Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Martin0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:49:
[...]

full auto, dus volledig magazijn als je wilt
OP... Dat word de FAL levelen vanavond! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:27

mvds

Totally awesome!

R0y. schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:48:
[...]

Hoeveel kogels schiet hij dan met select fire... 3?

[...]

Waar kan je je clantag aanpassen? Heb dus 1 wapen met clantag.. maar zie geen verschil :X
Euh, effe denken, dat is een optie van de Barracks menu optie geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Martin0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:49:
[...]

full auto, dus volledig magazijn als je wilt
De M8A1 + select fire + grip is ook wel aardig. Heeft veel hogere fire rate dan de FAL met select fire. Is dus ook op close range wel goed tegen de SMG's.. En voor long range wissel je snel naar de 4-round burst fire.

Mijn favoriet op het moment.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Martin0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:47:
[...]

ja maar dat 4 keer achter elkaar, lijkt me sterk, en dan mik ik niet eens centraal op het lichaam maar de ene keer iets meer naar links en de andere keer weer iets meer naar rechts :S
Ik heb de KSG ook even geprobeerd, schiet inderdaad voor geen meter. Op afstanden waarmee je met de Remington met gemak mensen uitschakelt krijg je met de KSG niet eens een hitmarker. Laat maar zitten.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:29
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:31:
[...]

Het verschil in high ping/low ping kan je zelf (als speler) ook compenseren.
Niet in BO2.
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:31:
In plaats van dat je duidelijk kan zien dat mensen een te hoge ping hebben, lijkt het alsof ze normaal mee kunnen spelen, totdat je in de killcam gaat kijken. Dan zie je dat degene die je net heeft gekilled jou al 1 a 2 sec zag en al op je aan het schieten was, terwijl jij hem niet eens kon zien tot het moment dat je ineens dood neer viel. Deze extreme gevallen komen niet vaak voor, maar geven wel duidelijk aan dat de lag compensation niet werkt.
Verschil in ping duidelijk zien heb je pas bij 200-300+ of heel veel packetloss. Dan beginnen spelers echt te warpen*. In principe kan je spelen op en tegen ~100ping zonder lag compensation technieken en het niet visueel merken. Wat je wel gaat merken is dat hitboxes niet helemaal overeenkomen met de models en je dus inderdaad het effect van hij-was-al-2seconden-het-hoekje-om-maar-ik-zag-hem-niet of ik-was-al-de-hoek-om-maar-hij-schoot-me-alsnog-neer. Dat is lag. Lag compensation 'fixed' dit door (achteraf) te kijken waar iedereen stond en de verschillen een beetje proberen te verkleinen. Gebeurt dit niet goed, dan heb je dus alsnog lag. Echter omdat we niet weten met welke settings we zelf spelen en welke settings de servers gebruiken (hell, we weten niet eens ingame onze ping wat al kan verraden op welke client settings we spelen), kan je niet 1-2-3 zeggen HET IS LAG COMPENSATION THIS GAME SUCKS!!!!111oneoeneoneone. Het kan ook een gebrek aan data doorvoer zijn en updates waardoor alles niet even goed werkt. De unreal3 engine werkt bijvoorbeeld zonder lag compensation maar sommige games op die engine hebben echt waardeloze netcode en met dezelfde resultaten die je ook in BO2 ziet. Lag compensation is een kleiner gedeelte van het geheel en is eigenlijk altijd nodig om je online ervaring beter te maken, zeker als mensen uit verschillende regio's op één server gegooid worden.

BO1 had in het begin een sv_maxrate op de servers van 5000. Toen dit naar 25000 gezet kon worden, werd de netcode ook een stuk beter. Zelfde als je van maxpackets 30 naar bijvoorbeeld 100 gaat. En dat was dus zonder iets te veranderen aan lag compensation settings.

Dus nee, je kan niet simpel zeggen: fix lag compenasation en we zitten in een magisch walhalla.Andere settings moeten waarschijnlijk ook aangepast worden.

*Dit is ook wat je krijgt als je lag compensation te agressief toepast: alles gaat warpen maar de hitboxes zijn wel behoorlijk precies.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:20
Het spel is onspeebaar voor mij op de Xbox. 9 van de 10 keer loop ik ongeveer 1 seconden achter op mijn tegenstander en ik weet bijna zeker dat bij die ene keer ik dan weer 1 seconden voorloop op die arme spelers :P

Ik ben weer terug naar MW2, toch nog de leukste Cod voor mij =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
MicScott schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:04:
[...]

Ik ook, ik woon namelijk in Duitsland en ik heb ze wel degelijk voorbij zien komen. En nee, dat soort dingen gaan mij net te ver om te "accepteren dat de fatsoensgrens ergens anders ligt." Zulke mensen moeten leren dat óók online je een bepaalde verantwoordelijkheid hebt voor je daden, want je hebt namelijk met andere mensen te maken, en de attitude dat je online maar alles kunt maken is gewoon schadelijk. Het is niet voor niets dat er pubers zijn die vanwege online pesten zichzelf over de kling jagen.
ik heb vandaag de eerste gespot:;
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/50c096a646877/50c096a636a93-Naamloos.jpg

en heb hem ge-report

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Er is ook een clan die met NAZI als tag rondloopt. Die hebben allemaal een hakenkruis...
Snap niet dat ze dat soort namen niet blacklisten....

[ Voor 23% gewijzigd door mvds op 06-12-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:06:
Er is ook een clan die met NAZI als tag rondloopt. Die hebben allemaal een hakenkruis...
Snap niet dat ze dat soort namen niet blacklisten....
Reporten dus. Die knop is er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MicScott schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:07:
[...]

Reporten dus. Die knop is er niet voor niets.
Al gedaan :) Maar zoals ik al zei, snap niet dat ze dat soort namen niet gewoon blacklisten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
inderdaad,

is er nog iemand aan het spelen?

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:15
aron225 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:31:
inderdaad,

is er nog iemand aan het spelen?
Ik niet meer, heb net twee potjes gespeeld maar ben er helemaal klaar mee.

Heb de Multiplayer nu 6 uur in totaal gespeeld de afgelopen week, het is nog geen moment leuk geweest.

Alles is zo ongeïnspireerd. Alles wat nog enigszins leuk was aan de oude COD hebben ze eruit gehaald en er wat anders in gestopt om maar te 'vernieuwen'. Prima, maar het is er geen beter spel van geworden.

Deze game is een ramp, misschien dat het op xbox of ps3 nog wel gaat, maar op de PC is het in vergelijking met andere spellen zo slecht.

Bye bye black ops 2, zonde van mijn geld en tijd.

Gelukkig heb ik ook Hitman:absolution, BF3 (aftermath) en Far Cry 3 op de pc, spellen die wel mijn geld waard zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles is zo ongeïnspireerd. Alles wat nog enigszins leuk was aan de oude COD hebben ze eruit gehaald en er wat anders in gestopt om maar te 'vernieuwen'. Prima, maar het is er geen beter spel van geworden.
Vertel alstublieft jouw geheim, want ik heb het tegenovergestelde (denk ik...). Noem die bovenstaande dingen dan eens op.
Anders is het een nutteloze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Tja ik speel net zoals BO1 vrij vaak hardcore terwijl ik dat in mw3 juist nooit deed. Op een of andere manier ben ik dan beter dan als ik softcore speel. Ik leg het dan ook vaak af tijdens die potjes gewoon omdat ik te veel en te lang moet sprayen voordat ik een kill heb.

Nadeel is (en gisteren zat er ook weer eentje tussen) dat er dus vrij veel mensen op 1 plek blijven zitten en wachten tot er iemand voorbij loopt. Zelfs bij objective(CTF). Nog een nadeel is dat Treyarch maar 4 gamemodes beschikbaar heeft gemaakt voor hardcore wat ronduit belachelijk is. Bij BO1 speelde ik dagelijks Hardcore Demolition tot veel plezier en nu... ik kan CTF spelen of S&D. Twee objectives waarbij campers flink in het voordeel zijn....

Ik vind het wel jammer dat ik de 'prikkel' die ik had bij MW3 (het willen spelen / levelen / prestigen enz.) een flink stuk minder is bij Black Ops 2.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:41
Ze hadden wat mij betreft in hardcore wel wat spelmodus toe mogen voegen... Domination bijvoorbeeld, groundwar vind ik ook erg leuk. Wie weet bewaren ze dit voor betaalde dlc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
core - tdm. op canals..
[NL]aron211[NL]

voeg maar toe en kom gezellig spelen... ik ben tog slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Timmetjuhs schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:15:
Ze hadden wat mij betreft in hardcore wel wat spelmodus toe mogen voegen... Domination bijvoorbeeld, groundwar vind ik ook erg leuk. Wie weet bewaren ze dit voor betaalde dlc?
Ik heb het maar eens aangekaart bij Treyarch.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Silversin schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:55:
9 van de 10 keer loop ik ongeveer 1 seconden achter op mijn tegenstander en ik weet bijna zeker dat bij die ene keer ik dan weer 1 seconden voorloop op die arme spelers :P
Dat is ook het idee dat ik heb. Alleen niet in de verhouding die jij schetst.

Als ik vaak dood ga door 1 bepaald iemand dan check ik zijn connection, en vaak heeft hij dan minder dan 4 connection bars. Ga ik zelf heel goed met allemaal super hippe kills en ik denk 'wow, ik ga echt lekker', dan check ik ook de connections, en dan heb ik minder dan 4 connection bars.

Dat is gewoon zo zonde. Zo haal je geen voldoening uit de game, aangezien de mate van hoe goed je speelt afhankelijk is van je connection met de anderen. Nu is dat vaak zo met MP games, maar bij deze BO2 is dat buiten proportie voor mijn gevoel. Bij BO1 was dat veel beter geregeld.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:12:
[...]

Vertel alstublieft jouw geheim, want ik heb het tegenovergestelde (denk ik...). Noem die bovenstaande dingen dan eens op.
Anders is het een nutteloze post.
Het is het geen nutteloze post omdat je voor een mening over iets subjectiefs als een game, muziek of film niet per sé een argument hoeft te hebben. (waarom houd jij bijvoorbeeld niet van hip-hop..)

Maar goed als je dat toch wilt:

Ongeinspireerd: de maps bijvoorbeeld, allemaal klein en conventioneel. Het is weer het eeuwenoude vierkante gebouwtjes en containers en kratjes om achter te verschuilen. Gaap.

Doe eens iets leuks, een chateau met een bos erbij of een tibetaanse tempel om maar wat te bedenken, of een archeologische vindplaats in een jungle.

Maar ook de gameplay is ongeïnspireerd, er gebeuren constant 3 dingen:

1) spawnen -> lopen -> vijand tegenkomen -> allebei schieten -> 50/50 chance -> repeat
2) spawnen -> lopen -> op een bom lopen ->repeat
3) spawnen -> dood door killstreak ->repeat

En dat dan allemaal zo'n 10 keer in een minuut, lachen. De voorspelbaarheid is gewoon vreselijk, je hebt een paar paden en een paar bottlenecks en er gebeurt constant hetzelfde.

Maar goed, misschien zijn mijn standaarden gewoon hoger geworden sinds ik op de pc speel. Dat jij genoegen neemt met een zeer matig spel moet je zelf weten natuurlijk. Maar doe dan niet alsof de mening van iedereen die je 'kindje' niet leuk vind nutteloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sc0rPi0N schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:13:
Tja ik speel net zoals BO1 vrij vaak hardcore terwijl ik dat in mw3 juist nooit deed. Op een of andere manier ben ik dan beter dan als ik softcore speel. Ik leg het dan ook vaak af tijdens die potjes gewoon omdat ik te veel en te lang moet sprayen voordat ik een kill heb.

Nadeel is (en gisteren zat er ook weer eentje tussen) dat er dus vrij veel mensen op 1 plek blijven zitten en wachten tot er iemand voorbij loopt. Zelfs bij objective(CTF). Nog een nadeel is dat Treyarch maar 4 gamemodes beschikbaar heeft gemaakt voor hardcore wat ronduit belachelijk is. Bij BO1 speelde ik dagelijks Hardcore Demolition tot veel plezier en nu... ik kan CTF spelen of S&D. Twee objectives waarbij campers flink in het voordeel zijn....

Ik vind het wel jammer dat ik de 'prikkel' die ik had bij MW3 (het willen spelen / levelen / prestigen enz.) een flink stuk minder is bij Black Ops 2.
Dat reken ik juist toe aan hardcore... In hardcore is zo'n beetje elke hitmarker een kill. Dan komt het dus neer op reactievermogen... wie de eerste hit heeft, die wint dan dus ook "het gevecht"

Terwijl in softcore het ook nog eens zo is dat na de eerste hitmarker, de tegenstander bewust is van het feit dat ie beschoten word, en het voor jou een uitdaging is om je crosshair op het target te houden terwijl hij ronddanst om jouw vuur te ontwijken.

Ik vind juist softcore een veel hogere uitdaging hebben, omdat je skills daar juist extra uitgedaagd worden. Het is niet slechts de eerste hit hebben, maar ook nog eens daarna genoeg hits hebben om de kill te kunnen maken.

Mijn reactievermogen is niet zo erg goed (meer), en dat reken ik toe aan mijn leeftijd. Ik kan het met mijn 38 niet winnen van jochies van 12 als het gaat om de eerste hit, maar ik heb wel een redelijk stabiele hand dus die tweede, derde en vierde hit haal ik wel... En dus win ik veel gevechten.

En juist dat een hit(marker) = een kill maakt het campen wel HEEL erg aantrekkelijk. Want rondlopen/rennen en dan nog steeds de eerste hit hebben is dan best moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:48:
[...]

Dat reken ik juist toe aan hardcore... In hardcore is zo'n beetje elke hitmarker een kill. Dan komt het dus neer op reactievermogen... wie de eerste hit heeft, die wint dan dus ook "het gevecht"
Reactievermogen, maar zeker ook hoe goed je kunt mikken. Je kunt namelijk wel gaan sprayen, maar als je te snel begint met schieten wordt het veel makkelijker voor de tegenstander om jouw uit te schakelen als jij nog aan het corrigeren bent. Wat mij betreft speel je het best zowel HC en Softcore om alle vaardigheden onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Pazienza schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:45:
Het is het geen nutteloze post omdat je voor een mening over iets subjectiefs als een game, muziek of film niet per sé een argument hoeft te hebben. (waarom houd jij bijvoorbeeld niet van hip-hop..)
Punten die in vorige versies wel zaten, en in deze niet zijn absoluut niet subjectief, en doen dus wel degelijk ter zake :)
Maar goed als je dat toch wilt:

Ongeinspireerd: de maps bijvoorbeeld, allemaal klein en conventioneel. Het is weer het eeuwenoude vierkante gebouwtjes en containers en kratjes om achter te verschuilen. Gaap.

Doe eens iets leuks, een chateau met een bos erbij of een tibetaanse tempel om maar wat te bedenken, of een archeologische vindplaats in een jungle.
Dan is misschien de omgeving anders, de gebouwen zullen nog steeds gebouwen zijn hoor. En voor wat betreft de omgeving, oke, misschien zitten die voorbeelden van jou er niet in, maar zo'n beetje elke map in BO2 heeft een andere setting, andere kleuren, andere gebouwen enz...
Maar ook de gameplay is ongeïnspireerd, er gebeuren constant 3 dingen:

1) spawnen -> lopen -> vijand tegenkomen -> allebei schieten -> 50/50 chance -> repeat

En dat dan allemaal zo'n 10 keer in een minuut, lachen. De voorspelbaarheid is gewoon vreselijk, je hebt een paar paden en een paar bottlenecks en er gebeurt constant hetzelfde.
Als dit je stoort dan is het heel simpel, ga iets anders spelen als shooters :) Dit is namelijk al sinds den beginne van de fps hetgene waar het om draait. Dat heeft niks met het slechter worden van spellen (en BO2 in het bijzonder) te maken, maar gewoon met het karakter van shooters. Dat kan je niet oplossen door een andere setting. Dat is gewoon het karakter van elke FPS.
Maar goed, misschien zijn mijn standaarden gewoon hoger geworden sinds ik op de pc speel. Dat jij genoegen neemt met een zeer matig spel moet je zelf weten natuurlijk. Maar doe dan niet alsof de mening van iedereen die je 'kindje' niet leuk vind nutteloos is.
Of het wel of niet een matig spel is, is misschien wel subjectief... Maar de dingen die jij aanhaalt zijn, of ze nou terecht zijn of niet, absoluut geen redenen waarom BO2 slecht zou zijn. Het geeft gewoon duidelijk aan dat FPS jouw ding niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pazienza, je eerste post werd niet onderbouwd, dus die vond IK nutteloos.
Je 2e post is wel onderbouwd en dus nuttig. (naar mijn mening

Ik ben deels eens met je, Turbine vindt ik echter wel origineel, de kernreactor ook. Carrier idem.
Maar ik vind ook de bewegende machines in een fabriek origineel en de containerverplaatsing in Cargo.

De mappen zijn verder wel wat klein, of te krap opgezet.

Maar ik heb wel plezier, dat jij dat niet heb kan ik niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MicScott schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:50:
[...]

Reactievermogen, maar zeker ook hoe goed je kunt mikken. Je kunt namelijk wel gaan sprayen, maar als je te snel begint met schieten wordt het veel makkelijker voor de tegenstander om jouw uit te schakelen als jij nog aan het corrigeren bent. Wat mij betreft speel je het best zowel HC en Softcore om alle vaardigheden onder de knie te krijgen.
Ik denk dat dat er een heel stuk minder toe doet, want tijdens het sprayen hoef je dus maar 1 keer te raken, en dan heb je het gevecht al gewonnen. En het is vele malen lastiger om in een spray van kogels bij een SMG bijv met 600 rpm één enkele hit te voorkomen, dan in dezelfde spray te voorkomen dat je 4 hits achter elkaar hebt waardoor je het loodje zou leggen... En ik weet niet hoe goed jouw reactievermogen is, maar bij 600 rpm (wat elke SMG makkelijk haalt) gaat het dus om 10 kogels per sec. Reken maar uit hoeveel tijd je dus hebt om ze allemaal te ontwijken :) Dus tegen de tijd dat jij doorhebt dat er iemand op je aan het schieten (lees: sprayen) is, ben jij gegarandeerd al dood hoor :)

Als je elkaar al kan zien gaat het idd om reactievermogen, maar als ik de tegenstander niet meteen opmerk (en dat is bij een FOV van 90 dus in een boog van 270 graden om me heen) dan leg ik 100% zeker het loodje in elk gevecht in hardcore. Of ik moet wel een HELE slechte schutter tegenkomen, of iemand met een HEEL traag wapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:55:
[...]

Punten die in vorige versies wel zaten, en in deze niet zijn absoluut niet subjectief, en doen dus wel degelijk ter zake :)

[...]

Dan is misschien de omgeving anders, de gebouwen zullen nog steeds gebouwen zijn hoor. En voor wat betreft de omgeving, oke, misschien zitten die voorbeelden van jou er niet in, maar zo'n beetje elke map in BO2 heeft een andere setting, andere kleuren, andere gebouwen enz...

[...]

Als dit je stoort dan is het heel simpel, ga iets anders spelen als shooters :) Dit is namelijk al sinds den beginne van de fps hetgene waar het om draait. Dat heeft niks met het slechter worden van spellen (en BO2 in het bijzonder) te maken, maar gewoon met het karakter van shooters. Dat kan je niet oplossen door een andere setting. Dat is gewoon het karakter van elke FPS.

[...]

Of het wel of niet een matig spel is, is misschien wel subjectief... Maar de dingen die jij aanhaalt zijn, of ze nou terecht zijn of niet, absoluut geen redenen waarom BO2 slecht zou zijn. Het geeft gewoon duidelijk aan dat FPS jouw ding niet zijn.
Dus omdat ik BO2 niet leuk vind ligt meteen het hele genre FPS me niet? Apart, ik heb honderden uren in de vorige cod's gestopt en dat vond ik wel leuk. BF3 vind ik geweldig. Dus de conclusie dat FPS me niet ligt is veel te simpel.

Dit hele spel mist voor mij gewoon iets, ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar met COD4 en COD2 had ik wel veel plezier. En met MW2, MW3 en BO ook in mindere mate. Ik denk dat het gewoon met de balans te maken heeft. Of mijn beleving en daarmee mijn standaard van een FPS is door BF3 gewoon ontzettend veranderd. Om het kort samen te vatten: Ik ervaar geen enkele emotie als ik dit spel speel. Als ik iemand kill of als ik dood ga voel ik daar niks bij, totaal geen gevoel dat het er iets toe doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Pazienza op 06-12-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Pazienza schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:04:
[...]

Dus omdat ik BO2 niet leuk vind ligt meteen het hele genre FPS me niet? Apart, ik heb honderden uren in de vorige cod's gestopt en dat vond ik wel leuk. BF3 vind ik geweldig. Dus de conclusie dat FPS me niet ligt is veel te simpel.

Dit hele spel mist voor mij gewoon iets, ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar met COD4 en COD2 had ik wel veel plezier. En met MW2, MW3 en BO ook in mindere mate. Om het kort samen te vatten: Ik ervaar geen enkele emotie als ik dit spel speel. Als ik iemand kill of als ik dood ga voel ik daar niks bij, totaal geen gevoel dat het er iets toe doet.
Nee, het is dit stukje, wat volgens jezelf jou zo stoort aan BO2 wat werkelijk in elke shooter, ook in BF3, en ook in elke voorgaande cod hetzelfde is wat mij verteld dat FPS niks voor jou zijn :)
Want in BF3 is het exact hetzelfde... Misschien duurt het wat langer, omdat de mappen groter zijn, maar daar heb je hetzelfde verloop hoor :) Je spawnt, je loopt rond, komt een tegenstander tegen, beide gaan jullie schieten, en ervan gaat dood, en die spawnt weer.

Of je loopt rond en loopt op een claymore, of je word onder vuur genomen door een heli enz enz enz...

Die drie punten zijn gewoon hetzelfde voor elke shooter, zonder uitzonderingen :) Dus als dat dingen zijn die jou zo storen in BO2, dan zouden ze je ook moeten storen in BF3, of in welke andere COD dan ook. Want daar zitten ze ook in.

Je mag best BO2 niks vinden hoor, maar die drie dingen vind ik non-argumenten. Net zoals de variatie in mappen, want zoals ik al zei is elke setting anders... Ik ben bijv nog nooit een luxe jacht tegengekomen in de vorige CoDs. alle gebouwen hebben eigen vormen, textures, omgeving enz.

Dus dat jij BO2 niks vind prima, maar die argumenten die jij noemt waarom BO2 niks is kloppen gewoon niet :)

[ Voor 14% gewijzigd door mvds op 06-12-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan, maar dan hoeft het nog geen matig spel te zijn. Ook heeft het niks met 'hoge standaarden' te maken. Het is gewoon een mening. Die zijn er om te hebben en die mag je hier uiten, maar om dan met zinnen als:
Maar goed, misschien zijn mijn standaarden gewoon hoger geworden sinds ik op de pc speel. Dat jij genoegen neemt met een zeer matig spel moet je zelf weten natuurlijk.
te praten is niet echt nodig. Daarmee haal je iedereen die plezier heeft met dit spel behoorlijk naar beneden en vind het behoorlijk minzaam om zo te praten. Naar mijn mening natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Overigens zou ik het ook niet erg vinden wat meer vernieuwingen in het spel te zien hoor... Ik ben het ook met de vele comments eens dat de graphics best wat beter hadden gemogen. Ook al betekend het dat de systeemeisen hoger zouden worden.
En van mij hadden ze de netcode ook beter mogen maken. De lagcompensatie vind ik echt helemaal niks.
En van mij hadden ze ook wat beter mogen nadenken over de spawns in sommige mappen. Dat je terwijl je een vlag captured ineens omringd word door 5 spawnende tegenstanders vind ik knudde...

Aan de andere kant vind ik het alleen werken van Ghost als je loopt helemaal geweldig! (= vernieuwend)
De snelheid van het spel vind ik super
De mappen vind ik erg leuk
De variatie in wapens vind ik erg leuk
Het pick 10 systeem vind ik super (= vernieuwend)
Wapens kunnen prestigen vind ik leuk (= vernieuwend)
Kunnen prestigen zonder dat je je attachments kwijt raakt vind ik tof! (= vernieuwend)
Permanent unlocks vind ik tof (= vernieuwend)

Dus... Ja er zijn verbeteringen mogelijk, maar er zitten wel degelijk vernieuwende dingen in BO2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 21:20
Sssquirrel schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:26:
[...]

Dat is ook het idee dat ik heb. Alleen niet in de verhouding die jij schetst.

Als ik vaak dood ga door 1 bepaald iemand dan check ik zijn connection, en vaak heeft hij dan minder dan 4 connection bars. Ga ik zelf heel goed met allemaal super hippe kills en ik denk 'wow, ik ga echt lekker', dan check ik ook de connections, en dan heb ik minder dan 4 connection bars.

Dat is gewoon zo zonde. Zo haal je geen voldoening uit de game, aangezien de mate van hoe goed je speelt afhankelijk is van je connection met de anderen. Nu is dat vaak zo met MP games, maar bij deze BO2 is dat buiten proportie voor mijn gevoel. Bij BO1 was dat veel beter geregeld.
Hmm bij mij is gewoon dat bijna iedereen 4 bars heeft. Nog iets opvallend, ik speel voornamelijk Domination en heb het gevoel dat wanneer de 2e round begint er een andere host wordt gekozen. 1e ronde speel je geweldig met 24-4, aantal caps etc, en je eindigt de match met 31-30, omdat je round 2 heel hard begint te laggen.

Daarbij heb ik nog een vraag aan alle Xbox spelers. Ligt het aan mij of heeft de SMR met Iron sights zware hit detection problemen? Ik heb het gevoel dat het soms mijn bullet niet registreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:01:
[...]

Ik denk dat dat er een heel stuk minder toe doet, want tijdens het sprayen hoef je dus maar 1 keer te raken, en dan heb je het gevecht al gewonnen. En het is vele malen lastiger om in een spray van kogels bij een SMG bijv met 600 rpm één enkele hit te voorkomen, dan in dezelfde spray te voorkomen dat je 4 hits achter elkaar hebt waardoor je het loodje zou leggen... En ik weet niet hoe goed jouw reactievermogen is, maar bij 600 rpm (wat elke SMG makkelijk haalt) gaat het dus om 10 kogels per sec. Reken maar uit hoeveel tijd je dus hebt om ze allemaal te ontwijken :) Dus tegen de tijd dat jij doorhebt dat er iemand op je aan het schieten (lees: sprayen) is, ben jij gegarandeerd al dood hoor :)

Als je elkaar al kan zien gaat het idd om reactievermogen, maar als ik de tegenstander niet meteen opmerk (en dat is bij een FOV van 90 dus in een boog van 270 graden om me heen) dan leg ik 100% zeker het loodje in elk gevecht in hardcore. Of ik moet wel een HELE slechte schutter tegenkomen, of iemand met een HEEL traag wapen...
Je hebt er gelijk in dat je als je als een blinde kip rusht inderdaad makkelijker doodgaat door mensen die wel voorzichtig spelen. Wat dat betreft komt er dus meer tactiek bij kijken.

Bovendien zei ik niet alleen reactievermogen, maar ook precies kunnen mikken. Als je elkaar 1 op 1 tegenkomt wint reactievermogen alleen het niet. Je kunt wel als een dolleman beginnen met schieten maar als jij eerst 10x mist voordat je raakt, heeft de accuratere tegenstander met minder reactievermogen alsnog de overhand.

En echt, hipfire sprayers met een smg doen het veel minder goed op middellange tot lange afstand in HC dan in softcore. In softcore veroorzaak je genoeg flinch tegen een assault rifle door je hoge rate of fire om als winnaar uit de bus te komen zelfs als jij later begint met schieten. Op hardcore is dat niet zo.

Uiteraard is het een kwestie van smaak, en is deze discussie al zo oud als MoH:AA of nog ouder, maar in Bo2 is het rushen met een smg, shotgun, of kniferunnen gewoon veel minder goed in hardcore. En laat dat nu net het soort gameplay zijn wat ik minder leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik weet niet WIE er net joinede van hier :D
maar nuketown was weer gezellie.. jammer van de mensen die voor k/d gingen, en wij de enigste 2 waren die echt objective speelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
dat was ik aron zoals ik al aangaf ik ben een objectspeler/teamspeler en geef totaal geen hol om een hoge of lage killratio
bv ctf niemand die gaat defenden enkel ik en jij sporadisch net{gelukkig dat ik je van adviezen kon voorzien hoe je ctf dient te spelen}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MicScott schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:45:
[...]

Je hebt er gelijk in dat je als je als een blinde kip rusht inderdaad makkelijker doodgaat door mensen die wel voorzichtig spelen. Wat dat betreft komt er dus meer tactiek bij kijken.

Bovendien zei ik niet alleen reactievermogen, maar ook precies kunnen mikken. Als je elkaar 1 op 1 tegenkomt wint reactievermogen alleen het niet. Je kunt wel als een dolleman beginnen met schieten maar als jij eerst 10x mist voordat je raakt, heeft de accuratere tegenstander met minder reactievermogen alsnog de overhand.

En echt, hipfire sprayers met een smg doen het veel minder goed op middellange tot lange afstand in HC dan in softcore. In softcore veroorzaak je genoeg flinch tegen een assault rifle door je hoge rate of fire om als winnaar uit de bus te komen zelfs als jij later begint met schieten. Op hardcore is dat niet zo.

Uiteraard is het een kwestie van smaak, en is deze discussie al zo oud als MoH:AA of nog ouder, maar in Bo2 is het rushen met een smg, shotgun, of kniferunnen gewoon veel minder goed in hardcore. En laat dat nu net het soort gameplay zijn wat ik minder leuk vind.
Klopt :) Er komt zeker wel meer tactiek bij kijken :)

En ik vind het alletwee wel leuk, al speel ik zoveel softcore (en dus run&gun) dat het me steeds weer moeite kost om voorzichtiger te spelen als ik een potje HC doe :) Ik eindig dan ook niet zelden 5 - 30 de eerste (twee/drie) ronde(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
paupertje30 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:51:
dat was ik aron zoals ik al aangaf ik ben een objectspeler/teamspeler en geef totaal geen hol om een hoge of lage killratio
bv ctf niemand die gaat defenden enkel ik en jij sporadisch net{gelukkig dat ik je van adviezen kon voorzien hoe je ctf dient te spelen}
klopt.. ik heb nooit ctf gespeeld.. ja sporadisch in het begin een potje.
alleen wij waren bij die vlag.. de eerste ronde was ik als een dronkenlap aan het rennen met die vlag.

anyhow, was gezellig (op het kindje na dat jou aan het blocken was in de bezemkast)

stats van laatste pot:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/50c0c0a96fb0b/50c0c0a95ddf2-stats_nuketown_demolition.jpg

diffusen was zo goed als niet te doen, omdat iedereen bang was, en achter die grote bus aan het schieten (want stel je voor dat je k/d eraan gaat.. boeie mijn k/d zuigt toch al)

wij waren idd de enigste die actief aan het planten en/of diffusen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@obsidian, wat is jouw naam? Call of Beauty?
(die probeerde eergister vrienden te worden maar ik kon die naam verder niet dus heb ik dat afgewezen.. :-0 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
call of beauty is paupertje

ik zit wel te denken om eens een knappe monitor te halen..
17 inch laptop schermpje is niet echt ideaal, en soms ben ik echt zo scheel als een (insert random words here)

friend request overload :P gezellig dude's!

[ Voor 86% gewijzigd door aron225 op 06-12-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pazienza schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:04:
Dit hele spel mist voor mij gewoon iets, ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar met COD4 en COD2 had ik wel veel plezier. En met MW2, MW3 en BO ook in mindere mate. Ik denk dat het gewoon met de balans te maken heeft. Of mijn beleving en daarmee mijn standaard van een FPS is door BF3 gewoon ontzettend veranderd. Om het kort samen te vatten: Ik ervaar geen enkele emotie als ik dit spel speel. Als ik iemand kill of als ik dood ga voel ik daar niks bij, totaal geen gevoel dat het er iets toe doet.
Dus jij had wel plezier in MW2 omdat de balans goed was? Man als er 1 CoD ongebalanceerd was dan was het wel MW2 (OMA perk, commando knife etc). Je anti-BO2 post lijkt me dan meer voor te komen uit frustratie, ik bedoel 6 uurtjes is nou ook niet echt veel om een goede indruk te krijgen, bij mij ging het pas lopen (dwz obj games winnen met een positieve kdr) na een weekje spelen.
Pazienza schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:45:
CoD gaat om de snelle actie, dus niet eerst 5 minuten lopen/vliegen/rijden om een tegenstander tegen te komen, dat betekend autmatisch dat de mappen aan de kleine kant zullen zijn (tov BF3 bv). En het trainstation in "Express"is echt niet vierkant hoor. Daarnaast heeft BO2 de meest kleurrijkste mappen in CoD sinds lange tijd in allerlei verschillende settings...
Tja, ik snap dat als je 10x per minuut doodgaat het vervelend is maar dan zou ik toch je speelstijl proberen te veranderen. En het ontbreken van bottlenecks is juist een pluspunt imho, er is altijd wel een manier om bij een camper te komen. En anders ga je lekker Metro spelen, schijn je een enorme bottleneck te hebben om lekker met je LMG te sprayen....
_O- :O

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Net een update van 2.8GB gehad via Steam, maar nu wil COD niet meer opstarten. Geen MP en geen Zombies. Iemand anders ook last van? (reboot heeft niet geholpen)

* Gaat om de PC versie

[ Voor 7% gewijzigd door Rep1v op 06-12-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Hij heeft wel gelijk dat Black ops 2 met bijv. de graphics ongeveer 4 jaar achter loopt op Battlefield 3. Ook het realisme van Black ops 2 heeft al 4 jaar stilgestaan.

Maar persoonlijk vind ik dit niet erg, ik vind het snelle spel van Call of Duty wel veel leuker als Battlefield. In Battlefield speel ik toch bijna alleen maar de Close Quarters uitbreiding.

Nu een andere vraag. Ik zoek een nieuwe assault rifle om te spelen. Ik heb mijn FAL al voordat ik de eerste keer lvl 55 was al helemaal uitgespeeld(2x prestige en Gold camo) en begint een beetje saai te worden. Maar de andere assault rifles zijn waardeloos vergeleken met de FAL.
Mtar, Type25, M27: veel lagere damage en range
Swat-556: zeer langzaam en minder damage.
Scar-H: Minder range, minder damage, minder accuracy en shiet ontiegelijk langzaam.
SMR: Veel damage, maar de semi-auto mode is mega langzaam
M8A1: heb ik nu niet, maar is burst en ik haat burst :P Dit zou wel een vervanger kunnen zijn, ook al doet elk schot veel minder damage.
AN-94: Heb ik nu ook niet de stats van, maar volgens mij schiet hij ook langzamer en beetje minder damage/range.

Dus in mijn mening is de FAL de enigste waardige assault rifle, de enigste die gelijk/beter is dan de SMG's. Ik gebruik hem met quickdraw en stock, schiet echt megasnel op semi-auto(PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AN-94 is echt wel goed, maakt de snelste kills van alle automatische assault rifles. M27 heeft praktisch geen recoil en is daarom super accuraat (22-23% accuracy voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ze gaan dus wat doen aan de SMG`s.

http://www.pu.nl/artikele...iplayer-worden-aangepast/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Rep1v schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:46:
Net een update van 2.8GB gehad via Steam, maar nu wil COD niet meer opstarten. Geen MP en geen Zombies. Iemand anders ook last van? (reboot heeft niet geholpen)

* Gaat om de PC versie
In steam op BO2 rechtermuis > Properties > Local Files > Verify integrity of game cache

Zou het moeten fixen, heb het vorige week ook gehad, bleken wat corrupted files te zijn na de update.

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Farscape2 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:20:
[...]

In steam op BO2 rechtermuis > Properties > Local Files > Verify integrity of game cache

Zou het moeten fixen, heb het vorige week ook gehad, bleken wat corrupted files te zijn na de update.
Dat is het inderdaad! Bedankt voor de tip :*)

Verder was Windows 7 ook nodig bezig met updates en een Service Pack, dus ik weet niet in hoeverre dat invloed heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:31
MicScott schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:03:
[...]

Ik heb de KSG ook even geprobeerd, schiet inderdaad voor geen meter. Op afstanden waarmee je met de Remington met gemak mensen uitschakelt krijg je met de KSG niet eens een hitmarker. Laat maar zitten.
KSG is juist super goed man! 1shot1kill als je goed mikt heb hier een filmpje maar is intussen al weer oud. Het valt me mee dat er zo weinig KSG spelers zijn.

YouTube: Black Ops 2 - KSG Gameplay

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:02:
AN-94 is echt wel goed, maakt de snelste kills van alle automatische assault rifles. M27 heeft praktisch geen recoil en is daarom super accuraat (22-23% accuracy voor mij)
Jammer alleen dat de M27 zo weinig damage doet (33-30-22), maar een x1.1 headshot multiplier heeft en redelijk traag schiet voor z'n damage. MTAR is eigenlijk beter.
steel123 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:58:
Hij heeft wel gelijk dat Black ops 2 met bijv. de graphics ongeveer 4 jaar achter loopt op Battlefield 3. Ook het realisme van Black ops 2 heeft al 4 jaar stilgestaan.
Ben ik de enige (nouja, een van de weinige :p) die z'n games het liefst zo speelt?:

Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/1838/83901399.jpg

Tetris mode en gameplay first ftw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:05:
@obsidian, wat is jouw naam? Call of Beauty?
(die probeerde eergister vrienden te worden maar ik kon die naam verder niet dus heb ik dat afgewezen.. :-0 )
Nope, MvdS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:05
Statistisch gezien is de TAR de beste AR met een hoge fire rate en de SCAR-L de meest krachtige met een lagere firerate, buiten de SMD en FAL om dan. Qua accuracy zie ik weinig verschil tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Gundogan schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:29:

Ben ik de enige (nouja, een van de weinige :p) die z'n games het liefst zo speelt?:

[afbeelding]

Tetris mode en gameplay first ftw. :)
Dit.

De game mechanics van Quake3/live blijft het beste. Ben bang dat we nooit meer zo'n toffe game zien. Zelfs nu kan ik me nog uren vermaken met Quake Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een hekel aan de autobalance. Aangezien ik meestal de beste in mijn team ben betekend dat gewoonlijk dat ik niet kan snipen of met een lmg spelen als ik nog een kans wil maken om te winnen.
Tiwazz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:24:
[...]

Dit.

De game mechanics van Quake3/live blijft het beste. Ben bang dat we nooit meer zo'n toffe game zien. Zelfs nu kan ik me nog uren vermaken met Quake Live!
2gd's reborn

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:15:
Aangezien ik meestal de beste in mijn team ben...
:O :')

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een lobby leaderboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 28-09 22:57

sebasss2

Auto fanaat

Pff op de pc is het niet te doen met de lag comparisation... daardoor is de game niet fatsoenlijk te spelen vind ik.. elke keer als je terugkijkt op de killcam ziet die ander je al lopen.

Zijn er ook oplossingen voor ?
Zag wel dat je een game kunt selecteren op connection quality dit heeft ook niet echt effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik heb er eerlijk gezegd geen klachten meer over..
lag compensation enzo heb ik weinig last van.

des te meer (sinds vandaag af en toe objective games) irriteer ik me aan mensen die ALLES zien als TDM.

uitspraken als: how can you finish first with low k/d , bevestigen mijn vermoeden dat mensen helemaal blind zijn op k/d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:50:
ik heb er eerlijk gezegd geen klachten meer over..
lag compensation enzo heb ik weinig last van.

des te meer (sinds vandaag af en toe objective games) irriteer ik me aan mensen die ALLES zien als TDM.

uitspraken als: how can you finish first with low k/d , bevestigen mijn vermoeden dat mensen helemaal blind zijn op k/d
Je kan het ook combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 14:57
Geen lag compensation hier dankzij trage verbinding :'). Heb weer met de settings zitten spelen en als het goed is heb ik minder framedrops voortaan. Ik had vSync nog aan :\ Moet sowieso snel upgraden maar eerst maar aan geld zien te komen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
natuurlijk kan je het combineren, maar dat gaat volgens mij automatisch?

als ik in 1 rondje 5 plants en 8 diffuses heb, en mijn mede speler hebben er geen, (oke 1 had er 1 diffuse)
dan schiet het niet op..

ik heb ook weleens een momentje: shit mijn k/d word wel ERG beroerd zo, maar ook door objectief te spelen zal je mensen moeten schieten..

het probleem is vaak, dat mensen bang zijn dood te gaan, en ik als enigste als en idioot naar de bom/hq/whatever vlieg..

terwijl je ook kan schieten als je naast de bom in domination ligt, of in de hardpoint staat (hardpoint blijft ook een uber mode, waar je MEGA veel kan scoren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:50
ik ben nog altijd bezig met KC, het blijft leuk, ene potje ga ik knife runnen(raid), andere weer sniperen of met mijn AR, en als het echt niet lekker loopt heb ik ook nog mijn submac class, daarmee kan ik meestal nog wel een hoop kills mee oppakken

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Mooi! Ik maak er zelf ook veel gebruik van, maar zou graag zien dat AR's wat meer nut zouden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:18
Staat ook niks over lag, lag compensation of match making improvements in de release notes

New Features & Feature Improvements

Added support for posting Live Stream URLs to Twitter.
Improved audio/rumble responsiveness when hitting enemies with gunfire.
Improved overall communication of Double XP when enabled.
AAR better communicates how much XP was earned in each match.
Added the ability to "View League Teams" from any player's Playercard.
Added the ability to “View Playercard” from League solo leaderboards.
Added a number of security system enhancements.
Added Hardcore Kill Confirmed playlist to the Hardcore category

Issues Addressed

Fixed a rare hang (“Awaiting Textures”) upon loading into maps when joining a session in progress after fresh boot.
Game now resets the Care Package for a non-owner if the owner re-rolls the package using the Engineer perk.
Players with Black Hat PDA can no longer hack a Care Package faster than the owner can capture it.
Addressed an exploit where modified console hackers could maliciously spread infected films to other users.
Added a fail-safe to prevent spawn trapping in CTF.
Increased sight checks on turrets to improve spawning algorithms.
Fixed a number of new UI error messages reported by users.
Addressed a number of issues that would cause friendly/enemy color indicators on equipment and scorestreaks to display as the wrong team.
Improved overall Theater and Live Streaming stability.
Improved film rendering stability and made progression bar more accurate while rendering a film.
Addressed issues which prevented some master challenges from being completed.
Precision challenge “Wet Work” will now unlock with 10 kills.
The wins challenge will now account for all FFA modes when ending a match with a tie (if you are in the top 3).
Players that help with the “Synchronized Attack” challenge now get credit for it.
Players will not be able to manually take control of their AGR if they die at the exact moment that their AGR deploys.
Emblem Editor no longer closes the current emblem when discarding changes.
Players using Ghost will no longer be invisible at all times in Custom Games with the mini-map option set to “constant”.
Players using Ghost and a Suppressor attachment will no longer appear on the enemy’s minimap while shooting and moving while a UAV is up.
The median for the K/D graph in the AAR is set to 1.0 instead of 0.0.
Players can no longer get on top of the shrubs in Nuketown 2025.
Thermal vision overlay no longer appears using the VTOL glitch.
Kills from the explosion on the explosive crossbow bolt now count towards challenges.
Counter UAV no longer remains for the rest of the game after a host migration.
Clan tag is no longer locked immediately after prestige.
Offline profiles can no longer be exploited to join online games when an online profile is also signed in.
Multi-team games no longer count as a tie if an entire team quits.
Fixed an area in Express where K9 Unit dogs could get stuck.
EMP grenades no longer affect the CODcaster HUD.
Party Privacy count no longer affects how many bots will spawn in Combat Training.
Shadows seen through sniper scopes now render more correctly.
Players can no longer stand on invisible collision in Carrier.
“Drop Shot” medal is no longer awarded after standing back up.
Players can now copy a custom class to the extra prestige slot.

Gameplay Balancing

The following is a list of numerous gameplay balancing tweaks that were made after thorough review of statistical data from usage patterns of weapons, equipment, perks and scorestreaks since launch.

Scorestreaks:

UAV: cost increased from 350 to 425.
Lightning Strike: added 750ms delay

Equipment/Grenades:

Bouncing Betty: increased the grace period between trigger and activation by 200ms.
Sensor Grenade: increased the range (now 1000 units), frequency (now 800ms between pings), and amount of time (now 6s) that players appear after explosion.
Concussion Grenade: decreased movement penalty and turn speed penalty when hit.

SMGs:

All: increased hip fire recoil.
All: increased max hip fire spread from 4.75 to 5.
All: reduced bullet penetration.
MSMC: increased recoil slightly.
PDW-57: increased recoil slightly.

Assault Rifles:

All: reduced idle sway for more reliable long-range aiming.
XM8: reduced lethal range of 3-hit kills from 250 to 50 inches.
XM8 + Select Fire: increased recoil.
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
SWAT-556 + Select Fire: increased recoil.
MTAR: Made auto aim values consistent with all other assault rifles.

Sniper Rifles:

All: increased hip fire spread.
All + Laser Sight: increased hip fire spread.
XPR-50: increased recoil slightly.

Shotguns:

R870: reduced one-hit kill range by 45 inches.

Pistols:

B23R: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1.
KAP-40: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Ziet er goed uit. Eigenlijk wel allemaal verwachte nerfs, behalve misschien de SWAT + select fire (recoil is al behoorlijk meer merkbaar in vergelijking met de AN94) en XM8 (M8A1) range nerf (Type25 lijkt me nu echt beter). Misschien laser hipfire op submachine guns nog wat verder nerfen in de toekomst, maar misschien is dat ook niet meer nodig met de basisnerf.

En de netcode issues worden vaak zonder patches aangepakt. Zo was het in MW3 in ieder geval. En op de PC kan het eigenlijk alleen maar serverside, dus geen client patches nodig tenzij ze dingen in het encrypte config file willen veranderen.

[ Voor 25% gewijzigd door Gundogan op 07-12-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:18
Gundogan schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:52:
Ziet er goed uit. Eigenlijk wel allemaal verwachte nerfs, behalve misschien de SWAT + select fire (recoil is al behoorlijk meer merkbaar in vergelijking met de AN94) XM8 (M8A1) range nerf (Type25 lijkt me nu echt beter). Misschien laser hipfire op submachine guns nog wat verder nerfen in de toekomst, maar misschien is dat ook niet meer nodig met de basisnerf.
het grootste problemen hebben ze helaas nog niet aangepakt. Als ik in de middag speel dan gaat het vaak goed. Maar in de avond is het DRAMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Increased sight checks on turrets to improve spawning algorithms.
Misschien maar goed, ik had eens een sentry in de vijandelijke spawn gezet. Was erg leuk voor mij, maar voor hen waarschijnlijk niet zo :p
SMGs:

Assault Rifles:

All: reduced idle sway for more reliable long-range aiming.
*O*

[ Voor 40% gewijzigd door MicScott op 07-12-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:41
Een mooie patch list, hopelijk is het nu wat geballanceerder. Ik vind de Scar-H ook gewoon fijn spelen :) Je doet serieuze damage en de firerate en recoil vallen allemaal wel mee. Eerst de select fire op mijn FAL vanavond maar eens vrij spelen :) Mocht er iemand zin hebben in een potje voeg me dan maar toe op steam. Zie hieronder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Leuke release notes maar er wordt geen woord gerept over het echte probleem, namelijk lag, lag compensation en matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:50
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:39:
Leuke release notes maar er wordt geen woord gerept over het echte probleem, namelijk lag, lag compensation en matchmaking.
op xbox merk ik wel dat de matchmaking soms echt niet eerlijk is, mijn team is dan natuurlijk weer enorm slecht, en de tegenstander zit dan vol met "pro's", niet echt funny

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shotgun nerf is wel erg overbodig. Buckshot is zwaar dodelijk irl. Daarnaast betekend het voor een shotgun gebruiker dat hij bij een niet 1 shot kill hij gewoon dood is ( er van uitgaande dat de tegenstander geen verstandelijke beperking heeft).

Maar goed ik ben ook van mening dat de .50 cal sniper rifles ook gewoon in de voet dodelijk moeten zijn. Als zo'n ding je in je been raakt heb je geen been meer.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:46:
Shotgun nerf is wel erg overbodig. Buckshot is zwaar dodelijk irl. Daarnaast betekend het voor een shotgun gebruiker dat hij bij een niet 1 shot kill hij gewoon dood is ( er van uitgaande dat de tegenstander geen verstandelijke beperking heeft).
Idd, maar ja, dat is waar de meesten om schreeuwen. Dat de ARs weer oppermachtig worden, dus moeten de andere wapens eraan geloven. Helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:46:

Maar goed ik ben ook van mening dat de .50 cal sniper rifles ook gewoon in de voet dodelijk moeten zijn. Als zo'n ding je in je been raakt heb je geen been meer.
Geef maar die buff aan de M1216 of de Saiga. Gaat iedereen daarmee rondlopen. Of de Saiga volauto maken. Ook realistisch. :)

Btw, de 50 damage per pellet max range gaat van (denk ik) 5 naar iets minder dan 4 meter volgens mij met de R870 nerf.

M8A1 35 damage range gaat van iets meer dan 6 naar iets meer dan 1 meter. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

obsidian schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:51:
[...]

Idd, maar ja, dat is waar de meesten om schreeuwen. Dat de ARs weer oppermachtig worden, dus moeten de andere wapens eraan geloven. Helaas....
Niemand roept erom dat AR's oppermachtig worden. We riepen erom dat SMG's niet meer oppermachtig zouden zijn. En dat lijkt nu gelukkig te gebeuren. Shotgun nerf snap ik ook niet helemaal, na een bepaalde afstand was ie al volstrekt nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 28-09 22:57

sebasss2

Auto fanaat

Ben vandaag al 2x aimbot tegen gekomen. Het duurt nog een week en dan is het spel niet meer te spelen op de pc. Balen.. kerstvakantie komt er net aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:12

Tripl3 D

Brother in Arms

chimera2 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:44:SMGs:

Ben zelf fanatiek MP7 gebruiker en kan hier prima mee leven. Ik heb ten tijde van BO sowieso hipfire vrijwel helemaal afgeleerd, omdat dat veel te veel missers oplevert.

Rennen van dekking naar dekking (indien van toepassing) en daarna meteen over op ADS.
Hipsprayen doe ik echt alleen in een compleet chaotische situatie (Hijacked rond vlag B tegen het eind en een bijna gelijke stand) en dan nog verlies ik vaak, omdat ik dan zelf helemaal de kluts kwijt raak. 8)7

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:02:
Op mijn semi-auto FAL heb ik ook 22% accuracy.

Zoals je zegt AN-94 snelste kills van alle automatische assault rifles. Maar FAL is semi-auto en schiet zeker zo snel, misschien wel sneller dan de AN-94.

En ik speel zelf op de PC, maar waarom zou iemand in godsnaam select fire op de FAL gebruiken? Misschien dat het op de console totaal anders is, maar op de PC select fire gebruiken. Dan verdien je het om SMG raped the worden.

En de Scar-H is gewoon uber slecht vergeleken met semi-auto FAL, ik wil gewoon een vervanger voor dat wapen :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
steel123 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 17:56:
[...]

Op mijn semi-auto FAL heb ik ook 22% accuracy.

Zoals je zegt AN-94 snelste kills van alle automatische assault rifles. Maar FAL is semi-auto en schiet zeker zo snel, misschien wel sneller dan de AN-94.

En ik speel zelf op de PC, maar waarom zou iemand in godsnaam select fire op de FAL gebruiken? Misschien dat het op de console totaal anders is, maar op de PC select fire gebruiken. Dan verdien je het om SMG raped the worden.

En de Scar-H is gewoon uber slecht vergeleken met semi-auto FAL, ik wil gewoon een vervanger voor dat wapen :'( :'( :'(
AN94 heeft een firerate van 900rpm op de eerste 2 rounds, daarna 600rpm. FAL is capped op 450rpm in semi auto mode.

De SCAR-H is eigenlijk alleen goed als je headshots maakt. Op elke range heeft dat nut, in tegenstelling tot elk ander wapen dan de MK48 (en de B23r en kap-40 pre patch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
Allemaal leuk en aardig al dat updaten. Maar wanneer gaan ze nou iets doen aan de lagcompensation? Dit is toch waardeloos.
Elke keer als ik neergeschoten wordt check ik killcam, en ja hoor, weer ziet hij mij 1/2 seconden eerder. Eindelijk een CoD waar men geen last meer heeft van cheaters, en nu dit... aangezien ik een K/D van bijna 3.0 heb met bijna 10000 kills, is dit WAARDELOOS. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Gundogan schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 18:06:
[...]

AN94 heeft een firerate van 900rpm op de eerste 2 rounds, daarna 600rpm. FAL is capped op 450rpm in semi auto mode.

De SCAR-H is eigenlijk alleen goed als je headshots maakt. Op elke range heeft dat nut, in tegenstelling tot elk ander wapen dan de MK48 (en de B23r en kap-40 pre patch).
En toch speel ik beter met de SCAR en FAL dan welke AR dan ook. Vraag me alleen niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik speel alleen met de FAL supergoed. Ben nu ook een beetje SMR aan het spelen, maar dat lukt ook nog niet super. Schiet gewoon superlangzaam.
Gundogan schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 18:06:
[...]
Waar haal je dat vandaag?
Op Black ops 2 wiki staat ook:
FAL: 515 RPM
SMR: 450 RPM
Maar de SMR schiet OVERDUIDELIJK de helft zo langzaam dan de FAL.
Scar-H: 625 RPM
Maar de FAL schiet zeker zo snel en denk zelfs veel sneller dan de Scar-H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
steel123 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:38:
Ik speel alleen met de FAL supergoed. Ben nu ook een beetje SMR aan het spelen, maar dat lukt ook nog niet super. Schiet gewoon superlangzaam.

[...]

Waar haal je dat vandaag?
Op Black ops 2 wiki staat ook:
FAL: 515 RPM
SMR: 450 RPM
Maar de SMR schiet OVERDUIDELIJK de helft zo langzaam dan de FAL.
Scar-H: 625 RPM
Maar de FAL schiet zeker zo snel en denk zelfs veel sneller dan de Scar-H.
Symthic.com en Den Kirson forums

En zelf maar even getest wat kennelijk loont:

SCAR-H = 0.1 seconden tussen schoten = 600rpm
FAL = minste tijd tussen schoten was 0.12 seconden = 500rpm, schiet dus sneller dan aangegeven.
SMR = minste tijd tussen schoten was 0.13 seconden = ongeveer 460rpm, schiet dus sneller dan aangegeven.
SMR full auto = 0.15 seconden tussen schoten = 400rpm
FAL full auto = 0.13 seconden tussen schoten = ongeveer 460rpm

Getest op 100fps recordings. Kan dus preciezer. Op een lagere framerate is het veel moeilijker om het verschil in rpm te zien, zeker met het blote oog on-the-fly.

En natuurlijk meenemen dat de firerate van een semi-auto een beetje tricky is omdat je nooit een volledige mag op de maximale rpm zal vuren dus de effectieve rate of fire is lager.

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 07-12-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Sinds een paar dagen geleden kon ik geen Call of Duty BO 2 meer spelen omdat hij in het begin dan blijft hangen (reageert niet) na het installeren van de nieuwste drivers voor me videokaart..

In de middag gelijk nieuwe Windows erop gezet en de nieuwste drivers weer geinstalleerd in de hoop dat BO 2 het dan deed maar tevergeefs...

Ik weet vrijwel zeker dat het aan de drivers lig.. Iemand een idee wat ik er tegen kan doen? (kan ook geen oudere drivers vinden namelijk)
~ Geforce GT 540M

P.S. sorry als het in de verkeerde topic gepost is..

[ Voor 5% gewijzigd door Knamix op 07-12-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Vanavond toch weer even lekker paar potjes domination gedaan met AR's... 1 woord.. Heerlijk! _/-\o_

Vooral die mtar + adjustable stock! Lvl 55 aangetikt, dus morgen waarschijnlijk prestige 1. Ik weet het, ik ga niet zo snel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
Knamix schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:44:
Sinds een paar dagen geleden kon ik geen Call of Duty BO 2 meer spelen omdat hij in het begin dan blijft hangen (reageert niet) na het installeren van de nieuwste drivers voor me videokaart..

In de middag gelijk nieuwe Windows erop gezet en de nieuwste drivers weer geinstalleerd in de hoop dat BO 2 het dan deed maar tevergeefs...

Ik weet vrijwel zeker dat het aan de drivers lig.. Iemand een idee wat ik er tegen kan doen? (kan ook geen oudere drivers vinden namelijk)
~ Geforce GT 540M

Waarschijnlijk heb je een Nvidia kaart met 2GPU. Maat van mij had zelfde issue, je kan in controlpanel andere GPU core kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Knamix schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:44:

~ Geforce GT 540M

Als je met "nieuwste drivers" de laatste WHQL bedoelt dan krijg je inderdaad crashes, met 310.xx is dat opgelost.
310.70 is de nieuwste. http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=371875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:52
Ze mogen weleens auto-mute als optie in de menu's gooien , want ik wil toch niemand behalve mijn party horen en zeker geen zingende kinderen en hele huishouden op de achtergrond :+

Verder is het echt irritant dat een party zo vaak wordt opgebroken. Of iemand klapt uit de server en dan gaat hij minuten lang proberen te reconnecten to party. Dit is trouwens op de Ps3 , want daar heb je jammer genoeg geen overkoepelende party mogelijkheid als op de Xbox.

Heb al een tijdje niet fanatiek meer shooters gespeeld , maar kan me toch herinneren dat je vroeger (TF2 , Mohaa bv.) gewoon in de wacht kon gaan staan bij een server ? Als ik een vriend van me op de PS3 BO2 zie spelen heeft het 9 op de 10 x geen nut omdat de server vol zit en je weer naar het menu wordt gegooid. Als je alleen maar kon zien hoe vol die server zat ofzo ....Vraag ik dan teveel ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de update voor de xbox 360 is er nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:14

j4y

voor de competitive gamurs hier;

ESL bo2 cup morgen: http://www.esl.eu/eu/codbo2/go4bo2/cup_2/

125 euro voor de winnaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor t eerst in een paar weken weer gespeeld. Lagvrij. Was leuk. Heb wat potjes met de FAL en burst pistol gespeeld. Wat een bazenguns zijn dat . Had gewoon een triplefeed met mijn pistool. :) Hopelijk blijft de vrbinding goed dan is dit best een prima CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:36

BM

Moderator Spielerij
Merk er op de xbox niet heel veel van dat de SMG minder zouden zijn. Wel erg veel lag vanmiddag, was goed te merken als het potje over ging naar een betere host, speelde ik gelijk een stuk soepeler.

Helaas heeft het niks gedaan aan de balans in domination, dat kunnen ze echt beter renamen naar TDM_2 ofzo, heeft totaal niks meer met domination te maken. Het zou een zegen zijn als ze in die mode maar 10 punten voor een normale kill zouden geven ofzo :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Vandaag vanaf 14:00 gespeeld en heb heel de dag een lag-vrije verbinding gehad :). Heb de DSR50 2 maal geprestiged en goud behaalt :D.

Heb vandaag ook een stuk minder SMG'ers gezien, of het door de patch komt of het wellicht geluk was weet ik niet maar de matches waren vandaag erg leuk :).

Het lijkt wel of ze server-sided iets verbeterd hebben, laten we het hopen :).

[ Voor 26% gewijzigd door ndonkersloot op 08-12-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Tiwazz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:49:
Vandaag vanaf 14:00 gespeeld en heb heel de dag een lag-vrije verbinding gehad :). Heb de DSR50 2 maal geprestiged en goud behaalt :D.

Heb vandaag ook een stuk minder SMG'ers gezien, of het door de patch komt of het wellicht geluk was weet ik niet maar de matches waren vandaag erg leuk :).

Het lijkt wel of ze server-sided iets verbeterd hebben, laten we het hopen :).
De pc heeft de patch nog niet gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Gundogan schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:55:
[...]

De pc heeft de patch nog niet gehad. :)
Huh serieus? Ik heb anders voordat ik kon gamen 3,1GB aan data moeten downloaden? Dit was voor het Multiplayer gedeelte van BO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Tiwazz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:51:
[...]

Huh serieus? Ik heb anders voordat ik kon gamen 3,1GB aan data moeten downloaden? Dit was voor het Multiplayer gedeelte van BO2.
Versie nummer is nog hetzelfde en de b23r heeft nog z'n x1.4 headshot multiplier.

Volgens mij heeft iedereen in de afgelopen dagen die 3gig download gehad. Geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:32
BM schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:36:
Merk er op de xbox niet heel veel van dat de SMG minder zouden zijn. Wel erg veel lag vanmiddag, was goed te merken als het potje over ging naar een betere host, speelde ik gelijk een stuk soepeler.

Helaas heeft het niks gedaan aan de balans in domination, dat kunnen ze echt beter renamen naar TDM_2 ofzo, heeft totaal niks meer met domination te maken. Het zou een zegen zijn als ze in die mode maar 10 punten voor een normale kill zouden geven ofzo :)
Ik had de hoop dat ik na die update mijn msmc weg kon doen en lekker met een assault rifle kon gaan spelen. Maar nadat ik op een range van pak en beet, 60 meter, gekillt werd door iemand met een smg en ik met een AR minimaal 5 hitmarkers kreeg, ben ik maar weer geswitched.

Het was gisteren ook drama qua potjes. BM en ik hadden beiden iets van 3000 punten in een potje. Stonden bovenaan van ons team. We wonnen ook dik. Iets van 200/90 ofzo. Maar vier van de 6 tegenstanders, die dus ruim verloren, hadden meer dan 3000 punten. Hoezo klopt er dan iets niet aan de puntentelling...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:22
Om een Hellstorm missile te stoppen moet je het volgende doen :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DWFU6epaexc&feature=g-subs-u]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Community van COD heeft COD kaput gemaakt ..Behalve de lag compensation waardoor je soms een seconde achter loopt is het vooral ook de community zelf die het verpest heeft ..Steeds meer zie je objective games gespeeld worden als Team Deathmatch ..Allemaal bezig voor hun eigen killstreakje ..In een hoekje als een faggot zitten wachten tot je weer een paar puntjes bij je killstreakje bent.Er zijn teveel nieuwkomers bij gekomen door de jaren die niks anders weten dat ze beloond worden voor dit gedrag.Ik ben een fanatiek COD speler sinds COD 2 maar kom teveel gasten tegen als die ene jongen ( Dennis ? )die hier wel eens filmpjes en nog trots zijn op hun speelstijl ook ..Wat mis ik de spelvreugde van COD 4 zeg ..Ben helaas niet de enige ik zie in mijn vriendenlijst steeds meer mensen andere spellen spelen en als ik online kom ( xbox ) zijn er gemiddeld maar 150.000 mensen online bij een spel dat miljoenen keer verkocht is ..Black Ops 2 is vanzich zelf al een wanproduct ( vergeleken met COD 2 en COD 4) maar de community heeft het laatste zetje gegeven ..Wat is jouw kill death ratio is tegenwoordig de eerste vraag ..ipv .. Hey die rush route heb je echt goed gevonden gebruik jij stuns of flashbangs daarbij ? etc ..Treurig maar waar de community ist kaput !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:50:
Community van COD heeft COD kaput gemaakt ..Behalve de lag compensation waardoor je soms een seconde achter loopt is het vooral ook de community zelf die het verpest heeft ..Steeds meer zie je objective games gespeeld worden als Team Deathmatch ..Allemaal bezig voor hun eigen killstreakje ..In een hoekje als een faggot zitten wachten tot je weer een paar puntjes bij je killstreakje bent.Er zijn teveel nieuwkomers bij gekomen door de jaren die niks anders weten dat ze beloond worden voor dit gedrag.Ik ben een fanatiek COD speler sinds COD 2 maar kom teveel gasten tegen als die ene jongen ( Dennis ? )die hier wel eens filmpjes en nog trots zijn op hun speelstijl ook ..Wat mis ik de spelvreugde van COD 4 zeg ..Ben helaas niet de enige ik zie in mijn vriendenlijst steeds meer mensen andere spellen spelen en als ik online kom ( xbox ) zijn er gemiddeld maar 150.000 mensen online bij een spel dat miljoenen keer verkocht is ..Black Ops 2 is vanzich zelf al een wanproduct ( vergeleken met COD 2 en COD 4) maar de community heeft het laatste zetje gegeven ..Wat is jouw kill death ratio is tegenwoordig de eerste vraag ..ipv .. Hey die rush route heb je echt goed gevonden gebruik jij stuns of flashbangs daarbij ? etc ..Treurig maar waar de community ist kaput !!
Don't blame the player, blame the game. De ontwikkelaars hebben vanaf CoD4 al die extra dingen in de game gestopt zonder de basis te verbeteren van CoD1/2. Killstreaks, radar en weinig prikkels om naar voren te gaan in objective gamemodes creëren de TDM mentaliteit. En dat is grappig genoeg de gamemode die het minst interessant is in CoD (als je het vergelijkt met bijvoorbeeld TDM in UT en Quake).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:01:
[...]

Don't blame the player, blame the game. De ontwikkelaars hebben vanaf CoD4 al die extra dingen in de game gestopt zonder de basis te verbeteren van CoD1/2. Killstreaks, radar en weinig prikkels om naar voren te gaan in objective gamemodes creëren de TDM mentaliteit. En dat is grappig genoeg de gamemode die het minst interessant is in CoD (als je het vergelijkt met bijvoorbeeld TDM in UT en Quake).
Je hebt gelijk ..Ik vind het zooo jammer dat het door de jaren dit geworden is ,,De 3 5 7 killstreak was perfect ( als het dan toch perse moet ) ..ik heb het wel gehad met dit spel . Ik zal het niet zoveel meer gaan spelen .Maar begrijp goed dat er mensen zijn die COD nu wel leuk vinden dus zal stoppen met klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Wtf is dit.

Ik ben lekker CoD aan het doen, zit te wachten op de volgende match en ineens, party has closed. Zat nog geen eens in een party maar goed. Ik ga opnieuw zoeken krijg niets gevonden. Ik herstart de game, kan hij niet eens meer connecten naar de online service.

Ik de pagina http://www.callofduty.com/blackops2/status bekeken voor PC, is gewoon Defcon 5 wat betekend alles volledig operationeel. Vraag het aan wat vrienden in mijn steam lijst hebben het zelfde.

Het lijkt erop dat ze een patch aan het uitrollen zijn server sided of ander onderhoud hebben. Lekker zo midden op de dag on aangekondigd.

Meer mensen last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
Tiwazz schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:31:
Wtf is dit.

Ik ben lekker CoD aan het doen, zit te wachten op de volgende match en ineens, party has closed. Zat nog geen eens in een party maar goed. Ik ga opnieuw zoeken krijg niets gevonden. Ik herstart de game, kan hij niet eens meer connecten naar de online service.

Ik de pagina http://www.callofduty.com/blackops2/status bekeken voor PC, is gewoon Defcon 5 wat betekend alles volledig operationeel. Vraag het aan wat vrienden in mijn steam lijst hebben het zelfde.

Het lijkt erop dat ze een patch aan het uitrollen zijn server sided of ander onderhoud hebben. Lekker zo midden op de dag on aangekondigd.

Meer mensen last?
Same hier :)
Zie: http://steamcommunity.com...ons/0/828924672570673334/

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ah, bedankt.

Lekker dan, onaangekondigd midden op de dag servers offline. Nouja, als de lag compensation minder wordt of de SMG's een tikkeltje gebalanceerder vind ik het best :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
Tiwazz schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:35:
[...]

Ah, bedankt.

Lekker dan, onaangekondigd midden op de dag servers offline. Nouja, als de lag compensation minder wordt of de SMG's een tikkeltje gebalanceerder vind ik het best :).
Yep dat heb ik ook, ze hebben iedereen wel hun game laten uitspelen, dus het is niet opeens uit de lucht gegaan. Was gepland
Pagina: 1 ... 38 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.