Ik dacht zelf de advanced, maar als de rookie beter op de baan te houden is vind ik dat ook best. I go either way. Heb zelf volgens mij nog nooit met de rookie versie gereden.
Als je je oval carrière met de Legends bent begonnen, heb je wel met de Rookie versie geredenDutchDevil79 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:32:
Ik dacht zelf de advanced, maar als de rookie beter op de baan te houden is vind ik dat ook best. I go either way. Heb zelf volgens mij nog nooit met de rookie versie gereden.
Gewoon full power , ik wil absoluut geen Legend die makkelijk op de weg te houden is .
btw Joep gaat m winnen , gewoon door expres 1 sec per ronde langzamer te rijden.
btw Joep gaat m winnen , gewoon door expres 1 sec per ronde langzamer te rijden.
How do you save a random generator ?
Wat doen we nu rookie of advanced? Ivm oefenen
We gaan met de advanced rijden. Full power
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ja de voledige 122 paardjes. haha
Vanavond dan maar eens oefenen met dat hok
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Ik denk niet dat ik volgende week op tijd thuis ben, maar ik zal het proberen.
Wat rijden jullie trouwens met de Street Stock op Thompson? Gisteren even snel wat oefenrondjes gedaan en toen had een 25:0 te pakken volgens mij. Is dat redelijk of sukkel ik er dan achteraan?
Ik heb geen enkel idee wat de tijden nu zijn. Moet je even op de site zoeken.
Heb ook nog niet op Thomson gereden met die streetstock. Komt wel als die week dichtbij is. Nu eerst maar is die Legend onder de knie krijgen.
Ben benieuwd naar morgen. Want elke hobbel in de weg voel je in deze skelter en dan ga je bijna achterstevoren. Gaat wel fun worden en ik hoop dat ik eens eindelijk een top 5 kan halen.
oefen race afgelopen week was iig wel lachen. En de test die ik met Jos op Brand Hatch Indy ree viel het ook wel mee met het controleren van het bakje. Alhoewel die soms wel listig kan zijn. Kwam er wel achter dat ik niet een paar mm achter iemand moet rijden want reacties op een onverwachte actie van voren eindigen in een spin.
Inschrijven!!!!! We moeten met dit hok wel een vol veld hebben.....
Dan is de kans groter dat er ook een paar finishen
Dan is de kans groter dat er ook een paar finishen
Helaas erg laat thuis morgen. Lange dag op kantoor, en 's avonds ook nog een verjaardag waar ik ff heen moet. Geen race voor mij helaas morgenavond
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bedenk me net, morgen rijd ik op mijn verjaardag
Dan mag je meedoen
Ik denk dat ik vanavond weer een poging waag, in ieder geval wil ik meedoen aan het oefenen, de vorige keer heb ik gelukkig niet meegedaan aan de race zelf, om met iracing te beginnen in die chevrolet viel me toch wat tegen
Ik sla deze over, morgen vertrekken we naar de Ring, en ik moet mijn spullen nog inpakken
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik ben wat later. Echt net thuis en moet nog eten.
Ik ook, niet zoveel zin 2 uur met die bak rond te rijden
Kom over een half uurtje oid wel eens kijken.
Even een noob vraag, maar hoe kom ik ook alweer in de GoT sessie, ik sta wel geregistreerd op de toernooi pagina..
nevermind, al gevonden!
nevermind, al gevonden!
[ Voor 10% gewijzigd door MrCostanzo op 15-05-2012 20:09 ]
Gewoon op de Hosted pagina kijken, zoek maar naar de sessie van Joep zo vind je hem het makkelijkst denk ik.
Het was meer fun dan ik vooraf verwacht had! 
Erg leuke race Enchion en jammer RedBaron dat je door 2 foutjes de aansluiting verloor.
Nette win Derx!
Erg leuke race Enchion en jammer RedBaron dat je door 2 foutjes de aansluiting verloor.
Nette win Derx!
Heb me toch wel erg vermaakt. Jammer dat ik me 1x vergiste in mijn rempunt, en dat koen daardoor alle zeilen bij moest zetten om me niet te raken.
Daarna kwam koen nog terug en heb ik echt een supergaaf gevecht met hem gehad. Hij was vet sneller maar ik kon hem behoorlijk lang achter me houden. Toen hij eenmaal voorbij was, hield ik wat de binnenkant zodat jos geen move zou maken, maar jos dacht wat anders
(ik denk dat hij zich verremde..)
Daarna kwam koen nog terug en heb ik echt een supergaaf gevecht met hem gehad. Hij was vet sneller maar ik kon hem behoorlijk lang achter me houden. Toen hij eenmaal voorbij was, hield ik wat de binnenkant zodat jos geen move zou maken, maar jos dacht wat anders
Was in eerste instantie moeilijk om je bij te houden Joep maar met veeeeeeeeeel concentratie toch een paar keer gelukt waaronder 4 rondjes voor het einde goed opkomen rechte stuk waardoor ik je uit kon remmen.
Verder was licht pittig RedBaron niet te dicht bij te laten komen , kwam aardig dichtbij een aantal keren maar kon de Legend niet genoeg overwicht geven.
En Derx erg strak gereden , ben blij dat je uitglijer geen consequeties heeft gehad , was zonde geweest.
(Sta nu 1e met bijna een hele race voorsprong
)
Verder was licht pittig RedBaron niet te dicht bij te laten komen , kwam aardig dichtbij een aantal keren maar kon de Legend niet genoeg overwicht geven.
En Derx erg strak gereden , ben blij dat je uitglijer geen consequeties heeft gehad , was zonde geweest.
(Sta nu 1e met bijna een hele race voorsprong

Weet ik wel verwacht van velen zowiezo nog wel dat ze wat inlopen.Hoogie2004 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:35:
[...]
En dikke kans dat dit dus een dropweek wordt
Maar het staat wel leuk moet ik zeggen.
Was ook wel een beetje stom van me. Ik deed de deur half ipv geheel dicht. Maar hele leuke en vermakelijk race.enchion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:34:
....waaronder 4 rondjes voor het einde goed opkomen rechte stuk waardoor ik je uit kon remmen......
Jij kon achter me rijdend, af en toe ff banden sparen en dan weer poken. Ik kon eigenlijk bijna nooit banden sparen, dat is het nadeel als voorste.
Maar was clean en bovenal fun.
Eerlijk gezegd vind ik het toch eigenlijk best fijn dat we de legend al achter de rug hebben , zelfs de FordV8 kost minder energie.
Ik vond de race ook best wel leuk, de auto is gewoon ruk maar aan het begin kon ik wat met Koen en kort met Jos vechten, vreemd genoeg kwam ik ineens heel dichtbij hun en doordat ze in gevecht waren kon ik ze voorbij, en daarna zijn ze weer een half rondje voorsprong op gaan bouwen ofzo
Toen spinde Niel nog een keer en zat hij 5 rondjes in m'n nek te hijgen ofzo, dat was ook wel spannend en daardoor ging ik ineens wel een stuk sneller rijden. Helaas dat ik ergens een incje heb gepakt want ik ging echt voor de 0x, en ik dacht ook dat het was gelukt maar toch ergens ongezien een keer offtrack gegaan blijkbaar...
Volgende week weer een auto
Volgende week weer een auto
Was een erg leuke, maar lastige race.
Ik kwam best goed weg van de streep, en lag na een paar bochten al bijna 1s voor op Joep. Ik kon hierna langzaam weglopen door elke ronde net 1 of 2 tiende sneller te rijden dan het groepje achter me. Wel nog een paar spannende momenten gehad met onze rogue driver, maar gelukkig zonder gevolgen voor mij. Joep had wat meer pech, en kwam hierdoor zo'n 4s achter te liggen, wat zelfs op liep tot 5s. Toen vond ik het wel genoeg, en spinde maar even om het weer spannend te maken (hehehehe
). Auto ging bij het aanremmen van T4 wat harder linksaf dan ik verwachtte, met een mooie 360 tot gevolg. Ik kon wel meteen doorrijden, en reed met minder dan 1s voorsprong T5 in. De bochten erna voorzichtiger gereden, maar langzaam kreeg ik het ritme weer terug, en begon Enchion wat harder bij Joep aan te dringen waardoor ik toch weer iets weg kon lopen. Door hun gevecht kwam ik nog zo'n 4s los te liggen met het ingaan van de laatste ronde, die ik vrij rustig gereden heb om alles heel over de streep te krijgen.
Volgens mij was dit mijn 1e win in een GoT toernooi (en dat met zo'n hok). Had het van te voren niet verwacht dat ik hier zou kunnen winnen, omdat dit normaal gesproken meer de specialiteit van Enchion is.
Ik kwam best goed weg van de streep, en lag na een paar bochten al bijna 1s voor op Joep. Ik kon hierna langzaam weglopen door elke ronde net 1 of 2 tiende sneller te rijden dan het groepje achter me. Wel nog een paar spannende momenten gehad met onze rogue driver, maar gelukkig zonder gevolgen voor mij. Joep had wat meer pech, en kwam hierdoor zo'n 4s achter te liggen, wat zelfs op liep tot 5s. Toen vond ik het wel genoeg, en spinde maar even om het weer spannend te maken (hehehehe
Volgens mij was dit mijn 1e win in een GoT toernooi (en dat met zo'n hok). Had het van te voren niet verwacht dat ik hier zou kunnen winnen, omdat dit normaal gesproken meer de specialiteit van Enchion is.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Mjah 2x een redelijk lompe fout gemaakt met een excursie door de grindbak tot gevolg. Echt veel tijd verloor ik er niet mee en kreeg de gaatjes, mede dankzij gevechten, ook wel weer dicht maar heb nooit echt ergens een inhaal kans gehad.JoepW schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:29:
Het was meer fun dan ik vooraf verwacht had!
Nette win Derx!
Toen ik op het einde weer de fout in ging hield ik het maar voor gezien en heb ik Koen nog wat valse hoop gegeven door heel langzaam naar de finish te tuffen en net een seconde voor hem te eindigen
Kan helaas niet meer meedoen op dinsdagavond
heb nu altijd krav maga training van 9 tot 10
Ook leuk toch? Waar doe je dat als ik vragen mag?
GroningenPiekartz87 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:22:
Ook leuk toch? Waar doe je dat als ik vragen mag?
Nou dat was een saaie race voor mij. Had mezelf op p6 gekwalificeerd en kon bij de start goed mee komen. Echter na 2 rondjes moest ik iets inhouden voor Frank alleen Jos had dat niet door en zeilde hem bij mij naar binnen. Boem kapot met meatbal vlag. Rustig aan naar pit rijden en nieuwe auto moeten halen. Daarna op P12 terug gekomen en toen heel saaie race alleen gehad waarbij ik nog wel tot P8 heb kunnen terug rijden door uitvallers voor me. Hopelijk volgende race wat meer geluk.
Er zijn nog maar 6 inschrijvingen voor de race morgen!
Schrijf je in!
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=5
Voortaan zit er weer een ww op de race!
Schrijf je in!
http://tournaments.iracin...s/ViewSessions.aspx?tid=5
Voortaan zit er weer een ww op de race!
[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 21-05-2012 05:39 ]
Nadat ik vorige week onzeker was, en het toch haalde, wordt het morgen ondoenlijk om nog te komen voor mij. Heb om 8 uur nog een afspraak, en ga nooit voor 9 uur thuis zijn helaas. Vanaf volgende week zou dinsdag weer vrij moeten zijn.
Overigens was het vorige week ook drukker dan aantal inschrijvingen.
Overigens was het vorige week ook drukker dan aantal inschrijvingen.
[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-05-2012 06:38 ]
6 maar, das wel weinig ja, hopelijk nog wat last minut entries. Anders misschien de race inkorten naar 25 minuten?
Door inkorten komen er meer?
Meer om nu met 6 man 40 minuten te gaan rijden heb je kans dat het wel erg saai word na een tijdje.
Whow!
Mijn oproep heeft één extra inschrijving opgeleverd.
Is ons toernooi aan het 'afsterven'?
Mijn oproep heeft één extra inschrijving opgeleverd.
Is ons toernooi aan het 'afsterven'?
Ik denk eerder dat het komt omdat we inschrijven niet echt "verplicht" gesteld hebben. Vorige week waren er ook veel meer mensen dan ingeschreven toch? En ik had zelf ook nog niet ingeschreven puur omdat ik er niet aan gedacht had.
Ik zeg: laten we het wachtwoord gewoon op de toernooi site zetten (in plaats van alleen via email), zodat mensen die last minute mee willen doen ook nog kunnen joinen. Dan kun je in de sessie description nog een linkje plaatsen naar de site (dan moet men wel een account maken, dan hebben we in ieder geval nog die drempel zodat niet zomaar iedereen mee gaat doen).
Ik zeg: laten we het wachtwoord gewoon op de toernooi site zetten (in plaats van alleen via email), zodat mensen die last minute mee willen doen ook nog kunnen joinen. Dan kun je in de sessie description nog een linkje plaatsen naar de site (dan moet men wel een account maken, dan hebben we in ieder geval nog die drempel zodat niet zomaar iedereen mee gaat doen).
Owk, ik geef jou nu dan alvast het ww. Want ik weet nog niet of ik om 7 uur thuis ben morgen.
Wachtwoord in dit topic vermelden kan ook geen kwaad. Denk niet dat er zoveel ongenodigde helemaal hierheen vertoeven.
NIEUW:
Het ww van de races is voortaan te zien op de site als je ingelogt bent op de site
Het ww van de races is voortaan te zien op de site als je ingelogt bent op de site
Room gaat zo live.
Password: esses
Password: esses
Ik ff nog koffie en airco zijn werk laten doen.
Kom er zo aan.
Kom er zo aan.
Owh ja we zitten met zen allen op teamspeak.
Het adres van de teamspeak server is: 173.199.64.243:9169
Het adres van de teamspeak server is: 173.199.64.243:9169
Ga je eerst koffie drinken en dan de airco aanzetten , daar gaat ons milieu.JoepW schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:02:
Ik ff nog koffie en airco zijn werk laten doen.
Kom er zo aan.

Maar ik laat jullie vanavond verder met rust , kunnen jullie weer wat inlopen zodat het een beetje spannend blijft.
Ik hoop dat het een leuke race wordt.
Jammer Frank, en bedankt enchion
(Hoewel het niet veel zegt met 6 drop weeks haha)
Wel een erg vette race voor mij zeg! Begon als 4e achter Robbert en Marco en lang achter elkaar gereden. Marco maakte een foutje en tikte zacht de muur aan (race over
) en daarna begon Robbert nog foutjes te maken waardoor we een paar keer side by side gingen. Drie keer kreeg ik een run op de SF straight maar liet ik het toch afweten in T1, tot ik uiteindelijk zoveel sneller uit de laatste bocht kwam dat ik hem ernaast besloot te laten. Werkelijk geen idee hoe hard ik moest remmen om de binnenkant te houden en dat lukte dan ook net niet genoeg, klein tikje tegen Robbert waardoor hij half rond ging
Nogmaals sorry!
Had niet zoveel zin alleen te rijden verder dus even rustig aan gedaan (ook om m'n bandjes wat te sparen want ik ging ook half dwars) en toen ging ik per ongeluk nog rond in de bocht voor de lange straight. Toen de rest van de race heeeeel hard lopen pushen om Robbert nog bij te halen (gat van 7-8 sec?). Laatste rondje zat ik eindelijk binnen een seconde maar kreeg helaas een slechte exit in de bocht voor de straight (enige kans die ik nog had) en niet meer gehaald. Maar goed, zo is het tikje aan het begin wel weer enigszins goed gemaakt (en die least incs had je toch niet gehad
) 
Erg leuk, vind het echt een leuke track, kunt er goed vechten vooral in die chicane. Kijk nu al uit naar de ELMS race
Proficiat Speedy55 met de minste incs, ik denk dat daar je 5 seconden liggen die je nog zocht, je rijdt gewoon realistisch veilig omdat je dat in het echt ook gewend bent... Wij pakken gemiddeld 10 of meer incs in zo'n race dat is natuurlijk ook niet helemaal realistisch
Ik was aan het eind dan ook echt overdreven onveilig aan het rijden om Robbert te pakken, laatste bocht gewoon vol gas paar keer en 4 meter off track en dan gewoon het gas erop houden en de halve SF straight door het gras rijden
Wel een erg vette race voor mij zeg! Begon als 4e achter Robbert en Marco en lang achter elkaar gereden. Marco maakte een foutje en tikte zacht de muur aan (race over
Had niet zoveel zin alleen te rijden verder dus even rustig aan gedaan (ook om m'n bandjes wat te sparen want ik ging ook half dwars) en toen ging ik per ongeluk nog rond in de bocht voor de lange straight. Toen de rest van de race heeeeel hard lopen pushen om Robbert nog bij te halen (gat van 7-8 sec?). Laatste rondje zat ik eindelijk binnen een seconde maar kreeg helaas een slechte exit in de bocht voor de straight (enige kans die ik nog had) en niet meer gehaald. Maar goed, zo is het tikje aan het begin wel weer enigszins goed gemaakt (en die least incs had je toch niet gehad
Erg leuk, vind het echt een leuke track, kunt er goed vechten vooral in die chicane. Kijk nu al uit naar de ELMS race
Proficiat Speedy55 met de minste incs, ik denk dat daar je 5 seconden liggen die je nog zocht, je rijdt gewoon realistisch veilig omdat je dat in het echt ook gewend bent... Wij pakken gemiddeld 10 of meer incs in zo'n race dat is natuurlijk ook niet helemaal realistisch

Ik was aan het eind dan ook echt overdreven onveilig aan het rijden om Robbert te pakken, laatste bocht gewoon vol gas paar keer en 4 meter off track en dan gewoon het gas erop houden en de halve SF straight door het gras rijden

[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 22-05-2012 22:23 ]
Ik vond het ook heeeeeel vermakelijk.
Toen jullie (derx / Devil / nick) nog voor me zaten liepen jullie langzaam op me uit (ca. 0,1-0,3 / rondje) en ik liep weer op Jos uit.
Tot jullie allemaal ff een probleempje hadden en ik opeens voor jullie zat
Tussendoor even Robbert achter me lopen houden.
Helaas pakte ik vlak voor de bocht naar de back straigth de curb en verremde me. Daar gingen 2 plekken
Vervolgens aantal ronden met de auto lopen vechten. En zelfs T3-5 volledig dwars gepakt en een zwarte vlag. En toen Jos voor moeten laten. Mijn banden waren echt te warm.
Dus een aantal ronden rustig gedaan en toen weer de jacht op Jos geopend. En dat hielp. Auto was weer ok en zat zo weer achter Jos. Die helaas toen het spannend moest gaan worden in de 1 a laatste ronde in T1 het gras pakte. Uiteindelijk 5de.
Erg leuk.
Toen jullie (derx / Devil / nick) nog voor me zaten liepen jullie langzaam op me uit (ca. 0,1-0,3 / rondje) en ik liep weer op Jos uit.
Tot jullie allemaal ff een probleempje hadden en ik opeens voor jullie zat
Tussendoor even Robbert achter me lopen houden.
Helaas pakte ik vlak voor de bocht naar de back straigth de curb en verremde me. Daar gingen 2 plekken
Vervolgens aantal ronden met de auto lopen vechten. En zelfs T3-5 volledig dwars gepakt en een zwarte vlag. En toen Jos voor moeten laten. Mijn banden waren echt te warm.
Dus een aantal ronden rustig gedaan en toen weer de jacht op Jos geopend. En dat hielp. Auto was weer ok en zat zo weer achter Jos. Die helaas toen het spannend moest gaan worden in de 1 a laatste ronde in T1 het gras pakte. Uiteindelijk 5de.
Erg leuk.
Yep het was zeer leuk. Mr Ford GT Koen en Paul waren niet bij te houden maar de gevechten om P3 waren zeer leuk. Uit eindelijk dus Nick nog achter me kunnen houden ondanks wat kleine missers op het einde.
Volgende week weer een rookie content week dus hopelijk wat hogere opkomst. Alhoewel het wel op een oval is. Beneiuwd hoe de combi Thompson, StreetStock is want die heb ik nog niet eerder gedaan.
Volgende week weer een rookie content week dus hopelijk wat hogere opkomst. Alhoewel het wel op een oval is. Beneiuwd hoe de combi Thompson, StreetStock is want die heb ik nog niet eerder gedaan.
Mijn Quali ging uitermate goed, en zette een vrij rappe 1:20.1 neer (waar die vandaan kwam weet ik nogsteeds niet). Aangezien dit pas de eerste keer was dat ik met de FGT reed (buiten 1 of 2 testsessies om te kijken of ik de Corvette of FGT ging rijden op Road America vorige week, wat dus de Corvette werd) was ik daar wel blij mee.
De race ging wat moeizamer. Start verprutste ik wat, en reageerde wat laat op Koen, waardoor Paul er meteen naast zat, en er ook vrij snel voorbij was. Toen een paar rondes voor Devil en Nick gereden en merkte al dat mn auto wat los werd op de achterwielen. Even later was het ook meteen klaar. Uitkomen T5 spinde ik, en had nog hoop dat ik niet de muur zou raken, maar tikte hem toch net even aan. Was maar een klein tikje, maar toch auto krom. Nog geprobeerd om door te rijden, maar dat was geen doen. Pits opgezocht en maar meteen vers rubber gepakt. Toen ik eruit kwam lag ik zo'n 17s. achter Speedy en Richard, en kon de inhaalrace beginnen. Heb hun beide nog ingehaald, maar Joep en Jos lagen ondertussen te ver voor. Uiteindelijk dus op P7 gefinished. Wat meer oefenen in de FGT dus, en de volgende keer beter voor mn achterbanden zorgen
De race ging wat moeizamer. Start verprutste ik wat, en reageerde wat laat op Koen, waardoor Paul er meteen naast zat, en er ook vrij snel voorbij was. Toen een paar rondes voor Devil en Nick gereden en merkte al dat mn auto wat los werd op de achterwielen. Even later was het ook meteen klaar. Uitkomen T5 spinde ik, en had nog hoop dat ik niet de muur zou raken, maar tikte hem toch net even aan. Was maar een klein tikje, maar toch auto krom. Nog geprobeerd om door te rijden, maar dat was geen doen. Pits opgezocht en maar meteen vers rubber gepakt. Toen ik eruit kwam lag ik zo'n 17s. achter Speedy en Richard, en kon de inhaalrace beginnen. Heb hun beide nog ingehaald, maar Joep en Jos lagen ondertussen te ver voor. Uiteindelijk dus op P7 gefinished. Wat meer oefenen in de FGT dus, en de volgende keer beter voor mn achterbanden zorgen
Cube Nuroad Race (2022)
Thompson is bijna hetzelfde als USA oval maar dan veel meer bumpy.DutchDevil79 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 06:24:
Yep het was zeer leuk. Mr Ford GT Koen en Paul waren niet bij te houden maar de gevechten om P3 waren zeer leuk. Uit eindelijk dus Nick nog achter me kunnen houden ondanks wat kleine missers op het einde.
Leuk resultaat van de race overigens , jullie zijn bijna in precies omgekeerde volgorde (tov de stand) gefinished volgens mij , waardoor het weer wat spannender is geworden .
Dinsdagavond rijden we met standaard content een race.
Street Stock @ Thomson.
50 minuten practice, 10 minuten lone qualifier en 60 minuten / 60 rondjes race.
Schrijf je in!
Street Stock @ Thomson.
50 minuten practice, 10 minuten lone qualifier en 60 minuten / 60 rondjes race.
Schrijf je in!
Ik ben er vanavond bij. Had bijna een afspraak gemaakt, omdat ik dacht dat het vandaag maandag was
Ik ff 2de bak koffie en kom er ook zo aan.
Het wachtwoord staat op de toernooi site.
Zullen we hem ook hier posten?
Zullen we hem ook hier posten?
speedway = het ww
wedstrijd open klappen en dan zie je 'm (als je ingelogd bent)
[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 29-05-2012 20:06 ]
Ik moet nog heel even weg. Haal het normaal wel om net op tijd terug te zijn.
Er is een TS kanaal!
Oh was een gave race. Top 3 lag de hele race dicht bij elkaar.
Laatste ronde was ik 2e en Sebastian ging langzamer dan eerder en ik tikte hem net aan. Daardoor spinde ik zelf bijna en verloor ik 2 plekken
Jammer, maar eindelijk een top 5 finish en was wel een gave race.
Ook een lange green run! Heel goed van de mensen die normaal geen ovals rijden!
Laatste ronde was ik 2e en Sebastian ging langzamer dan eerder en ik tikte hem net aan. Daardoor spinde ik zelf bijna en verloor ik 2 plekken
Jammer, maar eindelijk een top 5 finish en was wel een gave race.
Ook een lange green run! Heel goed van de mensen die normaal geen ovals rijden!
Standaard oval race weer voor mij, lang goed gegaan (veel te goed voor mijn doen, voelde het al aankomen) tot ik mee wordt genomen in een ongeluk en ergens achteraan kom te bungelen. Door flink wat ongelukken in de laatste rondjes nog tot 6e gekomen, nog beter dan ik verwacht had want dit zou altijd al een dropweek worden.
Volgens mij kunnen we enchion beter die $10 geven en verder bannen, hij wint alles en haalt ook nog eens ALLE achievements haha..
Volgens mij kunnen we enchion beter die $10 geven en verder bannen, hij wint alles en haalt ook nog eens ALLE achievements haha..
Ja was lachen , alleen bij het lappen van achterblijvers maakte ik me wel enigzins zorgen (Frank ??? wat was je aaan het Dooeeeen ??? )NickThissen schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:42:
Battlen met de leider , jij leert het ook nooit.(zit volgens mij altijd aan een onmogelijke comeback te denken.)
StreetStock is gewoon geweldig . Ik zie jullie hopelijk deze week op Charlotte.
En vol aan de leiding met nog twee races te gaan in auto`s waar ik meestal goed ben ,de MX5 en SRF nog niet eens gehad.

Ik snap het zelf ook niet eerlijk gezegd.
[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 29-05-2012 21:55 ]
Het was niet battlen, dat was mijn racelijnenchion schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:48:
[...]
Ja was lachen , alleen bij het lappen van achterblijvers maakte ik me wel enigzins zorgen (Frank ??? wat was je aaan het Dooeeeen ??? )![]()
Battlen met de leider , jij leert het ook nooit.(zit volgens mij altijd aan een onmogelijke comeback te denken.)

Als je ernaast duikt dan laat ik echt wel plaats.
Indycar - Barber Motorsports Park Full
Vanavond alweer race 6 van ons dinsdag avond toernooi. Als je het wachtwoord niet kan zien, maak dan even een account aan op de website zodat je het wachtwoord kan zien en kom mee doen
Vanavond alweer race 6 van ons dinsdag avond toernooi. Als je het wachtwoord niet kan zien, maak dan even een account aan op de website zodat je het wachtwoord kan zien en kom mee doen
Paswoord is alabama
Voor degene die moeite hebben met registraties.
Voor degene die moeite hebben met registraties.
3 bochten en vervolgens meteen van de baan. Echt not funny.... Race al zo weinig.

Sorry Joep je weet dat ik altijd erg netjes rij, maar ik denkt toch dat het gewicht met die extra benzine toch me rempunt eerder had moeten nemen, duizend maal sorry.
Ik heb echt een leuke race gehad met Jos. Paar foutjes gemaakt, vooral in de 2e helft heb ik heel hard lopen pushen. Toen ik weer achter Jos zat, waren mijn bandjes op. Gelukkig (voor mij) maakte Jos in de voorlaatste ronde nog een foutje waardoor ik P4 kon pakken
Mijn auto deed het na jullie beiden(JoepW en Speedy55) lichtjes te hebben geraakt wonderbaarlijk nog perfect , was wel een klungelige situatie maar ik had eerlijk gezegd meer gebakkelei verwacht.
Twee ronden daarna heb ik de eer aan mezelf gehouden door de auto de muur van dichtbij te laten zien.
Toen was mn race afgelopen , later heeft Frank nog een foutje gemaakt waardoor hij achter me terecht kwam , en later heeft hij me op grote snelheid gepasseerd .
Ik vind deze baan echt niks maar aan het einde begonnen een paar bochten iets beter te lopen , zal er nog een paar keer moeten trainen/racen voordat ik hem mischien leuk ga vinden.
Twee ronden daarna heb ik de eer aan mezelf gehouden door de auto de muur van dichtbij te laten zien.
Toen was mn race afgelopen , later heeft Frank nog een foutje gemaakt waardoor hij achter me terecht kwam , en later heeft hij me op grote snelheid gepasseerd .
Ik vind deze baan echt niks maar aan het einde begonnen een paar bochten iets beter te lopen , zal er nog een paar keer moeten trainen/racen voordat ik hem mischien leuk ga vinden.
Erg leuke track, practice ging echt lekker en in m'n laatste rondje (waar ik helaas enchion tegenkwam) zat ik ook in de 1:10.8 of iets dergelijks. Qualificatie ging slechter en slechter, verloor overal tijd en kreeg maar geen geldig rondje, dus ik vreesde al het ergste voor de race. Toch als 2e mogen beginnen maar Robbert niet af kunnen schudden flink wat rondjes lang. Uiteindelijk klein foutje en het gras op en achter Robbert aan moeten sluiten. Paar rondjes later in de een na laatste bocht te wijd, een wiel op het gras en ik schoof ze de pitstraat in
Kreeg hem niet stil zelfs op langzame snelheid. Kostte me 10 seconden ofzo en toen had ik de hoop op P2 wel opgegeven.
Na een foutje nog achter Jos komen te hangen en vrij agressief ingehaald in T1 (sorry Jos ging maar net goed omdat ik op de curb kam
) maar ging gelukkig goed, en toen ook wel 10 seconden kunnen weg rijden.
Maar over het algemeen slechte race, kwam niet op pace, teveel fouten, dus die 3e plek pak ik maar...
Na een foutje nog achter Jos komen te hangen en vrij agressief ingehaald in T1 (sorry Jos ging maar net goed omdat ik op de curb kam
Maar over het algemeen slechte race, kwam niet op pace, teveel fouten, dus die 3e plek pak ik maar...
AcceptedSpeedy55 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:48:
Sorry Joep je weet dat ik altijd erg netjes rij, maar ik denkt toch dat het gewicht met die extra benzine toch me rempunt eerder had moeten nemen, duizend maal sorry.
De mijne was slechterNickThissen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:21:
....Maar over het algemeen slechte race, kwam niet op pace, teveel fouten, dus die 3e plek pak ik maar...
[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 05-06-2012 23:03 ]
Ja, jammer Joep en speedy... Maar goed dat soort foutjes gebeuren nou eenmaal vaker vooral met een onbekende auto die je net een half uurtje hebt kunnen proberen. In dat opzich zijn die toernooi races van ons een 'recipe for disaster'
Volgende keer meer geluk!
Dat maakt het ook leuk. Beetje boenderen en hopen dat je een leuk resultaat kan halen. Heb al een aantal leuke races gehad met de Skip race als leukste tot nu toe (elke bocht vechten).
Deze race was op het begin ook zeer vermakelijk. Starte als P4 achter Nick en naast Frank. Kon bij de start meteen men auto naast Frank zetten en hem zo in de eerste bochten afbluffen. Hij sputterde nog iets tegen in de eerste paar bochten daarna maar kon al snel onder zijn druk vandaan komen. Toen als een elastiekje achter Nick gehangen waarbij ik niet echt een aanval kon wagen. Verschil was telkens paar tienden tot een seconde. Echter Nick bezweek onder de druk en zo kon ik vrij gemakkelijk achter Paul P2 op eisen. Tweede deel van de race was wel wat saai waardoor ik nog wat oftracks scoorde (Paul had daar ook last van
).
Heb zo ook de Indycar leren waarderen voor wat het is. Zal niet men favoriete auto worden in Iracing maar kan er iig beter mee over weg nu. En op Barber was die zeer vermakelijk.
Nu op naar Sebastiaan land. Misschien deze week nog maar een oefen sessie houden met de Spec Race Ford want ik ben niet echt afgestudeerd op dat ding. Vrees ook niet dat ik hier men eerste overwinning ga scoren.
btw is het een idee om de drop weken naar 4 te brengen ipv 6 (net als de officiële series). 6 is wel erg veel namelijk. Was eerst gedaan om rookies ook een kasn te geven maar echt veel rookies doen er toch niet mee.
Deze race was op het begin ook zeer vermakelijk. Starte als P4 achter Nick en naast Frank. Kon bij de start meteen men auto naast Frank zetten en hem zo in de eerste bochten afbluffen. Hij sputterde nog iets tegen in de eerste paar bochten daarna maar kon al snel onder zijn druk vandaan komen. Toen als een elastiekje achter Nick gehangen waarbij ik niet echt een aanval kon wagen. Verschil was telkens paar tienden tot een seconde. Echter Nick bezweek onder de druk en zo kon ik vrij gemakkelijk achter Paul P2 op eisen. Tweede deel van de race was wel wat saai waardoor ik nog wat oftracks scoorde (Paul had daar ook last van
Heb zo ook de Indycar leren waarderen voor wat het is. Zal niet men favoriete auto worden in Iracing maar kan er iig beter mee over weg nu. En op Barber was die zeer vermakelijk.
Nu op naar Sebastiaan land. Misschien deze week nog maar een oefen sessie houden met de Spec Race Ford want ik ben niet echt afgestudeerd op dat ding. Vrees ook niet dat ik hier men eerste overwinning ga scoren.
btw is het een idee om de drop weken naar 4 te brengen ipv 6 (net als de officiële series). 6 is wel erg veel namelijk. Was eerst gedaan om rookies ook een kasn te geven maar echt veel rookies doen er toch niet mee.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 06-06-2012 06:31 ]
Het blijft racen hey, gaat wel is iets mis.JoepW schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:29:
3 bochten en vervolgens meteen van de baan. Echt not funny.... Race al zo weinig.
Zo ver ik weet zijn Jos en ik niet gelapt door Paul en wij reden op P4 en 5
De top 5 is in de lead lap geëindigd inderdaad.
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=5772052
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=5772052
Denk dat ik in de war ben geraakt omdat ik Jos en Niel de laatste ronde voor me op men F3 scherm zag. Maar ja Paul ree daar nog achter. My bad.
Ik ben ook niet gelapt door Paul
En... hebben we er al zin in ?
Cube Nuroad Race (2022)
Om Joep te quoten. Beetje gummen met een gaar gebakje.
Maar het is weer een basis content ronde dus hopelijk wat meer opkomst dan vorige week. Iedereen heeft de auto en baan dus geen excuses.
De practise sessie van afgelopen week gaf iig aan dat het lekker dicht op elkaar ligt kwa tijden. Dus als iedereen hem tijdens de race op de baan houd kan het een groot gevecht worden.
Maar het is weer een basis content ronde dus hopelijk wat meer opkomst dan vorige week. Iedereen heeft de auto en baan dus geen excuses.
De practise sessie van afgelopen week gaf iig aan dat het lekker dicht op elkaar ligt kwa tijden. Dus als iedereen hem tijdens de race op de baan houd kan het een groot gevecht worden.
Hmm, Spec Racer Ford ligt mij niet echt, lig er vaak naast met die auto, gisteren even race geprobeerd. Maar zal vanavond even kijken of ik mee kan doen
Je moet hem rijden zoals je de Skip rijdt. Op tijd remmen, met rem en gas de auto in de bocht balanceren, en proberen zo vroeg mogelijk weer op het gas te gaan om zoveel mogelijk snelheid mee te nemen.
Cube Nuroad Race (2022)
Traditioneel voor dit toernooi begin ik vanavond om 8 uur met oefenen
Ahh jij gaat voor Derx zen instelling. Heb die auto nog nooit gereden en dan ff de snelste tijd neer zetten en de race winnen.
Ja maar dan zonder 'de snelste tijd neerzetten en winnen' gedeelteDutchDevil79 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:51:
Ahh jij gaat voor Derx zen instelling. Heb die auto nog nooit gereden en dan ff de snelste tijd neer zetten en de race winnen.
Heb nog nooit in de SKIP gereden. Enkel vaak met de Street Stock(leuke auto en kan er nu zelfs me driften) en paar keer TT met de MX-5. Ow ja en een keer lopen jagen met de Caddy, was wel grappig.derx666 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:37:
Je moet hem rijden zoals je de Skip rijdt. Op tijd remmen, met rem en gas de auto in de bocht balanceren, en proberen zo vroeg mogelijk weer op het gas te gaan om zoveel mogelijk snelheid mee te nemen.
We helpen je wel met tips. Kom iig ook op de Teamspeak server.
Zal ik doen, hoewel ik geen mic heb
Net paar rondjes geprobeerd, nu al spijt van deze keuze
Maar goed het zal wel leuk worden als ik hem op de baan kan houden (beetje last van enorm onderstuur als ik te vroeg op het gas ga
)
Waarom kies je dan ook Lime Rock met deze auto ???NickThissen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:07:
Net paar rondjes geprobeerd, nu al spijt van deze keuzeMaar goed het zal wel leuk worden als ik hem op de baan kan houden (beetje last van enorm onderstuur als ik te vroeg op het gas ga
)
Maarja met zes rookieraces waarvan maar 1 op oval , is het wel moeilijk om de Rock links te laten liggen.
Na deze race ben ik LimeRock wel officieel zat.
Tsja, er zijn niet oneindig veel rookie tracks helaas... En ik vind lime rock best prima, zelfs met de HPD, Ford, Radical, etc. Met deze auto is het wat minder (maar dat ligt aan de auto want dat vind ik met elke rookie auto, hoewel ik de caddy nog niet geprobeerd heb maar die hadden we al in race 1...)
Zal mij benieuwen hoe lang we allemaal op de baan blijven.......... Tot zo. Nog ff 2 bakkies koffie wegwerken.
Dit topic is gesloten.