Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Aangezien er vanuit het ASUS Transformer Pad Infinity topic intresse bleek voor een levertijden topic heb ik deze maar aangemaakt.

Zelf trap ik af met een schaamteloze zelf quote uit het infinity topic:
Tim_bots schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:11:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een grijze infinity met 64GB opslag EN dock, deze is nu te verkrijgen bij de mediamarkt Breda. (Toen ik aankwam waren er 25, nu nog maar 24 >:) )

dit type ik dus vanaf de TF700
De prijs was €799,-. Edit: Met dank aan alan_smithee maar 699 _/-\o_

De bekende winkels en prijzen met gegevens uit dit topic.

64GB, Met dock, Grijs
WinkelPlaatsPrijsaantal geschat
Media MarktBreda6999
Media MarktZwolle7193
Komplettinternet714,0550

Meer van dit tablet in de pricewatch

Mochten er mensen zijn die al andere winkels hebben gevonden waar dit type tablet verkrijgbaar is post het hier en ik probeer de TS zo snel als mogelijk te updaten

[ Voor 44% gewijzigd door Tim_bots op 02-07-2012 16:35 ]

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Gisteren bij de MM te Zwolle., de 64GB met dock (Grey) € 719,00. hadden demo model staan, voorraad stond nog in magazijn. Stond ook nog geen prijs bij, dus maar even gevraagd...

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alan_smithee
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-02 20:08
Ik heb voor de 64Gb gisteren in de Mediamarkt te Breda opgehaald hadden er toen nog 24 (minus 1 nu) en hij kost 699 met dock. Enige kleur die ze hebben is grijs.
Aparte van het verhaal was wel dat andere Mediamarkten niet eens zagen dat Breda hem op voorraad hadden.Ik heb nog even het artikelnummer genoteerd dat is 1183317. wellicht dat ze hem zo wel in het systeem vinden bij andere mediamarkten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Is er nou al iets meer bekent over de 32 GB versie. Ik wacht al een half jaar op dit ding, maar voor de 64 GB versie (zeker omdat het qua prijs waarschijnlijk geldklopperij is), heb ik geen geld over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus in Zwolle krijg je hem mee? Misschien vanavond maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Zal me niks verbazen als de 32GB over een paar maanden komt ofzoiets, of uberhaupt niet komt.
Asus heeft hier wel een handje van, voorbeeld:

Asus Slider, alleen de 32GB is in nederland uitgekomen, niet de 16GB.

Asus transformer tf101, bij launch was alleen de 16gb beschikbaar dacht ik,
volgens mij kwam de 32gb versie pas echt een tijd later uit.

Asus tf201 , enkel en alleen 32gb met dock en 64gb zonder dock beschikbaar.

etc. etc. etc. , ik vermoed zelf dat ze wachten tot de voorraden bij meeste winkels van de tf201 (die vrij gering is) opgedroogd is, voordat ze met de tf700 32gb komen, aangezien de prime helemaal obsolete wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-09 02:38
eew schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:51:
Is er nou al iets meer bekent over de 32 GB versie. Ik wacht al een half jaar op dit ding, maar voor de 64 GB versie (zeker omdat het qua prijs waarschijnlijk geldklopperij is), heb ik geen geld over.
Volgens Asus komt deze voorlopig niet in Nederland op de markt, vooral om het verschil met de TF201 dan te klein is qua prijs. Pas wanneer de TF201 helemaal "uitverkocht" is moet je denken aan een 32Gb versie van de TF700...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Heb het idee dat de TF700 bij de grotere retailers te koop is, maar bij de kleinere winkels nog niet.... ik heb bij onze lokale computerwinkel ook een datum van 13 juli doorgekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:21:
Heb het idee dat de TF700 bij de grotere retailers te koop is, maar bij de kleinere winkels nog niet.... ik heb bij onze lokale computerwinkel ook een datum van 13 juli doorgekregen....
Dat idee heb ik juist niet. Ben net langs alle mediamarkt en sartuns geweest in Rotterdam maar niemand heeft ze op voorraad of heeft een idee wanneer ze binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Maar als ik het goed begrijp is de 64gb met dock dus voor 699 te krijgen bij de MM?
En is die zonder dock dan 599?

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonfly4
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-08 14:26
Bij paradigit niet meer te vinden via de link en bij azerty al uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Zoals ik het lees is ie al leverbaar bij de MM in Breda. Is ie al gespot bij andere MMen / winkels???

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Bullet NL schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:19:
[...]

Volgens Asus komt deze voorlopig niet in Nederland op de markt, vooral om het verschil met de TF201 dan te klein is qua prijs. Pas wanneer de TF201 helemaal "uitverkocht" is moet je denken aan een 32Gb versie van de TF700...
Waar heb je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwR
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-07-2024

AwR

@Silverback,

MM Utrecht heeft niets en weet van niets |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
eew schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:55:
[...]

Waar heb je dat vandaan?
Asus Nederland, Vertegenwoordiging......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Bullet NL schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:57:
[...]

Asus Nederland, Vertegenwoordiging......
mmm, dan zal er niets anders op zitten dan een 64 GB kopen. Maar eigenlijk wil ik gewoon een 16, de prijzen voor opslagruimte zijn gewoon geldklopperij.

[ Voor 3% gewijzigd door eew op 28-06-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

AwR schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:57:
@Silverback,

MM Utrecht heeft niets en weet van niets |:(
Ik laat mijn vader vandaag MM Amsterdam ZO proberen, zal wel hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 11:32
En MM Eindhoven had ze ook nog niet liggen.

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:17

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Even voor de duidelijkheid: De Infinity 3G-variant met S4 SoC is uberhaupt nog niet voor nederland in bestelling? Of hoe zit dat nou? Iedereen praat hier wel over een 64GB-variant, maar zet er niet bij of het een WiFi-only of 3G/LTE-variant is.

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
InjecTioN schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:46:
Even voor de duidelijkheid: De Infinity 3G-variant met S4 SoC is uberhaupt nog niet voor nederland in bestelling? Of hoe zit dat nou? Iedereen praat hier wel over een 64GB-variant, maar zet er niet bij of het een WiFi-only of 3G/LTE-variant is.
WIFI variant, de 3G/LTE variant is nog niet aangekondigt, zelf verwacht ik dat het een LTE versie met een Qualcomm S4 soc wordt (ook gezien de markt in de VS). Echter..... daar is een enorm te kort aan, Asus zal dus achter aanmoeten sluiten, het kan dus zodoende nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

MediaMarkt Zwolle 64GB Grey + Dock voor € 719,00

Hadden maar een "paar op voorraad" volgens de verkoper.

Maar eentje meegenomen...vanavond thuis uitpakken.....kan bijna niet wachten (had een TF101 met dock).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ze wel even bellen, misschien dat ze er iets over kwijt willen.

Edit: Toch een leuk muziekje, alleen jammer dat er een vrouw doorheen praat: een moment geduld alstublieft.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

MediaMarkt Amsterdam ZO heeft niets, en weet van niets. Toch slechte onderlinge communicatie. Overigens best wel opvallend dat ze overal lijken te zijn behalve in de randstad.

De pricewatch is nu ook weer leeg, wanneer zal de distributie op gang komen.

Heeft iemand CoolBlue al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Waarom een slechte onderlinge communicatie? Het is op GoT nu al zo vaak voorbij gekomen, de Mediamarkt winkels zijn grotendeels zelf verantwoordelijk voor hun inkoopbeleid. Daarom kan het zijn dat acties die in Rotterdam geldig zijn in Groningen helemaal niet op voorraad zijn c.q. zijn geweest. Vaak valt er dan over de prijs nog wel te onderhandelen, maar ook hier kan verschil in zitten.

De Mediamarkts en Saturns passen hun prijzen grotendeels aan op het niveau in jou regio, natuurlijk met bepaalde acties lopen ze daar in specifieke producten weer onder maar feit blijft dat Almere helemaal niets met het inkoopbeleid van Zwolle van doen heeft....

Wanneer Zwolle dus eerder bij een distributeur als Bas en/of Techdata heeft ingekocht maken ze dus ook eerder kans om hun bestellingen te ontvangen..... zo simpel werkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Coolblue heeft hem in bestelling staan bij hun distibuteur maar kan nog niet zeggen wanneer hij geleverd gaat worden..... Althans dat is wat ik te horen heb gekregen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Eigenlijk kan het dus net zo goed allemaal november worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
eew schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:47:
Eigenlijk kan het dus net zo goed allemaal november worden?
Waarom? Omdat ik schrijf dat Coolbue nog niet exact aan kan geven wanneer ze binnen komen en/of dat elke mediamarkt een eigen inkoopbeleid heeft?

Het kan wel januari worden..... of maart volgend jaar... Ik heb het over de actuele status, hier en nu... niet over de toekomst.... het kan maar zo zijn dat de boot zinkt onderweg van China/Taiwan deze kant op, of het vliegtuig 2 motoren verliest en terug naar z'n vertrekpunt moet.

Feit is dat Asus Benelux op Facebook heeft gezet dat rond 13 juni de levering goed opgang moet komen, vermoedelijk (let op wat ik schrijf) hebben ze gewoon een x aantal exemplaren gekregen, deze verdeeld onder een aantal grote distributeurs om hen ze vervolgens weer uit te laten leveren aan de winkels die ze het eerste hebben besteld. Nu zal het dus vermoedelijk (daar is hij weer) wachten zijn op de volgende leveringen.....

Altans, toen ik nog in de sales bij een ICT distibuteur werkzaam was ging het wel altijd op deze manier ;)

Dus ja, ik spreek wel een beetje uit ervaring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Bullet NL schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:59:
Feit is dat Asus Benelux op Facebook heeft gezet dat rond 13 juni de levering goed opgang moet komen,
juli bedoel je neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
eew schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:12:
[...]

juli bedoel je neem ik aan
Helemaal juist... slip of the finger..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Begin van de avond even in zwolle langs geweest.
Er waren er nog 5, waarvan 1 gereserveerd.
Er zijn er nu dus nog 3 te krijgen :D

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwR
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-07-2024

AwR

`Lekker' bezig daar bij MM Zwolle, ik had gebeld, maar "... reserveren daar doen we niet aan ..." :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
AwR schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 07:58:
`Lekker' bezig daar bij MM Zwolle, ik had gebeld, maar "... reserveren daar doen we niet aan ..." :(
Niet kunnen reserveren is niets nieuws, das bij veel MM's zo. Je kan in de winkel wel een bestelling aanmaken.... Heeft er grotendeels mee te maken dat veel mensen hun reservering niet komen ophalen, en zeg nu zelf.... wanneer jij hem in Zwolle reserveert en je komt hem over 5 min bij jou om de hoek tegen voor de zelfde prijs of die 5 euro lager ligt dan bel jij toch ook lekker af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Nou vanavond naar MM Breda dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
Mocht je horen/zien hoeveel er nog zijn, laat het even weten dan update ik de ts weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Kreeg net een telefoontje..... Asus gaf aan mijn "huis" leverancier aan dat de TF700's vanaf volgende week in grotere hoeveelheden verscheept gaan worden naar de resellers. Elk bedrijf die ingekocht heeft zou dus vanaf volgende week voorraad moeten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:35:
Kreeg net een telefoontje..... Asus gaf aan mijn "huis" leverancier aan dat de TF700's vanaf volgende week in grotere hoeveelheden verscheept gaan worden naar de resellers. Elk bedrijf die ingekocht heeft zou dus vanaf volgende week voorraad moeten hebben!
En wie is jou huisleverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:13:
[...]

En wie is jou huisleverancier?
De leverancier waar ik mijn ICT spullen haal..... Hoezo? ;)
Je begrijpt toch wel dat ik hem niet specifiek ga noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Bullet NL schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:35:
Ik vind het een beetje vreemd dat er nog nergens pre-oders zijn, alles wat je kan kopen is vaak maanden van te voren al te bestellen, dit ding staat nog niet eens op websites, of is er al weer af gehaald. Hoe zou dat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:17:
[...]

De leverancier waar ik mijn ICT spullen haal..... Hoezo? ;)
Je begrijpt toch wel dat ik hem niet specifiek ga noemen.
Hoopte op de bcc.
Ik krijg nog steeds de btw korting over de infinity, had de prime teruggebracht en krijg gelukkig de korting van de prime. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Komplett heeft ze op dit moment in voorraad.
http://www.komplett.nl/ko...ty_64gb_dock/details.aspx

Bij mij stond er op het scherm bij het afronden van de bestelling dat er 50 stuks in voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

DarkFire1985 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:18:
Komplett heeft ze op dit moment in voorraad.
http://www.komplett.nl/ko...ty_64gb_dock/details.aspx

Bij mij stond er op het scherm bij het afronden van de bestelling dat er 50 stuks in voorraad zijn.
Misschien is het toch verstandig om eerst het verslag van mijn bachelorproject te schijven...

Maar ik sta toch serieus op het punt er een te bestellen, lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-08 13:45
Bij Capi op Schiphol gaat de Infinity 64GB incl. dock 679 euro kosten. Ze hebben er 25 in bestelling en moeten "zeer binnenkort" binnenkomen. Dit is de laagste prijs die ik tot dusver gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

lmijnen schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:48:
Bij Capi op Schiphol gaat de Infinity 64GB incl. dock 679 euro kosten. Ze hebben er 25 in bestelling en moeten "zeer binnenkort" binnenkomen. Dit is de laagste prijs die ik tot dusver gezien heb.
Dat zou betekenen dat het het waarschijnlijk waard is om nog twee weken te wachten, als een zaak op Schiphol het kan moeten de grote (internet)ketens ook zo ver kunnen zakken. En na dat halve jaar moeten twee weken er nog wel bij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
eew schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:20:
[...]

Ik vind het een beetje vreemd dat er nog nergens pre-oders zijn, alles wat je kan kopen is vaak maanden van te voren al te bestellen, dit ding staat nog niet eens op websites, of is er al weer af gehaald. Hoe zou dat komen?
Volgens mij heeft Asus Benelux liever niet dat de TF700 voor 13 juli verkocht gaat worden. Overigens is de verkoop wereldwijd tot nu toe maar zeer beperkt. Het kan maar zo dat dit met de release en aandacht voor de Google Nexus 7 (by Asus) te maken heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:55:
[...]

Dat zou betekenen dat het het waarschijnlijk waard is om nog twee weken te wachten, als een zaak op Schiphol het kan moeten de grote (internet)ketens ook zo ver kunnen zakken. En na dat halve jaar moeten twee weken er nog wel bij kunnen.
Niet te vergeten dat zaken als BCC de laagste prijsgarantie hebben..
Het blijft moeilijk voor mij om te wachten op de 32GB versie.. voor 680 euri is het best wel aantrekkelijk om voor een 64GB te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:20:
[...]

Niet te vergeten dat zaken als BCC de laagste prijsgarantie hebben..
Het blijft moeilijk voor mij om te wachten op de 32GB versie.. voor 680 euri is het best wel aantrekkelijk om voor een 64GB te gaan.
Als het waar is dat die pas komen als de primes zijn uitverkocht dan ga ik er niet op wachten. Ik denk dat ik aan kijk hoe de prijzen zich gaan ontwikkelen als hij goed leverbaar is. Al zegt nog steeds een deel van mij dat ik er gewoon nu maar eentje moet bestellen... Het is toch lastig dat niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 11:27
Ik ben vandaag voor de 5e keer deze week bij de MM in Groningen geweest. Hier zijn nog geen binnen en ook geen uitzicht op een levering. Wel een leuk detail dat ik in de computer kon zien. De prijs inclusief dock die in de computer stond was 619. De verkoper zij dat dit niet de definitieve verkoop prijs zou zijn maar meer inkoop. Er is dus ruimte voor onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:43:
[...]

Als het waar is dat die pas komen als de primes zijn uitverkocht dan ga ik er niet op wachten. Ik denk dat ik aan kijk hoe de prijzen zich gaan ontwikkelen als hij goed leverbaar is. Al zegt nog steeds een deel van mij dat ik er gewoon nu maar eentje moet bestellen... Het is toch lastig dat niet te doen.
Ik heb hetzelfde, als de prijzen leuke dingen gaan dan dan pik ik er ook een op.. Maar goed dit topic in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
Vandaag toch de stap maar genomen en ben even naar Breda geweest. Toch wel een aparte manier van aanprijzen bij de MM. Bij de tentoongestelde Infintiy was geen kaartje en geen prijs te zien. Verder stonden er een aantal "grabbelbakken". In één van die bakken lagen Infinity's (nog een stuk of 10) en Primes door elkaar wederom zonder kaartje en prijs, maargoed ik heb hem :) :)

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
damn... vandaag kreeg ik nog te horen van die betreffende mediamarkt dat er geen voorraad was... morgen toch maar even kijken:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Klopt het dat de "Champagne Gold-editie" pas vanaf 13 juli verkrijgbaar gaat zijn?

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 23:42
Ik heb er vandaag ook één bij de mediamarkt in Breda gehaald, toch wel apart dat ze daar gewoon achteloos een grabbelbak vol met van die dingen hebben liggen terwijl ze nergens anders verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
kwiebus schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:42:
Ik heb er vandaag ook één bij de mediamarkt in Breda gehaald, toch wel apart dat ze daar gewoon achteloos een grabbelbak vol met van die dingen hebben liggen terwijl ze nergens anders verkrijgbaar zijn.
:) Precies wat ik bedoelde.

Ze hadden alleen de grijze kleur (wat in het echt een beetje blauwig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KouweZakkie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 01:33
Net terug van een leuk motortochtje vanuit Hoorn (in de kop van Noord-Holland) naar de MM Breda -- inderdaad in de grabbelbak, zonder reclame, geen prijskaartjes, geen enkele indicatie of ander ceremonieel. Ik zou het ook schatten op een stuk of tien verpakkingen nog te gaan (maar ik heb niet gekeken of daar inderdaad ook nog Primes tussen zaten; is me in ieder geval ook niet specifiek opgevallen).

Off-topic: een heeeeeeele leuke blondine op die afdeling, trouwens, die me hielp. Die zou ik ook best mee naar huis hebben willen nemen.

Nu eerst maar eens aan de lader en dan eens wat spelen. Speciaal een account geregistreerd om jullie dit te vertellen (oude account vergeten, dood, kwijt), dus misschien is het ook geen gek idee om er meteen een review tegenaan te pletteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:22

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Silverback schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:49:
Vandaag toch de stap maar genomen en ben even naar Breda geweest. Toch wel een aparte manier van aanprijzen bij de MM. Bij de tentoongestelde Infintiy was geen kaartje en geen prijs te zien. Verder stonden er een aantal "grabbelbakken". In één van die bakken lagen Infinity's (nog een stuk of 10) en Primes door elkaar wederom zonder kaartje en prijs, maargoed ik heb hem :) :)
Ik was in die MM rond 4 uur en toen stond er wel een kaartje met prijs bij. Ik kon de dozen niet zo snel vinden, maar de verkoper wist er 1 voor me uit de bak te graaien.

Nu nog opladen (idioot dat er geen aparte lader voor de dock bij zit) en mn ipad 1 kan voor eeuwig uit :)

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
laten jullie er wel 1 voor mij liggen??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
eew schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:55:
[...]

Dat zou je denken. Maar ik had op 1-1-12 de prime daar gehaald voor 539 incl dock. Zo goedkoop is de prime nog nergens geweest. Ik heb geen id hoe ze het voor elkaar krijgen, maar hun prijzen zijn vaak erg laag, vergeleken met andere winkels of sites.

Dus nu ze de infinity door voor 679 krijgen, geen idee of andere winkels volgen.

[ Voor 6% gewijzigd door JUST_me op 30-06-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Heeft iemand er al eentje van Komplett ontvangen?

Ik kan me nu eigenlijk niet meer beheersen maar in de pricewatch staat dat hun vooraadbeheer niet klopt. Het zou dus zo kunnen zijn dat ze ze eigenlijk helmaal niet hebben. Het is ook een beetje verdacht dat ze aangeven er meer dan 50 te hebben, iedereen heeft problemen met het krijgen van die dingen, en zij zouden opeens en voorraad van meer dan 50 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
zo, vandaag even langs MM breda geweest, en ze lagen er nog in overvloed :D
ik typ dit dus vanaf een splinternieuwe TF700, mooi apparaat zeg :)
ik denk dat er nog 15 lagen in Breda.

Leuk detail, ik kreeg gisteren te horen dat MM amsterdam nog niet verkocht ivm de nog niet bereikte releasedate.
dit blijkt dus niet voor iedereen te gelden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net besteld bij Komplett, staat inderdaad dat het dinsdag binnen zou moeten zijn. Nu hopen dat het zo is. Wel een beetje verdacht inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:28:
Ik heb hem net besteld bij Komplett, staat inderdaad dat het dinsdag binnen zou moeten zijn. Nu hopen dat het zo is. Wel een beetje verdacht inderdaad.
Kan je ons op de hoogte houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan we doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
Zoals gemeld heb ik hem besteld bij Komplett. Ik laat versturen naar een Kiala punt vanwege een gebrek van een Nederlands adres in mijn regio (ik woon net over de grens in Duitsland en mijn familie allemaal in het westen van het land).
Hij is inderdaad klaar gezet voor verzending en aangemeld bij Kiala (incl werkend trackingnummer) dus het lijkt in mijn geval wel goed te komen. Hopelijk werkt Kiala een beetje mee en heb ik hem ook dinsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand iets over de voorraad van de BCC hoort wil hij/zij dit aub op dit forum plaatsen. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Toch mijn vader zo ver gekregen met me naar Breda te rijden, ik heb er eentje.

Ze liggen inderdaad in een bak met alles door elkaar, het aantal exclusief die van mij is nu 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Zojuist gereserveerd bij de paradigit. Ik ben benieuwd....

Ik heb in ieder geval nog geen afhaalbericht ontvangen.

[ Voor 33% gewijzigd door R.E. op 02-07-2012 11:57 ]

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de BCC zijn ze waarschijnlijk woensdag of donderdag leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter 1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-03-2024
Heeft iemand eigenlijk al een versie zonder dock gezien? Ik ben op zoek naar de grijze variant zonder dock (64Gb is prima), maar alles wat ik hier zie gaat om versie met dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KouweZakkie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 01:33
Ik heb erder het gerucht vernomen dat de Infinity-versie zonder dock pas uit gaat komen als de Primes met dock (de 32 GB-varianten, dus) uit de voorraad zijn. Dat kan nog wel tot september duren, met name als mensen voor de Infinity kiezen en de Primes op een gegeven moment moeilijker te slijten worden...

Mooi apparaat is het trouwens -- rooten gaat gelukkig ook gewoon goed, I/O scheduler ook even omgegooid en dat helpt ook de performance een beetje vooruit. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een bestelling geplaatst bij Komplett. Ik had van tevoren nog even naar de klantenservice gebeld, om na te vragen of er nog voldoende voorraad beschikbaar was. De mevrouw vertelde mij dat er nog genoeg op voorraad waren, maar dat ze vandaag al vaker is gebeld over de tablet (met andere woorden: opschieten!).

Nu hopen dat ik hem morgen binnenkrijg, ik heb er lang voor gewacht (en gewerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer Capi ze binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:54:
Iemand een idee wanneer Capi ze binnen heeft?
Wat zeggen ze zelf bij Capi? Eigen inzet wordt ook binnen dit topic zeer gewaardeerd!
Geloof me, ik weet dat ze op Schiphol zitten maar je zou daar toch ook zelf kunnen informeren?

[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 02-07-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-09 18:57

Kiwi

Gadgetfreak

Bullet NL schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:09:
[...]

Wat zeggen ze zelf bij Capi? Eigen inzet wordt ook binnen dit topic zeer gewaardeerd!
Geloof me, ik weet dat ze op Schiphol zitten maar je zou daar toch ook zelf kunnen informeren?
Ik heb Capi gemaild, of ze al wisten wanneer de Infinity in het assortiment kwam, maar ik kreeg dit terug:
Antwoord van Capi:
Geachte heer,

Het door u gevraagde artikel hebben wij niet in ons assortiment.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.
Oftewel, ze geven nog geen informatie daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Mijne ligt sinds gisteravond aan de lader, vanochtend geen tijd gehad, maar vanavond wordt het flink spelen met het ding. Volgens mij had paradigit er nog genoeg liggen (in Eindhoven).

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet de Infinity ontvangen die ik gisteravond bij Komplett besteld had, dus daar bestellen is betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
De mijne pik ik zometeen op @ kiala punt (ook besteld bij Komplett).
Vrijdagavond besteld, helaas niet diezelfde avond verstuurd maar gister alsnog op de post gegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door DarkFire1985 op 03-07-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne vandaag ontvangen van Komplett. Valt me echter op dat volgens de gebruiksaanwijzing het dock van de ene pad transformer prime bijzit??? TF201 serie. Klopt dit of worden er fouten gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:20:
Mijne vandaag ontvangen van Komplett. Valt me echter op dat volgens de gebruiksaanwijzing het dock van de ene pad transformer prime bijzit??? TF201 serie. Klopt dit of worden er fouten gemaakt?
Iedereen die er nu een heeft heeft een prime dock, terwijl die volgens Asus niet compatibel zijn. Maar ze werken gewoon hoor, en volgens sommige is hij zelfs beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen van Komplett. Leuk speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch raar dat er nergens vermeld wordt dan dat ie met het 'oude' dock geleverd word terwijl Asus op de doos en in de beschrijving aangeeft dat de Infinity niet met het Prime dock compatible is. Mij viel het gelijk op door de handleiding van het TF201 dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
TerrorKiwi schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:45:
[...]

Ik heb Capi gemaild, of ze al wisten wanneer de Infinity in het assortiment kwam, maar ik kreeg dit terug:

[...]

Oftewel, ze geven nog geen informatie daarover.
Ik moet morgen vliegen, loop wel ff bij ze langs. In de winkel zijn ze superbehulpzaam. Zeker als jer vaak komt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

lmijnen schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:47:
[...]

Ik moet morgen vliegen, loop wel ff bij ze langs. In de winkel zijn ze superbehulpzaam. Zeker als jer vaak komt... :)
Kan je het dan nog op Tweakers zetten voor je vliegt? Dat zou ik erg fijn vinden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrJP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-09 10:39

HerrJP

!!!!!

Komplett etc. geven nu aan pas weer te leveren vanaf 13 Juli

-o-o-0-o-o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Paradigit geeft nu inderdaad ook aan dat de internetbestellingen pre-orders zijn en vanaf 13 juli worden geleverd.
De winkels zijn ineens wel bevoorraad :) Net een gereserveerd bij Amstelveen :D (de laatste daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
TerrorKiwi schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:20:
[...]

Kan je het dan nog op Tweakers zetten voor je vliegt? Dat zou ik erg fijn vinden! _/-\o_
Hahahaha, nee dat gaat niet. Te kort voorbereiding voor de vlucht.... Kan moeilijk 200 man laten wachten. Maar Capi heeft ze in voorraad, een stuk of 24. Ze konden me niet vertellen welke kleur, dat was niet in het systeem te zien.... :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

lmijnen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:35:
[...]

Hahahaha, nee dat gaat niet. Te kort voorbereiding voor de vlucht.... Kan moeilijk 200 man laten wachten. Maar Capi heeft ze in voorraad, een stuk of 24. Ze konden me niet vertellen welke kleur, dat was niet in het systeem te zien.... :? 8)7
Maakt niet uit, heb de mijne nu via de Paradigit binnen. Ik heb gehoord dat alleen de grijze + dock nog geleverd zijn, de rest komt later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Niet online
lmijnen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:35:
[...]

Enig idee of de schipholpas korting ook op tablets van toepassing is? Ik las dat spelcomputers en laptops uitgesloten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Wat ik begrepen heb gaat Techdata morgen een hele partij TF700's/64GB+Dock/Grey binnen krijgen. Afhankelijk van het tijdstip kunnen ze misschien morgen of vrijdag verstuurd worden.... dat zou betekenen dat ze Vrijdag of maandag al in de winkels kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Damn, ik heb hem nu binnen van de Paradigit, mag ik hem nog niet gebruiken van mijn ouders. :( :'(
Nog maar wat extra slijmen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
ATCO schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:05:
[...]

Enig idee of de schipholpas korting ook op tablets van toepassing is? Ik las dat spelcomputers en laptops uitgesloten waren.
Ik zag in het systeem 2 prijzen, 699 en 679. Ik vermoed dat 679 de SPL-pas-korting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-08 20:37
Korting met Schipholpas is 10% bij Capi, prijs zou dus uitkomen om iets meer dan €630. Vraag me overigens af of deze tablet niet onder spelcomputer of laptop valt...zou me niets verbazen als ze hem wel onder spelcomputer of laptop scharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:45:
Bij de BCC zijn ze waarschijnlijk woensdag of donderdag leverbaar
Helaas weten ze het zelf ook niet meer, ze zijn nog niet binnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:54
PaulX schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:26:
Klopt het dat de "Champagne Gold-editie" pas vanaf 13 juli verkrijgbaar gaat zijn?
Ben eigenlijk alleen geinteresseerd in de 32GB goud/champagne editie zonder dock (heb al een dock vd TF201), maar kan niks vinden van verwachtte data hiervan. Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Pas wanneer de TF201 helemaal "uitverkocht" is moet je denken aan een 32Gb versie van de TF700...

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

m0ridin schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:49:
[...]

Ben eigenlijk alleen geinteresseerd in de 32GB goud/champagne editie zonder dock (heb al een dock vd TF201), maar kan niks vinden van verwachtte data hiervan. Weet iemand hier meer van?
Je weet wel dat de TF201 dock niet compatibel is met de TF700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 23:42
TerrorKiwi schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:53:
[...]

Je weet wel dat de TF201 dock niet compatibel is met de TF700?
Mijn TF700 is geleverd met een TF201 dock dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhwendel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 13:00
Schijnbaar kun je hier de gouden versie zonder dock bestellen: http://www.t-online-shop....ll-hd-android-4-x--70593/

Nu nog de gouden met dock maar dan 32 gb!

/Edit: Schijnbaar wel met Duitse handleiding maar dat boeit niet, je kunt het geheel wel gewoon in het Nederlands zetten:)

[ Voor 22% gewijzigd door Fhwendel op 13-07-2012 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
Gezien de Duitse handleiding het *kan* zijn dat het toetsenbord een Duitse editie is. (natuurlijk alleen in het geval van een tablet met dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fhwendel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 13:00
Klopt, echter is deze versie dus zonder dock en boeit dat niet echt;) Tevens lijkt het me dat je wanneer je Nederlands als taal selecteert, hij ook de Nederlandse indeling van het toetsenbord pakt zou je deze later beslissen (als dit mogelijk wordt) erbij te kopen. Maar dit is iig handig voor de mensen die alleen zoeken naar de (goudkleurige) tablet, en geen dock erbij willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaulX schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:03:
Pas wanneer de TF201 helemaal "uitverkocht" is moet je denken aan een 32Gb versie van de TF700...
Misschien heb ik wat gemist, maar heb je hier een bron van? of ik kan niet zoeken, maar ik kan het niet vinden via google..
In de VS is de 32gb wel gewoon te koop begrijp ik.
Pagina: 1 2 Laatste