GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
http://files.dao.nu/beta/ARMA2_OA_Build_95417.zipJoSchaap schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 21:28:
iemand een mirror van de arma2 beta 95417 ?
site is weereens down
of
http://www.fileplay.net/f...build-95417-1-62-mp-build
Speedydown.nl !!!
Verwijderd
nu kan ik niet meer in de editor komen om mijn episode af te maken.
heeft dit te maken met de hackers? is er een mogelijkheid om nog in de editor te komen.
[ Voor 20% gewijzigd door iLikeNoobies op 27-07-2012 21:46 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Speedydown.nl !!!
loading...
net een server waar alles textures gewoon zwart waren.
naja opzoek naar een server die het wel doet
het is en blijft een alfa
Edit: dat was het meest linkse punt op de map waar je maar kan spawnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Unomomentodado op 27-07-2012 22:32 ]
of is de server fuckt?
Het is gewoon een donkere nacht waarschijnlijk.sk1nny666 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 22:28:
als het nacht is is dan gewoon alles zwart en grayscale?
of is de server fuckt?
vandaag arma II combined operations gekocht, DayZ geinstalleerd, geupdate met die speciale launcher, maar telkens als ik een game wil joinen blijft hij hangen op "loading", ik kom wel langs een team scherm, met een blauw en een rood team, maar dan gaat hij weer verder en blijft hij hangen op loading, en ik heb hem een half uur laten "loaden", maar er gebeurt niks.. heeft iemand een idee?
ik zit nu net in een server en kom op een locatie waar gewoon heelemaal geen loot.
hoelang duurt het voordat de loot respawnt?
het gaat om de airstrip bij balota, daar hoort wel loot te zijn
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Dan spawnde je waarschijnlijk al op de airstrip. Verlaat de airstrip en ga dan weer terug. Dan verschijnt de loot.sk1nny666 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 22:56:
@thorgal: er loopt nu net een update en de servers doen ook moeilijk.
ik zit nu net in een server en kom op een locatie waar gewoon heelemaal geen loot.
hoelang duurt het voordat de loot respawnt?
het gaat om de airstrip bij balota, daar hoort wel loot te zijn
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
ik spawnde bij balota bij het water. dus dat is niet bij de airstrip.Lennyz schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:01:
[...]
Dan spawnde je waarschijnlijk al op de airstrip. Verlaat de airstrip en ga dan weer terug. Dan verschijnt de loot.
of moet je dan nog verder weg zijn?
Thanks! Heeft het voor mij gefixed, ook de bomen.Appie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 03:25:
[...]
In video options onder advanced ATOC disablen heeft voor mij het gras issue gefixed.
Heeft iedereen nog steeds server issues? Ik kan gewoon zonder problemen spelen samen met een maat van me. We zitten trouwens op een UK server.
[ Voor 21% gewijzigd door IkkuHihi op 27-07-2012 23:12 ]
Verwijderd
Weet jij waarom de singleplayer is disabled.
was bezig met episodes geinspireerd op dayz. maar kan nu niet meer in de editor komen.
heeft dit iets met de hackers te maken?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 23:17 ]
En voor je vraagt of de server correct is geupdate. Ik heb geen flauw idee, maar lijkt erop van wel (DE114 / EU32).
[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 27-07-2012 23:21 ]
heerlijk samen gespeeld met 3 amerikanen
mooie timing ook die kick (rechts net achter het inventory scherm spawnen net 13 zeds)
[ Voor 51% gewijzigd door JoSchaap op 27-07-2012 23:52 ]
NL38 was weer zweethandenwerk.
Net nog even achter airfield een dude met een gilliesuit en zn handlanger zien rennen, kon maar geen mooi schot krijgen.
Zo zie je maar weer, ALTIJD in beweging blijven!
Begin dan eerst eens hier de topicstart te lezen, daarna de laatste pagina's van dit topic. O, vergeet ook niet om op youtube te zoeken naar "DayZ Beginners Guide".thorgal21 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 08:13:
De mod werkt nu, yay ! maar ik snap er niks vanik spawnde naast een vliegveld, en vrienden die het ook speelde zeiden dat je daar goede wapens kon vonden, ik kon helemaal niks vinden. Ik snap ook niet hoe je gear etc. allemaal op pakt, en google bied ook weinig uitkomst.. HELP
Verwijderd
Winst = Papie = ZeroT0ne
*cough* Alpha *cough*.Winst schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:32:
Heeft iemand al een server waar tenten wel werken? Na de laatste patch + server restart weer al m'n spullen kwijt geraakt. Dit ruïneert het spel wel voor mij.
Overigens stonden op de server waar ik speelde alle tenten nog (met gear erin).
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Wat gebeurt er?
BattleEye flood...
Verwijderd
edit: * [FIXED] Clothing no longer spawning (now it spawns as it used too) ja dus
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2012 13:21 ]
Anderzijds vindt ik dat de gebouwen wat te statisch zijn. Zelfs de gebouwen waar je binnen kunt hebben maar enkele kamers. Zo leuk zijn mocht je in alle gebouwen in kunnen (en er dan ook zombies aanwezig waren).
In hoe meer gebouwen je kan, hoe aantrekkelijker het wordt om save houses te maken waar je kan afspreken.
Voor de rest blijft het top. Gisteren bij een militaire locatie gekomen en er was een kleine oorlog aan de hand die ik mooi kon volgen vanuit een bosjes.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
vanmorgen heel erg tijdens het inzoomen maar na een restart van de game was het overBioHazard schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:34:
Iemand anders met veel artifacts als je bijv zoomed met een sniper?
Iemand enig idee wat ze hiermee bedoelen ?
"[95406] Improved: Servers can set vonCodecQuality 11..20 for improved quality (wideband). Ultrawideband 21..30 will be possible in 1.63. "
Op welke server spelen de meesten van jullie? Zag maar 1 server is de ts volgens mij... Is er geen tweakers server?
Something under the bed is drooling
Ja dat heb ik ook, maar zover ik begrepen heb gebeurt dat alleen op plekken waar van die decoratie zombies liggen.BioHazard schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:34:
Iemand anders met veel artifacts als je bijv zoomed met een sniper?
Stary, airfield etc.
Verwijderd
NL13 ofniet? Ik zag die naam voorbij komenjterpstra schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:17:
Hehe sukkel, zat ie te kamperen midden op een grasvlakte xD
Ik zag hem door de bossen en hij mij, hij rende het bos uit. ik was pak en beet een minuut achter hem.
ik ren daar heen. Grasvlakte,.. en een tent vervolgens ik zag een voet eruit steken,.....
Tooooo easy
[afbeelding]
Deze sneaky bastard heeft me veel ellende verzorgt, hij had me kamp gespot dus ik moest verkassen naar een nieuw plekje,..
En je weet zeker dat de serverside 0.7.2 is?Winst schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:32:
Heeft iemand al een server waar tenten wel werken? Na de laatste patch + server restart weer al m'n spullen kwijt geraakt. Dit ruïneert het spel wel voor mij.

[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 28-07-2012 15:30 ]
Server ging in reboot en leeg.
Had nou net een shitload aan supplies , was echt aan het hamsteren
Schade :
8X bandage
10X M9 SD mag's
4X STANAG SD
8X Bloodbag
6X Morfine
8X Painkillers
2X M67
1X AKM
3X AKM mags
1X M1911
3X M1911 Mag
3X NV
12X raw meat
-Betreft hive
Ik zal even vragen ze hebben een eigen forum, als ik er vanavond even aan toe kom
Edit reactie server eigenaar :
Hi,
Yes we just update to hive 0.7.2 patch 1.7.2.4. This was at about 1 PM CET today.
[ Voor 63% gewijzigd door osmosis op 28-07-2012 18:11 ]
Paprika schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 15:29:
[...]
En je weet zeker dat de serverside 0.7.2 is?
Waar kan je dit zien dan? Dat het serverside 0.7.2 is.
[ Voor 9% gewijzigd door Winst op 28-07-2012 16:52 ]
Winst = Papie = ZeroT0ne

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 28-07-2012 16:53 ]
Watch out!Paprika schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:52:
Geen idee, hi-jack je server's host met een mes of zo(server teamspeak?).
We got a comedian over here!
Let's hope for the best
[ Voor 10% gewijzigd door Winst op 28-07-2012 18:22 ]
Winst = Papie = ZeroT0ne
Winst schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 18:22:
Nou, net even dat thread gelezen op het DayZ forum, wat gaat over bugs met de nieuwste server-side patch. Blijkbaar zijn er nog genoeg servers die niet 0.7.2 hebben draaien waardoor sommige dingen niet goed syncen. Ook zijn er al een paar die het wel hebben.
Let's hope for the best
Verwijderd
Beware of dubstep in DayZ!
En ik zit lekker vast bij het "Waiting for character"
Had ik ook last van, hier is hoe ik het heb opgelost:Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:23:
[video]
Beware of dubstep in DayZ!
En ik zit lekker vast bij het "Waiting for character"Thnx for remembering the meaning of Alpha...
ga naar steam>steamapps>common>arma 2 operation arrowhead> expansion>beta
hier zie je een bestand: arma2oa.exe
dit bestand plak je in de main folder van arma 2 operation arrowhead, (oude overschrijven)
en toen deet ie ut weer
Ik spawnde helaas in de middle of nowhere, dus ik heb een dik half uur gelopen tot ik iets tegenkwam waar aan ik kon zien waar ik was.
En toen brak een zombie mn been... en bleek al mn morfine opeens weg te zijn...

[ Voor 36% gewijzigd door ArnoAG op 28-07-2012 19:47 ]
Incompl te
Zijn er nog veel bugs verder in DayZ?
Kijk eerst wat filmpjes en meuk en lees je wat in voordat je totaal iets anders verwacht dan het is.DaanDH schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:49:
Is Arma2 het waard om te kopen voor deze mod? Want vindt € 25 nog wel een beetje veel.
Zijn er nog veel bugs verder in DayZ?
Ik vind het mijn 20 euro meer dan waard.
Verwijderd
Verwijderd
Worden jullie op één of andere manier gesponsord door BIS? Want ik denk dat door jullie, ze toch wel een half miljoen nieuwe versies verkocht hebben dankzij DayZ...Paprika schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:51:
~600.000 man vinden van wel. En als je geen bugs wilt kun je beter niet in de buurt komen...
[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 28-07-2012 20:19 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 28-07-2012 20:22 ]
Ja, eigenlijk is de mod veel te vroeg groot geworden. Nu loopt het internet vol van de mensen met butthurt die speciaal ARMA II hebben gekocht voor Day Z, zonder zich tot zich te laten doordringen dat het ALPHA software is. Dat gezanik over tenten enzo...Paprika schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:21:
Uiteraard zijn ze zich er volledig van bewust, maar het grote probleem is dan ook dat een simpele fout veel 'kost', richting de toekomst toe. Website die laatst een dag plat was, Hive die het uren niet of amper deed etc --> drama, big time. Media is het grootste probleem....
Day Z veranderd nu zowat elke week, ik persoonlijk vindt het juist leuk om erbij te zijn. Toen ik begon had je nog bandit skins (1.6 dacht ik).
Verwijderd
Maar toch is het een behoorlijke prestatie voor een onder- (of zelfs niet) betaald team. En is er een optie tot donatie dan? Want op de site zie ik ook niet echt iets van "Donate here".Paprika schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:21:
Uiteraard zijn ze zich er volledig van bewust, maar het grote probleem is dan ook dat een simpele fout veel 'kost', richting de toekomst toe. Website die laatst een dag plat was, Hive die het uren niet of amper deed etc --> drama, big time. Media is het grootste probleem....
En nu we toch bezig zijn, gaan jullie de weapon damage (van vooral de M1911 en .45) aanpassen of zo laten? Want ik overweeg sterk om sidearms nu gewoon niet meer te gebruiken...
Donaties zijn geen optie i.v.m. legal issues (zo bestaat DayZ nog altijd voor 99% uit modellen die Bohemia heeft gemaakt) en generieke drama. Als er 100 mensen een donatie doen zullen er minstens 10 zijn die zeggen: Yeah so I donated and lost my 50 cal cause <insert bug, drama, fout etc>, give it back please or I want my donation back.
De damage nerf was een patch van Bohemia. Of die nog aangepast worden binnen DayZ zal afhangen van feedack de komende tijd, gezien voor ieder wapen een DayZ class maken veel tijd kost en je dan nog meer drama krijgt gezien je dan al iedereen een specifieke versie van een beta moet laten draaien, om alles up2date te houden.
[ Voor 53% gewijzigd door Paprika op 28-07-2012 20:32 ]
Voor zo ver ik weet is headshot nog steeds 1hit-kill. En maakt over het algemeen minder geluid, gebruik het nog voor de zombies als ze in de weg staan, maar anders gebruik ik ze ook eigenlijk nauwelijks.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:29:
En nu we toch bezig zijn, gaan jullie de weapon damage (van vooral de M1911 en .45) aanpassen of zo laten? Want ik overweeg sterk om sidearms nu gewoon niet meer te gebruiken...
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Net bij Rogovo wist er toch nog eentje te ontsnappen!
Ik wil mijn m4 Silenced uit mijn backpack(coyote) halen en switchen voor de as50. Dit gebeurde terwijl ik voor een zombie zat. ik zie dat ik het verkeerde uitpak menu zit en klik het gear menu weg. Hele backpack weg.........
Heel apart. Hebben meer mensen hier last van of is dit gewoon een bug? Best vervelend wat er zat veel in de backpack.
Hmm. Als je zelf niet mee kunt praten, wordt het wel lastig natuurlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:15:
Wordt het alleen spelen wel een beetje zat, iemand zin om te teamen? Heb op het moment een as50 en dmr. Wil de dmr wel weggeven. Heb alleen geen mic maar kan wel gewoon ts downloaden en naar iemands anders instructies luisteren.
Je kan altijd de TS van tweakers joinen - maarja zelfde probleem... zelf praten is altijd leuker.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Verwijderd
ja dat dacht ik al, maar eens snel zo`n ding aanschaffen dan.Winst schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:50:
[...]
Hmm. Als je zelf niet mee kunt praten, wordt het wel lastig natuurlijk.
Je kan altijd de TS van tweakers joinen - maarja zelfde probleem... zelf praten is altijd leuker.
imho. maak een kickstarter project, and i'm inn!Paprika schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:18:
Nein, nouja voor een deel (Rocket zelf is een beetje moeilijk uit te leggen, verder kreeg hij E3 geregeld, krijgen hij, Matt en ik bv een hotel in Duitsland @ gamescom etc), maar bv de webserver komt uit mijn pocket en zowaar het hele project draait 'verlies'. Niemand van ons krijgt betaald en alles wat we nodig hebben kost ons geld.
Verwijderd
Dit kan gebeuren ja. Ik heb het wel eens als ik vlak voordat ik uitlog een wapen heb opgepakt. Dan schijnt het niet helemaal goed te gaan. Je moet dan eerst een tijdje rond hebben gelopen met het wapen, dat is tenminste hoe ik het ervaar.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 20:55:
Klopt het dat wapens verdwijnen die in bags zitten nadat je opnieuw inlogt? Ik ben mijn AKM nu 2x kwijt geraakt en een maat van me zijn fal -.-
Winst = Papie = ZeroT0ne
-Extreem veel artifacts
-Ik had netjes uitgelogd maar toen ik spawnde kwam ik in debug forrest, toen ik weer aborte en inlogde spawnde ik in Kamenko maar wel mat al mijn gear.
-Maten van mij zijn al 2 wapens kwijtgeraakt die we net switchen toen ze uitlogden (zoals hierboven ook wordt beschreven)
Verwijderd
Dus wanneer "saved" hij je character ongeveer?Paprika schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:13:
Dat is geen bug, maar gewoon een kosten/baten met serverload... Als iedere actie die je maakte voor communicatie zorgde zou je heel DayZ kunnen neerhalen door 20x beams te droppen en weer op te rapen.
Is het hele project relatief gezien over te zetten in een andere engine? Ik bedoel arma 2 is toch niet echt gemaakt voor de meeste ideeën die Rocket erin wil stoppen. En een kickstarter zou natuurlijk ook een uitkomt kunnen zijn om zo rechten voor een engine te kopen.En natuurlijk heb je nu het nadeel dat een Arma 2 patch nu voor bugs kan zorgen in dayz of het slechter maken van gameplay.Paprika schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:13:
Dat is geen bug, maar gewoon een kosten/baten met serverload... Als iedere actie die je maakte voor communicatie zorgde zou je heel DayZ kunnen neerhalen door 20x beams te droppen en weer op te rapen.
Maar wat Rocket ook besluit te doen ik hoop wel dat hij het zo realistisch houdt en je nog steeds erg moet opletten wat je doet
Verwijderd
+2 man bij Power station (waarbij ik een onmiddelijke logout gedaan heb aangezien ze instant begonnen te schieten met een full-auto
Alles is dan weg, de website is het enige dat overblijft....bloodlynx schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:20:
[...]
Is het hele project relatief gezien over te zetten in een andere engine?
Verwijderd

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 28-07-2012 21:26 ]
Lijkt mij overbodig.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:25:
Sowieso gaat er toch een tijd komen dat dat gebeurt? Ik denk dat er idd met een kickstarter project genoeg mensen zijn die de ontwikkeling willen steunen...
Bohemia heeft inmiddels wel in de gaten dat Day Z potentie heeft, en haar concurrenten ook... Er zal heus op enige wijze wel een commercieel project uit voortkomen, waar we met plezier opnieuw voor gaan betalen
Edit: zij het via een mod, waarbij de ARMA III mechanics worden uitgebreid om de mod te faciliteren, zij het langs de standalone weg.
[ Voor 11% gewijzigd door grilkip op 28-07-2012 21:40 ]
Verwijderd
Ik heb liever dat zoiets uit de grijpgrage handen van de grote bedrijven blijft, anders gaat het de verkeerde kant op. Zoals het nu is (de community nauw betrokken bij het hele DayZ gebeuren) zou dan wel eens kunnen verdwijnen...grilkip schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:35:
[...]
Lijkt mij overbodig.
Bohemia heeft inmiddels wel in de gaten dat Day Z potentie heeft, en haar concurrenten ook... Er zal heus op enige wijze wel een commercieel project uit voortkomen, waar we met plezier opnieuw voor gaan betalen
Maar bohemia heeft denk ik niet de middelen om het spel op zo'n niveau te brengen waar het spel naartoe kan.grilkip schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:35:
[...]
Lijkt mij overbodig.
Edit: zij het via een mod, waarbij de ARMA III mechanics worden uitgebreid om de mod te faciliteren, zij het langs de standalone weg.
Kijk maar naar de huidige ARMA II state ,dit werkt voor hardcore pc gamer en simulator fan maar het grote publiek haakt toch af terwijl Dayz echt een super grote game kan worden.
Het ene bedrijf is het andere niet.. Arma III kan gewoon gemod worden, de laatste battlefield was BF2 waarbij dat kon.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:43:
[...]
Ik heb liever dat zoiets uit de grijpgrage handen van de grote bedrijven blijft, anders gaat het de verkeerde kant op. Zoals het nu is (de community nauw betrokken bij het hele DayZ gebeuren) zou dan wel eens kunnen verdwijnen...
Een bedrijf als Bohemia zal dolblij zijn als een mod ervoor zorgt dat een spel beter verkoopt. Daarnaast is het de vraag of het 'grote publiek' wel iets te zoeken heeft in Day Z. Er is zeker animo voor dit spel, maar ik zie de huidige COD spelende jongvolwassenen nog niet zo snel inhaken.bloodlynx schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:47:
[...]
Maar bohemia heeft denk ik niet de middelen om het spel op zo'n niveau te brengen waar het spel naartoe kan.
Kijk maar naar de huidige ARMA II state ,dit werkt voor hardcore pc gamer en simulator fan maar het grote publiek haakt toch af terwijl Dayz echt een super grote game kan worden.
Er is een vraag, dus zal er een aanbod komen. Maar als je het spel bijbuigt zodanig dat het inspeelt naar de behoefte van de massa, dan blijft er niks over van wat de huidige liefhebbers juist waarderen.
Das nou ook niet helemaal eerlijk, een spel maken voor een groter publiek wil nog niet zeggen dat je het zo mainstream moet maken als call of duty er zit een HEEEEEEEEEEEEEL erg groot gebied tussen dayz en cod.grilkip schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:54:
Er is een vraag, dus zal er een aanbod komen. Maar als je het spel bijbuigt zodanig dat het inspeelt naar de behoefte van de massa, dan blijft er niks over van wat de huidige liefhebbers juist waarderen.
En dat hij bijv. met een andere engine het makkelijk heeft op bepaalde dingen te implementeren zonder dat je veel aanpassingen moet doen wil nog niet zeggen dat het realistische er af gaat.
! Snipen vanaf een heuveltje is vrijwel onmogelijk daarmee.Ircghost schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:11:
Ik heb vandaag sinds de nieuwe patch talloze bugs meegemaakt, een kleine opsomming:
-Extreem veel artifacts
EDIT: momenteel kan ik heel stary sobor niet zien hierdoor.
[ Voor 19% gewijzigd door Winst op 28-07-2012 22:18 ]
Winst = Papie = ZeroT0ne
Beperk de slowchat. Post alleen over de game en minder over het meeten in-game.
Voor de standalone kan men hier hier terecht