Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
gisteren een knifecamper mee gemaakt in de map Yemen, in de huisjes in de hoek wachten tot er een slachtoffer binnen loopt... na deze had iedereen weer op deze map gestemd, en net als mij, granaten equipped... Toen konde we wel van hem winnen :-), wel leuk dat veel mensen dit soort grapjes weigeren te accepteren, en hem dan ook duidelijk proberen te maken dat dat geen speelstijl is.

Maar campende knifers... nu heb ik alles gezien denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister met 2 vrienden in Carrier, Domination spelen.

We zijn er uitgestapt, 2 spelers van de tegenpartij, ene xsideX en ene GODspell (oid) schoten werkelijk alles raak.
12 man ingame, niemand boven de 15 kills, zij boven de 40, dan is het niet leuk spelen.
Ik ben geen goede speler maar dit verschil was veels te groot. Zal wel een compleet verkeerde LAG compensatie zijn
(Ervan uitgaande dat men nog niet aan het hacken was)

Op dat potje na, nog steeds veel lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:11:
Gister met 2 vrienden in Carrier, Domination spelen.

We zijn er uitgestapt, 2 spelers van de tegenpartij, ene xsideX en ene GODspell (oid) schoten werkelijk alles raak.
12 man ingame, niemand boven de 15 kills, zij boven de 40, dan is het niet leuk spelen.
Ik ben geen goede speler maar dit verschil was veels te groot. Zal wel een compleet verkeerde LAG compensatie zijn
(Ervan uitgaande dat men nog niet aan het hacken was)

Op dat potje na, nog steeds veel lol.
Of van die knakkers die uit een windows springen en je mid-air even afknallen... ook zo super, ik weet niet van jullie, maar is mij nog nooit gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:15:
[...]

Ooooh tuurlijk :) Dat soort bestaat ook nog :P
Succes met de 14 spelers op de PC versie en de topsupport he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:33:
Succes met de 14 spelers op de PC versie en de topsupport he. :P
Ach nog altijd liever met 14 man op een dedicated server dan met 1 miljoen man p2p gamen en klagen over lag.... :+

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Frentik schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:42:
[...]
Ach nog altijd liever met 14 man op een dedicated server dan met 1 miljoen man p2p gamen en klagen over lag.... :+
I lolled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag m.b.t de servers en bijbehorende spelers.

De vraag is of je een beetje redelijk publiek hebt die de servers bemannen en het spel spelen.
Ik bedoel daarmee dat je heel vaak allerlei rare figuren op bepaalde servers hebt rondhangen die eigenlijk het spel verkloten met hun speelgedrag (asociaal) en omdat te vermijden pols ik even vooraf hoe alles ervoor staat en waar ik mij het beste kan aanmelden om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:43:

De vraag is of je een beetje redelijk publiek hebt die de servers bemannen en het spel spelen.
Ik bedoel daarmee dat je heel vaak allerlei rare figuren op bepaalde servers hebt rondhangen die eigenlijk het spel verkloten met hun speelgedrag (asociaal) en omdat te vermijden pols ik even vooraf hoe alles ervoor staat en waar ik mij het beste kan aanmelden om mee te doen.
Er zijn geen servers die je kunt kiezen. Alle MP games spelen zich wel af op dedicated servers, maar het voelt als het p2p systeem uit MW2 of 3. Je kunt geen server kiezen, maar wordt dmv matchmaking in een potje gestopt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

waar ik mij het beste kan aanmelden om mee te doen.
Join de GoT BO2 steam group en/of voeg wat mensen toe op steam (zie mijn sig) zodat je in een party kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ameesters schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:48:
gisteren een knifecamper mee gemaakt in de map Yemen, in de huisjes in de hoek wachten tot er een slachtoffer binnen loopt... na deze had iedereen weer op deze map gestemd, en net als mij, granaten equipped... Toen konde we wel van hem winnen :-), wel leuk dat veel mensen dit soort grapjes weigeren te accepteren, en hem dan ook duidelijk proberen te maken dat dat geen speelstijl is.

Maar campende knifers... nu heb ik alles gezien denk ik...
Is ook meer iets voor in een private match versus je echte vrienden of je broer. Op een public server daarentegen is het not done. Dat weet die figuur nu ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

_O-

Wees welkom op het internet young padawan.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 30-11-2012 15:27 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:12

Het enige vervelende wat je op de pc hebt is dat servers soms niet tot nauwelijks gevuld worden als er mensen weggaan (met de search preference op 'best', maar met 'any' lijkt het ook niet veel soeps). Met een party is dit nog een stukje erger en is vaak lastig om überhaupt een lobby te vullen, zeker wat later op de avond. Hoewel je ook vaak hebt als er dan bijvoorbeeld twee weggaan omdat het te lang duurt, er meteen weer twee bijkomen. 8)7

Daarom: niet ragequitten plx. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen uit je party de NAT op open heeft staan, zul je nauwelijks hoeven te wachten.
Ik heb bijna altijd binnen 5 seconden een game, zelfs met 2 party members. (Die hebben de NAT ook op open.)

Wel zat ik een keer met een vriend in een party en die stond op Strict, dat was pas een drama.
Bijna geen games gevonden of half lege games. (Die vulden zich wel gaande het potje.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
wat is een tuber? :P

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Een soort wortel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
dus als in: camper??
ik ben vorige keer voor tuber uitgemaakt... maar toen was ik ussain bolt met mes.. wtf?

edit:

hij loopt vandaag wel ERG lekker hoor!! echt fijn spelen zo, geen lag of compensation ellende,.

[ Voor 33% gewijzigd door aron225 op 30-11-2012 17:57 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:53:
dus als in: camper??
ik ben vorige keer voor tuber uitgemaakt... maar toen was ik ussain bolt met mes.. wtf?

edit:

hij loopt vandaag wel ERG lekker hoor!! echt fijn spelen zo, geen lag of compensation ellende,.
Nee, in CoD betekent een tuber iemand die met de grenade launcher speelt. Zogenaamde 'tubes' vanwege de vorm. Wat mensen naar je roepen moet je sowieso niet serieus nemen. Ik kreeg laatst 'noob hardscoper' om mijn oren omdat ik aan het snipen was zoals het hoort, in plaats van infantiel te quickscopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
quickscopen kan ik niet.. ik heb net een rondje balista +variable zoom geprobeerd.. in kc had ik 6-10 ofzo..
ik hou echt van me mesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
aron225 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:42:
quickscopen kan ik niet.. ik heb net een rondje balista +variable zoom geprobeerd.. in kc had ik 6-10 ofzo..
ik hou echt van me mesje
Dan moet je wat anders gaan spelen in plaats van de hele tijd met je klote mesje rondlopen, waarom speel je in godsnaam een shooter als je niet kan schieten
Verkloot de game nog verder zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:45:
[...]

Een soort wortel.

lol Tja dat kan je ook zo benoemen Willie wortel...=TUBE-NOOB :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vandaag gekocht ,

En ik vind het toch wel een beetje KUT , alleen spelen is nutteloos.

Ik dacht dat het campen niet erger kon als in MW3 , maar het blijkt dat het toch erger kan.
Dacht dat snipers niet erger konden als in mw3 , kan toch weer erger.
Domination over 2 rondes , waar slaat dat nou weer op.

word helemaal gek van de lag ,.

Nee dit spel breng ik morgen terug ,

Het enige pluspunt wat ik van dit spel heb is dat je iedereen tegelijk kan muten , voor de rest is dit een waardeloos kutspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
S.J_84 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:35:
[...]

Dan moet je wat anders gaan spelen in plaats van de hele tijd met je klote mesje rondlopen, waarom speel je in godsnaam een shooter als je niet kan schieten
Verkloot de game nog verder zou ik zeggen.
Waarom speel je een shooter als je niet iemand kan neerschieten die nog geen eens terug schiet?

Even serieus it's in the game, deal with it.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:28:
Heb hem vandaag gekocht ,

En ik vind het toch wel een beetje KUT , alleen spelen is nutteloos.

Ik dacht dat het campen niet erger kon als in MW3 , maar het blijkt dat het toch erger kan.
Dacht dat snipers niet erger konden als in mw3 , kan toch weer erger.
Domination over 2 rondes , waar slaat dat nou weer op.

word helemaal gek van de lag ,.

Nee dit spel breng ik morgen terug ,

Het enige pluspunt wat ik van dit spel heb is dat je iedereen tegelijk kan muten , voor de rest is dit een waardeloos kutspel
kom op joh dan moeten we je pwn youtube filmpjes missen.
probeer het nog iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Tiwazz schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:36:
[...]

Waarom speel je een shooter als je niet iemand kan neerschieten die nog geen eens terug schiet?

Even serieus it's in the game, deal with it.
Tuurlijk schiet ik die lui wel af, maar 9 van de 10 komen ze achter je.
Dus je bijdehante opmerking gaat niet op.

En nee ik hoef niets te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik had net weer een flink cheatende user te pakken in TDM, deed geen moeite om het te verbergen en is goed terug te zien in de opname. Is er nu eindelijk een manier om rechtstreeks vanuit het spel een game op youtube te gooien, want wil die gozer wel even aan de digitale schandpaal nagelen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 22:40

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zijn er hier mensen die gebruik maken van de Elite app op een iPhone 5? Wil graag de app proberen, maar ik krijg steeds een Service Unavailable melding..

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam weer down ofzo?
Ik en een vriend werden gedisconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Net een cheater in een potje, overduidelijk een wallhack, vreemd is wel dat ik hem niet in de lijst met spelers kan vinden. Het gaat on xliLuxor.

Overigens ligt steam er weer uit bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:30
Wat denken jullie hier van?

Het begon mij op te vallen dat 1 speler echt elke keer te snel was, maar op de killcam stond ik ook op een andere plek dan waar ik op dat moment leek te zijn. Dus maar opname aan gezet om te kijken of ik wat kon vastleggen. Dit was niet tegen dezelfde speler, want die zat helaas het volgende rondje in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
reemprive schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:31:
[video]
Het begon mij op te vallen dat 1 speler echt elke keer te snel was, maar op de killcam stond ik ook op een andere plek dan waar ik op dat moment leek te zijn. Dus maar opname aan gezet om te kijken of ik wat kon vastleggen. Dit was niet tegen dezelfde speler, want die zat helaas het volgende rondje in mijn team.
Dit valt nog wel mee. Als je snel een hoek om rent en je wordt vanaf de zijkant neergeschoten zie je het effect veel beter: doodgaat terwijl je al ver om de hoek bent en het is geen wall penetration. Gebrek aan fatsoenlijke netcode settings helaas, want het zijn dedicated servers en de meeste mensen hebben wel een goede ping (<75-100). Ik denk dat de sv_maxrate op de servers op 5000 staat (kan tot 25000) en bij de clients maxpackets op 30 (kan tot 100) en snaps op 20 (kan tot 30) staan. Op zich kan dat nog wel speelbaar zijn, maar het kan merkbaar beter. En als de settings voor lag compensation ook niet goed staan of niet aan de verbinding en andere network settings van de speler gematcht worden, krijg je dus het Wanted Pro effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
[video]
Hoop dat er een fix voor gaat komen, is gewoon niet zo leuk om op zulke manieren dood te gaan.
Ik kijk dan zelf niet veel filmpjes na, maar komt vaker voor dat ik ruim om de hoek ben of achter cover zit en nog dood ga net zoals gundogan zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
S.J_84 schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:42:
[...]

Hoop dat er een fix voor gaat komen, is gewoon niet zo leuk om op zulke manieren dood te gaan.
Ik kijk dan zelf niet veel filmpjes na, maar komt vaker voor dat ik ruim om de hoek ben of achter cover zit en nog dood ga net zoals gundogan zegt.
Daar irriteer ik mij ook het meeste om. Die momenten dat je gewoon 100% zeker weet dat je de hoek om bent en toch gewoon geschoten wordt. Onmogelijke bullshit.

Het is ook echt een belachelijk verschil hoe je speelt als je een goede connectie hebt of een iets mindere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Dit is volgens mij gewoon lag. Wat was zijn eind score uiteindelijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Zijn score was niet hoog, het was ook niet de desbetreffende speler. Bij BF3 heb je dit ook wel, alleen omdat BO2 een kortere time to kill heeft is dit gewoon irritant omdat je in veel gevallen niets kunt doen aan een death. Zo'n network slider als bij BF3 zou bijvoorbeeld wel een oplossing zijn.

Edit:
En de eerste cheaters zijn ook present. Ongelofelijk slechte speler die wallhackte tegengekomen, kon dan nog niet zijn k/d positief houden bij een potje TDM maar met onze counter UAV omhoog volgde hij je door de muur, waar hij ook nog eens op ging schieten. Gewoon met de iron sight.

[ Voor 33% gewijzigd door codex op 02-12-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Zo, Diamond camo voor shotguns binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.J_84 schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:47:
[...]

Maar je komt vast nog wel je gelijke tegen, ik geloof er heilig in.
Het is niet nodig om olie op het vuur te gooien.

Ik zag een filmpje van MarkofJ die Vsat>Dogs>Swarm had ingesteld. Toen hij de eerste keer Vsat haalde was het klaar. Je dogs+swarm regelen de volgende dogs+swarm vanzelf. Enige wat je zelf hoeft te doen is in leven blijven. Trieste bende zoals dat er uit zag. Hij eindigde op 91-0. Alleen de eerste 10 kills vereisten wat kunde (hij is een aardige ziek goede speler) daarna was het gewoon wachten totdat alle kills automatisch binnen kwamen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BtY-C8blqOo&list=UUBNUhf5-BHNJYcCcyi30Nkg&index=2&feature=plcp]

Dit is te suf. Doe maar barebones terug Treyarch.

[ Voor 8% gewijzigd door Sn0wblind op 02-12-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:59:
[...]

Is al gebeurd. Regel even een hotelkamertje met zijn tweetjes. Wordt vast super leuk. Gefelicteerd met jullie verkering jochies.

Ik zag een filmpje van MarkofJ die Vsat>Dogs>Swarm had ingesteld. Toen hij de eerste keer Vsat haalde was het klaar. Je dogs+swarm regelen de volgende dogs+swarm vanzelf. Enige wat je zelf hoeft te doen is in leven blijven. Trieste bende zoals dat er uit zag. Hij eindigde op 91-0. Alleen de eerste 10 kills vereisten wat kunde (hij is een aardige ziek goede speler) daarna was het gewoon wachten totdat alle kills automatisch binnen kwamen.

[video]

Wat een irritante gozer. Geen aim ook, maar dat zal wel aan de controller liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Net begonnen om even met de MSMC te gamen.

Leuke Gameplay weer ;)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 22:40

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Vind zelf hardcore overduidelijk spannender dan core, meekijk net. Nog meer PS3 spelers aanwezig die er zo over denken? If so, keer samen knallen? PSN: ThraceG

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Man, vanavond al 3 keer een wallhacker tegengekomen. Obvious je door de muur volgen, schaamteloos al schieten voordat je de hoek om bent. Aangezien ik Ghost had kon het ook niet aan een UAV liggen. Het erge is dat je ze er niet uit pikt door hun fantastische scores, wat wel wat vertelt over hun capaciteiten zonder die wallhack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

reemprive schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:48:
Man, vanavond al 3 keer een wallhacker tegengekomen. Obvious je door de muur volgen, schaamteloos al schieten voordat je de hoek om bent. Aangezien ik Ghost had kon het ook niet aan een UAV liggen. Het erge is dat je ze er niet uit pikt door hun fantastische scores, wat wel wat vertelt over hun capaciteiten zonder die wallhack.
weet je wel heel zeker dat ie cheat of lijkt t maar zo ik heb nooit ergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Dus..

Net weer wat heerlijke potjes gehad met wat medegotters, bedankt heren!
En 1 lange heer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

hoe speel je met de mede gotters mee ik wil ook nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit overkwam me vandaag gelijk maar een klein filmpje van gemaakt.
Vraag me toch af of die care package een soort van stuiterbal is? Of de vloer dan een trampoline?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-eSh7Mr65CA?hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
BruceLee schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:09:
hoe speel je met de mede gotters mee ik wil ook nog wel ff
Wat is je steam name? Krijg je wel inv.

Heb je geaccepteerd, ik speel nu even niet maar als we weer met een leuke groep zijn laat ik het je weten.

[ Voor 20% gewijzigd door S.J_84 op 02-12-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

S.J_84 schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:11:
[...]

Wat is je steam name? Krijg je wel inv.
danku

[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 02-12-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Na een flinke schoonmaak in dit topic mogen de volgenden die gaan zitten flamen en puur trollen eventjes vakantie van het forum nemen. Laat het op de man spelen achterwege en let op het taalgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Klachten betreft moderatie of feedback kan je posten in het feedback topic, misstanden in een topic door middel van een topicreport.

[ Voor 71% gewijzigd door Sn0wblind op 02-12-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:59:
[...]

knip

[video]

Kan me niet voorstellen dat die gast zonder hack speelt. Het is bijna schier onmogelijk om niet één keer dood te gaan. Er is altijd wel iemand die je killed. Heb dit bij BO2 nog niet meegemaakt (in geen enkele lobby, geen enkele speler).

[ Voor 6% gewijzigd door Sn0wblind op 02-12-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:10:
Vraag me toch af of die care package een soort van stuiterbal is? Of de vloer dan een trampoline?

[video]
Dat is altijd zo vet als je dat ziet gebeuren :D Maar wel een beetje vreemd dat dat ook op een hardhouten dek gebeurt...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakdoef schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:33:
[...]

Kan me niet voorstellen dat die gast zonder hack speelt. Het is bijna schier onmogelijk om niet één keer dood te gaan. Er is altijd wel iemand die je killed. Heb dit bij BO2 nog niet meegemaakt (in geen enkele lobby, geen enkele speler).
Hij speelt op een console, het niveau ligt daar gewoon een stukje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:51:
[...]

Hij speelt op een console, het niveau ligt daar gewoon een stukje lager.
Dit valt ook wel erg mee, er zijn wel een heel hoop "noobs" maar de echt goede spelers zijn echt wel van hetzelfde niveau, diegene had gewoon een heel hoop geluk in combi met ervaren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de PM die je vorige week had ontvangen.

[ Voor 79% gewijzigd door Sn0wblind op 03-12-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[video]
Gerelateerd aan dit, is er ook een methode om de flare waarmee je de care package krijgt gewoon aan je voeten neer te leggen want die stuitert bij mij ook vaak een half veld door (oke oke, lichtelijk overdreven, maar ik kan hem nooit gewoon bij me neer leggen, hij beland altijd een paar meter verderop, met als gevolg dat de package regelmatig buiten het veld komt... nuketown iemand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:40
wat is dat hardcore TDM een grote camppartij zeg, dacht ga eventjes htdm uitproberen en ff me FAL OSW boosten, kom je alleen maar kampeerders tegen en mensen van jouw team die je als enemies aanzien >.> meerdere keren me streak verloren zien gaan omdat mensen me voor enemie aanzagen ...

die engeneer perk met black had pda is echt baas, paar keer kill mee gemaakt door op tijd de bb te hacken :D

van het weekend ook een paar kills gemaakt met shock charges:P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als ik een turret hack dan vernietigd ie altijd, ik neem hem niet over, doe ik dan wat fout of is dat altijd zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:57
Gisteren ook een hacker tegen gekomen. Die stond ergens midden op de map te auto aimen. Zodra hij ook maar een stukje van je zag draaide hij zich 180 graden en schoot je meteen neer. Hij stond op een gegeven moment 39-0 toen ben ik eruit gegaan. Verliezen okey, maar hier gaat mijn zin snel van over. Ik ben bijna lvl 40. Vanavond nog maar wat levels halen (hopelijk red ik de 46).

Gisteren trouwens ook aardig wat lol gehad met een combat knive class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Omg. Ik haal(de) in Black Ops erg slechte K/D ratio's(1 tot 1,5), wat uiteraard niet veel boeit als je maar de objective speelt ;) Alleen haal je daardoor dus ook niet je scorestreaks wat best frustrerend is. Gisteren besloot ik een game terug te kijken omdat ik heel veel 1 op 1 gevechten verlies. Opgenomen, op 25% snelheid afgespeeld. Het viel me op dat ik heel veel over tegenstanders heen "skip", waardoor de helft van mijn kogels niet eens in de buurt landen. Viel ineens het kwartje: Muis acceleratie in Windows. Ben net overgestapt naar Windows 8 :S. Deze fix gedownload en van 1 tot 1,5 k/d naar tussen de 2 en 4 gemiddeld.

Tip dus als je op Windows 8 zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:57
Die fix klinkt interessant. Iemand ervaring hiermee in Windows 7? Er staat namelijk ook bij dat dit voor Windows 7 werkt. Ik zal het vanavond eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Timmetjuhs schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:18:
Die fix klinkt interessant. Iemand ervaring hiermee in Windows 7? Er staat namelijk ook bij dat dit voor Windows 7 werkt. Ik zal het vanavond eens testen.
MarkC's mousefix werkt prima in zowel 7 als 8. Hierdoor heb je als het goed is gegarandeerd 0.0 muis acceleratie in BO2 (ervan uitgaande dat je muis dat niet heeft). En met je windows sens op 6/11 met 'enhance mouse pointer precision' uit heb je 1op1 muis bewegingen. Met elke andere setting beweegt je muis meer of minder dan één pixel per minimale input waardoor je minder precies bent, met 6/11 beweeg je met elke minimale input één pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Timmetjuhs schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:18:
In Windows 7 werkt het ook, daar gebruikte ik het al. Was er dus aan gewend, alleen sinds ik over ben op Windows 8 heb ik hier niet meer aan gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Gundogan schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:40:
[...]

MarkC's mousefix werkt prima in zowel 7 als 8. Hierdoor heb je als het goed is gegarandeerd 0.0 muis acceleratie in BO2 (ervan uitgaande dat je muis dat niet heeft). En met je windows sens op 6/11 met 'enhance mouse pointer precision' uit heb je 1op1 muis bewegingen. Met elke andere setting beweegt je muis meer of minder dan één pixel per minimale input waardoor je minder precies bent, met 6/11 beweeg je met elke minimale input één pixel.
Jep, en het finetunen doe je dan weer met behulp van je DPI setting op je muis en ingame instelling.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:23
obsidian schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:46:
Als ik een turret hack dan vernietigd ie altijd, ik neem hem niet over, doe ik dan wat fout of is dat altijd zo?
'daar heb ik ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
als het goed is hoor je ze ook te destroyen, al ben ik het nog niet tegen gekomen, ben vooral bb's en shockcharges tegen gekomen en het is zo leuk om gasten met hun eigen enquipment neer te halen :D

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gundogan schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:40:
Het uitzetten van "mouse acceleration" is dus niet voldoende om precies te zijn? Dat was ik het eerste weekend vergeten en kon toen maar niet wennen aan de mouse settings. Sinds ik dat heb uitgezet was het even spelen met DPI en ingame settings en voor mijn gevoel staat het nu goed maar mbv deze fix kan het dus nog beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Frentik schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:40:
[...]
Het uitzetten van "mouse acceleration" is dus niet voldoende om precies te zijn? Dat was ik het eerste weekend vergeten en kon toen maar niet wennen aan de mouse settings. Sinds ik dat heb uitgezet was het even spelen met DPI en ingame settings en voor mijn gevoel staat het nu goed maar mbv deze fix kan het dus nog beter?
Met de bovenstaande settings heb je in principe geen muis acceleratie en heb je 1op1 bewegingen*. Dat is een goede basis om mee te beginnen. Meestal pas je daarna ingame de hoeveelheid muisacceleratie (kan niet in BO2) en je sensitivity aan om het gewenste aantal cm nodig op je muismat voor een 360 graden draai te krijgen. Als je eerst gaat pielen met je muis DPI en daarna pas in windows dingen gaat aanpassen, kan je dus een minder precies resultaat krijgen. Hoewel het ook een beetje persoonlijke keuze is en er uitzonderingen zijn met bepaalde games, maar op papier werkt dit het meest precies.

*Probeer maar eens langzaam een diagonale lijn te tekenen in paint op 11/11 windows sens. Je ziet dan duidelijk een 'trap' effect. Met 6/11 wordt dit een veel vloeiendere lijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Gundogan op 03-12-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
[...]
Het uitzetten van "mouse acceleration" is dus niet voldoende om precies te zijn?
Klopt, acceleratie schijnt dan nog steeds een beetje aanwezig te zijn. Sommige beweren het te merken na deze fix. Zelf merk ik geen verschil.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:58
Gisteren BlOps2 geïnstalleerd. Man man man, 's ochtends die-hard ragen omdat DoF ervoor zorgt dat mijn FPS zelfmoord pleegt, en laat je nou net toevallig die optie niet (meer) kunnen uitzetten. Maarja, 's middags maar beta-drivers geïnstalleerd en nu heb ik er geen last meer van. Begint nu toch wel een redelijk leuk spel te worden :)

Ik snap alleen niet dat ze de graphics van de Zombies mode zo hebben laten kelderen, sommige dingen zien er gewoon echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gundogan schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:52:
Met de bovenstaande settings heb je in principe geen muis acceleratie en heb je 1op1 bewegingen*. Dat is een goede basis om mee te beginnen. Meestal pas je daarna ingame de hoeveelheid muisacceleratie (kan niet in BO2) en je sensitivity aan om het gewenste aantal cm nodig op je muismat voor een 360 graden draai te krijgen. Als je eerst gaat pielen met je muis DPI en daarna pas in windows dingen gaat aanpassen, kan je dus een minder precies resultaat krijgen. Hoewel het ook een beetje persoonlijke keuze is en er uitzonderingen zijn met bepaalde games, maar op papier werkt dit het meest precies.

*Probeer maar eens langzaam een diagonale lijn te tekenen in paint op 11/11 windows sens. Je ziet dan duidelijk een 'trap' effect. Met 6/11 wordt dit een veel vloeiendere lijn.
Ja dat stukje van die sens snap ik maar ik wist niet dat als je "mouse acc." uitzet er blijkbaar toch nog een vorm van acceleratie aanwezig is waarvoor weer een fix nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Frentik schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:19:
[...]

Ja dat stukje van die sens snap ik maar ik wist niet dat als je "mouse acc." uitzet er blijkbaar toch nog een vorm van acceleratie aanwezig is waarvoor weer een fix nodig is...
Yup. Het heeft niet voor elke game nut. Sommige games hebben een 'raw input' optie of iets dergelijks die alles van windows omzeilt. Maar om zeker te zijn met alle games, heb je inderdaad de MarkC mousefix nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
[...]
Nee, er blijft acceleratie aanwezig. Heel irritant, maar een Windows dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die Dutch Eagles er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Tuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
wij zitten tegenwoordig op:

http://dutch-eagles.com/forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok check.. kan niks posten.. vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
hoezo?
Wil jer erbij?
Of tegen ons spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
chimera2 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:17:
hoezo?
Wil jer erbij?
Of tegen ons spelen?
hoe goed is jullie clan dan, wat zijn de eisen van jullie clan etc etc

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Zie:
http://dutch-eagles.com/forum/showthread.php?tid=85
En ja hoe goed is onze clan?
De 90% + van de potjes winnen we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
chimera2 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:46:
Zie:
laat maar ik ben een xbox speler *bitch please face* no offence

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:17:
hoezo?
Wil jer erbij?
Of tegen ons spelen?
Ik wil bij een clan... Mis het teamspel met vreemde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Zie:

Als je tenminste op de ps3 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Het is maar goed dat jullie niet op de pc spelen, anders had ik jullie allemaal ingemaakt...

*proest*

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 02-08 13:54
Mijn eerste weekje BO2 op de pc erop zitten en ik moet zeggen als PS3 veteraan dat het behoorlijk wennen was. Het viel me inderdaad meteen op dat het nivo iets hoger ligt dan op de console maar dat is niet zo groot als dat er soms geroepen wordt.

Wat wel opvallend was is dat de maps zo klein en hokkerig zijn, ik ben gewend van voorgaande COD's dat ik een AR kon pakken en redelijk een stuk van de map kon beslaan. Nu dacht ik ook zo te gaan beginnen met BO2 maar ik kwam van een koude kermis thuis. Ik heb de eerste paar levels vol frustratie kunnen volbrengen totdat ik hier ergens las dat SMG's redelijk sterk waren. Dat was dus een wereld van verschil, ik rush nu door de levels heen en heb eindelijk mijn KD ratio weer boven de 1 gekregen en heb regelmatig de hoogste score. Als je het met een AR al zo lastig hebt, dan heb ik echt medelijden met de snipers onder ons... ;)

Is er een steam groep of iets soortgelijks waar Got'ers verzamelen voor gezamelijke potjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Delph schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:41:
Mijn eerste weekje BO2 op de pc erop zitten en ik moet zeggen als PS3 veteraan dat het behoorlijk wennen was. Het viel me inderdaad meteen op dat het nivo iets hoger ligt dan op de console maar dat is niet zo groot als dat er soms geroepen wordt.

Wat wel opvallend was is dat de maps zo klein en hokkerig zijn, ik ben gewend van voorgaande COD's dat ik een AR kon pakken en redelijk een stuk van de map kon beslaan. Nu dacht ik ook zo te gaan beginnen met BO2 maar ik kwam van een koude kermis thuis. Ik heb de eerste paar levels vol frustratie kunnen volbrengen totdat ik hier ergens las dat SMG's redelijk sterk waren. Dat was dus een wereld van verschil, ik rush nu door de levels heen en heb eindelijk mijn KD ratio weer boven de 1 gekregen en heb regelmatig de hoogste score. Als je het met een AR al zo lastig hebt, dan heb ik echt medelijden met de snipers onder ons... ;)

Is er een steam groep of iets soortgelijks waar Got'ers verzamelen voor gezamelijke potjes? :)
tip voor AR gebruik, speel hardcore, daar kun je redelijk mee komen met de SMG's, op slums zijn SMG's zelfs zwakker dan AR's en Snipers, en sniper speel ik maar in 2 mappen, drone en turbine, ookal ben ik van orgine een sniper :( wel jammer maar toch, speel ook het liefst met AR

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Delph schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:41:

Ik gebruik >90% van de tijd een AR en heb helemaal geen problemen met 1-3 SMG's bij de tegenstander (4 of meer wordt irritant), zeker als je de AN-94 gebruikt :)

Er is een GOT BO2 groep op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 16:20
Heeft iemand de achievement Tower of Babble al gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor teveel lullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:46:
Zie:
Nouuu.
Ik denk in een party van 4+ dat er wel 99% van de games word gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
SMG's zijn helemaal niet zo overpowered. Pak de Scar of AN94 maar eens, of de FAL en je kan dan van het voordeel genieten dat er minder kogel spread is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
FAL fullauto! :P

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 03-12-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
AN94 (eerste twee kogels super accuraat met een hoge fire rate), SCAR-H (een van de weinige wapens waar headshots op elke afstand effectief zijn) en FAL (eventueel met select fire) zijn inderdaad de to go ARs. Maar ik denk dat als de netcode problemen zijn opgelost en mensen de game meer onder de knie krijgen, de ARs wel wat meer gewaardeerd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:13:
[...]

Nouuu.
Ik denk in een party van 4+ dat er wel 99% van de games word gewonnen ;)
Nou, in BO2 nog niet echt, iets teveel problemen met verbindingen soms..sacrebleuuuu zullen we maar zeggen :+
Maargoed, in party spelen heeft zo zijn voordelen, goede communicatie via de headsets is daarbij ideaal, zonder headset is maar saai :P

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
hardstikke leuk, maar betekent dat dat jullie meer lol hebben?

ik vind het allemaal tamelijk bot gaan op het gelinkte forum..
dingen als: je mag er niet bij want je zuigt, wat hebben we aan je? en dat soort uitspraken.

weinig sympatie, 1 doel: winnen... vergeet niet dat het doel van het spel: lol maken is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gundogan schreef op maandag 03 december 2012 @ 18:17:
AN94 (eerste twee kogels super accuraat met een hoge fire rate), SCAR-H (een van de weinige wapens waar headshots op elke afstand effectief zijn) en FAL (eventueel met select fire) zijn inderdaad de to go ARs. Maar ik denk dat als de netcode problemen zijn opgelost en mensen de game meer onder de knie krijgen, de ARs wel wat meer gewaardeerd worden. :)
Komt denk ik ook door de snelle richtsnelheid van de SMG's maar bijvoorbeeld de adjustable stock op de guns zeten helpt al een hoop dat je nog snel voort kan bewegen tijdens het richten.

De eerste prestige speelde ik ook bijna alleen met de PDW. Scar daarna standaard unlocked en ik neig dan toch wel weer meer naar de AR's zoals ik dat in elke COD deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Sn0wblind schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:04:
Komt denk ik ook door de snelle richtsnelheid van de SMG's maar bijvoorbeeld de adjustable stock op de guns zeten helpt al een hoop dat je nog snel voort kan bewegen tijdens het richten.
Volgens mij beweeg je met een SMG + stock @ 102% movement speed in ADS.

*insert Giorgio A. Tsoukalos*

LOGIC!

Maar inderdaad, met een SMG kan alles net even sneller gaan en kan je dus makkelijker reageren in de O SHIT situaties. Met een AR moet je toch net even wat voorzichtiger zijn. Met wat meer map kennis kan je dan wel een SMG outplayen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
aron225 schreef op maandag 03 december 2012 @ 18:51:
hardstikke leuk, maar betekent dat dat jullie meer lol hebben?

ik vind het allemaal tamelijk bot gaan op het gelinkte forum..
dingen als: je mag er niet bij want je zuigt, wat hebben we aan je? en dat soort uitspraken.

weinig sympatie, 1 doel: winnen... vergeet niet dat het doel van het spel: lol maken is,
Ehh, op welk forum zit jij dan wel niet??? Want dat stukje staat toch echt nergens hoor..
En ja, headsets = meer fun, dat sowieso.
Alleen BO2 is nog niet echt meer lol, maar dat ligt meer aan het spel met de bijbehorende verbindingen..
Sowieso kun je maar een fractie van het forum zien standaard..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 12:25
Mag ik vragen.... doen jullie iets met FoV? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Ik werd de laatste paar potjes uitgemaakt voor FAL noob. Puur omdat die gun op de PC gewoon echt zo hard owned. Semi-auto op consoles lijkt me wel kut ja, maar op de PC is semi-auto echt een beest. FAL op semi-auto schiet sneller dan een SMG lol :P

Daarom kan ik ook niet met de SMR spelen, hoe graag ik dat ook wil. SMR schiet gewoon zo langzaam dat ik 4 keer op me muis klik en je maar 2 keer geschoten hebt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 15:43

[video]
Dit overkwam mij nou ook!!!!! Wat zitten er veel fouten in die game zeg..

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Pagina: 1 ... 36 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.