13tha1pi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:17:
Ik zeg ook bijna geen skill

Kom op wees eerlijk, met die SMG's is het toch gewoon veel te makkelijk. Als je idd gewoon met hipfire bewegend kan hitten op redelijke afstanden, dan is het zelfs voor de meest onervaren cod speler makkelijk om mee te killen. Maar goed ze nerfen het dus ook niet voor niets. Gelukkig maar! Hopelijk is dit genoeg:
SMG nerf
All: increased hip fire recoil.
All: increased max hip fire spread from 4.75 to 5.
Daarom was ik ook wel benieuwd naar wat de console spelers ervaren.
Dit snap ik niet: "Als je idd gewoon met hipfire bewegend kan hitten op redelijke afstanden, dan is het zelfs voor de meest onervaren cod speler makkelijk om mee te killen."
Om te killen zal ik nog steeds met mijn crosshair op de tegenstander moeten richten en als mijn tegenstander dat sneller/beter doet dan leg ik het loodje. Daar gaat het toch om in een FPS game? Als AR/sniper moet je er gewoon voor zorgen dat de afstand tussen jou en de SMG'er altijd groot is. Helaas zijn de meeste maps daar niet echt geschikt voor.
De map met het vliegdekschip en die waarbij je door een gecrashed vliegtuig kunt lopen zijn daar veel geschikter voor, daar maak je met een SMG weinig kans als je de open ruimte opzoekt
COD is gewoon een snel en compact spel, waarbij je veel moet bewegen en van alle kanten tegenstanders moet verwachten. Het hele hipfire schieten (en knifen trouwens, waar ik dan weer een hekel aan heb) zijn gewoon onderdeel daarvan (mijn mening dan hè).
Bij MW1 was de M4 een beest met de hipfire perk, is het dan wel goed omdat dat een AR is?
Edit: Het leukst vind ik het trouwens om met de TAC of de FAL rond te lopen, jammer dat de FAL zo onnauwkeurig is "from the hip".
[
Voor 3% gewijzigd door
Sharkware op 12-12-2012 14:34
]