Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34

Griffin

Is mythical

LiquidT_NL schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:09:

[...]

Een korte recap: rooten vanaf .17ww is dodelijk eenvoudig, alle andere versies zijn niet mogelijk en na updaten kan je niet terugrollen. RootKeeper is sowieso enkel om root te bewaren, files/settings raak je toch niet kwijt bij updaten.
Hier was ik ondertussen achter, SparkyRoot oid is een tool ervoor.
[...]

Je krijgt een WW als je hem koopt. Downgraden naar .17WW is niet mogelijk.

Dus of je hebt een .17ww die je kan rooten en rootkeepen, of je hebt een hogere versie kan hem niet rooten. Terug kan je altijd door desnoods handmatig de nieuwste FW erop te flashen. En updaten duurt gewoon even, als jij een WW versie firmware hebt zou updaten het altijd moeten doen, maar tot je hem krijgt duurt ff.
Ok, duidelijk. Maar mocht ik dus een .26 of .29 op mn tablet hebben bij aankoop kan ik deze downgraden naar .17... maar moet ik dan de DE versie gebruiken (die vaak voorbij komt op XDA) of een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Nou, ik heb al een tijdje nu (ongeveer een maand) de 300T. Op zich erg blij mee, enige nadeel is de light bleeding in de hoeken, maar daar kan ik op zich wel mee leven.

Maar, sinds gister werkt ongeveer de helft van de toetsen op mijn keyboard niet meer helaas. Geen idee hoe het komt, niet gevallen, geen beschadigingen ofzo. Dus er zal wel iets defect zijn aan het toetsenbord. Ga morgen dus terug naar de winkel. Iemand anders dit probleem ook gehad met het toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:09:
[...]

Waarheid hoor, ik wil zelf ook geen scherm met pixelproblemen. Zoals ik al zei, als het goed is heeft MM sowieso een binnen twee weken return policy als ik het goed heb, als je het via de webshop hebt besteld heb je sowieso wet koop op afstand. Wel vind ik de Mediamarkt niet echt de zaak waar coulance hoeft te verwachten buiten hun voorwaarden, daar zijn de prijzen niet naar en de klanten ook niet (winkelhoppers, mensen die winkels tegen elkaar laten bieden etc).

Maar ik ben benieuwd, wat is er van gekomen?
Volgens de Status tracker ligt het ding sinds woensdag bij Asus. Dus ik verwacht hem niet terug voor het weekend.. De return policy is natuurlijk ook aan regels gebonden en het wordt al snel een lastig verhaal als je een apparaat met defect en 'zwaar' gebruikt (zonder sporen) gaat terugbrengen.

In iedergeval ik hoop dat ik mijn geliefd apparaatje begin volgende week weer mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die last hebben van de tijd die steeds blijft hangen rechtsonder? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swifty_DK
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-05 02:55
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:54:
Zijn er meer mensen die last hebben van de tijd die steeds blijft hangen rechtsonder? :|
ja heb in 4 weken tijd 1 keer meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Heb net de 300T gehaald, maar firmware is .26.
Volgens mij kan ik wel naar .17 (DE wellicht?) downgraden maar als ik dan Root - Update - Keep root doe dan heb ik toch geen automatische updates meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-08 00:12
@Griffin
Jawel, maar als je update ben je root kwijt. Het is namelijk geen "sequential" update of w.e. ze dat noemen.

Je ontvang alleen geen automatische updates wanneer je:
Niet DE of WW versie op je tablet hebt staan
De bootloader unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
TrisBe schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:14:
@Griffin
Jawel, maar als je update ben je root kwijt. Het is namelijk geen "sequential" update of w.e. ze dat noemen.

Je ontvang alleen geen automatische updates wanneer je:
Niet DE of WW versie op je tablet hebt staan
De bootloader unlocked hebt.
Begrijp ik dus goed dat ik ook gewoon naar .17DE kan gaan, die kan rooten en dan gewoon OTA updates ontvang EN mijn root behoud (met OTA RootKeeper)?

Wat zou dan een reden zijn om dit NIET te doen?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

LiquidT_NL schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:56:
[...]

Begrijp ik dus goed dat ik ook gewoon naar .17DE kan gaan, die kan rooten en dan gewoon OTA updates ontvang EN mijn root behoud (met OTA RootKeeper)?

Wat zou dan een reden zijn om dit NIET te doen?
Wat ik er nu van weet is als je naar de DE .17 downgrade dat je dan geen automatische updates meer ontvangt. Maar rooten hoeft van mij niet meer. Ik wou het hebben voor switchme en titanium pro. Titanium pro niet echt nodig want de apps van asus zijn niet zo vervelend als die van lg (waarom ik titanium pro had gekocht)van mn telefoon. Switchme wou ik hebben voor voornamelijk meerdere facebook profielen (van mij en mn gf), maar dat heb ik nu met socialme opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:33
Waar kan ik een screenprotectorfolie kopen voor de Asus tf300.
Gaarne advies

Hans

[ Voor 3% gewijzigd door Hansw1 op 10-06-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hansw1 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:53:
Gaarne advies

Hans
van de tip van Wizzard heb ik deze ook besteld http://r.ebay.com/sKTr8r\
krijg ze als het meezit over enkele dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Griffin schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:50:
[...]

Wat ik er nu van weet is als je naar de DE .17 downgrade dat je dan geen automatische updates meer ontvangt. Maar rooten hoeft van mij niet meer. Ik wou het hebben voor switchme en titanium pro. Titanium pro niet echt nodig want de apps van asus zijn niet zo vervelend als die van lg (waarom ik titanium pro had gekocht)van mn telefoon. Switchme wou ik hebben voor voornamelijk meerdere facebook profielen (van mij en mn gf), maar dat heb ik nu met socialme opgelost.
Ikzelf heb eigenlijk slechts tijdelijk root nodig, dus als het zo doorgaat gooi ik er gewoon tijdelijk een .17US op, root ik, doe ik mijn ding en ga ik weer terug. Dan wacht ik wel weer op een volgende permanente root solution.
Hansw1 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:53:
Gaarne advies

Hans
Mag ik jou er wel op wijzen dat wij geen support team zijn of een gratis adviesbureau? Ik werk op een helpdesk en daar zijn dit soort mailtjes al eigenlijk vrij asociaal ("ik zoek <...>, Gaarne advies, <naam>", maar om zo naar uw mede-tweakers te communiceren...

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste leden,

In de handleiding van de tablet ( Asus TF300 ) staat dat er beelden draadloos naar de TV gezonden kunnen worden.

Ik heb een Panasonic TX -P42G20 waarop ik een dongle heb aangesloten die verbinding maakt met mijn Fritz-modem.

Ik kan o.a filmpjes van You-Tube downloaden en weergeven op de TV.

Kan ik nu ook draadloos beelden oversturen van mijn tablet naar de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Nee, dit kan je niet zomaar oversturen....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Jawel. Dit gaat via het dnla protocol. Met de applicatie mynet (standaard geleverd door asus) kan dat. Je tv moet wel dnla ondersteunen. Dit werkt alleen met films, muziek en foto's. Of je tegen het tablet kunt zeggen: beam dit YouTube filmpje naar de tv, ik denk het niet

[ Voor 33% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 12-06-2012 22:01 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
Nieuwe root manier:

Deze stap is voor mensen die .17 US draaien met hun huidige root:
1 downgrade naar .17 DE, en update daarna naar .29 WW

Ga naar deze thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1706588
Of als je one-click methodes niet leuk vind: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1704209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Gister mn 300T geroot terwijl deze op .29 ww stond via de volgende manier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1704209

Goed lezen en dan lukt het redelijk snel. Ik was meer tijd kwijt om de adb aan de praat te krijgen dan het uitvoeren van de root.

Het is alleen nog niet duidelijk of als er een update komt van Asus wat er gebeurt met de root.
* Griffin heeft iig een rooted .29 ww met switchme erop :)

@hierboven, de oneclick heb ik dus niet geprobeerd omdat deze toen nog niet online stond :P

[ Voor 9% gewijzigd door Griffin op 13-06-2012 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:54:
Jawel. Dit gaat via het dnla protocol. Met de applicatie mynet (standaard geleverd door asus) kan dat. Je tv moet wel dnla ondersteunen. Dit werkt alleen met films, muziek en foto's. Of je tegen het tablet kunt zeggen: beam dit YouTube filmpje naar de tv, ik denk het niet
Je laatste zin klopt helemaal, je kan youtube niet (nogmaals) steamen, hier heb je bestanden voor nodig die fysiek op de Asus Transformer Pad T300 staan.

Dus, mits de DNLA functie van de Panasonic goed werk (er zijn nog al wat problemen mee geloof ik) kan je alleen foto's en film's die je echt op je tablet hebt staan over zenden. Een stream door steamen gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

kan iemand mij opheldering geven in verband met het prijs verschil tussen de witte en blauwe versie?

Asus Transformer Pad 300T WiFi + Dock 32GB Blauw€ 493,11
Asus Transformer Pad 300T WiFi + Dock 32GB Wit€ 463,80
Asus Transformer Pad 300T WiFi 32GB Blauw€ 390,-
Asus Transformer Pad 300T WiFi 32GB Wit€ 371,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Uiteindelijk bepaald asus in de inkoopprijs richting de distributeurs hier in nederland, waar de webshop een paar procent marge + btw hun verkoopprijs op baseert, vraag 't hun :p

waarschijnlijk teveel stock van de witte nu of iets dergelijks, vraag/aanbod dingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Griffin schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:33:
Gister mn 300T geroot terwijl deze op .29 ww stond via de volgende manier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1704209

Goed lezen en dan lukt het redelijk snel. Ik was meer tijd kwijt om de adb aan de praat te krijgen dan het uitvoeren van de root.

Het is alleen nog niet duidelijk of als er een update komt van Asus wat er gebeurt met de root.
* Griffin heeft iig een rooted .29 ww met switchme erop :)

@hierboven, de oneclick heb ik dus niet geprobeerd omdat deze toen nog niet online stond :P
Awesome, thanks! Dan kan ik eindelijk mijn spul rooten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:28

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

1-click ging hier probleemloos zolang er maar aan alle voorwaarden voldaan is.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angie79
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
Ik ben van plan om dit tablet te kopen. Maar vraag me af hoe het scherm is. Moet er een screenprotector op of valt het wel mee met krassen op het scherm als je er gewoon netjes mee om gaat. Heb nu nml een transformer tf101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
normaal ermee omgaan krijg je geen krassen. Maar een screenprotector helpt wel tegen al de vingerafdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

TrisBe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 01:00:
normaal ermee omgaan krijg je geen krassen. Maar een screenprotector helpt wel tegen al de vingerafdrukken.
Hier ook geen krassen. Heb mijn tablet zonder protector maar heb ook met protector even gewerkt (op tablet van vriend) en of je nu vingerafdrukken hebt op je protector of op je scherm, schoonmaken moetn je toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Binnenkort komt de infinity uit toch? Is het dan verstandig om nu deze tablet aan te schaffen? Of zal de prijs dan dalen en/of komt er een nieuwe budget versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerder bestelde screenprotector aangbracht, en deze past goed en is netjes met wat geduld aan te brengen.
en dat voor een paar euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:01:
Binnenkort komt de infinity uit toch? Is het dan verstandig om nu deze tablet aan te schaffen? Of zal de prijs dan dalen en/of komt er een nieuwe budget versie?
De infinity is de opvolger van de Prime en gaat dus waarschijnlijk tussen de 500 en 600 € kosten vermoed ik. Wellicht dat de Prime dan in prijs gaat zakken, maar ik denk de 300T niet want die is juist op de markt gebracht om onder de prime te opereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Kost de 300T ook gewoon 499 euro bij de MediaMarkt?
Regelmatig zijn er toch die btw acties, valt hij daar dan ook onder? Zo ja, is hij dan gewoon 499/1.19=419,33 euro?
(kon het niet vinden via google)

@Griffin, wat ik begrijp is data de infinity rond de 599 gaat kosten (incl. dock) dat zou betekenen dat de prime toch wel een heel stuk goedkoper moet worden. Zal die dan niet rond de 499 gaan liggen? (32GB + dock) wat dus zou betekenen dat de 300T ook goedkoper zal worden omdat deze anders net zo duur is als de prime

[ Voor 44% gewijzigd door Markos op 14-06-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
ik heb sinds een aantal dagen geen melding meer onder in de balk staan als ik email binnen krijg. Vroeger had ik hier ook nog een pingeltje bij. Aan de instellingen is niets veranderd Beide staan gewoon aan
Iemand nog een idee waar ik het moet zoeken voordat ik weer terug ga naar de fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:01:
Kost de 300T ook gewoon 499 euro bij de MediaMarkt?
Regelmatig zijn er toch die btw acties, valt hij daar dan ook onder? Zo ja, is hij dan gewoon 499/1.19=419,33 euro?
(kon het niet vinden via google)

@Griffin, wat ik begrijp is data de infinity rond de 599 gaat kosten (incl. dock) dat zou betekenen dat de prime toch wel een heel stuk goedkoper moet worden. Zal die dan niet rond de 499 gaan liggen? (32GB + dock) wat dus zou betekenen dat de 300T ook goedkoper zal worden omdat deze anders net zo duur is als de prime
(100 - 119) / 119 = -15,97% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:25
rgras schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:28:
[...]

(100 - 119) / 119 = -15,97% ;)
Dat is precies wat ie zegt. Wat is je punt?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik heb sinds ik alles geroot (en switchme geinstalleerd heb) heb dat mn spellen na een paar minuten afsluiten.

Als ik terug ga naar fabriek instellingen ben ik dan root etc helemaal kwijt (want dan maar geen switchme).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
mastair schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:35:
[...]

Dat is precies wat ie zegt. Wat is je punt?
My bad, geen koffie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Ik heb sinds kort ook mijn 300T binnen. Ik heb last van een beetje bleeding langs de randen en met name in de rechter onderhoek aardig veel. Verder een klein vuiltje onder het glas. Ik dacht eerst een (deels)defecte pixel. Maar na beter kijken onder verschillende kleurachtergronden lijkt het toch meer een vuiltje te zijn. Het is ook niet echt scherp afgebakend wat ik van een dode pixel wel eens gezien heb.

Op zich is het wel goed te zien, als je het eenmaal gezien hebt. Maar als je er niet op let dan is het ook niet storend. Dus ik vraag me af of ik er mee terug ga of dat ik het er maar bij laat. Wie weet wat mijn vervangende tablet voor mankementen kent, als ik uberhaupt wel een vervangende krijg voor zo'n vuiltje en wat bleeding.

Er zat helaas geen .17 meer op. Maar als ik de laatste berichten lees is dat ook niet meer nodig om hem goed geroot te krijgen? Ik wacht nog wel even af met het rooten. Eigenlijk nog niet nodig. Als ik straks een compleet ingerichte tablet heb met alle apps die ik gebruik wil ik eigenlijk wel een goede backup kunnen maken. Ik zie tegen die tijd wel. Eerst eens naar hartenlust kijken welke apps er allemaal zijn en als ik dan een goede set apps heb begin ik van voor af aan en dan maar eens kijken naar root en backup...

Wat ik wel jammer vind is dat ik geen whatsapp kan gebruiken. Ik dacht dat ik geen simkaart tablet nodig had omdat ik er toch niet mee op pad ga. Maar had nog niet gerealiseerd dat whatsapp op telefoonnummer gekoppeld moet worden. Ik heb wel een viewpad met simkaart waarop whatsapp draait. Is er een mogelijkheid om dat over te zetten naar mijn 300T?

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03:56
goeten is niet nodig, zie de forumregels

Sinds enige weken hebben mijn ouders een 300T + Dock als speeltje in de woonkamer liggen (hiervoor werd een iPod Touch gebruikt maar het kleine scherm werd steeds slechter leesbaar) om snel dingen op te zoeken, buienradar te raadplegen en spelletjes te spelen (je kent het wel). Nu zat ik er vanmiddag zelf ook op te spelen, apps te updaten etc. en nu viel het me op dat de Wifi selectief heel traag was. In de browser en de meeste apps werkte het prima en kon ik gewoon werken maar het updaten van een app duurde meerdere minuten (en het downloaden zelf ging zeer traag) en het ophalen van zoekresultaten in Youtube duurt ook bijna twee minuten. Aan de wifi ontvangst kan het niet liggen, ding wordt op amper 2 meter van de router (FritzBoz! 7390) gebruikt en de tablet zelf geeft ook uitstekend aan als ontvangst. Kent iemand deze klachten, en belangrijker, weet iemand een oplossing.

ook afsluiten doen we niet, zie wederop de forumregels... Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 18-06-2012 08:27 ]

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

heeft iemand een tip voor een e-mail appje, i.p.v. het standaard e-mailprogramma op de tf300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Zie dit; Sand0rf in "Asus Transformer Pad 300T"

Omdat mijn kleindochter geen zwarte hoes voor haar tablet wilde maar een gekleurde heb ik voor
haar de volgende aangeschaft .

http://www.123bestdeal.co...in-of-Blauw-(TF300T).html

Nu blijkt acheraf dat deze hoes niet geschikt is voor de TF300 alhoewel de beschrijving op de website
wel de indruk geeft dat hij specifiek voor de Tf300 is .

Alle aansluitingen zijn niet vrij en de tablet valt makkelijk uit de hoes .

De MBR hier boven geld ook voor je afsluiting

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 18-06-2012 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Beroep doen op je eventuele herroepingsrecht (wet koop op afstand in België, vergelijkbare regels gelden in NL), of anders gewoon terugsturen wegens "niet zoals geadverteerd".

Zeker wat hoesjes betreft, beter iets goed kopen waarvan je al user-reviews hebt gelezen dan zomaar iets goedkoops. Als je dan toch gaat investeren in beschermmateriaal (dat dan nog de hele "look and feel" van je dure tablet overneemt), ga dan voor iets deftig.

On another note: was het gezever rond de Infinity meer dan zat (nog altijd geen harde datum, en dan daarna moet je nog een paar weken wachten of ze niet weer een stommiteit zoals met de Prime-GPS situatie uitgevoerd hebben). Ben dus sinds vorige week erg trotse bezitter van de Transformer 300T. Machtig apparaat. O+

Scherm is voor op de bank (waar ik hem ga gebruiken) enorm goed, maar de form factor is toch wat anders, als je de iPad van je vrouw gewoon bent. De aspect ratio is wennen, en ik denk uitmuntend voor films, maar toch wat raar voor andere dingen zoals internetten (zeker in portrait).

Ben nu zo'n beetje alle must-have apps aan het bekijken. Indien iemand nog suggesties heeft, roep maar!

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 08:57
Ejorne schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:22:
Wat ik wel jammer vind is dat ik geen whatsapp kan gebruiken. Ik dacht dat ik geen simkaart tablet nodig had omdat ik er toch niet mee op pad ga. Maar had nog niet gerealiseerd dat whatsapp op telefoonnummer gekoppeld moet worden. Ik heb wel een viewpad met simkaart waarop whatsapp draait. Is er een mogelijkheid om dat over te zetten naar mijn 300T?
Ja die mogelijkheid is er. Staan genoeg guides voor op internet. Waar het op neer komt is dat je een device mét simkaart én root nodig hebt > hierop whatsapp installeert en activeert > backup maakt met Titanium Backup Pro > backup terugzetten op je sim-loze tablet (moet volgens mij ook geroot zijn). Houdt er daarbij wel rekening mee dat je Whatsapp nooit met hetzelfde nummer op meerdere devices tegelijk kunt gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Harmani op 18-06-2012 13:25 ]

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:56
Het is hierboven ook al een keer gevraagd, maar daar is geen antwoord op gekomen. Daarom nog een x: verwachten jullie een prijsdaling voor de 300 als de infinity gelanceerd wordt? Hij zit nu op 500 euro inclusief toetsenbord, maar zal dat veel goedkoper worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

MaZeLe schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:23:
Het is hierboven ook al een keer gevraagd, maar daar is geen antwoord op gekomen. Daarom nog een x: verwachten jullie een prijsdaling voor de 300 als de infinity gelanceerd wordt? Hij zit nu op 500 euro inclusief toetsenbord, maar zal dat veel goedkoper worden?
Ik heb toch wel mijn kijk erop geantwoord:
Griffin in "Asus Transformer Pad 300T"

Ik denk dat ze de 300T niet echt gaan verlagen in prijs omdat de Infinity de opvolger is (zover ik weet) van de Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Griffin schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:27:
[...]

Ik heb toch wel mijn kijk erop geantwoord:
Griffin in "Asus Transformer Pad 300T"

Ik denk dat ze de 300T niet echt gaan verlagen in prijs omdat de Infinity de opvolger is (zover ik weet) van de Prime.
Mijn excuses, totaal overheen gelezen. Bedankt voor je kijk op zaken!

[ Voor 38% gewijzigd door MaZeLe op 18-06-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Nu wil ik een rode Pad 300T bestellen voor mijn zusje, maar ik zie dat deze nergens te bestellen is? Is hier een reden voor? Komen deze nog beschikbaar of zijn deze gecancelt of zoiets dergelijks? Ik lees op internet een levertijd medio Juni, maar hoe strak houdt Asus zich hieraan (met de Prima hebben ze nog steeds problemen, ik spreek uit ervaring.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne

Ejorne

Twisted Pairs

MaZeLe schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:59:
Nu wil ik een rode Pad 300T bestellen voor mijn zusje, maar ik zie dat deze nergens te bestellen is? Is hier een reden voor? Komen deze nog beschikbaar of zijn deze gecancelt of zoiets dergelijks? Ik lees op internet een levertijd medio Juni, maar hoe strak houdt Asus zich hieraan (met de Prima hebben ze nog steeds problemen, ik spreek uit ervaring.)
Als de rode net zo rood is als de blauwe blauw, dan kun je net zo goed de blauwe kopen...
Harmani schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:24:
[...]

Ja die mogelijkheid is er. Staan genoeg guides voor op internet. Waar het op neer komt is dat je een device mét simkaart én root nodig hebt > hierop whatsapp installeert en activeert > backup maakt met Titanium Backup Pro > backup terugzetten op je sim-loze tablet (moet volgens mij ook geroot zijn). Houdt er daarbij wel rekening mee dat je Whatsapp nooit met hetzelfde nummer op meerdere devices tegelijk kunt gebruiken.
Thanks! hier ga ik eens op zoeken. Tot nu toe mijn 300T nog niet geroot, dat moet misschien wel gebeuren dus. Mijn Viewpad waarop Whatsapp draait is al wel geroot. Maar je kunt het niet op twee tablets tegelijk gebruiken? Ik denk dat ik dan maar eieren voor mijn geld moet kiezen. Mijn dochtertje heeft namelijk 'beslag' gelegd op de Viewpad en Whatsappt zich helemaal suf met haar mama en oma. Als dat het straks niet meer doet is papa niet meer lief denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Ejorne schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:10:
[...]

Als de rode net zo rood is als de blauwe blauw, dan kun je net zo goed de blauwe kopen...
Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne

Ejorne

Twisted Pairs

Ik vergat er een smilie bin te zetten. Maar de blauwe is lang zo blauw niet als op veel foto's lijkt. Het is een soort bluawe gloed die alleen onder daglicht achtige verlichting goed zichtbaar is. Maar een smilie was wel benodigd in mijn reactie want het is wel mooi die blauwe tint. Rood zal denk ik ook erg mooi zijn als het een soortgelijk effect heeft. Maar onder schemer/kamer verlichting lijkt mijn t300 meer donkergrijs/antreciet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Firmware update v.30 is uit :)

Changelog geript van Asus Finland Facebook

TF300T ICS v9.4.3.30
-SYSTEM – improve stability of Chrome browser
-SYSTEM – improve camera performance
-Pictures more colorful
-better audio- white balance(AWB) and auto-focus(AE)
-better continues-auto-focus (CAF)
-SYSTEM – fix the bug “wifi occasionally fail to connect after resume from suspend status”
-Appbackup – fix the bug “have to key-in password again after change screen orientation”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 22-09 13:36
better audio- white balance(AWB) and auto-focus(AE)
Ik ga het hier ook nog maar even zeggen, maar AE is Auto-Exposure :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Laatst online: 21:54

Boss

+1 Overgewaardeerd

Een beetje meer kleur in de foto's zou inderdaad wel leuk zijn! Vanavond maar eens kijken of ik de upgrade binnen kan halen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 08:56
Mooi, heb de 300t sinds gisteren binnen, kan ik hem meteen upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Vandaag een nieuwe firmware update. Films kijkenngaat nu veel beter. Hardware decoder voor beeld en software decoder voor het geluid werkt nu perfect. Daarnet even mission impossible aangezet in 1080p, ging zonder problemen. Geluid was dd5.1 dts werkt nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swifty_DK
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-05 02:55
De wifi bug is verholpen, aan deze zijde had de latste dagen er elke dag last van, gelukigmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angie79
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
Deze pad heb ik een week geleden ook gekocht, ben er wel tevreden over, alleen heb ik af en toe een probleem met het scherm. Dan reageert de pad bovenin rechts niet goed, na opnieuw opstarten en/ of terugzetten naar fabrieksinstellingen is dit weer verholpen.

Hebben meer hier last van? Vraag me af of dit met de software te maken heeft of dat er iets mis is met het scherm. Ik kan nu nml nog teruggaan naar mycom en hem makkelijk ruilen, omdat ik de tablet vorige week gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Laatst online: 21:54

Boss

+1 Overgewaardeerd

Angie79 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:46:
Deze pad heb ik een week geleden ook gekocht, ben er wel tevreden over, alleen heb ik af en toe een probleem met het scherm. Dan reageert de pad bovenin rechts niet goed, na opnieuw opstarten en/ of terugzetten naar fabrieksinstellingen is dit weer verholpen.

Hebben meer hier last van? Vraag me af of dit met de software te maken heeft of dat er iets mis is met het scherm. Ik kan nu nml nog teruggaan naar mycom en hem makkelijk ruilen, omdat ik de tablet vorige week gekocht heb.
Nooit last van gehad. Als het min of meer is te reproduceren zou ik er mee teruggaan.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne

Ejorne

Twisted Pairs

Zou het willekeurig verspringen van de cursor ook nog een keer gefixt worden met een firmware update?
Dit is echt uitermate iritant. Heb ik er een dock bij gekocht, kun je hem eigenlijk niet fatsoenlijk gebruiken.

Ik heb al wel ontdekt dat ik zelf de oorzaak was bij zo'n beetje 50% van de gevallen. Ik leer me nu aan om de toutch-muis uit te zetten wanneer ik tekst ga typen. Ik was even in de veronderstelling dat het verscpringen van de cursor toen niet meer optrad. Helaas was dit van korte duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Sand0rf schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:45:
[mbr] goeten is niet nodig, zie de forumregels [/]

Sinds enige weken hebben mijn ouders een 300T + Dock als speeltje in de woonkamer liggen (hiervoor werd een iPod Touch gebruikt maar het kleine scherm werd steeds slechter leesbaar) om snel dingen op te zoeken, buienradar te raadplegen en spelletjes te spelen (je kent het wel). Nu zat ik er vanmiddag zelf ook op te spelen, apps te updaten etc. en nu viel het me op dat de Wifi selectief heel traag was. In de browser en de meeste apps werkte het prima en kon ik gewoon werken maar het updaten van een app duurde meerdere minuten (en het downloaden zelf ging zeer traag) en het ophalen van zoekresultaten in Youtube duurt ook bijna twee minuten. Aan de wifi ontvangst kan het niet liggen, ding wordt op amper 2 meter van de router (FritzBoz! 7390) gebruikt en de tablet zelf geeft ook uitstekend aan als ontvangst. Kent iemand deze klachten, en belangrijker, weet iemand een oplossing.
Heb je hoe dan ook het wireless gecheckt? Toen mijn buren naast mij kwamen wonen en hetzelfde wifi kanaal namen, was mijn tablet zelfs op een meter afstand van mijn modem onbruikbaar. Dit klinkt niet als een Android issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Zoals eerder aan je duidelijk gemaakt, dit hoeft niet.

Ik kom er nu achter dat als ik het losse toetsenbord wil gebruiken dat de cursor niet op de goede
plaats staat zodat ik geen wachtwoord kan invoeren.

Is dit een bekend probleem en zo ja is er een oplossing voor.

Dit ook niet

Zie voor meer informatie: Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 25-06-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenHazejager
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 22:41
Heeft iemand problemen met het keyboard dock en dubbele key presses? Mijn 300T is 2 weken oud en spontaan is dit probleem ontstaan: een = toetst \=, een \ toetst \=, een c doe.t cursor down en dan pas de c en . doet cursor up en dan de . Gekocht bij Dixons, dus na vakantie (zal je net zien...) maar even terugbrengen... Ben benieuwd of ik de enige ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Nog niet eerder gelezen over dit probleem, maar heb je misschien een andere keyboard app geïnstalleerd? Misschien dat deze dan in conflict is met de dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Diverse off topic berichten verwijderd, discussies over fatsoensnormen horen hier niet thuis, we hebben de topicregels als leidraad op het forum. De groeten, een aanhef en berichten persoonlijk afsluiten doen we niet in dit deel van het forum

Nu weer ontopic verder svp!

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 25-06-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minh9391
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 20:36
MaZeLe schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:59:
Bij amazon.de zag ik wel staan.
http://www.amazon.de/Tran...TF8&qid=1340625393&sr=8-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
EJPostema schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:18:
Vandaag een nieuwe firmware update. Films kijkenngaat nu veel beter. Hardware decoder voor beeld en software decoder voor het geluid werkt nu perfect. Daarnet even mission impossible aangezet in 1080p, ging zonder problemen. Geluid was dd5.1 dts werkt nog niet
Werk nu een tijdje met die nieuwe update en het browsen met Chrome beta is er flink op vooruit gegaan. Geen vastlopers meer waar dat eerder regelmatig voorkwam. Erg prettig :)

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip hoe ik op een webpagina met en inlogveld waar het toetsenbord niet automatisch tevoorschijnt komt ,ik deze alsnog kan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 14-09 16:37
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:54:
Iemand een tip hoe ik op een webpagina met en inlogveld waar het toetsenbord niet automatisch tevoorschijnt komt ,ik deze alsnog kan activeren?
Normaliter zou dit gewoon tevoorschijn moeten komen wanneer je het vakje voor je gebruikersnaam/wachtwoord aantikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
MaZeLe schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:23:
Ik heb afgelopen week en aantal winkels bezocht op zoek naar een 300T ter vervanging van mijn TF101. Alle winkels hanteren de adviesprijs van 399 euro (32 gb ex. Dock). Er valt echter wel af te dingen op de prijs, al is het niet heel veel. Bij Saturn in Amsterdam kon ik de tablet krijgen voor 375, maar moest hij besteld worden. Uiteindelijk heb ik hem voor 379 gekocht bij de BCC in A'dam noord. Hier hadden ze wel voorraad. En ze geven alsnog twee weken laagste prijs garantie na aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Als het goed is brengt Anton Gleuf vandaag mijn 300T. Ik ben echter nog op zoek naar een goede hoes en dat valt nog niet mee.

Eerder in dit forum stond een Poetic-Slimbook hoes van Amazon. Hoewel goede recensies lijkt me dat leer zo dicht op de rand niet fijn.

Ik vond ook nog 1 bij TabCovers maar dat lijkt me dezelfde als de i12cover van dodgy site "123bestdeal" waarbij "PU-Leer" gewoon een eufemisme is voor plastic troep.

Blijft nog Caseen over http://www.caseen.com/Asu...r-Pad-300-TF300_c_39.html en die vind ik niet mooi en te duur (met verzending). En dan heb je het wel gehad wat betreft de TF300 cases.

Er was nog iemand met resultaten van een zoekopdracht op Amazon maar dat bleken allemaal TF101 of TF201 hoezen te zijn die doodleuk als TF300 waren opgenomen maar waarvan de openingen in het leer niet kloppen met het toestel. Ik zoek dus een echte TF300 hoes met de openingen op de goede plaats.

Kortom, blijkbaar is er nog niet echt veel. Weet iemand of er andere hoes makers bezig zijn met een goede hoes of is die van Amazon op dit moment de enige optie? Tips?

Voor de goede orde, ik heb het tablet zonder dock, daar zag ik de meerwaarde niet van want daarvoor gebruik ik wel een netbook of voor volwaardige document verwerking een PC of laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
De hoezen van Caseen lees je veel goeds over. En niet eens alleen op transformerforums.com, waar ze een soort sponsor zijn.

Persoonlijk vind ik een hoes de looks van deze tablet teniet doen. Thuis vind ik het al helemaal overbodig. Voor onderweg heb ik deze Sleeve van CaseLogic besteld (heeele goede aanbieding op die site, via bol.com etc. is hij al gauw €20,-)

Met de dock past hij er perfect in. Zonder dock natuurlijk iets losser, maar het is voor mij puur voor vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Harmani schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:06:
Persoonlijk vind ik een hoes de looks van deze tablet teniet doen.
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Maar je wil hem ook voor je op tafel kunnen leggen op een manier dat je hem ook nog gemakkelijk kunt bekijken en bedienen, dus onder een hoek. Deze bij Amazon leek me daarom ook wel wat, maar op de Amerikaanse Amazon site (gewoon in de link .co.uk vervangen door .com!) ik zie maar 3 sterren waardering en ik vraag me af of dat stuk aan de voorkant niet mateloos gaat irriteren bij gebruik.
Voor onderweg heb ik deze Sleeve van CaseLogic besteld (heeele goede aanbieding op die site, via bol.com etc. is hij al gauw €20,-)
Dat lijkt me ook serieuze optie om hem in elk geval goed op te kunnen bergen en vervoeren.

Overigens mijn TF300T kwam inderdaad gisteren binnen gekregen. Moet nog even mijn weg vinden maar hij kwam ook vrijwel onmiddellijk met updates nadat ik Wifi had ingesteld.

Mateloos irritant dat het barst van de iPad oplossingen maar niet voor Android tablets. Maar met maar 3 vaste modellen is dat veel gemakkelijker dan al die vele modellen Android tablets. Ik zag in de handleiding dat er zelfs verschil zit tussen de TF300T en TF300TL en TF300TG wat betreft plaatsing om ruimte te maken voor de SIM module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Inderdaad jammer dat er niet erg veel keus is voor het merendeel van de android tablets. Valt me dan ook tegen van fabrikanten zoals Asus dat er niet standaard een simpele stand of hoes o.i.d wordt meegeleverd. Of laat ze direct bij de introductie van dit soort tablets een aantal betaalbare accessoires lanceren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:34

vhal

ಠ_ಠ

pe1dnn schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:16:

Mateloos irritant dat het barst van de iPad oplossingen maar niet voor Android tablets. Maar met maar 3 vaste modellen is dat veel gemakkelijker dan al die vele modellen Android tablets. Ik zag in de handleiding dat er zelfs verschil zit tussen de TF300T en TF300TL en TF300TG wat betreft plaatsing om ruimte te maken voor de SIM module.
Wat jij al zegt, '1' tablet van Apple en 1001 tablets van verschillende fabrikanten met Android. Ga er maar voor aanstaan als hoesjes fabrikant...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Harmani schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:06:
Voor onderweg heb ik deze Sleeve van CaseLogic besteld (heeele goede aanbieding op die site, via bol.com etc. is hij al gauw €20,-)
Gebruiktelaptop.nl staat niet in een Tweakers showreview en het pand waar ze zitten is te koop, de shop banner hangt zelfs nog aan de gevel! Lijkt me dus geen partij om zaken mee te doen. Hoewel het mogelijk hier off topic is toch even deze waarschuwing, het gaat per slot om een eerder bericht hier en een TF300T case.

Die sleeve blijft een interessante optie maar ik zoek wel even een andere aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
[OFFTOPIC]
pe1dnn schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:06:
Gebruiktelaptop.nl staat niet in een Tweakers showreview en het pand waar ze zitten is te koop, de shop banner hangt zelfs nog aan de gevel! Lijkt me dus geen partij om zaken mee te doen. Hoewel het mogelijk hier off topic is toch even deze waarschuwing, het gaat per slot om een eerder bericht hier en een TF300T case.

Die sleeve blijft een interessante optie maar ik zoek wel even een andere aanbieder.
Hmm zoveel research had ik niet verricht voordat ik daar een bestelling plaatste, maar kan je zeggen dat mijn ervaring met ze goed is. Heb de hoes in de afgelopen 3 weken daar 2 keer (1 voor vriend) besteld. De laatste keer werden er per ongeluk 2 x verzendkosten in rekening gebracht. 1 maal op de site en 1 maal via PayPal. Mailtje gestuurd > volgende ochtend antwoord (wel een erg officieuze mail) > volgende dag was de €4,95 terug geboekt. Maar beetje vreemd zaakje blijft het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Liever dat ze erg informeel contact hebben en het geld de volgende dag terugstorten dan brieven van de harde schijf af halen en opsturen waarin uiteindelijk alsnog niets zinnigs staat toch?

Anyhow,
ik heb zojuist bij MyCom een witte gehaald, 32GB met dock, 499,-. Scherm helderheid valt me 100% mee.
Het is wel even wennen, omschakelen van een xperia S met Go launcher EX naar een ICS tablet UI, maar ik overleef het wel.
Eerste indruk is in ieder geval top, de 'netbook' is topzwaar, maar dat wist ik al. op schoot is dat naar, verder staat hij verassend stabiel. De toetsen van de dock voelen wat apart aan, maar misschien ligt dan aan mij. Qua travel e.d. ben ik supertevreden. Het geheel oogt in ieder geval prima, meteen updates gekregen, dolphin HD er op, FTP server ingesteld en alles werkt zoals ik wil.

Top apparaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Wit nog niet in echt gezien, lijkt me ook wel mooi.

Voor tablets is er ook Go Launcher HD. Ziet er net wat beter uit dan de stock launcher, maar heel veel features uit EX missen helaas nog.

Vanavond even deze Caseen screen protector erop geplakt. Bevalt me goed! Het scherm wordt er iets doffer van maar het scheelt aanzienlijk kwa reflecties en vinger afdrukken. Via Caseen zelf zijn ze een stukje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:07:
Anyhow,
ik heb zojuist bij MyCom een witte gehaald, 32GB met dock, 499,-.
Wat voor 'soort' wit is het? Ik heb 'm nog niet in de winkel zien liggen en ik kan nergens een goede foto vinden. Is het maagdelijk wit of is het meer een soort roomkleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb een witte gehaald, ding is prima afgewerkt...

Euhhhh, wit?? ------> zo dus http://www.asus.nl/Tablet...S_Transformer_Pad_TF300T/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 11:52
rgras schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:49:
[...]

Wat voor 'soort' wit is het? Ik heb 'm nog niet in de winkel zien liggen en ik kan nergens een goede foto vinden. Is het maagdelijk wit of is het meer een soort roomkleur?
Is gewoon te koop bij de mediamarkt hoor, ik heb hem ook al een tijd. Zal anders morgen wel een foto maken. Het is gewoon wit en geen roomkleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Tja, gewoon wit kunstof..... wat moet je er van zeggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 11:52
Bullet NL schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:12:
Tja, gewoon wit kunstof..... wat moet je er van zeggen??
Dat dus.

Over de cases, ik dacht dat er eerder was aangegeven dat dat hier niet mocht omdat dit niet het topic voor accessoires is. Als het wel toegestaan is dan wil ik wel wat foto's en een klein stukje schrijven over de case die ik nu al een tijd gebruik, de Poetic Slimbook Leather Case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
SuperKneus schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:15:
[...]

Dat dus.

Over de cases, ik dacht dat er eerder was aangegeven dat dat hier niet mocht omdat dit niet het topic voor accessoires is. Als het wel toegestaan is dan wil ik wel wat foto's en een klein stukje schrijven over de case die ik nu al een tijd gebruik, de Poetic Slimbook Leather Case.
Dit mag in het accessoires topic...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Weet iemand hier toevallig of er bij Mediamarkt ook rooie worden verkocht en voor hoeveel incl. dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik heb inderdaad net go launcher gevonden, werkt wederom perfect ik mis alleen wat widgets,..

Als er behoefte aan is kan ik wel wat real life foto's maken? (witte versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Inderdaad jammer dat Go launcher HD nog bij lange na niet zo uitgebreid is als de EX variant. Terwijl HD toch al behoorlijk lang in de Play store staat en er al een paar updates zijn geweest. Ik mis vooral de mooie overgangseffecten tussen homescreens.

Als je mooie en zeer customizable widgets wilt, kan ik HD Widgets aanraden (niet gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verstekbakker schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:16:
Weet iemand hier toevallig of er bij Mediamarkt ook rooie worden verkocht en voor hoeveel incl. dock?
Denk dat het makkelijkste is even wat filialen af te bellen in je omgeving.
Harmani schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:14:
Inderdaad jammer dat Go launcher HD nog bij lange na niet zo uitgebreid is als de EX variant. Terwijl HD toch al behoorlijk lang in de Play store staat en er al een paar updates zijn geweest. Ik mis vooral de mooie overgangseffecten tussen homescreens.

Als je mooie en zeer customizable widgets wilt, kan ik HD Widgets aanraden (niet gratis).
Go Launcher HD mag minder uitgebreid zijn dan de EX versie, maar hij is zeker veel beter dan het standaard systeem van ICS. Verder zit ik niet te wachten op andere overgangeffecten (ben fan van de default) maar wel op de manier dat je een applicatie vanaf je desktop direct kan uninstallen (zoals dat bij EX kan zover ik weet).

HD Widgets ziet er trouwens mooi uit, maar 2euro voor wat weer en klok widgets gaat me te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:11:
Ik heb een witte gehaald, ding is prima afgewerkt...

Euhhhh, wit?? ------> zo dus http://www.asus.nl/Tablet...S_Transformer_Pad_TF300T/
SuperKneus schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:15:
[...]

Dat dus.

Ah bedankt. Ik had zo mijn twijfels aangezien de blauwe versie in het echt er stukken donkerder uitzag. Helaas is de witte hier bij de Mediamarkt en Saturn niet te vinden, dus ik had zo mijn twijfels bij de kleur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Wit:
http://goo.gl/X5iDb
http://goo.gl/NtkyS
http://goo.gl/fGscZ

Maagdelijk wit dus.
Wat mij pas in de winkel opviel is dat de 'witte dock' eigenlijk zilver is. Moet je van houden. Maakt het geheel wat kitsch vind ik, maar dat wit is als losse tablet zo mooi :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39
Ik ben bang dat in die 'groeven' zich snel vuil nestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik ook, maar ze zijn breed genoeg dus het zal niet zó snel blijven zitten. Met een doekje is het er denk ik wel uit te halen, en anders met een tandenstoker. Ik verwacht echter dat het wel mee zal vallen, mijn nagel blijft ook al aardig tussen zo'n 'richel' zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn TF300 tablet vandaag precies 3 weken en ben blij met deze aankoop.

Helaas heb ik wel een irritant en hardnekkig probleempje:

De wifi verbinding komt niet terug als ik hem uit een lange (van zeg maar >=2 uur durende) sleep-mode wakker maak. Ik was blij te lezen dat dit in de nieuwste update van vorige week verholpen zou zijn, maar dat is bij mij niet/nauwelijks het geval. Ik verwacht niet dat het een hardware defect is, even wifi uit-en-aanzetten op de tablet lost het altijd op.Ik heb diverse andere (incl Android 1.6 en 2.3) apparaten in huis en die hebben dit probleem niet. Ik heb een Linksys wireless router, typenummer zou ik op moeten zoeken.

Verder valt het mij op dat de wifi ontvanger sowieso zwakker lijkt dan vergelijkbare apparaten. Op mijn slaapkamer geven zowel mijn GSM als Logitech SqueezeBox Radio aan dat ze vinden dat ze een goede/uitstekende ontvangst hebben, maar de tablet geeft consequent een sterkte van onder de 50% aan. Heb er verder geen last van, heb nog nooit gehad dat ik merkte dat het traag werd of timeouts kreeg, dus eigenlijk geen issue, alleen een constatering. Ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patchoro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:42
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:02:

De wifi verbinding komt niet terug als ik hem uit een lange (van zeg maar >=2 uur durende) sleep-mode wakker maak. Ik was blij te lezen dat dit in de nieuwste update van vorige week verholpen zou zijn, maar dat is bij mij niet/nauwelijks het geval. Ik verwacht niet dat het een hardware defect is, even wifi uit-en-aanzetten op de tablet lost het altijd op.Ik heb diverse andere (incl Android 1.6 en 2.3) apparaten in huis en die hebben dit probleem niet. Ik heb een Linksys wireless router, typenummer zou ik op moeten zoeken.

Verder valt het mij op dat de wifi ontvanger sowieso zwakker lijkt dan vergelijkbare apparaten. Op mijn slaapkamer geven zowel mijn GSM als Logitech SqueezeBox Radio aan dat ze vinden dat ze een goede/uitstekende ontvangst hebben, maar de tablet geeft consequent een sterkte van onder de 50% aan. Heb er verder geen last van, heb nog nooit gehad dat ik merkte dat het traag werd of timeouts kreeg, dus eigenlijk geen issue, alleen een constatering. Ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben?
Dit herken ik helemaal niet. Wifi komt altijd direct op als ik de tablet uit sleep mode haal.
Ik heb ff met Wifi Analyser onscreen een rondje door mijn woning (dikke betonnen vloeren) en tuin (ca 20 meter van router) gelopen. Wifi bereik is echt prima te noemen.
Nu moet ik erbij zeggen dat de router een WRTG54G is en flink getweaked met Tomato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davermanz
  • Laatst online: 02-07-2024
citruspers schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:17:
Laat ons weten of het verschil maakt. Ik dacht eerst dat ik het probleem niet had maar na iets meer dan een week kreeg ik het ook ineens.
Na een paar weken wachten eindelijk kunnen omruilen. Nog iets minder light bleed in de rechteronderhoek. De flikkering op het homescreen ook geen last van. Ben er blij mee zo.

[ Voor 6% gewijzigd door davermanz op 30-06-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Vanmiddag gaan kijken bij Media Markt, maar geen TF300 te vinden. Alleen een prime en een TF101... Hopelijk kan ik hem daar bestellen als ik een tegoedbon krijg voor mijn kapotte 101, die Prime vertrouw ik niet met GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
* Henk TF300 gebruiker meldt

Vandaag na wat wikken en wegen tussen deze, de Infinity en de Ipad3 toch deze maar gehaald. In het wit, 32GB, geen dock. Typen doe ik wel op mijn macbook, en ik vond dit eigenlijk wel genoeg voor een erbij-apparaat :)

Over dat wit: Het is net zo wit als een ipod-kabel-connector. Als het goed is heb ik binnenkort een product-studio staan hier, dan maak ik wel even een foto van het ding met wat andere witte items eromheen, plus kleurechtheid check, dan moet er wel een aardig beeld te vormen zijn :)

Ik was trouwens even 'angstig' voor het aanbod android-tablet-apps, maar de schaling van Android is _echt_ goed. Dat er geen tablet apps beschikbaar zijn, is een argument waar alleen iMensen zich druk over maken, terwijl het eco-systeem van Android er duidelijk op ingericht is :)

[ Voor 25% gewijzigd door Henk op 30-06-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Henk schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:03:
Ik was trouwens even 'angstig' voor het aanbod android-tablet-apps, maar de schaling van Android is _echt_ goed. Dat er geen tablet apps beschikbaar zijn, is een argument waar alleen iMensen zich druk over maken, terwijl het eco-systeem van Android er duidelijk op ingericht is :)
Er zijn alleen nog wel een behoorlijk aantal apps die alleen in portret mode draaien en het verroesten om naar landscape mode te gaan (e.g. Wordfeud). Bij Wordfeud past portret ook beter maar als je wisselt tussen apps blijf je maar draaien en in landscape zou het ook nog steeds groot genoeg zijn, de TF300 heeft toch 10.1 inch de ruimte.

Wat mijn ook irriteert is dat veel websites overschakelen naar "mobile" mode waardoor je alles mini krijgt alsof het een telefoon is, bijvoorbeeld nu.nl. Het scherm is echter groot genoeg voor de normale pagina's. Er is bij nu.nl een knopje onderaan om naar desktop te gaan maar zou mooier zijn als een site onderscheid zou kunnen maken tussen een telefoon en een tablet.

Ik heb hem nog maar een paar dagen, dus misschien ligt het ook aan mij dat ik alle opties nog niet ken :) ,

P.S. Ik heb bij Amazon uk de Poetic Slimbook Leather Case besteld, SuperKneus nog bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
pe1dnn schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:14:
[...]
Er zijn alleen nog wel een behoorlijk aantal apps die alleen in portret mode draaien en het verroesten om naar landscape mode te gaan (e.g. Wordfeud). Bij Wordfeud past portret ook beter maar als je wisselt tussen apps blijf je maar draaien en in landscape zou het ook nog steeds groot genoeg zijn, de TF300 heeft toch 10.1 inch de ruimte.
Hoewel ik me er normaal gesproken niet aan kan storen had ik 1 app die in portrait MOEST, en dat dus niet wilde.Dat heb ik opgelost met Google Play: Orientation Control
Wat mijn ook irriteert is dat veel websites overschakelen naar "mobile" mode waardoor je alles mini krijgt alsof het een telefoon is, bijvoorbeeld nu.nl. Het scherm is echter groot genoeg voor de normale pagina's. Er is bij nu.nl een knopje onderaan om naar desktop te gaan maar zou mooier zijn als een site onderscheid zou kunnen maken tussen een telefoon en een tablet.
Installeer Google Play: Chrome (imho icm Chrone op je telefoon en desktop/laptop sowieso een hele fijne keuze door de bookmark/opentab-sync), deze heeft bij settings (het knopje rechtsbovenin) een knopje voor het opvragen van desktop pagina's :)
Ik heb hem nog maar een paar dagen, dus misschien ligt het ook aan mij dat ik alle opties nog niet ken :) ,
Opties wel, apps niet ;)

Ik ben vandaag trouwens helemaal los aan het gaan met deze game: Google Play: Osmos HD

Geniaal spel, echt.

[ Voor 8% gewijzigd door Henk op 02-07-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Zowel de standaardbrowser als dolphin HD, die ik persoonlijk erg fijn vind, hebben die functie ook. Dolphin heeft ook een add-on om de desktopversie op te vragen, dat is makkelijker schakelen want sommige sites vind ik in mobile versie beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 18:23
Dit is mijn eerste android tablet en ondervind toch enkele problemen. ;(
Ik heb hem gekocht om hoofdzakelijk mkv bestanden te streamen van mijn synology nas.
Nu heb ik verschillende video players geprobeerd; maar het geluid en srt ondertitels blijven een probleem:
Ik heb de mobo player en de bs player geprobeerd; maar ze geven beide geen geluid en ondertitels weer.( de ondertitels staan op mijn nas in de zelfde directory als mijn films)
De mx player geeft soms wel geluid, maar nooit ondertitelingen weer.
Verder las ik dat Dice player een goede player is die al mijn problemen op zou kunnen lossen.
Alleen de laatste versie van "Dice player" doet ineens geen softwarematige dts decodering meer en helaas kan ik de vorige versie 2.0.6. nergens vinden om te installeren om zo te kijken of deze wel goed werkt qua geluid en ondertitels. ( misschien heeft iemand het apk bestand voor me?)
Er zijn hier vast wel mensen met ervaring van mkv's streamen van een nas met geluid en ondertiteling die me kunnen helpen met wat ik nu moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
jenk schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:24:
Dit is mijn eerste android tablet en ondervind toch enkele problemen. ;(
Ik heb hem gekocht om hoofdzakelijk mkv bestanden te streamen van mijn synology nas.
Nu heb ik verschillende video players geprobeerd; maar het geluid en srt ondertitels blijven een probleem:
Ik heb de mobo player en de bs player geprobeerd; maar ze geven beide geen geluid en ondertitels weer.( de ondertitels staan op mijn nas in de zelfde directory als mijn films)
De mx player geeft soms wel geluid, maar nooit ondertitelingen weer.
Verder las ik dat Dice player een goede player is die al mijn problemen op zou kunnen lossen.
Alleen de laatste versie van "Dice player" doet ineens geen softwarematige dts decodering meer en helaas kan ik de vorige versie 2.0.6. nergens vinden om te installeren om zo te kijken of deze wel goed werkt qua geluid en ondertitels. ( misschien heeft iemand het apk bestand voor me?)
Er zijn hier vast wel mensen met ervaring van mkv's streamen van een nas met geluid en ondertiteling die me kunnen helpen met wat ik nu moet doen.
Probeer rock player lite eens. Overigens is bij mij mx player favoriet. Je moet even spelen de met decoding instellingen en dan speelt hij vrijwel alles. Alleen dd 5.1 werkt niet, dus 5.1 wel. Volgens mij ligt dit trouwens aan de chip en zal elke video speler dit hebben. Vlc speler is ook wellicht het proberen waard.

Ik weet niet hoe goed je nas is, maar misschien kan je nas real time decoden? Als dat kan kan je misschien play station media server gebruiken. In combinatie met unpn player kan je dan dingen streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
EJPostema schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:54:Probeer rock player lite eens. Overigens is bij mij mx player favoriet. Je moet even spelen de met decoding instellingen en dan speelt hij vrijwel alles.
Mijn ervaring met MX Player zijn anders. Ik ben gisteren ook aan het klooien geweest met streaming video vanaf W7 Media Player, ik gebruikte een TV opname in WTV formaat (Media center opname) maar had daarmee de nodige problemen.

MyNet dat Asus mee levert lust geen WTV en ook bestanden met AC3 pakt die niet. Na even zoeken en lezen UPnPlay opgehaald (hopelijk de goede heb want er zijn er nogal) samen met MoboPlayer. Die speelde wel, maar net niet de aflevering die ik wou bekijken. Mogelijk wat corruptie in de WTV file? MoboPlayer bleef in elk geval op het eerste frame stil staan (terwijl de tijd wel liep).

Dus een andere player, MX Player. Die speelde, echter maar een paar minuten en dan kapte de player er zomaar mee. Een aantal keren geprobeerd maar steeds hetzelfde, was dus geen succes. Ook Dice Player geprobeerd na lezen van positieve gebruikers. Echter ik doe denk ik wat verkeerd want dat zag er niet uit, blokjes een streepvorming in het beeld.

Ik zag ook nog VPlayer maar dat ongelukkige ding maakt steeds snapshorts, je kan het niet eens fatsoenlijk uitproberen, dus ook korte metten mee gemaakt.

Nu heb ik weer MoboPlayer want hoewel deze WTV file problemen gaf spelen andere WTV files wel goed af. Ik kon bijvoorbeeld een hele uitzending van Labyrint bekijken zonder problemen.

MoboPlayer doet software decoding, is toch wel jammer als je een goede nVidia Tegra 3 chip aan boord hebt. Voor DLNA werkt UPnP, maar MyNet van Asus dat bij de TF300 zit vind ik een stuk prettiger, als die alleen maar een andere player zou accepteren...

Zal rock player lite nog eens proberen. Ben ook benieuwd wat VLC zal gaan worden, maar op dit moment lijkt dat nog niet goed.

Maar toch jammer dat het zo'n zoekplaatje is en dat het niet gewoon out of the box werkt.
Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste