Geldt dat ook voor het browser gebruik en crashes m.b.t. javascript?Roel1966 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:11:
Bij mij vond ik sommige dingen ook langzamer geworden dan voor de update maar nadat ik het tablet helemaal schoongeveegd heb ( powertoets met volume down en dan wipe all data ) werkt ie nu weer prima. Let wel erop dat met die totale wipe je ook alle geinstalleerde apps en data kwijt bent maar die kan je normaal gesproken weer terughalen via google play.
Voor zover ik tot nu toe kan zien zijn de crashes weg, alleen java is wel helemaal verdwenen nu.ralph075 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:06:
[...]
Geldt dat ook voor het browser gebruik en crashes m.b.t. javascript?
Dat is juist het probleem...Ik gebruik bv. deze siteRoel1966 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:11:
[...]
Voor zover ik tot nu toe kan zien zijn de crashes weg, alleen java is wel helemaal verdwenen nu.
http://www.france-voyage....es-cote-d-azur-region.htm
waar ik bv met "virtueel bezoek" de omgeving wil bekijken en voor routeplanning in een bepaalde omgeving uitzet en dat werkt dus niet meer. (Heeft het wel gedaan)
Na inladen van deze Homepage, met Java ingeschakeld ,wordt hij eruit gegooit en gaat terug naar de Desktop.
Met chrome kan ik alleen bv de route plannen en geen "virtuele rondgang" aanklikken, want dan krijg ik de
melding "" Uw internetverbindng is niet in staat toegang te maken tot de virtuele bezoeken"".

Buiten dat, is Chrome ook nog erg traag.
99,9 % Van de Computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord
Tja, als ik de beheerder van die site was had ik al lang ervoor gezorgd dat de site ook via html5 werkt en al zeker bij reisgidsen en dergelijke. Op deze manier is die site ook niet bereikbaar voor Ipad bezitters en dat zijn er ook nogal wat en in de toekomst ook de Android tablets die alleen nog html5 ondersteunen. Daarbij te bedenken dat er genoeg mensen zijn die op de bank met het tablet hun vakantie zullen plannen.The Brook schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:59:
Dat is juist het probleem...Ik gebruik bv. deze site
waar ik bv met "virtueel bezoek" de omgeving wil bekijken en voor routeplanning in een bepaalde omgeving uitzet en dat werkt dus niet meer. (Heeft het wel gedaan)
Na inladen van deze Homepage, met Java ingeschakeld ,wordt hij eruit gegooit en gaat terug naar de Desktop.
Met chrome kan ik alleen bv de route plannen en geen "virtuele rondgang" aanklikken, want dan krijg ik de
melding "" Uw internetverbindng is niet in staat toegang te maken tot de virtuele bezoeken"".![]()
![]()
Buiten dat, is Chrome ook nog erg traag.
Voor mij persoonlijk vind ik het niet zo'n probleem omdat ik eigenlijk bijna zelden tot nooit met het tablet surf op internet. Vind surfen op de gewone pc toch nog altijd een stuk prettiger en gebruik mijn tablet vooral voor boekjes lezen waarbij een tablet weer veel handiger is. Ook filmpjes kijken doe ik eigenlijk bijna nooit op het tablet omdat ik een tv toch wel een stuk prettiger kijken vind.
Ik dacht "zal ik ook eens proberen". Nou, een succes in Chrome, met java script uit doen de bookmarks het helemaal niet meer... Kortom geen succes... Of gebruiken jullie nog de ICS browser? Ik gebruik trouwens nu voornamelijk Firefox, die synchroniseert goed met m'n andere PC's.Henk schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:34:
Dat uitschakelen van JS heeft hier ook een stevige snelheidsboost gegeven, zonder browser2ram btw. Heb op wat hele kleine puntjes na, weinig noodzaak gehad om mijn tablet te rooten
In plaats van alles wipen zou je natuurlijk ook in het applicatie menu alleen de lokale data van de browser kunnen wissen. Weet niet of dat hetzelfde effect heeft maar zou denken van wel.Roel1966 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:11:
Bij mij vond ik sommige dingen ook langzamer geworden dan voor de update maar nadat ik het tablet helemaal schoongeveegd heb ( powertoets met volume down en dan wipe all data ) werkt ie nu weer prima.
Ik kan het zelf niet controleren, de ICS browser, Chrome en Firefox doen het alle drie prima bij mij op JB.
[ Voor 34% gewijzigd door pe1dnn op 11-09-2012 20:07 ]
Oeps, kan in vorige reactie, sorry...
[ Voor 94% gewijzigd door pe1dnn op 11-09-2012 20:04 ]
Ik kan het zelf niet controleren, de ICS browser, Chrome en Firefox doen het alle drie prima bij mij op JB.
[/quote]
Naar aanleiding van bovenstaande Firefox geinstalleerd en geprobeerd.....
Na opstarten en de Homepage opgevraagd van:
Kreeg een melding van Firefox om een plug-in te installeren, dir gedaan en terrreeeeee, alles werd afgespeeld.
Dus het is een plug-in (vraag niet welke) waarom Chrome en de standaard browser, de virtuele rondleiding niet kan afspelen.( in JB).
Daarom ben ik een " een beetje blij ".
[/quote]
Naar aanleiding van bovenstaande Firefox geinstalleerd en geprobeerd.....
Na opstarten en de Homepage opgevraagd van:
Kreeg een melding van Firefox om een plug-in te installeren, dir gedaan en terrreeeeee, alles werd afgespeeld.
Dus het is een plug-in (vraag niet welke) waarom Chrome en de standaard browser, de virtuele rondleiding niet kan afspelen.( in JB).
Daarom ben ik een " een beetje blij ".
99,9 % Van de Computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord
Ik heb xbmc nu op mijn tablet gezet. Best wel okay, tot nu toe speelt vrijwel alles wat ik getest heb goed. Echter het afspelen van video_ts gaat niet goed. Ik kan wel afzonderlijke vob bestanden spelen maar wanneer ik een ifo bestand aanklik volgt er een foutmelding. Jammer!
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Het hoort eigenlijk niet helemaal in dit topic maar aangezien er nog steeds geen accessoirestopic is voor de TF300 plaats ik het maar eventjes hier neer. Voor degenen die het nog niet weten en de bookcases onhandig vinden in het gebruik, zijn er ook siliconen backcases voor de TF300.
Vandaag heb ik dus de siliconen case binnen gekregen van het merk Skique die ik via Amazon besteld had maar dan wel ongeveer 3 weken onderweg is geweest. Evenzogoed is het een zeer fijne case en voelt stevig aan en past verder perfect.
Ook zijn alle openingen gewoon bereikbaar en is de zwarte rand van het scherm ook nu beschermd dus ideaal vooral voor wanneer je veel leest en die bookcaseflap dan elke keer in de weg zit zoals bij mij.
Vandaag heb ik dus de siliconen case binnen gekregen van het merk Skique die ik via Amazon besteld had maar dan wel ongeveer 3 weken onderweg is geweest. Evenzogoed is het een zeer fijne case en voelt stevig aan en past verder perfect.
Ook zijn alle openingen gewoon bereikbaar en is de zwarte rand van het scherm ook nu beschermd dus ideaal vooral voor wanneer je veel leest en die bookcaseflap dan elke keer in de weg zit zoals bij mij.
Is die al uit beta dan? Zo niet dan verklaart dat een hoop..Ejorne schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:15:
Ik heb xbmc nu op mijn tablet gezet. Best wel okay, tot nu toe speelt vrijwel alles wat ik getest heb goed. Echter het afspelen van video_ts gaat niet goed. Ik kan wel afzonderlijke vob bestanden spelen maar wanneer ik een ifo bestand aanklik volgt er een foutmelding. Jammer!
Zelf maar even gevraagd aangezien hier ook niemand het leek te weten:
--------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw email,
Helaas hebben wij op het moment nog geen 4.1 jelly bean update voor de tf300g wanneer deze gaat uitkomen is helaas ook niet bekend.
U kunt onze website in de gaten houden voor eventuele updates of de website www.tweakers.net
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerdt.
Met vriendelijke groet,
Naam van support mevrouw,,
Asus tsd.
--------------------------------
Ze bedoelt natuurlijik de tf300tg, maar dat maakt niet uit.
Teleurstellend. Is er buiten 3G echt zoveel anders aan de TG?
Wel grappig dat ze tweakers aanhaalt. Weet zij veel dat ik daar al dagelijks meerdere malen kijk.
--------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw email,
Helaas hebben wij op het moment nog geen 4.1 jelly bean update voor de tf300g wanneer deze gaat uitkomen is helaas ook niet bekend.
U kunt onze website in de gaten houden voor eventuele updates of de website www.tweakers.net
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerdt.
Met vriendelijke groet,
Naam van support mevrouw,,
Asus tsd.
--------------------------------
Ze bedoelt natuurlijik de tf300tg, maar dat maakt niet uit.
Teleurstellend. Is er buiten 3G echt zoveel anders aan de TG?
Wel grappig dat ze tweakers aanhaalt. Weet zij veel dat ik daar al dagelijks meerdere malen kijk.
[ Voor 6% gewijzigd door KnoxNL op 13-09-2012 17:40 ]
Dit doet Asus in de U.S. ook met XDA-forums, maar ik weet niet of ik het tof moet vinden dat de communities erkend worden door een grote fabrikant, of teleurgesteld moet zijn dat internetforums de functie van techsupport overnemen.
Ik sta op het punt deze tab aan te schaffen. Erg prima tablet, maar ik hoor verschillende verhalen over de backlight bleeding. Bij veel reviews hoor je er niemand over, maar bij enkele wel. Verschilt het per model?
Hier is er veel backlight bleeding aanwezig (onder zwartvergelijking)
productreview: Asus Transformer Pad 300T 3G + Dock 32GB Blauw review door T.Struik
Overigens twijfel ik nog tussen de kleuren blauw en wit
Groeten
productreview: Asus Transformer Pad 300T 3G + Dock 32GB Blauw review door T.Struik
Groeten
Ik zie alleen wat bleeding bij een zwart scherm en maximale helderheid.mrhp schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:47:
Overigens zou ik de blauwe niet echt blauw noemen
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Let dus op dat er voorlopig geen android 4.1 is, zie mijn post.mrhp schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:47:
Ik sta op het punt deze tab aan te schaffen. Erg prima tablet, maar ik hoor verschillende verhalen over de backlight bleeding. Bij veel reviews hoor je er niemand over, maar bij enkele wel. Verschilt het per model?
Groeten
Wat is eigenlijk de standaardbrowser op de TF300TG, (dus met ics), er staat alleen maar "browser"en whatbrowser.org geeft Safari aan. Neem toch niet aan dat dit de safaribrowser is?
standaard browser op de tf300 is de Browser, van jelly bean is het 4.1.miles schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:04:
Wat is eigenlijk de standaardbrowser op de TF300TG, (dus met ics), er staat alleen maar "browser"en whatbrowser.org geeft Safari aan. Neem toch niet aan dat dit de safaribrowser is?
Waarbij geloof ik de Browser gebaseerd is op webkit net zoals safari.
Mijn originele adapter/usb kabel helaas op vakantieadres achtergebleven. Deze is wel leverbaar via de Asus webshop, maar die vind ik nogal duur, 42 euro ofzo. Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat de connector van de tf300 hetzelfde is als die van eerdere modellen (tf101/tf201). Kan iemand dit bevestigen?
Ik zie namelijk op ebay dit soort niet originele adapters:
http://www.ebay.com/itm/w...iewItem&item=280868701861
Lijkt me een stuk goedkopere oplossing, of is het een slecht idee een niet originele lader te gebruiken?
Ik zie namelijk op ebay dit soort niet originele adapters:
http://www.ebay.com/itm/w...iewItem&item=280868701861
Lijkt me een stuk goedkopere oplossing, of is het een slecht idee een niet originele lader te gebruiken?
Is gewoon dezelfde, docks zijn onderling ook te gebruiken, al past dat niet zo netjes in elkaar als de dock die echt bij je tablet hoort
Verwijderd
Het is inderdaad zelfde, ik heb een tf101 en mijn vrouw een tf300, de stekkers zijn hetzelfde
Dank voor jullie reacties, ik ga bestellen
Voor de goede orde:
Ik heb na het raadplegen op internet en informatie inwinnen bij mijn computerwinkel niet het juiste antwoord kunnen vinden /gekregen op mijn volgende probleem:
Omdat ik binnenkort naar Japan ga en er in de meeste hotels geen WIFI beschikbaar is maar wel een
Lan -kabel verbinding en toch graag mijn tablet wil gebruiken zijn mijn twee mogelijkheden aangedragen;
alleen kan niemand mijn garanderen of dit ook daadwerkelijk werkt.
1. Een routertje met accespoint
2. Een usb - lan adapter ( die op het toetsenbord moet worden aangesloten)
Volgens mij werkt optie 2 niet in combinatie met Android en aansluiting toetsenbord.
Heeft iemand ervaring met het gebruik van de Asus 300 met een routertje met accespoint waarop
een Lan kabel kan worden aangesloten.in het buitenland.
Ik heb na het raadplegen op internet en informatie inwinnen bij mijn computerwinkel niet het juiste antwoord kunnen vinden /gekregen op mijn volgende probleem:
Omdat ik binnenkort naar Japan ga en er in de meeste hotels geen WIFI beschikbaar is maar wel een
Lan -kabel verbinding en toch graag mijn tablet wil gebruiken zijn mijn twee mogelijkheden aangedragen;
Volgens mij werkt optie 2 niet in combinatie met Android en aansluiting toetsenbord.
Heeft iemand ervaring met het gebruik van de Asus 300 met een routertje met accespoint waarop
een Lan kabel kan worden aangesloten.in het buitenland.
Optie 1 zal altijd werken want je creeert gewoon dezelfde situatie als dat je thuis hebt en een losse router gebruikt naast het modem. Trouwens elke wifi router van tegenwoordig heeft al standaard een ingebouwd accespoint dus daar hoef je geen speciale router voor aan te schaffen.Hansw1 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:56:
Optie 2 durf ik niet te zeggen en zal inderdaad in combinatie met Android niet of in elk geval heel moeilijk compatibel zijn.
Ik heb voor precies dezelfde situatie (oke, China dan) de TP-Link WR702N Nano router gekocht. Ideaal apparaatje, superdraagbaar en evt te voeden vanuit je USB poort. Heeft bij mij uitstekend gewerkt in combinatie met de 300T. En kost niksHansw1 schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:56:
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Zijn er meer mensen die net een update kregen?
Android 4.1.1
Build 10.4.2.13-20120907
Android 4.1.1
Build 10.4.2.13-20120907
[ Voor 31% gewijzigd door rgras op 17-09-2012 20:38 ]
Yup. Nog niet geinstalleerd, moet hem eerst opladen en backuppen.rgras schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:37:
Zijn er meer mensen die net een update kregen?
Android 4.1.1
Build 10.4.2.13-20120907
Ook op XDA de nodige meldingen dat ie zich gemeld heeft: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1891415
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Mijn ervaring is alleen dat routers binnen een netwerk met routers niet altijd doen wat je er van verwacht zonder het e.e.a. in te stellen. Zou een puur accesspoint dan niet makkelijker zijn?Roel1966 schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:23:
[...]
Optie 1 zal altijd werken want je creeert gewoon dezelfde situatie als dat je thuis hebt en een losse router gebruikt naast het modem. Trouwens elke wifi router van tegenwoordig heeft al standaard een ingebouwd accespoint dus daar hoef je geen speciale router voor aan te schaffen.
Ik ben niet zo'n wifi held wat dat betreft, maar ik denk ik gooi het toch maar even op, mogen de experts het afknallen als ik er naast zit
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
In principe kan een router ook puur en alleen als accespoint dienen maar ook bij een accespoint zal je toch e.e.a. moeten instellen afhankelijk op welk netwerk je komt te zitten. En tja ook een accespoint kan wel eens moeilijk doen dus in die zin zal het niet veel uit maken. Wel valt het mij ook op dat accespoints gemiddeld duurder zijn dan een simpele router en je in feite dan ongeveer hetzelfde hebt.LiquidT_NL schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:11:
Mijn ervaring is alleen dat routers binnen een netwerk met routers niet altijd doen wat je er van verwacht zonder het e.e.a. in te stellen. Zou een puur accesspoint dan niet makkelijker zijn?
Ik ben niet zo'n wifi held wat dat betreft, maar ik denk ik gooi het toch maar even op, mogen de experts het afknallen als ik er naast zit
Twee adapters (1 tablet > usb, 1 usb > utp) en een kabel aan je tablet lijkt me toch ook verre van ideaal. Het is ook nog maar de vraag of je een netwerk adapter onder android werkend krijgt.
Ik zou dus ook zeggen, schaf een compacte router aan en verdiep je indien nodig iets meer in het gebruik Accesspoints, WiFi, DHCP, etc.
Ik zou dus ook zeggen, schaf een compacte router aan en verdiep je indien nodig iets meer in het gebruik Accesspoints, WiFi, DHCP, etc.
Science is stranger than fiction
Aangezien op de Tegra 3 ook Windows 8 wordt gedraaid, zou het dan ook mogelijk zijn dat het later naar de TF300 komt ? Oftwel via een Custom rom ?
Asus zelf gaat het nooit doen, maar er is, afhankelijk van de rest van de gebruikte onderdelen, wel een kansje dat er een blije rombouwer met dit spul aan de gang gaat jaKrishh schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:58:
Aangezien op de Tegra 3 ook Windows 8 wordt gedraaid, zou het dan ook mogelijk zijn dat het later naar de TF300 komt ? Oftwel via een Custom rom ?
Wel oppassen als je dat zo gaat gebruiken. Als je hem gewoon in opengeklapte toestand laat zal het wel geen probleem zijn, maar als je hem ook nog open en dicht gaat doen is dat wel een probleem. Als het niet exact past dan komt de druk op verkeerde plaatsen en gaat de boel stuk.Henk schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:30:
Is gewoon dezelfde, docks zijn onderling ook te gebruiken, al past dat niet zo netjes in elkaar als de dock die echt bij je tablet hoort
Op zo'n scharnier constructie komt een heel grote kracht te staan, je scherm is een geweldige hefboom en het scharnier maar klein. Als het scharnier 5 mm is en je scherm 20 cm dan resulteert elke Newton druk op het scherm bij het inklappen op een 40x zo grootte kracht op het scharnier. Het is niet voor niets dat scharnieren bij Notebooks een zwakke plek zijn die het vaak als eerste begeeft of scheuren geeft.
Die kracht komt ook op de constructie voor het docken van het tablet in het dock en is dus extra gevoelig. Vandaar dat het gewoon 100% precies moet passen en de docs van de TF101, TF201 en TF300 allemaal net ietsje verschillend zijn. Ik meen gehoord te hebben dat de TF700 en TF201 exact gelijk zijn qua vormfactor van het dock. Elektrisch gezien zijn ze uitwisselbaar, mechanisch niet.
Verwijderd
Weet iemand hoe ik spelletjes zoals hidden chronicles op facebook werkende krijg op de 300t?
Leuk die TF300 10.4.2.13-20120907 update, maar weet iemand wat het fixed? Ik heb hem operationeel, maar merk tot nu toe geen verschil. Las wel op het transformerforum een gebruiker die beweerde dat het een breuk in het glas repareerde en en ander die daarna stelde dat hij hem dus voor de update gerust tegen een muur zou kunnen gooien... Maar een serieus overzicht van de aanpassingen heb ik nog niet gezien.
Jammer, mijne is net onderweg om het glas te laten repareren. Hoe er in hemelsnaam een breuk in het glas is gekomen is mij een raadsel.
(ik snap dat de update geen glas breuk kan repareren tenzij je in sprookjes geloofd)
(ik snap dat de update geen glas breuk kan repareren tenzij je in sprookjes geloofd)
Misschien heeft Asus een tube doorzichtige glaslijm onder het scherm ingebouwd die geactiveerd word door die updateeRRoR.InSiDe schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:59:
Jammer, mijne is net onderweg om het glas te laten repareren. Hoe er in hemelsnaam een breuk in het glas is gekomen is mij een raadsel.
Nou ik gooide hem na die update bijna tegen een muur. Ik hoopte namelijk dat ik de 300T na de update gewoon voor browsen zou kunnen gebruiken, wat nog steeds niet het geval is. Moet je voor de "gein" eens de website http://www.boston.com/bigpicture/ openenpe1dnn schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:34:
ander die daarna stelde dat hij hem dus voor de update gerust tegen een muur zou kunnen gooien...

Browsen was de nr1 reden om zo'n apparaat te kopen dus ik ben nog steeds lichtelijk teleur gesteld.
Of is er al een manier om de laatste software versie te rooten?? Ben benieuwd naar die browser2ram.apk namelijk.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
die site doet het goed op mijn 300t. zonder browser2ram. al eens geprobeerd om een factory reset te geven?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Als je chrome gebruikt; zet in geavanceerde instellingen even je javascript uit, dat maakte hier een wereld van verschil :-)westergas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 07:06:
[...]
Nou ik gooide hem na die update bijna tegen een muur. Ik hoopte namelijk dat ik de 300T na de update gewoon voor browsen zou kunnen gebruiken, wat nog steeds niet het geval is. Moet je voor de "gein" eens de website http://www.boston.com/bigpicture/ openenBrowser knalt er bij mij ook nog steeds regelmatig uit, wat een drama.
Browsen was de nr1 reden om zo'n apparaat te kopen dus ik ben nog steeds lichtelijk teleur gesteld.
Of is er al een manier om de laatste software versie te rooten?? Ben benieuwd naar die browser2ram.apk namelijk.
Zit er erg hard over na te denken om er ook 1 te kopen, alleen ik twijfel of ik er een dock bij moet kopen. Wat raden jullie trouwens aan.
Je hebt een langere accu tijd maar wat vinden jullie verder zo handig aan die dock, hoor graag jullie bevindingen
Je hebt een langere accu tijd maar wat vinden jullie verder zo handig aan die dock, hoor graag jullie bevindingen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik heb het dock erbij, maar als ik eerlijk moet zijn gebruik ik m vrij weinig, eigenlijk alleen maar als stand als ik een film kijk of als ik foto's van een SD kaart wil kijken.Pierre61 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:49:
Zit er erg hard over na te denken om er ook 1 te kopen, alleen ik twijfel of ik er een dock bij moet kopen. Wat raden jullie trouwens aan.
Nog wat anders, sinds de JB update heb ik al meermalen gehad dat de klok rechtsonderin een verkeerde tijd aangeeft, nu staat ie op 19:55 terwijl de klok op het lockscreen gewoon de goede tijd (11:55) aangeeft

[ Voor 62% gewijzigd door hellboy123 op 19-09-2012 11:57 ]
Ja vorige week nog, haalt niets uit.reyals schreef op woensdag 19 september 2012 @ 07:42:
die site doet het goed op mijn 300t. zonder browser2ram. al eens geprobeerd om een factory reset te geven?
Zal Asus eens bellen, wellicht word het weer een retourtje Czech Republic voor mijn 300T

Doet die site het bij jou (helemaal) niet of is het alleen traag? Bij mij doet die site het wel inclusief banners e.d. maar het duurt wel een tijdje voordat de site geheel geladen is.westergas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:31:
[...]
Ja vorige week nog, haalt niets uit.
Zal Asus eens bellen, wellicht word het weer een retourtje Czech Republic voor mijn 300T
Dat de browser eruit knalt heb ik eigenlijk geen last van. Alleen gisteren (en nu nog steeds zie ik) met de ibood hunt site wel voortdurend.
[ Voor 13% gewijzigd door Ejorne op 19-09-2012 19:10 ]
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Hij doet het wel maar met het bekende probleem. Laden duurt lang en als je dan probeert te scrollen krijg je de melding dat de browser niet reageert en of je wil wachten. Ik heb me er inmiddels bij neer gelegd (snel he?Ejorne schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:07:
[...]
Doet die site het bij jou (helemaal) niet of is het alleen traag? Bij mij doet die site het wel inclusief banners e.d. maar het duurt wel een tijdje voordat de site geheel geladen is.
Dat de browser eruit knalt heb ik eigenlijk geen last van. Alleen gisteren (en nu nog steeds zie ik) met de ibood hunt site wel voortdurend.
Moet denk ik accepteren dat een tablet niet net zo smooth is qua browser als een i5 met 8gb ram
Sinds een tijd heb ik ook een 300t alleen heb ik soms dat als ik een foto neem de foto helemaal groen is of artifacts vertoont. Dit heb ik alleen maar met de back camera. Iemand een idee wat het kan zijn?

[ Voor 21% gewijzigd door InfoTracer op 20-09-2012 21:55 ]
Ik zou zeggen: stuk. Naar je leverancier voor een oplossing dus...InfoTracer schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:09:
Sinds een tijd heb ik ook een 300t alleen heb ik soms dat als ik een foto neem de foto helemaal groen is of artifacts vertoont. Dit heb ik alleen maar met de back camera. Iemand een idee wat het kan zijn?
Mwoah... browsen is juist iets wat relatief hardware-onafhankelijk zou moeten zijn en vooral afhankelijk is van de snelheid van je verbinding. Qua laad-snelheid merk ik ook maar weinig verschil tussen mijn tf300 en mijn i7 met 16gb ram...westergas schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:23:
[...]
Hij doet het wel maar met het bekende probleem. Laden duurt lang en als je dan probeert te scrollen krijg je de melding dat de browser niet reageert en of je wil wachten. Ik heb me er inmiddels bij neer gelegd (snel he?) en wacht gewoon totdat de site in zijn geheel geladen is. Dan heb je eigenlijk nergens last van.
Moet denk ik accepteren dat een tablet niet net zo smooth is qua browser als een i5 met 8gb ram
Heb er eerder over gelezen, ik dacht hier, maar zie het zo snel niet terug in het topic. Wellicht dat het op xda was. Volgens mij was het bij die persoon opgelost na de laatste update. Zal even kijken of ik het terug kan vinden.InfoTracer schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yes, gevonden: zie hier op xda
Probleem ontstond na update van ICS->JB en is gefixd na de laatste OTA.
[ Voor 13% gewijzigd door ralph075 op 20-09-2012 22:44 . Reden: link gevonden ]
Helaas zijn de foto`s gemaakt met de update van vandaag. Had gehoopt dat de update het zou verhelpen. Heb geen zin om de tablet een tijd kwijt te zijn voor reparatie en alles weer te moeten installeren.ralph075 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:37:
[...]
Heb er eerder over gelezen, ik dacht hier, maar zie het zo snel niet terug in het topic. Wellicht dat het op xda was. Volgens mij was het bij die persoon opgelost na de laatste update. Zal even kijken of ik het terug kan vinden.
Yes, gevonden: zie hier op xda
Probleem ontstond na update van ICS->JB en is gefixd na de laatste OTA.
Ik heb hier ook last van gehad met mijn Transformer Prime, op eens deed de rear camera het niet meer, kreeg een mooi groen beeld voor me neus. Heb toen de Prime via een RMA aangeboden voor reparatie. Donderdagmiddag was de prime opgehaald en had hem woensdagmiddag weer netjes terug... Al met al binnen een week retour gekregen.InfoTracer schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:57:
[...]
Helaas zijn de foto`s gemaakt met de update van vandaag. Had gehoopt dat de update het zou verhelpen. Heb geen zin om de tablet een tijd kwijt te zijn voor reparatie en alles weer te moeten installeren.
Overigens hielp een harde reset niet bij mij. Ze hebben de gehele camera vervangen. Succes
En was je pad unlocked en geroot? Just curious hoe asus nl hier mee omgaat, dit schijnt nogal te verschillen.Xandos schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:58:
[...]
Ik heb hier ook last van gehad met mijn Transformer Prime, op eens deed de rear camera het niet meer, kreeg een mooi groen beeld voor me neus. Heb toen de Prime via een RMA aangeboden voor reparatie. Donderdagmiddag was de prime opgehaald en had hem woensdagmiddag weer netjes terug... Al met al binnen een week retour gekregen.
Overigens hielp een harde reset niet bij mij. Ze hebben de gehele camera vervangen. Succes
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik heb zojuist mijn 300t ontvangen, moet deze eerst opgeladen worden voordat je 'm voor het eerst kan opstarten? Want ik krijg als ik op de aan knop druk alleen een icoontje van een batterij te zien.
In handleidingen staat altijd: eerst batterij opladen tot maximum.
Ik heb dat persoonlijk nog nooit gedaan, al mijn apparatuur dat op batterijen/accu's werkt, doe ik op het laadsnoer en wacht ongeveer 1 uur, daarna moet ik er echt mee gaan spelen.
Dat spelen doe ik dan wel, met het oplaadsnoer aangesloten.
Tot op heden werken alle apparaten nog normaal.
Ik heb dat persoonlijk nog nooit gedaan, al mijn apparatuur dat op batterijen/accu's werkt, doe ik op het laadsnoer en wacht ongeveer 1 uur, daarna moet ik er echt mee gaan spelen.
Dat spelen doe ik dan wel, met het oplaadsnoer aangesloten.
Tot op heden werken alle apparaten nog normaal.
Haha, dat heb ik zelf ook altijd. Het viel me alleen op dat de tablet gewoon niet opstart... Normaal gesproken doen ze dat wel. Naja, nog maar even geduld hebben dus
Mijn pad is toen retour gegaan in originele staat dus geen unlock of gerootrenzo4000 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:03:
[...]
En was je pad unlocked en geroot? Just curious hoe asus nl hier mee omgaat, dit schijnt nogal te verschillen.
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Krijg binnenkort mijn TF300 en wil hem eigenlijk wel rooten, aangezien ik dit met mijn Samsung SII ook heb en me dat prima bevalt. Maar zou het zonde vinden als dan ook gelijk de garantie weg is.. Iemand hier ervaringen mee? Of dat als je hem unroot het wel zou kunnen?renzo4000 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:03:
[...]
En was je pad unlocked en geroot? Just curious hoe asus nl hier mee omgaat, dit schijnt nogal te verschillen.
Rooten is nog niet zo erg, want dat is nog wel terug te draaien ... unlocken daarentegen weer niet en dat laatste heb je in de meeste gevallen nodig om te kunnen rooten / custom roms te installeren. Check ook XDA, daar zijn een paar topics met garantie gevallen. Het schijnt nogal te verschillen per land hoe soepel ze zijn.Kiwitje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:33:
[...]
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Krijg binnenkort mijn TF300 en wil hem eigenlijk wel rooten, aangezien ik dit met mijn Samsung SII ook heb en me dat prima bevalt. Maar zou het zonde vinden als dan ook gelijk de garantie weg is.. Iemand hier ervaringen mee? Of dat als je hem unroot het wel zou kunnen?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
De mijne is netjes geroot zonder te unlocken. Niet je wel onder ics doen.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Hoezo zonder unlocken ? Je moet toch je tablet unlocken om hem te kunnen rooten ?
Hoe het bij JB is weet ik niet, maar op ICS kon je eenvoudig root krijgen zonder te hoeven unlocken. Daarmee heb je dan nog gewoon garantie, aangezien je alleen bij unlock aangeeft af te zien van garantie.Krishh schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:39:
Hoezo zonder unlocken ? Je moet toch je tablet unlocken om hem te kunnen rooten ?
Vandaag een TF300 gekocht. Wat een topding! Vanavond eens meenemen naar een feestje waar ik draai, kan ik achteraf nog een beetje relaxen en spelen
Rooten denk ik pas na de herfstvakantie te gaan doen, eerst even wachten voor evt defecten en als 'ie goed werkt, rooten geblazen. Zijn er eigenlijk typische ''known issues'' met deze tablet? Mijn HTC One X heeft bijvoorbeeld heel slecht wifi ontvangst (waarbij de 300T echt geweldig ontvangst heeft trouwens) en de iPhone 4 heeft de zeer bekende ''death grip''.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Tijd om je one x voor reparatie op te geven, wifi ontvangst van mijn one x is echt stuk beter dan van mijn 300T. (one x heeft wifi probleem is bekent) Heb tablet nu anderhalf dag paar uur goed mee gespeeld, vooral bij de nieuwe angry birds app wil hij nog wel eens vast lopen. Ook als je gaat multitasken bijvoorbeeld apps downloaden en msn, dan reageert tablet gewoon erg sloom. Ook de browser moet eerst volledig uitgeladen zijn anders krijg je ook kleine vastlopers van een paar seconden. Dit viel mij vies tegen aangezien ik ongeveer zelfde had verwacht als bij mijn one x. Ook het beeldscherm is gewoon minder dat viel mij ook direct op vaak moet je op webpagina's nog even klein stukje inzoomen voor dat de letters scherp worden.BeefHazard schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:05:
Vandaag een TF300 gekocht. Wat een topding! Vanavond eens meenemen naar een feestje waar ik draai, kan ik achteraf nog een beetje relaxen en spelenRooten denk ik pas na de herfstvakantie te gaan doen, eerst even wachten voor evt defecten en als 'ie goed werkt, rooten geblazen. Zijn er eigenlijk typische ''known issues'' met deze tablet? Mijn HTC One X heeft bijvoorbeeld heel slecht wifi ontvangst (waarbij de 300T echt geweldig ontvangst heeft trouwens) en de iPhone 4 heeft de zeer bekende ''death grip''.
Ik heb nu alle niet nuttige apps uitgeschakeld dit scheelt behoorlijk wat geheugen. Ik hoop dan ook dat hiermee mijn problemen over zijn, zo niet ga ik eerst voor een factory reset (eerder in dit topic werd aangegeven dat dit problemen oplost) Zo niet ga ik toch aan het rooten, heb er vandaag nog over nagedacht maar binnen 24 uur rooten leek me iets teveel van het goede.
Voor de rest bevalt dit tablet meer dan goed zeker een blijvertje!
Schijnen helaas meet 300T's last van te hebben, dat Bad Piggies slecht draait.Practics schreef op zondag 30 september 2012 @ 03:44:
[...]
...vooral bij de nieuwe angry birds app wil hij nog wel eens vast lopen....
Bij mijn 300T, draait die soepel, en in ene begint die traag te worden, te stotteren en dan kan ik er op gaan wachten dat ik het buroblad weer zie.
Ondanks, dat is de game wel erg leuk.
Hoi sinds het weekend het apparaatje in huis (de 32Gb +3G). Heb via de wifi de tablet geupdate, was even bezig met instaleren en downloaden: op het eind werd de camera geupdate.
Echter is ik zie weinig verschillen met de eerdere versie, klopt het dat de firmware na de update nogsteeds op 4.03 staat? Ik heb het gevoel dat het geheel niet naar JB is geupdate...firmware moet toch naar 4.1?
En dat de flash-steeds aangeeft dat het niet werkt?
Echter is ik zie weinig verschillen met de eerdere versie, klopt het dat de firmware na de update nogsteeds op 4.03 staat? Ik heb het gevoel dat het geheel niet naar JB is geupdate...firmware moet toch naar 4.1?
[ Voor 13% gewijzigd door Sannieboy op 01-10-2012 11:23 ]
Ik heb de tablet nu al een paar dagen en ik wil graag een hoes bestellen inclusief standaard. Heeft iemand leuke aanbevelingen?
Na de update moet je firmware op 4.1 staan. Wat gebeurt er als je controleert op updates? Krijg je updates te zien of geeft hij aan dat je tablet up to date is?Sannieboy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:45:
Hoi sinds het weekend het apparaatje in huis (de 32Gb +3G). Heb via de wifi de tablet geupdate, was even bezig met instaleren en downloaden: op het eind werd de camera geupdate.
Firmware voor dat apparaat met JB is er niet. 1 of 2 paginas terug heb ik de email gepost van support van asus.
Ze weten niet of/wanneer het komt.
Baal zelf ook als een stekker, buiten de 3g kaart lijkt me er geen verschil. =/
Ze weten niet of/wanneer het komt.
Baal zelf ook als een stekker, buiten de 3g kaart lijkt me er geen verschil. =/
En daar is de update voor de TF300 3G versie. Na de update 4.1.1
Wat een toeval 
Morgen maar even proberen, hij ligt nog op 't werk.
Bedankt Asus, maar voor mijn gemoedsrust geef dan de volgende keer aan dat hij er gewoon komt, al weet je geen datum.
EDIT: Ik zie hem nog niet op de site. Heb jij hem OTA?
Bedankt Asus, maar voor mijn gemoedsrust geef dan de volgende keer aan dat hij er gewoon komt, al weet je geen datum.
[ Voor 13% gewijzigd door KnoxNL op 01-10-2012 19:15 ]
Yup.
KnoxNL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:14:
Wat een toeval
Verwijderd
Heb me tf300 geupdate naar JB direct na de aankoop vorige week, Flash werkt gewoon bij mij.
Alleen krijg ik de torrent clients niet werkend, heb aDownloader, tTorrent en uTorrent geprobeerd de torrents openen wel maar ze wilen niet downloaden.
Iemand hier een oplossing voor of is dit een bekend probleem?
Alleen krijg ik de torrent clients niet werkend, heb aDownloader, tTorrent en uTorrent geprobeerd de torrents openen wel maar ze wilen niet downloaden.
Iemand hier een oplossing voor of is dit een bekend probleem?
+1Practics schreef op zondag 30 september 2012 @ 03:44:
[...]
Tijd om je one x voor reparatie op te geven, wifi ontvangst van mijn one x is echt stuk beter dan van mijn 300T.
Ook hier sta ik volledig achter. Mocht je hem rooten ben ik erg benieuwd of ie daar van is op geknapt. Die browser krijg ik echt grijze haren van.Ook de browser moet eerst volledig uitgeladen zijn anders krijg je ook kleine vastlopers van een paar seconden. Dit viel mij vies tegen aangezien ik ongeveer zelfde had verwacht als bij mijn one x.
Hey, kan nu wel of niet? update 4.1.1 heb ik nog niet. Ik zit op 4.0.3.e.looijenga schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:09:
En daar is de update voor de TF300 3G versie. Na de update 4.1.1
Wel stom als ze de uitrol voor 3G bezitters niet tegelijkertijd uitbrengen.
Ik ben al een tijd op zoek naar een goede hoes voor de tablet, als ik op pad ga neem ik het toetsenbord toch niet mee heb ik al gemerkt. In dit topic zijn meerdere cases bespraken, maar helaas worden de voorbeelden van ebay en amazon niet meer naar NL verstuurd.. Verder is er in NL vrij weinig te vinden, en alleen tegen belachelijk hoge prijzen. Daarom heb ik maar de volgende besteld:
http://dx.com/p/protectiv...er-pad-tf300-black-136733
In totaal nog geen 10 euro, ik laat nog wel weten of de case een aanrader is.

Misschien rollen ze hem uit op serienummer?
Sannieboy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:57:
[...]
Hey, kan nu wel of niet? update 4.1.1 heb ik nog niet. Ik zit op 4.0.3.
Wel stom als ze de uitrol voor 3G bezitters niet tegelijkertijd uitbrengen.
Zo boeiend is de 4.1.1 update nou ook weer niet... ik heb 4.1 op de TF300, 4.0.3 op mijn S2, en die laatste zou ik eigenlijk liever willen zien op JB omdat ik daarop Google Now veel meer gebruik, wat ik nu via een omweg op ICS heb, dus het laat me echt koud wanneer de JB rom op de S2 komt...
imho is project boter een beetje overrated, en google now de echte functie waar je JB voor zou willen. Op je telefoon
imho is project boter een beetje overrated, en google now de echte functie waar je JB voor zou willen. Op je telefoon
Een stomme vraag:
Sinds de update naar JB kan ik de notificaties niet meer wgklikken dmv het kruisje, dit kruisje is niet meer aanwezig. Hoe kan ik dat nu doen? Bvd!
Sinds de update naar JB kan ik de notificaties niet meer wgklikken dmv het kruisje, dit kruisje is niet meer aanwezig. Hoe kan ik dat nu doen? Bvd!
naar rechts van het scherm af wipen? Enkele notificaties zoals die van het dock, de SD kaart en de koptelefoon kan je overigens niet verwijderenKnoxNL schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:30:
Een stomme vraag:
Zou wel gewoon moeten kunnen. Zie je het kruisje wel?KnoxNL schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:20:
jammer dat het niet meer in 1 keer kan maar ik ben geholpen!
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
hier is die nog wel gewoon aanwezig... vreemd om te horen dat dat niet bij iedereen (b)lijkt te zijn.LiquidT_NL schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:47:
[...]
Zou wel gewoon moeten kunnen. Zie je het kruisje wel?
Haha KnoxNL, druk gewoon op dat trap icoontje, daarmee haal je alles notificaties weg. Cheers!
Serieus? *schaam*
Ik had er al op gedrukt en kreeg toen het settings scherm. Zal er wel langs getouched hebben.
Excuses.
het valt mij op hoe meer ik met systeembeheer bezig ben beroepsmatig hoe minder goed ik dit soort dingen snap.
Ik had er al op gedrukt en kreeg toen het settings scherm. Zal er wel langs getouched hebben.
Excuses.
het valt mij op hoe meer ik met systeembeheer bezig ben beroepsmatig hoe minder goed ik dit soort dingen snap.
@KnoxNL: Als ik het goed zie, heb je niet het Asus notificatiescherm aanstaan, maar de standaard Android variant. Misschien dat de verklaring voor het ontbreken van het kruisje daarin zit...?
Ik zal eens kijken of ik daar tussen kan switchen.
Ik eb het kruisje altijd gehad en dit is de default look sinds de update naar 4.1.1
Ik eb het kruisje altijd gehad en dit is de default look sinds de update naar 4.1.1
Iemand deze manier om je 300T 4.1.1 te rooten zonder te unlocken al geprobeerd?
edit: laat maar...als ik het goed lees is dit als je 300T nog voorzien is van ICS. Gek word ik er van...denk dat ik hem toch maar ga unlocken als dit zo doorgaat. Of is het mogelijk om vanaf JB te downgraden naar ICS? Dacht het niet toch?
edit: laat maar...als ik het goed lees is dit als je 300T nog voorzien is van ICS. Gek word ik er van...denk dat ik hem toch maar ga unlocken als dit zo doorgaat. Of is het mogelijk om vanaf JB te downgraden naar ICS? Dacht het niet toch?
[ Voor 45% gewijzigd door westergas op 03-10-2012 13:12 ]
als je dan toch ICS erop krijgt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1689193 is erg gemakkelijk te rooten zonder te unlocken. maar (nog) alleen onder ICS
mag ik vragen waarom je hem wilt rooten Westergas?westergas schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:10:
Iemand deze manier om je 300T 4.1.1 te rooten zonder te unlocken al geprobeerd?
En je had gelijk. Man man man wat heb ik een hoop te leren mbt dit device. Terwijl ik al tijden een HTC sensation met Android ICS heb.ralph075 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:44:
@KnoxNL: Als ik het goed zie, heb je niet het Asus notificatiescherm aanstaan, maar de standaard Android variant. Misschien dat de verklaring voor het ontbreken van het kruisje daarin zit...?
Thanks.
Mijn eerste post vanaf mijn nieuwe witte 300T
Ik heb lang getwijfeld wat voor tablet ik zou aanschaffen. Uiteindelijk waren de opties teruggebracht tot 2: een iPad2 of deze. Mijn voorkeur ging altijd al uit naar Androidmaar het grote voordeel van een iPad boven alle android devices die ik ken is de schermverhouding. Voor het lezen van pdf-bestanden is een scherm dat de afmetingen van een A4tje benadert veel practischer. Ook voor browsen in portrait is het fijner. De dock en extra aansluitmogelijkheden hebben me echter voor de 300T laten kiezen. Dit apparaat kan mijn bejaarde laptopje compleet vervangen, zelfs het typen van een tekstje gaat verbazingwekkend goed. Ik zal het geen 4 pagina's volhouden maar voor het beantwoorden van mails is het zeker afdoende. En een muis kunnen aansluiten maakt de laptopvervanging compleet.
Nu ben ik bezig met het zoeken van de betere apps om het apparaat nog completer te maken. De MyLibrary app vind ik erg traag met grote pdfjes, voorlopig de Adobe Reader even geinstalleerd maar ik hoop dat het nog beter kan. Eigenlijk ben ik op zoek naar iets dat zowel pdf als cbz/cbr aankan. Epub lees ik wel op mijn ereader.
Verder tot zover Dolphin voor browsen, Astro voor filemanagement (hoewel ook TC geinstalleerd om eens te bekijken), evernote, wat site-specifieke apps zoals imdb en xda.
Ik vraag me nu af wat ik nodig heb om films van tablet op een tv te laten spelen via de hdmi-aansluiting (behalve een kabel natuurlijk). Kan ik gewoon met BSPlayer aan de gang met de tv als output? Het hele dlna-gebeuren heb ik geen verstand van en ik heb liever dat de tablet decodeert dan dat ik moet hopen dat de tv zin heeft in het bestandje.
Verder zijn suggesties qua must-have software uiteraard ook welkom, vooral Library-achtige oplossingen en Filemanagement.
Nu ben ik bezig met het zoeken van de betere apps om het apparaat nog completer te maken. De MyLibrary app vind ik erg traag met grote pdfjes, voorlopig de Adobe Reader even geinstalleerd maar ik hoop dat het nog beter kan. Eigenlijk ben ik op zoek naar iets dat zowel pdf als cbz/cbr aankan. Epub lees ik wel op mijn ereader.
Verder tot zover Dolphin voor browsen, Astro voor filemanagement (hoewel ook TC geinstalleerd om eens te bekijken), evernote, wat site-specifieke apps zoals imdb en xda.
Ik vraag me nu af wat ik nodig heb om films van tablet op een tv te laten spelen via de hdmi-aansluiting (behalve een kabel natuurlijk). Kan ik gewoon met BSPlayer aan de gang met de tv als output? Het hele dlna-gebeuren heb ik geen verstand van en ik heb liever dat de tablet decodeert dan dat ik moet hopen dat de tv zin heeft in het bestandje.
Verder zijn suggesties qua must-have software uiteraard ook welkom, vooral Library-achtige oplossingen en Filemanagement.
Ik heb deze hoes ook besteldhellboy123 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:31:
Ik ben al een tijd op zoek naar een goede hoes voor de tablet, als ik op pad ga neem ik het toetsenbord toch niet mee heb ik al gemerkt. In dit topic zijn meerdere cases bespraken, maar helaas worden de voorbeelden van ebay en amazon niet meer naar NL verstuurd.. Verder is er in NL vrij weinig te vinden, en alleen tegen belachelijk hoge prijzen. Daarom heb ik maar de volgende besteld:
[afbeelding]
Natuurlijk mag datTemo44 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:46:
mag ik vragen waarom je hem wilt rooten Westergas?
Omdat ik niet tevreden ben over de snelheid waarop de browser (grote) websites in het geheugen laad. De uw-browser-bakt-er-niets-van-wilt-u-nog-een-half-uurtje-wachten melding ben ik wel een beetje zat. Ik hoop dat browser2ram.apk de boel flink versneld. En daar heb je root voor nodig.
Dat zou voor mij inderdaad ook de enigste reden zijn om het apparaat the rooten, maar aangezien ik mijn garantie niet kwijt wil wacht ik wel tot er een methode is die werkt zonder het apparaat te moeten unlocken.westergas schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:30:
[...]
Natuurlijk mag dat![]()
Omdat ik niet tevreden ben over de snelheid waarop de browser (grote) websites in het geheugen laad. De uw-browser-bakt-er-niets-van-wilt-u-nog-een-half-uurtje-wachten melding ben ik wel een beetje zat. Ik hoop dat browser2ram.apk de boel flink versneld. En daar heb je root voor nodig.
De mijne ligt thuis in een doos op me te wachten. Ik zou hem dus eigenlijk gewoon (4.0.3 neem ik aan dat hij op zit) rooten en daarna updaten naar 4.1 zonder de root kwijt te raken?
EDIT: Ah, ik heb al de stappen gevonden voor het rooten en het behouden van je root met OTA's
EDIT: Ah, ik heb al de stappen gevonden voor het rooten en het behouden van je root met OTA's
[ Voor 21% gewijzigd door Temo44 op 03-10-2012 16:39 ]
Dat zou inderdaad moeten werken middels het gebruik van een programma genaamd RootKeeper, helaas zelf geen ervaringen mee omdat ik zelf meteen naar JB heb geupgrade. Meer info hierover kan je vinden op XDA-developersTemo44 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:36:
De mijne ligt thuis in een doos op me te wachten. Ik zou hem dus eigenlijk gewoon (4.0.3 neem ik aan dat hij op zit) rooten en daarna updaten naar 4.1 zonder de root kwijt te raken?
Zijn onze tablets eigenlijk gelockt, of hebben we daar helemaal geen problemen mee?hellboy123 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:41:
[...]
Dat zou inderdaad moeten werken middels het gebruik van een programma genaamd RootKeeper, helaas zelf geen ervaringen mee omdat ik zelf meteen naar JB heb geupgrade. Meer info hierover kan je vinden op XDA-developers