Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:50

Melkaz

Melkazar

Bulls schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:01:
[...]

Inderdaad, ik heb menig game laten verpesten door gelijk aan coop te beginnen en dan ondertussen 10x opnieuw beginnen omdat de andere niet tevreden is of verkeerd gekozen heeft. Nee de eerste playthrough wordt lekker solo optimaal genieten. Coop kan altijd nog.
100% mee eens! Diablo kennende speel ik het nog maaaanden en heb je nog genoeg kans om Coop te doen. Zeker met Inferno in gedachte maak ik me weinig druk om vanaf dag 1 normal--> Nightmare in Coop te doen :)

Besides, mijn game maten beginnen allemaal op dinsdag al volle bak terwijl ik zelf pas Zondag kan beginnen(dankzij goed geplande vakantie!).

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik ga ook een coop sessie houden starting woesndagavond. Helaas ben ik dan al level 20 denk ik en mijn maten beginnen met level 1. Dus dan kan ik ze lekker powerlevelen

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xMelchx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2020
deadsy33 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 07:19:
^

Eerste SK beta run was met een lv 8 wizard ofzo, het duurde vrij lang voordat de SK neer ging. Later opnieuw een SK run gedaan met betere gear en lv11....een wereld van verschil.
[...]
Ws gewoon single player, als de gemiddelde PuG net zo rampzalig is als in WoW dan laat ik de co-op voor wat het is. Misschien dat ik co-op ooit eens zal gaan spelen met guildmembers ofzo
Hier ging de eerste SK run ook niet echt hard, maar als de levels wat hoger werden ging het het al een stuk beter..
In WoW puggen ging perfect bij mij.. Wat je moet doen is niet met de eerste de beste pugleader mee, maar wel met de mensen die weten wat ze doen en die weten wie ze meenemen. Wanneer ik zelf raidleader was in pugs, bekeek ik elk persoon op raid ervaring en kills, te weinig ervaring = no go.. Zo kom je er wel, en we deden geen end game heroic raids, maar er ging genoeg down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stranglem schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:09:
Ik ga ook een coop sessie houden starting woesndagavond. Helaas ben ik dan al level 20 denk ik en mijn maten beginnen met level 1. Dus dan kan ik ze lekker powerlevelen
Niet dus, want een te groot levelverschil levert geen XP op voor hun.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

In de beta was puggen ook niet zo'n probleem nee. Je joinde een game, 3 randoms kwamen erbij en zonder ook maar 1 woord of zin te typen ging iedereen auto pilot op de Skeleton king af. Voor normal zal dit wel zo blijven maar als de difficulty omhoog gaat switch ik naar friend groups only :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Stranglem schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:09:
Denk je dat hun eerste speel ervaring dan optimaal is? beetje gerushed worden door iemand die het al kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Bulls schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:19:
[...]

Denk je dat hun eerste speel ervaring dan optimaal is? beetje gerushed worden door iemand die het al kent.
QFT

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Angeloonie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Niet dus, want een te groot levelverschil levert geen XP op voor hun.
Heb je een bron hiervan? Ik had juist gelezen dat in tegenstelling tot Diablo 2 veranderd was. Trouwens lijkt het mij logischer dat ik geen XP krijg, we beginnen immers weer van voren af aan.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Bulls schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:19:
[...]

Ik zal wel rekening met ze houden heur :)
Van rushen zal geen sprake zijn.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
n
Stranglem schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:19:
[...]

Heb je een bron hiervan? Ik had juist gelezen dat in tegenstelling tot Diablo 2 veranderd was. Trouwens lijkt het mij logischer dat ik geen XP krijg, we beginnen immers weer van voren af aan.
Je krijgt sowieso full XP van de quests, ik denk dat mob xp misschien wel iets generft wordt.

Maar het is volgens mij ook niet leuk om geboost te worden op je eerste playthrough. Maar dat is ieder voor zichzelf :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan geen idee om alvast je alt te levelen samen met hun? Ik kan zelf ook nog steeds niet beslissen welke class ik het liefst ga spelen, en hoogstwaarschijnlijk ga ik wel meerdere characters spelen. Dan heb je er zelf ook nog meer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Game staat geinstalleerd. Nu nog wachten tot het online gaat. :)

Ik ga het eerst lekker solo spelen. Diablo al tijden niet gedaan, en D3 helemaal nog niet. Ik laat me verrassen.
Dan zit ik niet te wachten op een level 20 die je er even snel door heen rusht.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
SandsOfArrakis schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:21:
Game staat geinstalleerd. Nu nog wachten tot het online gaat. :)

Ik ga het eerst lekker solo spelen. Diablo al tijden niet gedaan, en D3 helemaal nog niet. Ik laat me verrassen.
Dan zit ik niet te wachten op een level 20 die je er even snel door heen rusht.
Je hebt het alleen gedownload, pas de 14e kan je de game installeren en de nieuwste patches downloaden.
Stranglem schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Ik zal wel rekening met ze houden heur :)
Van rushen zal geen sprake zijn.
Waar maak je dan zelf niet gewoon een level 1 character en doe met ze mee?

[ Voor 47% gewijzigd door voxxel op 08-05-2012 10:23 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

voxxel schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Waar maak je dan zelf niet gewoon een level 1 character en doe met ze mee?
Inderdaad en als je alt en teamgenoten dan level 20 is swap je weer naar je main. Veel betere speelervaring voor de andere en jij hebt alvast een 2e char klaar staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
We spreken dan wel over main en alt chars, maar volgens mij zullen we met z'n allen over afzienbare tijd alle chars op level 60 hebben. Deze chars zullen daarom nog niet perfect equipped zijn of zo, maar volgens mij zal het itt WoW sneller/eenvoudiger zijn om chars te levellen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Melkaz schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:23:
[...]

Inderdaad en als je alt en teamgenoten dan level 20 is swap je weer naar je main. Veel betere speelervaring voor de andere en jij hebt alvast een 2e char klaar staan :)
Dat is wel een goed idee. Denk dat ik dat ga doen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 10:38
Filmpje doet het weer (unboxing CE edition)

YouTube: Diablo III CE Unboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:55:
[...]

Ik heb samen met twee vrienden afgesproken om vanaf de dag na launch (zodat iedereen zijn copy heeft) co-op te gaan spelen. We hebben gelukkig alle drie een verschillende class uitgekozen. We willen na normal uitgespeeld te hebben beginnen met Hardcore normal, om hierna aan softcore nightmare te beginnen etc.

Gelukkig kunnen we alle drie op dezelfde tijdstippen spelen en kunnen onze vriendinnen goed met elkaar overweg, zodat zij op elkaar kunnen zeuren dat we zo afwezig zijn.

Van wat ik uit de beta weet is dat co-op iets eenvoudiger is, de mobs krijgen 75% meer health per additional player, terwijl je 'relatief 100%' meer damage krijgt. Ook zijn wij drieen op elkaar ingespeeld (spelen al 5 jaar samen games) en is voicecom erg handig voor hardcore.

How about yourself?
Ik wil zelf beginnen samen met me vriendin. Gewoon co-op. Spelen normal en dan zo hoger. Heb al 2 weken vrij gevraagd en me vriendin ook. We hebben er mega zin in. En we spelen gewoon naast elkaar dus Teamspeak of wat dan ook is niet nodig.

Alleen ben benieuwd of de gear gewoon meegaat. We moeten het even zien hoe het loopt. Bedoel stel we spelen eerst normal en we raken tot leven 20 en we willen dan een stap hoger gaan, hoe dat precies in zijn werking gaat en of je je gear mee neemt.
Het is allemaal nieuw voor ons.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Damn dat artbook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 17:09
Xtr3me4me schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:30:
[...]

Ik wil zelf beginnen samen met me vriendin. Gewoon co-op. Spelen normal en dan zo hoger. Heb al 2 weken vrij gevraagd en me vriendin ook. We hebben er mega zin in. En we spelen gewoon naast elkaar dus Teamspeak of wat dan ook is niet nodig.

Alleen ben benieuwd of de gear gewoon meegaat. We moeten het even zien hoe het loopt. Bedoel stel we spelen eerst normal en we raken tot leven 20 en we willen dan een stap hoger gaan, hoe dat precies in zijn werking gaat en of je je gear mee neemt.
ik neem aan dat je gear mee gaat. wordt ten slotte ook gelijk een stuk moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
[...]

D3 is gewoon een lineair spel. Je bent ongeacht wat je wil level 1 op normal difficulty. Als je normal hebt uitgespeeld, ben je rond de lvl 30 en kan je naar nightmare. Je neemt gewoon je hele character mee naar de nieuwe moeilijkheidsgraad en begint het hele spel weer opnieuw. Nightmare volgt gewoon hetzelfde verhaal als normal, maar alle monsters zijn veel sterker en moeilijker. Als je klaar bent met nightmare ben je ongeveer lvl 50 en ga je naar hell. Zelfde principe. Als je klaar bent met hell ben je rond max lvl (60) en kan je aan inferno beginnen. In inferno gaat je lvl niet meer omhoog, maar je gear wordt steeds beter. Wat ook nodig is, want de monsters worden wel steeds moeilijker. Ga er maar vanuit dat je een maand nodig hebt met regelmatig spelen om inferno te bereiken en een jaar om inferno uit te spelen ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Een jaar?

Ik hoop volgende week in hell te zijn en niet veel later toch wel in inferno te progressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ja prachtige cover maar toen ze hem open maakt e sloot ik het filmpje :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

ShadowBumble schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:35:
[...]

Ja prachtige cover maar toen ze hem open maakt e sloot ik het filmpje :D
Dat bedoel ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Yintha schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:35:
Een jaar?

Ik hoop volgende week in hell te zijn en niet veel later toch wel in inferno te progressen.
Het interne testteam van blizzard heeft gemiddeld rond de 2 weken nodig om hell uit te spelen. Een gemiddelde gamer zal dus veel langer nodig hebben. De gemiddelde fan hier op de GoT zal waarschijnlijk 1-2 weken nodig hebben schat ik in.

Edit: Met een gemiddelde gamer bedoel ik iemand die heel casual speelt. Met een gemiddelde fan bedoel ik iemand die die redelijk hardcore speelt :+

[ Voor 14% gewijzigd door voxxel op 08-05-2012 10:37 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

voxxel schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:36:
[...]

Het interne testteam van blizzard heeft gemiddeld rond de 2 weken nodig om hell uit te spelen. Een gemiddelde gamer zal dus veel langer nodig hebben. De gemiddelde fan hier op de GoT zal waarschijnlijk 1-2 weken nodig hebben schat ik in.
Ik verwacht binnen anderhalve maand inferno wel klaar te hebben, en dan rush ik niet :)

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Het interne testteam van blizzard heeft gemiddeld rond de 2 weken nodig om hell uit te spelen.
Dat was in het interne test team maar je hoorde wat Jay Wilson zei, " We decide that Hell was "reasonable well" to do in the internal test team so we doubled all monsters HP and Damage for the retail version "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Blue_Entharion schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Ik verwacht binnen anderhalve maand inferno wel klaar te hebben, en dan rush ik niet :)
Dat moet je even toelichten, want ik heb geen idee hoe veel je gaat gamen. Pro gamers zoals Athene en Kripparian verwachten 2-3 weken nodig te hebben om inferno uit te spelen. En die hebben hele gecoordineerde teams om dit voor elkaar te krijgen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
matty___ schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:32:
[...]

ik neem aan dat je gear mee gaat. wordt ten slotte ook gelijk een stuk moeilijker
Ja natuurlijk :P Je verslaat de eindbaas op normal, en dan ga je de game uit, en start je een nieuwe game op nightmare waarbij je gewoon verder gaat met je character. Je begint dat een compleet nieuwe game alleen dan met de difficulty Nightmare.

Waarom worden Athene en Krippirian steeds aangehaald? Zijn dat goden ofzo?

Wat mij betreft zijn het lutsers die een game niet waarderen maar alles doen voor publiciteit.
En die verwachtingen van hun kan ik alleen maar hard om lachen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Dakreal op 08-05-2012 10:44 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11-2024
[...]

Zon vriendin moetek hebben, waar hebde die gevonden! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

voxxel schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Dat moet je even toelichten, want ik heb geen idee hoe veel je gaat gamen. Pro gamers zoals Athene en Kripparian verwachten 2-3 weken nodig te hebben om inferno uit te spelen. En die hebben hele gecoordineerde teams om dit voor elkaar te krijgen.
Nou ja, niemand weet ECHT hoe moeilijk het gaat zijn, maar als het 2x zo moeilijk als hell is in D2, dan zal het ongeveer rond die koers liggen, 2-3 dagen normal, 1 week nightmare, 1.5w hell en dan nog ong. een maand om inferno te doen...

Dat is dan wel maar een inschatting natuurlijk.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mail van Dynabyte over de CE
quote: Dynabyte
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw email.

De releasedatum is 15-05-2012. Eeerder dan dit mag dit product niet verkocht worden.
Wij krijgen het die datum geleverd en kunnen het dan ook die datum pas versturen.

Het product zal 16-05-2012 geleverd worden.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Rens Eindhoven

DynaByte NEDERLAND B.V.
Nu nog een reactie van Dixons en Intertoys afwachten. Dixons is de grote broer van Dynabyte (zelfde moeder..) dus daar verwacht ik weinig goeds van. Wel is het verschil dat ik het exemplaar van Dixons in de winkel ga ophalen en het exemplaar van Dynabyte wordt opgestuurd naar me.

Vooralsnog lijkt het er op dat ik alsnog een digital purchase moet gaan doen om dinsdag te kunnen spelen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Haha toen ik mijn vriendin vertelde over de D3 launch antwoorde ze simpelweg: 'oh ik merk het wel wanneer je weer tijd hebt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

PromWarMachine schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:47:
Mail van Dynabyte over de CE

[...]

Nu nog een reactie van Dixons en Intertoys afwachten. Dixons is de grote broer van Dynabyte (zelfde moeder..) dus daar verwacht ik weinig goeds van. Wel is het verschil dat ik het exemplaar van Dixons in de winkel ga ophalen en het exemplaar van Dynabyte wordt opgestuurd naar me.

Vooralsnog lijkt het er op dat ik alsnog een digital purchase moet gaan doen om dinsdag te kunnen spelen.
Dit is wel heel apart. Normaliter is het toch zo dat ze het één dag voor release leveren en versturen, zodat men op de dag van release hem binnen heeft. Althans, dit lijkt mij het meest logische, maar schijnbaar denken ze er bij Dynabyte anders over.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Yintha schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:47:
Haha toen ik mijn vriendin vertelde over de D3 launch antwoorde ze simpelweg: 'oh ik merk het wel wanneer je weer tijd hebt'.
she's a keeper :)

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Blue_Entharion schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:46:
[...]

Nou ja, niemand weet ECHT hoe moeilijk het gaat zijn, maar als het 2x zo moeilijk als hell is in D2, dan zal het ongeveer rond die koers liggen, 2-3 dagen normal, 1 week nightmare, 1.5w hell en dan nog een maand om inferno te doen...

Je hebt gelijk dat niemand het echt weet, maar als Blizzard dat ze weddenschappen hebben afgesloten hoeveel maanden het duurt voor iemand inferno world first heeft, dan verwacht ik dat ik het niet in 6 weken haal :P Daarbij zal inferno wel meer dan 2x zo moeilijk zijn als hell in D2, aangezien dat gewoon makkelijk was voor een ervaren speler.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou ja, niemand weet ECHT hoe moeilijk het gaat zijn, maar als het 2x zo moeilijk als hell is in D2, dan zal het ongeveer rond die koers liggen, 2-3 dagen normal, 1 week nightmare, 1.5w hell en dan nog een maand om inferno te doen...

Bij Blizzard hebben ze weddenschappen lopen hoe lang het gaat duren voor er een speler Inferno uitgespeeld heeft. Dat zegt imo wel iets over de moeilijkheidsgraad.

Daarbij is het volgens mij niet Inferno = 2x Hell, maar hebben ze intern hun beste mensen Inferno laten spelen totdat zij zeiden van 'dit is ongeveer net te doen met veel moeite', en dat doen ze vervolgens keer twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:49:
[...]

Bij Blizzard hebben ze weddenschappen lopen hoe lang het gaat duren voor er een speler Inferno uitgespeeld heeft. Dat zegt imo wel iets over de moeilijkheidsgraad.

Daarbij is het volgens mij niet Inferno = 2x Hell, maar hebben ze intern hun beste mensen Inferno laten spelen totdat zij zeiden van 'dit is ongeveer net te doen met veel moeite', en dat doen ze vervolgens keer twee.
Ok, we zullen het gaan zien iig, wss zijn er nog wat leuke exploits in het begin om het wat makkelijker te maken ;)

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

[...]

Nou ja, niemand weet ECHT hoe moeilijk het gaat zijn, maar als het 2x zo moeilijk als hell is in D2, dan zal het ongeveer rond die koers liggen, 2-3 dagen normal, 1 week nightmare, 1.5w hell en dan nog ong. een maand om inferno te doen...

Inferno wordt volgens mij zwaar onderschat. Zelfs Blizzard is het niet gelukt inferno uit te spelen en ze hebben wel wat meer tijd gehad dan een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Blue_Entharion schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:50:
[...]

Ok, we zullen het gaan zien iig, wss zijn er nog wat leuke exploits in het begin om het wat makkelijker te maken ;)
Yep, maar dan kun je ook een ban verwachten. Misbruik maken van Exploits is best wel zielig namelijk.

Je kunt het beter aangeven bij Blizzard zodat ze het kunnen fixen. Je sloopt het spel namelijk met exploits uitbuiten.
PizZa_CalZone schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:52:
[...]

Inferno wordt volgens mij zwaar onderschat. Zelfs Blizzard is het niet gelukt inferno uit te spelen en ze hebben wel wat meer tijd gehad dan een maand.
In de reviews werd ook inderdaad gezegd dat als je niet eerst Hell Farmed je keihard geslacht gaat worden op Inferno.

[ Voor 29% gewijzigd door Dakreal op 08-05-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Dakreal schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Waarom worden Athene en Krippirian steeds aangehaald? Zijn dat goden ofzo?
Idd lol, wat een grap.

Zijn gewoon 2 stumperds die geen baan hebben en teveel vrije tijd.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

[...]

Edit: Met een gemiddelde gamer bedoel ik iemand die heel casual speelt. Met een gemiddelde fan bedoel ik iemand die die redelijk hardcore speelt :+
Inderdaad, maar daar werd gesteld dat Hell zelf 2 weken zou duren. Zonder eerst normal en nightmare uit te spelen dus. En dat was voordat ze nog eens een behoorlijke schep er bovenop hadden gedaan.

Daarnaast heeft het eerste testteam met 10x de droprate gespeeld. Of anders, 1000%mf, wat je in de retail dus ook niet gaat halen. Devs die Inferno speelde hadden daarnaast de mogelijkheid om serversside aanpassingen te maken (gezien de server voor één persoon was, aka local). Veel van hen kon zichzelf dus in één klap level 60 maken en gear naar keuze aantrekken. (Wat logisch is voor een test)

Daarnaast was er nog de opmerking, hoewel dat ten tijde van Beta patch 14 was, dat er toch wel een aantal spelers waren die gewoon echt erg veel moeite hadden met het in leven blijven in Act 4. Men had 3 dagen grinden en levellen nodig om ook maar in de buurt van de final boss te komen, welke vervolgens voor zelfs de betere interne spelers weken onverslaanbaar bleek.

===

Samenvattend denk ik heus wel dat er mensen zijn die in 2 weken tot Inferno komen. Inferno uitspelen op HC lijkt mij wel iets dat voorlopig niet gaat gebeuren.

Persoonlijk denk ik dat ik nog wel eens een week of 2 in Normal zou kunnen blijven hangen. Als het tenminste waar is wat Bashion en Kaivax schrijven. Het moeten verzamelen van goede gear voordat je Hell en Inferno aan kunt is waarschijnlijk waar ik past ga lopen, gelijk aan m'n problemen in D2 trouwens, daar wilde ik ook vaak gewoon iets te vroeg Hell in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Athene en wie??? Hoe kunnen zij nou weten dat ze 2 weken nodig hebben? Niemand heeft Inferno nog gespeeld

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is ook cool dat je bij je skills extra krachten hebt om je vijaanden te verslaan dit is voor mij echt een top game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
HertogJack schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:52:
[...]

Idd lol, wat een grap.

Zijn gewoon 2 stumperds die geen baan hebben en teveel vrije tijd.
Wat een flauwe opmerking. Deze mensen zijn misschien in jullie ogen niet zo bijzonder, maar ze zijn gewoon heel erg goed in games spelen. Daarbij is dit hun baan (in elk geval van athene) en verdienen ze er een bijzonder dikke boterham mee. Ik heb in elk geval wel bewondering voor ze.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Cthulhu schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:54:
Athene en wie??? Hoe kunnen zij nou weten dat ze 2 weken nodig hebben? Niemand heeft Inferno nog gespeeld
2 a 3 Maanden niet weken ;) :+ Athene is altijd al een blaaskaak geweest, gast de internet personality nooit gemogen ( hoe hij prive in real life is geen idee. )

[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 08-05-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
voxxel schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:56:
[...]

Wat een flauwe opmerking. Deze mensen zijn misschien in jullie ogen niet zo bijzonder, maar ze zijn gewoon heel erg goed in games spelen. Daarbij is dit hun baan (in elk geval van athene) en verdienen ze er een bijzonder dikke boterham mee. Ik heb in elk geval wel bewondering voor ze.
Ik ben ook heel erg goed in games spelen, heb je nu ook bewondering voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Trouwens wat me altijd wel opvalt en ook wel een beetje irriteerd, is dat je voor informatie eigenlijk naar de US D3 site moet. Op de EU D3 site komt informatie altijd veel later, als het er al komt. Blue posts op de forums zijn al helemaal zeldzaam op de EU forums..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
Moet toch toegeven dat ik de hele hype rond D3 nu ook begin te voelen.

Heb wel D1 en 2 gespeeld maar viond dat toen maar gemiddeld, hehe
Was meer een FPS'er en stategie spellen speler.

Ben ondertussen 40+, heb een directie functie en overweg nu om 16 mei vrij te nemen om te kunnen spelen :)
Mijn vrouw vind het maar raar maar ik vind het heerlijk. Games kunnen mij nog steeds enorm boeien.

Ach, misschien had Bryan Adams wel gelijk met : "18 till I die " :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Dakreal schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:59:
[...]

Ik ben ook heel erg goed in games spelen, heb je nu ook bewondering voor mij?
Idd :P

Geef mij een uitkering en een bak vrije tijd en ik zal ze eens showen wat gamen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01

The Chosen One

Zie signature!

Voor informatie en blue posts zit je gewoon op http://diablo.incgamers.com. Goede Blue posts worden als nieuwsbericht gepost en alle andere kun je aan de rechterkant in het vakje lezen.
Officiele sites zijn leuk... maar officieel.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Gister op RTL7 in de reclame van van voetbalinternational zag ik trouwens een diablo3 reclame op tv voorbij komen :)

Vette shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat diablo 3 in het begin makkelijker is dan diablo 2 want ik vond het spel echt moeilijk :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:49:
Het test team kreeg "random eind Hell gear" en als ze daarmee na 20 keer proberen nog een boss (of wat ook) konden overwinnen, was het blijkbaar te lastig. Na die test hebben ze inderdaad de moeilijkheid (ik dacht monster HP, DMG, ...?) keer twee gedaan voor de release.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
The Chosen One schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:01:
Voor informatie en blue posts zit je gewoon op http://diablo.incgamers.com. Goede Blue posts worden als nieuwsbericht gepost en alle andere kun je aan de rechterkant in het vakje lezen.
Officiele sites zijn leuk... maar officieel.
Ik doe niet anders dan diablo.incgamers en diablofans checken :P Het was gewoon een constatering.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Laatst online: 12-09 15:25
HertogJack schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:01:
Gister op RTL7 in de reclame van van voetbalinternational zag ik trouwens een diablo3 reclame op tv voorbij komen :)

Vette shit.
Ik zag hem ook voorbij komen, vond het alleen jammer dat ze de tekst vertaald hadden naar Nederlands.
Het kwaad is terug inplaats van The evil is back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

De winkels krijgen toch deze week al hun voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Xtzlove schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:05:
[...]

Ik zag hem ook voorbij komen, vond het alleen jammer dat ze de tekst vertaald hadden naar Nederlands.
Het kwaad is terug inplaats van The evil is back
Ik vind dat zo jammer. In een land als Frankrijk of Duitsland kan ik dat begrijpen, maar Nederland...

Daarnaast kan elke Diablo 3 speler gewoon Engels, maar ja.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het finale filmpje is er bijna op de blizzard site hij staat al op 96 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Stranglem schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:07:
[...]

Ik vind dat zo jammer. In een land als Frankrijk of Duitsland kan ik dat begrijpen, maar Nederland...

Daarnaast kan elke Diablo 3 speler gewoon Engels, maar ja.
We gaan ook die kant op hoor. Alle tekenfilms vertaalt e.d. etc. Vroeger leerde je nog Engels & Nederlands door naar cartoons te kijken.

Further;

Clan support? ; http://diablo.incgamers.c...port-coming-to-battle-net

Waller bosses; http://diablo.incgamers.c...s/waller-bosses-in-action

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
The Chosen One schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:09:
[...]

We gaan ook die kant op hoor. Alle tekenfilms vertaalt e.d. etc. Vroeger leerde je nog Engels & Nederlands door naar cartoons te kijken.

Further;

Clan support? ; http://diablo.incgamers.c...port-coming-to-battle-net

Waller bosses; http://diablo.incgamers.c...s/waller-bosses-in-action
Wow die waller ziet er vet uit :) In deze situatie niet heel gevaarlijk, maar ik kan me nu beter voorstellen hoe dit linke scenario's kan opleveren.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Bosmonster schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:12:
Wallers is cool idd. Denk dat op inferno dat een flinke scheldpartij op kan leveren :+
Of hardcore.. :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://reveal.diablo3.com/en_US/

hier de site dat het finale filmpje op 96% is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Zit dik te twijfelen of ik naar spoilers ga kijken a.s. maandag. Effe diablo3.com checken en de database doorspitten misschien.

knip

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 08-05-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Cthulhu schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:06:
De winkels krijgen toch deze week al hun voorraad?
Hij komt pas 15.05.2012 officieel uit dus volgende week :)
Hij zal maandag wel shipped worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Dhrax op 08-05-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Denk dat er maar weinig mensen Inferno hardcore gaan proberen ;-) Het zorgt iig voor een volle graveyard ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

belfrink schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:15:
[...]

Hij komt pas 15.05.2012 officieel uit dus volgende week :)
Hij zal maandag wel shipped worden.
Nee sommige winkels hebben hun voorraad al, maar 14-05-2012 mogen ze pas verzonden worden.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hoelang zou het gaan duren voordat de 1e MH komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Gamekings.tv gaat het launch event in Rotterdam live streamen. Ik ga zeker kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het normal niveau echt veel makkelijker dan in diablo 2 ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Topskilled schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:22:
Gamekings.tv gaat het launch event in Rotterdam live streamen. Ik ga zeker kijken :D
Mensen die naar de nachtrelease gaan en pre-orderen krijgen de kans om vooraf al het spel te spelen. Volgens mij nodigen ze 20 man uit om te gaan spelen. Van de preorders worden er dan een paar benaderd.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Stranglem schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:27:
[...]

Mensen die naar de nachtrelease gaan en pre-orderen krijgen de kans om vooraf al het spel te spelen. Volgens mij nodigen ze 20 man uit om te gaan spelen. Van de preorders worden er dan een paar benaderd.
Ik vraag me af hoe dat werkt dan, het lijkt mij dat de servers pas tijdens de release online gaan en dus om 0.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:26:
Who knows? Ik ben dit weekend weer begonnen aan D2 (singleplayer) en vond normal met mijn barb behoorlijk makkelijk. Ik ben 1x dood gegaan bij duriel en 2x bij diablo.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Op zich niet. Wat smoother misschien. Ga D2 maar eens spelen en probeer daar maar eens dood te gaan. Ook retemakkelijk. Alleen strontvervelend want na 2/3 spells is je mana leeg en moet je 5 minuten wachten. Na 2 minuten rennen is je stamina leeg.

En de beta die iedereen gespeeld heeft is 1/3e van de 1e van 4 acts van normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
In een interview is gebleken dat normal een tutorial is, maar dat de difficulty wel hoger ligt dan bij d2, de Co-op multiplier voor difficulty is iig VEEL hoger ;-)

Lees wel, normal blijft makkelijk. De uitdaging begint voor doorgewinterde d2 spelers op Nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn ook mensen van blizzard bij het gamekings event in Rotterdam mischien zetten hun wel in Rotterdam de servers aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:32:
er zijn ook mensen van blizzard bij het gamekings event in Rotterdam mischien zetten hun wel in Rotterdam de servers aan
Ik denk dat de speelsessies pas beginnen om 00:01. Maar voor middernacht is er natuurlijk al een hoop te doen daaro. Hopen dat de stream goed werkt zodat ik lekker vanuit thuis mee kan genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

De servers staan toch niet in Rotterdam maar in parijs/londen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar er komen wel mensen van blizzard in rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ja maar het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat zij de servers aanzetten, sowieso staan de servers dan allang aan maar wordt om middernacht enkel de verbinding naar deze servers geopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Yintha schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:41:
Ja maar het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat zij de servers aanzetten, sowieso staan de servers dan allang aan maar wordt om middernacht enkel de verbinding naar deze servers geopend
Ze zouden heel simpel een lokale server op kunnen zetten, dit zou gewoon een pc kunnen zijn die op een lan is aangesloten.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Yintha schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:41:
Ik denk dat de loginservers aangezet worden om 00.01. Die servers zullen allang en breed draaien voor stabiliteit enzo. Het begint nu wel dichtbij te komen.. maar het is nog steeds een volle week.

Misschien is het beter als ik nog een rots ga zoeken om een week onder te liggen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:30:
[...]
Op zich niet. Wat smoother misschien. Ga D2 maar eens spelen en probeer daar maar eens dood te gaan. Ook retemakkelijk. Alleen strontvervelend want na 2/3 spells is je mana leeg en moet je 5 minuten wachten. Na 2 minuten rennen is je stamina leeg.
Opzich was Diablo 2 Hell mode in eerste instantie ook retemoeilijk, omdat er zich een metagame vestigde van bepaalde builds die zich met gemak door Hell heen werkte werd het makkelijk, de rest van de builds of "fun" builds waren volledig useless. Je kon alleen door hell komen met een Hammerdin, Infinity/Light Sorc of een Minion Master. Alle andere builds kosten gewoon veel moeite om erdoorheen te komen, je moest eigenlijk ook veel mobs ontwijken omdat je niet door hun resist heen kwam.

Diablo 2 was dus eigenlijk in eerste instantie ook niet makkelijk, het is makkelijk geworden door achterstallig onderhoud en slechte balancing van Blizzards kant (wat je hun ook niet kwalijk kan nemen als je ziet hoe oud het spel is). Ik hoop in ieder geval dat moeilijk in D3 ook echt moeilijk is en altijd een uitdaging blijft ookal heb je een specifieke build die uber hard ownt (wat het dan in dat geval dus niet zou doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Ik geraak er niet uit welke classe te nemen als eerste character.
Het zal gaan tussen Wizard en Witch Doctor.
Heb Diablo I of II nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

belgian1 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:57:
Ik geraak er niet uit welke classe te nemen als eerste character.
Het zal gaan tussen Wizard en Witch Doctor.
Heb Diablo I of II noit gespeeld.
Hier ook, maar na een week een dilemma te hebben tussen Barb / Wizard en nu afgelopen 4 dagen de Video's van Youtube van Force gezien te hebben. Wordt het zeker Wizard! Pew pew lightning :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wat enorm lastig was van de difficulties van D2 was dat de resistances zo enorm omlaag gingen. Met wat pech/slechte gear zat je echt diep in de min.

[ Voor 22% gewijzigd door The Chosen One op 08-05-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

The Chosen One schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:59:
Wat enorm lastig was van de difficulties van D2 was dat de resistances zo enorm omlaag gingen. Met wat pech/slechte gear zat je echt diep in de min.
Mijn resist waren allemaal 75+ in Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit te denk tussen bar / monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Cthulhu schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:01:
[...]

Mijn resist waren allemaal 75+ in Hell
Held :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ga voor de Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
ik moest kiezen tussen witch docter en demon hunter, toch maar voor witch docter gegaan(minions :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:06
Net mailtje gehad van Mycom iniedergeval, wordt geleverd op de 15e.. Op mijn werk ;) Jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
Ik heb D2 alleen op normal gespeeld, en ik vond het al moeilijk om bepaalde bosses te killen met een Necro. En om maar te zwijgen van het constante mana potten... Ik heb zaterdag Diablo gekilled en gisteren Baal, ik heb dan de eerste missie gedaan in Nightmare, ben is benieuwd naar de eerste boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel miljoen man gaan diablo 3 spelen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:03:
43 denk ik..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
had ergens een cijfer gezien van 600.000 preloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Veel heel veel.

Als ik alleen even bij ons op de server kijk ( EU-Silvermoon WoW ) gaat die server giga leeglopen voor D3 zeker de top spelers daar komen nagenoeg allemaal uit de Diablo scene en hebben altijd geroepen, " the only thing that can make me quite wow is Diablo"

Ik denk dus dat er best een behoorlijk leegloop in WoW te gebeuren staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

ShadowBumble schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:05:
[...]
Veel heel veel.

Als ik alleen even bij ons op de server kijk ( EU-Silvermoon WoW ) gaat die server giga leeglopen voor D3 zeker de top spelers daar komen nagenoeg allemaal uit de Diablo scene en hebben altijd geroepen, " the only thing that can make me quite wow is Diablo"

Ik denk dus dat er best een behoorlijk leegloop in WoW te gebeuren staat.
Ach, die hebben allemaal een 1jaar abbo waarschijnlijk, dus Blizzard krijgt legere wow servers maar hier is toch nog voor betaald ;)

Ik vind je sig geniaal btw :D

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXke
Was WoW al niet even dood dan?
Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:

[PC] Diablo 3 Kroegtopic

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May