DexterBelgium schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:39:
Laat mij dan de case maken voor mét:
- het is een héél handige bron van extra battery power (je kan het apart laden, waardoor je met een beetje planning nooit helemaal "zonder" power komt te zitten)
- (fullsize) sd card reader + USB (ook handig voor een simpele muis)
Mooi argument, al is dat niet iets wat met de USB dongle niet kan

- het vormt een "ingebouwde" case + stand
Maar maakt hem wel weer logger
- het is nog steeds klein genoeg voor op de bank (en véél kleiner dan een 15" laptop)
Ik werk op een 13" MBP ernaast, dan is het verschil ineens niet zo heel spannend meer, geloof me

- je kan via teamviewer/citrix (afhankelijk van je use case) gewoon in windows werken
Daar zeg je alles, het is hoe je hem zelf wilt gebruiken. Als je dit ding inderdaad als een laptop-alternatief koopt, is de dock onmisbaar, koop je hem als tablet, dan vraag je je af wat je met dat toetsenbord moet. Nogmaals. als ik iets met een toetsenbord wil, pak ik de mbp, en op een tablet wil ik vanwege de onhandigheid, een toetsenbord juist NIET

- het is hét onderscheidend punt voor deze tablet t.o.v. de andere Tegra3s + de iPad 3
En dat is ineens een pro voor het dock an sich? Dat het een onderscheidend ding is?

Voor mij waren er hele andere redenen om deze tablet te kopen, en die dock hoorde daar echt niet bij.
Een onderscheidend punt hoeft niet per se iets positiefs, of toegevoegde waarde te betekenen natuurlijk.
- voor de prijs kan je het niet laten.
Ik vind 100 euro best nog wat geld voor een (nooit te gebruiken, in mijn geval) accessoire anders
Zoals al eerder gezegd; ik vind die dock een leuk ding, maar niet iets wat _ik_ in een tablet zoek, het is het tegenovergestelde wat ik van een tablet wil zelfs, omdat een tablet met een toetsenbord bij mij in de categorie onhandig gaat

het is puur wat je er zelf van verwacht en mee wilt. Ik zeg daarmee ook niet dat je argumenten niet kloppen, maar wil de note plaatsen dat ze voor JOU kloppen, en dat dat voor een ander, wel eens heel anders uit kan pakken
Voor jou betekent dat dat je tablet je laptop moet en kan vervangen. Bij mij is een tablet een apparaat naast mijn laptop, waar ik aan beide apparaten hele andere eisen stel, en een dock past daar totaal niet in. Aan een ieder dus te bepalen wat die eisen zijn, en of een dock binnen dat pakket valt
[
Voor 6% gewijzigd door
Henk op 09-07-2012 14:04
]