Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik heb gisteren een TF300 gehaald een 32gb 3G versie.
Alleen ik gebruik de 3g niet.(misschien komt dat ooit nog)

Alleen staat er nu rechtsonder de melding 'simkaart verwijderd'..
Kan ik deze melding ook verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:35
Yup, door er een simcard in te stoppen.
Je zou bijvoorbeeld een duo-card van je telefoon simcard kunnen bestellen bij je provider en vervolgens de mobiele verbinding uit te zetten.

[ Voor 64% gewijzigd door Bullet NL op 29-12-2012 12:39 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07 14:27
Henk schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:28:
[...]

Oef, dat is best een bedrag... Als mijn Tf300 stuitert, weet ik iig dat ik het er bij laat voor zo'n bedrag. Dan liever wachten op de opvolger van de 700, of de nieuwe Nexus 10 ofzo.
Hij was nog maar 2 maanden oud, dus ik ga het er niet bij laten. Nu hopen dat DHL een beetje meewerkt en ik hem in de loop van volgende week kan verwachten. Rotfeestdagen :(

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
BeefHazard schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:13:
Even een kleine update. Rekening gehad en betaald, €220,34. Waarvan ongeveer €50 aan transport- en verwerkingskosten... Ongelooflijk. Maarja, nu zou ik de tablet eind volgende week wel weer terug kunnen verwachten.
Tja, zelf doen was goedkoper... Maar nu weet je dat het goed is en heb je in elk geval ook garantie op de reparatie. Nu maar hopen dat hij weer goed is. Ben eigenlijk wel benieuwd of je hem zelf bij een service centrum had kunnen brengen, dan had je die € 50 kunnen besparen, of dat je hem had kunnen afgeven bij de leverancier zodat hij met het reguliere transport mee kan (bijvoorbeeld van een Mediamarkt of zo).

Ik ben prima tevreden over de 300T met officiële software. Ben wel benieuwd naar Android 4.2 maar heb daarover nog geen nieuws gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494624

Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de 32 GB versie die al sinds begin dit jaar op de markt is en de 16 GB versie die sinds kort op de markt is? Uiteraard zijn de prijzen verschillend maar zijn er verder nog verschillen?. En zie ik het goed dat alleen bij de 32 GB versie een docking toetsenbord geleverd wordt?

Hieronder de links naar de verschillende versies:

16 GB: pricewatch: Asus Transformer Pad 300T WiFi 16GB Blauw

32 GB: pricewatch: Asus Transformer Pad 300T WiFi + Dock 32GB Blauw

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De 32gb is te krijgen met en zonder dock, de 16 alleen zonder voor zover ik heb gezien. De dock is los te krijgen, maar niet makkelijk. Qua hardware is er verder geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

@ db4, bij de media markt zijn ze in de aanbieding (thans in Breda)
Daar is de witte 32GB 3G variant 359,- (in de winkel, niet via de website)

Goedkoper heb ik ze nog niet voorbij zien komen.
pricewatch: Asus Transformer Pad 300T 3G 32GB Wit

ow voor de mensen die er afgelopen maand eentje aangeschaft hebben.
Aanschaf tussen 25/11/2012 - 31/12/2012

Dan kun je wat geld terug krijgen 30,-zonder dock of 50,- met dock

https://asuscashback.nl/nl/nl/pages/qualifying
Dat is toch weer een gratis bescherm hoesje :)

[ Voor 82% gewijzigd door mukkel op 30-12-2012 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:03
mukkel schreef op zondag 30 december 2012 @ 01:45:
@ db4, bij de media markt zijn ze in de aanbieding (thans in Breda)
Daar is de witte 32GB 3G variant 359,- (in de winkel, niet via de website)

Goedkoper heb ik ze nog niet voorbij zien komen.
pricewatch: Asus Transformer Pad 300T 3G 32GB Wit

ow voor de mensen die er afgelopen maand eentje aangeschaft hebben.
Aanschaf tussen 25/11/2012 - 31/12/2012

Dan kun je wat geld terug krijgen 30,-zonder dock of 50,- met dock

https://asuscashback.nl/nl/nl/pages/qualifying
Dat is toch weer een gratis bescherm hoesje :)
die cashback is volgens mij niet voor de 3g variant

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Staat een overzicht met modellen die onder de actie vallen, moet je even bekijken :)

Zal de mijne ook eens opgeven voor de cashback actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
D.S.X schreef op zondag 30 december 2012 @ 11:51:
Staat een overzicht met modellen die onder de actie vallen, moet je even bekijken :)

Zal de mijne ook eens opgeven voor de cashback actie
De 3g staat daar niet onder alleen de wifi-varianten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Gewoon doen of je gek bent en proberen. Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Ze vragen welke model je hebt gekocht en het serie nummer, gaat je dus niet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Net deze cover besteld 29,95 incl bezorgkosten en hoop ik snel in huis.

http://www.geckocovers.nl/asus-transformer-tf300t.html.

De covers zijn voor zover ik kan zie overal verder € 39,95. Bij Amazone hebben ze wel een soortgelijke maar daar komen de bezorgkosten nog bij. Volgens mij kom je dan ook in de buurt van de 30 euro.
http://www.amazon.co.uk/P...TF8&qid=1341910777&sr=1-4

Heb ook wel een dock, maar weet niet of ik die ga gebruiken, dus maar een case besteld voor het tablet zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlindWillie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12-2022
Valt mee. Als je voor meer dan 25 pond bestelt, kun je gebruik maken van Super Saver = geen verzendkosten. Heb zelf bij Amazon de volgende cover van 15 pond gekocht:

http://www.amazon.co.uk/M...ch-Android/dp/B007P61SCQ/

Nog wat spulletjes bij besteld (screen protector en een CD die ik nog wilde kopen) en ik zat boven de 25 pond. Sowieso zijn CD's en DVD's daar goedkoper. Dus het loont de moeite daar even rond te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-07 16:53
Of als je voor de goedkope weg wilt gaan, deze bestellen: http://dx.com/p/protectiv...er-pad-tf300-black-136733

Uiteraard wel een langere levertijd, ik had m binnen 2 weekjes in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
rambocus schreef op zondag 30 december 2012 @ 12:33:
Net deze cover besteld 29,95 incl bezorgkosten en hoop ik snel in huis.

http://www.geckocovers.nl/asus-transformer-tf300t.html.

De covers zijn voor zover ik kan zie overal verder € 39,95. Bij Amazone hebben ze wel een soortgelijke maar daar komen de bezorgkosten nog bij. Volgens mij kom je dan ook in de buurt van de 30 euro.
http://www.amazon.co.uk/P...TF8&qid=1341910777&sr=1-4

Heb ook wel een dock, maar weet niet of ik die ga gebruiken, dus maar een case besteld voor het tablet zelf.
Heb hem voor 40 gekocht, prima cover. Helaas nog geen tablet om hem in te steken |:(

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
hellboy123 schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:16:
Of als je voor de goedkope weg wilt gaan, deze bestellen: http://dx.com/p/protectiv...er-pad-tf300-black-136733

Uiteraard wel een langere levertijd, ik had m binnen 2 weekjes in huis
is wel goedkoper maar ik wilde dat de asus-rand zichtbaar bleef, vind persoonlijk die omlijsting van dat pu-leer , rondom het scherm niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Meer mensen last van een error tijdens het invoeren van je gegevens op de cashback site?

Bij stap 5 krijg ik steeds een internal server error, zeer vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Henk schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:15:
[...]

Hmm... Totdat er een Odex uit is, hou ik het even bij de versie die ik nu hanteer. Odexed roms zijn (in theorie) sneller dan deodexed, en voor mij, en ik gok voor veel mensen, was het idee om te rooten/rommen dat ik er snelheid bij kreeg ;-)

Ik zal na de kerstdagen wel even gaan zitten voor een algemeen Root-topic, dan wordt dit topic voor de mensen die zich niet met root in willen laten ook weer wat handiger :)

Dat weerhoudt me er niet van om zelf de 3.0 binnenkort eens te gaan testen, maar ik hou de guide nu graag zo basic en begrijpelijk mogelijk
zou mooi zijn Henk, heb sinds kort deze pad met 3G, verdwaal een beetje in dit forum en XDA.

Als er een apart topic hierover in het leven wordt geroepen zou ik in ieder geval blij zijn. Ik vind hem nu niet zo soepel werken met de standaard rom, in ieder geval niet zou als de tab 8.9 die ik hiervoor had. Had verwacht dat deze pad wel soepel zou lopen, maar het browsen gaat zeker een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494624

Ligt het aan mij of is het best vreemd dat er eerst alleen een 32GB versie was met een toetsenbord dock erbij en nu een 16GB versie zonder toetsenbord dock en dat ze qua prijs niet heel veel schelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Die 16GB zwerft anders al een maand of wat rond hoor.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik heb hem nu net sinds vanmiddag maar stoor me wel een beetje aan de backlight bleeding en de vale kleuren ( in vergelijking met mijn galaxy tab 8.9)
Is dit normaal?

Hoe lang doen jullie met de batterij bij normaal gebruik?

Had hem voor een scherpe aanbieding bij de belcompany

350 voor 32gb 3g met dock :)

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-07 09:46
Weet iemand hier waarom de 300T 16gb blauw beperkt op voorraad is?

Bij Alternate staat dat je hem krijgt op releasedag? :/ Hij is er toch al een tijdje?
Ik wil toch wel weten wat er aan de hand is voor ik een bestelling plaats :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
hmmm, zijn er nog meer mensen die vastlopers ervaren met hun T300? Ik heb hier een exemplaar liggen die lijkt vast te lopen op wat zwaarder gebruik van de CPU.... Nu weet ik dat de T300 vast kan lopen in bepaalde games, maar in apps als de Ziggo TV app en de Browser is nieuw voor me. De Tablet slaat vast en naar verloop van tijd boot hij opnieuw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Hier ook maar dat is naar mijn idee meer bij netwerk gebruik.

Ik heb GTA3 een paar uur zonder problemen kunnen spelen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Bullet NL schreef op maandag 31 december 2012 @ 02:01:
hmmm, zijn er nog meer mensen die vastlopers ervaren met hun T300? Ik heb hier een exemplaar liggen die lijkt vast te lopen op wat zwaarder gebruik van de CPU.... Nu weet ik dat de T300 vast kan lopen in bepaalde games, maar in apps als de Ziggo TV app en de Browser is nieuw voor me. De Tablet slaat vast en naar verloop van tijd boot hij opnieuw....
Niet normaal. Probeer een factory reset en anders terug naar ASUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ligt het nou aan mij, of is het echt zo?

Ik vind de kleuren van het scherm best wel heel erg flets. Als je bijvoorbeeld kijk naar facebook, is het niet echt facebook blauw. Ook is het ''rode'' van de tweakers site méér roze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Totaal geen last van, bij mij zijn de kleuren gewoon zoals ze zouden moeten zijn.
Plaats anders even een foto, als dat een beetje overkomt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 15:41
Gisteren ook effe eentje gehaald. Wat me opvalt, is dat de langs de randen op verschillende plekken j het glas tov de rand wel kan indrukken en op andere plekken niet. Zo kan ik het aan de onderkant nergens indrukken, aan de linker zijkant op een paar plekken wel, rechts ook niet echt, en aand e bovenkant wel weer, afgezien van rond de camera. Is dat normaal? Of zit het scherm bij mij gewoon minder goed vast?
Denzis schreef op zondag 30 december 2012 @ 23:28:
Ik heb hem nu net sinds vanmiddag maar stoor me wel een beetje aan de backlight bleeding en de vale kleuren ( in vergelijking met mijn galaxy tab 8.9)
Is dit normaal?
Die backlight bleeding bij mij:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/e5jpqw.jpg

Ik heb hem te kort om iets te zeggen over het batterijverbruik.

[ Voor 34% gewijzigd door Kenju op 01-01-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Kenju schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 18:33:
Gisteren ook effe eentje gehaald. Wat me opvalt, is dat de langs de randen op verschillende plekken j het glas tov de rand wel kan indrukken en op andere plekken niet. Zo kan ik het aan de onderkant nergens indrukken, aan de linker zijkant op een paar plekken wel, rechts ook niet echt, en aand e bovenkant wel weer, afgezien van rond de camera. Is dat normaal? Of zit het scherm bij mij gewoon minder goed vast?
Was bij de mijne ook het geval, moet wel zeggen dat het nu na een paar maanden gebruik minder opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
D.S.X schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:48:
Totaal geen last van, bij mij zijn de kleuren gewoon zoals ze zouden moeten zijn.
Plaats anders even een foto, als dat een beetje overkomt tenminste.
Ga even een foto proberen te nemen..

@ Mijn backlight bleeding is nog net iets erger. Schijt iritant tijdens het kijken van een filmpje of iets.

Vraag me af of het de moeite waard is om terug te gaan naar de winkel aangezien ze waarschijnlijk ook eentje geven die het heeft. Als ze er uberhaupt nog eentje hebben.

Zijn hier mensen in het topic die dit op garantie hebben verhaald?

[ Voor 36% gewijzigd door Denzis op 01-01-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 14:59

Aid

Denzis schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:55:
Ligt het nou aan mij, of is het echt zo?

Ik vind de kleuren van het scherm best wel heel erg flets. Als je bijvoorbeeld kijk naar facebook, is het niet echt facebook blauw. Ook is het ''rode'' van de tweakers site méér roze.
Dit heb ik ook gehad. Was voornamelijk te merken aan de google play logo, bij mij was het logo bijna helemaal wit. Je moet is even kijken onder instellingen en vervolgens de asus customized settings, daar moet je iets uitvinken mbt een optie over het scherm (Ik heb de tablet niet bij me, dus ik weet niet exact hoe het staat beschreven). Het uitvinken van die optie was voor mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Aid schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:53:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Was voornamelijk te merken aan de google play logo, bij mij was het logo bijna helemaal wit. Je moet is even kijken onder instellingen en vervolgens de asus customized settings, daar moet je iets uitvinken mbt een optie over het scherm (Ik heb de tablet niet bij me, dus ik weet niet exact hoe het staat beschreven). Het uitvinken van die optie was voor mij de oplossing.
ik krijg deze fletse kleuren alleen als ik de energie zuinige modus aanzet. De andere twee heb ik fijne kleuren.
Zal eens kijken of ik dat kan uitzetten. Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
Hmm heb de zuinige modus eigenlijk niet aanstaan, vind de kleuren op die van mij gewoon helder en ze bleeden zeker niet. Komt allemaal kleur echt over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:48
D.S.X schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:24:
Meer mensen last van een error tijdens het invoeren van je gegevens op de cashback site?

Bij stap 5 krijg ik steeds een internal server error, zeer vervelend.
Js hier ook...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 13:17
Ik wilde ook een Asus t300 bestellen maar niemand heeft ze meer. Zijn er de laatste weken van 2012 zoveel verkocht???
Of gewoon aanleverings problemen of gaat hij er nu al uit?

Peace,
Rich_Art. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Bij de media markt waren ze anderhalve week geleden in de uitverkoop.
Ging uit het assortiment (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Ja ik lees bij meer bedrijven dat het niet meer leverbaar is... Vreemd. Het is toch een fijne tablet lijtk mij.

Peace,
Rich_Art. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ik gok zelf dat ze eind deze maand met een nieuwe komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
CES is over een paar dagen, Asus gaat nieuwe aankondigen doen, kan maar zo zijn dat de laatste voorraad door één partij is opgekocht en dat we deze de komende tijd in een actie naar uiten zien komen.
Zo ging het met de TF201 ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Die van mij is iig weer terug bij DHL, hebben ze binnen een dag gerepareerd. Grom banken, waarom werken jullie zo weinig eind december? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Bullet NL schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:37:
CES is over een paar dagen, Asus gaat nieuwe aankondigen doen, kan maar zo zijn dat de laatste voorraad door één partij is opgekocht en dat we deze de komende tijd in een actie naar uiten zien komen.
Zo ging het met de TF201 ook...
Ik hoop het... Even afwachten dan maar. Ik zou zo geen andere tablet weten die te vergelijken in met deze t300...
Ik twijfelde nog tussen deze en een Galaxy tab 2 maar ik heb die Samsung toch maar naast mij neer gelegd..

Peace,
Rich_Art. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326551

Ik heb de FT300T zonder toetsenbord/docking gekocht en later dit erbij gekocht in Amerika omdat ASUS schriftelijk verklaarde geen losse dockings te verkopen in Nederland..terwijl in duitsland wèl losse werden verkocht (alleen die umlaut heb ik niet nodig ;-0) ... De Amerikaanse docking wordt echter niet herkend en doet het dus niet..is wèl van het juiste type.... Heeft iemand nog een gouden tip ?... kortom kun/moet je ergens nog iets instellen/omzetten om de docking te laten werken of is een van de apparaten defect? Kan helaas niet even met iemand anders checken of de tablet het wel doet op een andere docking.... of er moet hier op het forum iemand willen helpen en in de buurt van Alkmaar wonen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Anoniem: 326551 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:09:
Ik heb de FT300T zonder toetsenbord/docking gekocht en later dit erbij gekocht in Amerika omdat ASUS schriftelijk verklaarde geen losse dockings te verkopen in Nederland..terwijl in duitsland wèl losse werden verkocht (alleen die umlaut heb ik niet nodig ;-0) ... De Amerikaanse docking wordt echter niet herkend en doet het dus niet..is wèl van het juiste type.... Heeft iemand nog een gouden tip ?... kortom kun/moet je ergens nog iets instellen/omzetten om de docking te laten werken of is een van de apparaten defect? Kan helaas niet even met iemand anders checken of de tablet het wel doet op een andere docking.... of er moet hier op het forum iemand willen helpen en in de buurt van Alkmaar wonen ?
Meld je maar in de DM, ik woon vlakbij. Kijk maar of je langs wilt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ben benieuwd of je het opgelost krijgt! Wist niet dat ze regio gebonden zijn.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-07 11:49

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Je mag hier evt ook even langskomen....

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Joehoe. Mijn TF300T is terug. Ik heb hem gemist O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
Kenju schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 18:33:
Kan iemand anders dit ook nog even checken? Ik en hellboy123 hebben het dus, maar hoe zit het bij derest (of een of twee van jullie)?

Verder valt me net op dat als het ding in de lader zit, ik een soort van modem-geluid uit de tablet hoor komen. Is dat normaal? Ik zit er ongeveer een halve meter vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ik kan het ook op een paar plekken indrukken, maar niet heel veel. Zal me er echt niet druk om maken...
Ik krijg geen geluid als ik hem oplaad, behalve de piepjes al hij een bepaald percentage haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Geen backlight bleeding hier. Wel kan ik in de hoekjes drukken, maar dat zal me een zorg zijn. Vast gebeurd doordat ik hem zelf geopend heb en de reparatieservice ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-07 23:04
Consumentenbond Digitaal gids.

Daarin worden er 20 tablets vergeleken en getest. De Asus Transformer Pad TF300T scoort slecht qua accuduur (5:40 uur voor webbrowsen) tegenvoer Sony Xperia Tablet S (13:30 uur, Ipad 4/Mini ook). Bevestigt m'n vermoedens maar ook weer. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Over het algemeen is het niet zo'n geweldig idee om te luisteren naar de consumentenbond wat betreft IT-zaken. Ze snappen het niet altijd zo goed, bijvoorbeeld: ''Glasvezel is helemaal niet beter dan kabel!!11!oneone!1''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Kenju schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:05:
[...]

Kan iemand anders dit ook nog even checken? Ik en hellboy123 hebben het dus, maar hoe zit het bij derest (of een of twee van jullie)?
Ik heb het ook ja. Maar ik zou me er niet druk om maken, is niet echt breekbaar volgens mij.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
EJPostema schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:57:
Ik kan het ook op een paar plekken indrukken, maar niet heel veel. Zal me er echt niet druk om maken...
Ik krijg geen geluid als ik hem oplaad, behalve de piepjes al hij een bepaald percentage haalt
LiquidT_NL schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:45:
[...]

Ik heb het ook ja. Maar ik zou me er niet druk om maken, is niet echt breekbaar volgens mij.
Ok, thnx. Maar dat modemgeluid bij het opladen is dus kennelijk wel een reden om morgen effe langs te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovelin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01-2024
Mijn laptop is de geest aan het geven en er moet een vervanger komen.
Nu wil ik overstappen op de tf300t.

Maar met de aanstaande CES 2013 twijfel ik of dat ik niet beter nog een maand of wat moet wachten.
Iemand ervaring met dalende prijzen na de CES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
jovelin schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 09:54:
Mijn laptop is de geest aan het geven en er moet een vervanger komen.
Nu wil ik overstappen op de tf300t.

Maar met de aanstaande CES 2013 twijfel ik of dat ik niet beter nog een maand of wat moet wachten.
Iemand ervaring met dalende prijzen na de CES?
Prijzen zullen vast wel iets dalen... Maar zoals hierboven is gemeld is de tf300t moeilijk te krijgen. Dus verwacht echt geen grote prijsdalingen, de voorraad zal wel bijna op zijn en niet meer worden aangevuld.

En als je toch een maand wacht... Waarom dan niet de opvolger. Erg veel duurder zal die niet worden.
Ik verwacht wel dat ASUS met een opvolger in hetzelfde segment komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovelin
Tja dat is dus de vraag. De opvolger in dezelfde prijsklasse is natuurlijk niet per definitie beter terwijl de prijs wel gelijk blijft of omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Kenju schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:48:
[...]

[...]

Ok, thnx. Maar dat modemgeluid bij het opladen is dus kennelijk wel een reden om morgen effe langs te gaan?
Dit heb ik dus ook, maar bij mij maakt de oplader dit geluid. Het gebeurt overigens alleen wanneer de tablet is aangesloten en het apparaat helemaal is opgeladen. Het loskoppelen van de tablet zorgt ervoor dat het geluid ook meteen stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Klinkt (niet letterlijk) als coilwhine, wat zou betekenen dat er een coil of elco stuk is in je tablet. Nu gebruiken ze volgens mij helemaal geen coils, neemt veel te veel ruimte in. Ga er maar van uit dat het een voedingsprobleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
jovelin schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:54:
Tja dat is dus de vraag. De opvolger in dezelfde prijsklasse is natuurlijk niet per definitie beter terwijl de prijs wel gelijk blijft of omhoog gaat.
Dat is wel hun doel natuurlijk, ze moeten wel kunnen concurreren met andere nieuwe tablet. Dus ik verwacht wel een betere tablet. Maar als dat niet zo is kan je altijd nog de tf300 halen

Of misschien de concurrent...

[ Voor 3% gewijzigd door EJPostema op 06-01-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovelin
EJPostema schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:03:
[...]

Dat is wel hun doel natuurlijk, ze moeten wel kunnen concurreren met andere nieuwe tablet. Dus ik verwacht wel een betere tablet. Maar als dat niet zo is kan je altijd nog de tf300 halen

Of misschien de concurrent...
Dat is natuurlijk zo.
Toch maar even zien waar ze mee komen.

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-07 13:10
Op dit moment zou ik eigenlijk mensen ook niet zo snel een TF300 aanraden. Het brakke geheugen is _echt_ een dealbreaker, hoewel je daar na root en cleanrom niets meer van merkt natuurlijk, maar dat laatste is niet iets wat je direct met een nieuwe tablet zou moeten willen.

Ik weet wel heel zeker dat ik in het vervolg ook wat meer i/o benchmarks op ga zoeken bij een mobiel apparaat, blijkt toch wel belangrijk te zijn :+

Verder begin ik me steeds meer te 'storen' (is ook weer zo'n groot woord) aan de beperkte resolutie van het display, maar dat komt omdat dit het laatste apparaat in mijn bezit is met zo'n relatief lage ppi. Aan de andere kant doe ik er weer niet zoveel mee dat ik hem gelijk eens in ga ruilen voor een nexus 10 ofzo, ik kan hier prima nog even mee doen :) Accu heb ik trouwens echt helemaal niets over te miepen, leuk dat het bij andere tablets beter is, maar een dag kom je prima door, en s'avonds gaat bij mij alles aan de lader...

Zou ik op dit moment een tablet moeten kiezen, dan zou ik ws. voor een Nexus 7/10 gaan, of een Note 10.1, maar die laatste heeft weer gare resolutie. Is het toetsenbord een must, dan maar even doorsparen voor een TF700/opvolger...

Over roms; ik heb inmiddels cleanrom 3.03+.04 draaien, en die draait net zo lekker als 2.xx. Wel even opletten dat je je launcher elke keer opnieuw in mag stellen na een flash, dus vanaf nu draai ik met deze rom Nova launcher, die kun je backuppen voordat je flashed :)

[ Voor 32% gewijzigd door Henk op 07-01-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Nou weet je wat het is, er is geen tablet met alleen maar PRo's..
De één is heel lovend over deze t300 en een ander vind het weer helemaal niets. Ik weet ook niet meer wat ik wel of niet kan geloven. Ik heb er 1 besteld iig....

Peace,
Rich_Art. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Laatst online: 05-06 15:45
Ik had er ook een online besteld bij de belcompany. 32 gb met dock voor € 349,--! Leek mij een zeer mooie prijs. Uurtje later helaas een mail dat de tablet momenteel niet leverbaar is. Vandaag gebeld met de lokale belcompany en heb de laatste blauwe 32 gb met dock voor 349 meegekregen :)

Ik ben overgestapt van een Ipad eerste generatie naar de TF300T. Ik zal het topic in de gaten houden en ook af en toe ervaringen en of vragen posten. Als iemand beginnersadvies heeft qua apps of gebruiksgemak hoor ik het graag! Ik ga 'm denk ik nog niet rooten. Als het gebruik tegen zou vallen dan ga ik mij daar eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
wow dat is een nette prijs indedaad..

Peace,
Rich_Art. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

idd, ik kocht de mijne voor 349 16GB en geen dock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346422

Ik had de 32 Gb halverwege december bij BCC ook voor 349,- en vergeet niet mee te doen met de cashback actie. Heb je hem voor 309,-. Werd ik iig wel blij van voor die prijs :-)

Zit net te kijken en staat er bij BCC volgens mij ook niet meer op, wel de 16 GB voor dezelfde prijs
beetjeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Die bij de BCC was een zeer tijdelijke aanbieding voor de normale versie. De Belcompany versie is de 3g versie en dus niiet aanmeldbaar, voor cashback!!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Shamalamadindon op 08-01-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:17

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik heb er ook maar een gehaald bij de BC (32GB, dock, 3G, €349,-). Maar ik had iets vreemds dat me vandaag opviel. Ik had in de afgelopen dagen het idee dat in dichtgeklapte vorm het apparaat moeilijk te openen was. Vandaag viel me echter op dat wanneer de tablet in de dock zit, er een beetje flex is van voren naar achteren en hij gewoon makkelijk te openen is wanneer je hem op een vlakke ondergrond zet. Klopt het dat die flex (van voor- naar achteren, zeg maar; dat je de tablet een beetje kan bewegen zonder dat de hinge meebeweegt) normaal is, en ik gewoon onhandig aan het doen was de afgelopen dagen? Of moet de hinge/dock gewoon nauw aansluiten en moet je de tablet niet ongeveer een cm heen en weer kunnen bewegen zonder dat de hinge meebeweegt?

Overigens heb ik dat wat Kenju omschrijft omtrent de body ook. Vooral ter hoogte van de SIM-aansluiting. Die coilwhine (als dat is wat het is) heb ik niet als ik hem gewoon oplaad via een direct stopcontact. Via een gare verlengsnoer heb ik het wel, inderdaad als hij al vol is. Aan beiden kanten overigens, zowel de tablet als de adapter.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter12345
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:28
Ik heb gemerkt dat als ik in de stock browser ga internetten in de 'incognito' modus de browser een heel stuk sneller is. Geen vastlopers meer waarbij ik moet wachten of de browser moet afsluiten, maar alles laad gewoon erg snel. Meer mensen bii die dit werkt?

Dit is op een niet-geroote asus met stock firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:54
ik overweeg deze tablet te kopen maar heb 1 vraag waar ik geen goed antwoord op kan krijgen.

werkt whatsapp en google talk compleet.
daarmee bedoel ik kan je whatsapp berichten ontvangen adet de tablet in deel sleep gegaan is?

ik heb nu een 7 nc ampe a76 maar zodra deze in deep sleep gaat (na 15 min in mijn geval) werkt mijn wifi niet meer en heb ik dus ook geen whatsapp meer totdat ik het scherm weer aanzet en dan komen ook alle berichten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
WhatsApp werkt NIET. Maar dat is zo bij elke tablet, iOS of Android.

[ Voor 6% gewijzigd door BeefHazard op 09-01-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Ik heb net te horen gekregen dat hij niet meer leverbaar is. Mijn bestelling is gecancelled.
Nou dus maar opzoek naar een ander tablet...

t300 case closed...

Peace,
Rich_Art. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Dat vind ik toch fout van BC, het betrof hier geen prijs fout en ze hebben niet geadverteerd met OP=OP dus dan vind ik dat ze ook echt moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:45
BeefHazard schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:33:
WhatsApp werkt NIET. Maar dat is zo bij elke tablet, iOS of Android.
Euh dat is niet helemaal waar. Als je het 3g model hebt incl simkaart dan werkt whatsapp gewoon.

Verder staat er volgens mij op XDA of Transformerforums een uitleg hoe je whatsapp van je telefoon kan overzetten naar je tablet, hierna is whatsapp op je tablet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je gebruikt wilt maken van WhatsApp op de 3G variant moet je zorgen dat je in ieder geval je contactpersonen synchroniseert, daarna installeer je WhatsApp vanaf de website van WhatsApp (via de market kan je hem niet downloaden) en volg je gewoon de activeringsmanier.

Je kan met de 3G variant namelijk ook gewoon SMSjes versturen. Alleen de Dialer is er niet in verwerkt, dus geen telefoontjes (wel Skype, Talk etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Rich_Art schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:47:
Ik heb net te horen gekregen dat hij niet meer leverbaar is. Mijn bestelling is gecancelled.
Nou dus maar opzoek naar een ander tablet...

t300 case closed...

Peace,
Rich_Art. ;-)
wel apart hoor op dit moment kan je nog gewoon via de site van de Belcompany de witte versie bestellen van 349.95. Dat ze dat niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Laatst online: 01:54
SuperKneus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:15:
[...]

Euh dat is niet helemaal waar. Als je het 3g model hebt incl simkaart dan werkt whatsapp gewoon.

Verder staat er volgens mij op XDA of Transformerforums een uitleg hoe je whatsapp van je telefoon kan overzetten naar je tablet, hierna is whatsapp op je tablet te gebruiken.
maar via wifi werkt het dus niet? (waarschijnlijk omdat wifi uitgaat in deel sleep)

jammer maarja toch maar bijde een tablet en telefoon halen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
RaJitsu schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:59:
Vandaag viel me echter op dat wanneer de tablet in de dock zit, er een beetje flex is van voren naar achteren en hij gewoon makkelijk te openen is wanneer je hem op een vlakke ondergrond zet. Klopt het dat die flex (van voor- naar achteren, zeg maar; dat je de tablet een beetje kan bewegen zonder dat de hinge meebeweegt) normaal is, en ik gewoon onhandig aan het doen was de afgelopen dagen?
Is gewoon normaal lijkt me. Je kan de hinge ook niet echt dichtbuigen oid. Dat deel is onwijs solide gebouwd. Niets om je zorgen over te maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
rambocus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:35:
[...]

wel apart hoor op dit moment kan je nog gewoon via de site van de Belcompany de witte versie bestellen van 349.95. Dat ze dat niet aanpassen.
Misschien hebben ze er nog op vooraad...

Peace,
Rich_Art. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:48
Ik heb de TF300 gekocht als opvolger voor mijn TF101 die ik aan mijn vriendin heb gegeven.
Het valt mij op dat op de automatische helderheidstand het beeld op de TF300 in vergelijking met de TF101 haast niet te lezen valt, terwijl dit op de TF101 wel gewoon goed is.
Ook vind ik het scherm wat blauwig tov de TF101.
Verder past de TF300 niet in het dock van de TF101 (had gelezen dat het wel zou moeten kunnen passen).

[ Voor 14% gewijzigd door GRUMBLER op 14-01-2013 12:24 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454062

Bullet NL schreef op maandag 31 december 2012 @ 02:01:
bullet, krijg jij ziggo wel aan de praat??? heb de org jb van asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hier geen vastlopers met Ziggo TV. App werkt naar behoren. Hij is gewoon geupdate met de originele Asus firmwares. Ook browser crash nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Laatst online: 05-06 15:45
Tot nu toe ben ik redelijk tevreden met mijn aanschaf. Ik heb wel af en toe dat rechtsboven in de hoek ca 1/5e van het touchscreen niet goed functioneert. Hij pakt aanrakingen en swipes niet naar behoren. Na een reboot doet hij het weer perfect. Is dit het probleem met die spaarstand of heb ik net een verkeerde te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Get!em schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:00:
Hier geen vastlopers met Ziggo TV. App werkt naar behoren. Hij is gewoon geupdate met de originele Asus firmwares. Ook browser crash nog niet gezien.
Kun je gewoon tv kijken met de ziggo app. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 454062 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:08:
[...]

Kun je gewoon tv kijken met de ziggo app. ??
Jahoor, app installeren, inloggen met account en kijken maar. Was binnen 1 minuut gepiept.

Voorwaarde is dat je op een wifi zit van Ziggo natuurlijk. Ik meen ook dat ROOT niet mag.
Het is niet de snelste app, maar werkt wel naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Get!em schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:58:
[...]

Jahoor, app installeren, inloggen met account en kijken maar. Was binnen 1 minuut gepiept.

Voorwaarde is dat je op een wifi zit van Ziggo natuurlijk. Ik meen ook dat ROOT niet mag.
Het is niet de snelste app, maar werkt wel naar behoren.
@getem, we hebben toch wel over de asus t 300 met org JB van asus ? heb een asus t300 tg 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:45
Anoniem: 454062 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:55:
[...]

@getem, we hebben toch wel over de asus t 300 met org JB van asus ? heb een asus t300 tg 3g.
bij mij werkt hij ook goed, heb mijn 300t wel geroot en die moet ik tijdelijk terug draaien als ik de ziggo app wil gebruiken maar verder werkt het goed. Geen idee of de 3g versie problemen heeft of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-07 21:49
Asus Benelux meldde op twitter dat er nog geen details bekend zijn over een eventuele update naar 4.2 voor de TF300. Ik dacht eigenlijk dat er al bevestiging was dat de update sowieso komt, maar kan dat nu nergens meer vinden. Is hier een officiële bevestiging van? Ik hoop het wel, vooral vanwege de mogelijkheid om meerdere user accounts aan te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
luappul schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:33:
...
Ik hoop het wel, vooral vanwege de mogelijkheid om meerdere user accounts aan te maken...
Tip! :)
Geniale app, wel root vereist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
luappul schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:33:
Asus Benelux meldde op twitter dat er nog geen details bekend zijn over een eventuele update naar 4.2 voor de TF300. Ik dacht eigenlijk dat er al bevestiging was dat de update sowieso komt, maar kan dat nu nergens meer vinden. Is hier een officiële bevestiging van? Ik hoop het wel, vooral vanwege de mogelijkheid om meerdere user accounts aan te maken...
Ik kan me niet herinneren dat ze dat hebben beloofd...
Ik ga er overigens wel vanuit, asus kennende. Maar ik denk dat de update er pas komt als de nieuwe tablets er zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 21:33
nu alweer een kleine update gehad, dus ik verwacht toch echt wel een 4.2 update, op termijn.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497731

Ik lees dat er een update is binnen gekomen?
Vreemd. Ik krijg hem op geen enkele wijze binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:36
Anoniem: 497731 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:22:
Ik lees dat er een update is binnen gekomen?
Vreemd. Ik krijg hem op geen enkele wijze binnen...
Inderdaad net een update geweest, heb hem hier al binnengehaald. Gaat om update jro03c.ww_epad-10.4.2.20-20121228.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-07 19:46

ResuCigam

BOFH

Ik geloof dat de updates niet ineens voor alle tablets beschikbaar zijn, misschien werkt het op serienummer oid. Ik heb net gekeken maar heb hier ook nog niks beschikbaar.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497731

Nou oké, dan wacht ik geduldig [onder af en toe de update knop indrukkende] af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-07 13:10
Meeste updates zijn wat bugfixes he, merk je echt helemaal niks van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 22-07 21:49
Is er hier iemand die al een keer een nieuwe usb laadkabel heeft moeten bestellen? Die van mij heeft een draadbreuk ben ik bang, tablet en dock laden beide niet meer op.... Ik heb tot nu toe alleen maar een kabel van 25 euro kunnen vinden, en dat vind ik eigenlijk iets te gortig voor een simpel usb kabeltje. Wel had ik er een op deze site gevonden, maar nadat ik had besteld en er niets werd opgestuurd informeerde ik waar het bleef en kreeg als antwoord van die grapjassen dat ze hem pas eind maart weer op voorraad hadden.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
luappul schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:44:
Wel had ik er een op deze site gevonden, maar nadat ik had besteld en er niets werd opgestuurd informeerde ik waar het bleef en kreeg als antwoord van die grapjassen dat ze hem pas eind maart weer op voorraad hadden.... 8)7
Nou ja.... kan gebeuren natuurlijk, maar dan moeten ze bij het product op hun site natuurlijk niet plaatsen:
direct leverbaar
(d.d. 19-1-2013 13:23)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
bestel zo'n kabeltje op eBay, kost weinig duurt alleen even voordat je het binnenhebt.
Pagina: 1 ... 13 ... 22 Laatste