Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
JDeraGear schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:03:
[...]

Dat vind ik best knap, kan je me uitleggen hoe je ermee speelt? Ik krijg echt alleen maar hitmarkers ermee en je tweede schot duurt dan veel te lang.
In BO1 kon ik echt beesten mey de olympia maar met deze 780 doe ik echt iets fout.
Pleur er een laser sight op en een long barrel en gewoon met hip-fire rondbeuken.
Werkt heel goed in de wat krappere ruimtes (die je overal toch wel hebt).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een heerlijk spelletje! Lijkt in mijn opzicht weer een beetje op CoD4!

Waar ik mij wel strontblauw aan erger is het feit dat ik en mijn huisgenoot continu een wisselende NAT type hebben! Open/moderate/strict, het komt allemaal voorbij! Soms kunnen we wel elkaar joinen dan weer niet of bij andere vrienden werkt het ook niet altijd even soepel. Word hier erg gefrustreerd van en iemand enig idee wat kan helpen?

We hebben al diverse ports geforward en dat lijkt geen verschil te maken. daarna router keer gereset en toen was het allebei OPEN maar konden we elkaar nog niet joinen en bij strict soms weer wel!

Meer mensen hier last van? Oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:42
Welke poorten moet je open gooien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:31
JDeraGear schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:03:
[...]

Dat vind ik best knap, kan je me uitleggen hoe je ermee speelt? Ik krijg echt alleen maar hitmarkers ermee en je tweede schot duurt dan veel te lang.
In BO1 kon ik echt beesten mey de olympia maar met deze 780 doe ik echt iets fout.
Dit is een leuke video voor de eerste shotgun in het spel :

YouTube: Black Ops 2 Gold Guns - Gold R-870 MCS! The Beastliest Shotgun! by JayEx23

Niet dat ik het kan, maar je moet iig je perks vooral op snelheid inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is mijn KDR 2.0 met 806 kills total.

In het begin was ik flink aan het vloeken op mijn mede-COD spelers.

Das nu al flink minder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Nou was toch wel een lekker weekend, beetje (te) veel gespeeld maarja. En heb het al een paar keer voorbij zien komen in dit topic maar de eerste shotgun is echt uber chill.. gisteren mee begonnen te spelen, en aan het einde van de dag stond hij op een kleine 900 kills..

Ben inmiddels 2de prestige lvl 25 volgens mij.. Je kan in ieder geval wel goed merken dat het dubbel XP was ;)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Is de double xp weer afgelopen of kan ik er vanavond nog even misbruik van maken ? :) Zit nu op level 52 en wil vanavond prestige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Heb BO2 vrijdag gekocht en hij is weer goed maar of hij 50 euro waard is weet ik niet...

Heb wel een paar vraagjes die jullie vast kunnen beantwoorden:
- Waar kan ik in-game zien hoeveel punten ik nog moet voor mijn volgende scorestreak reward en waar staat mijn scorestreak score?
- Is er een perk dat ik resistant bent tegen UAVs? Of ziet UAV altijd iedereen?
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:53
Blue_Fear schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:39:
Heb BO2 vrijdag gekocht en hij is weer goed maar of hij 50 euro waard is weet ik niet...

Heb wel een paar vraagjes die jullie vast kunnen beantwoorden:
- Waar kan ik in-game zien hoeveel punten ik nog moet voor mijn volgende scorestreak reward en waar staat mijn scorestreak score?
- Is er een perk dat ik resistant bent tegen UAVs? Of ziet UAV altijd iedereen?
-
scorestreak staat rechts onderin, je kan helaas de punten niet zien ingame, maar buiten de game staat hij onder create a class met punten erbij.

de perk die dat doet is ghost maar de unlock je pas op lvl 55 :X

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wow wat een dikke SP, niet verwacht!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:24

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik ben benieuwd of ik ook wordt gebanned omdat er een paar noobs mij hebben gereport, omdat ik zogenaamd aan het hacken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Martin0 schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:49:
[...]

scorestreak staat rechts onderin, je kan helaas de punten niet zien ingame, maar buiten de game staat hij onder create a class met punten erbij.

de perk die dat doet is ghost maar de unlock je pas op lvl 55 :X
Tnx, weet jij toevallig ook hoeveel minder score je hoeft te halen bij de hardline perk?
Ik knal altijd meteen die UAV uit de lucht als ik spawn. Dan krijg je meteen 75 xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:26:
[...]

Waarom een Laser.. dat is toch voor je recoil.. Als er iets niet in deze game zit... is het recoil :9
Laser is voor hipfire. Grip is voor recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Heeft iemand de 3d mode werkend op een AMD videokaart? Jammer dat het weer nvdia only is. Net zoals crysis 2, echter kon je daar met een console command gewoon de 3d laten werken op AMD videokaarten.

Voegt de 3d mode nog wat toe? Of is met meer storend dan vet?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHzRd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-04 09:41
Raar genoeg vind ik echt mijn draai niet met de guns.
Soms gaat et enorm goed andere keren is het gewoon 8/10 kogels dat ze nodig hebben om te sterven.

Daarom mijn vraag wat is jullie favoriete layout voor kleine en een layout voor grote mappen.

Mijn level is 32 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Blue_Fear schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:00:
[...]

Tnx, weet jij toevallig ook hoeveel minder score je hoeft te halen bij de hardline perk?
Ik knal altijd meteen die UAV uit de lucht als ik spawn. Dan krijg je meteen 75 xp :)
eerlijk gezegd niet, ik gebruik hardline amper en ik heb me er nog niet genoeg in die perk verdiept om het te weten, misschien dat iemand anders het weet

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:09
Tip voor nvidia-videokaart eigenaars.

Er zijn betá drivers uitgekomen waarbij ik +30 fps voor elkaar kreeg. Was eerst rond de 60 fps, nu rond de 90fps.

Linkje: http://www.geforce.com/wh...-54-beta-drivers-released

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heb op dit forum jullie al laten meelezen over het niet-leveren van mijn pre-order van BO2. door Mediamarkt. Afgelopen zaterdag is hij eindelijk bezorgd en... het betrof niet de Nuketown 2025 editie. Grr, dat was juist de reden om te pre-orderen.

Had hier al gelezen dat deze versie ook in diverse winkels lagen en ben op zoek gegaan. En heb er nog één gevonden ook. Helaas wel weer bij Mediamarkt... Hebben ze toch nog aan me verdiend die prutsers. Mooie was wel dat de winkel prijs lager was dan ik online al had voldaan. De online bestelling gaat dus retour.

Helaas niet al te veel tijd gehad om te spelen maar ondertussen toch wel level 20 geworden. Het levelen lijkt een stuk sneller te gaan. Natuurlijk deels door het XP-weekend, maar dan nog. Eerste indruk voor mij is dat ik hem beter vind dan MW3. Op naar level 55 nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
S1NN3D schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:18:
Eerste indruk voor mij is dat ik hem beter vind dan MW3.
Wellicht is hij beter dan MW3 (zelf nooit gespeeld), maar ik weet nog niet of ik hem beter vind dan BO1 want,
- 90% van de spelers gebruikt volgens mij nu min of meer dezelfde setup: SMG + hipfire + sprint
- het tempo ligt een stuk hoger dan BO1
- de combinatie van bovenstaande 2 punten zorgt er voor mij i.i.g. voor dat het heel chaotisch is waarbij je erg vaak uit onverwachte hoek (zelfs soms direct na spawn) gekilled word. --> oplossing, speelt S&D.

Maarrr, er zijn zeker ook positieve punten:
- scorestreaks beter dan killstreaks;
- 10 punten systeem is leuk;
- weapon unlocks moet je nu ook echt wat voor doen, ipv kopen met CoD-points (idem voor cards);
- leuke maps met weinig choke-points, veel flank mogelijkheden;
- perks zijn minder dominant.

Anyways, hopelijk balancen ze die SMG hipfire een beetje, zodat er meer variatie komt.

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 05:43:
Eindelijk is mijn KDR 2.0 met 806 kills total.

In het begin was ik flink aan het vloeken op mijn mede-COD spelers.

Das nu al flink minder. ;)
Een KDR van 2.0 verbaast mij niks met jouw speelstijl. En denk je zelf ook niet dat er op jou ook heel wat gescholden zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Tellen de kills van je care package mee met je scorestreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gettow
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06-2023
Blue_Fear schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:37:
Ja, maar de hoeveelheid punten die je krijgt door te doden met een scorestreak valt in vergelijking met een normale kill wel tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_Fear schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:37:
Het gaat niet om de kills, het heet niet voor niets scorestreak. Dus ja, de punten die je krijgt met een kill uit een scorestreak tellen gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Sssquirrel schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:31:
[...]
Wellicht is hij beter dan MW3 (zelf nooit gespeeld), maar ik weet nog niet of ik hem beter vind dan BO1 want,
- 90% van de spelers gebruikt volgens mij nu min of meer dezelfde setup: SMG + hipfire + sprint
- het tempo ligt een stuk hoger dan BO1
- de combinatie van bovenstaande 2 punten zorgt er voor mij i.i.g. voor dat het heel chaotisch is waarbij je erg vaak uit onverwachte hoek (zelfs soms direct na spawn) gekilled word. --> oplossing, speelt S&D.

Maarrr, er zijn zeker ook positieve punten:
- scorestreaks beter dan killstreaks;
- 10 punten systeem is leuk;
- weapon unlocks moet je nu ook echt wat voor doen, ipv kopen met CoD-points (idem voor cards);
- leuke maps met weinig choke-points, veel flank mogelijkheden;
- perks zijn minder dominant.

Anyways, hopelijk balancen ze die SMG hipfire een beetje, zodat er meer variatie komt.
Tempo ligt volgens mij lager dan bij MW3 en zeker hoger dan BO1. Het door jou genoemd instant-death na een respawn komt me bekend voor. Het nieuwe scorestreak en 10-punten systeem vind ik een positieve verandering. Het is na die paar uurtje nog niet definitief maar mijn gevoel zegt beter dan MW3. BO1 was mijn eerst CoD-game en nog steeds mijn favoriet. De tijd zal het leren of hij deze zal overtreffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Ik denk dat het voor een groot deel (voor mij iig wel) er vanaf hangt hoeveel cheaters er zijn na een paar weken. Want die verpesten het voor mij wel in MW3. (Gelukkig is er MW3sa)

Ik had verwacht dat met de dedicated servers ook streaming naar PBBans en dergelijke weer mogelijk zou worden. Maar helaas... Ik merk nog maar weinig van dat de servers dedicated zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:32

RMX

evilpin0 schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:52:
Wow wat een dikke SP, niet verwacht!
Ik kan me er ook goed mee vermaken. Ik vind heel het thema ook een stuk mooier dan MW3. Ik snap het gejank over GFX ook niet echt. Het ziet er goed uit! Ik vind alleen de stike force missies klote, maar die zal ik nog ff moeten oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:43
BioHzRd schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:07:
Raar genoeg vind ik echt mijn draai niet met de guns.
Soms gaat et enorm goed andere keren is het gewoon 8/10 kogels dat ze nodig hebben om te sterven.

Daarom mijn vraag wat is jullie favoriete layout voor kleine en een layout voor grote mappen.

Mijn level is 32 denk ik.
Bij BO 1 was ik altijd van de AUG of AK, bij BO 2 werken dit soort wapens echt niet. Het is sprayen met de SMG's. Niet echt mijn stijl, maar anders lukt het echt niet.

Ik kies voor de PDW45 met laser en long barrel. 50 kogels in een magazijn dus je kan lekker lang doorknallen. 4 perks actief, 1 granaat en verder nog een anti air (die 2e) om die vervelende UAV's uit de lucht te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ChrisLNFF schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:13:
[...]

Bij BO 1 was ik altijd van de AUG of AK, bij BO 2 werken dit soort wapens echt niet. Het is sprayen met de SMG's. Niet echt mijn stijl, maar anders lukt het echt niet.

Ik kies voor de PDW45 met laser en long barrel. 50 kogels in een magazijn dus je kan lekker lang doorknallen. 4 perks actief, 1 granaat en verder nog een anti air (die 2e) om die vervelende UAV's uit de lucht te knallen.
ik speel nog regelmatig met de 1e shotgun of met de 2e sniper(omdat ik de 3e jammer genoeg nog niet heb) en in verschillende mappen werkt dit 10 keer beter dan een smg, ook gebruik ik de mtar wel vaak

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
ChrisLNFF schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:13:
[...]

Precies, heel irritant. Maar ik ben eigenwijs, en ga mij speelstijl niet aanpassen. Ik blijf lekker met de SWAT en bouncing betty rondlopen. Gaat op zich ook wel, je haalt er geen monsterscores mee, maar je komt aardig mee: ik sta nu op K/D 1.20 (ben Prestige 1, lvl 28 ongeveer), en speel exclusively met deze setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 19:39
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 00:09:
Ik vind het een heerlijk spelletje! Lijkt in mijn opzicht weer een beetje op CoD4!

Waar ik mij wel strontblauw aan erger is het feit dat ik en mijn huisgenoot continu een wisselende NAT type hebben! Open/moderate/strict, het komt allemaal voorbij! Soms kunnen we wel elkaar joinen dan weer niet of bij andere vrienden werkt het ook niet altijd even soepel. Word hier erg gefrustreerd van en iemand enig idee wat kan helpen?

We hebben al diverse ports geforward en dat lijkt geen verschil te maken. daarna router keer gereset en toen was het allebei OPEN maar konden we elkaar nog niet joinen en bij strict soms weer wel!

Meer mensen hier last van? Oplossingen?
Wat ik en een maatje van mij doen is hamachi gebruiken. :)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:31:
[...]

Een KDR van 2.0 verbaast mij niks met jouw speelstijl. En denk je zelf ook niet dat er op jou ook heel wat gescholden zal worden?
Lijkt me zelfs nog verrekte slecht voor zo'n speelstijl, maarja je hebt altijd mensen als ik die daarna alles doen om die camper uit te roken. Shocken en een granaat naar binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Gisteren... op Hi-jacked

Spawn 2 passen ..dood (spawnkilled)
Spawn 2 passen ..dood (wederom spawnkilled)
Spawn dood (vliegtuig bom)
Spawn dood (Hunterdrone)
Spawn 2 passen dood door enemy voordat ik kon richten

> F*** dis sh** ! Weg uit party weg uit game. bekijk het maar.

En weg was de lol in een game. Nog nooit zo erg meegemaakt ... En sommige zeiken op MW3 maar daar kreeg je tenminste nog een kans.
Mag hopen dat Treyarch dit fixed...

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 19-11-2012 11:26 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

De spawns zijn soms echt heel irri ja. Gebeurde me ook te vaak dat er een enemy achter me spawnde terwil ik rond liep. Heb je net een gang gecleared zodat je er door kan, spawnd er ineens iemand achter je, boem dood... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sc0rPi0N schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:39:
Gisteren... op Hi-jacked

Spawn 2 passen ..dood (spawnkilled)
Spawn 2 passen ..dood (wederom spawnkilled)
Spawn dood (vliegtuig bom)
Spawn dood (Hunterdrone)
Spawn 2 passen dood door enemy voordat ik kon richten

> F*** dis sh** ! Weg uit party weg uit game. bekijk het maar.

En weg wat de lol in een game. Nog nooit zo erg meegemaakt ... En sommige zeiken op MW3 maar daar kreeg je tenminste nog een kans.
Mag hopen dat Treyarch dit fixed...
Dit merk ik ook alleen op die map, maar niet storend aangezien ik een rusher ben. Dus pak ze ook gewoon terug.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:33:
[...]

Lijkt me zelfs nog verrekte slecht voor zo'n speelstijl, maarja je hebt altijd mensen als ik die daarna alles doen om die camper uit te roken. Shocken en een granaat naar binnen :)
Niks er van. Flashen, teammate laten shocken, rondje er om heen rennen en dan combat axe in de smoel of een claymore 1 stap voor ze. Ze leren het niet af als je ze met respect behandeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik kan maar weinig info vinden over dat Prestige. Hoe zit het nou? Je kan zelf prestige doen, maar ook je wapens? En je raakt niks kwijt? Wat is dan het nut van prestige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de double xp is weer voorbij :( grrrr... net op level 55 prestige 2 aangekomen.... naja dan maar een uurtje doorbeuken voor prestige 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-03-2024
obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:54:
Ik kan maar weinig info vinden over dat Prestige. Hoe zit het nou? Je kan zelf prestige doen, maar ook je wapens? En je raakt niks kwijt? Wat is dan het nut van prestige?
Als je een wapen prestiged ben je al je attachments kwijt. Maar je camo's blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:06
Nadat ik juist vrijdag spontane Windows freezes kreeg en ik noodgedwongen het e.e.a. heb moeten herinstalleren ben ik ondertussen lvl49. Lekker op m'n gemak gedaan want ik heb ook nog een gezin die aandacht nodig heeft.

Wat ik merk is dat ik nog niet constant genoeg ben. De ene keer gaat het erg lekker en de andere keer sta ik gewoon zwaar onderaan.

Heb ik ergens een min puntje? Uhm ja, quickscopers!
Dafuq kan het nodig zijn dan een quickscoper van 1m afstand mij neerknalt terwijl ik een SMG heb ofzo.....dit lijkt me niet de bedoeling!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:54:
Als je zelf prestige doet, kun je 1 item permanent unlocken + één van 3 opties kiezen (weet ff niet meer precies welke 3, één is iets met ongebruikte tokens)

weapons kun je ook prestigen voor je clantag en emblem erop te zetten, en extra camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sssquirrel schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:57:
[...]

Als je zelf prestige doet, kun je 1 item permanent unlocken + één van 3 opties kiezen (weet ff niet meer precies welke 3, één is iets met ongebruikte tokens)

weapons kun je ook prestigen voor je clantag en emblem erop te zetten, en extra camo.
En naast dit, raak je dan je overige unlocks enzo niet kwijt? (voor wapens is die vraag al beantwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:21:
[...]

En naast dit, raak je dan je overige unlocks enzo niet kwijt? (voor wapens is die vraag al beantwoord)
Je bent gewoon weer level 1. dus nog geen custom classes ook heb je geen hoger level wapens. Elke prestige kan je er wel 1 unlocken. Dus dan zou je op level 4 bijvoorbeeld de an 94 kunnen unlocken voor altijd.
Al je weapon unlocks blijven wel, zoals red dot sights silencers etc.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voorlopig vermaak ik me het meest met de Party Games. Lekker free for all met rare wapens of iets waardoor je gewoon lekker kunt trollen. Vooral met een party echt leuk om te doen.

Persoonlijke favoriet is Sticks&Stones. Daarbij ga ik over het algemeen niet onaardig, maar wordt ik wel elke keer in de laatste minuut bankrupted, waardoor ik uiteindelijk niet win. Of al ergens in de eerste minuut waardoor ik net teveel achterstand oploop. Erg irri, maar heb er verder wel plezier in. Vooral bijltjes gooien gaat steeds beter, nadat de crossbow al heerlijk gaat.

Wat ik wel retarded vind is dat je maar 10xp per kill (of 5xp voor melee) krijgt. Dat je minder xp krijgt omdat het een party modus is, kan ik inkomen, maar waarom niet gewoon 50 per kill? Zoveel haal je er nou ook weer niet en je haalt geen killstreaks, waardoor je toch al niet giga punten scoort dat je er toch al niet xp gaat farmen.
Enige manier om bij die modus aan XP te komen is om vooraf alle guns te unlocken omdat je met gunmaster of die modus waar je elke 45secs swtiched toch veel verschillende wapens krijgt. Want een rondje afsluiten met 200xp schiet niet echt op.
Trayarch Y U NO give me more XP?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Martinspire schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:26:
Voorlopig vermaak ik me het meest met de Party Games. Lekker free for all met rare wapens of iets waardoor je gewoon lekker kunt trollen. Vooral met een party echt leuk om te doen.

Persoonlijke favoriet is Sticks&Stones. Daarbij ga ik over het algemeen niet onaardig, maar wordt ik wel elke keer in de laatste minuut bankrupted, waardoor ik uiteindelijk niet win. Of al ergens in de eerste minuut waardoor ik net teveel achterstand oploop. Erg irri, maar heb er verder wel plezier in. Vooral bijltjes gooien gaat steeds beter, nadat de crossbow al heerlijk gaat.

Wat ik wel retarded vind is dat je maar 10xp per kill (of 5xp voor melee) krijgt. Dat je minder xp krijgt omdat het een party modus is, kan ik inkomen, maar waarom niet gewoon 50 per kill? Zoveel haal je er nou ook weer niet en je haalt geen killstreaks, waardoor je toch al niet giga punten scoort dat je er toch al niet xp gaat farmen.
Enige manier om bij die modus aan XP te komen is om vooraf alle guns te unlocken omdat je met gunmaster of die modus waar je elke 45secs swtiched toch veel verschillende wapens krijgt. Want een rondje afsluiten met 200xp schiet niet echt op.
Trayarch Y U NO give me more XP?
Volgens mij zijn het daar punten en niet xp? Ik krijg als ik sticks and stones speel toch wel 7k per pot oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Xenomorphh schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:23:
[...]

Je bent gewoon weer level 1. dus nog geen custom classes ook heb je geen hoger level wapens. Elke prestige kan je er wel 1 unlocken. Dus dan zou je op level 4 bijvoorbeeld de an 94 kunnen unlocken voor altijd.
Aha, duidelijk. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:51:
[...]

Niks er van. Flashen, teammate laten shocken, rondje er om heen rennen en dan combat axe in de smoel of een claymore 1 stap voor ze. Ze leren het niet af als je ze met respect behandeld. :)
Wat een vreemde invulling van respect heb jij als je shocken en een granaat gooien naar iemand te beleefd vindt :p

edit :

Mijn wapen staat nu op level max , maar ik heb nog niet alle camo's ? Moet je dan met elke attachment alle challenges halen ofzo ? Vind het in het spel maar onduidelijk en eigenlijk gebruik ik alleen elite om te kijken wat ik nog voor challenges heb.

Letten jullie eigenlijk op die challenges ? Ik doe eigenlijk maar wat :+ en kijk later wel welke challenges ik nog in moet vullen. Af en toe pak ik wel een nieuw wapen om mijn Xp wat sneller omhoog te krijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 19-11-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Xenomorphh schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:23:
[...]

Hmm, ik wist niet dat de weapon unlocks na prestigen beschikbaar bleven.
Apart, was met de vorige delen niet zo.

Ook jammer trouwens, want die unlock je vrij snel en zijn toch weer een hoop XP erbij.

ben nu lvl 40, hopelijk deze week een beetje tijd om te spelen dan kan ik eind vd week prestigen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:24

Roshnak

PSN: Roshgill

Als je gaat prestigen, gaat dan je K/D ed ook weg? Of alleen puur je lvl en unlocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:54:
Zo de double xp is weer voorbij :( grrrr... net op level 55 prestige 2 aangekomen.... naja dan maar een uurtje doorbeuken voor prestige 3 :D
Hmm en dan dacht ik al wat hoger te zijn dan de gemiddelde (prestige 2 level 25). (PC)

Sta inmiddels al wel lekker op de leaderboards van hardpoint en HQ, gisteravond stond ik ong. 1500 op alletwee.. :*)
Roshnak schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:12:
Als je gaat prestigen, gaat dan je K/D ed ook weg? Of alleen puur je lvl en unlocks?
Je K/D blijft gewoon, ook je attachment van je wapens blijven, alleen moet je het wapen wel weer unlocken.

[ Voor 25% gewijzigd door Madstorm op 19-11-2012 12:13 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Na aantal potjes gespeeld te hebben gaan er toch alweer zaken opvallen die me niet bevallen. Erg jammer hoe overpowered (wederom) de SMGs zijn. Met een AR kom je gewoon nooit aan hoge scores in de meeste game modes omdat er altijd wel iemand ineens uit het niets opduikt naast of achter je met een SMG waar je dan kansloos tegen bent. Vooral met die laser sight is het enorm overpowered, voor lange afstand ADS en nul recoil, elke keer een kill, voor korte afstand sprayen met enorme accuracy en ook altijd een kill. Range van die dingen moet echt enorm omlaag en recoil omhoog vind ik.

Ook die target finder attachment is ongelooflijk overpowered, valt me nog mee dat ik die bijna niemand zie gebruiken maar dat is vast een kwestie van tijd. Lijkt wel ingebouwde aimbot, als er een rood vierkantje om de tegenstanders heen komt (zelfs die wat je anders nooit had gezien) gaat het aimen zowat automatisch. Zet dat ding op een LMG en ga in een hoekje zitten met uitzicht over de map en je bent bijna niet te stoppen omdat iedereen die een hoekje om durft te kijken meteen rood oplicht en dood is.

Verder is gungame helaas verkracht, was m'n favo gamemode in BO maar de balans is compleet verkeerd hier. Te veel slechte wapens op het begin en bijna geen moeilijke wapens aan het eind zorgt ervoor dat het hele potje bepaald wordt door de eerste 10 seconden. Heb je geluk en kom je een paar mensen in de rug tegen zodat je snel door die eerste wapens heen komt dan ben je meteen niet meer te stoppen en speelt de rest voor spek en bonen mee. Bij BO had je een stuk minder moeilijke wapens, hier zit je al met 3 pistooltjes gevolgd door 2 shotguns met zo goed als 0 range dus je moet al iemand van dichtbij tegen komen om ze uberhaupt te raken, als iemand met wat geluk meteen door stoot naar de SMGs dan ben je al kansloos. Aan het einde van de wapens had je bij BO nog een paar van die onmogelijke launchers, die mis ik hier ook, alle launchers zijn vrij sterk en makkelijk om kills mee te halen, zelfs de crossbow kan nu 3 pijlen vuren voor te reloaden? Dat was zijn enige zwakte, die is nu te sterk voor gungame (wel wat beter voor gewone matches denk ik) als een na laatste wapen. Jammer, gungame komt nu voor 90% aan op geluk en dat zou niet zo moeten zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 19:56
Als ik zo nog een copy haal bij de intertoys krijg ik dan nog steeds nuketown? en zo nee mis ik dan echt iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:55
Tito129 schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:34:
Als ik zo nog een copy haal bij de intertoys krijg ik dan nog steeds nuketown? en zo nee mis ik dan echt iets?
Ligt eraan of ze de Nuketown editie nog hebben.
Volgens mij mis je dan de hele Nuketown optie, één map/gamemode dus.
Ik vind 'm wel tof om te spelen en zou zelf anders nog even wat winkels af gaan om te kijken of ze die nog hebben!

@hierboven, Gungame is inderdaad niet heel tof met deze wapens! Vooral die 'revolver (3e wapen)' is echt een kansloos geval! |:(

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
De SMG's zijn inderdaad aardig OP. Volledig met je eens dat de range én de recoil slechter moet. Hierdoor gebruiken steeds minder spelers AR.

Verder vind ik het een top spel. Ze moeten alleen wel nog het eea patchen. Bv ook de lag en connectie issues. (pc speler)

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heb je trouwens ook nog pro-perks? In de review maken ze er wel melding van, maar die zitten er toch niet in of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Nee, voor zover ik gezien heb niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:06
obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:44:
Heb je trouwens ook nog pro-perks? In de review maken ze er wel melding van, maar die zitten er toch niet in of wel?
Geen Pro perks in BO2 :9

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Beakzz schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:05:
[...]

Mijn wapen staat nu op level max , maar ik heb nog niet alle camo's ? Moet je dan met elke attachment alle challenges halen ofzo ? Vind het in het spel maar onduidelijk
Je kunt bij de camo-challenges zien wat je moet doen voor het unlocken. De laatste 5 of 6 camo challenges kunnen pas unlocked worden nadat je 100 (?) headshots hebt met het wapen. De camo's daarna vereisen andere dingen (bv. 150 kills zonder attachments, 150 kills zonder perks, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Goed zo, ik begon me al af te vragen of ik te slecht bezig ben geweest omdat ik ze nog niet gezien had :P

Ik speelde in de voorgaande CoDs altijd met ghost, die is nu alleen beschikbaar als een van de prestige opties ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
schaapiej schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:37:
[...]

Ligt eraan of ze de Nuketown editie nog hebben.
Volgens mij mis je dan de hele Nuketown optie, één map/gamemode dus.
Ik vind 'm wel tof om te spelen en zou zelf anders nog even wat winkels af gaan om te kijken of ze die nog hebben!

@hierboven, Gungame is inderdaad niet heel tof met deze wapens! Vooral die 'revolver (3e wapen)' is echt een kansloos geval! |:(
van het weekend gun game met een paar maten gespeeld, 2 potjes gewonnen waarbij een geniale balistic knife kill waarbij ik jump en mij maatje met zijn hoofd aan de vrachtwagen in nuketown pin _/-\o_ .

nuketown is echt favorite van een maatje van mij zodat hij tegen bots en ook tegen ons kan knife runnen met balistic knife >.> echt super irritant want als je geen smg hebt ben je gewoon kansloos tenzij je een one shot shotgun hebt en hem optijd ziet(radar :? blijkbaar maakt een balistic knife genoeg geluid om op de radar te verschijnen)/hoort.

nuketown is wel nice veel gespeeld al hier op BO2, maar met te veel mensen is het te hectisch, net zo iets als rust met 16 personen(voor de mensen die deze map kennen en gespeeld hebben) je leeft echt maximaal 1 minute als je rusht en als je gaat campen dan wordt je neer gesniped door een camper sniper in andere gebouwtje.

heb op drone ook leuke plekjes gevonden om te sniperen, als je niet genoticed wordt ben je echt inviceble want je wordt daar bijna niet gevonden(sniping aint camping :o )

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Nee, Ghost is alleen pas beschikbaar als je ergens lvl 50 of hoger bent ofzo. Wel leuk bedacht vind ik zelf.

Kwam er trouwens pas achter waar je de camo's moest instellen voor je wapen. :s Kon het eerst niet zo snel vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door wolverine3141 op 19-11-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
13tha1pi schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:51:
Nee, Ghost is alleen pas beschikbaar als je ergens lvl 50 of hoger bent ofzo. Wel leuk bedacht vind ik zelf.

Kwam er trouwens pas achter waar je de camo's moest instellen voor je wapen. :s Kon het eerst niet zo snel vinden.
ghost is pas beschikbaar op lvl 55 aka het level waarin je prestiged

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

13tha1pi schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:51:

Haha, ja dat op C drukken (of op O voor renamen van custom classes bijv) om je wapen te kunnen customizen is niet echt intuïtief :D Duurde bij mij ook even voordat ik dat zag...
Martin0 schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:53:
ghost is pas beschikbaar op lvl 55 aka het level waarin je prestiged
En je bent hem weer kwijt als je prestiged zeker? Dat zou mooi klote zijn (voor mij) want ik vind dat heerlijk spelen! Speel graag "under the radar"

[ Voor 24% gewijzigd door mvds op 19-11-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Ik ben redelijk teleurgesteld in BO2, en ik had er niet eens veel van verwacht. Ja, ze hebben in de singleplayer wat anders geprobeert, maar daar zijn ze gewoon vijf jaar te laat mee. Het is veel te beperkt en scripted/gesloten om echt vernieuwend aan te voelen. Misschien als je nooit iets anders can CoD gespeeld hebt.

De multiplayer is gewoon al het zoveelste jaar op rij nagenoeg hetzelfde. Ja de perks werken wat anders, en je "killstreak" is op basis van meer dan alleen kills, maar *gaap* verzin eens wat nieuws. Men verandert hier en daar kleine puntjes maar qua gameplay verandert er uiteindelijk vrij weinig. Nee, BO2 zal van mij niet meer dan een 7 krijgen waarschijnlijk, en dat dan alleen maar omdat de game op zichzelf wel ok is. Als je de voorgaande games erbij in overweging neemt en het gebrek aan progressie dan zou ik zelfs een 5 geven.

*Op basis van mijn ervaringen met de Xbox 360 versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 19-11-2012 12:57 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Inderdaad maar nu ik het gevonden heb vergeet ik het niet meer ;). Overigens ook zo'n optie bij het zoeken naar games kun je schijnbaar de connectie speed aangeven. Wist ik ook niet. Ben trouwens wel benieuwd of deze optie er wel in zit bij pc spelers. Aangezien wij op dedicated servers spelen.

Iemand gaf die tip bij de Review van BO2 op de pc.
YouTube: How to Fix Lag Compensation - Black Ops 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:53:
[...]

Haha, ja dat op C drukken (of op O voor renamen van custom classes bijv) om je wapen te kunnen customizen is niet echt intuïtief :D Duurde bij mij ook even voordat ik dat zag...

[...]

En je bent hem weer kwijt als je prestiged zeker? Dat zou mooi klote zijn (voor mij) want ik vind dat heerlijk spelen! Speel graag "under the radar"
zoals ookal gezegt meerdere pagina's geleden, ja je verliest hem als je prestiged maar jek an hem dan wel unlocken met prestige token

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:56:
De multiplayer is gewoon al het zoveelste jaar op rij nagenoeg hetzelfde. Ja de perks werken wat anders, en je "killstreak" is op basis van meer dan alleen kills, maar *gaap* verzin eens wat nieuws. Men verandert hier en daar kleine puntjes maar qua gameplay verandert er uiteindelijk vrij weinig.
Waarom zou je in hemelsnaam een concept ingrijpend veranderen dat zo verschrikkelijk succesvol is en goed verkoopt? Wat zou jij doen als je het voor het zeggen hebt? Iedereen klaagt en klaagt maar en komt ondertussen niet zelf met voorstellen. Het is één en al afkraken en van opbouwende kritiek heeft de community over het algemeen niet gehoord. Je kan wel op een fora roepen wat je niet bevalt en wat anders zou moeten maar op dit forum komen de mannen van IW/Treyarch niet hoor. Wat had je dan precies verwacht van BO2?
Persoonlijk vind ik de SP en MP voldoende nieuwe dingen bieden. Het blijft toch gewoon een toffe game? We blijven het toch spelen met z'n allen?
13tha1pi schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:58:
Ben trouwens wel benieuwd of deze optie er wel in zit bij pc spelers. Aangezien wij op dedicated servers spelen.
Klopt, deze optie zit ook op de PC.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Nog meer mensen die op de Xbox spelen last van enorme host lag?
Bah bah! Ik raak geen pepernoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:05:
[...]

Waarom zou je in hemelsnaam een concept ingrijpend veranderen dat zo verschrikkelijk succesvol is en goed verkoopt? Wat zou jij doen als je het voor het zeggen hebt? Iedereen klaagt en klaagt maar en komt ondertussen niet zelf met voorstellen. Het is één en al afkraken en van opbouwende kritiek heeft de community over het algemeen niet gehoord. Je kan wel op een fora roepen wat je niet bevalt en wat anders zou moeten maar op dit forum komen de mannen van IW/Treyarch niet hoor. Wat had je dan precies verwacht van BO2?
Persoonlijk vind ik de SP en MP voldoende nieuwe dingen bieden. Het blijft toch gewoon een toffe game? We blijven het toch spelen met z'n allen?
Denk dat daarin ook het probleem schuilt, het niet durven vernieuwen, maar dat probleem zie je in vrijwel de hele gamesindustrie. Als de verkopen een keer massaal onderuit zouden gaan dan werden ze misschien wakker geschud.

Afkraken is het overigens niet, zoals ik zei is de game op zich best goed, maar ik kan hier moeilijk een 8 of 9 voor geven. Het is dezelfde truc in een iets ander jasje. En het spel strookt ook wel met mijn verwachting maar men moet toch echt eens iets gaan doen aan die engine zodat er ook meer mogelijk wordt qua omgevingen die kapot kunnen etc.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Martin0 schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:00:
[...]

zoals ookal gezegt meerdere pagina's geleden, ja je verliest hem als je prestiged maar jek an hem dan wel unlocken met prestige token
En dan is het OF een wapen unlocken, OF een perk, of kan het beide tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hou je wel je unlock tokens als je prestiged ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

cypher21 schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:17:
Dat zou ik onlogisch vinden. Ik heb nu ook nog zo'n 16 tokens "over" en als ik dan prestige ga doen, zou ik dus meteen bijna alles wat ik nu heb weer kunnen unlocken. (als ik de level requirements haal dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 15:55
gisteren was ik toch echt even in staat om m'n PS3 versie van het spel de prullenbak in te gooien, eindig ik eindelijk een pot als 1ste (gebeurt nooit daar ik een rambo speler ben :P) loopt m'n PS3 dus vast net voordat ik terugkeer naar de lobby... natuurlijk wordt dat nergens opgeslagen ook... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Donnie Darko schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:19:
gisteren was ik toch echt even in staat om m'n PS3 versie van het spel de prullenbak in te gooien, eindig ik eindelijk een pot als 1ste (gebeurt nooit daar ik een rambo speler ben :P) loopt m'n PS3 dus vast net voordat ik terugkeer naar de lobby... natuurlijk wordt dat nergens opgeslagen ook... :(
Tuuuuuurlijk jongen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 15:55
dat was dus het eerste wat m'n broertje zei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:19:
[...]

Dat zou ik onlogisch vinden. Ik heb nu ook nog zo'n 16 tokens "over" en als ik dan prestige ga doen, zou ik dus meteen bijna alles wat ik nu heb weer kunnen unlocken. (als ik de level requirements haal dan he)
Idd, maar je behoudt kennelijk wel de attachments die je unlocked.
Vandaar de vraag over de unlock tokens.

Ik speel maar met weinig wapens, probeer altijd alles te unlocken van een wapen voordat ik een ander ga gebruiken. Heb nu bij lvl 40, not 24 unlock tokens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

cypher21 schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:24:
[...]

Idd, maar je behoudt kennelijk wel de attachments die je unlocked.
Vandaar de vraag over de unlock tokens.

Ik speel maar met weinig wapens, probeer altijd alles te unlocken van een wapen voordat ik een ander ga gebruiken. Heb nu bij lvl 40, not 24 unlock tokens over.
Tja, dat je wel de attachments houd vind ik ook al onlogisch :P Dus wie weet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:15:
[...]

En dan is het OF een wapen unlocken, OF een perk, of kan het beide tegelijk?
wat maakt het meeste sense?

het is Of Of.

keuzes maken en prioriteiten stellen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Liever ghost dan een of ander wapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
13tha1pi schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:58:
Inderdaad maar nu ik het gevonden heb vergeet ik het niet meer ;). Overigens ook zo'n optie bij het zoeken naar games kun je schijnbaar de connectie speed aangeven. Wist ik ook niet. Ben trouwens wel benieuwd of deze optie er wel in zit bij pc spelers. Aangezien wij op dedicated servers spelen.

Iemand gaf die tip bij de Review van BO2 op de pc.
YouTube: How to Fix Lag Compensation - Black Ops 2
'S' als je een gamemode kiest om voor te zoeken.

Vraag me af of het ook werkt. Misschien worden je client network settings ook gewijzigd, wat al veel zou kunnen uitmaken. Maar brakke server hardware en settings zal het niet fixen. Het zal wel waarschijnlijk alleen maar naar (West-)Europeanen zoeken en verder niks.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 19-11-2012 13:30 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
NickThissen schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:25:
Na aantal potjes gespeeld te hebben gaan er toch alweer zaken opvallen die me niet bevallen. Erg jammer hoe overpowered (wederom) de SMGs zijn. Met een AR kom je gewoon nooit aan hoge scores in de meeste game modes omdat er altijd wel iemand ineens uit het niets opduikt naast of achter je met een SMG waar je dan kansloos tegen bent. Vooral met die laser sight is het enorm overpowered, voor lange afstand ADS en nul recoil, elke keer een kill, voor korte afstand sprayen met enorme accuracy en ook altijd een kill. Range van die dingen moet echt enorm omlaag en recoil omhoog vind ik.

Ook die target finder attachment is ongelooflijk overpowered, valt me nog mee dat ik die bijna niemand zie gebruiken maar dat is vast een kwestie van tijd. Lijkt wel ingebouwde aimbot, als er een rood vierkantje om de tegenstanders heen komt (zelfs die wat je anders nooit had gezien) gaat het aimen zowat automatisch. Zet dat ding op een LMG en ga in een hoekje zitten met uitzicht over de map en je bent bijna niet te stoppen omdat iedereen die een hoekje om durft te kijken meteen rood oplicht en dood is.
SMGS gaan inderdaad helemaal nergens over (die PCMS of whatever that thing is called is imo the worst). Laser sight en die long barrel erop en je kan gewoon across map hipfiren, gaat nergens over.

Target finder is echt debiel, zoals je zegt met de LMG, kwam ik van het weekend geregeld tegen, zit er zon figuur in een hoekie met dat ding, bij dit soort spelers heb ik echt altijd zoiets van WAAROM koop je uberhaubt een FPS.....?

De lag compesation is ook echt drama, geregeld zie ik in de killcam van de enemies dat ze al op me schieten voordat ik ook maar de hoek om ben.

Dan heb je nog de de pistols, dat burst fire ding is echt belachelijk. Across map, no problem, hup extended clip erop en goan.

Ze mogen wat mij betreft een hoop shit patchen want dit maakt het spel er niet leuker op.

Dit weekend zon beetje alleen maar nuketown gespeeld (en paar rondjes demolition) om beetje te ranken, ben geloof ik prestige 3 level 35 nu, iets van 6k kills (PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Laatst online: 15-09 08:51

aercaen

Proud framerate whore

Gundogan schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:27:
[...]

Vraag me af of het ook werkt. Misschien worden je client network settings ook gewijzigd, wat al veel zou kunnen uitmaken. Maar brakke server hardware en settings zal het niet fixen. Het zal werl waarschijnlijk alleen maar naar (West-)Europeanen zoeken en verder niks.
Ik gebruik die setting nu en ik heb geen echt laggy matches meer(op pc), maar ik kom toch nog elke 5 matches weer in het scenario dat de killcam anders is dan wat het was op mijn scherm. Zoals dat ik schoot maar dat niet deed op de killcam of sterven achter een muur waar je op de killcam nog niet achter was.
Ook een nadeel is dat als je die search preference aanpast je in sommige modes heel lang moet wachten, vooral party games. Dit omdat daar maar 200 man in totaal op speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Vraaag schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:29:
[...]

SMGS gaan inderdaad helemaal nergens over (die PCMS of whatever that thing is called is imo the worst). Laser sight en die long barrel erop en je kan gewoon across map hipfiren, gaat nergens over.

Target finder is echt debiel, zoals je zegt met de LMG, kwam ik van het weekend geregeld tegen, zit er zon figuur in een hoekie met dat ding, bij dit soort spelers heb ik echt altijd zoiets van WAAROM koop je uberhaubt een FPS.....?

De lag compesation is ook echt drama, geregeld zie ik in de killcam van de enemies dat ze al op me schieten voordat ik ook maar de hoek om ben.

Dan heb je nog de de pistols, dat burst fire ding is echt belachelijk. Across map, no problem, hup extended clip erop en goan.

Ze mogen wat mij betreft een hoop shit patchen want dit maakt het spel er niet leuker op.

Dit weekend zon beetje alleen maar nuketown gespeeld (en paar rondjes demolition) om beetje te ranken, ben geloof ik prestige 3 level 35 nu, iets van 6k kills (PC).
+1

Ik ben altijd van AR geweest. En bak er nu ook helemaal niks van. Normaal in BO1 en MW2+3 een K/D van 1.7. (speel dan ook de objective, geen gecamp)
Maar nu, kom niet positief uit, altijd onder de 1, veel potjes ook gewoon 0.3 max... :(
Trouwens, leveldesign is ook niet BO waardig.... wat waardeloos.

Aan de positieve kant; scorestreak vind ik goed en point 10 of hoe het ook heet is ook een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Vraaag schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:29

Kan goed zijn dat je mij bent tegen gekomen _/-\o_ Ik speel inderdaad met een LMG en target finder. Is easy mode sniping.

Maar zo kan je over alles klagen. Waarom gaat iemand snipen? Waarom gaan mensen in Domination voor de kills en niet de bommen? Ik heb voldoende plezier met deze speelstijl om er €50 voor neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Gundogan schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:27:
[...]

Vraag me af of het ook werkt. Misschien worden je client network settings ook gewijzigd, wat al veel zou kunnen uitmaken. Maar brakke server hardware en settings zal het niet fixen. Het zal wel waarschijnlijk alleen maar naar (West-)Europeanen zoeken en verder niks.
Dan zorgt deze optie er dus voor dat we een snellere server krijgen als ik het goed begrijp. Dit heb ik in ieder geval niet gebruikt voor onze party afgelopen weekend Gundogan. Dus wie weet hebben komen we dan toch in servers waar geen lag is. :)

Het dood gaan achter een muur heb ik ook al vaak gehad maar weet niet of het komt door de lag of doordat ze door de muur heen schieten want dat heb ik ook vaak gehad. Op Hyjacked (op die boot) werd ik zelfs door een stalen wand neergeschoten. Ik begrijp dat je door bepaalde dingen kan schieten maar dit lijkt me niet de bedoeling haha.
Tjeerdtq schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:39:
[...]
Waarom gaan mensen in Domination voor de kills en niet de bommen? .
_O-

[ Voor 8% gewijzigd door wolverine3141 op 19-11-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik ken echt helemaal niet over weg met die target finder..
mijn meest gebruikte wapen is mp7 met fastmag en red dot sight

edit:
ja je kan door bepaalde dingen heen schieten (het stuk onder het raam op de boven verdieping in het huis van nuketown bijvoorbeeld)

[ Voor 36% gewijzigd door aron225 op 19-11-2012 13:43 ]

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kun je nou eigenlijk zien hoeveel XP je gehaald hebt in een potje? Ik zie alleen maar mijn huidige xp en wat ik nodig heb voor het volgende level, maar niet hoeveel ik nou eigenlijk gehaald heb. Met de bonussen haal je wel wat binnen bij Sticks&Stones, maar echt duidelijk is het allemaal niet.

Mijn toppotje met sticks&stones was trouwens toen ik 5 tomahawk kills had, 7 melee kills en 25 crossbow kills. Helaas was ik wel meerdere keren bankrupted waardoor ik niet gewonnen had, maar was wel de leukste en beste pot. Als de eerste shot niet raak is gewoon meteen de tomahawk proberen, gaat erg grappig altijd.

De laatste tijd heb ik (vooral in potten met 16 man) veel last van de lag-compensation. Omdat mijn verbinding zo goed is, wordt ik zo vaak binnen 0.2 milliseconden afgeschoten dat ik gewoon 0 kans heb. Bij Black Ops 1 had ik dat nooit zo erg en daardoor sta ik nu ook vaak met een negatieve k/d. Want op den duur halen ze ook nog eens veel streaks en kom je gewoon niet meer aan schieten toe. Echt opvallend hoe vaak ik maar beter uit een pot kan gaan omdat ik gewoon geen kut mag raken.

Valt me overigens ook op dat als je van de zij/achterkant wordt geraakt je ook eigenlijk geen mogelijkheid meer hebt om alsnog te winnen. Bij BO1 had je die mogelijkheid nog wel (net als BF3), maar nu lijkt het echt meer te gaan om wie ziet wie eerder en niet wie schiet wie beter af.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

aron225 schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:42:
ik ken echt helemaal niet over weg met die target finder..
mijn meest gebruikte wapen is mp7 met fastmag en red dot sight

edit:
ja je kan door bepaalde dingen heen schieten (het stuk onder het raam op de boven verdieping in het huis van nuketown bijvoorbeeld)
Die mp7 vind ik ook heerlijk spelen idd, maar die advanced sight (weet effe niet meer hoe die heet) maar met dat puntje en dat rondje er omheen vind ik net effe fijner dan de red dot.

Overigens kan je ook door sommige dingen NIET heenschieten, terwijl je dat wel zou verwachten. Bijvoorbeeld kan je niet door die open ruimte heenschieten in Nuketown tussen de bunker en die paspop. Je kan er wel doorheen kijken, maar niet doorheen schieten :) Volgens mij kan je trouwens ook niet door die pop heenschieten :)

[ Voor 22% gewijzigd door mvds op 19-11-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
die heb ik ook gebruikt, maar ik vond dat teveel info in de viewfinder..
gewone rode reflex sight werkt voor mij nu het beste..

heet dat ding met dat rondje geen eod sight ofzo ?

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Volgens mij wel ja :)

Ik zie trouwens dat je als je prestiged wel een wapen permanent kan unlocken, maar geen perk. Klopt dat? Het permanent unlocken van Ghost kan dus helemaal niet? En dat wapen, is dat dan een wapen die je al tegengekomen bent, of zijn er dan ook nieuwe wapens te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

obsidian schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:02:
Volgens mij wel ja :)

Ik zie trouwens dat je als je prestiged wel een wapen permanent kan unlocken, maar geen perk. Klopt dat? Het permanent unlocken van Ghost kan dus helemaal niet? En dat wapen, is dat dan een wapen die je al tegengekomen bent, of zijn er dan ook nieuwe wapens te unlocken?
Perk perm. unlocken kan ook.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 13:23
Madstorm schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:08:
[...]

Jep in de class op R1 drukken ( voor PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09 11:15
enige voordeel ten opzichte van Mw3 is dat je nu wel met een sniper door de muur kan knallen.
Gaat nix boven een lekkere wallbang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Madstorm schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:08:
[...]

Vet, dan is Ghost dus mijn eerste Prestige unlock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:29
Ja het is alweer klaar met de lol in bo2. Iedereen zit achter een dingetje met ghost aan en een MSMC. Dus ik heb het alweer gehad met dat gecamp.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
cypher21 schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:17:
Tja wat maakt het uit :p Je kan er toch niks aan veranderen. het lijkt mij logisch als je ze kwijt raakt , want ik heb er echt veel aangezien ik niet veel wapens , perks en scorestreaks unlock en als ik ze kwijt ben dan verzamel ik ze wel weer opnieuw :)

Ander onderwerp :

Als je weinig scorestreaks haalt moet je kill confirmed gaan spelen :) In Tdm kwam ik nooit verder dan een UAV met punten en nu haal ik hem soms zelfs 2 x volledig achter elkaar. (tot de sentry gun) Dat apparaat om te hacken (ben even de naam kwijt ) is ook tof om te gebruiken. Een care pakkage vlak voor iemand weg pakken of 1 die naast het level is gevallen en een UAV uit de lucht halen is ook geen enkel probleem :)

Heb alweer zin om naar huis te gaan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Voordeel van ghost ten opzichte van eerdere cods is dat je nu moet rennen om aan een uav te ontkomen met ghost. als je dus campt blijft je te zien op de radar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
destroye schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:21:
Voordeel van ghost ten opzichte van eerdere cods is dat je nu moet rennen om aan een uav te ontkomen met ghost. als je dus campt blijft je te zien op de radar
Idd!
Geweldige verandering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
als je een wapen prestiged krijg je dan alleen nieuwe camo's? of zie ik dit verkeerd?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Martin0 schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:24:
als je een wapen prestiged krijg je dan alleen nieuwe camo's? of zie ik dit verkeerd?
http://www.eurogamer.net/...s-not-a-start-over-system

Pagina: 1 ... 25 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.