BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Bij hosted sessions, staat er 1 die gehost is door JoepDarkasantion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:23:
Uhm, ben overall ingelogt, waar moet ik nu zijn ???
Was leuke sessie, ben verder niet zo gewend om er 40min mee te rijden.
Derx vlooge er jammergenoeg meteen in de 1ste lap af , hij had wel de pace om te kunnen winnen , later nog meer dan 20 rondjes op 7-8 sec gereden maar kon hem toch niet lappen.
Vloog er 3 ronden voor het einde bijna af bij het rechte stuk omdat ik vergat dat ik moest remmen, het had dus allemaal anders kunnen zijn.
Maar toch m`n plicht gedaan en weer 1tje gewonnen. (wordt nu wel erg moeilijk voor de anderen denk ik)
Nick gefeliciteerd weet niet hoe je het gedaan hebt 40laps 0inc op LimeRock
How do you save a random generator ?
Ik ook niet... Was Robbert flink aan het ophouden de eerste 10 rondjes ofzo, maar kwestie van tijd tot hij hem ernaast kon zetten en ik gezien was. Toen eigenlijk voor de 0 incs gegaan want ik wist dat ik op snelheid het toch niet ging redden. Weer 3e plek... dan moet ik ook 3e worden ookenchion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:16:
wonnen. (wordt nu wel erg moeilijk voor de anderen denk ik)
Nick gefeliciteerd weet niet hoe je het gedaan hebt 40laps 0inc op LimeRock
Dat is ook een loterij
[ Voor 45% gewijzigd door Niellie41 op 12-06-2012 22:20 ]
Zelfs als je hem dubbel telt haal je het niet.

btw eindelijk tijd voor een biertje.
Maar op Daytona wil ik wel eens een overwinning pakken!
[ Voor 48% gewijzigd door Niellie41 op 12-06-2012 22:30 ]
Zoals eerder al aangegeven onverwacht bezoek van mijn ouders. Kan die moeilijk de deur wijzen omdat ik wil racenenchion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:16:
Hoogie, waarom deed je niet mee ?
Jammer maar helaas. Scheelt voor mij dat ik de Spec Racer Ford nog nooit begrepen heb.
Nu volgende week de Star Mazda dus. Niet mijn favoriete auto dus verwacht ik daar ook niet voor men eerste win te gaan. Zeker niet met al die SM veteranen hier (hmmm klinkt ook beetje dubieus
Misschien van de week maar is een practise houden.
Vloekend en wel naar de pits gekropen om een nieuwe auto te halen, en de achtervolging in te zetten. Heb nog best wat strakke rondes kunnen rijden, en had nog zich op RedBaron en JoepW. Dat verprutste ik helaas door een aantal rondes later te spinnen in T1/T2. Ik ben uiteindelijk tot op 1.8s van Red Baron gekomen op P5 gekomen, maar ik baalde behoorlijk omdat ik wederom een goeie positie had weggegooid.
Gezien mn vakantie moest ik ook nog snel een Skip race rijden (Road Atlanta full). Die van 23:45 meegepakt, en ook daar ging het in het begin door mn eigen fout de soep in. Op P3 gequalified, en we kwamen ook met zn drieen in die volgorde na 1 ronde over S/F. Deze keer was het T1 waar ik het verprutste. Ik hield hem wel uit de muur, maar moest het hele veld voorbij laten.
De achtervolging ingezet, en ik had er vrij snel 2 te pakken. Het volgende groepje had daarna zo'n 8s voorsprong, maar ik reed dik 2s per ronde sneller. Zat dus vrij snel op hun staart, en aangezien ze ook onder elkaar aan het vechten waren had een van hun een vrij slechte run uit de chicane richting S/F. Ik merkte dat hij ineens snelheid verloor op S/F, en plempte mn auto er rechts naast. Helaas merkte ik toen de reden waarom hij zoveel snelheid verloor. Hij had een enorme berg overstuur, en aangezien ik al rechts naast hem zat, vloog hij vol mijn linkerkant in... GRMBL...
Voor de 2e keer die dag naar de pits gelimped voor een nieuwe auto, en onderweg nog 2x gespind. Met de nieuwe auto heb ik het nog 3 rondes volgehouden voordat ik bij het aanremmen van de dubbele rechterbocht voor de lange straight om wat voor reden dan ook mijn motor opblies... Ik schakelde niet eerder terug dan normaal, kon in de replay ook niet echt zien dat hij teveel toeren maakte, maar het maakte niks meer uit... Hij was schtoek. De pits in gereden, en de we're done melding gekregen. Waren nog maar 2 rondes te gaan, dus hij telt mee voor de participation bonus. Allen mijn iren sr hadden een flinke deuk opgelopen. -88ir en -.32sr.... brrr... snel vergeten die avond.
Dit was ook meteen de laatste keer iRacing voordat ik 3 weken lang bergpassen ga crossen in Oostenrijk/Zwitserland/Italie/Frankrijk. Vandaag en morgen geen tijd, en vrijdagavond/nacht vertrekken we.
Hopelijk ben ik het iracen niet helemaal verleerd als we terugkomen
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Maar goed, gisteren vrij laat ingelogd, maar ik zou en wou meedoen, dus met frisse moed de practice ingedoken en goed 200 meter en 1 bocht later was ik al bloemetjes aan het plukken met de ford…
Erna mijn best gedaan om de auto enigszins te snappen en te beheersen en ergens een keer een 1:02:8xx eruit weten te persen, maar dat was het dan ook.
Qualy erna was ook een drama, kon maar met veel moeite een 1:04:xxx rijden en dit ~2 rondjes lang volhouden voordat ik weer het gras aan het verkennen was… (iRacing heeft dus ook een leuke offroad modus, wist je dat
Race mocht ik dus beginnen vanaf de laatste plek en mijn tactiek, voor zover ik hier iets mee kon was auto op de baan houden en wachten wachten wachten… Dit 1 rondje volgehouden voordat ik weer eraf lag en uiteindelijk na 3 pits-bezoeken ben ik maar uitgestapt voor de veiligheid van iedereen, leuk en prettig is anders en ik had al meerdere mensen meegenomen op offroad-les (Was het leuk
Ik kon en kan het maar niet worden met de auto, de enne keer kom ik wel goed en snel door de bocht en de volgende keer gaat ie volledig dwars en kan ik het bekijken. Voorlopig mijd ik dus wel even deze auto, over 2 weken maar weer kijken wat er op het programma staat en hoe lief die auto’s mij vinden…
Het was inderdaad geen leuke auto om in te rijden.Darkasantion schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:52:
Zo, gisteren voor het eerst mee gedaan met het toernooi en volgens mij wist iedereen wel dat ik op(of naast) de baan was. Voor de duidelijkheid, ik was die minkukel die maar met moeite 1 qualy rondje kon rijden en dan erna weer eens naast de baan aan het offroaden was. Wat best wel goed gaat, mits er geen muren zijn…
Maar goed, gisteren vrij laat ingelogd, maar ik zou en wou meedoen, dus met frisse moed de practice ingedoken en goed 200 meter en 1 bocht later was ik al bloemetjes aan het plukken met de ford…
Erna mijn best gedaan om de auto enigszins te snappen en te beheersen en ergens een keer een 1:02:8xx eruit weten te persen, maar dat was het dan ook.
Qualy erna was ook een drama, kon maar met veel moeite een 1:04:xxx rijden en dit ~2 rondjes lang volhouden voordat ik weer het gras aan het verkennen was… (iRacing heeft dus ook een leuke offroad modus, wist je dat? )
Race mocht ik dus beginnen vanaf de laatste plek en mijn tactiek, voor zover ik hier iets mee kon was auto op de baan houden en wachten wachten wachten… Dit 1 rondje volgehouden voordat ik weer eraf lag en uiteindelijk na 3 pits-bezoeken ben ik maar uitgestapt voor de veiligheid van iedereen, leuk en prettig is anders en ik had al meerdere mensen meegenomen op offroad-les (Was het leuk?)
Ik kon en kan het maar niet worden met de auto, de enne keer kom ik wel goed en snel door de bocht en de volgende keer gaat ie volledig dwars en kan ik het bekijken. Voorlopig mijd ik dus wel even deze auto, over 2 weken maar weer kijken wat er op het programma staat en hoe lief die auto’s mij vinden…
Over een paar weken is Daytona in de Trucks aan de beurt. Dat is wel wat voor jou en zeker de moeite waard om te kopen, want later zal je met die combinatie vaker rijden. Zeker als je verder gaat met oval.
@ Derx,
balen ja je had Sebastiaan op zijn terrein kunnen verslaan. Veel plezier met het rond crossen en tot de meet dan maar.
Zal ook de truck en Daytona kopen, denk inderdaad dat het een goede oefening is voor later als ik focus op ovals en mocht het toch foutgaan dan is alleen mijn ego gedeukt en niet mijn SR-rating
Iets makkelijker is een serieuze onderschatting. Die bak is simpel en veel beter controleerbaar! Die spec racer Ford is gewoon een parkinson patient met een serieuze identiteitscrisis... hou zou veel liever een grasmaaier zijn.... hij heeft er de snelheid toch al voor ookDutchDevil79 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:35:
De volgende basis content race is met de Pontiac Soltice. Op zich is die iets makkelijker dan de Spec racer. Je moet hem wel als een Amerikaan rijden. Slow in, fast out. Maar Zou wel wat oefenen van te voren want de race is op Charlotte Road circuit. En vooral de bocht van de oval af vraagt wat ervaring ermee.
Mits wat oefening is hij natuurlijk best te rijden en de tip dat je'm moet rijden zoals de skippy doet wonderen. Maar ik denk dat deze SRF voor de meeste mensen die van de MX5 komen een complete ramp is in het begin.
In het begin ging het vrij goed, maar na een poosje kwam Darksantion terug de baan op net achter R W en net voor mij. Hij verliest hem in de laatste bocht waardoor ik hem ook verlies door iets te hard te willen corrigeren. Pits ingereden maar vergeten banden uit te zetten en fuel, waardoor ik maar 1 nieuw bandje had denk ik. Hierna gewoon te hard willen pushen en hem nog 2 maal vakkundig een klap voor z'n bek gegeven.
@Darksantion : volgende keer een beetje meer op F3 kijken voor je de baan opkomt kan geen kwaad. Heb je meerdere malen net voor andere mensen terug op de baan zien komen.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Excuses dus ook voor het rijdende chicane zijn, ben daarom ook halverwege uitgestapt omdat het voor niemand leuk meer was.
Hoop dus ook dat het de volgende keer beter gaat als ik weer meedoe, zal dus even gaan oefenen met de Pontiac en hoe dat gaat, mocht dat ook een ramp zijn schrijf ik mij wel uit ter bescherming van iedereen
De truck heb ik echter wel zin in, met 1450 Kg en 600Pk kun je daar wel leuk me racen en gezien mijn oval-ervaring zou ik daarmee wel enigszins mee moeten komen met jullie. Ontwijken en wide rijden gaat de laatste tijd erg goed, dus ik mag van mijzelf het wel proberen met de truck
Van mij mag je zeker meedoen
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:21:
ik ga de dinsdag avonden belet zijn vanaf 21u ....er is thuis een agendapunt bij gekomendus ik ga mij uitschrijven uit het Got tornooi, al kan ik wel altijd een stukje practice mee doen, de race haal ik gewoon niet
... dus scheelt al een rijdende chicane meer

Hoe moeten we nu zorgen dat de boel ontregeld wordt en iedereen ons gruwelijk de huid loopt vol te schelden
Oeh weet het al, ga wel continue driften met die Solstice, zullen ze leuk vinden
Verwijderd
probleem bij mij is vooral de afleiding die ik heb aangezien mijn pc in de woonkamer staat.... de tijden zijn wel best ok (af en toe tochDarkasantion schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:37:
[...]
Nu ben ik helemaal alleen als rijdende chicane
.
Hoe moeten we nu zorgen dat de boel ontregeld wordt en iedereen ons gruwelijk de huid loopt vol te schelden?
Oeh weet het al, ga wel continue driften met die Solstice, zullen ze leuk vinden.
Ga zeker oefenen met de Solstice en kijken wat ik ermee kan, ook op Youtube kijken naar video's van anderen, over hoe zij remmen, sturen en zo. Maar ben bang dat ik deze week niet veel tijd heb, heb nog van alles te doen, maar hopelijk volgende week wat tijd over om te oefenen voor de grote GoT-race
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=5
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Gelukkig is de Star Mazda niet zo'n heel lastige auto, zoals vorige week...
Tot zo!
Damn, ik voel me aardige noob, ik heb me geregisteerd voor de race, en dan...?
[ Voor 21% gewijzigd door Danielson op 19-06-2012 19:31 ]
LeukDanielson schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:28:
Ik doe zo ook even mee, even kijken hoe het gaat, het is een van mijn eerste keer iRacing in jaren en ik ken de combinatie auto/baan niet.
Tot zo!
Damn, ik voel me aardige noob, ik heb me geregisteerd voor de race, en dan...?
Het registreren is in dit geval eigenlijk alleen ter indicatie (voorheen gebruikten we dat om wachtwoorden rond te sturen). Om 20:00 start in iRacing bij Hosted Sessions gewoon een sessie (door Joep) waarvoor je een wachtwoord nodig hebt om te joinen. Dat wachtwoord kun je op de site vinden (onderaan de race details) als je ingelogd bent.
http://members.iracing.co.../member/HostedSessions.do
en de naam begint met: GoT ......
Rechts kan je dan op Join drukken. Tot zo...
En handig.... Als je een mic hebt install Teamspeak en join 'ons' channel. Details in de TS.
[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 19-06-2012 19:53 ]
Een mic heb ik zo niet bij de hand, dat word de volgende keer!
[ Voor 71% gewijzigd door Danielson op 19-06-2012 20:00 ]
Password: hakko
Je kunt ook gewoon zonder mic joinen als je tegen een beetje geouwehoer kunt tijdens het racenDanielson schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:54:
Duidelijk!
Een mic heb ik zo niet bij de hand, dat word de volgende keer!
Aangezien bijna iedereen tegenwoordig teamspeak gebruikt is het in de sessie zelf behoorlijk stil namelijk.
[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 19-06-2012 20:09 ]
Je zult eerst mij voorbij moetenNiellie41 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:29:
Het kampioenschap heb ik al vanaf race 1 opgegeven. Ik ga nu vaker voor de race successen, wat niet helemaal lukt
Maar op Daytona wil ik wel eens een overwinning pakken!
Mijn vrouw belde toch met een reden. Haar paard is op haar gevallen tijdens het schoonmaken van de hoeven
Gelukkig alleen maar blauwe plekken....
Ik had geen energie om mee te doen , buiten het feit dat ik met de SM eigenlijk absoluut niks kan , auto heeft mij nooit gelegen , dus kunnen jullie weer een beetje inhalen.
Verder ben ik me wel bewust van de score , hoef nog maar 1 keer te winnen om het kampioenschap te winnen, alleen als 1 andere rijder alle laatste races wint en er al 1 gewonnen heeft dan wordt het nog spannend.
Beterschap voor haar Joep.
Ahh k dus toch. Volgende keer toch maar opnemen.JoepW schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:29:
Mijn vrouw belde toch met een reden. Haar paard is op haar gevallen tijdens het schoonmaken van de hoeven
Gelukkig alleen maar blauwe plekken....
edit: Ze bestaan nog ook
http://www.amazon.com/Luc...tit_1/181-6614462-5880245
Race zelf was leuker dan verwacht met de Star Mazda. Kwalificeerde me op een mooie 3de plek achter de 2 SM veteranen. Was ik meer dan tevreden mee. Daarna bij de start Paul kunnen inhalen omdat die wel een heel slechte start had. Echter Frank kwam met een divebomb mij voorbij.
Maar 3de plek toch wel tevreden mee.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 20-06-2012 06:45 ]
Over bocht 1 ben ik het overigens niet met je eens, dat was nu niet echt een divebomb. Ik zat aan de binnenkant en remde je netjes uit, en ik hield zelfs de binnenkant compleet...
Ben wel blij dat Paul en jij nogal wat 'last' hadden bij mij inhalen
Je zat niet naast me. Men spotter zij ook niks voor de bocht. Ik moest echt redelijk inhouden om niet samen eraf te gaan. Maar zij al maakt niet uit was zeer leuk en als ik het erg vond had je het wel in de race gehoord.Hoogie2004 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 06:51:
Was een leuke race tot mijn eerste spin, daarna volgden er meer op soms de gekste momenten...
Over bocht 1 ben ik het overigens niet met je eens, dat was nu niet echt een divebomb. Ik zat aan de binnenkant en remde je netjes uit, en ik hield zelfs de binnenkant compleet...
Ben wel blij dat Paul en jij nogal wat 'last' hadden bij mij inhalenwant dat betekent dat jullie voorzichtig zijn, en dat ik redelijk goed verdedigend rijd
Ok primaDutchDevil79 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 07:05:
[...]
Je zat niet naast me. Men spotter zij ook niks voor de bocht. Ik moest echt redelijk inhouden om niet samen eraf te gaan. Maar zij al maakt niet uit was zeer leuk en als ik het erg vond had je het wel in de race gehoord.
Mijn spotter riep al iets zodra jij de rem aanraakte, en ik remde gewoon iets later.... Naja, ik heb je in ieder geval even kunnen ophouden
Met 25 minuten practise gejoined, en uiteindelijk een 19.7 neer kunnen zetten. In mijn 1e serieuze Q rondje dat kunnen verbeteren naar 19.3, en dat vond ik wel voldoende. Rest van Q met volle fuel gereden. Helaas betaalde zich dat in de race niet direct uit (mede door een iets te voorzichtige start).
In het begin wel heel leuke gevechten gehad met Richard, Niel en Jos. Daarna in een wat rustiger gebied gekomen. Nadat Frank spinde het nog even met hem aan de stok gehad. Helaas viel Frank weer weg, en was het echt alleen rijden geworden. Op het laatst nog een klein foutje gemaakt en Jos nog voorbij zien komen. Nog geprobeerd 'm de laatste 2 ronden voorbij te komen, maar hij reed daar te netjes voor, en mijn banden waren helaas ook niet meer in dusdanige conditie dat ik nog echt kon aanvallen.
Al met al prima vermaakt, zeker het begin was erg leuk
Leuke baan, maar wel tricky, d'r zitten een paar heel aparte bochten in die je eigenlijk op geen ander circuit vind. Maakt het lastig om te wennen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Helaas maakte ik een paar foutjes toen BM me inhaalde en raakte steeds verder achterop. Toen raakte ik ergens het gras en spinde ik. Toen zat ik niemandsland.
Op het moment dat die kinderen TS opkwamen, de auto geparkeerd en hun gebanned.
Eerst een uurtje wennen aan de baan en de auto, ik had er nog niet eerder mee gereden, mijn snelste tijd was uiteindelijk een lage 1.18. Deze tijd kon ik tijdens de kwalificatie ook neerzetten, dit leverde me een 5e startplek op. Toen ik eenmaal op de grid stond bedacht ik me dat ik meer brandstof mee moest nemen, het was nog iets van een minuut voor de start, maar toen ik eenmaal in de pit stond kreeg ik de melding dat ik de start had gemist en vanuit de pit moest starten. Vervolgens mijn tank gevuld, dacht ik...

Ik was een ronde of 7 op weg toen ik eens de melding zag dat ik nog maar brandstof had voor een paar rondjes, shit dacht ik, dan maar even de pits in, maar ik kwam er niet uit hoe ik moest tanken in de pits. De race was voor mij niet al te lang helaas, maar ik heb toch nog een auto of 4 in kunnen halen ondanks ik uit de pit moest starten !
Wat is dit super gaaf rijden met jullie zeg, iedereen laat elkaar leven en heeft respect voor elkaar, dit kan ik wel hele dagen doen
Ik probeer er zeker vaker bij te zijn, alleen is dinsdagavond vaak lastig voor me. En de combo die voor volgende week staat gepland spreekt me niet erg aan...
Maar doe volgende week gewoon mee als je het kan halen. Je moet niet naar de combinatie kijken. Zelf ben ik geen fan van de Star Mazda maar heb het gister zeer leuk gehad door het vechten. En eerder dit toernooi hebben we ook heel veel fun gehad met de meest idiote combinaties. Legends op Okayama was bv ook zeer leuk en er werd veel gevochten. Voordeel van komende week is ook dat je er niks voor hoeft aan te schaffen.
Ik had bijna hetzelfde probleem als jij, ik besloot met nog 50 seconden te gaan (volgens de timer in het F1 schermpje) om toch nog een klikje meer fuel mee te nemen voor de zekerheid. Toen ik weer op de grid stond echter duurde het maar 5 seconden ofzo voor de lampen aangingen, ik was dus nog maar net op tijd.Danielson schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:07:
Ik heb gister voor het eerst meegedaan, ik had jaren niet meer gereden met iRacing, maar het ging aardig.
Eerst een uurtje wennen aan de baan en de auto, ik had er nog niet eerder mee gereden, mijn snelste tijd was uiteindelijk een lage 1.18. Deze tijd kon ik tijdens de kwalificatie ook neerzetten, dit leverde me een 5e startplek op. Toen ik eenmaal op de grid stond bedacht ik me dat ik meer brandstof mee moest nemen, het was nog iets van een minuut voor de start, maar toen ik eenmaal in de pit stond kreeg ik de melding dat ik de start had gemist en vanuit de pit moest starten. Vervolgens mijn tank gevuld, dacht ik...![]()
Ik was een ronde of 7 op weg toen ik eens de melding zag dat ik nog maar brandstof had voor een paar rondjes, shit dacht ik, dan maar even de pits in, maar ik kwam er niet uit hoe ik moest tanken in de pits. De race was voor mij niet al te lang helaas, maar ik heb toch nog een auto of 4 in kunnen halen ondanks ik uit de pit moest starten !
Wat is dit super gaaf rijden met jullie zeg, iedereen laat elkaar leven en heeft respect voor elkaar, dit kan ik wel hele dagen doen![]()
Ik probeer er zeker vaker bij te zijn, alleen is dinsdagavond vaak lastig voor me. En de combo die voor volgende week staat gepland spreekt me niet erg aan...
Tanken doe je vrij eenvoudig: eerst moet je aangeven hoeveel je wil tanken (en of je uberhaupt iets wil tanken), dat kan in het schermpje wat je ziet als je (in de auto) op F4 drukt. Met spatie kun je tanken uit of aanzetten (checkmark) en met pijltjes links/rechts kun je de hoeveelheid veranderen. Standaard staat tanken aan met de maximale hoeveelheid, dat is altijd te veel eigenlijk. Terwijl ik op de grid sta te wachten op de lampen stel ik dit dan ook altijd alvast in. In races waar ik niet hoef te tanken zet ik het tanken uit en de hoeveelheid op 0*, en in races waar ik wel moet tanken stel ik gewoon de juiste hoeveelheid in die ik denk nodig te hebben (die pas ik dan zodra ik pit meestal nog wel aan).
Zodra je alles hebt ingesteld kun je gewoon de pit inrijden, je lollypop mannetje zoeken en daar stil gaan staan, de rest gaat vanzelf.
Hetzelfde geldt voor banden overigens, alleen stel je die in met het F5 schermpje.
*Hoeveelheid op 0 zetten is handig. Stel dat je crashed en naar de pit gaat om repairs te krijgen. Je wil dan natuurlijk niet tanken, vandaar dat je het tanken uitzet. Maar als je daarna weer de pit uit rijdt zal het checkmarkje vanzelf weer aan gaan, dus de volgende keer dat je de pit in rijdt (misschien moet je nog eens gerepareerd worden) gaat hij wel tanken. Als je de hoeveelheid op 0 zet dan gaat hij nooit tanken, ook niet nadat je al de pit in bent geweest
Heb wel echt leuke gevechten gehad tijdens deze races en vooral met Jos.
Schrijf je in:
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=5
Kan alleen zelf vanavond niet mee doen. Dus zal men eerste echte drop week worden.
Ben benieuwd hoe de Pontiac rijdt tov van de Mazda.
Hopelijk krijgen we volgende week wel veel mensen bij elkaar.
En mensen die Daytona en de Silverado nog niet hebben, gewoon kopen want je Daytona heb je ooit nog nodig (road ook) en de Silverado is een van de leukste NASCAR auto's die heel veel gebruikt wordt (zeker icm Daytona).
Kijken of ik deze keer geen rijdende chicane wordt... En anders ga ik wel de oval solo verkennen...
Het begon vannacht al, half 12 tot half 2 bezig geweest voor het werk, en vanochtend vanaf half 7 alweer (nog geen 4 uur geslapen). Daarna was de planning 's avonds karten, planning van 6 tot half 8, uiteindelijk was het daar dusdanig druk, dat dat uitliep tot half 9. Uiteindelijk tien minuten geleden thuis, net te laat om nog te joinen
***-dag
Je had het ook met minder exit snelheid kunnen halen Nick , gewoon de inhaler naar de buitenkant duwen in de laatste bocht.
(ben erg blij dat het toch (wel met weinig man) heeft laten zien waarom ik dit zo`n leuk circuit vind, moet je eens voorstellen met 5 of 6 man die niet van elkaar wegkomen)
Meest zwaar bevochten overwinning tot nu toe, kampioenschap is wel binnen nu.

Ja Sebas, ik weet ik, ik had je wel kunnen afhouden als je iets meer achter me zat maar nu zat je zo dichtbij dat dat denk ik niet gelukt was in ieder geval niet zonder kleerscheuren... Jammer want het had wel een heel vette finish kunnen zijn ja.
Voor het eerst dat ik de replay opgeslagen heb van een GoT race, als ik ooit nog eens tijd heb moet ik daar eens een video van maken
Terwijl het zo laten het wel spannender maakt, sta maar 3 punten achter terwijl ik twee races niet meegedaan heb.

Daarna aantal ronden lopen 'vechten' met Jos totdat hij ff een sanitaire stop moest maken. En toen werd het saai op plek 4. Totdat ik Nick in het hek zag hangen bij opkomen oval en onverwacht toch nog derde werd. En ik had ook nog de minste inc's

Als we eventueel international gaan met de races moeten we voor dat dropsysteem wel wat bedenken. Ik weet ook ff niet wat.
Of bedoelde je of ik een leukere scorings-logica weet waardoor het weer spannend wordt.
Je bent te lief
Dat is in principe wat ik nu al doe. Ik laat het aantal drop points ook zien in de tabel, ze worden alleen nog niet van het totaal afgetrokken. Dat had ik dus eerst wel, en dat klopte toen ook niet volgens mij...enchion schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:32:
Kan je niet voor de races die nog moeten iedereen "0" punten geven , dan de 12 weken sorteren in een array en de onderste 6 weg gooien.
Of bedoelde je of ik een leukere scorings-logica weet waardoor het weer spannend wordt.
Kijk je begint het al te leren, maar opzich heb ik en denk ik anderen er geen probleem mee als we er 4 drop weeks van maken of zelfs 3. Is het weer Spannend denk ik.JoepW schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:33:
Enchion we hebben net op TS besloten je nu de $10 te geven en je verder uit de uitslag te schrappen![]()
En ik vind het ook prima om minder te doen, 6 is inderdaad heel erg veel (dat zeiden we na 2-3 races al toch?). Maar even afwachten of iedereen het daarmee eens is.
Ik heb tot nu toe alleen rookie content inderdaad, maar ik vind het niet erg als er meer drop weeks komen hoor.JoepW schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:50:
Robert is volgens mij de enige die alleen maar Rookie content racet. Ik weet niet wat die er van vind...
We hebben het over "minder" dropweeks , voor de top zou het naar 3 dropweeks moeten gaan denk ik.iXiro schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:15:
[...]
Ik heb tot nu toe alleen rookie content inderdaad, maar ik vind het niet erg als er meer drop weeks komen hoor.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Zo ultiem spannend om met 3 man van start tot finish (naja bijna dan Nick
Ik denk dat we alle drie wel een of meerdere hachelijke momentjes in T1 beleefd hebben maar niemand kreeg het voor elkaar om een gaatje te slaan.
Hier zou inderdaad best een gaaf filmpje van in elkaar gedraaid moeten kunnen worden, maarja tijd he...
Grappig dat zo'n Soltice toch een leuke race op levert. Hadden niet veel mensen van te voren gedacht denk ik.
We zijn trouwens achter de schermen druk bezig met Seizoen 3. Hopelijk kunnen we komende week al een schema geven voor komend seizoen + inschrijvingen openen.
Ook als je road races rijdt, kan je Daytona nodig hebben. Dus gewoon kopen, het is geen miskoop in ieder geval
Ik hoop dat volgende week een leuk aantal mensen komt, want dan is Super speedway racing echt veel leuker.
De Silverado is ook nog de populairste NASCAR auto van iRacing.
haha, dat bedoelde ik ookenchion schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:21:
[...]
We hebben het over "minder" dropweeks , voor de top zou het naar 3 dropweeks moeten gaan denk ik.

Meer of minder, maakt mij niet uit.
ik heb een 3in1 liggen hier, als je wil kan ik je de beugel opsturen (die kan je dan op maandag binnenkrijgen, ik verstuur het met pakketdienst van mijn werk als je wil, moet je het zelf maar eens mettertijd retour zenden (geen haast, ding ligt hier stof te happen)Darkasantion schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:32:
Ik heb gisteren dan de bevestigingspoot van mijn Thrustmaster 3 in 1 uiteindelijk dan toch echt gesloopt. Zat er al een tijdje aan te komen maar nu is hij dan toch echt kaduk. Vanavond even kijken of ik hem zo kan repareren, anders moet ik dat stuur vervangen. En dan uiteraard voor volgende week dinsdag, want ik wil gewoon met de Silverado meedoen op Daytona en daar leren bumpen en draften zoals het echt moet/hoort.

Als je de Silverado en Daytona nog moet kopen, ik zeg doen!
De Silverado en Daytona zijn een van de meest gebruikte combinaties in iRacing en er is elke avond wel een race te vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 02-07-2012 14:01 ]
Bedankt voro het aanbod trouwens, maar heb inmiddels al een vervangend stuur geregegeld.
[ Voor 28% gewijzigd door Darkasantion op 02-07-2012 14:00 ]
Wel leuke start 3 wide door bocht 1.
Dank voor de practice , heb een setje wat goed werkt voor een race denk ik , veel hoef ik er niet meer aan aan te passen.
[ Voor 9% gewijzigd door enchion op 02-07-2012 22:16 ]
Die zijn er niet.
Het leuke aan Daytona is ook het samen racen. In de race moet je elkaar gaan duwen als je harder wilt gaan. Maar dat moet je ook alweer niet te lang doen, want anders wordt de motor te warm.
Het is belangrijk dat je je lijn houdt want er zal waarschijnlijk wel double file (2 rijen) geracet worden.
[ Voor 77% gewijzigd door Niellie41 op 03-07-2012 11:25 ]
Ik duw hem gewoon 3 wide hoorNiellie41 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:21:
Het is belangrijk dat je je lijn houdt want er zal waarschijnlijk wel double file (2 rijen) geracet worden.
Zal vanavond pas laat thuis zijn, niet mogelijk race uit te stellen naar morgen
En morgenavond en donderdagavond ook al niet thuis......
Dus have fun vanavond!
Niet aan het trollen, dat is niet mijn stijl. Het bleek na aanschaf van de Silverado dat je opNiellie41 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:21:
Not sure if trolling
Die zijn er niet.
Het leuke aan Daytona is ook het samen racen. In de race moet je elkaar gaan duwen als je harder wilt gaan. Maar dat moet je ook alweer niet te lang doen, want anders wordt de motor te warm.
Daytona met de fixed setup gewoon volgas kan blijven rijden. Alleen verwoordde ik dat anders.
Helaas is mijn stuur nog niet naar mijn zin, het is nogal moeilijk een rechte lijn te houden. Iets wat niet
zo lekker werkt op een oval. Hopelijk is dat opgelost wanneer het 12 bit bordje binnenkomt.
Voor als mensen nog willen joinen.
[ Voor 26% gewijzigd door Niellie41 op 03-07-2012 20:00 ]
Dit topic is gesloten.