Wel lekker gereden verder. Was fun.
Morgenavond wordt ook een bizar feest....
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Wil wel vragen of er volgende keer even netjes sorry gezegd wordt als iemand aangereden wordt. Misschien heb ik het gemist, zou best kunnen hoor, en ik zal er ook echt niet moeilijk over doen, zo'n dingen gebeuren nou eenmaal, maar even sorry als er een rempunt gemist wordt ofzo is wel netjes altijd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lijkt wel hoe meer settings op de auto hoe vreemder hij rijdt nu ik erover nadenk. (maar misschien wel logisch)
How do you save a random generator ?
Huh?enchion schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:00:
....."en 1 keer door Joep"....
Je bedoelt hoop ik toch wel dat jij het gras raakte in T3 en dat ik je toen niet meer kon ontwijken?
Een andere keer kan ik me niet heugen.
Ik had een aardige pace, zeer slechte start en 3 crashes. Uiteindelijk wel leuk leuke race, maar mij te 'arcade' die F1.
Ik zeg alleen maar dat het verrassend was.JoepW schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:41:
[...]
Huh?
Je bedoelt hoop ik toch wel dat jij het gras raakte in T3 en dat ik je toen niet meer kon ontwijken?
Een andere keer kan ik me niet heugen.
Bij de start liet ik weer eens mn koppeling te vroeg op komen, en mocht ik al snel weer de pits opzoeken voor een stop&go.
Nadat ik die aan het eind van L2 inloste kwam ik als P9 weer terug de baan op. Even later kreeg ik 2 plekjes van Joep en Enchion, en daarna nog een keer 2 plekjes van Hoogie en Jubby. Weer een paar rondes later besloot ook Koen dat hij mij wel een plekje gunde
In L22 moest ik de pits opzoeken voor nog wat extra peut, en wat vers rubber. Toen ik de pits uit reed was ik een plekje kwijt aan Jubby, en kwam ook niet echt dichterbij, mede door wat foutjes van mij. Achter me zat Joep uiteindelijk op een seconde of 30 en ook hij kwam niet echt dichterbij door de foutjes die hij maakte. De laatste rondes ging Jubby wat rustiger aan rijden, waardoor ik toch nog dichtbij kwam, echter ik kwam 1 a 2 rondes te kort, en dan nog had ik waarschijnlijk niet in kunnen halen.
Al met al ben ik erg tevreden met mijn P5, zeker in een race die ik eigenlijk niet zou meerijden, waarin ik nauwelijks gereden heb, en uiteindelijk ook nog de minste incs had
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Als ik de profiler op 100% force zet, en de deadzoneffb op 0,11 (getest met wheelcheck.exe van David), dan heb ik minder gevoel rond het midden dan met de 107% setting. Een hogere waarde maakt het niet beter.
Maargoed dat langzame; eerst getest met de Lotus 79, daarna met de Skip
Cube Nuroad Race (2022)
En als je het combineert dan..?derx666 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 18:33:
heh ja, ik was vanmiddag ff aan het testen met de nieuwe Linear FFB setting. Ik vind de setting op zich wel fijn, maar de dead zone offset doet het voor mij niet zoals de 107% setting in de logitech profiler.
Als ik de profiler op 100% force zet, en de deadzoneffb op 0,11 (getest met wheelcheck.exe van David), dan heb ik minder gevoel rond het midden dan met de 107% setting. Een hogere waarde maakt het niet beter.
Maargoed dat langzame; eerst getest met de Lotus 79, daarna met de SkipMet de Skip leek het net alsof alles in slow motion ging
Erg grappig....
Op dit moment vind ik de 107% profiler instelling fijner dan de deadzoneffb setting in apps.ini.
Cube Nuroad Race (2022)
Dus hij staat weer gewoon op 0.
Ben wel erg blij met die Linear setting, is imho de grootste verbetering bij iRacing sinds ik lid ben.
Helemaal mee eens...enchion schreef op zondag 29 juli 2012 @ 20:51:
Ben wel erg blij met die Linear setting, is imho de grootste verbetering bij iRacing sinds ik lid ben.
Dit itt de Pontiac op Suzuka. Sorry enchion, maar het was imho geen heel gelukkig keuze. Vreselijk saai.
Vlak voor Q naar setup van Marco geswitched, en dat had ik voor de race niet moeten doen. Mijn auto vrij snel al plat gereden, en zowat in de 1e ronde daarna met nieuwe auto vergeten dat we de east layout reden, en ik er dus bij de esses rechts uit moest. Dat was auto 2. Daarna binnen no-time ook auto 3 afschreven, en er dus maar mee gestopt.
[ Voor 66% gewijzigd door BM op 29-07-2012 21:43 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Proficiat Paul...
Je was gisteravond een te snel voor me. Tijdens de Quali reed ik een 59.9, en dacht dat dat wel genoeg zou zijn, totdat ik zag dat jij al een 59.8 gereden had... grmbl
De start van de race ging voor de zoveelste keer mis
Zeezeiler maakte al vrij snel in de race een foutje, waardoor ik een plekje opschoof. En ook Joep was zo vriendelijk om na een aantal rondes wijd te gaan in T1, waardoor ik er voorbij kon. Toen de jacht geopend op Enchion die ondertussen al dik 2.5s voor lag. Doordat hij ook wat kleine foutjes maakte in T1 zat ik binnen een paar rondes op zn achterbumper, maar ik had al bij Joep gemerkt dat inhalen hier nagenoeg onmogelijk was.
Nagenoeg.... Want in L10 kwam Enchion iets langzamer door de laatste bocht, waardoor ik al vrij snel op zn bumper zat, en een goeie draft kreeg. Voor S/F dook ik naar de binnenkant, en remde net een fractie later voor T1. Hij remde ook al laat, want hij liet hem helemaal naar buiten drijven, waardoor ik dankbaar gebruik kon maken van alle ruimte, en er voorbij was. Paul lag toen al dik 3s voor, en kon nog een paar rondes dit gat in stand houden, maar niet dichterbij komen, wat ik ook probeerde. Aangezien Enchion vrij snel nadat ik hem ingehaald had ergens spinde, en ik toen al dik 10s op Nick voor lag, heb ik het toen maar opgegeven en "rustig" de race uitgereden op P2. De laatste 20-25 rondes waren hierdoor erg saai helaas. Plus het feit dat je hier nauwelijks kunt inhalen maakte dit tot een minder geslaagde combinatie.
Uiteindelijk Robbert niet meer voorbij gekomen in het toernooi, dus geeindigd op P4. Wel alle races gereden met een 6e plek als slechtste resultaat. Niet goed genoeg voor de top, maar wel vlak erachter
Cube Nuroad Race (2022)
Dat was niet veel anders dan bij ons hoorderx666 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:33:
Deze keer vergat ik om hem in zn 1 te zetten, en bij groen volgas, veel lawaai, maar er gebeurde verder niks.

Xbox
Nogal logisch dat je er daar voorbij kon...... Ik parkeerde mijn auto om te stoppenderx666 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:33:
.....En ook Joep was zo vriendelijk om na een aantal rondes wijd te gaan in T1, waardoor ik er voorbij kon......
Maar netjes gereden Marco.
Dit topic is gesloten.