ook niet als je opnieuw de firmware er op zet?
Zover ik weet niet. Je geeft met het gebruik van de unlock tool zoiezo aan dat je afziet van enige vorm van support. Ik las op XDA dat opnieuw locken niet meer mogelijk is. Maar goed wie weet komt er ooit een oplossingmarckoster schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:18:
Nee, het schijnt je tablet ID te sturen naar ASUS waarna hij wordt geblacklistmarckoster schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:18:
Beste Swifty,
Als ik het dus goed begrijp is de tablet Tf300 bij mediamarkt 349 + vakantievoordeelcheque
Mvg Hans
Als ik het dus goed begrijp is de tablet Tf300 bij mediamarkt 349 + vakantievoordeelcheque
Mvg Hans
ja zonder dock 349.Hansw1 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:05:
Beste Swifty,
Mvg Hans
met dock 449.
ik zelfs ben opzoek naar een dock, voor 130 euro dus maw. nog meer voordeel als je zonder dock koopt
Maar kan je dan nog wel updates installeren?TrisBe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:32:
[...]
Nee, het schijnt je tablet ID te sturen naar ASUS waarna hij wordt geblacklist
Beste mensen,
Ik heb gister de Transformer Pad thuis ontvangen (van Tweakers.net gekregen voor twee weken om te testen). Ik ga een user review schrijven voor Tweakers.net met natuurlijk al mijn bevindingen tijdens het gebruik en een aantal kleine testjes. Mochten er nog dingen zijn die jullie graag zouden willen weten en getest willen hebben dan hoor ik het graag! Ik ga mijn uiterste best doen om in de komende twee weken zo veel mogelijk van de tablet te weten te komen en vooral erachter te komen hoe hij nou écht werkt in de praktijk. Als er nog tips, suggesties of vragen zijn hoor ik ze dan ook graag voordat ik mijn review online zet :-)
Ik heb gister de Transformer Pad thuis ontvangen (van Tweakers.net gekregen voor twee weken om te testen). Ik ga een user review schrijven voor Tweakers.net met natuurlijk al mijn bevindingen tijdens het gebruik en een aantal kleine testjes. Mochten er nog dingen zijn die jullie graag zouden willen weten en getest willen hebben dan hoor ik het graag! Ik ga mijn uiterste best doen om in de komende twee weken zo veel mogelijk van de tablet te weten te komen en vooral erachter te komen hoe hij nou écht werkt in de praktijk. Als er nog tips, suggesties of vragen zijn hoor ik ze dan ook graag voordat ik mijn review online zet :-)
Mag je hem rooten en de bootloader unlocken?
Paar kleine aandachtspuntjes maar over het algemeen echt een top apparaat!
Grootste kleine ergernissen:
- Asus' meegeleverde software die weinig toevoegt, half werkt en zich niet zonder root laat uninstallen (wel disabelen)
- Een beetje topzwaar als hij in de dock staat. Als je dan het scherm aandrukt komt het dock los van de ondergrond, maar dit went, je gaat vanzelf zachter drukken. Het dock werkt verder wel super!
- Op mijn unit toch wel aardig wat light bleeding
- Geen standaard micro-USB aansluiting voor bestandsoverdracht of opladen (Laden via USB gaat alleen als hij uit staat en dan nog erg langzaam. Dit komt omdat de standaard lader 12V is).
- Eigenlijk nog best weinig Apps te vinden die echt voor Android tablets zijn gemaakt. Bijvoorbeeld een gelikte launcher. De meeste zijn nog in de ontwikkelingsfase.
Tips:
- Sluit een Mini-HDMI kabel aan en een PS3 of Xbox Controller en je hebt een best aardige Console ervaring. Ideaal voor op een hotelkamer iig
.
- Speel een aantal games die voor Tegra3 zijn geoptimaliseerd.
- Gebruik DicePlayer voor videoplayback.
- Gebruik ES File Explorer als filemanager en mount je network shares!
Paar kleine aandachtspuntjes maar over het algemeen echt een top apparaat!
Grootste kleine ergernissen:
- Asus' meegeleverde software die weinig toevoegt, half werkt en zich niet zonder root laat uninstallen (wel disabelen)
- Een beetje topzwaar als hij in de dock staat. Als je dan het scherm aandrukt komt het dock los van de ondergrond, maar dit went, je gaat vanzelf zachter drukken. Het dock werkt verder wel super!
- Op mijn unit toch wel aardig wat light bleeding
- Geen standaard micro-USB aansluiting voor bestandsoverdracht of opladen (Laden via USB gaat alleen als hij uit staat en dan nog erg langzaam. Dit komt omdat de standaard lader 12V is).
- Eigenlijk nog best weinig Apps te vinden die echt voor Android tablets zijn gemaakt. Bijvoorbeeld een gelikte launcher. De meeste zijn nog in de ontwikkelingsfase.
Tips:
- Sluit een Mini-HDMI kabel aan en een PS3 of Xbox Controller en je hebt een best aardige Console ervaring. Ideaal voor op een hotelkamer iig
- Speel een aantal games die voor Tegra3 zijn geoptimaliseerd.
- Gebruik DicePlayer voor videoplayback.
- Gebruik ES File Explorer als filemanager en mount je network shares!
Science is stranger than fiction
*weg*
Waar kan ik een oplader voor in de auto vinden die geschikt is voor de ASUS TF300.
Ik heb op de webshop van Asus.nl gekeken maar daar vind ik niets voor de TF300.
Ik heb hem wel op korte termijn nodig dus bestellen in China of Amerika is waarschijnlijk geen optie.
*weg*
Op Tweakers.net doen we elkaar continu de groeten, volgens het Het algemeen beleid #groeten hoeft dit dus niet in je bericht te staan.
Waar kan ik een oplader voor in de auto vinden die geschikt is voor de ASUS TF300.
Ik heb op de webshop van Asus.nl gekeken maar daar vind ik niets voor de TF300.
Ik heb hem wel op korte termijn nodig dus bestellen in China of Amerika is waarschijnlijk geen optie.
*weg*
Op Tweakers.net doen we elkaar continu de groeten, volgens het Het algemeen beleid #groeten hoeft dit dus niet in je bericht te staan.
[ Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 25-05-2012 21:31 ]
Toch is dat je enige kans Hans. Alleen in de US en China is de accessoire stroom goed op gang gekomen. Op Ebay staan er zat maar alleen uit die regio's.
Leuke lamp, overigens !!
hans, je kan ook gewoon een standaard universiele auto->usb adapter kopen en dan usb->tf300
zoiets dus:
zoiets dus:

Spijtig genoeg heeft dit meestal niet de capaciteit dat het nodig heeft.swifty_DK schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:02:
hans, je kan ook gewoon een standaard universiele auto->usb adapter kopen en dan usb->tf300
zoiets dus:
[afbeelding]
Weet iemand een goede PDF reader om magazines e.d. te lezen op de Transformer Pad?
Ik zweer inmiddels bij ezPDF Reader. De Lite versie voor mijn vriendin en de Pro voor mezelf, omdat ik vaak voor mijn werk de annotate/markup functionaliteit gebruik.S20 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 08:33:
Weet iemand een goede PDF reader om magazines e.d. te lezen op de Transformer Pad?
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Betreft auto oplader,
Ik zie nu wel op de Asus shop 2 opladers staan : PC 36w en PC 40w
Kan ik een van deze twee misschien gebruiken.
Hans
Ik zie nu wel op de Asus shop 2 opladers staan : PC 36w en PC 40w
Kan ik een van deze twee misschien gebruiken.
Hans
Net de lite versie aangeschaft. Echt een top applicatie. Ook de Diceplayer geinstalleerd, werkt perfect voor het spelen van mkv bestanden.DFKT schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:00:
[...]
Ik zweer inmiddels bij ezPDF Reader. De Lite versie voor mijn vriendin en de Pro voor mezelf, omdat ik vaak voor mijn werk de annotate/markup functionaliteit gebruik.
Iemand nog suggesties voor Office functionaliteiten? De ingebouwde office app verklooit mijn layout nogal regelmatig (Word-bestand).
Documents To Go bevalt mij erg goed. Ook editen in de betaalde versie!
De 300t is 50 euro goedkoper bij de mediamarkt en de BCC.
voor de mensen die een leuke aanbieding zoeken
Swifty,
Bedankt voor de tip : ik heb gisteren een TF300 voor 349 euro gekocht bij Mediamarkt voor mijn
kleindochter.
Hans
Swifty,
Bedankt voor de tip : ik heb gisteren een TF300 voor 349 euro gekocht bij Mediamarkt voor mijn
kleindochter.
Hans
Ik loop nu tegen het volgende probleem op:
Als ik de tablet aan de oplader heb gehad en als hij is opgeladen aan wil zetten lukt dit niet .
Dit probleem had ik bij de vorige niet ; ik heb namelijk deze omgeruild vanwege een lichte beschadiging.
Omdat ik hem niet aankreeg heb ik hem op het dock aangesloten en toen starte hij wel op.
Is dit een mankement of een instelling die moet worden aangepast.
Hans
Als ik de tablet aan de oplader heb gehad en als hij is opgeladen aan wil zetten lukt dit niet .
Dit probleem had ik bij de vorige niet ; ik heb namelijk deze omgeruild vanwege een lichte beschadiging.
Omdat ik hem niet aankreeg heb ik hem op het dock aangesloten en toen starte hij wel op.
Hans
Laadt je wel op met de originele Asus lader?Hansw1 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:16:
Ik loop nu tegen het volgende probleem op:
De transformer kan niet via normale USB worden opgeladen als hij aan staat. Lijkt me dus dat je accu leeg gaat en hij weer start als hij prik van de dock krijgt.
Zoals bij alle andre mobile devices moeten de prijs en levertijd informatie in een eigen topic binnen Telecomproviders .
Cogitationis poenam nemo patitur
Laadt je wel op met de originele Asus lader?
De transformer kan niet via normale USB worden opgeladen als hij aan staat. Lijkt me dus dat je accu leeg gaat en hij weer start als hij prik van de dock krijgt.
Ik laadt hem op met de originele oplader van Asus; als ik dan bij instellingen Accu kijk stond er 45%;
nu laadt hij verder op omdat ik hem nu aan het dock heb aangesloten.
Nu ik hem na 100% opladen van het dock heb verwijderd start de tablet wel op .
Ik vind dit toch raar , je zou de tablet toch ook los van het toetsenbord moeten kunnen opladen
Hans
Ik laadt hem op met de originele oplader van Asus; als ik dan bij instellingen Accu kijk stond er 45%;
nu laadt hij verder op omdat ik hem nu aan het dock heb aangesloten.
Nu ik hem na 100% opladen van het dock heb verwijderd start de tablet wel op .
Ik vind dit toch raar , je zou de tablet toch ook los van het toetsenbord moeten kunnen opladen
Hans
[ Voor 19% gewijzigd door Hansw1 op 26-05-2012 19:42 ]
Kan iemand een simpel hoesje aanraden? Ik wil m wat dikker maken aan de zijkant omdat hij in m'n handen snijdt
Ik heb m vorige week bij Saturn gekocht voor 399,- Kan ik gewoon naar de klantenservice stappen en hun de BCC website of Pricewatch laten zien om gebruik te maken van het laagste prijs garantie? Kan m verder niet vinden op de Mediamarkt website.Hansw1 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:19:
De 300t is 50 euro goedkoper bij de mediamarkt en de BCC.
Swifty,
kleindochter.
Hans
Is dit niet gewoon hetzelfde als deze van DealExtreme? Zelfs de prijs is hetzelfde:diver99 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:30:
hierbij het linkje voor een passende hoes:
http://www.ebay.nl/itm/St...ories&hash=item231d585ffd
http://dx.com/p/elegant-p...tf201-black-134440?item=3
Uuh nee...
enzowel: dus?
enzowel: dus?
[ Voor 4% gewijzigd door Harmani op 27-05-2012 01:03 ]
Ik heb gisteren de Poetic case ontvangen. Ik zal als ik tijd heb er vandaag wat foto van maken en er een kleine review over schrijven.
Gisteren mijn 300T bij Bcc gehaald voor 349,-. 50,- euro uitgespaard door even dit topic te lezen
Zeer tevreden over de tablet en ook even de hoes besteld op ebay. Ik maak trouwens het display vrij van vingerafdrukken met zwarte autowas/turtlewax. Als het schoon is, glijd het makkelijker. Meer mensen die dit doen?
Verwijderd
Ik wil hem ook voor €349 bestellen maar online bestellen is wat lastig.poema schreef op zondag 27 mei 2012 @ 08:41:
Gisteren mijn 300T bij Bcc gehaald voor 349,-. 50,- euro uitgespaard door even dit topic te lezenZeer tevreden over de tablet en ook even de hoes besteld op ebay. Ik maak trouwens het display vrij van vingerafdrukken met zwarte autowas/turtlewax. Als het schoon is, glijd het makkelijker. Meer mensen die dit doen?
Bij Mediamarkt is hij niet te bestellen en bij BCC kan ik wel iets vinden wat er op lijkt maar dat product is erg vaag omschreven. (weet ook niet welke kleur wat is) Hij is ook niet leverbaar en tevens niet voorradig in alle vestigingen. Iemand die weet waar ze ze op voorraad hebben voor die prijs?
Verwijderd
Ok thanks. Ik had al even gegoogled maar kon er niks over vinden. Dan bestel ik hem maar gewoon.poema schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:50:
Achter op de doos staat: TF300T-1K129A, dat is de blauwe zonder dock.
Bedankt voor de tips betreffende de apps. Ik heb inmiddels een user-review geschreven: productreview: Asus Transformer Pad 300T WiFi + Dock 32GB Blauw review door S20
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Ik heb de 300t een tweetal weken in bezit en ik ben erg positief met uitzondering van onderstaande punten:
(1) GPS doet het alleen buiten in de open lucht (a-GPS doet het wel goed)
(2) de browser blijft bij normaal gebruik al regelmatig hangen of knalt er zelfs helemaal uit
(3) vuiltje in scherm
Komen deze punten enigzins bekend voor of heb ik een uitzonderlijke tablet?
Ad (1) Ik lees in diverse reviews dat GPS het goed doet, maar heb het vermoeden dat men hier steeds a-GPS mee bedoeld. Voor mijzelf verder geen probleem dat de GPS zonder wifi het binnen niet doet - op andere apparaten zoals hardloop-horloge en iphone doet GPS zonder wifi het overigens hier binnen wel prima - maar het valt wel op na alle gerelateerde tumult met de Prime.
Ad (2) De meegeleverde browser vind ik op zich prima werken, maar soms blijft deze (tijdelijk) hangen dan wel knalt deze er volledig uit. Dit lijkt vooral voor te komen bij sites met flash-content, maar ook als je een filmpje in de browser bekijkt (weet niet of het dan een flash-filmpje betreft). Sommige sites bekijk ik dus zonder b.v. de filmpjes aan te klikken (voorbeeld dat me nu even te binnen schiet is tmz.com, showbiz entertainment site, geen hoogwaardige site dus).
Ad (3) Dacht eerst dat het een dode pixel was, zat in eerste instantie helemaal midden-bovenin scherm (opgemerkt paar dagen na aanschaf, geen aparte dingen met het tablet gedaan). Zat niet echt in gezichtsveld dus liet het er maar bij. Na anderhalve week bemerkte ik dat de 'dode pixel' plots een paar centimer lager zat, nu dus midden in het gezichtsveld en aardig irritant (opgemerkt na reis waarbij tablet in koffer heeft gezeten). Als je op scherm drukt zie je ook aan verkleuring dat het een vuiltje betreft en geen dode pixel (circelvormige verkleuring om puntje heen). De tablet ligt nu 'ter reparatie' bij de verkoper, omruilen was na 2 weken gebruik geen optie. Lang verhaal, maar ben benieuwd of anderen een 'dood pixel' of vuiltje bemerkt hebben. Zelf gezocht via google of soortgelijk probleem voorkomt bij anderen, maar niks gevonden.
(2) de browser blijft bij normaal gebruik al regelmatig hangen of knalt er zelfs helemaal uit
(3) vuiltje in scherm
Komen deze punten enigzins bekend voor of heb ik een uitzonderlijke tablet?
Ad (1) Ik lees in diverse reviews dat GPS het goed doet, maar heb het vermoeden dat men hier steeds a-GPS mee bedoeld. Voor mijzelf verder geen probleem dat de GPS zonder wifi het binnen niet doet - op andere apparaten zoals hardloop-horloge en iphone doet GPS zonder wifi het overigens hier binnen wel prima - maar het valt wel op na alle gerelateerde tumult met de Prime.
Ad (2) De meegeleverde browser vind ik op zich prima werken, maar soms blijft deze (tijdelijk) hangen dan wel knalt deze er volledig uit. Dit lijkt vooral voor te komen bij sites met flash-content, maar ook als je een filmpje in de browser bekijkt (weet niet of het dan een flash-filmpje betreft). Sommige sites bekijk ik dus zonder b.v. de filmpjes aan te klikken (voorbeeld dat me nu even te binnen schiet is tmz.com, showbiz entertainment site, geen hoogwaardige site dus).
Ad (3) Dacht eerst dat het een dode pixel was, zat in eerste instantie helemaal midden-bovenin scherm (opgemerkt paar dagen na aanschaf, geen aparte dingen met het tablet gedaan). Zat niet echt in gezichtsveld dus liet het er maar bij. Na anderhalve week bemerkte ik dat de 'dode pixel' plots een paar centimer lager zat, nu dus midden in het gezichtsveld en aardig irritant (opgemerkt na reis waarbij tablet in koffer heeft gezeten). Als je op scherm drukt zie je ook aan verkleuring dat het een vuiltje betreft en geen dode pixel (circelvormige verkleuring om puntje heen). De tablet ligt nu 'ter reparatie' bij de verkoper, omruilen was na 2 weken gebruik geen optie. Lang verhaal, maar ben benieuwd of anderen een 'dood pixel' of vuiltje bemerkt hebben. Zelf gezocht via google of soortgelijk probleem voorkomt bij anderen, maar niks gevonden.
vuiltje is een slordig fabrieksfoutje wat niet zou moeten gebeuren maar je weet nooit wat er gebeurd kan zijn.rosce schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:36:
Ik heb de 300t een tweetal weken in bezit en ik ben erg positief met uitzondering van onderstaande punten:
(3) vuiltje in scherm
de browser vind ik echt gewoon goed maar dat eruit knallen heb ik op 1 punt en dat is de google play store en denk dan ook dat het een fout in de play store is (heb dit ook op een andere goedkope 7 inch tablet gezien).
en verder ken ik geen enkel apparaat waarvan de gps het binnenshuis doet dus verwacht ik ook zeker niet dat de gps van een tablet binnen wel werkt.
nou woon ik in een dik betonnen huis (en iedereen die ik ken hier in almere) met zeer veel betonstaal in de muur dus dat kan een oorzaak zijn hehe.
over het algemeen ben ik zeer te spreken over de tablet alleen de oplaad stekken en het aansluitpunt zijn een beedje gammel en voelen goedkoop en zwak.
Puntje 2 over de browser is een bekend probleem, waar 'alle' Transformers mee kampen. Regelmatig krijg je het venster te zien van FC, maar als je op wachten doet is het probleem gewoon opgelost. Wel irritant natuurlijk dat je regelmatig zit te wachten, tot je weer verder kan... Ook elke browser heeft hier last van (volgens XDA). Meer info kan je hier lezen, of hier.rosce schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:36:
(3) vuiltje in scherm
Ik zit met een klein probleempje, waar ik niks over kan vinden in dit topic. Ik heb een Prime, maar ben niet helemaal blij met de WiFi bereik van dit tablet. Ook gebruik ik mijn dock niet, dus leek het mij het verstandigste om deze te verkopen. Maar is de 300T (véél) beter qua WiFi dan een Prime? Toevallig iemand met ervaringen hier over?
Daarvoor kan je hier terecht: http://www.anandtech.com/...nsformer-pad-300-review/5
Hoe bevalt de case, zitten alle openingen op juiste plaats enzo ? Ik ben ook nog op zoek en deze lijkt redelijk geprijsd, mits de kwaliteit een beetje ok is natuurlijk..SuperKneus schreef op zondag 27 mei 2012 @ 07:51:
Ik heb gisteren de Poetic case ontvangen. Ik zal als ik tijd heb er vandaag wat foto van maken en er een kleine review over schrijven.
Bedankt rgras! Dit maakt een hoop duidelijk!
Echter twijfel ik nog steeds. Ik ben bang dat ik met de 300T een (flinke) stap achteruit zal gaan. Het is een goedkopere tablet, maar merk je dat verschil echt goed? Zijn er mensen die geswitched zijn van een Prime naar de 300T? Hoe bevalt het scherm?
Mijn vragen hierover zijn omdat ik de Prime erg leuk vind, maar ik dit gebruik met nog steeds het idee dat ik er te veel geld aan uit heb gegeven. Dit is natuurlijk een gevoel, maar ik heb 'm nu ook bijna een half jaar.
Echter twijfel ik nog steeds. Ik ben bang dat ik met de 300T een (flinke) stap achteruit zal gaan. Het is een goedkopere tablet, maar merk je dat verschil echt goed? Zijn er mensen die geswitched zijn van een Prime naar de 300T? Hoe bevalt het scherm?
Mijn vragen hierover zijn omdat ik de Prime erg leuk vind, maar ik dit gebruik met nog steeds het idee dat ik er te veel geld aan uit heb gegeven. Dit is natuurlijk een gevoel, maar ik heb 'm nu ook bijna een half jaar.
[ Voor 27% gewijzigd door Edzeau op 29-05-2012 17:31 ]
Op welk vlak denk je er op achteruit te gaan? Dan kunnen we daar misschien specifiek op in gaan. Denk dat er weinig mensen zijn die beide tablets hebben.Jeroen04 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:30:
Bedankt rgras! Dit maakt een hoop duidelijk!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Nu bij Saturn 335 vanwege tax-free week. Mocht hij er niet zijn dan even bij andere winkel binnenlopen. Deze gaan vaak mee in de prijs.
Ja hij bevalt erg goed. Alle opening zitten op de juiste plaats. Ik kan de tablet opladen zonder hem uit de case te halen. Aan de achterkant zit aan de linkerkant ook een opening voor de linkerspeaker. Voor de rechterspeaker zit geen opening maar ik merk niet dat het geluid minder is.FDutchman schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:39:
[...]
Hoe bevalt de case, zitten alle openingen op juiste plaats enzo ? Ik ben ook nog op zoek en deze lijkt redelijk geprijsd, mits de kwaliteit een beetje ok is natuurlijk..
Ik heb het deze week een beetje druk maar ik denk dat ik Donderdag of Vrijdag wel wat foto's online kan zetten.
Ik heb de tablet afgelopen maandag besteld bij BCC. Ik had in de pricewatch al gezien dat de prijs naar 449 was gedaald. Maar wist niet dat dit een tijdelijke actie was van BCC in antwoord op de MM. Toen ik daar maandag was kreeg ik te horen dat het precies de laatste dag was dat het voor deze prijs was. Ze hadden hem helaas niet op voorraad maar ik kon hem nog wel bestellen voor de actieprijs. Zou deze week of begin volgende week binnen zijn. Ik ben benieuwd... Zal wel een enorme vooruitgang zijn tegenover mijn Viewpad7.
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Heb hem zelf ook bij BCC besteld, werk daar ook dus kan opzich wel even de levertijdenlijst erbij pakken als ik moet werken
Dat zou fijn zijn maar als het niet lukt ook niet erg. Vind het wel leuk als de tablet deze week nog binnenkomt maar als het eind volgende week wordt, of zelfs begin 3e week dan kan ik daar ook nog wel mee leven. (moet niet ineens de prijs elders nog verder gedaald zijn natuurlijk...Mr.Joker schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:34:
Heb hem zelf ook bij BCC besteld, werk daar ook dus kan opzich wel even de levertijdenlijst erbij pakken als ik moet werken
Lijkt me ook wel interessant om te weten (en ik denk met mij nog wel meer tweakers die m afgelopen weekend besteld hebbenMr.Joker schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:34:
Hij is nu met de BTW actie van Saturn 335.29, nog eens bijna 14 euro eraf
Maar BCC geeft toch een laagste prijs garantie, dus ze zouden dat nog moeten verrekenen..
Maar BCC geeft toch een laagste prijs garantie, dus ze zouden dat nog moeten verrekenen..
Bedankt voor je reactie, dat zou ik iig erg waarderenSuperKneus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:00:
[...]
Ja hij bevalt erg goed. Alle opening zitten op de juiste plaats. Ik kan de tablet opladen zonder hem uit de case te halen. Aan de achterkant zit aan de linkerkant ook een opening voor de linkerspeaker. Voor de rechterspeaker zit geen opening maar ik merk niet dat het geluid minder is.
Ik heb het deze week een beetje druk maar ik denk dat ik Donderdag of Vrijdag wel wat foto's online kan zetten.
Waar kwam je qua prijs incl. shipping e.d. op uit in euro's ?
is de versie met dock ook in de aanbieding?FDutchman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:02:
Hij is nu met de BTW actie van Saturn 335.29, nog eens bijna 14 euro eraf![]()
Ja, voor de uitzonderingen van de actie kan je hier terecht: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1503383/0.
Bij de Saturn in Groningen is de 300T niet op voorraad (bij aanvang van de actie al niet). Ik heb overigens de 300T met dock ook niet gezien, alleen de 300TG.
Bij de Saturn in Groningen is de 300T niet op voorraad (bij aanvang van de actie al niet). Ik heb overigens de 300T met dock ook niet gezien, alleen de 300TG.
Ik was voor de case incl verzendkosten 23,35 euro kwijt.
Bedankt, helemaal overheen gelezen.
Heb je het gevoel dat het stiksel (http://ecx.images-amazon....18SEuq4%2BhL._AA1500_.jpg) en/of de hoeken van die vakjes het scherm kan beschadigen? En waar is dat lusje voor?

Heb je het gevoel dat het stiksel (http://ecx.images-amazon....18SEuq4%2BhL._AA1500_.jpg) en/of de hoeken van die vakjes het scherm kan beschadigen? En waar is dat lusje voor?
[ Voor 11% gewijzigd door rgras op 31-05-2012 11:42 ]
Stiksel ziet er goed uit, heb niet het idee dat die gaan los zitten ofzo. Het lusje is om een pen (stylus) in te doen.
Oké, maar je ziet soms dat dit soort 'constructies' erg harde/scherpe hoeken oplevert. Dit zou dan eventueel het scherm kunnen aantasten doordat deze hoeken tegen het scherm aankomen. Het gaat dan met name om dit soort hoeken: http://dl.dropbox.com/u/8618385/718SEuq4+hL._AA1500_.jpg. Voelen die bij jouw versie hard aan?
Beste leden,
Ik heb het idee dat als je de tablet bij een van de hoeken vastpakt ( met duim en wijsvinger )dat er soms een lichte speling voelbaar is . ( net of dat je iets vastklikt ).
De tablet funtioneert verder goed; hebben meer gebruikers hier last van.
Hans
Ik heb het idee dat als je de tablet bij een van de hoeken vastpakt ( met duim en wijsvinger )dat er soms een lichte speling voelbaar is . ( net of dat je iets vastklikt ).
Hans
Dit is hier niet de bedoeling.
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 01-06-2012 01:40 ]
Iemand al geprobeerd een 64gb microsd kaartje erin te stoppen?
nl deze:
pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB
nl deze:
pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB
Nee, wel 32 en dat werkt tot nu toe prima.
Hansw1 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:42:
Beste leden,
Hans
offtopic:
Hans, volgens mij hebben de mensen je hier er al eerder op gewezen, maar je hoeft niet constant te groeten en te bedanken in je posts
Hans, volgens mij hebben de mensen je hier er al eerder op gewezen, maar je hoeft niet constant te groeten en te bedanken in je posts
Dat gevoel heb ik ook wel eens, dat het net lijkt of er speling op zit, maar volgens mij kan dat geen kwaad.. tis voor mij alleen wel een reden geweest om een hoes te bestellen, zodat je het niet kan forceren..
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Ik na 2-3 weken gebruik merk in een paar kleine problemen met het toetsenbord. Hebben meer mensen hier last van: De M-toets werkt niet goed, lijkt niet helemaal lekker te zitten. Komt niet goed terug omhoog en mist daardoor veel aanslagen. Hetzelfde met de linkerhelft van de spatiebalk.
Heb al geprobeerd om te kijken of er vuil of zoiets onder de toetsen zit, maar daar kom ik niet achter.
Heb al geprobeerd om te kijken of er vuil of zoiets onder de toetsen zit, maar daar kom ik niet achter.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Lijkt me gewoon een garantie-issue, maw terug naar de winkel.Boss schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:23:
Ik na 2-3 weken gebruik merk in een paar kleine problemen met het toetsenbord. Hebben meer mensen hier last van: De M-toets werkt niet goed, lijkt niet helemaal lekker te zitten. Komt niet goed terug omhoog en mist daardoor veel aanslagen. Hetzelfde met de linkerhelft van de spatiebalk.
Weet iemand waar je los het toetsenboord kan bestellen? Kan hem echt nergens vinden.
Op amazon kan je hem in qwerty format bestellen.TrisBe schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:01:
Weet iemand waar je los het toetsenboord kan bestellen? Kan hem echt nergens vinden.
http://www.amazon.com/Mul...00T-DOCK-BL/dp/B007SHJIP6
EDIT:Na inloggen met m'n amazon account zie ik dat het niet in België verkrijgbaar is dus waarschijnlijk ook niet in Nederland
[ Voor 16% gewijzigd door darkvortex op 02-06-2012 16:05 ]
Ik loop nu tegen hetzelfde probleem op dat ik 1 maal eerder had toen ik de tablet voor de eerste
maal wilde opladen . Hij wil dan alleen weer opstarten als ik hem in het dock plaats.
Als de tablet niet helemaal leeg is en bij 14 % een melding geeft dat hij moet worden opgeladen
laadt hij wel bij.
Nu was de tablet echter geheel leeg en liet hij bij opstarten een batterij zien op het scherm en het
viel mij wel op dat de stekker tijdens het opladen erg warm wordt.
Ik krijg de indruk dat de tablet niet wil bijladen via het stopcontact als hij helemaal leeg is en dan wel
oplaadt als je hem op het dock aansluit.
Als ik nu de usbstekker in het dock steek ipv de tablet en ook de tablet aansluit op het dock worden
allebei dan opgeladen of alleen het dock.
maal wilde opladen . Hij wil dan alleen weer opstarten als ik hem in het dock plaats.
Als de tablet niet helemaal leeg is en bij 14 % een melding geeft dat hij moet worden opgeladen
laadt hij wel bij.
Nu was de tablet echter geheel leeg en liet hij bij opstarten een batterij zien op het scherm en het
viel mij wel op dat de stekker tijdens het opladen erg warm wordt.
Ik krijg de indruk dat de tablet niet wil bijladen via het stopcontact als hij helemaal leeg is en dan wel
oplaadt als je hem op het dock aansluit.
Als ik nu de usbstekker in het dock steek ipv de tablet en ook de tablet aansluit op het dock worden
allebei dan opgeladen of alleen het dock.
Heb de Asus nu een een week en ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje klaar mee ben. Ongeveer 30 willekeurige reboots naast een aantal keren gewoon vastlopen. Die gaat maandagmiddag gewoon terug. Echt spijt van deze (mis)koop. Gekocht bij de BCC, zou geld terug een optie zijn?
Edit: toch maar RMA aangevraagd via de (onduidelijke) site van Asus, lijkt me wat sneller gaan.
Edit 2: Mail van Asus: Rma verworpen, ik moet eerst maar een factory reset via de bootloader uitvoeren. Gedaan (voor de 2e keer) en 10 minuten later...hup, ging die weer. Hele zooitje ingepakt en naar BCC gereden. Gelukkig een verkoper met echt verstand van zaken en mijn geld terug gekregen. Top! Nu kijken voor een andere tablet, zeer zeker geen Asus meer.
Edit: toch maar RMA aangevraagd via de (onduidelijke) site van Asus, lijkt me wat sneller gaan.
Edit 2: Mail van Asus: Rma verworpen, ik moet eerst maar een factory reset via de bootloader uitvoeren. Gedaan (voor de 2e keer) en 10 minuten later...hup, ging die weer. Hele zooitje ingepakt en naar BCC gereden. Gelukkig een verkoper met echt verstand van zaken en mijn geld terug gekregen. Top! Nu kijken voor een andere tablet, zeer zeker geen Asus meer.
[ Voor 47% gewijzigd door poema op 04-06-2012 20:21 ]
Ik ben nu ook net een week in het bezit van de asus, maar behalve een paar vastlopers bij het streamen van video ben ik nog niet gekomen.. wel maakt ie rare reboots nadat hij vastloopt idd.. Maar gelukkig hier maar sporadisch!poema schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:55:
Heb de Asus nu een een week en ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje klaar mee ben. Ongeveer 30 willekeurige reboots naast een aantal keren gewoon vastlopen. Die gaat maandagmiddag gewoon terug. Echt spijt van deze (mis)koop. Gekocht bij de BCC, zou geld terug een optie zijn?
Ik werk in een eletronica-zaak en heb de 300T ook besteld, maar nu ik dagelijks de Prime en 300T naast elkaar zie en ik kijk naar de schermen ervan, is de 300T om te huilen, dat is echt een groot verschil.
Kijken of ik er morgen wat plaatjes van kan schieten.
Hebben ook een 300T terug gekregen omdat het scherm niet goed was. (slechte contract, kan je testen op http://www.lagom.nl/lcd-test/white.php )
248 was gewoon niet te zien op dat apparaat.
Kijken of ik er morgen wat plaatjes van kan schieten.
Hebben ook een 300T terug gekregen omdat het scherm niet goed was. (slechte contract, kan je testen op http://www.lagom.nl/lcd-test/white.php )
248 was gewoon niet te zien op dat apparaat.
[ Voor 64% gewijzigd door Mr.Joker op 04-06-2012 17:20 ]
Ik heb nog even een aanvulling op mijn eerder bericht ( zie 4e bericht hiervoor ).
Na het opladen van alleen de tablet moet ik heel lang de aan/uit knop indrukken op hem te kunnen
opstarten . Is dit normaal.
Als ik hem in het dock stop start hij wel meteen op.
Hans
Na het opladen van alleen de tablet moet ik heel lang de aan/uit knop indrukken op hem te kunnen
Hans
Verwijderd
Beste hans,Hansw1 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:11:
Ik heb nog even een aanvulling op mijn eerder bericht ( zie 4e bericht hiervoor ).
Hans
Als het tablet volledig uit staat (bijvoorbeeld vanwege een lege batterij) moet je het knopje langer ingedrukt houden. Het maakt geen verschil of de tablet dan wel of niet in het dock staat (net getest)
dus maak je geen zorgen.
Verwijderd
Nog even een vraag voor de gehele groep.
Ik ben een blijde gebruiker van de Asus 300T (met Dock) na een week gebruik valt me op dat er 1 pixel vol brand bij lichte kleuren. (helder wit puntje bij witte of lichte achtergrond. Ik heb de tabelt bij MediaMarkt gekocht. Heeft iemand ervaring met de omruil / reparatie service in het algemeen, en liever nog van de mediamarkt?
Alvast bedankt.
H.
Ik ben een blijde gebruiker van de Asus 300T (met Dock) na een week gebruik valt me op dat er 1 pixel vol brand bij lichte kleuren. (helder wit puntje bij witte of lichte achtergrond. Ik heb de tabelt bij MediaMarkt gekocht. Heeft iemand ervaring met de omruil / reparatie service in het algemeen, en liever nog van de mediamarkt?
Alvast bedankt.
H.
Mijn ervaring met de Mediamarkt is dat je er gewoon naar binnen kan lopen, je defecte tablet op de toonbank kan deponeren en vervolgens een nieuwe uit de stelling kan pakken.
Verwijderd
[quote]Mr.Joker schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:59:
Ik werk in een eletronica-zaak en heb de 300T ook besteld, maar nu ik dagelijks de Prime en 300T naast elkaar zie en ik kijk naar de schermen ervan, is de 300T om te huilen, dat is echt een groot verschil.
Kan iemand dit bevestigen?
Op deze foto's is het verschil inderdaad wel echt enorm.
Verwijderd
Of het om te huilen is weet ik niet. Ik vind het scherm van de 300T prima, lekker kleurrijk.
Zet je ze naast elkaar dan is het verschil natuurlijk erg duidelijk.
Bewijs? Check het review van engadget maar, daar hebben ze meetwaardes.
http://www.engadget.com/2...sformer-pad-tf300-review/
Zet je ze naast elkaar dan is het verschil natuurlijk erg duidelijk.
Bewijs? Check het review van engadget maar, daar hebben ze meetwaardes.
http://www.engadget.com/2...sformer-pad-tf300-review/
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:49:
[quote]Mr.Joker schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:59:
Yep, elke keer dat ik mijn TF300 aan zet pink ik weer een traantje weg 
Nee even serieus, wat meer data bij die foto's zou wel mooi zijn. Was de sluitertijd/diafragma instelling van de camera constant, en was deze hoog genoeg om een complete cycle van het scherm op te vangen? Laten beide transformers uberhaupt hetzelfde beeld zien bij de full-brightness foto, en was de transformer in de winkel uberhaupt niet defect?
Van wat ik zo zie is de TF300 gewoon minder helder als de transformer Prime, wat ook in bijna elke review vermeld staat. Of je dat als probleem ervaart ligt aan jezelf: in de volle zon ga je niet zo veel meer op dat scherm zien.
Nee even serieus, wat meer data bij die foto's zou wel mooi zijn. Was de sluitertijd/diafragma instelling van de camera constant, en was deze hoog genoeg om een complete cycle van het scherm op te vangen? Laten beide transformers uberhaupt hetzelfde beeld zien bij de full-brightness foto, en was de transformer in de winkel uberhaupt niet defect?
Van wat ik zo zie is de TF300 gewoon minder helder als de transformer Prime, wat ook in bijna elke review vermeld staat. Of je dat als probleem ervaart ligt aan jezelf: in de volle zon ga je niet zo veel meer op dat scherm zien.
[ Voor 21% gewijzigd door citruspers op 04-06-2012 15:02 ]
Verwijderd
ik kan inderdaad bevestigen na vandaag met eigen ogen gezien te hebben dat het inderdaad niet zo dramatisch is als eerder aangegeven werd.
Er zit inderdaad wel wat verschil in de prime en de 3000T maar zeker niet zoals bovenstaande foto's laten zien naar mijn inziens.
Er zit inderdaad wel wat verschil in de prime en de 3000T maar zeker niet zoals bovenstaande foto's laten zien naar mijn inziens.
Met een One X genomen, dezelfde foto's dezelfde camera e.d.
Ik zal voor de zekerheid nog wel even nieuwe foto's maken van de week
Het verschil is op laagste helderheid het grootst.
Dat betekent niet dat het een slechte tab is, heb em namelijk ook besteld voor 335 euro
(btw korting)
Dat betekent niet dat het een slechte tab is, heb em namelijk ook besteld voor 335 euro
Verwijderd
verkeerd bericht sorry.S20 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 08:33:
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 18:26 ]
Daar ga je al, je hebt totaal geen controle over de camera. Maar ik denk eigenlijk niet dat het nodig is om vergelijkingsfoto's te schieten, het enige wat je dan vergelijkt is het dynamisch bereik en highlight recovery algoritme van je cameraMr.Joker schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:20:
Met een One X genomen, dezelfde foto's dezelfde camera e.d.
Dat betekent niet dat het een slechte tab is, heb em namelijk ook besteld voor 335 euro(btw korting)
Het verschil op de laagste helderheid ben ik ook niet zo geinterreseerd in, en imho is een lagere lage helderheid juist een pluspunt, want dat leest prettiger 's nachts en spaart je batterij.
Wat betreft de maximale helderheid: Mja, die is een stuk hoger bij de Prime, wat zeker zal helpen als je in de schaduw zit, maar tegen de volle zon zal geen enkele tablet bestand zijn, dan is een E-reader veel praktischer
Verwijderd
Na een bezoekje aan MediaMarkt heb ik weer een illusie minder. Er gelden bepaalde regels voor dode of witte pixels. direct omruilen doet men alleen als het er drie of meer zijn en zich in het centrum van de het scherm bevindt. Daar komt nog bij dat je dan binnen 48 uur na aankoop moet melden.rgras schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:23:
Mijn ervaring met de Mediamarkt is dat je er gewoon naar binnen kan lopen, je defecte tablet op de toonbank kan deponeren en vervolgens een nieuwe uit de stelling kan pakken.
Kortom mijn tablet moet worden opgestuurd naar asus ter reparatie en ben ik hem ongeveer twee weken kwijt.
Het is geen groot drama, maar ik moet eerlijk zijn dat ik door zo'n groot 'servicegerichte' winkel behoorlijk teleurgesteld ben. En nu maar hopen dat de verzending naar asus zonder kleerscheuren gebeurt.
Toch jammer.
morgen weer naar MM rijden, en kijken of zelfde werknemer er is zoniet terug geven en zeggen dat je er toch vanaf ziet (als het binnen de week is) of volhouden dat de accu niet helemaal oplaad. Geheid dat je dan een ander exemplaar mag meenemen. Wil je het helemaal safe doen geef de tablet aan een bekende van je zodat die naar de service balie kan lopen. Helemaal geen woord over pixels beginnenVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:37:
[...]
Na een bezoekje aan MediaMarkt heb ik weer een illusie minder. Er gelden bepaalde regels voor dode of witte pixels. direct omruilen doet men alleen als het er drie of meer zijn en zich in het centrum van de het scherm bevindt. Daar komt nog bij dat je dan binnen 48 uur na aankoop moet melden.
Kortom mijn tablet moet worden opgestuurd naar asus ter reparatie en ben ik hem ongeveer twee weken kwijt.
Het is geen groot drama, maar ik moet eerlijk zijn dat ik door zo'n groot 'servicegerichte' winkel behoorlijk teleurgesteld ben. En nu maar hopen dat de verzending naar asus zonder kleerscheuren gebeurt.
Toch jammer.
Meer druk uitoefenen, of zeggen dat de tablet gewoon niet bevalt.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:37:
[...]
Na een bezoekje aan MediaMarkt heb ik weer een illusie minder. Er gelden bepaalde regels voor dode of witte pixels. direct omruilen doet men alleen als het er drie of meer zijn en zich in het centrum van de het scherm bevindt. Daar komt nog bij dat je dan binnen 48 uur na aankoop moet melden.
Toch jammer.
Overigens, het is wettelijk vastgesteld wat wel en niet garantie is bij dit soort technieken: als je dan wel garantie krijgt getuigt dat van goede service, maar het omgekeerde vind ik dus niet. Waarom willen consumenten altijd alles wat ze al hebben + meer? We hebben als consument al belachelijk veel macht wat dat betreft.
Oh, en MM is niet "servicegericht".
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
Tja, wat zal ik zeggen. Wij als consumenten hebben behoorlijk goede rechten, dus geen klachten verder. Eventjes egoistisch... dit product gebruik ik intensief en het gaat 'kapot' na een erg korte tijd, dus ben ik geirriteerd en wil ik een goed product. Dus eventjes los van regels mbt hoeveelheid en plaatsen van pixeltjes van de fabrikant voor inname en reparatie. Als verkoper maak je erg goede sier naar de klant toe als je hier coulanter mee omgaat.LiquidT_NL schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:59:
[...]
Overigens, het is wettelijk vastgesteld wat wel en niet garantie is bij dit soort technieken: als je dan wel garantie krijgt getuigt dat van goede service, maar het omgekeerde vind ik dus niet. Waarom willen consumenten altijd alles wat ze al hebben + meer? We hebben als consument al belachelijk veel macht wat dat betreft.
Oh, en MM is niet "servicegericht".
En natuurlijk wil ik meer, ik ben consument.
Verwijderd
iemand een idee of de screenprotector van de TF101 ook passend is voor de 300T?
Voor de 300T is moeilijk een protector te vinden merk ik.
wel heb ik al een 12 volt autolader kunnen vinden hier de link voor de liefhebbers http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160
wel heb ik al een 12 volt autolader kunnen vinden hier de link voor de liefhebbers http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160
Even een vraag van een toekomstige 300T eigenaar. Ik ben al even aan het kijken hoe en wat mbt rooten (aangezien ik SwitchMe en TitaniumBackup Pro wil gaan gebruiken) zodat ik weet wat ik moet doen en vooral wat niet (zoals updaten).
Nu lees ik een hoop dat rooten op de .23ww niet kan? en dat je dit moet doen op de .17ww en dan met rootkeeper je files/settings over kan nemen als je update naar .23ww. Echter veel van deze berichten zijn alweer een week oid oud en nu is mijn vraag of er ergens een goede handleiding is over hoe te rooten op de 300T.
Nu lees ik een hoop dat rooten op de .23ww niet kan? en dat je dit moet doen op de .17ww en dan met rootkeeper je files/settings over kan nemen als je update naar .23ww. Echter veel van deze berichten zijn alweer een week oid oud en nu is mijn vraag of er ergens een goede handleiding is over hoe te rooten op de 300T.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1633125Griffin schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:01:
Even een vraag van een toekomstige 300T eigenaar. Ik ben al even aan het kijken hoe en wat mbt rooten (aangezien ik SwitchMe en TitaniumBackup Pro wil gaan gebruiken) zodat ik weet wat ik moet doen en vooral wat niet (zoals updaten).
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Cheers, ik zag door de bomen het bos daar niet meer. Veel threads liepen al heel lang met veel info. Deze blijkbaar over het hoofd gezien.
edit:
Net topic een beetje doorgescant maar hoe zit het nu in NL. Ga er vanuit dat als ik zaterdag mn tablet haal dat er .17 op zit, maar is dit dan ww versie of een andere. En als ik dan root en dit bewaar met RootKeeper en dan update naar .29 ww (wat volgens mij de nieuwste is) zou dit moeten werken. Ik lees alleen een hoop in het XDA topic dat dit niet altijd het geval is (of dat updates niet meer werken).
Mocht dit niet werken is downgraden naar .17ww de enige mogelijk volgens mij?
Ben nogal huiverig om het allemaal te proberen en dan te merken dat het niet werkt maar dat ik ook niet gemakkelijk terug kan naar een goede (nonrooted) versie die automatisch update, want ik wil wel gewoon de updates van asus kunnen blijven gebruiken (het liefste met root natuurlijk ivm SwitchMe en Titanium Backup)
[ Voor 56% gewijzigd door Griffin op 06-06-2012 13:10 ]
Nee, de camera en lichtsensor zitten op een andere plek, ook is het scherm anders... Je kunt genoeg screenprotectors vinden op ebay. Deze heb ik besteld en past perfect. Je krijgt er 3, dus je kunt er eentje vernaggelenVerwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:18:
iemand een idee of de screenprotector van de TF101 ook passend is voor de 300T?
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik zit met een probleempje, had root op de .17. Voodoo OTA root keeper gebruikt en geupdate naar .29. Nu heb ik echter geen root meer maar blijft mijn Switchme applicatie wel draaien, nu kan ik de device niet meer unlocken omdat ik geen root heb. Kan ik dit nog fixen of moet ik eerst een factory reset doen?
Een stukje terug schrijft iemand dat er geen Gorillaglass op blijkt te zitten, klopt dat?
Ook zag ik een reactie dat er geen mini-SD valt te plaatsen, terwijl dat volgens de specs wel zou zijn.
Hoe is de ervaring met de speaker? Die zit slechts aan één kant las ik in een review?
Ook zag ik een reactie dat er geen mini-SD valt te plaatsen, terwijl dat volgens de specs wel zou zijn.
Hoe is de ervaring met de speaker? Die zit slechts aan één kant las ik in een review?
Ik ben sinds vanavond ook in bezit van dit wonderschone apparaat. Ik heb hem net uitgepakt, en ben nu een en ander aan het instellen. Nu wil ik dus mijn mail instellen, en dat moet blijkbaar handmatig.
Hij vraagt om mail instellingen, dus ik voer die in zoals ik ze ooit in de brief heb gekregen (en die zijn niet gewijzigd). De instellingen voor inkomende mail lijkt hij te accepteren. Maar vervolgens moet ik ook de uitgaande mail (telfort) configureren, en dan vraagt hij ook om een poort (die standaard wordt ingevuld, afhankelijk van het beveiligingstype, die bij mij op 'geen' staat) etc, dus ik vul alles wat ik in moet vullen in, en vervolgens zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met de server.
Ik heb vervolgens al de beveiliging proberen aan te passen, maar ik krijg steeds hetzelfde resultaat. Is dit iets wat iemand me kan vertellen wat ik verkeerd moet doen of wat ik anders moet doen?
Hij vraagt om mail instellingen, dus ik voer die in zoals ik ze ooit in de brief heb gekregen (en die zijn niet gewijzigd). De instellingen voor inkomende mail lijkt hij te accepteren. Maar vervolgens moet ik ook de uitgaande mail (telfort) configureren, en dan vraagt hij ook om een poort (die standaard wordt ingevuld, afhankelijk van het beveiligingstype, die bij mij op 'geen' staat) etc, dus ik vul alles wat ik in moet vullen in, en vervolgens zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met de server.
Ik heb vervolgens al de beveiliging proberen aan te passen, maar ik krijg steeds hetzelfde resultaat. Is dit iets wat iemand me kan vertellen wat ik verkeerd moet doen of wat ik anders moet doen?
Och ja, je moet toch wat he.
Volgens mij idd geen gorillaglas. Er kan alleen een microSD in het tablet zelf. Het geluid is op zich goed, geen stereo natuurlijk. Je hebt alleen regelmatig dat je hand over de speaker zit.rik schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:50:
Een stukje terug schrijft iemand dat er geen Gorillaglass op blijkt te zitten, klopt dat?
Leuke lamp, overigens !!
Inmiddels ben ik al wat verder wat betreft het instellen van mijn e-mail. Ik heb ergens op internet gevonden dat het met telfort niet werkt, dus je moet als uitgaande mailserver je gmail account invullen. Dat werkt weliswaar wel, ik kan dus mijn telfort mail ophalen, maar op het moment dat ik mail verstuur wordt het verstuurd vanuit mijn gmail en mensen die daar op reageren sturen dus een mail naar mijn gmail toe, en NIET naar mijn telfort mail.
Dat wil ik dus niet, ik wil exclusief gebruik maken van mijn telfort account.
Iemand die dat succesvol voor elkaar heeft gekregen met Telfort?
Dat is vreemd, probeer eens smtp.telfort.nl als uitgaande mailserver? Poort 25?
(verder hoort dit hier misschien niet helemaal thuis aangezien je probleem vooral algemeen met android te maken heeft)
(verder hoort dit hier misschien niet helemaal thuis aangezien je probleem vooral algemeen met android te maken heeft)
Die smtp.telfort.nl had ik al geprobeerd. Maar niet icm met poort 25 + verificatie uit. Dat werkt inderdaad wel helemaal goed, en mensen die nu reageren op mijn e-mail reageren inderdaad op mijn Telfort adres.citruspers schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:09:
Dat is vreemd, probeer eens smtp.telfort.nl als uitgaande mailserver? Poort 25?
(dat klopt wel, aangezien mijn vraag meer gaat over mail in Android dan over de TF300 specifiek inderdaad, maar toch bedankt voor je hulp
Waarheid hoor, ik wil zelf ook geen scherm met pixelproblemen. Zoals ik al zei, als het goed is heeft MM sowieso een binnen twee weken return policy als ik het goed heb, als je het via de webshop hebt besteld heb je sowieso wet koop op afstand. Wel vind ik de Mediamarkt niet echt de zaak waar coulance hoeft te verwachten buiten hun voorwaarden, daar zijn de prijzen niet naar en de klanten ook niet (winkelhoppers, mensen die winkels tegen elkaar laten bieden etc).Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:46:
[...]
Tja, wat zal ik zeggen. Wij als consumenten hebben behoorlijk goede rechten, dus geen klachten verder. Eventjes egoistisch... dit product gebruik ik intensief en het gaat 'kapot' na een erg korte tijd, dus ben ik geirriteerd en wil ik een goed product. Dus eventjes los van regels mbt hoeveelheid en plaatsen van pixeltjes van de fabrikant voor inname en reparatie. Als verkoper maak je erg goede sier naar de klant toe als je hier coulanter mee omgaat.
En natuurlijk wil ik meer, ik ben consument.
Maar ik ben benieuwd, wat is er van gekomen?
Een korte recap: rooten vanaf .17ww is dodelijk eenvoudig, alle andere versies zijn niet mogelijk en na updaten kan je niet terugrollen. RootKeeper is sowieso enkel om root te bewaren, files/settings raak je toch niet kwijt bij updaten.Griffin schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:01:
Je krijgt een WW als je hem koopt. Downgraden naar .17WW is niet mogelijk.Griffin schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:47:
[...]
Net topic een beetje doorgescant maar hoe zit het nu in NL. Ga er vanuit dat als ik zaterdag mn tablet haal dat er .17 op zit, maar is dit dan ww versie of een andere. En als ik dan root en dit bewaar met RootKeeper en dan update naar .29 ww (wat volgens mij de nieuwste is) zou dit moeten werken. Ik lees alleen een hoop in het XDA topic dat dit niet altijd het geval is (of dat updates niet meer werken).
Mocht dit niet werken is downgraden naar .17ww de enige mogelijk volgens mij?
Ben nogal huiverig om het allemaal te proberen en dan te merken dat het niet werkt maar dat ik ook niet gemakkelijk terug kan naar een goede (nonrooted) versie die automatisch update, want ik wil wel gewoon de updates van asus kunnen blijven gebruiken (het liefste met root natuurlijk ivm SwitchMe en Titanium Backup)
Dus of je hebt een .17ww die je kan rooten en rootkeepen, of je hebt een hogere versie kan hem niet rooten. Terug kan je altijd door desnoods handmatig de nieuwste FW erop te flashen. En updaten duurt gewoon even, als jij een WW versie firmware hebt zou updaten het altijd moeten doen, maar tot je hem krijgt duurt ff.
Ik begrijp dat Switchme voorkomt dat je uberhaupt in je Tab kan? Dan denk ik dat je inderdaad moet resetten, of een andere oplossing om het te omzijlen.Mitashi schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:06:
Ik zit met een probleempje, had root op de .17. Voodoo OTA root keeper gebruikt en geupdate naar .29. Nu heb ik echter geen root meer maar blijft mijn Switchme applicatie wel draaien, nu kan ik de device niet meer unlocken omdat ik geen root heb. Kan ik dit nog fixen of moet ik eerst een factory reset doen?
Anders kan je hier eens naar kijken (1e post op deze pagina):
http://forum.xda-develope...ead.php?t=1465661&page=45
Je kan in je gmail zelf (via de website) bij de instellingen instellen om je mail van andere e-mail adres te versturen. Dan kan je bij het verzenden van e-mail kiezen van welke account het kan.Just_A_User schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 23:22:
Inmiddels ben ik al wat verder wat betreft het instellen van mijn e-mail. Ik heb ergens op internet gevonden dat het met telfort niet werkt, dus je moet als uitgaande mailserver je gmail account invullen. Dat werkt weliswaar wel, ik kan dus mijn telfort mail ophalen, maar op het moment dat ik mail verstuur wordt het verstuurd vanuit mijn gmail en mensen die daar op reageren sturen dus een mail naar mijn gmail toe, en NIET naar mijn telfort mail.
Ik raad je anders ook aan om je provider binnen te halen in Gmail zelf (kan ook) en je phone te synchen met je google account, dan werk je ook niet in twee inboxen. Het punt is gewoon dat POP mail totaal niet is gemaakt voor on the go (zie het gezeik wat je altijd hebt met uitgaande mailservers).
Het enige wat ik echt niet snap is dat je mail verstuurt als gmail, heb je dit wel goed gecontroleerd? Als in, verstuur je je mail ook daadwerkelijk met als afzender je gmail adres? Want met pop maakt het niet uit via welke server je verzend, dat is onafhankelijk van de afzender. Ik stuurde vroeger bijvoorbeeld via KPN uitgaande servers mail van een planet adres.
edit: zie nu de laatste post pas, mooi dat het is opgelost. De tips en uitleg geldt wel nog steeds. Overigens is het probleem wat je hier bespreekt meer algemene POP mail problematiek dan een Android issue
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.