Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:47:
Mag ik vragen.... doen jullie iets met FoV? :)
Ja, maximaal gooien. Waarom zou je dat niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Gundogan schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:12:
[...]

Volgens mij beweeg je met een SMG + stock @ 102% movement speed in ADS.

*insert Giorgio A. Tsoukalos*

LOGIC!

Maar inderdaad, met een SMG kan alles net even sneller gaan en kan je dus makkelijker reageren in de O SHIT situaties. Met een AR moet je toch net even wat voorzichtiger zijn. Met wat meer map kennis kan je dan wel een SMG outplayen. :)
Nou die SMG zijn echt verkeerd afgesteld. Het is toch niet normaal dat een smg met hipfire het wint van een AR met aimfinder op een behoorlijke afstand. Dat is gewoon onmogelijk. Begin me er behoorlijk aan te ergeren. Had daarnaast net een gast die met een pistool wint van mijn AR op een behoorlijke afstand, het moet niet gekker worden.

Daarnaast is dat probleem met Lag compenstation ook nog steeds niet opgelost (en heb de search preferences al op Best staan...).Net weer twee potjes, zelfde map verschillende lobys. De ene een KD van 1.8 en de andere 0.7 terwijl die tegenstanders veel slechter waren.... Het is mij een raadsel.

Daarnaast valt het mij ook op dat er toch al regelmatig een cheater opduikt. Ja, treyarch heeft nog een boel te doen om dit spel net zo lang speelbaar te maken als MW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:06
Blackops-2 is een anti-climax vergleken met Blackops1

1. Alle geluiden zijn hetzelfde, welk wapen je ook pakt.
2. De respawns ook weer bar slecht.
3. Lag compasation is een lachertje.
4. Je kan niks veranderen in je cfg.
5. Geen beeld-instellingen mogelijk 16/9 16/10 enz....
6. Dedicated servers zijn slecht. (gewoon p2p)
7. Menu's zijn niet overzichtelijk.
8. Spel loopt beter met settings op high dan op laag.
9. Cheaters zij alweer volop aanwezig :)

Ach ja, precies wat ik al verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen uitdaging. Ben overigens nog geen cheater tegengekomen.

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=111459867

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

RoaDHouse schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:09:

1. Echt?
2. Respawns zijn afhankelijk van gamemode, team- en enemy posities (minimap ftw!)
3. Klopt, kan soms irritant zijn
4. /careless
5. /careless
6. laat maar die discussie heb je al eens gevoerd maar BO2>>MW3
7. Mee eens, teveel zijwaarts scrollen en klikken (niet gameplay gerelateerd, dus /careevenless)
8. Op high loopt alles super hier
9. Nog nauwelijks gezien.

Maar als jij dit al wist waarom heb je hem dan toch gekocht?

PS Net een 3GB update gedownload...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Frentik schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 01:03:
[...]

1. Echt?
2. Respawns zijn afhankelijk van gamemode, team- en enemy posities (minimap ftw!)
3. Klopt, kan soms irritant zijn
4. /careless
5. /careless
6. laat maar die discussie heb je al eens gevoerd maar BO2>>MW3
7. Mee eens, teveel zijwaarts scrollen en klikken (niet gameplay gerelateerd, dus /careevenless)
8. Op high loopt alles super hier
9. Nog nauwelijks gezien.

Maar als jij dit al wist waarom heb je hem dan toch gekocht?

PS Net een 3GB update gedownload...
Ik wist het natuurlijk niet zeker :) maar het is lang niet wat ik er van verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Martin0 schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:44:
[...]

tip voor AR gebruik, speel hardcore, daar kun je redelijk mee komen met de SMG's, op slums zijn SMG's zelfs zwakker dan AR's en Snipers, en sniper speel ik maar in 2 mappen, drone en turbine, ookal ben ik van orgine een sniper :( wel jammer maar toch, speel ook het liefst met AR
Ik ben ook van origine een sniper, maar het is zeker mogelijk in de game! Ben met prestige 2 sniper gaan gebruiken, de DSR50. En man wat een herlijke sniper, ik sta ieder potje positief en als het lekker gaat meestal rond de 30-5. Accuraatheid van 44,78% in barracks k/d weet ik niet uit mijn hoofd maar die ligt hoger dan bij mijn AN-94 of MP7. Heerlijk wapen echt!

Enige nadeel is dat je niet voor de objective kan gaan zoals je dit met AR's of SMG's kan. Zelfs met snipers ren ik door de map maar ga niet direct bij de headquarter liggen bijv. Want dit heeft niet heel veel zin. Met Sniper ben je erg supportive.

[ Voor 13% gewijzigd door ndonkersloot op 04-12-2012 07:22 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week al ingeschreven daar maar kan niks posten op die site. Nog niet geactiveerd ofzo.
Uiteraard ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 05:05
Snipen cq quickscopen met dual band is wel erg makkelijk. Bijna net zo makkelijk als met thermal in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25

BLACKfm

o_O

Dakdoef schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:36:
[...]

Nou die SMG zijn echt verkeerd afgesteld. Het is toch niet normaal dat een smg met hipfire het wint van een AR met aimfinder op een behoorlijke afstand. Dat is gewoon onmogelijk. Begin me er behoorlijk aan te ergeren. Had daarnaast net een gast die met een pistool wint van mijn AR op een behoorlijke afstand, het moet niet gekker worden.
Een laser op je gun zorgt dat je in principe niet meer hoeft te aimen. Op korte afstand is dat in ieder geval overbodig, maar op bijvoorbeeld het vliegdekschip knal je iemand aan de andere kant van het dek zo overhoop.

Zo kan ik mooi de knife aan me rechtermuisknop plakken.

Met het full-auto pistooltje uren vermaak met extended clips en een lasertje er op. Scavenger perk er bij en je blijft maar ownen.

Dat het allemaal wat onrealistische over komt is een ander verhaal. Ik vind het ook heel bijzonder dat een shotgun me van een goede afstand in 1x omlegt, maar daar zullen dan ook wel weer de nodige opties voor zijn om een shotgun in een sniper rifle te veranderen.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 14:18
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 07:39:
[...]

Vorige week al ingeschreven daar maar kan niks posten op die site. Nog niet geactiveerd ofzo.
Uiteraard ps3
Dat was dan niet op:

http://dutch-eagles.com/f...wthread.php?tid=85&page=3
daar is Headblastde laatste. Die is gister gejoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar het is lang niet wat ik er van verwacht had.
Welke van de twee is het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:21:
[...]

Dat was dan niet op:

http://dutch-eagles.com/f...wthread.php?tid=85&page=3
daar is Headblastde laatste. Die is gister gejoint.
Jawel want ik sta ingelogd :) jaccop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:53:
[...]

[...]

Welke van de twee is het nu?
lol.... ik had het wel verwacht, maar "hoopte" op beter :) beetje knullig van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Ik speel met de SMR op automatisch met een silencer _O_
Kruisboog met variabele zoom erbij en eindig gemiddeld met een k/d ratio tussen de 1.5 en 4.

Moet zeggen dat ik het weer een heerlijke Call of Duty vind. Helaas zijn de callsigns wel weer minder interessant. In de Infinity Wards call of duty's is het altijd leuk om die allemaal te verzamelen, maar de wil om dat te doen in de Treyarch versies ontbreekt altijd volledig. Die rare customizable icons voegen naar mijn idee echt niets toe. Alleen maar irritante mannetjes die de grenzen opzoeken met hakenkruizen etc.

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

CosmoKramer schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:59:
Die rare customizable icons voegen naar mijn idee echt niets toe. Alleen maar irritante mannetjes die de grenzen opzoeken met hakenkruizen etc.
Vind ik nou juist wel leuk, Heb pas een hakenkruis gezien en die heb ik gereport.Er is nu echt veel te maken met de editor. Ik zag al dat handdoekje van south park, iemand die fry van futurama had gemaakt, enzovoorts. En nog goed lijkend ook.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
Ja, vanuit creatief perspectief vind ik het ook wel cool, maar de callsigns in de IW-versies zijn op prestatiebasis en dat trekt mij persoonlijk toch meer. Lekker pronken met je vijf kills op één predator missile *kijkt met een schuine blik naar jouw user icon* ;)

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

CosmoKramer schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:49:
Ja, vanuit creatief perspectief vind ik het ook wel cool, maar de callsigns in de IW-versies zijn op prestatiebasis en dat trekt mij persoonlijk toch meer. Lekker pronken met je vijf kills op één predator missile *kijkt met een schuine blik naar jouw user icon* ;)
Maar je hebt toch voor de challenges ook al die calling cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
Ja, klopt, maar niet voor de user icons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54

Ik weet niet welke game jij speelt maar het geluid is echt niet met elk wapen hetzelfde, verre van zelf. De FAL klinkt niet als de DSR en de Scar niet als een PDW etc etc.

Ook niet zo gek datje niks kan aanpassen in CFG, ze willen gewoon dat de game zoveel mogelijk identiek is bij spelers onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 05:05
Je vergeet zijn opmerking van de dedicated servers, het is geen p2p gaming. Als het p2p gaming zou zijn dan was er een host speler, en die is er duidelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is league play trouwens zo dood? Wij zijn nu in Masters maar hebben werkelijk nog geen 1 potje verloren en nog geen enkele goede tegenstander gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
@Koe: Omdat het call of duty is, league play lol. Dadelijk speel je nog om te winnen en niet alleen maar voor kills! Verkeerde titel, verkeerde publiek. (en je krijgt geen xp, dat is de reden waarom de andere helft nog speelt, alleen voor de unlocks en prestiges.)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:08:
@Koe: Omdat het call of duty is, league play lol. Dadelijk speel je nog om te winnen en niet alleen maar voor kills! Verkeerde titel, verkeerde publiek. (en je krijgt geen xp, dat is de reden waarom de andere helft nog speelt, alleen voor de unlocks en prestiges.)
Je krijgt wel exp en unlocks (ook al kan je alles al selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:15:
[...]

Jawel want ik sta ingelogd :) jaccop
jaccop (Account not Activated)

dat zegt genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
BLACKfm schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:36:
[...]

.............. Ik vind het ook heel bijzonder dat een shotgun me van een goede afstand in 1x omlegt, maar daar zullen dan ook wel weer de nodige opties voor zijn om een shotgun in een sniper rifle te veranderen.
Ja, slugs. Kun je over de hele map iemand in één keer omleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoUseWhatsoever schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:14:
[...]

Ja, slugs. Kun je over de hele map iemand in één keer omleggen.
Alleen met headshots. Chest shots is een metertje of 10 maximaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Wordt er nu wel een beetje schijtziek van die verbindingsproblemen. Kreeg zonet een update voor mijn kiezen. Leuk, gebeurd wel vaker. Nu paar keer geprobeerd in een lobby te komen. Krijg nu 9 van de 10 keer de melding "error while trying to connect to the lobby"............ Dit is hoogst irritant, want dit heb ik de afgelopen periode niet één keer gehad..... zelf aan instellingen, pc of netwerk niets veranderd.

Iemand deze problemen?

Net weer geprobeerd. Word halverwege de start van een lobby er gewoon uitgekikt. Beeld op zwart, BO2 reageert niet meer. Zie nog wel ergens ene BO2 console scherm, maar die kan ik niet openen omdat BO2 gecrashed is. Krijg daarna direct de melding:

De steam servers kunnen vanwege drukte je verzoek voor BO2 multiplayer niet afhandelen, foutcode 41......

Lekker is dat. Even een update doen en dan de ene na de andere crash van de game en gigantische verbindingsproblemen creeeren. Lekker hoor..........

[ Voor 36% gewijzigd door Dakdoef op 04-12-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:19

BM

Moderator Spielerij
Ik ben persoonlijk een groot liefhebber van Domination (imho verreweg de leukste modus van CoD), maar eigenlijk is dat nu praktisch onspeelbaar. 80% van de mensen speelt het alsof het team deathmatch is. Hoe vaak is wel niet aan het capturen ben, en de vijand me gewoon straal voorbij loopt.... of ze met 2/3 man bij 1 van onze punten staan, maar d'r allemaal voorbij lopen. Niet capturen, maar in het gebouw er 3 meter naast gaan liggen snipen/campen.

Waarom gaan die mensen niet gewoon TDM spelen? Ze verpesten het voor de mensen die het wél normaal willen spelen.
Meeste potjes win je op die manier wel, maar gewoon het feit dat de tegenstander (en deel van je teamgenoten) geen moeite doet is treurig.

Speel eigenlijk alleen samen met een vriend van me, maar we zijn in 95% van de potjes de enigen die naar B lopen, de rest blijft als kuddevolk bij A en C plakken. Snappen zij het dan niet, of mis ik het doel van het spelletje....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-10 16:27
Ik heb de shotguns eens getest op damage en range. Omdat het soms nogal belachelijk is hoe makkelijk je gekillt wordt door die wapens. Heb als eerste de Remington met verschillende attachments geprobeerd.

Click voor het filmpje

[ Voor 3% gewijzigd door OneTimer op 04-12-2012 19:11 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:24
BM schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:39:
Ik ben persoonlijk een groot liefhebber van Domination (imho verreweg de leukste modus van CoD), maar eigenlijk is dat nu praktisch onspeelbaar. 80% van de mensen speelt het alsof het team deathmatch is. Hoe vaak is wel niet aan het capturen ben, en de vijand me gewoon straal voorbij loopt.... of ze met 2/3 man bij 1 van onze punten staan, maar d'r allemaal voorbij lopen. Niet capturen, maar in het gebouw er 3 meter naast gaan liggen snipen/campen.

Waarom gaan die mensen niet gewoon TDM spelen? Ze verpesten het voor de mensen die het wél normaal willen spelen.
Meeste potjes win je op die manier wel, maar gewoon het feit dat de tegenstander (en deel van je teamgenoten) geen moeite doet is treurig.

Speel eigenlijk alleen samen met een vriend van me, maar we zijn in 95% van de potjes de enigen die naar B lopen, de rest blijft als kuddevolk bij A en C plakken. Snappen zij het dan niet, of mis ik het doel van het spelletje....
We hebben inderdaad 95% van de tijd B wel als eerste gecaptured. We zijn ook altijd verbaasd als dat niet lukt :P Durf ook wel te stellen dat het overgrote deel van alle potjes die we hebben gewonnen ook dankzij ons 2en is :P

Het is soms echt schandalig om te zien dat je in je eentje of met z'n 2en onder zwaar vuur B aan het capturen bent en dan staan er 2 teamies zielig in een hoekje te wachten tot het allerlaatste moment om dan nog even 200 puntjes te verdienen...

Maarjah, doordat veel mensen niet voor de objectives spelen winnen we redelijk veel potjes :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coencoppens
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09-2022

Dat is dus precies waar ik ook ongelooflijk moe van word. Je wint uiteindelijk wel maar de manier waarop is een laf ;-) Ik hoopte dat die League uitkomst zou bieden maar dat is totaal onspeelbaar door de slechte verbinding en de weinige mensen die het spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:39
Bijna alle potjes waar ik vanaaf in kom laggen verschrikkelijk ! Nu zit ik wel met 3 man op mijn vebinding , maar dat ging de vorige keren zonder problemen. Meer mensen die meer lag ervaren vanaaf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Yep ,vanaf een uur of 6 heb ik er last van op ps3

Heb ook nog steeds dat mijn ps3 vaak vast loopt met bo2,daar ook nog meer mensen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 22:26
Natuuuuurlijk. Ik kreeg mijn care package. Ik ga in een hoekje zitten, gooi dat ding en wachten maar. *O*

Komt er iemand, (teammate) gaat voor me neus staan... Leek erop dat hij/zij me wou blocken voor de care package..

Ik loop naar voren..

zucht

Care package op me donder, en hij/zij gaat er mee van door!! -O-

@ hierboven, ja ook veel last van potjes met lag vandaag(PC). Verbinding staat op best..

[ Voor 12% gewijzigd door R0y. op 04-12-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
of je teammates die met een blackhat de care package onder je neus vandaan pikken.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
De gene die hem gooit kan hem toch versnelt openen?

Vandaag paar potjes met lag.. Net gestopt...
Was wel weer oke. Paar hele slechte potten die ik gequit ben omdat er simpelweg niet te spelen viel..
Verder wek grappige clan invite gehad (weet ik veel hoe dat werkt)

Maar in een clan spelen met teamspeek is wel heeel grappig en geeft een grote voorsprong

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Zit je op level 37 zombies Tranzit met 4 man, loopt ie vast ;w .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
stinky1701 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:37:
of je teammates die met een blackhat de care package onder je neus vandaan pikken.... :)
of als er een stealth chopper in zit en mensen hem leuk voor je veranderen naar een uav :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Ja ik merk het ook; en omdat ik eigenlijk altijd alleen speel is dat vreselijk irritant. Ik snap ook niet dat ze de punten niet toekennen op basis van hoelang je al aan het cappen bent. (volledig cirkeltje vol cappen is 100% vd punten, vanaf de helft 50%, etc).
De enige manier om zelf een verschil uit te maken is om zo goed mogelijk een punt te clearen en dan als de vijand besluit om te gaan TDMen snel voor de cap gaan. Veel EMP granaten spammen met scavenger, zodat ze tijdelijk geen radar hebben helpt bij mij wel daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:13:
[...]

jaccop (Account not Activated)

dat zegt genoeg. :)
Heb maar een nieuwe aangemaakt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 16:20
*Xbox* Nog fanatieke zombie spelers aanwezig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik ren ook altijd als een malle naar B. Als je die capt, en ook de eerste kill pakt. Krijg je in verhouding vet veel XP voor.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:21

helemaal mee eens, zou treyarch simpel op kunnen lossen volgens mij, maak gewoon een kill 1 punt en het capturen van een objective 200 punten. Laat team deathmatch kwa score zoals het nu is en dan is het totaal niet meer de moeite voor mensen die puur voor K/D en punten op basis van kills gaan om objective modes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

En dan 5 kills voor UAV, 10 voor een Airstrike en 15 voor een chopper! En meer niet! Goeie ouwe tijd....

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:53
robinez schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:18:
[...]

helemaal mee eens, zou treyarch simpel op kunnen lossen volgens mij, maak gewoon een kill 1 punt en het capturen van een objective 200 punten. Laat team deathmatch kwa score zoals het nu is en dan is het totaal niet meer de moeite voor mensen die puur voor K/D en punten op basis van kills gaan om objective modes te spelen.
Dat is nu ook al een beetje zo. Als je al je kills rond objectives maakt (wat ook belangrijk kan zijn), krijg je een behoorlijke bonus. Dan sta je vrij makkelijk bovenaan. Spelers die in random huisjes gaan bivakkeren zullen moeite hebben om bovenaan te komen staan en ook scorestreaks halen wordt lastig.

Wat je ook kan doen is kills en deaths weglaten van het scorebord. Dan wordt je puur 'afgerekend' op caps, defenses en score en zal je als pure killwhore nooit je 'resultaat' zien als objective play inderdaad meer beloont wordt dan nutteloze kills.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:19

BM

Moderator Spielerij
Gundogan schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:30:
[...]
Wat je ook kan doen is kills en deaths weglaten van het scorebord. Dan wordt je puur 'afgerekend' op caps, defenses en score en zal je als pure killwhore nooit je 'resultaat' zien als objective play inderdaad meer beloont wordt dan nutteloze kills.
Dat zou ik persoonlijk het allerliefste zien. Mijn K/D ratio is dramatisch (< 0.7), maar het boeit me werkelijk geen ene moer. Mijn win/lose ratio daarentegen is momenteel aardig rap aan het stijgen richting de 3, en daar word ik veel gelukkiger van eigenlijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Pffff die connectie problemen word ik zo enorm moe van. Gaan ze het nog patchen denken jullie? of zullen we er mee moeten leren omgaan / het spel weg gooien ?

Ik heb geloof ik inmiddels elk fabeltje geprobeert om die verbinding goed te krijgen, open dns, download aan zetten bij search game, noem het maar op..., ( ook al weet ik wel dat dat niet werkt ) hoop enzo... ;(
Positief ding zombies blijven wel briljant moet ik zeggen :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:22

mvds

Totally awesome!

Ik wel, gisteravond :) Op de PC, overduidelijke aimbot, ik verdacht hem al, want ik was al een paar keer door hem gekilled in verdachte omstandigheden. En pech voor hem was dat ie in de afsluitende killcam te zien was. Dus iedereen op de server heeft hem gereport.

Je zag hem locken op mensen die nog niet te zien waren. (en dan hebben we het niet over goed aimen, mm scanner, uav of weet ik veel wat voor dingen mensen vaak aandragen. Het was lock -> kill, lock -> kill, lock -> kill, en vaak op mensen die niet eens zichbaar waren) Dus geen twijfel mogelijk.

En ik ben ook al mensen tegengekomen die ik gereport heb voor wallhacking. Dat ze op de trap liggen, en je al volgen door een muur heen, en schieten op het moment dat je zichtbaar bent.

k hoop alleen wel dat ze er nu wat mee gaan doen, want imho is MW3 bijv helemaal verpest door cheaters (hackers wil ik ze niet noemen, want het gebruik maken van een prog wat door iemand gemaakt is om vals te spelen noem ik geen ahcken, maar simpelweg cheaten.) Ik vraag me ook af of er nog iets van admintools komen zoals mw3sa of soortgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

CosmoKramer schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:49:
Dat heb je nu toch ook? Voor heel veel dingen die je in je icons kan gebruiken moet je iets gedaan hebben om ze te unlocken :) Zo begin je met alleen de basisvormen, maar later krijg je er allemaal vormen bij, als je 25 keer in de top 3 geeindigd bent bijv, of dat soort dingen. Al die doodshoofden en wapens en weet ik veel die je ziet zijn allemaal geunlockt. Die heb je dus niet zomaar. Plus dat je nog eens die card hebt die gerelateerd is aan prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Een speler reporten voor cheaten heeft geen zin, dacht je nu echt dat ze daar wat mee doen. Dat kan alleen maar op dedicated servers met een aanwezige admin zoals in Blackops-1 en dat werkte perfect. Nog een maandje en Blackops-2 zit boordevol cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
RoaDHouse schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:16:
Een speler reporten voor cheaten heeft geen zin, dacht je nu echt dat ze daar wat mee doen. Dat kan alleen maar op dedicated servers met een aanwezige admin zoals in Blackops-1 en dat werkte perfect. Nog een maandje en Blackops-2 zit boordevol cheaters.
Hoe verklaar je dit dan?

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/mwjcwn4en/banned.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Jij bent ook eigenwijs he; het zijn dedicated servers allemaal onder beheer van 3arch dus een ban is gelijk een ban op alle servers en dag 40 euro voor BO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Gelukkig nog geen cheaters tegengekomen.

Gister wel een sniper, toen dacht ik even... he is dat er 1.. Maar was gewoon erg goed met quickscopen.

Ik vermaak me ook heel erg met domination, free for all of kill confirmed vind ik wel is leuk maar ook niet meer als 1 of 2 potjes. Het voelt nogal, doelloos... Hardpoint is opzich ook wel leuk. Capture the flag ook, maar ik moet het eerste team nog tegenkomen die samen speelt.. :X

Waar ik me aan erger bij domination, gisteren:
Iemand capped A (tegenstander) en ik zie gewoon 3 mensen er weg van rennen (van mijn team)... Ik ga erop af.. en word door me kop geschoten |:(

[ Voor 18% gewijzigd door R0y. op 05-12-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-03-2024
Nu weten we wil dat je black ops 2 niet leuk vind. Ga andere mensen vervelen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Frentik schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:54:
[...]
Jij bent ook eigenwijs he; het zijn dedicated servers allemaal onder beheer van 3arch dus een ban is gelijk een ban op alle servers en dag 40 euro voor BO2.
Wat ie bedoelt is dat er nu geen actieve admins meer zijn die een oogje op hun server houden. Je moet dus hopen dat Treyarch actief cheaters aanpakt, maar vaak gaat niet al te snel of helemaal niet. Op zich valt het qua cheaters nog wel mee in vergelijking met MW3 (bij launch en zeker in de staat waarin MW3 nu verkeerd) of andere games. Dus hopelijk loopt het aantal niet snel op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gundogan schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:46:
Wat ie bedoelt is dat er nu geen actieve admins meer zijn die een oogje op hun server houden. Je moet dus hopen dat Treyarch actief cheaters aanpakt, maar vaak gaat niet al te snel of helemaal niet.
Zo zou je het ook uit kunnen leggen maar gezien zijn voornamleijk negatieve reacties ga ik uit van mijn interpretatie ;)

En ik mis de "public" dedicated servers helemaal niet, is me regelmatig overkomen dat je (tijdelijk) gekicked/gebanned wordt door een admin vanwege een hele goede reden :X

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/540654438347313264/EF1298CF155E895D0C4216B6DEDA48AE2775E3B4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:46:
[...]

Wat ie bedoelt is dat er nu geen actieve admins meer zijn die een oogje op hun server houden. Je moet dus hopen dat Treyarch actief cheaters aanpakt, maar vaak gaat niet al te snel of helemaal niet. Op zich valt het qua cheaters nog wel mee in vergelijking met MW3 (bij launch en zeker in de staat waarin MW3 nu verkeerd) of andere games. Dus hopelijk loopt het aantal niet snel op. :)
Dat hoop ik ook ja :)

Ik ben trouwens ook bang dat ze door de huidige implementatie van dedicated servers het ook onmogelijk hebben gemaakt om een tool zoals mw3sa te gebruiken. Dus niet alleen hebben ze admins buitengesloten, ze hebben ook het kleine stukje control voor wat betreft cheaters onmogelijk gemaakt.

Ik mag hopen dat ze actief cheaters gaan bannen, anders hebben ze hiermee echt hun spel om zeep geholpen. MW3 speel ik alleen nog maar vanwege de mogelijkheid van mw3sa, als die er niet zou zijn had ik het allang opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Frentik schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:06:
[...]
Zo zou je het ook uit kunnen leggen maar gezien zijn voornamleijk negatieve reacties ga ik uit van mijn interpretatie ;)

En ik mis de "public" dedicated servers helemaal niet, is me regelmatig overkomen dat je (tijdelijk) gekicked/gebanned wordt door een admin vanwege een hele goede reden :X

[afbeelding]
Tja, dat blijf je altijd houden. Dat heb je ook met MW3sa. Het is dan gewoon een kwestie van een lijst ombouwen met favo servers, en je daartoe beperken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:50:
[...]

Ik wel, gisteravond :) Op de PC, overduidelijke aimbot, ik verdacht hem al, want ik was al een paar keer door hem gekilled in verdachte omstandigheden. En pech voor hem was dat ie in de afsluitende killcam te zien was. Dus iedereen op de server heeft hem gereport.

Je zag hem locken op mensen die nog niet te zien waren. (en dan hebben we het niet over goed aimen, mm scanner, uav of weet ik veel wat voor dingen mensen vaak aandragen. Het was lock -> kill, lock -> kill, lock -> kill, en vaak op mensen die niet eens zichbaar waren) Dus geen twijfel mogelijk.

En ik ben ook al mensen tegengekomen die ik gereport heb voor wallhacking. Dat ze op de trap liggen, en je al volgen door een muur heen, en schieten op het moment dat je zichtbaar bent.

k hoop alleen wel dat ze er nu wat mee gaan doen, want imho is MW3 bijv helemaal verpest door cheaters (hackers wil ik ze niet noemen, want het gebruik maken van een prog wat door iemand gemaakt is om vals te spelen noem ik geen ahcken, maar simpelweg cheaten.) Ik vraag me ook af of er nog iets van admintools komen zoals mw3sa of soortgelijk.
Orbital vsat (die is namelijk real-time afaik)? Ik wallbang als een gek in dit spel, ze maken het te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:27:
[...]

Orbital vsat (die is namelijk real-time afaik)? Ik wallbang als een gek in dit spel, ze maken het te makkelijk.
Nope... Ik zal eens een filmpje proberen te capturen vanaaf of morgen. 100% zeker dat ie niet gewoon heel goed was... Ten eerste beweegt niemand zo snel en zo accuraat! En zelfs de satelliet laat mensen niet in het scherm zelf zien maar alleen op de minimap, en dat is het niet mogelijk om exact te bepalen waar mensen zitten. Het was niet lukraak door muren schieten in de hoop dat er iemand achter zat, het was echt gewoon de muiscursor gelockt hebben op een tegenstander en zodra ie dood is meteen naar de volgende gaat en daarop gelockt blijven...

Maar jullie zullen het wel zien op het filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

obsidian schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:34:
[...]

Nope... Ik zal eens een filmpje proberen te capturen vanaaf of morgen. 100% zeker dat ie niet gewoon heel goed was... Ten eerste beweegt niemand zo snel en zo accuraat! En zelfs de satelliet laat mensen niet in het scherm zelf zien maar alleen op de minimap, en dat is het niet mogelijk om exact te bepalen waar mensen zitten. Het was niet lukraak door muren schieten in de hoop dat er iemand achter zat, het was echt gewoon de muiscursor gelockt hebben op een tegenstander en zodra ie dood is meteen naar de volgende gaat en daarop gelockt blijven...

Maar jullie zullen het wel zien op het filmpje :)
Ik heb er ook nog 1 gebookmarkt, en moet die ook nog even omzetten (jammer van die 2 minuten beperking in BO2 zelf), maar dat was ook duidelijke een aimbotter met wallhack. Iemand die nog een beetje zijn best doet valt niet op, deze deed er zichtbaar niet een moeite voor.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Het niveau nu ligt wel erg laag of kigt dat aan mij?
Mensen die met kanker beginnnn te schelden omdat ik ze in hun rug schiet...

En kap40 is een noob wapen... En ik moest oprotten... (vector was leeg)
Terwijl hun hele team aan het campen was..

Zo is de lol er wel snel af

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Fixio schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:29:
*Xbox* Nog fanatieke zombie spelers aanwezig ?
Ik wil best een keer een potje meedoen hoor. Als het maar wel town surival is of Tranzit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

aron225 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:03:

Ach ja, zo ben ik ook al wat servers tegengekomen waarbij je alleen meetelde als je met een sniper rondliep :?
Verder waren alle wapens noob. De mensen die dat zeiden waren dan wel van het type die aan de uiteinden van de mappen lagen te campen sniperen zonder zich te bekommeren om de objectives. En dan idd je uitschelden met kanker+(vul maar wat in) als je zegt dat ze dan naar een TDM server moeten gaan.

Oh ja, gisteren ook wat potjes gedaan met ons vriendenclubje (we hebben wel een "clan"-naam maar we zijn gewoon een groepje 30-plussers die samen spelen :P ) en we kwamen zo op een server terecht met in het ene team alleen maar mensen van ons clubje (6 man, op een 12 man max server) en we zijn echt niet bijzonder goed ofzo, maar we stonden wel vet voor, omdat wij WEL voor de objectives gaan, en toen besloten ze maar dat het beter was dat we allemaal dood zouden gaan aan enge ziektes... :? :/

Ik bedoel, komop zeg... Is er dan echt geen fatsoen meer te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galeton
  • Laatst online: 22-08-2023
Ik heb eigenlijk een klein probleempje met BO2. Het originele probleem was dat het spel uit het niets crashte waarbij eerst het beeld op zwart ging, na een tijdje het geluid bleef hangen waarna het spel zich met een mooie melding "gestopt met werken" afsloot. Dit was in eerste instantie snel opgelost met een update naar de nieuwste Beta driver van Nvidia (310.nog iets).

Een nieuw probleem met die driver (ik weet het, het is een beta) is dat het spel af en toe zichzelf afsluit zonder foutmelding en dan automatisch opnieuw opstart. Kan natuurlijk gebeuren bij een beta driver en op zich heb ik daar dan ook vrede mee. Wat dan wel vervelend is; als dit eenmaal gebeurt, kan ik het spel NIET meer afsluiten... Steeds als ik dat probeer start het spel automatisch opnieuw op.

Enige oplossing die ik heb gevonden is om het steam proces te beëindigen en vervolgens het BO2 proces tevens te beëindigen. Niet ideaal.

Iemand anders met een vergelijkbaar probleem en belangrijker; heeft iemand hier een oplossing voor?

ps. dit is alleen in de MP, met de SP heb ik er geen last van

[ Voor 3% gewijzigd door Galeton op 05-12-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcdev had op twitter het advies om naar de nieuwste nvidia drivers te gaan, ik denk niet dat hij doelde op beta drivers.

Ik had beta ati drivers maar dan moest ik 2x opstarten ivm crash na windows login, nu gewoon weer originele drivers, wel de laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galeton
  • Laatst online: 22-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:28:
pcdev had op twitter het advies om naar de nieuwste nvidia drivers te gaan, ik denk niet dat hij doelde op beta drivers.

Ik had beta ati drivers maar dan moest ik 2x opstarten ivm crash na windows login, nu gewoon weer originele drivers, wel de laatste
Nuja, ik had de laatste drivers, ben juist naar de beta gegaan om te kijken of de crashes zo zouden verdwijnen, wat in zekere zin ook zo is. de crashes zijn weg, alleen krijg het spel niet meer goed afgesloten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
aron225 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:03:

Vind ik ook.. en vaak ook nederlanders valt me op. Of iedereen netjes na een ronde/game GG... bg.. wat het ook mag zijn. Vervolgens weer een paar k*t dit en dat.

Jammer, maar er is dan ook een optie om de chat uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

R0y. schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:53:
[...]

Vind ik ook.. en vaak ook nederlanders valt me op. Of iedereen netjes na een ronde/game GG... bg.. wat het ook mag zijn. Vervolgens weer een paar k*t dit en dat.

Jammer, maar er is dan ook een optie om de chat uit te zetten.
De ziektes vind ik al erg genoeg, maar op een of andere manier hebben Duitse jochies vaak de neiging om met "jude' te schelden en hakenkruizen in hun player emblem te zetten. Dat vind ik nog net een stapje verder gaan. Dat soort mensen report ik dan ook meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
obsidian schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:14:
[...]

Ach ja, zo ben ik ook al wat servers tegengekomen waarbij je alleen meetelde als je met een sniper rondliep :?
Verder waren alle wapens noob. De mensen die dat zeiden waren dan wel van het type die aan de uiteinden van de mappen lagen te campen sniperen zonder zich te bekommeren om de objectives. En dan idd je uitschelden met kanker+(vul maar wat in) als je zegt dat ze dan naar een TDM server moeten gaan.

Oh ja, gisteren ook wat potjes gedaan met ons vriendenclubje (we hebben wel een "clan"-naam maar we zijn gewoon een groepje 30-plussers die samen spelen :P ) en we kwamen zo op een server terecht met in het ene team alleen maar mensen van ons clubje (6 man, op een 12 man max server) en we zijn echt niet bijzonder goed ofzo, maar we stonden wel vet voor, omdat wij WEL voor de objectives gaan, en toen besloten ze maar dat het beter was dat we allemaal dood zouden gaan aan enge ziektes... :? :/

Ik bedoel, komop zeg... Is er dan echt geen fatsoen meer te vinden?
MicScott schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:10:
[...]

De ziektes vind ik al erg genoeg, maar op een of andere manier hebben Duitse jochies vaak de neiging om met "jude' te schelden en hakenkruizen in hun player emblem te zetten. Dat vind ik nog net een stapje verder gaan. Dat soort mensen report ik dan ook meteen.
Of jullie accepteren gewoon dat er op internet een andere fatsoensnorm geldt waarbij het proberen uit te lokken van reacties voorop staat.

Ik begrijp niet waarom jullie je zo druk blijven maken over allerlei mensen die je noob noemen, je een ziekte toewensen, etc. Verwachten jullie nou echt dat dit gaat veranderen? Zolang er mensen zijn die er op reageren zijn er mensen die het blijven roepen.

Zelfde geldt voor mensen die je proberen voor te schrijven hoe je een spel moet spelen. Als mensen zich ergeren aan het feit dat anderen niet voor de objectives gaan, zoek dan 5 andere mensen uit je vriendenlijst en ga samenspelen. Dan heb je nergens last van. Als je te horen krijgt dat je een noob bent omdat je niet met een sniper speelt.... Laat hem lekker praten.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook irritant. Maar ik weet dat het niet beter gaat worden, daarom accepteer ik gewoon hoe het is.

Er zijn hele communities voor mensen die liever "anders" spelen, die gaan samen een andere manier zoeken om toch plezier te kunnen beleven aan de games, zonder last te hebben van alle "rotjochies" (esl.eu bijvoorbeeld, wel erg gericht op competitive play). Verwacht niet dat er in het publieke domein van zo'n spel ooit verbetering gaat komen!

@MicScott, ik speel bijna alleen maar op "Duitse servers", met veel "Duitse jochies" dus. Maar ik heb nog geen "Jude" of hakenkruis voorbij zien komen.

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 10:12
Zojuist Black Ops 2 gespeeld (PS3). Eerste indrukken zijn goed, vind het jammer dat er weinig overeenkomsten zijn met MW3 (beste CoD imo), maar dat was te verwachten nu Treyarch 'm heeft ontwikkeld. Vind het allemaal iets te futuristisch, en ook aan het nieuwe 'Create a Class' moet ik wennen. Nogal onoverzichtelijk. Maps zien er leuk uit, alleen League Play is een drama (lag). Daarnaast vind ik het 'zonde' League Play te spelen omdat het (volgens mij) niet meetelt met Prestiges etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-10 16:27
CrimpyRex schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:02:
Zojuist Black Ops 2 gespeeld (PS3). Eerste indrukken zijn goed, vind het jammer dat er weinig overeenkomsten zijn met MW3 (beste CoD imo), maar dat was te verwachten nu Treyarch 'm heeft ontwikkeld. Vind het allemaal iets te futuristisch, en ook aan het nieuwe 'Create a Class' moet ik wennen. Nogal onoverzichtelijk. Maps zien er leuk uit, alleen League Play is een drama (lag). Daarnaast vind ik het 'zonde' League Play te spelen omdat het (volgens mij) niet meetelt met Prestiges etc.
Je krijgt gewoon XP voor League Play. En de multiplayer valt wel mee met futuristisch. Wapens zijn niet echt veranderd. MP7, Vector, die had je allemaal al in MW2, MW3.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Sharkware schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:40:
Of jullie accepteren gewoon dat er op internet een andere fatsoensnorm geldt waarbij het proberen uit te lokken van reacties voorop staat.

Ik begrijp niet waarom jullie je zo druk blijven maken over allerlei mensen die je noob noemen, je een ziekte toewensen, etc. Verwachten jullie nou echt dat dit gaat veranderen? Zolang er mensen zijn die er op reageren zijn er mensen die het blijven roepen.

Zelfde geldt voor mensen die je proberen voor te schrijven hoe je een spel moet spelen. Als mensen zich ergeren aan het feit dat anderen niet voor de objectives gaan, zoek dan 5 andere mensen uit je vriendenlijst en ga samenspelen. Dan heb je nergens last van. Als je te horen krijgt dat je een noob bent omdat je niet met een sniper speelt.... Laat hem lekker praten.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook irritant. Maar ik weet dat het niet beter gaat worden, daarom accepteer ik gewoon hoe het is.

Er zijn hele communities voor mensen die liever "anders" spelen, die gaan samen een andere manier zoeken om toch plezier te kunnen beleven aan de games, zonder last te hebben van alle "rotjochies" (esl.eu bijvoorbeeld, wel erg gericht op competitive play). Verwacht niet dat er in het publieke domein van zo'n spel ooit verbetering gaat komen!
Druk maken.. zeker niet. Jammer vinden, zeker. Niet reageren is op dat moment ook de beste optie. Het gaat me niet zozeer om dat noob verhaal. Wat meestal het leuke juist is, je staat boven hun of je schiet ze dood. En ineens ben jij de noob! 8)7

Het is dat schelden met ziekte's wat gewoon kinderachtig is. Online, je hebt volkomen gelijk wat betreft de fatsoensnorm. Maar wat ik zo erg vind is dat het bijna geaccepteerd word.. Online & Offline... Maar dat is een andere discussie.

Dat esl kende ik nog niet, misschien over een tijdje maar is proberen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
[...]

[...]

@MicScott, ik speel bijna alleen maar op "Duitse servers", met veel "Duitse jochies" dus. Maar ik heb nog geen "Jude" of hakenkruis voorbij zien komen.

Jude en hakenkruizen hier ook niet..

Noob js niet erg.

Maar zodra ze beginnen met kanker(insert random word here)
Maakt dat de sfeer niet leuker.

Er is een verschil tussen normen verschuiving en maatschappelijk toelaatbaarheid in mijn opinie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Galeton schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:18:
Ik heb eigenlijk een klein probleempje met BO2. Het originele probleem was dat het spel uit het niets crashte waarbij eerst het beeld op zwart ging, na een tijdje het geluid bleef hangen waarna het spel zich met een mooie melding "gestopt met werken" afsloot. Dit was in eerste instantie snel opgelost met een update naar de nieuwste Beta driver van Nvidia (310.nog iets).

Een nieuw probleem met die driver (ik weet het, het is een beta) is dat het spel af en toe zichzelf afsluit zonder foutmelding en dan automatisch opnieuw opstart. Kan natuurlijk gebeuren bij een beta driver en op zich heb ik daar dan ook vrede mee. Wat dan wel vervelend is; als dit eenmaal gebeurt, kan ik het spel NIET meer afsluiten... Steeds als ik dat probeer start het spel automatisch opnieuw op.

Enige oplossing die ik heb gevonden is om het steam proces te beëindigen en vervolgens het BO2 proces tevens te beëindigen. Niet ideaal.

Iemand anders met een vergelijkbaar probleem en belangrijker; heeft iemand hier een oplossing voor?

ps. dit is alleen in de MP, met de SP heb ik er geen last van
Had ik gisteren ook last van. Helpt ook om je bestanden te controleren op integriteit te testen. Na de update van gisteren waren er gek genoeg enige files corrupt??? (raar na een update). Je kunt dit doen via Steam > games > rechter muisknop op BO2 multiplayer > eigenschappen > tabje lokale bestanden > integriteit van spelcache controleren.

Dit heeft bij gisteren geholpen. Nog geen last weer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Same problem hier, de 3.10.70 driver opnieuw geïnstalleerd en alles liep weer als een trein.

Die 26% fps winst merk ik overigens weinig van

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Die schijn je alleen te merken als je een 680 hebt.
Mijn 675m doet ook niet veel meer met de nieuwe beta drivers.

Zoiezo is dit spek niet heel zwaar. Op hoogste settings doet mijn notebookje tussen 60 en 100fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
aron225 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:04:
Die schijn je alleen te merken als je een 680 hebt.
Mijn 675m doet ook niet veel meer met de nieuwe beta drivers.

Zoiezo is dit spek niet heel zwaar. Op hoogste settings doet mijn notebookje tussen 60 en 100fps
Aha dat verklaard een hoop, mijne gt555m doet ook niet veel extra. Draaien nu continu 60 fps komt niet hoger. Kan je mij je instellingen sturen, ben wel benieuwd eigenlijk.

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hier is het filmpje van de cheater...

Je ziet het wapen regelmatig locken op tegenstanders, zelfs tegenstanders die hij helemaal niet kan zien (en niet kan raken, zoals onder hem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 07:54:
Hier is het filmpje van de cheater...
[video]

Je ziet het wapen regelmatig locken op tegenstanders, zelfs tegenstanders die hij helemaal niet kan zien (en niet kan raken, zoals onder hem)
Valt toch best wel mee ;)
Gister maar wer is een potje geprobeerd op de ps3. 8)7 |:( wat een Klote lag.
Snap niet dat ze er wat aan gaan doen. Lijkt mij dat ze het zelf ook wel zien. Of ben ik nou de enige die er last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verschrikkelijk simpele aimbot zeg. Zijn ze in ieder geval makkelijk te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:50
wat is die fal osw toch een beest:

fal + select fire + stock = Baas

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:41
Mijn fal zit nu op level 8. Het is echt wel een leuk wapen. Alleen op close range is het soms wat lastiger. Gisteren ook lvl 46 behaald en de scorpion evo vrijgespeeld. Dit is volgensmij een behoorlijk interessant wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Timmetjuhs schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:01:
Mijn fal zit nu op level 8. Het is echt wel een leuk wapen. Alleen op close range is het soms wat lastiger. Gisteren ook lvl 46 behaald en de scorpion evo vrijgespeeld. Dit is volgensmij een behoorlijk interessant wapen.
dichtbij is het gewoon zo snel mogelijk klikken en from the hip, want geaimed red je het niet, maar 1 tip, lvl je fal naar lvl 10 in hardcore.

kan iemand uitleggen hoe het zit met wapen prestige?

kan niet echt iets vinden op google, zelfs niet in de wiki :S

[ Voor 11% gewijzigd door Martin0 op 06-12-2012 09:05 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Is al wel een paar keer in het topic uitgelegd hoor :) Zou eigenlijk in de TS gezet moeten worden.

Maar je kan bij max wapen lvl je wapen prestigen. Dat kan je twee keer doen, de eerste keer kan je je clantag op je wapen zetten, de tweede keer je plaatje. Bij het prestige gaan van je wapen lock je weer alle attachments, je wapen is weer lvl 1, en je kan weer alles unlocken, en je krijgt er ook steeds weer punten voor. Camo's blijven, die worden niet gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

chimera2 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:24:
[...]

Valt toch best wel mee ;)
Gister maar wer is een potje geprobeerd op de ps3. 8)7 |:( wat een Klote lag.
Snap niet dat ze er wat aan gaan doen. Lijkt mij dat ze het zelf ook wel zien. Of ben ik nou de enige die er last van heeft?
Lag, als in hangen/stotteren van het spel heb ik maar zeeeer zelden. Waar ik me echt aan stoor is de lag compensation. Dat ze mensen belonen voor het hebben van een brakke verbinding... dat snap ik echt niet.

Ik zie ook regelmatig mensen uit Rusland (nou ja, ze hebben iig rus of cccp in hun naam) met een waardeloze verbinding, die dus ownen omdat niemand ze kan raken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:24:
Is al wel een paar keer in het topic uitgelegd hoor :) Zou eigenlijk in de TS gezet moeten worden.

Maar je kan bij max wapen lvl je wapen prestigen. Dat kan je twee keer doen, de eerste keer kan je je clantag op je wapen zetten, de tweede keer je plaatje. Bij het prestige gaan van je wapen lock je weer alle attachments, je wapen is weer lvl 1, en je kan weer alles unlocken, en je krijgt er ook steeds weer punten voor. Camo's blijven, die worden niet gereset.
volgende vraag, wat is de max lvl :+ voel me nu echt een noob xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Martin0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:31:
[...]

volgende vraag, wat is de max lvl :+ voel me nu echt een noob xD
Ik dacht 16 :) Weet niet of dat voor alle wapens hetzelfde is.... Kan je tellen als je kijkt naar hoeveel attachments er zijn :) Elk lvl is een attachment (of andersom). Dus als je alle attachments hebt, dan heb je max lvl :)

[ Voor 23% gewijzigd door mvds op 06-12-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:32:
[...]

Ik dacht 16 :) Weet niet of dat voor alle wapens hetzelfde is.... Kan je tellen als je kijkt naar hoeveel attachments er zijn :) Elk lvl is een attachment (of andersom). Dus als je alle attachments hebt, dan heb je max lvl :)
okey, nja dacht al zo iets, bij snipers is dat dan lvl 10 en bij secondaries is dat nog minder.
maar dan gaat mijn fal wss als eerste prestige :3 die is namelijk lvl 11 xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Klopt het "gerucht" trouwens dat wanneer je alle wapens uit een klasse (SMG, snipers, specials enz) op goud hebt, je de diamond camo krijgt? En moet je die dan vrijspelen en halen, of krijg je die als je alles op goud hebt? En krijg je die dan voor alle wapens uit die klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:41:
Klopt het "gerucht" trouwens dat wanneer je alle wapens uit een klasse (SMG, snipers, specials enz) op goud hebt, je de diamond camo krijgt? En moet je die dan vrijspelen en halen, of krijg je die als je alles op goud hebt? En krijg je die dan voor alle wapens uit die klasse?
http://answers.yahoo.com/...qid=20121130030514AASEGjO

hier staat dat je alle wapens uit een klasse op goud moet hebben en dan krijg je de camo.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:28:
Ik zie ook regelmatig mensen uit Rusland (nou ja, ze hebben iig rus of cccp in hun naam) met een waardeloze verbinding, die dus ownen omdat niemand ze kan raken....
Dat ligt niet aan lag compensation. Dat is gewoon low ping vs high ping of verschillen in regio. Lag compensation zou dat juist moeten verbeteren, maar doet dat nu niet echt. Waarschijnlijk omdat alles op default staat en dus voor velen meer kwaad dan goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Ik ook, ik woon namelijk in Duitsland en ik heb ze wel degelijk voorbij zien komen. En nee, dat soort dingen gaan mij net te ver om te "accepteren dat de fatsoensgrens ergens anders ligt." Zulke mensen moeten leren dat óók online je een bepaalde verantwoordelijkheid hebt voor je daden, want je hebt namelijk met andere mensen te maken, en de attitude dat je online maar alles kunt maken is gewoon schadelijk. Het is niet voor niets dat er pubers zijn die vanwege online pesten zichzelf over de kling jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:58:
[...]

Dat ligt niet aan lag compensation. Dat is gewoon low ping vs high ping of verschillen in regio. Lag compensation zou dat juist moeten verbeteren, maar doet dat nu niet echt. Waarschijnlijk omdat alles op default staat en dus voor velen meer kwaad dan goed doet.
Het verschil in high ping/low ping kan je zelf (als speler) ook compenseren. Het probleem is wel degelijk de lag compensation. In plaats van dat je duidelijk kan zien dat mensen een te hoge ping hebben, lijkt het alsof ze normaal mee kunnen spelen, totdat je in de killcam gaat kijken. Dan zie je dat degene die je net heeft gekilled jou al 1 a 2 sec zag en al op je aan het schieten was, terwijl jij hem niet eens kon zien tot het moment dat je ineens dood neer viel. Deze extreme gevallen komen niet vaak voor, maar geven wel duidelijk aan dat de lag compensation niet werkt.

Ipv proberen de lag te compenseren, moeten ze gewoon net zoals alle voorgaande jaren mensen uit dezelfde regio laten joinen, en niet proberen regio's te combineren. Dat lijkt mij vele malen eenvoudiger dan lag compensation proberen werkend te krijgen.

Het lijkt mij overigens ook dat lag compensation ook veel te vroeg ingrijpt. Mensen die volgens het spel zelf gewoon 4 groene balkjes hebben, lijken te worden geholpen door de LC. Ze zijn bijna onmogelijk dood te krijgen. Je pompt bijna een volle clip erin, en ze lopen gewoon door. (En dat heb ik dus al meerdere keren een hitmarker gezien)

Geef mij maar een serverbrowser, zodat ik zelf een server met goede verbinding kan uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:31:
[...]

Het verschil in high ping/low ping kan je zelf (als speler) ook compenseren. Het probleem is wel degelijk de lag compensation. In plaats van dat je duidelijk kan zien dat mensen een te hoge ping hebben, lijkt het alsof ze normaal mee kunnen spelen, totdat je in de killcam gaat kijken. Dan zie je dat degene die je net heeft gekilled jou al 1 a 2 sec zag en al op je aan het schieten was, terwijl jij hem niet eens kon zien tot het moment dat je ineens dood neer viel. Deze extreme gevallen komen niet vaak voor, maar geven wel duidelijk aan dat de lag compensation niet werkt.

Ipv proberen de lag te compenseren, moeten ze gewoon net zoals alle voorgaande jaren mensen uit dezelfde regio laten joinen, en niet proberen regio's te combineren. Dat lijkt mij vele malen eenvoudiger dan lag compensation proberen werkend te krijgen.

Het lijkt mij overigens ook dat lag compensation ook veel te vroeg ingrijpt. Mensen die volgens het spel zelf gewoon 4 groene balkjes hebben, lijken te worden geholpen door de LC. Ze zijn bijna onmogelijk dood te krijgen. Je pompt bijna een volle clip erin, en ze lopen gewoon door. (En dat heb ik dus al meerdere keren een hitmarker gezien)

Geef mij maar een serverbrowser, zodat ik zelf een server met goede verbinding kan uitzoeken...
ik heb zelfs soms dat ik een magazijn er door heen jas, dood ga en niet eens een hitmarker krijg(terwijl ik echt duidelijk raak).
of met de ksg, dat ik 4 keer schiet, terwijl hij recht in mijn aim is(ksg + longbarrel + fast mags), en dan geen hitmark en dan draaien hun op hun dooie gemakkie om en 1 shotten ze me :S

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Martin0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:36:
[...]

ik heb zelfs soms dat ik een magazijn er door heen jas, dood ga en niet eens een hitmarker krijg(terwijl ik echt duidelijk raak).
of met de ksg, dat ik 4 keer schiet, terwijl hij recht in mijn aim is(ksg + longbarrel + fast mags), en dan geen hitmark en dan draaien hun op hun dooie gemakkie om en 1 shotten ze me :S
Ik meen dat de hitmarker lokaal berekend wordt. Dan ligt het toch echt aan je eigen pc, verbinding, setup, whaterver. Maar weet het niet meer zeker.

PS: De KSG schijnt ook een (random) kleine afwijking te hebben, maw. hij raakt niet altijd precies daar waar je mikt (ook niet met de red dot bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Sharkware schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:32:
[...]

Ik meen dat de hitmarker lokaal berekend wordt. Dan ligt het toch echt aan je eigen pc, verbinding, setup, whaterver. Maar weet het niet meer zeker.

PS: De KSG schijnt ook een (random) kleine afwijking te hebben, maw. hij raakt niet altijd precies daar waar je mikt (ook niet met de red dot bijvoorbeeld).
ja maar dat 4 keer achter elkaar, lijkt me sterk, en dan mik ik niet eens centraal op het lichaam maar de ene keer iets meer naar links en de andere keer weer iets meer naar rechts :S

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Martin0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:56:
wat is die fal osw toch een beest:

fal + select fire + stock = Baas
Hoeveel kogels schiet hij dan met select fire... 3?
obsidian schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:24:

Waar kan je je clantag aanpassen? Heb dus 1 wapen met clantag.. maar zie geen verschil :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
R0y. schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:48:
[...]

Hoeveel kogels schiet hij dan met select fire... 3?
full auto, dus volledig magazijn als je wilt

Twitch

Pagina: 1 ... 37 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.