder praktisch, want je wil niet een 3 uur lang gevecht starten om 12 uur s'nachts. Nog even afgezien van dat ik mij probeer (en soms faal) te beperken in het aantal uren dan ik speel per week. Het spel is behoorlijk verslavend IMO en ik heb nog wel wat meer te doen.
In twee zinnen de reden waarom ik voorlopig deze game niet ga aanschaffen. Misschien is het spel de aanschafprijs alleen al waard voor het levelen van 1 tot 50. Maar niet in combinatie met een tijdslimiet van één maand. Op basis van wat ik tot nu toe heb gezien (beperkt) en gelezen (veel meer) denk ik dat dit spel misschien wel 3 keer de aanschafprijs waard is, voor elke alliance één keer. Maar die tijdslimiet :|

Ik ben nu de uitgebreide review aan het lezen op Tamriel Foundry (tussen het vrijdagmiddag werken door :P) en misschien dat ik daarna weer anders over denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:14:
Ja, we worden oud :)
Alhoewel jij 2 jaar jonger bent zie ik nu :'(

Helaas is mijn Ultima ( Felluca FTW) kring nu erg klein aan het worden maar na bijna 17 jaar vind ik dat nog lang geduurt hebben, hehe
Een aantal zit nog in SWTOR en WOW, de rest speelt geen MMO's meer.

Zoals het er nu uitziet ben ik de enige die naar TESO gaat en waarschijnlijk 1 collega hier op werk.
Mocht je zin hebben om online kennis te maken, kom eens langs op onze TeamSpeak server. We spelen nu ff minder omdat we van alles te doen hebben en in afwachting zijn van Teso, maar je bent van harte welkom.

Heel klein cluppie van gasten van 40-45 ongeveer en we kunnen wel wat relaxed volk gebruiken om de gesprekken levendig te houden ;). En wel leuk om te kletsen over class, race, alliance op voorhand etc.

Edit: Teamspeak info kan ik je geven via een PM ;).

[ Voor 2% gewijzigd door Ngangatar op 23-02-2014 20:04 . Reden: toevoeging ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Als dit waar is zijn het goede ontwikkelingen:

"As reported on MMORPG.com, a Reddit user has posted some information regarding what some are speculation is the latest patch on the ESO Beta PTS.

In the Reddit thread, user inx_n states that according to a forum post on the “Rerolled Forums,” users of the PTS have reported the following:

Collision detection with NPCs just got put in.
You can also now skip the starter islands and go straight to the first city in your area. You can port back to starter islands if you want.
Mob difficulty increase slightly starting at level 5.
Buffs and nerfs to class abilities
Fixed an issue where many abilities were not properly obeying line of sight rules.
Of course, this is speculative, as no word has come officially from Zenimax that any of this has been implemented. A lot of outlets and fans reported that the starter islands were too slow, and the ability to skip them could be a direct result of this feedback. The collision detecting in NPC’s, again if the rumor is substantiated by Zenimax, could also be resulting from the combat as being described as “floaty” in a lot of instances, my opinion included.

This could all have also been apart of the larger plan from the beginning as well, but we won’t know until Zenimax either announces this, or the next beta test reveals whether this rumor is in fact true"

http://elderscrollsotr.my...starter-islands-optional/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ngangatar schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:02:
[...]
Mocht je zin hebben om online kennis te maken, kom eens langs op onze TeamSpeak server. We spelen nu ff minder omdat we van alles te doen hebben en in afwachting zijn van Teso, maar je bent van harte welkom.

Heel klein cluppie van gasten van 40-45 ongeveer en we kunnen wel wat relaxed volk gebruiken om de gesprekken levendig te houden ;). En wel leuk om te kletsen over class, race, alliance op voorhand etc.
Lijkt me erg leuk :)
Teamspeak zal ik moeten installeren. A heb ik dat nooit gebruikt en B heb ik net een nieuwe PC gekocht :)

Hmm, nieuwe beta test komt er snel aan :
https://twitter.com/TESOnline

Kan ik eindelijk eens een mage levelen :)

Speel in MMO's altijd een "juggernaut" klasse, groot,sterk en langzaam maar de mage in TESO lijkt me enorm leuk om te spelen. En wat gameplay filmpjes op Youtube brengen me toch aan het twijfelen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:52:
[...]

Lijkt me erg leuk :)
Teamspeak zal ik moeten installeren. A heb ik dat nooit gebruikt en B heb ik net een nieuwe PC gekocht :)

Hmm, nieuwe beta test komt er snel aan :
https://twitter.com/TESOnline

Kan ik eindelijk eens een mage levelen :)

Speel in MMO's altijd een "juggernaut" klasse, groot,sterk en langzaam maar de mage in TESO lijkt me enorm leuk om te spelen. En wat gameplay filmpjes op Youtube brengen me toch aan het twijfelen.
Lijkt ons ook erg leuk, installeer TS gewoon wanneer je tijd hebt, wij zitten er vanavond in ieder geval. Installeren is 1 minuut werk en instellingen zijn ook niet erg moeilijk, we kletsen je wel door de belangrijkste dingen.

En een nieuwe computer vlak voor TESO uitkomt, prima planning :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Mijn vrouw had daar een heel andere mening over :)

Mooie nieuwe laptop op werk aangeschaft(HP Probook) en nieuwe PC(Dell XPS) voor thuis. De 250Gb SSD was eigenlijk waar het me vooral om ging.

Dit zijn trouwens die sorcerer filmpjes die ik bedoelde :
YouTube: Elder Scrolls Online - Sorcerer Gameplay (Storm Calling)
YouTube: Elder Scrolls Online - Questing (Shattered Grove)

Klasse ziet er gewoon erg goed uit.

De leukste klasse tot nu toe vond ik :

2 handed Nord templar met later de bow skill
en dragon knight met one handed shield , geen tweede wapen kunnen testen maar misschien bow of 2hnd. Zou hier dan Imperial als ras kiezen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:27:
Mijn vrouw had daar een heel andere mening over :)

Mooie nieuwe laptop op werk aangeschaft(HP Probook) en nieuwe PC(Dell XPS) voor thuis. De 250Gb SSD was eigenlijk waar het me vooral om ging.

Dit zijn trouwens die sorcerer filmpjes die ik bedoelde :
YouTube: Elder Scrolls Online - Sorcerer Gameplay (Storm Calling)
YouTube: Elder Scrolls Online - Questing (Shattered Grove)

Klasse ziet er gewoon erg goed uit.

De leukste klasse tot nu toe vond ik :

2 handed Nord templar met later de bow skill
en dragon knight met one handed shield , geen tweede wapen kunnen testen maar misschien bow of 2hnd. Zou hier dan Imperial als ras kiezen :)
Ik heb ze doorgestuurd, vanavond eens bekijken. Heb vanavond staan om lekker te verdiepen in TESO en een class te kiezen. Aangezien PVP een belangrijk iets gaat worden en ik er soms alleen op uittrek of in kleine groepjes van 3-5 man lijkt een archer/stealth class me erg leuk ook.

Maar ook de summoner trekt me erg aan, wellicht toch die warlock uit Wow welke blijft trekken, althans de lock skills ten tijd van Molten Core. En dan die summoner wellicht combineren met Bow, vreemde combi maar moet kunnen werken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Navuri schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:20:
Als dit waar is zijn het goede ontwikkelingen: [...]
This could all have also been apart of the larger plan from the beginning as well, but we won’t know until Zenimax either announces this, or the next beta test reveals whether this rumor is in fact true"
[...]
Zenimax luistert erg goed naar al het commentaar. Dat is ook waarom ze toen hebben besloten het crafting systeem compleet om te gooien. Ze zijn niet bang om echt grote veranderingen door te voeren tijdens de beta, dat is al wel duidelijk. Ik heb ook vernomen, dat een belangrijk deel van het spel nog niet eens in de PTS is aangekomen en nog steeds inhouse wordt getest. Ben dan ook benieuwd wat het precies is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ah iets compleet nieuws? Mmm cool. Ik wil het spel graag spelen, maar voor mij moeten enkele dingen nog wat beter worden. En ik moet mijn PS4 buddies overhalen oef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Caelorum schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:22:
[...]
Ik heb ook vernomen, dat een belangrijk deel van het spel nog niet eens in de PTS is aangekomen en nog steeds inhouse wordt getest. Ben dan ook benieuwd wat het precies is ^^
Met een maand te gaan mogen ze dan wel opschieten :)
Dit gerucht heb ik ooit ook gelezen (geen idee waar) maar kan dat nog ?
Jij hebt end game gehaald zonder dus het kan niet enorm belangrijk zijn (?)\

Misschien meer events/scenario's of solo dungeons :?
Tijd zal het leren

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:57:
[...]

Met een maand te gaan mogen ze dan wel opschieten :)
Dit gerucht heb ik ooit ook gelezen (geen idee waar) maar kan dat nog ?
Jij hebt end game gehaald zonder dus het kan niet enorm belangrijk zijn (?)\

Misschien meer events/scenario's of solo dungeons :?
Tijd zal het leren
Ik heb weer mega veel zin om zo weer noob te zijn, gebieden te exploren met gevaar voor leven en te gatheren. En ja, treasuremaps, geen idee nog hoe men dat heeft opgezet, dat zoek ik vanavond uit, maar ik mis het oude systeem van Ultima Online bij treasure hunting.

Je had een cartograaf nodig om de map te ontcijferen, een miner om de schat op te graven, een lockpicker om deze open te maken en dan zaten er nog de nodige traps op. En uiteraard mobspawns, veel en sterke mobspawns ;).

Het level van de map 1-5, bepaalde welk level de professions moesten wezen om deze te kunnen ontcijferen, vinden, openen etc.

Noob@heart ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Vind net dit op hun twitter :

"The Thieves Guild and the Dark Brotherhood will be added to #ESO a little later on."

Misschien is dit die toevoeging wel.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:29:
Vind net dit op hun twitter :
"The Thieves Guild and the Dark Brotherhood will be added to #ESO a little later on."
Misschien is dit die toevoeging wel.
Dat was al bekend. Ze zouden beiden na launch toevoegen in een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Jij denkt/weet dat er nog meer aan komt voor release ?

Mag trouwens nu ook gestreamed worden tijdens volgende beta.
Kan ondertussen echt niet meer wachten :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:46:
Jij denkt/weet dat er nog meer aan komt voor release ?

Mag trouwens nu ook gestreamed worden tijdens volgende beta.
Kan ondertussen echt niet meer wachten :)
TS gegevens in je message box ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gezien, merci :)

Zat nog wat te lezen of een soort van melee DoT damage en heal build en dat zag er leuk uit (op papier)
Class is dan een dragon knight met dual weild. Imperial ivm heal (red diamond) ( Dark Elf is ook zeer goed) daarna Searing strikes en gemorphed om te healen. Lavawhip morphed to heal. Dark Talons morphed voor AOE DoT.Twins slahes (DW line) morphed to heal.
Etc, etc, maar het basis idee lijkt me logisch.

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 25-02-2014 11:28 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb gisteren wat filmpjes zitten kijken en wordt steeds ongeduldiger. Het eerste filmpje van Lusedto met de sorcerer is wel erg, erg goed opgezet, duidelijke uitleg en ik heb met plezier zitten kijken.

Zelden kan ik me meer dan 30 muten vermaken met puur een gameplay filmpje maar de tijd vloog om.

Vanavond maar eens zoeken op Daedric Summoning filmpjes en hopelijk een filmpje met daarin de combi Daedric Summoning / Archery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Fans van The Elder Scrolls Online, we hebben de hand weten te leggen op een flinke stapel bètakeys!

We mogen ruim 600 keys weggeven die toegang geven tot een korte test die komend weekend, van 28 februari tot 3 maart, plaatsvindt.

Bij deze dus alvast een kleine waarschuwing vooraf dat we de keys morgen, woensdag 26 februari, weg gaan geven. We beginnen om 15:00 uur en een link naar de pagina waar je een key aan kunt vragen komt hier in deze thread van het forum te staan. Houd het forum dus goed in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Nice, lekker bezig hoor :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:16
Hier alvast iets om iemand blij te maken voordat Tweakers dit gaat doen!

LXKHWARNRMRA9JW9GKJ3 :+

[ Voor 74% gewijzigd door Pedr0 op 25-02-2014 19:08 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exyzi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-08 07:34
Nog iemand interesse in een beta-key die aankomende vrijdag in gaat?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Voor de mensen die al beta hadden, kun je dit weekend dan weer of heb je een nieuwe code nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Voor het vorig weekend werd ik ook weer uitgenodigd nadat ik het stresstest-weekend ervoor had meegedaan. Ik verwacht daarom dat ik nog uitgenodigd ga worden. Ze willen nu zo veel mogelijk mensen toegang geven lijkt me. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ze nu vooral 'nieuwe' mensen erop willen hebben...

Edit: ik heb de uitnodiging binnen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Moraxv op 25-02-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Mmmz dus moet wel een nieuwe krijgen dus... Nou afwachten dan :)

Of morgen even kijken hoe ze hier worden uitgedeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door FerdiV op 25-02-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:43
exyzi schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:18:
Nog iemand interesse in een beta-key die aankomende vrijdag in gaat?

Members only:
Congratulations!

You now have access to The Elder Scrolls® Online BETA!

Thank you,

- The Elder Scrolls® Online Team

Bedankt!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdour
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 15:38
FerdiV schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:33:
Mmmz dus moet wel een nieuwe krijgen dus... Nou afwachten dan :)

Of morgen even kijken hoe ze hier worden uitgedeeld.
ZOS_JoBurba Administrator, Moderator admin
8:36PM
It does take some time to send out as many invites as we are sending out today, so be patient. General reminder, if you have been in a past beta you do not need to enter a new key to play this beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Members only:

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Laatst online: 03-09 20:35
Kan iemand mij een vrienden sleutel sturen als PM voor een vriend van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

itsme schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:53:
Members only:
Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Heb hem!

BTW echt bizar die lijst aan updates!!!

Ze hebben veel aangepast. Andere start, npc collision, (de)acceleratie met rennen, meer combat feedback etc.

http://www.reddit.com/r/e...upcoming_v018_patchnotes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

First post, maar long time reader en zal mijn friends invite ook posten:

ALG39XTF3ELAXD6G553R

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:14

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Members only:
een friendkey voor dit weekend.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:15:
First post, maar long time reader en zal mijn friends invite ook posten:

ALG39XTF3ELAXD6G553R

mvg
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En nog eentje
Members only:

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calderas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-02 22:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:13:
[...]BTW echt bizar die lijst aan updates!!!

Ze hebben veel aangepast. Andere start, npc collision, (de)acceleratie met rennen, meer combat feedback etc.[...]
Mooie lijst he? Eén probleem met de npc collision is dat je nu op bepaalde punten 'vast' kan komen te zitten doordat de NPC's de weg uit de tent of de stad in blokkeren. Gelukkig kan je een dodge roll langs ze op doen, maar veel mensen zullen dat niet weten en behoorlijk pissed worden ^^
Oh, en summoned minions en pets van andere spelers hebben ook collision boxes en zijn dus behoorlijk vervelend :P
En dan het derde punt is dat hoewel ze Havok gebruiken de collision geen physics component hebben. Het is alsof je tegen een muur aan loopt. Nee, een muur beweegt nog meer dan objecten waar je tegenaan loopt. Overigens zijn het ook geen echte boxes, voor veel wel, maar heb me laten vertellen dat de crabs aan de bovenkant schuin aflopen zodat je er vanaf glijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:49

garathane

l'enfer, c'est les Autres

FKETDNCT39LRHRAKEWMP

Hopla,nog eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
Members only:

Have fun :)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 14:37
Ozzy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:15:
Members only:
een friendkey voor dit weekend.
Thank you! Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wow, wat een ongelofelijke hoeveelheid veranderingen en verbeteringen.
Die patch lijst is enorm :)

Die mini dark anchors( Fissures) is leuk gevonden als je meer solo speelt of geen mensen in de omgeving hebt voor een dark anchor.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Iusedto schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:21:
Wow, wat een ongelofelijke hoeveelheid veranderingen en verbeteringen.
Die patch lijst is enorm :)

Die mini dark anchors( Fissures) is leuk gevonden als je meer solo speelt of geen mensen in de omgeving hebt voor een dark anchor.
Als ik op Patch Notes klik in mijn launcher kom ik maar een hele kleine lijst met patches tegen. Waar heb jij die lange lijst gevonden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
http://www.reddit.com/r/e...upcoming_v018_patchnotes/

Stond in een paar posts naar boven :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:22
Als je al eens eerder hebt meegedaan aan de beta dan hoef je niets te doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ja, klopt.
Je kan gewoon updaten en inloggen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Jeeej ik kan Zaterdag weer ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:14:
Als je al eens eerder hebt meegedaan aan de beta dan hoef je niets te doen toch?
Klopt, maar als je de beta-client nog niet geopend hebt sinds vorige keer is er een vrij grote download die de client omzet naar een 'europe' versie als ik me niet vergis.

Het is misschien aan te raden die nu al uit te voeren om tijd uit te sparen. Ikzelf heb zelfs de oude client eraf gegooid, even een cleaner laten lopen en opnieuw de client gedownload via de website. Kwestie van met een propere lei te beginnen eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katonze
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-07 10:20
Je mag zeker niet de europese versie downloaden als je dit weekend wil meedoen aan de beta.
Ze willen een grote stress test doen en iederen moet op de NA server spelen.
Als je de EU versie hebt kan je dus niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Players should note that the current beta will ONLY be testing the North American server and requires the launcher's region to be set to the United States.

Changing the region to Europe will result in the launcher downloading a new version of the game client. Using that new client, the player will not be able to take part in the upcoming beta
Mooi waardeloos aangezien ik die EU client er nu op heb zitten.
Ze hadden die optie nooit moeten activeren vind ik.

NU moet ik weer de US versie downloaden

[ Voor 18% gewijzigd door Iusedto op 26-02-2014 09:39 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Friend key voor komende weekend:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Goed om te weten.

Heerlijke lijst met patches overigens, men is lekker bezig. Hopelijk flink veel tijd om te testen dit weekend (op de zaterdag na :() zodat we meer te weten komen wederom.

Wij hebben iig met 3 man de beta toegang. Fanatiek aan de gang en via Teamspeak kletsen over hoe, wat en waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Nog een friend key:
XDJXY6GKA7GK9FAXTKKW

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Voor de mensen die (net als ik) de EU client hebben is hier een simpele manier om dit terug te draaien :
If players downloaded the European version of the beta client by accident, they can still take part in the current beta. The steps are listed below.

Windows users:

Click "Settings" in the top right of the launcher.
Change the region to "United States" and click "Apply."
Exit the launcher and locate the client's install folder (most often C:\Program Files (x86)\Zenimax Online).
Rename the folder "The Elder Scrolls Online (EU)" to "The Elder Scrolls Online."
Open the launcher and ensure your region is still set to "United States" and that you can access the North American server.
https://help.elderscrolls.../answers/detail/a_id/5836

Scheelt weer 30Gb downloaden :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauriceb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 21:54
Een friend key: TAAF6PNXTYHDE6MWD577

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Iusedto schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:13:
Voor de mensen die (net als ik) de EU client hebben is hier een simpele manier om dit terug te draaien :

[...]

Hoe moet ik dan aan mijn downloadlimiet komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

mauriceb schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:41:
Een friend key: TAAF6PNXTYHDE6MWD577
Werkt helaas niet meer :(

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katonze
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-07 10:20
6TEE5YFLCEL55A36H9TM hier nog een friend key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

ik krijg elke keer te staan dat de beta niet in session is ?

zijn er meerdere of doe ik wat fout :o

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
Dat komt omdat de beta vrijdag om 12:00 pas begint.

[ Voor 3% gewijzigd door Navuri op 26-02-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

owwh :$ sorry dom van me haha ..

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
katonze schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:56:
6TEE5YFLCEL55A36H9TM hier nog een friend key.
Thanks, got it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Members only:

have fun :D

[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 26-02-2014 12:20 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

spartacusNLD schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:20:
Members only:

have fun :D
Was al te laat :'(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hier staan tienduizenden keys verdeeld over 5 links. Gaat geeneens heel erg snel.

http://www.reddit.com/r/e...a_key_giveaway_megathead/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ngangatar schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:32:
[...]

Hier staan tienduizenden keys verdeeld over 5 links. Gaat geeneens heel erg snel.

http://www.reddit.com/r/e...a_key_giveaway_megathead/
Dank u ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadasz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:19
Heb me speciaal hiervoor geregistreerd. ;) Lees al langer op Tweakers met veel plezier het nieuws en op GoT.
Voor de mensen die ook mee willen doen aan de Beta dit weekend
Members only:
Code al gebruikt.
Veel plezier er mee.

Ingame speel ik onder Kaduk als Argonian Templar level 12/13 of zo als er nog mensen zijn die samen willen spelen. Ik zal vrijdag aardig wat uren online zijn en op zaterdag en zondag voornamelijk de ochtend en middag.

see ya ingame :)

Model Y P Midnight Cherry Red/White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Kadasz schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:50:
Heb me speciaal hiervoor geregistreerd. ;) Lees al langer op Tweakers met veel plezier het nieuws en op GoT.
Voor de mensen die ook mee willen doen aan de Beta dit weekend
Members only:

Veel plezier er mee.

Ingame speel ik onder Kaduk als Argonian Templar level 12/13 of zo als er nog mensen zijn die samen willen spelen. Ik zal vrijdag aardig wat uren online zijn en op zaterdag en zondag voornamelijk de ochtend en middag.

see ya ingame :)
Awesome, heb em gepakt en ga hem vanavond eens even installeren.
Ben erg benieuwd of TESO me een beetje kan pakken.

Probeer vandaag nog wel mee te doen met de loting (was ik toch al van plan), mocht ik daar wat winnen dan zie je de key hier weer terug :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Ben zelf niet meer geïnteresseerd in dit spel aangezien het vanaf de launch afhankelijk is van maandelijkse betalingen.. En voor spellen houd ik daar niet zo van.

Hier mijn 'Friend' key, veel plezier in de aankomende BETA :D

Members only:

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Veel plezier :)
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
Ok, we gaan beginnen met het verloten van de keys. Wie belangstelling heeft; klik hier: http://tweakers.net/key/kjnbkjbuiv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Ik heb ook nog 3 codes om weg te geven :)
DM en je hebt er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet ik hem hier ook maar even neer:
Members only:

Geef wel even aan of je hem hebt gebruikt.. dan weten de mensen na jou het ook en hoeven ze geen tijd te verspillen.

[ Voor 47% gewijzigd door Caelorum op 26-02-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Members only: title

Have fun!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 18:19
ik geef ook 1 code weg. first come first get dus stuur maar en dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
hoe groot is dit spel wel niet.... :? ? heb ook 2 mappen elder scrolls online en elder scrolls online EU. kan ik er 1 verwijderen? zit inmiddels al aan de 60 GB aan downloads (and counting). harde schijf begint beetje vol te raken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zat op 37GB, maar geen idee wat er nu wel/niet in zat, ik zat tot 3x toe aan 0byte vrije ruimte, dus dat zal wel paar keer fout zijn gegaan :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Als ik moet kiezen tussen TESO en carnaval, kies ik toch liever voor carnaval.

Dus voor eenieder die nog geen key heeft:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Laatst online: 10-09 23:56
Wilt iemand zijn Wildstar key ruilen voor een ESO key? Ik heb een ESO key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:22
Stark schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:03:
Wilt iemand zijn Wildstar key ruilen voor een ESO key? Ik heb een ESO key.
je hebt een PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hyptonize schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:57:
Als ik moet kiezen tussen TESO en carnaval, kies ik toch liever voor carnaval.
Ik dacht te lezen dat jij Wildstar als carnaval zag (vrolijke kleurtjes enzo), maar die oost-gekken van Nederland hebben hun feestje weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hazeldinho schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:51:
hoe groot is dit spel wel niet.... :? ? heb ook 2 mappen elder scrolls online en elder scrolls online EU. kan ik er 1 verwijderen? zit inmiddels al aan de 60 GB aan downloads (and counting). harde schijf begint beetje vol te raken 8)7
Spel is 30GB groot na installeren en je kan voor aankomend weekend de ESO EU folder gewoon verwijderen. Zorg er wel voor dat je voordat je dat doet in de launcher aangeeft dat je de US regio wilt.

Oh en zie net dat ze nieuwe placeholder Opening Cinematics hebben geplaatst in \Zenimax Online\The Elder Scrolls Online\depot\Video Om ze te openen moet je even The Rad Video Tools downloaden en installeren op http://www.radgametools.com/bnkdown.htm
SinergyX schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:28:
[...] maar die oost-gekken van Nederland hebben hun feestje weer :P
Carnaval is ook beneden de rivieren ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 26-02-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

JFRRYCX9GLYM779MCKH5

Zo, plezier met die code mensjes

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

SinergyX schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:28:
[...]

Ik dacht te lezen dat jij Wildstar als carnaval zag (vrolijke kleurtjes enzo), maar die oost-gekken van Nederland hebben hun feestje weer :P
offtopic:
Nee, ik ga écht carnaval vieren. Op z'n Brabants, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
De keys die wij hebben gekregen zijn inmiddels vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
oke heb er 1 over: komt die!! :D

7HJFKJJGTM5L3HYGRFMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Hazeldinho schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:44:
oke heb er 1 over: komt die!! :D

7HJFKJJGTM5L3HYGRFMX
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 15:10
A337M3T4D9J33T4K5R4L
CXDT9YHNMWNPP773WDPG
CRY7LERPTC94PE56EJE6

Veel plezier.

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

katonze schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:31:
Je mag zeker niet de europese versie downloaden als je dit weekend wil meedoen aan de beta.
Ze willen een grote stress test doen en iederen moet op de NA server spelen.
Als je de EU versie hebt kan je dus niet inloggen.
Bedankt voor de tip, goed dat ik het nog zie of ik had prijs vrijdagavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wscholten93
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:53
hier een key die ik heb gekregen als "bring a friend" key

Members only:

en nog een "bring a friend" key:

Members only:

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik heb op mijn Mac de region aangepast van Europe naar United States. Echter hoefde ik mijn map niet aan te passen (er stond geen EU bij) en ook heeft hij niks anders gedownload. Doe ik dit nu wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:19
Als iemand zijn Wildstar key wilt ruilen voor een ESO key kan je mij een bericht sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FerdiV schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:00:
Ik heb op mijn Mac de region aangepast van Europe naar United States. Echter hoefde ik mijn map niet aan te passen (er stond geen EU bij) en ook heeft hij niks anders gedownload. Doe ik dit nu wel goed?
Jup, volgens mij download die ook niet automatisch de EU versie meer en was dat tijdelijk. Anders kan je voor de zekerheid in de client even op Repair klikken. Daarna zou alles goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Iusedto schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:13:

[...]

Ik heb alles behalve de map aangepast, ik heb eso op andere schijf geinstalleerd want te weinig ruimte op de C:\

De map waar de game in staat heette al The Elder Scrolls Online.... :?
Zou dit dan moeten werken?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Laatst online: 11-09 23:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Ik heb nog 2 Beta keys :-).

Als je interesse hebt PM me maar. Wie het eerst komt wie het eerst maalt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:48

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Members only:

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Wat een gezeur met installeren. Voor de installer/launcher hadden ze beter een voorbeeld aan Battle.net kunnen nemen. Die download meteen, zonder hoeven te installeren.

Heb nu aan 50 GB vrij op m'n SSD nog niet genoeg ... :/
Pagina: 1 ... 14 ... 66 Laatste