Verwijderd
Mensen die alleen maar een beetje in een hoekje zitten te wachten moeten er gewoon uitgetrapt worden, of je ze nou neer kan knallen of niet.MicScott schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:08:
[...]
Waarom zouden campers gekicked moeten worden? Gewoon doodschieten die lui. (In-game dan, hè?)
Maargoed het gaat niet alleen om campers, ook bv. mensen die expres teamkillen en zo zijn er nog wel een aantal dingen.
Hoe ze het in BO1 hadden geregeld vond ik toch wel de beste manier, waarbij mensen ook gewoon zelf een server kunnen kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 18:07 ]
Huilen, weer zo een schijtwoord wat mensen typen als je alleen maar wat aangeeft wat je irriteert aan andere spelers.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:53:
[...]
Iemand die het snapt! en niet als een meisje van zeven die haar lievelingsbarbie kwijt is, loopt te huilen.
Ik ben er vanavond niet maar ben ook nog op zoek naar wat teammates: pa4jvPM_Petrol schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:00:
[...]
nu multiplayer doen?
PM_Petrol heet ik.
Is goed, doe maar PM, wisselen we steam gegevens uitsabri91 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:50:
Wie wilt er samen zombies (pc) spelen?
online gasten irriteren mij mateloos....
Verwijderd
Voel je vooral niet aangesproken.S.J_84 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:08:
[...]
Huilen, weer zo een schijtwoord wat mensen typen als je alleen maar wat aangeeft wat je irriteert aan andere spelers.
Ik vind campen een veel ergere 'schijtwoord'. Dat woord wordt door mensen gebruikt die te slecht zijn om te winnen van een prutser c.q. speler die slimmer is dan zij.
Over je wapen met je muis en dan op ''C'' drukken.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:57:
Hoe kan ik de cammo van de wapens aanpassen? (op PC)
Er is een groot verschil tussen iemand die tactisch speelt en iemand die niet weet wat hij doet en gewoon op hetzelfde plaatsje zit heel de matchVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:32:
[...]
Voel je vooral niet aangesproken.
Ik vind campen een veel ergere 'schijtwoord'. Dat woord wordt door mensen gebruikt die te slecht zijn om te winnen van een prutser c.q. speler die slimmer is dan zij.
campers zijn niet alleen ambetant voor de tegenstanders, maar ook voor je teamgenoten.. zeker in modes waar wel eens druk gezet moet worden. Die 'camper' zit daar dan lekker een koffie te drinken
[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 16-11-2012 19:15 ]
Focus op het teamplay en de objectives. IW en Treyarch zeggen bij iedere nieuwe COD dat ze hier op willen inspelen en spelers die juist de objectives spelen beter belonen, hier merk ik tot op heden weinig van. Of heb ik iets gemist en wordt ik nu wel beter beloond dan in eerdere games bij bijvoorbeeld CTF en Domination/Hardpoint/Demolition etc?
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Hebben meer mensen hier sinds vandaag last van?Dit spel is momenteel niet beschikbaar (Dependency failure).
spel integriteit al gecontroleerd maar dat lost het ook niet op. Gisteren etc. werkte het spel wel gewoon..
SP en Zombie Mode laten updaten. Dit heeft mij geholpen toen ik dit probleem had.srdevil schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:37:
Als ik Black Ops 2 probeer te starten op de pc krijg ik sinds vandaag opeens:
[...]
Hebben meer mensen hier sinds vandaag last van?
spel integriteit al gecontroleerd maar dat lost het ook niet op. Gisteren etc. werkte het spel wel gewoon..
Zombie was inderdaad bezig met updaten, heb toen gewoon SP gestart en switch nu net naar MP. Nu werkt het wel, maar zombiemode update is inderdaad ook net klaar dus vermoedelijk lag het daaraan! Toch bedankt.Roshnak schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:38:
[...]
SP en Zombie Mode laten updaten. Dit heeft mij geholpen toen ik dit probleem had.
ScorestreaksFarscape2 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:22:
Vind het wel grappig om te zien dat heel veel mensen moeite hebben met BO2 omdat hun K/D ratio slecht is.. So what? Een hoge K/D ratio staat mooi, maar die drang om zo positief mogelijk uit te komen verziekt voor mij persoonlijk veel speelstijlen.
Focus op het teamplay en de objectives. IW en Treyarch zeggen bij iedere nieuwe COD dat ze hier op willen inspelen en spelers die juist de objectives spelen beter belonen, hier merk ik tot op heden weinig van. Of heb ik iets gemist en wordt ik nu wel beter beloond dan in eerdere games bij bijvoorbeeld CTF en Domination/Hardpoint/Demolition etc?
Net even een aantal games gespeeld en het speelt wel lekker.
Stuk makkelijker schieten zonder recoil (zoals bij bf3)
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn???
Ahhh dat verklaart het een en het ander waarom ik met minder kills wel belachelijk meer points scoor dan een aantal teamgenoten die enkel campen...Jerry schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:41:
[...]
Scorestreaks. Je krijgt 200 punten voor een capture dus jep, dat helpt een heel stuk.
ik speel graag met de Type 25 en de R-870 MCS shotgun, Fast Mag erbij en Lightweight + Extreme Conditioning. Puur run & gun, van objective naar objective.superwashandje schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:43:
pffft mp7 is iedereens favoriet volgens mij....
Nu al een aantal potjes gespeeld tegen een gast die enkel zijn knife gebruikt, zo gek als een deur, maar wel effectief want niemand verwacht het
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Kan iemand mij hiermee helpen?Roshnak schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:28:
Ik wil graag een gameplay film maken, maar als ik naar theater ga krijg ik alleen maar cuts van mijn kills, ik wil graag de hele match online gooien... hoe doen jullie dit?
Wat is je NAT status als je in de pre-lobby zit? Als deze Open is, zou het geen problemen op moeten leveren, als er Moderate of Strict staat zijn bepaalde poorten nog steeds niet toegangelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:46:
Ik heb sinds eergisteren Black Ops 2 maar loop tegen het probleem op dat mijn vrienden mij niet kunnen joinen in Zombie modus en Multiplayer. Ik heb een Linksys E3000 router en alle poorten geforward die je zou moeten forwarden.
Er is via Google heel veel te vinden om je Moderate of Strict status naar Open te krijgen, echter met gemixede resultaten (speelt al heel lang met de COD serie).
Verwijderd
Pro tip van de dag ..Wat een goed ding is die black hat zeg ..erg veel lol mee al :):)
PS3 moest ook een update doen de net.exi22 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:05:
Ik zie dat de pc versie een upgrade heeft gehad.
Maar geen client patch, iemand al wat gemerkt?
Maar niet echt een patch.
Moest alleen uit multiplayer terug naar het hoofd menu en dat was het. Versie nummer aangepast, dat wel.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik speel altijd objective, ook al in black ops 1 en mw3. Dus nu ook gewoon.Jerry schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:41:
[...]
Scorestreaks. Je krijgt 200 punten voor een capture dus jep, dat helpt een heel stuk.
Net even een aantal games gespeeld en het speelt wel lekker.
Stuk makkelijker schieten zonder recoil (zoals bij bf3). MP7 is tot nu toe mijn favoriet.
Als je B captured en een kill maakt tijdens het capturen heb je al een UAV.
Dat is wel lekker
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Moet je opnemen met een capture card. PC of Console?Roshnak schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:28:
Ik wil graag een gameplay film maken, maar als ik naar theater ga krijg ik alleen maar cuts van mijn kills, ik wil graag de hele match online gooien... hoe doen jullie dit?
Als het PC is moet je fraps ofzo downloaden. Kan je je beeldscherm mee opnemen (kan wel lagere FPS krijgen daar door). En voor console een externe capture card. Zijn best prijzig voor HD kwaliteit.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik kan met Fraps maar 30 max opnemen... Moet ik gaan betalen.PM_Petrol schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:15:
[...]
Moet je opnemen met een capture card. PC of Console?
Als het PC is moet je fraps ofzo downloaden. Kan je je beeldscherm mee opnemen (kan wel lagere FPS krijgen daar door). En voor console een externe capture card. Zijn best prijzig voor HD kwaliteit.
MSI Afterburner is echt gratis om te gebruiken.Roshnak schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:20:
[...]
Ik kan met Fraps maar 30 max opnemen... Moet ik gaan betalen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik gebruik die nooit, vindt die en die burst fire smg het minste van allemaal. Merk wel dat ik na BF3 moest wennen, k/d zat op 1 de eerste 2 dagen maar nu tussen de 2 en de 3. Qua punten eindig ik sowieso op 1 of 2 omdat blijkbaar niemand moeite doet om een game te winnen(met name bij kill confirmed hinderlijk als ze niet confirmen).superwashandje schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:43:
pffft mp7 is iedereens favoriet volgens mij....
Torrents? wel eens van gehoordRoshnak schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:20:
[...]
Ik kan met Fraps maar 30 max opnemen... Moet ik gaan betalen.
Verwijderd
Google geeft hele slechte results weer als je zoekt op Nat Type Black Ops 2 kijk maar. Er is nog niks te vinden over BO2Farscape2 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:07:
[...]
Wat is je NAT status als je in de pre-lobby zit? Als deze Open is, zou het geen problemen op moeten leveren, als er Moderate of Strict staat zijn bepaalde poorten nog steeds niet toegangelijk.
Er is via Google heel veel te vinden om je Moderate of Strict status naar Open te krijgen, echter met gemixede resultaten (speelt al heel lang met de COD serie).
Alle mensen die nuketown hebben krijgen dit weekend dubbel XP (vanaf vandaag al). Deze melding verschijnt ook tijdens het beginnen van een online potje (alleen de 1ste keer)R0y. schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:34:
Hoe zit het met de xp bonus dit weekend? Alleen op nuketown of voor de mensen die nuketown hebben (dus alle maps)
Danku! Ik ging er iets te snel voorbijsrdevil schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:37:
[...]
Alle mensen die nuketown hebben krijgen dit weekend dubbel XP (vanaf vandaag al). Deze melding verschijnt ook tijdens het beginnen van een online potje (alleen de 1ste keer)
Beetje volle party zou niet verkeerd zijn. Alle game modes behalve S&D. Dat duurt me allemaal te lang
PSN: PM_Petrol
[ Voor 7% gewijzigd door sjepper op 16-11-2012 22:04 ]
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Hmm zit er niet zo repair functie in steam? Check nog iets geloof ik, probeer dat eens?jakz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:56:
Ik ben er wel net zo flauw van. Heb ik net een nieuwe vidkaart met ssd schijven gekocht. Een nieuwe herinstall gedaan van win 7 en blackops ook geinstalleerd. Start ik de game op dan blijft die wel draaien maar steeds ggeminimaliseerd na de taakbalk. Ik kan er op klikken dan gaat die 2 seconden fullscreen en dan weer geminimaliseerd. Weet iemand hoe dit kan? ik baal hier enorm van

Ik heb een vraagje we hebben een clan aangemaakt maar hij loopt niet op dus krijgen geen xp voor de clan.
Hoe kan dat??
Clan naam NL0031
Thnx groetjes raymond
Waarschijnlijk werken dezelfde methodes voor BO1, MW2, MW3 etc. Ik weet het niet zeker, ik heb NAT type Open, nergens problemen mee...Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:34:
[...]
Google geeft hele slechte results weer als je zoekt op Nat Type Black Ops 2 kijk maar. Er is nog niks te vinden over BO2
Als je alle camouflages van een weapon category (bv. launchers, special, shotgun etc) overal gold hebt dan unlock voor je allemaal diamond camo!
bv.
Lekker Badass
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 16-11-2012 22:24 ]
Ik heb niet de E3000, maar op de 610N (en volgens mij ook 320N) hielp bij mij het uitschakelen van Filter Internet NAT redirection als ik het me goed herinner (had hier problemen mee met MW3 tijdens release, dus is een poosje geledenVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:46:
Ik heb sinds eergisteren Black Ops 2 maar loop tegen het probleem op dat mijn vrienden mij niet kunnen joinen in Zombie modus en Multiplayer. Ik heb een Linksys E3000 router en alle poorten geforward die je zou moeten forwarden.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn???
[ Voor 5% gewijzigd door C0rnelis op 16-11-2012 22:30 ]
En m'n NAT staat op secure, maar heb wel OPEN in BO2.
Dus ik vindt dat maar raar. Heb ook geen problemen met joinen of party maken.
Ik hoopte eigenlijk tot level 30 te komen vanavond maar ben op 27,5 blijven hangen.
Vermaak me er erg goed mee! Alleen de map nuketown vind ik toch wel zo stom!

Dat is Slums volgens mij, die vindt ik ook erg goed idd. Hardpoint en Domination spelen wel lekker daar.R0y. schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:43:
Die shock charges zijn echt geweldig!
Ik hoopte eigenlijk tot level 30 te komen vanavond maar ben op 27,5 blijven hangen.
Vermaak me er erg goed mee! Alleen de map nuketown vind ik toch wel zo stom!Daar in tegen vind ik die map(sorry ken de namen nog niet) in het stadje met het plein in het midden erg leuk (met die fontein)!!
Nuketown is gewoon hetzelfde alleen ander uiterlijk.
Campen blijven ze toch wel, in die 2 huisjes.
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Ik vind Nuketown juist heerlijk spelen, ongegeneerde, botte snelle actie. Lekker kiddo's boos maken die enkel campen en niet begrijpen dat ik sneller ben en dan gaan schelden in de chatPM_Petrol schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:47:
[...]
Dat is Slums volgens mij, die vindt ik ook erg goed idd. Hardpoint en Domination spelen wel lekker daar.
Nuketown is gewoon hetzelfde alleen ander uiterlijk.
Campen blijven ze toch wel, in die 2 huisjes.
Heb ook al een beetje zitten rommelen in Nvidia controlcenter, zonder positief effect helaas.
Ik heb de 306.97 driver.
Iemand enig idee?
Misschien dat een update naar 310.54 werkt?Gravit0n schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 00:47:
Op een of andere manier krijg ik de game niet op 1920x1080....
Heb ook al een beetje zitten rommelen in Nvidia controlcenter, zonder positief effect helaas.
Ik heb de 306.97 driver.
Iemand enig idee?
http://www.geforce.com/drivers/beta-legacy
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Och laatste potje voor vandaag was ook een prachtige matchmaking mix.GerardReintke schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 01:06:
hoop lag op de pc servers
4 West-Europeanen, 4 Brazilianen en 4 Noord-Amerikanen waarvan tenminste één Canadees en de server stond ook waarschijnlijk ergens in Noord-Amerika.

Verwijderd
Ging niet eens zo slecht.
Ooit begonnen met COD 1, alle opvolgers voor de PC tussen de bedrijven door met plezier gespeeld nu toch een beetje een gevoel van teleurstelling.
Kan er de vinger niet precies opleggen, doet me denken aan de 1e James Bond film die ik met m'n vader in de bioscoop ging zien.
WOW, gaaf en spannend.
Nadat m'n moeder ons vast goedbedoeld een week later trakteerde op de film Sneeuwwitje en de zeven dwergen was de teleurstelling vergelijkbaar.
Speel wat combat training (lv 1-10 multiplayer -> bootcamp gamemode die je kan vinden in combat trainingTripwire999 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 01:26:
Ik heb hem dan ook maar gekocht nadat ik altijd Battlefield 3 gespeeld had. Ben op de launch event geweest in de HMH en het zag er toch wel heel tof uit. Zat ik net te spelen wist ik niet hoe ik scorestreaks moest activerenheletijd op F rammen
. Maargoed ik vind hem wel tof alleen t is wel moeilijk in MP zeg. Zijn er nog tips voor n00bs zoals mij
die bootcamp gamemode is voor mensen die max lvl 10 zijn, en die wordt aangevuld met bots
en keer campaign spelen kan ook geen kwaad
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 17-11-2012 02:31 ]
Verwijderd
Wat is er dan zo fijn aan? Campen met een red dot side gaat ook prima...Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 03:56:
Wat is de millimeter scanner fijn :
[video]
Heerlijke sight voor middel lange afstanden.
Verwijderd
Krijg je geen last van je ogen als je zo lang naar een digitale sight kijkt op je digitale TV?Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 03:56:
[video]
Ik heb het idee dat het op de Xbox nog niet goed gaat met matchmaking. Heb 2 uur gespeeld gisteren. Alleen maar lopen vloeken dat iedereen sneller was dan ik. Ben op playercards gaan kijken. Steeds met spelers uit de VS en Spanje aan het spelen. Dat verklaard direct een hoop van mijn ergernis. Al geef ik toe dat een gedeelte gewoon bij mezelf ligt.
Jezus, wat ben jij goed. Graag meer van dit zulk filmpjes.
Kan niet wachtten!!
ik ga liever 25x dood dan dat ik zo moet campen zoals jij enkel doet
Qua frustratie kan ik je wel begrijpen alleen bij mij zijn mijn deaths ongeveer voor 1% te wijten aan lag problemen en voor 99% aan mijn eigen onkunde :d.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:12:
[...]
Krijg je geen last van je ogen als je zo lang naar een digitale sight kijkt op je digitale TV?
Ik heb het idee dat het op de Xbox nog niet goed gaat met matchmaking. Heb 2 uur gespeeld gisteren. Alleen maar lopen vloeken dat iedereen sneller was dan ik. Ben op playercards gaan kijken. Steeds met spelers uit de VS en Spanje aan het spelen. Dat verklaard direct een hoop van mijn ergernis. Al geef ik toe dat een gedeelte gewoon bij mezelf ligt.Search staat op best connection maar dat maakt kennelijk niet zo veel uit.
In veel situaties kan je met een beetje zelf kennis wel weten dat het toch echt wel komt door je eigen gebrek. Als mensen klagen over lag etc... lijkt het ook vaak net alsof lag iets eenzijdig's is en volgens mij kun je ook alleen maar beter worden door zelf in te zien wat je fout doet.
en even @dennis ik weet dat je aan het trollen bent maar aub. hou er mee op de filmpjes zijn niet leuk en het lokt alleen maar reacties uit en dat weet je zelf ook.
Lol, ook het eerste wat ik dacht
Ik kom haast geen game meer in....Blue_Fear schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:23:
Meerdere mensen die niet kunnen connecten met steam voor BO2?
De mappen zijn net even een slagje te klein om lekker solo te spelen, vooral in gamemodes als domination. Ze zitten op zich wel ok in elkaar, maar in je eentje een point cappen is er niet bij en zelfs als een groep is het vaak moeilijk. Het is niet zo erg als MW3 waar de mappen ook nog eens enorm crap waren voor domination, maar zeker niet zo goed als BO1. Maar het maakt de game wel fast paced!!!!!11111oneoneoeneon (not...)Blisterin_Bull schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:33:
Dit spel is nu al onspeelbaar voor mij. Ik speel vrijwel altijd alleen en je kan gewoon niet rushen in dit spel vanwege die UAV spam. Achter elke obstakel zit ook wel iemand te headglitchen met een target finder scope. Ik heb ook niet genoeg raketten om elke UAV neer te knallen omdat ze om de 10 seconden gespamd worden. Het pick 10 systeem is leuk, maar met deze maps kan je van 6 kanten tegelijk geflankt worden, dus je hebt ogen te weinig.
In BO1 had je vaak nog vrij grote spawn areas achter de A en C vlag waardoor je genoeg tijd had om B te cappen en je nog naar voren kon blijven gaan, maar dat is niet meer zo. Givf spawn timers/waves.
wat is er zo fijn aan die scanner? volgens mij mis ik zijn doel.sebasss2 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 07:57:
[...]
Wat is er dan zo fijn aan? Campen met een red dot side gaat ook prima...
Gebruik de Black hat (pda) equipmentBlisterin_Bull schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:33:
Dit spel is nu al onspeelbaar voor mij. Ik speel vrijwel altijd alleen en je kan gewoon niet rushen in dit spel vanwege die UAV spam. Achter elke obstakel zit ook wel iemand te headglitchen met een target finder scope. Ik heb ook niet genoeg raketten om elke UAV neer te knallen omdat ze om de 10 seconden gespamd worden. Het pick 10 systeem is leuk, maar met deze maps kan je van 6 kanten tegelijk geflankt worden, dus je hebt ogen te weinig.
daarmee hack je de enemy dingen zoals uav's, care packages, choppers etc (aircraft hacken = exploden)
ook instantly destroys equipment
en je kan er op een afstand, je eigen care package ermee nemen
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 17-11-2012 12:03 ]
Volgens mij kan je ook campen zonder milimeter scan... Ik zou het niet weten. Vul jij het maar in..Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 03:56:
[video]
Verwijderd
Ligt het trouwens aan mij of kun je de naam van je custrom classes niet meer wijzigen? Ik zal er vast overheen kijken.
Thx ga ik doen!SmokingCrop schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 02:29:
[...]
Speel wat combat training (lv 1-10 multiplayer -> bootcamp gamemode die je kan vinden in combat training)
die bootcamp gamemode is voor mensen die max lvl 10 zijn, en die wordt aangevuld met bots
en keer campaign spelen kan ook geen kwaad
Trouwens ik heb een beetje last van Slow downs tijdens het spelen van de MultiPlayer terwijl ik dat niet heb met de Singleplayer. Mensen daar meer last van?
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 03:56:
[video]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Sorry, maar ik kan het niet begrijpen dat iemand het leuk vind om een spel met jou te doen als je zo speelt. Of speel je altijd alleen?
30 kills 10 deaths
Wat ik me afvraag is hoe die gast aangepakt wordt ? Kunnen we dit ergens melden of hebben aimbotters vrij spel ?reemprive schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:20:
En de eerste aimbotters zijn er al hoor! Net 1tje tegengekomen die binnen 1 minuut zijn eerste stealth heli had en direct toen hij neer ging zijn tweede opriep. Even killcam nagekeken en inderdaad, lekker skippen van hoofd naar hoofd.
Verwijderd
Oh zeker. Ik ben vooral steeds nijdig dat het niet lukt. Beter worden ligt ook zeker aan jezelf. Het lastige vind ik dat ik niet weet of ik te aggressief wil spelen of juist te passief. Ook heb ik het idee dat wat om mijn scherm gebeurt niet hetzelfde is op de tegenstander zijn scherm. Het is lastig om te weten wat je fout doet als je steeds neer gaat voordat je een tegenstander ziet. Het ligt er niet aan dat ik slecht ben op de console in FPS. Dat doe ik al jaren.Retonator schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:08:
[...]
Qua frustratie kan ik je wel begrijpen alleen bij mij zijn mijn deaths ongeveer voor 1% te wijten aan lag problemen en voor 99% aan mijn eigen onkunde :d.
In veel situaties kan je met een beetje zelf kennis wel weten dat het toch echt wel komt door je eigen gebrek. Als mensen klagen over lag etc... lijkt het ook vaak net alsof lag iets eenzijdig's is en volgens mij kun je ook alleen maar beter worden door zelf in te zien wat je fout doet.
Nu ga ik weer even mijn best doen om minder te zuigen en huilen.
Wat een vooroordelen.
Eerder realiteit.Didyoumeetmax? schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:29:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Wat een vooroordelen.
Vanmiddag lekker black ops 2 gaan kopen (ps3)

Vreemd dat software niet gewoon teruggestuurd kan worden naar de winkel, dit is geen doen. Zo kan ik net zo goed singleplayer en daar koop ik 'm niet voor...
Heeft iemand nog tips en tricks voor hardcore mode in BO2?
Ik heb wat informaties op google gezocht, maar hoe meer informatie hoe beter denk ik.
Ik heb hiervoor eventjes de eerste deel van BO gespeeld, maar dat waren voornamelijk de Core TDM matches. Maar in BO2 ben ik van plan om alleen maar de Hardcore matches te spelen, ik denk dat het wel een goede zet is om gelijk Hardcore te spelen zonder eerst de Core te spelen? zo kan ik dan voorkomen dat ik verwend raak aan de HUD van de Core.
2de.
Ik heb paar dagen terug bij een kameraad BO2 gespeeld (PS3), hij heeft daarbij ook een Turtle Beach Wireless Headset gekocht, en de audio kwaliteit was echt TOP. Meestal kon ik de voetstappen al horen voordat ik de tegenstander zie. Heeft iemand anders hier meer ervaringen met Turtle Beach Wireless headset op de PC? daar hoor ik ook wel graag.
Ik vind het niet gek, iedereen loopt nou te spelen. Dit is eigenlijk bij elke grote release, denk aan diablo(error ... ).. Guild wars....srdevil schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:53:
Heerlijk weer vandaag, double xp weekend is bezig en het spel lagt constant. Net een potje van 5minuten gespeeld dat 10minuten heeft geduurd[PC Versie]
Vreemd dat software niet gewoon teruggestuurd kan worden naar de winkel, dit is geen doen. Zo kan ik net zo goed singleplayer en daar koop ik 'm niet voor...
Bij guild wars was het zelf zo dat ze de verkoop stop zette, zodat mensen geen last hadden van overpopulated zones. Maja, dat is ook weer niet goed want dan kan de helft niet spelen.
Ik ben ook al een paar van die potjes tegen gekomen, dan leave ik gewoon en hoop ik op een betere. Geef het een week, dan is het weg

Vrij spelhhoekstra schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:24:
[...]
Wat ik me afvraag is hoe die gast aangepakt wordt ? Kunnen we dit ergens melden of hebben aimbotters vrij spel ?
Overigens zie ik weinig van double xp?
[ Voor 6% gewijzigd door mvds op 17-11-2012 14:29 ]
Op de PS3 speel ik, me username is: wizzlewaxx en speel bijna altijd met headset. Net zo handig om tijdens het spel even te overleggen wat te doen. Zo te zien zijn de mannen die MW3 vaak deden op tweakers, niet te porren voor blops2?
Beter kijken

[ Voor 25% gewijzigd door R0y. op 17-11-2012 15:15 ]
weet iemand wat.
wat het voor nut heeft om je wapen te prestige op ps3?
Verwijderd
Emblem en clan tag er op.steppy schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:41:
Hoi,
weet iemand wat.
wat het voor nut heeft om je wapen te prestige op ps3?
Mijn nieuwe truc is combat training, Dat gaat wel soepel.
okee en verder hou je alles nog of moet je dan alles weer over nieuwe doen?Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:42:
[...]
Emblem en clan tag er op.
Mijn nieuwe truc is combat training, Dat gaat wel soepel.
en combat training leveld dat snel ja?
Wil je aub wat aan je nederlands doen? Is echt niet te lezen nu...steppy schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:45:
[...]
okee en verder hou je alles nog of moet je dan alles weer over nieuwe doen?
en combat training leveld dat snel ja?
Dit topic is gesloten.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.