Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Persoonlijk vind ik dat het wel meevalt dat mensen niet voor objectives gaan. Bij domination op de PC tenminste. Maar als je op lobby leaderboard klikt, dan kun je ook de stats iedereen zien. Dus score/min, kd rate, points captured/defends. Daaruit kun je wel zien of iemand noob is of niet. Iedereen die onder de 400 score per minute heeft is gewoon een TDM player :(

Maar andere objective modes, zoals demolition vind ik hier superkut. In MW2 was dat mijn favoriete mode, maar in Black Ops 2 hebben ze dat verneukt. Ten eerste zijn de maps te klein ervoor. Ook staan de bomb sites in het midden van de map, in plaats van aan de kant van het verdedigende team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:41
Ahhh net de vriendin naar huis gebracht, dacht ik even fijn CoD te kunnen spelen zijn de servers offline. Achja, dan alvast maar wat kersversiering ophangen in de tussentijd.

Welke SMG heeft jullie voorkeur? Noem er 1. Ik kan eigenlijk nog niet kiezen, ik dacht dat ik de scorpion evo super zou vinden maar dit valt toch tegen. Hiervoor heb ik de MSMC veel gebruikt en de Vector K10.

Qua AR's vind ik de scar heerlijk spelen en de FAL in full auto mode is ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Timmetjuhs schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:44:
Ahhh net de vriendin naar huis gebracht, dacht ik even fijn CoD te kunnen spelen zijn de servers offline. Achja, dan alvast maar wat kersversiering ophangen in de tussentijd.

Welke SMG heeft jullie voorkeur? Noem er 1. Ik kan eigenlijk nog niet kiezen, ik dacht dat ik de scorpion evo super zou vinden maar dit valt toch tegen. Hiervoor heb ik de MSMC veel gebruikt en de Vector K10.

Qua AR's vind ik de scar heerlijk spelen en de FAL in full auto mode is ook super.
Vector K10 met Red dot, silencer en laser en AR-94 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:31
Dit zijn mijn beste guns 1 in iedere class:

Pistol: TAC-45 - Niets
Shotgun: KSG - Quickdraw, Red dot
SMG: MSMC - Quickdraw, Fastmag
Assault Rifle: AN-94 - Quickdraw, Fastmag
LMG: Nooit gebruikt - Niets
Sniper Rifle: DSR50 - Ballistic CPU

Op dit moment heb ik met de AN-94 de meeste kills uit mijn hoofd bijna 1200.

Echter gebruik ik op dot moment alleen nog maar DSR50+TEC-45 echt een helden set. Heb nog geen 1000kills met de DSR50 maar daar gaan we wel voor. Wel een accuracy van 46%.

Tevens heb ik onlangs een muis profiel gemaakt voor mijn muis de G700 en heb leanen gemapt aan twee van de 4 side buttons. Nu gebruik ik leanen bijna altijd met de sniper echt super handig.

[ Voor 7% gewijzigd door ndonkersloot op 09-12-2012 15:00 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
hehe log je in:ure are perm banned to play on our servers 2seconden later:servers are busy try again later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 19:31
Ik ben bezig om de gouden camo voor mijn MSMC te halen, dus speel nu even zonder perks en attachements. Ik had verwacht dat het moeilijk zou zijn maar eindig nog steeds 2e of 3e bij de meeste potjes. Not sure if i'm good or the rest is just crap.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
ChrisLNFF schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:33:
Ik ben bezig om de gouden camo voor mijn MSMC te halen, dus speel nu even zonder perks en attachements. Ik had verwacht dat het moeilijk zou zijn maar eindig nog steeds 2e of 3e bij de meeste potjes. Not sure if i'm good or the rest is just crap.....
Nope, het zijn de SMG's die OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Aan iedereen die SMG speelt en zich afvraagt of de rest nu zo slecht is of hun goed? Probeer gewoon iets anders dan een uberoverpowered wapen?

Ik heb ook mijn gouden FAL, en als je eenmaal zo gewend bent aan een wapen dan is het dan ook niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Volgens mij is de update nu ook live voor PC met wat nerfs? Zag dat de versie nummer veranderd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tiwazz schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:22:
Volgens mij is de update nu ook live voor PC met wat nerfs? Zag dat de versie nummer veranderd was.
Ik zie nog steeds dezelfde versie anders. 21.410.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:11
steel123 schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:50:
Aan iedereen die SMG speelt en zich afvraagt of de rest nu zo slecht is of hun goed? Probeer gewoon iets anders dan een uberoverpowered wapen?

Ik heb ook mijn gouden FAL, en als je eenmaal zo gewend bent aan een wapen dan is het dan ook niet moeilijk.
Dual wield Silenced (!) Executioners or go home. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 09-12-2012 21:36 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:56
Tiwazz schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:22:
Was UAV nou niet " duurder " geworden. Volgens mij is hij nog steeds hetzelfde als eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
R0y. schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:00:
[...]

Was UAV nou niet " duurder " geworden. Volgens mij is hij nog steeds hetzelfde als eerst...
Indeed, ik zal het versie nummer wel niet goed onthouden hebben denk ik. Is er al een reden bekend waarom de servers down waren vanmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:05
Ik heb toch het gevoel dat de SCAR H beter is dan de AN94. Ik merk wel dat hits van een tegenstander je sneller je aim aantast. Nog maar even testen en dan de FAL afronden op goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
reemprive schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:07:
Ik heb toch het gevoel dat de SCAR H beter is dan de AN94. Ik merk wel dat hits van een tegenstander je sneller je aim aantast. Nog maar even testen en dan de FAL afronden op goud.
Altijd toughness gebruiken. Vooral met de SCAR-H omdat je op het hoofd wil mikken. Één keer geraakt worden en je bent de Sjaak zonder toughness. :)

Hoewel het denk iets minder sterk is dan hardened pro uit BO1 (daar was het 90% minder view kick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03
steel123 schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:50:

Nou ik weet natuurlijk niet in welke servers jij terecht komt , maar ik speel eigenlijk alleen maar kill confirmed ( ctf en domination werkt niet aangezien iedereen voor zichzelf bezig is ) en als ik ff een gemiddelde mag gokken zijn er van de 12 spelers 2-3 snipers , 6-7 Smg'ers en 2-3 shotgunners (die laatste vooral in geschikte maps wat meer ) dus mag ik er vanuit gaan dat ik met een smg heel goed kan zien hoe goed ( of hoe slecht ik ben) , want zie maar zeldzaam mensen met een assault of machine gun rondrennen.

Snap ook niet dat je kan zeggen dat iemand overpowered is met een smg als iedereen iets van 70-80 % hetzelfde gebruikt. Natuurlijk is de gun zelf ! wel overpowered ;) Ik kan nu net een beetje meekomen dus ik zal niet wisselen zolang het niet hoeft , maar k/d is echt het eerste waar naar gekeken wordt en jammer genoeg niet de confirms en denies die je met alle macht probeert te verzamelen. Toen ik begon op 0,55 werd er nog hard om gelachen.. Niet dat ik er mee zit, maar het geeft wel aan hoe de gemiddelse BO speler denkt.

Ben bezig mijn MCMC op gold te krijgen , maar die bloodthirsty lukt me niet aangezien ik best snel dood blijf gaan. Ben al blij als ik 3 kills in 1 run krijg. 5 kills lukt me echt alleen maar met de shotgun.

Weet iemand trouwens als je een server mute dat ze dan jou ( en je party ) ook niet meer horen ? Hoor mensen vaak zo dom lullen dat ik het idee krijg dat ze niet het gevoel hebben dat iedereen meeluistert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Beakzz schreef op maandag 10 december 2012 @ 02:47:
[...]
Weet iemand trouwens als je een server mute dat ze dan jou ( en je party ) ook niet meer horen ? Hoor mensen vaak zo dom lullen dat ik het idee krijg dat ze niet het gevoel hebben dat iedereen meeluistert ?
Ik denk dat 99% van de spelers ingame voice uit heeft staan, ik ken iig niemand die het aan heeft.
Wij gebruiken Teamspeak, randoms kramen alleen maar onzin uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:50
zaterdag nog paar potjes gespeeld, kwam telkens op hijacked uit, gewoon iets van 6 keer achter elkaar(paar keer game geleaved vanwege te veel SMG's en campers en zo).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk weekendje gegamed weer met me SMG bijna alles eerste geworden. Ook ff met de Dutch Eagles beetje kort das wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Enige moment waarop ik even kon en wilde gamen van zondagmiddag @14:30 met dit als gevolg:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9Q5IklJAeQ3RoyJ4176r4yJQ/full.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Frostbite op 10-12-2012 09:24 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:27

mvds

Totally awesome!

Ben bezig mijn MCMC op gold te krijgen , maar die bloodthirsty lukt me niet aangezien ik best snel dood blijf gaan. Ben al blij als ik 3 kills in 1 run krijg. 5 kills lukt me echt alleen maar met de shotgun.
Het is trouwens MSMC ;) Maar geeft niks... Wat bij mij hielp was spelen met Ghost :) Ik heb er ook lang over gedaan, maar toen ik eenmaal met Ghost speelde had ik ze zo binnen.

Ik ben nu met mijn grootste uitdaging bezig :P Dat burst smg ding... Heerlijk wapen, maar niet voor mij. Ik ben een rasechte sprayer, en burst wapens werken voor mij echt niet, en als ik dan eindelijk eens een kill heb is het maar zelden een headshot :P

Misschien die maar eens op hardcore gaan proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Gisteren op de server problemen na toch redelijk wat kunnen spelen. Ook enkele party games gedaan wat best leuk is voor de afwisseling. Ook league play eens geprobeerd, het duurt wel belachelijk lang voordat een match begint en je genoeg personen hebt. Ook heb ik nog wat met smg's liggen spelen en kijken welke mij tot nu toe het beste bevalt. Dit lijkt toch de PDW-57 te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Lekker zeg. Ik speel altijd hardcore dus word weleens gekickt wegens friendlies. Soms join ik een party en die leaved ook voortijdig de game. Nu heb ik een probation gedoe aan mijn broek, moet ik constant wachten tot ik kan gamen pfff

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Snap ook niet dat je kan zeggen dat iemand overpowered is met een smg als iedereen iets van 70-80 % hetzelfde gebruikt. Natuurlijk is de gun zelf ! wel overpowered ;) Ik kan nu net een beetje meekomen dus ik zal niet wisselen zolang het niet hoeft , maar k/d is echt het eerste waar naar gekeken wordt en jammer genoeg niet de confirms en denies die je met alle macht probeert te verzamelen. Toen ik begon op 0,55 werd er nog hard om gelachen.. Niet dat ik er mee zit, maar het geeft wel aan hoe de gemiddelse BO speler denkt.

Als 70-80% van de mensen SMG's gebruikt dan wil dat juist wel zeggen dat ze overpowered zijn. Ik vind het zeer jammer van Treyarch dat de balans in Black Ops 2 zo ver te zoeken is. Mijn vorige CoD game was MW2 en dit was zeer gebalanceerd. Met elk wapen kon je gemakkelijk mee en ook bijna elk wapen werd gebruikt.

Ik speel wel ongeveer 95% van de tijd domination. Bij team deathmatch vind ik altijd dat je zo doelloos rondloopt. Maar ik neem aan dat je nog maar redelijk recent FPS games speelt, dus het komt allemaal wel.

En ik kijk zeker niet alleen naar kd rate, ik kijk altijd naar lobby leaderboard bij domination. En dan staat er gewoon score/minute en dat is de belangrijkste stat. Bij mij is deze momenteel 413 score/minute wat in 95% van de gevallen de hoogste in de lobby is.
Hij zou hoger kunnen zijn, maar ik speel de laatste tijd veel sniper en daar ben ik duidelijk minder goed in. Als ik alleen mijn FAL zou spelen dan zou die score/min waarschijnlijk 450+ zijn. Ik ga ook altijd voor objectives, ben nagenoeg altijd eerste in mijn team. Met vaak meeste kills en altijd meeste captures/defends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

steel123 schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:36:
Persoonlijk vind ik dat het wel meevalt dat mensen niet voor objectives gaan. Bij domination op de PC tenminste. Maar als je op lobby leaderboard klikt, dan kun je ook de stats iedereen zien. Dus score/min, kd rate, points captured/defends. Daaruit kun je wel zien of iemand noob is of niet. Iedereen die onder de 400 score per minute heeft is gewoon een TDM player :(
Pardon, <400 spm is een TDM player? Dat slaat nergens op, spm is niet gamemode gerelateerd dus op basis daarvan kan je geen conclusie trekken, misschien wel als je kijkt naar "spm+caps/defends" maar spm zelf zegt niks.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Frentik schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:07:
[...]
Pardon, <400 spm is een TDM player? Dat slaat nergens op, spm is niet gamemode gerelateerd dus op basis daarvan kan je geen conclusie trekken, misschien wel als je kijkt naar "spm+caps/defends" maar spm zelf zegt niks.
Idd,

Kill Confirmed
Kill Confirmed

team Deathmatch:
TD

Als ik dus KC doe speel ik voor de objectives en TD gewoon voor de kills

Gemiddeld heb ik iets van 350 SPM maar vind mezelf geen TD speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Kill confirmed kun je nauwelijks een objectivemodus noemen, imo.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
MicScott schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:38:
Kill confirmed kun je nauwelijks een objectivemodus noemen, imo.
Haha ik zie er zat lopen die geen tags oppakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:50
wimpie007 schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:42:
[...]

Haha ik zie er zat lopen die geen tags oppakken
hey, ik vind dat altijd alleen maar mooi, zorgt ervoor dat ik sneller mijn scorestreaks heb :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Martin0 schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:43:
[...]

hey, ik vind dat altijd alleen maar mooi, zorgt ervoor dat ik sneller mijn scorestreaks heb :)
True! ben ik ook altijd blij mee, zeer goede toevoeging dat dit meetelt voor je scorestreak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
steel123 schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:00:
[...]

Als 70-80% van de mensen SMG's gebruikt dan wil dat juist wel zeggen dat ze overpowered zijn. Ik vind het zeer jammer van Treyarch dat de balans in Black Ops 2 zo ver te zoeken is. Mijn vorige CoD game was MW2 en dit was zeer gebalanceerd. Met elk wapen kon je gemakkelijk mee en ook bijna elk wapen werd gebruikt.

Ik speel wel ongeveer 95% van de tijd domination. Bij team deathmatch vind ik altijd dat je zo doelloos rondloopt. Maar ik neem aan dat je nog maar redelijk recent FPS games speelt, dus het komt allemaal wel.

En ik kijk zeker niet alleen naar kd rate, ik kijk altijd naar lobby leaderboard bij domination. En dan staat er gewoon score/minute en dat is de belangrijkste stat. Bij mij is deze momenteel 413 score/minute wat in 95% van de gevallen de hoogste in de lobby is.
Hij zou hoger kunnen zijn, maar ik speel de laatste tijd veel sniper en daar ben ik duidelijk minder goed in. Als ik alleen mijn FAL zou spelen dan zou die score/min waarschijnlijk 450+ zijn. Ik ga ook altijd voor objectives, ben nagenoeg altijd eerste in mijn team. Met vaak meeste kills en altijd meeste captures/defends.
Ik heb een SPM van 450 en speel geen TDM en geen KC. Alleen Domination en Hardpoint. Pak gewoon de vlaggen tijdens een match, maak een zooi kills en gooi mijn scorestreaks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Frentik schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:07:Pardon, <400 spm is een TDM player? Dat slaat nergens op, spm is niet gamemode gerelateerd dus op basis daarvan kan je geen conclusie trekken, misschien wel als je kijkt naar "spm+caps/defends" maar spm zelf zegt niks.
Zijn jullie achterlijk?
Score per minute is altijd game mode gerelateerd??
Dus als je in een domination lobby bent, kun je zo op lobby leaderboard klikken.
Daar staat dan alleen de stats(score/minute) die de andere spelers in Domination gehaald hebben.
Dus ik bedoel meer dat iemand in Domination met minder dan 350/400 score per minute heeft niet echt voor objectives gaat. Maar meer Team Deathmatch aan het spelen is tijdens Domination.

Natuurlijk is score per minute verschillend per game mode, ik had ook niet voor niks gezegd dat het over domination ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:05
Ik denk dat de helft niet doorheeft dat een deny of confirm zorgt dat je en potje wint, meer scorestreaks haalt en dus meer XP verdient. Ik zie ook veel mensen zitten snipen op lange afstand, bij KC levert je dat vrij weinig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
steel123 schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:35:
[...]

Zijn jullie achterlijk?
Dus als je in een domination lobby bent, kun je zo op lobby leaderboard klikken.
Daar staat dan alleen de stats(score/minute) die de andere spelers in Domination gehaald hebben.
Dus ik bedoel meer dat iemand in Domination met minder dan 350/400 score per minute heeft niet echt voor objectives gaat. Maar meer Team Deathmatch aan het spelen is tijdens Domination.

Natuurlijk is score per minute verschillend per game mode, ik had ook niet voor niks gezegd dat het over domination ging.
SPM is niet echt verschillend meer tussen gamemodes. Je krijgt ongeveer 100-200 punten per gamemode objective complete, 50-100 per 'nutteloze' kill, 100-125 per nuttige kill. Dus je SPM zou in elke gamemode wel ongeveer hetzelfde zijn als je redelijk constant bent in elke gamemode die je speelt. Zo is het in ieder geval voor mij. En als ik zo in mijn vriendenlijst kijkt is er maar één iemand anders die ook globaal een SPM van meer dan 400 heeft volgens mij. Boven de 400 = gewoon goed bezig (hoewel er wel trucjes zijn om je SPM een schop te geven zoals lage killstreaks die punten voor je farmen zoals UAV/CUAV/Guardian). 200-300 is gewoon gemiddeld. Boven 500 = nolife farmer. Of ik speel gewoon met allemaal TDM nubnabs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Gundogan schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:50:
[...]

SPM is niet echt verschillend meer tussen gamemodes. Je krijgt ongeveer 100-200 punten per gamemode objective complete, 50-100 per 'nutteloze' kill, 100-125 per nuttige kill. Dus je SPM zou in elke gamemode wel ongeveer hetzelfde zijn als je redelijk constant bent in elke gamemode die je speelt. Zo is het in ieder geval voor mij. En als ik zo in mijn vriendenlijst kijkt is er maar één iemand anders die ook globaal een SPM van meer dan 400 heeft volgens mij. Boven de 400 = gewoon goed bezig (hoewel er wel trucjes zijn om je SPM een schop te geven zoals lage killstreaks die punten voor je farmen zoals UAV/CUAV/Guardian). 200-300 is gewoon gemiddeld. Boven 500 = nolife farmer. Of ik speel gewoon met allemaal TDM nubnabs. :+
Neeh ik ben gewoon nog steeds niet helemaal gewend aan BO2 dus ik ben gewoon slecht :P

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Lonestander schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:15:
[...]

Neeh ik ben gewoon nog steeds niet helemaal gewend aan BO2 dus ik ben gewoon slecht :P
Hier kan ik me helemaal in vinden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

steel123 schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:35:
Zijn jullie achterlijk?

Lekkere manier van communiceren heb jij, maar voor de duidelijkheid 1) Nee ik ben niet achterlijk en 2) ik wist idd niet dat spm game mode afhankelijk was omdat ik daar eigenlijk nooit zo op let. Maar dan nog ben ik het niet eens met je stelling dat een spm<350/400 (je wordt al minder streng) betekend dat je een TDM speler bent. In onze party zit regelmatig een belg die altijd voor de objectives (DOM) gaat, tot vervelens toe soms :P , echter is zijn spm 'slechts' 250-300 maar hij is absoluut geen TDM speler.

Maar aangezien je een PC speler bent zou ik zeggen join ons eens :) steamprofile staat in mijn sig en de GoT Steam groep is vast ook wel ergens te vinden...

[ Voor 6% gewijzigd door Frentik op 10-12-2012 16:55 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Sc0rPi0N schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:18:
Enige moment waarop ik even kon en wilde gamen van zondagmiddag @14:30 met dit als gevolg:

[afbeelding]
Ja was vanmiddag ook weer drama. 1 keer hard gedisconnect en daarna in verschillende lobbys enorm veel Lag, heel irritant. Moet zeggen dat ik dat bij MW3 nooit heb meegemaakt, ook niet in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Frentik schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:54:
[...]
In onze party zit regelmatig een belg die altijd voor de objectives (DOM) gaat, tot vervelens toe soms :P , echter is zijn spm 'slechts' 250-300 maar hij is absoluut geen TDM speler.
Hier hetzelfde, ik speel toch echt op de objectives en mijn SPM is 325 voor Domination... Dat krijg je als je continu captured en dan op de laatste seconde word je kapot gespammed met granaten/semtex :+

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik heb ook niet voor niets altijd Flak Jacket. Domination spelen zonder die perk is bijna onmogelijk(als je continue captured tenminste).

Ik heb je toegevoegd Frentik, maar weet niet wat die GoT groep is.

Let wel, ik speel nooit met SMG. Ben de laatste tijd een vervanger aan het zoeken voor mijn FAL, maar dat is erg moeilijk aangezien de rest van de assault bagger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
steel123 schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:12:
Ik heb ook niet voor niets altijd Flak Jacket. Domination spelen zonder die perk is bijna onmogelijk(als je continue captured tenminste).

Ik heb je toegevoegd Frentik, maar weet niet wat die GoT groep is.

Let wel, ik speel nooit met SMG. Ben de laatste tijd een vervanger aan het zoeken voor mijn FAL, maar dat is erg moeilijk aangezien de rest van de assault bagger zijn.
Ik vermaak me erg met de MTAR? :) Type 25 (geloof ik) speelt ook wel lekker.. Andere AR's zit me niet zo mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
obsidian schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:33:
[...]

Het is trouwens MSMC ;) Maar geeft niks... Wat bij mij hielp was spelen met Ghost :) Ik heb er ook lang over gedaan, maar toen ik eenmaal met Ghost speelde had ik ze zo binnen.

Ik ben nu met mijn grootste uitdaging bezig :P Dat burst smg ding... Heerlijk wapen, maar niet voor mij. Ik ben een rasechte sprayer, en burst wapens werken voor mij echt niet, en als ik dan eindelijk eens een kill heb is het maar zelden een headshot :P

Misschien die maar eens op hardcore gaan proberen :P
Heb de gouden MSMC inmiddels binnen, binnen een paar uurtjes gehaald. Ik had alle andere camo's al, behalve die 2 die je zonder perks en attachements nog moest halen. Best lastig in het begin, maar ook dat went wel weer. Nu wel weer gewoon laser en silencer opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een PC en een PS3 staan, welk platform is nou het meest aan te raden? (manier van besturen even los hier van)
Normaal speel ik shooters op de PC, maar wil eigenlijk wel eens achter een flinke TV knallen lekker op de bank. :)
Ik heb het dan met name over het multi-player gedeelte, hoor verschillende berichten hierover en vraag me af of 1 van die 2 platformen stuk beter is dan de ander.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:49:
Ik heb hier een PC en een PS3 staan, welk platform is nou het meest aan te raden? (manier van besturen even los hier van)
Normaal speel ik shooters op de PC, maar wil eigenlijk wel eens achter een flinke TV knallen lekker op de bank. :)
Ik heb het dan met name over het multi-player gedeelte, hoor verschillende berichten hierover en vraag me af of 1 van die 2 platformen stuk beter is dan de ander.
PC aansluiten op je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:49:
Qua besturing is een PC beter. Nou ja qua accuraat zijn. Qua lekker ontspannen kies ik voor een controller. Qua gemak is PS3 beter want schijf er in = gaan. Geen drive updates, geen Windows updates en algemene updates die op de PC zitten. Tijd is geld. :o

Grootste verschil is de besturing. Want zoals al aangegeven kan je je PC aan de TV hangen. Er zijn wel muizen voor PS3 maar die zijn niet hetzelfde als een 'echte' muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

R0y. schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:47:
Ik vermaak me erg met de MTAR? :) Type 25 (geloof ik) speelt ook wel lekker.. Andere AR's zit me niet zo mee...
Ik heb gister toch maar weer eens de MTAR geprobeerd en ik moet zeggen dat hij me supergoed bevalt. Het eerste potje dat ik hem gebruikte was met Frentik en wat andere tweakers en ik was gelijk eerste geworden :+

Daarna nog het beste potje in mijn Black Ops 2 carriere gehad met de MTAR. Op domination 45 kills 2 deaths en een eindscore van 8000+. Op de een of andere manier lukte alles 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Ik zit te twijfelen: perk unlock... Ghost of Flak jacket... ... Speel alleen maar Domination en soms FFA. Ben nog geen level 55 dus weet niet hoeveel ik aan de huidige ghost perk heb... Maar flak Jacket kan ook vaak genoeg je leven redden in de game. Ieamand eens suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik gebruik vaker Tactical Mask dan Flak Jacket eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Ik gebruik flak jacket en tactical mask eigenlijk altijd in domination. Hoeveel granades er wel niet gegooit worden als je ligt te cappen. Dan heb je gewoon flak jacket nodig in mijn ogen. Als je ghost wilt gaan gebruiken zou je meer als TDM gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:18
ik heb Ghost unlockt . Ik gebruik het nooit
Ik speel 99% domination en gebruik nooit flack jacket.
vorige keer da an-94 meegenomen.
Wat zal ik nou is meenemen?

[ Voor 24% gewijzigd door chimera2 op 11-12-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

KSG :) Lekker voor noob uitgescholden worden! :*)

icm flak, tough, mask
laser sight erop en long barrel...

hoppaaaaa!!!

Oh ja, als ik dan toch al uitgescholden word, dan ook maar dual wield KAP40 erbij :P

En als ik ECHT zin heb om te zieken, en dat komt best vaak voor, dan loop ik met mijn gouden mesje :)
en dan alle perks om zo lang en snel mogelijk te kunnen rennen :D

[ Voor 28% gewijzigd door mvds op 11-12-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik ben nu prestige 1 lvl 19 en zie onderin dat ik kan perm unlocken. Maar hoe kan ik nu bijv. ghost perm unlocken dan?

Nog een vraag, weet iemand hoe je meer ping bars kan krijgen net zoals bij mw2? Zodat je beter kan zien wat je connectie is.

[ Voor 35% gewijzigd door Blue_Fear op 11-12-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Speel ook standaard met Flak Jacket en Tactical Mask, de beste perks voor modussen als Domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Blue_Fear schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:54:
Ik ben nu prestige 1 lvl 19 en zie onderin dat ik kan perm unlocken. Maar hoe kan ik nu bijv. ghost perm unlocken dan?
Je kunt maar één ding permanent unlocken per prestige, dus denk er goed over na. Als je het weet, ga je naar create a class en zoek je wat je wilt unlocken, net als altijd, dan klik je erop en zie je linksonder in beeld "Unlock permanently", en daar klik je dan op met de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Supremedch schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:03:
Speel ook standaard met Flak Jacket en Tactical Mask, de beste perks voor modussen als Domination.
Mwa meestal pakken we toch alleen de 1e 2 punten. En de tegenstander komt er nieteens bij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Hoe kan je na het prestigen een extra class slot krijgen? Je kan hierin toch ook 1 ding kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
bij hetzelfde tabje als prestige.
Daar kan je reset all stats doen
Extra class
of al je tokens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
okey bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Supremedch schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:03:
Mma twijfel... Flak jacket was tot nu toe voor mij een must... Ghost nog niet kunnen proberen maar lijkt me als je solo speelt dan weer fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
ThePupD schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:34:
[...]

Mma twijfel... Flak jacket was tot nu toe voor mij een must... Ghost nog niet kunnen proberen maar lijkt me als je solo speelt dan weer fijn.
Gewoon beide nemen. :Y

Gisteren ook weer jammer: mooi potje HQ met full party vs full party en iedereen aan elkaar gewaagd en vol voor de objectives (de andere party had iemand met 22k kills alleen al in HQ oO). Stond iets van 110-100 en poef.....server crash en niks in theater. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Farscape2 schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:35:
[...]

Hier hetzelfde, ik speel toch echt op de objectives en mijn SPM is 325 voor Domination... Dat krijg je als je continu captured en dan op de laatste seconde word je kapot gespammed met granaten/semtex :+
en dan NOG voor noob en gay uitgemaakt worden hahah

was gezellig!

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:11:
[...]

Mwa meestal pakken we toch alleen de 1e 2 punten. En de tegenstander komt er nieteens bij in de buurt.
was je de gister ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

aron225 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:41:
[...]

en dan NOG voor noob en gay uitgemaakt worden hahah

was gezellig!
Dat krijg je met akimbo KAP40's >:) was zeker gezellig, mensen ragen om jou :)

Ach ja als je iets goed doet wordt je sowieso uitgemaakt voor noob, maakt niet uit met welk soort wapen, iedereen blijft een noob volgens velen.

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik wil altijd wel tactical mask meenemen in domination, maar ik kan eigenlijk niet zonder dexterity. Ik zit altijd in aiming down sight. Dit komt door mijn vorige CoD game, MW2 of door Battlefield 3. In MW2 had ik ook ALTIJD de slight of hand perk. En het sneller klimmen is op zich ook wel handig met dexterity.

Ik zou het snappen als je een smg speelt met laser sight, maar eerlijk gezegd gebruiken alleen matige/gemiddelde spelers dat. De meeste die elke match 1e staan gebruiken geen smg+laser. Natuurlijk is er wel iemand die een keer eerste staat met smg+laser, maar persoonlijk word ik zelden meer gekilled door die setup.

Daarnaast vind ik Stock ook niet voor niets de beste attachment voor elk wapen. En domination spelen zonder Flak Jacket? Je speelt zeker alleen in een party met 4+ man?
Persoonlijk vind ik dat saai, gisteravond heb ik even meegedaan met andere tweakers. Dat was in een 5-6 man party, de eerste 3 potjes was ik evengoed eerste geworden, maar het was toch veel saaier dan solo spelen. Met zoveel man in het een party is het te makkelijk. Het liefst speel ik alleen of hooguit met 1 iemand anders samen.

En ja, je word met elk wapen noob genoemd. Als ik mijn semi-auto FAL OSW speel met Quickdraw en Stock dan word ik ook 50% van de keren dat je commentaar krijgt noob genoemd met je OP wapen. Ok, de andere 50% zijn mensen die respect voor je hebben. En ik vind het geweldig om achteraf al die SMG'ers van de tegenstander voor de gek te houden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
steel123 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:51:
...
Ik zou het snappen als je een smg speelt met laser sight, maar eerlijk gezegd gebruiken alleen matige/gemiddelde spelers dat. De meeste die elke match 1e staan gebruiken geen smg+laser. Natuurlijk is er wel iemand die een keer eerste staat met smg+laser, maar persoonlijk word ik zelden meer gekilled door die setup.

...
8)7
Ach ja, je hebt mensen die goed zijn met ADS en je hebt mensen die goed on target kunnen blijven terwijl ze "strafen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Laatst online: 19-05-2024
ik moet altijd enorm lachen als ik deze thread lees en mensen hoor klagen over voor noob te worden uitgemaakt of die zich he-le-maal opwinden over campers, of juist rushers, of whatever (tis namelijk altijd wel iets te vinden om over te klagen als je zelf echt hard aan't zuigen bent...).
.
terwijl ik toch ook de indruk krijg dat veel van die klagers al volwassen zijn of zich eigenlijk wel al zo zouden moeten gedragen.

c'mon, het is maar een spelletje jongens! :D :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gaat je mond spoelen! Tss, maar een spelletje... It's a way of life man!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
MicScott schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:10:
[...]

Je kunt maar één ding permanent unlocken per prestige, dus denk er goed over na. Als je het weet, ga je naar create a class en zoek je wat je wilt unlocken, net als altijd, dan klik je erop en zie je linksonder in beeld "Unlock permanently", en daar klik je dan op met de muis.
Was het niet, of een unlock, extra class of reset al stats..

En resetten deze nadat je bijv. bij prestige 2 komt weer? Of blijf je die dan voor altijd houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

R0y. schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:40:
[...]

Was het niet, of een unlock, extra class of reset al stats..

En resetten deze nadat je bijv. bij prestige 2 komt weer? Of blijf je die dan voor altijd houden?
De unlock krijg je altijd, dan moet je nog kiezen tussen een extra class, stat reset of je unlock tokens terug. Maar de unlock krijg je sowieso, en je houdt die unlock inderdaad ook in je volgende prestiges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik doe sowieso altijd extra class. Tijdens een prestige krijg je meer dan genoeg unlock tokens om alles te unlocken wat je wilt gebruiken. Van de stats reset zie ik het nut niet in, misschien als je de allerlaatste prestige ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farscape2 schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:35:
[...]

Ik tik bijna de 400 aan en doe precies hetzelfde, behalve kapot genade worden ;). En dan ben ik nog vaak degene die mijn buddies op het punt covered (ar speler, zij smg/shotgun). Die hebben 400, 600 en 700 spm. Wij spelen allemaal met hardline en tactical masks...dus geen flak jackets. Daarnaast natuurlijk dexterity.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik zit gemiddeld vrij laag kwa score per minute, maar dat komt omdat ik erg veel hardcore search & destroy speel, waar je gewoon niet zo snel punten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
ik snap niet waarom mensen zich niet gewoon aan objectives kunnen houden, er zijn zoveel speel opties. Altijd als ik rambo wil uithangen ga ik mercenary moshpit spelen, every man for himself. wil ik wat meer team aspect, lekker team deathmatch... ik vlieg van gamemodus naar gamemodus, net hoe de wint staat. Waarom mensen met Domination of CTF dat niet doen en alleen maar kills proberen te krijgen is mij echt een raadsel, kies dan wat dat gewoon bij je speelstyle past!

Laatste tijd op PC erg veel last van die Morphing dudes! Reporten of niet? Kan dat lag zijn? of is het echt gewoon een cheat?

(sorry moest even ventileren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Even een vraagje tussendoor voor de BO2 spelers.
Ik heb met veel plezier BO1 gedaan, prestige 11 en speel het nog regelmatig.

Nu denk ik er over om Bo2 te halen, maar twijfel nog een beetje en misschien kan iemand mijn twijfel wegnemen. Ik heb MW3 gekocht voor de retailprice, maar deze viel me zo ontzettend tegen, en wil niet nog eens zo'n miskoop maken.

De reden dat MW3 mij tegenviel waren de frustraties van de spawns, de slechte maps, en de lelijke graphics. Het laatst vind ik nog het minst erg, omdat de gameplay in zo'n spel belangrijker voor mij is.

Dus ik vroeg me af of BO2 meer lijkt op BO1 dan op MW3, en wat er allemaal nog beter is aan BO2 dan BO1.

Verder lijkt het mij dat het spel op STEAM gespeeld moet worden, maar kan ik in STEAM net als in ORIGIN een key verzilveren? Want ik ben eigenlijk niet van plan om er 60 euro voor te betalen als dat ook 40 euro kan zijn.

Zo ja, waar kan ik dan het beste via iDeal een key halen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik snap heel goed waarom mensen die op kills geilen juist objective based gameplay uitzoeken om te joinen. Weet je wel hoe makkelijk het is om kills te krijgen als je weet waar je tegenstanders zich zullen verzamelen?

Je spawned, rent naar de objective, en gaat lekker liggen campen... Hoppa, weer een paar kills erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ameesters schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:35:
Laatste tijd op PC erg veel last van die Morphing dudes! Reporten of niet? Kan dat lag zijn? of is het echt gewoon een cheat?
Volgens mij komt het omdat mensen steeds meer doorkrijgen hoe lag compensation werkt. Dus zorg nadat je gejoined bent voor een slechte ping, en het spel zorgt ervoor dat je zo goed als onsterfelijk bent....

Dus spel starten, game joinen, en vervolgens je inet verbinding dichttrekken door wat downloads te starten.

Hoppa, instant god-mode!

En voor mensen die dit niet geloven... try it yourself and you'll see :) Je kan niet geraakt worden, want jouw hitboxes zitten niet op de plek als waar jouw tegenstander jou ziet. Mensen schieten letterlijk dwars door je heen.... Omgekeerd kan je bijna niet misschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Laatst online: 19-05-2024
dat klinkt me bekend in de oren: een maat van me had vorige week zn downloads vergeten uit te zetten toen hij ging spelen en het schijnt dat hij daarna een top verbinding had en het spelen hem opvallend goed afging.

mss zit er dus idd wel wat in om kunstmatig je eigen verbinding te nekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
stinky1701 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:52:
dat klinkt me bekend in de oren: een maat van me had vorige week zn downloads vergeten uit te zetten toen hij ging spelen en het schijnt dat hij daarna een top verbinding had en het spelen hem opvallend goed afging.

Redelijke uitdaging als je op 100/100 zit 8)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

FragNeck schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:42:

Nu denk ik er over om Bo2 te halen, maar twijfel nog een beetje en misschien kan iemand mijn twijfel wegnemen. Ik heb MW3 gekocht voor de retailprice, maar deze viel me zo ontzettend tegen, en wil niet nog eens zo'n miskoop maken.
Nu is het natuurlijk enorm persoonlijk, maar ook ik vond MW3 een gigantische tegenvaller na BO1 heel veel gespeeld te hebben. Zo erg zelfs dat ik het maar een uur of 30 heb gespeeld, vergeleken met 700+ uur B)1.

Allereerst moet ik erbij zeggen dat de maps in BO2 over het algemeen wat kleiner zijn dan die in BO1, maar mijn persoonlijke mening is dat BO2 weer helemaal awesome is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:07:
[...]

Ik tik bijna de 400 aan en doe precies hetzelfde, behalve kapot genade worden ;). En dan ben ik nog vaak degene die mijn buddies op het punt covered (ar speler, zij smg/shotgun). Die hebben 400, 600 en 700 spm. Wij spelen allemaal met hardline en tactical masks...dus geen flak jackets. Daarnaast natuurlijk dexterity.
Ik heb Lightweight + Hardline, Toughness, Extreme Conditiong + Tactical Mask eigenlijk als standaard setje perks draaien. Flack Jacket heb ik in een classe zitten voor als het niet wil lukken met een game... Meestal is het dan al zo verboerd dat ik mijn score nog een beetje acceptabel kan krijgen, maar niet echt hoog...

Als je veel met vrienden games joined dan is het denk ik ook makkelijker dan regelmatig hopen of je met een paar mensen zit die wel voor het spel gaan of dat je omringd bent met k/d hunters, campers of ronduit slechte mensen.
ameesters schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:35:

Eigenlijk alleen vandaag heel veel last van gehad, gasten die duidelijk een meter of 6 van je vandaan zijn, schiet een keer of 4, allemaal hitmarkers, en instant staat ie recht voor je, mes in je (killcam laat zien dat je nog niet eens was begonnen met schieten dus lag of te hevige comp op hun lag)... en dan zijn het telkens 1 of 2 spelers in een match die dit hebben. Waarschijnlijk zijn ze de lag comp goed aan het misbruiken, ah well, wennen we ook wel weer aan :)

Is het misschien een idee om de startpost aan te passen met het hele Prestige/Weapon Prestige verhaal en enkele andere veel voorkomende vragen? Of is dat handiger voor als we naar een deel 2 gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

FragNeck schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:42:

Verder lijkt het mij dat het spel op STEAM gespeeld moet worden, maar kan ik in STEAM net als in ORIGIN een key verzilveren? Want ik ben eigenlijk niet van plan om er 60 euro voor te betalen als dat ook 40 euro kan zijn.

Zo ja, waar kan ik dan het beste via iDeal een key halen?
Ik heb precies hetzelfde als MicScott, BO1 was awesome, veel gespeeld, MW3 vond ik prut, teveel gezeik (ben toen maar veel BF3 gaan spelen). BO2 speelt verdomde prettig en ik vermaak me er uitstekend mee

En ja, het moet in Steam, en ja je kan keys verzilveren in Steam. Die kun je op veel websites kopen en dan in Steam verzilveren (staat een topic op GoT hierover ).

Let wel op dat je de kans hebt als je een RU editie hebt je deze niet perse in Engels kan spelen (op twitter hier wat dingen over gelezen vanuit PCdev).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een Retail copy kopen voor 40-45,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:19:
Gewoon een Retail copy kopen voor 40-45,-.
Ja, nu je het zegt zie ik dat ze bij de intertoys gewoon rond die prijs te koop staan.. Thanks! had ik zelf niet gedacht.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:12

Tripl3 D

Brother in Arms

stinky1701 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:52:

Vandaar dat ik gisteren zo afgemaakt werd. Mijn vrouw zat voor de verandering eens niet online naar GTST te kijken, maarwas buiten de deur....

Iedere keer frusterend, je begint veel eerder met schieten, maar legt het toch dik af en in de killcam was je nog niet eens begonnen met schieten! 8)7

Bij BO1 was het juist precies andersom. Bij downloads aan werd ik iedere keer omgelegd, omdat hij precies stotterde als ik er 1 in het vizier had. Mis en vervolgens na de hapering dood.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Is de patch nou al geweest? Ik heb nu wel een ander versie nummer dan gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
unfor schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:18:
Is de patch nou al geweest? Ik heb nu wel een ander versie nummer dan gisteren.
PC heeft nog niet de 'grote' patch gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:09
pcdev ‏@pcdev
Good morning! PC patch is in the test cycle now. I will have more info on that later (if I don't drown in cheater tears before then).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Farscape2 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:01:

Eigenlijk alleen vandaag heel veel last van gehad, gasten die duidelijk een meter of 6 van je vandaan zijn, schiet een keer of 4, allemaal hitmarkers, en instant staat ie recht voor je, mes in je (killcam laat zien dat je nog niet eens was begonnen met schieten dus lag of te hevige comp op hun lag)... en dan zijn het telkens 1 of 2 spelers in een match die dit hebben. Waarschijnlijk zijn ze de lag comp goed aan het misbruiken, ah well, wennen we ook wel weer aan :)
was dit het spelletje dat we samen speelde?

want oo dat was echt bizar, op gegeven moment schoot ik mijn hele msmc leeg op een dude..
allemaal hitmarkes.. en hij had niks.. terwijl hun mij van enorme afstanden afmaaktte...

en ja, het klopt.. vaak ragen mensen op mij.. tot schreewende duitsers aan toen.. is toch prachtig? :+

vandaag trouwens een mooie impusieve clan-leave gedaan :P

[ Voor 3% gewijzigd door aron225 op 11-12-2012 19:46 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb net een aantal potten gespeeld met en zonder download aan.
Merk er zelf weinig van, geen voordeel als die aanstond in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

aron225 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:46:
[...]

was dit het spelletje dat we samen speelde?

want oo dat was echt bizar, op gegeven moment schoot ik mijn hele msmc leeg op een dude..
allemaal hitmarkes.. en hij had niks.. terwijl hun mij van enorme afstanden afmaaktte...
Onder andere ja :) , later in de middag ook een aantal potten gehad dat het echt de spuigaten uit liep. Was net na de release ook, toen een paar dagen niet. Af en aan dat die lag comp zo overstuur is.
S.J_84 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:53:
Hier ook niet echt verschil in te merken met/zonder downloads.

Misschien hebben we wel gewoon te episch internet :-( poor us....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ben je gezegend met een router die game verkeer voorrang geeft misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel146
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 23:09
Van mij mogen ze deze game daar steken waar geen zonlicht komt. Competitief gamen is er niet
meer bij. De helft van de spelers weet schijnbaar niet eens waar de aim down the sight knop zit.
Allemaal gespray met smg.
Ik hoop dat er nog is een keer iemand met een spel komt waar je echt skills voor moet hebben.
Ik heb ongeveer 14 uur een kans gegeven bij een vriend van me ben blij dat ik dit spel niet
heb gekocht. Cod 1, 2 waren echt top 4 werd minder maar nog steeds wel leuk om te doen
en daarna is het alleen maar bagger.
Mja meningen verschillen dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Farscape2 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:20:
[...]

Onder andere ja :) , later in de middag ook een aantal potten gehad dat het echt de spuigaten uit liep. Was net na de release ook, toen een paar dagen niet. Af en aan dat die lag comp zo overstuur is.

[...]

Hier ook niet echt verschil in te merken met/zonder downloads.

Misschien hebben we wel gewoon te episch internet :-( poor us....
Wil je je ping echt verneuken moet je vol gaan uploaden. Games hebben niet zo veel nodig. Zelfs met 1 down en minder dan 1 up kan je prima <50-100 ping halen naar een West-Europese server. Zolang je verbinding maar stabiel is en je settings goed staan (op default is dat meestal het geval) zodat je geen choke en dergelijke hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Remington is echt een top ding. Heb er net met long barrel mee zitten kloten. Snap nu wat beter hoe ik steeds geownd werd. Wat een range en vooral geluid heeft dat ding. Kan ook genieten van de AN-94 maar de droge knal van de Remington galmt heerlijk door deheadset. Plus je voelt je mannelijk als je een double kill pakt. :)

Naarmate de avond vorderde werd ik steeds vaker host en dan merk je gelijk dat het niet gaat lukken met shotguns en snipers (eigenlijk met niks want hitreg klopt gewoon niet). Toch jammer dat zo een grote game de verbindingen zo hard verneukt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Laatst online: 28-01-2024
Hoe zie/weet je dat je host bent?

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
als je uit de game gaat en er staat dan mirating host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:12

Tripl3 D

Brother in Arms

Had gisteren ook flink wat downloads aan, maar dat hielp inderdaad niet.
Toch lijken er flink aantal mensen te weten hoe ze de boel moeten manipuleren.
Heb nog 2 potjes gespeeld, waarbij het schering en inslag was dat ik begon met schieten, de strijd verloor en in de killcam zag dat mijn tegenstander eerder was. Zo erg heb ik dat de eerste weken niet gehad.
Het lijkt dus juist erger geworden!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Ik word echt niet goed van dit spel zeg! 1 en al lag (nee het ligt niet aan me internet verbinding). Continu krijg ik een stekkertje in beeld dat me internet zogenaamd niet is aangesloten. En 2 seconden daarna beweeg ik onwijs schokkerig waarna ik meteen word neer geknald. Dit gebeurt gemiddeld 5keer in een game waar ik 5 keer oneerlijk word neer geknald. Tevens die lag compesation waar ik niet goed van word. Moet een heel magazijn in iemand knallen om iemand te killen! Ik heb meer plezier beleeft aan MW3, waar het ook een lag bende was, maar daar had toen iedereen last van en niet alleen ik... Heb het tot level 53 vol gehouden (geen prestige) maar nu word dit spel even aan de kant gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:36
wizzlewaxx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:57:
Ik word echt niet goed van dit spel zeg! 1 en al lag (nee het ligt niet aan me internet verbinding). Continu krijg ik een stekkertje in beeld dat me internet zogenaamd niet is aangesloten. En 2 seconden daarna beweeg ik onwijs schokkerig waarna ik meteen word neer geknald. Dit gebeurt gemiddeld 5keer in een game waar ik 5 keer oneerlijk word neer geknald. Tevens die lag compesation waar ik niet goed van word. Moet een heel magazijn in iemand knallen om iemand te killen! Ik heb meer plezier beleeft aan MW3, waar het ook een lag bende was, maar daar had toen iedereen last van en niet alleen ik... Heb het tot level 53 vol gehouden (geen prestige) maar nu word dit spel even aan de kant gezet...
Dit heb ik ook regelmatig:( maar soms is het ook gewoon prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:34:
De Remington is echt een top ding. Heb er net met long barrel mee zitten kloten. Snap nu wat beter hoe ik steeds geownd werd. Wat een range en vooral geluid heeft dat ding. Kan ook genieten van de AN-94 maar de droge knal van de Remington galmt heerlijk door deheadset. Plus je voelt je mannelijk als je een double kill pakt. :)
Hmm, ik vind eigenlijk het geluid zeer matig in Black Ops 2. Het kan zijn omdat ik op de PC speel, maar ik heb voor Black Ops 2 zeer veel Battlefield 3 gespeeld. Nou, dan ga je toch ineens flink terug in de tijd als je Black Ops 2 opstart.

Ik wil eigenlijk niet de vergelijking naar Battlefield maken, maar ik vind gewoon de geluiden van Black Ops 2 best wel dof klinken. Ik heb nooit het gevoel dat ik echt met een zware gun aan het schieten ben. Bij de SMR heb je nog een klein beetje het gevoel dat je iets in je handen hebt, maar ook dat imponeert nu niet echt.

Ik vind Call of Duty echt veel leuker spelen dan Battlefield, want tanks en dergelijke trekken mij echt niet. Maar Battlefield heeft alles toch wel veel beter voor elkaar(graphics, geluid, dedicated servers/geen lag).
Pagina: 1 ... 39 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.