Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 09:38

RaJitsu

B.S.U.R.

Hier trouwens ook de update gedaan. Moet zeggen dat ik soortgelijke irritaties heb. Daarnaast dat het uit standby komen iets van een seconde of twee duurt. Of ben ik de enige? Wat is trouwens de code die je op het lockscreen ziet? Ik weet dat ik het ergens anders ook gezien heb, maar ik kan niet terugvinden wat het nu precies is. Na een bepaalde tijd staat er 'geen service'.

[ Voor 37% gewijzigd door RaJitsu op 28-04-2013 16:59 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:29
RaJitsu schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:43:
Hier trouwens ook de update gedaan. Moet zeggen dat ik soortgelijke irritaties heb. Daarnaast dat het uit standby komen iets van een seconde of twee duurt. Of ben ik de enige? Wat is trouwens de code die je op het lockscreen ziet? Ik weet dat ik het ergens anders ook gezien heb, maar ik kan niet terugvinden wat het nu precies is. Na een bepaalde tijd staat er 'geen service'.
Dat trage ontwaken uit standby had ik al met de update van 4.1 naar 4.2 een tijdje terug, de nieuwe update heeft daar geen verandering in gebracht. Het zal wel een bepaalde reden hebben gok ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:32

ResuCigam

BOFH

RaJitsu schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:43:
Wat is trouwens de code die je op het lockscreen ziet? Ik weet dat ik het ergens anders ook gezien heb, maar ik kan niet terugvinden wat het nu precies is. Na een bepaalde tijd staat er 'geen service'.
Volgens mij is dat je MAC adres.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 12:49
Opzich tevreden over de update, merk weinig verschil eerlijk gezegd. Wel heb ik nu problemen met het ontvangen. Ik heb deze (tijdens spitsuren) op 'push' staan, echter krijg ik pas veel later een melding of zelfs pas als de email app open. Hier had ik voor de update geen last van. Ik heb al alle gegevens en de cache gewist om daarna opnieuw mijn hotmail account toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
pe1dnn schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:57:
[...]
Edit: inmiddels handmatig geupdate. Voodoo OTA rootkeeper faalde bij mij, na de update was de veiliggestelde kopie van "su" toch weg. Geen idee wat ik verkeerd gedaan kan hebben, zoveel opties zijn er nu ook weer niet.
Vorige keer had ik hetzelfde, maar dat komt dus (was mij verteld) door de handmatige update. Enkel OTA updates kunnen worden gerecovered (hence the name, OTA Rootkeeper).

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:02
Iemand erveringen met de VersaSleeve?

http://www.asus.nl/Periph...s/VersaSleeve_X/#overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Wat wil je weten? Ik heb 'm, gebruik de VersaSleeve op dit moment. Je kan de transformer redelijk goed vast zetten. Via twee opstaande randjes kun je 'm redelijk recht omhoog zetten of bijna plat. Wel altijd even controleren, want de randjes zijn niet super hoog. Als het eenmaaal goed staat, kun je ook wel hardhandig typen. Geen probleem.

Let er op dat de VersaSleeve nog iets naar voren uitsteekt als de transformer omhoog staat. Is dan niet zo ruimte-efficient als een smartcover.

Maar verder: ideaal. Beschermt rondom als je 'm meeneemt en typt comfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mooi, weer geluid via hdmi-out. Nu nog weer zover krijgen dat content in 1080 ook op 1080 output wordt. Blijft op 720 hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:02
Speed24 schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:37:
Wat wil je weten? Ik heb 'm, gebruik de VersaSleeve op dit moment. Je kan de transformer redelijk goed vast zetten. Via twee opstaande randjes kun je 'm redelijk recht omhoog zetten of bijna plat. Wel altijd even controleren, want de randjes zijn niet super hoog. Als het eenmaaal goed staat, kun je ook wel hardhandig typen. Geen probleem.

Let er op dat de VersaSleeve nog iets naar voren uitsteekt als de transformer omhoog staat. Is dan niet zo ruimte-efficient als een smartcover.

Maar verder: ideaal. Beschermt rondom als je 'm meeneemt en typt comfortabel.
Oke klinkt wel goed opzich. Maar de tablet zit dus niet vastgeklikt in de hoes of wel? Men neemt de tablet uit de hoes en dan kan de hoes eventueel gebruikt worden in een gevouwde stand?
Het liefst had ik iets in de richting van een TranSleeve, maar helaas past die niet op mijn MeMo Smart Pad 10. Deze is overigens qua lengte en breedte afmetingen gelijk aan de TF201, hij is enkel 1,6 mm dikker. Dat zal wel geen probleem opleveren dacht ik zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over de digitiser..ik heb een asus 300t overgekocht maar de digitiser werkt niet goed..de verkoper zei dat die mss de verkeerde had geplaatst na stuk gaan van de originele..is er een manier om te weten te komen welke juiste digitiser er in moet via serienummer of zo..nu zit er een g01 in en die heeft glitchen en werkt niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
LiquidT_NL schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:10:
Vorige keer had ik hetzelfde, maar dat komt dus (was mij verteld) door de handmatige update. Enkel OTA updates kunnen worden gerecovered (hence the name, OTA Rootkeeper).
Aha, dat is het. Blijkbaar wordt de systeem partitie geheel opnieuw gemaakt bij handmatige update maar niet bij OTA. Eigenlijk is handmatig dan ook net iets beter want bij OTA blijft blijkbaar "restafval" achter; in positieve zin de veilig gestelde su binary met juiste rechten maar in negatieve zin kan er dus in theorie ook andere rommel achterblijven.

Kan die su binary niet gewoon op een andere partitie staan? Bij gewoon Linux of ander Unix systeem is dat geen enkel probleem, desnoods op een ext4 filesysteem op een micro SD kaart die je er bij de update uithaalt zodat die onmogelijk kan worden overschreven. Of heeft Android daar aanpassingen voor zodat binaries met s bitje allen op de systeem partitie mogen staan? Laat de vraag maar, dit is misschien niet het juiste forum hier, is meer algemeen Android.

In elk geval leerzaam voor de volgende update als die ooit komt. Ik heb over deze laatste versie geen klachten, maar de vorige deed het bij mij ook al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 20:37
Iemand een idee wanneer android 4.2.2 beschikbaar komt? Voor de nexus7 is deze al beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 24-09 09:38

RaJitsu

B.S.U.R.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 01:47:
ik heb een vraag over de digitiser..ik heb een asus 300t overgekocht maar de digitiser werkt niet goed..de verkoper zei dat die mss de verkeerde had geplaatst na stuk gaan van de originele..is er een manier om te weten te komen welke juiste digitiser er in moet via serienummer of zo..nu zit er een g01 in en die heeft glitchen en werkt niet goed
Op XDA loopt er ook een topic over:
http://forum.xda-develope...59e6e88530a13a0&t=2091233

Maar kun je via het kanaal waar je een digitizer vandaan wil halen niet gewoon vragen welke je nodig hebt?

[ Voor 18% gewijzigd door RaJitsu op 30-04-2013 21:49 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendence
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 10:06
@jroersma

6 keer op buildnummer drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 07:07
pe1dnn schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:28:
[...]
Aha, dat is het. Blijkbaar wordt de systeem partitie geheel opnieuw gemaakt bij handmatige update maar niet bij OTA. Eigenlijk is handmatig dan ook net iets beter want bij OTA blijft blijkbaar "restafval" achter; in positieve zin de veilig gestelde su binary met juiste rechten maar in negatieve zin kan er dus in theorie ook andere rommel achterblijven......
Betekent dit dat het zonder een "rootkeeper" niet mogelijk is om OTA updates te doen? Ik heb TWRP Recovery geïnstalleerd en hiermee onder andere een paar standaard apps verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2023
@tendence Thnx.

Rootkeeper gebruik je wanneer je door een ota je root toegang verloren hebt.
Volgens mij heeft het niks te maken of de update goed of niet goed word uitgevoerd.
Ik gebruik geen back up, maar kan je niet beter een back up van het origineel maken daarna dingen verwijderen en aanpassen en weer terugzetten als er een OTA beschikbaar is en daarna de OTA uitvoeren??
Zo zou ik het denk ik doen..

[ Voor 142% gewijzigd door jroersma op 02-05-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Vanwege de matige performance van de browser wil ik Browser2Ram proberen, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer hoe ik deze erop kan krijgen.

Momenteel heb ik stock, unrooted en locked TF300T.

Volgens mij moet ik de Tf300T rooten middels motochopper ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2228613 ) en daarna eerst Superuser (vanuit google play) Browser2Ram installeren?

Weet iemand waar ik Browser2Ram kan downloaden. Heb zelf https://github.com/jp-beaumont/Browser2Ram gevonden, maar snap niet echt hoe ik dit kan installeren. Volgens mij heb ik een apk nodig.

Het unlocken is volgens mij niet nodig. Hoe zit het met toekomstige OTA updates van Asus; kan ik die na motochopper gewoon installeren?

[ Voor 18% gewijzigd door kavorka op 08-05-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
kavorka schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:16:
Vanwege de matige performance van de browser wil ik Browser2Ram proberen, alleen zie ik door de bomen het bos niet meer hoe ik deze erop kan krijgen.

Momenteel heb ik stock, unrooted en locked TF300T.

Volgens mij moet ik de Tf300T rooten middels motochopper ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2228613 ) en daarna eerst Superuser (vanuit google play) Browser2Ram installeren?

Weet iemand waar ik Browser2Ram kan downloaden. Heb zelf https://github.com/jp-beaumont/Browser2Ram gevonden, maar snap niet echt hoe ik dit kan installeren. Volgens mij heb ik een apk nodig.

Het unlocken is volgens mij niet nodig. Hoe zit het met toekomstige OTA updates van Asus; kan ik die na motochopper gewoon installeren?
Volgens mij worden updates gewoon geïnstalleerd maar moet je h`m daarna opnieuw rooten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
pitchdown schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Volgens mij worden updates gewoon geïnstalleerd maar moet je h`m daarna opnieuw rooten!
Daar is voodoo OTA rootkeeper voor.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
LiquidT_NL schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:29:
[...]

Daar is voodoo OTA rootkeeper voor.
De naam klinkt logisch :-)

Ik had het pakket erop staan..toch was ik volgens mijn root kwijt na een systeem-update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
pitchdown schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:17:
[...]

De naam klinkt logisch :-)

Ik had het pakket erop staan..toch was ik volgens mijn root kwijt na een systeem-update...
Niet in alle gevallen behoud je het, maar de meeste wel. Let ook op dat als je geen OTA update doet maar de update handmatig doet, OTA Rootkeeper hem ook niet kan herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackburst
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 13:58
Wil op mijn tablet ( 300 FT ) graag naar Horizon TV van UPC kijken, maar er word gevraagd om flashplayer, welke is geschikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 12:49
blackburst schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:02:
Wil op mijn tablet ( 300 FT ) graag naar Horizon TV van UPC kijken, maar er word gevraagd om flashplayer, welke is geschikt ?
http://www.transformerfor...ur-tablet.html#post198792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
http://helpx.adobe.com/fl...lash-player-versions.html

stukje scrollen en daar staan de android versies

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:50

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik heb gisteren geprobeerd mijn TF300T te flashen naar CleanRom. Eerst unlocked, geroot en TWRP 2.5 erop. De installatie van de rom leek goed te gaan maar nu start de tablet niet meer op. Blijft hangen op 'cold-booting linux'. Ik kan wel weer TWRP starten en heb al geprobeerd nog een keer te flashen maar met hetzelfde resultaat.

Wat kan ik verkeerd gedaan hebben en is dit nog te fixen?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 23:25
Boss schreef op maandag 13 mei 2013 @ 07:26:
Ik heb gisteren geprobeerd mijn TF300T te flashen naar CleanRom. Eerst unlocked, geroot en TWRP 2.5 erop. De installatie van de rom leek goed te gaan maar nu start de tablet niet meer op. Blijft hangen op 'cold-booting linux'. Ik kan wel weer TWRP starten en heb al geprobeerd nog een keer te flashen maar met hetzelfde resultaat.

Wat kan ik verkeerd gedaan hebben en is dit nog te fixen?
had je voordat je begon met flashen de allerlaatste update van asus al geinstalleerd? en welke versie van cleanrom probeer je te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

hellboy123 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:02:
[...]
had je voordat je begon met flashen de allerlaatste update van asus al geinstalleerd? en welke versie van cleanrom probeer je te installeren?
Ik heb de laatste update van Asus erop staan. Ben bang dat ik de verkeerde versie van CleanRom erop heb geprobeerd te zetten: 3.4.6 voor JB 4.1.1 (http://dlcdnet.asus.com/p...1_15_3-UpdateLauncher.zip) zie ik nu.

Ik kan nog wel via Fastboot bij het apparaat komen en geprobeerd de laatste zip van de Asus site erop te zetten, maar daar krijg ik de melding
code:
1
update package has no android-info.txt or android-product.txt

Is er een ander bestand dat ik met Fastboot erop kan proberen te zetten om de tablet weer tot leven te wekken?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Boss schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:39:
[...]

Ik heb de laatste update van Asus erop staan. Ben bang dat ik de verkeerde versie van CleanRom erop heb geprobeerd te zetten: 3.4.6 voor JB 4.1.1 (http://dlcdnet.asus.com/p...1_15_3-UpdateLauncher.zip) zie ik nu.

Ik kan nog wel via Fastboot bij het apparaat komen en geprobeerd de laatste zip van de Asus site erop te zetten, maar daar krijg ik de melding
code:
1
update package has no android-info.txt or android-product.txt

Is er een ander bestand dat ik met Fastboot erop kan proberen te zetten om de tablet weer tot leven te wekken?
Je kan nog steeds in twrp komen? Dan kan je vanuit daar proberen een stock rom erop te zetten. ( Wel de download even uitpakken zodat je een bestand als WW_epad-user-10.6.1.15.3,zip hebt)

[ Voor 5% gewijzigd door hellboy123 op 13-05-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vandaag ontdekte ik dat je kon kiezen uit 2 start schermen;

1 van Android 4.1 en 1 van Android 4.2

Dit doe je door naar instellingen te gaan en dan te kiezen voor "Opstartprogramma" en dan klikken op Opstartprogramma xxxxxx voor Android Jelly Bean 4.2" of Herstellen voor 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

hellboy123 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:53:
[...]
Je kan nog steeds in twrp komen? Dan kan je vanuit daar proberen een stock rom erop te zetten. ( Wel de download even uitpakken zodat je een bestand als WW_epad-user-10.6.1.15.3,zip hebt)
Hoe kan ik dat bestand op de tablet krijgen? Kan dat alleen via een MicroSD of is er ook een manier om het via USB (en Fastboot?) vanaf de computer op de tablet te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Boss schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:23:
[...]

Hoe kan ik dat bestand op de tablet krijgen? Kan dat alleen via een MicroSD of is er ook een manier om het via USB (en Fastboot?) vanaf de computer op de tablet te zetten?
Toevallig heb ik dit zelf laatst op deze manier gedaan, helaas kan ik het topic op XDA niet meer terug vinden. Volgens mij was het op de volgende manier:
Rom uitpakken zodat je een bestand genaam "blob" hebt. Deze kopieer je naar de map voor fastboot. Open een opdrachtvenster en gebruik de volgende code:

fastboot -i 0x0b05 flash system blob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

hellboy123 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:56:
[...]
Toevallig heb ik dit zelf laatst op deze manier gedaan, helaas kan ik het topic op XDA niet meer terug vinden. Volgens mij was het op de volgende manier:
Rom uitpakken zodat je een bestand genaam "blob" hebt. Deze kopieer je naar de map voor fastboot. Open een opdrachtvenster en gebruik de volgende code:

Er lijkt wel iets te gebeuren, maar na 2 uur lijkt er nog steeds iets te gebeuren zonder dat er daadwerkelijk iets is gebeurd. Krijg geen (fout)melding van Fastboot en op de tablet is eigenlijk geen enkele reactie te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Boss schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:19:
[...]

Er lijkt wel iets te gebeuren, maar na 2 uur lijkt er nog steeds iets te gebeuren zonder dat er daadwerkelijk iets is gebeurd. Krijg geen (fout)melding van Fastboot en op de tablet is eigenlijk geen enkele reactie te zien.
Geeft fastboot wel aan dat hij klaar is? Pas na een reboot van het device wordt de rom daadwerkelijk geinstalleerd volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

hellboy123 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:19:
[...]
Geeft fastboot wel aan dat hij klaar is? Pas na een reboot van het device wordt de rom daadwerkelijk geinstalleerd volgens mij
Nee, dat ook niet. Ik heb hem echt uren laten draaien maar geen resultaat. Ik ga het vanavond nog eens proberen en dan laat ik hem misschien maar gewoon de hele nacht doorgaan. Zou toch zonde van de tablet zijn als hij niet meer tot leven is te wekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor de mensen die Whatsapp op hun tablet willen hebben, maar deze niet willen rooten: http://forum.xda-develope...p?p=40618530&postcount=99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
rgras schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:32:
Voor de mensen die Whatsapp op hun tablet willen hebben, maar deze niet willen rooten: http://forum.xda-develope...p?p=40618530&postcount=99
Heb jij dit werkend gekregen?
Wanneer je tablet geroot hebt kan je dan sowieso whatsapp gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door pitchdown op 17-05-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
ik heb het geprobeerd maar moet dan weer activeren op mn smartphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dat is het probleem, je kan het (volgens mij) niet naast elkaar gebruiken. Toevallig was dat voor deze persoon geen probleem aangezien deze niet de beschikking heeft over een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boss schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:26:
[...]

Nee, dat ook niet. Ik heb hem echt uren laten draaien maar geen resultaat. Ik ga het vanavond nog eens proberen en dan laat ik hem misschien maar gewoon de hele nacht doorgaan. Zou toch zonde van de tablet zijn als hij niet meer tot leven is te wekken...
Heb je een sd-kaartje? Wat ik begrijp van je eerdere berichten is de cleanrom-versie die je gebruikt het probleem. Als dat inderdaad het probleem is, is het makkelijk op te lossen. Cleanrom 4.5 op je sd-kaart en via je recovery flashen. Zou dan van te voren even alles formateren op je tablet (system, userdata, cache etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
rgras schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:14:
Dat is het probleem, je kan het (volgens mij) niet naast elkaar gebruiken. Toevallig was dat voor deze persoon geen probleem aangezien deze niet de beschikking heeft over een smartphone.
Ik gebruik gewoon wa met een ander(prepaid) nummer op mijn tablet. Dus het kan wel, mits het nummer niet in gebruik is.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
En dan krijg je dezelfde berichten op allebei de apparaten binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
rgras schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:46:
En dan krijg je dezelfde berichten op allebei de apparaten binnen?
Nee, natuurlijk niet. Maar kunnen dit soort vragen niet beter naar een What's App topic in plaats van dit TF300 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
pe1dnn schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:00:
[...]

Nee, natuurlijk niet. Maar kunnen dit soort vragen niet beter naar een What's App topic in plaats van dit TF300 topic?
Ik heb whatsapp op TF300 ook werkend met een apart nr.
Werkt niet onaardig.

Ze zouden een betaalde dienst moeten maken om op een 2e device whatsapp beschikbaar te hebben.
Zou ik geen moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:33
pitchdown schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:37:
[...]

Ze zouden een betaalde dienst moeten maken om op een 2e device whatsapp beschikbaar te hebben.
Zou ik geen moeite mee hebben.
WhatsApp zou niet zo moeilijk moeten doen en gewoon installatie op tablets toe moeten staan.

Gelukkig is er nu Google Hangouts, dat wel op alle apparaten draait en die ook chats synchroniseert tussen je tablet en je smartphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Mr Magic schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:37:
[...]

WhatsApp zou niet zo moeilijk moeten doen en gewoon installatie op tablets toe moeten staan.

Gelukkig is er nu Google Hangouts, dat wel op alle apparaten draait en die ook chats synchroniseert tussen je tablet en je smartphone :)
KWestie van tijd dat iedereen migreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

hellboy123 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:56:
[...]
Op mijn oude laptop liep dit voor geen meter, heel vreemd. Heb het nu op mijn workstation gedaan met voldoende resources en dat werkt een stuk beter: ik zit nu naar een first-boot screen te kijken!

Bedankt voor de hulp, hellboy123! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Voor degene die zoeken naar een goedpassende hoes voor je Tablet, bij DX.com hebben ze een mooie, die specifiek voor de TF300/T is. Ik heb hem gekocht en hij past goed, materiaal is prima.

Ik kon in NL geen passende hoes vinden. De meeste zijn generiek en zitten daarom veel te los. Deze is precies passend en ziet er ook mooi uit.
http://dx.com/p/lychee-pa...tf300-tf300t-black-186911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Get!em schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:02:
Voor degene die zoeken naar een goedpassende hoes voor je Tablet, bij DX.com hebben ze een mooie, die specifiek voor de TF300/T is. Ik heb hem gekocht en hij past goed, materiaal is prima.

Ik kon in NL geen passende hoes vinden. De meeste zijn generiek en zitten daarom veel te los. Deze is precies passend en ziet er ook mooi uit.
Ziet er inderdaad goed uit, maar hoe zit de tablet precies vast? Klikt de rand van de hoes om de tablet heen?
Mijn tablet is helaas weer terug naar de winkel, het dock werd niet meer goed herkend door de tablet. Hopelijk valt het gewoon onder de garantie, ondanks dat het apparaat ge-unlocked is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Bij deze hoes is het een nauwsluitende hardplastic case die vastklikt op de achterkant/zijkant/hoeken van de tablet. Eigenlijk ideaal. Je merkt er vrij weinig van in gebruik. Hij kan gewoon 360graden draaien in de hoes (zit een draaischijf op de achterkant van die plastic case), waardoor je in alle standen met je tablet kunt werken.
Het is niet het dunste materiaal, maar daardoor beschermt hij wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
pitchdown schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:31:
[...]

KWestie van tijd dat iedereen migreerd?
Vast wel, zeker omdat wa betaald is/wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:07
Get!em schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:02:
Ik heb bij DX deze gekocht.
De hoes sluit netjes strak aan, maar ik raad 'm toch niet aan, want na enkele keren gebruiken liet de bevestiging voor het rechtop zetten los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

@Condor70
Dat is dus exact zo'n hoes die ik niet wilde hebben. Die zit met de hoes dus over de randen heen. De tablet zit dus losjes in het kunstleer/elastiek.

Die ik nu heb, klikt echt vast en zit niet aan de schermkant van de tablet met bevestiging of hoesgedeeltes.

Hij kan bijv ook niet, zoals bij die van jou wel kan, met het hoesje over de lens van de camera komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Get!em schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:14:
@Condor70
Dat is dus exact zo'n hoes die ik niet wilde hebben. Die zit met de hoes dus over de randen heen. De tablet zit dus losjes in het kunstleer/elastiek.
Dat valt wel mee. Links/rechts zit de hoes redelijk strak in het elastiek en boven/onder zit hij ingeklemd in het kustleer dmv klitteband.

Met die randen is het soms echter wel lastig om de bovenste twee menus te openen.

Jouw hoes vind ik inderdaad beter, maar beschermt hij wel goed als hij alleen maar plastic randjes heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Zoals je op deze foto kunt zien, zit er geen schokabsorberend materiaal tussen plastic en tablet op de twee linker hoeken. Dat is misschien minder beschermend. De andere kant is wel beschermd door de extra omvouw waar die draaischijf aan vast zit. Al met al beschermd hij voor mij goed genoeg.

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_186911_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Condor70 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:28:
[...]

Ik heb bij DX deze gekocht.
De hoes sluit netjes strak aan, maar ik raad 'm toch niet aan, want na enkele keren gebruiken liet de bevestiging voor het rechtop zetten los.
Ik heb dezelfde, maar bij mij is hij na een half jaar gebruik nog steeds prima.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
DitisKees schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:00:
[...]

Ik heb dezelfde, maar bij mij is hij na een half jaar gebruik nog steeds prima.
hier dezelfde ervaring, ook nog prima na een dik half jaar gebruik. Grootste minpunt is voor mij dat het zo goed als onmogelijk is om de nieuwe Android interface te draaien, de veegbeweging voor de 2 menu's reageert vaak erg slecht omdat je "te laag" begint met vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik heb deze http://www.amazon.de/dp/B...17221_31005211_3p_M3_dp_1 gekocht.
Bevalt prima, is nu helaas niet meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
ik heb een vergelijkbare als jroersma via ebay gekocht. Bevalt mij ook prima en is nog steeds te krijgen, bijvoorbeeld hier http://www.ebay.com/itm/B...olios&hash=item2a276ca4bf en hier http://www.ebay.com/itm/P...olios&hash=item1c30f67186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Zijn er trouwens nog meer mensen die last hebben van een dramatisch slechte stand by tijd als de tablet in het dock zit? Zonder dock ligt hij meer dan een week stand by, met dock hooguit een dag. Volgens bbs is asusdec_wake de dader. Blijkbaar komt de tablet niet in deep sleep omdat de dock hem wakker houdt. Op xda zag ik dat dit wel vaker voorkomt, maar nog geen oplossing. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2167454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 16:27

r_kluft

Hmmmmmm

Heeft hier iemand ervaring met een mobiele lader met ingebouwde accu voor de Tf300?

Ik heb geen dock maar zou wel wat meer runtime willen hebben voor een lange vliegreis.
En om daar speciaal een dock voor te kopen is me wat te duur.

Ik heb een 5200mAh A-solar AL270 powerbank maar helaas wil deze alleen laden als het scherm uit is en dan maar heel traag. Lader levert 5V 1A.
Dat duurt dus even voor die 5200mAh in de accu van de tablet zit.

Na wat nalezen lijkt de TF300 alleen "online" te laden op een laadstroom van minimaal 12v.

Heeft iemand hier iets, betaalbaars, voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44
Heeft het nog zin om dit tablet te kopen?

Hij is namelijk al een jaar op de markt of kan ik beter naar een ander model kijken voor bijvoorbeeld 100 euro meer.

Ik zat ook te kijken naar een Nexus 10, maar daar is de batterijduur weer zo weinig.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo39
  • Laatst online: 09:52
Ik heb hem nu 2 dagen in mijn bezit en kan hem nogsteeds aanraden. Voor rond de 400 euro incl dock zal je niet snel een beter tablet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firevlam90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-07-2023
Kan een van jullie mij vertellen of er ook verschillende docks (met keyboard) zijn of zijn ze allemaal hetzelfde?

Ik kan van een vriend een mooi asus transformer keyboard krijgen en ergens een losse Tf300 krijgen, maar is de keyboard dan wel goed of zijn er geen verschillende types?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Gisteren was de tablet van mijn ma opeens wat traag, later die dag stond ie in een oneindige boot cyclus :(
Via power+ vol.down kom je in de bootmanager, eerst android booten, nope geen effect.
Vervolgens firmware/restore. Ook dat werkte niet, komt er vrijwel direct een android poppetje met uitroepteken te staan.
Als laatste, na wat zoeken op google de wipe al data gekozen, en toen startte hij weer.
Tijdens de setup restartte hij nog 1 keer spontaan, maar verder doet ie het weer. Nu weer alle apps enzo instellen... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
Mijn tablet weigert CleanROM Inheritance te booten, snap niet helemaal waarom. Heb netjes alle instructies gevolgd. Ik heb de bootloader unlocked, TWRP geïnstalleerd en ben toen wat gaan flashen. Eerst een expirimentele Cyanogenmod, die bleef in zijn bootscreen hangen. Toen bedacht ik me dat ik had moeten wipen. Dalvik gewiped, opnieuw geïnstalleerd en nog eens dalvik gewiped. Werkte niet. Nog steeds oneindig bootscreen. Toen ging ik naar CleanROM Nu blijf ik in het eerste (ASUS) bootscreen hangen. Linksboven geeft hij netjes aan de de bootloader unlocked is. Data wipe, nogmaals installeren, dalvik wipe... Het helpt allemaal niet. Wat moet ik doen? Ik ga dinsdag op reis, heb 'm dus liever voor dan alweer in orde!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
firevlam90 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 02:24:
Kan een van jullie mij vertellen of er ook verschillende docks (met keyboard) zijn of zijn ze allemaal hetzelfde?

Ik kan van een vriend een mooi asus transformer keyboard krijgen en ergens een losse Tf300 krijgen, maar is de keyboard dan wel goed of zijn er geen verschillende types?
De verschillende transformers hebben allemaal een andere dikte. Qua aansluiting werkt het allemaal wel samen, maar volgens mij is de tf300 de dunste van het stel en zal dus niet stevig vastzitten in een dock van een ander model
BeefHazard schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:41:
Mijn tablet weigert CleanROM Inheritance te booten, snap niet helemaal waarom. Heb netjes alle instructies gevolgd. Ik heb de bootloader unlocked, TWRP geïnstalleerd en ben toen wat gaan flashen. Eerst een expirimentele Cyanogenmod, die bleef in zijn bootscreen hangen. Toen bedacht ik me dat ik had moeten wipen. Dalvik gewiped, opnieuw geïnstalleerd en nog eens dalvik gewiped. Werkte niet. Nog steeds oneindig bootscreen. Toen ging ik naar CleanROM Nu blijf ik in het eerste (ASUS) bootscreen hangen. Linksboven geeft hij netjes aan de de bootloader unlocked is. Data wipe, nogmaals installeren, dalvik wipe... Het helpt allemaal niet. Wat moet ik doen? Ik ga dinsdag op reis, heb 'm dus liever voor dan alweer in orde!
Het installeren van de rom via TWRP gaat helemaal goed? Heb je voordat je begon wel de allerlaatste update van Asus zelf geïnstalleerd? Na deze geïnstalleerd te hebben moet je wel de nieuwste TWRP gebruiken (zie startpost van cleanrom @ XDA).

Voor de wipe kan je het beste de standaardoptie gebruiken op het eind van de installatie, wipe dalvik and cache

[ Voor 3% gewijzigd door hellboy123 op 26-05-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
hellboy123 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 19:17:
Het installeren van de rom via TWRP gaat helemaal goed?
Ja, helemaal smooth as silk
Heb je voordat je begon wel de allerlaatste update van Asus zelf geïnstalleerd?
De laatste OTA, ja.
Na deze geïnstalleerd te hebben moet je wel de nieuwste TWRP gebruiken (zie startpost van cleanrom @ XDA).
Zo te zien is mijn software te nieuw. Ik ga eens proberen met een rom die TWRP 2.5.0.0 en de nieuwe BL ondersteunt.
Voor de wipe kan je het beste de standaardoptie gebruiken op het eind van de installatie, wipe dalvik and cache
Zal 't onthouden.

Edit: ik ben gered. Ik draai nu op Warp. Eens kijken of het wat is. Volgens mij is die redelijk stock. Misschien is er volgende week een geupdate CleanROM, ik zou die ROM namelijk erg graag wel eens proberen.
Edit2: gevonden!

[ Voor 17% gewijzigd door BeefHazard op 27-05-2013 15:08 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:11
Laatst m'n TF300T geunlocked en de Cyanogenmod erop proberen te zetten, maar er is iets fout gegaan waardoor de tablet niet meer opstart. Alle resetmogelijkheden en opstartopties werken ook niet meer. Net Asus gebeld en mij werd verteld dat het buiten de garantie valt omdat hij geunlocked is en dat ze hem wel kunnen repareren maar dat dat 200 euro kost (moederbord moet vervangen worden). Dit moet toch makkelijker kunnen?! En volgens mij heb ik ook verhalen gelezen van mensen waarbij de garantie wél nog gold als hij geunlocked was. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Snooby schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:42:
Net Asus gebeld en mij werd verteld dat het buiten de garantie valt omdat hij geunlocked is en dat ze hem wel kunnen repareren maar dat dat 200 euro kost (moederbord moet vervangen worden). Dit moet toch makkelijker kunnen?! En volgens mij heb ik ook verhalen gelezen van mensen waarbij de garantie wél nog gold als hij geunlocked was. Iemand ervaring?
Volgens mij is het meer zo dat als het mogelijk is dat het unrooten te maken heeft met het defect, dat het niet onder de garantie hoeft te vallen nee. Dus het kan zijn dat anderen wel garantie heben gekregen.

Hoe dan ook, of het makkelijker of niet kan, er is iets misgegaan met een apparaat wat mogelijk te maken heeft met unlocken (en je stelt het zelf impliciet dat het door het unlocken komt in je post of lees ik het verkeerd) en Asus geeft daar geen garantie op. Ik denk ook zelf dat je gewoon die 200 kwijt bent ongeacht het probleem, vaak betaal je gewoon 1 bedrag voor een oplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door LiquidT_NL op 30-05-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Om even in te haken op het bovenstaande, ik hoop hier binnenkort antwoord op te kunnen geven. Mijn tablet maakte geen verbinding meer met het dock, dus de hele combi opgestuurd ter reparatie. Ik heb hier niet expliciet bij vermeld dat het apparaat geunlocked is geweest. Ik heb m 2 weken geleden ingeleverd bij de winkel van aanschaf, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik er wat van hoor.

Maar vaak is wel de tendens dat problemen die door het unlocken, en het gebruik daarna, veroorzaakt kunnen worden niet kosteloos gerepareerd worden. Als ik jou was zou ik het apparaat gewoon op laten sturen, zonder vermelding te maken dat het defect is ontstaan bij het flashen van een custom rom. dan kunnen ze je niets maken.

[ Voor 29% gewijzigd door hellboy123 op 30-05-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Snooby schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:42:
Laatst m'n TF300T geunlocked en de Cyanogenmod erop proberen te zetten, maar er is iets fout gegaan waardoor de tablet niet meer opstart. Alle resetmogelijkheden en opstartopties werken ook niet meer.
Wat krijg je dan als je opstart met VOL+DOWN? Ik dacht vorige week ook dat ik mijn tablet weg kon gooien na een mislukte flash, maar uiteindelijk is het toch gelukt om het te fixen.
Kan je nog verbinding krijgen met Fastboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
hellboy123 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:35:
Om even in te haken op het bovenstaande, ik hoop hier binnenkort antwoord op te kunnen geven. Mijn tablet maakte geen verbinding meer met het dock, dus de hele combi opgestuurd ter reparatie. Ik heb hier niet expliciet bij vermeld dat het apparaat geunlocked is geweest. Ik heb m 2 weken geleden ingeleverd bij de winkel van aanschaf, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik er wat van hoor.

Maar vaak is wel de tendens dat problemen die door het unlocken, en het gebruik daarna, veroorzaakt kunnen worden niet kosteloos gerepareerd worden. Als ik jou was zou ik het apparaat gewoon op laten sturen, zonder vermelding te maken dat het defect is ontstaan bij het flashen van een custom rom. dan kunnen ze je niets maken.
Aangezien het unlocken wel goed is gegaan, maar het flashen niet, staat er wel gewoon linksboven in het scherm bij het opstarten "This device is unlocked" en daar blijft 'ie hangen. Ze kunnen dus zien dat ik hem heb geunlocked. Maar ga hem denk ik toch proberen op te sturen, heb er niets aan nu... 8)7
Boss schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:51:
[...]

Wat krijg je dan als je opstart met VOL+DOWN? Ik dacht vorige week ook dat ik mijn tablet weg kon gooien na een mislukte flash, maar uiteindelijk is het toch gelukt om het te fixen.
Kan je nog verbinding krijgen met Fastboot?
Nee dat doet niets, fastboot lukt ook niet, krijg ook helemaal geen connectie meer via USB met PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een keyboard-dock voor mijn Asus 300T. Weet iemand waar ik die kan krijgen? Ik heb de Asus webshop ook al gebeld maar die kunnen hem niet leveren :-(
Iemand ervaring om hem in de USA te bestellen? (of ergens anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:00
Voor de liefhebbers, het is inmiddels mogelijk om de Eredivisie Live app te installeren op de Asus. Dit kon eerder nog niet (voor het laatst getest in april), maar gisteren kon ik hem ineens wel vanuit de play store installeren :)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Laatst online: 15-02 15:57
En kun je nu ook de video van eredivisie live kijken op de tablet? Was voor mij een grote irritatiefactor en reden om geen abonnement meer te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Nou, ik heb een dure reparatie te pakken. Mn tablet herkende het dock meestal niet meer (maar soms dus wel), voor de rest werkte het toestel perfect. Om dit probleem op te lossen moet er volgens asus een nieuw moederbord in. Helaas is mijn toestel un-locked, dus dat betekend betalen tegenwoordig (a €175,-). Oftewel alles wat kapot gaat rondom het moederbord bij een un-locked toestel wordt tegenwoordig afgeschoven op de gebruiker. Ook al is het duidelijk een hardwarematige fout die ook opgetreden zou hebben als het toestel niet un-locked was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

hellboy123 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:56:
Nou, ik heb een dure reparatie te pakken. Mn tablet herkende het dock meestal niet meer (maar soms dus wel), voor de rest werkte het toestel perfect. Om dit probleem op te lossen moet er volgens asus een nieuw moederbord in. Helaas is mijn toestel un-locked, dus dat betekend betalen tegenwoordig (a €175,-). Oftewel alles wat kapot gaat rondom het moederbord bij een un-locked toestel wordt tegenwoordig afgeschoven op de gebruiker. Ook al is het duidelijk een hardwarematige fout die ook opgetreden zou hebben als het toestel niet un-locked was geweest.
Dat is balen. Is het beleid dan dus dat bij een unlocked tablet er zowel geen garantie meer is op de hardware als op de software? Je zou denken dat defecte hardware toch nog gewoon onder de garantie zou moeten vallen. Staat daar niet iets over in de disclaimer die je moet goedkeuren bij het unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:00
LameDog schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 12:55:
En kun je nu ook de video van eredivisie live kijken op de tablet? Was voor mij een grote irritatiefactor en reden om geen abonnement meer te nemen...
In mijn geval wel :) Ik gebruik wel mxplayer, weet niet of het met de standaard app ook goed werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Masch op 10-06-2013 11:09 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
hellboy123 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:56:
Ik kreeg dus exact hetzelfde verhaal: moederbord moet vervangen worden en kosten zijn voor mij omdat 'ie unlocked is. De conclusie van de medewerker om het moederbord te vervangen vond ik zelf al vrij rigoureus; iets van een softwarematige reset had moeten volstaan bij mij heb ik het idee.

Mja, conclusie van hem was dus opsturen, moederbord vervangen en €175 lappen. Lijkt wel een nieuwe werkwijze van Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Boss schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:39:
[...]

Dat is balen. Is het beleid dan dus dat bij een unlocked tablet er zowel geen garantie meer is op de hardware als op de software? Je zou denken dat defecte hardware toch nog gewoon onder de garantie zou moeten vallen. Staat daar niet iets over in de disclaimer die je moet goedkeuren bij het unlocken?
In alle gevallen vanaf nu lijkt asus aan te nemen dat unlock=kapot moederbord. In mijn geval lijkt het simpelweg aan een kapotte dock-connector te liggen, maar omdat deze op het moederbord gesoldeed zit vervalt de garantie vanwege unlocken. Volgens de medewerker van asus wordt het probleem "mogelijk" veroorzaakt door het flashen van software (grote onzin dus). Het is zelfs zo ver dat als de volume knop dienst weigert, asus meteen zegt dat het door het unlocken komt en het dus op eigen kosten moet worden gerepareerd.
Snooby schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:15:
[...]

Ik kreeg dus exact hetzelfde verhaal: moederbord moet vervangen worden en kosten zijn voor mij omdat 'ie unlocked is. De conclusie van de medewerker om het moederbord te vervangen vond ik zelf al vrij rigoureus; iets van een softwarematige reset had moeten volstaan bij mij heb ik het idee.

Mja, conclusie van hem was dus opsturen, moederbord vervangen en €175 lappen. Lijkt wel een nieuwe werkwijze van Asus.
Dat idee krijg ik nu dus ook, een defect + unlock = kapot moederbord = zelf betalen

[ Voor 24% gewijzigd door hellboy123 op 10-06-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Dat gaat lekker zo... Ik heb die van mij al 2x teruggebracht omdat de aan/uit knop na verloop van tijd niets meer doet of blijft hangen. Nu is die knop de laatste tijd weer wat slechter en ik vermoed binnenkort helemaal kapot. En dan zal het nu opeens aan het unlocken gaan liggen?

Dat gaat een leuke worden voor de rechtsbijstand :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Was het niet zo dat de fabrikant moet aantonen dat het defect daadwerkelijk door het unlocken is veroorzaakt? Indien dit niet te bewijzen is, reparaties gewoon onder garantie vallen?

Of was dit een (proef)ballonnetje in de Tweede Kamer, waarbij het nog 3 jaar duurt voordat het is opgenomen in het Burgerlijk Wetboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ralph075 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:00:
Was het niet zo dat de fabrikant moet aantonen dat het defect daadwerkelijk door het unlocken is veroorzaakt? Indien dit niet te bewijzen is, reparaties gewoon onder garantie vallen?

Of was dit een (proef)ballonnetje in de Tweede Kamer, waarbij het nog 3 jaar duurt voordat het is opgenomen in het Burgerlijk Wetboek?
Na de eerste half jaar na aankoop vervalt die bewijslast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
Sinds kort heb ik een 32 gb sd kaart, eigenlijk om films op te zetten.
Nu is het overzetten ontzettend traag (via usb kabel) en bestanden groter dan 4 gb slikt hij ook (heeft zeker weer met format te maken?)

Wat kan ik het beste doen? Al mijn films zijn rond de 4,5 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
steven85 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:26:
Sinds kort heb ik een 32 gb sd kaart, eigenlijk om films op te zetten.
Nu is het overzetten ontzettend traag (via usb kabel) en bestanden groter dan 4 gb slikt hij ook (heeft zeker weer met format te maken?)

Wat kan ik het beste doen? Al mijn films zijn rond de 4,5 gb
Dan is het kaartje nu als fat32 geformateerd. De beste optie is om de data even te back-uppen naar je PC en dan het kaartje te formateren als NTFS (groot voordeel van de TF300, niet alle android apparaten ondersteunen het) of ExFat.

Overigens heb ik met het laaste wel iets aparts, in de tablet werkt het perfect, maar wanneer ik het kaartje in mn laptop steek moet ik altijd de foutcontrole doorlopen, anders heb ik geen schrijf rechten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de 300T wel 's op Ethernet aangesloten via zo'n USB to Ethernet adapter:
http://www.asus.com/Table...net_Cable/#specifications

Bij System Requirements staat alleen 'ASUS Transformer Pad' (geen 300T) maar ik neem aan dat het gewoon moet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 01:09:
Heeft iemand de 300T wel 's op Ethernet aangesloten via zo'n USB to Ethernet adapter:

Bij System Requirements staat alleen 'ASUS Transformer Pad' (geen 300T) maar ik neem aan dat het gewoon moet werken?
In de Nederlandse winkel staat hij in ieder geval gewoon bij de accessoires van de tf300
http://shop.asus.nl/shop/...F300-Accessoires.aspx?i=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
hellboy123 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:31:
[...]

Dan is het kaartje nu als fat32 geformateerd. De beste optie is om de data even te back-uppen naar je PC en dan het kaartje te formateren als NTFS (groot voordeel van de TF300, niet alle android apparaten ondersteunen het) of ExFat.

Overigens heb ik met het laaste wel iets aparts, in de tablet werkt het perfect, maar wanneer ik het kaartje in mn laptop steek moet ik altijd de foutcontrole doorlopen, anders heb ik geen schrijf rechten....
Bedankt! Dit deed het hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwiggs
Ik heb uiteindelijk mijn niet-meer-opstartende en geunlockte tablet online aangemeld als RMA en hij wordt morgen opgepikt.. ik merk wel of ik moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de tf300tg eigenaren is er een nieuwe firm. Zowel in de OTA als op de site!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielemuis
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:48:
Voor de tf300tg eigenaren is er een nieuwe firm. Zowel in de OTA als op de site!!!
En dit is echt een giga verbetering qwa accu duur,
van 3 dgn. Standby naar 5dgn. Regelmatig gebruik en nog 25% over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 01:09:

Ik heb deze adaptor en die werkt prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo39
  • Laatst online: 09:52
Ik heb zelf eentje van apple, en deze werkt ook. Geen idee wat het verschil tussen al deze adapters is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Hmm..... mijn wifi op de transformer doet opeens helemaal niks meer...... wat ik ook probeer, geen bitje meer doorheen te trekken... geen verbinding, geen zichtbare netwerken... niks....

Iemand hier misschien nog tips, voor het geval ik iets over het hoofd zie?

Zelf heb ik me al ingesteld op een gevalletje garantie, maar misschien weten jullie nog raad.

[ Voor 5% gewijzigd door ralph075 op 23-06-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter12345
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:49
Nav dit http://www.tabletsmagazin...r-voor-velen-onbruikbaar/ artikel heb ik de app forever gone gedraait. Ik merk een flink verschil in de snelheid van mijn asus 300t. Met name bij ontgrendelen duurde het voorheen een paar seconden voordat het scherm reageerde, dat gaat nu weer direct. En ook andere apps reageren net iets 'snappier'. Hij is nu weer zo snel als toen ik hem net kocht.

Schijnt niet bij iedereen te werken, maar bij mij hielp het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
ralph075 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:58:
Hmm..... mijn wifi op de transformer doet opeens helemaal niks meer...... wat ik ook probeer, geen bitje meer doorheen te trekken... geen verbinding, geen zichtbare netwerken... niks....

Iemand hier misschien nog tips, voor het geval ik iets over het hoofd zie?

Zelf heb ik me al ingesteld op een gevalletje garantie, maar misschien weten jullie nog raad.
heb ik ook wel eens last van gehad, is bij jou het wifi-icoontje grijs? Dan kan het toestel opeens niet meer overweg met je beveiliging van je wifi netwerk, router resetten of op een ander beveiligingstype kiezen verhielp het probleem bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
hellboy123 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:19:
[...]

heb ik ook wel eens last van gehad, is bij jou het wifi-icoontje grijs? Dan kan het toestel opeens niet meer overweg met je beveiliging van je wifi netwerk, router resetten of op een ander beveiligingstype kiezen verhielp het probleem bij mij.
Dat lijkt me niet hetzelfde probleem. Bij ralph075 is er geen enkel wifi punt meer zichtbaar terwijl in jouw geval deze nog wel zichtbaar, maar niet meer bruikbaar zijn.

Overigens heb ik dit probleem ook vaker.
Soms kan ik nog wel verbinding maken met mijn wifi router, maar gaat het fout bij het verkrijgen van een IP-adres. De enige oplossing die ik heb gevonden is het compleet herstarten van de pad.
Welk beveiligingstype heb je gekozen waarmee het nu wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Condor70 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:53:
[...]

Dat lijkt me niet hetzelfde probleem. Bij ralph075 is er geen enkel wifi punt meer zichtbaar terwijl in jouw geval deze nog wel zichtbaar, maar niet meer bruikbaar zijn.

Overigens heb ik dit probleem ook vaker.
Soms kan ik nog wel verbinding maken met mijn wifi router, maar gaat het fout bij het verkrijgen van een IP-adres. De enige oplossing die ik heb gevonden is het compleet herstarten van de pad.
Welk beveiligingstype heb je gekozen waarmee het nu wel werkt?
Owja, er overheen gelezen dat hij ook geen netwerken meer zag, dan weet ik zo 1 2 3 niet wat het probleem kan zijn. Ralph075, heb je al een factory reset geprobeerd?

Over de beveiliging: Ik heb mijn netwerk nu ingesteld staan op WPA2(AES), de problemen waren bij mij vooral aanwezig als ik een variant van TKIP of mixed koos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
hellboy123 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:46:
[...]
Over de beveiliging: Ik heb mijn netwerk nu ingesteld staan op WPA2(AES), de problemen waren bij mij vooral aanwezig als ik een variant van TKIP of mixed koos
Helaas, ik heb mijn wifi router al ingesteld staan op WPA2, dus dat is geen oplossing.

ps. Ik schakel TKIP altijd als een van de eerste zaken uit, omdat het zo verschrikkelijk onveilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Het valt me dat het dock LOS in NL een stuk duurder is dan in het buitenland.
Iemand nog een idee waar je deze in NL kan krijgen voor een "goede" prijs?
Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste