Op dit moment zou ik eigenlijk mensen ook niet zo snel een TF300 aanraden. Het brakke geheugen is _echt_ een dealbreaker, hoewel je daar na root en cleanrom niets meer van merkt natuurlijk, maar dat laatste is niet iets wat je direct met een nieuwe tablet zou moeten willen.
Ik weet wel heel zeker dat ik in het vervolg ook wat meer i/o benchmarks op ga zoeken bij een mobiel apparaat, blijkt toch wel belangrijk te zijn
Verder begin ik me steeds meer te 'storen' (is ook weer zo'n groot woord) aan de beperkte resolutie van het display, maar dat komt omdat dit het laatste apparaat in mijn bezit is met zo'n relatief lage ppi. Aan de andere kant doe ik er weer niet zoveel mee dat ik hem gelijk eens in ga ruilen voor een nexus 10 ofzo, ik kan hier prima nog even mee doen

Accu heb ik trouwens echt helemaal niets over te miepen, leuk dat het bij andere tablets beter is, maar een dag kom je prima door, en s'avonds gaat bij mij alles aan de lader...
Zou ik op dit moment een tablet moeten kiezen, dan zou ik ws. voor een Nexus 7/10 gaan, of een Note 10.1, maar die laatste heeft weer gare resolutie. Is het toetsenbord een must, dan maar even doorsparen voor een TF700/opvolger...
Over roms; ik heb inmiddels
cleanrom 3.03+.04 draaien, en die draait net zo lekker als 2.xx. Wel even opletten dat je je launcher elke keer opnieuw in mag stellen na een flash, dus vanaf nu draai ik met deze rom Nova launcher, die kun je backuppen voordat je flashed
[
Voor 32% gewijzigd door
Henk op 07-01-2013 09:20
]