Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-07 17:43
Beste leden,

Ik heb van een lid een verwijzing doorgekregen voor een hoes waar de tablet en het toetsenbord inpast.
Nu zag ik toevallig op de volgende site ook dezelfde hoes staan.:

http://www.amazon.com/Poe...lio-Manufacturer/dp/B007Z

Als ik deze bestel komen er dan nog extra kosten bij zoals verzendkosten, invoerrechten.
Ik heb namelijk nog nooit iets besteld via amazone.

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-07 16:02

Boss

+1 Overgewaardeerd

@Hansw1: Het algemeen beleid #groeten

Verzendkosten komen er meestal nog wel bij, dat kan je zelf zien als je de bestelling plaatst nog voordat je hoeft te betalen. Invoerrechten volgens mij niet voor het invoeren van goederen onder een bepaalde waarde. Meer daarover is te vinden op de site van de belastingdienst: http://www.belastingdiens...torder_door_particulieren

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07 07:54
Vandaag heb ik ook mijn exemplaar ontvangen.
Het was even mijn hart vasthouden want hij wou niet starten uit de doos (aan de lader). Een uurtje later gelukkig wel.

Kan iemand mij bevestigen dat de buitenrand die rond de tablet gaat in de rechterbovenhoek een lijn/scheurtje heeft (in de hoek boven de koptelefoon aansluiting dus)?
Want ik stak mijn koptelefoon zachtjes in en ik hoorde denk ik een krakje, daarna viel die hoek mij op, hopen dat het standaard zo is en dus niet gebarsten is :'( .

Edit: Aan de foto's uit de tweakers review te zien is dat barstje dus niet standaard... balen en twijfel of hij terug gaat

[ Voor 11% gewijzigd door NuKeM op 15-05-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nada
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 19:34
Bij gebruik US versie zullen er geen automatische updates meer volgen en zal je dat dus handmatig moeten doen. Dat betekend volgens mij ook dat je door de handm. Update je root kwijt bent ook met rootkeeper (correct me if i'M wrong ;-) )
LiquidT_NL schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:15:
[...]

edit: ik vind het toch vervelend na alle hulp zo te twijfelen (ik ben ook normaal totaal niet zo :S), maar ik wacht toch even af wat er gebeurt met [de thread die citruspers postte, of is er niet echt een reden geen US firmware te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-07 09:54

The Wizard

Moderator Mobile
Ik ben overgestapt van een TF101 naar de TF300T. De reden is dat de TF101 geen High Profile bestanden kan afspelen, en aangezien er steeds meer over wordt gestapt naar h264 ipv divx...

Een paar voor- en nadelen:

Voordelen:
* Sneller, de tablet voelt nu aan zoals het bedoeld is. De TF101 had toch nog wel regelmatig kleine haperingen bij het scrollen door de homescreens.
* Lichter in gewicht.
* Scherp helderder op max.
* Geen SOD's
* Langere oplaadkabel!

Nadelen:
* Voelt kwalitatief minder aan, plastic voelt niet high-quality aan. Komt ook doordat de TF101 voor een deel uit metaal (aluminium) bestaat.
* Scherm minder scherp, kan ook exemplarisch zijn.
* Minder grip op de achterkant.
* Dock incompatibiliteit, het was een stuk fijner geweest als ik mijn oude dock had kunnen gebruiken.
* Gelukkig zijn de laders hetzelfde gebleven, had nl. een extra lader, die kan ik nu gewoon blijven gebruiken.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davermanz
  • Laatst online: 02-07-2024
Baatje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:09:
Zijn er hier al mensen met de problemen zoals o.a. hier wordt beschreven:

http://www.tabletworld.nl...asus-transformer-pad-300/
Sinds anderhalve week in het bezit van de 300T. En helaas, nu al twee keer last van de flikkering aan de linkerkant van het scherm gehad. Deze doet zich alleen voor op het homescreen en verdwijnt na een herstart. Volgende week omruilen in de winkel als die hem weer op voorraad heeft. Jammer van dit minpunt, want verder bevalt hij me erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerCy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02 21:27
Baatje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:09:
Zijn er hier al mensen met de problemen zoals o.a. hier wordt beschreven:

http://www.tabletworld.nl...asus-transformer-pad-300/
Yess, helaas heb ik dit probleem ook.
Zo te lezen moet ik er niet vrolijk van worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
NuKeM schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:51:
Vandaag heb ik ook mijn exemplaar ontvangen.
Het was even mijn hart vasthouden want hij wou niet starten uit de doos (aan de lader). Een uurtje later gelukkig wel.

Kan iemand mij bevestigen dat de buitenrand die rond de tablet gaat in de rechterbovenhoek een lijn/scheurtje heeft (in de hoek boven de koptelefoon aansluiting dus)?
Want ik stak mijn koptelefoon zachtjes in en ik hoorde denk ik een krakje, daarna viel die hoek mij op, hopen dat het standaard zo is en dus niet gebarsten is :'( .

Edit: Aan de foto's uit de tweakers review te zien is dat barstje dus niet standaard... balen en twijfel of hij terug gaat
Ik kan je geruststellen (of zelf ongerust worden :P): als je dat mini naadje rechtsbovenin bedoelt over de rand tussen het scherm en achterplaat, dat zit er bij mij ook gewoon.

Of nee, ik kijk nu nog eens, bij mij zit hij linksonder (hield mijn tab ondersteboven), maar bij mij lijkt het dan ook echt op een soort naadje. Ik zou zeggen check even of jij een naadje linksonder hebt. Zo nee, lijkt het mij dat het gewoon hoort bij jou alleen dat hij elders zit. Kan je anders een foto maken?
Nada schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 07:02:
Bij gebruik US versie zullen er geen automatische updates meer volgen en zal je dat dus handmatig moeten doen. Dat betekend volgens mij ook dat je door de handm. Update je root kwijt bent ook met rootkeeper (correct me if i'M wrong ;-) )

[...]
Ah thnx. Dan wacht ik die thread nog even af. Als er echt niets van komt downgrade ik naar .17 us, doe ik mijn ding in root en ga ik vervolgens weer terug naar .26 ww. Als ik dan root break is dat toch niet erg.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-07 09:58
davermanz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:00:
[...]

Sinds anderhalve week in het bezit van de 300T. En helaas, nu al twee keer last van de flikkering aan de linkerkant van het scherm gehad. Deze doet zich alleen voor op het homescreen en verdwijnt na een herstart. Volgende week omruilen in de winkel als die hem weer op voorraad heeft. Jammer van dit minpunt, want verder bevalt hij me erg goed.
Dat kan je doen, maar dit komt op heel veel tablets voor en is hoogstwaarschijnlijk een software issue met Tegra3. Dus dikke kans dat je omgeruilde unit hetzelfde "probleem" heeft.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davermanz
citruspers schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:51:
[...]

Dat kan je doen, maar dit komt op heel veel tablets voor en is hoogstwaarschijnlijk een software issue met Tegra3. Dus dikke kans dat je omgeruilde unit hetzelfde "probleem" heeft.
Even gekeken op transformforums.com en bij xda. De meningen lopen uiteen of het hard of softwarematig is. Het ene toestel heeft het wel, de ander niet. Ik hoop erop dat ik met de volgende meer geluk heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Laat ons weten of het verschil maakt. Ik dacht eerst dat ik het probleem niet had maar na iets meer dan een week kreeg ik het ook ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHilty
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-05-2023
Sinds afgelopen weekend heb ik ook een TF300, maar vanaf deze avond laadt mijn dock niet meer op.. het ligt niet aan de oplader want alleen de tablet zelf laadt wel gewoon op.
Het dock doet het nog wel qua typen en de sd poort doet het ook nog.

Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad, en misschien ook al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Nou leuk is dat. Ik wilde morgen de Asus TF300 gaan kopen omdat ik maandag jarig ben. Nu ik jullie berichten en op andere forums lees inzake het flikkerende beeld ga ik het maar niet doen.

Ik hoop voor jullie dat er een oplossing komt.

Het lijkt wel of er tegenwoordig bij release van hardware of games in de begin fase altijd wel wat is.....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-07 15:18
@Baatje, vergeet niet dat je op internet al snel alleen maar problemen leest. Mensen die geen problemen posten dat niet zo snel. Ik heb overigens totaal geen problemen met mijn TF300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Dat is waar, echter mijn collega die me deze geweldige Tablet heeft laten zien heeft het inmiddels ook....

En ja ik vind € 500,-- euro behoorlijk wat geld.Dan moet het gewoon goed zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Baatje op 17-05-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davermanz
citruspers schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:17:
Laat ons weten of het verschil maakt. Ik dacht eerst dat ik het probleem niet had maar na iets meer dan een week kreeg ik het ook ineens.
Ik laat zeker even weten hoe die andere het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste leden,

Kan ik ergens al een Nederlandse handleiding downloaden voor de TF300.

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07 07:54
LiquidT_NL schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:09:
[...]

Ik kan je geruststellen (of zelf ongerust worden :P): als je dat mini naadje rechtsbovenin bedoelt over de rand tussen het scherm en achterplaat, dat zit er bij mij ook gewoon.

Of nee, ik kijk nu nog eens, bij mij zit hij linksonder (hield mijn tab ondersteboven), maar bij mij lijkt het dan ook echt op een soort naadje. Ik zou zeggen check even of jij een naadje linksonder hebt. Zo nee, lijkt het mij dat het gewoon hoort bij jou alleen dat hij elders zit. Kan je anders een foto maken?
Na heel goed kijken heb ik gemerkt dat elke hoek zo`n naadje heeft (de ene al duidelijker dan de andere). Enkel, bij mijn rechterbovenhoek is deze heel zichtbaar en voelbaar omdat het ook echt een `breuklijn` is. Ik ga de tablet voorlopig houden.

Ondertussen heb ook ik al last gehad van de schermstoringen... Hopelijk kunnen ze dit snel fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 15:54
Woensdagavond deze tablet gehaald (zonder dock)

Gisteren geroot en daarna geupdate naar .26 en de root terug gezet dmv Voodoo Ota Rootkeeper. Ik heb nog geen schermproblemen ondervonden. Vandaag even zoeken naar een goede hoes en zo'n aansluiting voor een sd kaartje. Dat laatste kunnen wij wel goed gebruiken om tijdens de vakantie de foto's van de camera al op de tablet te zetten.
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:11:
Ondertussen nog een paar accessoires bijgekocht zoals een tablet case van Case Logic & een Micro Hdmi - Hdmi kabel & een Micro SD kaart van 32 Gig.
Heb je de case, hdmi kabel en sd kaart allemaal bij 1 winkel gekocht?

Ben ook al even aan het zoeken geweest hoe ik foto's bestanden (SD en CF) op mijn 300T kan zetten. Via transformerforums.com ook nog deze optie gevonden, geen idee of het werkt

SD to USB
http://www.elandigitalsystems.com/adapter/mobidapter.php

Ik denk dat ik gewoon $30 ga betalen voor de external usb adapter

[ Voor 45% gewijzigd door SuperKneus op 18-05-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
dubbel bericht kan weg

[ Voor 91% gewijzigd door SuperKneus op 18-05-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Vandaag mijn tf300t blauw+dock besteld bij komplett.
Nu nog hopen dat hij het waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
Voor de mensen die nog steeds display issues hebben hier een update:

Uit een bron heb ik verstaan dat de issues worden veroorzaakt door het
gebruik van power saving mode.
Hierdoor zou de zogezegde companion core ingeschakeld worden
en net deze heeft juist iets te weinig kracht om het scherm stabiel te houden.

Ook heb ik weten te verstaan dat asus het probleem heeft opgemerkt
en dat de volgende firmware update het probleem zou moeten fixen.

Voor de mensen die dit probleem nogmaals opmerken.
Kunnen jullie dan eens even kijken naar jullie standaard settings
zoals: de modus (power saving,balanced,performance),de brightness, andere settings.
Dit zou kunnen helpen om het probleem op te sporen en zo rapper een oplossing te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware beschikbaar. Voorlopig geen changelog te bespeuren...

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-07 16:28

Knud

Sandvich

Meer mensen last van haperende synchronisatie van Google diensten (Agenda, gmail, documenten). Moet het vaak handmatig terug aanzetten. Gmail doet het meestal wel okee, maar de andere Google diensten happeren meer.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, totaal geen synchronisatie problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449094

Ik heb vandaag een Sandisk 64GB SDXC kaartje geformateeerd (NTFS) en gevuld met foto's, muziek en een full HD video van 50fps.
Alles word vlekkeloos afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste leden,

Ik heb sinds 1 week de ASUS TF300 met dock; nu ben ik niet de enige die tevreden is met de tablet maar mijn
kleinzoon/dochter kunnen er niet van afblijven .
Omdat ze binnenkort jarig zijn willen wij ze een tablet geven ; alleen is 2x399 euro een grote uitgave.
Nu heb ik laatst gelezen dat de ARCHOS 101 G9 8gb de beste prijs/prestatieverhouding heeft.
Mijn vraag is nu wordt dit geen teleurstelling voor hun omdat ze nu alleen met de ASUS in de weer
zijn geweest .Zij gebruiken de tablet hoofdzakelijk om spelletjes mee te spelen dus een toetsenbord is
niet nodig .

Gaarne advies

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-07 16:05
darkvortex schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:56:
Heb ook eens gezocht achter wat sleeves en dit was waar ik persoonlijk wel voorkeur voor had.
http://www.amazon.com/gp/...?ie=UTF8&m=A2YLYLTN75J8LR[afbeelding]
Heb deze ook besteld, via amazon.de, €41... Ziet er op de afbeelding in iede geval erg netjes uit, zeker in vergelijking tot wat er momenteel in NL in de winkel te krijgen is. Jammer dat amazon.com veel niet naar NL verstuurt, daar hadden ze ook wel een paar nette sleeves voor schappelijke prijzen (vind de bestelde versasleeve van asus nog redelijk aan de prijs)

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Laatst online: 24-06 20:04
p

[ Voor 255% gewijzigd door Big Venom op 19-05-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sinds gisteren ook de 300T in bezit:
- top apparaat tov m'n iPad1, alles gaat veel sneller en soepeler en geen gekloot meer met te weinig geheugen
- geweldig die apps en integratie met alle google diensten: gmail, gcalendar, gmaps
- google reader als app is helaas afwezig en de browser versie werkt helaas niet lekker
- google earth is nog geen volwaardige tablet app
- dat geflikker van het scherm als je in power saving mode werkt is irritant
- is er een video player die jullie kunnen aanraden die alles lust?
- browser is al een keer gecrashed en de audio verdwenen, moest herstarten om dat te herstellen
- dat apparaat is zo dun dat het snijdt in m'n handen, vond de dikkere rand van m'n iPad1 in dat opzicht prettiger
- jammer dat de browser nog geen extensions ondersteuning heeft, had LastPass goed kunnen gebruiken voor het invullen van m'n passwords, nu moet het weer allemaal handmatig opgezocht worden via m'n computer
- videoplayer is irritant dat het bij elke actie zo'n rond bolletje met play/pause laat zien. Dat leidt alleen maar af
- heb er gelijk een samsung 32GB 10x microsd kaartje bij gekocht. Bestanden ernaartoe kopieren is veel sneller dan naar het ingebouwde geheugen
- is er al Asus software waarmee je de tablet via de computer kan opladen? Zoiets hadden ze destijds ook voor asus moederborden voor de iPad uitgebracht
- die play store is totaal onduidelijk welke apps nu voor tablets geschikt zijn, beetje jammer
- die langere oplaad/usb kabel is top, precies lang genoeg voor een stopcontact naast m'n bed waarbij de ipad kabel net iets te kort is

[ Voor 5% gewijzigd door Slashdotter op 19-05-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Hansw1 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:19:
Beste leden,

Ik heb sinds 1 week de ASUS TF300 met dock; nu ben ik niet de enige die tevreden is met de tablet maar mijn
kleinzoon/dochter kunnen er niet van afblijven .
Omdat ze binnenkort jarig zijn willen wij ze een tablet geven ; alleen is 2x399 euro een grote uitgave.
Nu heb ik laatst gelezen dat de ARCHOS 101 G9 8gb de beste prijs/prestatieverhouding heeft.
Mijn vraag is nu wordt dit geen teleurstelling voor hun omdat ze nu alleen met de ASUS in de weer
zijn geweest .Zij gebruiken de tablet hoofdzakelijk om spelletjes mee te spelen dus een toetsenbord is
niet nodig .

Gaarne advies

Mvg Hans
Dit topic gaat over de 300T, ik zou je vraag even in het volgende topic stellen, daar worden (veelal goedkope chinese) tablets uitvoerig besproken: Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets :)

@Clarab: bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Slashdotter schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 23:13:
Ik vind mVideoPlayer HD erg mooi voor films en tv series. Slikt in ieder geval MKV's en zo. Alleen
is voor bijv WMV's geen hardware decoding mogelijk. Bij mVid de optie om te switchen naar softwarematige decoding nog niet kunnen vinden.

Daarvoor gisteren MX Player gevonden. Geen fancy interface, maar wel een handzaam knopje om te switchen van HW naar SW decoding, waardoor ook wmv's draaien.

Edit: moet dat afspelen van mkv's nog een keer checken, krijg net bij bladeren met es file explorer op mijn nas geen mvideoplayer als afspeelmogelijkheid voor mkv's...

[ Voor 13% gewijzigd door DFKT op 20-05-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-07 12:12
@ DFKT Stream jij je HD content naar je 300T?
Ik wil graag voordat ik eventueel besluit tot aanschaf
weten of de 300T Full HD content MKV's (mbv MX player) afspeelt zonder te haperen.
Ik heb natuurlijk een snel Wireless N netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
BSplayer heb ik gisternacht nog gebruikt om een .MKV'tje mee te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste leden,

Op advies van een lid heb ik BS Lite geinstalleerd op de tablet om video af te spelen van een
externe USB -drive.

Welke handelingen moet ik nu verrichten om de videobestanden te kunnen afspelen.
Als ik BS Lite opstart zie ik dat er een externe drive is aangesloten : welke functie moet ik nu gebruiken
om te kunnen afspelen.

Ik heb op alle symbolen gedrukt maar dan gaat de tablet weer opnieuw opstarten.

Gaarne advies.

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Amok schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:07:
@ DFKT Stream jij je HD content naar je 300T?
Ik wil graag voordat ik eventueel besluit tot aanschaf
weten of de 300T Full HD content MKV's (mbv MX player) afspeelt zonder te haperen.
Ik heb natuurlijk een snel Wireless N netwerk.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo heel veel Full HD kijk, meestal 720p. Dat kan ik in ieder geval probleemloos streamen met MX player... Heb ook even niets in 1080p liggen om het nu mee te testen.

N.B. meer dan 720p heeft trouwens toch geen zin op de 300t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Hansw1 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:39:
Beste leden,

Op advies van een lid heb ik BS Lite geinstalleerd op de tablet om video af te spelen van een
externe USB -drive.

Welke handelingen moet ik nu verrichten om de videobestanden te kunnen afspelen.
Als ik BS Lite opstart zie ik dat er een externe drive is aangesloten : welke functie moet ik nu gebruiken
om te kunnen afspelen.

Ik heb op alle symbolen gedrukt maar dan gaat de tablet weer opnieuw opstarten.

Gaarne advies.

Mvg Hans
Open eens je file manager, navigeer naar je drive, klik een bestand aan en kies voor "BSPlayer" in het dialoogvenstertje wat je vraagt met welke app je de boel wil openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Sinds gisteren ook de 300T in bezit:
MXPlayer is al een paar keer voorbij gekomen. Dit is mijn ogen de beste speler, gebruikte hem ook altijd op de tf101.
- jammer dat de browser nog geen extensions ondersteuning heeft, had LastPass goed kunnen gebruiken voor het invullen van m'n passwords, nu moet het weer allemaal handmatig opgezocht worden via m'n computer
Bij gebruik van Chrome op de pc en op de tablet (en telefoon) heb je altijd je bookmarks en wachtwoorden gesynchroniseerd. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
Heb m'n tf300t nu al een dag en ik moet eerlijk zijn heb nog niet te klagen gehad.
Het enige negatieve puntje is dat er een lichte light bleed is in m'n rechter onder hoek.
Voor de rest echt top apparaat,ondanks dat ie net tweemaal achter elkaar
ging rebooten uit zich zelf maar dat wordt wel nog gefixt.

Dus voor de twijfelaars kopen die handel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guinevere
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09-2024
Voor de mensen die een bescherming zoeken voor tablet incl. dock, ik heb deze bij de MM gekocht voor €30. Past perfect en heeft ook nog opbergvakjes voor diverse kabels.

Zijn er al mensen die ervaring hebben met externe cardreaders voor o.a. MS Pro en MS Pro Duo kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Mijn generieke cardreader werkt prima met SD en CF geheugen, mits ik eerst het kaartje in de reader stop, en daarna pas de reader aansluit op de tablet. Heb helaas geen MSpro geheugen om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guinevere
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09-2024
Klopt. SD en CF geheugenkaartjes gaan prima met een generieke cardreader.
In het verleden heb ik echter met MS kaartjes problemen ondervonden.
Laat m'n vriendin nou juist nog een camera hebben met dit soort kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 23:11
Zucht ik wordt gek dat er nog geen .17 ww blob file op xda forum staat.

Als die er komt heb ik de ultieme tablet in mijn ogen.
Met die build.prop kan je al de grote stabiliteit probleempjes oplossen die in .17 zit (kan alleen rooted).

Btw iemand een goed programmaatje dat .vob files afspeelt (net zoals een dvd zeg maar, inc menu etc.)
Krijg ze nu wel afgespeeld met MXplayer (of was het mobo? gebruik ze om en om, die 2 spelen alles af samen). Maar dan zijn er telkens stukjes die springen (van bestand naar bestand, zit 1 seconden tussen ofzo). En geen werkend menu. En dat is toch wel jammer. En heb geen zin om alles te converten aangezien het allemaal op me homegroup staat.

Voor de rest, heb nog maar met 1 filmpje problemen gehad met afspelen. En dat was New Kids blue ray met een grote van 12 gig. Die ik nog voor de zekerheid op het intern geheugen heb gezet om zeker te zijn dat de sd/internet geen bottleneck vormde.

Overigens heb ik ook problemen met skifta, die hapert in filmpjes. Maar als ik me homegroup gebruik via ES File Explorer 0 problemen.

Heb hem nu bijna een maand, en gebruik hem tegenwoordig vooral voor spelletjes en als media player. Browsen doe ik nog steeds, maar vooral kijken en niks posten.

Overigens de light bleeding, denk dat iedereen het heeft. Ik heb het ook een klein beetje rechtsonderin. Valt alleen op bij het opstartscherm. En als het tijdens een film helemaal zwart is. Maar dan moet ik het wel opzoeken. Niet echt storend.

Voor het flikkerende beeld, emulators hebben er ook last van. Maar het is softwarematig. Met de build.prop van xda heb ik het niet meer.

Hoe bevalt de tf300's van jullie? Iemand een manier gevonden om .26 ww te rooten of een .17 ww blob file gevonden? Iemand een adresje waar ik het dock los kan kopen met een redelijke verzendkosten?

Heb soms spijt dat ik het dock niet heb gekocht. Echt productief werken kan er niet op, en de usb adapter van Asus is een beetje gammel. Achja, effe sparen en dan koop ik wel dat dock zodra hij uit is in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
- google reader als app is helaas afwezig en de browser versie werkt helaas niet lekker
Staat gewoon in de store. Na verschillende apps te proberen toch mijn favo RSS reader.
- die play store is totaal onduidelijk welke apps nu voor tablets geschikt zijn, beetje jammer
Je bedoelt geoptimaliseerd voor tablets? Want alle apps doen het gewoon op jouw tablet, en ook sommige games die niet geoptimaliseerd zijn doen het perfect en zien er gewoon goed uit.
TrisBe schreef op maandag 21 mei 2012 @ 02:15:
Zucht ik wordt gek dat er nog geen .17 ww blob file op xda forum staat.
Tell me about it. Ik ben zelf bang dat we gewoon naar een manier moeten zoeken om .26 (of andere versie) te rooten.

Overigens, ik begin toch wel licht te irriteren aan het feit dat alle browser even kort blijven hangen bij het laden van iets grotere pagina's, en dat ik dan ook een melding krijg dat de app niet reageert. 9/10 keer krijg ik die melding ook pas als de browser inmiddels weer reageert. Is er een manier om die melding wat langer te laten wachten, of om gewoon die hickups te fixen? Ik krijg ze in zowel ICS+ Browser als de stock browser. In Opera en Chrome krijg ik ze minder, maar Chrome ondersteunt sommige tekens niet op het toetsenbord, en Opera is tabs navigeren zo vervelend (geen tab-balk maar een apart schermpje wat je open moet klappen). Maar ook in die browsers heb ik het.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Als ik het zo lees allemaal, ben ik blij dat ik me eerst heb ingelezen voor ik dat apparaat aanzette. Echt het allereerste wat ik gedaan heb, is mijn .17 geroot en heb dus nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

DFKT schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:49:
Als ik het zo lees allemaal, ben ik blij dat ik me eerst heb ingelezen voor ik dat apparaat aanzette. Echt het allereerste wat ik gedaan heb, is mijn .17 geroot en heb dus nergens last van...
Ik heb niets ingelezen, niets geroot en gewoon alles in gebruik zoals gekocht in de winkel. Wat zou een reden kunnen zijn om te rooten? Ik mis eigenlijk niets zo aan het tablet. Alles werkt lekker snel, geen vastlopers of zoiets.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Boss schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Ik heb niets ingelezen, niets geroot en gewoon alles in gebruik zoals gekocht in de winkel. Wat zou een reden kunnen zijn om te rooten? Ik mis eigenlijk niets zo aan het tablet. Alles werkt lekker snel, geen vastlopers of zoiets.
Ik gebruik SwitchMe bijvoorbeeld, zodat ik verschillende user profiles kan draaien voor mijn vriendin, zoon en mijzelf. Daar heb je root voor nodig. Daarnaast maak ik backups van mijn apps + appdata met Titanium Backup, volgens mij heb je daar ook root voor nodig (maar dat weet ik niet zeker). Fasterfix, een tooltje om je GPS fix te verbeteren, heeft root nodig.

Of je root nodig hebt, hangt dus maar helemaal af van hoe je je tablet gebruikt c.q. wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Boss schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Dan hoef je ook niet te rooten. Meestal moet je echt uit gaan van een specifieke behoefte voor een app waar je root voor nodig hebt. Ikzelf hoef ook niet echt persé permanent een root, ik wil alleen wat savegames van games over zetten. Ik zit dus sterk te denken naar .17 US te gaan, te rooten, mijn ding te doen en dan terug naar .17 WW of meteen .26 WW, dat ik dan root kwijt ben vind ik niet eens zo erg.

Iemand overigens redenen waarom bovenstaande (in mijn situatie) niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
LiquidT_NL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:10:
[...]
dat ik dan root kwijt ben vind ik niet eens zo erg.
Je hoeft root niet kwijt te zijn als je gaat updaten. Staat ook toegelicht op XDA, m.b.v. OTA Root Keeper kun je de rooted state onder .17 opslaan, en vervolgens terugzetten na je updates. Ik heb gewoon rooted .29 draaien momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik kreeg vanochtend trouwens een firmware update door. Kan alleen nergens release notes vinden. Weet iemand wat de plek is waar dat (door Asus?) gepubliceerd zou moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swifty_DK
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-05 02:55
iemand enig idee wanneer/waar de dock apart word verkocht? ik zie hem wle te koop op ebay en andere buitenlandse zaken
ik heb nl. de tf300, maar heb echt spijt van dat ik het niet met dock heb gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
swifty_DK schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:46:
iemand enig idee wanneer/waar de dock apart word verkocht? ik zie hem wle te koop op ebay en andere buitenlandse zaken
ik heb nl. de tf300, maar heb echt spijt van dat ik het niet met dock heb gekocht
wordt nog niet verkocht in Nederland heb ik vernomen. Heb het via de mail gevraagd aan meerdere online webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste leden,

Ik mag de tablet omruilen vanwege een lichte beschadiging.
Als ik hem terugzet naar de fabrieksinstellingen zijn dan al mijn gegevens weg .
Zoals Wifi wachtwoord , Gmail wachtwoord en eventueel andere gegevens .

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Laatst online: 03-07 11:49

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Hansw1 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:56:
Beste leden,

Ik mag de tablet omruilen vanwege een lichte beschadiging.
Als ik hem terugzet naar de fabrieksinstellingen zijn dan al mijn gegevens weg .
Zoals Wifi wachtwoord , Gmail wachtwoord en eventueel andere gegevens .

Mvg Hans
Ja in principe wel. Voor de zekerheid voor de reset, de door jouw opgeslagen foto's, muziek e.d. wissen.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tablet Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swifty_DK
TrisBe schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:31:
[...]

wordt nog niet verkocht in Nederland heb ik vernomen. Heb het via de mail gevraagd aan meerdere online webshops.
bedankt voor de info, heeft 1 van ze je misschien toevallig een indicatie gegeven van wanneer het beschikbaar zou kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:09
Daarnaast heb je ook de website Tablified met een daarbij horende app in de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439521

Wie kan mij helpen, ik ben niet zo heel goed in computerdingen maar er zijn site's waar ik graag op wil kijken die ik ook op mijn laptop bekijk maar die op het tablet gewoon niet helemaal open gaan ?
Een voorbeeld hiervan is www.dartsorganisatielimburg.nl
Bij de schuine strepen zit het menu en dat kan ik dus niet lezen op de TF300 terwijl dat wel op de laptop staat.
Moet ik hier soms nog iets anders voor instaleren of kan je niet alles lezen via het tablet wat wel met de laptop kan ?
Ook zou ik willen weten of ik ergens favorieten sites kan opslaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
@Stefmi al een andere browser geprobeerd?

van xda (heb dit nog NIET geprobeerd, ga dat vanmiddag thuis doen):

I can confirm a method for WW users .26/.29 to downgrade and root..

First download and use the DE .17 blob to downgrade

https://www.dropbox.com/s/39nmyg15nd...teLauncher.zip

Root, OTA rootkeeper and then OTA update

After the first OTA update you will have WW .26

Update again for WW .29

originele link:
http://forum.xda-develope...p?p=26393266&postcount=37

[ Voor 85% gewijzigd door TrisBe op 22-05-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Verstuurt deze tablet niet alleen beeld, maar ook audio door hdmi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
kavorka schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:47:
Verstuurt deze tablet niet alleen beeld, maar ook audio door hdmi?
Ja, je moet eerst effe de connectie maken met de tv. Tv op hdmi zetten. En dan opnieuw erin pluggen.
Ook een reboot kan helpen (met de kabel van hdmi in de tablet).

Ik krijg zo i.i.g. audio + beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
DFKT schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Je hoeft root niet kwijt te zijn als je gaat updaten. Staat ook toegelicht op XDA, m.b.v. OTA Root Keeper kun je de rooted state onder .17 opslaan, en vervolgens terugzetten na je updates. Ik heb gewoon rooted .29 draaien momenteel.
Nee, bij updaten van .17US naar .26/.29 WW raak je root kwijt en dat is niet te herstellen via OTA RootKeeper, daarom was iedereen op xda ook in afwachting op een .17 WW BLOB file of een manier om .26 of .29 WW te rooten.
TrisBe schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:58:

Update again for WW .29

originele link:
OK, dus ik begrijp dat de geroote .17 DE via OTA wordt geupdate naar een WW versie?

Ik ben in ieder geval benieuwd naar je bevindingen!

[ Voor 27% gewijzigd door LiquidT_NL op 22-05-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
edit: dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door LiquidT_NL op 22-05-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
ik kom er niet uit welke case ik moet bestellen. Ik heb alle linkjes op transformerforums en xda bekeken en de rooCASE Dual-View Multi Angle (Black) Leather Folio Case Cover lijkt mij de beste keuze. Probleem alleen is dat deze niet naar NL kan worden verzonden :(

Heeft er iemand anders nog een tip? Ik ben nu op Ebay aan het kijken maar wil eigenlijk wel een goede case. Die dus goed past en waar alle aansluitingen gebruikt kunnen worden (aan/uit knop, koptelefoon, speakers, opladen, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
SuperKneus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:46:
Heeft er iemand anders nog een tip? Ik ben nu op Ebay aan het kijken maar wil eigenlijk wel een goede case. Die dus goed past en waar alle aansluitingen gebruikt kunnen worden (aan/uit knop, koptelefoon, speakers, opladen, etc)
Is dit niks?

http://www.ebay.nl/itm/MU...4d01608ccf#ht_1166wt_1396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
LiquidT_NL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:04:
[...]

Nee, bij updaten van .17US naar .26/.29 WW raak je root kwijt en dat is niet te herstellen via OTA RootKeeper, daarom was iedereen op xda ook in afwachting op een .17 WW BLOB file of een manier om .26 of .29 WW te rooten.

[...]

OK, dus ik begrijp dat de geroote .17 DE via OTA wordt geupdate naar een WW versie?

Ik ben in ieder geval benieuwd naar je bevindingen!
Gelukt!

Heb de .17DE erop geknald. (Eerst manueel geupdate naar .26 US en root etc kwijt geraakt daarna .17DE erop gezet op dezelfde manier als .17 US)

Hij haalt nu de OTA binnen. Ik neem aan dat ik root gewoon behoudt, en gelijk jump van .17 DE naar .29 WW (DE is discontinued, iedereen die DE .17 heeft wordt overgezet naar WW. Dit is sinds de .26)

update: OTA binnen nu, hij is nu aan het updaten.
update #2: Root verloren op .26 WW krijg het niet voor elkaar om te restoren. Effe kijken...
update #3: Uhm... krijg hem niet meer gedowngrade nu... raar effe kijken.
update #4: Downgrade lukt weer, alleen ik behoud geen root wat ik ook probeer. Dus het wordt weer wachten op de .17 ww....

Btw

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1667604

Bootloader is unlocked nu.

[ Voor 18% gewijzigd door TrisBe op 22-05-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439521

TrisBe schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:58:

Update again for WW .29

originele link:
Bedankt voor de reacties, maar voor zo'n leek als ik gaat dit dus zeker niet lukken.
Wat ik zou moeten doen klinkt mij als chinees in de oren, dus helaas voor mij kan ik de sites ook in de toekomst niet verder openen. :(

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 439521 op 22-05-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
Bedankt voor de reacties, maar voor zo'n leek als ik gaat dit dus zeker niet lukken.
Wat ik zou moeten doen klinkt mij als chinees in de oren, dus helaas voor mij kan ik de sites ook in de toekomst niet verder openen. :(
What heb je al geprobeerd? Welke browsers heb je al geprobeerd?
Browsers zijn bijv. ICS Browser (standaard browser is dat), Google Chrome, Opera (aanrader!), ICS+ Browser (voegt extra functionaliteit toe aan de standaard browser).

Hoe krijg je een andere browser op je tablet?
1: Ga naar de play store/google market
2: zoek op "Browser" of "Opera" of "Chrome"
3: Download en installeer de browser
4: Ga naar je applicaties en start de nieuwe browser op.

kijk of dat is werkt.
Ik heb net even gekeken op mijn tablet, en met verschillende browsers toont hij verschillend resultaat.
Ik denk dat we hier te maken hebben met een slecht opgezette website.
Download maar Opera, dan zie je de menubar wel, maar dan zit er 1 of andere javascriptje irritant te doen.

[ Voor 16% gewijzigd door TrisBe op 23-05-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Kijk dit zijn de mooie berichten. En ik lees op twitter dat CWM ook gepost is.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1668173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
LiquidT_NL schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:04:
[...]

Ik had het dan ook niet over de situatie dat je van een US versie .17 naar een WW versie wilt updaten. Ik zat gewoon op WW .17 en heb met behoud van root naar .26 en daarna .29 kunnen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
TrisBe schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:59:
[...]

Gelukt!

Heb de .17DE erop geknald. (Eerst manueel geupdate naar .26 US en root etc kwijt geraakt daarna .17DE erop gezet op dezelfde manier als .17 US)

Hij haalt nu de OTA binnen. Ik neem aan dat ik root gewoon behoudt, en gelijk jump van .17 DE naar .29 WW (DE is discontinued, iedereen die DE .17 heeft wordt overgezet naar WW. Dit is sinds de .26)

update: OTA binnen nu, hij is nu aan het updaten.
update #2: Root verloren op .26 WW krijg het niet voor elkaar om te restoren. Effe kijken...
update #3: Uhm... krijg hem niet meer gedowngrade nu... raar effe kijken.
update #4: Downgrade lukt weer, alleen ik behoud geen root wat ik ook probeer. Dus het wordt weer wachten op de .17 ww....
Heb je wel OTA RootKeeper gebruikt?
Anoniem: 439521 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:03:
[...]

Wat is precies je probleem? Wil je rooten? Want als je niet uit die beschrijving kan komen, lijkt het mij onverstandig om te gaan rooten om eerlijk te zijn...
DFKT schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:46:
[...]

Ik had het dan ook niet over de situatie dat je van een US versie .17 naar een WW versie wilt updaten. Ik zat gewoon op WW .17 en heb met behoud van root naar .26 en daarna .29 kunnen upgraden.
Maar daar had ik het wel over (als je mijn post goed had gelezen), en daar reageerde jij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nada
Asus heeft een boot unlocker op de site staan (TF300).
Het nodige geblaat er bij over garantie etc. ;) Maar wat ik vreemd vindt is dat er bij staat dat je geen automatische update meer krijgt ?? Lees ik dit nu verkeerd of moet er na het unlocken telkens manueel geupdate worden en daarna weer unlocken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
Nada schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:59:
Asus heeft een boot unlocker op de site staan (TF300).
Het nodige geblaat er bij over garantie etc. ;) Maar wat ik vreemd vindt is dat er bij staat dat je geen automatische update meer krijgt ?? Lees ik dit nu verkeerd of moet er na het unlocken telkens manueel geupdate worden en daarna weer unlocken ?
Ja, zo ziet het ernaar uit.

@LiquidT_NL
Ja geprobeerd, maar hij behoudt het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
Gisteren de 300T pad gekocht en vooralsnog erg tevreden mee. Wel ondervind ik lag bij het browsen. Vooral ad.nl duurt een aantal seconden voordat deze geladen is (en er gescrolled kan worden). Met Dolphin HD en/of Opera mini gaat het iets beter, maar nog steeds lag.

Meerdere mensen hier last van en/of tips om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
kavorka schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:49:
Gisteren de 300T pad gekocht en vooralsnog erg tevreden mee. Wel ondervind ik lag bij het browsen. Vooral ad.nl duurt een aantal seconden voordat deze geladen is (en er gescrolled kan worden). Met Dolphin HD en/of Opera mini gaat het iets beter, maar nog steeds lag.

Ik heb dat ook wel, maar ik word vooral gestoord dat ik de melding krijg dat mijn browser niet reageert, vaak net op het moment dat er wel weer kan worden gescrolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:12

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Dit is een bekende issue bij zowel de 300T als de duurdere Prime (die ik heb). Op XDA staat een work-around, maar dat vergt sowieso een gerootte device. Ik blijf iig wel de hoop houden dat ASUS dit probleem gaat fixen in de software.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-07 09:20

Fjeze

AllesPerfect!

LiquidT_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:11:
[...]

Ik heb dat ook wel, maar ik word vooral gestoord dat ik de melding krijg dat mijn browser niet reageert, vaak net op het moment dat er wel weer kan worden gescrolled.
Hier heb ik met de Transformer Prime dus ook continu last van, heel erg irritant.
Voor mij ook de reden (samen met de betere tablet apps op iOS) om terug naar de iPad te gaan.

Voor de mensen die wel android willen, en een in absolute nieuwstaat verkerende Transformer Prime zoeken voor de prijs van de Asus Tansformer Pad 300T staat mijne te koop: Transformer Prime 32GB met Dock.

Transformer Prime 32GB met Dock

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:17:
Dit is een bekende issue bij zowel de 300T als de duurdere Prime (die ik heb). Op XDA staat een work-around, maar dat vergt sowieso een gerootte device. Ik blijf iig wel de hoop houden dat ASUS dit probleem gaat fixen in de software.
Fix daarvoor? Ik kan niets vinden, of bedoel je wat er in deze thread staat?

http://forum.xda-develope...hlight=browser+responding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Thx voor je hulp maar ik ben uiteindelijk voor een andere gegaan. Na nog ff verder gezocht te hebben kwam ik er achter dat de cases die ik op amazon.com wilde bestellen niet naar NL verstuurd worden. Als ik via amazon.co.uk zoek dan vind ik cases die wel naar NL worden verzonden.

Ik heb nu voor deze gekozen (vanwege de goede reviews)

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81VeRI3bCCL._AA1500_.jpg
Poetic Slimbook Leather Case for the Asus Transformer TF300

Zodra ik hem binnen heb plaats ik hier wel wat foto's.

Een andere optie (voor mensen die nog twijfelen) is een case van Caseen, iemand van dit merk zit ook op het transformerforums.com en er staat daar al een positieve review van deze case. Ik heb er niet voor gekozen omdat ik hem incl verzend koste te duur vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
kavorka schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:49:

Dit ervaar ik ook op mijn netbook (2 gb intern geheugen). Kan dit niet aan de AD.nl site liggen? Waarom reageer ik hier? Omdat ik serieus overweeg deze tablet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 22:16

-ET-

Phone Home

Vandaag deze tablet binnen gehad bevalt uitstekend. Ook perfect series afspelen met subs, iets wat mij op de ipad 3 van mijn vriendin niet gelukt is. Top apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
-ET- schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:57:
Vandaag deze tablet binnen gehad bevalt uitstekend. Ook perfect series afspelen met subs, iets wat mij op de ipad 3 van mijn vriendin niet gelukt is. Top apparaat.
Van gedownloade 720p series krijg ik wel beeld, maar geen geluid. Met MX player lukt het mij wel als ik het geluid laat decoderen door de software. Enig idee waarom ik geen geluid heb bij 720p series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-07 16:28

Knud

Sandvich

Zijn je series met DTS audio?

De TF300 heeft geen DTS ondersteuning - werkt enkel via software encoder. (Heb daar zelf ook 'last' van.)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ik heb een compact camera die sd kaarten gebruikt. Ik wil de tablet op vakantie gebruiken om mijn fotos te bekijken en als backup. Ik heb er geen dock bij dus ik moest de asus card reader of de asus usb aansluiting aanschaffen om fotos over te zetten. De card reader was goedkoper dus die besteld en vandaag ontvangen

Afbeeldingslocatie: https://dl-web.dropbox.com/get/Public/IMG_20120523_201607.jpg?w=2d8d44d9

Kopiëren van de sd kaart naar de tablet of micro sd kaart werkt goed. Als iemand nog wat wilt weten of als ik nog iets moet testen hoor ik het wel

[ Voor 4% gewijzigd door SuperKneus op 24-05-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 22:16

-ET-

Phone Home

kavorka schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Van gedownloade 720p series krijg ik wel beeld, maar geen geluid. Met MX player lukt het mij wel als ik het geluid laat decoderen door de software. Enig idee waarom ik geen geluid heb bij 720p series?
Had ik ook met de default player. Met dice player ad. Krijg ik beeld en geluid en tevens meteen ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
Zijn er nog mensen die last hebben met het soms rebooten van hun tablet?
Ik maak het niet veel mee maar als het gebeurt dan is het meestal uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-07 12:57

Griffin

Is mythical

SuperKneus schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:29:
Ik heb een compact camera die sd kaarten gebruikt. Ik wil de tablet op vakantie gebruiken om mijn fotos te bekijken en als backup. Ik heb er geen dock bij dus ik moest de asus card reader of de asus usb aansluiting aanschaffen om fotos over te zetten. De card reader was goedkoper dus die besteld en vandaag ontvangen

[afbeelding]

Kopiëren van de sd kaart naar de tablet of micro sd kaart werkt goed. Als iemand nog wat wilt weten of als ik nog iets moet testen hoor ik het wel
Heb er nog geen (de tablet) maar zit er binnenkort wel aan te komen en dit is wel interessant. Waar heb jij het gehaald en voor hoeveel ongeveer. Ik kan dit ding namelijk alleen op de asus shop vinden voor ong 23euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
LiquidT_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:53:
Maar daar had ik het wel over (als je mijn post goed had gelezen), en daar reageerde jij op.
Je had het over downgraden naar .17WW met verlies van root. Waarom zou je die niet opnieuw kunnen rooten? Dat is toch uiteindelijk wat ik heb gedaan, of niet? (Ik zat volgens mij op .17WW toen ik de tablet kocht)
darkvortex schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:12:
Zijn er nog mensen die last hebben met het soms rebooten van hun tablet?
Ik maak het niet veel mee maar als het gebeurt dan is het meestal uit het niets.
+1

Overigens verder niet heel storend, gebeurt me 2x per week of zo.
Ik zit daarbij dus op een geroote firmware versie .29

Eerste CM9 custom rom is trouwens uit voor de 300T:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1669827
voor de liefhebber (ik wacht geloof ik nog even totdat de belangrijkste plooien zijn gladgestreken)

[ Voor 25% gewijzigd door DFKT op 24-05-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Griffin schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:43:
[...]

Heb er nog geen (de tablet) maar zit er binnenkort wel aan te komen en dit is wel interessant. Waar heb jij het gehaald en voor hoeveel ongeveer. Ik kan dit ding namelijk alleen op de asus shop vinden voor ong 23euro.
Daar heb ik hem ook gekocht, ik had hem binnen een paar dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
DFKT schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:45:
[...]

Je had het over downgraden naar .17WW met verlies van root. Waarom zou je die niet opnieuw kunnen rooten? Dat is toch uiteindelijk wat ik heb gedaan, of niet? (Ik zat volgens mij op .17WW toen ik de tablet kocht)
We praten langs elkaar heen :P Het betreft deze post van mij:
Ik had het over downgraden naar .17 US dus, en dan OTA naar .29, en dat kun je niet restoren. En als ik kon downgraden naar .17WW zou het hele probleem er niet zijn dat mensen niet kunnen rooten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiveZoner
  • Laatst online: 28-02 14:26
Bij iemand bekend of er nog een 3G versie gaat komen van deze. Ik heb er eentje bij Coolblue in pre-order staan, maar er komt maar geen release date. Ze geven al 4 weken "deze week" aan als verwachte datum...

Sign here: _________________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Puffin schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:45:
Bij iemand bekend of er nog een 3G versie gaat komen van deze. Ik heb er eentje bij Coolblue in pre-order staan, maar er komt maar geen release date. Ze geven al 4 weken "deze week" aan als verwachte datum...
Moet je dan niet beter CoolBlue bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittal
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb net de Asus Tablet Transformer Pad 300T 10.1", 32GB, 3G + Dock (wit) besteld bij 4launch en net bericht gekregen dat ze hem op voorraard hebben in Eindhoven. dus voglens mij is de 3g versie vanaf vandaag verkrijgbaar maar wordt er verder geen rugbaarheid aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marckoster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-12-2022
Is het ook mogelijk als je de Unlock Device App gebruikt heb hem weer te locken i.v.m. garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste leden,

Ik heb vandaag mijn tablet TF300 omgeruild na eerst alles te hebben verwijderd .
Ik had eerst alles opgeschreven: wachtwoorden, apps maar ik ben een ding vergeten.
Ik had vorige week de upgrade geinstalleerd en ging er vanuit dat ik dit nu opnieuw moest doen.
Maar nu krijg ik een melding : er is geen nieuwe firmware gevonden.
Nu wil ik controleren of dit al is uitgevoerd er staat V6.1.1.32 .
Is dit de laatste firmware

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nada
Denk dat je het hier over je Wi-Fi version hebt ;). FF wat lager bij build number kijken ! Succes. Btw Volgens mij is .29 het laatste buildnr..
Hansw1 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:25:
Beste leden,

Ik heb vandaag mijn tablet TF300 omgeruild na eerst alles te hebben verwijderd .
Ik had eerst alles opgeschreven: wachtwoorden, apps maar ik ben een ding vergeten.
Ik had vorige week de upgrade geinstalleerd en ging er vanuit dat ik dit nu opnieuw moest doen.
Maar nu krijg ik een melding : er is geen nieuwe firmware gevonden.
Nu wil ik controleren of dit al is uitgevoerd er staat V6.1.1.32 .
Is dit de laatste firmware

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swifty_DK
De 300t is 50 euro goedkoper bij de mediamarkt en de BCC.
voor de mensen die een leuke aanbieding zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
marckoster schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:12:
Is het ook mogelijk als je de Unlock Device App gebruikt heb hem weer te locken i.v.m. garantie?
Nee dat is niet mogelijk.

Mooi overzicht van cases voor de 300T
http://www.pctabletcases....-cases-accessories-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste swiftty ,

Geldt deze 50 euro korting voor de 300T ook tijdens de actiedagen van Mediamarkt ; ik zie hem namelijk niet
op hun website staan .
Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swifty_DK
Hansw1 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:54:
Beste swiftty ,

Geldt deze 50 euro korting voor de 300T ook tijdens de actiedagen van Mediamarkt ; ik zie hem namelijk niet
op hun website staan .
Mvg Hans
nee niet op de site ma zag een actie in de mediamarkt zelfs. iets van vakantie premie.
en zoals gewoonlijk als mediamarkt een actie heeft verlaagd bcc zijn prijzen ook
Pagina: 1 2 ... 22 Laatste