Just-in-Time schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:13:
Ik heb de mijne gisteren ook naar 4.2 geupdate. Alleen hebben jullie nu ook dat wanneer de adapter is aangesloten en de tablet staat op standby modes dat hij om de aantal seconden nu een meldingsgeluid produceert ?
Dat heb ik niet, mogelijk een specifieke app die je aandacht vraagt?
Misschien is het verschil met de vorige dat een aantal instellingen opnieuw zijn geïnitialiseerd. In dit geval met name of de internet verbinding uit gaat als je de tablet in stand by zet, die stond bij mij uit terwijl ik vrij zeker ben dat ik dat aan gezet had bij de eerste JB versie. Misschien heb jij dat ook en blijft je internet verbinding actief waardoor je misschien meldingen krijgt van apps als twitter of zo.
Ik heb al een paar keer gewisseld tussen het 4.1 en 4.2 interface en ben er nog steeds niet uit welke nu het prettigst is. De 4.2 interface bevalt me wel, maar de bovenbalk is vaak niet zichtbaar waardoor ik minder snel bijvoorbeeld de helderheid kan aanpassen. Aan de andere kant vind ik de app meldingen bovenin weer fijner.
Wat ik wel mis is dat de icoonjes onderin niet meer in kleine stippen veranderen als ik met MX player een video kijk. Misschien nog een optie die ik nog niet gevonden heb, of het is er uitgehaald.
Overigens, het ASUS on-screen toetsenbord werkt veel beter dan in eerdere versies, die had bij mij veel problemen met spelling en correcties waarbij de cursor rare sprongen maakte. Dat is over, het werkt nu wel goed. Ik gebruikte veel het Hackers keyboard maar sinds JB 4.2 vooral het ASUS toetsenbord.