Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
De aanwinst van Blops2 vind ik juist Hardpoint, gewoon king of the hill natuurlijk met verschillende locaties maar het speelt wel lekker weg. Enige nadeel is dat die Hardpoints elke keer op dezelfde punten in dezelfde volgorde verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Wordt nu echt tijd dat die SMGs generfed gaan worden, allemaal graag! Van mijn part schoppen ze alle SMGs gewoon eruit, boeit me echt niet. Dingen zijn veel te makkelijk, IEDEREEN speelt ermee, echt 90% die je tegenkomt zit weer met zo'n ding, komt me nu echt de neus uit :( Kappen met die klote dingen of maak ze nu eindelijk eens gebalanceerd, met een SMG kun je het niet winnen van een AR op grote afstand, kom op zeg... zelfde aantal kogels nodig, minder recoil, minder spread, grotere fire rate, ga maar door, op alle fronten zijn ze beter, dat kan toch gewoon niet?!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk karretje die RC-XD :

Kaboom!!!

In het eerste deel van BO was ik ook al dol op dat karretje.
Ik heb er dan ook 4000+ van gebruikt in deel 1.

:) ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 06:07:

[video]

Kaboom!!!

Even die hele discussie over campen daargelaten, vraag ik me af wat jou K/D ratio is? Voor je ratio moet jouw taktiek best goed zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Sn0wblind schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 01:11:
De aanwinst van Blops2 vind ik juist Hardpoint, gewoon king of the hill natuurlijk met verschillende locaties maar het speelt wel lekker weg. Enige nadeel is dat die Hardpoints elke keer op dezelfde punten in dezelfde volgorde verschijnen.
Waarom speel je dan niet headquarters? Zelfde principe, alleen random headquarter locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Hoe maak je een Sentry gun kapot? Kan dat alleen met EMP? Kan dat ook met je knife of door er op te schieten? Een stun grenade, kan die nog steeds een Sentry tijdelijk uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
gewoon op schieten ;)
knifen zal niet werken.
of met een blackhat pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:07
SmokingCrop schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:42:
gewoon op schieten ;)
knifen zal niet werken.
of met een blackhat pda
Semtex werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
of gelijk welke explosieven eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23

[video]

Kaboom!!!

pff 2 noob dingen mms en zo'n scheit rcdx 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:50:
[...]

pff 2 noob dingen mms en zo'n scheit rcdx 8)7
ik zou wel een paar echte rc-xd's willen hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 08:40
NickThissen schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 01:30:
Wordt nu echt tijd dat die SMGs generfed gaan worden, allemaal graag! Van mijn part schoppen ze alle SMGs gewoon eruit, boeit me echt niet. Dingen zijn veel te makkelijk, IEDEREEN speelt ermee, echt 90% die je tegenkomt zit weer met zo'n ding, komt me nu echt de neus uit :( Kappen met die klote dingen of maak ze nu eindelijk eens gebalanceerd, met een SMG kun je het niet winnen van een AR op grote afstand, kom op zeg... zelfde aantal kogels nodig, minder recoil, minder spread, grotere fire rate, ga maar door, op alle fronten zijn ze beter, dat kan toch gewoon niet?!
nja ik ga denk ik eens spelen met de FAL en dan met select fire, dan heb je wel een lage firerate maar je schiet iemand dood met 2 en soms met 1 kogel dood, en dat gaat sneller dan de meeste smg's plus de range is vele malen groter

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Denk aan je hart :P

Inmiddels zijn ARs al een stuk krachtiger lijkt het wel, ik zag gisteren ook steeds meer mensen ermee rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

Ik speel de laatste 2 a 3 dagen ook wel wat meer met AR. Voornamelijk met de AN-94, deze is toch echt wel lekker op afstand, maar ook wel op close quarters. Heb er een attachment op zitten waarmee ik sneller ADS, en de bijhorende perk (dex. volgens mij) waardoor het nog even iets sneller gaat volgens mij. Speelt wel lekker weg.

Ben gisteravond lekker irritant bezig geweest, ben namelijk bezig geweest om me knife goud te krijgen. Daardoor heb ik wat rondes achterelkaar zitten knifen, daar waren een paar tegenstanders niet echt blij om :9 . Wel is me opgevallen hoe makkelijk dat eigenlijk is, ik had elk potje een K/D van ongeveer 2.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
whoho gisteren 7-kills achter elkaar(binnen 10 seconden ofzo). FUCK CAMPERS!!!

:-D

(eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dat groepje mij al ong. 12 keer had neergeknald, frustraties liepen hoog op, veel mensen waren al uit de server gegaan), maar ik kon de campers gewoon niet laten "winnen".

[ Voor 9% gewijzigd door ameesters op 23-11-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-03-2024

[video]

Kaboom!!!

Ik weet niet waarom je steeds filmpjes post, maar het is niet echt interessant om jou één kill zien te maken met een rcxd om vervolgens dood te gaan. Krijg een beetje het idee dat je filmpjes spamt voor de views.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Martin0 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:58:
[...]

nja ik ga denk ik eens spelen met de FAL en dan met select fire, dan heb je wel een lage firerate maar je schiet iemand dood met 2 en soms met 1 kogel dood, en dat gaat sneller dan de meeste smg's plus de range is vele malen groter
Die combo is echt king! en als je een snipert ziet, even terug switchen naar single shot en pwnen!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
mindcre8r schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:48:
[...]

Die combo is echt king! en als je een snipert ziet, even terug switchen naar single shot en pwnen!
waarom? je kan ook gewoon schot per schot vuren wanneer die op full auto staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
mindcre8r schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:48:
[...]

nja gister gebruikte ik de combo:

FAL + select fire + front grip + reflex of ACOG/target finder(om me vrienden te trollen om ze nog easier te killen terwijl dat niet zo moeilijk is, gister deden we wedstrijdje wie de meeste bots kan killen op drone, deze combo met target finder was gewoon overpowered, had 114 kills en de rest net 70 ofzo (A)), geloof me dat is baas.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

SmokingCrop schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:51:
[...]

waarom? je kan ook gewoon schot per schot vuren wanneer die op full auto staat :+
less recoil voor t gevoel.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Laatst online: 05-01-2022

[video]

Kaboom!!!

Wouw, jij bent echt goed..... in campen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:07

BM

Moderator Spielerij
Eens. En uit principe weiger ik om die reden zelf over te stappen naar een SMG. Ik speel in principe voornamelijk met AR's, en ik weiger me te laten 'dwingen' omdat de rest dat niet doet.

Moet zeggen dat ik gister met een maat van me een paar uur Domination heb zitten spelen, en dat ging ook met een AR wel prima :) Van de 10 potjes er volgens mij maar 1 of 2 verloren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

pcdev ‏@pcdev

@Sdesser: Any news on the SMG nerf? It's getting out of hand (at least on the PC, don't know about other platforms) cc: @DavidVonderhaar
Bron

Zal wel iets mee gaan gebeuren?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik vind het eigenlijk best meevallen allemaal hoor..
ar's zijn ook sterk (mischien sterker gemaakt)

ik heb mp7+fmj+rds, en dat voelt niet heel overpowered ofzo aan

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

aron225 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:44:
ik vind het eigenlijk best meevallen allemaal hoor..
ar's zijn ook sterk (mischien sterker gemaakt)

ik heb mp7+fmj+rds, en dat voelt niet heel overpowered ofzo aan
Zet de laser sight erop en je sloopt lachend vanuit hipfire mannetjes aan de andere kant van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
MicScott schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:46:
[...]

Zet de laser sight erop en je sloopt lachend vanuit hipfire mannetjes aan de andere kant van de map.
Ach ja, realistisch is het niet. Maar het hele ADS vind ik maar klote (haalt de snelheid uit het spel). Ik vind het wel leuker zo met hipfire. Helaas worden er amper nog spellen gemaakt zonder ADS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je aan/gebruik je die "Blackhat PDA". Iedereen wordt hier helemaal wild van, maar ik kan het gewoon niet vinden |:(

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

EricNL schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:33:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom je aan/gebruik je die "Blackhat PDA". Iedereen wordt hier helemaal wild van, maar ik kan het gewoon niet vinden |:(
Bij je tactical grenades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:07
EricNL schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:33:
Is een tactical. Werkt zoals stun, flash bang etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bedankt!
Hoor je hier dan ook de Engineer perk bij te gebruiken, want dat is ook iets wat ik veel hoor.

Off-Topic:
Stomme vraag deel 2: Is het mogelijk om je accountnaam en e-mail adres te wijzigen van je Steam account? Het kan zijn dat ik nu via een RDP verbinding thuis mijn Steam account probeer aan te passen, maar ik krijg dit niet gevonden...

Edit: N.v.m., ik heb mijn Google-plicht even gedaan: https://support.steampowe...le.php?ref=1558-QYAX-1965

Steam ID/Account Name Change kan niet. Ook niet door Steam medewerkers (geloof er geen zak van, maar goed :))

[ Voor 18% gewijzigd door EricNL op 23-11-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

baronruud schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:35:
[...]

Nee, werkt heel anders. Je mikt ergens op, drukt mop je tactical knop, en hij hackt het (onmiddellijk) of schakelt het uit als het een killstreak is (duurt even).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:43

superwashandje

grofheid alom

niets hoort maar je met engineer kun je ook door muren heen dingetjes hacken omdat je ze dan ziet staan

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Postius schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:38:
Overigens is steam toch nie verplicht? En als je hem in de winkel hebt gekocht is de winkel je retailer en niet steam.
Steam is wel verplicht, of je de game nu retail koopt of digitaal.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
heerlijk nu ik weet dat je gewoon moet gaan liggen voor de BB's
heeft me al paar keer gered.

Nieuwsgierig wat jullie gebruiken met de prestige token!!???
Ik heb nu Ghost en de AN94 (laatste assualt dacht ik) meegenomen. maar of dat nou zo handig is geweest weet ik nog steeds niet....

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

baronruud schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:35:
[...]

Owwwwww en ik gisteren maar drukken op X lol. Dus je activeert hem alsof je een grenade gooit?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
nee, alsof je een tactical gooit :)

op de xbox is dat LB (RB is voor deadlies (granaten e.d.)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Royz schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:52:
[...]

Owwwwww en ik gisteren maar drukken op X lol. Dus je activeert hem alsof je een grenade gooit?
Klopt gewoon tactical knop vasthouden en je hackt de scorestreak met je pda.
Kost wel even wat tijd.

Groot voordeel is dat je CP's die op het dak liggen kan cappen op afstand.
Samen met Engineer kun je dus door muren heen Guardians / Sentries uitschakelen. Choppers kosten meestal een 2de pda. (dus liever iemand in je team die een rocket vuurt en iemand anders die pda hackt.)

Wel opletten op de omgeving omdat je met een PDA in je hand niet veel kan doen. Die pda werkt ook op BB's en ander grondspul. Alleen zonde als je Engineer gebruikt want dan zie je ze.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

cypher21 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:53:
nee, alsof je een tactical gooit :)

op de xbox is dat LB (RB is voor deadlies (granaten e.d.)
Ok! en dan ingedrukt houden en dan zie je een balkje lopen ofzo? Hij is toch niet direct gehackt?

Thx voor de uitleg hierboven!

[ Voor 6% gewijzigd door Royz op 23-11-2012 11:56 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

EricNL schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:36:
Off-Topic:
Stomme vraag deel 2: Is het mogelijk om je accountnaam en e-mail adres te wijzigen van je Steam account? Het kan zijn dat ik nu via een RDP verbinding thuis mijn Steam account probeer aan te passen, maar ik krijg dit niet gevonden...

Edit: N.v.m., ik heb mijn Google-plicht even gedaan: https://support.steampowe...le.php?ref=1558-QYAX-1965

Steam ID/Account Name Change kan niet. Ook niet door Steam medewerkers (geloof er geen zak van, maar goed :))
Waarom zou je je accountname willen wijzigen? Die wordt toch niet ingame gebruikt.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Royz schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:55:
[...]

Ok! en dan ingedrukt houden en dan zie je een balkje lopen ofzo? Hij is toch niet direct gehackt?

Thx voor de uitleg hierboven!
En zelf iets uit proberen?!?!

scorestreaks moet je hacken duurt langer, overige meuk 1 clickje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:55:
[...]
Alleen zonde als je Engineer gebruikt want dan zie je ze.
Zonde? Weet je wel hoe leuk het is om alle valstrikken gewoon te hacken en er dan dwars langs te lopen naar een camper die denkt veilig te zijn?
En guardians of sentry's door muren uitschakelen is ook dikke pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
BM schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:35:
[...]

Eens. En uit principe weiger ik om die reden zelf over te stappen naar een SMG. Ik speel in principe voornamelijk met AR's, en ik weiger me te laten 'dwingen' omdat de rest dat niet doet.

Moet zeggen dat ik gister met een maat van me een paar uur Domination heb zitten spelen, en dat ging ook met een AR wel prima :) Van de 10 potjes er volgens mij maar 1 of 2 verloren :)
We hadden er 12 gespeeld en 10 gewonnen ;)

Normaal gesproken blijf ik ook ver weg van die SMG's. In alle vorige COD's heb ik amper een SMG aangeraakt. Het was ook niet nodig, want close quarter combat was ook helemaal niet nodig in de maps tot en met COD 4. Vanaf MW2 is het downhill gegaan met de openheid en de structuur van de maps. Nu wordt het bjina noodzaak...

Verder vind ik het spel alleen maar leuk als ik met een bekende speel waar je wat mee kunt chatten/samenwerken. Als ik dit vergelijk met BF3 en MOH-Warfighter, dan snap ik niet waarom COD nog steeds zoveel verkoopt :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:55:
[...]

Choppers kosten meestal een 2de pda. (dus liever iemand in je team die een rocket vuurt en iemand anders die pda hackt.)
Dat is wel nieuw voor mij, choppers hacken? je destroyed hem dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ricloo86 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:57:
[...]

En zelf iets uit proberen?!?!

scorestreaks moet je hacken duurt langer, overige meuk 1 clickje!
Ik werk gewoon nu he ;). Maar goed ik zal het vanavond even zelf uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ricloo86 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:00:
[...]

Dat is wel nieuw voor mij, choppers hacken? je destroyed hem dus?
Jep! Choppers, UAV, Counter UAV, Sentry's, alles eigenlijk. Krijg je ook dikke punten voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 16:25

BLACKfm

o_O

Hoe kan ik zorgen dat al die kiddies niet lopen te "Noob gun" "hacker/cheater" etc. roeptoeteren?

Zijn het nou altijd de mensen die zelf denken dat ze uber goed zijn en als ze worden afgemaakt door zogenaamde overpowered combinaties beginnen te huilen?

Ik loop zelf met de volgende combi; Klik
Liggend aan hoe ik wil spelen switch ik de BB voor een smoke grenade

Met de scavenger perk krijg je dus elke keer een nieuwe/refill van je tactical/lethel en kunt dus behoorlijk spammen. Met de lasersight heb ik ook geen behoefte om te aimen en kan ik de melee dus binden aan me rechtermuisknop.

Al met al ben ik met die combinatie een moordmachine als ik tegen wat slechtere spelers speel (waar ik steevast als eerste eindig).

Ik heb het idee als ik enkel maar met een mes rondloop en het potje zou winnen ik nog voor cheater ofzo wordt uitgemaakt, terwijl ik toch gewoon volgens de regels speel.

Tja, het zijn in mijn ogen gewoon trollen, maar wanneer kun je het in een spelletje nou wel goed doen?
Als ze verliezen is de wereld te klein en ALS ze een keer winnen dan moet iedereen aan hun voeten liggen...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
BLACKfm schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:17:
Hoe kan ik zorgen dat al die kiddies niet lopen te "Noob gun" "hacker/cheater" etc. roeptoeteren?

Zijn het nou altijd de mensen die zelf denken dat ze uber goed zijn en als ze worden afgemaakt door zogenaamde overpowered combinaties beginnen te huilen?

Ik loop zelf met de volgende combi; Klik
Liggend aan hoe ik wil spelen switch ik de BB voor een smoke grenade

Met de scavenger perk krijg je dus elke keer een nieuwe/refill van je tactical/lethel en kunt dus behoorlijk spammen. Met de lasersight heb ik ook geen behoefte om te aimen en kan ik de melee dus binden aan me rechtermuisknop.

Al met al ben ik met die combinatie een moordmachine als ik tegen wat slechtere spelers speel (waar ik steevast als eerste eindig).

Ik heb het idee als ik enkel maar met een mes rondloop en het potje zou winnen ik nog voor cheater ofzo wordt uitgemaakt, terwijl ik toch gewoon volgens de regels speel.

Tja, het zijn in mijn ogen gewoon trollen, maar wanneer kun je het in een spelletje nou wel goed doen?
Als ze verliezen is de wereld te klein en ALS ze een keer winnen dan moet iedereen aan hun voeten liggen...
Stoppen met public te spelen en je aanmelden in een league (esl.eu) (zul je meteen zien dat je beter je best moet gaan doen om bovenaan te eindigen). Zeuren over gedrag in public is gewoon uitzichtsloos/nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
MicScott schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:59:
[...]

Zonde? Weet je wel hoe leuk het is om alle valstrikken gewoon te hacken en er dan dwars langs te lopen naar een camper die denkt veilig te zijn?
En guardians of sentry's door muren uitschakelen is ook dikke pret.
Zonde als in dat je een pda opoffert voor een BB of shock dingetje. Liever op grotere apparaten gebruiken.

Weet ook niet of je met Scavenger ook weer pda's krijgt. Zover ben ik zelf namelijk nog niet (lvl 42)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:41:
[...]

Zonde als in dat je een pda opoffert voor een BB of shock dingetje. Liever op grotere apparaten gebruiken.

Weet ook niet of je met Scavenger ook weer pda's krijgt. Zover ben ik zelf namelijk nog niet (lvl 42)
als het goed is krijg je bij iedere no explosive kill een koffertje en daarmee krijg je ammo en lethal en tactical voor terug(1 van ieder)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MicScott schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:02:
[...]

Jep! Choppers, UAV, Counter UAV, Sentry's, alles eigenlijk. Krijg je ook dikke punten voor!
Dus dan moet ik vanaf de grond omhoog richten met me blackhat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ricloo86 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:43:
[...]

Dus dan moet ik vanaf de grond omhoog richten met me blackhat ofzo?
yep. ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Haha ok...nice! ga ik vanavond gelijk even proberen.
dan heb ik dus die hele launcher niet meer nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ricloo86 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:50:
[...]

Haha ok...nice! ga ik vanavond gelijk even proberen.
dan heb ik dus die hele launcher niet meer nodig?
Nope, ik zou zeggen dat de Black Hat zelf nog iets beter is dan een launcher.Als je eenmaal air support aan het hacken bent, kun je zelfs cover zoeken (onder een klein afdakje gaat staan) zodat de chopper jou niet ziet. Maar je blijft hem wel gewoon hacken (zolang je hem blijft volgen met je crosshair), en dus gaat hij kapot.
Het is wel zo dat een chopper of andere air support twee black Hats nodig hebben (behalve uav en counter uav en dragonfire ook niet volgens mij).

[ Voor 3% gewijzigd door Madstorm op 23-11-2012 13:02 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Madstorm schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:00:
[...]

Nope, ik zou zeggen dat de Black Hat zelf nog iets beter is dan een launcher.Als je eenmaal air support aan het hacken bent, kun je zelfs cover zoeken (onder een klein afdakje gaat staan) zodat de chopper jou niet ziet. Maar je blijft hem wel gewoon hacken (zolang je hem blijft volgen met je crosshair), en dus gaat hij kapot.
Het is wel zo dat een chopper of andere air support twee black Hats nodig hebben (behalve uav en counter uav en dragonfire ook niet volgens mij).
Dus twee keer achter elkaar zelf hacken of moet je het met twee personen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:00:
Verder vind ik het spel alleen maar leuk als ik met een bekende speel waar je wat mee kunt chatten/samenwerken. Als ik dit vergelijk met BF3 en MOH-Warfighter, dan snap ik niet waarom COD nog steeds zoveel verkoopt :).
Waarschijnlijk omdat veel mensen met bekenden gamen? En zoals je zelf al zegt, dan is het een prima vermakelijk spel, ondanks de gebreken die het echt wel heeft. Eigenlijk zoals ik CoD altijd wel ervaren heb :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ricloo86 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:03:
[...]

Dus twee keer achter elkaar zelf hacken of moet je het met twee personen doen?
Nee, je kan zelf gewoon 2 keer hacken (moet je wel twee blackhats hebben in je class)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Madstorm schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:04:
[...]

Nee, je kan zelf gewoon 2 keer hacken (moet je wel twee blackhats hebben in je class)
Vanavond gelijk mee aan de gang haha!
zal wel de nodige puntjes opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Nog een voordeel is dat als je een launcher gebruikt dit makkelijk te traceren is wie die gebruikt en word dan ook snel daarna gekilled. Met een pda heeft niemand in de gaten wie het doet.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
TLM schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:33:
Nog een voordeel is dat als je een launcher gebruikt dit makkelijk te traceren is wie die gebruikt en word dan ook snel daarna gekilled. Met een pda heeft niemand in de gaten wie het doet.
En je bent minder traag dan met die bazooka op je rug O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

TLM schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:33:
In softcore komt er toch te te staan wie wat vernield heeft? iets van: Madstorm has destroyed the blabla?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0art
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 16:38
Hoi heb hem sinds gisteren, En ziet er prima uit!
:) Stuur ff een berichtje als je me wilt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Nog Xbox clans/groep/ vrienden die tegen mijn vriendengroep willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
iemand een tip hoe ik een enemy agr kan vinden? :+
nog nooit een tegengekomen in mijn 15h+ .. (moet een neerschieten met die stinger equivalent)

Golden smaw is ondertussen binnen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
SmokingCrop schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:43:
iemand een tip hoe ik een enemy agr kan vinden? :+
nog nooit een tegengekomen in mijn 15h+ .. (moet een neerschieten met die stinger equivalent)

Golden smaw is ondertussen binnen <3
die AGR zie ik regelmatig gebruikt worden in domination en hardpoint mode.

In niet objective game modes heb ik ze inderdaad ook nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ik speel alleen maar objective based games :+

heb wel al verschillende friendly agr's gehad..

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 23-11-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-03-2024
SmokingCrop schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:09:
ik speel alleen maar objective based games :+

heb wel al verschillende friendly agr's gehad..
Probeer eens ground war?
Laatst even 3 potjes gespeeld en meteen AGR en aantal enemy controlled scorestreaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik ben er helemaal uit. Hardcore tdm op plaza is mijn. Nieuwe favo combi!!.

Nog even een nieuwe muis (huidige rat7 is kapot) en we kunnen los

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Madstorm schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:36:
[...]

In softcore komt er toch te te staan wie wat vernield heeft? iets van: Madstorm has destroyed the blabla?
Ja maar normaal zie je zo'n streep door de lucht en zo weet je dat daar iemand is met een launcher. Op basis daarvan word je dus vaak gekilled. De pda laat geen bewijs achter.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
JDeraGear schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 06:43:
[...]

Waarom speel je dan niet headquarters? Zelfde principe, alleen random headquarter locaties.
Ik vind het echt heel vervelend als je net doodgaat terwijl de headquarter gecaptured is en je dus moet wachten totdat die gesloopt is of de volgende wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
aron225 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:28:
Nog even een nieuwe muis (huidige rat7 is kapot) en we kunnen los
Advies: Razer Taipan. Heerlijke muis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:17:
Gewoon dingen zoals "good effort" en "gg was close" op het einde roepen, ragequitten ze meestal gewoon.

Ik loop trouwens niet eens met lethals of non-lethals rond, teveel moeite en wil toch graag fast mag + adjustable stock + quick draw icm tactical mask en extreme conditioning.
EricNL schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:55:
[...]

Advies: Razer Taipan. Heerlijke muis!
Als je van negatieve acceleratie houdt. Koop gewoon een G100/G400, Zowie muis, of een Deathadder/Abyssus/Salmosa als je iets goeds wilt.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Sn0wblind schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:49:
[...]

Ik vind het echt heel vervelend als je net doodgaat terwijl de headquarter gecaptured is en je dus moet wachten totdat die gesloopt is of de volgende wave.
dat is een van de main reasons dat ik geen HQ speel, ik ben meestal een van de weinige die voor de HQ gaat en mijn team loopt dan ergens 20 km achter me en die helpen niet dus ja dan ga ik dood en wordt de HQ gedestroyed

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Wel nadeel als wij als team spelen dat we vrijwel na ieder potje naar nieuwe tegenstanders moeten zoeken hahahha..........zien het maar als compliment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
Kijken of ik vanavond eindeljik kan prestigen.
Demo potjes gingen ook wel aardig gisteren....toen die andere Tweakers nog niet waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:36
vinom schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:35:
Kijken of ik vanavond eindeljik kan prestigen.
Demo potjes gingen ook wel aardig gisteren....toen die andere Tweakers nog niet waren :P
Hoor ik daar nu excuses :p ging toch aardig met zen allen gister? Was zeker niet ontevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ruvetuve schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:00:
[...]

Hoor ik daar nu excuses :p ging toch aardig met zen allen gister? Was zeker niet ontevreden.
Heb liever alle Tweakers in mijn team dan dat ze tegen mij spelen :P

[ Voor 61% gewijzigd door vinom op 23-11-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

vinom schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:02:
[...]

Heb liever alle Tweakers in mijn team dan dat ze tegen mij spelen :P
Inderdaad. Denk je lekker noobs te kunnen roflstompen ('noobs' gekscherend bedoeld, niet boos worden aub), kom je opeens tegen allemaal tweakers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik hoop dat ik eens in een random lobby terecht kom tegen wat tweakertjes })

En om het er maar meteen bij te zetten: niet dat ik denk dat ik van jullie win ofzo, maar lijkt me wel eens leuk :*)

[ Voor 44% gewijzigd door Madstorm op 23-11-2012 16:08 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
MicScott schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:03:
[...]

Inderdaad. Denk je lekker noobs te kunnen roflstompen ('noobs' gekscherend bedoeld, niet boos worden aub), kom je opeens tegen allemaal tweakers :(
Tja en dan wordt je zelf geroflstomp'd :S ............ we maken het allemaal mee! ;)

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Madstorm schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:08:
Ik hoop dat ik eens in een random lobby terecht kom tegen wat tweakertjes })

En om het er maar meteen bij te zetten: niet dat ik denk dat ik van jullie win ofzo, maar lijkt me wel eens leuk :*)
Wij zijn er klaar voor mocht het gebeuren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
add me maar via de tweakersgroep op steam

[ Voor 44% gewijzigd door paupertje30 op 23-11-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

vinom schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:12:
[...]

Wij zijn er klaar voor mocht het gebeuren O-)
Wat spelen jullie meestal? ikzelf speel aardig wat dom of choas moshpit..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Gisteren toevallig eens demolition, beviel erg goed, maar normaal dominiation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:57:

Als je van negatieve acceleratie houdt. Koop gewoon een G100/G400, Zowie muis, of een Deathadder/Abyssus/Salmosa als je iets goeds wilt.
ach, al die negatieve verhalen..
mijn r.a.t. 7 heeft die "verschrikkelijke" 6400dpi philips twineye sensor.. die was toch ook compleet ruk volgens "de cracks"

ik vond het echter een TOP ding, tot iemand hem liet vallen..

maar ik denk dat het "gewoon" een logitech g9x word..
haal ik er direct een g35 headset bij, en lijm ik de r.a.t wel vast als spare muis..

komt wel goed ;) vrouw aan het werk nu, ik kan knallen!!

iemand zin in een spelletje tdm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Had ik al gezegd dat ik knettergeil word van senties? :P
Zie de punten binnenrollen dan 8)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VLLJRFomovM]
(als de video wat "geel" lijkt, ik had f.lux nog aan tijdens het recorden, pardon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
Ik weet niet wat het is maar opeens sinds vanmorgen krijg ik niemand meer dood. Ik raak ze continu echt veel hitmarkers maar ze gaan niet dood! Ook met kniven heb ik zovaak dat ik ze voor mijn gevoel vol raak en dan kijk ik het filmpje en dan zie ik mijzelf niet eens kniven bedoel........

Meer mensen die meer last hiervan hebben dan "normaal"? (pc versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik heb het ook... net alsof alles ineens meer kogels nodig heeft..

bovenstaande filmpje heeft me overtuigd.. ik ga ook sentry en/of guardian meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

exi22 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:04:
Ik weet niet wat het is maar opeens sinds vanmorgen krijg ik niemand meer dood. Ik raak ze continu echt veel hitmarkers maar ze gaan niet dood! Ook met kniven heb ik zovaak dat ik ze voor mijn gevoel vol raak en dan kijk ik het filmpje en dan zie ik mijzelf niet eens kniven bedoel........

Ja soms zit je ineens op slechtere servers waardoor je echt veel lag krijgt; ik merk het ook. Meestal switch ik dan naar iets met langere range; een semi-automaat assault rifle of héél af en toe een sniper, met bijbehorende rustigere speelstijl. Lukt het dan nog niet dan quit ik gewoon, want dan weet ik dat ik echt geen kans maak.
Als ik gewoon slecht schiet en outmanouvered word, blijf ik meestal tot het eind hoe slecht ik ook sta, maar die lag voelt zo frustrerend en oneerlijk, daar weiger ik mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
Ja ik snap precies wat je bedoeld alleen ik heb het nu letterlijk elk potje!
Las ook op twitter dat ik iig niet de enige ben. Misschien zijn ze aan het tweaken maar dan niet in mijn voordeel :P

[ Voor 8% gewijzigd door exi22 op 24-11-2012 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:51:
[...]

ach, al die negatieve verhalen..
mijn r.a.t. 7 heeft die "verschrikkelijke" 6400dpi philips twineye sensor.. die was toch ook compleet ruk volgens "de cracks"

ik vond het echter een TOP ding, tot iemand hem liet vallen..

maar ik denk dat het "gewoon" een logitech g9x word..
haal ik er direct een g35 headset bij, en lijm ik de r.a.t wel vast als spare muis..

komt wel goed ;) vrouw aan het werk nu, ik kan knallen!!

iemand zin in een spelletje tdm?
Als je er aan gewend bent is het prima, maar zodra je een echt goede muis gebruikt hebt én je compleet zonder acceleratie speelt met 30-60cm voor een 360 graden draai is het zeker merkbaar.

De g9x heeft trouwens positieve acceleratie en een sensor die het niet lekker doet op veel oppervlakken. Maar veel plezier ermee.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het soms ook...ik heb geen idee waar het aan ligt. Soms heb ik het alleen in de avond (precies wanneer ik BO2 wil gaan spelen). Maar gelukkig heb ik het niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:57:
[...]
Razer kan ik niet echt aanraden, tenzij je er niet langer dan een jaar mee wil doen. Ik heb twee Razers gehad, een Copperhead en een Abyssus. Zolang het werkt, werkt het idd goed maar ze gaan veel te snel mankementen vertonen. Bij de Copperhead ging de sensor gewoon ineens raar doen, is niet meer goed gekomen. De Abyssus gaf constant driverproblemen. Alles geprobeerd, bleef regelmatig BSOD's geven. Tegenwoordig heb ik een Steelseries Sensei. Bevalt uitstekend en je kan meer zaken instellen dan met welke andere muis dan ook. Ik kan hem echt aanraden.

Heel herkenbaar. Gisteravond was het gewoon niet leuk meer. Met exact dezelfde class als waar ik de MP mee begon (level 0) legde ik het nu ook continue af terwijl het in het begin andersom was. Het lijkt wel of COD gewoon alleen te maken heeft met wie op dat moment het minste last van lag heeft en verder niets met skill ofzo.
Eerder riep ik nog niet veel last te hebben gehad van quickscopers maar dat was na gisteravond ook wel anders. Als je dan in de killcam kijkt dan zie je die gast amper inzoomen. Je kan niet eens door de scope heen kijken en hij schiet, vrijwel direct nadat hij begint in te zoomen, terwijl ik hem met mijn SMG toch vol raakte. Bij de BO1 hadden ze het quickscopen redelijk generfd. Maar dit gaat nergens meer over. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat een sniper rifle gebruikt kan worden als close range wapen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:43

superwashandje

grofheid alom

gefeliciteerd wildcat!

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/576721281723555713/85741BCECD7C4150C512486DCEA68C60B4628E3D/

dit is waarom ik ook graag met andere tweakers speel...de 3 mensen die naast mij ook nog 1 capture hadden zaten toevallig op de plek waar de de HQ verscheen te campen....

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraagje als je Prestige gaat raak je dan je weapen ok kwijt tot dat je die lvl heb weer gehaald ? wil wel Prestige gaan maar ik speel heel tijd met AN94 en die krijg je pas op lvl55

sorry als dezen vraag al vaak is langs geweest

@exi22

heb ook over dag gaat vaak goed op Xbox maar laat in avond en in nacht is gewoon niet te doen ook al heb ik 5 groen streepjes :| en ik ook jammer vind aan COD je kan niet meer in stellen dat je alleen tegen mensen wilt game die in EU wonen

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43
Motaro schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:00:
vraagje als je Prestige gaat raak je dan je weapen ok kwijt tot dat je die lvl heb weer gehaald ? wil wel Prestige gaan maar ik speel heel tijd met AN94 en die krijg je pas op lvl55

sorry als dezen vraag al vaak is langs geweest
Makkelijk op te zoeken, maar goed.
Je krijgt één permanent unlock token nadat je prestige ingaat waarmee je één item (perk, wapen, lethal/tactical etc.) mee kan unlocken (onafhankelijk van het level van dat item).
Als jij op prestige 1 de AN-94 unlocken wilt dan kan dat, je raakt je token daarmee kwijt (aangezien je er maar eentje hebt) en heb je de AN-94 op Prestige 1.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

oke bedankt _/-\o_ ik had al gevoel dat ik met stom vraag aan kwam :o

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:05:
[...]

Razer kan ik niet echt aanraden, tenzij je er niet langer dan een jaar mee wil doen. Ik heb twee Razers gehad, een Copperhead en een Abyssus. Zolang het werkt, werkt het idd goed maar ze gaan veel te snel mankementen vertonen. Bij de Copperhead ging de sensor gewoon ineens raar doen, is niet meer goed gekomen. De Abyssus gaf constant driverproblemen. Alles geprobeerd, bleef regelmatig BSOD's geven. Tegenwoordig heb ik een Steelseries Sensei. Bevalt uitstekend en je kan meer zaken instellen dan met welke andere muis dan ook. Ik kan hem echt aanraden.
De Copperhead is nooit goed geweest, de Diamondback was altijd de (veel) betere van die twee. De eerste generatie Abyssus modellen had brakke firmware, maar de sensor was zo goed als perfect. De Sensei heeft positieve acceleratie, is niet echt een optie. Mijn Xai is ook niet echt fijn en heeft het binnen een half jaar al begeven. Een goed alternatief voor de Sensei is de Zowie AM, die is tenminste foutloos.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JOkbDS1CJwoaDNWvGRERa4IC/medium.jpg
Mijn Diamondback 2G (Mijn 3G was heel snel kapot terwijl de 2G het na 6 jaar nog steeds doet) en Krait staan er niet op. Heb ook een Deathadder gehad, twee keer zelfs, maar heb die 2 keer verkocht omdat de vorm niet beviel. De Abyssus staat er ook niet op, omdat dat in principe hetzelfde was als de Salmosa (lichte angle snapping heb ik geen problemen mee). Heb ook een Logitech G5 gehad, maar die had echt een brakke sensor.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:05:
[...]

. Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat een sniper rifle gebruikt kan worden als close range wapen? :')
Ik deed dit al in 1999? En?

UT99 gruwelijke sniper rifle. Nog beter als je hem als close medium ranged wapen wist te gebruiken. Geniaal apparaat.

Snipers zijn ALTIJD gruwelijk effectief op de korte afstand.l BIjna iedereen game is dat, het is 9 van de 10 de speler die er slecht mee is en denken dat snipen = heel lang op 1 plekje zitten naar 1 punt staren. Dat is gewoon de grootst mogelijke onzin.

Dat quickscopen van call of duty is al zo oud als shooters zijn, alleen bij CoD zitten veel gamers die helemaal niks anders doen en dus alleen maar CoD kennen. En denken dat snipers niet mogen rennen, tja.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 21:36
Gelukkig heeft iedere speler weer zijn eigen mening over wat wel en niet hoort in Cod :) ik denk dat rr weinig wapens / manieren van spelen over blijven als je naar iedereen moet luisteren ;)
Pagina: 1 ... 31 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.