Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

wizzlewaxx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:57:
Ik word echt niet goed van dit spel zeg! 1 en al lag (nee het ligt niet aan me internet verbinding). Continu krijg ik een stekkertje in beeld dat me internet zogenaamd niet is aangesloten. En 2 seconden daarna beweeg ik onwijs schokkerig waarna ik meteen word neer geknald. Dit gebeurt gemiddeld 5keer in een game waar ik 5 keer oneerlijk word neer geknald. Tevens die lag compesation waar ik niet goed van word. Moet een heel magazijn in iemand knallen om iemand te killen! Ik heb meer plezier beleeft aan MW3, waar het ook een lag bende was, maar daar had toen iedereen last van en niet alleen ik... Heb het tot level 53 vol gehouden (geen prestige) maar nu word dit spel even aan de kant gezet...
Speelde wij nou gister in een party?

Maar precies wat jij zegt ja:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
als er nog mensen zijn die spelen..
ik join graaaaaag.. heb de hele dag geen fluit te doen..

ik heb weinig last van lagg. soms gebeuren er wel vage dingen (inderdaad hele magazijnen legen)
maar nog acceptabel.. en ach.. verlies is.. dan verlies ik, zolang ik lol heb gehad

[ Voor 49% gewijzigd door aron225 op 12-12-2012 11:41 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Ok, ik heb het spel echt een kans gegeven, ik heb het echt wel genoeg gespeeld om een oordeel te vellen (althans ik ben een keer "geprestiged").

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik deze call of duty de slechtste vind in de hele reeks, ja zelfs slechter dan COD3 (voor die tijd) en WaW (5). Cod 4 Modernwarfare,Modernwarfare 2 en 3 waren echt stukken beter naar mijn mening.

BO I kon me wel bekoren maar deze II, blergh alle issues op een stokkie, lag, disconnects, player list versions en ook de gameplay loopt niet zo lekker voor mijn gevoel.

ik zal het nog wel spelen, maar niet met zoveel plezier als MW,2,3. als ik mijn geld terug zou kunnen krijgen zou ik het doen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
speel je op pc?

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

nee de 360, al van begins af aan. het staat mij los van de graphics.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
de pc versie heb ik weinig last.. soms gebeuren er weleens vreemde dingen.

waar ik mij nu vooral aan irriteer is de team spirit in random games..
zonder vrienden.. gewoon alleen even snel een potje..

dit is het potje dat ik NET eindig:
series niet mand heeft ook maar IETS met je objective gedaan...Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/50c869778badf/50c86976121d8-t6mp_2012-12-12_12-22-28-74.bmp

dat is precies de reden dat ik vaak graag samen met iemand speel.. dan zijn er in ieder geval 2 mensen die nog een beetje voor de winst gaan..

[ Voor 14% gewijzigd door aron225 op 12-12-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
ThePupD schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:15:
[...]

Speelde wij nou gister in een party?

Maar precies wat jij zegt ja:)
Ja wij speelden gister avond samen ja. Ik eindige alleen maar negatief... niet dat ik een super speler ben, maar positief eindigen lukt me normaal wel... en die campers erbij.. bahh even geen zin meer in dit spel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 23:09
Verbindingen moeten ze echt snel wat aan gaan doen , want dat wordt voor mij inderdaad een gamebreaker. Vooral als je je enemy net een milliseconde ziet terwijl je op de killcam inderdaad ziet dat de tegenstander jou makkelijk al 2 seconden in beeld heeft.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:24:
series niet mand heeft ook maar IETS met je objective gedaan...
Maar ze kunnen ongetwijfeld beter spellen dan jij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
haha.. hoe moet ik dat opvatten? :P
ik ben geen top speler nee, maar ben niet te zuinig op mijn k/d..

als je demolition speelt.. speel je om die kut bom te pakken... en statistisch gezien deed ik dat beter als hun denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:58:
haha.. hoe moet ik dat opvatten? :P
ik ben geen top speler nee, maar ben niet te zuinig op mijn k/d..

als je demolition speelt.. speel je om die kut bom te pakken... en statistisch gezien deed ik dat beter als hun denk ik..
En beter lezen. Spellen is wat anders dan spelen. :)

Ik zie Aron al vertwijfeld naar het bos wandelen met een Van Dale onder zijn arm toen zijn moeder riep: 'jongen, ga toch lekker buiten spelen'. :o

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
chimera2 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:31:
als je uit de game gaat en er staat dan mirating host.
En als je als eerste in de game zit en groene balkjes hebt en de rest eerst rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Pc patch is aangekondigd, daar zou het balance systeem oa in worden aangepakt. Ben erg benieuwd!

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

aron225 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:24:
dit is het potje dat ik NET eindig:
series niet mand heeft ook maar IETS met je objective gedaan...[afbeelding]

dat is precies de reden dat ik vaak graag samen met iemand speel.. dan zijn er in ieder geval 2 mensen die nog een beetje voor de winst gaan..
Dat is dus ook de reden dat ik objective games alleen maar speel met parties van 4 of meer, teveel kansloze TDM spelers die makkelijk kills willen halen in een obj game. Gisteravond ook een aantal potjes gespeeld tegen "hipfiring-laserpointer-smg-tdm-players" die aan het einde blij zijn met een score van 45-16, 0 caps (soms 1 of 2 als ze de spawnvlag cappen) en 0 defends terwijl ze verliezen met 200-80 :F

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Idd black, gisteren kwamen we duidelijk TDM spelers tegen die eerst de ene hoge kill streak na de andere hadden. Nadat we die down hadden waren we met objective play beduidend beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Frentik schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:38:
[...]
Dat is dus ook de reden dat ik objective games alleen maar speel met parties van 4 of meer, teveel kansloze TDM spelers die makkelijk kills willen halen in een obj game. Gisteravond ook een aantal potjes gespeeld tegen "hipfiring-laserpointer-smg-tdm-players" die aan het einde blij zijn met een score van 45-16, 0 caps (soms 1 of 2 als ze de spawnvlag cappen) en 0 defends terwijl ze verliezen met 200-80 :F
En hoe kijk je tegen "hipfiring-laserpointer-smg-tdm-players" aan als ze wel caps hebben en uiteindelijk winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Sharkware schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:46:
[...]

En hoe kijk je tegen "hipfiring-laserpointer-smg-tdm-players" aan als ze wel caps hebben en uiteindelijk winnen?
Dan zijn het gewoon hipfiring-laserpointer-smg-players 8) Zo een ben ik er trouwens ook, maar gelukkig worden smg's binnenkort generft.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:49
dan is het vast niet zo erg dat ze dat doen... Dan is het team helpen door middel van het maken van kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
MicScott schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:47:
[...]
gelukkig worden smg's binnenkort generft.
*O*
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:49
Patch notes, voor XBOX360 en PS3, aantal post/pagina's terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Heb ik niet een twee drie, maar op de consoles zijn ze al generfed, dus het lijkt me dat dit op de pc ook gaat gebeuren:

http://www.blackops2forum.com/showthread.php?t=11720
SMGs:

All: increased hip fire recoil.
All: increased max hip fire spread from 4.75 to 5.
All: reduced bullet penetration.
MSMC: increased recoil slightly.
PDW-57: increased recoil slightly.

Assault Rifles:

All: reduced idle sway for more reliable long-range aiming.
XM8: reduced lethal range of 3-hit kills from 250 to 50 inches.
XM8 + Select Fire: increased recoil.
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
SWAT-556 + Select Fire: increased recoil.
MTAR: Made auto aim values consistent with all other assault rifles.

[ Voor 49% gewijzigd door MicScott op 12-12-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
[...]
Het punt is dat de smg'ers aardig wat irritaties kunnen opwekken omdat het gewoon bijna geen skill vereist. Ik ben een AR en sniper speler maar moet toegeven als het even tegenzit ik snel naar de SMG grijp om mijn KD even op te schroeven. Of als we bv achterstaan in score of als ik perse wil winnen. :)

@micscott, dank je! Ik hoop idd dat ze dat in komende pc patch dan ook verwerken.

@console spelers, merken jullie deze smg nerf echt goed en hoe bevalt tie?

[ Voor 12% gewijzigd door wolverine3141 op 12-12-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
13tha1pi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:52:
[...]

Het punt is dat de smg'ers aardig wat irritaties kunnen opwekken omdat het gewoon bijna geen skill vereist. Ik ben een AR en sniper speler maar moet toegeven als het even tegenzit ik snel naar de SMG grijp om mijn KD even op te schroeven. Of als we bv achterstaan in score of als ik perse wil winnen. :)
Dat het geen skill vereist is gewoon onzin. Ik moet toch nog steeds ASAP mijn crosshair op de plaats krijgen van de tegenstander? Daarnaast moet ik zelf nog wat heen en weer bewegen om maar niet geraakt te worden. Dat moet ik ook corrigeren.

Wat ik niet hoef is ADS aan te zetten en omdat het allemaal redelijk close quarters is kan ik veel sprayen.

Een sniper kan op een afstand, waarop ik met mijn SMG niet eens kan raken, rustig de ADS aanzetten en kijken in welke richting ik loop en op het juiste moment op de muisknop drukken. Dat is toch veel eenvoudiger? Tot die een andere speler tegenover zich krijgt die ook een sniper heeft of een AR. Dan wordt het voor hun weer spannend. (Net zoals ik het lastig krijg als ik een SMG of shotgun op close quarters tegen het lijf loop).

Het probleem zit hem volgens mij niet in de gun, maar of in de manier waarop AR spelers willen spelen (toch gewoon close quarters) en in de maps, die heel klein zijn en dus weinig speelruimte bieden voor AR / sniper spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Ik zeg ook bijna geen skill ;) Kom op wees eerlijk, met die SMG's is het toch gewoon veel te makkelijk. Als je idd gewoon met hipfire bewegend kan hitten op redelijke afstanden, dan is het zelfs voor de meest onervaren cod speler makkelijk om mee te killen. Maar goed ze nerfen het dus ook niet voor niets. Gelukkig maar! Hopelijk is dit genoeg:
SMG nerf
Daarom was ik ook wel benieuwd naar wat de console spelers ervaren.

edit: kijk als je het nou hebt over ADS smg play dan zeg ja daar heb je wat meer skill voor nodig maar hipfire nee sorry dat kan iedereen (tenminste zoals het nu is)

[ Voor 14% gewijzigd door wolverine3141 op 12-12-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Frentik schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:38:
[...]
klopt.. nog dankje voor je uitnodiging, maar dan had ik mijn party in de steek moeten laten haha..

volgende keer join ik jullie ;)

net een rondje domination met alleen tdm spelers... geen moer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:41
Ik vind het zo jammer dat in veel gamemodes mensen de objectives negeren. Vooral in domination. Iedereen rent een andere kant op behalve richting vlag 2. Ik ben inderdaad benieuwd of de patch verbetering gaat brengen. Momenteel speel ik wel graag met mijn pdw-57 :)
Verder is de SCAR-H en de FAL ook geliefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
13tha1pi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:17:
Ik zeg ook bijna geen skill ;) Kom op wees eerlijk, met die SMG's is het toch gewoon veel te makkelijk. Als je idd gewoon met hipfire bewegend kan hitten op redelijke afstanden, dan is het zelfs voor de meest onervaren cod speler makkelijk om mee te killen. Maar goed ze nerfen het dus ook niet voor niets. Gelukkig maar! Hopelijk is dit genoeg:
SMG nerf
Daarom was ik ook wel benieuwd naar wat de console spelers ervaren.
Dit snap ik niet: "Als je idd gewoon met hipfire bewegend kan hitten op redelijke afstanden, dan is het zelfs voor de meest onervaren cod speler makkelijk om mee te killen."

Om te killen zal ik nog steeds met mijn crosshair op de tegenstander moeten richten en als mijn tegenstander dat sneller/beter doet dan leg ik het loodje. Daar gaat het toch om in een FPS game? Als AR/sniper moet je er gewoon voor zorgen dat de afstand tussen jou en de SMG'er altijd groot is. Helaas zijn de meeste maps daar niet echt geschikt voor.

De map met het vliegdekschip en die waarbij je door een gecrashed vliegtuig kunt lopen zijn daar veel geschikter voor, daar maak je met een SMG weinig kans als je de open ruimte opzoekt

COD is gewoon een snel en compact spel, waarbij je veel moet bewegen en van alle kanten tegenstanders moet verwachten. Het hele hipfire schieten (en knifen trouwens, waar ik dan weer een hekel aan heb) zijn gewoon onderdeel daarvan (mijn mening dan hè).

Bij MW1 was de M4 een beest met de hipfire perk, is het dan wel goed omdat dat een AR is? ;)

Edit: Het leukst vind ik het trouwens om met de TAC of de FAL rond te lopen, jammer dat de FAL zo onnauwkeurig is "from the hip".

[ Voor 3% gewijzigd door Sharkware op 12-12-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sharkware schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:31:
[...]

Dit snap ik niet: "Als je idd gewoon met hipfire bewegend kan hitten op redelijke afstanden, dan is het zelfs voor de meest onervaren cod speler makkelijk om mee te killen."

Om te killen zal ik nog steeds met mijn crosshair op de tegenstander moeten richten en als mijn tegenstander dat sneller/beter doet dan leg ik het loodje. Daar gaat het toch om in een FPS game?
Maar het probleem was dat je met een SMG niet hoefde te ADS-en en dus met gelijke reactiesnelheden altijd sneller op je tegenstander schoot omdat hipfire met laser erop met gemak accuraat genoeg was. Dat wordt nu aangepast, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Sharkware schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:31:
[...]

Om te killen zal ik nog steeds met mijn crosshair op de tegenstander moeten richten en als mijn tegenstander dat sneller/beter doet dan leg ik het loodje. Daar gaat het toch om in een FPS game? Als AR/sniper moet je er gewoon voor zorgen dat de afstand tussen jou en de SMG'er altijd groot is. Helaas zijn de meeste maps daar niet echt geschikt voor.

De map met het vliegdekschip en die waarbij je door een gecrashed vliegtuig kunt lopen zijn daar veel geschikter voor, daar maak je met een SMG weinig kans als je de open ruimte opzoekt

COD is gewoon een snel en compact spel, waarbij je veel moet bewegen en van alle kanten tegenstanders moet verwachten. Het hele hipfire schieten (en knifen trouwens, waar ik dan weer een hekel aan heb) zijn gewoon onderdeel daarvan (mijn mening dan hè).

Bij MW1 was de M4 een beest met de hipfire perk, is het dan wel goed omdat dat een AR is? ;)

Edit: Het leukst vind ik het trouwens om met de TAC of de FAL rond te lopen, jammer dat de FAL zo onnauwkeurig is "from the hip".
Misschien overdrijf ik met "meest onervaren cod speler" maar moeilijk vind ik dat niet. Het word lastiger zodra je ADS nodig hebt en je in eens geen crosshair (bullit spread) meer hebt maar iron sight. Hipfire op een SMG is OP en veel te makkelijk. En gelukkig word het generft. :)

Bij COD4 is het veel beter gebalanced. Daar was een AK74u een SMG welke super dodelijk was van dichtbij maar moest je op medium-long range je AK47 (AR) of je deagle (pistol) pakken.

Dat vind je jammer maar gelukkig maar dat het niet zo is want anders is dat ook weer weer OP. Balans is alles! :)

[ Voor 60% gewijzigd door wolverine3141 op 12-12-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 10:50
13tha1pi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:46:
[...]Bij COD4 is het veel beter gebalanced. Daar was een AK74u een SMG welke super dodelijk was van dichtbij maar moest je op medium-long range je AK47 (AR) of je deagle (pistol) pakken.

Dat vind je jammer maar gelukkig maar dat het niet zo is want anders is dat ook weer weer OP. Balans is alles! :)
Eens, de balance is inderdaad wat ver te zoeken. SMGs voor en na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
DUS? dan neem je toch ook een smg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:55:
DUS? dan neem je toch ook een smg?
Ja want de oplossing voor onbalans in een spel is om maar iedereen hetzelfde te laten gebruiken? Ik snap niet zo goed waarom je dat soort dingen schrijft terwijl het probleem zelfs door de makers erkend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
13tha1pi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:46:
[...]

Misschien overdrijf ik met "meest onervaren cod speler" maar moeilijk vind ik dat niet. Het word lastiger zodra je ADS nodig hebt en je in eens geen crosshair (bullit spread) meer hebt maar iron sight. Hipfire op een SMG is OP en veel te makkelijk. En gelukkig word het generft. :)

Bij COD4 is het veel beter gebalanced. Daar was een AK74u een SMG welke super dodelijk was van dichtbij maar moest je op medium-long range je AK47 (AR) of je deagle (pistol) pakken.

Semi auto vereist iig weer wat extra skill ten opzichte van full auto :-)
DinaDani schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:50:
[...]

Eens, de balance is inderdaad wat ver te zoeken. SMGs voor en na.
Tja, bij deze kleine/compacte maps... Daar verwacht ik niets anders. Als de maps nog kleiner waren zouden er alleen shotguns rondlopen. Zouden die dan ook generfd moeten worden omdat SMG's in het nadeel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sharkware schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:58:
Als de maps nog kleiner waren zouden er alleen shotguns rondlopen. Zouden die dan ook generfd moeten worden omdat SMG's in het nadeel zijn?
Ja.

@DinaDani, waar ken ik die naam van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
MicScott schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:57:
[...]

Ja want de oplossing voor onbalans in een spel is om maar iedereen hetzelfde te laten gebruiken? Ik snap niet zo goed waarom je dat soort dingen schrijft terwijl het probleem zelfs door de makers erkend wordt.
ik snap het probleem niet?

ja oke smg zijn sterker enzo dan de andere wapens..

als in het echte leven een smg ook beter is als een assault rifle, moeten die dan ook generfd worden?

ja smg zijn de sterkste wapens uit het spel.. maar je bent vrij er zelf ook 1 te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
aron225 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:03:
[...]

ik snap het probleem niet?

ja oke smg zijn sterker enzo dan de andere wapens..

als in het echte leven een smg ook beter is als een assault rifle, moeten die dan ook generfd worden?

ja smg zijn de sterkste wapens uit het spel.. maar je bent vrij er zelf ook 1 te nemen..
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
Iedereen is vrij om een smg te gebruiken. Dit doe ik zelf ook. Wat ik wel jammer vind is dat het verschil zo groot is. Wat afwisselen zou ik zelf leuk vinden, maar ik merk dat ik me dan al snel ga ergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Het probleem is in mijn inzicht niet dat SMG's alles rapen van 2 meter afstand. Het probleem is dat ze te veel range hebben. Vooral met hipfire+laser kunnen ze vanaf 10+ meter nog winnen van je average automatic assault rifle.

En ik snap niet hoe je het kan verantwoorden dat je voor hipfire spray enige skill nodig hebt? In geen enkel ander spel van de afgelopen 8 jaar kon je hipfire sprayen zoals hier. Persoonlijk ben ik ook erg slecht in hipfire omdat het ONNATUURLIJK aanvoelt.

Ik speel zelden SMG en als het slecht gaat dan gebruik ik gewoon de FAL op semi-auto om me KD rate weer op te krikken. Dat is veruit mijn beste wapen, komt ook omdat ik in elke Call of Duty semi-auto's gebruikte.
CoD 1: kan ik niet meer herinneren, te lang geleden :P
CoD 2: M1 Garand
CoD MW 2: FAL
CoD BO 2: FAL OSW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:32

mvds

Totally awesome!

MicScott schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:57:
[...]

Ik denk dat je nu het verkeerde aanneemt :) Dat de makers er iets aan gaan doen wil niet zeggen dat ze ermee eens zijn, het wil zeggen dat ze graag hun brede klantenbasis willen behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

obsidian schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:59:
[...]

Ik denk dat je nu het verkeerde aanneemt :) Dat de makers er iets aan gaan doen wil niet zeggen dat ze ermee eens zijn, het wil zeggen dat ze graag hun brede klantenbasis willen behouden :)
Ik denk dat jij het verkeerde aanneemt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik denk dat hij daar de spijker op de kop slaat..

ze gaan gerust niet nerfen omdat hun het in eerste instantie toch niet helemaal goed vonden..
hun hebben die game gemaakt, en getest, en uitgebracht..

dat vervolgens iedereen gaat janken, oke, dan doen ze er iets aan.. maar dat is meer om ons tevrede te houden, dan om aan te geven dat hun ongelijk hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:20
13tha1pi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:52:
[...]

@micscott, dank je! Ik hoop idd dat ze dat in komende pc patch dan ook verwerken.

@console spelers, merken jullie deze smg nerf echt goed en hoe bevalt tie?
Het valt allemaal wel mee hoor .. Geloof dat het wapen echt maar een fractie minder goed is geworden. In het volgende filmpje (na de review van de gun ) worden alle punten opgenoemd.
YouTube: Black Ops 2 In Depth - MSMC SMG Review & Patch Information

Ik blijf lekker met mijn Smg knallen. Blijf erbij dat je niet overopowered bent als bijna iedereen een Smg , shotgun of Sniper gebruikt. Daarnaast kan ik nooit overpowered zijn aangezien ik gewoon slecht ben :p Ik vind het oneerlijk dat sommige meer tijd hebben of al meerdere Cod's hebben gespeeld :+

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 12-12-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb liever dat ze de matchmaking en lag compensation fixen... Of eigenlijk, matchmaking fixen en lag compensation eruit flikkeren... Dan maar niet met Russen/Portugezen/Polen/enz gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:23
obsidian schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:27:
Ik heb liever dat ze de matchmaking en lag compensation fixen... Of eigenlijk, matchmaking fixen en lag compensation eruit flikkeren... Dan maar niet met Russen/Portugezen/Polen/enz gamen...
Lag compensation weg is ongeveer het slechtste wat je kan doen, tenzij je altijd wilt genieten van een niet-responsieve online ervaring zodra er een verschil is in ping (en dat is er dus altijd). Alle effecten die je nu meemaakt zijn eerder een gevolg van het gebrek aan dan een 'te veel' aan lag compensation (te veel = warpen, te weinig = lag, dus wat je ook zou hebben zonder). Nu is echter het ook niet goed om het de ene keer wel en de andere keer niet goed gaat omdat per keer de spelersgroep verschilt uiteraard. Wat je eerder wilt is controle over je networksettings, dan wel via config editing of zelfs via een simpele slider zoals in BF3. Dan voorkomt al heel veel ellende (er van uitgaande dat de servers niet brak zijn, wat ik denk dat in BO2 aan de hand is*). Matchmaking limiteren tot regionen of zelfs landen zou ook veel uit kunnen maken, maar geen idee of er dan ook genoeg spelers per regio/land overblijven voor de 58934580348503948503 verschillende gamemodes.

En OP steady aim SMG's is ook van alle tijden.... nouja, sinds CoD4. Waar waren de SMG's niet zo bijzonder? In CoD 1 en 2 ja. Geen perks en de SMG's hadden veel recoil en/of een lage firerate met weinig damage. Jammer alleen dat met krappe maps zoals een beetje in MW3 en vooral in BO2 het effect nog eens extra sterk wordt. Misschien eens afstappen van het steady aim gebeuren wat sowieso al vreemd is in een game met veel focus op ADS? O-)

*De servers zijn in principe in BO1 en 2 voor ons West-Europeanen hetzelfde: ze komen van gameservers.com die ook de BO1 servers verzorgde. Echter is in BO2 GW onspeelbaar terwijl 9v9 in BO1 nog prima ging met ongeveer spelers uit dezelfde regio (West- en Oost-Europa) nadat de sv_maxrate naar 25000 mocht. In 6v6 eigenlijk hetzelfde maar wat minder meestal. Dus het zou zo kunnen zijn dat ze nog de el cheapo settings hebben op de BO2 servers.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Die zijn er niet, oh wacht micscott is er zo één :P
Maar ik bedoel dus niet dat je geen SMG mag gebruiken maar als van de 6 tegenspelers er 5 met een SMG rondrennen, die een hipfire range voordeel hebben tov AR in ADS dan wordt het gewoon bloedirritant, zeker als ze ook alleen maar TDM spelen in objective based games (en dus niet winnen). En aantal caps zegt nog niks, Als team kan je met een minimaal aantal caps/persoon (2-4) de rondes makkelijk winnen zolang je maar goed verdedigd.

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 12-12-2012 17:15 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Frentik schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:13:
[...]
Die zijn er niet, oh wacht micscott is er zo één :P
Maar ik bedoel dus niet dat je geen SMG mag gebruiken maar als van de 6 tegenspelers er 5 met een SMG rondrennen, die een hipfire range voordeel hebben tov AR in ADS dan wordt het gewoon bloedirritant, zeker als ze ook alleen maar TDM spelen in objective based games (en dus niet winnen). En aantal caps zegt nog niks, Als team kan je met een minimaal aantal caps/persoon (2-4) de rondes makkelijk winnen zolang je maar goed verdedigd.
Tdm spelers maken het voor de objective spelers te makkelijk in desbetreffende modus.
Als dan de term EZ voorbij komt, zegt er vaak wel iemand die verloren heeft: EZ? 3-12 whaha (bv) :)

Soms is online gamen ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ah joh.. k vind het wel leuk als we het potje net winnen, ik ergens in de top 3 eindig met een k/d ratio van 1..

dat is wel een beetje waar ik af en toe op let.. als we kwa punten gewoon lekker bezig zijn, wil ikwel een k./d van ongeveer 1 aanhouden..

zoiezo is de winst van de pot hetgeen waar ik voor ga.. al moet me k/d onder 0.5 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Hele avond: LAG...

Valt gewoon geen stap te zetten of het scherm hapert en je bent opeens dood.... Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 12:19
Het wil maar niet lukken om goed met een sniper te spelen. Ik mis constant net. Ik speel met de DSR-50. Fast reload en uhmm Bullet pen.
Ik ga niet ergens zitten wachten tot dat er iemand langs komt, maar ren rond meestal in de buurt van objective om deze te defenden (speel vooral domination).

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
R0y. schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:54:
Het wil maar niet lukken om goed met een sniper te spelen. Ik mis constant net. Ik speel met de DSR-50. Fast reload en uhmm Bullet pen.
Ik ga niet ergens zitten wachten tot dat er iemand langs komt, maar ren rond meestal in de buurt van objective om deze te defenden (speel vooral domination).

Iemand tips?
Overaim je een beetje? Misschien sprake van muisacceleratie of gewoon je sensitivity te hoog. Voor de rest veel oefenen en Balista + iron sights gaan unlocken. :)

• ThePupD

ThePupD

Kan je tegenstander je lasersight eigenlijk zien?

Verwijderd

ThePupD schreef op donderdag 13 december 2012 @ 00:37:
Ja, een klein beetje.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

ThePupD schreef op donderdag 13 december 2012 @ 00:37:
Ik zie wel eens rode puntjes oplichten bij de wapens van de tegenstanders.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Yeah gister met de tweakers op de pc weer gespeeld...

en EINDELIJK! weer een potje bovenaan geeindigd! :D
Ik begin nu eindelijk aan bo2 te wennen. Het verschil tussen bo2 en mw3 was voor mijn doen echt groot, waardoor ik in bo2 niet lekker speelde. Nu dat mw3 begint te vervagen in mijn manier van spelen, heb ik het gevoel steeds beter overweg te kunnen met de mechanics van bo2 :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• mvds

mvds

Totally awesome!

ThePupD schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:15:

Valt gewoon geen stap te zetten of het scherm hapert en je bent opeens dood.... Beetje jammer
Dat heb ik nog nooit zo extreem gehad. Wel eens een potje met lag, maar nooit meer dan dat.

• Timmetjuhs
Ik heb tot nu toe 1 keer zo erg lag gehad dat ik uit de game ging. Dat was gewoon niet speelbaar (pc). En ook zo nu en dan een tegenstander welke voorbij kwam gewarpt, ook onmogelijk om te raken.

• steel123

steel123

Cryman9

Ik heb op de PC wel regelmatig 'lag spikes', dan heb ik ineens nog maar 1 rood balkje als ping. Dit is dan van korte duur, maar gebeurt in datzelfde potje dan wel 5+ keer.
Mijn vorige CoD was MW2 en daar had ik(over het algemeen) beduidend minder last van lag, terwijl dat toch echt peer2peer was.
Het is ook zeer frustrerend omdat ik nu van Battlefield 3 af kom. Dat speel heeft gewoon dedicated servers en daar komt mijn ping werkelijk nooit boven de 30 en is meestal zelfs 15-20ms.

Ook is de 'geluksfactor' erg irritant in BO2. Hiermee bedoel ik dat je zelf de tegenstander al 3 hitmarkers gegeven hebt en dan ga je toch dood. Kijk je de killcam terug dan zie je dat hij jou al raakt binnen 0.2 sec dat je in zijn beeld komt en dat je hem maar 1 hitmarker gegeven hebt.

• ameesters
  • Laatst online: 05-01-2022
ik merk dat de m27 icm met laser pointer, adjustable stock en IOTECH sight echt een winnaar is, zo kan ik ADS wanneer de situatie het toestaat, en tevens ook nog tegen een hipfire-dude opnemen als ik per ongeluk iemand tegen het lijf loop. Maar op afstand proberen te houden is de beste optie, hebben ze geen schijn van kans tegen een AR, maar dit gaat niet altijd aangezien ik bestwel hyper door de mappen heen ros. Wat ik ook wel een doe is ook hipsprayen maar alleen als de map er vergeven van is en het echt niet wil lukken.

En zonder engineer perk is het spel bijna niet te doen met al die betty's en shock carges die rondlingeren. Wel lachen met carepackages :-).

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:50
steel123 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:35:
Ook is de 'geluksfactor' erg irritant in BO2. Hiermee bedoel ik dat je zelf de tegenstander al 3 hitmarkers gegeven hebt en dan ga je toch dood. Kijk je de killcam terug dan zie je dat hij jou al raakt binnen 0.2 sec dat je in zijn beeld komt en dat je hem maar 1 hitmarker gegeven hebt.
dit is geen geluksfactor, dit is gewoon lag, jij schiet in jouw beeld maar het spel registreert dit nog niet, maar omdat hij geen lag heeft wordt hij wel gelijk geregisteerd, alleen omdat jij dan weer lag hebt, zie jij dit niet.

Twitch

• wimpie007
  • Laatst online: 05-10 16:46
Gundogan schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:52:
[...]

Lag compensation weg is ongeveer het slechtste wat je kan doen, tenzij je altijd wilt genieten van een niet-responsieve online ervaring zodra er een verschil is in ping (en dat is er dus altijd). Alle effecten die je nu meemaakt zijn eerder een gevolg van het gebrek aan dan een 'te veel' aan lag compensation (te veel = warpen, te weinig = lag, dus wat je ook zou hebben zonder). Nu is echter het ook niet goed om het de ene keer wel en de andere keer niet goed gaat omdat per keer de spelersgroep verschilt uiteraard. Wat je eerder wilt is controle over je networksettings, dan wel via config editing of zelfs via een simpele slider zoals in BF3. Dan voorkomt al heel veel ellende (er van uitgaande dat de servers niet brak zijn, wat ik denk dat in BO2 aan de hand is*). Matchmaking limiteren tot regionen of zelfs landen zou ook veel uit kunnen maken, maar geen idee of er dan ook genoeg spelers per regio/land overblijven voor de 58934580348503948503 verschillende gamemodes.
Van mij mag het net zoals in BO1 voor de patches zijn, als je dan de host was was het bijna Godmode ;-)
En terecht, goede verbinding nu wordt bestraft i.t.t. dat je er voordeel van hebt heb je nu dik nadeel.
Als ik zie dat ik host ben leave ik en join ik weer gelijk diezelfde game

• mvds

mvds

Totally awesome!

ameesters schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:55:
ik merk dat de m27 icm met laser pointer, adjustable stock en IOTECH sight echt een winnaar is, zo kan ik ADS wanneer de situatie het toestaat, en tevens ook nog tegen een hipfire-dude opnemen als ik per ongeluk iemand tegen het lijf loop. Maar op afstand proberen te houden is de beste optie, hebben ze geen schijn van kans tegen een AR, maar dit gaat niet altijd aangezien ik bestwel hyper door de mappen heen ros. Wat ik ook wel een doe is ook hipsprayen maar alleen als de map er vergeven van is en het echt niet wil lukken.

En zonder engineer perk is het spel bijna niet te doen met al die betty's en shock carges die rondlingeren. Wel lachen met carepackages :-).
Tactical Mask tegen flash/stun/shock en Flak Jacket tegen nades/betties ;) Geweldige combi :)

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:34
Afbeeldingslocatie: http://www.charlieintel.com/wp-content/uploads/2012/12/205167_520750641279268_277689368_n.jpg
  • Begin: Vrijdag om 19:00 uur
  • Einde: Maandag om 19:00 uur
  • Voor alle Consoles + PC

[ Voor 33% gewijzigd door OneTimer op 13-12-2012 18:13 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Verwijderd

Nice! Welke Nederlandse tijden houden ze daarvoor aan?

• OneTimer
10 AM Pacific Standard Time = 7 PM onze tijd

Vrijdag om 19:00 begint het dus voor ons.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
boeiend ;P dat is 3 dagen, en niet alsof je 72 uur non stop zou gamen... maar snelle google zegt pst time to cet (central european time) 8 uur tijdsverschil is.

Verder nu prestige lvl 3, met 3 gouden camo's en werk aan meer :P
heb lsat en mk48 op goud en de 3e lmg moet ik alleen nog 5 bloodthirsty op halen.... dus bijna 3/4 naar diamond camo :D

heb permanent unlocked: scavenger / blackhat gewoon omdat die combo relaxed is :D en nog 1 token over

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• OneTimer
Lord_T schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:15:
boeiend ;P dat is 3 dagen, en niet alsof je 72 uur non stop zou gamen... maar snelle google zegt pst time to cet (central european time) 8 uur tijdsverschil is.

Verder nu prestige lvl 3, met 3 gouden camo's en werk aan meer :P
heb lsat en mk48 op goud en de 3e lmg moet ik alleen nog 5 bloodthirsty op halen.... dus bijna 3/4 naar diamond camo :D

heb permanent unlocked: scavenger / blackhat gewoon omdat die combo relaxed is :D en nog 1 token over
8 uur verschil met UTC. Dus daar komt nog 1 uurtje bij voor ons.

• Sharkware
steel123 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:50:
...
En ik snap niet hoe je het kan verantwoorden dat je voor hipfire spray enige skill nodig hebt? In geen enkel ander spel van de afgelopen 8 jaar kon je hipfire sprayen zoals hier. Persoonlijk ben ik ook erg slecht in hipfire omdat het ONNATUURLIJK aanvoelt.

...
Je zegt dat er geen skill voor nodig is maar zelf ben je er slecht in... :?
Gundogan schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:52:
[...]

En OP steady aim SMG's is ook van alle tijden.... nouja, sinds CoD4. Waar waren de SMG's niet zo bijzonder? In CoD 1 en 2 ja. Geen perks en de SMG's hadden veel recoil en/of een lage firerate met weinig damage. Jammer alleen dat met krappe maps zoals een beetje in MW3 en vooral in BO2 het effect nog eens extra sterk wordt. Misschien eens afstappen van het steady aim gebeuren wat sowieso al vreemd is in een game met veel focus op ADS? O-)
Ik had liever dat ze de hipfire accuracy van AR's wat verhoogd hadden, ipv die van SMG's te verkleinen. Maar dan stel je iedereen teleur die hipfire stom vindt.

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
ThePupD schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:15:

Zullen we maar weer MW3 gaan spelen? :P. Daar waren we een tijd best wel goed bezig.. Eerst samen met eagles en later met bam ;). Met de predator missile die elke keer op jou ging 8). Ik hoor het je nog elk potje zeggen. 'WEER OP MIJ' :+

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-10 19:26
wizzlewaxx schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:29:
[...]

Zullen we maar weer MW3 gaan spelen? :P. Daar waren we een tijd best wel goed bezig.. Eerst samen met eagles en later met bam ;). Met de predator missile die elke keer op jou ging 8). Ik hoor het je nog elk potje zeggen. 'WEER OP MIJ' :+
wizzlewaxx overloper :+

• ameesters
obsidian schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:02:
[...]

Tactical Mask tegen flash/stun/shock en Flak Jacket tegen nades/betties ;) Geweldige combi :)
ah ja, maar met engineer zie je ze liggen en kan je ze kapot schieten. wat weer voor extra puntjes zorgt ;-)

• Lord_T
steam dc'ed weer eens.... grrrrr

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• aron225
gister heb ik me het laatste potje ook tussen de eagle's gewroet..
was wel leuk, alleen had het beter geweest als we iets meer samen speelde..
dat potje is ook jammerlijk verloren tegen een team die wel meer samen speelde..
en gewoon eerder wisten waar de objective's kwamen, en daar met ze 5en gingen campen..

dan is er geen doorkomen meer aan. en verlies je zo een pot gewoon

• steel123

steel123

Cryman9

Martin0 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:15:dit is geen geluksfactor, dit is gewoon lag, jij schiet in jouw beeld maar het spel registreert dit nog niet, maar omdat hij geen lag heeft wordt hij wel gelijk geregisteerd, alleen omdat jij dan weer lag hebt, zie jij dit niet.
Ja, dit wist ik natuurlijk ook. Maar het is gewoon erg krom dat ik hier lag heb terwijl mijn ping in Battlefield altijd 15-30ms is. Ik weet niet waar die servers van Treyarch staan, maar waarschijnlijk gewoon veel te ver weg voor een shooter.
Sharkware schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:25:
Je zegt dat er geen skill voor nodig is maar zelf ben je er slecht in... :?

Ik had liever dat ze de hipfire accuracy van AR's wat verhoogd hadden, ipv die van SMG's te verkleinen. Maar dan stel je iedereen teleur die hipfire stom vindt.
Nu ben ik er 'slecht' in omdat het gewoon onnatuurlijk aanvoeld. Zoals ik al zei is er geen enkele FPS game van de afgelopen 8 jaar waar hipfire mogelijk was(lees; iets raken verder dan 2 meter weg).
Daarom wil ik ook zeker niet dat hipfire accuracy van AR's omhoog gaan, want dan voelt het spel helemaal als een spel van 10 jaar geleden. Iets wat ik van de graphics nu al vind :(

• Gundogan
Je speelt waarschijnlijk altijd op servers in Amsterdam en Frankfurt, zeker als je search preferences op best staan. Als het wat later op de avond is kan je op een server in New Jersey terechtkomen omdat er te weinig Europeanen online zijn.

Op alle drie de lokaties zijn de servers van gameservers.com.

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 13-12-2012 15:05 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:00:
Je speelt waarschijnlijk altijd op servers in Amsterdam en Frankfurt, zeker als je search preferences op best staan. Als het wat later op de avond is kan je op een server in New Jersey terechtkomen omdat er te weinig Europeanen online zijn.

Op alle drie de lokaties zijn de servers van gameservers.com.
Voor mijn gevoel werken die search preferences juist averechts. Vooral als je in een party zit.

• aron225
knuffelt zijn laptop.

die gaat mee naar werk dus.. we kunnen weer los

• Gundogan
MicScott schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:31:
[...]

Voor mijn gevoel werken die search preferences juist averechts. Vooral als je in een party zit.
Waarschijnlijk werkt het zo:

Normaal zoekt matchmaking spelers bij elkaar die een bepaalde latency naar elkaar hebben of naar de server. Dat zijn de <50ms, <75ms, <100ms ect intervallen. Elke keer als ie niet snel genoeg voldoende spelers of een lobby vindt, stapt ie over naar de volgende interval. Met 'any' zoekt ie denk ik het snelst en maakt ping het minst uit.

Met de preferences op best zoekt ie denk ik wat 'beter' bij <50ms en misschien <75ms. Dan 'wacht' ie desnoods tot er spelers online komen die goed naar jou pingen of naar de server waar jij ook goed naar pingt. Duurt het echter te lang, gaat ie alsnog naar de volgende interval. Daarom staat er ook: alleen geschikt voor goede verbindingen. Want als je als NLer ~100ms pingt naar NL servers, doet ie er heel lang over om mensen te vinden omdat ie op <50ms en <75ms voor Jan met de korte achternaam loopt te zoeken maar wel netjes z'n timer afwacht. En kom je uiteindelijk alsnog op een eastcoast server terecht bijvoorbeeld. Of als er te weinig spelers online zijn om NL en DE servers te vullen binnen een redelijke tijd, dan wordt je ook op een US server neergezet.

Met een (full) party kan je natuurlijk niet snel beginnen met 4v4 en 5v5 omdat de team anders niet gebalanceerd zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 13-12-2012 16:10 ]

• Lord_T
vind het de laatste 2 dagen heel slecht gaan... iedere kill cam verbaas ik me erover hoe lang die lui al op mij aan het schieten zijn terwijl ik ze nog niet eens kan zien..... en search staat op best ><

• S.J_84
Lord_T schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:38:
vind het de laatste 2 dagen heel slecht gaan... iedere kill cam verbaas ik me erover hoe lang die lui al op mij aan het schieten zijn terwijl ik ze nog niet eens kan zien..... en search staat op best ><
Ik dacht ook dat search op best beter zou zijn, maar kom/kwam vaak in situaties terecht zoals wat jij nu aangeeft.
Zelfde bv dat je allang de hoek om bent en alsnog dood gaat, en dan in de killcam zien dat ze al bijna een magazijn op je leeg geschoten hebben.
En soms van die instakills.

Maar de echt stotterende lag die ik eerder ervoer heb ik geen last meer van gehad.

• coencoppens
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Laat me alleen matches joinen die nog niet begonnen zijn en gooi me niet in een verliezend team in een verloren wedstrijd :(

Ik zoek een match (domination) en word zonder laden in een match gegooid. Dan weet ik alweer hoe laat het is: ik kom in een pot waar een team hopeloos ingemaakt wordt en 4 v.d. 6 spelers geragequit zijn. Daar gaat je win streak want winnen gaat 'm natuurlijk niet meer worden :S

• OneTimer
coencoppens schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:26:
Laat me alleen matches joinen die nog niet begonnen zijn en gooi me niet in een verliezend team in een verloren wedstrijd :(

Ik zoek een match (domination) en word zonder laden in een match gegooid. Dan weet ik alweer hoe laat het is: ik kom in een pot waar een team hopeloos ingemaakt wordt en 4 v.d. 6 spelers geragequit zijn. Daar gaat je win streak want winnen gaat 'm natuurlijk niet meer worden :S
Ja dat heb ik ook vaak. Ik maak dan gewoon het potje af en dan begint het weer opnieuw maar dan zit je al in de lobby.

Verwijderd

En als dat ingevoerd wordt is de volgende post dat je baalt dat iedereen quit en dat je steeds maar tegen 2 man speelt. :P

• Beakzz
  • Laatst online: 13:20
Net 3 potjes gedaan op de ps3 maar het was alleen maar haperen en tegenstanders die jou allang hebben gezien voor je zelf kan gaan schieten. Het lijkt wel of de lag alleen maar erger wordt :/ Moest mijn controller echt goed beet houden , want ik kreeg de neiging om hem vliegles op je japanse manier te geven dus ben maar snel gestopt.

Ongelofelijk dat het zoveel weken na de release nog zo bagger is :(

• R0y.
Gundogan schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:00:
[...]

Overaim je een beetje? Misschien sprake van muisacceleratie of gewoon je sensitivity te hoog. Voor de rest veel oefenen en Balista + iron sights gaan unlocken. :)
Heb me sensitivity op de 2de nu gezet, schoot niet echt op. Ik mis altijd net, ze zijn net iets sneller als mij!

Natuurlijk veel oefenen! Alleen jammer dat ik mijn unlock token net op die AN-98 heb besteed. Nu prestige 1 lvl 30, dit weekend double xp dus misschien ergens dit weekend de mogelijkheid om de balista te unlocken.

Verwijderd

Is die andere Bolt Acton niet net wat beter dan de Ballista? Of gaat het je puur om de iron sights?

• S.J_84
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:35:
Is die andere Bolt Acton niet net wat beter dan de Ballista? Of gaat het je puur om de iron sights?
De Ballista zoomt sneller in volgens mij, probeer maar eens.
Die andere ziet er alleen wat meer badass uit :)

Hmm net weer zo een potje, in killcam word er al seconden lang op me geschoten en ik zie echt net de enemy om de hoek komen..

Het verschilt toch wel per potje merk ik, soms nergens last van en potje erna kan het weer eens mis gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door S.J_84 op 13-12-2012 22:02 ]

• steel123

steel123

Cryman9

Ik weet niet wat het is de laatste paar dagen, maar elke killcam is zowat dat de tegenstander je ziet en binnen 0.5 sec je al dood heeft. Begint al met schieten op 0.05 sec nadat je zichtbaar bent.

Ik vind Black ops veel leuker dan battlefield, maar hierdoor stap ik bijna weer terug.

• R0y.
DSR nog iets geloof ik, daar speel ik inderdaad mee. Die doet iets meer damage geloof ik dan de Ballista.

Net wel ineens 8 kills achter elkaar met me sniper, op die map met dat vliegveld. Was vrolijk rond aan het huppelen! Ooit word het nog wel eens wat! >:)

• OneTimer
R0y. schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:14:
[...]

DSR nog iets geloof ik, daar speel ik inderdaad mee. Die doet iets meer damage geloof ik dan de Ballista.

Net wel ineens 8 kills achter elkaar met me sniper, op die map met dat vliegveld. Was vrolijk rond aan het huppelen! Ooit word het nog wel eens wat! >:)
Turbine, sniper nest ;)

• coencoppens
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:49:
En als dat ingevoerd wordt is de volgende post dat je baalt dat iedereen quit en dat je steeds maar tegen 2 man speelt. :P
Dat is makkelijk tegen te gaan: de straf op het bewust leaven van een pot verhogen. Een level terugzetten b.v., reken maar dat je dan je pot afmaakt 8)

• steel123

steel123

Cryman9

Elke map heeft wel een sniper plaats. Maar dan heb je wel bouncing betty's en shock charges nodig voor al die smg sprayers die niet kunnen aimen en steeds in je rug zitten.

Verwijderd

coencoppens schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:21:
[...]

Dat is makkelijk tegen te gaan: de straf op het bewust leaven van een pot verhogen. Een level terugzetten b.v., reken maar dat je dan je pot afmaakt 8)
Dat klopt. En dat zou ook prima werken bij een spel dat niet stikt van de klote verbindingen. Ik ben er weg van als het niet eerlijk aanvoelt. Qua verbinding dan. Als ik gewoon op mijn broek krijg van een bazende speler of goed samenwerkende clan blijf ik er in. In het eerste geval blijf ik nog even lang als die speler. In het tweede geval ben ik direct weg na de pot. Tegen of met volle parties spelen is niks aan.

• Gundogan
Ballista + iron sights is wel de makkelijkste sniper op short-medium range lijkt me. Of de KSG nemen. 8)

De DSR50 is een betere 'sniper' ja, hoewel het verschil niet groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontdekte net dat een sentrygun op de korte achterdek van het schip richten, vanaf het balkon, op Hijacked, een hele dikke spawntrap oplevert. Je kan dan aan de lange kant tot de helft van het achterdek lopen. Zelfs als je te ver gaat spawnen ze in het midden en niet weer achter. Gebeurde in KC. Waarschijnlijk nutteloos in Dom en Hardpoint.

Morgen maar even een filmpje maken van de quadfinal killcam in KC op Hijacked (zonder spawntrap :o )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 10:09
De Ballista is absoluut niet de betere sniper.

DSR50 doet op ieder deel van het lichaam genoeg damage om iemand in 1 schot te doden behalve de benen/voetten daar zijn 2 schoten voor nodig.

Ballista doet minder danage dan de DSR50 want zelfs op de romp van een tegenstander heb je 2 schoten nodig. Tevens heb je ook voor de benen/voeten twee schoten nodig. Wel heeft de Ballista meer munitie en aimt iets sneller.

Als je beide snipers gaat verglijken met silencer is de Ballista beter aangezien de damage bij de ballista gelijk blijft maar de Dsr50 een extra schot nodig heeft voor de romp.

Dus met de Ballista krijg je veel meer hitmarkers aangezien het romp en benen/voeten nogal een groot deel is van het lichaam. Mocht je heel goed kunnen aimen is ballista wellicht beter betreft de snelheid. Maar als je een beetje sniper gaat spelen en dus gaat rondlopen en niet kamperen is èèn hitmarker fataal aangezien je al vol zit met lood voor je een tweede schot kan lossen.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:08

Madstorm

Derping all the way!

Denk dat hij Carrier bedoeld..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Heeft iemand enig idee hoe die Call of Duty®: Black Ops II Double Clan XP Competitions werkt? https://elite.callofduty.com/news/xbox/272

Voor zover ik begrijp kun je dit alleen via de elite site regelen, en moet je je daar met een clan aanmelden om competities te starten oid.
Kon er in COD op de xbox niets over vinden. Ook niet een aparte sectie om een spel op te starten...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
gister avond de SMR unlocked, in het begin ongewennig aangezien die single shot is, maar als je die omschakeling even door heb is dat ding echt baas, 2 shots in het boven lichaam en de vijand ligt :-P

Iemand nog advies over welke attachments echt lekker zitten op die gun? Heb nu nog maar de eerste 3 attachments(uit m'n hoofd: Quickdraw, fastmag en Reflex sight), maar ga hem vanavond verder levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cypher Bij mij (Xbox speler) staan ze bij competitions. Zoals het er staat met een link in de link die jij noemt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:25:
@cypher Bij mij (Xbox speler) staan ze bij competitions. Zoals het er staat met een link in de link die jij noemt. :o
Dat heb ik idd gevonden.
Via de website.

Maar moet ik op de xbox dan gewoon dat speltype opstarten met de mensen die in de clan zitten, en spelen?
En dan krijg ik double xp ?
Vind het eerlijk gezegd nogal onduidelijk :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Pagina: 1 ... 40 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.