Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Ik gebruik, in combinatie met XBMC DLNA vanaf een windows 7 computer, UPNPlay + Dice Player (die wel netjes HW acceleratie gebruikt). Ik meen me wel te herinneren dat ik de Dice Player ergens een keer ingesteld heb op software renderer voor audio, maar kan dat nu zo 1,2,3 niet vinden. Hier werkt 720p playback erg smooth, 1080p stottert soms, maar ik weet dat dat het issue is van mijn router/netwerkhardware (dat moet nog een keer in de vervanging) :)

Google Play: UPnPlay
Google Play: DicePlayer Ad.

edit:
Mocht de playback trouwens net-niet lekker lopen doordat je netwerk or whatsoever iets te traag is, je kunt upnplay laten cachen naar je SD-kaart. Aanrader!

Voor off-site video kijken gebruik ik trouwens Qloud Media Player, of Emit :)

[ Voor 11% gewijzigd door Henk op 02-07-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:03
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:02:
Ik heb mijn TF300 tablet vandaag precies 3 weken en ben blij met deze aankoop.

Helaas heb ik wel een irritant en hardnekkig probleempje:

De wifi verbinding komt niet terug als ik hem uit een lange (van zeg maar >=2 uur durende) sleep-mode wakker maak. Ik was blij te lezen dat dit in de nieuwste update van vorige week verholpen zou zijn, maar dat is bij mij niet/nauwelijks het geval. Ik verwacht niet dat het een hardware defect is, even wifi uit-en-aanzetten op de tablet lost het altijd op.Ik heb diverse andere (incl Android 1.6 en 2.3) apparaten in huis en die hebben dit probleem niet. Ik heb een Linksys wireless router, typenummer zou ik op moeten zoeken.

*knip*
Dit probleem heb ik ook heel soms. Geen idee waar het precies aan ligt, soms staat ie 'dagen' op stand-by en werkt Wifi direct, soms staat ie een paar uur uit en doet ie het niet. Even aan- en uitzetten lost het altijd direct op inderdaad. Ga er maar vanuit dat Asus dit wel fixen, anders vind ik het ook niet echt heel spannend. Verder geen opvallendheden met bereik, volgens mij redelijk gelijk aan m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:39
is er een accessoire topic? kan hem niet vinden namelijk voor de 300T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

StormingSoul schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 01:23:
is er een accessoire topic? kan hem niet vinden namelijk voor de 300T
Nee eigenlijk niet - maar ik denk dat het TF201 accesoire topic aardig in de buurt kan komen.

Over accesoires gesproken: Gisteren die USB extention kit gekocht - werkt ie niet op de TF300..
(En wel op een TF101)
Terug naar de winkel dan maar.

[ Voor 7% gewijzigd door Knud op 03-07-2012 09:15 ]

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een TF300T, en wilde graag weten of de TranSleeve (Origami Smart Cover) er op past.
De een zegt van niet, de ander zegt dat het wel past. Wil natuurlijk wel zeker weten voor ik deez aanschaf.
Hier kwam ik hem ook al tegen (http://skinflint.co.uk/803870) en daar staat dat deze voor de 201, 300 en 700 is.
Heeft iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:35

Melkaz

Melkazar

Afgelopen Zaterdag als een impuls de TF300T gehaald. Om een lang verhaal lang te houden, mijn IPAD2 is eigenlijk vastgeroest aan mijn vriendin dus een 2e tablet kon zeker niet misstaan. Zeker op vakantie is het hemels, paar films erop en je bent zo een aantal saaie hotelavonden verder. Een 2e IPAD viel eigenlijk af omdat ik de IPAD onderhand al wel ken(prima ding overigens).

Het begon met een Kruitvat 10 inch van 150 euro..uitverkocht
Yarvik van 200 euro...slechte reviews
Samsung Tab 2..330 euro..performance minder dan TF300

Dus uiteindelijk toch een Transformer pad geworden en wat een goede aankoop :D De bouwkwaliteit is wel een beetje plastic maar er gaat toch een hoes omheen, dan merk je niks meer van die achterkant.

Je merkt wel dat de Android tabs qua apps een stuk minder volwassen is dan de IPADS maar voor mij is een tablet:
Internetten
Films kijken/streamen

Internetten is net als op de IPAD goed en het streamen van content gaat op een android tab vele malen beter(direct MKV's streamen, 10bit mkv's allemaal geen issue).

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:03
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:16:
Ik heb een TF300T, en wilde graag weten of de TranSleeve (Origami Smart Cover) er op past.
De een zegt van niet, de ander zegt dat het wel past. Wil natuurlijk wel zeker weten voor ik deez aanschaf.
Hier kwam ik hem ook al tegen (http://skinflint.co.uk/803870) en daar staat dat deze voor de 201, 300 en 700 is.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Deze past wel op de 300t, maar hij klikt wel érg snel los! Zodra je hem aan een van de twee kant vasthoud, schiet ie direct los. Ligt een beetje aan je gebruik of je hier ook in de praktijk last van gaat krijgen. Zelf had ik er wel last van, zeker omdat ie ook in mijn tas ofzo los schoot. Daarnaast vond ik cover alleen maar in de weg zitten tijdens het gebruik, waardoor ik ben overgestapt op een sleeve. (De officiële van Asus, kost wel iets meer dan de normale maar is wel erg netjes/mooi en tevens bruikbaar als 'standaard'.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Knud schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:14:
Over accesoires gesproken: Gisteren die USB extention kit gekocht - werkt ie niet op de TF300..
(En wel op een TF101)
Die had ik ook nog op het verlanglijstje staan, wat is het probleem? Past het niet (hardware) of is het een software aangelegenheid? Het viel me ook al op dat hij bijna nergens te koop is; staat het op een webshop dan is de voorraad 0.
Melkaz schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:36:
Het begon met een Kruitvat 10 inch van 150 euro..uitverkocht
Yarvik van 200 euro...slechte reviews
Die Yarvik (de 9.7 inch met IPS scherm is gelijk aan Kruidvat versie maar zonder Google Play en veel duurder) is zeker niet slecht (wel even Google Play bijbeunen, zie GoT topic). Natuurlijk geen snelheidsmonster maar ik vind dat hij video super goed afspeelt.
Samsung Tab 2..330 euro..performance minder dan TF300
Volgens mij is zelfs die Yarvik beter gek genoeg. Samsung heeft echt een fout gemaakt door de opvolger geen haar beter te maken dan de voorganger. Eigenlijk is het enige goede de luidspreker plaatsing aan de voorkant. Ik wou zelf een model met meer pit dus die Tab 2 is het ook voor mij niet geworden.
Dus uiteindelijk toch een Transformer pad geworden en wat een goede aankoop :D De bouwkwaliteit is wel een beetje plastic maar er gaat toch een hoes omheen, dan merk je niks meer van die achterkant.
Voor mij was dat plastic juist een pluspunt. Reden is dat het Wifi bereik daardoor gewoon goed is en ook de GPS gewoon werkt, terwijl dat bij het duurdere Prime model juist behelpen is (GPS is zelfs van de feature list gehaald). Dus liever plastic en goed werken dan metaal en je kapot ergeren. Bij de Infinity is het nu opgelost (uiteraard, het zou wat zijn als dat niet zo was...) maar die is nog wel even een slag duurder.

Wat mij betreft is die TF300T een aanrader. Eigenlijk maar 2 nadelen tot nu toe, de ene luidspreker opening aan de achterkant en gebrek aan mass storage USB (tablet verschijnt niet als drive dus ook geen drive letter) en USB host zodat je gemakkelijk een USB stick en fotocamera kan koppelen (iets wat die goedkope Yarvik dus wel heeft...).

Wil je echter een simpele tablet waar je ook zonder veel hart zeer mee kan klooien dan is zo'n Yarvik (of Kruidvat als je er nog aan kan komen) ook prima. Wil je meer Umpf dan de TF300T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

pe1dnn schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:54:
[...]
Die had ik ook nog op het verlanglijstje staan, wat is het probleem? Past het niet (hardware) of is het een software aangelegenheid? Het viel me ook al op dat hij bijna nergens te koop is; staat het op een webshop dan is de voorraad 0.

[...]
Dongle past wel, maar maakt óf geen goede connectie, óf firmware (?) issue. Ik heb een USB stickie met een ledje - en dat lichtte welgeteld 1 seconde op, daarna niet meer.
Dezelfde dongle in een TF101 werkte meteen. (met ICS erop)

Dongle zit wel erg los, maar dat is met mn stroom adapter eigenlijk ook, zelfde verhaal in de TF101.
Dat vind ik sowieso wel beetje matig, die dongle/connector had wel wat steviger mogen vast klikken in de tablet.

Beetje teleurgesteld, maar ga nu wat anders proberen: female-to-female kabel op de asus connector zetten (asus standaard connector heeft male usb --> female-to-female --> usb stick/PS3 controller)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Shadow
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 19:20
Knud schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:24:
[...]

Dongle past wel, maar maakt óf geen goede connectie, óf firmware (?) issue. Ik heb een USB stickie met een ledje - en dat lichtte welgeteld 1 seconde op, daarna niet meer.
Dezelfde dongle in een TF101 werkte meteen. (met ICS erop)

Dongle zit wel erg los, maar dat is met mn stroom adapter eigenlijk ook, zelfde verhaal in de TF101.
Dat vind ik sowieso wel beetje matig, die dongle/connector had wel wat steviger mogen vast klikken in de tablet.

Beetje teleurgesteld, maar ga nu wat anders proberen: female-to-female kabel op de asus connector zetten (asus standaard connector heeft male usb --> female-to-female --> usb stick/PS3 controller)
Dat is wel heel erg jammer dat de Asus Dongle niet werkt. Een van de redenen waarom ik deze tablet had gekocht was juist om een USB controller erop aan te sluiten middels de USB dongle.....

Ik heb zelf een USB female-to-female converter liggen en heb deze ook meteen getest op de originele USB kabel. Helaas werkt het niet. De USB apparaten die ik heb getest (PS3 controller, Xbox 360 controller en 2 USB sticks) kregen geen stroom van de tablet. Vervolgens heb ik een gevoede USB hub ertussen gezet maar dit werkte helaas ook niet. De tablet detecteert geen een van de apparaten.

Erg jammer van Asus. Het is de zelfde connector en de zelfde serie van tablets (Transformer) Waarom maken ze het nou niet compatible? :? Ik heb Asus even een mail gestuurd met de vraag of er een mogelijkheid is om de USB host functionaliteit te gebruiken zonder de dock.

Mocht je trouwens de PS3 controller willen gebruiken dan kun je dit ook bluetooth doen. Dit doe ik nu ook. Alleen was het wel fijn geweest als ik mijn bedrade Xbox controller ook kon gebruiken.

[ Voor 46% gewijzigd door Black-Shadow op 04-07-2012 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Vaag van die USB adapter, ik lees namelijk best wel wat succesverhalen over dat ding op het internet :S

Zie o.a. hier: http://www.transformerfor...pter-works-tf300tg-2.html

[ Voor 40% gewijzigd door Henk op 04-07-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Mijn tablet is niet rooted - dus PS3 controller via BT gaat niet werken.
(Ik ga de tablet nog wel rooten, maar gewoon de tijd nog niet voor genomen)

Ik had voor mn aankoop wel gezocht naar ervaringen van mensen en die waren nogal wisselend. Maar dus wel de gok genomen. Als ik hem terug breng naar de winkel, ga ik wel vragen of ik hem even snel op een andere TF300 kan/mag testen. Ik wil er toch wel zeker van zijn :+

Ik las al ergens dat je de tablet moest resetten (hard reset), maar dat vind ik persoonlijk nogal veel van het goede, enkel om een USB dongle werkend te krijgen.

Ik hoor graag de feedback van Asus - maar ik vrees een generiek antwoord zoals: 'Het zou moeten werken'

edit: als je kijkt op asus acc. shop, dan staan er bij de TF300 ook maar 2 passende accesoires.
http://shop.asus.nl/shop/...er-TF300-Accessories.aspx

[ Voor 14% gewijzigd door Knud op 04-07-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcodr25
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 08:53
[bIk ben vandaag trouwens helemaal los aan het gaan met deze game: Google Play: Osmos HD

Geniaal spel, echt.
Ik ben benieuwd, straks proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Knud schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:30:
edit: als je kijkt op asus acc. shop, dan staan er bij de TF300 ook maar 2 passende accesoires.
http://shop.asus.nl/shop/...er-TF300-Accessories.aspx
Bij de TF201 staat de dongle er wel bij en dat is toch grotendeels dezelfde hardware. Kan me bijna niet voorstellen dat het bewust onbruikbaar gemaakt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Kan iemand mij wellicht helpen om root toegang tot de 300T 3G te krijgen? ik wil hel graag wat apps verwijderen en zelf lekker m'n tablet verder aanpassen, maar ikkrijg maar geen roottoegang.

Ik heb al verschillende manier geprobeerd, maar geen enkele zorgt er voordat mij tablet uberhaupt herkend wordt als ik via de Command Prompt adb devices in toets. Uiteraard staat de tablet op USB Debugging en heb ik de bootloader unlock tool van de Asus website al gebruikt (dit wordt ook bevestigd als ik de tablet op start).

Ik vraag me dus af of dat er al iemand is die root toegang heeft gekregen en hoe hij of zij dit dan gedaan heeft. Wellicht zou je me een DM kunnen sturen (username: renskoenraadt) om me verder te helpen :)

Heel graag hoor ik van iemand!

Thanks, cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
pe1dnn schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:10:
[...]
Bij de TF201 staat de dongle er wel bij en dat is toch grotendeels dezelfde hardware. Kan me bijna niet voorstellen dat het bewust onbruikbaar gemaakt is...
Lijkt mij dus ook niet, zeker niet omdat ik op veel plaatsen discussies tegenkom waarin het wel werkt.

Ik hoop TBH dat het wel gaat werken, een tablet gebruiken icm dSLR control Pro lijkt me heerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Vandaag breng ik de dongel terug naar de winkel en kan ik de dongel ook meteen testen op een andere TF300 (showroom model). Vanavond volgt een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Shadow
Knud schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:20:
Vandaag breng ik de dongel terug naar de winkel en kan ik de dongel ook meteen testen op een andere TF300 (showroom model). Vanavond volgt een update :)
Ik ben benieuwd. Ik heb helaas nog geen antwoord van Asus gekregen.
Ik ben zelf nu ook een aantal winkels aan het afgaan in de hoop dat ze dongle ook hebben en ik het even kan testen. Helaas nog geen winkel kunnen vinden die de dongle verkoopt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 19:43

Steef

GoT's Most Eaten

Heeft iemand een case / sleeve gevonden die vergelijkbaar is met dit:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41BfYMnWmiL._AA300_.jpg

De case is 2-delig en het is mogelijk om het keyboard dock te verwijderen en de case als een standaard tablet case te gebruiken zonder de tablet uit de case te halen.

Het word gemaakt door poetic, maar geen van de retailers die dit product draagt verzend het naar Nederland. Suggesties?

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

ThaRabbit schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:15:
[afbeelding]

De case is 2-delig en het is mogelijk om het keyboard dock te verwijderen en de case als een standaard tablet case te gebruiken zonder de tablet uit de case te halen.

Het word gemaakt door poetic, maar geen van de retailers die dit product draagt verzend het naar Nederland. Suggesties?
Heb wel zo iets gezien. Is niet 100% hetzelfde, maar wellicht toch interessant genoeg.
Black-Shadow schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:28:
[...]

Ik ben benieuwd. Ik heb helaas nog geen antwoord van Asus gekregen.
Ik ben zelf nu ook een aantal winkels aan het afgaan in de hoop dat ze dongle ook hebben en ik het even kan testen. Helaas nog geen winkel kunnen vinden die de dongle verkoopt. :X
Update van vandaag:
Terug naar de winkel geweest (cdromland) en daar kon ik de USB adapter proberen op een showroom model. En daar werkte de USB dongle, meteen. Ik wist even niet of ik nu blij of verdrietig moest zijn.
Showroom model draaide F/W versie .26
Mijn eigen tablet draait .30
Ik kon de dongle in ieder geval netjes terug brengen en kreeg aankoop bedrag terug. (Was anders toch beetje zonde geweest van die 25 euro)

Maar ik begin het vermoeden te krijgen dat het wel eens aan mijn eigen tab kan liggen: Browser sync werkt bijvoorbeeld ook niet (nooit gedaan). Asus support gaf toen al aan: doe een factory reset.

En ik had Asus zelf ook maar gemaild en kreeg deze 'geweldige' reactie:
Hartelijk dank voor uw email.

Het is inderdaad mogelijk dat deze niet samen kunnen werken.
Ik zou een informeren via de leverencier van de usb kit.

Kunt u misschien eens kijken of er nog een firmware moet gebeuren.
Daar kan het ook mee te maken hebben.

Ik hoop dat ik u voldoende heb kunnen informeren.
Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Het zal aan mij liggen, maar ik vind dit erg slecht nederlands. Plus, ik had zelf al aangegeven op versie .30 te zitten. Asus zou mij toch moeten vertellen of dat de laatste versie is of niet. Plus, deze persoon van de support weet niet eens of het wel werkt... Zoiets kun je toch gewoon zelf checken (of laten checken in Taiwan bij het hoofdkantoor...)

Beetje teleurgesteld.
Ik ga de tablet maar resetten en kijken of dat helpt. Anders misschien maar de verkoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angie79
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
ThaRabbit schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:15:
[afbeelding]

Ik heb ongeveer dezelfde besteld via ebay uit Hongkong. Veel goedkoper dan in een webshop hier in Nederland waar hij 41 kost :( en ik heb hem voor 18 euro geloof ik. Had hem binnen 1 wk binnen.

Alles aansluitingen kloppen, alleen bij het dock moet je voor het opladen en om gebruik te maken van de USB de elastiekjes aan de kant schuiven. Voor de rest bevalt mij deze hoes zeer goed, ook omdat je makkelijk even het tablet eraf kan halen. Misschien had het tablet er iets strakker in kunnen zitten, maar dit stoort mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angie79
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
Ik ben nu ondertussen aan mijn 3de tablet toe.
De eerste reageerde af en toe niet goed rechts bovenin het scherm. Gelijk terug gegaan naar Mycom, geen probleem, werd omgeruild als er nieuwe binnen kwamen. (mocht de oude tot die tijd wel gewoon blijven gebruiken).
Gisteren de nieuwe opgehaald en ja hoor paar pixel die niet werkten.
Vandaag weer omgeruild voor een nieuwe, in de winkel heeft de verkoper eerst gekeken naar het scherm of daar geen dooie pixel op zaten, voordat we er weer mee terug moesten komen. Tot nu toe werkt deze goed en ziet het scherm er goed uit. Nog even afwachten of het scherm in de toekomst het blijft doen. En anders ga ik terug en dan vraag ik mijn geld terug, want dan heb ik het wel gehad met een asus tablet.

Gelukkig is de garantie en omruil service bij Mycom heel goed, en heb zonder problemen elke keer een nieuwe mee gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Ik heb zojuist mn tablet een factory reset gegeven, maar het is nog steeds niet mogelijk om mn browser te laten syncen.
Ik gebruik wel '2-step verification' , maar dat lijkt me niet direct een issue - zaken als Gmail en Kalender werken wel normaal. Meer mensen hier last van, of ben ik de enige? Volgens Tech support zou een factory reset voldoende moeten zijn. (Maar tot nu toe nog niet helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Knud schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:33:
Ik heb zojuist mn tablet een factory reset gegeven, maar het is nog steeds niet mogelijk om mn browser te laten syncen.
Ik gebruik wel '2-step verification' , maar dat lijkt me niet direct een issue - zaken als Gmail en Kalender werken wel normaal. Meer mensen hier last van, of ben ik de enige? Volgens Tech support zou een factory reset voldoende moeten zijn. (Maar tot nu toe nog niet helaas)
Bij mij deed hij dat uit de doos al niet, maar omdat ik eigenlijk gelijk chrome installeerde heb ik me daar niet echt druk over gemaakt :P

Currents en Chrome doen het wel idd.

Wat precies doet die browsersync dan eigenlijk? :?

Edit: troost je, op mijn Galaxy S2 faalt hij ook :P

[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 06-07-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34

Griffin

Is mythical

FYI (over het dongle USB systeem). Deze heb ik niet getest maar ik heb wel de SD kaart versie geprobeerd en werkt heerlijk. Het kost alleen wel wat tijd als je wat over wil zetten van je camera SD kaart naar de tablet. Maar werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Henk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:25:
[...]

Bij mij deed hij dat uit de doos al niet, maar omdat ik eigenlijk gelijk chrome installeerde heb ik me daar niet echt druk over gemaakt :P

Currents en Chrome doen het wel idd.

Wat precies doet die browsersync dan eigenlijk? :?

Edit: troost je, op mijn Galaxy S2 faalt hij ook :P
Normaal gesproken staan daar je bookmarks in (zelfde als van Chrome). Heb hier op werk ook een test tablet en daar kan ik bookmarks wel syncen.
Griffin schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:50:
FYI (over het dongle USB systeem). Deze heb ik niet getest maar ik heb wel de SD kaart versie geprobeerd en werkt heerlijk. Het kost alleen wel wat tijd als je wat over wil zetten van je camera SD kaart naar de tablet. Maar werkt goed
Net deze reactie van Asus gehad:
'het is helaas niet mogelijk om een dongle te gebruiken via de tablet. Dit is omdat Android geen drivers voor uw dongle heeft gemaakt'
Dit is toch om te huilen? Asus maakt die dongle.. werkt met TF101, 201, 300 (showroom model), maar niet met mijn tablet, omdat er geen drivers zijn 8)7 |:(
(I call BS)

Toch wel teleurgesteld in Asus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Knud schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:12:
[...]

Normaal gesproken staan daar je bookmarks in (zelfde als van Chrome). Heb hier op werk ook een test tablet en daar kan ik bookmarks wel syncen.
Ah, zo. Waarom niet gewoon Chrome gebruiken dan? :) Behalve dan dat hij op mijn tablet echt trager is dan de stock browser, maar dat is iets wat ik nog even uit moet vogelen :P

[...]

Dit is toch om te huilen? Asus maakt die dongle.. werkt met TF101, 201, 300 (showroom model), maar niet met mijn tablet, omdat er geen drivers zijn 8)7 |:(
(I call BS)

Je zou kunnen proberen of root + stock modded rom werkt... :P

Al moet ik wel zeggen dat ik nog nooit zo weinig motivatie heb gehad om een device te rooten :) Deze tablet is out of the box al gewoon top...

[ Voor 8% gewijzigd door Henk op 06-07-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Ik gebruik nu ook chrome - zeker na laatste F/W en final versie van Chrome werkt het super snel (en stabiel(er)).

Ik ben niet vies van rooten en custom roms, maar de dongle zou gewoon moeten werken :)
(Want het werkte wel op showroom model :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Knud schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:25:
Ik gebruik nu ook chrome - zeker na laatste F/W en final versie van Chrome werkt het super snel (en stabiel(er)).
Hmmm, maar eens opnieuw installeren dan. Hier is hij naast mijn S2 echt traag, zeker als het wat zwaardere pagina's worden...

Edit: reinstall did the trick :)
Ik ben niet vies van rooten en custom roms, maar de dongle zou gewoon moeten werken :)
(Want het werkte wel op showroom model :) )
True... hadden die dezelfde FW versies?

[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 06-07-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Net even met een andere Google account geprobeerd --> daar werkt browser sync wel. Zal dus wel liggen aan '2 step verification'. Dat kan ik wel accepteren :)

Showroom model .26
Mijn model .30

Lijkt me erg sterk dat het daar aan ligt.. maar ik sta nergens meer van te kijken.
Vanavond opnieuw proberen in de winkel, tablet is gereset.. dus dan zou het moeten werken. Anders RMA overwegen.. maar ja, dan ben ik de tablet weer een maand kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Knud schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:43:
Net even met een andere Google account geprobeerd --> daar werkt browser sync wel. Zal dus wel liggen aan '2 step verification'. Dat kan ik wel accepteren :)
Ach, als Chrome sync het wel doet... niet echt druk over maken imho :)
Showroom model .26
Mijn model .30

Lijkt me erg sterk dat het daar aan ligt.. maar ik sta nergens meer van te kijken.
Vanavond opnieuw proberen in de winkel, tablet is gereset.. dus dan zou het moeten werken. Anders RMA overwegen.. maar ja, dan ben ik de tablet weer een maand kwijt..
Ik dacht dat je je tablet ook kon downgraden? Ik draai ook op .30 btw, maar hier geen adapter in de buurt om het even mee te checken :+

De host-adapter zit echt _in_ de plug, toch? Of kun je de kabel zelf ook gebruiken voor dit geintje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Je kan de tablet wel downgraden, maar is semi-omslachtig. (Of ik heb de juiste methode niet gevonden).
Die host adapter gaat in de plug ja, net als je oplader. Kabel kan je zelf niet gebruiken.. ook niet met female-to-female plug oid.

Ja, ik gebruik Chrome nu, is verder helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Shadow
Knud schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:12:
[...]

[...]

[...]

(I call BS)

Ik heb gisterenavond ook een reactie van Asus gehad: (Ik heb mij mail in het engels gestuurd)
The usb extension kit you are mentioning is not supported by Asus.
There products are therefor neither tested by us.

We are therefore unable to say if this would work on the TF300T, or with a way to route this as a host functionality.

Hoping to have informed you with this.
If you have any further questions, I will gladly hear it again from you.
Ik had er nog duidelijk bij vermeld dat het om de originele Asus USB host dongle gaat die ze zelf aanbieden. Niet te geloven dit :') Ik heb ze nog even terug gemaild met de link naar hun website waar de dongle op staat.

Ik heb zelf hier geen winkel kunnen vinden die de dongle verkoopt om het ven te testen maar als het zo moet met Asus... Ik draai op dit moment ook F/W .30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Ik zag wel dat de dongle ook bij bol.com te koop is, voor 22 euro (gratis verzenden)
pricewatch: Asus EeePad Extension Kit

Ik wacht wel op een BT game controller die out-of-the-box werkt
http://www.nyko.com/products/product-detail/?name=PlayPad

Ben wel benieuwd naar de reactie van Asus. In mijn reactie naar asus heb ik toch ook maar even uitgelegd dat Asus de dongle maakt... en dat ze het maar eens zelf moesten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Knud schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:39:
Ik zag wel dat de dongle ook bij bol.com te koop is, voor 22 euro (gratis verzenden)

Ben wel benieuwd naar de reactie van Asus. In mijn reactie naar asus heb ik toch ook maar even uitgelegd dat Asus de dongle maakt... en dat ze het maar eens zelf moesten testen.
Als het puur om gamepads is, waarom niet gewoon een (imitatie) sixaxis kopen en via bluetooth pairen? Dat kost je 2 euro voor de app die er voor nodig is om hem goed met je device te pairen, en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Ik had een neppe gekocht, maar die werkte niet via BT. Ik ga nu maar gewoon rooten en een normale sixaxis scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Knud schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:11:
Ik had een neppe gekocht, maar die werkte niet via BT. Ik ga nu maar gewoon rooten en een normale sixaxis scoren.
Alleen op je Tablet niet, of in het algeheel niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Op mn tablet niet - daarom wilde ik het met een usb dongle proberen. Neppe PS3 controllers doen het bijna nooit via BT.
Op een PC wel en op een TF Prime met dock, via de USB port werkt het ook. (In GTA3)

[ Voor 37% gewijzigd door Knud op 06-07-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Heeft iemand nog de mogelijkheid om mijn vraag te beantwoorden? Desnoods kom ik een keer met mijn tabelt naar hem of haar toe om het te proberen, ik ben ten einde raad inmiddels...

Hieronder staat mijn vorige post:

Kan iemand mij wellicht helpen om root toegang tot de 300T 3G te krijgen? ik wil hel graag wat apps verwijderen en zelf lekker m'n tablet verder aanpassen, maar ikkrijg maar geen roottoegang.

Ik heb al verschillende manier geprobeerd, maar geen enkele zorgt er voordat mij tablet uberhaupt herkend wordt als ik via de Command Prompt adb devices in toets. Uiteraard staat de tablet op USB Debugging en heb ik de bootloader unlock tool van de Asus website al gebruikt (dit wordt ook bevestigd als ik de tablet op start).

Ik vraag me dus af of dat er al iemand is die root toegang heeft gekregen en hoe hij of zij dit dan gedaan heeft. Wellicht zou je me een DM kunnen sturen (username: renskoenraadt) om me verder te helpen

Thanks, cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Shadow
Knud schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:39:

Ik heb de USB dongle gewoon besteld. Ik neem de gok en hoopt dat het bij mij wel gaat werken. Zowel de Sixaxis als de Dual Shock 3 werken trouwens perfect wanneer de tablet geroot is en je de Sixaxis app gebruikt.
renskoenraadt schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 00:27:
Heeft iemand nog de mogelijkheid om mijn vraag te beantwoorden? Desnoods kom ik een keer met mijn tabelt naar hem of haar toe om het te proberen, ik ben ten einde raad inmiddels...

Ik vraag me dus af of dat er al iemand is die root toegang heeft gekregen en hoe hij of zij dit dan gedaan heeft. Wellicht zou je me een DM kunnen sturen (username: renskoenraadt) om me verder te helpen

Thanks, cheers!
Heb je de volgende root tool al geprobeerd? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1706588

[ Voor 36% gewijzigd door Black-Shadow op 07-07-2012 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Knud schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:03:
Op mn tablet niet - daarom wilde ik het met een usb dongle proberen. Neppe PS3 controllers doen het bijna nooit via BT.
Maar, nu is me nog steeds niet helemaal duidelijk; doet de BT van de controller het niet, of doet het het alleen niet ICM je tablet, maar wel op een PC (met bluetooth dus)
Op een PC wel en op een TF Prime met dock, via de USB port werkt het ook. (In GTA3)
True, via kabel waarschijnlijk, maar je koopt zo'n ding toch om de BT? :P
renskoenraadt schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 00:27:

Thanks, cheers!
Jouw probleem is dat windows 'adb' niet kent als standaard programma, dus geen idee heeft wat jij bedoelt op het moment dat je 'adb' intypt. Je moet in je 'path variabelen' even de locatie van adb instellen.

Dit is een redelijke uitleg: http://java.com/en/download/help/path.xml

Wat je ook kunt doen is bij alle command waar "adb" staat, deze vervangen voor het volledige pad naar adb, dus bijvoorbeeld "C:\Program Files\Android\adb.exe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Henk schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:48:
[...]

Maar, nu is me nog steeds niet helemaal duidelijk; doet de BT van de controller het niet, of doet het het alleen niet ICM je tablet, maar wel op een PC (met bluetooth dus)

[...]

True, via kabel waarschijnlijk, maar je koopt zo'n ding toch om de BT? :P
Ik heb dus een neppe controller in china gekocht en die werkt niet via BT met mijn TF300 en TF101.
Sluit ik de neppe controller aan via USB kabel op een TF101 en TF201 mét dock, dan werkt de controller wel. Maar dus via USB.
Nu heb ik ook een echte sixaxis liggen en die heb ik wel werkend gekregen op een TF101 mét BT. Maar ik heb deze via USB moeten pairen (via dock), want de sixaxis pairtool lijkt de drivers van de PS3 sixaxis controller niet te kunnen vinden. Hij blijft maar installeren en installeren. Als ik de neppe controller aan sluit op de PC, dan herkent deze meteen en laat ook BT adres zien. Maar met de originele sixaxis gebeurd er dus helaas niets.

Hier moet ik nog een oplossing voor vinden, want anders kan ik de sixaxis niet pairen met mn TF300 (met of zonder root). Ik heb geen dock voor de TF300 en USB dongle werkte dus niet :+
Edit: nu werkt de pairtool wel. niet helemaal duidelijk waarom nu wel. Ik heb het BT mac adres met de TF101 via USB bijgewerkt - dat zal de trick wel geweest zijn.

Edit 2: TF300 is nu geroot (erg makkelijk nu via deze tool) en daarna sixaxis controller gepaired :)
Nu potje GTA3 spelen :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Knud op 07-07-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Shadow
Ik heb zojuist de USB dongle ontvangen en bij mij werkt het (gelukkig) zonder problemen :). Heb het inmiddels met 4 verschillende controllers en enkele USB stick getest. Wel jammer dat wanneer de USB dongle wordt gebruikt de tablet niet opgeladen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 19:46
Ik heb twee maanden geleden de TF300T gekocht. Zonder dock, want die zag ik als overbodige luxe.
Nu zou ik er toch wel graag een dock bij hebben, maar die zijn niet los leverbaar. Wel van twee shops de toezegging dat ze er naar op zoek kunnen gaan en dat het binnenkort wel los te leveren is.
Amazon.com heeft ze gewoon, maar verstuurt ze niet naar Nederland......

Wie kan me helpen aan een toetsenbord-dock voor mijn TF300T (of een shop die ze heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Black-Shadow schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 21:58:
Ik heb zojuist de USB dongle ontvangen en bij mij werkt het (gelukkig) zonder problemen :). Heb het inmiddels met 4 verschillende controllers en enkele USB stick getest. Wel jammer dat wanneer de USB dongle wordt gebruikt de tablet niet opgeladen kan worden.
Heb je het bij bol.com besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Ramon 73 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:21:
Ik heb twee maanden geleden de TF300T gekocht. Zonder dock, want die zag ik als overbodige luxe.
Nu zou ik er toch wel graag een dock bij hebben, maar die zijn niet los leverbaar. Wel van twee shops de toezegging dat ze er naar op zoek kunnen gaan en dat het binnenkort wel los te leveren is.
Amazon.com heeft ze gewoon, maar verstuurt ze niet naar Nederland......

Wie kan me helpen aan een toetsenbord-dock voor mijn TF300T (of een shop die ze heeft).
Je kunt ze voor ±150 euro inc. verzenden uit de VS bestellen...

Op amazon.com zie ik ze trouwens voor ±120 dollar, er gaan al zo lang geruchten dat die een NL site gaat krijgen... dat is eigenlijk hopen voor je ;)

edit: amazon.co.uk heeft ze ook niet, wel de tf201 dock...

[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 08-07-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Henk schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:37:
[...]

Op amazon.com zie ik ze trouwens voor ±120 dollar, er gaan al zo lang geruchten dat die een NL site gaat krijgen... dat is eigenlijk hopen voor je ;)

edit: amazon.co.uk heeft ze ook niet, wel de tf201 dock...
Sterker nog die komt in september online. Heb je al op marktplaats gekeken voor een dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Op marktplaats wordt er 1 aangeboden, net als hier. Beide verkopers wonen in dezelfde plaats, bieden hetzelfde aan, voor ongeveer dezelfde prijs (€5,- verschil). Reageren beide niet.

Edit: MP verkoper heeft zich net gemeld.

Edit 2: MP verkoper en tweakers verkoper zijn dezelfde. Koop is gesloten, dus ik kan weer verder. Eind van de week heb ik hem binnen.

[ Voor 33% gewijzigd door Ramon 73 op 08-07-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Henk schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:37:
[...]

Waar? Amazon verzendt niet naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Shadow
rgras schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:25:
[...]

Heb je het bij bol.com besteld?
Ik heb het inderdaad bij bol.com besteld. Ze hebben het nog op voorraad dus je zult het snel in huis hebben wanneer je het besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
Over dat dock gesproken....

Ik zit er aan te denken deze tablet aan te schaffen, maar ik weet niet goed of ik hem met of zonder dock aan moet schaffen. Aan de ene kant lijkt het me handig, maar tevens overbodig.

Voor de mensen die hem al hebben, heb je hem met of zonder dock aangeschaft? Wat is daarvoor de reden en heb je daar spijt van?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39
Zonder.

Heb al een probook voor school.

Als ik echt serieus wil werken met office oid, dan heb ik niet genoeg aan een Android based toestel, dan moet m'n laptop mee.

Voor mij is is dat ding niet nuttig, dus heb hem ook zonder aangeschaft. (geen spijt van :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Maverick schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:04:

Ik zit er aan te denken deze tablet aan te schaffen, maar ik weet niet goed of ik hem met of zonder dock aan moet schaffen. Aan de ene kant lijkt het me handig, maar tevens overbodig.

Voor de mensen die hem al hebben, heb je hem met of zonder dock aangeschaft? Wat is daarvoor de reden en heb je daar spijt van?
zonder. Een tablet is imho een compact ding voor op de bank of waar je je agenda even op managed, zodra het enigzins op een laptop moet lijken, pak ik ook wel een echte laptop met een laptop OS. Android is daar imho weer net-niet geschikt voor, en dat bevalt me prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Laat mij dan de case maken voor mét:

- het is een héél handige bron van extra battery power (je kan het apart laden, waardoor je met een beetje planning nooit helemaal "zonder" power komt te zitten)
- (fullsize) sd card reader + USB (ook handig voor een simpele muis)
- het vormt een "ingebouwde" case + stand
- het is nog steeds klein genoeg voor op de bank (en véél kleiner dan een 15" laptop)
- je kan via teamviewer/citrix (afhankelijk van je use case) gewoon in windows werken
- het is hét onderscheidend punt voor deze tablet t.o.v. de andere Tegra3s + de iPad 3
- voor de prijs kan je het niet laten.

[ Voor 3% gewijzigd door DexterBelgium op 09-07-2012 08:40 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:36
je kan via teamviewer/citrix (afhankelijk van je use case) gewoon in windows werken
De 300T wordt standaard geleverd met Splashtop Remote HD wat een van de betere remote desktop apps voor Android is momenteel (check ASUS mycloud App als je het niet kan vinden) :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Maar die werkt niet 100% goed samen met een PC waar 2 monitoren op aangesloten zijn. Beeld wordt verkleind.
(Lijkt niet goed de native resolutie van monitor 1 te pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
DexterBelgium schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:39:
Laat mij dan de case maken voor mét:

- het is een héél handige bron van extra battery power (je kan het apart laden, waardoor je met een beetje planning nooit helemaal "zonder" power komt te zitten)
- (fullsize) sd card reader + USB (ook handig voor een simpele muis)
Mooi argument, al is dat niet iets wat met de USB dongle niet kan :)
- het vormt een "ingebouwde" case + stand
Maar maakt hem wel weer logger
- het is nog steeds klein genoeg voor op de bank (en véél kleiner dan een 15" laptop)
Ik werk op een 13" MBP ernaast, dan is het verschil ineens niet zo heel spannend meer, geloof me ;)
- je kan via teamviewer/citrix (afhankelijk van je use case) gewoon in windows werken
Daar zeg je alles, het is hoe je hem zelf wilt gebruiken. Als je dit ding inderdaad als een laptop-alternatief koopt, is de dock onmisbaar, koop je hem als tablet, dan vraag je je af wat je met dat toetsenbord moet. Nogmaals. als ik iets met een toetsenbord wil, pak ik de mbp, en op een tablet wil ik vanwege de onhandigheid, een toetsenbord juist NIET :P
- het is hét onderscheidend punt voor deze tablet t.o.v. de andere Tegra3s + de iPad 3
En dat is ineens een pro voor het dock an sich? Dat het een onderscheidend ding is? :P Voor mij waren er hele andere redenen om deze tablet te kopen, en die dock hoorde daar echt niet bij.

Een onderscheidend punt hoeft niet per se iets positiefs, of toegevoegde waarde te betekenen natuurlijk.
- voor de prijs kan je het niet laten.
Ik vind 100 euro best nog wat geld voor een (nooit te gebruiken, in mijn geval) accessoire anders ;)

Zoals al eerder gezegd; ik vind die dock een leuk ding, maar niet iets wat _ik_ in een tablet zoek, het is het tegenovergestelde wat ik van een tablet wil zelfs, omdat een tablet met een toetsenbord bij mij in de categorie onhandig gaat ;) het is puur wat je er zelf van verwacht en mee wilt. Ik zeg daarmee ook niet dat je argumenten niet kloppen, maar wil de note plaatsen dat ze voor JOU kloppen, en dat dat voor een ander, wel eens heel anders uit kan pakken ;)

Voor jou betekent dat dat je tablet je laptop moet en kan vervangen. Bij mij is een tablet een apparaat naast mijn laptop, waar ik aan beide apparaten hele andere eisen stel, en een dock past daar totaal niet in. Aan een ieder dus te bepalen wat die eisen zijn, en of een dock binnen dat pakket valt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 09-07-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Laatste update van Asus TSD.. niet echt een super antwoord.. maar wel bevestiging dat de USB kit moet werken op een TF300.
Wat u inderdaad een kunt proberen om de tablet een update laten doen.
Ik heb even dingen uitgezocht en de USB kit moet werken op uw TF300.

Mocht het zijn dat de tablet na de update nog steeds de usb niet werkt.
Dan kunt u de tablet terugzetten in de fabrieksinstellengen.
Voordat u dit doet kunt u eerst een backup maken, daarna de volumeknop min indrukken en dan saman met de volumeknop + reset knop samen vast houden.
Zodra er beeld komt los laten en de volume knop + indrukken.
Dan krijgt u 2 android poppetjes groene en een witte dan drukt u op de witte voor een wipedata.

Daarna moet alles weer normaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Beste Henk,

Na alle gedaan te hebben wat je zei, heeft ook dit niet mogen baten. De tablet wordt maar niet herkend in cmd.

Is het mogelijk dat wij (aangezien jij er verstand van lijkt te hebben) telefonisch contact hebben? Wil je daarvoor even een DM achter laten? Thanks!
Jouw probleem is dat windows 'adb' niet kent als standaard programma, dus geen idee heeft wat jij bedoelt op het moment dat je 'adb' intypt. Je moet in je 'path variabelen' even de locatie van adb instellen.

Dit is een redelijke uitleg: http://java.com/en/download/help/path.xml

Wat je ook kunt doen is bij alle command waar "adb" staat, deze vervangen voor het volledige pad naar adb, dus bijvoorbeeld "C:\Program Files\Android\adb.exe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Rens: Had je deze tool al geprobeerd?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1706588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Hi Rens,

niet dat ik bang ben van bellen, maar het lijkt me wel wenselijk, ook voor anderen die eventueel root willen, om het centraal te houden ;)

Heb je wel drivers geinstalleerd? En wat doet de tool van Knud? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Maverick schreef op zondag 08 juli 2012 @ 23:04:

Ik denk dat DexterBelgium hier zo'n beetje alle mogelijke pluspunten heeft benoemd. Ik wil er nog wel aan toevoegen dat het fijn is dat je de dock als een soort standaard kan gebruiken dat de tablet rechtop staan, en toch fatsoenlijk bij de charger kan. Stel je wil GTA3 spelen met een controller, dan gaat dit moeilijk als je de tablet staand op een tafel hebt (omdat de lader in de weg zit). Gezien ik ook nog wel eens wat game op de tablet, en met een controller ik dat ding op een tafel wil, is een dock ook redelijk onmisbaar.

Zoals Henk al aangeeft: als je reeds een netbook hebt, EN het niet erg vindt die er naast te houden, is het overbodig. Zeker met zaken zoals Chrome sync is het nog makkelijker een website even op je laptop te openen. Ik gebruik overigens de dock ook niet zo vaak, enkel als ik wat moet typen plots (mailtje dat een uitgebreide reactie nodig heeft, forum bericht plaatsen).
Knud schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:08:
Maar die werkt niet 100% goed samen met een PC waar 2 monitoren op aangesloten zijn. Beeld wordt verkleind.
(Lijkt niet goed de native resolutie van monitor 1 te pakken)
Switch Splashtop niet gewoon naar 1 scherm op 1280x720?

Ik gebruik overigens ook wel vaak splashtop, na een paar minuten heb je de illusie dat je werkelijk op een netbook zit.

Overigens, mijn TF300T is niet geleverd met Splashtop HD, maar gewoon Splashtop?
renskoenraadt schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:16:
Beste Henk,

Na alle gedaan te hebben wat je zei, heeft ook dit niet mogen baten. De tablet wordt maar niet herkend in cmd.

Is het mogelijk dat wij (aangezien jij er verstand van lijkt te hebben) telefonisch contact hebben? Wil je daarvoor even een DM achter laten? Thanks!

[...]
Naast het feit dat andere mensen ook willen genieten van eventuele troubleshooting, vraag ik me af of het wel verstandig is voor jou om te rooten, als het rooten zelf al niet lukt...

[ Voor 13% gewijzigd door LiquidT_NL op 10-07-2012 10:16 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:35

Melkaz

Melkazar

Helaas, na een week toch een dode pixel gevonden. Viel eigenlijk pas op bij het lezen van manga(witte achtergrond). Desondanks is één dode pixel niet genoeg reden om hem al terug te sturen want verder bevalt hij prima en opvallen doet het alleen op een egale achtergrond.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

LiquidT_NL schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:15:

Switch Splashtop niet gewoon naar 1 scherm op 1280x720?

Ik gebruik overigens ook wel vaak splashtop, na een paar minuten heb je de illusie dat je werkelijk op een netbook zit.

Overigens, mijn TF300T is niet geleverd met Splashtop HD, maar gewoon Splashtop?
Mijn monitor 1 heeft resolutie van 1920*1200 en monitor 2 heeft 1280*1024 pixels.
Monitor 2 wordt genegeerd (dat is prima), maar monitor 1 wordt dus resized en cropped.
(Op zich logisch,maar mn iconen (locatie) gaan ook over de emmer.. dat heeft team viewer niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Knud schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:59:
[...]

Mijn monitor 1 heeft resolutie van 1920*1200 en monitor 2 heeft 1280*1024 pixels.
Monitor 2 wordt genegeerd (dat is prima), maar monitor 1 wordt dus resized en cropped.
(Op zich logisch,maar mn iconen (locatie) gaan ook over de emmer.. dat heeft team viewer niet)
Vreemd. Mijn PC resolutie wordt gewijzigd naar de native reso van mijn tablet standaard, in de settings kan ik dan nog kiezen voor andere resoluties. Vreemd dat dat bij jou niet gebeurt?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
[...]

Ik denk dat DexterBelgium hier zo'n beetje alle mogelijke pluspunten heeft benoemd. Ik wil er nog wel aan toevoegen dat het fijn is dat je de dock als een soort standaard kan gebruiken dat de tablet rechtop staan, en toch fatsoenlijk bij de charger kan. Stel je wil GTA3 spelen met een controller, dan gaat dit moeilijk als je de tablet staand op een tafel hebt (omdat de lader in de weg zit). Gezien ik ook nog wel eens wat game op de tablet, en met een controller ik dat ding op een tafel wil, is een dock ook redelijk onmisbaar.
Dat was idd mijn intentie, en imho duidelijk uit mijn post.

Ik vind de "stand" functionaliteit idd ook een belangrijke plus van de dock, en het argument dat het de tablet logger maakt, speelt voor mij niet, aangezien ik de dock veel makkelijker verwijderbaar vind dan de meeste sleeves/stands die je kan kopen.
Zoals Henk al aangeeft: als je reeds een netbook hebt, EN het niet erg vindt die er naast te houden, is het overbodig. Zeker met zaken zoals Chrome sync is het nog makkelijker een website even op je laptop te openen. Ik gebruik overigens de dock ook niet zo vaak, enkel als ik wat moet typen plots (mailtje dat een uitgebreide reactie nodig heeft, forum bericht plaatsen).
[...]
Idd als je al een netbook of een netbook/laptop hybride zoals een MBP hebt, dan is de doch wsl niet zo nuttig, want de kracht daarvan zit erin je tablet in een tablet/netbook hybride om te toveren. Als je echter zoals ik een laptop/desktop hybride hebt (laptops van 15" en meer) dan is de Transformer + dock ideaal, zo heb je op je bank met twee apparaten vier functies gevuld.

In het geval ik al een MBP zou hebben liggen, zou ik me de vraag stellen of ik niet meer bang for my buck zou krijgen met een Nexus tablet, tbh.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
DexterBelgium schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:14:
In het geval ik al een MBP zou hebben liggen, zou ik me de vraag stellen of ik niet meer bang for my buck zou krijgen met een Nexus tablet, tbh.
Hehe, die had ik stiekem wel verwacht ;) Ik wilde een tablet voornamelijk voor streamen, browsen op een groter scherm dan de gemiddelde telefoon (huidige tel een S2, volgende tel ws. een Note 2 :) ) en als foto-showcase. Een 7" tablet heb ik naar gekeken, maar dat vind ik echt te klein voor die doeleinden.

Ik heb trouwens ook nog een vast werkstation, daarom een 13" MBP ipv een 15" :P Elk apparaat zijn functie zeg maar :)

Had ik de notebook niet gehad, dan was er misschien wel een TF700+dock gekomen, maar voor dat geld zou ik echt liever nog ietsje doorsparen voor een full-featured 11" MBA (of andere ultrabook, maar wat betreft computers denk ik graag Apple :P ), dan een dure tablet, zeker omdat die MBA waarschijnlijk wel iets langer meegaat :)

[ Voor 19% gewijzigd door Henk op 10-07-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

LiquidT_NL schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:06:
[...]

Vreemd. Mijn PC resolutie wordt gewijzigd naar de native reso van mijn tablet standaard, in de settings kan ik dan nog kiezen voor andere resoluties. Vreemd dat dat bij jou niet gebeurt?
Misschien verkeerd omschreven, maar de resolutie van mijn PC wordt dan inderdaad de resolutie van mn tablet. En dat vind ik persoonlijk irriant, want dan gaan mn icon locaties op de schop. Plus schaalt niet helemaal lekker. (Persoonlijke ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Om even op het game-controller verhaal terug te komen, ik heb een paar dagen geleden van eBay in plaats van een BT-controller, deze dingen besteld:

Afbeeldingslocatie: http://colinkarpfinger.com/blog/wp-content/uploads/2011/02/thumbies.jpg

Dit zijn de Thumbies, in mijn geval het Pro Pack. Ik speel voor het grootste deel van de tijd veel emulators (snes/gameboy/gamegear), en deze dingen lijken me daar eigenlijk veel prettiger en handzamer voor dan een losse controller :) gewoon zuignampjes met daarop controller-knoppen. Ik laat weten hoe ze spelen zodra ik ze binnen krijg (zal een weekje of 2 duren denk ik).

Mochten deze dingen hard zuigen, dan komt er alsnog een sixaxis, maar het is het proberen waard, en maakt hopelijk de emu's op een touchscreen weer speelbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 10-07-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joene69
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:03
pe1dnn schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:44:
Als het goed is brengt Anton Gleuf vandaag mijn 300T. Ik ben echter nog op zoek naar een goede hoes en dat valt nog niet mee.

Eerder in dit forum stond een Poetic-Slimbook hoes van Amazon. Hoewel goede recensies lijkt me dat leer zo dicht op de rand niet fijn.

Ik vond ook nog 1 bij TabCovers maar dat lijkt me dezelfde als de i12cover van dodgy site "123bestdeal" waarbij "PU-Leer" gewoon een eufemisme is voor plastic troep.

Blijft nog Caseen over http://www.caseen.com/Asu...r-Pad-300-TF300_c_39.html en die vind ik niet mooi en te duur (met verzending). En dan heb je het wel gehad wat betreft de TF300 cases.

Er was nog iemand met resultaten van een zoekopdracht op Amazon maar dat bleken allemaal TF101 of TF201 hoezen te zijn die doodleuk als TF300 waren opgenomen maar waarvan de openingen in het leer niet kloppen met het toestel. Ik zoek dus een echte TF300 hoes met de openingen op de goede plaats.

Kortom, blijkbaar is er nog niet echt veel. Weet iemand of er andere hoes makers bezig zijn met een goede hoes of is die van Amazon op dit moment de enige optie? Tips?

Voor de goede orde, ik heb het tablet zonder dock, daar zag ik de meerwaarde niet van want daarvoor gebruik ik wel een netbook of voor volwaardige document verwerking een PC of laptop.
Bij Poetic hebben ze ook deze: http://www.amazon.co.uk/P...TF8&qid=1341910777&sr=1-4

Ik heb hem in bestelling staan, en hiermee heb je geen last van de randen van de case (denk ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Naast het feit dat andere mensen ook willen genieten van eventuele troubleshooting, vraag ik me af of het wel verstandig is voor jou om te rooten, als het rooten zelf al niet lukt...
Ik snap je opmerking. Echter heb ik echt wel wat ervaring met dit soort zaken bij pc's e.d., dus ik had verwacht dat dit me ook wel zou lukken.

UPDATE

Inmiddels zijn de adb drivers goed geinstalleerd en wordt de tablet ook herkend in cmd, wanneer ik de functie 'adb devices' intoets.

Probleem nu is nog dat volgens de tool die Knud (waarvoor dank) heeft aangedragen, ik ROOT-access zou moeten hebben (uid en gid staan beide op '0'), maar als ik bijvoorbeeld een app als Titanium Back-Up gebruik, wordt aangegeven dat ik nog geen ROOT access heb :s.

Ook via de SuperUser.apk krijg ik puur en alleen een scherm te zien met een wit en een grijs vlak (waar dus de apps en log information zouden moeten staan).Iemand een idee?

Thanks!

[ Voor 31% gewijzigd door renskoenraadt op 10-07-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

renskoenraadt schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:31:
Hieronder staat een screenshot geplaatst van de foutmelding, wellicht dat jullie advies geven wat nu te doen.
Mijn advies is om te beginnen daadwerkelijk de screenshot te plaatsen... :P

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Ejorne schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:53:
[...]

Mijn advies is om te beginnen daadwerkelijk de screenshot te plaatsen... :P
Hahah, dat begrijp ik, maar lukte me niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Lukt het wel om OTArootkeeper te installeren en draaien? Krijg je daar iets van een melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Knud schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:00:
Lukt het wel om OTArootkeeper te installeren en draaien? Krijg je daar iets van een melding?
Ga ik proberen!

Update:

Jup, dit programma kan ik draaien. Daarin zijn de bovenste 4 vakjes allemaal afgevinkt (SuperUser app installed; Device rooted; Root permission granted en /system supports root protection), maar de laatste niet (Protected su copy available).

Moet ik die laatste ook aanvinken?

Thanks voor je hulp Knud!

Update 2:

Ik heb de button 'Protect root' gebruikt, nu komen er begrijpelijk 2 buttons oor terug; Delete su backup en Temp. un-root (keeps backup).

Via SystemApp Freezer lukt het nu!

[ Voor 57% gewijzigd door renskoenraadt op 10-07-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Knud schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:44:
[...]

Misschien verkeerd omschreven, maar de resolutie van mijn PC wordt dan inderdaad de resolutie van mn tablet. En dat vind ik persoonlijk irriant, want dan gaan mn icon locaties op de schop. Plus schaalt niet helemaal lekker. (Persoonlijke ervaring)
Icon locaties is begrijpelijk inderdaad. Als echter de resolutie naar de native reso van je tablet gaat, zie ik niet in hoe dit in godsnaam voor schaalproblemen kan zorgen. Je kan overigens wel instellen om de resolutie niet aan te passen, maar ik weet niet hoe het pannen werkt.
Henk schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:57:
Om even op het game-controller verhaal terug te komen, ik heb een paar dagen geleden van eBay in plaats van een BT-controller, deze dingen besteld:

[afbeelding]

Dit zijn de Thumbies, in mijn geval het Pro Pack. Ik speel voor het grootste deel van de tijd veel emulators (snes/gameboy/gamegear), en deze dingen lijken me daar eigenlijk veel prettiger en handzamer voor dan een losse controller :) gewoon zuignampjes met daarop controller-knoppen. Ik laat weten hoe ze spelen zodra ik ze binnen krijg (zal een weekje of 2 duren denk ik).

Mochten deze dingen hard zuigen, dan komt er alsnog een sixaxis, maar het is het proberen waard, en maakt hopelijk de emu's op een touchscreen weer speelbaar.
Ik ben extreem benieuwd naar je ervaringen, ik speel ook erg veel emulator spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Allen bedankt voor de hulp en het meedenken, het is me gelukt via de manier die Knud heeft aangereikt. Voor het verwijderen van apps gebruik ik SystemApp Freezer, werkt nu perfect!

[ Voor 38% gewijzigd door renskoenraadt op 10-07-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne

Ejorne

Twisted Pairs

Is het mogelijk om de systeembalk onderin het scherm tijdelijk niet te laten tonen?

Ik gebruik namelijk android-vnc wat best wel goed werkt. Op mijn pc heb ik ultra of tight vnc server draaien. Mijn schermresolutie van de PC heb ik op 1280x800 ingesteld om zodoende dezelfde resolutie als mijn tablet te krijgen. Echter moet ik toch een klein beetje op en neer scrollen. De taakbalk van windows is niet zichtbaar of de bovenkant van het scherm is niet zichtbaar. Precies het randje van de systeembalk op mijn T300 is hetgeen ik mis in mijn vnc-view...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Weet iemand een app waarbij je de naam van een app kunt aanpassen? Daarmee bedoel ik niet alleen de homescreen name (snelkoppeling), maar de naam in 'All Apps'. Moet toch kunnen als je root acces hebt, zou je zeggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ejorne schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:25:
Is het mogelijk om de systeembalk onderin het scherm tijdelijk niet te laten tonen?

Ik gebruik namelijk android-vnc wat best wel goed werkt. Op mijn pc heb ik ultra of tight vnc server draaien. Mijn schermresolutie van de PC heb ik op 1280x800 ingesteld om zodoende dezelfde resolutie als mijn tablet te krijgen. Echter moet ik toch een klein beetje op en neer scrollen. De taakbalk van windows is niet zichtbaar of de bovenkant van het scherm is niet zichtbaar. Precies het randje van de systeembalk op mijn T300 is hetgeen ik mis in mijn vnc-view...
1280 x 752 op je desktop instellen zou het moeten doen, anders kan je eventueel (gezien dat vaak een custom reso is) 1280x720 op je PC instellen, dan hou je een piepklein zwart balkje over.

Overigens, splashtop (wat gratis bij je transformer zit) doet dit automagisch voor je.

[ Voor 66% gewijzigd door LiquidT_NL op 10-07-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:36
Ejorne schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:25:

Met de android taakbalk is het oppervlak wat je hebt precies 1280x720 (HD-ready).

Wat je beter kan doen is Splashtop HD gebruiken, die werkt imho beter dan de standaard VNC apps en chaalt je PC automatisch goed. Het staat al op je tablet (ASUs mycloud app), je moet alleen nog de Splashtop Streamer installeren op je PC (gratis)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne

Ejorne

Twisted Pairs

LiquidT_NL schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:59:

Overigens, splashtop (wat gratis bij je transformer zit) doet dit automagisch voor je.
LiquidT_NL schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:59:

Thanks! Ga ik vanavond meteen proberen. Ik heb eigenlijk verder nog helemaal niet gekeken wat er allemaal aan meegeleverde apps bij zit. Zit er nog wat anders interessants tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Boss

+1 Overgewaardeerd

Nadeel van Splashtop is dus eigenlijk weer dat er op je PC iets moet draaien en het niet het standaard remote desktop protocol gebruikt. Om met de tablet in te loggen op een Terminal Server is dus toch nog andere software nodig.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

renskoenraadt schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:50:
Weet iemand een app waarbij je de naam van een app kunt aanpassen? Daarmee bedoel ik niet alleen de homescreen name (snelkoppeling), maar de naam in 'All Apps'. Moet toch kunnen als je root acces hebt, zou je zeggen..?
Ik heb inmiddels een programma gevonden waar het mee zou moeten gaan (APK Edit), maar daarvoor heb je uiteraard wel de .apk bestanden nodig (die op de tablet staan) enig idee waar die zouden moeten staan? Ik heb nl alle mappen nagekeken, maar ze zijn niet zichtbaar...ik gebruik overigens Windows 7 64-bit.

Dit zou dus betekenen dat ik geen volledige root toegang heb? Ondanks dat VooDoo OTA Rootkeeper dit wel aangeeft?

Thanks!

[ Voor 8% gewijzigd door renskoenraadt op 10-07-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Joene69 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 12:13:
Bij Poetic hebben ze ook deze: http://www.amazon.co.uk/P...TF8&qid=1341910777&sr=1-4

Ik heb hem in bestelling staan, en hiermee heb je geen last van de randen van de case (denk ik ;) )
Inmiddels heb ik die Poetic-Slimbook gekocht bij Amazon UK. Was er trouwens snel, ze zeiden donderdag maar dinsdag kwam te post hem al brengen. Mooi en prima ding.

Die hardback had ik ook gezien maar deze leek me fijner. Was even bang dat ik last zou hebben met de rand maar dat is niet zo, er zit ruimte tussen de rand en waar het scherm begint waardoor het absoluut niet in de weg zit. Gaten zaten ook allemaal exact op de juiste plaats. Aanrader dus wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

pe1dnn schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:12:
[...]

Inmiddels heb ik die Poetic-Slimbook gekocht bij Amazon UK. Was er trouwens snel, ze zeiden donderdag maar dinsdag kwam te post hem al brengen. Mooi en prima ding.

Die hardback had ik ook gezien maar deze leek me fijner. Was even bang dat ik last zou hebben met de rand maar dat is niet zo, er zit ruimte tussen de rand en waar het scherm begint waardoor het absoluut niet in de weg zit. Gaten zaten ook allemaal exact op de juiste plaats. Aanrader dus wat mij betreft.
Hoe heb jij betaald? Ik deed het via m'n Rabobank CreditCard, maar krijg net een e-mail dat de order niet afgerond kan worden. Wordt ik verwezen naar Amazon om daar mijn order na te kijken, staat er daar geen order meer, strange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
[...]

Is het mogelijk om met deze tablet GTA3 met keyboard en muis te spelen? Dat lijkt me wel heel gaaf.
Neig toch wel naar het Keyboard ook te nemen. Hij is een beetje bedoelt als vervanging van m'n laptop. Ik zal die niet weg doen, maar iig niet regelmatig meer gebruiken.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 18:23
Ik heb sinds kort deze tablet en hij bevalt erg goed.
Alleen loop ik nu tegen een probleem aan.
Je kunt dus via de google market of play diverse app via een creditcard kopen.
Nu heb ik al jaren mijn rabo creditcard niet meer gebruikt en heb hem dus er eens bij gepakt.
Ik heb een spelletje voor de kinderen gekocht door de gegevens in te vullen en dat werkte prima.
Het probleem is nu dat als ik een andere app waar je voor betalen moet kies, de gegevens van mijn creditcard automatisch ingevult worden als je op kopen drukt; hij vraagt niet om een code of zoiets?
Dit is zeer onwenselijk omdat mijn (kleine) kinderen ook op de tablet zitten en dus zomaar wat kunnen kopen.
Ik heb alle instellingen van de tablet al nagekeken, maar zie nergens een optie om de creditgegevens te beveiligen met een code of om de ingevulde gegevens te wissen, zodat als ik de volgende keer weer iets wil kopen ik alles weer in moet vullen.
Het is ook zeer onwenselijk voor het geval mijn tablet gestolen zou worden.
Wie weet hoe ik deze gegevens kan beveiligen of wissen op mijn tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
jenk schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:25:
Ik heb sinds kort deze tablet en hij bevalt erg goed.
Alleen loop ik nu tegen een probleem aan.
Je kunt dus via de google market of play diverse app via een creditcard kopen.
Nu heb ik al jaren mijn rabo creditcard niet meer gebruikt en heb hem dus er eens bij gepakt.
Ik heb een spelletje voor de kinderen gekocht door de gegevens in te vullen en dat werkte prima.
Het probleem is nu dat als ik een andere app waar je voor betalen moet kies, de gegevens van mijn creditcard automatisch ingevult worden als je op kopen drukt; hij vraagt niet om een code of zoiets?
Dit is zeer onwenselijk omdat mijn (kleine) kinderen ook op de tablet zitten en dus zomaar wat kunnen kopen.
Ik heb alle instellingen van de tablet al nagekeken, maar zie nergens een optie om de creditgegevens te beveiligen met een code of om de ingevulde gegevens te wissen, zodat als ik de volgende keer weer iets wil kopen ik alles weer in moet vullen.
Het is ook zeer onwenselijk voor het geval mijn tablet gestolen zou worden.
Wie weet hoe ik deze gegevens kan beveiligen of wissen op mijn tablet?
Volgens mij kan je de gegevens wissen op de website van de store: playstore.google.nl

Bij de tablet zit ook appblocker meegeleverd. Dat is misschien wel handig als je kids er mee spelen. Je kan dan apps (bijvoorbeeld de playstore) blokkeren met een pincode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Met RaboCard, dus gewoon MasterCard eigenlijk. Geen probleem in elk geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

pe1dnn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:09:
[...]
Met RaboCard, dus gewoon MasterCard eigenlijk. Geen probleem in elk geval...
Hmm, strange... heb jij daarvoor je random reader moeten gebruiken, of werd je betaling zonder verificatie code afgerond?

Jammer dat ik maandag al op vakantie ga, anders had ik diezelfde cover vandaag nogmaals besteld...

Thanks voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Iemand nog enig idee hoe ik de .apk bestanden op de 300T zichtbaar krijg in Windows Verkenner?

Zou fijn zijn!

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
renskoenraadt schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:47:
[...]

Hmm, strange... heb jij daarvoor je random reader moeten gebruiken, of werd je betaling zonder verificatie code afgerond?

Jammer dat ik maandag al op vakantie ga, anders had ik diezelfde cover vandaag nogmaals besteld...

Thanks voor je antwoord!
RaboCard is een creditcard van Rabobank, dus een andere pas dan de pinpas.
renskoenraadt schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 00:18:
Iemand nog enig idee hoe ik de .apk bestanden op de 300T zichtbaar krijg in Windows Verkenner?

Zou fijn zijn!

Thanks
In Windows weet ik niet, maar als je met een geroot toestel met de File Manager (ik gebruik die van Rhythm Software) naar de hoogste dir gaat ( / ) en dan de map 'system' en dan de map 'app', daar kun je alle apk's vinden. Doe een beetje voorzichtig daar. En gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje aan alle experts alhier.

Ik heb sinds gisteren ook de 300T, inclusief docking station. So far so good.

Een van de dingen die ik met mn tablet wil kunnen doen is ook mijn e-reader van boeken voorzien (practisch, ik wil op vakantie niet een laptop oid meenemen, maar wel dagelijks mijn nrc-epub downloaden en op de e-reader zetten).

Nu probeerde ik gisteren de e-reader (Sony PRS-650 voor de volledigheid) te koppelen aan het docking station (via USB) maar er werd geen externe harde schijf oid herkent. Dit gebeurt wel als er een USB stick oid in wordt gestoken).

Heeft iemand een idee hoe ik mijn Sony e-reader kan voeden (van boeken voorzien) vanaf de 300T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Nu online

Boss

+1 Overgewaardeerd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:46:
Heeft iemand een idee hoe ik mijn Sony e-reader kan voeden (van boeken voorzien) vanaf de 300T?
Mijn vriendin heeft ook een Sony e-reader uit de PRS serie. Volgens mij melden deze zich niet aan als mass storage device. Onder Windows heb je dacht ik ook aparte drivers nodig voordat je de reader kan benaderen. Dit gaat dus niet werken vrees ik...

[ Voor 29% gewijzigd door Boss op 12-07-2012 14:01 ]

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Boss schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Mijn vriendin heeft ook een Sony e-reader uit de PRS serie. Volgens mij melden deze zich niet aan als mass storage device. Onder Windows heb je dacht ik ook aparte drivers nodig voordat je de reader kan benaderen. Dit gaat dus niet werken vrees ik...
Ik heb even gezocht, maar die software om e-books te laden is echt crappy :X Onder OSX moet je zelfs in 32 bit mode starten om het aan de praat te krijgen 8)7 dus ik ben bang dat dat icm een 300T niet gaat werken, tenzij je de drivers in android geport krijgt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Heeft de PRS 650 geen SD card slot? Dan is dat je beste kans, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Nu online

Boss

+1 Overgewaardeerd

DexterBelgium schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:41:
Heeft de PRS 650 geen SD card slot? Dan is dat je beste kans, lijkt me.
Sony he.... Memorystick en anders sti(c)k je er maar in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha en bedankt. Ja, de SD card had ik al bedacht, dat moet wel lukken. Alleen irri dat ik dit dat moet regelen (maar is overkomelijk).

Ik gebruik trouwens op mijn pc Calibre om de books over te zetten (naar tevredenheid) en ik vond in de Android store wel een calibre versie voor Android, alleen las ik niet in de beschrijving of ik er alleen boeken mee kan beheren + lezen, of dat ik ook mijn reader kan updaten.

Ik denk dat (als ik geen ideeën van jullie meer krijg) maar een SD cardje koop :(
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste