Ik hoor eigenlijk weinig over de singleplayer... iemand meningen zonder alles te spoilen? Ik snap er nog niet veel van, na elke missie staat het resultaat van de missie, dat klinkt alsof je elke missie op verschillende manieren kan afsluiten? Dat klonk eerst leuk maar nu ik het aan het spelen ben valt het me tegen. Hoe vaak denken ze dat ik de SP opnieuw ga spelen om alles te zien, 38 keer? Na een keer ben ik het wel een tijdje zat, misschien later nog een tweede keer maar ik ga echt niet super vaak alle missies opnieuw doen om te kijken wat er allemaal kan gebeuren, maar ik wil het toch weten... Sommige dingen lijken ook super bepalend te zijn voor de rest van het verhaal, dan lijken er dus echt heel erg veel verhalen mogelijk te zijn?! Allemaal leuk en aardig maar ik vind het een beetje overweldigend overkomen zoveel mogelijkheden... Of valt het allemaal uiteindelijk wel mee? (Geen spoilers aub
)
Verwijderd
Keuzes maken is vanaf missie 6 (hoewel er 1 ding is in missie 3). Je kan dus missies 6-9 opnieuw doen om alles anders te maken. Ik heb het ook nog niet op kunnen brengen. En alle challenges halen is ook veel werk.
Bedoel je in missie 3 dat met die gevangen genomen gast? Waar je de keuze hebt om het dood te schieten of niet? Als het goed maakt het niet uit, want ik heb hem dood geschoten en mn broer heeft hem niet dood geschoten. Hij gaat uiteindelijk bij allebij de acties dood.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:33:
Keuzes maken is vanaf missie 6 (hoewel er 1 ding is in missie 3). Je kan dus missies 6-9 opnieuw doen om alles anders te maken. Ik heb het ook nog niet op kunnen brengen. En alle challenges halen is ook veel werk.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Wie heeft er ook zo'n last van de spawns? Speelde net HQ en ze spawnen letterlijk achter me. De hele map is vrij, nee hoor ze spawnen dan naast je of achter je. Heel irritant. Ik heb vonderhaar al enkele tweets gestuurd met het probleem. Hopelijk doen ze er iets aan.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
Als hij te snel dood gaat hoor je iets niet waardoor een optie later in het spel wegvalt.PM_Petrol schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:51:
[...]
Bedoel je in missie 3 dat met die gevangen genomen gast? Waar je de keuze hebt om het dood te schieten of niet? Als het goed maakt het niet uit, want ik heb hem dood geschoten en mn broer heeft hem niet dood geschoten. Hij gaat uiteindelijk bij allebij de acties dood.
vonderhaar gaat terug tweeten dat er semi-vaste spawns per team zijn in HQ.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 16:05 ]
Altijd leuk hoe SMG sproei-koningen mij een noob noemen omdat ik 870 gebruik.
Alsof een SMG skillful is
Alsof een SMG skillful is
Oke.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:03:
[...]
Als hij te snel dood gaat hoor je iets niet waardoor een optie later in het spel wegvalt.
vonderhaar gaat terug tweeten dat er semi-vaste spawns per team zijn in HQ.
Dan ga ik wel lekker TDM doen. Geen objectives dus dan heb je dat als het goed is niet.
Ze willen een balans hebben tussen snel in de actie zitten en niet meteen neergeknald worden als je spawned (je zou niet binnen 3 seconden een tegenstander moeten zien). Op dit moment is dat er nog niet. En zonder grote spawn area's zoals in BO1 wordt dat voor sommige gamemodes nog lastig.PM_Petrol schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:54:
Wie heeft er ook zo'n last van de spawns? Speelde net HQ en ze spawnen letterlijk achter me. De hele map is vrij, nee hoor ze spawnen dan naast je of achter je. Heel irritant. Ik heb vonderhaar al enkele tweets gestuurd met het probleem. Hopelijk doen ze er iets aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 24-11-2012 18:08 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Nee dat is er nu nog niet nee. De ene keer zie je helemaal niemand en loop je maar rondjes. En dan spawnen ze direct achter je. Is volgens ook niet de 1e keer. MW3 heeft het nog steeds.Gundogan schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:07:
[...]
Ze willen een balans hebben tussen snel in de actie zitten en niet meteen neergeknald worden als je spawned (je zou niet binnen 3 seconden een tegenstander moeten zien). Op dit moment is dat er nog niet. En zonder grote spawn area's zoals in BO1 wordt dat voor sommige gamemodes nog lastig.
Nice!JDeraGear schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 23:49:
Had ik al gezegd dat ik knettergeil word van senties?
Zie de punten binnenrollen dan![]()
[video]
(als de video wat "geel" lijkt, ik had f.lux nog aan tijdens het recorden, pardon)
Offtopic:
even wennen dat f.lux, maar zie wel waarom dit beter is voor je. Heb hem voor nu even op "fluorescent" gezet met slow transition. Nog meer tips omtrent deze app?
Offtopic:Ruvetuve schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:13:
[...]
Nice!
Offtopic:
even wennen dat f.lux, maar zie wel waarom dit beter is voor je. Heb hem voor nu even op "fluorescent" gezet met slow transition. Nog meer tips omtrent deze app?
Ik heb hetzelfde als jij; F.Lux erop en fluorescent, omdat ik niet met halogeenlampen werk binnen maar met zo'n vervelende TL balk, dit maakt het allemaal net wat witter dus geler wil je niet. Die optie voor kaarsen werkt trouwens verassend fijn naast kaarsen!!
Ontopic:
Die sentries irriteren me altijd enorm
oke, dan valt de g9x af, jij bent op dit gebied duidelijk slimmer als ik..Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 02:25:
[...]
Als je er aan gewend bent is het prima, maar zodra je een echt goede muis gebruikt hebt én je compleet zonder acceleratie speelt met 30-60cm voor een 360 graden draai is het zeker merkbaar.
De g9x heeft trouwens positieve acceleratie en een sensor die het niet lekker doet op veel oppervlakken. Maar veel plezier ermee.
ik zal eens kijken voor een razer dan (en de philips sensoren vermeiden)
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Verwijderd
Zelfde sensor als de g9x, de g400 is verreweg de betere keus (als het om logitech muizen gaat, g100 is ook niet slecht).
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 23:02 ]
toch heb ik er alles behalve problemen mee..Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:51:
[...]
Zelfde sensor als de g9x, de g400 is verreweg de betere keus (als het om logitech muizen gaat, g100 is ook niet slecht).
wat zou er mis mee zijn? ..
Dit is allesinds niet het geval bij de g500.. je kan de dpi verzetten door op een knop te drukken (je kan profielen aanmaken per stand). Ik beweeg mijn muis wss nooit meer dan een cm ofzo..je compleet zonder acceleratie speelt met 30-60cm voor een 360 graden draai is het zeker merkbaar
gewoon Raw input gebruiken? (of versnelling op 0 zetten bij de g500 in de opties/profiel)De g9x heeft trouwens positieve acceleratie en een sensor die het niet lekker doet op veel oppervlakken. Maar veel plezier ermee.
Sensor werkt op zowat alles bij de g500.. (al heel wat meegemaakt, muizen werkten heel slecht bij anderen en ik had geen enkel probleem..)
Dit is voor het eerst dat ik hoor dat de g500 een "slechte" muis is (lol), alleen maar goede dingen over gehoord en kan dit uit eigen ervaring ook beamen
Zoveel weet je dus blijkbaar ook niet over muizen
[ Voor 63% gewijzigd door SmokingCrop op 24-11-2012 23:49 ]
Voor BO-2 gebruik ik nu de G400, eerst een tijdje met G9x gespeeld maar dan krijg ik de aim er niet lekker op met lange afstanden. Vind trouwens de oude G9 veel beter dan de later uitgekomen x versie.
Maar voor gamen vind ik een optische sensor zoals de Deathadder en G400 echt heerlijk. Jammer dat ze niet meer optische muizen produceren.
Maar voor gamen vind ik een optische sensor zoals de Deathadder en G400 echt heerlijk. Jammer dat ze niet meer optische muizen produceren.
Verwijderd
De sensor die de muis gebruikt heeft ingebouwde positieve acceleratie, raw input doet daar 0,0 aan.SmokingCrop schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:40:
[...]
toch heb ik er alles behalve problemen mee..
wat zou er mis mee zijn? ..
[...]
Dit is allesinds niet het geval bij de g500.. je kan de dpi verzetten door op een knop te drukken (je kan profielen aanmaken per stand). Ik beweeg mijn muis wss nooit meer dan een cm ofzo..
[...]
gewoon Raw input gebruiken? (of versnelling op 0 zetten bij de g500 in de opties/profiel)
Sensor werkt op zowat alles bij de g500.. (al heel wat meegemaakt, muizen werkten heel slecht bij anderen en ik had geen enkel probleem..)
Dit is voor het eerst dat ik hoor dat de g500 een "slechte" muis is (lol), alleen maar goede dingen over gehoord en kan dit uit eigen ervaring ook beamen
Zoveel weet je dus blijkbaar ook niet over muizen
Als je maar max 5 cm voor 360 graden gebruikt zal je er weinig van merken, maar waarschijnlijk is je aim ook niet goed genoeg om het te merken. Lees je even in op esreality.
Leer lezen:Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:54:
[...]
De sensor die de muis gebruikt heeft ingebouwde positieve acceleratie, raw input doet daar 0,0 aan.
Als je maar max 5 cm voor 360 graden gebruikt zal je er weinig van merken, maar waarschijnlijk is je aim ook niet goed genoeg om het te merken. Lees je even in op esreality.
en nu zeg je gewoon dat ik te slecht ben om het op te merken?of versnelling op 0 zetten bij de g500 in de opties/profiel
Laat maar dan, ik zal me niet verlagen naar je niveau.
Verwijderd
Ja, de statistieken spreken voor zich.SmokingCrop schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:59:
[...]
Leer lezen:
[...]
en nu zeg je gewoon dat ik te slecht ben om het op te merken?
Laat maar dan, ik zal me niet verlagen naar je niveau.
Leuk dat je uit je nekt begint te spreken
en esreality is ook gewoon een forum? .. wat mensen daar zeggen, wordt gewoon weerlegd wat ik hier net zei..
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 25-11-2012 00:05 ]
Verwijderd
Alle top spelers, en zeker de top-aimers in elke competitieve shooter ooit spelen allemaal (op een enkele uitzondering na) met een 20-60cm voor 360 graden. Alleen een aantal top Quake spelers speelt met lichte acceleratie, maar die kopen nog steeds muizen zonder acceleratie zodat ze het software matig perfect kunnen krijgen.SmokingCrop schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:00:
[...]
Leuk dat je uit je nekt begint te spreken
en esreality is ook gewoon een forum? .. wat mensen daar zeggen, wordt gewoon weerlegd wat ik hier net zei..
Leuk voor hen, Je ontwijkt mooi alle beargumenteringen hiermee..
K'ga je maar gewoon negeren, met jou valt er niet te praten.
Verwijderd
Zie het eerder als een tip om nog beter te wordenSmokingCrop schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:10:
Leuk voor hen, Je ontwijkt mooi alle beargumenteringen hiermee..
Ik gebruik de logitech G700 met de Mark C fix om acceleratie uit te zetten, muis op 5600DPI en game acceleratie zo laag mogelijk. Perfect! Heb ook een Razer Copperhead gehad en bij vrienden ook de Logitech G9(x) gebruikt maar vind de G700 toch echt de beste muis die ik gebruikt heb! Wat vinden jullie van de G700?
Vandaag een paar potjes de KSG shotgun gebruikt. Wat een beest is dat zeg! Hèèl veel one hit kills op redelijke afstand, ben er de SMG's te snel mee af nadat ik het wapen beter leer kennen. Vandaag ook de AN-94 in goud gehaalt en op prestige 2 gemaxt
. Ben nu zelf lvl 51 prestige 1 en heb er bijna 18uur op zitten in totaal.
Verder vind ik het echt onzin dat iedereen quickscopen voor "noobs vind" quickscopen vereist iig meer skill dan een kleuter met KAP-40 in akimbo die zijn muis knop ingedrukt houd.. Op consoles heb ik geen ervaring ben een PC gamer.
Vind Black Ops 2 wel de beste CoD van de afgelopen jaren, kwa spel plezier evenaart deze CoD 4 voor mij!
Edit:
En dat "alle" top aimers met een lage sens spelen wil niet zeggen dat jij dat dan ook moet doen. Gebruik wat je fijn vind zo gebruik ik DPI 5600 maar wel acceleratie uit dus het is wèl precies. Zo heeft mijn broertje een goedkope muis met lage DPI, hij heeft de snelheid ongv, gelijk als bij mijn muis maar kan daar niet mee aimen omdat het zo inpricies is als het maar zijn kan..
Vandaag een paar potjes de KSG shotgun gebruikt. Wat een beest is dat zeg! Hèèl veel one hit kills op redelijke afstand, ben er de SMG's te snel mee af nadat ik het wapen beter leer kennen. Vandaag ook de AN-94 in goud gehaalt en op prestige 2 gemaxt
Verder vind ik het echt onzin dat iedereen quickscopen voor "noobs vind" quickscopen vereist iig meer skill dan een kleuter met KAP-40 in akimbo die zijn muis knop ingedrukt houd.. Op consoles heb ik geen ervaring ben een PC gamer.
Vind Black Ops 2 wel de beste CoD van de afgelopen jaren, kwa spel plezier evenaart deze CoD 4 voor mij!
Edit:
En dat "alle" top aimers met een lage sens spelen wil niet zeggen dat jij dat dan ook moet doen. Gebruik wat je fijn vind zo gebruik ik DPI 5600 maar wel acceleratie uit dus het is wèl precies. Zo heeft mijn broertje een goedkope muis met lage DPI, hij heeft de snelheid ongv, gelijk als bij mijn muis maar kan daar niet mee aimen omdat het zo inpricies is als het maar zijn kan..
[ Voor 16% gewijzigd door ndonkersloot op 25-11-2012 00:29 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
g9x heeft dezelfde sensor als g700Tiwazz schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:26:
Ik gebruik de logitech G700 met de Mark C fix om acceleratie uit te zetten, muis op 5600DPI en game acceleratie zo laag mogelijk. Perfect! Heb ook een Razer Copperhead gehad en bij vrienden ook de Logitech G9(x) gebruikt maar vind de G700 toch echt de beste muis die ik gebruikt heb! Wat vinden jullie van de G700?
Vandaag een paar potjes de KSG shotgun gebruikt. Wat een beest is dat zeg! Hèèl veel one hit kills op redelijke afstand, ben er de SMG's te snel mee af nadat ik het wapen beter leer kennen. Vandaag ook de AN-94 in goud gehaalt en op prestige 2 gemaxt. Ben nu zelf lvl 51 prestige 1 en heb er bijna 18uur op zitten in totaal.
Edit:
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 00:44 ]
ok even wat noob vragen:
1) prestige... wat is het... als ik het goed begrijp kan je "wapens" prestige levels geven? Hoe is dit anders dan camo? Of is het character bound? Zo ja, wat is het voordeel? -> Kan er erg weinig over vinden anders dan dat het een reset is? En zo ja je krijgt dan 1 token waarmee je 1 wapen / perk / whatever definitief unlocked .... impliceert dat dat ik lvl 55 ben en niet definitief dingen heb geunlocked?
2) is het mogelijk om wel alles te unlocken? Heb nog iets van 12 unlock tokens en nog naar schatting 30 items gelocked?
1) prestige... wat is het... als ik het goed begrijp kan je "wapens" prestige levels geven? Hoe is dit anders dan camo? Of is het character bound? Zo ja, wat is het voordeel? -> Kan er erg weinig over vinden anders dan dat het een reset is? En zo ja je krijgt dan 1 token waarmee je 1 wapen / perk / whatever definitief unlocked .... impliceert dat dat ik lvl 55 ben en niet definitief dingen heb geunlocked?
2) is het mogelijk om wel alles te unlocken? Heb nog iets van 12 unlock tokens en nog naar schatting 30 items gelocked?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Hogere DPI heeft absoluut wèl meerwaarde. Voor de gamers die met een lage sens spelen en dus een muis mat van een meter nodig hebben niet nee. Moor voor gamers die graag met een snelle sensitiviteit spelen wel, ik moet er niet aan denken om met een standaard optische/laser muis van 800DPI te gamen en dan windows acceleratie vol open en game acceleratie vol open om een beetje snelheid te krijgen. Je verliest dan extreem veel precisie en kan je geen goede gecontroleerde bewegingen maken.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:37:
[...]
g9x heeft dezelfde sensor als g700. Dpi is overigens de meest zinloze stat die er is, 90% van de top aimers zijn oudere spelers die al jaren 800dpi gebruiken en dat nog steeds doen. Waarom? Omdat ze het gewend zijn en meer dpi geen meerwaarde heeft. Ik speel BF3 ook op 800 dpi, en raak toch 60+% met de m98b.
En ik ben ook een gamer die stamt uit het Q3, UT99 tijdperk en vrijwel altijd bovenaan stond en nog steeds als ik quake live doe.
Muis voorkeur is een voorkeur en niet en regel wat nodig is om goed te worden... Het zelfde geldt voor fighting games, je bent niet per definitie beter als je een fight stick gebruikt tov een controller.
Prestige, je hebt twee soorten prestige:Lord_T schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:46:
ok even wat noob vragen:
Level prestige, als je level 55 bent kan je naar prestige gaan dit lockt alles weer en je krijgt èèn prestige token om een item permanent te unlocken. Je verliest buiten je level niets (uiteraard wel wapens en items die een bepaald level vereist), je wapen level blijft staan.
Wapen prestige, je kan je wapen als deze max level is ook prestigen. Bij prestige 1 krijg je de mogelijkheid om je clan tag op je wapen te plakken. Bij prestige 2 krijg je de keuze om je emblem op je wapen te plakken. Iedere keer als je je wapen prestiged locken alle attachments weer. Dit is handig omdat je deze weer kan unlocken en hier punten voor krijgt. Je levelt dus sneller.
Je kan niet ALLES unlocken. Je moet dus keuzes maken, er is èèn mogelijkheid om alles te unlocken en dat is tot max prestige komen. Ik meen dat dit lvl 10 is.
Ik denk van niet, kan het alleen niet goed verwoorden. Maar ipv zeggen dat andere het niet snappen kan je het ook haarfijn uitleggen zodat het voor iedreen duidelijk is?Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:50:
[...]
Ik wil niet lullig overkomen, maar ik denk dat je gewoon weinig snapt van hoe een muis precies werkt.
[ Voor 43% gewijzigd door ndonkersloot op 25-11-2012 00:56 ]
Verwijderd
Ik wil niet lullig overkomen, maar ik denk dat je gewoon weinig snapt van hoe een muis precies werkt.Tiwazz schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:48:
[...]
Hogere DPI heeft absoluut wèl meerwaarde. Voor de gamers die met een lage sens spelen en dus een muis mat van een meter nodig hebben niet nee. Moor voor gamers die graag met een snelle sensitiviteit spelen wel, ik moet er niet aan denken om met een standaard optische/laser muis van 800DPI te gamen en dan windows acceleratie vol open en game acceleratie vol open om een beetje snelheid te krijgen. Je verliest dan extreem veel precisie en kan je geen goede gecontroleerde bewegingen maken.
En ik ben ook een gamer die stamt uit het Q3, UT99 tijdperk en vrijwel altijd bovenaan stond en nog steeds als ik quake live doe.
Muis voorkeur is een voorkeur en niet en regel wat nodig is om goed te worden... Het zelfde geldt voor fighting games, je bent niet per definitie beter als je een fight stick gebruikt tov een controller.
Prestige wil zeggen dat je opnieuw begint. Je krijgt een ander icoontje naast je naam dat je prestige level laat zien. Verder ga je terug naar level 1 en zul je alles weer kunnen unlocken. Verder blijven al je rewards zoals badges/stats etc gewoon staan.Lord_T schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:46:
ok even wat noob vragen:
Als je prestiged krijg je 1 reward. Je kan een extra custom class slot nemen, je stats resetten (dus echt terug naar level 1) of verder in je prestige kiezen om al je unlock tokens terug te krijgen. Ook krijg je een unlock waarmee je een wapen/perk kan kiezen die je vanaf dat moment altijd hebt (een wapen of perk die je normaliter op level 55 pas unlocked kun je dan vanaf level 4 al gebruiken - het level waarna je je custom classes kunt gebruiken). Ook krijg je er een hele set challenges bij die je kan doen om badges te unlocken.
Weapon prestige is weer wat anders... Als je je wapen prestiged dan zijn alle attachments weer locked en kun je die weer vrij spelen. Je verzamelde camo's blijven wel unlocked. Je krijgt na de eerste weapon prestige de mogelijkheid om je clan tag op je wapen te tonen en na de tweede weapon prestige kun je je player emblem op je wapen zetten.
Na een level prestige zijn alle wapens dus weer gelocked, maar zodra je een wapen hebt ge-unlocked zijn alle stats en attachments die je tijdens je vorige pre-prestige hebt verzameld, direct beschikbaar. Dit is anders t.o.v. de andere games uit de CoD serie (daar had je geen weapon prestige en ging alles weer terug naar het begin buiten je prestige level en de andere prestige rewards).
Maar dit had je ook allemaal kunnen googlen hoor, is heel wat over te vinden, onder andere op youtube -> YouTube: Black Ops 2 - How Prestiging Works (Call of Duty BO2 Level and Weapon Prestige Tips)
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Zoals je al eerder zei, die mensen zijn het nog gewend van op 800dpi te spelen..
Ik was zeer lang een playstation gamer voornamelijk en pas later beginnen pc gamen dus ik speel/gebruik gewoon nooit 800dpi
gewoon gebruiken wat het beste aanvoelt..
Ik was zeer lang een playstation gamer voornamelijk en pas later beginnen pc gamen dus ik speel/gebruik gewoon nooit 800dpi
Dit.SmokingCrop schreef op zondag 25 november 2012 @ 01:07:
Zoals je al eerder zei, die mensen zijn het nog gewend van op 800dpi te spelen..
Alleen zou ik wel iedereen de Mark C fix aanraden
Verwijderd
Degene die wel een hoge dpi gebruiken, omdat ze het bijvoorbeeld fijn vinden in Windows, zetten gewoon hun in-game sensitivity op een fractie van wat een low-dpi speler heeft ingesteld.SmokingCrop schreef op zondag 25 november 2012 @ 01:07:
en toch moeten ze nog 20-60 cm spastische bewegingen maken?Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 01:22:
[...]
Degene die wel een hoge dpi gebruiken, omdat ze het bijvoorbeeld fijn vinden in Windows, zetten gewoon hun in-game sensitivity op een fractie van wat een low-dpi speler heeft ingesteld.
Verwijderd
Is alleen maar accuraterSmokingCrop schreef op zondag 25 november 2012 @ 01:28:
[...]
en toch moeten ze nog 20-60 cm spastische bewegingen maken?
ik speel ook met vrij veel "beweging"
in game heb ik alles op 0. en dpi setting staat nu op 1900 ofzo..
60 cm vind ik erg veel, maar 30 cm voor een 360 graden draai vind ik wel fijn spelen (dat centimeter geneuzel geloof ik wel, ik kan dan nooit fatsoenlijk en acuraat richten)
in game heb ik alles op 0. en dpi setting staat nu op 1900 ofzo..
60 cm vind ik erg veel, maar 30 cm voor een 360 graden draai vind ik wel fijn spelen (dat centimeter geneuzel geloof ik wel, ik kan dan nooit fatsoenlijk en acuraat richten)
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
En wat heeft deze muis discussie met Black Ops te maken
.
Is er iemand bezig met het behalen van alle challenges in de single player? Heb er even goed naar gekeken. Maar dat kost een hoop tijd
.
Gisteren wel even het spel nog een keer uitgespeeld, maar dan met andere beslissingen. Vind het wel geinig dat ze dat hebben gedaan. Ik zie iig dat ze hun best hebben gedaan om wat te vernieuwen. In tegenstelling tot de MW variant.
Is er iemand bezig met het behalen van alle challenges in de single player? Heb er even goed naar gekeken. Maar dat kost een hoop tijd
Gisteren wel even het spel nog een keer uitgespeeld, maar dan met andere beslissingen. Vind het wel geinig dat ze dat hebben gedaan. Ik zie iig dat ze hun best hebben gedaan om wat te vernieuwen. In tegenstelling tot de MW variant.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Kan de muisdiscussie lekker naar de topics verhuizen waar het jn hoort ? Boeit totaal niet voor de console spelers en ik dacht dat ik in het verkeerde topic terecht was gekomen.
Heb gisteren even de sp geprobeerd , maar wat een gekkenhuis zeg. Het is 10 x rambo en het nodigt mij iig niet uit om verder te spelen. Zal wel een smaakkwestie zijn , maar to much for me
Heb gisteren even de sp geprobeerd , maar wat een gekkenhuis zeg. Het is 10 x rambo en het nodigt mij iig niet uit om verder te spelen. Zal wel een smaakkwestie zijn , maar to much for me
Haha single en zombies nig niet aangeraakt.
Ik raak echt geen pepernoot vandaag. Dus mischien vanmiddag een rondje single proberen
Ik raak echt geen pepernoot vandaag. Dus mischien vanmiddag een rondje single proberen
Ben het volledig eens met Koeltje. Heb zelf 103535 muizen gehad om te testen en heb er nog steeds geen één kunnen vinden die aan mijn wensen voldoet. Gebruik nu weer de good ol' microsoft intelli mouse optical. Geen gezeur met DPI's geen sensors die helemaal van streek raken als je eens een te snelle beweging maakt en geen 20 knoppen op je muis die je toch niet zult gebruiken tijdens een fastpaced shooter als BO2.
*klaagmode*
BTW, waar ik in MW3 nog een KD ratio had van 1.85 zit ik nu met MOEITE op 1.40, djeez, wat doe ik fout? Ik heb echt elke combo geprobeerd kwa wapens, van SG's tot snipers maar het wil gewoon niet lukken. Ook de lasersight helpt niks, ben al dood voordat ik op mijn tegenstander heb gericht. Voelt iemand anders zich trouwens ook aardig opgelicht met dat "Extreme blabla bonus map blabla"? Had het maar via steam aangeschaft omdat het maar 10 euro was, maar had er toch behoorlijk spijt van achteraf (ging me puur om het principe). Leuk, Nuketown is terug. Als je geluk hebt na 2 á 3 random CTF games of een andere saaie mode kun je een potje Nuketown spelen.
*klaagmode*
Ik heb het wel weer gehad met dit spel, als iemand interesse heeft kan hij het voor een leuk bedrag overnemen, pm maar.
BTW, waar ik in MW3 nog een KD ratio had van 1.85 zit ik nu met MOEITE op 1.40, djeez, wat doe ik fout? Ik heb echt elke combo geprobeerd kwa wapens, van SG's tot snipers maar het wil gewoon niet lukken. Ook de lasersight helpt niks, ben al dood voordat ik op mijn tegenstander heb gericht. Voelt iemand anders zich trouwens ook aardig opgelicht met dat "Extreme blabla bonus map blabla"? Had het maar via steam aangeschaft omdat het maar 10 euro was, maar had er toch behoorlijk spijt van achteraf (ging me puur om het principe). Leuk, Nuketown is terug. Als je geluk hebt na 2 á 3 random CTF games of een andere saaie mode kun je een potje Nuketown spelen.
*klaagmode*
Ik heb het wel weer gehad met dit spel, als iemand interesse heeft kan hij het voor een leuk bedrag overnemen, pm maar.
Aan je posts te zien speel je op PC, heb je hem dus toegevoegd aan steam en is hij dus niet door te verkopen
ok heb afgelopen nacht.... prestige lvl 1 voor lvls geunlocked (en gespeeld tot lvl 20) en prestige lvl1 voor lsat. Maar hoe k*t is het om weer zonder attachments enzo te spelen
Ik wil mijn blackhat / scavenger / bouncing Betty terug.....
Nou heb ik nog die definitieve unlock token maar wat is verstandig... kijk ik kan hem in een perk gooien zoals scavenger aangezien ik toch met die wapens dan maar die prestige dingen aan het doen ben en ik die lsat op lvl 13 al krijg.... maar ja... wat kiezen jullie?
Verder heb ik voor gold camo denk ik alleen nog 150 kills zonder attachments / perks nodig op die lsat... dat kan best pijn doen aan de k/d gok ik..... is het het waard?
Nou heb ik nog die definitieve unlock token maar wat is verstandig... kijk ik kan hem in een perk gooien zoals scavenger aangezien ik toch met die wapens dan maar die prestige dingen aan het doen ben en ik die lsat op lvl 13 al krijg.... maar ja... wat kiezen jullie?
Verder heb ik voor gold camo denk ik alleen nog 150 kills zonder attachments / perks nodig op die lsat... dat kan best pijn doen aan de k/d gok ik..... is het het waard?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Stel je voor, je K/D ratio! THE HORROR!Lord_T schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:29:
dat kan best pijn doen aan de k/d gok ik..... is het het waard?

[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 25-11-2012 13:46 ]
Verwijderd
Of je geeft gewoon antwoord ipv een sarcastische opmerking met een nog achterlijker plaatje.unfor schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:41:
[...]
Stel je voor, je K/D ratio! THE HORROR!
[afbeelding]
Kom op zeg, mensen die over hun kill/death ratio in zitten verdienen geen serieus antwoord.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:32:
[...]
Of je geeft gewoon antwoord ipv een sarcastische opmerking met een nog achterlijker plaatje.
Enige uitzondering, als ze ALLEEN maar TDM of FFA spelen. Anders is klagen/opscheppen/ietsmetje K/D doen gewoon weg ronduit zielig. Het geeft alleen maar aan dat dat iemand is die NOOIT voor het team zal spelen en NOOIT voor de objectives.unfor schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:38:
[...]
Kom op zeg, mensen die over hun kill/death ratio in zitten verdienen geen serieus antwoord.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Waarom is dat een uitzondering?Postius schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:56:
[...]
Enige uitzondering, als ze ALLEEN maar TDM of FFA spelen.
The devil is in the details.
lol dude.... ik heb een k/d van 1.04.... tis niet iets om over op te scheppen maar jij voelt je te goed om antwoorden te geven dus wellicht moet jij gewoon iets anders gaan doen dan op mij reageren?
Ik vind het gewoon zo jammer dat K/D ratio zo belangrijk is voor mensen, dat is het gene wat er voor zorgt dat mensen zo weinig voor objectives gaan.
Laat dat toch eens vallen, en geniet gewoon van je games zonder je druk te maken over statistieken.
Laat dat toch eens vallen, en geniet gewoon van je games zonder je druk te maken over statistieken.
[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 25-11-2012 15:07 ]
boeien, mijn kd is onder de 1... ik geloof 0.96..
en ja, ik tdm best veel, en heb altijd rond de 1.5, daarbij speel ik ook veel kc..
in kc zie je echter veel mensen die het doen voor hun score / punten, en niet voor de pot zelf..
veel mensen die rondjes lopen zonder de rode tag's op te rapen, echt heel jammer..
domination hetzelfde.. ik heb meer respect voor de mensen met de meeste captures en/of defends dan hoogste k/d
en ja, ik tdm best veel, en heb altijd rond de 1.5, daarbij speel ik ook veel kc..
in kc zie je echter veel mensen die het doen voor hun score / punten, en niet voor de pot zelf..
veel mensen die rondjes lopen zonder de rode tag's op te rapen, echt heel jammer..
domination hetzelfde.. ik heb meer respect voor de mensen met de meeste captures en/of defends dan hoogste k/d
Omdat het bij die game modi alleen maar om kills draait. Ergo dan is een hele hoge K/D wel goed, maar dat is ook het enige wanneer het echt iets goeds zegt, als je alleen maar TDM of FFA. Meestal geeft een hoge K/D aan dat je te maken hebt met keiharde campers die objective games joinen om alleen maar kills te maken. Het soort volk dat je games gewoon vern**kt door niet mee te willen spelen.
[ Voor 42% gewijzigd door Postius op 25-11-2012 15:29 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
ok maar om het niet een k/d discussie te maken... kan iemand mij antwoorden op de vraag waar je het beste die permanente unlock token in kan doen?
Meest relaxte vind ik normaal: LSAT met grip / target finder -> bouncing Betty + scavenger + pda
Nou is die lsat al op lvl 13 verkrijgbaar... en dus minder relevant.... dus maar voor scavenger gaan ? (die is lvl 44? ). Heb de 3 originele perks trouwens nog nooit verwijderd, dus dexterity / toughness en lightweight heb ik altijd equiped... En omdat die lsat vrijwel nooit een empty magazijn heeft eigenlijk nooit een handgun ofzo equiped.
Meest relaxte vind ik normaal: LSAT met grip / target finder -> bouncing Betty + scavenger + pda
Nou is die lsat al op lvl 13 verkrijgbaar... en dus minder relevant.... dus maar voor scavenger gaan ? (die is lvl 44? ). Heb de 3 originele perks trouwens nog nooit verwijderd, dus dexterity / toughness en lightweight heb ik altijd equiped... En omdat die lsat vrijwel nooit een empty magazijn heeft eigenlijk nooit een handgun ofzo equiped.
Dat het draait om zoveel mogelijk kills in die modus wil nog niet gelijk goedpraten dat je depressief wordt omdat je K/D-ratio slecht isPostius schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:27:
[...]
Omdat het bij die game modi alleen maar om kills draait. Ergo dan is een hele hoge K/D wel goed, maar dat is ook het enige wanneer het echt iets goeds zegt, als je alleen maar TDM of FFA. Meestal geeft een hoge K/D aan dat je te maken hebt met keiharde campers die objective games joinen om alleen maar kills te maken. Het soort volk dat je games gewoon vern**kt door niet mee te willen spelen.
The devil is in the details.
Heb hem van de MM gekocht en de serial zit dus in het boekje. Ik kan hem toch gewoon verwijderen van Steam? Of zie ik iets over het hoofd?Gropah schreef op zondag 25 november 2012 @ 12:34:
Aan je posts te zien speel je op PC, heb je hem dus toegevoegd aan steam en is hij dus niet door te verkopen
je kan hem niet verwijderen van steam.m4rtyr schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:40:
[...]
Heb hem van de MM gekocht en de serial zit dus in het boekje. Ik kan hem toch gewoon verwijderen van Steam? Of zie ik iets over het hoofd?
Je kan de gamefiles wel wissen, maar de key is gekoppeld aan je steam account, dat weer gekoppeld is aan jouw e-mail adres. Games op jouw steamaccount staan permanent op dat account. Niks aan te doen.
Ik heb hem ook maar aangeschaft, vorige CoD was nog Modern Warfare 2. Ook heb ik Battlefield 3 wat ik nog veel doe. Maar echt WTF is er met de graphics van BO2, die zijn echt precies hetzelfde als MW2 wat toch echt 4 jaar ouder is. In reviews stond het ook wel, maar als je het vergelijkt met Battlefield 3 waar alles op ultra staat dan lijkt het net of ik weer C&C: Renegade aan het spelen ben.
Verder vond ik het in het begin een redelijk moeilijk spel. SMG's liggen mij toch niet echt hier, iedereen doet gewoon hipfire sprayen en daar ben ik echt mega slecht in. Daarom was ik ook blij toen ik eindelijk de FAL unlocked had(mijn favo wapen van MW2), maar hoe overpowered is dat wapen? Echt mega makkelijk om kills te maken. 2 schoten en iedereen is dood en het vuurt echt zo ontiegelijk snel met nagenoeg geen recoil. Voor mijn gevoel is dat wapen echt veel te goed.
Verder vond ik het in het begin een redelijk moeilijk spel. SMG's liggen mij toch niet echt hier, iedereen doet gewoon hipfire sprayen en daar ben ik echt mega slecht in. Daarom was ik ook blij toen ik eindelijk de FAL unlocked had(mijn favo wapen van MW2), maar hoe overpowered is dat wapen? Echt mega makkelijk om kills te maken. 2 schoten en iedereen is dood en het vuurt echt zo ontiegelijk snel met nagenoeg geen recoil. Voor mijn gevoel is dat wapen echt veel te goed.
Ik heb zelf gekozen voor Ghost. Dit gebruik ik ik samen met blind eye, cold blooded en dexterity. De wapens waar ik mee speel (pdw, msmc) vereisen niet echt een hoog level.Lord_T schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:44:
ok maar om het niet een k/d discussie te maken... kan iemand mij antwoorden op de vraag waar je het beste die permanente unlock token in kan doen?
Ik haal met de mw serie ook veel hogere k/d's (1.5 tot 1.7 freeforall heb ik bij mw2 en mw3 2.3) nu met blackops merk ik pas weer hoe slecht ik speel op de console
zit ook rond 1 vraag ik me toch af als ik het weer eens op pc zou spelen hoe ik het dan zou doen (sinds mw2 niet meer voor de pc gekocht)
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
@Lord_T
Ik zou zelf voor scavenger gaan!
Ik heb zelf de AN-94 ge-unlockt met mijn prestige token, deze heb ik nu in het goud prestige2 en max lvl.
Ben nu weer bijna lvl 55 met prestige 1 en krijg dus weer een nieuwe token. Zit te twijfelen wat ik zal unlocken. Ballista, KSG of KAP-40? Wat vinden jullie?
Ik zou zelf voor scavenger gaan!
Ik heb zelf de AN-94 ge-unlockt met mijn prestige token, deze heb ik nu in het goud prestige2 en max lvl.
Ben nu weer bijna lvl 55 met prestige 1 en krijg dus weer een nieuwe token. Zit te twijfelen wat ik zal unlocken. Ballista, KSG of KAP-40? Wat vinden jullie?
Verwijderd
AN-94: quick draw, fast reload, adjustable stockLord_T schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:44:
Perks: Hardline (of Light weight), Toughness, Extreme conditioning, Tactical Mask,
Geen secondary (zinloos, aangezien je gewoon het wapen van je tegenstander pakt en reloaden met fast reload sneller is), lethals of non-lethals. Geen scopes want die zijn traag en minder zicht om je heen. Scavenger is ook zinloos omdat er wapens genoeg te vinden zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 22:39 ]
Verwijderd
Ik wil mn geld terug,
Wat een kloote game zeg, had alle cods eerst, dit is echt de allerslechste.
Denken die gasten nu echt dat ik in een vaag tekenfilmpje wil gamen ?
En dan ook al die tussen "filmpjes" om doodziek van te worden, deze gaat er dus meteen vanaf,
Wat een enorme rotzooi, schande.
te koop dus, pleur m wel op marktding
En dan ook al die tussen "filmpjes" om doodziek van te worden, deze gaat er dus meteen vanaf,
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 22:49 ]
Je had natuurlijk ook eventjes één van de vele, vele filmpjes kunnen bekijken om te zien wat de art-style van de game inhield voor het kopen...Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:46:
Ik wil mn geld terug,

Vind er geen zak meer aan, hele MP is verneukt door die klote SMGs. Ik weiger er mee te spelen maar de fun wordt er niet bepaald beter op zeg maar. Compleet kansloos zijn met ACOG sight tegen een hipfire spray over de halve map, gewoon meer recoil en spread dan die kut SMG, ga toch weg man...
Ik vind ze ook niet cool, maar als je wilt winnen wordt je inderdaad zowat gedwongen er mee te spelen. Dus dan doe ik dat ook maar.NickThissen schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:35:
Vind er geen zak meer aan, hele MP is verneukt door die klote SMGs. Ik weiger er mee te spelen maar de fun wordt er niet bepaald beter op zeg maar. Compleet kansloos zijn met ACOG sight tegen een hipfire spray over de halve map, gewoon meer recoil en spread dan die kut SMG, ga toch weg man...
Verwijderd
ACOG is ook een zinloze scope. Scope is sowieso zinloos op alles behalve een sniper rifle. Mijn setup countered smg's best hard.NickThissen schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:35:
Daar gaat het niet om. Als jij plezier hebt met 1 goeie combo vinden die veel beter is dan de rest - leuk. Ik wil graag een spel wat lekker gevarieerd en gebalanceerd is. Als ik een ACOG scope erop zet dan verwacht ik op korte afstand te verliezen, maar als counter wil ik dan wel de overhand hebben op lange afstand, vooral tegen een SMG die van zo ver niet eens hoort te kunnen raken, en als dat niet zo is dan is er duidelijk iets mis (en dat is wel duidelijk als je kijkt naar hoeveel mensen er SMG gebruiken in een willekeurig potje).Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:39:
[...]
ACOG is ook een zinloze scope. Scope is sowieso zinloos op alles behalve een sniper rifle. Mijn setup countered smg's best hard.
In een gebalanceerd spel pas je de loadout aan op de map en op je speelstijl, ga je rushen in een kleine map dan gebruik je SMG, probeer je van een afstand support fire te geven dan kies je voor een AR met long range scope. Dat werkt in dit spel niet, SMG is in elk opzicht beter. Als ik klaar zit om een tegenstander die ik op UAV zie aankomen van een afstand neer te halen met een ACOG, dan vind ik het bullshit dat hij na 2 keer geraakt te zijn zich kan omdraaien en wild met hipfire om zich heen kan sprayen en me zo van 300 meter afstand raken. Een lucky shot - ok, maar niet elke fucking keer...

[ Voor 27% gewijzigd door NickThissen op 25-11-2012 23:43 ]
Verwijderd
Ik counter je ACOG ook gewoon met een assault rifle zonder scope? Moet die dan ook generfed worden?NickThissen schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:41:
[...]
Daar gaat het niet om. Als jij plezier hebt met 1 goeie combo vinden die veel beter is dan de rest - leuk. Ik wil graag een spel wat lekker gevarieerd en gebalanceerd is. Als ik een ACOG scope erop zet dan verwacht ik op korte afstand te verliezen, maar als counter wil ik dan wel de overhand hebben op lange afstand, vooral tegen een SMG die van zo ver niet eens hoort te kunnen raken, en als dat niet zo is dan is er duidelijk iets mis (en dat is wel duidelijk als je kijkt naar hoeveel mensen er SMG gebruiken in een willekeurig potje).
? Snap je je eigen argument wel?Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:43:
[...]
Ik counter je ACOG ook gewoon met een assault rifle zonder scope? Moet die dan ook generfed worden?
Jij bent uiteraard een typische sample van alle spelers, want iedereen speelt met AR zonder scope, toch?
Ik heb geen problemen met SMG's hoor? Ze zijn aanwezig maar zeker niet OP. Met de R870 (1ste shotgun) pak je op close range. Met de KSG pak je ze op mid-close range. Met assault rifles: M27, SMR en AN-94 pak je ze op close mid en long range. Dat zijn een aantal wapens die ik gebruik en heb nooit problemen met SMG's. Ook gebruik ik Balista dan wordt het wat lastiger maar niet onmogelijk, dit is gewoon oefene en beter worden.NickThissen schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:41:
[...]
Daar gaat het niet om. Als jij plezier hebt met 1 goeie combo vinden die veel beter is dan de rest - leuk. Ik wil graag een spel wat lekker gevarieerd en gebalanceerd is. Als ik een ACOG scope erop zet dan verwacht ik op korte afstand te verliezen, maar als counter wil ik dan wel de overhand hebben op lange afstand, vooral tegen een SMG die van zo ver niet eens hoort te kunnen raken, en als dat niet zo is dan is er duidelijk iets mis (en dat is wel duidelijk als je kijkt naar hoeveel mensen er SMG gebruiken in een willekeurig potje).
Verwijderd
Ja. Snap jij het wel? Jij stelt namelijk 2 dingen: smgs zijn te sterk op range en ACOG moet ranged in voordeel zijn.NickThissen schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:45:
[...]
? Snap je je eigen argument wel?
Jij bent uiteraard een typische sample van alle spelers, want iedereen speelt met AR zonder scope, toch?
1 ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar een assault rifle is nog steeds sterker (de lagere RoF zorgt ervoor dat je wel wat betere aim moet hebben met een AR). 2 ben ik het niet mee eens, aangezien het niet meer is dan een hulpmiddel om het makkelijker te maken, maar het maakt een wapen niet beter op range.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 23:48 ]
Shotgun is een goed voorbeeld van een wapen wat redelijk goed gebalanceerd is, kleine smalle maps zoals die boot win je alles, grotere maps op lange afstand raak je niet eens - prima, dat is balans. SMGs raak je net zo goed op lange en korte afstand, dat is geen balans. Het gaat me er dan ook om dat ik gewoon zowat alleen maar SMGs tegen kom, potje na potje, dat komt me gewoon nu al de keel uit. Heb je zoveel wapens en opties in het spel en dan wordt 80% amper gebruikt omdat de overige 20% sterker is.Tiwazz schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:46:
[...]
Ik heb geen problemen met SMG's hoor? Ze zijn aanwezig maar zeker niet OP. Met de R870 (1ste shotgun) pak je op close range. Met de KSG pak je ze op mid-close range. Met assault rifles: M27, SMR en AN-94 pak je ze op close mid en long range. Dat zijn een aantal wapens die ik gebruik en heb nooit problemen met SMG's. Ook gebruik ik Balista dan wordt het wat lastiger maar niet onmogelijk, dit is gewoon oefene en beter worden.
Juist, ik vind dat een ACOG op een AR op lange afstand een voordeel moet hebben ten opzichte van een SMG. Naar mijn ervaring is dat niet zo (1 omdat ik zelf beter ben met SMG en 2 omdat 80% een SMG gebruikt), dus is een AR met ACOG (en ook zonder ACOG vaak) op elke range in het nadeel, dat is geen balans.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:47:
[...]
Ja. Snap jij het wel? Jij stelt namelijk 2 dingen: smgs zijn te sterk op range en ACOG moet ranged in voordeel zijn.
1 ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar een assault rifle is nog steeds sterker (de lagere RoF zorgt ervoor dat je wel wat betere aim moet hebben met een AR). 2 ben ik het niet mee eens, aangezien het niet meer is dan een hulpmiddel om het makkelijker te maken, maar het maakt een wapen niet beter op range.
Verwijderd
Ik denk dat je gewoon moeite hebt met de recoil wat onder controle te houden of gewoon met je aim, aangezien ik wel 95% van de longrange gevechten met smg-ers win.
Ik denk dat jij gewoon niet begrijpt dat één speler (jij) geen typisch voorbeeld is van een groep van miljoenen spelers. Leuk dat jij goed kan aimen en 95% van de gevechten wint, maar aan het (veel te) hoge gebruik van SMGs te zien geldt dat voor de meerderheid niet. Het gaat er niet om hoe jij er mee om gaat, het gaat om de groep, naar mijn ervaring worden de SMGs te veel gebruikt omdat ze te makkelijk (= te goed) zijn. Als een speler wat minder goed kan aimen dan moet hij gewoon een mindere score halen, als hij dan gewoon naar een SMG kan wisselen en zo alsnog bovenaan kan eindigen dan klopt er toch gewoon iets niet?Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:55:
Ik denk dat je gewoon moeite hebt met de recoil wat onder controle te houden of gewoon met je aim, aangezien ik wel 95% van de longrange gevechten met smg-ers win.
Verwijderd
Ik speel niet beter met een smg. Ja, een smg heeft een wat lager skill ceiling dan een AR, maar naar mijn mening moet een game gebalanced worden naar top spelers en niet op basis van average joe. Het enige wat kapot moet worden generfed zijn bouncing betties.NickThissen schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:57:
[...]
Ik denk dat jij gewoon niet begrijpt dat één speler (jij) geen typisch voorbeeld is van een groep van miljoenen spelers. Leuk dat jij goed kan aimen en 95% van de gevechten wint, maar aan het (veel te) hoge gebruik van SMGs te zien geldt dat voor de meerderheid niet. Het gaat er niet om hoe jij er mee om gaat, het gaat om de groep, naar mijn ervaring worden de SMGs te veel gebruikt omdat ze te makkelijk (= te goed) zijn. Als een speler wat minder goed kan aimen dan moet hij gewoon een mindere score halen, als hij dan gewoon naar een SMG kan wisselen en zo alsnog bovenaan kan eindigen dan klopt er toch gewoon iets niet?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 00:05 ]
Ik vind een shooter gebalanceerd als het gebruik van de verschillende type wapens een beetje goed verdeeld is. Uiteraard zijn er altijd voorkeuren per speler, jij vind een AR fijner, pietje vind een shotgun fijner, whatever. Gemiddeld genomen heeft elk wapen zijn eigen voor en nadelen zodat je fijn kan uitzoeken welk wapen je bevalt (wat bij je speelstijl past) en kun je hier en daar wat experimenteren of lol hebben met andere wapens. Zo was het naar mijn gevoel in elke CoD tot nu toe best goed geregeld zonder duidelijke voorkeuren (meestal 1 wapen als uitzondering wat door de massa's gebruikt werd zoals die G18 akimbo of 'noobtube').Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:02:
[...]
Ik speel niet beter met een smg. Ja, een smg heeft een wat lager skill ceiling dan een AR, maar naar mijn mening moet een game gebalanced worden naar top spelers en niet op basis van average joe. Het enige wat kapot moet worden generfed zijn bouncing betties.
Als de massa's echter naar een type overschakelen omdat ze daar betere scores mee halen dan geeft dat aan dat dat type misschien iets te sterk is vergeleken met de rest en dus niet goed gebalanceerd is. Volgens mij is dat het geval in BO2.
Balanceren moet niet iets zijn wat voor een selecte groep spelers geldt, het moet voor het totaal plaatje gelden.
Daarbij zoeken de top spelers toch wel hun eigen balans met pro mods en dergelijke, dat is ook nodig omdat de pro spelers als losse groep gezien een andere balans nodig hebben dan de groep 'average joe's'.
Goed, ik hou er wel over op, we gaan het toch niet eens worden, mijn punt is duidelijk: ik vind dat ik te veel SMGs tegen kom wat aangeeft dat er iets mis in de balans.
Ik ben het eens met je, maar teglijkertijd ook niet.NickThissen schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:22:
[...]
Ik vind een shooter gebalanceerd als het gebruik van de verschillende type wapens een beetje goed verdeeld is. Uiteraard zijn er altijd voorkeuren per speler, jij vind een AR fijner, pietje vind een shotgun fijner, whatever. Gemiddeld genomen heeft elk wapen zijn eigen voor en nadelen zodat je fijn kan uitzoeken welk wapen je bevalt (wat bij je speelstijl past) en kun je hier en daar wat experimenteren of lol hebben met andere wapens. Zo was het naar mijn gevoel in elke CoD tot nu toe best goed geregeld zonder duidelijke voorkeuren (meestal 1 wapen als uitzondering wat door de massa's gebruikt werd zoals die G18 akimbo of 'noobtube').
Als de massa's echter naar een type overschakelen omdat ze daar betere scores mee halen dan geeft dat aan dat dat type misschien iets te sterk is vergeleken met de rest en dus niet goed gebalanceerd is. Volgens mij is dat het geval in BO2.
Balanceren moet niet iets zijn wat voor een selecte groep spelers geldt, het moet voor het totaal plaatje gelden.
Daarbij zoeken de top spelers toch wel hun eigen balans met pro mods en dergelijke, dat is ook nodig omdat de pro spelers als losse groep gezien een andere balans nodig hebben dan de groep 'average joe's'.
Goed, ik hou er wel over op, we gaan het toch niet eens worden, mijn punt is duidelijk: ik vind dat ik te veel SMGs tegen kom wat aangeeft dat er iets mis in de balans.
Ja, SMG's worden (te)veel gebruikt, nee de game is hierdoor niet uit balans. Ik vind dit de eerste CoD (na de 4de) die goed in balans is.
Neem MW3 de FMG9 Akimbo, een wapen die tot long range extreem dodelijk is, iedereen gebruikte dit wapen en zodra iemand dit gebruikte was het bijna niet te counteren.
De SMG's in BO2 nemen drastisch af in damage waarde naarmate de range grooter wordt. Zo kan je best op mid-range 6hitmarkers nodig hebben met een MP7 waarbij je met een SMR maar 2 hitmarkes nodig hebt. Wat jij noemt dat je op iemand schiet hitmarkers krijgt, die kerel draait om en one hit jou met redelijke range met een SMG. Lijkt meer op het fijne lag compensation, als je zo gekillt wordt kijk even de kill cam af
Ik denk dat SMG's veel gebruikt wordt omdat deze een lage skill ceiling hebben. Maar begin je wat beter te worden counter je dit makkelijk met AR's die duidelijk sterker zijn.
Hmmmm....
Heeft nog wat meer tests nodig uiteraard maar volgens mij verzorgen gameservers.com weer de dedicated servers op de pc.
Heeft nog wat meer tests nodig uiteraard maar volgens mij verzorgen gameservers.com weer de dedicated servers op de pc.
Lol, als ik ergens nauwelijks door doodga is het wel Bouncing betties...in ieder geval veeeeeeeeeeeel minder vaak dan "across-half-the-map-hipfired-smg". Wat mij betreft mogen smg (hipfires) aangepakt worden en het knife runnen, dit heb ik in 1 week BO2 nu al weer meer gezien dan in BO1+MW3 samen...Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:02:
Het kapot moet worden generfed zijn bouncing betties.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik weet niet maar volgens mij moet Nintendo maar iets van een Super Mario Shooter ontwikkelen voor de WII zodat iedereen daar op kan spelen!...........lekker met je wiigun in de woonkamer staan springen (wel de gordijnen dicht doen jongens
)
Zolang er niet wordt gehackt prima!!! Wat een ander kan kan ik ook, of ik er ook gebruik van wil maken is mijn beslissing, AR of SMG, Knife Runnen of Launcher, Quickscopen, Blackhatten!! etc. hoe onbalanced het ook is/ hoeveel Lag compensation er mag zijn, iedereen heeft er last van.
KDR wel of niet positief kan me ook niets uitmaken. Als ik de pot maar win met het Team
Behalve WH'ers/ Aimbotters etc. als ze er al in zitten (heb het vermoeden van wel maar kan het niet hard maken) ben ik Exit!
of terwijl Anything goes! except cheating!
Zolang er niet wordt gehackt prima!!! Wat een ander kan kan ik ook, of ik er ook gebruik van wil maken is mijn beslissing, AR of SMG, Knife Runnen of Launcher, Quickscopen, Blackhatten!! etc. hoe onbalanced het ook is/ hoeveel Lag compensation er mag zijn, iedereen heeft er last van.
KDR wel of niet positief kan me ook niets uitmaken. Als ik de pot maar win met het Team
Behalve WH'ers/ Aimbotters etc. als ze er al in zitten (heb het vermoeden van wel maar kan het niet hard maken) ben ik Exit!
of terwijl Anything goes! except cheating!
No Inspiration to Inspire myself........
Ik heb sinds gisteren BO2 en ik vraag mij af of sommige verschijnselen door de lagcompensation komen of dat er iets geks is met mijn pc / mijn BO2 installatie:
Dus, gevalletje van wachten op een patch of is er bij mij meer aan de hand? Tot nu toe vind ik het vrij frustrerend cq. redelijk onspeelbaar
- Halve clip op iemand leegschieten, in killcam geen kogel/bloed te zien
- Teleporterende mensen (iemand rent naar achter een krat, opeens staat diegene 3 meter naast het krat of juist ervoor)
- Freeze! Mensen die opeens helemaal stilstaan (wel met renbewegingen) en 1 seconden later ergens anders staan.
- Als de gameplay blokkeert (iemand loopt dezelfde kamer binnen, alles staat stil, ik ben dood..) is dit ook zo in de killcam (zie hem de kamer binnenlopen, beeld staat stil, zie de laatste 2 kogels afgevuurd worden en ik ben dood).
Dus, gevalletje van wachten op een patch of is er bij mij meer aan de hand? Tot nu toe vind ik het vrij frustrerend cq. redelijk onspeelbaar
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik ben het hier volkomen mee eens: 90% rent rond als een kip zonder kop met hipfire SMGs. Het lijkt ook wel of het niet eens meer nodig is om te ADS-en in Blops 2. Deze speelwijze is echter wel verklaarbaar. Aangezien de snelheid zo enorm hoog ligt (t.o.v. Blops 1), en de maps volgens mij stukken kleiner zijn (op Turbine en Carrier na) met veel kleinde gangetjes, werkt zo'n speelwijze zeer goed.NickThissen schreef op maandag 26 november 2012 @ 00:22:
[...]
ik vind dat ik te veel SMGs tegen kom wat aangeeft dat er iets mis in de balans.
Aangezien ik zelf een voorkeur heb voor Assault Rifles ging ik de eerste week ook echt enorm slecht. Om de SMGs te counteren, ben ik overgestapt naar de 1e shotgun. Dat gaat direct stukken beter. Maar hierbij heb je ook hetzelfde: ik ren als een gek rond om zo snel mogelijk in close range te komen en schiet zonder ADS. Effectief: ja. Leuk: mwah. Speelwijze: zelfde als SMG.
Een tweede punt dat mij stoort is de lag compensation. Door de lag compensation heb ik het gevoel dat ik geen controle heb over hoe 'goed' het gaat. Soms gaat het enorm goed, en is bijna alles 1 hit kill met de shotgun, andere keer schiet ik 3 a 4 keer volledig raak (op mijn scherm), maar raak ik hem amper.. Ik mis de controle die ik bij Blops 1 wel had. In Blops 2 is het echt te vaak: wtf, dit kan echt niet!

Hoewel de lag compensation wel te fixen is (lijkt me), denk ik dat de speelwijze niet zo snel gaat veranderen i.v.m. de kleine, krappe omgevingen en de te hoge snelheid. Jammer, want ik had graag een vervolg gezien meer in de lijn van Blops 1, waar het tempo iets lager ligt, de maps iets groter zijn, en de wapens meer gebalanceerd.
Konden ze maar de 10 point system, de score streaks, en de camo / emblem / card challenges in blops 1 doen
This is a Rapture reminder..
@gizz, heb je je search preferences al op "best" gezet?
Text kan niet worden weergeven
Sssquirrel schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:38:
[...]
Ik mis de controle die ik bij Blops 1 wel had. In Blops 2 is het echt te vaak: wtf, dit kan echt niet!
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Liever een riot schield dan een bord voor je kop maffe camper .. ga lekker ergens anders trollenVerwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:31:
riotshields , wie haat ze niet :
[video]
ik won gelukkig wel door mijn extended clip.

Not sure if dennis585 is really trolling...
Or just camping in this topic.
Or just camping in this topic.
Ik begrijp het wel, al het gedoe rondom SMG's. Maar herken met niet in de onoverwinnelijkheid van deze spelers. Ik kom ze geregeld tegen, maar ze zijn in mijn ervaring gemakkelijk te counteren (op de XBOX dan..).
Sure, als ik met een AR als een gek ga rondrennen ga ik het verliezen. Maar als je het iets rustiger aan doet, minimap gebruikt en de boel een beetje inschat gaat het prima. Als 90% van de spelers dus aan te pakken is, betekent dat meer winst voor moi =)
Overigens, wat wel echt irritant is: die lightning traps ofzo. Serieus, moeten we daar nu weer mee.
Sure, als ik met een AR als een gek ga rondrennen ga ik het verliezen. Maar als je het iets rustiger aan doet, minimap gebruikt en de boel een beetje inschat gaat het prima. Als 90% van de spelers dus aan te pakken is, betekent dat meer winst voor moi =)
Overigens, wat wel echt irritant is: die lightning traps ofzo. Serieus, moeten we daar nu weer mee.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ja, dat heb ik gisteren als eerste geprobeerd. Merk helaas weinig verschilGeneral-Z schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:39:
@gizz, heb je je search preferences al op "best" gezet?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Inderdaad, shock nades zijn zwaar irritant, en dan zitten degene die dat neerleggen om het hoekje te wachten totdat hun "prooi" erin traptUTADDICT schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:59:
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verwijderd
tactical mask!Zethiel schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:09:
[...]
Inderdaad, shock nades zijn zwaar irritant, en dan zitten degene die dat neerleggen om het hoekje te wachten totdat hun "prooi" erin trapt
Verwijderd
minder schelden mag ook wel.Beakzz schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:52:
[...]
Liever een riot schield dan een bord voor je kop maffe camper .. ga lekker ergens anders trollen
Speel hardcore en de helft zit als een spin te wachten in een dood hoekje tot iemand voorbij komt lopen om vervolgens met twee kogels hun te killen.Zethiel schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:09:
[...]
Inderdaad, shock nades zijn zwaar irritant, en dan zitten degene die dat neerleggen om het hoekje te wachten totdat hun "prooi" erin trapt
Daar kan ik me echt gruwelijk aan ergeren. Treyarch moet dan maar een modus maken Levend Mikado (diegene die beweegt is af...)
Vraag ook echt af wat de lol van een spel is als je geen meter beweegt en alleen maar andere spelers irriteert.
Ban ze gewoon een week dat ze volgende keer wel moeten lopen. Dat houd het leuk. Geen sniper, dan lopen.
[ Voor 17% gewijzigd door Frostbite op 26-11-2012 10:18 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik vind juist het tempo in BO2 juist lager dan in BO1.Sssquirrel schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:38:
Hoewel de lag compensation wel te fixen is (lijkt me), denk ik dat de speelwijze niet zo snel gaat veranderen i.v.m. de kleine, krappe omgevingen en de te hoge snelheid. Jammer, want ik had graag een vervolg gezien meer in de lijn van Blops 1, waar het tempo iets lager ligt, de maps iets groter zijn, en de wapens meer gebalanceerd.
Kan je in BO2 solo constant aanvallend spelen in objective gamemodes en een constant goede scores halen? Nope.
Is triple cappen in domination in BO2 een goed idee tegen gelijkwaardige tegenstanders? Nope. Dus naar voren spelen is niet aan te raden.
BO2 is chaotischer omdat alles op elkaar gepropt wordt, niet 'sneller'. Althans niet wat ik er onder versta.
O en over dedicated servers op de pc: 'we provide some of the servers', volgens gameservers.com. Tijd om de rest te achterhalen + welke settings ze gebruiken.
kom op zeg dennis, wij zeggen al een tijdje tegen je dat je zulke filmpjes niet meer moet plaatsen omdat ze totaal niks toedragen aan dit topic.
plus je weet dat als je zulk soort "camp" filmpjes plaatst dat je commentaar zult krijgen.
ik ben het ook niet eens met je speelstijl, maar het is jouw stijl en als je lekker speelt be my guest, je zult alleen veel commentaar op je speelstijl krijgen omdat het nogal nooblish is, bedoel als ik ga campen dan haal ik wss nog hogere scores dan jou ook, maar ik speel liever wat meer rondrennend en zo en dan heb ik maar een lagere K/D, heb wel meer het gevoel dat ik pro ben en wat doe voor me kills.
Verwijderd
LOL idd. Maar Dennis is niet aan het trollen, hij doet dit al tijden, filmpjes posten waar niemand op zit te wachten en ondertussen in de veronderstelling zijn dat hij erg goed is. Zou mij niets verbazen als hij een lichte vorm van autisme heeft en er helemaal niets aan kan doen.
Eén van de dingen die ervoor zorgen dat SMG's nu OP zijn, is dat je met een assault rifle eigenlijk altijd moet ADSsen en je dan enorm last hebt van flinch als je geraakt wordt. Als je met een AR als eerste een hit hebt op je tegenstander, en je tegenstander schiet vanuit hipfire met een laser sight, kan hij gewoon doorsprayen zonder merkbaar nadeel, en dan leg je het met die AR vaak af vanwege de lagere rate of fire, samen met het feit dat je aim minder werkt dankzij flinch.UTADDICT schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:59:
Ik begrijp het wel, al het gedoe rondom SMG's. Maar herken met niet in de onoverwinnelijkheid van deze spelers. Ik kom ze geregeld tegen, maar ze zijn in mijn ervaring gemakkelijk te counteren (op de XBOX dan..).
Wellicht werkt een assault rifle met een hogere rpm samen met toughness beter tegen SMG's. Dit ga ik vanavond of morgen maar eens proberen.
Ik zou sowieso altijd thoughness gebruiken op een niet shottie/smg ja. En verder goed de mappen kennen, wat passiever spelen met een assault rifle (meer mensen in je sights laten lopen) en langere lines of sight forceren tussen jou en je tegenstander.MicScott schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:32:
[...]
Eén van de dingen die ervoor zorgen dat SMG's nu OP zijn, is dat je met een assault rifle eigenlijk altijd moet ADSsen en je dan enorm last hebt van flinch als je geraakt wordt. Als je met een AR als eerste een hit hebt op je tegenstander, en je tegenstander schiet vanuit hipfire met een laser sight, kan hij gewoon doorsprayen zonder merkbaar nadeel, en dan leg je het met die AR vaak af vanwege de lagere rate of fire, samen met het feit dat je aim minder werkt dankzij flinch.
Wellicht werkt een assault rifle met een hogere rpm samen met toughness beter tegen SMG's. Dit ga ik vanavond of morgen maar eens proberen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.