Vind het altijd wel jammer dat er altijd zo agressief wordt gedaan of in ierder geval heel lullig.
Gister was ik Headquarters aan het spelen. Bij de laatste seconden bleef ik even een 30 seconden op 1 plek staan ( in de headquarters die ik had gecaptured ) en dat was ook het einde van het potje.
In de Final killcam kwam ik naar boven en stond dus een tijdje stil op 1 plek. Ik kreeg allemaal shit om mn oren geslingerd. Noob, camper, why not play with a rpg, asshole, dick enz. enz.
Ik begrijp het niet. Ben als eerste ge-eindigd met 5 captures en 19 defends. Loop als een dolle rond, blijf nooit zitten op 1 plek. Is er eigenlijk nog wel een samenspel mentaliteit? Volgens mij mag je in iedereen hun ogen helemaal niets meer, zelfs al doe je het goed.
Is iedereen dan zo simpel of ligt het aan mij?
Ik ben helemaal niet goed op de pc in deze game, maar de volgende potjes stond ik continu bovenaan met meerdere captures en defends met als klap op de vuurpijl dat ik daarna maar wordt uitgemaakt voor hacker, cheater en ik zou gebruik maken van een wallhack??
Dan ben ik wel erg slecht, want heb maar een k/d van 0.97
En dan maar niet te beginnen over je eerste keer zombies spelen, dat je met een bus mee moet ofzo... Niemand helpt je, je bent gelijk een noob, gamef*cker enz enz.. Je houd iedereen op en je bakt er niets van.... Schiet mij maar in de feestverlichting.
Dat ging vroeger wel anders toen we nog op community's zaten met Red Alert en je moest met een modem inbellen. Toen had je zelfs nog een observer die je hielp als je iets niet begreep.
ach ja... Sorry van mijn frustratie uitingen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X