• --3S--
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-02 14:18
Dan koop ik waarschijnlijk zo'n hoes erbij. Ik ben juist helemaal niet van de screenprotectors, maar hier ga ik ook nog wel over nadenken.

Verder hoop ik dan dat er geen rare bobbels in het scherm zitten nee. Hij wordt als het goed is morgen bezorgd, maar ik ben een lang weekend weg ;( Dus dat zie ik maandag wel.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:57
screenprotector en dock gaat prima samen! Maar zoals eerder gezegd; wel een goeie kopen, er is een hoop rommel te koop. Erop plakken is ook niet zo lastig, maar goed, ik heb er dan ook al een heel aantal gedaan, en dan krijg je er handigheid in.
Overigens heb ik er ook eentje mét barst voorzien van folie (overigens een prime met echte gebruikersschade want hij begon op een plek waar ook een deuk in de case zat). Het aardige was, dat die tablet er door het folie weer heel wat netter uitzag. De barst en alle andere krassen vielen een stuk minder op.

Als je een screenprotector achteraf niet mooi vindt, dan kan ie er gewoon weer af, zie je niks van.

[ Voor 8% gewijzigd door Mistraller op 13-12-2012 23:49 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 20:06
Sinds de update van circa 2 weken geleden kan ik merken dat alles veel sneller en soepeler gaat. Hebben jullie die ervaring ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaa
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ja, de laatste update is eindelijk een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:51
Welke versie hebben jullie nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:23
Ik heb nu al een tijdje de infinity met dock. Het hierbij een hoes gekocht van tuff-luv bij amazon. Volgens amazon was hij geschikt voor de tf700, maar dat blijkt dus niet te zijn. Ik kan dus niet docken als de tablet in de hoes zit. Bovendien zijn de knopjes slecht bereikbaar. Ik heb gezocht naar een alternatief maar ik vind er geen, heeft iemand ervaring met een hoes voor de tabet en dock waarmee je wel probleemloos kan docken en ook de knoppen beter kan bedienen?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --3S--
drernie schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:00:
Ik heb nu al een tijdje de infinity met dock. Het hierbij een hoes gekocht van tuff-luv bij amazon. Volgens amazon was hij geschikt voor de tf700, maar dat blijkt dus niet te zijn. Ik kan dus niet docken als de tablet in de hoes zit. Bovendien zijn de knopjes slecht bereikbaar. Ik heb gezocht naar een alternatief maar ik vind er geen, heeft iemand ervaring met een hoes voor de tabet en dock waarmee je wel probleemloos kan docken en ook de knoppen beter kan bedienen?
Ik heb deze besteld en hij komt als het goed is morgen binnen. Ik kan morgenavond of woensdag wel even laten weten hoe hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 18:49
Deze vind ik persoonlijk het mooist. http://www.noreve.com/lan...ition_B_leather_case.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --3S--
--3S-- schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:51:
[...]

Ik heb deze besteld en hij komt als het goed is morgen binnen. Ik kan morgenavond of woensdag wel even laten weten hoe hij bevalt.
Hij bevalt tot nu toe erg goed! Het scherm past goed in het dock en alle knopjes en camera's hebben genoeg ruimte. Je kan hem dus met en zonder dock gebruiken.

Als ik een minpunt zou moeten noemen is dat het geluid misschien een beetje gedempt wordt ondanks dat er gaatjes in de achterkant zitten.

Laat het maar weten als iemand er meer over wilt weten :)

edit: Sorry als dit niet in dit topic thuis hoort, was even vergeten dat er hier misschien een apart topic voor is.

[ Voor 7% gewijzigd door --3S-- op 18-12-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaa
  • Niet online
tomcool schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:15:
Welke versie hebben jullie nu dan?
JC003C.WW_epad-10.4.4.23-20121127

BT v10.33
Wifi v7.20.65
Gps v7.9.11

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Ik heb sinds gisteren een tweede hands Inifinity op de kop getikt en ben nu dit topic aan het doorspitten voor tips en tricks. Is het ook met JB nog de moeite om met data2sd aan de slag te gaan?
Ik kan btw nergens vinden of je originele interne geheugen dan nog te benaderen is. Of is het alleen de Micro-SD?

• -Burner-
--3S-- schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:44:
[...]

Hij bevalt tot nu toe erg goed! Het scherm past goed in het dock en alle knopjes en camera's hebben genoeg ruimte. Je kan hem dus met en zonder dock gebruiken.

Als ik een minpunt zou moeten noemen is dat het geluid misschien een beetje gedempt wordt ondanks dat er gaatjes in de achterkant zitten.

Laat het maar weten als iemand er meer over wilt weten :)

edit: Sorry als dit niet in dit topic thuis hoort, was even vergeten dat er hier misschien een apart topic voor is.
Hoe bevalt de Infinity sowieso nu je m net nieuw hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

seeKo schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:43:
Ik heb sinds gisteren een tweede hands Inifinity op de kop getikt en ben nu dit topic aan het doorspitten voor tips en tricks. Is het ook met JB nog de moeite om met data2sd aan de slag te gaan?
Ik kan btw nergens vinden of je originele interne geheugen dan nog te benaderen is. Of is het alleen de Micro-SD?
Je intern geheugen word dan je extern geheugen in de file explorer :-)

Ook met JB schijnt het de moeite te zijn om het te gebruiken al zijn de meningen daar over verdeeld.

Ik zelf gebruik het niet en vind mjn infinity icm Clean Rom Inheritance rap zat.

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --3S--
-Burner- schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:32:
[...]

Hoe bevalt de Infinity sowieso nu je m net nieuw hebt?
Erg goed! Van tevoren dacht ik dat ik niet veel gebruik zou maken van het dock. Maar het is echt ideaal voor bijvoorbeeld in de trein als je een stukje moet typen. Het batterijverbruik valt me ook erg mee. Verder heb ik geen ervaring met andere tablets (behalve af en toe met de iPad van een familielid) dus veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet.

Wat ik wel jammer vind is dat ik een aantal apps heb dat niet meedraait met het scherm maar verticaal of horizontaal 'vaststaat', maar dit ligt natuurlijk aan die apps zelf.

Verder zou ik em eigenlijk willen rooten (vanaf Jelly Bean), maar ik kan hier geen optie voor vinden zonder de Asus Unlock Tool (waarmee je je garantie verliest). Dus daar wacht ik nog even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:17
Iemand van plan om deze met wireless display te gebruiken in android 4.2? Ik zou hem durven gebruiken om mijn xbmc op te draaien (bestanden staan op Synology 412+ NAS) en dan via wireless display richting tv. Dat spaart me toch een nieuwe htpc uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Zo, was eindelijk van plan om maar een tablet aan te schaffen.
Ik ben een pietje pixeltje precies, dus ik ga niet voor minder dan een HD scherm.
De Infinity had ik al langer op het oog en aangezien er niet veel andere keuze is voor een HD tablet zou het deze dus worden...

Maar ze zijn gewoon niet meer te krijgen. Wellicht ergens online, maar alle winkels waar ik geweest ben zijn ze foetsie. Bij een computer winkel hadden ze er nog één, maar in de winkel aangekomen bleek dit een demo model te zijn voor de gewone prijs. Dat doe ik dus echt niet.
OP de vraag wanneer er weer nieuwe beschikbaar komen zei de verkoper: niet !
Ze komen daar in iedergeval geen nieuwe meer en waarom kon de verkoper niet zeggen.

Het lijkt erop dat de Infinity zijn langste tijd gehad heeft en wellicht komt er binnenkort wel een nieuwer alternatief uit. Als het maar een HD scherm heeft.
Ik heb gekeken naar de Tab 2 en Note 10.1, maar die schermen zijn bagger als je zelf HD belangrijk vind. Iets anders heb je niet. Ja de Nexus 10, maar die komt niet in nederland uit...

Is het zo dat Asus de Infinity langzaam uit het assortiment laat gaan? Komt er iets anders uit? Ik begeef mij niet zo in de Asus wereld maar misschien is het hier wel bekend dat er nieuwe modellen op de stoep staan.

Of zal ik nog mijn best doen om die Infinity te halen?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Xymox schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:24:
Ik ben een pietje pixeltje precies, dus ik ga niet voor minder dan een HD scherm.
De Infinity had ik al langer op het oog en aangezien er niet veel andere keuze is voor een HD tablet zou het deze dus worden...

Maar ze zijn gewoon niet meer te krijgen. Wellicht ergens online, maar alle winkels waar ik geweest ben zijn ze foetsie. Bij een computer winkel hadden ze er nog één, maar in de winkel aangekomen bleek dit een demo model te zijn voor de gewone prijs. Dat doe ik dus echt niet.
Ze komen daar in iedergeval geen nieuwe meer en waarom kon de verkoper niet zeggen.

Het lijkt erop dat de Infinity zijn langste tijd gehad heeft en wellicht komt er binnenkort wel een nieuwer alternatief uit. Als het maar een HD scherm heeft.
Ik heb gekeken naar de Tab 2 en Note 10.1, maar die schermen zijn bagger als je zelf HD belangrijk vind. Iets anders heb je niet. Ja de Nexus 10, maar die komt niet in nederland uit...

Is het zo dat Asus de Infinity langzaam uit het assortiment laat gaan? Komt er iets anders uit? Ik begeef mij niet zo in de Asus wereld maar misschien is het hier wel bekend dat er nieuwe modellen op de stoep staan.

Ik zou gewoon je best blijven doen, Asus heeft er namelijk een handje van om heel onduidelijk te zijn in haar leveringen. Het hangt overigens een beetje vanaf welke distributeur je spreekt, de ene zegt inderdaad "we weten niet als hij nog komt" terwijl de andere aangeeft dat de TF700 nog gewoon besteld kan worden en dan er "gewoon" leveringen binnen komen.

Het is dus exact het zelfde als met de TF201, deze was wel/niet/wel/niet leverbaar om vervolgens nog gewoon een poos naast de TF700 op de markt te zijn....

Overigens had de Media-Markt in Zwolle als ik me niet vergis vorige week een aantal exemplaren op voorraad,

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:35:
[...]

Ik zou gewoon je best blijven doen, Asus heeft er namelijk een handje van om heel onduidelijk te zijn in haar leveringen. Het hangt overigens een beetje vanaf welke distributeur je spreekt, de ene zegt inderdaad "we weten niet als hij nog komt" terwijl de andere aangeeft dat de TF700 nog gewoon besteld kan worden en dan er "gewoon" leveringen binnen komen.

Het is dus exact het zelfde als met de TF201, deze was wel/niet/wel/niet leverbaar om vervolgens nog gewoon een poos naast de TF700 op de markt te zijn....

Overigens had de Media-Markt in Zwolle als ik me niet vergis vorige week een aantal exemplaren op voorraad,
Yep, 2 euro pallets volgens mij in mediamarkt Zwolle afgelopen week. Als ik 't me goed kan heugen ook in Rotterdam, maar niet 100%. Beter even bellen van te voren. En net zoals Bullet al aangeeft, Asus is echt rubbish met aangeven of ze überhaupt nog iets verkopen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 23:39
Xymox schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:24:

BCC Rotterdam heeft ze nog nieuw in doos liggen voor 585 euro dacht ik ;)

EDIT: Nog maar 1 nieuw in doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
In Belgie waren er gisteren zeker 10 stuks nog bij Saturn Antwerpen Wilrijk van de Asus Infinity (deze zijn wel Azerty toetsenborden)

[ Voor 3% gewijzigd door Seki op 09-01-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In breda mediamarkt hadden ze er nog een aantal +-15 denk ik . Kostte 700 euro, en zijn ze er ook nog ! Gisteren een gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:04
Nieuwe update komt eraan: update 10.4.4.25 released :-)

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
snah001 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:39:
Nieuwe update komt eraan: update 10.4.4.25 released :-)
Al een chancelog voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus de infinity, hij is nu aan het opladen. Heb hem nog niet gebruikt, zie ik onderaan de dock het volgende: model easypad tf201 mobile docking.. Dat terwijl ik de infinity tf700t heb gekocht.

Hoort dit of is dit helaas een fout en kan ik mijn tablet niet gaan gebruiken en moet ik er mee terug?
Overigens doet het schuifje het ook niet als de tablet in de dock zit, je kan hem dan niet naar rechts schuiven.. is dit ook stroefheid, of herkent niemand dit?

Ik hoop dat het model gewoon klopt, anders zit ik hier een paar dagen met een tablet waar ik niets mee kan, moet namelijk rest van de week werken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:06:
Ik heb dus de infinity, hij is nu aan het opladen. Heb hem nog niet gebruikt, zie ik onderaan de dock het volgende: model easypad tf201 mobile docking.. Dat terwijl ik de infinity tf700t heb gekocht.
Dat is normaal, heeft iedereen. Dock is type TF201.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Om de tablet uit het dock te halen moet het schuifje naar links.

Toen ik de tabel net had duurde het even voor het schuifje automatisch naar rechts sprong, maar na 2 of 3 keer proberen was het opgelost.

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:54:
[Nieuwe update komt eraan: update 10.4.4.25 released :-)]

Al een chancelog voorbij zien komen?
Ik heb na deze update al weer mijn eerste spontane reboot gehad vooraf gegaan door "wit scherm".
Helaas dus nog geen oplossing hiervoor :-(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:26:
[...]

Ik heb na deze update al weer mijn eerste spontane reboot gehad vooraf gegaan door "wit scherm".
Helaas dus nog geen oplossing hiervoor :-(
Heb je al een cold reboot gedaan?
(Tablet helemaal uitschakelen, daarna volumeknop links tegelijk met power toets ingedrukt houden en na verschijnen van reboot tekst links boven knoppen loslaten en tablet nieuw laten opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snah001 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:10:

Heb je al een cold reboot gedaan?
(Tablet helemaal uitschakelen, daarna volumeknop links tegelijk met power toets ingedrukt houden en na verschijnen van reboot tekst links boven knoppen loslaten en tablet nieuw laten opstarten.
Heb net een cold reboot gedaan, ben benieuwd of het helpt.
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:11:
[...]

Heb net een cold reboot gedaan, ben benieuwd of het helpt.
Bedankt voor de tip.
Asus adviseert zelf dit na een update (OTA) minstens 3 keer te doen.
Betreft natuurlijk een stock Rom, niet geroot en bootloader locked.
Maar ook bij een custom Rom kan dit helpen.
Maar die van mij (custom Rom) reboot ook 1 x per 2 dagen spontaan.
Verder geen last en hij is supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Laatst online: 06-08 10:54
Met de nieuwe Cleanrom (3.2.1) en kernel-10.4.4.25-nodpi-data2sd is het eindelijk gelukt om de 16gb Sandisk extreme pro microsd aan de praat te krijgen met de data2sd mod. Kaartje heb ik geloof ik al 3 maanden. En echt, je merkt het verschil! Enige waar het nog op wachten is, is een (laatste) kernel met data2sd EN een cpu/gpu overclock.

Edit: en die is er nu! Draait lekker op 1800mhz

[ Voor 7% gewijzigd door poema op 31-01-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Heb deze al vanaf oktober en na een waardeloze poetic case (maakt van het geheel een erg dik pakket en plaatsen van scherm in dock is een crime) is dit de beste meest dunne en mooiste case die er is.
Weliswaar niet geheel goedkoop maar de afwerking en gebruikt leer is van zeer hoge kwaliteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 18:06
Net Cleanrom 3.2.2 (odex) geinstalleerd (zat op 3.1) met de data2sd die nu in het Cleanrom topic zelf staat. Browser2ram en Lagfix gedraaid, 1800mhz kernel. Ik weet niet wat ze nu nog geoptimaliseerd hebben precies tov 3.1 maar de tablet voelt nu gewoon nog net ff een tandje sneller vliegt werkelijk waard door de interface (en dan heb ik disable fsync nu nog uitstaan tov eerst aan want vlgs mij zorgte dat voor instabiliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaa
  • Niet online
ben je met deze cleanrom en data2sd het probleem kwijt dat de browser iedere keer een windowstje laat zien de browser reageert niet meer, wachten of stoppen?
Zeer knullig voor een high end tablet (met mijn ipad2 geen problemen hiermee....).
Ik ben al eens bezig geweest met cleanrom maar kreeg deze niet geinstalleerd, lukte me niet om root access te verkrijgen. Zal wel een human interface error van mij zijn.

Maar eerst moet ik booten en een custom met root access image laden van Asus site?
Dan als dat lukt de cleanrom image en als deze dan draait kan ik een class 10 SD kaartje nemen en data2sd gaan gebruiken door dit sd kaartje als cache / swap te installeren, heb k dat zo goed begrepen uit de instructie.

Mocht dit het geval zijn dan moet ik toch weer eens zoeken hoe ik deze pad geroot krijg. kan ik ook meteen alle meuk die ik niet gebruik van asus eraf halen :)

[ Voor 2% gewijzigd door Whaa op 10-02-2013 13:08 . Reden: schrijffout - kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Infinity had ook een gebarsten scherm......opgestuurd naar het repaircenter van wehkamp en na 3 weken krijg ik ineens een bericht dat het apparaat niet gerepareerd kan worden!
Volledig aankoopbedrag is ook al terug gestort.....

Nu dus ineens de mogelijkheid om een nieuwe tablet uit te zoeken!!
Iemand een tip voor een gelijkwaardig alternatief (toetsenbord is must)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Surface pro?

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Dit topic is wel erg op de achtergrond geraakt...

In ieder geval is bekend gemaakt door Asus dat de Infinity een update gaat krijgen naar 4.2. Waarschijnlijk zal dat in kwartaal 2 gaan gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
-Burner- schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:22:
Dit topic is wel erg op de achtergrond geraakt...

In ieder geval is bekend gemaakt door Asus dat de Infinity een update gaat krijgen naar 4.2. Waarschijnlijk zal dat in kwartaal 2 gaan gebeuren :)
Yup, ik heb het ook gelezen. Prima toch, ik zie niet echt hele grote veranderingen komen met 4.2 maar toch Leuk dat Asus met de update komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Bullet NL schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:32:
[...]

Yup, ik heb het ook gelezen. Prima toch, ik zie niet echt hele grote veranderingen komen met 4.2 maar toch Leuk dat Asus met de update komt...
Mogelijkheid tot meerdere accounts vind ik wel een mooie verbetering, hoewel ik het zelf niet zal gebruiken.
Het aanpassen van je lockscreen daarentegen vind ik wel weer mooi. Het kan uiteraard ook met bepaalde apps... En ik hoop dat ie toch weer net een stukje soepeler is (geen klagen overigens nu met 4.1!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik moet zeggen dat ik de tablet (met 4.1) qua snelheid wel tegen vind vallen. Heb regelmatig last van haperingen. Ben benieuwd hoe dit bij anderen is, Anders toch maar eens een custom ROM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Al eens een hard reset gedaan na een major update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Nee, eigenlijk niet. Dacht dat het uitschakelen van de tablet voldoende was. En dat de snelheid nou eenmaal was zoals die was door het wat trage geheugen dat Asus heeft gemonteerd.

Heb zojuist een hard reset gedaan, ben benieuwd! Prikte wel eerst met m'n paperclip in het verkeerde gaatje, aan de rechterzijde. Dat de microfoon zag ik later, heb hopelijk niks kapot gemaakt,,,

[ Voor 3% gewijzigd door musicfreak op 04-03-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Ik heb zelf eigenlijk geen problemen met de snelheid; na een hard reset. Hij draait flink wat soepeler. Ik geloof dat Android anders werkt met RAM dan Windows, maar nu ik meer over heb aan RAM draait het toch soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Je houd meer RAM over? Hoe dat zo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Tsja.. het is voor zover ik weet t beste om een reset uit te voeren na een major update. Dus bijv. van 4.0 naar 4.1. Dus dat lijkt te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ok, good to know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Asus Sync heeft een update gekregen..loopt nu weer lekker onder windows 8 (crasht niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 18:06
Zo vanochtend maar een Ubuntu voor de Infinity 0.8.1 dualboot geinstalleerd. Naast een data2sd Cleanrom installatie. Dat herkent ie gewoon allemaal!

En het werkt... gewoon heerlijk Ubuntu op m'n Infinity! Typen in Libreoffice, browsen met Chromium of Firefox, wow! Installer bleef wel 2x hangen maar toen had ie de boot bestanden nog niet aangepast. Toen het eenmal liep geen rare fratsen of bugs meer tegen gekomen in Ubuntu vanochtend.

Je gaat er vooralsnog geen race mee winnen (voelt een beetje als Windows 7 op een netbook, maar toch). En ik heb ook het vermoeden dat er nog wel wat te optimaliseren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Update naar 4.2.1 inmiddels geïnstalleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danield
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 16:28
ik ook loopt wel goed bij mij. Het scherm wordt donkerder als er een site wordt geladen om stroom te besparen

Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-09 00:11
Ik heb ondertussen ook 4.2.1 binnen!

Paar puntjes:

Iets vaker stotterig beeld bij switchen homescreen ... kan ik mee leven

De shortcut naar Google Now bij het unlocken hebben ze eruit gehaald .. jammer .. Toch wel een shortcut die ik vaak gebruik.
Kan dit terug gezet worden?

De recente apps hebben ze ook aangepast .. Nu staat alles in een horizontale lijn met de laatst opgestarte app uiterst rechts.
Hadden ze dit gespiegeld was het nog oké. Het liefst had ik nog de verticale instelling gehad..

Verder de camera app vind ik foeilelijk C= Maar die werkt qua instellingen/layout wel beter dan de vorige versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Ik krijg nu vaak de melding 'launcher stopped'. Lijkt te gebeuren als ik mijn lijst met apps wil openen.
Iemand ervaring met het wissen van de cache zoals hier wordt beschreven?
http://www.thriveforums.o...ion-launcher-problem.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 09:11
Ik heb zojuist de nieuwe firmware update binnengekregen. Andriod 4.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Yup, de nieuwe firmware voor de TF700 is vandaag beschikbaar geworden....

Eens kijken als ik verschillen kan ontdekken naast alleen het ene cijfertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Ik heb al aardig wat dingen aan verandering gezien. Valt niet tegen! Heb bij toeval het Asus toetsenbord weer eens geprobeerd. Die is opgeknapt, ziet er veel beter uit!

Mijn error leek voort te komen uit mijn Dual Battery Widget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
Hier is ie ook binnengekomen.

Vind het eigenlijk wel jammer dat ze niet de android 4.2 interface aanhouden, maar terugpakken op de oude (vertrouwde) tablet interface.
Verder zijn de 1e indrukken goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
Meerdere gebruikers is nu ook mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Nixweerd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:40:
Hier is ie ook binnengekomen.

Vind het eigenlijk wel jammer dat ze niet de android 4.2 interface aanhouden, maar terugpakken op de oude (vertrouwde) tablet interface.
Verder zijn de 1e indrukken goed.
Wat ik toch wel positief vindt is dat wel de knoppen voor home en back niet in het midden staan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
CuBras schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:22:
Ik heb ondertussen ook 4.2.1 binnen!

Paar puntjes:

Iets vaker stotterig beeld bij switchen homescreen ... kan ik mee leven

De shortcut naar Google Now bij het unlocken hebben ze eruit gehaald .. jammer .. Toch wel een shortcut die ik vaak gebruik.
Kan dit terug gezet worden?
@Cubras Google now is er nog, hij zit nu achter de klok verstopt (eigen carrousel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor alsnog blij met de 4.2.1 update.

Bij mij gaat het scrollen tussen de homescreens en de app/widget pagina's juist soepeler en sneller.

Ook het scrollen in lange webpagina's gaat veel soepeler in zowel Chrome als de stockbrowser.
Dat scrollen was juist mijn enige echte kritiek op de infinity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 05:50
Ik kan mijn TF700 in airplane mode zetten en vervolgens wifi aanzetten. Hij blijft dan in airplane mode staan maar ik heb dan ook wifi verbinding. Hoort dat zo? Ik zou namelijk verwachten dat wanneer je in airplane mode wifi aanzet, airplane mode uit zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 18:04:
Ik kan mijn TF700 in airplane mode zetten en vervolgens wifi aanzetten......Hoort dat zo? ..............
Misschien omdat je tegenwoordig vaak wel via wifi kan/mag internetten in vliegtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
HEt viel me vandaag op dat, als je onder een andere user zit, er dan nog wel alerts voorbij komen van gmail uit het andere account. En ook wel jammer dat je apps volledig gescheiden zijn; nu moest ik weer alle asus bloat disablen, en de appjes opnieuw installeren. En dus ook betaalde apps, die kan je niet onder 2 accounts gebruiken. Ergens wel logisch omdat ze voor de 2e user alles aan dat google account hangen, maar ik krijg het maar moeilijk aan mijn vrouw uitgelegd, dat het spelletje dat ze eerst onder mijn account speelde, nu opnieuw moet kopen omdat ze een eigen useraccount heeft....

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Je kan je eigen account als tweede account toe voegen. Dan kan je alle betaalde apps weer installeren. Ze zal alleen haar scores en savegames kwijt zijn.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Ok, de laatste tijd is mijn transformer zo traag. Hij is nog origineel en niet geroot. Hebben meer mensen hier last van? Kan dit komen doordat ik een virusscanner heb draaien (Norton)

[ Voor 4% gewijzigd door Escape2Dawn op 07-04-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Escape2Dawn schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:14:
Ok, de laatste tijd is mijn transformer zo traag. Hij is nog origineel en niet geroot. Hebben meer mensen hier last van? Kan dit komen doordat ik een virusscanner heb draaien (Norton)
Zou heel goed kunnen.... Vaak is het zo dat dat bepaalde apps die actief blijven in het geheugen de tablet langzaam maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Vraag 1: Heb jij hiermee ook problemen? Zou ik meer snelheid kunnen creëren door de tablet te rooten? Zijn er nog andere oplossingen om de tablet weer sneller te maken?

Vraag 2: Wat is jullie ervaring met browsen? Ik heb het idee dat de iPad van mijn vrouw veel sneller pagina's laadt. Ik varieer tussen de stock browser,chrome (zeer langzaam),chrome beta (ook zeer langzaam) en dolphin.
Ik denk dat ik de stock browser het fijnste en snelste vind. Maar toch vind ik het te langzaam. Jullie?

Vraag 3: Wanneer mijn apps worden bijgewerkt kan ik maar beter iets anders gaan doen omdat het heel de tablet snelheid op eist. Hebben jullie dit ook? Is dit nog anders in te stellen? Ook dit is bij de iPad veel beter afgesteld. Die kun je gewoon blijven gebruiken. Wat is jullie ervaring?
Bullet NL schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:50:
[...]

Zou heel goed kunnen.... Vaak is het zo dat dat bepaalde apps die actief blijven in het geheugen de tablet langzaam maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Boat browser installeren. Bevalt heel erg goed. De stock browser is gewoon sloom. In elk geval een browser pakken waar je caching kan uitzetten, want dat is, met het trage geheugen, de bottleneck. Stock kan je volgens mij de cache niet uitzetten.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik vind de stock browser tot nu toe het fijnste werken, zal Boat ook eens proberen. Voor de betere snelheid moet ik wel eerst een SD kaart kopen, ik kon bij de instellingen alleen terugvinden dat je de cache op de SD kaart kan plaatsen, niet dat je caching kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
even checken, hebben jullie ook bij de Chrome Browser dat de internet pagina die je bezoekt nooit schermpassend gemaakt wordt? Ik moet pagina's altijd een klein beetje verkleinen om de breedte binnen het scherm te krijgen. erg irritant omdat je bij het scrollen dus ook opzij kan gaan.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
je kan het homescreen dus wel aanpassen naar de originele android 4.2 indeling klik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Sinds de update loopt alleen wel mijn accu leeg....hoe kan ik ontdekken waar dit aan ligt?

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 11:31
Mistraller schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:30:
Sinds de update loopt alleen wel mijn accu leeg....hoe kan ik ontdekken waar dit aan ligt?
Omdat de tablet sinds de laatste update normaal doet en eindelijk volgens de specs performed. Het gevolg is dan dat je langer bezig bent, daarvoor legde je dat ding na paar minuten frustatie en wachtsessies tijdens het browsen na een aantal minuten weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Nixweerd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:13:
je kan het homescreen dus wel aanpassen naar de originele android 4.2 indeling klik :)
Klopt, het werkt prima alleen zie ik zo geen meerwaarde van deze indeling. Of zie ik iets over het hoofd? Als die meerwaarde er niet is dan ga ik niet de homescreens opnieuw indelen.

Zit er nl. sowieso over te denken om een custom ROM te installeren. Ik lees hier over de Ultra microSDXC kaart van Sandisk van 64GB. Ik heb al de infinity versie van 64 Gb, vraag me dus af of ik wel zo'n grote SD kaart nodig heb. Presteert de pricewatch: Sandisk Ultra 32GB microSDHC UHS-I 30MB/s even snel? Helaas staan daar geen reviews bij.

Klopt mijn vermoeden dat pricewatch: Samsung microSDHC 32GB Class 10 en pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC 64GB trager zijn?

Qua ROM hoor ik hier iedereen over de Cleanrom, en dan de nieuwste versie de Inheritance. Heeft iemand al eens een andere ROM van de lijst van XDA-developers getest zoals de Xenogenesis ROM? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
drikus schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:45:
[...]

Omdat de tablet sinds de laatste update normaal doet en eindelijk volgens de specs performed. Het gevolg is dan dat je langer bezig bent, daarvoor legde je dat ding na paar minuten frustatie en wachtsessies tijdens het browsen na een aantal minuten weg. :+
Mag ik nu een niet-HK antwoord aub? |:(
Als ik hem na een week uit de kast pak horen de beide accu's niet volledig leeggetrokken te zijn terwijl ze 100% charged opgeborgen zijn.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicfreak schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:31:
[...]Qua ROM hoor ik hier iedereen over de Cleanrom, en dan de nieuwste versie de Inheritance. Heeft iemand al eens een andere ROM van de lijst van XDA-developers getest zoals de Xenogenesis ROM? Ben benieuwd!
De roms zijn van de zelfde maker (sbdags). Cleanrom 3.4.7 werkt prima. Dat kan ik in ieder geval bevestigen. De nieuwe (cromi-x) schijnt ook prima te zijn. Maar is nog in 'beta' stadium. Ben zelf nog niet zo ver gekomen om naar de nieuwe te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:09:
[...]
De roms zijn van de zelfde maker (sbdags). Cleanrom 3.4.7 werkt prima. Dat kan ik in ieder geval bevestigen.
Mooi, goed om te weten.

Ben nog even benieuwd of een 32 Gb geheugenkaartje in mijn situatie zal voldoen, hoeveel Gb heb je nodig voor een beetje ROM plus apps? 20 Gb ofzo? Kan muziek, films, foto's e.d. natuurlijk op het interne geheugen laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Als ik Asus sync opstart op mijn pc(Windows 7 64bit) en op de tablet start ik hem erna op.
Krijg dan de melding dat Asus Sync niet op de pc is geinstalleerd.
Heeft dit te maken met nieuwste update?
Hebben jullie ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Opgelost, ik heb Android-sync geinstalleerd, deze betaalversie had usb android aan boord. daarna gewoon verwijderd en de usb driver behouden.
Hij synct weer als vanouds :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolip
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 19:53
Sinds de update naar 4.2 werkt de microfoon met Skype niet meer goed. De andere kant (degene met wie je skyped) hoort een heel slecht geluid. Heeft iemand anders dit probleem ook (en heeft een oplossing hiervoor :-) )?

Overigens werkt de microfoon wel goed als ik bijvoorbeeld een video opneem....

[ Voor 15% gewijzigd door Nolip op 21-04-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMennens
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-08 19:19
Is het slim om nu nog te gaan kijken voor deze tablet?

Vind het een mooi ding, en heb er al mee kunnen spelen.
Wil er graag een gaan halen, maar kan hem nergens meer vinden! (64GB Grey)

Zit echt niet te wachten op een windows 8 tablet (die Vivo dingen)
en ik vind de TF300 gewoon net niet.

Weet iemand of Asus binnenkort weer met iets nieuws op de proppen komt (soortgelijk aan deze)
Of dat ik beter in het buitenland (amazon.com) of marktplaats kan gaan kijken?

Let me know!

[ Voor 8% gewijzigd door MrMennens op 23-04-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:45
Mistraller schreef op zondag 14 april 2013 @ 22:51:
[...]

Mag ik nu een niet-HK antwoord aub? |:(
Als ik hem na een week uit de kast pak horen de beide accu's niet volledig leeggetrokken te zijn terwijl ze 100% charged opgeborgen zijn.
Dat ervaar ik dus ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --3S--
wgfkas schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:18:
[...]

Dat ervaar ik dus ook...
Misschien is de app Deep Sleep Battery Saver iets voor jullie? Als je het scherm uitzet dan zorgt de app dat wifi/3G/achtergrond apps uit worden gezet. Verder kan je wel veel dingen apart instellen volgens mij.

Ik weet niet hoeveel het uiteindelijk zou schelen bij jullie. Maar ik merk wel dat de batterij een stuk langer mee gaat: 2 dagen / 48 uur bij redelijk intensief gebruik (+/- 4 uur scherm aan). Meldingen etc. mis ik niet omdat ik die toch wel op m'n telefoon binnen krijg.

1 keer heb ik 's avonds en 's ochtends even naar het batterijgebruik gekeken in de nacht. Dit was toen volgens mij maar 1 of 2%.

Misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Edit:
Ik heb ondertussen een geheugenkaartje gekocht, de nog wat snellere Samsung 64GB Pro Micro SD (MB-MGCGB). Tot 70 MB/s leessnelheid ipv 30 MB/s bij Sandisk.

[ Voor 81% gewijzigd door musicfreak op 30-04-2013 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
--3S-- schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:01:
[...]

Misschien is de app Deep Sleep Battery Saver iets voor jullie? Als je het scherm uitzet dan zorgt de app dat wifi/3G/achtergrond apps uit worden gezet. Verder kan je wel veel dingen apart instellen volgens mij.

Ik weet niet hoeveel het uiteindelijk zou schelen bij jullie. Maar ik merk wel dat de batterij een stuk langer mee gaat: 2 dagen / 48 uur bij redelijk intensief gebruik (+/- 4 uur scherm aan). Meldingen etc. mis ik niet omdat ik die toch wel op m'n telefoon binnen krijg.

1 keer heb ik 's avonds en 's ochtends even naar het batterijgebruik gekeken in de nacht. Dit was toen volgens mij maar 1 of 2%.

Misschien het proberen waard?
Nou, niet als het probleem zich voorheen verder niet voordeed. Bovendien, asus zet zelf de wifi al uit, dat kan ik zien op mijn router.

Ik heb overigens wel het één en ander gedaan (alleen wel tegelijk dus lastig pinpointen) los bewaren van de docking, cold reboot meerdere malen, en een aantal apps (die dus al veel langer zonder problemen erop stonden)

Hij blijft nu weer lang met zijn stroom doen. Ben dus benieuwd wat er gebeurt als ik hem met docking ga bewaren. Misschien is dat het probleem.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem als ik 'm op de dock aansluit. Dan loopt zowel de dock als de tablet heel snel leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
We zijn niet de enigen met het batterij snel leeg probleem, hier een heel topic daarover met een aantal tips daarin.

www.transformerforums.com...ll-posts-here-please.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Nog een testje: Dock en tablet zijn in 48 uur standby liggen in de kast helemaal 0%. Terwijl ze losgekoppeld na 2 weken nog steeds prik hebben. Ik kan nog 1 test doen: gedocked, maar dan helemaal uitgeschakeld om uit te sluiten dat er hardware issues zijn.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik had het idee dat de volgende tip hier al gepost was maar kon het niet terugvinden, nl. de mogelijkheid om de orginele Android 4.2 launcher op de Infinity te gebruiken. Het is een verborgen optie in het menu.

Een goede uitleg vond ik op http://www.androidpolice....y-with-this-simple-trick/.

[ Voor 6% gewijzigd door musicfreak op 04-05-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
-

[ Voor 203% gewijzigd door musicfreak op 15-05-2013 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMennens schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:52:
Is het slim om nu nog te gaan kijken voor deze tablet?

Vind het een mooi ding, en heb er al mee kunnen spelen.
Wil er graag een gaan halen, maar kan hem nergens meer vinden! (64GB Grey)

Zit echt niet te wachten op een windows 8 tablet (die Vivo dingen)
en ik vind de TF300 gewoon net niet.

Weet iemand of Asus binnenkort weer met iets nieuws op de proppen komt (soortgelijk aan deze)
Of dat ik beter in het buitenland (amazon.com) of marktplaats kan gaan kijken?

Let me know!
Nee, is niet aan te raden. Deze tablet heeft bovengemiddeld veel problemen: trage i/o, spontaan barsten van het scherm bij gebruik in dock (die niet onder garantie worden gerepareerd) en batterij problemen. Ik denk dat je sowieso niet bij Asus meer moet zijn voor een high-end product. Koop allen de goedkope modellen van asus, waarvan je het niet erg vindt als ze snel kapot gaan en je geen beroep kunt doen op garantie of service, die leveren ze namelijk niet bij hun producten, tenminste, alleen op papier.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Ben het helaas (of gelukkig) niet met jou eens.
Ik en nogal wat andere gebruikers die ik ken hebben geen enkel probleem met de tablet.
Mensen willen wel eens vergeten dat je op internet in het algemeen alleen de klagers ziet maar iemand die geen problemen heeft zoals vele gewone gebruikers zul je er niet zien (99% van de gebruikers)
Ik heb persoonlijk alleen maar goede ervaringen met Asus en zou de TF700 zo weer kopen.
Verwacht overigens wel medio/eind van het jaar een nieuwe versie met wellicht Tegra4 of Qualcom 800.
Een tablet bashen is gemakkelijk, zeker zonder gegronde reden.
Klachten zullen er bij elk merk zijn. Ga maar een goed de Apple forums lezen. Gebroken schermen en kwaliteitsproblemen te over. En daar krijg je maar 1 jaar garantie.....
Probeer dan maar een ander tablet te vinden dat een dock heeft met standaard 64 Gb intern geheugen, MicroSd in tablet, Sd in dock, USB connector, Full HD en met dock gemakkelijk 14 uur op 1 lading haalt.
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:50:
[...]

Nee, is niet aan te raden. Deze tablet heeft bovengemiddeld veel problemen: trage i/o, spontaan barsten van het scherm bij gebruik in dock (die niet onder garantie worden gerepareerd) en batterij problemen. Ik denk dat je sowieso niet bij Asus meer moet zijn voor een high-end product. Koop allen de goedkope modellen van asus, waarvan je het niet erg vindt als ze snel kapot gaan en je geen beroep kunt doen op garantie of service, die leveren ze namelijk niet bij hun producten, tenminste, alleen op papier.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:50:
[...]

Succes!
Ik ben het niet met je eens,

Ook ik heb een Transformer Pad Infinity zonder problemen, zoals hij snel, werkt altijd heeft op zich zelf een lange accuduur en dit is doormiddel van het keyboarddock heel gemakkelijk uit te breiden.

Ik heb ook een TF300, deze is spontaan gebarsten en samen met mijn leverancier heb ik er voor gezorgd dat Asus deze onder garantie heeft vervangen.

Nogmaals, met de TF700 heb ik geen problemen, letterlijk geen enkel. Wat wel belangrijk is om te kijken na aanschaf als je scherm goed in de behuizing zit. Maar dit geld ook voor Samsung en elk ander merk. Schermen die niet vlak in de behuizing zitten staan onder spanning, deze knappen vroeg of laat. Maar dit is zoals ik al schreef een algemeen probleem en geld niet alleen voor Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Mijn Asus transformer infinity werkt momenteel niet meer. Na het unlocken en rooten had ik een custom ROM geïnstalleerd. Dat werkte prima (lekker snel met een UHS-I kaart van Samsung), echter na een mislukte flash kan ik niet meer in de recovery komen, kan vanuit Windows de tablet alleen in APX modus benaderen. Hij lijkt dus bricked.
Het heeft er alle schijn van dat de bootloader kapot is, ik lees bij XDA dat dat Asus het niet anders op wil lossen dan met een ander moederbord.

Ik dacht eerst dat ik nog wat aan Nvflash zou hebben. Als ik dit artikel op Rootzwiki zo las dan is is APX modus voldoende om ermee te starten. Echter, je moet hiervoor een blob.bin bestand hebben of je SBK (Secure Boot Key). Die heeft Asus alleen, helaas.

Ik vrees dat er dan ook weinig ander opzit dan ergens een moederbord bemachtigen, of Asus mijn apparaat laten repareren. Heb Asus hierover gecontact, als eerste kwamen ze met het installeren van een nieuw besturingssysteem wat rond de 60 euro zou kosten. Weet niet of dat afdoende is. Een nieuw mobo kost via Asus tussen de 160 en 200 euro. Heb geen garantie meer door het unlocken, daar moest je ook akkoord voor geven.

Iemand nog ideeën?

[ Voor 31% gewijzigd door musicfreak op 17-07-2013 16:25 . Reden: Nvflash gedeeltee aangepast, kosten via Asus toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien wat zwaar om te stellen dat op basis van mijn enige ervaring met een Asus tablet ik kan stellen dat Asus een algemeen kwaliteitsprobleem heeft. Ik lees echter bovengemiddeld veel bovengenoemde klachten over deze tablet. Totdat het scherm barstte was ik ook heel blij. Het wordt echter niet opgelost door de leverancier (MyCom in mijn geval) of Asus.

Ik heb de Infinity gekocht juist omdat ik vertrouwen had in Asus als A-merk. En daarin ben ik ernstig telleurgesteld. Zeker als je kijkt naar de prijs van deze tablet met Dock.

De spontane schermbreuken doen zich overigens bijna uitsluitend voor bij gebruik in dock. Dat heeft er dus wel mee te maken. De tractie en druk op het scherm kan hoog redelijk oplopen bij het open en dicht doen van de tablet. Dit zou echter nooit tot een breuk mogen leiden aangezien dit als feature wordt aangemerkt.

Ik kan niet opmaken uit je bericht of je de dock gebruikt. Zoniet, dan zal je waarschijnlijk ook een vrij kleine kans hebben op een spontane schermbreuk.

Ik zou deze serie tablets van Asus echter nooit aan iemand aanraden door mijn ervaring.
Ik ben het niet met je eens,

Ook ik heb een Transformer Pad Infinity zonder problemen, zoals hij snel, werkt altijd heeft op zich zelf een lange accuduur en dit is doormiddel van het keyboarddock heel gemakkelijk uit te breiden.

Ik heb ook een TF300, deze is spontaan gebarsten en samen met mijn leverancier heb ik er voor gezorgd dat Asus deze onder garantie heeft vervangen.

Nogmaals, met de TF700 heb ik geen problemen, letterlijk geen enkel. Wat wel belangrijk is om te kijken na aanschaf als je scherm goed in de behuizing zit. Maar dit geld ook voor Samsung en elk ander merk. Schermen die niet vlak in de behuizing zitten staan onder spanning, deze knappen vroeg of laat. Maar dit is zoals ik al schreef een algemeen probleem en geld niet alleen voor Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
Mistraller schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:07:
Nog een testje: Dock en tablet zijn in 48 uur standby liggen in de kast helemaal 0%. Terwijl ze losgekoppeld na 2 weken nog steeds prik hebben. Ik kan nog 1 test doen: gedocked, maar dan helemaal uitgeschakeld om uit te sluiten dat er hardware issues zijn.
Bij mij is het probleem opgelost door een Factory Reset. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicfreak schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:33:
Mijn Asus transformer infinity werkt momenteel niet meer. .......

Iemand nog ideeën?
Had je NVFlash er al wel of niet opstaan? En anders, had je nog de oude bootloader erop staan of de nieuwe? Want het kan inderdaad niet meer met de nieuwe bootloader. Dus versie V9.* kon het nog mee, maar met V10 niet meer. Als je 'm aanzet kun je links boven zien welke bootloader je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik had NVFlash er nog niet opstaan, en de de stock Android een upgrade gegeven naar Jelly bean. Ik neem aan dat ik hierdoor versie 10.4.4.25 van de bootloader had. Vervolgens is het misgegaan bij de (voor CROMi-Xenogenesis 4.5 noodzakelijke) update naar versie 10.6.1.14.4.

Het aanzetten levert vooralsnog geen beeld op, kan dus helaas niks zien. Moet het nu meer van logisch redeneren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
wgfkas schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:05:
[...]

Bij mij is het probleem opgelost door een Factory Reset. d:)b
Ook wel rigoureus....dan kan je alle zut weer helemaal opnieuw gaan installeren... :(

---------------

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
~~~[html]Informatie over prijs en levertijden mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507156/last">ASUS Transformer Pad Infinity levertijden en winkels topic.</a>

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499886">Asus Infinity TF700 scherm problemen! </a>~~~[/html]