Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tjeerdtq schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:39:
[...]

Kan goed zijn dat je mij bent tegen gekomen _/-\o_ Ik speel inderdaad met een LMG en target finder. Is easy mode sniping.

Maar zo kan je over alles klagen. Waarom gaat iemand snipen? Waarom gaan mensen in Domination voor de kills en niet de bommen? Ik heb voldoende plezier met deze speelstijl om er €50 voor neer te leggen.
Lame mode sniping indeed. Als je niet of nauwelijks beweegt in een game als cod moet je je schamen.

Ik snipe eigen alleen maar, ik ben zon figuur waar iedereen hier een hekel aan heeft (quickscope). _/-\o_ Echter heb ik dit weekend vanwege de double xp alleen maar lopen raggen met een MP7, en god wat is dat easy, meteen weer voor mijzelf duidelijk waarom ik in MW2 ben begonnen met quickscopen/snipen.

Default scopes op de snipers zijn wat mij betreft allemaal matig. Gebruik overal die thermal/nightvision scope op. (is sneller en enemies vallen sneller op en is minder lame dan een target finder wat eigenlijk gewoon built in wallhack (zonder het door de wallhacken zelf dan :P)).
SVU is wel geinig, mits je op hoofd aimt.
DSR is een schildpad. Thermal scope maakt het iets beter.
Ballista is een haai zonder tanden. Bijt wel maar dood gaan ze niet.
XPR is nice.

Niet te vergelijken met MW3 waar ik de 4 main snipers allemaal top vond (niet kijkend naar de dragunov en rsass).

Maja, vanavond maar weer ff wat demolition met sniper only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Martin0 schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:24:
als je een wapen prestiged krijg je dan alleen nieuwe camo's? of zie ik dit verkeerd?
Je krijgt dus ook optie om emblem (2e weapon prestige) en clan-tag (1e weapon prestige) erop te zetten

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

PM_Petrol schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:11:
Ja het is alweer klaar met de lol in bo2. Iedereen zit achter een dingetje met ghost aan en een MSMC. Dus ik heb het alweer gehad met dat gecamp.
Wat is iedereen toch negatief! :? Is dat nou werkelijk hun eigen mening, of is het meer een beetje napraten?

Ik wil juist Ghost omdat ik een run&gun speler ben. En dan is het verrekte handig dat mensen je niet aan zien komen. Zeker in objective gamemode vind ik Ghost geweldig! Mensen moeten echt kijken of er iemand is ipv je een welkomgranaat in je gezicht te gooien als je net de hoek om komt, of naast de vlag ligt om te capturen ofzo.

En de meesten campen juist met snipers (ja, dat hoort er wel een beetje bij) of met een LMG met targetfinder. Campen met een SMG is een beetje nutteloos. En die MSMC zal echt wel binnenkort generved worden hoor :)

Ik speel graag met de FAL, en anders met die laatste SMG. ARs zijn alzo niet mijn ding. Ik ren graag rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Van het weekend blops 2 even van me neef geleend. En level 20 in de MP :s en dat op de xdoos, terwijl ik toch echt een pc gamer ben.

Ik vind het alleen jammer dat er zo weinig modes zijn voor Hardcore. En even over hardcore, hoe viable is het om met een pistol te lopen daar? Het lijkt op papier dat de Five-Seven en de Tac45 beide een 2 shot kill op Core, dus dat moet voor Hardcore dus wel nice zijn. Ik heb de tac45 nu gelevelt tot de silencer, vanwege de hogere damage. Maar die heeft 10+30 kogels. De Five-Seven heeft 20+60 en ik kwam toch wel een aantal keer in kogel nood. Kan iemand mij uitleggen wel hoe effectief de Five-Seven vs de Tac45 is in Hardcore?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

destroye schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:21:
Voordeel van ghost ten opzichte van eerdere cods is dat je nu moet rennen om aan een uav te ontkomen met ghost. als je dus campt blijft je te zien op de radar
Hoop dat het niet instant is maar dat er een vertraging opzit. Je bent al zo'n sitting duck als je de objective aan het doen bent :( Zou wel handig zijn als je dan iig een paar sec onzichtbaar blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:29:
[...]

Hoop dat het niet instant is maar dat er een vertraging opzit. Je bent al zo'n sitting duck als je de objective aan het doen bent :( Zou wel handig zijn als je dan iig een paar sec onzichtbaar blijft!
Bij objectives doen ben je ook niet zichtbaar op radar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sssquirrel schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:30:
[...]

Bij objectives doen ben je ook niet zichtbaar op radar
Dan vind ik het prima :) Dan vind ik het moeten rennen om Ghost te kunnen gebruiken een hele goede toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaFFia schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:29:
[...]

Wat ik en een maatje van mij doen is hamachi gebruiken. :)
Maar ik bedoel wel gewoon voor online play, hamachi is toch om lan te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik kan sinds kort ineens niet meer met bots op local spelen. Zodra ik de bots instel crashed Black Ops II. Hebben meer mensen op de xbox hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:29
obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:27:
[...]

Wat is iedereen toch negatief! :? Is dat nou werkelijk hun eigen mening, of is het meer een beetje napraten?

Ik wil juist Ghost omdat ik een run&gun speler ben. En dan is het verrekte handig dat mensen je niet aan zien komen. Zeker in objective gamemode vind ik Ghost geweldig! Mensen moeten echt kijken of er iemand is ipv je een welkomgranaat in je gezicht te gooien als je net de hoek om komt, of naast de vlag ligt om te capturen ofzo.

En de meesten campen juist met snipers (ja, dat hoort er wel een beetje bij) of met een LMG met targetfinder. Campen met een SMG is een beetje nutteloos. En die MSMC zal echt wel binnenkort generved worden hoor :)

Ik speel graag met de FAL, en anders met die laatste SMG. ARs zijn alzo niet mijn ding. Ik ren graag rond...
Ik red het prima zonder ghost, zal het ook nooit gaan gebruiken. Ik loop me eigen helemaal lam voor tags of vlaggen. Maar iedereen heeft daar blijkbaar ghost voor nodig anders worden ze gezien op de radar.
En lekker wachten achter elk dingetje inplaats de gamemode spelen wordt nou wel weer heel erg vervelend. Waarom verspil je je permanent unlock token aan ghost? Dat begrijp ik sowieso niet. Waarom hebben ze dat weer in het spel gedaan? Ghost unlock je op lvl 55 maar als je het eenmaal hebt hou je het ook. Ook als je prestiged. Het zou zo moeten dat als je prestiged je alles weer kwijt raakt en niet 1 ding kan unlocken!!! Stront vervelend wordt het. En 100 tags in KC wordt er niet meer gehaald hoor. Want 10 minuten is te kort als iedereen met ghost rond loopt.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Waar zou ik hem anders voor moeten gebruiken dan? Ik kan namelijk prima overweg met de wapens die je als lvl 1 hebt :) Ik heb zo'n beetje tot lvl 40 doorgespeeld met de MP7. Toen toch maar naar de Scorpion overgestapt, en die is net effe wat fijner, ook al is ie binnen 2 sec leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ook maar eens een montage gemaakt van een lekker potje :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aU2VZ25GH9Y]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Njay schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:58:
Ook maar eens een montage gemaakt van een lekker potje :)

[video]
Wat mij dan opvalt, vooral bij de eerste 5 kills. Dat de helft van kogels langs de tegenstander gaat, maar toch tellen ze als het ware....
Ik moet echt 10 kogels perfect raken voordat ik iemand kill. Dus na 9 kogels draait die persoon om en schiet mij dood, zoals jij doet. (wordt ik echt :( :X van!. Heeft dan met de verbinding te maken lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
OP welk wapen level krijg je de select fire attachment? Wil die proberen met een fal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
destroye schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:13:
OP welk wapen level krijg je de select fire attachment? Wil die proberen met een fal
Dat zie je toch gewoon ingame. Of je kijkt ff op Elite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
baronruud schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:11:
[...]

Wat mij dan opvalt, vooral bij de eerste 5 kills. Dat de helft van kogels langs de tegenstander gaat, maar toch tellen ze als het ware....
Ik moet echt 10 kogels perfect raken voordat ik iemand kill. Dus na 9 kogels draait die persoon om en schiet mij dood, zoals jij doet. Heeft dan met de verbinding te maken lijkt mij.
Haha ja dit slaat nergens op, als ik zo speel was ik al bij de eerste dood geweest. Vaag hoe het dus zo verschillend kan zijn. Of heb jij de Curved Bullets perk?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
baronruud schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:11:
[...]

Ik moet echt 10 kogels perfect raken voordat ik iemand kill. Dus na 9 kogels draait die persoon om en schiet mij dood, zoals jij doet. (wordt ik echt :( :X van!. Heeft dan met de verbinding te maken lijkt mij.
Komt door theater mode.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nou, niet helemaal hoor. Ik heb het zelf ook best vaak gehad dat ik al een half magazijn in iemand had zitten en dat het persoon zich nog doodleuk om kan draaien en mij kan afschieten... En dan niet in de killcam, maar gewoon ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:18:
[...]

Nou, niet helemaal hoor. Ik heb het zelf ook best vaak gehad dat ik al een half magazijn in iemand had zitten en dat het persoon zich nog doodleuk om kan draaien en mij kan afschieten... En dan niet in de killcam, maar gewoon ingame.
Ja dat heb ik ook wel eens. Maar dit filmpje is wel uit theater en dan is het extreem zoals je kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Hij schiet gewoon achter de man in het filmpje. Zo ervaar ik het niet hoor. (pc) Als ik zo zou moeten gamen dan was ik allang gestopt online haha. Ik hoop voor je dat het door theater komt.

edit: Moet je eens met je pijltjes toetsen van je toetsenbord het beeld voor beeld laten afspelen. Dan heeft tie hitmarkers terwijl die niet eens met zn gun er op staat. Dit heet dus lagcompensation begrijp ik. :'(

[ Voor 36% gewijzigd door wolverine3141 op 19-11-2012 15:26 ]

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
13tha1pi schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:23:
Hij schiet gewoon achter de man in het filmpje. Zo ervaar ik het niet hoor. (pc) Als ik zo zou moeten gamen dan was ik allang gestopt online haha. Ik hoop voor je dat het door theater komt.
Zo gaat het vaak wel (bij mij in ieder geval op de PS3), alleen loopt het vaak niet goed af.. Ik gebruik een burst-fire wapen en dan ben ik vrijwel altijd de sjaak omdat de ander zich omdraait, en mij killed :|

Confrontaties waar iemand recht op je af komt, gaat vaak veel beter. Maar de horizontale runners... :X

[ Voor 11% gewijzigd door Sssquirrel op 19-11-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Moet je hardcore gaan spelen :)

daar ergerde ik me nml ook gruwelijk aan een aantal CODS geleden. Sindsdien HC gaan spelen!

[ Voor 60% gewijzigd door cypher21 op 19-11-2012 15:49 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
cypher21 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:49:
Moet je hardcore gaan spelen :)

daar ergerde ik me nml ook gruwelijk aan een aantal CODS geleden. Sindsdien HC gaan spelen!
Ja, precies. Doe ik al: S&D :)
Als ze nu het aantal game types uitbreiden voor HC.. 4 is wat magertjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sssquirrel schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:55:
[...]

Ja, precies. Doe ik al: S&D :)
Als ze nu het aantal game types uitbreiden voor HC.. 4 is wat magertjes..
Ja idd, en ik snap ook niet dat het er maar 4 zijn... Ze kunnen toch gewoon alle gametypes kopieren naar HC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
mwa, voor sommige modes heb je echt wel een radar nodig.
maar voor de meeste speltypes ben ik het met je eens

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

cypher21 schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:20:
mwa, voor sommige modes heb je echt wel een radar nodig.
maar voor de meeste speltypes ben ik het met je eens
zoals?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Black Ops 1 speelde ik dagelijk HC Demolition... Vind het inderdaad nu maar mager 4 modes in HC.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Wat een zielige figuren lopen er nu online zeg. Ik heb er al geen zin meer in.
IEDEREEN SILENCER, ghost cold blooded noem het maar op, als ze maar niet gezien worden op de radar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die challenges om een golden SMAW te halen zijn belachelijk..
- Niemand gebruikt dragonfires .. (je moet 1 neerschieten met een smaw)
- elke double kill is al gefailed..
- impact kills registeren niet?

retarded challenges gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
SmokingCrop schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:52:
Die challenges om een golden SMAW te halen zijn belachelijk..
- Niemand gebruikt dragonfires .. (je moet 1 neerschieten met een smaw)
- elke double kill is al gefailed..
- impact kills registeren niet?

retarded challenges gewoon
Ik zie zat dragonfires.
Maar die dingen zijn wel heel makkelijk neer te halen voor 975 score points.
10-12 kogels met een geweer en kapot!
Gebruik ik ook niet meer. Dan maar lightning strike en hellstorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
PM_Petrol schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:54:
[...]

Ik zie zat dragonfires.
Maar die dingen zijn wel heel makkelijk neer te halen voor 975 score points.
10-12 kogels met een geweer en kapot!
Gebruik ik ook niet meer. Dan maar lightning strike en hellstorm.
in mijn 8+ uur heb ik nog nooit een enemy dragonfire gezien..
en dan moet je al geluk hebben dat je er naar toe kan lopen voordat iemand anders dat ding neerschiet..

ze hadden gewoon die challenges niet zo vreemd moeten maken.. 8)7 wat is mis met 50 kills challenge ofzo?
10 attacker kills? dan moet je tenminste de objective spelen & niet random zitten wachten tot er iemand naast een auto loopt om die dan op te blazen.. |:(
of op 30cm van een enemy gaan om dan een impact kill te hebben terwijl je ook zelfmoord pleegt, anders omploft die smaw-projectiel en telt die dus niet..

ik snap niet hoe ze er elk jaar weer voor zorgen om obvious mistakes te maken in hun spel.. zoals dat eerste geluidje voor dat de commentator iets zegt (dat ie de mic aanzet), werkt gewoon verschrikkelijk op je zenuwen als je er opeens op let..

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 19-11-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol@league play. Connection interupted. Krijg ik een probation voor te vaak quitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:24:
Lol@league play. Connection interupted. Krijg ik een probation voor te vaak quitten. :P
Mensen als jij verpesten het hele spel! :>

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:24:
erg zwak hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wat vinden jullie van Zombies..? Ik vind de oude versie véél leuker eigenlijk, het is nu een stuk lastiger dus echt ver kom je niet meer. We waren op level 15 op Farm met z'n 8'en en dan is het niet meer te doen met gewone wapens. Je hebt ook niet echt verdedigbare plaatsen waar je nog beetje king of the hill bent. Als iedereen rond gaat rennen werkt het ook niet. Speel liever Kino dan deze mappen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:28:
[...]

Mensen als jij verpesten het hele spel! :>
Zit die noob Exactor It weer op z'n dashboard te campen. De knurft. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Dit is een hele duidelijke video over de gevolgen van prestige en wapenprestige:

YouTube: Black Ops 2 - How Prestiging Works (Call of Duty BO2 Level and Weapon Prestige Tips)

Als je na deze video het nog niet snapt..... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol@leagueplay2 Tegenstander quit bij een pot Domination. Stond op 12-7 met vier caps (2x 1e 2 vlaggen) bovenaan. Gepromoveerd naar platinum. Huh. Het is niet dat ik slecht ben maar heel veel snap ik niet van dit spel. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Tmartn dat is nou zo'n figuur waar door iedereen gaat campen. En al die andere troep gaan gebruiken.

Wie heeft er ook last van die kut spawns!? Je spawnt gewoon naast de tegenstander of andersom. Helemaal op Hijacked. Het slaat helemaal nergens op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:08

superwashandje

grofheid alom

heb ik het nou goed, is er geen perk meer om sneller te reloaden en te ADS'en?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:19
Pfff. De SMG's zijn echt way too overpowered. Erg jammer aangezien ik bijna altijd met rifles speel (oude cods, MOH en BF). Hoop dat ze dit fixen. Het is nu wel erg run and spray....

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:45:
heb ik het nou goed, is er geen perk meer om sneller te reloaden en te ADS'en?
Dat wordt nu gedaan met bepaalde attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
http://ps3life.nl/nieuws/...-ops-ii-het-kan-allemaal/

Coole emblem tutorials, wist niet dat het zo uitgebreid was.
Geld uiteraard voor elk platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Flash
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:11
Is bij meer mensen de map Nuketown weg ??

Bijna 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Nuketown hier ook verdwenen, na een update.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
"Nuketown 2025 / 24-7 will be back for special events. You can always play it with your friends in Custom Games."
https://twitter.com/David...status/270597235513884672

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 21:53
baronruud schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:37:
Dit is een hele duidelijke video over de gevolgen van prestige en wapenprestige:

YouTube: Black Ops 2 - How Prestiging Works (Call of Duty BO2 Level and Weapon Prestige Tips)

Goeie video, zat ik eigenlijk net op te wachten.

Misschien iets voor de opening post? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Rynji schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:51:
"Nuketown 2025 / 24-7 will be back for special events. You can always play it with your friends in Custom Games."
Wat is dat nou weer voor bullshit ? Ze geven je die map bij een pre-order en ineens maken ze hem onspeelbaar ? Ben er nog niet veel op geweest maar zoiets moet je toch kunnen spelen wanneer je zin hebt met random spelers ?

Of gaan we dat straks ook met gewone mappen uit het spel krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
wat spelen jullie eigenlijk het meest online? ikzelf eigenlijk alleen maar domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:49
Zombie mode kan ik bij tranzit geen enkele party joinen..... (xbox360) dit heb ik al sinds de release wat kan dit zijn?

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerdbert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-07 11:13
Lekker is dat, nuketown 24/7 we never close bla bla bla, en nu is die gewoon pleite! Ik voel me belazerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was jammer dat Nuketown enkel in Moshpit te spelen was maar daar kon ik wel mee leven maar nu dit... idd "We never close" sure. Zou er überhaupt iemand hebben gedacht van "kunnen we dit wel maken?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik vond nuketown zelf niks.. maar waar gaat dit over... Nuketown was toch een soort pre-order special of heb ik dat verkeerd? Nogal stom om iets te verkopen, en het er daarna uit te slopen... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik was net ook al opzoek naar Nuketown, hebben ze hem er ineens uitgehaald?.

Behoorlijk idioot als je het mij vraag 8)7.

[ Voor 25% gewijzigd door Tortelli op 19-11-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 19:56
Rynji schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:51:
Lol ik was vanmiddag nog opzoek naar een versie met nuketown, die was al niet meer te vinden in de winkels.
Dus heb de gewone versie gekocht. Zo te zien ga ik niks missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

uchiha tijntje schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:53:
Pfff. De SMG's zijn echt way too overpowered. Erg jammer aangezien ik bijna altijd met rifles speel (oude cods, MOH en BF). Hoop dat ze dit fixen. Het is nu wel erg run and spray....
Eens! Ik was net ook weer aan het spelen, maar ik vertik het om ook de hele tijd SMG met hipfire te moeten spelen. Dus ik ben nu bezig met de MTAR + foregrip + targetfinder. Die knalt opzich lekker weg, maar heb wel constant het gevoel dat SMG's way over de top zijn.
Soms wel vanaf 40m door iemand die ADS strafed met een SMG neergemaaid. Ook wel killcams gezien waarin je mensen met SMG's ADS ziet strafen en dan zonder recoil meerdere mensen ziet pakken op 30m~.

Denk ook de de gamepace misschien wat te snel is voor AR's in het algemeen. Combineer dat met kleine mappen en te sterke SMG's en die AR kun je wel laten liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Pindamann op 19-11-2012 21:06 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm C4 is vrij goed in dit spel of lijkt het maar zo. Blijft plakken aan tegenstanders en grote blast radius. Me likes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
grrrrr... net klaar met werk.. ik dacht nog even thuis een spelletje nuketown (en dan hopelijk hardpoint)
helemaal weg... ik ben daar echt goed pissig over.. dit kunnen ze toch niet maken :@

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

De servers van BO2 zuigen nu echt.. op ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Toen was ik natuurlijk de hacker :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

video is private?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Nu nog steeds?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

werken

nice hack shot ahaha, nice shot man
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Kan iemand mij daarvoor uitnodigen? Naam: Bohanan

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ja, ik wil ook wel een invite [NL]aron211[NL]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:42
Wat zijn dit nou voor vage praktijken dan!
Gvd nuketown weg waar ik nog zelfs 10 euro voor heb betaald om het te kunnen spelen!
Ik heb het gevoel dat ik genaaid ben............... Please buy me at least a drink before you screw me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
exi22 schreef op maandag 19 november 2012 @ 22:53:
Wat zijn dit nou voor vage praktijken dan!
Gvd nuketown weg waar ik nog zelfs 10 euro voor heb betaald om het te kunnen spelen!
Ik heb het gevoel dat ik genaaid ben............... Please buy me at least a drink before you screw me!
Als je me naait, wil ik ook dat je me zoent :9
Pindamann schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:04:
[...]

Eens! Ik was net ook weer aan het spelen, maar ik vertik het om ook de hele tijd SMG met hipfire te moeten spelen. Dus ik ben nu bezig met de MTAR + foregrip + targetfinder. Die knalt opzich lekker weg, maar heb wel constant het gevoel dat SMG's way over de top zijn.
Soms wel vanaf 40m door iemand die ADS strafed met een SMG neergemaaid. Ook wel killcams gezien waarin je mensen met SMG's ADS ziet strafen en dan zonder recoil meerdere mensen ziet pakken op 30m~.

Denk ook de de gamepace misschien wat te snel is voor AR's in het algemeen. Combineer dat met kleine mappen en te sterke SMG's en die AR kun je wel laten liggen.
Ik hoop dat ze dit inderdaad gaan patchen *Altijd blijven hopen!*. Ik weet niet of ze dit in het verleden wel eens hebben gedaan... Wapens generfd of just gebuffed? Zou wel mooi zijn in iedergeval. Net de Scar ge-unlocked. Maar ik merk toch dat het veeeeeeel makkelijker met een SMG speelt.

Ik blijf proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
welke smg spelen jullie dan?
ik ben echt hooked aan mijn mp7, met millimeter scanner sight en fast mags ideaal wapen..
dit is mijn eerste cod ever.. dus de eerste 2 dagen als een natte krant gespeeld..
nu weer me k/d een beeeetje ophalen (ik begon eergister op 0.4 ofzo, sta nu op 0.82 geloof ik)

bijna elke ronde scoor ik boven de 1.. dus ik ben tevrede.

baal alleen ZWAAR van nuketown (hoop dat hij terugkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:08
aron225 schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:09:
welke smg spelen jullie dan?
ik ben echt hooked aan mijn mp7, met millimeter scanner sight en fast mags ideaal wapen..
dit is mijn eerste cod ever.. dus de eerste 2 dagen als een natte krant gespeeld..
nu weer me k/d een beeeetje ophalen (ik begon eergister op 0.4 ofzo, sta nu op 0.82 geloof ik)

bijna elke ronde scoor ik boven de 1.. dus ik ben tevrede.

baal alleen ZWAAR van nuketown (hoop dat hij terugkomt)
Skorpion EVO + laser. Easymode voor iedereen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
nog niet mee gespeeld, ik ga morgen eens kijken ernaar ;)
ik heb op dit moment: alleen mp7+fastmag+mm scanner, en als secundary de pdw (zonder upgrade's)
daarbij die shock staaf als tactical, en frag grenade als lethal.

links onderin de powerup voor een heftige secundair wapen (pdw in mijn geval)

als scorestreak uav_hunter killer_ ??groot vliegtuig??

dit is mijn eerste cod die ik ooit speel, en bevalt me tot nu toe wel (heb daarnaast een hoop bf3 gespeeld, en daarvoor JAREN niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Ik speel CoD sinds CoD1 en vind na CoD2 en 4 dit toch wel de beste :).

Ik vind voor de verandering met de laatste CoD's de balance juist goed! SMG's zijn makkelijker maar zeker niet OP. Wellicht een tikkeltje minder damage maar over het algemeen own ik iedereen met assault rifles. Favorieten assault rifels op dit moment AN-94 en MSR. Voor lager lvl de M27.

Shotguns zijn ook bruikbaar in deze CoD de eerste shotgun is erg goed zelfs!

Vind het wel echt een naaisteeek van Nuketown! Ik hoop echt dat ze hem terug stoppen, dit was de reden van de pre-order....

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik als echte pump shotgun hoer heb nog geen enkel ander main wapen aangeraakt dan de 870 :P
Neem mij ook altijd voor om altijd ver weg te blijven van FOTM guns zoals SMG's op 't moment.
De Stakeout in BO1 was volgens mij wel wat krachtiger, maar deze heeft dan ook 8 shells.

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 20-11-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
De 870 bevalt mij ook prima, de beste shotgun imo.
Die 2 auto-shotties zijn lang niet zo fijn als je meerdere personen tegenkomt, omdat je vaak 3/4 van je magazijn nodig hebt om één persoon aan vellen te knallen.
Die slug unit vind ik ook niet fijn, niet echt betrouwbaar (en traag).
Dan blijft de 870 over, waarmee je heerlijk meerdere mensen na elkaar kan poppen in één hit, zeker met laser + long barrel.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
baronruud schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:37:

Tnx voor deze video. Heb voor het eerst ooit prestige gehaald en zonder deze video had ik geen idee gehad wat ik er mee moest. Ook mijn Mp7 gelijk geleveld en Ghost permanent unlocked.

Noob wapens met noob perks. Kan er niks aan doen , want ik ben een noob :p En heb ook nog steeds mijn auto knife-prone acties als handicap dus ik heb recht op een beetje gemak :)

Wat zou dit toch een mooi spel zijn zonder perks en scorestreaks zegt de oude man in me :+ ( vind het nu ook al leuk hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 11:53
Hey ik wil ook graag in Tweakers BO2 community, kan iemand mij inviten?

Mijn player name is Myxomatosis

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Pfff, lekker bezig Activision/Treyarch. Een beetje mensen laten Pre-Orderen, Nachts in de rij laten staan, meer laten betalen voor een Hardened/Care pakcage edition en dan na krap een week Nuketown eruit halen! Pffffffffffffffffffffff!

Hier in ieder geval iemand die de nieuwe maps niet gaat halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

indostylo schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 00:53:
Hey ik wil ook graag in Tweakers BO2 community, kan iemand mij inviten?

Mijn player name is Myxomatosis

Alvast dank.
Deze vraag al een paar keer voorbij zien komen.

Open Steam -> Community -> Groups -> "Gathering of Tweakers" zoekt dan vind je hem en kun je gewoon joinen.

You're welcome :+
wimpie007 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:29:
Pfff, lekker bezig Activision/Treyarch. Een beetje mensen laten Pre-Orderen, Nachts in de rij laten staan, meer laten betalen voor een Hardened/Care pakcage edition en dan na krap een week Nuketown eruit halen! Pffffffffffffffffffffff!

Hier in ieder geval iemand die de nieuwe maps niet gaat halen
Zag het inderdaad ook net, beetje jammer... "We Never Close" erbij zetten en dan hoppa, weg issie :'( Erg jammer.

[ Voor 38% gewijzigd door Farscape2 op 20-11-2012 01:33 ]

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 11:53
Farscape2 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:31:
[...]

Deze vraag al een paar keer voorbij zien komen.

Open Steam -> Community -> Groups -> "Gathering of Tweakers" zoekt dan vind je hem en kun je gewoon joinen.

You're welcome :+
Excuses 8)7 but thnx!!

Maar idd, viel mij net ook al op. Nuke Town staat niet meer op, is de server gewoon down of hebben ze het definitief eraf gehaald? ik heb geen officiële post van Activision gezien die dit kan bevestigen.

[ Voor 23% gewijzigd door indostylo op 20-11-2012 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
indostylo schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:40:
[...]

Excuses 8)7 but thnx!!

Maar idd, viel mij net ook al op. Nuke Town staat niet meer op, is de server gewoon down of hebben ze het definitief eraf gehaald? ik heb geen officiële post van Activision gezien die dit kan bevestigen.
http://www.nowgamer.com/n...culled_from_playlist.html

https://twitter.com/DavidVonderhaar

"Double XP weekend is official over. That means Nuketown 2025 / 24-7 is as well. I know. RIGHT? Don’t kill the messenger. Nuketown 2025 / 24-7 will be back for special events. You can always play it with your friends in Custom Games."

We never close, yeah right! Lekkere slimme move. Straks koop je een mappack en dan mag je ze ook maar voor een week tegelijk spelen. No way!

[ Voor 27% gewijzigd door wimpie007 op 20-11-2012 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Geen excuses nodig hoor, maar ik heb al meerdere van dit soort vragen voorbij zien komen ;)

Als Steam de notice zou veranderen van "Invite Only" naar "Login to join" als je niet ingelogd bent zou het een stuk duidelijker zijn geweest voor iedereen...

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
wimpie007 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 01:59:
[...]
"Double XP weekend is official over. That means Nuketown 2025 / 24-7 is as well. I know. RIGHT? Don’t kill the messenger. Nuketown 2025 / 24-7 will be back for special events. You can always play it with your friends in Custom Games."

We never close, yeah right! Lekkere slimme move. Straks koop je een mappack en dan mag je ze ook maar voor een week tegelijk spelen. No way!
Dit bericht staat op de Twitter-account van Treyarch:
Treyarch Studios ‏@Treyarch
Just launched a new fast-action playlist in the Bonus category called Chaos Moshpit. Back by popular demand: Nuketown 2025!

Nuketown 2025 zou dus terug zijn. Zit zelf op het werk dus kan het niet checken. Wie slingert de pc/console even aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Oeh nice, zou het een nuketown only playlist zijn of combinatie met andere maps? Misschien druk ik mn pc we even aan maar als iemand anders het wil checken graag :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 09:24
S1NN3D schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 07:15:
[...]

Dit bericht staat op de Twitter-account van Treyarch:
Treyarch Studios ‏@Treyarch
Just launched a new fast-action playlist in the Bonus category called Chaos Moshpit. Back by popular demand: Nuketown 2025!

Nuketown 2025 zou dus terug zijn. Zit zelf op het werk dus kan het niet checken. Wie slingert de pc/console even aan? :+
Ik zie er in iedergeval niks van! Heb zelfs update geforceerd.
Alsk niet snel die nuketown terug heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@D vd V

Nou ik heb mijn PC gestart en BO2 gestart maar nergens een update te bekennen en -of een nieuwe "bonus" playlist met daarin nuketown :(.

@hieronder

Waarom heb ik dan geen keuze voor nuketown?

[ Voor 17% gewijzigd door ndonkersloot op 20-11-2012 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuketown 2025 24/7 is echt terug :

Ik zou alleen meerdere spelsoorten op deze map willen zien.
Of bij de andere maps in alle speltypes gooien.

Maar dat komt nog wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 13-09 10:48
Hij is hier op de Xbox360 terug.
Staat in de BONUS playlist als Chaos Moshpit.
"Small maps with a variety of game modus. Pure Chaos. Includes Nuketown 2025!"

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 06:53
Op de PC is hij nog weg, net gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat toch met die mp7 zo goed is die toch niet? De MSMC is toch veel beter of ben ik nou een ei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:19
Het is wel jammer dat er geen dynamische maps zijn. Hiermee bedoel ik dat de maps niet worden aangepast op basis van de game mode die je speelt. Gisteren domination gespeeld. Sommige maps zijn erg leuk met deze game mode, maar andere maps zijn echt zo ontzettend beroerd (map op cruise boot). Die map is ongeveer 125 meter lang, 30 meter breed met drie capturepoints. Wat een ongelooflijke chaos en ongelooflijk hoe vaak ik ben gespawnkilled (dood binnen minder dan 1 sec.) door of campers op een van die balkonnen of scorestreaks. Voor team deathmatch vind ik die map dan wel weer een stuk leuker.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 13-09 10:48
reemprive schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:01:
Op de PC is hij nog weg, net gechecked.
Las net op de twitter van pcdev dat hij voor de pc morgen zou uitkomen.
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-BRt6vx9jUYE/UKsnQfLAijI/AAAAAAAAEF0/a5syv442mCU/s530/%255BUNSET%255D.jpg

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
unfor schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 00:10:
Ik als echte pump shotgun hoer heb nog geen enkel ander main wapen aangeraakt dan de 870 :P
Neem mij ook altijd voor om altijd ver weg te blijven van FOTM guns zoals SMG's op 't moment.
De Stakeout in BO1 was volgens mij wel wat krachtiger, maar deze heeft dan ook 8 shells.
De 870 is krachtiger. 50 damage per pellet in plaats van 40 en beiden schieten 8 pellets. Maar beiden zijn erg fijn ja. Wel jammer dat er dit keer geen double barrel shottie inzit. Neostead2000 had wel gekund. :)

Maar ik vermaak me wel met de Saiga12. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Come onnnn we hebben meer Hardcore modes nodig. FFA, TD, S&D en CTF. thats it!!!!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Raak hardcore niet aan zolang er geen domination inzit. 10 sec respawn op tdm vind ik niks:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Inmiddels heb ik er ook wat uurtje op zitten. Ik speel dit spelletje al vrij lang en vrij veel (afgelopen jaar echter wat minder (MW3). Een aantal dingen zitten echt goed in elkaar wat mij betreft:
  • Zoals zo vaak gezegd is het 10 punten systeem echt een goede vondst. Iedereen kan doen wat hij/zij wilt en iedereen merkt dat je eigenlijk elke keer liever ook nog 1 ander dingetje nodig hebt. Constante afweging wat innovatief is.
  • SMG's zijn inderdaad te krachtig. Daarnaast heb ik het idee dat de SMG beter presteert vanuit 'de hip' dan ADS. Met ADS schiet echt niets af. Krijg ik nog geen enemy bouncing betty geraakt (beetje gechargeerd).
  • Waarom staan er bij de Objective game modes wederom de kills en deaths... Als ze dat nu eens hadden aangepast. Ik speelde gisteren demolition en had in 1 potje 8 plants en 2 defuses. De rest van mijn team had 0-0. Dat is toch ongelovelijk?
  • Het spel loopt heerlijk vloeiend na alle problemen die mensen hadden met BO1. Dat was zo brak gecodeerd dat het op geen enkele pc echt lekker liep in het begin (eerste maanden...).
  • Maps zijn zeer sterk opgezet met zeer weinig choke points.
  • Spawntrapping is miniem.
  • Spawnpoints zitten ook stukken beter in elkaar.
  • Het is wel erg snel, mede ook door de sterke SMG's.
  • Waarom zit er in hardcore maar zo weinig spelmodi? Wat is de moeite om ze daar ook beschikbaar te maken?
Nog 2 vragen:
Iemand die weet hoe het zit met de punten in Demo:
Hoeveel voor een kill? Hoeveel voor een plant, defuse en een geslaagde plant?

Al met al ben ik zeer tevreden en enigszins verrast door BO2. Overigens speel ik (spelen wij) met name Objective based games zoals Demolition en Domination.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het ook een beetje raar dat er zo weinig hardcore mappen zijn... heb het spel zelf gehaald omdat ik een bon van 30 euro had van de mediamarkt (13 euro er voor betaald) maar als standaard HC speler moet ik zeggen beetje jammer :S had op zijn minst verwacht dat er wel 8 modes waren voor hardcore.

maar toch ben ik aardig verrast met de soepelheid en speelstijl van de game, ik denk dat ik hier wel aardig wat uur aan kan gaan verschieten (hoewel dat op dit moment nog niet het geval is omdat ik te weinig tijd heb) en misschien gaat hij nog wel cod 4 voorbij... let's see what treyarch makes of it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap echt niet waarom hier zoveel mensen hardcore willen spelen. Door de lag overcompensation bug heb je dat je toch al binnen 1 kogel dood kunt zijn en zodra je een enemy ziet al eigenlijk dood bent.
Daarnaast doen de meeste guns wel zoveel damage dat je niet echt kunt spreken van softcore.

De lag overcompensation is nog erger dan bij BF3 en dat zegt heel wat. Ik ga voorlopig maar wat andere games doen, want ik beleef er zo weinig plezier aan de laatste tijd. Vaak een negatieve (k/d), weinig kans om echt wat aan de objectives te doen en het wordt er allemaal niet eerlijker op. Best knap om een game zonder cheaters zo hard te verkrachten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Ik vind het trouwens irritant dat de objective-markers in je beeld blijven staan als je er op richt. Heb al een aantal keer gehad dat er dus een enemy "achter" stond.. Graag die marker laten verdwijnen zodra je er op richt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:24:
vind het ook een beetje raar dat er zo weinig hardcore mappen zijn... heb het spel zelf gehaald omdat ik een bon van 30 euro had van de mediamarkt (13 euro er voor betaald) maar als standaard HC speler moet ik zeggen beetje jammer :S had op zijn minst verwacht dat er wel 8 modes waren voor hardcore.
Ik ben zelf niet zo geïnteresseerd in HC, maar was het niet in de vorige games zo dat er geroteerd werd met de gamemodes? Ik denk dat ze bij Treyarch/IW niet al te veel verschillende gamemodes en playlists willen omdat er anders te veel fragmentatie ontstaat en daarom keuzes maken. En omdat er nu ook league play bijzit, moeten er wat opties weg helaas. Hoewel ik liever het concept van LP heb dan HC.
Sssquirrel schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:30:
Ik vind het trouwens irritant dat de objective-markers in je beeld blijven staan als je er op richt. Heb al een aantal keer gehad dat er dus een enemy "achter" stond.. Graag die marker laten verdwijnen zodra je er op richt :-)
Ik heb liever de markers alleen op de minimap en op de HUD welke punten door wie zijn ingenomen en ook de cap progress zoals bijvoorbeeld in TF2. Niks in het midden van het beeld wat inderdaad irritant kan zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Gundogan op 20-11-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:29:
Ik snap echt niet waarom hier zoveel mensen hardcore willen spelen. Door de lag overcompensation bug heb je dat je toch al binnen 1 kogel dood kunt zijn en zodra je een enemy ziet al eigenlijk dood bent.
Daarnaast doen de meeste guns wel zoveel damage dat je niet echt kunt spreken van softcore.

De lag overcompensation is nog erger dan bij BF3 en dat zegt heel wat. Ik ga voorlopig maar wat andere games doen, want ik beleef er zo weinig plezier aan de laatste tijd. Vaak een negatieve (k/d), weinig kans om echt wat aan de objectives te doen en het wordt er allemaal niet eerlijker op. Best knap om een game zonder cheaters zo hard te verkrachten.
Ik heb van die zogenaamde lag overcompensation nog nooit wat gemerkt. Misschien moet je wat meer oefenen. Hardcore vind ik (en waarschijnlijk de anderen met mij) leuk omdat het wat spannender en intenser is omdat je sneller doodgaat en niet meteen weer kunt respawnen. Hierdoor loont het meer om na te denken ipv als een kip zonder kop rond te rushen met een smg en hipfire spray. Zelfs speel ik HC S&D en daarbij moet je echt heel erg uitkijken hoe je loopt, en natuurlijk is het extra spannend als je hele team dood is en jij nog alleen over bent tegen een groepje vijanden met de wetenschap dat je hele team met je meekijkt.
Smaken verschillen natuurlijk, maar je kunt echt niet zeggen dat het verpest wordt door lag compensation.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Pagina: 1 ... 26 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.