Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

rage :(
Kan ik nou eens één keer in m'n eentje een DOM game joinen die nog NIET 130-10 achter staat?? ^@^#$-nog-aan-toe wat irritant. Jammer dat je niet kan instellen dat je geen games wil joinen die al bezig zijn.
Dit hadden ze bij MW2 ook al, en toen was het gepatched... moeten ze nou diezelfde fout opnieuw maken?

/rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Sniperzkillz schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:27:
Plaatje werkt niet..... BTW ik hoop wel dat ze met wat grotere maps komen in DLC's, een beetje MW2 en BO1 stijl.
fixed :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:16
JDeraGear schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:39:
rage :(
Kan ik nou eens één keer in m'n eentje een DOM game joinen die nog NIET 130-10 achter staat?? ^@^#$-nog-aan-toe wat irritant. Jammer dat je niet kan instellen dat je geen games wil joinen die al bezig zijn.
Dit hadden ze bij MW2 ook al, en toen was het gepatched... moeten ze nou diezelfde fout opnieuw maken?

/rant.
Geen join in progress = matchmaking dood. Het is nog vervelender om constant 1v6 2v4 3v6 ect ect te spelen omdat er altijd wel een paar weggaan en er dan niemand voor in de plaats komt.

Dus dan heb ik liever 1x de kans op verlies en daarna gewoon verder spelen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Gundogan schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:00:
[...]

Geen join in progress = matchmaking dood. Het is nog vervelender om constant 1v6 2v4 3v6 ect ect te spelen omdat er altijd wel een paar weggaan en er dan niemand voor in de plaats komt.

Dus dan heb ik liever 1x de kans op verlies en daarna gewoon verder spelen.
Het is niet 1x.
Nadat je met 250-30 verloren hebt, leavet iedereen de lobby, en dan krijg je weer hetzelfde. I tried. Het wordt vandaag gewoon niks geloof ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:46

steel123

Cryman9

Sowieso vind ik het ubernoob als je met 4+ vrienden samen in een match tegen randoms gaat. Als je dan zelf boos wordt omdat mensen ragequitten, tja. Ga dan gewoon met je 4 vrienden in dezelfde game, maar dan niet bij elkaar in de party. Jullie willen gewoon met zijn allen samen tegen randoms spelen om je eigen kd rate omhoog te halen. Echt het lafste wat ik ooit gehoord heb.

Vorige CoD was MW2, daar waren SMG's wel leuk. Hier gebruik ik niet nooit, ik faal gewoon met hipfire sprayen. Ik counter die SMG's gewoon met mijn FAL OSW. Ben zelf pas lvl 40 zonder prestige en heb een kd rate van 1.31 met de FAL. Best redelijk tegen allemaal SMG sprayers. Het is wel op de PC, en ik denk dat semi-auto wapens op PS3/xbox wel lastiger zullen zijn. Maar op de PC is het gewoon aiming down sight 2 hits en kill. Ben eigenlijk altijd in de top 3.

Net nog met de FAL de mode free for all gespeeld en een win ratio van 2.5 daar. Alleen echt iedereen gebruikt daar SMG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Hebben mensen hier problemen met de NAT type? Ik heb een Ziggo Ubee Router/moden/accespoint geval en krijg het niet voor elkaar om mijn NAT type open te krijgen.

Heel vreemd, bij het begin toen ik het spel starte was mijn NAT type open echter na enkele uren ging deze op strict en komt er niet meer vanaf. Heb dit probleem al vanaf MW2 met dezelfde Ubee Router geval.

Wat ik al geprobeerd heb is uiteraard de porten die op 1000de sites te vinden zijn geforward zonder succes. Na een hoop andere hopeloze pogingen uiteindelijk mijn software firewall uitgeschakeld binnen windows. Firewall binnen de router uitgeschakeld. Mijn PC als DMZ ingesteld. Nog steeds strict.

Iemand nog een idee wat dit veroorzaakt en hoe ik dit ga verhelpen?

Windows Netwerk geeft het apparaat aann als Ambit EVW320B.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ld6-NVRS6Ow]
Lekker irritant doen met shotguns :)
Met shotguns ben je in kill confirmed wel lekker in het voordeel, aangezien je altijd vol in hun gezicht zit.
Heb toch liever de 870 of KSG ipv de Saiga of de extreem waardeloze full-auto shotgun, maar wil ze allemaal gold hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 26-11-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik heb net een potje kill confirmed gespeeld die mij nog lang zal heugen..
in de lobby scheet ik in me broek, gezien dit mijn eerst cod EVER is, en er mensen prestige 5 bijna 6 tussen zaten,
het niveau was voor mijn doen echt heel hoog, ik ben he-le-maal los gegaan, er zal een dosis mazzel bij zitten, maar man 0 man, wat een GEWELDIGE pot was dit..

geen campers, geen andere ellendelingen.. geen betty veld, gewoon allemaal RAMMEN..
hier en daar een kniferunner er tussen (ik ook af en toe)..

ik ben na deze pot gestopt.. gewoon omdat het voor mijn gevoel niet beter word dan dit... iedereen lekker scorestreaks gebruiken, 1 groot slachtveld... ik ben hooked, en sorry voor mijn enthausiasme.. maar DAMN WAT WAS DIT GAAF!!

tot ik bijna aan het eind eens op tab druktte... en de shock van me leven.. ik stond bovenaan.... we eindigde met:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/50b3c73cd51cc/50b3c73cc579c-t6mp_2012-11-26_20-37-07-64.jpg

image is een re-size (speel op 1080, foto is 720)
en fps rond 60 omdat het in de lobby is.

wauw ik hoop OOIT nog eens een pot met deze jongens te spelen... echt top kwaliteit

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
unfor schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:33:
[video]
Lekker irritant doen met shotguns :)
Met shotguns ben je in kill confirmed wel lekker in het voordeel, aangezien je altijd vol in hun gezicht zit.
Heb toch liever de 870 of KSG ipv de Saiga of de extreem waardeloze full-auto shotgun, maar wil ze allemaal gold hebben.
Die laatste is best aardig hoor. AA12 on crack........elke vier schoten want dan ga je dood door de barrelchanges. :D

Wel goed dat er en vier redelijk goede shotties inzitten en dat ze nog redelijk van elkaar verschillen ook. Sowieso verschillen de wapens binnen de verschillende categorieën nu veel meer van elkaar dan in BO1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 19:02
Net de singleplayer campaign uitgespeeld, loopt de xbox vast tijdens de aftiteling en de daarbij horende filmpjes....FUUUUUUUUU!!!!!

Anyway, daarna nog wat missies herspeeld om nog wat chievo's te halen. Het verhaal is grotendeels aan mij voorbij gegaan, ik heb simpelweg het geduld niet om het allemaal af te kijken en het is toch al niet bijster sterk allemaal. In tegenstelling tot MW2 (airport, sniper) en BO1 (bootje op de rivier) zit er in deze campaing imo geen 'episch' level, jammer.

Nu weer verder met MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
MegaTronics schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:21:
[...]

Quarry:
Daar kon je alle kanten mee op, soms zelfs de goede. oOo
Hulde! Geweldige map! _/-\o_
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:28:
Als ze alles eruit halen wat de mensen hier irritant vinden blijft er geen game over :+.

"Smg's mogen eruit."
"Airstrike's mogen eruit."
"Knife's mogen eruit."

Misschien moeten ze eens kijken naar CS:GO? :P
Lijkt me een veel betere game voor hun volgens mij.
Je vergeet " spawns mogen eruit ".

Niks moet eruit van mij, maar wat aanpassingen zou mooi zijn. SMG's zijn gewoon overpowerd op het moment... En ja, dat mag van mij wat minder! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in de SP. Op een gegeven moment moet je in LA achter die drones aan en wordt je afterburner geactiveerd. Het lukt mij niet om in de combat area te blijven. Iedere keer weer "You have left the combat area" Ik speel op de PC en moet dus sturen met de muis. Daar zit het probleem. Speel je met een controller dan kun je gewoon die analoge stick naar links op rechts houden maar met de muis lukt het niet. Iemand tips? Ik heb de sensitivity al helemaal omhoog gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:18:
Ik zit vast in de SP. Op een gegeven moment moet je in LA achter die drones aan en wordt je afterburner geactiveerd. Het lukt mij niet om in de combat area te blijven. Iedere keer weer "You have left the combat area" Ik speel op de PC en moet dus sturen met de muis. Daar zit het probleem. Speel je met een controller dan kun je gewoon die analoge stick naar links op rechts houden maar met de muis lukt het niet. Iemand tips? Ik heb de sensitivity al helemaal omhoog gezet.
Heb precies hetzelfde probleem gehad, en het checkpoint wat geladen werd was net voordat je te horen krijgt dat je het speelveld verlaat, paar keer in de buurt gekomen om terug te komen maar iedere keer net te weinig tijd voor....

Na een keer of 30 had ik er genoeg van en heb ik de missie opnieuw gestart... Toen geen last meer van gehad.

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Geen last gehad van buiten de map vliegen (een keer toen wist ik nog niet dat het uberhaupt kon en ik was compleet de weg kwijt :+), maar een tip is misschien om even inverse mouse aan te zetten, dat stuurt voor mij een stuk logischer in een vliegtuig (maar 't is maar net wat je gewend bent denk ik). Ook leuk dat je de volgende missie een minuut als een kip zonder kop rond rent voordat je je herinnert dat die setting nog verkeerd staat :+

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 26-11-2012 22:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
KSG is zo'n fijn wapen zeg! Nu helemaal nu ik quickdraw heb ge-unlockt in combinatie met Red dot sight.

Hier een gameplay filmpje voor ik quickdraw had geunlockt. FFA eindigde met 30-8. Heb maar een stukje gepakt omdat fraps MEGA bestanden maakt. Rest van de game rende ik hel de map rond dit was een beetje in het zelfde deel van de map.

[ Voor 10% gewijzigd door ndonkersloot op 27-11-2012 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Tiwazz schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:13:
KSG is zo'n fijn wapen zeg! Nu helemaal nu ik quickdraw heb ge-unlockt in combinatie met Red dot sight.

Hier een gameplay filmpje voor ik quickdraw had geunlockt. FFA eindigde met 30-8. Heb maar een stukje gepakt omdat fraps MEGA bestanden maakt. Rest van de game rende ik hel de map rond dit was een beetje in het zelfde deel van de map.

[video]
damn, nice streak!
Ik weet het altijd voor elkaar te krijgen dat mn eerste schot mist met die KSG, en daarna word ik compleet neergemaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik ben met dit spel voor het eerst van me geloof gevallen en heb het op de xbox gekocht. Maar ik zit toch met een vaag probleem. En dit gebeurd vooral later op de avond, overdag eigenlijk geen last van:

Ik kom een hoekje om en hou de hoekjes in de gaten. Er komt een enemy om het hoekje en schiet deze helemaal aan gort, 6-8 hit markers. En ik lig dood op de grond. Dan bekijk je de kill cam en dan heb ik blijkbaar niet eens geschoten? Ik heb een mooie 60Mbit verbinding van Ziggo dus daar zou het niet aan moeten liggen. Maar dit gebeurt echt om de haverklap. Ik heb de verbinding type al ingesteld op "best" maar ik heb dit gewoon bij praktisch elke lobby in de avond. Het frustreerd en maakt het er niet echt leuker op. Ik heb geen portforwarding ingesteld. Heeft iemand een tip hoe ik dit niet meer kan hebben aka oplossen?

In ander nieuws: de msmc is een bazen gun en hellaas is heeft de skorpion zo'n onwijze snelle firerate.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
dat heb ik ook weleens..
is lag compensation, ik heb potjes word ik echt finaal afgeslacht, normaal skip ik die kilcam, maar na dit soort dingen kijk ik het toch even, blijkt dat ik 3 stappen verder ben als op mijn monitor.

wat kan je doen? gewoon quitten, en ander potje starten, dat is wat ik doe..

msmc is inderdaad een bazengun, skorpion is cool met fmj+millimeter scanner.
of rapid fire+mms , deze combi vuurt ZO ziek snel dat je hem kan gebruiken als een shotgun, met het voordeel dat je je aim iets kan compenseren.

msmc met fmj+reflex is voor mij een winner iig

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

BM

Moderator Spielerij
Meer mensen hier die last hebben dat Elite niet werkt (de website dan)? Kan wel inloggen, maar vanaf dat moment worden alle paginas wit....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

steel123 schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:17:
Sowieso vind ik het ubernoob als je met 4+ vrienden samen in een match tegen randoms gaat. Als je dan zelf boos wordt omdat mensen ragequitten, tja. Ga dan gewoon met je 4 vrienden in dezelfde game, maar dan niet bij elkaar in de party. Jullie willen gewoon met zijn allen samen tegen randoms spelen om je eigen kd rate omhoog te halen. Echt het lafste wat ik ooit gehoord heb.
Dit slaat helemaal nergens op? We willen gewoon met 4 vrienden met elkaar spelen. Samenwerken, lol beleven. Daar is niets lafs aan. Soms winnen we, soms verliezen we. What is the big deal. Iedereen staat toch vrij om te spelen of te (rage) quitten?
De fun zit hem juist in het samenspelen bij deze game. Vroeger ging dat een stuk eenvoudiger met de dedicated servers, nu is dat wat lastiger.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
aron225 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:36:
dat heb ik ook weleens..
is lag compensation, ik heb potjes word ik echt finaal afgeslacht, normaal skip ik die kilcam, maar na dit soort dingen kijk ik het toch even, blijkt dat ik 3 stappen verder ben als op mijn monitor.

wat kan je doen? gewoon quitten, en ander potje starten, dat is wat ik doe..

msmc is inderdaad een bazengun, skorpion is cool met fmj+millimeter scanner.
of rapid fire+mms , deze combi vuurt ZO ziek snel dat je hem kan gebruiken als een shotgun, met het voordeel dat je je aim iets kan compenseren.

msmc met fmj+reflex is voor mij een winner iig
Je moet er ook rekening mee houden dat hoe later op de avond, hoe groter de kans is dat je tegen niet Europeanen gaat spelen. Lag compensation of niet, tegen Amerikanen spelen op p2p is niet ideaal en je gaat dat zeker merken. Op de pc kan het spelen op een eastcoast server nog heel erg meevallen.

MSMC is inderdaad een mooie SMG. Erg zoals de BO1/CoD4 AK74u, maar schiet ietsje langzamer maar wel met 0.0 recoil zonder rapid fire. Alleen waar de AK74u vroeger alleen aan de top stond in zowat elk opzicht, heb je nu veel meer balans binnen de wapenklassen zelf. De MSMC is nu 'slechts' de beste SMG voor mid-long afstanden, maar op korte afstanden is de Skorpion EVO weer veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Qua damage is de MSMC ook superieur, maar het kost me wel erg veel moeite om er headshots mee te krijgen, terwijl ik de MP7 toch al een hele tijd goud heb, echt vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5466167_460s_v1.jpg

Ik kon het toch niet laten. Met al de klachten over lag compensation (wat ik zelf ook vervelend vind.)
Toch weer even MW3 gestart en eigenlijk vind ik MW3 gewoon leuker. Nu zijn er nog wel genoeg spelers, maar hoe lang dat nog duurt, weet ik ook niet. Ach, BO2 blijf ik ook wel spelen. Ik vermaak me er zeker wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik gebruik over het algemeen de iron sights. Ik hou namelijk vaak te lang me right trigger in waardoor het meer op sprayen lijkt, en met de reflex gaat het dan allemaal te snel omhoog naar mijn idee. Ik maak ook minder kills met de reflex dan als ik iron sites gebruik.

MSMC voelt voor mij aan als een UMP uit MW2. Het wapen wat ik daar het meest gebruikt heb :)

Mijn attachements of choice zijn over het algemeen de grip en de laser. En voor hardcore haal ik de laser er af en zet ik er een silencer op.

Ik heb even gespeeld met die target finder, maar geen peripheral vision en het feit dat ik te veel ging vertrouwen op dat de targets op lichte, heeft me doen besluiten deze er weer af te halen. Die MMS nog niet eerder gebruikt, elke keer als ik die unlockte op een wapen was het: Prestige the weapon! :) M'n MSMC is nu lvl 13 in prestige 2 en de Skoprion lvl 8 of zo in prestige 1. Maar daar ben ik nu mee aan het spelen omdat ik die vanavond niet meer heb, gezien ik dan prestige 1 in ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
prestige the weapon??
heb ik iets gemist?

ik heb mp7 en skorpion op max level, maar er staat niks over "weapon prestige"

wel gewoon level prestige, ik ben nu 1 en lvl 35 ofzo geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:57

sebasss2

Auto fanaat

Volgens mij moet je op "p" drukken dan.
In je class dan kan je naar volgende prestige van je wapen

[ Voor 43% gewijzigd door sebasss2 op 27-11-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
wat gebeurd er dan??
ik wil mijn prestige token gebuiken om msmc te unlocken, ook dat krijg ik niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

aron225 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:59:
prestige the weapon??
heb ik iets gemist?

ik heb mp7 en skorpion op max level, maar er staat niks over "weapon prestige"

wel gewoon level prestige, ik ben nu 1 en lvl 35 ofzo geloof ik
Als je wapen max level is en je gaat naar create a class, dan selecteer je het wapen en druk A. Dus alsof je het wapen zou willen veranderen voor een ander. Ga dan naar het wapen en druk Y (dat staat ook bij de stats van het wapen). Je kan dan je wapen prestigen, je raakt dan wel alle attachements kwijt (maja, die kan je weer unlocken == meer xp). Bij de eerste prestige kan je clan tag op je wapen zetten, bij de 2de je emblem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

aron225 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:02:
wat gebeurd er dan??
ik wil mijn prestige token gebuiken om msmc te unlocken, ook dat krijg ik niet voor elkaar.
Ga naar create a class, en selecteer de MSMC, links onder komt er een optie bij te staan "permanently unlock this weapon".
Klik daar op en voila :)

Dit hoef je trouwens niet met je prestige token te doen, hiermee kun je bijvoorbeeld een Create class slot krijgen. Om je wapen te unlocken gebruik je de zogenoemde unlock token dacht ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Madstorm op 27-11-2012 10:52 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

ye-roon schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:02:
[...]

Als je wapen max level is en je gaat naar create a class, dan selecteer je het wapen en druk A. Dus alsof je het wapen zou willen veranderen voor een ander. Ga dan naar het wapen en druk Y (dat staat ook bij de stats van het wapen). Je kan dan je wapen prestigen, je raakt dan wel alle attachements kwijt (maja, die kan je weer unlocken == meer xp). Bij de eerste prestige kan je clan tag op je wapen zetten, bij de 2de je emblem.
Raak je dan ook al je camos kwijt?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Supremedch schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:52:
[...]

Volgens mij wel.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Supremedch schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:52:
[...]
Volgens mij niet. Alleen attachments.

[ Voor 5% gewijzigd door Sssquirrel op 27-11-2012 10:54 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Sssquirrel schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:54:
[...]

Volgens mij niet. Alleen attachments.
Hmm, bij het prestigen van je wapen ben je wel al je attachments kwijt dacht ik? En ook al je wapen challenges zijn weg. Dus volgens mij is je camo dan ook weg lijkt mij? correct me if i'm wrong.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:42
Nee, je verliest alleen je attachements. Camo's en level bijlft... Echter ook het level waarop het wapen unlockt blijft.

Weapon prestige: Blijft: camo's, level, challenges
Weapon prestige: Weg: attachements
Weapon prestige: Extra: meer challenges, clan tag op weapon, emblem op weapon

Prestige: Blijft: challenges
Prestige: Weg: level, wapens die unlockt zijn
Prestige: permanent unlock token, prestige award, meer emblems (calling cards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-10 13:29
Die Skorpion EVO, is echt een bazen wapen. Vooral in combinatie met Fast Mag, FMJ en Long Barrel (zo uit mijn hoofd, FMJ of Long Barrel kan ook die Grip zijn), heerlijk! Gister op Cargo (DOM) 51-11 score gehaald met 3 caps en 13 defends. 51-11 is voor velen 'slecht' maar dit was me eerste keer 50+ score.

Verder gebruik ik dan scorestreak UAV + Lightning Strike + Stealth Chopper. UAV in callen rustig aan via de radar defensief spelen zodat je Lightning hebt, wachten op een friendy UAV of gokken en in callen. Altijd 2+ kills. En dan heb je ook al bijna je Stealth Chopper.

Ik hoop dat ze een map van Call of Duty 2 of 4 remaken en weer eens plaatsen al is de kans klein schat ik. Denk aan Crash of Strike :)

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:52
Madstorm schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:57:
[...]

Hmm, bij het prestigen van je wapen ben je wel al je attachments kwijt dacht ik? En ook al je wapen challenges zijn weg. Dus volgens mij is je camo dan ook weg lijkt mij? correct me if i'm wrong.
Camo raak je niet kwijt met Prestige! :)
Heb mijn 870 shotgun bijne op Prestige 2 en heb gelukkig niks opnieuw hoeven halen buiten de attachments om..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
JDeraGear schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:22:
[...]

damn, nice streak!
Ik weet het altijd voor elkaar te krijgen dat mn eerste schot mist met die KSG, en daarna word ik compleet neergemaaid.
Thanks, ik zou zeggen probeer het vaker. Dit wapen is zoooo goed wel lastig in het begin. Heb nu met quickdraw, longbarrel, red dot. Dit is echt een super combi je mikt zo snel en als je niet croucht of proned is het super accuraat en max 2hit kill. Toppertje,

Zijn er hier meer KSG gebruikers of vind iedereen deze gun rot?

[ Voor 5% gewijzigd door ndonkersloot op 27-11-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tweaker1987 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:04:
Nee, je verliest alleen je attachments en wapen level. Camo's en level bijlft blijven... Echter ook het level waarop het wapen unlockt blijft.

Weapon prestige: Blijft: camo's, level, challenges
Weapon prestige: Weg: attachements, level
Weapon prestige: Extra: meer challenges, clan tag op weapon (prestige 1), emblem op weapon (prestige 2)

Prestige: Blijft: challenges
Prestige: Weg: level, wapens die unlockt zijn
Prestige: permanent unlock token, prestige award, meer emblems (calling cards)
Zo klopt ie :) Want je bent wel degelijk je level kwijt op je wapen, die start weer op level 1, en alle attachments zijn dus ook weer gelockt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 17:26
obsidian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:52:
[...]

Zo klopt ie :) Want je bent wel degelijk je level kwijt op je wapen, die start weer op level 1, en alle attachments zijn dus ook weer gelockt :)
Zeker weten?
YouTube: Black Ops 2 - How Prestiging Works (Call of Duty BO2 Level and Weapon Prestige Tips)

(3:08 minuten)

En is de derde keer dat ik dit filmpje post. Misschien handig voor de OP?

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 27-11-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik weet wel nadat ik prestige mode inging, ik direct alle attachments op de pdw-57 had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Yep, zeker weten :) Ik heb nu al een paar wapens naar prestige lvl 2 gebracht...

Het voordeel is juist ookd at je wapen weer op level 1 start, en je alles dus weer kan unlocken, en daar ook weer punten voor krijgt. Dus het levellen zelf gaat dan ook weer sneller :) Want de punten die je krijgt voor de unlocks, tellen gewoon mee voor je eigen level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
obsidian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:06:
[...]

Yep, zeker weten :) Ik heb nu al een paar wapens naar prestige lvl 2 gebracht...

Het voordeel is juist ookd at je wapen weer op level 1 start, en je alles dus weer kan unlocken, en daar ook weer punten voor krijgt. Dus het levellen zelf gaat dan ook weer sneller :) Want de punten die je krijgt voor de unlocks, tellen gewoon mee voor je eigen level :)
Je hebt prestige en weapon prestige...

En jij hebt het over weapon prestige denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

aron225 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:05:
ik weet wel nadat ik prestige mode inging, ik direct alle attachments op de pdw-57 had..
Maar ik denk dat je nu je eigen prestige en je wapen prestige door elkaar haalt. Want die staan los van elkaar :)

Als je zelf prestige doet, en je bent het juiste level om een wapen te unlocken, dan zitten alle al behaalde attachments er inderdaad nog op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

baronruud schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:04:
[...]

Zeker weten?
YouTube: Black Ops 2 - How Prestiging Works (Call of Duty BO2 Level and Weapon Prestige Tips)

(3:08 minuten)

En is de derde keer dat ik dit filmpje post. Misschien handig voor de OP?
Ja, zeker weten, het staat ook in dat filmpje. 4:40, trouwens. Op 3:08 staat iets over gewoon prestigen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

baronruud schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:08:
[...]

Je hebt prestige en weapon prestige...

En jij hebt het over weapon prestige denk ik...
Klopt, en daar had Tweaker1987 het ook over :) Lees zijn post maar, ik heb het stukje wat hij schreef over wapenprestige gecorrigeerd :)

Deze dus:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/39352991/33

[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 27-11-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Dankjewel:)... Zo klopt hij inderdaad!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

aron225 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:05:
Dat klopt. Er zijn 2 verschillende prestiges in dit spel.

Je algemene prestige, je bent lvl 55 en een beetje, je prestiged en je bent level 1. Als je dan niets met je wapens gedaan hebt dan heb je daar inderdaad weer al je attachments.

Maar je kan elk individueel wapen ook prestigen. Als dus een wapen dus max level is. Als je dat doet ben je al je unlocks kwijt en kan je dus je clan tag op je wapen zetten. En bij de 2de keer kan je je emblem op je wapen zetten.

Ook als je het wapen maxed in z'n 2de prestige krijg je een calling card. Je krijgt ook een calling card als je alle skins unlocked hebt voor een wapen. En de derde calling card van het wapen krijg je als je deze beide hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
dan heb ik het verkeerd begrepen.. weapon prestige is nieuw voor mij.. ik heb alleen mp7 op max.. de rest nog niet, weapon prestige is iets waar ik nog naar moet kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 14:39
Mogelijk iemand hier interesse in het volgende? Kwam hem tegen op de twitter van Saturn Tilburg:
https://twitter.com/i/#!/SaturnTilburg/media/grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennuske1983 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:17:
Mogelijk iemand hier interesse in het volgende? Kwam hem tegen op de twitter van Saturn Tilburg:
Sorry, maar dat konden we niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Dennuske1983 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:17:
Hehe, op je kamer neerzetten.. :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Laatst online: 19-08 22:00
Heren,

Heb net CODBO2 gedownload via steam, geinstalleerd en na 30 min was alles klaar.

Druk op play en loopt nu al 5 x vast.

Systeem,

Dell XPS 17
i5 2430m
GT555m, laatste firmware zit erop

Ik weet dat de instellingen medium en high worden, maar wil hem wel eerst kunnen starten.

Ik heb geen idee wat er aan de hand is

[ Voor 4% gewijzigd door Sylver84 op 27-11-2012 15:23 ]

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sylver84 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:23:
Heren,

Heb net CODBO2 gedownload via steam, geinstalleerd en na 30 min was alles klaar.

Druk op play en loopt nu al 5 x vast.
1) Na de eerste installatie steam al een keer gerestart? Kan zijn dat er nog een update achteraan moet.
2) Gebruik je toevallig nog XP?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
Frentik schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:55:
[...]

1) Na de eerste installatie steam al een keer gerestart? Kan zijn dat er nog een update achteraan moet.
2) Gebruik je toevallig nog XP?
1 nee, gaan ik steam nog eens opnieuw starten.
2nee, win 7 64 bit

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Niet echt iets voor in dit topic he, maar vooruit.

Draai eens een zware benchmark en kijk of je pc die wel kan draaien zonder vast te lopen.
Heb je ook bij andere spellen problemen?
Hoeveel ram heb je?
Hoeveel ruimte heb je vrij op je harde schijf?
Loopt ie vast als in alles bevriest?
Doet je muis het nog wel?
Doet je geluid het nog wel?
Kan je ALT+TABben naar windows?
Kan je CTRL-ALT-DEL doen?
Of heb je echt een blauw scherm?
Of wat?
Een beetje extra info als; loopt vast mag best hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
doe eens in steam volgende:
-> selecteer games tab
-> doe rechter muis knop op bo2 multiplayer
-> kies eigenschappen
-> ga naar tab lokale bestanden
-> kies integriteit van spelcache controleren

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog tweakers die nu/zometeen een potje Zombies mee willen doen? :)
Georganiseerd met 4 man die weten wat ze doen, lijkt me een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Laatst online: 28-01-2024
Mensen die op de PS3 spelen voeg me maar toe:-)

Ben zelf nog niet zo ver met zombie maar lijkt me het proberen waard!

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
Sylver84 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:58:
[...]
1 nee, gaan ik steam nog eens opnieuw starten.
2nee, win 7 64 bit
1. herstart, geen updates
obsidian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:03:
Niet echt iets voor in dit topic he, maar vooruit.

Draai eens een zware benchmark en kijk of je pc die wel kan draaien zonder vast te lopen.
Heb je ook bij andere spellen problemen?
Hoeveel ram heb je?
Hoeveel ruimte heb je vrij op je harde schijf?
Loopt ie vast als in alles bevriest?
Doet je muis het nog wel?
Doet je geluid het nog wel?
Kan je ALT+TABben naar windows?
Kan je CTRL-ALT-DEL doen?
Of heb je echt een blauw scherm?
Of wat?
Een beetje extra info als; loopt vast mag best hoor :)
Geen idee of dit iets is voor dit topic, ben niet zo heel erg bekent met het reilen en zeilen op tweakers, maargoed.
Op je eerste vraag, nee geen problemen, Diablo 3 draaid feilloos.
Heb 6 GB Ram
Heb nog 375GB vrij op me harde schijf
Krijg zwart scherm, muis niet zichtbaar behalve als ik windows knop druk.
Geen geluid
Nee kan niet alttabben naar windows
Ik kan taakbeheer wel starten
Heb geen blauw scherm.
Open taak beheer en daar staat reageert niet. Dan sluit ik alles.
Lord_T schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:30:
doe eens in steam volgende:
-> selecteer games tab
-> doe rechter muis knop op bo2 multiplayer
-> kies eigenschappen
-> ga naar tab lokale bestanden
-> kies integriteit van spelcache controleren
Heb ik bij alle 3 gedaan, laptop opnieuw opgestart en geen resultaat.

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
Vreemde vraag eigenlijk :+

Maar ik stond 79.000 nog wat plaats.. nu ineens plaats 3 miljoen op de leaderboard...
Waar zijn mijn punten heen?? terwijl BlOps2 wel ziet hoeveel uur ik heb gespeeld :(

Was net lekker aan het ranken.. op het leaderboard.. Hebben ze het een reset gegeven of zo??

iog XBOX360.. inc NukeTown 2025

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Mystikal schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:02:
[...]

Dit slaat helemaal nergens op? We willen gewoon met 4 vrienden met elkaar spelen. Samenwerken, lol beleven. Daar is niets lafs aan. Soms winnen we, soms verliezen we. What is the big deal. Iedereen staat toch vrij om te spelen of te (rage) quitten?
De fun zit hem juist in het samenspelen bij deze game. Vroeger ging dat een stuk eenvoudiger met de dedicated servers, nu is dat wat lastiger.
BTW KDR maakt niets uit. de pot winnen is wat telt!

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
To_Tall schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:56:
Vreemde vraag eigenlijk :+

Maar ik stond 79.000 nog wat plaats.. nu ineens plaats 3 miljoen op de leaderboard...
Waar zijn mijn punten heen?? terwijl BlOps2 wel ziet hoeveel uur ik heb gespeeld :(

Was net lekker aan het ranken.. op het leaderboard.. Hebben ze het een reset gegeven of zo??

iog XBOX360.. inc NukeTown 2025
Dit misschien:
http://www.psx-sense.nl/1...arch-zoekt-een-oplossing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
zo, dat is wel echt heel erg..
nu boeit me die stats niet zo heel veel, maar snap wel dat competitieve spelers hier ERG van balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is in het begin de beste mode om te levelen en de maps te leren? Merk als level 8 dat ik bepaalde perks etc wel redelijk mis! Speel nu Hardpoint omdat je daar redelijk wat actie hebt en doordat je constant van plek wisselt leer je redelijk snel de weggetjes etc., maar vroeg me af of er betere modes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees nogmaals even goed je PM's door.

[ Voor 88% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 11:26

Tripl3 D

Brother in Arms

Als er nog anderen zijn die BO2 op de PS3 spelen en meer spelen om de objectives dan om hun KDR, voeg me toe: Trip_kicks_ass

Ik speel vooral Domination, maar de laatste tijd ook wat meer Moshpit in het aparte bonusgedeelte (Nuketown2025)

Kan wel wat ruggensteun gebruiken als ik een vlag verover, een bom plant/onschadelijk maak of een hardpoint of headquarter verdedig

League ben ik in gold in gedeeld, maar speel ik pas weer zodra het seizoen start.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:52:
Wat is in het begin de beste mode om te levelen en de maps te leren? Merk als level 8 dat ik bepaalde perks etc wel redelijk mis! Speel nu Hardpoint omdat je daar redelijk wat actie hebt en doordat je constant van plek wisselt leer je redelijk snel de weggetjes etc., maar vroeg me af of er betere modes zijn.
Hmm perks die je mist? Zoals wat dan? Ik heb ook wel voordeel van extreme conditioning en lightweight en tactical mask, maar echt missen? Neuh :) Je moet wel je speelstijl er iets op aanpassen ja, dat dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:52:
Snel levelen = kill confirmed volgens mij. Speel ook met lage killstreaks.

Beter de maps leren kennen = gewoon de gamemode spelen die je leuk vind, want elke gamemode speelt toch net even anders, ook al zijn de maps hetzelfde. Dit omdat de timings anders zijn (spelers die binnen een bepaalde tijd ergens op de map kunnen zijn, met name de objectives). Desnoods speel je even tegen bots. Niet de beste manier, maar je leert wel tenminste de loop routes. :)
obsidian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:18:
[...]

Ik vind het prima hoor dennis, post maar raak :)
offtopic:
Liever niet. Niet iets tegen Dennis ofzo, maar het wordt gewoon spam. En als iedereen elk fimpje gaat posten die ie gemaakt heeft, wordt het topic heel snel heel vol. Ook omdat filmpjes, net zoals plaatjes, wat meer ruimte innemen en het dus wat lastiger is om er omheen te lezen. Ik heb op zich niks tegen filmpjes die ook wat toevoegen of iets bijzonders laten zien, maar niet iedereen hoeft steeds een filmpje te posten waar ie het goed doet zonder 'extra reden'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Begrijp ik het goed dat je die unlock tokens alleen bij levelen krijgt? Dus nu ik op level 55 zit, en eindelijk de geweldige AN-94 kan gebruiken, maar zonder unlock tokens zit kan ik geen enkele nieuwe attachment ofzo meer kopen? Ik kan niet eens Ghost kopen!! Vervelend zeg... Word ik dus gedwongen om te prestigen wil ik nog meer content uitproberen? Erg zwakke keuze vind ik. Prestigen vind ik leuk om te doen als ik het zo lang gespeeld heb dat het oud begint te worden, dan is overnieuw beginnen met de oude wapens weer verfrissend, maar ik heb echt nog geen zin om dat nu al te gaan doen, ik heb pas 20% van alle attachments enzo goed kunnen proberen, heb geen enkel wapen boven level 10 ofzo omdat ik steeds meteen alles unlock en ga proberen en daar dan even bij blijf hangen... Wist ik veel dat je die dingen op het eind niet meer kreeg 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:34
Tja ik zat er niet zo mee. Je zit zo weer op een hoog level en je favo wapen speel je met de permanent token vrij. Vorige week kwam het alleen even vervelend uit omdat ik de dag na prestige een vriend over de vloer kreeg voor splitscreen en we dus weinig keus in wapens hadden.

Dit spel heeft me wel te pakken hoor :) Heb de Ps3 voor dit spel en Borderlands 2 gekocht aangezien mijn vriendengroep geen Xbox heeft en dat maakt een speel veel leuker. MW3 moest ik spelen zonder (irl) vrienden en daar was ik toen snel klaar mee.

Hoop wel dat er snel grotere maps komen als dlc. Weet iemand of daar al een datum voor is ? Of wat normaal is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
de nieuwe maps komen volgens mij in Januarie.. Maar pin me daar niet op vast :+

Ik speelde ook MW3 maar dan ook met Broertje zwager en neef en wat vrienden.. Erg leuk is het dan wel.. en kan ik moeiteloos uren achterelkaar spelen..
Speel ik alleen dan heb ik het na een uurtje wel gezien.. al moet ik zeggen dat prestige nu wel erg leuk is.. ik heb nog geen Prestige token gebruikt.. En speel ook vooral met vaste wapens nu level 40 gepaseerd SCAR-H :+ en de MP7 als 2nd pri wapon..

Anyway.. Hoop dat de boys van BlOps2 snel de stats weer recht trekken.. Is leuk voor het vergelijken hoe ik het tegen vrienden doe. Al kan dat natuurlijk ook offline via elite op de PC nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
Ben uit black ops gegooid en steam kan nu niet meer connecten... Meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

exi22 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:27:
Ben uit black ops gegooid en steam kan nu niet meer connecten... Meer last van?
Jup ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
al voor de 3de keer steam die disconnect en dan auto disconnect je van de servers

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Blijf prima verbonden met steam, enkel black ops met de melding dat ik ingelogd moet zijn

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
N0stradamus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:48:
Blijf prima verbonden met steam, enkel black ops met de melding dat ik ingelogd moet zijn
check je steam vriendenlijst maar dan zie je dat je disconnected met steam bent ;)

als je disconnected bent met BO2 tenminste

[ Voor 7% gewijzigd door Lord_T op 28-11-2012 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
Gewoon lijst met online/offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat mensen die nu online zijn in de GOT groep geinvite voor de chat, misschien dat we paar potjes samen kunnen spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
Weer disconnected en direct gekeken naar steam friends en inderdaad... offline... my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
Voor de mensen met een Nvdia kaart 500 serie, desktop of notebook ff de beta 3.10.61 donwloaden en gaan !

De 306.97 driver laat je CODBO2 niet draaien.

Duurde maar 8 uurtjes voor ik eindelijk door had dat Nvidia ook beta drivers had die ervoor zorgde dat CODBO2 het wel deed!

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
http://forums.steampowere...p?p=33467976#post33467976

is maintenance.... alleen niet echt lekker aangekondigd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
dat van die drivers is niet helemaal waar..
ik heb een gtx675m, dit is een relabel van de gtx580m, en ik heb 0 problemen met black ops..
lijkt mij niet dat ineens alle 500 serie kaarten het niet doen (aannemend dat veel mensen nvidia gtx5xx kaarten hebben hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
aron225 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 06:53:
dat van die drivers is niet helemaal waar..
ik heb een gtx675m, dit is een relabel van de gtx580m, en ik heb 0 problemen met black ops..
lijkt mij niet dat ineens alle 500 serie kaarten het niet doen (aannemend dat veel mensen nvidia gtx5xx kaarten hebben hier)
Google cod black ops 2 nvidia iseu maar eens, heel veel mensen met klachten en allemaal een 500 serie.

Toeval?

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:36:
offtopic:
Liever niet. Niet iets tegen Dennis ofzo, maar het wordt gewoon spam. En als iedereen elk fimpje gaat posten die ie gemaakt heeft, wordt het topic heel snel heel vol. Ook omdat filmpjes, net zoals plaatjes, wat meer ruimte innemen en het dus wat lastiger is om er omheen te lezen. Ik heb op zich niks tegen filmpjes die ook wat toevoegen of iets bijzonders laten zien, maar niet iedereen hoeft steeds een filmpje te posten waar ie het goed doet zonder 'extra reden'. :)
Er is toch een optie dat het forum filmpjes verbergt tot een link die je moet aanklikken voor je het filmpje ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

NickThissen schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:45:
Begrijp ik het goed dat je die unlock tokens alleen bij levelen krijgt? Dus nu ik op level 55 zit, en eindelijk de geweldige AN-94 kan gebruiken, maar zonder unlock tokens zit kan ik geen enkele nieuwe attachment ofzo meer kopen? Ik kan niet eens Ghost kopen!! Vervelend zeg... Word ik dus gedwongen om te prestigen wil ik nog meer content uitproberen? Erg zwakke keuze vind ik. Prestigen vind ik leuk om te doen als ik het zo lang gespeeld heb dat het oud begint te worden, dan is overnieuw beginnen met de oude wapens weer verfrissend, maar ik heb echt nog geen zin om dat nu al te gaan doen, ik heb pas 20% van alle attachments enzo goed kunnen proberen, heb geen enkel wapen boven level 10 ofzo omdat ik steeds meteen alles unlock en ga proberen en daar dan even bij blijf hangen... Wist ik veel dat je die dingen op het eind niet meer kreeg 8)7
Als je alles wilt unlocken kan je daar tegenaan lopen ja. Maar dat was al bekend hoor, dat je niet allen kan unlocken, of je moet voor prestige 10 gaan :)

Ik ben vaak lvl 50+ en dan heb ik meestal 20+ tokens over. Ik unlock alleen wat ik echt ga gebruiken, en dat is meestal niet zoveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
obsidian schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:36:
[...]

Er is toch een optie dat het forum filmpjes verbergt tot een link die je moet aanklikken voor je het filmpje ziet?
offtopic:
Dat wist ik niet eens. :p Maar het blijft spam.

Maar verder inderdaad vervelend dat je niet alles kan unlocken zonder te prestigen. Ik wil het cod point systeem terug. Unlocken wat je wilt, wanneer je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Gundogan schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:56:
[...]

offtopic:
Dat wist ik niet eens. :p Maar het blijft spam.

Maar verder inderdaad vervelend dat je niet alles kan unlocken zonder te prestigen. Ik wil het cod point systeem terug. Unlocken wat je wilt, wanneer je wilt. :)
als je max prestige bent dan unlock je alles :9
en unlock gewoon de dingen niet dat je toch nooit zal gebruiken (zoals hardwired enzo bv)

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 28-11-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
LoL.. Bijna Prestige 2 nu :)

Over het unlocken.. als je Prestige bent, kan je natuurlijk een wapen unlocken (permanent) Token wat je dan over hebt kan je ergens anders voor gebruiken..

Moet wel zeggen dat mn scar-h + EOTech-Sight + Adjusrable stock en FMJ rounds :) Werkt echt perfect voor mij ook op de boot.. Gewoon vrij snel lopen en aimen gelijk geeft toch wel een voordeel ten opzichte van spray gunners.. heb hiermee ook 16% hits.. daar zit dus nog wel wat verbetering in..

Als second weapon heb ik een MP7 met Reflex..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Zouden mensen die op de PC spelen mij misschien willen toevoegen? Voor een potje zombies sta ik ook altijd open, vind het wel een leuke tijdverdrijving die zombies. Heb verder altijd competetief CoD2 en CoD4 gespeeld dus ben geen K/D man.

Steam: xTremeOverclocker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Ik zal je vanmiddag toevoegen. Ik hou ook van een potje zombies. Wil graag die achievement: Tower of Babble... Kan jij daarmee helpen? Heb aantal mensen nodig die het al eens hebben gedaan of weten hoe het gedaan moet worden. En dus weten dat er 1 zombie moet blijven leven.

Verder moet men serieus spelen... Wat vaak niet het geval is bij Zombies, daar lopen echt een aantal imbecielen rond met het IQ van een zee amoebe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Tweaker1987 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:19:
Ik zal je vanmiddag toevoegen. Ik hou ook van een potje zombies. Wil graag die achievement: Tower of Babble... Kan jij daarmee helpen? Heb aantal mensen nodig die het al eens hebben gedaan of weten hoe het gedaan moet worden. En dus weten dat er 1 zombie moet blijven leven.

Verder moet men serieus spelen... Wat vaak niet het geval is bij Zombies, daar lopen echt een aantal imbecielen rond met het IQ van een zee amoebe...
Haha oké, ja heb verder ook weinig ervaring met zombie... maargoed wat niet is kan nog komen. En maybe kun je me daar ook bij helpen? Ben verder wel serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nu verkering?

Is er eigenlijk een groep tweakers die spelen op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
obsidian schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:40:
[...]

Als je alles wilt unlocken kan je daar tegenaan lopen ja. Maar dat was al bekend hoor, dat je niet allen kan unlocken, of je moet voor prestige 10 gaan :)

Ik ben vaak lvl 50+ en dan heb ik meestal 20+ tokens over. Ik unlock alleen wat ik echt ga gebruiken, en dat is meestal niet zoveel :)
Nja, ik wist het dus niet. Ik zal er vast ergens overheen gelezen hebben maar volgens mij staat er nergens duidelijk aangegeven (1) dat er een limiet op zit en (2) hoe je die dingen uberhaupt krijgt. Zoals ik helemaal aan het begin al zei: op het begin unlock je zoveel zooi tegelijk dat alles zo overweldigend is. Ik heb dan ook gewoon meteen dingen geunlocked die ik wilde gebruiken zonder erbij na te denken omdat ik toch altijd 38 tokens over had (bij wijze van spreken). Zijn ook nog genoeg dingen die ik niet geunlocked hebt omdat me die al meteen niet erg handig of leuk lijken, maar heb wel alle wapens, de meeste perks, en de meest handige attachments, en nu zit ik op level 55 en heb ik geen tokens meer, heb ik eindelijk de beste perks en wapens en kan ik ze niet unlocken 8)7

Vind het gebruik van tokens opzich niet verkeerd, maar dat het stopt bij level 55 vind ik gewoon jammer, dan word ik gedwongen om opnieuw te beginnen en kan ik nooit alles proberen. Zo snel zal ik ook weer niet op hoog level komen, ik speel af en toe 's avonds 3-4 potjes meer niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:17
Misschien in het nieuwe topic een overzicht van spelers per platform.

Mijn xbox naam: Tito0081

Ik speel niet voor mij k/d (ben ik ook niet goed genoeg voor) maar wel voor objective en fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goeie clan voor ps3? voor bo 2 uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:11:
Weet iemand een goeie clan voor ps3? voor bo 2 uiteraard...
Je hebt deze vraag eerder gesteld. Hij is toen ook beantwoord. Op je miis zit een wiel draai daar een keer of drie mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:13:
[...]

Je hebt deze vraag eerder gesteld. Hij is toen ook beantwoord. Op je miis zit een wiel draai daar een keer of drie mee. :)
Ten eerste heb ik eerst gevraagd of er tweakers groep is die speelt. Juist kreeg toen een link van een clan.. Maar goed ik vraag nu om een GOEDE clan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Een hoop onzin posts verwijderd. Hou het dit keer wat netter met minder slowchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:16:
[...]

Ten eerste heb ik eerst gevraagd of er tweakers groep is die speelt. Juist kreeg toen een link van een clan.. Maar goed ik vraag nu om een GOEDE clan...
Dan zoek je die toch op Elite? :D Beetje zelf inzet kan geen kwaad.
Pagina: 1 ... 34 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.