Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:23
Ik heb sinds enkele weken een infinity, nu valt mij sinds kort op dat het beeld soms horizontaal iets verspringt. Met name bij fruit ninja zie ik dat. Heb ook een enkele keer heel kort een horizontale zwarte lijn gezien. Is dit iets om ongerust over te worden of hebben anderen dat ook?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Hier nog iemand met dit probleem.

Bij mij valt het voornamelijk op in Google reader.

Persoonlijk maak ik me er niet echt druk over maar als er een hoop mensen zijn die dit probleem niet hebben moet ik toch eens gaan kijken naar een RMA.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drernie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:31:
Ik heb sinds enkele weken een infinity, nu valt mij sinds kort op dat het beeld soms horizontaal iets verspringt. Met name bij fruit ninja zie ik dat. Heb ook een enkele keer heel kort een horizontale zwarte lijn gezien. Is dit iets om ongerust over te worden of hebben anderen dat ook?
Ik had dat ook, eerste een paar keer een korte flits van een horizontale lijn (wit op zwarte achtergrond en donker op lichte achtergrond). Een dag later had ik opeens een lijn die niet meer weg ging (leek gehele dode pixel lijn).
Ik had hem toen een paar dagen in bezit. Ben terug gegaan naar Paradigit Koningsplein Amsterdam, en heb zonder problemen een nieuwe gekregen.

Dit probleem kwam ook al voor in een review (test Note versus Infinity). http://www.youtube.com/watch?v=0y6m7ZLetMo vanaf minuut 20 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:23
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Ik had dat ook, eerste een paar keer een korte flits van een horizontale lijn (wit op zwarte achtergrond en donker op lichte achtergrond). Een dag later had ik opeens een lijn die niet meer weg ging (leek gehele dode pixel lijn).
Ik had hem toen een paar dagen in bezit. Ben terug gegaan naar Paradigit Koningsplein Amsterdam, en heb zonder problemen een nieuwe gekregen.

Dit probleem kwam ook al voor in een review (test Note versus Infinity). http://www.youtube.com/watch?v=0y6m7ZLetMo vanaf minuut 20 ongeveer.
Dus dit kan een voorbode zijn van naderend onheil? Moet ik hem al preventief omruilen?

Kwam ondertussen deze thread tegen waarin meer mensen dit probleem hebben na een upgrade naar JB.

http://www.transformerfor...pears-split-second-2.html

[ Voor 12% gewijzigd door drernie op 25-10-2012 15:12 ]

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit probleem al begin september, dus niet JB related.
Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, lijkt dus softwarematig probleem, omdat meerdere personen dit hebben na JB update.
Bij mij zat er ongeveer 12 uur tussen het eerst (flitsend) verschijnen van de lijn en het continue blijven van de lijn. Dat was echt een hardware fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik heb dit ook gezien na de update naar JB.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net nieuwe update gehad. Build 10.4.4.18 van 1012-10-12. (was build 10.4.4.18 van 2012-09-27). Probleem van de ' en " bij gebruik ASUS keyboard niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem:
wanneer ik de tablet heb verbonden met mijn pc om een film (7Gig) over te zetten stopt het kopiëren na ± 25 a 30 minuten met de meldingen op de pc dat het kopiëren is gestopt omdat de verbinding is verbroken.
De tablet staat ingesteld dat het scherm aan blijft, dus slaapstand -> nooit.

Ik heb het meerdere keren geprobeerd, en iedere keer dezelfde melding/fout.

Kan ik nog iets anders instellen om te zorgen dat het kopiëren wel lukt.

Edit: mijn eerste pogingen waren om het filmbestand naar de micro-sd te kopiëren die in de tablet zit, dit lukte dus niet.
Nu heb ik de film vanaf pc direct in het interne geheugen van de tf700 gezet. Dit ging uiteraard sneller en is wel gelukt.
De vraag blijft waarom het niet lukt naar micro-sd?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:28
hoe is sd kaart gepatitioneerd? Als dit in fat32 is kun je bestanden van max 4gig op kwijt. Loop je daar toevallig tegenop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 23:24
Heeft iemand al microsoft smartglass kunnen installeren? Op Google play zie ik wel een recensie staan dat deze goed werkt op de Infinity, echter ik kan de app niet installeren omdat er staat niet compatibel met mijn apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteAss schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:11:
hoe is sd kaart gepatitioneerd? Als dit in fat32 is kun je bestanden van max 4gig op kwijt. Loop je daar toevallig tegenop?
Is idd fat32. Wat is een betere optie, exfat of NTFS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 20:06
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:48:
[...]

Is idd fat32. Wat is een betere optie, exfat of NTFS?
Ik zou gewoon als NTFS formatteren, werkt het best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

effect10 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:34:
Heeft iemand al microsoft smartglass kunnen installeren? Op Google play zie ik wel een recensie staan dat deze goed werkt op de Infinity, echter ik kan de app niet installeren omdat er staat niet compatibel met mijn apparaat?
Even op onderstaand linkje klikken en veel plezier toegewenst :Y

klikkerdeklik

Mijn snijplank draait nu heerlijk soepel op CleanRom 2.3 in combinatie met Clemsyns Kernel.

Dit kan ik iedereen aanraden d:)b

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 23:24
jokapo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:49:
[...]

Even op onderstaand linkje klikken en veel plezier toegewenst :Y

klikkerdeklik
Helemaal top! Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Ik heb meerdere videospelers geïnstalleerd om direct vanaf mijn Synology filmpjes te kunnen kijken. Zoals: BS player, MX player, I media share, Daroonplayer, wonder share en vplayer. In principe gaat dit goed, maar behalve bij MOV's. Deze spelen geen van alle goed af. De filmpjes gaan in slow motion. Is er een goede MOV player, die eveneens direct van een NAS kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaa
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb MOV nog niet geprobeerd. Maar ik gebruik nu Wondershare player. Dit is tot nu toe de enige die ik heb kunnen vinden die DVD Iso bestanden kan afpelen vanaf mijn NAS. Zal vanavond eens proberen een MOV bestand te steamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
Ik haal nu een nieuwe update binnen, eens kijken wat het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Ik gebruik de MX player Pro,die kan bij mij alles afspelen,zelf de MKV zonder problemen.
De Wondershare player terug verwijderd,die liep altijd maar vast....

Grtz Seki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:08
Ik zie dat CleanROM 2.4 vanavond gereleased is, morgen maar even proberen. Ik ga morgen ook de Data2SD mod eens uittesten, iemand daar al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Hmm verdorie, ik denk dat mijn toetsenbord brak is. Als ik de TF700 erin stop, dan werkt hij gewoon niet. Ik kan wel de dock opladen en ik zie ook het lampje van oranje naar groen springen, maar als ik de tablet erin stop dan doet hij niets. Wel laadt hij mijn tablet op, maar dat is ook het enigste, hoewel ik hier softwarematig niets van terug zie. Als ik hem erin stop, krijg ik wel een melding dat er een SD kaart is aangesloten (en dat klopt, er zit een SD in het dock), maar geen melding dat hij wordt opgeladen. De Asus widget geeft ook geen verandering aan, zelfs het charge logo gaat niet zowel op de widget als rechts onderaan. Ook bij instellingen -> mobiledock versie zie ik niets. Als ik dan iets wil typen, komt het touch toetsenbord naar boven en de muis doet het ook niet. Iemand enige raad ?

EDIT : ik draai op 4.1.1 met de allerlaatste nieuwe update van deze week.
EDIT2 : Oplossing gevonden! De tablet in het dock aangesloten, de oplader aan de dock en dan met de harde reboot hem uitgeschakeld en nu werkt weer alles! :P

[ Voor 18% gewijzigd door freddy0519 op 11-11-2012 11:33 ]

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 18:06
bob-nwk schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:57:
Ik zie dat CleanROM 2.4 vanavond gereleased is, morgen maar even proberen. Ik ga morgen ook de Data2SD mod eens uittesten, iemand daar al ervaring mee?
Ik weet niet of je het al gedaan hebt maar heb vandaag data2sd toegepast icm Cleanrom 2.4. Natuurlijk eerst de afweging unlocken of niet (had nog root onder JB) i.v.m. garantie.

Denk dat het het waard is want het is echt een andere tablet nadat ie gebruikt maakt van een snel 64GB UHS-1 / Class 10 kaartje dat ik hiervoor heb aangeschaft.

Merkte het al meteen bij het doorlopen van de setup wizzard van Cleanrom (daar moet je immers weer opnieuw doorheen want een nieuwe data partitie).

Alle lag is weg... en als je bijv een torrent downloade was de laptop eerder gewoon niet meer verder bruikbaar, nu kun je er gewoon op blijven werken. Ik kom er ook achter dat de beperking op deze laptop totaal niet het hoge resolutie scherm is wat met pixels gevoed moet worden door de Tegra 3 maar dus het dus het datageheugen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Zeer binnenkort eens verdiepen in het rooten want ik word echt schijtziek van alle crashes. Het is dat ik het gesloten systeem van Apple niets vind, maar anders raad ik echt iedereen een Ipad aan. Man man man... Kut apparaat Kut Asus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Escape2Dawn schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:53:
Zeer binnenkort eens verdiepen in het rooten want ik word echt schijtziek van alle crashes. Het is dat ik het gesloten systeem van Apple niets vind, maar anders raad ik echt iedereen een Ipad aan. Man man man... Kut apparaat Kut Asus!
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage, echt heel waardevol met een goede beargumentatie..:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
XElD schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:33:
[...]

Ik weet niet of je het al gedaan hebt maar heb vandaag data2sd toegepast icm Cleanrom 2.4. Natuurlijk eerst de afweging unlocken of niet (had nog root onder JB) i.v.m. garantie.

Denk dat het het waard is want het is echt een andere tablet nadat ie gebruikt maakt van een snel 64GB UHS-1 / Class 10 kaartje dat ik hiervoor heb aangeschaft.

Merkte het al meteen bij het doorlopen van de setup wizzard van Cleanrom (daar moet je immers weer opnieuw doorheen want een nieuwe data partitie).

Alle lag is weg... en als je bijv een torrent downloade was de laptop eerder gewoon niet meer verder bruikbaar, nu kun je er gewoon op blijven werken. Ik kom er ook achter dat de beperking op deze laptop totaal niet het hoge resolutie scherm is wat met pixels gevoed moet worden door de Tegra 3 maar dus het dus het datageheugen is.
Ik heb de mod nog niet uitgevoerd aangezien ik het onverwachts heel druk kreeg dit weekend. Maar goed te horen dat het wel de moeite waard is .
Heb je gewoon de mod voor CleanROM 2.3 gebruikt (ik zag namelijk dat er nog geen file voor 2.4 stond)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Escape2Dawn schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:53:
Rooten lost het probleem niet op. Had een unlocked JB root dus ik heb lang getwijfeld of ik m zou unlocken. Het freezen heeft alles te maken met het (te) langzame interne opslaggeheugen waardoor programma's (te) lang moeten wachten op data.

Ik vind dit inderdaad een blunder van Asus want nu ik dus data2sd gebruik met een snel geheugenkaartje gebruik zie ik dat de bottleneck weg is. Het opslaggeheugen is nou niet bepaald het snelste onderdeel van de tablet (een 64GB class 10 kaartje kost 50 euro) dus waarschijnlijk heeft Asus snel een HD resolutie tablet op de markt willen brengen, wel een snellere Tegra 3 gebruikt maar het opslaggeheugen als bottleneck over het hoofd gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
bob-nwk schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:19:
[...]

Ik heb de mod nog niet uitgevoerd aangezien ik het onverwachts heel druk kreeg dit weekend. Maar goed te horen dat het wel de moeite waard is .
Heb je gewoon de mod voor CleanROM 2.3 gebruikt (ik zag namelijk dat er nog geen file voor 2.4 stond)?
Ik heb data2sd enhanced gebruikt (XDA forum) die hadden sinds eergisteren oid een 2.4 kernel.

Makkelijkste aanpak:
1. Unlocken (tool werkt ook onder JB zo heb ik het ook gedaan)
2. Gparted livecd maken en SD-kaart partitioneren 1 kleine ongeformateerde partitie en daarna een ext4 partitie met boot flag - Je kan de ext4 partitie onder android niet zien dat is normaal
3. Met Goomanager TWRP als recovery erop zetten (settings --> install openrecovery script)
4. Backuppen wat je wil backupen, bestanden downloaden van XDA (die verdwijnen niet van interne storage)
5. Factory reset --> Cleanrom instaleren (hou er even rekening mee, WW versie ander kan je channel 13 van Wifi niet bereiken). Verder niks instellen aan die rom na installatie want je moet de setup wizard toch nog een keer door ivm data2sd wat een nieuwe partitie is
6. Data2SD voor die versie van cleanrom erop, rebooten, als het goed is zie je nu opnieuw de setup wizzard

Waarschijnlijk merk je meteen dat de interface veel soepeler reageert als je een voldoende snelle microSD kaart gebruikt

7. Toegift, Clemsys kernel erop daar wordt ie nog een beetje sneller van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:19

KL643

beeldaandemuur

Vraagje: lost cleanrom ook de lag op van het kantelscherm? Ik heb nu de infinity nu ruim een maand in bezit en ben er redelijk tevreden over (geen wauw..). Hij is geroot en na de laatste update vind ik hem nog wat soepeler geworden..echter blijf ik mij irriteren bij het kantelen van het scherm. Ik zie daar duidelijk een lag wanneer ik het scherm draai.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Ok ok, ik had wat contructiever kunnen reageren, maar hiermee bedoel ik eigenlijk dat, als mensen opzoek zijn naar een tablet, zij niet perse een Asus Transformer Infinity moeten kiezen in haar huidige toestand...
bob-nwk schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:17:
[...]

Bedankt voor deze waardevolle bijdrage, echt heel waardevol met een goede beargumentatie..:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Escape2Dawn schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:27:
Ok ok, ik had wat contructiever kunnen reageren, maar hiermee bedoel ik eigenlijk dat, als mensen opzoek zijn naar een tablet, zij niet perse een Asus Transformer Infinity moeten kiezen in haar huidige toestand...

[...]
Op dit moment is er nog geen apparaat zoals de infinity op de markt (dwz Android, HD scherm en aankoppelbaar toetsenbord).

Je kan m dus wel goed krijgen - zie uitleg hierboven - maar alleen als je bereid bent je garantie (unlocken) en microSD slot op te geven en behoorlijk te gaan nerden.

Dus ik ben er blij mee zoals ik hem nu heb en zou m in deze toestand opnieuw kopen - maar die vlieger gaat natuurlijk niet voor iedereen op.

Voor de regelmatig lezer van XDA is bekend dat Asus met de serienummers al een aantal veranderingen heeft doorgevoerd - wie weet rusten ze de Infinity's ondertussen uit met sneller RAM. Als je er niet gerust op bent als persoon die een Infinity wil kopen stuur ze een email zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Hallo,welke Micro SD(mag dit een gewone SD kaart zijn of dit een Micro SD kaart zijn ) moet ik gebruiken zeker class 10 maar de grote maakt dit veel uit voor data2sd enhanced....

Grtz Seki

• XElD
Seki schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:33:
Hallo,welke Micro SD(mag dit een gewone SD kaart zijn of dit een Micro SD kaart zijn ) moet ik gebruiken zeker class 10 maar de grote maakt dit veel uit voor data2sd enhanced....

Grtz Seki
Ja, sneller = beter

• jdwrist

jdwrist

Seki schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:33:

Grtz Seki
Zoek eens op de Sandisk Pricewatch die doen het erg goed op de Infinity :-D

Baal nu als een stekker Scott heeft zijn Infinity verkocht en daarmee dus zijn ontwikkeling van de CleanRom de nek omgedraaid 8)7 :-(

• KL643

KL643

beeldaandemuur

jokapo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:12:
[...]

Baal nu als een stekker Scott heeft zijn Infinity verkocht en daarmee dus zijn ontwikkeling van de CleanRom de nek omgedraaid 8)7 :-(
Gelukkig draait de wereld gewoon door :+

beeldaandemuur

• Seki
[...]

Dus moet ik het dan zeker een micro SD zijn ?En moet deze 64 GB groot zijn ?

Alvast bedankt

• Seki
Kan iemand uitleggen stap voor stap hoe ik het best naar de CleanRom ga,vanuit de orginele(niet geroote Infinity)Jelly Bean...

Want ben de trage Infinty soms toch wel beu,dit voor een Quadcore...

Alle tips zijn welkom...

• jdwrist

jdwrist

Seki schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:16:
[...]

Dus moet ik het dan zeker een micro SD zijn ?En moet deze 64 GB groot zijn ?

Alvast bedankt
Neuh het hoeft geen 64 Gb zijn. Dit is toevallig degene die veelvuldig wordt genoemd vandaar dat ik dez voor je heb neergezet.

• Seki
jokapo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:01:
[...]

Neuh het hoeft geen 64 Gb zijn. Dit is toevallig degene die veelvuldig wordt genoemd vandaar dat ik dez voor je heb neergezet.
Bedankt,da ga ik al een Micro SD kaart bestellen,daarna kan ik beginnen met rooten enz....???

• jdwrist

jdwrist

Seki sc op donderdag 15 november 2012 @ 19:22:
Kan iemand uitleggen stap voor stap hoe ik het best naar de CleanRom ga,vanuit de orginele(niet geroote Infinity)Jelly Bean...

Want ben de trage Infinty soms toch wel beu,dit voor een Quadcore...

Alle tips zijn welkom...
Kijk hier eens howto unroot, unlock and install cleanrom

Daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je te werk moet gaan.

Heb je nog vragen feel free to ask :)

Ps. Je moet unlocken wil je dit kunnen doen.

• jdwrist

jdwrist

Seki schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:12:
[...]

Bedankt,da ga ik al een Micro SD kaart bestellen,daarna kan ik beginnen met rooten enz....???
Succes :*)

TIP

ga voor de SDXC class 10

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Is iedereen teleurgesteld in zijn TF700? Heb hem nog niet bij de Tweakers Awards zien opduiken.

Cogitationis poenam nemo patitur

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Mwahh...teleurgesteld niet maar hij had van mij wel iets snappier gemogen. Had hiervoor een iPad2 en dat liep allemaal net iets lekkerder.

beeldaandemuur

• Seki
Heb de Sandisk microSDXC 64GB besteld.
Maar heb nog een vraagske,als men de data2sd enhanced gebruikt,dan moet wel altijd het toetsenbord aangesloten zijn neem ik aan ...

Grtz Seki

• jdwrist

jdwrist

Seki schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:21:
Heb de Sandisk microSDXC 64GB besteld.
Maar heb nog een vraagske,als men de data2sd enhanced gebruikt,dan moet wel altijd het toetsenbord aangesloten zijn neem ik aan ...

Grtz Seki
Neuh waarvoor het prepareren van het kaartje doe je op je vaste bak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Nou Seki,

Laat maar weten wat je merkt als je voor het eerst een data2sd installatie inboot :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
KL643 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:09:
Mwahh...teleurgesteld niet maar hij had van mij wel iets snappier gemogen. Had hiervoor een iPad2 en dat liep allemaal net iets lekkerder.
Had precies hetzelfde, maar heb de Ipad 2 weg gedaan omdat ik teleurgesteld was in het gesloten Apple gebeuren. Qua snelheid ben ik dus nog steeds teleurgesteld, maar qua vrijheid van Android is het een verademing. Als Samsung ooit met een HD scherm komt, neem ik die denk ik. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
XElD schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 06:19:
Nou Seki,

Laat maar weten wat je merkt als je voor het eerst een data2sd installatie inboot :-).
Ga ik zeker doen,maar als men het docking(toetsenbord)eraf klikt dan kan men niet meer van de data2sd genieten? Of heb ik dit verkeerd op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Seki schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:19:
[...]

Ga ik zeker doen,maar als men het docking(toetsenbord)eraf klikt dan kan men niet meer van de data2sd genieten? Of heb ik dit verkeerd op....
Exact en daarom raad ik een Micro SD kaartje aan. Dan heb je er altijd profijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Is er eigenlijk een manier om alleen de mappen binnen "bestandsbeheer" zichtbaar te maken die je wilt gebruiken? Ik scroll mij een ongeluk en het ziet erg rommelig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Moet ik eerst de Infinity Unlocken voor dat men het toestel root ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Seki schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:33:
Moet ik eerst de Infinity Unlocken voor dat men het toestel root ???
Yup dat moet ;)

click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Nog een vraagje:
Kan men nog makkelijk terug naar de originele ROM als hij unlocked en geroot is.

Greetz Seki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Seki schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:48:
Nog een vraagje:
Kan men nog makkelijk terug naar de originele ROM als hij unlocked en geroot is.

Greetz Seki
Ook dat is geen enkel probleem

Ik heb bij de overgang naar cleanrom 2.4 eerst de laatste asus update geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
jokapo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:54:
[...]

Ook dat is geen enkel probleem

Ik heb bij de overgang naar cleanrom 2.4 eerst de laatste asus update geïnstalleerd
Hallo,heb nog gelezen dat men alleen kan Unlocken met de Ice Cream Sandwich en niet met de Jelly Bean (de laatste staat er al op ziet U)...

Zou dit kunnen,vind zo niets voor Jelly Bean om te Unlocken...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Je kunt gewoon unlocken vanuit JB meerderen zijn je voorgegaan waaronder ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
XElD schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:54:
Je kunt gewoon unlocken vanuit JB meerderen zijn je voorgegaan waaronder ik.
Dus het werkt ook bij Jelly Bean dus,ook al staat er alleen voor ICS...

Bedankt voor de info...En later eventueel terug naar standaard (voor de garantie of zo)gaat makkelijk volgens U...

Bedankt

Grtz Seki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Neuhhh, unlocked is unlocked en byebye garantie. Trouwens de op 1 na snelste microsd besteld. De extreme pro werkt echt niet, nu een 64gb samsung uhc-1 class 10 besteld (70mb read)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Wel spijtig dat men niet meer terug kan na het Unlocken ivm de garantie...Bij de Samsung Galaxy SIII is dit wel mogelijk zonder problemen...

Iemand een tip of zo...

Alvast bedankt

Grtz Seki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

... leuke prijs ...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6Cskk.png

Gelukkig zijn er wel wat goedkopere ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Seki schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:38:
Wel spijtig dat men niet meer terug kan na het Unlocken ivm de garantie...Bij de Samsung Galaxy SIII is dit wel mogelijk zonder problemen...

Iemand een tip of zo...

Alvast bedankt

Grtz Seki
Het is zoals het is. Zelf de afweging gemaakt nog 2 jaar lag en dan pas unlocken? Nee dat leek me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Hallo,ik zou graag de Infinity rooten maar heb wat schrik ivm het Unlocken(dat men niet meer terug kan).Verloopte het proces bij U zonder problemen.Alles bijeen,is het veel werk ?
Kan er veel misgaan bij het Rooten of Unlocken ?
Dus de tool voor het Unlocken werk ook voor Jelly Bean ....

Is het verschil met de Cleanrom van Scott groot ten op zichte van standaard Jelly Bean ?

Kunt U mij stap voor stap uitleg geven ook met de dataSD aub...

U zou mij een plezier doen...

Alvast bedankt

Grtz Seki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Seki schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:41:
Verloopte het proces bij U zonder problemen.

-Geen problemen-

Alles bijeen,is het veel werk ?

- Wel even voor gaan zitten m.n. partitioneren van je sd-kaart met Gparted duurt wel even-

Kan er veel misgaan bij het Rooten of Unlocken ?

- Volgens mij niet..., want ander root of unlock je gewoon niet-

Is het verschil met de Cleanrom van Scott groot ten op zichte van standaard Jelly Bean ?

- Nee -

Kunt U mij stap voor stap uitleg geven ook met de dataSD aub...
Hallo Seki,

Ik zie nogal wat koudwatervrees ;-). Maargoed.

Mocht je besloten te unlocken (immers wat heb je aan een tablet met garantie... maar ook met lag?)

Ik heb het al een keer gezegd hierboven in mijn post op Maandag 12 November. Even terugscrollen en daar staat de uitleg, succes!

Ik denk dat er nu wel genoeg op voorhand uitgelegd is. En anders is er op XDA altijd nog genoeg info te vinden he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo Seki :)

Het is niet onvriendelijk bedoeld maar het forum is geen helpdesk. Lees je dus zelf in en lees ook de topicstart door. Kom je er zelf echt niet uit dan kun je gerust je vraag hier posten maar toon wel eerst eigen inzet en geef dat ook aan in je post.

Het is ook niet nodig om elkaar te groeten en af te sluiten met je naam, want we groeten elkaar hier stilzwijgend de hele dag :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Voor de flash-o-holics die Scotts Clean-Rom gewend zijn.

Na zijn stoppen heeft iemand anders het overgenomen en ik kan zeggen het werkt erg smooth n fast.

CleanRom 2.5 Inheritance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Bedankt,ik ga het toch eens uitproberen,sorry voor de last hier.

Ben nog aan het wachten op mijn MicroSD kaart,dan kan ik verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Net even cleanrom 2.5, cleanrom2.4data2sd en de clemsyn v7 kernel geinstalleerd. Voor nu is het een leuk pakket wat echt lekker draait. Volgens mij zit je dan ook een beetje aan de max wat mogelijk is voor de tablet wil je het allemaal een beetje stabiel houden. De 1.9ghz kernel en f-sync disabled ook geprobeerd maar dat voelt toch niet echt lekker aan. GPU op 700 ofzo zou ik nog wel willen proberen als dat uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

poema schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:25:
Net even cleanrom 2.5, cleanrom2.4data2sd en de clemsyn v7 kernel geinstalleerd. Voor nu is het een leuk pakket wat echt lekker draait. Volgens mij zit je dan ook een beetje aan de max wat mogelijk is voor de tablet wil je het allemaal een beetje stabiel houden. De 1.9ghz kernel en f-sync disabled ook geprobeerd maar dat voelt toch niet echt lekker aan. GPU op 700 ofzo zou ik nog wel willen proberen als dat uitkomt.
Clemsyns Universal Kernel draait vooralsnog het lekkerste op de Cleanrom.

De allerlaatste variant die op 1.9 Ghz geklokt staat ga ik niet eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Vraagje, is er een browser waarbij je een favoriet werkbalk kan aanmaken welke dan altijd zichtbaar is?

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1tchel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07-2023
Na het lezen van de berichten over data2sd was ik toch wel erg nieuwsgierig naar de performance. Had gisteren meteen een Sandisk Ultra 64 gb class 10 kaartje gekocht.

Na het eenvoudig unlocken m.b.v. de tool op de ASUS site (op de de laatste versie JB firmware), CleanRom 2.5.2 Inheritance en data2sd erop geflashed.

Ik merkte het al bij de setup, man man man wat is deze tablet toch verschrikkelijk snel geworden. Ik kom van de iPad 2 en nu met data2sd is deze tablet gewoon rapper dan de iPad.

Ik heb overigens mijn micro sd kaart geformatteerd in ext2. Ik gebruikte de windows tool Minitool partition wizard en deze kan blijkbaar niet goed ext4 formatteren. Eerste keer deed ik dus ext4 en de tablet bleef maar random rebooten. Daarna opnieuw geformatteerd in ext2 en opnieuw rom en data2sd geflashed en sindsdien geen problemen mee.

• XElD
Ja mooi he... deze mod is z'n geld en moeite echt dubbel en dwars waard :)

• Seki
XElD schreef op maandag 19 november 2012 @ 07:06:
[...]

Hallo Seki,

Ik zie nogal wat koudwatervrees ;-). Maargoed.

Mocht je besloten te unlocken (immers wat heb je aan een tablet met garantie... maar ook met lag?)

Ik heb het al een keer gezegd hierboven in mijn post op Maandag 12 November. Even terugscrollen en daar staat de uitleg, succes!

Ik denk dat er nu wel genoeg op voorhand uitgelegd is. En anders is er op XDA altijd nog genoeg info te vinden he...
Heb mijn MicroSD nog altijd niet,maar als ik begin moet ik dan eerst Unlocken of Rooten,of kan word er automatisch geroot van zodra de CleanRom word geinstalleerd word ?

• Seki
m1tchel schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:14:
Na het lezen van de berichten over data2sd was ik toch wel erg nieuwsgierig naar de performance. Had gisteren meteen een Sandisk Ultra 64 gb class 10 kaartje gekocht.

Na het eenvoudig unlocken m.b.v. de tool op de ASUS site (op de de laatste versie JB firmware), CleanRom 2.5.2 Inheritance en data2sd erop geflashed.

Ik merkte het al bij de setup, man man man wat is deze tablet toch verschrikkelijk snel geworden. Ik kom van de iPad 2 en nu met data2sd is deze tablet gewoon rapper dan de iPad.

Ik heb overigens mijn micro sd kaart geformatteerd in ext2. Ik gebruikte de windows tool Minitool partition wizard en deze kan blijkbaar niet goed ext4 formatteren. Eerste keer deed ik dus ext4 en de tablet bleef maar random rebooten. Daarna opnieuw geformatteerd in ext2 en opnieuw rom en data2sd geflashed en sindsdien geen problemen mee.
Heb ook zo kaart besteld,hoe groot moet de ext2 partitie zijn voor de Infinity,de overige partitie moet die in NTFS staan ?

• XElD
Seki schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:00:
[...]

Heb ook zo kaart besteld,hoe groot moet de ext2 partitie zijn voor de Infinity,de overige partitie moet die in NTFS staan ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1962507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Seki schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:58:
[...]

Heb mijn MicroSD nog altijd niet,maar als ik begin moet ik dan eerst Unlocken of Rooten,of kan word er automatisch geroot van zodra de CleanRom word geinstalleerd word ?
Zoek en gij zult vinden ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=32825557

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Heb de Infinity kunnen Unlocken zonder probleem,maar het Rooten wil niet lukken.

Heb het gedaan zoals Scott het op zijn site heeft staan...Bij rootchecker vind hij geen SU map of zo iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Het is eindelijk gelukt,dus de Unlock Ok,Root OK ;dus nu de Cleanrom met de data2SD morgen nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Bij data2SD, uitschakeling journaling dit begrijp ik niet...iemand een idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je sd-kaart Ext2 of Ext4 geformateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:46:
Heb je je sd-kaart Ext2 of Ext4 geformateerd?
Heb deze in Ext2 geformateerd omdat ik hier leesde dat Ext4 problemen zou kunnen geven met rebooten.

Heb dit gedaan met minitool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Heb de CleanROM 2.5.3 Inheritance erop gezet met de CleanROM2.4-data2sd daar achter geinstalleerd,maar na de setup van CleanROM2.4-data2sd krijg ik een foutmelding....

Encryption was interrupted and can't complete. As a result, the data on your tablet is no longer accessible. To resume using your tablet, you need to perform a factory reset. When you set up your tablet after the reset, you'll have an opportunity to restore any data that was backed up to your Google Account.

Dus als ik terug naar TWRP Recovery ga,na factory reset de CleanROM 2.5.3 Inheritance zonder CleanROM2.4-data2sd erop zet krijg ik geen foutmelding.

Heb de Stock CleanRom gebruikt ?

Heb een NTFS partitie(40gb) daarna een Ext 4 partitie(20gb) aangemaakt...

Doe ik iets verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:49
Ik heb nu een paar dagen Data2SD op mijn tablet draaien icm CleanROM 2.4 met Clemsyn's kernel. Ik merk wel een verschil maar mijn ervaringen zijn toch minder positief dan die van anderen, misschien verwachtte ik teveel maar ik merk toch vaak genoeg nog lag. De SD kaart die ik gebruik is een 64GB Sandisk MicroSD die hier ook een pagina terug o.i.d. gepost is.

Zou een mede Data2SD gebruiker mij kunnen vertellen of het normaal is dat:
- Google Maps nog steeds ontzettend lagged, vooral als je ingezoomed bent op een stad waardoor dus veel data geladen moet worden (heb alle lagen uitstaan, dus alleen getekende kaart)
- De browser soms nog lagged tijdens het scrollen (bijv. als je een artikel aanklikt op wtf.nl en dan gaat scrollen)
- Bepaalde apps ook nog laggen, zoals Plume voor Twitter, maar dat zou ook aan de app kunnen liggen hoewel die wel actief geupdate wordt (heeft ondersteuning voor JB nofitications)

Ik had vooral gedacht dat het laggen van apps wel opgelost zou zijn (van Gmaps al helemaal aangezien de apps van Google over het algemeen toch van hoge kwaliteit zijn). En het "rappere dan de iPad" merk ik eerlijk gezegd ook niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1tchel
Seki schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:55:

Encryption was interrupted and can't complete. As a result, the data on your tablet is no longer accessible. To resume using your tablet, you need to perform a factory reset. When you set up your tablet after the reset, you'll have an opportunity to restore any data that was backed up to your Google Account.
Dit betekent dat je je micro sd kaart niet goed hebt geformatteerd. Hij kan de partitie niet vinden. Als het goed/fout is dan kan je dus in recovery ook niet in je micro sd kaart komen. Heb je de ext2/ext4 partitie active gezet? En beide partities primary?
SW Simplicity schreef op maandag 26 november 2012 @ 01:02:
Ik heb nu een paar dagen Data2SD op mijn tablet draaien icm CleanROM 2.4 met Clemsyn's kernel. Ik merk wel een verschil maar mijn ervaringen zijn toch minder positief dan die van anderen, misschien verwachtte ik teveel maar ik merk toch vaak genoeg nog lag. De SD kaart die ik gebruik is een 64GB Sandisk MicroSD die hier ook een pagina terug o.i.d. gepost is.

Zou een mede Data2SD gebruiker mij kunnen vertellen of het normaal is dat:
- Google Maps nog steeds ontzettend lagged, vooral als je ingezoomed bent op een stad waardoor dus veel data geladen moet worden (heb alle lagen uitstaan, dus alleen getekende kaart)
- De browser soms nog lagged tijdens het scrollen (bijv. als je een artikel aanklikt op wtf.nl en dan gaat scrollen)
- Bepaalde apps ook nog laggen, zoals Plume voor Twitter, maar dat zou ook aan de app kunnen liggen hoewel die wel actief geupdate wordt (heeft ondersteuning voor JB nofitications)

Ik had vooral gedacht dat het laggen van apps wel opgelost zou zijn (van Gmaps al helemaal aangezien de apps van Google over het algemeen toch van hoge kwaliteit zijn). En het "rappere dan de iPad" merk ik eerlijk gezegd ook niet echt...
Ik zou niks anders hierop kunnen zeggen dat misschien je micro sd kaart toch niet zo snel is. Welke micro sd kaart heb je precies? Ik heb een Sandisk Ultra microSDXC Class 10 64 GB gebruikt.

Misschien ook even met de app Androbench een vergelijking maken tussen snelheden van je intern geheugen en micro sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
m1tchel schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:14:
[...]

Dit betekent dat je je micro sd kaart niet goed hebt geformatteerd. Hij kan de partitie niet vinden. Als het goed/fout is dan kan je dus in recovery ook niet in je micro sd kaart komen. Heb je de ext2/ext4 partitie active gezet? En beide partities primary?

Het is me gelukt,met Ext 4,na de installatie heb ik wipe cash gedaan,daarna lukte het wel zonder problemen...
Heb ook de zelfde Sandisk SDXC 64 gb...Bij Androbench wat is mijn Sd geheugen en wat is mijn intern geheugen ?

Het systeem werk wel veeeel vlotter,zonder haperingen nog.Ben wel zeer tevreden nu.

[...]

Ik zou niks anders hierop kunnen zeggen dat misschien je micro sd kaart toch niet zo snel is. Welke micro sd kaart heb je precies? Ik heb een Sandisk Ultra microSDXC Class 10 64 GB gebruikt.

Misschien ook even met de app Androbench een vergelijking maken tussen snelheden van je intern geheugen en micro sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:49
m1tchel schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:14:
[...]

[...]

Ik heb die ook (http://tweakers.net/price...osdxc-64gb-+-adapter.html) Ik heb even een test gedaan met Androbench, met Data2SD krijg ik deze resultaten:

Sequential Read 26,4MB/s
Sequential Write 5,35MB/s
Random Read 6,04MB/s, 1548,19 IOPS
Random Write 0,62MB/s, 160,97 IOPS
SQLite Insert 35,52TPS, 8,49 sec
SQLite Update 76,84 TPS, 3,9 sec
SQLite Delete 76,82 TPS, 3,9 sec
Browser 97,25 msec
Market 257,25 msec
Camera 1003,75 msec
Camcorder 881,5 msec

Maar om even terug te komen op mijn vorige post, ervaar jij (of een andere Data2SD gebruiker) ook nog steeds lag, ik neem aan dat iedereen Gmaps heeft dus dat zou niet zo moeilijk te testen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Dit is mijn Score met de Stock kernel....

Sequential Read 26,52MB/s
Sequential Write 9,05MB/s
Random Read 6,1MB/s
Random Write 0,36MB/s
SQLite Insert 29,67 TPS
SQLite Update 41,48 TPS
SQLite Delete 26,05 TPS
Browser 249,5 msec
Market 400,5 msec
Camera 224,25 msec
Camcorder 967,0 msec

Nog geen lag tegen gekomen,ben nog wel alles aan het installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1tchel
SW Simplicity schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:59:
[...]
Maar om even terug te komen op mijn vorige post, ervaar jij (of een andere Data2SD gebruiker) ook nog steeds lag, ik neem aan dat iedereen Gmaps heeft dus dat zou niet zo moeilijk te testen zijn.
Google maps heeft inderdaad een kleine lag als de terreinlaag aanstaat. Om het te vergelijken zou ik zeggen dat Maps even "snel" is als mijn Galaxy SIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Nu alles goed draait heb ik nog een vraagske....

Als de TF700 aan de PC hang met de kabel,dan ziet hij "MicroSD kaart en SD-kaart "en geen intern geheugen...op PC verborgen mappen weergeven staat aan.

SD-kaart daar staat mijn Android op met al mij programmakes.
De grote is ook maar 29,4GB ipv 64 GB..
Komt dit door de data2sd of zo...

• m1tchel
Seki schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:48:
Nu alles goed draait heb ik nog een vraagske....

Als de TF700 aan de PC hang met de kabel,dan ziet hij "MicroSD kaart en SD-kaart "en geen intern geheugen...op PC verborgen mappen weergeven staat aan.

SD-kaart daar staat mijn Android op met al mij programmakes.
De grote is ook maar 29,4GB ipv 64 GB..
Komt dit door de data2sd of zo...
Ja dat klopt. Je hebt met data2sd gezegd tegen je device dat je tweede partitie op je micro sd kaart het intern geheugen (android) is en je eerste partitie is je micro sd kaart. Vandaar ook de grootte 29,4 GB, want de rest is gereserveerd voor je tweede partitie (intern geheugen).

Om een overzicht te maken:
Normale TF700:
Intern geheugen = intern geheugen
MicroSD = MicroSD

Data2sd:
Intern geheugen = MicroSD tweede partitie (ext2/ext4)
MicroSD = MircoSD eerste partitie (FAT, NTFS, etc)

Als het goed is kan je toch nog in je intern geheugen komen door een fix op xda. Die moet je dan elke keer als je dus in je intern geheugen wil flashen. Maar ik doe het altijd gewoon via WiFi door middel van een FTP server app.

• Seki
m1tchel schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:47:
[...]

Ja dat klopt. Je hebt met data2sd gezegd tegen je device dat je tweede partitie op je micro sd kaart het intern geheugen (android) is en je eerste partitie is je micro sd kaart. Vandaar ook de grootte 29,4 GB, want de rest is gereserveerd voor je tweede partitie (intern geheugen).

Om een overzicht te maken:
Normale TF700:
Intern geheugen = intern geheugen
MicroSD = MicroSD

Data2sd:
Intern geheugen = MicroSD tweede partitie (ext2/ext4)
MicroSD = MircoSD eerste partitie (FAT, NTFS, etc)

Als het goed is kan je toch nog in je intern geheugen komen door een fix op xda. Die moet je dan elke keer als je dus in je intern geheugen wil flashen. Maar ik doe het altijd gewoon via WiFi door middel van een FTP server app.
Bedankt voor de nuttige info...U bent wel zeer goed op de hoogte van de Infinity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Gebruik nu de CleanRom Inheritance ODEX Version 2.7 met de CleanROM Inheritance 2.6.x Data2sd erbij...Ben zeer tevreden over deze Rom.
Alles werkt zeer snel,nog geen problemen tegen gekomen tot hier toe.

Ook door het gebruik met de Sandisk Ultra microSDXC Class 10 64 GB,misschien zijn er nog snellere kaarten maar weet niet of ze werken met de Infinity natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
Niemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 18:49
Er is weer een kleine update uit, Wi-Fi versie is nu 7.2.0.65 en wat wijzigingen in de kernel/build nr.
Hij lijkt weer iets soepeler te lopen.
Zal wel de voorbereidingen zijn naar de 4.2 versie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --3S--
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-02 14:18
Ik was van plan om de Infinity vandaag te bestellen, maar ik schrik toch wel van alle problemen die veel mensen hebben (vooral het probleem met de gebarsten schermen). Zijn dit gewoon mensen die pech hebben? Of zijn er speciale dingen waarbij je moet letten bij het gebruik van de tablet om zo'n gebarsten scherm te voorkomen?

Ik zou hem alsnog graag bestellen, maar ik heb echt geen zin in een spontaan gebarsten scherm ofzo bij een product van +/- €700,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 20:06
--3S-- schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:11:
Ik was van plan om de Infinity vandaag te bestelle,maar ik schrik toch wel van alle problemen die veel mensen hebben (vooral het probleem met de gebarsten schermen). Zijn dit gewoon mensen die pech hebben? Of zijn er speciale dingen waarbij je moet letten bij het gebruik van de tablet om zo'n gebarsten scherm te voorkomen?

Ik zou hem alsnog graag bestellen, maar ik heb echt geen zin in een spontaan gebarsten scherm ofzo bij een product van +/- €700,-.
Ik heb dat ook gelezen nadat ik m net had. Dacht ook even dat ik een miskoop had gedaan, maar ik ben er erg blij mee en geen spijt dat ik hem heb. Voor zover ik heb begrepen is het met name de eerste reeks geweest die deze problemen heeft gehad. Ook de eerste reeks infinity tablets.
Wat met name wel belangrijk is, is dat je je tablet niet hard dichtklapt als je deze in de dock hebt zitten. Er zitten wel stoot rubbertjes op het dock, maar zo hard dichtklappen als sommige mensen met hun laptop doen is niet aan te raden.
Het is een hele uitga af, maar ik zou m toch weer zo kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --3S--
-Burner- schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:20:
[...]

Ik heb dat ook gelezen nadat ik m net had. Dacht ook even dat ik een miskoop had gedaan, maar ik ben er erg blij mee en geen spijt dat ik hem heb. Voor zover ik heb begrepen is het met name de eerste reeks geweest die deze problemen heeft gehad. Ook de eerste reeks infinity tablets.
Wat met name wel belangrijk is, is dat je je tablet niet hard dichtklapt als je deze in de dock hebt zitten. Er zitten wel stoot rubbertjes op het dock, maar zo hard dichtklappen als sommige mensen met hun laptop doen is niet aan te raden.
Op zo'n reactie hoopte ik, haha.

Ik heb hem net besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:57
Ik heb er toch wel een screenprotector op geplakt, en siliconen dopjes op geplakt. Het scherm raakt sowieso de rand rond de touchpad en dat ga je zien op den duur.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2dhtbnn.jpg

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Von Henkel schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:27:
Er is weer een kleine update uit, Wi-Fi versie is nu 7.2.0.65 en wat wijzigingen in de kernel/build nr.
Hij lijkt weer iets soepeler te lopen.
Zal wel de voorbereidingen zijn naar de 4.2 versie :-)
Nou, dit is voor de Nederlandse gebruikers toch wel een heel fijne update: De " / ' toets doet het zoals het hoort!

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --3S--
Mistraller schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:13:
Ik heb er toch wel een screenprotector op geplakt, en siliconen dopjes op geplakt. Het scherm raakt sowieso de rand rond de touchpad en dat ga je zien op den duur.
[afbeelding]
Zou zoiets daar ook tegen helpen?

• Mistraller
Mooie hoes, ik heb een losse sleeve en een gewone hoes erbij (met zo'n zelfde stand dus) alleen kan dan dus de dock er niet op.
Zal ook helpen, want die rand zorgt voor wat ruimte tussen dock en scherm. Sowieso ben ik wel een "folieplakker", ik plak overal een protector op, camera, telefoon, tablet etc. En is ie niet meer mooi dan komt er een nieuwe op. Ben er al aardig bedreven in in elk geval, tot nu toe zeker 6 tablets geplakt zonder bubbels of stofjes. En in tegenstelling tot een telefoon, zal een tablet folie veel langer meegaan omdat die niet zo ruw wordt behandeld. Folie is in elk geval onzichtbaar, slechts aan de randen kan de oplettende kijker zien dat er folie op zit. Er is overigens wel veel kwaliteitsverschil tussen folies.

---------------

• jdwrist

jdwrist

[...]

+1

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
[...]

Hier moet ik even op reageren. De barsten in het scherm hebben helemaal niets te maken met het hard dichtklappen van de tablet. Ze hebben veel meer te maken met een verkeerd ingespannen glasplaat of het gebrek aan steunpunten onder de glasplaat. Let bij aankoop er dus ook op of er geen rare bobbels in het scherm zitten. Dit kan je doe door naar de reflectie in het scherm van een recht object te kijken.

Sinds die van mij gerepareerd is, heb ik ook geen problemen meer gehad. De dock is in een kast verdwenen, die gebruik ik niet meer. Zonde van het geld. De dock pas ook niet meer met het beschermfolie op het scherm.
Dus ik blijf er bij: Prima tablet, maar als je hem koopt reken niet op een super klantenservice van Asus als je problemen hebt.

ISS Detector en meer voor Android

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
~~~[html]Informatie over prijs en levertijden mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507156/last">ASUS Transformer Pad Infinity levertijden en winkels topic.</a>

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499886">Asus Infinity TF700 scherm problemen! </a>~~~[/html]