Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 16:45

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:02:
[...]

Het enige wat kapot moet worden generfed zijn bouncing betties.
Ik zeg, engineer en PDA en je hebt nergens meer last van. Vooral met hardpoint erg handig.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:35:
[...]

Ik zou sowieso altijd thoughness gebruiken op een niet shottie/smg ja. En verder goed de mappen kennen, wat passiever spelen met een assault rifle (meer mensen in je sights laten lopen) en langere lines of sight forceren tussen jou en je tegenstander.
"Passiever spelen" (campen, dus? :P) is er op de meeste maps niet echt bij als je domination speelt en B wilt cappen.

En bouncing betty's moeten een nerf? Serieus? Je hoort het piepje, je bukt, en hopla, geen probleem. Het enige excuus om door bouncing betty's geraakt te worden is onoplettendheid.

[ Voor 15% gewijzigd door MicScott op 26-11-2012 10:38 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
bouncing betties zijn koning.
Gegaradeerd een kill als je er een neerlegt. Ofze moeten inderdaad engineer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt mensen , laat ieder gewoon zijn eigen ding doen.
ik ben al een tweakers veteraan en post al filmpjes sinds black ops 1.

het is op maandagen ook het meest druk met gezeur ivm werk/school.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:04
MicScott schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:37:
[...]

"Passiever spelen" (campen, dus? :P) is er op de meeste maps niet echt bij als je domination speelt en B wilt cappen.

En bouncing betty's moeten een nerf? Serieus? Je hoort het piepje, je bukt, en hopla, geen probleem. Het enige excuus om door bouncing betty's geraakt te worden is onoplettendheid.
Je kan wel wat agressiever spelen met een assault rifle, maar het is gewoon wat moeilijker om een gunfight te winnen als je in de sights van iemand anders loopt door de hogere ads tijd en grotere hipfire spread (en als er grote verschillen zijn door lag compensation of gewoon lag wordt het nog moeilijker). Dus dan moet je of flanken of er eerder zijn op B zodat je in jouw sights moeten lopen.

En bouncing betty's? Bitch please! Gewoon Flak Jacket, Engineer of EMP nades gebruiken of inderdaad gaan liggen. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nog tips voor leuke setups>?

Idd de ownage setups die ik gebruik en ja ook smg omdat het kan en werkt....

Mp7 silencer fast mags
light weight, hardline, toughness, condiotioning of tactical mask.

Dit ook met de MSMC.

wel toe aan wat anders gaat te makkelijk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Grote kans inderdaad dat SMG kracht deels te maken heeft met lag compensation (meer kogels kunnen vuren en meer 'room for error' helpt dan uiteraard), maar goed, daar gaan we toch niet vanaf komen.
chimera2 schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:40:
bouncing betties zijn koning.
Gegaradeerd een kill als je er een neerlegt. Ofze moeten inderdaad engineer hebben.
Meh, ik zie regelmatig dat die dingen gewoon missen. Meeste mensen hebben inmiddels wel door dat je alleen maar even hoeft te bukken en dan niet eens geraakt wordt, maar ook als ze op een klein heuveltje liggen of iets dergelijks (of niet helemaal recht op de grond) zijn ze meteen nutteloos, dan raken ze nooit ook tegen staande tegenstanders niet.

Vind het leuk bedacht dat je ze kan ontwijken door te crouchen maar het haalt het effect een beetje weg. Zou het beter vinden als je moest gaan liggen om ze te ontwijken (crouch niet genoeg), en dan misschien iets meer tijd tussen het afgaan en ontploffen. Of gewoon flink damage bij crouch (en geen damage bij liggen).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:42:
[...]

Je kan wel wat agressiever spelen met een assault rifle, maar het is gewoon wat moeilijker om een gunfight te winnen als je in de sights van iemand anders loopt door de hogere ads tijd en grotere hipfire spread (en als er grote verschillen zijn door lag compensation of gewoon lag wordt het nog moeilijker). Dus dan moet je of flanken of er eerder zijn op B zodat je in jouw sights moeten lopen.

En bouncing betty's? Bitch please! Gewoon Flak Jacket, Engineer of EMP nades gebruiken of inderdaad gaan liggen. :)
Je hoeft niet eens te liggen. Bukken is al genoeg. Liggen zou nog lastig zijn omdat je als je sprint en prone drukt gaat duiken en alsnog geraakt wordt. Maar bukken kan altijd en onmiddellijk. No problemo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
"passief spelen" is volgens mij gewoon campen, reactief spelen is hier de oplossing, als je in een level speelt met veel campers weet je dus ook dat je veel bouncing betty's and schok dingen tegen komt, hiebij komen SWAT tacktics goed bij te pas, zoals ip van door een deur naar binnen rennen, eerst even "slicing the pie" toepassen (filmpje: YouTube: Slicing the Pie)

daarnaast is het niet evil om hun zelfde tacktieken toe te passen, als wildcard overkill en een SMG equippen, vaak in dat soort level als ik een paar death heb gehad door zo een spray-gunnen pak ik dus me SMG class, vaak als je dan een paar keer hem gekilled heb worden ze wel wat rustiger.

Aanpassen is hierin sleutel. Iedereen heeft "hun" manier van spelen, en de gene die zich het makkelijkste aanpast wint het meest. Wat ook helpt is je oren goed open houden. Die electra dingen daar hoor je vonken vanaf slaan. bouncing betty's zijn lastig, maar icm met slicing the pie, en ook nog een bepaalde perk(weet niet hoe ze heten, maar die zet er een rood vierkantje omheen) vallen nog een hoop successen te behalen, en maken de game een stuk leuker.

Ikzelf het niet echt bezwaar tegen campers, hooguit irritant, maar hun tacktiek gaat hun makkelijk tegen werken. vaak spawn je vlakbij, dus heeft ie geen kans gehad om zich te verplaatsten, waardoor de kill een stuk makkelijker word. tevens zijn ze erg kwetsbaar als ze zich verplaatsen, omdat ze niet gewent zijn om zelf ook te bewegen als ze schieten, wat ook weer een voordeel is.

Al met al vermaak ik me dus prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
ameesters schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:47:
daarnaast is het niet evil om hun zelfde tacktieken toe te passen, als wildcard overkill en een SMG equippen, vaak in dat soort level als ik een paar death heb gehad door zo een spray-gunnen pak ik dus me SMG class, vaak als je dan een paar keer hem gekilled heb worden ze wel wat rustiger.
Ja, tuurlijk kun je je altijd aanpassen. Maar ik WIL me niet aanpassen aan een SMG speelstijl omdat dat enige manier is om mee te komen. Ik wil met een Assault Rifle een ongeveer gelijke kans hebben om iemand met een SMG te killen.

Aangezien dat nu nog niet zo is, geeft aan dat de balans ontbreekt.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
SMG's -> hipfire accuraat -> bewegend (bunny hoppend) sprayen
AR -> ADS nodig voor accurate schoten -> moeilijker om snelbewegende SMGer te raken

In close combat wint de SMGer eigenlijk altijd. Mits ze elkaar zien op hetzelfde moment en de situatie voor beide hetzelfde is. Op medium-long range is de AR in het voordeel, maar is het echter wel nodig dat hij redelijke aim heeft. De SMGer kan namelijk makkelijk bewegen tijdens het hipfire sprayen.

Verder is het absoluut waar dat je je speelstijl moet aanpassen naar het wapen wat je draagt. Met een AR moet je gewoon anders spelen. Natuurlijk niet campen maar misschien minder naar voren stormen als een gek wat je normaal misschien met een SMG wel zou doen.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ameesters schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:47:
"passief spelen" is volgens mij gewoon campen, reactief spelen is hier de oplossing, als je in een level speelt met veel campers weet je dus ook dat je veel bouncing betty's and schok dingen tegen komt, hiebij komen SWAT tacktics goed bij te pas, zoals ip van door een deur naar binnen rennen, eerst even "slicing the pie" toepassen (filmpje: YouTube: Slicing the Pie)
Passief spelen =/= campen. Campen is in een hoekje zitten met AR/SMG en wachten tot een tegenstander langs loopt (zie filmpjes Dennis). Passief spelen (Objective games) is tactisch bewegen om de route naar 1 of meerdere objectives af te schermen, dat sommige dat zien als campen is hun tekortkoming.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001

joskuiper

PapaCooper

Sssquirrel schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:58:
[...]

Ja, tuurlijk kun je je altijd aanpassen. Maar ik WIL me niet aanpassen aan een SMG speelstijl omdat dat enige manier is om mee te komen. Ik wil met een Assault Rifle een ongeveer gelijke kans hebben om iemand met een SMG te killen.

Aangezien dat nu nog niet zo is, geeft aan dat de balans ontbreekt.
Oneens.
Ieder type wapen (dus SMG AR LMG SHOTGUN enz..) heeft een andere stijl van spelen nodig.
Met een AR win je het op de lange afstand met gemak, met een shotgun (en in 1 keer raken)
win je het altijd op de korte afstand.
Kortom, jouw opmerking dat de balans ontbreekt baseer je op de verkeerde feiten.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
dat kan je wel willen maar of het realistisch is? SMG zijn nou eenmaal krachtiger, ook in het echte leven, dus wat dat betreft sluit het wel meer aan met de werkelijkheid. In een echte oorlog wint ook de partij met de beste wapens en tacktiek. Soms helpt het om een tegengestelde taktiek toe te passen, zoals in een camper-level gaan knife-runnen, ben je zo snel en wentbaar dat ze je lastig in het crosshair krijgen, en in close combat staan ze machteloos. maar dat dient ieder voor zich te bepalen. Ik geef toe, dat spawnen is wel irri, maar ook wel leuk dat het spel ineens 180 graden kan draaien. soms werkt dat ook wel als voordeel, zo kan je triple-kills halen enzo, als je ziet dat ze opeens vlakbij spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 26 november 2012 @ 01:40:
[...]

Lol, als ik ergens nauwelijks door doodga is het wel Bouncing betties...in ieder geval veeeeeeeeeeeel minder vaak dan "across-half-the-map-hipfired-smg". Wat mij betreft mogen smg (hipfires) aangepakt worden en het knife runnen, dit heb ik in 1 week BO2 nu al weer meer gezien dan in BO1+MW3 samen...
Tja, mijn speelstijl is nogal snel. Ik heb geen tijd genoeg om ook nog eens naar de grond te duiken als ik door 3 shockcharges heen wals om een triple kill te krijgen, omdat een of andere flapdrol in paniek op G drukt. Naar de grond duiken is ook niet echt een counter, aangezien je gewoon een sitting duck bent op de grond.
UTADDICT schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:59:

Overigens, wat wel echt irritant is: die lightning traps ofzo. Serieus, moeten we daar nu weer mee.
Tactical mask is echt een must-have. Iedereen met wie ik samen speel heeft dat gewoon, omdat we dan tenminste wel een beetje kunnen doorspelen.
The DenMan schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:35:
[...]

Ik zeg, engineer en PDA en je hebt nergens meer last van. Vooral met hardpoint erg handig.
Niet genoeg slots voor. Als ze de characters eens echt mariniers of whatever laten zijn, dan hoef ik extreme conditioning niet meer te nemen. Je kan letterlijk maar 10 meter sprinten zonder die zooi.

Overigens zijn smg's een stuk minder tegen echt grote groepen tegenstanders, omdat er bij AR gewoon damage in je clip zit.
ameesters schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:07:
dat kan je wel willen maar of het realistisch is? SMG zijn nou eenmaal krachtiger, ook in het echte leven, dus wat dat betreft sluit het wel meer aan met de werkelijkheid. In een echte oorlog wint ook de partij met de beste wapens en tacktiek. Soms helpt het om een tegengestelde taktiek toe te passen, zoals in een camper-level gaan knife-runnen, ben je zo snel en wentbaar dat ze je lastig in het crosshair krijgen, en in close combat staan ze machteloos. maar dat dient ieder voor zich te bepalen. Ik geef toe, dat spawnen is wel irri, maar ook wel leuk dat het spel ineens 180 graden kan draaien. soms werkt dat ook wel als voordeel, zo kan je triple-kills halen enzo, als je ziet dat ze opeens vlakbij spawnen.
Een Scar-H schiet vrij grote kogels (7,62 mm), daar komt een SMG echt niet bij in de buurt. Stopping power van een Scar-H is echt enorm.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
joskuiper schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:06:
[...]
Oneens.
Ieder type wapen (dus SMG AR LMG SHOTGUN enz..) heeft een andere stijl van spelen nodig.
Met een AR win je het op de lange afstand met gemak, met een shotgun (en in 1 keer raken)
win je het altijd op de korte afstand.
Kortom, jouw opmerking dat de balans ontbreekt baseer je op de verkeerde feiten.
Duh, ieder type wapen heeft een andere speelstijl 8)7 Dat is niet meer dan logisch. Ik zeg ook niet dat je met ieder wapen hetzelfde moet spelen. Ik zeg alleen dat je, als je een beetje mee wil komen, je met close-quarters wapens moet spelen (SMG / Shotgun). Dat lijkt mij een balans issue. Tenmiste, zo beleef ik het.

Wat kan er anders voor een verklaring zijn dat zo veel mensen met de SMG spelen, hipfire schieten, en de meeste 1-op-1 confrontaties winnen? Maar misschien ligt het inderdaad niet zo zeer aan de balans van de wapens, maar aan de krapte van de maps, waarbij close quarters wapens meer rendabel zijn.

Ik merk gewoon dat ik met een AR het 9 van de 10 keer het af leg tegen SMGs terwijl dit bij Blops 1 (en MW2) toch echt veel minder het geval was.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:22:
Tja, mijn speelstijl is nogal snel. Ik heb geen tijd genoeg om ook nog eens naar de grond te duiken als ik door 3 shockcharges heen wals om een triple kill te krijgen, omdat een of andere flapdrol in paniek op G drukt. Naar de grond duiken is ook niet echt een counter, aangezien je gewoon een sitting duck bent op de grond.
Dus ff samenvattend: Jouw speelstijl is niet geschikt is om 1 van de zwakste tacticals te ontwijken dus moeten ze maar generfed worden maar als een grote groep spelers long-range-hipfire-SMG's overpowered vinden moeten ze niet zeuren maar hun speelstijl aanpassen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:45:
[...]

Dus ff samenvattend: Jouw speelstijl is niet geschikt is om 1 van de zwakste tacticals te ontwijken dus moeten ze maar generfed worden maar als een grote groep spelers long-range-hipfire-SMG's overpowered vinden moeten ze niet zeuren maar hun speelstijl aanpassen :?
Het is geen zwakke tactical als hij one-shot, of wel soms?

Daarnaast is het ook erg vreemd dat je op de ene server wel consistent die dingen kan ontwijken, maar op andere servers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:48:
[...]

Daarnaast is het ook erg vreemd dat je op de ene server wel consistent die dingen kan ontwijken, maar op andere servers niet.
1x bukken (nogmaals: prone hoeft niet) en je krijgt al geen schade. Dat is nogal zwak, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 10:57
Ik ben momenteel nog low level en heb nog weinig tijd gehad om de multiplayer te spelen. Maar ik merk wel dat de multiplayer heel anders speelt dan de voorgaande delen. De mappen zijn in mijn ogen een stuk kleiner en een SMG heeft gewoon het voordeel. Ook zijn er aardig wat quickscopers maar ik heb nog te weinig gespeeld om hier een goed oordeel over te vellen. Eerst de singleplayer maar eens uitspelen, dan kan ik weer verder met de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:48:
[...]

1x bukken (nogmaals: prone hoeft niet) en je krijgt al geen schade. Dat is nogal zwak, ja.
Dat werkt niet consistent? Zal wel aan de servers liggen neem ik aan, want het ene moment dodge ik de ene na de andere en op een andere server lukt dat gewoon niet meer. Ik zou al een stuk blijer zijn als er een delay is tussen gooien en activatie. Dat ik er om een hoekje in ren is okay, maar de Betty is de enige lethal die je in paniek kan neergooien om je tegenstander me je mee de dood in te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:48:
Nee klopt, foutje het is de zwakste lethal.
Jij kon ze toch niet ontwijken omdat het was toch teveel moeite om te gaan liggen? Maar ik zeg: lag compensation FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:52:
[...]

Dat werkt niet consistent? Zal wel aan de servers liggen neem ik aan, want het ene moment dodge ik de ene na de andere en op een andere server lukt dat gewoon niet meer. Ik zou al een stuk blijer zijn als er een delay is tussen gooien en activatie. Dat ik er om een hoekje in ren is okay, maar de Betty is de enige lethal die je in paniek kan neergooien om je tegenstander me je mee de dood in te nemen.
Ah, dat verklaart al wat. Ik dacht dat je inderdaad bedoelde er zelf in lopen. Als iemand hem op de grond gooit is het misschien lastiger om ze te ontwijken, daar heb ik eigenlijk geen ervaring mee. Maar als je dat doet ben je zelf ook dood, tenzij je bukt en ben je kwetsbaar omdat je dan sowieso doodgeschoten wordt. Ik vind dat wel redelijk meevallen kwa OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:58:
[...]

Ah, dat verklaart al wat. Ik dacht dat je inderdaad bedoelde er zelf in lopen. Als iemand hem op de grond gooit is het misschien lastiger om ze te ontwijken, daar heb ik eigenlijk geen ervaring mee. Maar als je dat doet ben je zelf ook dood, tenzij je bukt en ben je kwetsbaar omdat je dan sowieso doodgeschoten wordt. Ik vind dat wel redelijk meevallen kwa OP.
Van de keren dat ik dood ga in een 1v1 is het zeker 20% een panic Betty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Ik denk dat de range voornamelijk het probleem is van de SMG's. Wat denken jullie zou Treyarch nog plannen hebben om dit aan te passen? Ik hoop wel dat ze nog wat gaan fine tunen want dit is een te grote frustratie van een hoop spelers.

Bouncing betty's zijn absoluut niet OP aangezien je ze kan ontwijken. Daarnaast zijn er genoeg perks die ook mee helpen. Panic bouncing betty? Ik heb die ervaring ook niet. Meestal is de tegenstander al voordat hij die uberhaubt kan gooien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
13tha1pi schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:17:
Ik denk dat de range voornamelijk het probleem is van de SMG's. Wat denken jullie zou Treyarch nog plannen hebben om dit aan te passen? Ik hoop wel dat ze nog wat gaan fine tunen want dit is een te grote frustratie van een hoop spelers.

Bouncing betty's zijn absoluut niet OP aangezien je ze kan ontwijken. Daarnaast zijn er genoeg perks die ook mee helpen. Panic bouncing betty? Ik heb die ervaring ook niet. Meestal is de tegenstander al voordat hij die uberhaubt kan gooien. ;)
op de ps3 is het grootste probleem dat laf. Dan schiet je iemand neer en jij ben dan dood. op de killcam zie je niet eens dat je schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 15:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ok, toch maar eens mijn ping in de gaten gehouden. Even doorlopend tweakers.net pingen ;)
In lobby:
code:
1
2
3
4
5
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=9ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=7ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=6ms TTL=58

Map laden + stukje spelen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=32ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=423ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=10ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=307ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=327ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=318ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=243ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=194ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=177ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=162ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=189ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=284ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=1044ms TTL=58
Request timed out.
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=157ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=235ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=294ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=198ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=108ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=186ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=775ms TTL=58

Escape -> leave game (of iets dergelijks)
code:
1
2
3
4
5
6
7
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=42ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=8ms TTL=58

Ehm... hoeveel bandbreedte heeft dit spel nodig?? Ik zit op een 10/1 verbinding die verder helemaal niks te doen heeft. Was ik hier dan toch stiekem host ipv dat ik op een dedicated server zat?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:31:
riotshields , wie haat ze niet :

[video]

ik won gelukkig wel door mijn extended clip.
Crossbow erin en weg is de riot shield. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Sjonge, heb met prestige een wapen meegenomen maar mis mijn Black Hat ondertussen wel :D. Combi engineer en black hat is echt geweldig :D. Gelukkig krijg je hem in level 25 weer!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-10 00:10
Heerlijk weer zo'n dennis585 filmpje voor op de maandag!

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 08:40
ToasterxD schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:34:
/sarcasme mode on
heelrijk weer z'n dennis585 filmpje voor op de maandag!
/sarcasme mode off

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToasterxD schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:34:
dan kunnen de hard werkende mensen ook afentoe op hun werk COD spelen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Wat me opvalt, is dat er net zoveel meningen zijn als spelers... Loop je rond met een shotgun, dan ben je een shotgun noob, loopt je rond met een SMG, dan ben je een skilloze spraygunner, loop je met alleen een mes, ben je een irritante kniferunner...

Dus voor de meerderheid moet je braaf met een AR spelen om niet uitgescholden te worden... Wat zegt dat dan over die mensen?

Ik vind het een geweldig spel, en ik pas mijn uitrusting niet alleen aan aan de map/gametype... Maar ook aan mijn tegenstanders. Ik speel graag met de 870, maar als ik tegen redelijke tegenstanders speel, die met SMGs rondlopen, dan schakel ik over naar een andere uitrusting, want dan leg ik het 9 van de 10 keer af. Ik kom dan gewoon niet dichtbij genoeg. Verder vind ik kniferunner leuk (Dat is pas ECHT overpowered, je vliegt door de map heen en steeds one hit, one kills) maar ik snap dat dat ook best irritant is.

Verder liggen de ARs mij niet, niet in BO2 maar ook niet in BO1, BF3 en MW3. Dus voor mij is het niet gek dat ik graag een SMG meeneem ipv een AR.

Ik denk dat er teveel zeikerds zijn in het spel, en dat wanneer mensen een te moeilijke prooi zijn voor hun favo speelstijl, ze gaan lopen zeuren... Dat mag er van mij best uitgehaald worden. Maar ja, veel succes daarmee!

Ik wil graag alles goud krijgen, en mijn k/d ratio zal me worst wezen... Dus je zal me regelmatig tegen gaan komen als shotgun noob, skilloze spraygunner, irritante kniferunner en oh ja, zelfs als noobtuber.

Bevalt het je niet, pech voor jou! Het is maar een fucking spelletje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
obsidian schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:06:
Wat me opvalt, is dat er net zoveel meningen zijn als spelers... Loop je rond met een shotgun, dan ben je een shotgun noob, loopt je rond met een SMG, dan ben je een skilloze spraygunner, loop je met alleen een mes, ben je een irritante kniferunner...

Dus voor de meerderheid moet je braaf met een AR spelen om niet uitgescholden te worden... Wat zegt dat dan over die mensen?

Ik vind het een geweldig spel, en ik pas mijn uitrusting niet alleen aan aan de map/gametype... Maar ook aan mijn tegenstanders. Ik speel graag met de 870, maar als ik tegen redelijke tegenstanders speel, die met SMGs rondlopen, dan schakel ik over naar een andere uitrusting, want dan leg ik het 9 van de 10 keer af. Ik kom dan gewoon niet dichtbij genoeg. Verder vind ik kniferunner leuk (Dat is pas ECHT overpowered, je vliegt door de map heen en steeds one hit, one kills) maar ik snap dat dat ook best irritant is.

Verder liggen de ARs mij niet, niet in BO2 maar ook niet in BO1, BF3 en MW3. Dus voor mij is het niet gek dat ik graag een SMG meeneem ipv een AR.

Ik denk dat er teveel zeikerds zijn in het spel, en dat wanneer mensen een te moeilijke prooi zijn voor hun favo speelstijl, ze gaan lopen zeuren... Dat mag er van mij best uitgehaald worden. Maar ja, veel succes daarmee!

Ik wil graag alles goud krijgen, en mijn k/d ratio zal me worst wezen... Dus je zal me regelmatig tegen gaan komen als shotgun noob, skilloze spraygunner, irritante kniferunner en oh ja, zelfs als noobtuber.

Bevalt het je niet, pech voor jou! Het is maar een fucking spelletje!!!
de spijker op z'n kop, helemaal mee eens, maar wil benadrukken dat campen dus een no-go is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13tha1pi schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:17:

Jammer genoeg kan ik nog steeds niet 3 man dood krijgen voordat 1 van hen de kans krijgt die zooi te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ameesters schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:14:
[...]

de spijker op z'n kop, helemaal mee eens, maar wil benadrukken dat campen dus een no-go is
Hoe irritant ik campers ook vind, het is een speelstijl. En als iemand dat wil doen prima... Ik schakel dan wel over naar een class met concussion nades, en mijn mooie gouden mes :) Of ik zet een crossbow pijl tussen de ogen, geeft ook een leuk effect :)

Zolang er geen fatsoenlijke dedicated servers zijn, waar regels ingesteld kunnen worden moeten mensen gewoon niet zo zeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

obsidian schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:26:
[...]

Hoe irritant ik campers ook vind, het is een speelstijl. En als iemand dat wil doen prima... Ik schakel dan wel over naar een class met concussion nades, en mijn mooie gouden mes :) Of ik zet een crossbow pijl tussen de ogen, geeft ook een leuk effect :)

Zolang er geen fatsoenlijke dedicated servers zijn, waar regels ingesteld kunnen worden moeten mensen gewoon niet zo zeuren!
Er is een verschil tussen zeuren op het spel en zeuren op de spelers. Ik ga niemand uitschelden om zijn speelstijl, maar dat betekent niet dat ik niet mag vinden dat bepaalde dingen wat getweakt mogen worden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:24:
[...]

Jammer genoeg kan ik nog steeds niet 3 man dood krijgen voordat 1 van hen de kans krijgt die zooi te droppen.
Lijkt me geen reden om de BB's uit het spel te halen hoor :)

Mijn lukt het ook niet om 25 kills te krijgen voor iemand mij afmaakt, zullen we dan maar alle wapens uit het spel halen? Ik vind dat ik recht heb om die medaille te halen, en dat mag best ten koste van de anderen die het spel ook spelen hoor...

Als je zo'n last hebt van betties, ga dan spelen met flak jacket aan, dan ben je er vanaf :) Maar ja, het is jouw keuze om een andere perk te kiezen ipv de jacket... Is dus niet de schuld van het spel, maar een gevolg van jouw keuze... Geweldig is dat he? De vrijheid hebben om keuzes te maken... En tja, dat je dan ook de gevolgen van die keuzes erbij krijgt, dat kan best klote zijn, maar zo is het nou eenmaal :) get used to it, zou ik willen zeggen... Gaat je vast en zeker vaker gebeuren in het leven hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vooral veel lol, speel serieus maar lach net zo hard als het fout gaat.

Heb nu een 2e primary, als 1e een AR en als 2e een smg met laser, werkt prima voor mij.

Soms heb je nadeel van de LAG soms voordeel, campers? maakt niet uit, QS ook niet.

Bouncing Betty's, ik vergeet te bukken, lach mezelf uit, K/D minder dan1, nou en, ik heb lol!
Granaten vergeet ik terug te gooien, sowhat. Het blijft een spel, niets meer niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MicScott schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:29:
[...]

Er is een verschil tussen zeuren op het spel en zeuren op de spelers. Ik ga niemand uitschelden om zijn speelstijl, maar dat betekent niet dat ik niet mag vinden dat bepaalde dingen wat getweakt mogen worden, toch?
Jij mag dat best vinden hoor :) Maar het gaat er meer om waarom je dat vind... Omdat het afwijkt van wat je gewend bent? Of omdat jij graag met een AR speelt en je nu in het nadeel lijkt te zijn? Ik vind het eerder een uitdaging om dit te overwinnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:32:
Het blijft een spel, niets meer niets minder.
Vooral dit lijken steeds meer mensen te vergeten :)

Als je ziet hoe persoonlijk mensen kunnen worden met hun beledigingen als je niet volgens hun regeltjes speelt... Tsss... Waar ik allemaal niet voor uitgemaakt ben, nou ja, lees mijn eerdere posts maar eens :) En nog veel erger ook trouwens, tot doodsverwensingen en erge ziektes aan toe... Alleen maar omdat ze het niet konden winnen van mij. Best triest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.

Wat is nu de makkelijkste / snelste manier om een video te maken en uploaden.
Op dit moment doe ik dit:

1: Speel een potje
2: Start de replay in de theatre
3: Selecteer het stukje welke ik wil uploaden op youtube
4: Sla de film op
5: Bekijk de opgeslagen film nog een keer via Fraps
6: Upload die video op youtube.

Is er eigenlijk een betere manier?
Ik gebruikte de ingame manier om een video te uploaden maar dat coderen van die video duurd makkelijk 15 minuten en dat terwijl het maar een 41 seconden filmpje is.

Of is het filmpje voordat ik hem opneem met Frapsal ergens op mijn computer?
Want dan kan ik die opnemen ipv omslachtig te doen met Fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

obsidian schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:37:
[...]

Jij mag dat best vinden hoor :) Maar het gaat er meer om waarom je dat vind... Omdat het afwijkt van wat je gewend bent?
Nee, omdat je een merkbaar voordeel hebt in core objective games als je met een smg speelt tov álle andere wapens. Je wint in close range tegen bijna alles behalve shotguns en misschien kniferunners op sommige maps. Maar shotguns en knives zijn echt alleen maar goed op de ultrakorte afstand. Op de middellange afstand ben je tegen álle andere primaries in het voordeel. Zonder uitzondering. Op de echt lange afstand (laten we zeggen meer dan de volledige breedte van 'Carrier' heeft een assault rifle een klein beetje voordeel, maar kun je het ook met een SMG nog best vaak winnen. Alleen op de ultralange afstand (de lengte van Carrier) heeft een sniper het voordeel.
Daar komt nog bij dat op veruit de meeste maps er héél weinig plekken zijn waar je vaak op lange tot ultralange afstand in gevecht terechtkomt. Dit alles zorgt ervoor dat je met een knife of een shotgun af en toe een enorm voordeel hebt, en soms ook kansloos bent. Met een assault rifle heb je heel soms een voordeel, maar heel vaak een nadeel. Met een SMG heb je bijna altijd een voordeel.
Over LMG's zal ik het al helemaal niet hebben...
Dat is niet alleen omdat ik dat vind, dat kun je door logisch na te denken zelf ook concluderen, en bovendien wordt het meteen duidelijk zodra je een objective based speltype speelt. Pak er een SMG bij en scores van 40-10 met een hele hoop caps is geen zeldzaamheid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:53:
Ik heb een vraagje.

Wat is nu de makkelijkste / snelste manier om een video te maken en uploaden.
Op dit moment doe ik dit:

1: Speel een potje
2: Start de replay in de theatre
3: Selecteer het stukje welke ik wil uploaden op youtube
4: Sla de film op
5: Bekijk de opgeslagen film nog een keer via Fraps
6: Upload die video op youtube.

Is er eigenlijk een betere manier?
Ik gebruikte de ingame manier om een video te uploaden maar dat coderen van die video duurd makkelijk 15 minuten en dat terwijl het maar een 41 seconden filmpje is.

Of is het filmpje voordat ik hem opneem met Frapsal ergens op mijn computer?
Want dan kan ik die opnemen ipv omslachtig te doen met Fraps.
Skip het hele opnemen met de game zelf. Zelfs als je met de dolly cam aan de slag gaat, hoef je niet eerst zelf een filmpje te maken met de game zelf. Ga gewoon naar het stuk wat je wilt hebben, pauzeer, zet de de opname HUD uit (F4), zet fraps op recorden en unpause (space). Het is vaak aan te raden om eerst snel door het stukje te gaan, terugspoelen en dan pas recorden. Kan framedrops voorkomen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
Ik vind het een fantastisch spel vergeleken met de vorige cod series. Enige punt van kritiek is wat mij betreft de LAG compensation, maar ik zie dat wel vaker langs komen hier op het forum. Hopelijk kunnen ze dat nog wat tweaken.

Wat mij trouwens ook opvalt is dat wanneer je een wat hogere scorestreak haalt iedereen vrijwel gelijk de game uit gaat (xbox). Zijn er meer die daar last van hebben?

Mochten er nog mensen samen willen gamen xbox:fuzion84

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:31:
[...]

Lijkt me geen reden om de BB's uit het spel te halen hoor :)
Maar zonder BB's lukt het wel, en dan boeit het niet of ze smgs, shotguns, rifles of claymores hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 11:49
fuz1on schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:01:
Wat mij trouwens ook opvalt is dat wanneer je een wat hogere scorestreak haalt iedereen vrijwel gelijk de game uit gaat (xbox). Zijn er meer die daar last van hebben?
ja, valt mij ook op (ps3), ik speel vaak domination en hardpoint en in de potjes waarin ik in een team zit die de objectives goed spelen is het vaak zo dat veel spelers in het verliezende team de game verlaten.

Ik heb echt het idee inmiddels dat in deze versie de K/D ratio een beetje te serieus genomen wordt door veel spelers, ik heb nog in geen 1 andere COD zoveel mensen steeds weer de game zien verlaten zodra ze het ook maar een beetje moeilijk krijgen.

Ik verlies ook best vaak, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Ik ben er niet blij mee natuurlijk, maar vaak let ik dan even goed op wat voor strategie die anderen hanteren en vaak zie je dat ze gewoon veel beter georganiseerd spelen dan.

Wat betreft bouncing betty, ik verbaas me erover dat er nog mensen zijn die daar last van hebben, die zijn zo makkelijk te omzeilen via de engineer perk, dat kan gewoon echt geen probleem zijn.

enige waar ik me echt aan irriteer bij die game is dat boot level, ik heb geen idee wat ze gedaan hebben bij treyarch maar van de 10 potjes moet je er toch zeker 6 op die #$%#$% boot doen, daar word ik toch wel enorm zat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
robinez schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:11:
[...]

ja, valt mij ook op (ps3), ik speel vaak domination en hardpoint en in de potjes waarin ik in een team zit die de objectives goed spelen is het vaak zo dat veel spelers in het verliezende team de game verlaten.

Ik heb echt het idee inmiddels dat in deze versie de K/D ratio een beetje te serieus genomen wordt door veel spelers, ik heb nog in geen 1 andere COD zoveel mensen steeds weer de game zien verlaten zodra ze het ook maar een beetje moeilijk krijgen.

Ik verlies ook best vaak, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Ik ben er niet blij mee natuurlijk, maar vaak let ik dan even goed op wat voor strategie die anderen hanteren en vaak zie je dat ze gewoon veel beter georganiseerd spelen dan.

Wat betreft bouncing betty, ik verbaas me erover dat er nog mensen zijn die daar last van hebben, die zijn zo makkelijk te omzeilen via de engineer perk, dat kan gewoon echt geen probleem zijn.

enige waar ik me echt aan irriteer bij die game is dat boot level, ik heb geen idee wat ze gedaan hebben bij treyarch maar van de 10 potjes moet je er toch zeker 6 op die #$%#$% boot doen, daar word ik toch wel enorm zat van.
haha zeker waar!

Wij zitten met vrienden weleens in 1 potje tegen compleet 4 nieuwe teams te spelen, gaat nergens over.
Hij vult ze overigens wel lekker snel blijkt hieruit :)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Op het moment dat mensen leaven word dat vaak niet goed of pas veel later door het balance systeem verwerkt. Dat is mijn grootste ergernis. Als je al verlies (wat meestal het geval is waardoor mensen leaven) en je speelt dan de rest van de match in de minderheid (bv 6vs4), lukt het natuurlijk helemaal niet meer om te winnen. Meestal verpruts je dan kansloos je eigen KD totdat de game voorbij is. :s

Ik vind dat ze dat echt snel moeten patchen! [pc]

edit: ik begrijp uit bovenstaande post dat dit op de xbox dus niet het geval is?

[ Voor 8% gewijzigd door wolverine3141 op 26-11-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

MicScott schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:54:
[...]

Nee, omdat je een merkbaar voordeel hebt in core objective games als je met een smg speelt tov álle andere wapens. Je wint in close range tegen bijna alles behalve shotguns en misschien kniferunners op sommige maps. Maar shotguns en knives zijn echt alleen maar goed op de ultrakorte afstand. Op de middellange afstand ben je tegen álle andere primaries in het voordeel. Zonder uitzondering. Op de echt lange afstand (laten we zeggen meer dan de volledige breedte van 'Carrier' heeft een assault rifle een klein beetje voordeel, maar kun je het ook met een SMG nog best vaak winnen. Alleen op de ultralange afstand (de lengte van Carrier) heeft een sniper het voordeel.
Daar komt nog bij dat op veruit de meeste maps er héél weinig plekken zijn waar je vaak op lange tot ultralange afstand in gevecht terechtkomt. Dit alles zorgt ervoor dat je met een knife of een shotgun af en toe een enorm voordeel hebt, en soms ook kansloos bent. Met een assault rifle heb je heel soms een voordeel, maar heel vaak een nadeel. Met een SMG heb je bijna altijd een voordeel.
Over LMG's zal ik het al helemaal niet hebben...
Dat is niet alleen omdat ik dat vind, dat kun je door logisch na te denken zelf ook concluderen, en bovendien wordt het meteen duidelijk zodra je een objective based speltype speelt. Pak er een SMG bij en scores van 40-10 met een hele hoop caps is geen zeldzaamheid meer.
Maar wat is dan precies het probleem? Als je zelf ook weet dat je in het voordeel bent met een SMG, waarom wil je dan dat de SMGs aangepast worden zodat je weer met een AR kan spelen? Pak ook een SMG en dan komt het weer op skills aan :) Probleem opgelost... :)

Het is geen regel hoor dat je met een AR altijd het voordeel moet hebben in een FPS :) Ook al lijken mensen dat wel te denken als ik al het commentaar zo lees... Juist spellen waar het tempo zo hoog ligt, en bijna alle gevechten close combat zijn, als in de CoD reeks zou ik JUIST de SMG aan de top verwachten... In het echt kan je met een SMG ook sneller rennen, kan je met een SMG ook sneller richten, richt je met een SMG (door de hogere rpm) ook meer schade aan, helpt een laser ook bij hipfire...

Dus wat klopt er aan BO2 niet dan? Behalve dan dat iedereen lijkt te vinden dat je met een AR het overwicht zou moeten hebben...

Zoals ik al zei, ZO goed is de SMG echt niet op de lange afstand hoor. Het kost best moeite om die laser op dezelfde plek te houden bij hipfire. Ja, je hebt misschien MAAR 3 hitmarkers nodig bij een SMG, maar het kost wel effe wat meer moeite om die drie te krijgen.

Ik denk dat veel van de argumenten die aangevoerd worden sterk overdreven zijn. En ja, close combat heerst de SMG, maar dat is IRL niet anders! Dus wat mij betreft klopt BO2 gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:02:
[...]

Maar zonder BB's lukt het wel, en dan boeit het niet of ze smgs, shotguns, rifles of claymores hebben.
Met lukt het ook prima, omdat, zoals ook al aangegeven, je prima opties hebt om geen last te hebben van betties. Maar het gaat om keuzes, kies je voor flak jacket, dan zal je andere dingen moeten laten liggen. Zoals het altijd met keuzes is... Als ik ghost wil, kan ik niet ook lightweight kiezen, of ik moet weer een wildcard inzetten, maar dat gaat weer ten koste van attachments.

Keuzes, keuzes, keuzes... :)

En JUIST het moeten maken van keuzes maken BO2 voor mij zo'n geweldig spel!

[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 26-11-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

obsidian schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:19:
[...]

Maar wat is dan precies het probleem? Als je zelf ook weet dat je in het voordeel bent met een SMG, waarom wil je dan dat de SMGs aangepast worden zodat je weer met een AR kan spelen? Pak ook een SMG en dan komt het weer op skills aan :) Probleem opgelost... :)
Het "probleem" is dat je de illusie krijgt dat je een keuze kunt maken tussen een aantal types primaries, terwijl in werkelijkheid sommige van die types er eigenlijk voor piet snot bij staan. Het spel is heel erg gemaakt om zelf je eigen combinaties te maken en dus te kunnen spelen op een manier die voor jou goed werkt.
Op dit moment werkt dit systeem niet optimaal omdat sommige keuzes véél beter zijn dan andere keuzes.
Dat vind ik jammer, en het zou leuk zijn als dat een beetje getweakt zou worden zodat je, zoals het spel ontworpen is, wat meer keuzevrijheid krijgt in je speelstijl.
Ik neem nu ook meestal SMG's, dus ik vermaak me prima met het spel, begrijp me niet verkeerd, maar het zou dus zoals gezegd leuk zijn als je wat meer keuzevrijheid had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:02:
[...]

Is nog steeds geen reden om BB's eruit te halen. Je kan niet alles waardoor jij doodgaat verbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Ricloo86 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:14:
[...]

haha zeker waar!

Wij zitten met vrienden weleens in 1 potje tegen compleet 4 nieuwe teams te spelen, gaat nergens over.
Hij vult ze overigens wel lekker snel blijkt hieruit :)
nou soms vult die ze ook niet, zit je met een volle kamer tegen 0 mensen bij de tegenstanders objectives te spelen. Nou detecteert die dat wel na een minuut of zo en wordt de game afgebroken met een win, maar leuk is anders :D

lijkt me simpel op te lossen overigens, gewoon de mensen die in objectives mode via het menu in een verliezend team de game willen verlaten een cooldown van 15 minuten geven, dus na 15 minuten kunnen ze weer een nieuwe game opstarten. Als mensen dan stoppen omdat ze weg moeten of moeten eten of geen zin meer hebben is dat geen probleem. Voor de 'KD quiters' is het dan vervelend omdat ze niet direct weer kunnen gamen. Voor de mensen die hun console gewoon rebooten is het ook lastig, want dan kunnen ze wel direct weer gamen maar het duurt best lang voordat je weer in mp mode zit.

Bij Team Deathmatch en Free for all hoeven ze wat mij betreft niks aan te passen, daar maakt het toch geen donder uit of mensen eruitstappen of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
robinez schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:28:
[...]

nou soms vult die ze ook niet, zit je met een volle kamer tegen 0 mensen bij de tegenstanders objectives te spelen. Nou detecteert die dat wel na een minuut of zo en wordt de game afgebroken met een win, maar leuk is anders :D

lijkt me simpel op te lossen overigens, gewoon de mensen die in objectives mode via het menu in een verliezend team de game willen verlaten een cooldown van 15 minuten geven, dus na 15 minuten kunnen ze weer een nieuwe game opstarten. Als mensen dan stoppen omdat ze weg moeten of moeten eten of geen zin meer hebben is dat geen probleem. Voor de 'KD quiters' is het dan vervelend omdat ze niet direct weer kunnen gamen. Voor de mensen die hun console gewoon rebooten is het ook lastig, want dan kunnen ze wel direct weer gamen maar het duurt best lang voordat je weer in mp mode zit.

Bij Team Deathmatch en Free for all hoeven ze wat mij betreft niks aan te passen, daar maakt het toch geen donder uit of mensen eruitstappen of niet. :)
Wij zitten als team ook weleens te klote hoor , met CTF de laatste flag nog niet capturen tot iedereen ze scorestreaks heeft gebruikt etc...is redelijk frustrerend voor de tegenstander.
Zou er zelf niet uitgaan maar snap het wel.

Ja en dan is er een avondje een minder lekkere verbinding en zit je om de haverklap 15 te wachten omdat het systeem denkt dat ik een slechte verliezer ben haha lijkt me ook niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 10:57
MicScott schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:26:
[...]

Het "probleem" is dat je de illusie krijgt dat je een keuze kunt maken tussen een aantal types primaries, terwijl in werkelijkheid sommige van die types er eigenlijk voor piet snot bij staan. Het spel is heel erg gemaakt om zelf je eigen combinaties te maken en dus te kunnen spelen op een manier die voor jou goed werkt.
Op dit moment werkt dit systeem niet optimaal omdat sommige keuzes véél beter zijn dan andere keuzes.
Dat vind ik jammer, en het zou leuk zijn als dat een beetje getweakt zou worden zodat je, zoals het spel ontworpen is, wat meer keuzevrijheid krijgt in je speelstijl.
Ik neem nu ook meestal SMG's, dus ik vermaak me prima met het spel, begrijp me niet verkeerd, maar het zou dus zoals gezegd leuk zijn als je wat meer keuzevrijheid had.
Zelf vind ik het leuk om met wapens af te wisselen. Tuurlijk zijn er maps en situaties waarin bepaalde wapens een betere optie zijn. Maar over het algemeen kom je nu meestal op een SMG uit. Als ik een AR pak en iemand tegen kom met een SMG, dan ben ik meestal diegene die het loodje legt. En dan ben ik niet de meest onervaren speler (wel nog nieuw met BO2). Ergens vind ik dit wel jammer aangezien je een heel scala aan wapens hebt. Maar afwisselen zorgt er meestal voor dat je snel weer terug switcht aangezien het verschil gewoon erg groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
robinez schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:28:
[...]

En wat als ik nou met vrienden ga spelen die net online komen?
Ik snap je punt maar je kan niet mensen gaan temp bannen omdat ze 1 of 2 keer leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
TheN1ckname schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:32:
[...]

En wat als ik nou met vrienden ga spelen die net online komen?
Ik snap je punt maar je kan niet mensen gaan temp bannen omdat ze 1 of 2 keer leaven.
Wachten op elkaar tot de potjes afgelopen zijn en samen nieuwe opstarten.
Er gaat nooit iemand uit een potje bij ons , dan wachten we wel even en ga je je class maar aanpassen.
Of je emblem mooi maken ofzo hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Ricloo86 schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:31:
[...]

Wij zitten als team ook weleens te klote hoor , met CTF de laatste flag nog niet capturen tot iedereen ze scorestreaks heeft gebruikt etc...is redelijk frustrerend voor de tegenstander.
Zou er zelf niet uitgaan maar snap het wel.

Ja en dan is er een avondje een minder lekkere verbinding en zit je om de haverklap 15 te wachten omdat het systeem denkt dat ik een slechte verliezer ben haha lijkt me ook niet de bedoeling.
bij connection lost zou dat niet mogen gebeuren natuurlijk, alleen als je zelf via het menu quit.

Maar goed, je hebt een punt, als je in een lag game terecht komt is het inderdaad ellendig dat je niet kan weggaan omdat je anders 15 minuten cooldown krijgt. Maar ja, zoals het nu is, is het ook bijna niet speelbaar meer online. Het is echt een structureel probleem geworden in objective mode.

Maar ja, de oplossing zal inderdaad wel niet zo simpel zijn, anders hadden ze dat wel gedaan hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Laatst online: 28-07-2022
Het scheelt al een hoop als ze dezelfde temporary bans toepassen zoals in league play.

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
robinez schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:35:
[...]

bij connection lost zou dat niet mogen gebeuren natuurlijk, alleen als je zelf via het menu quit.

Maar goed, je hebt een punt, als je in een lag game terecht komt is het inderdaad ellendig dat je niet kan weggaan omdat je anders 15 minuten cooldown krijgt. Maar ja, zoals het nu is, is het ook bijna niet speelbaar meer online. Het is echt een structureel probleem geworden in objective mode.

Maar ja, de oplossing zal inderdaad wel niet zo simpel zijn, anders hadden ze dat wel gedaan hehehe.
Heb er eigenlijk weinig last van!

Als mensen leaven vult hij vrij snel de game weer.
heb nog geen 1x meegemaakt dat we een potje wonnen omdat er geen tegenstander is. (was bij blops 1 wel anders, mw3 ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheN1ckname schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:26:
[...]

Is nog steeds geen reden om BB's eruit te halen. Je kan niet alles waardoor jij doodgaat verbieden...
Daar vraag ik toch ook niet om? Ik heb het net eens met opzet getest. Zie een BB liggen en loop er naar toe om op te ducken zodra ik het geluid hoor. Dat werkt gewoon niet goed op de meeste servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:39:
[...]

Daar vraag ik toch ook niet om? Ik heb het net eens met opzet getest. Zie een BB liggen en loop er naar toe om op te ducken zodra ik het geluid hoor. Dat werkt gewoon niet goed op de meeste servers.
Gebruik je toch flak jacket? Of engineer?
Engineer zal niet hebben tegen panic drops. Maar als dat het enige is waar je dood door gaat zal ik me geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
[...]

gewoon engineer perk gebruiken, dan vertraagt de explosie, heb je tijd zat om te ducken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Timmetjuhs schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:31:
[...]

Zelf vind ik het leuk om met wapens af te wisselen. Tuurlijk zijn er maps en situaties waarin bepaalde wapens een betere optie zijn. Maar over het algemeen kom je nu meestal op een SMG uit. Als ik een AR pak en iemand tegen kom met een SMG, dan ben ik meestal diegene die het loodje legt. En dan ben ik niet de meest onervaren speler (wel nog nieuw met BO2). Ergens vind ik dit wel jammer aangezien je een heel scala aan wapens hebt. Maar afwisselen zorgt er meestal voor dat je snel weer terug switcht aangezien het verschil gewoon erg groot is.
Ikzelf heb andere ervaringen hoor :) Als lag compensation geen roet in het eten strooit leg ik het met mijn SMG vaak genoeg af tegen een AR (AN-94 bijv, of FAL met select fire?), gewoon omdat ik 4 hits nodig heb, en met een AR je er maar 2 nodig hebt.

En dat killen op grote afstand met een SMG valt ook wel mee hoor, zeker met hipfire lukt het maar zelden om iemand met een AR te snel af te zijn. Bij Turbine bijvoorbeeld hoef ik niet te proberen om vanaf een van de kliffen op iemand te gaan schieten die op de turbine staat, gegarandeerd dat ik het afleg tegen iemand met een AR die in ADS op mij schiet.

Zoals ik al zei, ik denk dat een gedeelte echt overdreven word om zo het voordeel van een SMG groter te maken. Op afstand leg ik het vaak af tegen een AR en ook tegen een LMG. En op korte afstand leg ik het vaak af met mijn SMG tegen een shotgun. Dus zo groot is die onbalans helemaal niet.

Als het inderdaad zo zou zijn zoals jullie zeggen, dat 9 van de 10 mensen met een SMG rondloopt, en je daardoor geen kans maakt met andere wapens, waarom heb ik dan wel mijn 870 en mijn combat knife op goud? Dat zou dan zo goed als onmogelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinez schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:43:
[...]

gewoon engineer perk gebruiken, dan vertraagt de explosie, heb je tijd zat om te ducken.
Zou toch niet nodig moeten zijn als je insta-ducked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:46:
[...]

Zou toch niet nodig moeten zijn als je insta-ducked?
Ik heb vaak zat dat mensen mijn Betty wel ontwijken, dus misschien ligt het wel aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[...]

Nee, maar volgens mij vraag je er wel om om het spel aan te passen zodat jij met jouw favo samenstelling het voordeel hebt. Maar zo werkt het dus niet. Het feit dat je flak jacket en/of engineer kan gebruiken lijk je gewoon te negeren. Dus opties genoeg om geen last te hebben van betties, maar dat wil je niet, die keuze maak jij dus, dus dan moet je ook niet zeuren... Maar dat is mijn mening :)

Overigens kan je met lightweight en die andere perk om langer te kunnen rennen gewoon voorbij rennen aan betties zonder er door dood te gaan. En het zal vast aan mij liggen, maar ik heb nog NOOIT iemand in paniek een betty zien gooien. Dus de kans dat het mij 3 keer achter elkaar zou gebeuren lijkt me dan ook wel HEEL klein.

[ Voor 18% gewijzigd door mvds op 26-11-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheN1ckname schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:47:
[...]

Ik heb vaak zat dat mensen mijn Betty wel ontwijken, dus misschien ligt het wel aan jou.
Emphasis on "insta".

Het zal de lag wel zijn, aangezien treyarch alles on de 120ms 4xgroen vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:53:
[...]

Emphasis on "insta".

Yep, ligt vast aan Treyarch dat jij weigert om flak jacket te gebruiken, en op een betty afloopt ipv hem kapot te schieten als je hem ziet liggen met engineer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:53:
[...]

Emphasis on "insta".

Ik kan ook wel instant zeggen, betekend niet dat het instant is. Maar als jij weigert je aan te passen. Verwacht dan ook niet dat Treyarch het spel aan past omdat iets jou niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gizz schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:23:
[...]

Ok, toch maar eens mijn ping in de gaten gehouden. Even doorlopend tweakers.net pingen ;)
In lobby:
code:
1
2
3
4
5
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=9ms TTL=58

Map laden + stukje spelen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=32ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=423ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=10ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=307ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=327ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=318ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=243ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=194ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=177ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=162ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=189ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=284ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=1044ms TTL=58
Request timed out.
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=157ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=235ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=294ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=198ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=108ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=186ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=775ms TTL=58

Escape -> leave game (of iets dergelijks)
code:
1
2
3
4
5
6
7
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=42ms TTL=58
Reply from 213.239.154.20: bytes=32 time=8ms TTL=58

Ehm... hoeveel bandbreedte heeft dit spel nodig?? Ik zit op een 10/1 verbinding die verder helemaal niks te doen heeft. Was ik hier dan toch stiekem host ipv dat ik op een dedicated server zat?
Heb je een router met QoS? Want dan is het helemaal niet gek dat je spel voorrang krijgt over wat ping opdrachtjes :) Staat je ping opdracht op dezelfde priority als het spel? Denk het niet, aangezien de meeste spellen je CPU claimen en daardoor automatisch alles wat op de achtergrond draait vertraagd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheN1ckname schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:55:
[...]

Ik kan ook wel instant zeggen, betekend niet dat het instant is. Maar als jij weigert je aan te passen. Verwacht dan ook niet dat Treyarch het spel aan past omdat iets jou niet bevalt.
Okay, laat ik heb in Jip en Janneke taal even uitleggen.

De counter, dat betekend een manier om iets tegen te gaan, is prone of ducken. Dat is bekend.
Ik prone of duck zodra ik het geluid hoor. Ik heb een normale reactie snelheid 150-250ms. Dat is te traag. Ding doet boem terwijl ik zo snel als ik kan op de knopjes druk.

Dat je met engineer je het ding ziet liggen of je minder damage krijgt door flak jacket doet niet af van het feit dat het niet altijd mogelijk is om daadwerkelijk op tijd te ducken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:02:
[...]

De counter, dat betekend een manier om iets tegen te gaan, is prone of ducken. Dat is bekend.
Ik prone of duck zodra ik het geluid hoor. Ik heb een normale reactie snelheid 150-250ms. Dat is te traag. Ding doet boem terwijl ik zo snel als ik kan op de knopjes druk.

Dat je met engineer je het ding ziet liggen of je minder damage krijgt door flak jacket doet niet af van het feit dat het niet altijd mogelijk is om daadwerkelijk op tijd te ducken.
Behalve crouchen of prone gaan heb je dus nog twee counters, Flak Jacket en Engineer wees dan niet zo eigenwijs om 2/3 van de counters te weigeren terwijl er één dus bij jou niet fatsoenlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:53
[...]

Dan ben je dus toch niet snel genoeg blijkbaar en is je reactie misschien niet zo normaal als je zelf denkt :P 8)7 Vind het een beetje gek dat je je er druk om maakt omdat je het zoals al gezegd kunt oplossen met een extra perk. Maargoed zo denk ik er dan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swaxie schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:06:
[...]

Dan ben je dus toch niet snel genoeg blijkbaar en is je reactie misschien niet zo normaal als je zelf denkt :P 8)7 Vind het een beetje gek dat je je er druk om maakt omdat je het zoals al gezegd kunt oplossen met een extra perk. Maargoed zo denk ik er dan over.
http://hypertextbook.com/facts/2006/reactiontime.shtml

Dus in plaats van te patchen moeten we allemaal maar een perk nemen omdat een kapotte game mechanic te counteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:09:
[...]

http://hypertextbook.com/facts/2006/reactiontime.shtml

Dus in plaats van te patchen moeten we allemaal maar een perk nemen omdat een kapotte game mechanic te counteren?
Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
[...]

ik vermoed dat je dit overkomt als je rennend richting een bouncing betty gaat. Dan heb je inderdaad de tijd niet om dat te doen, ook niet via dolphin dive aangezien je dan inflight alsnog doodgaat. Als je langzaam richting de betty loopt (moet je hem wel zien dus vooraf) dan heb je tijd om te ducken.

Maar goed, ik snap ook niet waarom je niet gewoon die engineer perk toekent, iedereen gooit inmiddels de betty, C5 of andere explosives neer. Waarom zou je dan niet gewoon die perk gebruiken zodat je er geen last meer van hebt. Als je dan perse een andere perk 2 wilt gebruiken zet je daar toch gewoon een wildcard voor in? dan heb je 2 keer een perk 2.

Die 10 / 10 opzet werkt gewoon lekker, zo heb ik verschillende setups voor verschillende gametypes. Bijvoorbeeld voor domination gebruik ik flack jacket, smoke grenade, engineer en hard hat. Natuurlijk heb ik dan geen plaats meer voor een secondary gun, maar zo'n gemis kan ik dan weer prima oplossen met de hardhat. Kijk gewoon wat de beste combinatie is voor je speelstijl en de mode die je speelt. Praktisch voor elke situatie is er wel een setup te maken die werkt voor je eigen speelstijl (zelfs tegen die ghosts wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinez schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:14:
[...]

ik vermoed dat je dit overkomt als je rennend richting een bouncing betty gaat. Dan heb je inderdaad de tijd niet om dat te doen, ook niet via dolphin dive aangezien je dan inflight alsnog doodgaat. Als je langzaam richting de betty loopt (moet je hem wel zien dus vooraf) dan heb je tijd om te ducken.

Maar goed, ik snap ook niet waarom je niet gewoon die engineer perk toekent, iedereen gooit inmiddels de betty, C5 of andere explosives neer. Waarom zou je dan niet gewoon die perk gebruiken zodat je er geen last meer van hebt. Als je dan perse een andere perk 2 wilt gebruiken zet je daar toch gewoon een wildcard voor in? dan heb je 2 keer een perk 2.

Die 10 / 10 opzet werkt gewoon lekker, zo heb ik verschillende setups voor verschillende gametypes. Bijvoorbeeld voor domination gebruik ik flack jacket, smoke grenade, engineer en hard hat. Natuurlijk heb ik dan geen plaats meer voor een secondary gun, maar zo'n gemis kan ik dan weer prima oplossen met de hardhat. Kijk gewoon wat de beste combinatie is voor je speelstijl en de mode die je speelt. Praktisch voor elke situatie is er wel een setup te maken die werkt voor je eigen speelstijl (zelfs tegen die ghosts wel).
Omdat je ook een tactical mask en extreme conditioning nodig hebt.
Ah, dus ook alle SMG whiners moeten zelf ook maar met een SMG gaan spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:16:
[...]

dat is inderdaad ook handig, maar dat is juist het mooie van die 10/10 setups, je moet keuzes maken, in dit geval zul je inderdaad last hebben van BB's.

Is een keuze, maar alle benefits die je aanstaan in 1 setup zou je nogal overpowered maken natuurlijk, dus persoonlijk vind ik dit wel een goede gamemechanic.

Er is dus een oplossing voor, maar je wilt je eigen perks daar niet voor opgeven (wat ik best snap), maar dan moet je je speelstijl aanpassen naar je eigen perk setup, dus niet meer blind gaan rondrennen en goed letten op BB's.

Ik zou zelf liever de engineer perk toekennen dan de tactical mask overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
obsidian schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:59:
[...]

Heb je een router met QoS? Want dan is het helemaal niet gek dat je spel voorrang krijgt over wat ping opdrachtjes :) Staat je ping opdracht op dezelfde priority als het spel? Denk het niet, aangezien de meeste spellen je CPU claimen en daardoor automatisch alles wat op de achtergrond draait vertraagd word.
Waar het om gaat is dat je ping eigenlijk helemaal niet zo hoog mag zijn, ook al krijgt de game voorrang. Misschien dat ie host is en daarom wat meer verzend, maar dan nog is het gewoon erg opvallend.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinez schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:21:
[...]

dat is inderdaad ook handig, maar dat is juist het mooie van die 10/10 setups, je moet keuzes maken, in dit geval zul je inderdaad last hebben van BB's.

Is een keuze, maar alle benefits die je aanstaan in 1 setup zou je nogal overpowered maken natuurlijk, dus persoonlijk vind ik dit wel een goede gamemechanic.

Er is dus een oplossing voor, maar je wilt je eigen perks daar niet voor opgeven (wat ik best snap), maar dan moet je je speelstijl aanpassen naar je eigen perk setup, dus niet meer blind gaan rondrennen en goed letten op BB's.

Ik zou zelf liever de engineer perk toekennen dan de tactical mask overigens.
Ik besluit al om geen tacticals, geen lethals en geen secondary te dragen. Is dat nog niet genoeg downsides? Daarnaast is tactical een must tegen al die stuns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:52
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:16:
[...]

[...]

Ah, dus ook alle SMG whiners moeten zelf ook maar met een SMG gaan spelen?
Zijn er nog mensen die met wat anders spelen dan? :9
Kreeg gister ook al te horen dat een shotgun (ik gebruik de eerste) een noobwapen is.. zometeen mag je nergens meer mee spelen...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

schaapiej schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:25:
[...]

Zijn er nog mensen die met wat anders spelen dan? :9
Kreeg gister ook al te horen dat een shotgun (ik gebruik de eerste) een noobwapen is.. zometeen mag je nergens meer mee spelen...
Ik vind alle air strike type rewards ook best wel noobish! Op alle kleine mappen kan je soms amper spawnen zonder gekilled te worden door weer een airstrike. Echt ZO irri! Mogen ze eruit halen van mij!

Weet je wat, gewoon alleen een stapeltje elastiekjes in het middel van de map, met wat paperclips, lucifers en een rol ductape zodat je eerst zelf je kruisboog moet bouwen voor je kan killen :P MacGyver FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
obsidian schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:49:
[...]

Ik vind alle air strike type rewards ook best wel noobish! Op alle kleine mappen kan je soms amper spawnen zonder gekilled te worden door weer een airstrike. Echt ZO irri! Mogen ze eruit halen van mij!

Weet je wat, gewoon alleen een stapeltje elastiekjes in het middel van de map, met wat paperclips, lucifers en een rol ductape zodat je eerst zelf je kruisboog moet bouwen voor je kan killen :P MacGyver FTW!
wat denk je van ieder onderdeel verdeeld over de map en dan moet je die zoeken en je kan zonder crossbow alleen met je handenkillen, geen knife ofzo alleen je handen en je moet 3 keer slaan ofzo. dat lijkt me vet en dan moeten die onderdelen ook echt at random in de map komen te liggen en moeilijk te vinden zijn en moet de speelstijl ffa zijn

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Martin0 schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:01:
[...]

wat denk je van ieder onderdeel verdeeld over de map en dan moet je die zoeken en je kan zonder crossbow alleen met je handenkillen, geen knife ofzo alleen je handen en je moet 3 keer slaan ofzo. dat lijkt me vet en dan moeten die onderdelen ook echt at random in de map komen te liggen en moeilijk te vinden zijn en moet de speelstijl ffa zijn
Beetje DayZ achtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
zou het wel een leuke gamemode worden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-10 13:29
Wat me opvalt is dat er geen sneeuwmappen meer zijn, of is dat al ergens gezegd? Vond dat altijd wel leuk in BO :)

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerbenKwakkel schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:24:
Wat me opvalt is dat er geen sneeuwmappen meer zijn, of is dat al ergens gezegd? Vond dat altijd wel leuk in BO :)
Er zal vast en zeker wel wat sneeuw worden toegevoegd in één van de hondermiljoenmiljard DLC mappen die komend jaar uit zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Helaas kost dat weer geld... net of ze al niet genoeg verdienen aan alleen de game zelf en die nuketown map wat weer meer geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
GerbenKwakkel schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:28:
Helaas kost dat weer geld... net of ze al niet genoeg verdienen aan alleen de game zelf en die nuketown map wat weer meer geld kost.
Dat is dus precies de reden waarom ik die niet gekocht heb. trouwens als ik wil nuketown start ik BO1 wel op.
trouwens de map met dat 'Jacht' is toch enigszins vergelijkbaar!! net zo hectisch?!

10 euro extra voor 'een' map (een bestaande map) ik kijk écht niet op nun n€uro, maar dat sloeg alles! IMO

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
wat mij zojuist opviel...
er was 1 iemand in mijn potje met een rode verbinding status, ik heb net een nieuwe muis gehaald, dus ik ging een rondje met een mes rennen..

er was 1 dude, die mij constant afknalde.. ik kon IEDEREEN knifen.. behalve hem.. elke keer was hij sneller..
kijk ik op de killcam (normaal skip ik die), blijkt dat hij ELKE keer gewoon een halve seconden voorloopt.. bekende lag conpensation denk ik..

man o man, wat een ellende was dat zeg.. hij ging er ook af met 60 - 4 ofzo...

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
rffnsqued schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:42:
[...]

Dat is dus precies de reden waarom ik die niet gekocht heb. trouwens als ik wil nuketown start ik BO1 wel op.
trouwens de map met dat 'Jacht' is toch enigszins vergelijkbaar!! net zo hectisch?!

10 euro extra voor 'een' map (een bestaande map) ik kijk écht niet op nun n€uro, maar dat sloeg alles! IMO
Voor de map in multiplayer en in zombie modus. Dus om te zeggen 1 map is niet helemaal eerlijk. Dit staat trouwens los ervan of ik het ook te duur vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ja 'Hijacked' is een leuke map vind ik, gewoon lekker rushen en lekker fanatiek en snel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
rffnsqued schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:42:
[...]

Nuketown verwachte ik iets nieuws, maar dit is gewoon een lelijkere versie van de BO1 map. Ik bedoel, kom op, een jaren 50 stad afbeelden alsof het 2035(bij benadering) ziet er gewoon niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Sharkware schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:45:
[...]

Voor de map in multiplayer en in zombie modus. Dus om te zeggen 1 map is niet helemaal eerlijk. Dit staat trouwens los ervan of ik het ook te duur vind.
HAHAHA; Oooooh ook in Zombie......... als ik dat had geweten ;)

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 09:42
Wat gaat dit topic toch snel...

Maargoed, ik vermaak me nog steeds heel erg met Black ops 2! Hoop stiekem nog dat SMG's naar beneden worden getrapt of de AR's wat worden gebuffed.

Ook wat ik mis is wat grotere maps. Ik heb nooit Black ops 1 gespeeld maar MW2 had bijvoorbeeld een map op een soort construction site die erg leuk was. Maar COD kennede, komen er nog wat map packs. Dus blijven hopen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

R0y. schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:13:
Wat gaat dit topic toch snel...

Maargoed, ik vermaak me nog steeds heel erg met Black ops 2! Hoop stiekem nog dat SMG's naar beneden worden getrapt of de AR's wat worden gebuffed.

Ook wat ik mis is wat grotere maps. Ik heb nooit Black ops 1 gespeeld maar MW2 had bijvoorbeeld een map op een soort construction site die erg leuk was. Maar COD kennede, komen er nog wat map packs. Dus blijven hopen! _/-\o_
Quarry:
Afbeeldingslocatie: http://spilleman.net/gathering/mw1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://spilleman.net/gathering/mw2.jpg

Daar kon je alle kanten mee op, soms zelfs de goede. oOo

[ Voor 17% gewijzigd door MegaTronics op 26-11-2012 18:54 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Plaatje werkt niet..... BTW ik hoop wel dat ze met wat grotere maps komen in DLC's, een beetje MW2 en BO1 stijl.

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze alles eruit halen wat de mensen hier irritant vinden blijft er geen game over :+.

"Smg's mogen eruit."
"Airstrike's mogen eruit."
"Knife's mogen eruit."

Misschien moeten ze eens kijken naar CS:GO? :P
Lijkt me een veel betere game voor hun volgens mij.
Pagina: 1 ... 33 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.