Beste Bullet NL enof jreijmer of andere tweakers
Ik ben vanavond bezig geweest met de door jullie aanbevolen rom versie.
na enige twijfel toch maar besloten om er mee bezig te gaan, ondanks dat ik dit helaas nog nooit eerder had gedaan. Heb de zip file gedownload en intern in een aangemaakte map ROM geplaats
gecontroleerd of ik een goede twrp had, en dat was de 2.6.1.0 wat hoog genoeg zou moeten zijn volgens voorgaande berichten
Ik had op mijn TF700 een rom staan met android 4.2.1 alleen was me bootloaders versie hoger dan wat hieronder aangegeven was bij de instructies:
YOU MUST BE ON THE ASUS STOCK JB 4.2.1 BOOTLOADER VERSION 10.6.1.14.10 AND TWRP 2.6.3.2+
You must do a full wipe in recovery if coming from another ROM base. Do not do a full wipe from the bootloader. Don't forget to do a Nandroid Backup first and give the ROM 10 mins to stabilise!
Aangezien ik niet de exact opgegeven versie had, heb ik eerst in recovery een backup gemaakt, daarna heb ik full wipe gedaan en toen de instalatie gestart, dit ging zonder problemen.
Alleen nadat de install gedraaid had en de tablet zich rebootte krijg ik nu 4 van die Unix\linux poppetjes te zien met daaronder een melding Detecting files sytem:
data on internal ext4
data on MicroSD
system on microSD
en dan reboot ie opnieuw en dan kom ik weer in TEAMWIN en start TWRP weer op
ik ben bang dat ik iets niet goed gedaan heb

of vergeten of verkeerd gedaan

maar nu kom ik helaas niet meer verder dan de TWRP
inmiddels de backup terug kunnen zetten, dus heb weer een tablet die t doet, maar zou toch graag de nieuwe rom erop gooien, iemand tips-advies??
[
Voor 10% gewijzigd door
cablecarp op 29-08-2014 21:41
]
Keep on rolling....