Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Weet iemand misschien in hoeverre de TF700T (Infinity) afwijkt van de TF201 (Prime)
als je het hebt over de plaats van de knopjes en aansluitingen en SD-card slot ???
Deze vraag i.v.m. het zoeken naar geschikte accessoires.

update
Antwoord inmiddels gevonden: It's the same size, but not the same layout.
The headphone jack, HDMI and SD card slot have been shifted down,
and the volume rocker is on the top. Prime cases wont work.

[ Voor 33% gewijzigd door PaulX op 01-09-2012 14:14 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xcal
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 00:45
captain95 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:03:
weet iemand een andere video player hiervoor?
Probeer BSPlayer eens.

... Heb ff snel gegoogled, deze thread gaat over hetzelfde probleem en bied wat alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 09:11
Iemand enig idee waarom bewerkte foto's een lagere resolutie krijgen dan het origineel? Kun je dit aanpassen? Ik ben persoonlijk erg te spreken over de camera kwaliteit, maar ik vind vaak dat het na kleine aanpassingen toch net wat beter oogt...Echter wordt de resolutie een stuk lager en de kwaliteit ook minder na bewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaa
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik ben al een tijd bezig om een oplossing te vinden zodat ik ISO files kan afspelen. Heb al een aantal players geprobeerd, o.a. Bsp en VLC de laatste had ik gehoopt dat het zou werken. Ik hoop iemand een oplossing weet.

Bedankt Bernard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Whaa schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:54:
Ik ben al een tijd bezig om een oplossing te vinden zodat ik ISO files kan afspelen. Heb al een aantal players geprobeerd, o.a. Bsp en VLC de laatste had ik gehoopt dat het zou werken. Ik hoop iemand een oplossing weet.
Ik las laatst iets over "Daroon Player" die dat zou kunnen. Die player is nog beschikbaar maar wordt niet meer doorontwikkeld. De nieuwe player is "Wondershare" maar zoals wel vaker is niet elke vernieuwing een verbetering.

Blijft toch een rare bedoening met die players. Ik gebruik voornamelijk BS Player en heb nu Dice Player als test (werkte niet goed met ICS maar wel met JB). Overigens op een TF300 (vandaar JB) dus maar denk dat dit ook voor de Infinity geldt. BS Player wint het op dit moment nog, ook omdat die netjes de ondertiteling op kan halen. Heb ik niet altijd nodig maar is soms wel handig en werkt gewoon. VLC heb ik ook maar is nog beta en nog niet zo fijn als die andere.

Echter vrijwel alle players doen raar met de "Uitzending gemist" app van de omroep, het speelt maar na een tijdje nokken die spelers er mee. Gek genoeg werkt het voor die app juist prima met de standaard video speler van android. Nog steeds geen enkele player "to rule them all"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn infinity nu een paar dagen en er verscheen ineens een zwarte lijn op het scherm. Tijdens opstarten en op een zwarte achtergrond heeft de lijn alle kleuren van de regenboog. Morgen dus maar even terug naar de winkel. Hoop dat ik niet weken hoef te wachten, voordat hij gemaakt is.
Heeft iemand dit al eens gezien bij een infinity? Ik zag het volgens mij bij mobiletech review op youtube. Baal stevig. Dure tablet en meteen geduvel

Edit Gevonden:

YouTube: YouTube - Samsung Galaxy Note 10.1 vs. Asus Transformer Pad Infinity TF700 Comparison Smackdown

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:49
Voor de geïnteresseerden, er is schijnbaar/hopelijk weer eens wat nieuws mbt custom ROMs voor de infinity: http://forum.xda-develope...p?p=31126153&postcount=70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:27
Ik heb helaas toch ook een onvolkomendheid ontdekt met mijn infinity; Het dock is niet 100% recht. Hierdoor raakt het dock bij de touchpad en de metalen rand erboven, het scherm. Ik zag het doordat er steeds een afdrukje op het scherm zat. De winkel geeft aan dat het binnen specs ligt, en voor zover ik kon zien had het showmodel er ook last van. Buigen lukt niet. Mijn dock is een keer gevallen, maar daar lijkt het niet aan te liggen: ook prime gebruikers hebben dit gemeld: http://www.transformerfor...ablet-screen-only-me.html

Op dit moment heb ik nog geen zichtbare schade, maar er komt dus wel een screenprotector op. Het is lastig te zien, maar tegen het licht gehouden is bij mij te zien dat onder de spatiebalk geen lichtstreep meer is, en vanaf dat punt de spleet weer breder wordt tot het rubbertje. Vanuit de topics over gebroken schermen op de prime, had ik al begrepen dat het zinvol is om een extra steun te plakken op de onderste hoeken. Nu nog rubbertjes vinden van de juiste dikte.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
Mistraller schreef op woensdag 05 september 2012 @ 01:15:
Ik heb helaas toch ook een onvolkomendheid ontdekt met mijn infinity; Het dock is niet 100% recht. Hierdoor raakt het dock bij de touchpad en de metalen rand erboven, het scherm. Ik zag het doordat er steeds een afdrukje op het scherm zat. De winkel geeft aan dat het binnen specs ligt, en voor zover ik kon zien had het showmodel er ook last van. Buigen lukt niet. Mijn dock is een keer gevallen, maar daar lijkt het niet aan te liggen: ook prime gebruikers hebben dit gemeld: http://www.transformerfor...ablet-screen-only-me.html

Op dit moment heb ik nog geen zichtbare schade, maar er komt dus wel een screenprotector op. Het is lastig te zien, maar tegen het licht gehouden is bij mij te zien dat onder de spatiebalk geen lichtstreep meer is, en vanaf dat punt de spleet weer breder wordt tot het rubbertje. Vanuit de topics over gebroken schermen op de prime, had ik al begrepen dat het zinvol is om een extra steun te plakken op de onderste hoeken. Nu nog rubbertjes vinden van de juiste dikte.
Nu je het zegt, bij mij is dat ook zo. Ik vroeg me al af waarom soms het instellingenmenu van m'n weerwidget geopend was als de Infinity gedocked was en ik opende hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn infinity zojuist teruggebracht naar mijn computerwinkel aan het Koningsplein in de hoofdstad. Kreeg meteen een nieuwe mee. Zo kan het dus ook. Niks opsturen ter reparatie en wachten ...
Ik ben blij. Hij hangt meteen weer aan de oplader voor de komende 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Waar ik van baal zijn de vele crashes. Zelfs met de nieuwe firmware .26
Qua snelheid is de infinity even snel, soms sneller dan de Ipad 3 die mijn vrouw heeft. Maar de crashes zijn echt irritant. Verder heb ik zelf een achtergrondfoto ingesteld en het lijkt dat hij hierdoor heel traag is geworden wanneer je terug gaat naar het "homescreen".

Iemand daar ook ervaring mee? Ik denk dat ik advanced taskkiller toch maar weer ga terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Escape2Dawn schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:21:
Qua snelheid is de infinity even snel, soms sneller dan de Ipad 3 die mijn vrouw heeft. Maar de crashes zijn echt irritant. Verder heb ik zelf een achtergrondfoto ingesteld en het lijkt dat hij hierdoor heel traag is geworden wanneer je terug gaat naar het "homescreen".

Iemand daar ook ervaring mee? Ik denk dat ik advanced taskkiller toch maar weer ga terugzetten.
Ik heb dus geen enkele crash op mijn TF700, ik denk ook echt dat dit door een bepaalde niet stock app komt. Taskkillers hebben juist het omgedraaide effect op ICS en JB omdat de systemen veel beter met het geheugen omgaan dan bijvoorbeeld Android 2.1

Iedereen die een beetje verstand heeft van de geheugen afhandeling beteffende Android 4.x zal beamen dat geheugenmanagers totaal overbodig zijn.

Als ik jouw was zal ik wel opzoek gaan naar het proces wat je systeem laat craschen, een schone reboot kan ook helpen!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 18:23

mae

Weet iemand of je de Infinity ook via een gewone usb-stekker kunt opladen? Of moet dat persé middels de asus-stekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mae schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:46:
Weet iemand of je de Infinity ook via een gewone usb-stekker kunt opladen? Of moet dat persé middels de asus-stekker?
Kan alleen via Asus stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Escape2Dawn schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:21:

Wat Bullet ook al aankaartte is dat taskkillers averechts werken op ics/jb systemen. Het memory management is vele malen beter dan dat het voorheen was. Zou het zeker afraden. Mijn tip is: verwijder alle non-stock apps en reboot een keer kijk of het dan nog gebeurd. Als het niet gebeurd, langzaam non-stock apps terug gaan zetten en kijken wat er gebeurd. Weet je nog welke apps je gebruikt bij het crashen van de tablet?

• Mistraller
Ik heb wat testjes gedaan, en het valt op dat ie mijn htc lader wel detecteert. Met mijn mobiele powerpack zie ik ook dat er stroom uit het pack getrokken wordt, want als er geen verbruiker aan hangt gaat ie uit, en bij de tablet begint het laadledje te knipperen. Alleen zal het, zoals her en der vaker gemeld is, niet zoveel zijn dat je je tablet snel en prettig kan opladen.
Overigens is omgekeerd prima mogelijk, de asus lader kan mijn htc in snellaadmodus (AC) opladen. (Dus niet het trage "usb" laadpatroon)
In de asus lader zal dus ook enige aanpassing gedaan zijn, om te herkennen wat voor device eraan hangt. De pins zijn volgens mij gelijk aan usb3, en ik mag toch hopen dat ie niet doodleuk 15 volt op een usb3 device gaat zetten. Ik heb net een extra kabel besteld op ebay. Leek me wel handig.

---------------

• freakinlaser
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 17:12
Ik heb deze week de 32 GB versie gekocht (in de VS), zonder dock.

Ik heb nog niet heel veel tijd gehad ermee te spelen, maar mijn ervaringen tot nu toe:
- Geen reboots of vastlopers tot nu toe
- Het bekende glanzende scherm - je hoeft er maar naar te kijken, of er zitten vingervlekken op. Alleen zichtbaar bij zwart beeld.
- Mijn HTC lader (Desire HD) wordt ook bij mij niet gedetecteerd, ik kan hem echt alleen opladen met de Asus lader.
- Batterijduur bij fanatiek 3D gamen gaat rap omlaag, zelfs met beperkte schermhelderheid, maar je kunt alsnog zo een paar uur gamen. De ~7.5 uur die in de Tweakers review gemeten is voor 1080p video, haal ik in ieder geval niet met gamen (standaard IPS mode en helderheid niet te hoog, wifi uit). Ik heb het niet gemeten maar ik vermoed dat ik dichter in de buurt van de 5 uur kom.

Ik heb de Jellybean upgrade nog niet aangeboden gekregen op die van mij, komt vanzelf wel denk ik.

Aardig in m'n nopjes met dit apparaat. Loopt erg soepel, ziet er sjiek uit.

Als je hem in de VS koopt, kost de 32 gig versie ong 500 dollar ex sales tax.
Wat me overigens opviel was dat de prijzen weinig verschilde tussen hier en daar - zo was de 300T wifi 32 G inclusief sales tax ong 440$, wat de goedkoopste PW prijs (350 Eur) is.
Dit voorspelt wellicht ook iets voor het nederlandse prijspeil van de 700T met 32 GB, wanneer die uitkomt, mits de "prijs bij BestBuy == goedkoopste pw prijs" vuistregel dan standhoudt.

Voor een ieder die de 64 gb versie te duur vindt, ik heb natuurlijk geen ervaring met de Acer A700, maar ik zou op de 32 GB Infinity wachten.

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Sowieso dat gaming meer energie vraagt dan films afspelen in 1080p. Dus zal je batterij natuurlijk sneller leeg gaan. En wij wachten ook nog allemaal op de Jelly Bean update hoor, Asus heeft hem nog niet uitgerold/aangekondigd voor de Infinity ;)

[ Voor 3% gewijzigd door freddy0519 op 06-09-2012 21:56 ]

Al doende leert men, al draaiende keert men.

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

freakinlaser schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:18:
Ik heb deze week de 32 GB versie gekocht (in de VS), zonder dock.

Als je hem in de VS koopt, kost de 32 gig versie ong 500 dollar ex sales tax.
Wat me overigens opviel was dat de prijzen weinig verschilde tussen hier en daar - zo was de 300T wifi 32 G inclusief sales tax ong 440$, wat de goedkoopste PW prijs (350 Eur) is.
Dit voorspelt wellicht ook iets voor het nederlandse prijspeil van de 700T met 32 GB, wanneer die uitkomt, mits de "prijs bij BestBuy == goedkoopste pw prijs" vuistregel dan standhoudt.

Voor een ieder die de 64 gb versie te duur vindt, ik heb natuurlijk geen ervaring met de Acer A700, maar ik zou op de 32 GB Infinity wachten.
Waar heb je hem besteld in de States. Ik krijg er binnenkort 1 uit de States die bij wallmart gekocht zal worden. Voor zover nu bekend geen extra taxes in de staat FLorida.

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
Heeft iemand enig advies voor het aanschaf van accesoires voor de Infinity? Ik zit een beetje rond te kijken op Amazon e.d. maar kan niet vinden wat ik zoek (althans, voor een redelijke prijs).

Ik zoek iets om zowel de voor- als de achterkant van de Infinity te bescheremen, screen protectors zijn niet zo heel moeilijk te vinden, maar de prijs daarvan verschilt heel erg, gaat van min. 4-5 euro tot 45(!) euro. Kan er toevallig iemand hier zijn/haar screen protector aan- of afraden?

De achterkant beschermen is een probleem, mijn Infinity is pakweg 2 weken oud maar er zitten nu al een paar "putjes" in de achterkant, ze zijn alleen te zien als ik de achterkant helemaal schoonmaak en dicht erop kijk maar het blijft jammer. Ik kan alleen hier niks voor vinden, het enige bedrijf dat ik kon vinden dat Full body protectors verkocht voor de Infinity was Skinomi, maar die vragen 70 dollar voor verzending naar Nederland. Zijn hier misschien nog andere opties voor, of zit ik gewoon op de verkeerde plekken te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

SW Simplicity schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 01:02:
Heeft iemand enig advies voor het aanschaf van accesoires voor de Infinity? Ik zit een beetje rond te kijken op Amazon e.d. maar kan niet vinden wat ik zoek (althans, voor een redelijke prijs).

Ik zoek iets om zowel de voor- als de achterkant van de Infinity te bescheremen, screen protectors zijn niet zo heel moeilijk te vinden, maar de prijs daarvan verschilt heel erg, gaat van min. 4-5 euro tot 45(!) euro. Kan er toevallig iemand hier zijn/haar screen protector aan- of afraden?

De achterkant beschermen is een probleem, mijn Infinity is pakweg 2 weken oud maar er zitten nu al een paar "putjes" in de achterkant, ze zijn alleen te zien als ik de achterkant helemaal schoonmaak en dicht erop kijk maar het blijft jammer. Ik kan alleen hier niks voor vinden, het enige bedrijf dat ik kon vinden dat Full body protectors verkocht voor de Infinity was Skinomi, maar die vragen 70 dollar voor verzending naar Nederland. Zijn hier misschien nog andere opties voor, of zit ik gewoon op de verkeerde plekken te zoeken?
Kijk eens hier klikkerdeklik verzendkosten $5,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
jokapo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:49:
[...]

Waar heb je hem besteld in de States. Ik krijg er binnenkort 1 uit de States die bij wallmart gekocht zal worden. Voor zover nu bekend geen extra taxes in de staat FLorida.
Ik heb hem bij Best Buy gekocht in Farragut, Tennessee. Daar was hij US$499 ex sales tax (~ 8% voor TN)

Modbreak:Vanaf nu worden berichten betreffende de aanschaf uit dit topic verwijderd, de Asus Infinity TF700 heeft een eigen ASUS Transformer Pad Infinity levertijden/winkels topic!

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 09-09-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
Ah, bedankt. Gewoon verkeerd gekeken dus, zit nu alleen nog te twijfelen tussen het Zagg Invisibleshield en die van Skinomi. Ik vraag me alleen af wat het verschil is tussen de Mobile Dock compatible version van Zagg en degene die dat niet is, hoop niet dat ze gewoon een stuk van de voor en achterkant van de protector hebben afgehaald waar het scharnier komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Waar blijft nu toch die Jelly Bean ? Dagelijks controleer ik of er een update beschikbaar is. Als ik de ervaringen van de 300T gebruikers lees, is Jelly Bean duidelijk een verbetering. Verschilt de 300T enorm qua software van de 700 dan ? Je zou denken dat eens ze 1 Jelly Bean update hebben voor de Asus Transformer reeks, ze maar kleine aanpassingen moeten doen om deze met andere apparaten van dezelfde reeks compatibel te maken.

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
freddy0519 schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:26:
Waar blijft nu toch die Jelly Bean ? Dagelijks controleer ik of er een update beschikbaar is. Als ik de ervaringen van de 300T gebruikers lees, is Jelly Bean duidelijk een verbetering. Verschilt de 300T enorm qua software van de 700 dan ? Je zou denken dat eens ze 1 Jelly Bean update hebben voor de Asus Transformer reeks, ze maar kleine aanpassingen moeten doen om deze met andere apparaten van dezelfde reeks compatibel te maken.
Ik verwacht het toch zeker binnen 2 weken, zeker aangezien de 300T JB update zelfs op de Infinity werkt. De enige dingen die niet werken zijn GPS en Surfaceflinger dacht ik.

Overigens, CM developer dasunsrule32 op XDA is bereid om CMX te gaan brengen naar de Infinity, maar hij heeft wel donaties nodig. Voor de geïnteresseerden: http://forum.xda-develope...?p=31320597&postcount=195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaa
  • Niet online
Het zou leuk zijn als die update er komt. Ik werk nu een week of 3 met deze pad en vind toch dat het allemaal net niet lekker loopt. Browser die vaak vast loopt, applicaties die stoppen en er uit klappen en dit terwijl de perfomance op maximaal staat ipv energie zuinig.

Heb inmiddels een hoop players geprobeerd, geen kan een iso afspelen. Heb gezocht op internet en kan ook geen mogelijkheid vinden om de ISO te mounten zodat ik het dan op die manier zou kunnen afspelen. Enige tip die ik steeds lees is alles converteren, als dat de enige oplossing is had ik het wel bij mijn Ipad kunnen houden, al hoewel ik met deze makkelijker door mijn thuis netwerk struin en ff wat files op een SD kaartje kan proppen.

Verder kwam ik er vandaag achter dat als ik een muziekje wil luisteren op de achtergrond en een boek wil lezen of wil bowsen dat het niet kan, multi tasken lukt mij niet. Zodra ik van een player app wissel naar bijvoorbeeld de reader dan stopt de muziek, Ik hoop dat ik het fout doe en het niet snap. Voor mij zou dit basis functionaliteit moeten zijn voor een dergelijk apparaat.
Dus als iemand een gouden tip heeft lees ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
freddy0519 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:32:
Sowieso dat gaming meer energie vraagt dan films afspelen in 1080p. Dus zal je batterij natuurlijk sneller leeg gaan. En wij wachten ook nog allemaal op de Jelly Bean update hoor, Asus heeft hem nog niet uitgerold/aangekondigd voor de Infinity ;)
Snap ik, maar wel interessant om te zien hoe de balans ligt :)

Ik was op het verkeerde been gezet door een Google-resultaat dat suggereerde dat JB gelijktijdig voor 300T en 700T uitgerold zou worden, vandaar. Zal deze maand nog wel komen, ik heb geen haast, die van mij draait verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Met een beetje geluk komt de JB update morgen uit, de JB update voor de TF300 is 2 weken geleden uitgebracht, ik meende dat de TF700 2 weken na de TF300 zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaa schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:34:
Het zou leuk zijn als die update er komt. Ik werk nu een week of 3 met deze pad en vind toch dat het allemaal net niet lekker loopt. Browser die vaak vast loopt, applicaties die stoppen en er uit klappen en dit terwijl de perfomance op maximaal staat ipv energie zuinig.
Gebruik niet de performance mode maar de balance mode (van de 3 de middelste) deze is het stabielste, gaat het langst mee qua batterij en werkt het soepelst.
[b][message=38889900,noline]Heb inmiddels een hoop players geprobeerd, geen kan een iso afspelen. Heb gezocht op internet en kan ook geen mogelijkheid vinden om de ISO te mounten zodat ik het dan op die manier zou kunnen afspelen. Enige tip die ik steeds lees is alles converteren, als dat de enige oplossing is had ik het wel bij mijn Ipad kunnen houden, al hoewel ik met deze makkelijker door mijn thuis netwerk struin en ff wat files op een SD kaartje kan proppen.
Daaron Player kan met iso's / DVD's omgaan. Heet tegenwoordig Wondershare player, maar die is te bloaty. Werkt bij mij prima met het afspelen (zelfs via HDMI out)
[b][message=38889900,noline]Verder kwam ik er vandaag achter dat als ik een muziekje wil luisteren op de achtergrond en een boek wil lezen of wil bowsen dat het niet kan, multi tasken lukt mij niet. Zodra ik van een player app wissel naar bijvoorbeeld de reader dan stopt de muziek, Ik hoop dat ik het fout doe en het niet snap. Voor mij zou dit basis functionaliteit moeten zijn voor een dergelijk apparaat.
Dus als iemand een gouden tip heeft lees ik het graag.
Welke muziek player gebruik je? Ik gebruik PlayerPro of PowerAmp en beide blijven lekker op de achtergrond spelen zonder problemen. Spotify overigens ook, maar dat is iets anders dan wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaa
  • Niet online
Bedankt voor de info. Ik ga die players eens proberen. Ik heb de player gebruikt van Android, BSP, VLC en Daroon player. Ik ga voor de muziek Player Pro en Power Amp eens testen welke het best bevalt. BSP player kan het ook, net een optie gevonden voor backgroud playback.

Met Daroon player krijg ik de ISO files niet afgespeeld, nog als deze lokaal op een SD kaart staat en ook niet vanaf mijn video share in het netwerk. Ik zal het wel het wel verkeerd doen. Ik probeer een ISO image van een DVD af te spelen, heb een aantal jaar geleden alle DVD's op het netwerk gezet als images, alle players bij de TV's spelen alles af zonder enig probleem, voor onderweg had ik gehoopt dit ook te kunnen doen voor de kids op de tablet.

Ik heb de eerste week op de balanced mode gedraaid maar ook daar niet een soepele performance zoals ik zou mogen verwachten van een dergelijke tablet wat ik toen begreep uit de diverse berichten op het net dat Performance mode beter zou werken, Ik ga weer terug naar Balanced mode en eens zien of ik verschil merk. De eerste paar dagen had ik het idee dat het beter liep op de Performance mode.

[ Voor 3% gewijzigd door Whaa op 09-09-2012 15:12 . Reden: correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb nog nooit een ISO afgespeeld, maar ik gebruik naar volle tevredenheid MX Player en die schijnt het te kunnen...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29
Nou, zojuist even mijn infinity aangesloten via HDMI op de tv. een grote teleurstelling. de kwaliteit is echt slecht. Het lijkt of de resolutie niet hoog genoeg is, maar ik kan deze ook nergens aanpassen. Bovendien is er vertraging in het beeld. Dat is zeer duidelijk te zien zodra ik in de galerij ga scrollen tussen foto's. Gelukkig is films kijken via het eigen scherm wel perfect!

Vette shit!

Verwijderd

Goedenavond,

Sinds kort ben ik ook in het bezit van de Infinity. Mooi apparaat, echter heb ik regelmatig voorlopers van de browser. Ervaart iemand anders dit ook?
Weet iemand trouwens ook waar SW mode voor staat? Ik speel namelijk vanaf BS player en via HDMI films af, echter wordt de ondertiteling niet weergegeven op mijn televisie maar op de tablet. Volgens reacties op internet kan dit worden verholpen door de film in SW mode af te spelen.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:28
SW staat voor Software. Dit wordt met name door de CPU afgehandeld. HW staat voor Hardware dan wordt de decodering van beeldmateriaal door de HD Video Decoder gedaan.

Hieronder een afbeelding van de opzet van de Tegra 3
Afbeeldingslocatie: http://www.ubergizmo.com/wp-content/uploads/2011/09/tegra3-5cores.jpg

• kwiebus
  • Laatst online: 22:04
Bij mijn Infinity werkt wireless van het ene op het andere moment niet meer. Wi-Fi staat aan maar er wordt geen enkel netwerk meer gevonden en als ik Wi-Fi uit en inschakel dan blijft Turning Wi-Fi on... in het scherm staan. Ik heb van lieverlee ook nog een factory reset gedaan maar dat mocht ook niet baten. Ik had net nog heel even dat Wi-Fi wel werkte maar na een paar seconden was het scherm met networks weer leeg. Dat wordt dus denk ik mijn Infinity ter reparatie aanbieden.

• waho
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-04 16:03
kwiebus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:36:
Bij mijn Infinity werkt wireless van het ene op het andere moment niet meer. Wi-Fi staat aan maar er wordt geen enkel netwerk meer gevonden en als ik Wi-Fi uit en inschakel dan blijft Turning Wi-Fi on... in het scherm staan. Ik heb van lieverlee ook nog een factory reset gedaan maar dat mocht ook niet baten. Ik had net nog heel even dat Wi-Fi wel werkte maar na een paar seconden was het scherm met networks weer leeg. Dat wordt dus denk ik mijn Infinity ter reparatie aanbieden.
Ik heb sedert gisterenavond een gelijkaardig probleem, maar bij mij wordt Wi-Fi nog wel gevonden, maar ik geraak niet meer online, noch via browser, noch voor het lezen van mail, nog om updates te controleren.
Krijg steeds de melding: "Fout internetverbinding of de server is bezet. Wacht even en probeer het opnieuw."
Heb soft reset gedaan, heb al verscheidene malen uitgezet en terug aan, maar dat helpt blijkbaar niet...
By the way: laptop in huis werkt wel, dus ligt niet aan mijn internet thuis.

• Inferis1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 18:05
Ik heb gisteren mijn Infinity ontvangen maar vandaag weer terug gestuurd omdat er sprake was van veel backlight bleeding aan de zijkanten, viel meteen op toen ik hem aanzette met een zwarte achtergrond :( Lijkt toch met bouwkwaliteit te maken te hebben want als je op de rand drukt dan zie je het verplaatsen, net als wanneer je met je vinger op een laptopscherm drukt. Ik ga nu zelf een vervangende tablet uitzoeken anders dan blijf je aan de gang ;)

Ondertussen wel even gespeeld en ik moet zeggen dat ik niet echt te spreken ben over de browser ervaring. De standaard browser is niet zo goed en Chrome en Dolphin deden het wel beter, maar het komt qua souplesse niet op het niveau van de iOS browser. Hopelijk wordt dit beter met Jelly Bean, iemand al een idee wanneer we dit kunnen verwachten voor de Infinity?

Ik ben wel erg te spreken over hoe goed de Infinity met het toetsenbord en een muis werkt. Scherpte en contrast van het scherm is ook helemaal top.

EDIT: Wat trouwens ook niet goed werkte was 1080p content via wifi streamen vanaf mijn Synology NAS. Ik heb MX Player en V Player geprobeerd maar het hakkelde nogal.

[ Voor 8% gewijzigd door Inferis1 op 13-09-2012 14:03 ]

• Whaa
  • Niet online
Ik heb ook last van het de browser die vast loopt, vaak vast loopt. Zowel de standaard browser als Chrome. Gisteren liep het zo vast dat de infinity spontaan ging rebooten....

• Bullet NL
Een tip, ICS Browser+ even uit de playstore downloaden, die werkt beter dan de stockversie.
Vermoedelijk is dit met de aanstaande JB update opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Erg vreemd, net zoals de Wi-Fi van het ene op het andere moment helemaal niet meer functioneert, functioneert deze op het andere moment probleemloos. Ik heb nu de afgelopen dagen 2 keer gehad dat Wi-Fi geruime tijd niet meer functioneerde. Op dat moment vindt mijn Infinity geen enkel Wi-Fi netwerk. Aan mijn eigen accesspoint ligt het sowieso niet want mijn notebook en smartphone werken dan nog wel en zien dan ook alle wireless netwerken in de omgeving. Het vervelende is dus dat het probleem niet te reproduceren valt en ik op dit moment dus niet zou weten wat ik er mee aan moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Ik heb op ebay.com een 32gb tf700t gekocht. Weet iemand of de adapter van de infinity geschikt is voor 120-240v?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
poema schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:44:
Ik heb op ebay.com een 32gb tf700t gekocht. Weet iemand of de adapter van de infinity geschikt is voor 120-240v?
Jazeker, doet het prima, je moet alleen zo'n US verloopstekker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Laatst online: 06-08 10:54
Die kosten niet zoveel, een adapter wel :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:06
cyberik schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:06:
Hallo allemaal, sind een week of 2 eigenaar van de Asus Infinity 700, en eigenlijk ben ik een beetje teleurgesteld in het apparaat of ligt dat aan mij?
Bij het internetsurfen met de gewone standaardbrowser loopt de browser nogal een vast, waardoor ik helemaal opnieuw moet beginnen.
Bij het scrollen duurt het eigenlijk altijd enige frakties van seconden voordat het beeld scherp is. Deze ijlt na.
Dit geldt ook bij het bekijken van foto's en bij het bekijken van pdf-magazines via Book duurt het vaak zelfs 2 tot 3 seconden voordat het beeld scherp is.
Ik begin bijna te geloven dat mijn exemplaar niet goed is, of moet ik dit als normaal beschouwen?
Mijn vrouw heeft een Ipad 3, en daar doen deze problemen zich niet voor.
Ik dacht beter af te zijn met een android-tablet en ging ondanks de prijs voor een hoge resolutie.
Ook vind ik persoonlijk de responstijd van het touchscreeneen beetje traag, bij bv het omslaan van epub pagina's.
Ben ik te kritisch of klopt er iets niet in mijn verwachtingen??
Graag jullie oordeel.
Gr. Erik :?

PS Hij is geupdate naar de laatste firmware-versie 9.4.5.26
Ik heb dat ook een beetje wat betreft de snelheid. Maargoed ik heb hem nu gekocht, en ik moet zeggen dat ik de combinatie met de dock geweldig vind. Maar ik heb Jelly Bean op m'n Galaxy S2 staan en ik weet hoeveel dat verschil maakt. Ook verwacht ik dat er nog goede custom roms gaan komen, maar Asus houdt de boel ook wel actueel.

Trouwens heeft de iPad 3 ook wel werk aan zware websites zoals de desktopversie van Facebook. Die werkt bij mij trouwens het beste op... Firefox! Op m'n tel geef ik de voorkeur aan Dolphin maar hier vind ik Firefox wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ik zou er nog aan toe willen voegen dat ik een beetje aan testen ben met browsers, heb de infinity deze week gekocht. Firefox Beta (16.0) werkt erg lekker op deze tablet, beter dan Firefox (15.0) of de andere browsers. Enige wat nu even mist is private browsing.

• kwiebus
Bullet NL schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:22:
Een tip, ICS Browser+ even uit de playstore downloaden, die werkt beter dan de stockversie.
Vermoedelijk is dit met de aanstaande JB update opgelost.
ICS Browser+ werkte voorheen uitstekend, maar sinds ik een factory reset heb uitvoerd en dus ICS Browser+ opnieuw heb moeten installeren is deze erg instabiel en crashed bij mij zeer regelmatig terug naar de desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawleri
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:04:
Met een beetje geluk komt de JB update morgen uit, de JB update voor de TF300 is 2 weken geleden uitgebracht, ik meende dat de TF700 2 weken na de TF300 zou komen.
Ik kan maar moeilijk begrijpen dat voor zo'n high end product de support zo mager is. Waarom is voor de TF300 al geruime tijd 4.1JB beschikbaar maar voor de TF700 niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hawleri schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:15:
[...]

Ik kan maar moeilijk begrijpen dat voor zo'n high end product de support zo mager is. Waarom is voor de TF300 al geruime tijd 4.1JB beschikbaar maar voor de TF700 niet. :/
Ik ben er juist blij mee. Soort proeftuin voordat wij hem krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Zo, mijn screenprotector is binnen, dus het dock kan nu geen beschadigingen meer veroorzaken aan het glas. Stiekum was er dus toch al een heel kleine oneffenheid onstaan, door een korreltje oid wat op het dock heeft gelegen bij dichtklappen. Ik heb er nu een "GreatShield" cover bij (voor de tablet alleen), een vls110 sleeve van caselogic voor het dock en evt het geheel. En dan dus nog een protector van Fosmon voor het scherm. (Ik heb ook een matte meebesteld, maar die bewaar ik nog even. Ik weet nog niet of ik dat mooi vind)
De protector bevalt me zeer goed. Voelt exact aan als zonder protectie :P (even glad dus), en je ziet er niks van. Alleen jammer dat ik een stofje probeerde te verwijderen, voor die ene kwamen 4 nieuwe in de plaats. Gelukkig op het zwart. De rest is stofjesvrij. Ik heb zelfs het gevoel dat er nu minder vingerafdrukken op komen.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 09:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Er is een nieuwe update uit. Helaas nog geen JB :(
V9.4.5.30
Stability fixes
Camera software improvements
GPS improvements from version,.18 to .19
Face unlock
Ik heb hem zelf nog niet OTA binnen gehad. Heeft iemand hem met een EU model al binnen?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024
Twee Drie vragen over mijn verse Infinity:

- ik heb ingesteld dat hij trilt bij toetsen aanraken, echter ik voel nauwelijks iets,, en ik kan nergens een instelling vinden om het trillen harder of zachter te zetten..... iemand een idee? (bij opstarten/afsluiten trilt de pad wel duidelijk, dus 't kan wel harder)

- als de pad in de dock zit springt de pad automatisch van energiebesparende modus na gebalanceerde modus.... ik wil 'm eigenlijk altijd op energiebesparend hebben staan, maar dat kan dus niet als ie in de dock zit?

- als ik naar asus taakbeheer ga (widget op startscherm gezet), dan staan daar voortdurend allerlei taken/apps open, zelfs apps die ik zelf helemaal niet gebruik/opgestart heb, mij lijkt dat dit alleen maar geheugen kost, hoe kan ik dit voorkomen?

[ Voor 19% gewijzigd door El Reino op 17-09-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 21:32
Waar zie jij 'm staan? Zie 'm niet op http://support.asus.com/D...Infinity+TF700T&p=20&s=16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawleri
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik de aantal homescreens kan wijzigen? Of heb ik hier ook echt een third party app voor nodig?

Ook is het organiseren van je app's in apps schermpje (dmv folders) volgens mij niet mogelijk.

edit; ook vraag ik me af waarom pinch-to-zoom functie niet werkt met de touchpad? De touchpad registreert namelijk wel meedere afdrukken.

[ Voor 24% gewijzigd door Hawleri op 17-09-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Hawleri schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:04:
Ook is het organiseren van je app's in apps schermpje (dmv folders) volgens mij niet mogelijk.
Jawel hoor, gewoon een icoontje slepen naar een icoontje wat je al hebt staan, dan ontstaat dat mapje automatisch. Het icoontje van het programma waar je naartoe sleept wordt het grootste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
musicfreak schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:27:
[...]

Jawel hoor, gewoon een icoontje slepen naar een icoontje wat je al hebt staan, dan ontstaat dat mapje automatisch. Het icoontje van het programma waar je naartoe sleept wordt het grootste.
Maar niet in je apps drawer. Misschien zijn er wel alternatieve launchers waarbij dit wel kan, maar standaard niet.
El Reino schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:37:
Twee Drie vragen over mijn verse Infinity:

- ik heb ingesteld dat hij trilt bij toetsen aanraken, echter ik voel nauwelijks iets,, en ik kan nergens een instelling vinden om het trillen harder of zachter te zetten..... iemand een idee? (bij opstarten/afsluiten trilt de pad wel duidelijk, dus 't kan wel harder)

- als de pad in de dock zit springt de pad automatisch van energiebesparende modus na gebalanceerde modus.... ik wil 'm eigenlijk altijd op energiebesparend hebben staan, maar dat kan dus niet als ie in de dock zit?

- als ik naar asus taakbeheer ga (widget op startscherm gezet), dan staan daar voortdurend allerlei taken/apps open, zelfs apps die ik zelf helemaal niet gebruik/opgestart heb, mij lijkt dat dit alleen maar geheugen kost, hoe kan ik dit voorkomen?
- Volgens mij kan je de intensiteit van de trilling van het toetsenbord niet aanpassen bij het standaard toetsenbord.

- Dit kan ik even niet voor je testen, mijn Infinity ligt al bijna 2 maanden bij Asus voor een reparatie van een spontane barst.

- Over geheugengebruik in android hoef je je niet druk te maken, het is geen windows. Als er geheugen nodig is wordt een andere app gekiept.

[ Voor 14% gewijzigd door RunaR op 17-09-2012 19:42 ]

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 09:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Hij was alleen nog maar OTA, echter nu staat hij ook op de Asus site. Voor de WW SKU's alleen nog niet helaas.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xcal
  • Laatst online: 05-09 00:45
El Reino schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:37:
Veel apps starten op als jij je tablet opstart, meestal om reclame of "gebruiks" statistieken bij te werken. Door onnodige apps te vewijderen voorkom je dat die opstarten.

Er zijn ook tools die je instaat stellen diverse Receivers van apps (Boot Completed is er 1 van) los te koppelen, waardoor de app door dat "event" niet meer opstart. System Tuner en Rom Toolbox zijn er 2 die ikzelf regelmatig gebruik hiervoor. Wees wel voorzichtig, iets te veel events disabelen en je app werkt misschien niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Danfoss schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:47:
[...]
Hij was alleen nog maar OTA, echter nu staat hij ook op de Asus site.
Ik zie het ja, wel maf dat de rest van de versies er al wel staat. Nog even afwachten dus, en daarna hopelijk snel JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, bij mij staan ze er nu niet meer tussen :S (ook de US/JP etc versies niet meer), de kernel code staat er nog wel :S

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Er is helaas niks te lezen over de oplader van de Infinity.

Ik neem daarom aan dat deze tablet gewoon kan worden opgeladen met een standaard microUSB, of toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Djerique schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:41:
Er is helaas niks te lezen over de oplader van de Infinity.

Ik neem daarom aan dat deze tablet gewoon kan worden opgeladen met een standaard microUSB, of toch niet?
Nope. Laden gaat met 15 volt. Hij schijnt wel heel langzaam op te laden met usb, maar niet echt bruikbaar. Bovendien is de stekker geen micro USB maar een asus specifieke stekker. (Die je dan wel weer via ebay extra kan bijkopen, de laders op ebay en dealextreme vertrouw ik echter niet zo)

---------------

• El Reino
Over het laden gesproken:

Gisteravond heb ik mijn dock 100% opgeladen en was mijn pad zelf nog ongeveer voor 20% opgeladen. Vannacht pad uitgezet en in dock in de kast gelegd.
Vandaag weer aangezet en wat bleek: dock 0% opgeladen en pad zelf 86% opgeladen..... Kan iemand dit voor mij verklaren? Volgens mij zit er in het dock een accu met iets minder capaciteit, maar ik kan me niet voorstellen dat het zoveel scheelt?

En verder (kom ik achter nu ik dit bericht typ op mijn dock): als ik de tekens boven de cijfertoetsen gebruik (~!@#$%^&*()_+) dan pakt ie sommige tekens niet: ! en & en ( verschijnen niet op het scherm en de cursor verplaatst, als ik ze dan nog een keer intyp verschijnen ze wel maar dus op de verkeerde plek (waar de cursor naar toe verplaatst is) ..... dit stukje teks was dus veel ctrl-X ctrl-V werk.... Iemand hier een verklaring voor?

• Bullet NL
El Reino schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:07:

Gisteravond heb ik mijn dock 100% opgeladen en was mijn pad zelf nog ongeveer voor 20% opgeladen. Vannacht pad uitgezet en in dock in de kast gelegd.
Vandaag weer aangezet en wat bleek: dock 0% opgeladen en pad zelf 86% opgeladen..... Kan iemand dit voor mij verklaren? Volgens mij zit er in het dock een accu met iets minder capaciteit, maar ik kan me niet voorstellen dat het zoveel scheelt?

En verder (kom ik achter nu ik dit bericht typ op mijn dock): als ik de tekens boven de cijfertoetsen gebruik (~!@#$%^&*()_+) dan pakt ie sommige tekens niet: ! en & en ( verschijnen niet op het scherm en de cursor verplaatst, als ik ze dan nog een keer intyp verschijnen ze wel maar dus op de verkeerde plek (waar de cursor naar toe verplaatst is) ..... dit stukje teks was dus veel ctrl-X ctrl-V werk.... Iemand hier een verklaring voor?
Veel vragen en antwoorden betreffende het laden van de TF700 + Dock kun je hier weer terug vinden;
http://www.transformerfor...rs-transformer-range.html

Terug komende op je accuvragen; Ja, de accu in het keyboad-dock is kleiner dan die in de tablet zelf, ook al staat de TF700 uit wanneer hij aangesloten is op het dock zal deze zich ontladen en de tablet bij laden.

Je laatste probleem kan wel eens tekenafhankelijk zijn van de browser, mij valt ook op dat ik bepaalde dingen in een browser niet via het dock-keyboard kan typen. Pak ik de door Asus meegeleverde tekstverwerker dan werkt alles wel.

• XElD
El Reino schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:07:

Een accu is geen emmertje water, maar een chemisch proces waarbij een deel van de erin gestopte en eruit gehaalde energie van de reactie verloren gaat als warmte. Een typische accu heeft bijvoorbeeld maar een cyclus-efficientie (erin en er weer uit van energie) van 64%. Wat dat betreft doet je dock accu het dus eigenlijk nog best goed ;)

Ik werk in de energiewereld en vind vanuit m'n opleiding het idee van een accu met een accu laden walgelijk :P Als ik het uit zou kunnen zetten en de dock als secondaire batterij zou kunnen gebruiken zou ik dat doen, de batterijduur zou dan langer zijn (alleen kan dat qua elektronica in de transformer waarschijnlijk niet).

[ Voor 7% gewijzigd door XElD op 20-09-2012 03:29 ]

• El Reino
Hmm oke, accu verhaal makes sense inderdaad.... dan is dat voor mij ook weer opgelost (kon bijna niet slapen ;-))

Wat betreft die toetsen op het toetsenbord is het ontzettend irritant (ik kan dus niet met goed fatsoen iets tussen haakjes typen)... En waar ik ook nog achterkwam: als ik in hotmail een mailtje typ, dan pakt ie de "v" niet in 1 keer..... als ik een "v" in wil typen dan verschijnt er iets bovenaan het scherm in de browser over spellingscontrole van hotmail...... ontzettend irritant
Oh en kom juist achter nog een ding: als ik " intyp, dan komt dat er wel te staan, maar verspringt tegelijkertijd mijn cursor naar een willekeurige plek in mijn tekst ....grrrrrr

• Dagobert
  • Laatst online: 03-08 11:14
Nieuwe firmware .30 is zojuist bij mij binnengekomen.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Bullet NL
Hier ook, ik heb hem ook binnen...

Change log
  • There are stability fixes
  • GPS version was updated.
  • Camera firmware updated..18 to .19
  • Face Unlock added.
  • mobile dock version now says DOCK-EC20N-0207 instead of TF201-DOCK-0207.
  • Boot animation shorter.

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:31
Ja ik heb hem ook binnen maar na 10 min spontane reboot . Gelukkig is bootanimation wat korter geworden dus dat scheelt weer wat. (positief blijven benaderen!)

Ik merk ook op dat een taiwanees bedrijf, http://www.xcome.com/ aan de google mail client geklussed heeft (about/info van de app zelve) met als gevolg dat connecten met exchange niet werkt. Ook met versie < 30 overigens. En jammer dat xcome aan deze standaard google apps moet zitten omdat ik geen reden kan bedenken waarom ze dat zouden willen.

De EAS failure melding :

Voor deze server zijn beveiligingsfuncties nodig die uw Android-apparaat niet ondersteunt, waaronder: datums van agenda afspraken beperken, e-maildatums beperken

Exchange Active Sync staat open voor elk device als het maar met de volgende EAS policies om kan gaan:

· Direct Push email, contacts & calendar

· Accept, Decline & Tentatively Accept meetings

· Rich formatted email (HTML)

· Reply/Forward state on email

· GAL Lookup

· Autodiscover

· ABQ strings (device type and device model) provided

· Remote Wipe

· Password Required

· Minimum Password Length

· Timeout without User Input

· Number of Failed Attempts

Dit zou gewoon kunnen werken omdat de google apps mail/agenda het op mijn classic SGS met CM9.1 android 4.0.4 prima doen met EAS.

Zijn er hier anderen met vergelijkbare EAS issues. ? Zo ja dan kunnen we wat meer gewicht erin gooien via Asus support.

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:49
Nieuwe update:
Build-nummer is 9.4.5.30 en Android-versie is nog steeds 4.0.3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
Van die Face-unlock merk ik niks. Bij de instellingen kan ik hier ook niks over vinden. De tablet gaat nog steeds op slaapstand na 1 minuut ondanks dat ik iets aan het lezen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
is al beantwoord

[ Voor 96% gewijzigd door Djerique op 02-10-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Het is me net opgevallen dat de achtergrond verlichting zichzelf aanpast aan wat er op het scherm word weergegeven.
(Bij veel wit word hij donkerder en bij veel zwart lichter)

Klinkt als een leuke feature, maar doordat de achtergrond verlichting met grote stappen zichzelf aanpast ziet het er niet soepel en aangenaam uit. Kan je dit ook uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Zullen we ooit Jelly Bean krijgen? Of moeten we daar ondertussen niet meer op rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
eew schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:40:
Zullen we ooit Jelly Bean krijgen? Of moeten we daar ondertussen niet meer op rekenen?
Waarom niet? Asus heeft de afgelopen week nog een update voor ICS uitgebracht, de TF300 heeft de JB update al wel. Het is gewoon even wachten tot de developers klaar zijn met het monitoren van dat updateproces. Dan komt hij vanzelf beschikbaar voor de Infinity....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Santo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:12:
Het is me net opgevallen dat de achtergrond verlichting zichzelf aanpast aan wat er op het scherm word weergegeven.
(Bij veel wit word hij donkerder en bij veel zwart lichter)

Klinkt als een leuke feature, maar doordat de achtergrond verlichting met grote stappen zichzelf aanpast ziet het er niet soepel en aangenaam uit. Kan je dit ook uitzetten?
precies, dat vraag ik me ook af!

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Reino
Het aanpassen van de intensiteit van het scherm te maken met de energiebesparingsstand... als je energie op geavanceerd of normaal zet is het over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-01 16:16
Ik heb een twee weken oude TF700 en heb er nu ook een spontane barst in. De barst begint in de linker bovenhoek, loopt onder het logo door richting de rechterbovenhoek voor ongeveer 3/4 van het scherm.
Als ik naar de barst kijk is het glas naar buiten gebogen en overduidelijk een gevolg van stress op het scherm en zeker geen barst als gevolg van het laten vallen. Gezien de metalen behuizing en de minimale flexibiliteit in de tablet zelf lijkt dit op een ontwerpfout waarbij er stress ontstaat naar buiten toe.
Wat opvalt is dat alle andere mensen die hetzelfde probleem melden het ook hebben in combinatie met de dock:

http://www.transformerfor...p/26259-screen-crack.html

Als je een barst hebt in het scherm, meld dat aub zodat Asus op de hoogte is dat dit geen incidenteel probleem is.

Voor de mensen die een dock gebruiken: ik heb de dock niet hard dicht of verwoed open gedaan. Het is mij dus onbekend of het probleem komt door het dichtdoen of open maken. Wees in ieder geval voorzichtig bij het gebruik van de dock. Ik neem morgen contact op met Asus en zal de afloop weer hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
frusware schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:53:
Ik heb een twee weken oude TF700 en heb er nu ook een spontane barst in.

...

Voor de mensen die een dock gebruiken: ik heb de dock niet hard dicht of verwoed open gedaan. Het is mij dus onbekend of het probleem komt door het dichtdoen of open maken. Wees in ieder geval voorzichtig bij het gebruik van de dock. Ik neem morgen contact op met Asus en zal de afloop weer hier posten.
Ik ben benieuwd hoe het loopt. Die van mij is 2 maanden terug spontaan gebarsten. Ik ben ondertussen €136 reparatie- en verzendkosten verder en ik heb mijn tablet nog steeds niet terug. Asus heeft mij in ieder geval overtuigd van hun kwaliteit. Prima tablet, waardeloze klantenservice. Voor mij nooit meer iets van Asus.

ISS Detector en meer voor Android

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Om de dynamic backlight uit te schakelen kan je de volgende post gebruiken [Let op: Root nodig] :
http://forum.xda-develope...p?p=29819724&postcount=61

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Volgens Asus benelux komt de update naar android 4.1 binnenkort.
Ik hoop dat binnenkort toch binnen een paar dagen betekend...

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Verwijderd

Hoi, afgelopen week heb ik de asus transformer infinity gekocht. Ik wil graag adobe flash player installeren maar de tablet geeft aan dat dit niet kan in "het land van herkomst" van deze tablet. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Flash player heb ik namelijk echt nodig. Jullie hulp is welkom!

• jdwrist

jdwrist

flash player word niet langer ondersteund ;-)

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:51:
Hoi, afgelopen week heb ik de asus transformer infinity gekocht. Ik wil graag adobe flash player installeren maar de tablet geeft aan dat dit niet kan in "het land van herkomst" van deze tablet. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Flash player heb ik namelijk echt nodig. Jullie hulp is welkom!
Zoals hierboven is aangegeven, Adobe ondersteund de Flashplayer niet meer voor Android, dit heeft overigens niets met de Asus Infinity TF700 te maken. Afgelopen augustus is de Flashplayer dan ook uit de market verdwenen, je zal dus ook opzoek moeten naar een alternatief ;)

• Taz76
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04-2022
RunaR schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:34:
[...]

Ik ben benieuwd hoe het loopt. Die van mij is 2 maanden terug spontaan gebarsten. Ik ben ondertussen €136 reparatie- en verzendkosten verder en ik heb mijn tablet nog steeds niet terug. Asus heeft mij in ieder geval overtuigd van hun kwaliteit. Prima tablet, waardeloze klantenservice. Voor mij nooit meer iets van Asus.
Ik heb inmiddels ook een barst spontaan van linksboven helemaal naar de onderkant waar het home icoontje staat, iets meer naar rechts eigenlijk. Heb net Asus en Alternate net ingelicht en wacht hun eerte reactie af. kwa barst lijkt hij redelijk op die van jou.

Impossible Is Just Not In My Dictionary!

Verwijderd

Dankje voor de reacties. Oh dat had ik gelezen op internet, ik dacht dat hij het nog wel zou doen bij android 4. Kan het niet aan een soort " landinstellingen" liggen? En wat is dan een alternatief voor adobe flash? Bij heel veel sites loop ik er nu tegen aan dat ik adobe moet hebben

• Bullet NL
Modbreak:Na aanleiding van mogelijke schermproblemen bij de Asus Infinity TF700 heb ik een nieuw topic geopend, indien jou de beschreven problemen bekent voorkomen reageer daar dan ook!

zie; Asus Infinity TF700 scherm problemen

• SW Simplicity
Aangezien niemand hier nog iets geplaatst heeft neem ik de eer maar:
http://www.facebook.com/p...1458793927&type=1&theater

Voor alle mensen die geen facebook hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door SW Simplicity op 26-09-2012 19:35 ]

• XElD
Ik was een beetje gefrustreerd met de lag van de TF700 toen ik m net had.

Ondertussen eigenlijk alle programma's die ik niet nodig heb of acht gedisabled (ook dmv Titanium Backup). Daardoor is ie indertussen eigenlijk wel heel erg snel geworden.

Ik kan dan ook aanraden om hier eens naar te kijken -en 'm al geroot hebt of dat nog gaat doen-

• El Reino
Iemand nog een suggestie hoe ik er voor kan zorgen dan de energiemode op energiebesparing kan laten staan? Iedere keer als ik de pad aanzet is ie weer op 'gebalanceerd' gaan staan, ondanks dat ik m iedere keer weer terugzet..... vermoeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
Iemand enig idee hoe je een webpagina kunt printen? Op de pc druk je gewoon rechtermuisknop - printen en klaar, maar hoe werkt dat op een tablet? Ik heb de ePrint apps van HP geinstalleerd maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
recca schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:13:
Iemand enig idee hoe je een webpagina kunt printen? Op de pc druk je gewoon rechtermuisknop - printen en klaar, maar hoe werkt dat op een tablet? Ik heb de ePrint apps van HP geinstalleerd maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar....
ik heb dat gedaan met google cloudprint. werkt aardig. Gewoon sharen naar de cloudprint app.

---------------

• musicfreak
Mistraller schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:20:
[...]

ik heb dat gedaan met google cloudprint. werkt aardig. Gewoon sharen naar de cloudprint app.
Interessant! Welke cloudprint app heb jij? Ik vind er nl. diverse op https://play.google.com/store/search?q=cloudprint&c=apps.

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:24

KL643

beeldaandemuur

Die bovenste werkt bij mij.

beeldaandemuur

• dkg123
  • Laatst online: 13-08-2022
Hallo, mensen van het goede leven.
Ik heb sinds kort ook een infinity, en nu had ik 2 vragen eigelijks.
Als ik naar mijn accu kijk dan is 52% verstookt door de wifi, is dit normaal, of tript mijn wifi-chip hem ?
Nu voor mijn 2de vraag, sinds de neuiwe firmware crasht mijn infinity best wel vaak, gister had ik 4x acute reboots, en apps crashen ook meer dan met de andre firmware, ondervinden jullie dit ook?
Verders echt een top product ! alleen ik ben bang dat mijn scherm binnen kort ook een barst ontwikkeld.
Als er meer mensen op het forum komen, en klagen over gebarste schermen moet ik hem dan maar verkopen ?

• recca
dkg123 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:21:
Hallo, mensen van het goede leven.
Ik heb sinds kort ook een infinity, en nu had ik 2 vragen eigelijks.
Als ik naar mijn accu kijk dan is 52% verstookt door de wifi, is dit normaal, of tript mijn wifi-chip hem ?
Nu voor mijn 2de vraag, sinds de neuiwe firmware crasht mijn infinity best wel vaak, gister had ik 4x acute reboots, en apps crashen ook meer dan met de andre firmware, ondervinden jullie dit ook?
Verders echt een top product ! alleen ik ben bang dat mijn scherm binnen kort ook een barst ontwikkeld.
Als er meer mensen op het forum komen, en klagen over gebarste schermen moet ik hem dan maar verkopen ?
Bij mij stond het stroomvebruik zelfs op 80% door de wifi...Nee sinds de firmware-update doet mijn infinity het prima. Ik heb geen last van reboots of crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Bij mij nu ook, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
musicfreak schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:37:
[...]

Interessant! Welke cloudprint app heb jij? Ik vind er nl. diverse op https://play.google.com/store/search?q=cloudprint&c=apps.
Die inderdaad. Staat zelfs in de howto van google zelf.
http://www.google.com/cloudprint/learn/apps.html

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Update JB is begonnen :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem ook aan het binnenhalen.
Straks misschien meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Mijn update is gefailed (rode diehoek), nou ja...heb ik weer een uitdaging voor vandaag :+

beeldaandemuur

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Let op:
~~~[html]Informatie over prijs en levertijden mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507156/last">ASUS Transformer Pad Infinity levertijden en winkels topic.</a>

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499886">Asus Infinity TF700 scherm problemen! </a>~~~[/html]