Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:36:
[...]

Dan zoek je die toch op Elite? :D Beetje zelf inzet kan geen kwaad.
Ah heb ik gedaan allemaal alleen zit op me werk en kan geen game relateerde sites openen hier! Daarbij dacht ik hier zit vast wel iemand tussen die in een goede clan zit zodoende :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:16:
[...]

Ten eerste heb ik eerst gevraagd of er tweakers groep is die speelt. Juist kreeg toen een link van een clan.. Maar goed ik vraag nu om een GOEDE clan...
Wat jij wil gozer.

Heb eergisteren toch nog een avondje gespeeld. Viel me op dat snipen super makkelijk is in BO2. QSen werkt anders dan bij MW3, als je kogels kopt kun je minder accuraat schieten (zoals in BO1) maar de scope zelf blijft echt doodstil hangen. Hij komt ook echt super snel omhoog. Ik QSede al niet in MW3 en MW2 maar liet altijd de scope zichtbaar omhoog komen. Bij BO2 merk ik dat ik plotseling en heel snel ben en heel accuraat. Vind het zelf fijn spelen maar kan me voorstellen dat mensen nu nog gefrustreerder worden van ellendige snipers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Werkt de online zombiemode bij jullie? Kan geen games vinden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:29
Wat krijg je dan voor melding?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 21:08
Misschien is het langs gekomen maar dan voorbaat mijn excuses. Is er een clan hier op de x360 die er een nieuw lid bij wilt ? :D XBGT: Sjepp

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Helemala geen melding maar hij vindt geen players/games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:00
Goed even mijn mening over het spel tot zo ver:

Ik heb het spel sinds maandag. Heb de vorige COD's op de PS3 gespeeld. En COD2 op de Xbox360.

Tot nu toe vind ik het allemaal maar erg matig. Het voelt op de een of andere manier wel iets anders aan dan de vorige COD's. (kan ook komen door dat ik nu op de PC speel) Maar ik word er niet warm van. Sowieso vind ik de wapens niet echt lekker aanvoelen. Verder speelt iedereen met SMG en is het niets anders dan een beetje rondlopen en als je iemand tegenkomt kijken wie er het eerste dood is.

Tel daar de belachelijke wapens bij op, die perse allemaal moeten ontploffen zoals die bouncing betties en rare ontploffende papieren vliegtuigen en de multiplayer slaat nergens op. De maps zijn ook allemaal klein en weten niet te overtuigen. Zelfs de iets grotere maps zijn opgebouwd uit kleine ruimtes wat het weer saai maakt.

Het vrijspelen van spullen is ook een grote onoverzichtelijke rotzooi. Het is lastig om wapens met elkaar te vergelijken als die bijvoorbeeld aan het begin of aan het einde van het rijtje zitten.

Dit allemaal bij elkaar maakt dat ik de multiplayer eigenlijk een ramp vind. Ik ga wel een keer naar het hoogste level. (weet niet hoe hoog dat is.) Ik word er gewoon niet blij van als ik iemand kill ofzo. Als ik de multiplayer speel doet het me eenvoudig weg helemaal niks.

En ja, ik heb een hele tijd BF3 op de pc gespeeld en dat vind ik eenvoudig weg een veel betere game, gelukkig komt 4 december een uitbreiding daarvoor uit dus dan kan ik dit gedrocht van een multiplayer weer wegleggen.

Wat wel leuk is is Zombies! Dat vond ik in de eerste Black ops ook al leuk. Al is die dit keer ook niet perfect. Rare dingen; waarom is er overal lava bijvoorbeeld en waarom ontploffen zombies als ze in brand staan. Maar goed, in ieder geval één mode waar ik me wel mee zal vermaken.

Single Player heb ik nog niet gespeeld, ga ik nog wel doen.

Alles bij elkaar was het die €50,00 zeker niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 14:33
Sinds gisteren in mijn bezit op de PS. Ik merk dat ik deze leuker vind dan MW3. De gameplay spreekt me meer aan en de maps zijn interessanter naar mijn mening. Zombies vind ik dan weer minder maar dat komt omdat er te veel gebeurt.

Singeplayer begin ik meestal als eerste aan maar nu eens omgedraaid. Dus ik laat mijzelf van het weekend verrassen door de 'Hollywood Rollercoaster'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Pazienza schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:57:
Goed even mijn mening over het spel tot zo ver:

Ik heb het spel sinds maandag. Heb de vorige COD's op de PS3 gespeeld. En COD2 op de Xbox360.

Tot nu toe vind ik het allemaal maar erg matig. Het voelt op de een of andere manier wel iets anders aan dan de vorige COD's. (kan ook komen door dat ik nu op de PC speel) Maar ik word er niet warm van. Sowieso vind ik de wapens niet echt lekker aanvoelen. Verder speelt iedereen met SMG en is het niets anders dan een beetje rondlopen en als je iemand tegenkomt kijken wie er het eerste dood is.

Tel daar de belachelijke wapens bij op, die perse allemaal moeten ontploffen zoals die bouncing betties en rare ontploffende papieren vliegtuigen en de multiplayer slaat nergens op. De maps zijn ook allemaal klein en weten niet te overtuigen. Zelfs de iets grotere maps zijn opgebouwd uit kleine ruimtes wat het weer saai maakt.

Het vrijspelen van spullen is ook een grote onoverzichtelijke rotzooi. Het is lastig om wapens met elkaar te vergelijken als die bijvoorbeeld aan het begin of aan het einde van het rijtje zitten.

Dit allemaal bij elkaar maakt dat ik de multiplayer eigenlijk een ramp vind. Ik ga wel een keer naar het hoogste level. (weet niet hoe hoog dat is.) Ik word er gewoon niet blij van als ik iemand kill ofzo. Als ik de multiplayer speel doet het me eenvoudig weg helemaal niks.

En ja, ik heb een hele tijd BF3 op de pc gespeeld en dat vind ik eenvoudig weg een veel betere game, gelukkig komt 4 december een uitbreiding daarvoor uit dus dan kan ik dit gedrocht van een multiplayer weer wegleggen.

Wat wel leuk is is Zombies! Dat vond ik in de eerste Black ops ook al leuk. Al is die dit keer ook niet perfect. Rare dingen; waarom is er overal lava bijvoorbeeld en waarom ontploffen zombies als ze in brand staan. Maar goed, in ieder geval één mode waar ik me wel mee zal vermaken.

Single Player heb ik nog niet gespeeld, ga ik nog wel doen.

Alles bij elkaar was het die €50,00 zeker niet waard.
Grappig, dit had ik even goed zelf kunnen typen. Multiplayer valt inderdaad tegen en juist vanwege de redenen die jij aangeeft. SMG kingdom, see first kill first, rare killstreak dingetjes en de maps zijn inspiratieloos. Zombies is daarentegen wel vet alleen de maps zijn te klein. Ja, ook tranzit is te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:42
Tranzit te klein??? Heb je alles erin gedaan dan: Pack a Punch Machine gevonden? Geld storten bij de bank in de Town? Wapen in de vriezer op de boerderij? Tower of Babble Achievement (Richtofen of Maxis manier?)? Alle gemaakt ingame? Nacht der Untoten bunker gevonden in het maisveld? Thunder Gun onderdelen gezocht in de mist en deze gemaakt in Town?

Ik vind hem wel erg varieert juist. Alleen nadeel is dat er zoveel mensen het spelen die er geen zak van snappen en gewoon hersenloos bezig zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door Tweaker1987 op 28-11-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:53
Ik heb het idee dat het vooral ook met de recoil te maken heeft. Er is helemaal geen reden om in korte bursts te schieten zoals dat zo is bij bijvoorbeeld counter strike en (misschien in mindere mate) battlefield. En als je dan naar de MSMC kijkt dan is dit net een laser zo weinig recoil, daarom kan je op de lange afstanden ook makkelijk enemies raken.

Zou beter zijn als de SMG's allemaal wat meer recoil krijgen maar dan geen kick omhoog maar meer een soort random onnauwkeurigheid rond je vizier zoals dat zo was bij de MP5 in counter strike.

[ Voor 44% gewijzigd door SgtCaffran op 28-11-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Tweaker1987 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
Tranzit te klein??? Heb je alles erin gedaan dan: Pack a Punch Machine gevonden? Geld storten bij de bank in de Town? Wapen in de vriezer op de boerderij? Tower of Babble Achievement (Richtofen of Maxis manier?)? Alle gemaakt ingame? Nacht der Untoten bunker gevonden in het maisveld? Thunder Gun onderdelen gezocht in de mist en gemaakt in Town?
Niet alles gedaan nee. Maar ik heb het dus over de grootte van de maps. Bij BO1 bij Kino der Untoten (of nacht der untoten weet ik veel :P)kon je echt veel rondlopen, nu heb je niet echt een map waar je een rondje kan lopen en je moet je veel wenden in kleine ruimte. Of je moet de hele tijd bij die 2e map van verdieping naar verdieping springen. Maar het blijft allemaal vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
SgtCaffran schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:19:
Ik heb het idee dat het vooral ook met de recoil te maken heeft. Er is helemaal geen reden om in korte bursts te schieten zoals dat zo is bij bijvoorbeeld counter strike en (misschien in mindere mate) battlefield.
Maar in echte leven heb je ook niet de recoil zoals je die in CS ziet. Je gun trilt en bounched maar dat zie je ook in BF en COD terug. Maar je schiet echt niet opeens omhoog. Helemaal niet met moderne wapens die allerlei absorbers ervoor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Tweaker1987 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
Tranzit te klein??? Heb je alles erin gedaan dan: Pack a Punch Machine gevonden? Geld storten bij de bank in de Town? Wapen in de vriezer op de boerderij? Tower of Babble Achievement (Richtofen of Maxis manier?)? Alle gemaakt ingame? Nacht der Untoten bunker gevonden in het maisveld? Thunder Gun onderdelen gezocht in de mist en deze gemaakt in Town?

Ik vind hem wel erg varieert juist. Alleen nadeel is dat er zoveel mensen het spelen die er geen zak van snappen en gewoon hersenloos bezig zijn...
Heb je het nu over de multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
obsidian schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:23:
[...]

Heb je het nu over de multiplayer?
Zombie mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Nee dit iz over Zombies... Ik vind het juist leuke zo.. Wat extra dingen doen ipv alleen waves overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat wat filmpjes te kijken en zag dat er verschillende playlists zijn (Core/Hardcore/etc) waaronder Nuketown 2025. Is die ook terug op de PC versie? Ik lees veel verhalen over de console versies maar niet zozeer over de PC versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14
Sn0wblind schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:21:
[...]

Maar in echte leven heb je ook niet de recoil zoals je die in CS ziet. Je gun trilt en bounched maar dat zie je ook in BF en COD terug. Maar je schiet echt niet opeens omhoog. Helemaal niet met moderne wapens die allerlei absorbers ervoor hebben.
Maar het is wel saai. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
-Daniël- schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:28:
Ik zat wat filmpjes te kijken en zag dat er verschillende playlists zijn (Core/Hardcore/etc) waaronder Nuketown 2025. Is die ook terug op de PC versie? Ik lees veel verhalen over de console versies maar niet zozeer over de PC versie..
Op de PC en Console is deze opgenomen in de Chaos Moshpit. En alleen beschikbaar voor Nuketown 2025 pre-order (of Digital Deluxe Editions).

Echter moeten ze deze eigenlijk gewoon in een aparte playlist plaatsen, zoals eerst was! Daarom heeft men deze game (mede) gepre-orderd)....

[ Voor 12% gewijzigd door Tweaker1987 op 28-11-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
BFmango schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:14:
[...]

Grappig, dit had ik even goed zelf kunnen typen. Multiplayer valt inderdaad tegen en juist vanwege de redenen die jij aangeeft. SMG kingdom, see first kill first, rare killstreak dingetjes en de maps zijn inspiratieloos. Zombies is daarentegen wel vet alleen de maps zijn te klein. Ja, ook tranzit is te klein.
Precies, de multiplayer is echt een ramp. Als ik dit vergelijk met COD2 of COD4, man man man wat zijn ze achteruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Sn0wblind schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:21:
[...]
Als we naar wapens kijken uit 2025 heb je helemaal gelijk, wie weet wat er dan allemaal is uitgevonden. Wanneer je echter kijkt naar huidige wapens dan mag er best wel wat meer onnauwkeurigheid in sommige wapens. Je krijgt toch bij elk schot een klap en met vol automatisch vuren kan dat nog best een afwijking veroorzaken.

Het hoeft van mij ook niet helemaal realistisch te zijn, op dit moment is het gewoon iets wat opvalt bij Black Ops2, de nauwkeurigste SMG's winnen het op medium en long range vaak van assault rifles en zelfs snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt dit spel sowieso niet vergelijken met CS. CS is een hardcore, genadeloze shooter waar team based spel een noodzaak is. CoD is veel meer een arcade shooter waar run 'n' gun en solo play veel meer in het spel zit gewoven. Het spel zoekt niet het realisme op, in tegenstelling tot CS.

Het kan zeker zo zijn dat je dat niet aanspreekt en dan is CoD gewoon niks voor jou. Ik speel beide spellen: CoD voor een snel potje als ik gewoon wat wil knallen, CS als ik serieus wil nadenken over keuzes en tactisch wil schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
SgtCaffran schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:34:
[...]

Als we naar wapens kijken uit 2025 heb je helemaal gelijk, wie weet wat er dan allemaal is uitgevonden. Wanneer je echter kijkt naar huidige wapens dan mag er best wel wat meer onnauwkeurigheid in sommige wapens. Je krijgt toch bij elk schot een klap en met vol automatisch vuren kan dat nog best een afwijking veroorzaken.

Het hoeft van mij ook niet helemaal realistisch te zijn, op dit moment is het gewoon iets wat opvalt bij Black Ops2, de nauwkeurigste SMG's winnen het op medium en long range vaak van assault rifles en zelfs snipers.
De klap gaat vooral naar achter, bij een goede schiet positie die verwacht wordt bij het desbtreffende type wapens heb je maar weinig last ervan. Wat dus niet klopt is dat je kan rondrennen met een LMG die naast dat hij zwaar is ook niet zo stabiel is. Maar een M4 is een heel stabiel wapen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Maar dat heeft meer te maken met de spelkeuze, als je bijvoorbeeld HQ speelt of een andere mode waarin je niet kan respawnen dan is het al een stuk tactischer.

Zelf vind ik het hectische van CoD ook leuk en speel ik BO2 met plezier. Ik ben het echter wel eens met de mensen die zeggen dat het een SMG fest is, want dat is het! De tegenreacties als "dan moet je zelf maar SMG spelen om te counteren" zijn natuurlijk idioot aangezien dit duidelijk een balance kwestie is.

Overigens speel ik vrijwel altijd met SMG dus mij werkt het in het voordeel dat ze zo lekker spelen.

@Rin Dat weet ik heel goed ;) Maar dan nog is het niet te doen om vanuit staande positie al naar links en rechts bewegend een doelwit op 25/30m verder te raken zonder ook maar last te hebben van terugslag en andere onbalans. Het zijn alle effecten samen die het zo lastig maken.

[ Voor 19% gewijzigd door SgtCaffran op 28-11-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:39:
Je kunt dit spel sowieso niet vergelijken met CS. CS is een hardcore, genadeloze shooter waar team based spel een noodzaak is. CoD is veel meer een arcade shooter waar run 'n' gun en solo play veel meer in het spel zit gewoven. Het spel zoekt niet het realisme op, in tegenstelling tot CS.

Het kan zeker zo zijn dat je dat niet aanspreekt en dan is CoD gewoon niks voor jou. Ik speel beide spellen: CoD voor een snel potje als ik gewoon wat wil knallen, CS als ik serieus wil nadenken over keuzes en tactisch wil schieten.
Beiden zoeken het realisme niet op. CS wilt (of wilde volgens sommigen) een competitieve shooter zijn die 'fair' is (als in voorspelbaar op vele vlakken), wat vaardigheden vereist qua wapens en inderdaad genadeloos is.

CoD is meer mainstream en bevat elementen waardoor het makkelijk genoeg is zodat iedereen er mee overweg kan en een kans heeft om goede scores te halen. Betekent niet dat iedereen altijd goede scores kan halen, maar bijvoorbeeld killstreaks kunnen je k/d ratio een enorme boost geven zonder zelf echt in gevaar te komen. Dat geeft je, ten onrechte, een gevoel dat je superdupermegaawesome bent (helpt het Wikipedia: Dunning–Kruger effect in de hand).

Als je realisme wilt, moet je meer de simulator kant op gaan van bijvoorbeeld Arma en de originele Operation Flashpoint. Het mooie van semi-realistische shooter is juist dat het niet 100% realistisch hoeft te zijn en er dus elementen in kunnen zitten die de vaardigheden van de speler kan aanspreken. Met een arenashooter als Quake kan je helemaal los gaan natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 23:09
SgtCaffran schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:49:
Maar dat heeft meer te maken met de spelkeuze, als je bijvoorbeeld HQ speelt of een andere mode waarin je niet kan respawnen dan is het al een stuk tactischer.

Zelf vind ik het hectische van CoD ook leuk en speel ik BO2 met plezier. Ik ben het echter wel eens met de mensen die zeggen dat het een SMG fest is, want dat is het! De tegenreacties als "dan moet je zelf maar SMG spelen om te counteren" zijn natuurlijk idioot aangezien dit duidelijk een balance kwestie is.
Ik heb ook alle Cod's gespeeld maar bij deze heb ik men playstyle echt om moeten gooien . Waar ik eerst altijd met AR speelde, en in deze game ook tot aan prestige 2 met maar een K/D van 1.48 in kill confirmed ben ik nu om.
Ben nu met mp7 bezig en haal een K/D van 6 a 7 met zelfs uitschieters gisteren van 34-1 tot 50-1 .
Dat de SMG sterk is maakt voor mijn gevoel niet zoveel uit, zeker als je close ranged bent. Waar ik echter de fout denk te vinden is de acc van hipfire.
Dus ookal zou je in mijn beleving een andere gamemodes nemen, zal het niet snel de speelstyle van mensen veranderen. Zelf speel ik graag CTF maar ook daar merk ik nu dat het smg hipfire is :'(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
ben net ook prestige lvl2 -> lvl 17 inmiddels :)
2 wapens met gold camo (ook beide prestige lvl 2) : msmc en lsat. lsat blijf ik lekker vinden met sprayen :D

K/D nog steeds bagger met 1.06 ><

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Blegh, ik ben voorlopig even klaar met de MP. Pfff, ik heb er totaal geen plezier in, en eigenlijk frustreert het alleen maar door de lag compensation, hipfire SMGs, en spawn points. Ik heb het volgehouden tot ergens in Prestige 2. Zeer jammer, want ik keek erg uit naar een goede opvolger van Blops 1. Maar het hoge tempo en de kleine krappe maps liggen mijn speelstijl niet.

Ik ga maar eens kijken of Blops 1 MP nog leeft, en dan maar wachten totdat het een en ander gefixt word in Blops 2.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sssquirrel schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:43:
Blegh, ik ben voorlopig even klaar met de MP. Pfff, ik heb er totaal geen plezier in, en eigenlijk frustreert het alleen maar door de lag compensation, hipfire SMGs, en spawn points. Ik heb het volgehouden tot ergens in Prestige 2. Zeer jammer, want ik keek erg uit naar een goede opvolger van Blops 1. Maar het hoge tempo en de kleine krappe maps liggen mijn speelstijl niet.

Ik ga maar eens kijken of Blops 1 MP nog leeft, en dan maar wachten totdat het een en ander gefixt word in Blops 2.
ik doe ook afentoe maar een game bo2.
ik speel gewoon andere spellen tussendoor.

bij bo1 en waw was dat bij mij wel anders.
beide een jaar gespeeld elke dag.

THE GOOD OLD DAYS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Nog steeds problemen met het vinden van games/players op zombiemode. Multiplayer werkt als een trein maar in zombiemode kan ik geen spelers vinden... erg slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
speel je op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Nee op m'n Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Even een dubbelpost.

Zelfs solo play zombies doet het niet. Blijkbaar ben ik niet de enige, via Google vind ik diverse statements van anderen die er ook last van hebben maar geen van allen heeft een oplossing. Het is toch van de gekke.

Ik denk dat ik de volgende COD gewoon weer lekker via G2play koop. Achterlijke idioten bij de gamebakkerij. Of ik koop hem niet. Blegh.

[ Voor 3% gewijzigd door BFmango op 28-11-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Xbox duurt een potje Zombies vinden altijd erg lang. Volgens mij werkt dat net wat anders dan regulier matchmaking. Ik vermoed ook dat weinig mensen public zombies doen omdat het met randoms saai spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:56:
[...]

Beiden zoeken het realisme niet op. CS wilt (of wilde volgens sommigen) een competitieve shooter zijn die 'fair' is (als in voorspelbaar op vele vlakken), wat vaardigheden vereist qua wapens en inderdaad genadeloos is.

CoD is meer mainstream en bevat elementen waardoor het makkelijk genoeg is zodat iedereen er mee overweg kan en een kans heeft om goede scores te halen. Betekent niet dat iedereen altijd goede scores kan halen, maar bijvoorbeeld killstreaks kunnen je k/d ratio een enorme boost geven zonder zelf echt in gevaar te komen. Dat geeft je, ten onrechte, een gevoel dat je superdupermegaawesome bent (helpt het Wikipedia: Dunning–Kruger effect in de hand).

Als je realisme wilt, moet je meer de simulator kant op gaan van bijvoorbeeld Arma en de originele Operation Flashpoint. Het mooie van semi-realistische shooter is juist dat het niet 100% realistisch hoeft te zijn en er dus elementen in kunnen zitten die de vaardigheden van de speler kan aanspreken. Met een arenashooter als Quake kan je helemaal los gaan natuurlijk. :)
Helemaal mee eens, daarom zei ik ook 'zoekt het realisme op'. 1 leven per rondje, merkbaar verschillende terugslagen, groter verschil in loopsnelheid met verschillende wapen. Het is natuurlijk voortgekomen uit een poging tot realisme stammende uit '98 dus het mist veel dingen die wij tegenwoordig realistisch noemen.

Heb ik het spel eindelijk een beetje weer in de vingers, besluit de disk drive van mijn Xbox het te begeven en valt niet zelf te repareren. Mag ik hem mooi opsturen dus kan ik alsnog niet spelen! Gelukkig had ik nog 1 dag garantie dus wordt het gratis gemaakt *phew*

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Veel gezeur over smgs. Ik gebruik de FAL op semi-auto(pc) en die worden echt geraped. Nu lvl 44 nog zonder prestige en een kd rate van 1.56 met de FAL. Vorige CoD was MW2 en de FAL was ook daar mijn favoriet.

SMG heeft geen schijn van kans tegen de FAL, 2 schoten en vijand is dood. FAL schiet ook nog een mega snel.

• Sn0wblind
Ik weet niet waardoor het komt, maar elk filmpje wat ik probeer te renderen krijgt geluid mee wat achterloopt. Je kan ook niks instellen ofzo op de PS3 ervoor. Beetje jammer. Meer die dit probleem hebben?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1S4gcY25hdo]

[ Voor 4% gewijzigd door Sn0wblind op 29-11-2012 01:19 ]

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
Ja ik heb ook een filmpje en het geluid klopt ook voor geen meter. Terwijl het wel goed is in mijn theater maar op youtube niet...

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-10 18:29

EKR88

FPS_EKR

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:11:
Weet iemand een goeie clan voor ps3? voor bo 2 uiteraard...
en jij hoort thuis in een 'goede' clan, omdat.....? :)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Verwijderd

EKR88 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:49:
[...]

en jij hoort thuis in een 'goede' clan, omdat.....? :)
Ik heel goed ben ;).. haha
Wordt vrijwel altijd 1 of 2 nu lijtk het me leuk om ook eens in een team
te spelen dat goed speelt, daar irriteer ik me nog wel eens aan..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 09:02 ]

• Gundogan
exi22 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 02:30:
Ja ik heb ook een filmpje en het geluid klopt ook voor geen meter. Terwijl het wel goed is in mijn theater maar op youtube niet...
Welke framerate hebben je video's? Op bijvoorbeeld 60fps is er een kans dat het geluid inderdaad niet synchroon gaat lopen. Of is dit met de directe upload vanaf je console functie?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Is er eigenlijk al nieuws over Elite voor de PC? :)

• EKR88

EKR88

FPS_EKR

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:53:
[...]

Ik heel goed ben ;).. haha
Wordt vrijwel altijd 1 of 2 nu lijtk het me leuk om ook eens in een team
te spelen dat goed speelt, daar irriteer ik me nog wel eens aan..
Wij houden er wel van om tegen goede mensen te spelen. wat is uw psn? :)

Verwijderd

EKR88 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:18:
[...]

Wij houden er wel van om tegen goede mensen te spelen. wat is uw psn? :)
Wie is wij???? mijn psn is jaccopr82

• EKR88

EKR88

FPS_EKR

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:20:
[...]

dutch eagles. zal je wel een keer toevoegen. kun je wat potten meespelen. we spelen voor objective gamemodes en spelen om te winnen.

Verwijderd

EKR88 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:22:
[...]

dutch eagles. zal je wel een keer toevoegen. kun je wat potten meespelen. we spelen voor objective gamemodes en spelen om te winnen.
Ok niet mijn gamemodes maar doen we! Uiteraard alles voor de winst..

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:23:
[...]

Ok niet mijn gamemodes maar doen we! Uiteraard alles voor de winst..
Ehhm, TDM en FFA zijn nou niet echt gametypes welke je in teamverband zou moeten doen lijkt mij. :) Ik denk dat 9 van de 10 teams/clans ook voor objective based gameplay zullen gaan hoor :)
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:20:
[...]

Ik heb je de link gisteren nog gegeven, maar we zijn niet goed genoeg volgens jou. Ik denk dat je tegen alle topspelers huilend je PS3 uit zal zetten. ;)

Verwijderd

obsidian schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:49:
[...]

Ehhm, TDM en FFA zijn nou niet echt gametypes welke je in teamverband zou moeten doen lijkt mij. :) Ik denk dat 9 van de 10 teams/clans ook voor objective based gameplay zullen gaan hoor :)
Speel ook geen tdm of ffa meestel dom of dat kill gebeuren..
bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:07:
[...]

Ik heb je de link gisteren nog gegeven, maar we zijn niet goed genoeg volgens jou. Ik denk dat je tegen alle topspelers huilend je PS3 uit zal zetten. ;)
Zijn der genoeg beter maar veel meer slechter :) dan mij maar huilen nee zolang we maar winnen, maar dan ben je vaak vrij afhankelijk van je team. Ben niet zo'n gefrustreerd jongetje van 12 die loopt te schreeuwen, neem je verlies en ga verder..
Ps ben jij een topspeler Bram?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:22:
dom is toch ook objective based :) kc wat minder, dat is tdm+ maar oke...

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:57
Even een vraag over prestige. In voorgaande delen was je alles kwijt en kreeg je om het level een custom class slot extra. Hoe zit dit precies in BO2?
Voor zover ik begrepen heb blijft je weapon progressie bestaan, je camo, icons etc. zodra je prestiged. Je kunt deze wapens dan niet gebruiken totdat het benodigde level is berijkt? En heb je dan nog een unlock token nodig?

Ook heb ik iets gelezen dat je extra prestige tokens hebt. Deze zou je toe kunnen passen voor een extra custom slot. Of om een wapen permanent te unlocken. Kan je dit wapen dat op level 1 weer gebruiken?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Timmetjuhs schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:59:
Even een vraag over prestige. In voorgaande delen was je alles kwijt en kreeg je om het level een custom class slot extra. Hoe zit dit precies in BO2?
Voor zover ik begrepen heb blijft je weapon progressie bestaan, je camo, icons etc. zodra je prestiged. Je kunt deze wapens dan niet gebruiken totdat het benodigde level is berijkt? En heb je dan nog een unlock token nodig?

Ook heb ik iets gelezen dat je extra prestige tokens hebt. Deze zou je toe kunnen passen voor een extra custom slot. Of om een wapen permanent te unlocken. Kan je dit wapen dat op level 1 weer gebruiken?
Niet op level 1 :) Wel op level 4, want dan krijg je pas toegang tot de custom classes :)

• Timmetjuhs
Ja okey, op level 4 dan ; )
De rest moet je wel weer unlocken, dus wapens, killstreak rewars, perks?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Timmetjuhs schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:11:
Ja okey, op level 4 dan ; )
De rest moet je wel weer unlocken, dus wapens, killstreak rewars, perks?
Yep :)

• Timmetjuhs
Okey duidelijk thnx! Ik ben nu pas lvl 23 (nog niet gek veel tijd gehad) maar ik merk wel dat als ik zo nu en dan een ander wapen op pak (scorpion evo, SCAR-H) dat deze erg fijn spelen. Dus hier kijk ik al naar uit :)
Wat zijn andere wapens welke echt wel de moeite waard zijn om eens te proberen? Ik wil ze sowieso allemaal een keer proberen.

• Tweaker1987
MSMC, MP7, Vecot K10, Remmington 870 MCS, AN-94, M8A1

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:40
Tweaker1987 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:44:
MSMC, MP7, Vecot K10, Remmington 870 MCS, AN-94, M8A1
ksg ;)

Twitch

• Timmetjuhs
De range en damage van dat ding is behoorlijk voor een shotgun of niet? Ik heb al een aantal keer zitten ragen vanwegen dat ding.

• Martin0
Timmetjuhs schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:51:
[...]

De range en damage van dat ding is behoorlijk voor een shotgun of niet? Ik heb al een aantal keer zitten ragen vanwegen dat ding.
een van de favorite shotguns van mij in MW3 en in BO2 is het wapen ook weer heerlijk.

1 shot kill, behoorlijke range, met long barrel en fast mags kan je een hoop halen :D

Twitch

• Sn0wblind
Gundogan schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:04:
[...]

Welke framerate hebben je video's? Op bijvoorbeeld 60fps is er een kans dat het geluid inderdaad niet synchroon gaat lopen. Of is dit met de directe upload vanaf je console functie?
Direct vanaf de console ja. Heel bizar. Bij de voorgaande delen ging dit prima. Het geluid loopt wel in het juiste tempo maar een seconde achter.

Sowieso maar nep dat je maar max een minuut kan opnemen.
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:22:
[...]

[...]

Zijn der genoeg beter maar veel meer slechter :) dan mij maar huilen nee zolang we maar winnen, maar dan ben je vaak vrij afhankelijk van je team. Ben niet zo'n gefrustreerd jongetje van 12 die loopt te schreeuwen, neem je verlies en ga verder..
Ps ben jij een topspeler Bram?
Nee. Als we een top opstelling nodig hebben zit ik daar in principe niet bij. K/D in TD (speel ik alleen als ik alleen bezig ben) hangt doorgaans zo rond de 2, maar ik ga wel altijd 100% voor de objectives. Opvallend (of ook weer niet) is wel dat mijn K/D altijd een stuk lager is als ik in een volle party speel. Komt waarschijnlijk omdat sommige gasten alle kills op zich nemen waarna ik de restjes mag opeten. :+

BO2 heb ik overigens nog maar 3x echt goed kunnen doen online, maar daar komt hoop ik snel verandering in.

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:29:
[...]

Direct vanaf de console ja. Heel bizar. Bij de voorgaande delen ging dit prima. Het geluid loopt wel in het juiste tempo maar een seconde achter.

Sowieso maar nep dat je maar max een minuut kan opnemen.
2 minuten max is het nu.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:42:
[...]

Nee. Als we een top opstelling nodig hebben zit ik daar in principe niet bij. K/D in TD (speel ik alleen als ik alleen bezig ben) hangt doorgaans zo rond de 2, maar ik ga wel altijd 100% voor de objectives. Opvallend (of ook weer niet) is wel dat mijn K/D altijd een stuk lager is als ik in een volle party speel. Komt waarschijnlijk omdat sommige gasten alle kills op zich nemen waarna ik de restjes mag opeten. :+

BO2 heb ik overigens nog maar 3x echt goed kunnen doen online, maar daar komt hoop ik snel verandering in.
Hoezo zo weinig? moet zeggen heb helemaal geen last van de verbinding/lag en al...
K/D van 2 is netjes toch.. Heb geen idee hoeveel mijn KD is maakt me ook nie zo heel veel uit kill wel veel maar objectif is belangrijkste..

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Ik speel de laatste dagen vooral met de PDW met silencer. Heerlijke combi.

Welke wapens zijn nou overpowered? Ik bedoel, ik heb er geen een gehad waarvan ik dacht dat hij echt OP is.

• SgtCaffran
Damocles.NL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:49:
Ik speel de laatste dagen vooral met de PDW met silencer. Heerlijke combi.

Welke wapens zijn nou overpowered? Ik bedoel, ik heb er geen een gehad waarvan ik dacht dat hij echt OP is.
MSMC

• aron225
  • Laatst online: 03-05-2021
msmc is inderdaad heerlijk, maar wel overpowered. helemaal met fmj kogels

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Martin0
aron225 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:12:
msmc is inderdaad heerlijk, maar wel overpowered. helemaal met fmj kogels
FMJ doet geen extra damage, dat denken veel mensen naar dat doet hij niet.
hij doet alleen meer damage als de kogels door een muurtje gaan omdat je normaal door een muurtje minder damage doet en dan geeft hij een klein beetje extra damage

Twitch

• aron225
ik dacht inderdaad dat ze extra damage deden..
ohh well, dan stop ik er weer een long barell op, door muren schiet ik toch niet (niet expres ofzo)

ben ik de enigste die niet kan connecten? op laptop?

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Martin0
aron225 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:20:
ik dacht inderdaad dat ze extra damage deden..
ohh well, dan stop ik er weer een long barell op, door muren schiet ik toch niet (niet expres ofzo)

ben ik de enigste die niet kan connecten? op laptop?
long barrel vind ik echt de leukste nieuwe attachment die er is.

die nieuwe scopes vind ik tegenvallen eigenlijk

Twitch

Verwijderd

Spel zit gewoon in een beta fase ..Het is bij vlagen onbespeelbaar door de lag spikes en nog erger de lagcompensation . Deed deze ochtend mijn xbox aan ..blijk ik voor de tweede keer terug in rang gezet te zijn met de mededeling : error ..It appears as though the persistent rank data for VICE CITY has been corrupted. Your rank has been restored to the most recently stored backup ... Verder zijn de spawn points belachelijk .Ik vind het fijn te zien dat mensen hier er wel plezier aan beleven alhoewel ik betwijfel of jullie net als vorige COD''s dit een heel jaar gaan spelen ..Ik ben er wel klaar mee Ze hoeven het niet eens te patchen meer voor mij ..De spawn punten kunnen ze zowieso niet patchen want de mappen zijn te klein ..En de lag compensation doet mij besluiten te kappen met deze ongein . Was er maar een uitgever die besluit weet je wat .. We doen een mappack van COD 4 van twaalf extra mappen ..Ze worden slapend rijk ..Lag Ops 2 is een joke geworden en zou zich eigenlijk geen Call of Duty mogen noemen

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:48:
Spel zit gewoon in een beta fase ..Het is bij vlagen onbespeelbaar door de lag spikes en nog erger de lagcompensation . Deed deze ochtend mijn xbox aan ..blijk ik voor de tweede keer terug in rang gezet te zijn met de mededeling : error ..It appears as though the persistent rank data for VICE CITY has been corrupted. Your rank has been restored to the most recently stored backup ... Verder zijn de spawn points belachelijk .Ik vind het fijn te zien dat mensen hier er wel plezier aan beleven alhoewel ik betwijfel of jullie net als vorige COD''s dit een heel jaar gaan spelen ..Ik ben er wel klaar mee Ze hoeven het niet eens te patchen meer voor mij ..De spawn punten kunnen ze zowieso niet patchen want de mappen zijn te klein ..En de lag compensation doet mij besluiten te kappen met deze ongein . Was er maar een uitgever die besluit weet je wat .. We doen een mappack van COD 4 van twaalf extra mappen ..Ze worden slapend rijk ..Lag Ops 2 is een joke geworden en zou zich eigenlijk geen Call of Duty mogen noemen
Misschien moet je niet ragequitten door de console uit te zetten.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
CoD's netcode. :O
Achja, wie ben ik om hier over te klagen? Zolang mensen de games zoals lammetjes blijven kopen, gaan ze heus hun best niet doen en hier ooit iets aan veranderen.
Ik koop de game wel eens over een jaartje in een Steam sale.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c5kpErbsoQA]

Verwijderd

dubbelpost sorry

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 17:02 ]

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:55:
[...]

Misschien moet je niet ragequitten door de console uit te zetten.
[...] haha nee hoor ..mijn k/d stelde toch al niet zoveel voor ..Alhoewel je antwoord best eens correct kan zijn want mijn xbox staat zo ingesteld dat ie na een uur van inactiviteit automatisch uit gaat ..dan weet ik in ieder geval waar dat vandaan is gekomen thanks .. Blijft dat mijn andere argumenten gewoon blijven staan .

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:58:
Achja, wie ben ik om hier over te klagen? Zolang mensen de games zoals lammetjes blijven kopen, gaan ze heus hun best niet doen en hier ooit iets aan veranderen.

[video]
Zo extreem als dit heb ik het nog niet gehad maar het komt in de buurt ...Meerdere keren per potje zelfs !!

Verwijderd

Ik heb de game een week ongeveer op de pc, en moet eerlijk toegeven dat ik nog nergens last van heb gehad.
Geen enkele keer lag gehad, alleen eergisteren werd ik gedcd van steam, maar toen was daar blijkbaar maintenance.

Heb er nu toch wel +60uur in zitten volgens mij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:05:
Ik heb de game een week ongeveer op de pc, en moet eerlijk toegeven dat ik nog nergens last van heb gehad.
Geen enkele keer lag gehad, alleen eergisteren werd ik gedcd van steam, maar toen was daar blijkbaar maintenance.

Heb er nu toch wel +60uur in zitten volgens mij.
Gelukkig maar voor je ! Dan heb je tenminste een beetje spelvreugde ..Ik ben eerlijk gezegd een beetje jaloers want ik keek juist uit naar BO 2

Verwijderd

[video]
Gast moet eerst een 360 YY ledgejump maken. Anders raak je in CoD natuurlijk geen pepernoot.
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:50:
[...]

Hoezo zo weinig? moet zeggen heb helemaal geen last van de verbinding/lag en al...
K/D van 2 is netjes toch.. Heb geen idee hoeveel mijn KD is maakt me ook nie zo heel veel uit kill wel veel maar objectif is belangrijkste..
Kind van 2 maandjes oud, net verhuisd, gamezolder nog niet af, etc.
bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:23:
[...]

[video]
Werkelijk nog nooit meegemaakt dit. En ik probeer dit ook altijd als ik mensen van achter besluip.

• aron225
Ik heb nooit andere cod gespeeld. Maar ik vind de lag niet vaak en veel meer dan bijvorbeeld battlefield3.
Spawn points vind ik prima zo. Niets aan doen..
Maps vind ik ook prima. Ik vind plaza/hijacked/met die metro het leukst.

Lag compensation is vrij irritant en als ik dat merk quit ik gewoon.

K/d boeit me niet.. Ben prestige 2 bijna. Met 30 tot 35 uur op de klok.. Ik heb lol. Daar gaat het om.

Net heerlijk.rondje met een mes rennen.. Tot ene user (xDan) begon te schelden.. Na nogmaals 3 keer een mes in ze rug werd het persoonlijk.. En ging hin weg.

Heerlijk dat soort situaties

Verwijderd

Dit is mijn eerste COD en ik snap niet wat er zo leuk is aan multiplayer, want de lag is zo ergelijk als wat. Ik geniet trouwens wel van zombies en de singleplayer. Is er misschien iets te doen aan die lag? In het begin had ik nergens last van, maar nu erger ik me er dood aan.

• R0y.
  • Laatst online: 19:06
Iemand last van : " the call of duty: blackops 2 server is not available at this time"...

PC :X

Natuurlijk.. 10 minuten op die online knop zitten rammen.. ik post dit.. En het werkt! Danku :9

[ Voor 36% gewijzigd door R0y. op 29-11-2012 20:01 . Reden: stomstomstomstom ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Ik game ook op de PC en heb de problemen met verbinding echt NOOIT zo erg als mensen hier zeggen. Ben prestige 2 lvl weetikveelwat dus heb er al de nodige uren opzitten. Ik vind de game juist de meest gebalanceerste CoD van de laatste tijd.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:42:
[...]

Leuk juist joh.
Dan is het altijd een wedstrijd voor de meeste kills haha , vooral in T/D.
Die potjes zijn in een volle party meestal binnen 3 a 4 minuten wel klaar , je bent meestal langer bezig met laden en dergelijke dan je echt aan het spelen ben.. :*) .....

Das wel waar , jij gaat altijd wel voor de objectives .
Maarja in een party met Tom , Beertje , Delai en hyper dan hebben hun vaak wel 90% van de kills haha :D

Mijn rank in Black ops 2..
Helaas nog Prestige 0 level 0 :P , maar daar gaat snel verandering in komen haha

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 22:55 ]

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
Hebben jullie de laatste week ook veel meer last van lag op de xbox?

De eerste twee weken was de verbinding echt verbazingwekkend goed en lag vrijwel compleet afwezig, maar sinds een paar dagen krijg ik weer van die BO flashbacks...en dan is het spel eigenlijk niet eens meer speelbaar.

Een maat van me waar ik veel mee speel heeft een andere isp maar hij heeft krek dezelfde probs.
We spelen trouwens voornamelijk tdm en hc tdm op de gewone public en geen league.

Verwijderd

oops dubbelpost

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 23:39 ]

Verwijderd

Ik met een beetje luck. :+
Paint & Spray :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Die lag is op de pc lang niet zo erg. Ingame klaagt er zelfs zelden iemand over lag.

Het meeste stoor ik me aan de uber onwaarschijnlijk slechte graphics van het spel. Ben battlefield 3 gewend op ultra, dus elke keer als ik begin voelt het of ik een spel van 10 jaar geleden aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
Ze bedoelen eerder de lag compensation die je regelmatig helemaal gek maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:23:
[...]

Dan wordt het lastig ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:02
Rage Quit momentje gisterenavond....AGR bij elkaar geschoten, ik gooi de smoke grenade af, heli komt eraan......fucking host migration! Host migration is klaar, GEEN AGR!!!! Fuck you black ops 2, fuck you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Host migration? Zit dat er nog in? Vreemd dat dat nog voorkomt met dedicated servers? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
obsidian schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:32:
Host migration? Zit dat er nog in? Vreemd dat dat nog voorkomt met dedicated servers? :?
Niet iedereen behoort tot het Glorious PC Gaming Master Race en kan op dedicated servers spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:02
Gundogan schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:39:
[...]

Niet iedereen behoort tot het Glorious PC Gaming Master Race en kan op dedicated servers spelen. ;)
Precies, ik ben zo'n xbox pauper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:12
ChrisLNFF schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:50:
[...]

Precies, ik ben zo'n xbox pauper.
Pas op.. anders voel ik me aangesproken.. nog iemand met een xbox..
Me vriendin ziet mij liever beneden voor de tv gamen dan dat ik boven achter de pc ga hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Tito129 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:21:
[...]
Pas op.. anders voel ik me aangesproken.. nog iemand met een xbox..
Me vriendin ziet mij liever beneden voor de tv gamen dan dat ik boven achter de pc ga hangen..
also a xbox player here.

laatst trouwens nog eens MW2 opgestart maar wat is die game verkloot zeg, in iedere game zitten minstens 5 campers, 4 tubers en 2 pro's(dat vind ik niet zo erg), wel leuk dan om te counter tuben met mijn fal en dan ook nog met gewoon schieten een aantal kills te maken (A).

zal binnekort weer eens op BO2 komen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Martin0 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:22:
[...]

also a xbox player here.

laatst trouwens nog eens MW2 opgestart maar wat is die game verkloot zeg, in iedere game zitten minstens 5 campers, 4 tubers en 2 pro's(dat vind ik niet zo erg), wel leuk dan om te counter tuben met mijn fal en dan ook nog met gewoon schieten een aantal kills te maken (A).

zal binnekort weer eens op BO2 komen
:F

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:39:
[...]

Ooooh tuurlijk :) Dat soort bestaat ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
i know its a fail maar zo effectief tegen campers.

Twitch

Pagina: 1 ... 35 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.