Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
MicScott schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:05:
[...]
Zelfs speel ik HC S&D en daarbij moet je echt heel erg uitkijken hoe je loopt, en natuurlijk is het extra spannend als je hele team dood is en jij nog alleen over bent tegen een groepje vijanden met de wetenschap dat je hele team met je meekijkt.
Dit _/-\o_

Ook altijd een mooi moment om je nieuwe gun-camo te showen :)

Maar hoe frustrerend (en saai) is het als de laatste van je team ergens in een hoekje blijft liggen totdat er nog 15 sec. over zijn, dan begint te lopen en natuurlijk nooit meer op tijd de bom kan planten :X

[ Voor 19% gewijzigd door Sssquirrel op 20-11-2012 11:11 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alsof het als laatste van je team überhaupt mogelijk is om de bom te planten. Dan kun je beter proberen iedereen te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

bram1984 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:36:
Alsof het als laatste van je team überhaupt mogelijk is om de bom te planten. Dan kun je beter proberen iedereen te killen.
Quitter...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game is onbespeelbaar ..Ik speel al COD vanaf COD2 ..En fanatiek ook ..Tis voorbij ..Deze Lag compensation kunnen ze er nooit uithalen . Daar geloof ik niks van . Begrijp me niet verkeerd het ziet er goed uit , leuk dat je zelf je 10 perk punten mag verdelen . ook de theatre mode zit goed in elkaar maar helaas de gameplay is niet af .. Ze kunnen zeggen dat ze het gaan patchen no way Of sommige die echt denken .. Zet je search preference op best dan komt alles goed ..yeah right :) Ik wens iedereen veel plezier ik heb het wel gehad met door 2 kogels af te gaan terwijl hij in de killcam een heel magazijn in mijn pompt en ik dus een seconde achterloop in de game ..thank you Lag compensation !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:41:
De game is onbespeelbaar ..Ik speel al COD vanaf COD2 ..En fanatiek ook ..Tis voorbij ..Deze Lag compensation kunnen ze er nooit uithalen . Daar geloof ik niks van . Begrijp me niet verkeerd het ziet er goed uit , leuk dat je zelf je 10 perk punten mag verdelen . ook de theatre mode zit goed in elkaar maar helaas de gameplay is niet af .. Ze kunnen zeggen dat ze het gaan patchen no way Of sommige die echt denken .. Zet je search preference op best dan komt alles goed ..yeah right :) Ik wens iedereen veel plezier ik heb het wel gehad met door 2 kogels af te gaan terwijl hij in de killcam een heel magazijn in mijn pompt en ik dus een seconde achterloop in de game ..thank you Lag compensation !
Welk platform? En ping google.com eens en kijk of het niet gewoon aan je verbinding ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:41:
Er zijn toch dedicated servers?
Ik heb dit nog niet eerder gehoord wat jij zegt. (Ik zeg niet dat het niet waar is hoor.)

Maar zat zelf te denken om blops2 te kopen maar misschien toch ook maar niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je trouwens op de xbox 360 nog steeds via theater naar youtube uploaden?

zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow .. sorry ik speel xbox :) ik heb begrepen via youtube dat de PS3 nog erger is en games zelfs vast lopen . Wie weet is het op de pc wel goed voor elkaar dat weet ik niet . Want op zich lijkt de game juist leuk maar helaas voor mij ( en vele andere ) niet speelbaar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:37

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:46:

zo ja hoe?
Dat kan wel, maar voor 'the sake of everyone in this topic' zal ik niet vertellen hoe! >:)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 07:44:
Nuketown 2025 24/7 is echt terug :

[video]

Ik zou alleen meerdere spelsoorten op deze map willen zien.
Of bij de andere maps in alle speltypes gooien.

Maar dat komt nog wel denk ik.
Schoot je nu jezelf dood daar in het hoekje?? :+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Gundogan schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:32:
Ik heb liever de markers alleen op de minimap en op de HUD welke punten door wie zijn ingenomen en ook de cap progress zoals bijvoorbeeld in TF2. Niks in het midden van het beeld wat inderdaad irritant kan zijn.
Echt heel irritant inderdaad op sommige maps. Ben echt al vaak tegengekomen dat de object marker in me beeld staat. In de vorige COD's was dit trouwens ook al alleen lijkt het nu wat erger te zijn. Komt wellicht door de mappen. De status van het capturen zouden ze bv op het wapen kunnen doen zodat het gezichtsveld niet word beïnvloed. Hopelijk pakken ze dit ook nog een keertje aan. (als de rest een keer gepatcht is) Neem het eigenlijk aan van wel aangezien er nu league play is en er toch anders naar gekeken gaat worden verwacht ik.
bram1984 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:36:
Dat is situatie afhankelijk. Je weet immers niet waar de enemie is. Soms moet je de enemie juist lokken door de bom te planten.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 20:01
Wat houdt die lag compensation precies in? Ik heb al heel wat uurtjes gespeeld met vrienden op verschillende playstations op verschillende plekken maar heb echt nergens last van. By far de beste launch ooit voor een COD spel :-)

Erg vreemd om vervolgens te lezen dat mensen het onspeelbaar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:44
Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:53:
Wat houdt die lag compensation precies in? Ik heb al heel wat uurtjes gespeeld met vrienden op verschillende playstations op verschillende plekken maar heb echt nergens last van. By far de beste launch ooit voor een COD spel :-)

Simpel gezegd:

In elke online game zijn er verschillen in latency/ping. Niet elke speler zit op de zelfde verbinding en afstand ten opzichte van de server/host. Hierdoor krijg je verschillen in data doorvoer waardoor niet iedereen dezelfde ervaring krijgt. Hierdoor moet je bijvoorbeeld je schoten gaan 'leaden': mikken voor je tegenstander omdat je schoten en de acties van de tegenstander later geregistreerd worden door de server. Zonder lag compensation kan het behoorlijk onspeelbaar worden als de verschillen in ping te groot zijn (low ping bastards vs high ping bastards).

Lag compensation wordt gebruikt om dit recht te trekken en de hitboxes over de playermodel te trekken en alles beter in sync met elkaar te laten lopen. Dit kan client side gedaan worden met bijvoorbeeld interpolate/prediction settings of server side. Zijn deze settings echter niet goed, krijg je alsnog problemen. Wordt het wel goed gedaan of zit je op LAN (iedereen onder 10ms ping), dan heb je een game die zeer responsief aanvoelt.

Wikipedia: Lag (online gaming)

https://developer.valveso...tworking#Lag_compensation

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Lag_compensation

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Prediction

https://developer.valvesoftware.com/wiki/Interpolation

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:53:

Zelfs de grotere You tube mensen klagen zoals Driftor ..Nou ja klagen hij probeert een oplossing te geven maar ik heb geen idee waar hij het over heeft.. YouTube: Black Ops 2 Lag Compensation Fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:24
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:08:
[...]

Zelfs de grotere You tube mensen klagen zoals Driftor ..Nou ja klagen hij probeert een oplossing te geven maar ik heb geen idee waar hij het over heeft.. YouTube: Black Ops 2 Lag Compensation Fix
Ja, wat hij voorstelt helpt dus om zijn eigen verbinding te verbeteren. Het probleem ligt dus, in zijn geval, bij hem zelf.

Oplossing is dus je poorten te forwarden (NAT: Open). Maar dat is sowieso wel handig als je een online shooter speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
Welke poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:46:

zo ja hoe?
Nee, kan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook Woody heeft het er over .. Alleen zijn oplossing werkt niet helaas YouTube: How to Fix Lag Compensation - Black Ops 2 .. Maar ik zal nu stoppen met klagen want er zullen er meer zijn die geen last ervan hebben en wel fijn kunnen spelen .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ook op de PC is lag compensation duidelijk aanwezig hoor (waarom ook niet? Ja het is een dedicated server, maar dat wil niet zeggen dat iedereen 0 ping heeft :')). Zodra niet iedereen volle groene balkjes heeft is het al merkbaar, als je goed let op de killcam is het vaak compleet anders dan hoe je het zelf ervaart en het lijkt vaak alsof je met 1 schot neer gaat terwijl je op de killcam al 4 minuten als een idioot recht op je tegenstander af loopt :F In een goed potje (met iedereen goeie ping) gaat het meteen 100 keer beter en merk ik dat ik zelf ook gewoon veel beter speel.

Vind nog steeds de SMGs zeer overpowered. Als voorbeeld potje domination op die boot gisteravond met een party: eerste round speelde ik met die MSMC ofzoiets, grip en laser sight erop en knallen maar. Zonder moeite ging iedereen neer, van dichtbij, van ver weg, zelfs als ze op het balkon stonden en net het topje van het hoofd zichtbaar was, hop meteen headshot en neer. Ik haalde mijn killstreaks 2 keer op rij zonder dood te gaan (wist niet eens dat dat kon) en eindigde round 1 met een score van iets als 21-3 (met weinig captures want we domineerde het hele potje met B+C). Round 2 wisselde ik naar de SCAR, ook een fijn wapen waar ik niet slecht mee speel, maar ik heb enkel de UAV nog gehaald qua killstreaks en m'n score liep op naar 28-18 ofzoiets uiteindelijk. Enorm slecht dus. Zelfde tegenstanders en enorm andere score. Ja, die boot is misschien niet de beste map voor een AR maar ik probeerde het slim te spelen (dus niet als een malle gaan rushen zoals met SMG maar meer afwachtend en op langere afstand spelen), als ik ging rushen ging het helemaal mis :')
Maar goed, misschien worden ze nog generfed.

Verder wel leuke potjes gehad gisteravond, aantal op rij die best wel uitdagend waren, paar verloren zelfs met party, ging gelijk op. Stuk leuker dan met 200-33 winnen keer op keer.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
NickThissen schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:33:
Ook op de PC is lag compensation duidelijk aanwezig hoor (waarom ook niet? Ja het is een dedicated server, maar dat wil niet zeggen dat iedereen 0 ping heeft :')). Zodra niet iedereen volle groene balkjes heeft is het al merkbaar, als je goed let op de killcam is het vaak compleet anders dan hoe je het zelf ervaart en het lijkt vaak alsof je met 1 schot neer gaat terwijl je op de killcam al 4 minuten als een idioot recht op je tegenstander af loopt :F In een goed potje (met iedereen goeie ping) gaat het meteen 100 keer beter en merk ik dat ik zelf ook gewoon veel beter speel.
Zelfs met iedereen op 4bar/<100 ping kan het nog behoorlijk minder zijn (niet zozeer op het gebied van lag compensation).

Ga voor de grap in een andere game eens spelen op een Spaanse of Zweedse server tegen Spanjaarden of Zweden. Ping zal prima zijn in de meeste gevallen, maar het zal zeker minder aanvoelen dan wanneer je speelt op een bijvoorbeeld een Duitse server tegen West-Europeanen.

En dat is een beetje het mindere van het huidige matchmaking systeem: die zet dus ook NL'ers tegen Polen, Russen, Spanjaarden en Zweden omdat de pings wel goed zijn onderling. Maar echt een optimale spelervaring zal het niet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de lag-(over)compensation, daarmee wordt dit bedoeld:

Is overigens wel een erge variant, zelf heb ik altijd dat ze maar 0.2 seconde in beeld zijn, maar in de killcam al 2 seconden aan het schieten zijn.

Deze geeft het ook goed weer:

In de killcam zijn ze al veel langer aan het schieten. Tuurlijk kun je het wel opvangen door wat voorzichtiger te zijn, maar het is gewoon niet zoals het hoort.

Op de PC zul je er mogelijk wat minder last van hebben omdat men daar toch iets beter kijkt naar de eigen verbinding en eerder dedicated zal gaan joinen. Toch kun je het daar ook wel degelijk merken. De lag-indicator (van die 4 blokjes) klopt overigens ook van geen ene kloot. 4 streepjes en nog dikke lag-compensation klopt gewoon niets van. Dan is 4 streepjes nog steeds een ping van 0 tot 100 en moet je dus een echt brakke verbinding hebben wil je op 3 of 2 komen en 1 lijkt me dan gewoon 0,0 dataverkeer.

Ik heb er op de 360 in ieder geval enorm veel last van. Met FFA of Party games heb ik er al wat minder last van omdat er dan gewoon minder man ingame zit, maar tdm of domination is dan gewoon echt niet te doen (zeker als je het combineert met sommige retarded spawns van tegenstanders om je heen).

De "fix" van lag-compensation is een tijdelijk lapmiddel wat het nog niet eens 1 potje uithoud. Je joined dan namelijk een lobby waar op dat moment geen rare verbindingen tussen zitten, maar na jou kan natuurlijk nog wel een Amerikaan komen. Of gedurende de game, of de pot erna.

Dit is overigens ook aardig retarded:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=k05_ikZJdQU]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste video van Woody heb ik ook exact ..De tweede is echt grappig "loading lag compensation ":) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:44:
[video]
Lijkt wel of die gasten gewoon voor hem gaan staan :')

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=39317238,noline]Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2012 @
[video]
Beetje jammer idd, om mij even op een belachelijk zachtaardige manier uit te laten. Zelf ben ik gelukkig nog niet veel van die !@#$! tegen gekomen. Eéntje heeft in ieder geval een Bouncing Betty in z'n anus zitten. Die kneus in dat filmpje vindt het de normaalste zaak van de wereld. Wat is nou eigenlijk de belangrijkste reden dat dat quickscoping zo populair is? Omdat het zo achterlijke cheap ass (easy mode) is, omdat het zogenaamd stoer is of allebei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:05:
[...]

Beetje jammer idd, om mij even op een belachelijk zachtaardige manier uit te laten. Zelf ben ik gelukkig nog niet veel van die !@#$! tegen gekomen. Eéntje heeft in ieder geval een Bouncing Betty in z'n anus zitten. Die kneus in dat filmpje vindt het de normaalste zaak van de wereld. Wat is nou eigenlijk de belangrijkste reden dat dat quickscoping zo populair is? Omdat het zo achterlijke cheap ass (easy mode) is, omdat het zogenaamd stoer is of allebei?
Omdat mensen beweren dat je er skill voor moet hebben.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Sinds wanneer is quickscoping easy mode? :') Ik zou het hem niet nadoen hoor...

[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 20-11-2012 13:08 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
NickThissen schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:08:
Point proven :') Zo moeilijk is het niet hoor, al helemaal niet op de console met de "snap on" targeting.

[ Voor 17% gewijzigd door Verderf op 20-11-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Op consoles is het heel simpel. Auto aim enzo. Op de pc is het wel aardig pittig idd.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je richt in de richting van je tegenstander, je begint met zoomen, schieten en klaar. Dit filmpje is wel extreem, zo drie achter elkaar maar ik zie niet wat er moeilijk aan is. Ik ben zelf niet zo'n wereldspeler maar een beetje quickscopen lukt mij ook wel redelijk. Helemaal als je er een beetje geoefend in bent als deze gast, is het gewoon een vervelende goedkope manier van spelen. Je hoeft immers amper moeite meer te doen om kills te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:15:
[...]

Je richt in de richting van je tegenstander, je begint met zoomen, schieten en klaar. Dit filmpje is wel extreem, zo drie achter elkaar maar ik zie niet wat er moeilijk aan is. Ik ben zelf niet zo'n wereldspeler maar een beetje quickscopen lukt mij ook wel redelijk. Helemaal als je er een beetje geoefend in bent als deze gast, is het gewoon een vervelende goedkope manier van spelen. Je hoeft immers amper moeite meer te doen om kills te maken.
Post-it in het midden van je scherm en gaan, dan schiet je al voor je de scope ziet. gegarandeerd een kill :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:15:
[...]

Je speelt toch ook op de PC? Zo ja dan snap ik je comment echt niet. "Je richt in de richting van je tegenstander"? Het is niet alsof je er 6 meter naast kan schieten en alsnog raakt, je moet toch echt gewoon OP de tegenstander mikken, en dat is echt niet zo makkelijk om zo snel te doen 8)7 Op de consoles word je misschien wat geholpen ja maar op de PC zul je toch 9 van de 10 keer missen als je zo'n "ik richt maar een beetje in de buurt" instelling hebt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verderf schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:22:
[...]

Post-it in het midden van je scherm en gaan, dan schiet je al voor je de scope ziet. gegarandeerd een kill :/
Tsja als je naar zo'n hulpmiddelen moet grijpen om het te kunnen dan mag je het ook niet easy mode noemen he O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
NickThissen schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:25:
[...]

Tsja als je naar zo'n hulpmiddelen moet grijpen om het te kunnen dan mag je het ook niet easy mode noemen he O-)
Dit werd "vroeger" al gedaan in counter-strike, ik zelf heb het nooit gedaan, al een graf hekel aan quick scopers sinds de Counters-strike beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:36
Eens , maar ik kom ze gelukkig maar weinig tegen. Ik heb de sniperguns angstvallig laten liggen , want ik word toch altijd geknifed als ik probeer te richten (bij TF2 was dat iig altijd het geval :p)

Wat ik niet snap in een spel als deze is dat je kan gaan liggen en vooral de manier waarop. gasten die gelijk plat op de grond gaan liggen of een hoek om komen "zweven" . Daar naast is het ook nog eens heerlijk voor campers en meer dan gehurkt zitten / lopen zou niet mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Beakzz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:59:
Eens , maar ik kom ze gelukkig maar weinig tegen. Ik heb de sniperguns angstvallig laten liggen , want ik word toch altijd geknifed als ik probeer te richten (bij TF2 was dat iig altijd het geval :p)

Wat ik niet snap in een spel als deze is dat je kan gaan liggen en vooral de manier waarop. gasten die gelijk plat op de grond gaan liggen of een hoek om komen "zweven" . Daar naast is het ook nog eens heerlijk voor campers en meer dan gehurkt zitten / lopen zou niet mogelijk moeten zijn.
dat plat op de grond gaan liggen noemen ze "dolphin ducking", het zorgt er voornamelijk op de consoles voor dat je het voor je tegenstander moeilijker maakt om geraakt te worden omdat je met een controller nou eenmaal wat langzamer bent.

Zie soms mensen het op de pc doen maar die lach ik meestal uit omdat ze toch wel neer gaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:41
Dolphin diving is wel irri nu op de PS3.... dropshotten gaat dan niet zo best meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 21:18
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:05:
[...]

want spelen met je MP7 daar heb je echt skill voor nodig? Spray `n Pray....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
DaanBB schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:07:
[...]

Je hebt er in ieder geval meer dan 1 kogel voor nodig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaanBB schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:07:
[...]

Wie zegt dat ik een MP7 gebruik? Daar ga je voor het gemak maar even vanuit ofzo? Ik heb hem even gebruikt ja, om uit te proberen en hij bevalt uiteraard goed. Maar ik wil alle speeltjes uitproberen en blijf dus niet te lang hangen bij een MP7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Ik vind quickscopen op de pc wel meevallen. Het vergt wel redelijke aim skill wil je er goed mee uit de voeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:34:
[...]

Wie zegt dat ik een MP7 gebruik? Daar ga je voor het gemak maar even vanuit ofzo? Ik heb hem even gebruikt ja, om uit te proberen en hij bevalt uiteraard goed. Maar ik wil alle speeltjes uitproberen en blijf dus niet te lang hangen bij een MP7.
Ja ga je lekker verdedigen 8)7 Net of het erg is om met een Mp7 te spelen. Als je sniper bent ben je een lul. Als je 3 sec stil zit een camper met veel ziektes en als je een crosbow gebruikt een noob. Verder ben je met bouncing betty's een loser en met de perk Ghost een watje.

Echt serieus mensen. Ga lekker bij de uitgever klagen dat ze het er allemaal niet instoppen. Zie jullie al in de oorlog staan "kijk die loser nou met zijn dikke tank ...NOOB ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snipen slaat neeeeeeeeeeeeeergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Beakzz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:43:
[...]

Ja ga je lekker verdedigen 8)7 Net of het erg is om met een Mp7 te spelen. Als je sniper bent ben je een lul. Als je 3 sec stil zit een camper met veel ziektes en als je een crosbow gebruikt een noob. Verder ben je met bouncing betty's een loser en met de perk Ghost een watje.

Echt serieus mensen. Ga lekker bij de uitgever klagen dat ze het er allemaal niet instoppen. Zie jullie al in de oorlog staan "kijk die loser nou met zijn dikke tank ...NOOB ! :+
Don't hate the player, hate the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
don't hate anything & (don't) play the game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
mp7 is in mijn ogen allang niet meer wat hij was in MW3 bv. MSMC speelt imo beter dan de MP7 en wat ik zo lees en hoor van mijn medespelers ben ik niet de enigste.

Wat mij redelijk irriteert is dat men bij zien van mijn digitale alter ego meteen op de grond gaat liggen als een stel @#!$@ jonge honden om vervolgens mij onderuit te schieten. prima natuurlijk maar minstens zo erg als het ouderwetse bunnyhoppen.

Verder heb ik erg veel plezier met de nieuwe COD verrassend veel plezier eigenlijk, ook heb ik buiten de occasionele potje lag wat overal wel kan voorkomen!

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:05
Ben ik de enige die niet langs de afdaling komt in de eerste missie met high tech stuff?
Ik druk op space en schijn dan op de linker en rechtermuisknop te moeten drukken maar val altijd naar beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Leader98 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:52:
Ben ik de enige die niet langs de afdaling komt in de eerste missie met high tech stuff?
Ik druk op space en schijn dan op de linker en rechtermuisknop te moeten drukken maar val altijd naar beneden...
Inhouden, niet alleen drukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Gundogan schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:54:
[...]

Inhouden, niet alleen drukken. :)
Allebei tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
gewoon allebei tegelijk inhouden, dat werkte allesinds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
SmokingCrop schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:00:
[...]

gewoon allebei tegelijk inhouden, dat werkte allesinds :)
Mijn dank is groot, ik ga weer verder gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat quickscopen is idd retarded, maar waar het me meer om ging is de filmpjes erboven. Zijn er hier meer met vergelijkbare ervaringen mbt de lag overcompensation? Ik heb er in ieder geval erg veel last van.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 20-11-2012 15:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Gelukkig nog maar 1 keer een Q-Scoper tegengekomen, hij mij ook daar in tegen.grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Martinspire schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:08:
Dat quickscopen is idd retarded, maar waar het me meer om ging is de filmpjes erboven. Zijn er hier meer met vergelijkbare ervaringen mbt de lag overcompensation? Ik heb er in ieder geval erg veel last van.
ik ook, en ook op de xbox. hopelijk komt er een patch

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Xenomorphh schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:09:
[...]

Op consoles is het heel simpel. Auto aim enzo. Op de pc is het wel aardig pittig idd.
Onwaar, de auto aim helpt je niet bij het richten zelf. Sterker in veel situaties is het een nadeel. Het stuurt je view alleen iets richting een tegenstander als je die compleet over het hoofd lijkt te zien. Daarintegen als er 2 tegenstanders naast elkaar lopen blijft deze een soort van vastzitten in het midden. Een hoop zetten 'm dan ook gewoon uit. De hitboxes zijn wel iets groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
het is dan ook aimASSIST en niet auto aim :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Beakzz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:43:
[...]
Verder ben je met bouncing betty's een loser
Idd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je door bouncing betty's gekilled word doe je toch echt iets fout hoor... Even bukken en je wordt niet eens geraakt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
NickThissen schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:30:
Als je door bouncing betty's gekilled word doe je toch echt iets fout hoor... Even bukken en je wordt niet eens geraakt...
Heb het idee dat ze soms sneller afgaan vooral als ik erlangs ren, ik ben vaak net te laat met bukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Sn0wblind schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:12:
[...]

Onwaar, de auto aim helpt je niet bij het richten zelf. Sterker in veel situaties is het een nadeel. Het stuurt je view alleen iets richting een tegenstander als je die compleet over het hoofd lijkt te zien. Daarintegen als er 2 tegenstanders naast elkaar lopen blijft deze een soort van vastzitten in het midden. Een hoop zetten 'm dan ook gewoon uit. De hitboxes zijn wel iets groter.
Dan begrijp ik werkelijk niet waarom er op de console zoveel quickscopers zijn en iedereen er zo over klaagt. Die hebben dan toch pro aim kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:30:
Gewoon Engineer gebruiken. Ik kan niet meer zonder. Lekker icm FMJ door muren die gadgets kapot schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Gewoon die PDA gebruiken, schakelt alles uit door muren heen en haalt UAV's neer etc.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
13tha1pi schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:32:
[...]

Dan begrijp ik werkelijk niet waarom er op de console zoveel quickscopers zijn en iedereen er zo over klaagt. Die hebben dan toch pro aim kennelijk.
Omdat het niveau van PC spelers in het algemeen wel iets groter is. Tegen de zogenaamde noobs kan je met gemak quikscopen, tegen een goede speler delf je alsnog 8 van de 10x het onderspit ofzo omdat je er dan net naast schiet er geen tijd meer is om opnieuw te schieten.

Toch kom ik opbeide consoles en PC ongeveer evenveel quickscopers tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Voor mij is het heel simpel, als ik met een AR / SMG rondloop en iemand met een sniper tegen kom, dan zou ik dat gevecht moeten winnen omdat ik een enorm voordeel heb (ik kan 38 kogels schieten in de tijd dat hij er 1 schiet, ik kan sprayen, ik kan flink bewegen tijdens het schieten, etc). Als hij dan zo goed en snel kan mikken dat hij mij in een keer alsnog kan omleggen dan verdient hij dat toch gewoon? Goed gedaan zou ik zeggen. Tenzij het natuurlijk een lucky shot is, maar goed, daarmee kom je nooit positief uit na een potje uiteraard. Het is gewoon echt niet makkelijk (op de PC) om met een schot van dichtbij iemand met een sniper te raken. En als je er 4 pogingen voor nodig hebt dan is het dus ook niet easy mode (en dan is de tegenstander ook gewoon enorm slecht).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Sn0wblind schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:31:
[...]

Omdat het niveau van PC spelers in het algemeen wel iets groter is. Tegen de zogenaamde noobs kan je met gemak quikscopen, tegen een goede speler delf je alsnog 8 van de 10x het onderspit ofzo omdat je er dan net naast schiet er geen tijd meer is om opnieuw te schieten.

Toch kom ik opbeide consoles en PC ongeveer evenveel quickscopers tegen.
Wat je dus eigenlijk probeert te zeggen is dat een QS'er op de PC eerder word afgestraft als die mis schiet? En de noobs op de console geven de QS'er meer kans? Maar dan diezelfde noobs hebben dan toch ook meer moeite om te QS'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Zijn er mensen in voor een potje zombie mode? (ps3) (stuur invite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:05

OMD

Vind het altijd wel jammer dat er altijd zo agressief wordt gedaan of in ierder geval heel lullig.

Gister was ik Headquarters aan het spelen. Bij de laatste seconden bleef ik even een 30 seconden op 1 plek staan ( in de headquarters die ik had gecaptured ) en dat was ook het einde van het potje.

In de Final killcam kwam ik naar boven en stond dus een tijdje stil op 1 plek. Ik kreeg allemaal shit om mn oren geslingerd. Noob, camper, why not play with a rpg, asshole, dick enz. enz.

Ik begrijp het niet. Ben als eerste ge-eindigd met 5 captures en 19 defends. Loop als een dolle rond, blijf nooit zitten op 1 plek. Is er eigenlijk nog wel een samenspel mentaliteit? Volgens mij mag je in iedereen hun ogen helemaal niets meer, zelfs al doe je het goed.

Is iedereen dan zo simpel of ligt het aan mij?

Ik ben helemaal niet goed op de pc in deze game, maar de volgende potjes stond ik continu bovenaan met meerdere captures en defends met als klap op de vuurpijl dat ik daarna maar wordt uitgemaakt voor hacker, cheater en ik zou gebruik maken van een wallhack??

Dan ben ik wel erg slecht, want heb maar een k/d van 0.97 :o

En dan maar niet te beginnen over je eerste keer zombies spelen, dat je met een bus mee moet ofzo... Niemand helpt je, je bent gelijk een noob, gamef*cker enz enz.. Je houd iedereen op en je bakt er niets van.... Schiet mij maar in de feestverlichting.

Dat ging vroeger wel anders toen we nog op community's zaten met Red Alert en je moest met een modem inbellen. Toen had je zelfs nog een observer die je hielp als je iets niet begreep.

ach ja... Sorry van mijn frustratie uitingen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

TLM schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:50:
Gewoon die PDA gebruiken, schakelt alles uit door muren heen en haalt UAV's neer etc.
Engineer icm Black Hat is echt fantastisch! Apparaten (Sentry guns etc) door de muren heen uitschakelen, care packages van teammates stelen ( :+ ).. Heel relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
OMD schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:53:
Vind het altijd wel jammer dat er altijd zo agressief wordt gedaan of in ierder geval heel lullig.

Iedereen is simpel
Moet ik ook zeggen, het varieert enorm per game. Hoe meer spelers, hoe lager het gedrag van de community wordt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Ik ben helemaal niet goed op de pc in deze game, maar de volgende potjes stond ik continu bovenaan met meerdere captures en defends met als klap op de vuurpijl dat ik daarna maar wordt uitgemaakt voor hacker, cheater en ik zou gebruik maken van een wallhack??

Het lijkt erop dat een overgroot deel van de PC-gamers inderdaad zo simpel is... Zeer waarschijnlijk vallend in een leeftijdscategorie die bekend staat om recalcitrant gedrag en beginnende baardgroei. Maar die mogen eigenlijk deze game niet eens spelen, dus foei ouders |:(

Same here, dus toen schreef ik maar een berichtje (paar pagina's terug alweer) voor een Nederlands jongetje dat me voor hacker uitmaakte... Iedereen muten en niets meer van aantrekken :) zie het als een compliment van wat noobs ;)

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-10 09:43

superwashandje

grofheid alom

Gister was ik Headquarters aan het spelen. Bij de laatste seconden bleef ik even een 30 seconden op 1 plek staan ( in de headquarters die ik had gecaptured ) en dat was ook het einde van het potje.

In de Final killcam kwam ik naar boven en stond dus een tijdje stil op 1 plek. Ik kreeg allemaal shit om mn oren geslingerd. Noob, camper, why not play with a rpg, asshole, dick enz. enz.

Ik begrijp het niet. Ben als eerste ge-eindigd met 5 captures en 19 defends. Loop als een dolle rond, blijf nooit zitten op 1 plek. Is er eigenlijk nog wel een samenspel mentaliteit? Volgens mij mag je in iedereen hun ogen helemaal niets meer, zelfs al doe je het goed.

En dan maar niet te beginnen over je eerste keer zombies spelen, dat je met een bus mee moet ofzo... Niemand helpt je, je bent gelijk een noob, gamef*cker enz enz.. Je houd iedereen op en je bakt er niets van.... Schiet mij maar in de feestverlichting.

Dat ging vroeger wel anders toen we nog op community's zaten met Red Alert en je moest met een modem inbellen. Toen had je zelfs nog een observer die je hielp als je iets niet begreep.

ach ja... Sorry van mijn frustratie uitingen.
PC? ik vind het eigenlijk wel meevallen hoe erg er word gescholden als het niet goed gaat. heb al meerdere keren gewoon een compliment gehad voor een lucky kill en vooral de GG opmerkingen zie ik nog wel weer eens (ook een soort van positiviteit :P) vanmiddag ook een kill confirmed potje gehad en geeindigd in 88-88. complimentjes over en weer :). ik kom van BF3 wat een spel zou moeten zijn waar je meer zou samenwerken enzo (hoopte ik van tevoren) maar ik moet zeggen dat het in COD meer en beter word gedaan (dat zegt wss wel meer over BF3 dan over deze COD maargoed :P )

verder nog geen zombies gedaan maar was er in de eerdere games ook niet de beste in, mede doordat ik het weinig deed. Keertje samen proberen?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik heb eigenlijk ook nog nauwelijks een scheldwoord voorbij zien komen. Natuurlijk wel wat, maar dat hou je toch. Veel games eindigden gewoon in een "gg" of "nice try" of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:05
Als ik in een party zit met Tweakers: Good luck, you will lose :P
En op het eind natuurlijk: Easy (gestolen kreet van Tweaker Oreh Black Tiger :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

vinom schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:17:
Als ik in een party zit met Tweakers: Good luck, you will lose :P
En op het eind natuurlijk: Easy (gestolen kreet van Tweaker Oreh Black Tiger :P)
Haha. Inderdaad. "Easy"... Vooral leuk als je tegen een clan speelt en het 188-200 eindigt ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Farscape2 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:10:
[...]

Het lijkt erop dat een overgroot deel van de PC-gamers inderdaad zo simpel is... Zeer waarschijnlijk vallend in een leeftijdscategorie die bekend staat om recalcitrant gedrag en beginnende baardgroei. Maar die mogen eigenlijk deze game niet eens spelen, dus foei ouders |:(

Same here, dus toen schreef ik maar een berichtje (paar pagina's terug alweer) voor een Nederlands jongetje dat me voor hacker uitmaakte... Iedereen muten en niets meer van aantrekken :) zie het als een compliment van wat noobs ;)
Het zijn meer uitlatingen van frustratie (en als CoD ergens goed in kan zijn...). En dat gebeurd niet alleen bij pubers. :)

Af en toe een beetje vriendelijk trollen, maar verder negeer ik het.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 20-11-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paupertje30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01-2015
er wordt inderdaad weinig gescholden enkel zie je nu en dan het woordje noob of hacker of idioot voorbijkomen verder vrij weinig tot geen scheldwoordjes van pubertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Gundogan schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:18:
[...]

Het zijn meer uitlatingen van frustratie (en als CoD ergens goed in kan zijn...). En dat gebeurd niet alleen bij pubers. :)

Af en toe een beetje vriendelijk trollen, maar verder negeer ik het.
Ik scheld me helemaal kapot, maar dan tegen mezelf, als ik iemand heel irritant vind dan ga ik juist jagen op die persoon, ik ga niet schelden in de chat of via mijn headset, of die persoon/personen reporten. Ik ga juist beter mijn best doen.

Net een potje Hardpoint gespeeld op Carrier en 2 tegenstanders gebruikten enkel een knife i.c.m. Ghost... rete irritant maar dan moet je er juist een spelletje van maken om hun op te jagen. Mijn vriendin daarentegen kwam een aantal keer kijken of ik niet de hele studeerkamer overhoop aan het gooien was zo hard was ik aan het schelden :)

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is de game totaal anders dan gisteren?
24/7 nuketown is er niet meer en ging eerst 30-5 nu eerder andersom

Xbox btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
maar hoe zit het met nuketown en de pc versie dan??
ik kon eerst 24/7 nuketown-en (ERG leuk) en die is nu helemaal verleden tijd dus?
alleen de chaos moshpit modus maakt nog gebruik van deze map?
of kan ik vanavond lekker ouderwets rammen in nuketown?

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:42:
Ligt het aan mij of is de game totaal anders dan gisteren?
24/7 nuketown is er niet meer en ging eerst 30-5 nu eerder andersom

Xbox btw
Heb het zelfde ook lag compisation is helemaal vreemd aan het doen...,

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43
Sharpshooter is erg leuk, weet je ook zeker dat het eerlijk is aangezien iedereen dezelfde wapens heeft.
Ook handig om veel random challenges te halen, aangezien je met heel veel verschillende wapens/attachments kills maakt en als je goed gaat ook nog perks.

[ Voor 42% gewijzigd door Rynji op 20-11-2012 19:22 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zijn er meer mensen van geschrokken dat er meer dan 3 kleuren in deze CoD zaten? Waren de voorgaande altijd bruin, grijs en bruingrijs. Zie ik hier zo waar kleur!

Alle gekheid, het verschil is enorm imo. Veel van die "realistische" spellen gebruiken alleen maar bruin en bruingrijs om realisitisch te zijn (wat onzin is). Zie CoD (alle delen), Gears of War, Fallout etc etc. En opeens, hier, kleuren te over! Wat een verademing dat de wereld ingame weer wat kleur heeft!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 09:20
wimpie007 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:31:
[...]

Heb het idee dat ze soms sneller afgaan vooral als ik erlangs ren, ik ben vaak net te laat met bukken
Zet je ghost lekker uit en gebruik flak jacket.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
Ik wist niet dat ik die bouncing betty's kon ontwijken door te bukken. Ook die PDA heb ik nog niet gebruikt, toch maar eens proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
PM_Petrol schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:55:
[...]

Zet je ghost lekker uit en gebruik flak jacket.
Why not both?

*insert juiste meme plaatje* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:41

BLACKfm

o_O

Let even op je taalgebruik.

[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 20-11-2012 21:13 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Hij is alweer terug hoor

klikkerdeklik

In rotatie met Carrier, Express, Hijacked en nog een kleine map geloof ik... tot nu toe enkel Carrier en Hijacked tegen gekomen, nuketown was al 2x gespeeld toen ik de lobby in kwam...

[ Voor 29% gewijzigd door Sn0wblind op 20-11-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:57:
Ik wist niet dat ik die bouncing betty's kon ontwijken door te bukken. Ook die PDA heb ik nog niet gebruikt, toch maar eens proberen :).
Kon in MW3 ook al. In BF3 geloof ik niet. :P

Ik laat BO2 een tijd in de kast denk ik. Totdat de lag compensation normaal gaat doen. Bij MW3 werkte de tactiek van gewoon niet spelen tot februari ook goed. Het is te frustrerend nu als veel van je deaths oneerlijk aanvoelen. Bij Halo4 ga ik kneiter vaak dood (400 kills, 500 deaths) maar alle deaths voelen eerlijk aan. En dat is de lol van een FPS. Een dikke KD is het uiteindelijke doel (voor mij) maar de leerweg daarnaar toe is de lol. En dat is er nu niet. Bij BO2 dan. Verder ljkt het me wel een toffe CoD hoor. Maar als kogels niet doen wat ze moeten doen hoeft het niet zo van mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:57:
Ik wel maar het is me eerlijk gezegd nog nooit gelukt. Ding ontploft altijd al voordat ik me realiseer wat dat geluidje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
13tha1pi schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:01:
[...]

Wat je dus eigenlijk probeert te zeggen is dat een QS'er op de PC eerder word afgestraft als die mis schiet? En de noobs op de console geven de QS'er meer kans? Maar dan diezelfde noobs hebben dan toch ook meer moeite om te QS'en?
Het gat tussen de goede spelers en de slechte spelers is gewoon veel groter op de consoles. Daarom weten de goede spelers dan ook echt meteen flink te domineren met mosnter scores. Noob QSers hebben afentoe een kill maar eindigen nooit mooi op de score lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:41
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 20:58:
[...]

Ik laat BO2 een tijd in de kast denk ik. Totdat de lag compensation normaal gaat doen. Bij MW3 werkte de tactiek van gewoon niet spelen tot februari ook goed. Het is te frustrerend nu als veel van je deaths oneerlijk aanvoelen. Maar als kogels niet doen wat ze moeten doen hoeft het niet zo van mij.
+1

Speel hem vanaf nu ook niet meer totdat er een patch (dat ook werkt) oid komt. Net bijna de controller door de tv geknetterd :X Dit is gewoon te frustrerend......
(PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Zo.. in paar uurtjes tijd de gold camo voor 870 gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
waarom moet ik in godsnaam zoveel ongeluk hebben?
kom dan eindelijk een enemy team tegen dat een dragon fire had, schiet er op de laatste honderste van een seconde voor dat men smaw ertegen schoot een dommen aap die neer met gewone bullets <_>

klote smaw challenge

#rage

meh. Cherry blossom camo for life dan maar :*)

[ Voor 18% gewijzigd door SmokingCrop op 20-11-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
unfor schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:55:
Zo.. in paar uurtjes tijd de gold camo voor 870 gehaald :)
Dan moet je alle challenges van het wapen halen en prestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Treyarch Studios ‏@Treyarch

"360 Title Update inbound on your position, over." Currently scheduled for release at 2am PST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
Hmm ik ben benieuwd wat die update gaat brengen op de Xbox, wellicht moet ik mijn review van Black Ops II die zojuist online gegaan is nog aanpassen of een toevoeging doen naar aanleiding van de patch.

Na een weekje spelen denk ik dat ik voor mezelf in ieder geval een gefundeerde mening heb kunnen vormen en ik hoop echt van ganser harte dat men van de volgende Call of Duty wel weer een titel kan maken die het genre opnieuw herdefinieert.

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2012 08:41 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje over bo 2 heb gezocht maar kan geen game gerelateerd links openen hier (werk).
Dus misschien dat jullie het weten (vast wel).
Als je gaat prestigen ben je dan al je guns kwijt?
Gezien je ook kunt prestigen met je gun! Waarvan ik begrijp dat je dan je associares kwijt raakt.
Pagina: 1 ... 27 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.