Telt de XP uit combat training mee voor de MP? Of begrijp ik je nu verkeerd?Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:42:
[...]
Emblem en clan tag er op.
Mijn nieuwe truc is combat training, Dat gaat wel soepel.
Verwijderd
Slechte spelers en bots. Gaat mijn KD en dus ego van omhoog.Odysseus253 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 16:29:
[...]
Telt de XP uit combat training mee voor de MP? Of begrijp ik je nu verkeerd?
KD in combat training telt niet mee voor je combat record, dat is het hele idee van combat training.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Klopt maar ik kan wel een massa slachting aanrichten zoals ik gewend ben. Dat bedoel ik. Massa slachtingen zijn leuk.Rynji schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 16:47:
KD in combat training telt niet mee voor je combat record, dat is het hele idee van combat training.
hier wat nieuwe dikke gameplay
bijna lvl 55 nog een paar 
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
@ filmpje hierboven,
is die recoil normaal? Want dat is echt belachelijk imo. Geen recoil en een firerate waar je niet goed van word.. als dat normaal is ga ik dit niet kopen hoor, word het toch veel te kinderlijk makkelijk van....
is die recoil normaal? Want dat is echt belachelijk imo. Geen recoil en een firerate waar je niet goed van word.. als dat normaal is ga ik dit niet kopen hoor, word het toch veel te kinderlijk makkelijk van....
Euj, een keer wat andere gameplay dan dat gecamp van iemand in dit topicBruceLee schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 16:59:
hier wat nieuwe dikke gameplaybijna lvl 55 nog een paar
[video]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ligt het nu aan mij of zijn er nu al cheaters en hackers bezig op de PC versie. Net 3 rondjes gespeeld en verdenk er toch zeker 3 à 4 spelers ervan gebruik te maken van Wallhack en of aimbot. Zou echt niet normaal zijn als dat nu al het geval zou zijn.
Hoop dat Treyarch hier heeeelll snel iets gaat doen, want zo is de lol er snel af.......
Hoop dat Treyarch hier heeeelll snel iets gaat doen, want zo is de lol er snel af.......
kijk brucelee dit zijn teminste filmpjes waar je met plezier naar kijken gaat!
weet je hoe vaak ik voor cheater of wallhacker wordt uitgemaakt beetje jammer als iemand goed kan aimen dat ie gelijk verdacht is
Er is ook een reden dat mensen dat gauw denken, naar aanleiding van de vele gevallen van echte cheaters/hackers.BruceLee schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:28:
weet je hoe vaak ik voor cheater of wallhacker wordt uitgemaakt beetje jammer als iemand goed kan aimen dat ie gelijk verdacht is
Soms is het lastig te zien, en soms weer overduidelijk.
Als je wat meerdere shooters hebt gespeeld kan je het wel sneller merken als iemand cheat of niet.
En nu uiteraard handig met de killcam ofcourse
Even een hele domme vraag, van een nieuwe xbox360 bezitter:
Heb nu een paar potjes public TDM gespeeld, ik denk ik plug die headset is in, kijken of ik mensen kan uitlachen. Maar ik hoor werkelijk helemaal niemand praten? Voordat het potje begint heb ik 'unmute all' gedrukt, maar tijdens het spelen zie ik in het leaderboard bij iedereen een luidspreker-tekentje met een rood kruis er doorheen. Doe ik iets fout, of speelt gewoon niemand met een headset op?
Heb nu een paar potjes public TDM gespeeld, ik denk ik plug die headset is in, kijken of ik mensen kan uitlachen. Maar ik hoor werkelijk helemaal niemand praten? Voordat het potje begint heb ik 'unmute all' gedrukt, maar tijdens het spelen zie ik in het leaderboard bij iedereen een luidspreker-tekentje met een rood kruis er doorheen. Doe ik iets fout, of speelt gewoon niemand met een headset op?
met ps3 is dit kruisje voor unmute op persoonAnus Cocainus schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:47:
Verwijderd
Welk wapen is dat eigenlijk? Ik herkende hem niet zo gauw. Die recoil is idd belachelijk laag. Desalnietemin vermakelijk filmpje. Ik denk dat Dennis met grote ogen en open mond (met een draadje kwijl) heeft zitten kijken hoe het ook kan.BruceLee schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 16:59:
hier wat nieuwe dikke gameplaybijna lvl 55 nog een paar
[video]
het is die laatse submachine gun scorpion evo 3 en ik gebruik er fmj + quick reload opVerwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:00:
[...]
Welk wapen is dat eigenlijk? Ik herkende hem niet zo gauw. Die recoil is idd belachelijk laag. Desalnietemin vermakelijk filmpje. Ik denk dat Dennis met grote ogen en open mond (met een draadje kwijl) heeft zitten kijken hoe het ook kan.
dit is normale mode je kan ook hardcore spelen als je wilt speelt compleet anders. maar ik speel liever normaal heb je minder campersPyr0_ schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:02:
@ filmpje hierboven,
[ Voor 35% gewijzigd door BruceLee op 17-11-2012 18:15 ]
Verwijderd
Ik denk dat je mute all hebt gedrukt per ongeluk. Kruis er door betekent juist dat iedereen gemute is. Niemand praat echter op de Xbox. Mensen die praten zitten in een party.Anus Cocainus schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:47:
iemand zin in zombie op ps3??
met headset graag?
met headset graag?
Call of Duty heeft de recoil het raam uitgegooid al sinds CoD4.Pyr0_ schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:02:
@ filmpje hierboven,
(niet dat het daarvoor wereldschokkend was)
[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 17-11-2012 19:06 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
@ hierboven,
Nouja, in de vorige moest je tenminste nog enigzins richten, volgens mij kun je dit gwn full auto schieten zonder n mm recoil...
Nouja, in de vorige moest je tenminste nog enigzins richten, volgens mij kun je dit gwn full auto schieten zonder n mm recoil...
Verwijderd
Soms begint de game in eens te haperen niet normaal is dit een soort van lag of niet?
Eerst loopt het gewoon helemaal vloeiend,dan begint de game in eens te haperen en na een tijdje loopt het weer normaal om vervolgens weer te gaan haperen.Speel trouwens op de pc.
Eerst loopt het gewoon helemaal vloeiend,dan begint de game in eens te haperen en na een tijdje loopt het weer normaal om vervolgens weer te gaan haperen.Speel trouwens op de pc.
Ik denk dat je PC op de achtergrond met andere dingen bezig is/gaat waardoor hij het niet meer trekt. Dit is geen lagg, maar FPS drop. FPS drop gebeurd op het moment dat je PC het niet trekt, lagg is alleen vertraging en issues veroorzaakt door netwerk(problemen)Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:59:
Soms begint de game in eens te haperen niet normaal is dit een soort van lag of niet?
Nee, de game lagged op op random momenten heel erg.Gropah schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:12:
[...]
Ik denk dat je PC op de achtergrond met andere dingen bezig is/gaat waardoor hij het niet meer trekt. Dit is geen lagg, maar FPS drop. FPS drop gebeurd op het moment dat je PC het niet trekt, lagg is alleen vertraging en issues veroorzaakt door netwerk(problemen)
Ik had het net in een potje, alles begint te schokken en iedereen heeft er last van (mensen klaagden in de chat).
Zal wel komen doordat de servers overbelast zijn op dit moment, beetje jammer.
op ps3 krijgt iedereen nu disconnects.Rynji schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:18:
[...]
Nee, de game lagged op op random momenten heel erg.
Ik had het net in een potje, alles begint te schokken en iedereen heeft er last van (mensen klaagden in de chat).
Processen kunnen at random veel resources gaan vragen. Weet je zeker dat er niet veel achtergrondprocessen zijn?Rynji schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:18:
[...]
Verwijderd
Denk niet echt dat het aan mijn pc ligt.
Amd phenom II x4 955 3,2 ghz
4GB ram 1333mhz DDR3
AMD Radeon HD6850 1GB DDR5
Amd phenom II x4 955 3,2 ghz
4GB ram 1333mhz DDR3
AMD Radeon HD6850 1GB DDR5
Het is lag van de servers. Iedereen heeft er op hetzelfde moment last van en het is een bekend probleem. Hopelijk wordt dat en de overall brakke netcode snel gefixed.Gropah schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:22:
[...]
Processen kunnen at random veel resources gaan vragen. Weet je zeker dat er niet veel achtergrondprocessen zijn?
Net update 1.03 voor de ps3 gedownload. Spel freezed nog steeds waarna de hele ps3 dus een powercycle mag.
Ik had net hetzelfde. Dit heb ik alleen op Nuketown zo te zien. Elke andere map is primaRynji schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:18:
[...]
A-men! Te vaak geband in Black Ops 1 voor deze reden... Vooral mensen die normaal gesproken casual CoD spelen en voor de rest niks, of nog erger: kids die normaal op de console spelen en dan even op de PC denken te kunnen ''ownen'' brullen bij elke hoge score die behaald word ''HACKER OMFG!!! FUFKC YOU!!'' etc. Zie het als een compliment. Uiteindelijk ben ik wel mede daardoor gestopt met Black Ops 1... Niet omdat er zoveel gecheat werd, maar omdat ik te vaak meteen geband werd zodra men ging lopen zeiken. Erg zielig.BruceLee schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:28:
Maar het begint toch weer te kriebelen... Bij g2play kost BoII maar 36 euro en incl season pass DLC 75 ofzo... Dat vind ik nog enigsinds te doen voor een jaar knalen
Maar op de PC zijn niet zo heel veel spelers of zijn die geruchten niet helemaal waar?
En dus zal het neerkomen op wie het snelste begint met schieten\het beste kan strafen\bepalen waar de vijand vandaan komt\ het beste kan blijven mikken tijdens het schieten? =p Eerlijk gezegd zie ik het gemis van recoil in een game als CoD niet echt als nadeel... Counter-Strike zonder recoil, dat zou heiligschennis zijnPyr0_ schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:53:
@ hierboven,
Het is gewoon de game zelf (netwerk lag).Gropah schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:22:
[...]
Processen kunnen at random veel resources gaan vragen. Weet je zeker dat er niet veel achtergrondprocessen zijn?
Veel mensen hebben er last van op hetzelfde moment, de game blijft gewoon prima 125 fps (locked) lopen maar mannetjes en input schokt. Zal later na de launch wel minder worden.
Verwijderd
Niet om een console/PC war te starten maar dat gelul was er al voordat er online gegamed werd op consoles. Dat tekstvakje is voor mij een reden om niet op PC FPS te spelen. Dat geschreeuw altijd daar. Doe mij maar een headset en een mute knop. Binnenkomende berichten via XBL kun je ook fijn negeren.Brutal1ty schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:38:
[...] of nog erger: kids die normaal op de console spelen en dan even op de PC denken te kunnen ''ownen'' brullen bij elke hoge score die behaald word ''HACKER OMFG!!! FUFKC YOU!!'' etc.
De chat kan je ook disablen op de PC. Lekker rustig, maar tot nu toe weinig schreeuwende mensen tegengekomen. Het is meer een gg/bg na een potjeVerwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:02:
[...]
Niet om een console/PC war te starten maar dat gelul was er al voordat er online gegamed werd op consoles. Dat tekstvakje is voor mij een reden om niet op PC FPS te spelen. Dat geschreeuw altijd daar. Doe mij maar een headset en een mute knop. Binnenkomende berichten via XBL kun je ook fijn negeren.
Verwijderd
Een paar vraagjes?
- Waarom zou je de perk nemen waardoor je stiller loopt als je al geen voetstappen hoort (ivm elke shooter ooit gemaakt)?
- Waarom zou je ooit een assault rifle nemen als een SMG meer dps heeft omdat je gewoon veel sneller schiet i.c.m. meer headshots daardoor?
- Waarom zou je de perk nemen waardoor je stiller loopt als je al geen voetstappen hoort (ivm elke shooter ooit gemaakt)?
- Waarom zou je ooit een assault rifle nemen als een SMG meer dps heeft omdat je gewoon veel sneller schiet i.c.m. meer headshots daardoor?
35-40k denk ik zo op een avond, en games vinden is nu echt zo makkelijk.Brutal1ty schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:38:
[...]Maar op de PC zijn niet zo heel veel spelers of zijn die geruchten niet helemaal waar?
Gelijk even voor je gekeken, op het moment 55k spelers.
[ Voor 8% gewijzigd door MaFFia op 17-11-2012 22:47 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ik vind het ook lastig. Ben zelf een AR speler over algemeen, maar het tempo ligt te snel in deze game. ADS schieten, vooral met een AR, lukt me dan ook echt niet. Dus ben ook de SMG route opgegaan met laser erop zodat ik hipfire kan sprayen zoals iedereen. Dat lijkt iniedergeval de enige manier te zijn die wel goed werkt.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:20:
Een paar vraagjes?
En het niet kunnen horen van voetstappen is een rare keuze vind ik. Ik wordt regelmatig geknifed omdat ik even niet sprint en iemand vanaf achter aan komt rennen.
9800X3D | 3070
Verwijderd
Dat is juist de reden om voor deze perk te kiezenEn het niet kunnen horen van voetstappen is een rare keuze vind ik. Ik wordt regelmatig geknifed omdat ik even niet sprint en iemand vanaf achter aan komt rennen.
Verwijderd
Bijna iedereen gebruikt SMG,dus het is nogal moeilijk met assault rifles inderdaad.
In carries,turbine en aftermath is het nog wel te doen met een assault rifle.
In carries,turbine en aftermath is het nog wel te doen met een assault rifle.
Verwijderd
Je hebt die perk niet nodig omdat je normaal ook al geen voetstappen hoort.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:01:
[...]
Dat is juist de reden om voor deze perk te kiezenMet name de mensen die S&D spelen zullen deze gebruiken.
AR heeft minder kogels nodig op afstand en er zijn AR's die meer dps hebben of minder kogels nodig hebben op korte afstand (SWAT en SMR met select fire, AN94 zonder select fire maar zelf bursten). Maar met de connecties op dit moment is een SMG (+ laser) wel het veiligst, zeker als je agressief wilt spelen. Daarom loopt, in ieder geval op de PC, nu bijna iedereen met een SMG rond.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:20:
Een paar vraagjes?
O en headshots hebben maar een x1.2 multiplier, dus voor veel wapens maakt het niet eens uit.
Verwijderd
Dan hoor je ze juist mischien wel! hahaVerwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:04:
[...]
Je hebt die perk niet nodig omdat je normaal ook al geen voetstappen hoort.
Verwijderd
LOLGundogan schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:06:
[...]
O en headshots hebben maar een x1.2 multiplier, dus voor veel wapens maakt het niet eens uit.
Supercrunch maar eens proberen dan, want awareness doet niets als je cs/css/bf3/q3/ut3/tf2 gewend bent.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 23:14:
Met awareness en supercrunch hoor je van alles hoor.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2012 23:25 ]
iemand zin in zombies ps3
Dat dacht ik ook totdat ik vandaag al meerdere malen ben uitgescholden voor hacker/haxx0r etc...Jerry schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:16:
[...]
De chat kan je ook disablen op de PC. Lekker rustig, maar tot nu toe weinig schreeuwende mensen tegengekomen. Het is meer een gg/bg na een potje.

Net een game afgerond tegen een, ik gok 12 jaar oud, Nederlands jongetje... Hij bleef me uitmaken voor "kanker tyfys hackyr" (typen is inderdaad heel moeilijk). Zijn eindstand 14-33 (gewoon niet zo goed), de mijne 23-15 (niet om over naar huis te schrijven als ik een aimbot zou gebruiken zou dat wel iets hoger zijn, genoeg skirmishes gehad die ik verloor)....
Hij heeft me gereport dus kijken wat daar uit komt, diddlysquad waarschijnlijk.
Mocht hij GoT checken, dan hier een bericht voor hem, van mij:
Beste hipet9Sn!pl,
Ik speelde op 17 november een potje KC op Nuketown op de PC tegen je. Ik speel onder de naam guywithabeard.
Ik kan je garanderen dat ik geen hacker ben (ik ben hooguit handig met hard- en software, maar hacken, nope, geen kaas van gegeten) en al helemaal geen cheater (cheaten haalt alle fun uit een spelletje dus waarom zou ik het dan nog spelen?).
Misschien beschik ik over beter ontwikkelde reflexen dan waar jij over beschikt, misschien had je je dag niet, ik ook niet getuige mijn eigen eindscore (die zou heel wat hoger zijn geweest als ik wel een cheater was).
Laat ik je op het hart drukken dat niet iedereen die beter is in iets dan jij automatisch een cheater of een hacker is, sommige mensen zijn gewoon beter, accepteer dit alsjeblieft in je leven, dan zul je later heel wat minder teleurstellingen hoeven te verwerken.
Vriendelijke groeten!
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Waren mooie potjes jongens, volgens mij alles gewonnen ?
Volgens mij zit er in de XP opbouw op de pc versie nog een bug. In de multiplayer bij de map wissel heb ik een XP van pak em beet 295653 en dat gaat elke keer met 10000 omhoog ofzo, terwijl ik bijvoorbeeld een score heb van 2350. Nou is het wel double xp weekend, maar niet sixtime xp weekend. Daarnaast als ik in de barracs bij combat record kijk staat er een score van 63810, wat volgens mij wel ongeveer klopt met level 30. Vreemd, krijg er geen hoogte van op deze manier.....
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:21:
[...]
Aangezien de PCerts niet reageren hier een consoler.;)
Op Xbox moet je met pijl naar rechts om te selecteren. Zou me niet verbazen als het pijltjestoets werk wordt voor de spelers van de port.
D'oh... Beiden bedankt voor het heldere antwoordRynji schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:26:
Ik had had eerst ook niet door, maar je kan op de pijltjes naast je huidige missie klikken (of pijltjestoetsen gebruiken).
[afbeelding]
Verwijderd
No life report - Prestige 2
level 20 hahaha, double xp in 1 dag van prestige 1 naar 2
hoppa
Playtime? En welke game mode speel je dan?Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 08:25:
No life report - Prestige 2level 20 hahaha, double xp in 1 dag van prestige 1 naar 2
hoppa
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
Speel op de xbox
als je heel snel wil levelen moet je nuketown spelen.
Daarna kill confirmed of search&destroy
Hoe is jouw voortgang pedro?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2012 08:30 ]
Ik vind consoles hele fijne machines, voor shooters ook prima, maar dan toch vooral de singleplayer =p In de multiplayer erger ik me altijd aan het feit dat analoge sticks het voor mij gewoon niet doen... Ik kan wel meekomen met de rest zeg maar, maar ik wéét dat ik op de pc veel beter kan zijn en daar erger ik me dan altijd veel te snel aanVerwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:02:
[...]
Niet om een console/PC war te starten maar dat gelul was er al voordat er online gegamed werd op consoles. Dat tekstvakje is voor mij een reden om niet op PC FPS te spelen. Dat geschreeuw altijd daar. Doe mij maar een headset en een mute knop. Binnenkomende berichten via XBL kun je ook fijn negeren.
Het is meer dat ik dat ''hacker'' gebrul ''vroegah'' nooit zo erg had met RTCW:ET enzo (Ik wacht nog altijd op een HD-remake Splash Damage!!! Brink was niet wat het moest zijn!) =p CoD is de enige snelle soepele ego-shooter die een béétje de fun van dat soort games kan nabootsen voor mij =p Ik mis dan alleen die objectives en clan battles nog heel erg haha

Toch maar even kijken of G2play binnekort weer een vooraadje goedkope COD'jes binnen krijgt
In mijn youtube channel staan ook 2 filmpjes waar ik toen der tijd ook (cod4) ook zoveel last van had (link in signature). Maar nog nooit heb ik een berichtje geschreven om eventueel een kind wat normen/skills te leren.Farscape2 schreef op zondag 18 november 2012 @ 00:31:
[...]Vriendelijke groeten!
Nu lijkt het alleen maar erger te worden en de eerste dagen in Bo2 bevestigen dit voor mij om heel eerlijk te zijn. De woorden met K vliegen je letterlijk om de oren en alleen daarom al zou je bijna naar de console versies gaan.(ja je kan chat uitzetten)
Anyways, maak je vooral niet druk om die kindjes.
Die mogen allemaal denken "veilig" voor de computer te zitten, maar het zijn en blijven snotneuzen.
Die "proberen" te trollen.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Nog 1 puntje dat ik aan wil tikken is dat sommige SMGs praktisch geen recoil hebben. Maar ook voor veel andere guns geldt dat bursten een no-no is 
De Scar-H is trouwens wel een van de betere ARs trouwens. Die doet de damage die je verwacht van een AR met niet al te veel recoil wanneer ADS'ed
De Scar-H is trouwens wel een van de betere ARs trouwens. Die doet de damage die je verwacht van een AR met niet al te veel recoil wanneer ADS'ed
9800X3D | 3070
Is BO2 het waard om nu te kopen? Ik heb altijd veel MW gespeeld met plezier, maar de eerste BO vond ik niet zoveel aan.. Vind over het algemeen de COD's die onder de naam van Treyarch uitkomen een stuk slechter dan die van Infinity Ward.
Of wat dan ook waard is om te kopen ligt toch helemaal bij jezelf, is met alles zo.afca020 schreef op zondag 18 november 2012 @ 11:56:
Is BO2 het waard om nu te kopen? Ik heb altijd veel MW gespeeld met plezier, maar de eerste BO vond ik niet zoveel aan.. Vind over het algemeen de COD's die onder de naam van Treyarch uitkomen een stuk slechter dan die van Infinity Ward.
De gameplay is wel wat sneller dan in de eerste BO, mocht dat je reden zijn het minder leuk te vinden.
Zelf vond ik BO juist leuker dan MW2 en 3.
Ahum no life!Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 08:29:
Speel op de xboxals je heel snel wil levelen moet je nuketown spelen.
Nah het zal wel meevallen, maar ik ben wel idd benieuwd naar je playtime

Ik vind de de laatste aantal games uit de cod serie van weinig kwaliteit, al moet ik zeggen dat ik dat ik na wat multiplayer filmpjes te hebben bekeken toch ook ergens weer zin in cod(4) kreeg, en twijfelde of het de moeite waard was om weer te gaan spelen. (Ben na cod 4/mw2 afgehaakt.)afca020 schreef op zondag 18 november 2012 @ 11:56:
Alleen ik vind het de 50-60€ gewoon niet waard, ik zou me dan toch een beetje belazerd voelen als ik het nu zou kopen. Het blijft toch ongeveer hetzelfde spel, het lijkt me dat als je de vorige delen ook hebt dat het dan niet echt waard is.
Maar misschien over een tijdje als de prijs acceptabeler wordt, €20 bijvoorbeeld dan zou ik het wel weer willen proberen. Helaas zijn cod games niet zo vaak in de aanbieding, en duurt het vrij lang voordat de prijs zakt.
[ Voor 6% gewijzigd door 10K op 18-11-2012 12:18 ]
"Above And Beyond The Call"
Verwijderd
Vind black ops 2 het geld wel waard,maar goed dat is mijn mening.
Multiplayer blijft gewoon tof en daar ga ik me wel een tijd mee vermaken.
Multiplayer blijft gewoon tof en daar ga ik me wel een tijd mee vermaken.
Verwijderd
1 dag en 3 uurR0y. schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:13:
[...]
Ahum no life!
Nah het zal wel meevallen, maar ik ben wel idd benieuwd naar je playtime
Verwijderd
Dennis, post iets nuttigs of post iets niet. Zet desnoods een link naar je YT account in je signature zodat men daar naar toe kan mochten men dodelijk verveeld zijn geraakt.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 06:02:
[...]
laat me toch doen wat ik wil!!!
je lijkt wel een dictator die van alles en nog wat verboden wil maken.
post je zelf wel wat nuttigs behalve zeurtekst?
Persoonlijk vind ik het juist andersom wat betreft Black Ops (1 en 2) Ik vind deze in vrijwel alle opzichten beter dan de MW serie. De MP van de eerste BO wat een stuk vernieuwender dan MW2 destijds en BO2 biedt wederom een hoop nieuwe dingen terwijl MW3 weer meer van hetzelfde was. Dit geld ook voor de SP. Daarnaast vind ik het geluid in BO ook een stuk beter dan MW en de guns voelen beter aan. Maar goed, mijn mening. Treyarch is de studio die het meest z'n best doet vernieuwing in de serie te krijgen. Ik denk dat de volgende COD van IW juist weer gaat voortborduren op wat Treyarch heeft gedaan.afca020 schreef op zondag 18 november 2012 @ 11:56:
Vind over het algemeen de COD's die onder de naam van Treyarch uitkomen een stuk slechter dan die van Infinity Ward.
Gisteren trouwens wel een paar momenten gehad dat ik ineens gedisconnect werd van Steam (wegens routineonderhoud) en een aantal seconden later weer verbinding had. In de vriendenlijst zag ik gewoon spelers bezig met BO2 en andere games dus blijkbaar was ik de enige. Meer mensen die dit wel eens hebben?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2012 12:28 ]
Hey guys, ik wil ook spelen maar het kan gewoon niet omdat ik die klote error "Servers not available at this time" krijg...
Keer op keer, met 1.02 en nu ook met 1.03, achja, hij freezed ten minste niet meer direct bij start-up.
Nog geen 1 keer iets van online gezien op mijn PS3, zombies niet en multi ook niet.
Keer op keer, met 1.02 en nu ook met 1.03, achja, hij freezed ten minste niet meer direct bij start-up.
Nog geen 1 keer iets van online gezien op mijn PS3, zombies niet en multi ook niet.
Blegh net een half uurtje gespeeld maar was geen pretje... Hele tijd in het verliezende team... hele tijd was ik de enige met een positieve k/d ratio... 50-19 etc.
Zometeen maar eens spelen met wat clanmates. Even een vriendin inhalen die 7 rangen hoger is dan mij, kan het natuurlijk niet toestaan dat een meisje een hogere rang heeft dan mij haha
Tevens:
Bouncing Betty + Shock Charge =
Behalve als de vijand dit tegen je gebruikt
Zometeen maar eens spelen met wat clanmates. Even een vriendin inhalen die 7 rangen hoger is dan mij, kan het natuurlijk niet toestaan dat een meisje een hogere rang heeft dan mij haha
Tevens:
Bouncing Betty + Shock Charge =
[ Voor 25% gewijzigd door wsLy op 18-11-2012 13:00 ]
Ik merk dat ik maar moeilijk mee kan komen, leg het erg vaak af.
Iets zit ook niet lekker qua sensitivity, moet daar nog meer mee experimenteren.
Ben dus op zoek naar een goede balans tussen de dpi van mijn muis en ingame sensitivity.
Verder bevalt de game prima, maar helaas zoals met elke shooter zitten er wel weer behoorlijke plaspoppen tussen.
Iets zit ook niet lekker qua sensitivity, moet daar nog meer mee experimenteren.
Ben dus op zoek naar een goede balans tussen de dpi van mijn muis en ingame sensitivity.
Verder bevalt de game prima, maar helaas zoals met elke shooter zitten er wel weer behoorlijke plaspoppen tussen.
Wat een beetje vreemd is, is dat de ADS en hipfire sensitivity van elkaar verschillen. In ADS is deze namelijk een stuk lager. In ieder geval Black Ops 1 was dit niet zo. EDIT: het is zondag.....in BO1 is het ook zo. Derp.S.J_84 schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:12:
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 18-11-2012 14:22 ]
Van mij mogen ze de SMG hipfire wel wat aanpassen. Iedereen rent als een gek rond zonder ook maar te Ads-en. Pfff. Lame.
This is a Rapture reminder..
Engineer + HackerwsLy schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:59:
Blegh net een half uurtje gespeeld maar was geen pretje... Hele tijd in het verliezende team... hele tijd was ik de enige met een positieve k/d ratio... 50-19 etc.
Tevens:
Bouncing Betty + Shock Charge =![]()
Verwijderd
Hier even een stukje PC gameplay van mijn kant. Opgenomen met MSI afterburner en ik moet zeggen dat het er prima uitziet.
Rond 3 min komt de FAL met select fire tevoorschijn, wat een beest is dit!
Je dropt mensen echt met 3 bullets ipv 10.
btw het begin is een beetje messed up, maargoed dit is dan ook een testvideo!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NXx_SbR5xck]
Rond 3 min komt de FAL met select fire tevoorschijn, wat een beest is dit!
Je dropt mensen echt met 3 bullets ipv 10.
btw het begin is een beetje messed up, maargoed dit is dan ook een testvideo!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NXx_SbR5xck]
Verwijderd
De enige tip die ik je kan geven is zorgen dat alle muis acceleratie uitstaat en je moet kijken hoeveel cm je nodig hebt om 360 graden te draaien. In snelle shooters (Q3/UT3/TF2) of shooters waar je eigenlijk niet hoeft te kunnen aimen (Blops2) gebruik ik 20cm, in tragere shooters waar aim belangrijker is (BF3/CS) gebruik ik 30cm of meer.S.J_84 schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:12:
Ok, bedankt.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:38:
[...]
De enige tip die ik je kan geven is zorgen dat alle muis acceleratie uitstaat en je moet kijken hoeveel cm je nodig hebt om 360 graden te draaien. In snelle shooters (Q3/UT3/TF2) of shooters waar je eigenlijk niet hoeft te kunnen aimen (Blops2) gebruik ik 20cm, in tragere shooters waar aim belangrijker is (BF3/CS) gebruik ik 30cm of meer.
Moet zegen dat ik net wel wat betere potjes had, en al een redelijk goed met de sensitivity kan omgaan.
Net met meerdere mensen van Tweakers een fijne winstreak gehad, uiteraard voor herhaling vatbaar
Zijn er meer mensen die op die kinguin site hebben gekocht?
Er is wel geld afgeboekt via ideal, maar ik zie helemaal geen games of orders staan in mijn account..
Tevens geen email ontvangen..
Er is wel geld afgeboekt via ideal, maar ik zie helemaal geen games of orders staan in mijn account..
OVERAL kom ik die klote dingen tegen!wsLy schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:59:
Tevens:
Bouncing Betty + Shock Charge =![]()
Baal er wel van, dat eigenlijk iedereen een SMG gebruikt omdat die assault rifle's het net niet zijn... Dat gevoel had ik bij mw3 totaal niet.
Gebruik ik een assault, af en toe een kill. Verander ik naar een SMG class, gaat het gelijk een stuk beter.
Engineer perk ftwR0y. schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:55:
[...]
OVERAL kom ik die klote dingen tegen!![]()
Baal er wel van, dat eigenlijk iedereen een SMG gebruikt omdat die assault rifle's het net niet zijn... Dat gevoel had ik bij mw3 totaal niet.
Gebruik ik een assault, af en toe een kill. Verander ik naar een SMG class, gaat het gelijk een stuk beter.
Enne... ik
Gewoon de EMP nade gebruiken: alles in éën keer weg, inclusief scorestreaks die je kan raken (inclusief inkomende Hellstorm missiles als je het goed timed). Enorme blast range en respecteert geen line of sight dus gaat het door muren en dergelijke heen. En spelers die er door geraakt worden kunnen ook even geen scorestreaks meer inzetten.
Of anders gewoon de goede oude vertrouwde combo: Flak Jacket + Tact Mask.
En beste AR is de AN94 als de connectie meezit en je kan mikken. Na wat testen: de eerste twee schoten hebben een firerate van 1800rpm, alles daarna 600rpm. Dus net zoals in het 'echie'. De firerate van de eerste drie kogels van een burst (AN94 doet 40 damage op short range dus je hebt 3 kogels nodig) is ongeveer 1077rpm. Geen enkel wapen dood sneller denk ik op korte afstand. Jammer dat de rate of fire niet echt omhoog gaat als je manueel gaat bursten (dus niet met select fire wat een stuk trager is). Het voelt sneller aan dan gewoon full auto schieten, maar het is maar een heel klein beetje sneller als je het ook gaat timen. Dus gewoon je eerste drie schoten on target hebben en alles komt goed.
De HAMR LMG profiteert WEL van manueel bursten. De eerste 7 rounds van een burst hebben een firerate van ongeveer 1000rpm, alles daarna 600rpm denk ik. Met zelf spammen kan je een hele clip @ meer dan 800rpm er door heen jagen in plaats van ~630rpm.
Of anders gewoon de goede oude vertrouwde combo: Flak Jacket + Tact Mask.

En beste AR is de AN94 als de connectie meezit en je kan mikken. Na wat testen: de eerste twee schoten hebben een firerate van 1800rpm, alles daarna 600rpm. Dus net zoals in het 'echie'. De firerate van de eerste drie kogels van een burst (AN94 doet 40 damage op short range dus je hebt 3 kogels nodig) is ongeveer 1077rpm. Geen enkel wapen dood sneller denk ik op korte afstand. Jammer dat de rate of fire niet echt omhoog gaat als je manueel gaat bursten (dus niet met select fire wat een stuk trager is). Het voelt sneller aan dan gewoon full auto schieten, maar het is maar een heel klein beetje sneller als je het ook gaat timen. Dus gewoon je eerste drie schoten on target hebben en alles komt goed.
De HAMR LMG profiteert WEL van manueel bursten. De eerste 7 rounds van een burst hebben een firerate van ongeveer 1000rpm, alles daarna 600rpm denk ik. Met zelf spammen kan je een hele clip @ meer dan 800rpm er door heen jagen in plaats van ~630rpm.
[ Voor 53% gewijzigd door Gundogan op 18-11-2012 17:55 ]
Verwijderd
Ik heb die site ook gebruikt, besteld bij g2play.net.unfor schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:48:
Zijn er meer mensen die op die kinguin site hebben gekocht?
Heb zelf betaald met PayPal en had binnen een kwartier de code binnen.
Ik dacht dat iDeal echt iets Nederlands was, wellicht duurt dat langer.
Edit, zie:
http://www.idealintegrere...ationaal-gebruikt-worden/
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2012 17:58 ]
Wat een heerlijk spel. Eerst kon ik absoluut niet meekomen op de Ps3 , maar nu verhuis ik al naar het midden en af en toe ook bovenaan. Heb mijn k/d van 0.6 naar 0.64 gekregen , maar aangezien ik zo lang ontzettend slecht heb gespeeld zal het wel even duren voor die rond de 1 hangt ( zit nu steeds tussen de 0.8 en 2.
Snap dat het niet het belangrijkste is, maar nu voel ik me meer een toevoeging aan een team ipv de tobbert onderaan
Mijn loopbewegingen worden nu beter aangezien je de maps beter leer kennen , maar het scheelt nog wel heel erg per map hoe goed (of slecht) ik ben. Carrier bv. helemaal klote en het kleine schip juist weer top. Zal wel met playstijl te maken hebben 
Knal het meest met de Mp7 na een vruchteloze poging met de eerste assault rifle en nu heb ik de Scar-h assault als 2e wapen voor de middelgrote afstand en de B23r is ook erg goed als 2e wapen voor close combat.
Vanavond/klein beetje nacht hopelijk prestige voor het eerst ooit
Snap dat het niet het belangrijkste is, maar nu voel ik me meer een toevoeging aan een team ipv de tobbert onderaan
Knal het meest met de Mp7 na een vruchteloze poging met de eerste assault rifle en nu heb ik de Scar-h assault als 2e wapen voor de middelgrote afstand en de B23r is ook erg goed als 2e wapen voor close combat.
Vanavond/klein beetje nacht hopelijk prestige voor het eerst ooit
Zo zalig als je heel goeie connectie hebt en alles gaat zoals je het wil 
2 games na mekaar en toen moest ik weg
Had nog niet verwacht dat ik zo kon spelen, sinds gisterenmiddag heb ik het spel en het is maanden geleden dat ik nog CoD gespeeld had (3,5h playing time)
(UAV - hunter killer - care package)
(MP7 met FMJ & red dot sight)

2 games na mekaar en toen moest ik weg

Had nog niet verwacht dat ik zo kon spelen, sinds gisterenmiddag heb ik het spel en het is maanden geleden dat ik nog CoD gespeeld had (3,5h playing time)
(UAV - hunter killer - care package)
(MP7 met FMJ & red dot sight)

[ Voor 59% gewijzigd door SmokingCrop op 18-11-2012 19:23 ]
@ Beakzz
Vind het serieus knap dat je plezier in het spel kan hebben met een kdr van minder dan 1.
Ik raak altijd zo snel gefrustreerd als ik slecht speel en verlies.
Vind het serieus knap dat je plezier in het spel kan hebben met een kdr van minder dan 1.
Kan ik als ik prestige een perk meenemen? Bv ghost ofzo omdat het een level 50 unlock is...?
Ja, nadat je prestige ingaat kan je één item permanent unlocken (dus ook in de volgende prestiges als ik het goed heb). Level van dat item maakt niet uit, je kan dus met ghost starten.
Ok thanks:) is wat ik dacht maar kon t op YouTube niet terugvinden... Zag enkel staan reset stats, gebruik unlock tokens opnieuw, of create à class...Rynji schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:33:
Ja, nadat je prestige ingaat kan je één item permanent unlocken (dus ook in de volgende prestiges als ik het goed heb). Level van dat item maakt niet uit, je kan dus met ghost starten.
Het is niet één van de 3 prestige awards, maar een aparte unlock token die je sowieso krijgt.
Na ~20u random gamemodes gedaan te hebben (Hardpoint, TDM, FFA vooral) ben ik S&D gaan spelen.
Man wat is S&D fijn, geen random kerels die overal tevoorschijn komen maar gewoon orde in de game.
Heb veel Counter Strike 1.6 en CS:S gespeelt in het verleden (en nog wat CS:GO nu) en vind ook in CoD S&D toch gewoon het fijnste.
Wel vind ik dat ze echt wat aan de voetstap sound moeten doen, want ook met supercrunch (geen awareness nog, maar waarom zou ik persé een perk moeten hebben voor zoiets basis als voetstappen?).
Heb een goede koptelefoon en alles, maar ik hoor ze gewoon niet. Ga je er echt op letten zou je ze kunnen horen, maar als je ingame zit en er komt een vent op je af gestormt dan hoor je ze niet. Was in eerdere CoD's velen male beter gedaan (MW3 niet gespeelt, weet alleen niet hoe het daar was).
Na ~20u random gamemodes gedaan te hebben (Hardpoint, TDM, FFA vooral) ben ik S&D gaan spelen.
Man wat is S&D fijn, geen random kerels die overal tevoorschijn komen maar gewoon orde in de game.
Heb veel Counter Strike 1.6 en CS:S gespeelt in het verleden (en nog wat CS:GO nu) en vind ook in CoD S&D toch gewoon het fijnste.
Wel vind ik dat ze echt wat aan de voetstap sound moeten doen, want ook met supercrunch (geen awareness nog, maar waarom zou ik persé een perk moeten hebben voor zoiets basis als voetstappen?).
Heb een goede koptelefoon en alles, maar ik hoor ze gewoon niet. Ga je er echt op letten zou je ze kunnen horen, maar als je ingame zit en er komt een vent op je af gestormt dan hoor je ze niet. Was in eerdere CoD's velen male beter gedaan (MW3 niet gespeelt, weet alleen niet hoe het daar was).
Haha , geloof maar dat ik ontzettend gefrustreerd ben geweest. Vooral omdat ik genoeg kansen had op kills , maar dan per ongeluk ging knifen (klote r3) en dat heb ik nog steeds minstens 5 x per gamesuperbassie schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:17:
@ Beakzz
Vind het serieus knap dat je plezier in het spel kan hebben met een kdr van minder dan 1.![]()

Op een gegeven moment moet je gewoon accepteren dat er mensen beter zijn, meer tijd hebben en vooral al langer een shooter spelen op de console en dat ik mijzelf voor de gek hou als Ik denk bij de beste ter wereld te horen
Ben nu blij dat het eindelijk beter gaat , maar als ik stagneer of als er een paar games niks lukt ben ik blij dat jullie me niet kunnen zien
Ik vind het net goed dat dit niet mogelijk is.. Moet je tenminste geen 100~ euro uitgeven om een deftige surroundsound headset te hebbenRynji schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:59:

Je kan je button layout op Tactical zetten, dan crouch/prone je met R3 en knife je met Circle.Beakzz schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:59:
[...]
Haha , geloof maar dat ik ontzettend gefrustreerd ben geweest. Vooral omdat ik genoeg kansen had op kills , maar dan per ongeluk ging knifen (klote r3) en dat heb ik nog steeds minstens 5 x per game
[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 18-11-2012 20:08 ]
Surround headsets zijn sowieso bullcrap, stereo voldoet prima.SmokingCrop schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:07:
[...]
Ik vind het net goed dat dit niet mogelijk is.. Moet je tenminste geen 100~ euro uitgeven om een deftige surroundsound headset te hebben
Ik vind het gewoon dom dat ze zo'n belangrijk gameplay element (want dat is het) ineens praktisch verdwenen is.
Speler positie d.m.v. geluid kunnen bepalen hoort er gewoon bij, heeft er altijd in gezeten en is heel normaal voor shooters (kijk naar Counter Strike), zeker bij gamemodes als Search & Destroy.
Het komt er op neer dat het standaard volume voor voetstappen te laag is, hopelijk verandert Treyarch dit.
Ze willen voetstappen niet disablen, anders stoppen ze er geen Awareness & Dead Silence in.
De CoD community is echt kinderachtig... ik ben lekker bezig in FFA HC 30 kills 7 deaths, gaat iedereen mij reporten omdat ik zogenaamd hack.... lekker is dat.
Wist je dat nog niet?Roshnak schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:17:
De CoD community is echt kinderachtig...
Net weer wat nederlandse kleuters die het weer zo nodig vonden met K te schelden.
Mensen kunnen makkelijk zeggen dat ik me daar niet druk om moet maken, maar doe dat toch.
Ik speel gewoon chill op men ps3 in de zetel en wil er helemaal geen headset voor moeten aandoen.Rynji schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:11:
[...]
Surround headsets zijn sowieso bullcrap, stereo voldoet prima.
Ik vind het gewoon dom dat ze zo'n belangrijk gameplay element (want dat is het) ineens praktisch verdwenen is.
Speler positie d.m.v. geluid kunnen bepalen hoort er gewoon bij, heeft er altijd in gezeten en is heel normaal voor shooters (kijk naar Counter Strike), zeker bij gamemodes als Search & Destroy.
Het komt er op neer dat het standaard volume voor voetstappen te laag is, hopelijk verandert Treyarch dit.
Ze willen voetstappen niet disablen, anders stoppen ze er geen Awareness & Dead Silence in.
k'vind het zoals de "lag compensation", -> iedereen zoveel mogelijk dezelfde voor en nadelen.
maar het is wel vreemd dat ze er dan awareness & dead silence in steken idd
Het is een beetje gaar dat vooral de later te unlocken assault rifles goed zijn zoals de SCAR en AN94, de rest vind ik ook niet zo en door het mapdesign komen dan de SMG's er beter uit. Maar het is vrij persoonlijk. Een hoop zweren bij de MP7 maar die ik vind ik dan toch juist minder en pak dan weer de PDW die anderen ruk vinden. Zelfde geld voor de assault rifles, een hoop vinden de mTAR prima.R0y. schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:55:
[...]
OVERAL kom ik die klote dingen tegen!![]()
Verwijderd
In het begin vond ik het ook zwaar moeilijk,maar nu ken ik de maps beter en dan kan je wel vaak inschatten wat de tegenstander gaat doen gelukkig.Beakzz schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:59:
[...]
Haha , geloof maar dat ik ontzettend gefrustreerd ben geweest. Vooral omdat ik genoeg kansen had op kills , maar dan per ongeluk ging knifen (klote r3) en dat heb ik nog steeds minstens 5 x per game
Op een gegeven moment moet je gewoon accepteren dat er mensen beter zijn, meer tijd hebben en vooral al langer een shooter spelen op de console en dat ik mijzelf voor de gek hou als Ik denk bij de beste ter wereld te horenFrustratie laat je uiteindelijk alleen maar slechter spelen.
Ben nu blij dat het eindelijk beter gaat , maar als ik stagneer of als er een paar games niks lukt ben ik blij dat jullie me niet kunnen zien
ik zweer op dit moment bij de MP7 + FMJ, zonder vind ik hem nog niet zo super.Sn0wblind schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:33:
[...]
Het is een beetje gaar dat vooral de later te unlocken assault rifles goed zijn zoals de SCAR en AN94, de rest vind ik ook niet zo en door het mapdesign komen dan de SMG's er beter uit. Maar het is vrij persoonlijk. Een hoop zweren bij de MP7 maar die ik vind ik dan toch juist minder en pak dan weer de PDW die anderen ruk vinden. Zelfde geld voor de assault rifles, een hoop vinden de mTAR prima.
Vanaf dat ik die fmj had, deed ik die 46-4 game, lol (zal wel toeval zijn dat ik perfecte connectie + noob enemies had)
Ik vermaak mezelf ook heel erg met de 1ste shotgun. Op maps zoals op die boot, geweldig!Sn0wblind schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:33:
[...]
Het is een beetje gaar dat vooral de later te unlocken assault rifles goed zijn zoals de SCAR en AN94, de rest vind ik ook niet zo en door het mapdesign komen dan de SMG's er beter uit. Maar het is vrij persoonlijk. Een hoop zweren bij de MP7 maar die ik vind ik dan toch juist minder en pak dan weer de PDW die anderen ruk vinden. Zelfde geld voor de assault rifles, een hoop vinden de mTAR prima.
Dat vind ik best knap, kan je me uitleggen hoe je ermee speelt? Ik krijg echt alleen maar hitmarkers ermee en je tweede schot duurt dan veel te lang.R0y. schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:48:
[...]
Ik vermaak mezelf ook heel erg met de 1ste shotgun. Op maps zoals op die boot, geweldig!
In BO1 kon ik echt beesten mey de olympia maar met deze 780 doe ik echt iets fout.
Idd een SMG + Laser;
FAL OSW + auto fire;
AN94 zijn OP
FAL OSW + auto fire;
AN94 zijn OP
[ Voor 10% gewijzigd door Astratuner op 19-11-2012 18:40 ]
Run and gun...?JDeraGear schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:03:
[...]
Dat vind ik best knap, kan je me uitleggen hoe je ermee speelt? Ik krijg echt alleen maar hitmarkers ermee en je tweede schot duurt dan veel te lang.
In BO1 kon ik echt beesten mey de olympia maar met deze 780 doe ik echt iets fout.

Nee, eigenlijk niks speciaals. Ik heb hetzelfde met de rest van die shotguns, behalve met die eerste. Probeer te mikken naar het hoofd? Of.. gewoon geluk..
Waarom een Laser.. dat is toch voor je recoil.. Als er iets niet in deze game zit... is het recoil
[ Voor 20% gewijzigd door R0y. op 18-11-2012 23:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.