Ik heb nooit een mail gekregen 
Hoe laat begint de kwalificatie?
Hoe laat begint de kwalificatie?
[ Voor 35% gewijzigd door FabiandJ op 03-07-2012 20:16 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 35% gewijzigd door FabiandJ op 03-07-2012 20:16 ]
Ja Rudy heeft kunnen winnen omdat we net moesten wisselen en ik jullie niet wou blokken. Als ik wist dat we nog maar 1 minuut hoefden had ik hem gewoon laag gehoudenHoogie2004 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:08:
Resultaat:
http://members.iracing.co...onid=5967921&custid=61620
Heb me zeer goed vermaakt, en Rudy aan de overwinning kunnen helpen, doordat Niel en Fabian hun wissel een fractie misten ofzo...Helaas finishte Fabian nog net voor me toen de laatste yellow kwam.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 10-07-2012 23:11 ]
How do you save a random generator ?
Ik had nieteens door dat je me raakte totdat je het zei. Was er van overtuigd dat ik uit mezelf gespind wasSpeedy55 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:56:
een met Maykel, alleen ging dat in t1 mis, was wel sneller als hem, alleen opkomen rechte stuk, kon ik net niet genoeg aansluiting vinden steeds. In t1 ging hij wijd en kon ik binnendoor, maar gleed zelf wat naar buiten en hij kon niet meer gas geven, dus raakte ik hem, sorry voor dat, en hij spinde daarna. Hij zei wel dat hij sowieso wel gespind zou zijn, maar dat weet ik niet zeker. Echt ontzettend veel lol gehad.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik reed er vlak achter, en het was natuurlijk wel een race incident maar ik zag het wel aankomenSpeedy55 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:56:
De race was ook geweldig om te doen, we reden gewoon met zijn allen samen, alleen op een gegeven moment raakte Frank me (race accident, al zeggen sommige dat Frank misschien een beetje te laat remde) shit happens, toen was ik de aansluiting kwijt
Zo kwam het op mij in ieder geval helemaal niet over, juist leuk als mensen steeds sneller gaan, daar gaat het toch allemaal om? De mensen die meestal vooraan staan die staan (duh) ook meestal vooraan dus die zullen niet heel raar opkijken om ergens bovenaan te staan, maar iemand die normaal in de middenmoot rijdt mag zeker wel blij zijn om een keer vooraan mee te kunnen toch?Speedy55 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:56:
Sorry als ik misschien een beetje te enthousiast deed gister omdat ik mee kon komen met de top, maar ik was echt oprecht blij dat het zo goed ging. Soms denken mensen dat ik arrogant overkom of erg graag wil laten horen dat ik het goed gedaan heb, maar dat is dan meer mijn enthousiasme dan iets anders.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Tja, ik vond het ook een race-incident. Ik remde tijdje later met iemand anders ook op hetzelfde punt, en toen hield ik em op de baan. Probleem was bij ons contact dat hij hapte toen ik de rem aanraakte, omdat ik niet 100% recht reed (dat deed mijn setup nu eenmaal...)Speedy55 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:56:
Summit Point was echt gaaf om te doen in de MX-5. De training was al gaaf, ik kwam steeds dichterbij bij de snelle jongens, bedankt sebas voor de setup, Op een gegeven moment had ik joep zelfs even ingehaald qua tijd. Terwijl ik altijd ergens achteraan bungel, maar goed de laatste tijd kom ik ook steeds dichterbij, omdat ik meer rij met iRacing, toch wel erg belangrijk. De race was ook geweldig om te doen, we reden gewoon met zijn allen samen, alleen op een gegeven moment raakte Frank me (race accident, al zeggen sommige dat Frank misschien een beetje te laat remde) shit happens, toen was ik de aansluiting kwijt, maar goed evengoed nog wel wat gevechtjes gehad, een met Maykel, alleen ging dat in t1 mis, was wel sneller als hem, alleen opkomen rechte stuk, kon ik net niet genoeg aansluiting vinden steeds. In t1 ging hij wijd en kon ik binnendoor, maar gleed zelf wat naar buiten en hij kon niet meer gas geven, dus raakte ik hem, sorry voor dat, en hij spinde daarna. Hij zei wel dat hij sowieso wel gespind zou zijn, maar dat weet ik niet zeker. Echt ontzettend veel lol gehad.
Sorry als ik misschien een beetje te enthousiast deed gister omdat ik mee kon komen met de top, maar ik was echt oprecht blij dat het zo goed ging. Soms denken mensen dat ik arrogant overkom of erg graag wil laten horen dat ik het goed gedaan heb, maar dat is dan meer mijn enthousiasme dan iets anders.
Ik haal het ook niet met 1 stop, ga namelijk waarschijnlijk vroegtijdig de muur inJoepW schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:34:
Overigens halen we de 40 minuten niet op een volle tank met de v8.
Dat wordt sparen of pitsstop
[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-07-2012 10:12 ]
[ Voor 42% gewijzigd door enchion op 17-07-2012 22:36 ]
Xbox
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 22-07-2012 18:52 ]
[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 23-07-2012 20:01 ]
+1 voor die motie, ik vind het ook lastig om originele combo's te verzinnen. Al heeft joep dat niet, ben erg benieuwd naar HPD @ HamshireNickThissen schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:26:
Bij deze stel ik voor om voor een volgend toernooi een nieuwe groep mensen de combo's te laten kiezen (misschien met joep er nog bij en de rest anderen), niet omdat dit een beetje saai was maar ook omdat ik niks meer weet te kiezen steeds.
[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 23-07-2012 22:52 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Nee hoor, heb me prima vermaaktDutchDevil79 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 06:34:
Volgens mij was ik trouwens de enige die dit een leuke combi vond
Xbox
Knopje op het stuur om TeamSpeak zo af en toe te muten is erg, erg fijn
Was bij mij ook even spelen om iRacing en TeamSpeak goed op elkaar afgestemd te krijgen. Heb geloof ik het geluid in iRacing op -8DB staan, nu klopt het wel aardig.Alleen kon ik er geen woord van verstaan in de auto, het motorgeluid overstemde alles. Bij mij gaat al het geluid door de headset (G930), het is wachten op de buttonbox zodat ik het volume kan regelen.
Marco, is that you?Vanavond de HPD, alweer een auto waar ik nog nooit mee heb gereden.
Xbox
hey... dat is mijn quoteZeeZeiler schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:28:
Vanavond de HPD, alweer een auto waar ik nog nooit mee heb gereden.
Cube Nuroad Race (2022)
Daar heb je niet eens een plugin voor nodig. Je kan bijv. mute onder Home zetten en dan G1 op de headset ook Home instellen en voilaNickThissen schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:03:
En volgens mij zijn er goeie plugins voor de G930 waarmee je teamspeak kan besturen, denk dat je met die G-keys wel kan muten dan. Bijv G1 mute/unmute, en G2/G3 harder/zachter zetten lijkt me wel handig... Vanavond eens zoeken hoe dat werkt.
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 24-07-2012 12:22 ]
Cube Nuroad Race (2022)
LolZeeZeiler schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 18:04:
Over het opzij gaan, de Corvette bepaalde waar we heen gingen, ik keek alleen stoer alsof die richting ook de bedoeling was...
Xbox
Cube Nuroad Race (2022)
Ik crashte in de laatste ronde. Dus vlak voor de finish.enchion schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:16:
Veels te warm om te racen, en te moe, maar 1e keer dat ik er een race mee rijdt.
Ook volle tank meegenomen bij de start.
Het is wel een leuke bak, ga er wel vaker in rijden.
Hoogie, haalde ik je nou in na de finish?
1e helft was leuk inderdaadderx666 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 23:04:
Eerste 30 rondes 5e gereden, met in het begin DD die een tijdlang tussen de 1s en 2s voor lag, en BM die continu minder dan 1s achter me zat. Door kleine remfoutjes van mij liep DD wel langzaam uit tot rond de 4s, maar BM bleef achter me. Soms dischtbij, soms op 1s.
Tot ihet moment dat Paul de mist in ging. Ik was ff een momentje niet geconcentreerd en verremde me voor de laatste bocht, waardoor ik het gras in ging. Hierdoor dus ook volgens iRacing de bocht afgesneden, dus moest echt helemaal van mn gas af. Hierdoor zat ik meteen 4s achter BM, en die reed ongeveer dezelfde tijden, dus dichterbij komen lukte ook niet echt meer. Concentratie was wel helemaal weg daarna, wat nog een aantal offtracks tot gevolg had. Vlak voor het einde kwam Paul nog even voorbij zeilen nadat ik bergop weer eens iets teveel gas gaf, en ik hem nog net kon redden. Snelheid weg, en Paul kon er eenvoudig voorbij. In de paar rondes daarna bouwde hij zoveel voorsprong op dat zelfs een ongelukje met Hoogie geen probleem was, en hij voor me over de streep kwam.
Niet mijn soort auto in ieder geval, voor een keer wel grappig, maar niet te vaak
Xbox
Xbox
Hmmz, was dát dus de reden dat ik uiteindelijk in die kombocht terug naar 5 moestJoepW schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:16:
Ik heb de race gereden met mijn setup-3 met op het allerlaatste moment minder bandenspanning voor omdat ik vlak voor de start zag dat mijn bandenspanning voor flink was opgelopen in de full fuel run tijdens de q tijd.
En tijdens de race deed ik geregeld ff rustige rondjes gereden om mijn banden wat af te koelen
Xbox
Mijn banden waren na een aantal rondje zo heet dat ik echt niet meer volgas door de kombocht kon (of ik heb in 80 rondjes de goeie lijn nooit gevonden, dat kan ookNickThissen schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:22:
Met beide van mijn setups kon je volgas halen als je precies goed stuurde. Maar was niet nodig, net zo snel om even te liften en het spaart vast flink je banden, dus ik heb ook gewoon lekker gelift elk rondje hoor. Terug naar 5 niet dan ben je wel erg aan het sparen, zo hard gaan die banden nou ook weer niet
Xbox
Cube Nuroad Race (2022)
Ik vind de SM een prima auto om af en toe te rijden als er niks beters te rijden is. Heeft weinig oefening nodig denk ik, tenminste als je hem eenmaal door hebt, en races zijn vaak ook nog best leuk. Niet te vergelijken met de Lotus waar je echt niet even in een race kan springen zonder oefenen, dan lig je in bocht 1 er af, maar dat maakt de Lotus juist weer leuk.derx666 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 23:26:
Ik heb er wel van genoten (en een goed resultaat helpt daar natuurlijk enrom), maar ga evengoed dit seizoen de Lotus rijden. Misschien als ik buiten de Lotus en de Skip nog wat tijd heb.... maar ik denk het niet.
Xbox
Cube Nuroad Race (2022)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq