Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mede-auteur:
  • electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Asus Transformer Pad Infinity

Index

Introductie
Design
Specificaties
Handige links
Reviews
Filmpjes
Extra topic info

Februari 2012 was de maand dat Asus met een officieel persbericht kwam dat de opvolger van de Asus Transformer Prime er aan stond te komen, de Asus Transformer Pad Infinity (TF700). Asus brengt 2 versies uit de 3G/LTE versie met een Qualcomm dualcore S4 en de Wifi versie met een Tegra 3 quadcore.

Het scherm dat gebruikt wordt is een Super IPS+, waarvan Asus zegt dat het prima buiten te gebruiken is en dat het 1,5x helderder is bij 600nits in vergelijking met de concurrenten. Ook wordt er gebruik gemaakt van het welbekende Gorilla Glass 2 en tevens zit er een "hydro-oleophobic" coating op om vingerafdrukken tegen te gaan, en er voor te zorgen dat het scherm makkelijker schoon te maken is.

De Infinity Pad zal geleverd worden in twee kleuren, namelijk "Amethyst Grey" en "Champagne Gold". De achterkant is hierbij van metaal (verbeterd om Wifi/GPS beter te laten werken). In dezelfde stijl als de UX21 en UX31 ultrabooks van ASUS

Terug naar boven

Design

Design

Design

Terug naar boven

Specificaties

Terug naar boven

De Asus Transformer Pad Infinity op de site van Asus
Asus op Facebook
Asus op Twitter

Terug naar boven

Review van Tweakers.net
Review van Anandtech
Review van Engadget
Review van Hardware-info
Review van Cnet
Review van Android-central

Terug naar boven

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hL5Pg15eDBU]

Terug naar boven

Informatie over levertijden, winkels e.d. moeten in het Asus Transformer Pad Infinity levertijden/winkels topic.
Eventuele mede auteurs DM me.

Topic wordt bijgewerkt als er meer info beschikbaar is!

Terug naar boven

-TS is gemaakt door mafiatounes en bewerkt door electrom-

[ Voor 96% gewijzigd door electrom op 09-07-2012 12:33 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Mooie ts ben zeer geïntreseerd in de volledige transformer (voormalig infinity lijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit de Asus Eee Pad Transformer TF300T??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 07:59
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:04:
Is dit de Asus Eee Pad Transformer TF300T??
Nee

De TF300T is een goedkopere variant van deze. (TF300 heeft een slechter scherm met minder pixels, lager geclockte Tegra 3, dikkere behuizing...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Ik ben benieuwd of het probleem van de 300T dat deze naar achter wankelt wanneer je hem met keyboard op een niet vlakke ondergrond gebruikt, bij deze duurdere Infinity versie is verholpen (zie Tweakers videoreview 300T). Sowieso is deze tablet iets lichter, dus dat scheelt, maar ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

ah kijk, even de launch afwachten en de eerste hands ons, maar dit ziet eruit als een waardig opvolger voor mijn tf101.

Ik ga een maandje of 2 wachten om te kijken of er nog vreemde issues zijn bij launch iig.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Flagg schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:36:
ah kijk, even de launch afwachten en de eerste hands ons, maar dit ziet eruit als een waardig opvolger voor mijn tf101.

Ik ga een maandje of 2 wachten om te kijken of er nog vreemde issues zijn bij launch iig.
Ik wacht ook eerst de eerste ervaringen af, maar ik verwacht dat Asus de hardware foutjes van de TF201 opgelost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 10:43
kan je de dock van de prime gebruiken op deze infinity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
coase schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:37:
kan je de dock van de prime gebruiken op deze infinity?
Dat wordt afwachten, als de dikte van beide tablets ongeveer gelijk is en de connector zich op de juiste plaats bevindt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Klopt het dat de Transformer Pad Infinity serie (TF700xx ???) vanaf juni 2012 verkrijgbaar moet zijn in Europa?
Ik las laatst iets over Italië en 10 juni. Is er wellicht al iets meer bekend???

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PaulX schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:38:
Klopt het dat de Transformer Pad Infinity serie (TF70xT ???) vanaf juni 2012 verkrijgbaar moet zijn in Europa?
Ik las laatst iets over Italië en 10 juni. Is er wellicht al iets meer bekend???
Verkrijgbaarheid en dergelijke mag, zoals gewoonlijk, in een apart topic in telecomproviders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

OK excuses...
Maar 1 ding begrijp ik niet zo goed:
What the heck heeft bijvoorbeeld de Wi-Fi only-versie te maken met telecomproviders? :?

Mogelijk antwoord:
Het valt gemakshalve maar onder dezelfde categorie of noemer als 3G/4G enabled devices en mag daarom onder het hoofdkopje Telecomproviders geplaatst worden!
Ok, daar is m.i. best begrip voor op te brengen. ;)

nieuws betreffende de Infinity 700 series

[ Voor 74% gewijzigd door PaulX op 21-05-2012 22:51 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 15:37

Thadir

Geker dan gekker

Wat ik me afvraag na het lezen van de introductie is wat is het verschil tussen de 2 socs die ze hebben de
Qualcomm dualcore S4 & Tegra 3 quadcore.

Behalven de cores hoe zit het met energie verbruik van die 2?

I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Thadir schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:19:
Wat ik me afvraag na het lezen van de introductie is wat is het verschil tussen de 2 socs die ze hebben de
Qualcomm dualcore S4 & Tegra 3 quadcore.

Behalven de cores hoe zit het met energie verbruik van die 2?
Dat wordt nog afwachten, bij de Htc One X is de S4 zuiniger dan de Tegra 3 maar denk dat het verschil wel verbleekt als je meer accu capaciteit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Ik verwacht erg veel van de Asus Infinity Tab T700, met name de specs zijn voor een Android tab behoorlijk indrukwekkend. Ik verwacht ook dat ik hem zeker ga bestellen.

Ik was al onder de indruk van de huidige lijn Tab's van Asus, ik verwacht dat dit met de T700 niet anders zal zijn.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Vind de prijs wel erg tegenvallen als dat echt waar is, de €599 die ik voor de Prime heb betaald vond ik al extreem voor een -eigenlijk- niet volwaardige laptop vervanger, maar nog net te doen. €699 vind ik wel echt te ver gaan, mag hopen dat de prijs snel onder de €600 gaat vallen, anders verwacht ik ook niet dat veel mensen er een gaan aanschaffen. (de normale consument dus, voor de Tweakers is het natuurlijk een mooi ding :)).

[ Voor 10% gewijzigd door J0ey op 26-05-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 15:37

Thadir

Geker dan gekker

Bullet NL schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:50:
Ik verwacht erg veel van de Asus Infinity Tab T700, met name de specs zijn voor een Android tab behoorlijk indrukwekkend. Ik verwacht ook dat ik hem zeker ga bestellen.

Ik was al onder de indruk van de huidige lijn Tab's van Asus, ik verwacht dat dit met de T700 niet anders zal zijn.
Ik heb alleen best veel post gelzen en gehoord over rebooten spontaan en dat de toetsenbord software (touchpad etc) nog niet helemaal optimaal zijn kan kan iemand hier iets van bevestigen?

I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:06
Ik zit ook met smart te wachten op deze tablet.
Als hij uit is wacht ik het even een maandje af hoe hij is.
Ook wil ik graag zien of Samsung nog met een Full-HD tablet komt.
Aangezien de Exynos Quad-Core beter presteert dan de Tegra 3.

En ook kwam ik dit tegen:
http://phandroid.com/2012...formations-in-three-days/

Of er is nieuws over de Infinity of ik denk de Transformer Prime met Tegra3+
Misschien wel de veelbesproken Nexus Tablet of een Prime met Windows 8

[ Voor 7% gewijzigd door Dubrillion op 29-05-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 20:11
Ik heb/had een prime. Heb deze opgestuurd naar Asus omdat deze niet meer wilde opstarten. Hij is niet meer te repareren en krijg mijn geld terug. Ik heb het toetsenbord van de Prime nog.

Een groot nadeel, het prutontwerp vande backplate is verbeterd bij de Infinity. Dus ik hoop dat deze een veel beter/normaal bereik voor zo'n duur apparaat heeft.

Echter, nu lees je weer behoorlijk wat over spontane barsten in het scherm van de prime. En de schandalige reactie van Asus, namelijk dat het aan de gebruikers ligt....

De Infinity heeft weliswaar een ander scherm dan de Prime, maar zal de constructie ook beter zijn?

Ik twijfel zwaar of ik de Infinity aan zal schaffen wanneer deze verkrijgbaar is. Ik vind het concept super, maar Asus faalt met de Prime zo HARD, zowel met ontwerp als aftersales.

Ik hoop op uitvoerige reviews a.s.a.p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Als het goed is komt deze volgende week .. Ben benieuwd naar de eerste reviews . Ben eigenlijk ook wel nieuwschierig naar de galaxy tab 11.6 .. Iemand daar al info over. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Veeger
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 13:23
lmijnen schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:56:
Ik heb/had een prime. Heb deze opgestuurd naar Asus omdat deze niet meer wilde opstarten. Hij is niet meer te repareren en krijg mijn geld terug. Ik heb het toetsenbord van de Prime nog.

Een groot nadeel, het prutontwerp vande backplate is verbeterd bij de Infinity. Dus ik hoop dat deze een veel beter/normaal bereik voor zo'n duur apparaat heeft.

Echter, nu lees je weer behoorlijk wat over spontane barsten in het scherm van de prime. En de schandalige reactie van Asus, namelijk dat het aan de gebruikers ligt....

De Infinity heeft weliswaar een ander scherm dan de Prime, maar zal de constructie ook beter zijn?

Ik twijfel zwaar of ik de Infinity aan zal schaffen wanneer deze verkrijgbaar is. Ik vind het concept super, maar Asus faalt met de Prime zo HARD, zowel met ontwerp als aftersales.

Ik hoop op uitvoerige reviews a.s.a.p!
Asus kan natuurlijk mooie dingen maken maar het is duidelijk dat snelle resultaten scoren belangrijker is dan tevreden klanten. Enorm gehannes gehad met zeer matige Wifi-ontvangst op RMA ruim 2 maanden zitten wachten om vervolgens tot de conclusie te komen dat er totaal niets aan veranderd is.
Ook het omslachtige proces om te rma'en richting Tsechie voelt niet erg service-vriendelijk aan.
Ben gevallen voor de prime-manie, maar dat zal mij niet meer gebeuren.
Ik zou de Infinity eerst even zijn kwaliteiten laten blijken voordat ik voor Asus zou kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
picardo schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:34:
Als het goed is komt deze volgende week .. Ben benieuwd naar de eerste reviews . Ben eigenlijk ook wel nieuwschierig naar de galaxy tab 11.6 .. Iemand daar al info over. ?
Zullen we die maar niet in dit topic bespreken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Bij BCC zijn er intern inmiddels 200 stuks besteld, het gaat om de 64GB versie voor 699 euro. Wanneer ze binnenkomen is nog niet echt bekend, maar de prime was in januari ook al snel binnen, dus ik denk dat het binnen een maand wel binnen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Wanneer komt hij nou? Het gerucht was toch vandaag? Ik wacht al maanden op dat ding, hij lijkt wel te zijn opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:26:
Wanneer komt hij nou? Het gerucht was toch vandaag? Ik wacht al maanden op dat ding, hij lijkt wel te zijn opgeheven.
Morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Vandaag zou er een aankondiging zijn.
Misschien de officiele releasedatum en de prijs.
Ik ben benieuwd.
Ik wil graag een prime, maar vind het jammer dat de ontvangst tegenvalt.
Daarom wacht ik op de prime of de samsung Note 10.1 of Tab 11.6 (als die bestaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

op de Prime hoef je niet te wachten hoor, je bedoelt waarschijnlijk de Infinity serie.
ik wacht ook op de Infinity (TF700 serie). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alan_smithee
  • Laatst online: 17-02 20:08
BCC, Dixons en Mediamarkt gebeld niemand weet wanneer deze binnenkomt. Sowieso hebben meeste filialen vandaag geen nieuwe vracht. De laatste loodjes wegen het zwaarst. wacht al 5 maanden op dit ding.

Net nog beetje internet afgegaan. Zijn nu berichten naar voren gekomen dat het pas het eind van deze maand wordt. Als dat alleen voor de U.S. is is mij niet helemaal duidelijk

Gizmo Canada

Trusted Reviews

[ Voor 57% gewijzigd door alan_smithee op 11-06-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden ik heb net een nieuwe unboxing + first look + comparision vs New iPad van RitchiesRoom toegevoegd (de 3 laatste in de TS).

[ Voor 16% gewijzigd door mafiatounes op 11-06-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrJP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:47

HerrJP

!!!!!

Lees net dat hij 15 Juli leverbaar wordt in Frankrijk...

Bron:
http://www.rueducommerce....ampagne.htm#xtor=AL-24-12

[ Voor 0% gewijzigd door HerrJP op 12-06-2012 09:29 . Reden: Juni aangepast naar Juli ]

-o-o-0-o-o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Tel daar maar een maandje bij op, er staat 15 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

alan_smithee schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:21:
BCC, Dixons en Mediamarkt gebeld niemand weet wanneer deze binnenkomt. Sowieso hebben meeste filialen vandaag geen nieuwe vracht. De laatste loodjes wegen het zwaarst. wacht al 5 maanden op dit ding.

Net nog beetje internet afgegaan. Zijn nu berichten naar voren gekomen dat het pas het eind van deze maand wordt. Als dat alleen voor de U.S. is is mij niet helemaal duidelijk

Gizmo Canada

Trusted Reviews
Dat gaat over de 4G versie die een Qualcomm Soc heeft, die van ons krijgen Tegra 3 als het goed is. Dus dat kan het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:13
Zou het mogelijk zijn om windows 8 op de infinity te zetten? Ik twijfel of ik deze aan zal schaffen of wachten op bijv de transformer book.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Heb een aankoop van de Prime uitgesteld door het "om de hoek komen" van de Infinity. Nu kondigen ze weeral het nieuwste model aan vooraleer het vorige uit is, waardoor het beetje zin dat er was in het kopen van het "premium model" wegvalt.

Screw them, dan maar een 300, en met de extra centjes eens gaan eten.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

De prime is toch al lang uit? En voor zover ik weet is er nog geen opvolger van de infinity bekend.

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alan_smithee
petervdveen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:55:
De prime is toch al lang uit? En voor zover ik weet is er nog geen opvolger van de infinity bekend.
Dit Transformer Prime aka TF200/TF201 heeft ontzettende levering problemen gehad. Hij zou vandaag weer leverbaar moeten zijn bij o.a. de Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Yeah, wat ik dus bedoelde is dat de Infinity al aangekondigd was op het ogenblik dat ik eindelijk zin had om aan een tablet te gaan. Ik ging niet het topmodel (aan nog steeds ongewijzigde prijs) kopen, om twee maand later voor dezelfde prijs het nieuwe topmodel in de winkel te zien liggen. Wachten op de Infinity dus.

Nu zie ik op hun facebook pagina dat ze niet anders doen dan Win 8 tablets aankondigen, en (bijvoorbeeld) sappigheden als de Transformer Book (wat geen opvolger is, maar in elk geval wel de "premium" kroon van de Infinity zal afnemen) teasen. Ondertussen verwaardigen ze nog altijd niet om deftig te communiceren over de verwachte datum waarop we de in FEBRUARI aangekondigde Infinity mogen verwachten. In de tussentijd heeft Apple de nieuwe iPad gehypet, aangekondigd, in de verkoop gegooid, uitgeleverd en is die nu al een beetje yesterday's news. Ondertussen heeft Asus NIKS nieuws verkocht, ook de prijs van het vorige model niet aangepast, niks.

En ik weet het, je kan altijd "wachten op het volgende", maar ik vind niet dat je nog een topmodel koopt op het ogenblik dat het volgende model (met een redelijke verwachting dat de prijs ongeveer hetzelfde zal blijven) aangekondigd is.

Veel geblaat en weinig wol. En voor een product zoals de Infinity (dat weinig bijbrengt t.o.v. de 300 en de Prime, buiten een scherm een een bak "premium gevoel") is dat voor mij een enorme afknapper.

Zeker gelet op het feit dat de Prime lancering verre van goed ging, en niet heel erg netjes is opgelost door Asus.

Ik ga dus naar het goedkopere model dat reeds uit is, dat blijkbaar geen enorme kinderziektes heeft, en dat mij nog een stuk geld in mijn zak laat om later een andere te kopen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik sprak eerder deze week een medewerker van Computerland. Die hebben de bestellingen al wel uitstaan, maar hebben nog altijd geen duidelijkheid over een leverdatum. Zou ergens komende week moeten zijn, maar de datum blijft maar schuiven.

Ik verwacht dat ASUS weer mondjesmaat zal leveren, nadat de eerste tablets in de winkel liggen. Dat begint ook een traditie te worden inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
edwinvanderpale schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:39:
Ik sprak eerder deze week een medewerker van Computerland. Die hebben de bestellingen al wel uitstaan, maar hebben nog altijd geen duidelijkheid over een leverdatum. Zou ergens komende week moeten zijn, maar de datum blijft maar schuiven.

Ik verwacht dat ASUS weer mondjesmaat zal leveren, nadat de eerste tablets in de winkel liggen. Dat begint ook een traditie te worden inmiddels.
Nou hoop echt dat ze kunnen leveren en dat het niet te lang meer gaat duren, heb dringend een tablet nodig voor m'n werk mag zelf kiezen welke ik neem maar als de Infinity Pad niet snel beschikbaar is ga ik eens kijken naar een Iconia Pad 700 of (voor sommige is het gelijk aan vloeken) een New iPad..

Snap niet dat Asus zo vroeg aankondigde en pas een halfjaar later werkelijk gaat leveren! Verder twijfel ik wel over iOS en Android voor een tablet dan, ik heb zelf nog nooit een Android pad gehad maar wil wel zien hoe het zit met specifieke tablet apps? Wat me wel tot deze tablet trekt zijn de goede specificaties en een hardware toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Misschien mag ik dit niet zeggen maar de IOS apps zijn wat mij betreft rianter voorzien en van betere kwaliteit. Ik heb een half jaar gebruik gemaakt van de Prime maar ik kan niet ontkennen dat de IOS apps volwassener ogen dan de Android tegenhangers (als die er zijn..).

En ja, ik ben dus overgestapt naar IOS, ook vanwege het (dis)functioneren van de Prime. Asus heeft het imho niet slim aangepakt sinds de Prime door de Infinity te introduceren in februari die nog steeds niet leverbaar is, om daarnaast doodleuk W8 tablets te introduceren waardoor de Infinity een beetje op een zijspoor raakt .

Blijkbaar gaat het om de centen, wat bij Asus wel heel erg duidelijk wordt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het was direct in januari al bekent dat Asus de T700 niet voor Q3 op de markt zou brengen. Los van het feit dat men begin dit jaar druk in de verkoop van de T201 waren op dat moment de schermen die men in de T700 gaat gebruiken niet voldoende aanwezig om het product op de markt te brengen.

Ik deel je conclussie niet dat IOS apps rianter zijn voorzien, juist alle cijfers betreffende de apps in de Google Play laten zien dat Android enorm groeiende is t.o.v. haar concurenten. Als een app wel of niet volwassen oogt is natuurlijk een kwestie van smaak. In de play store zijn vast voldoende alternatieven te vinden, misschien heb je geen geluk en gewoon de verkeerde app's gekozen.

Windows 8 is een heel ander OS dan Android en kan dus prima "naast" android z'n plek verwerven.

Los van de kreet dat de Inintity T700 op een zijspoor zou raken slaat deze opmerking kant nog wal, ook al zou de T700 vandaag op de markt komen behoort het dom weg gewoon tot het meest geavanceerde ding op de markt. Ja, zelfs sneller dat een New iPad (3)

De keuze tussen Android of Apple in de Tablet markt is dus meer een keuze tussen een OS dan voor functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_fabrikant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik wil al een tijdje een tablet aanschaffen en zit nu al sinds februari met smart op de release van de Infinity te wachten...

Wat ik me echter afvraag, komt dat ding nog daadwerkelijk in de winkels te liggen, of zal hij zo schaars zijn dat ik er een had moeten pre-orderen?

En is het wijs om op de 2e batch te wachten, of is er een kans dat het dan weken/maanden gaat duren voor ik hem eindelijk in bezit heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Bullet NL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 01:06:
Het was direct in januari al bekent dat Asus de T700 niet voor Q3 op de markt zou brengen. Los van het feit dat men begin dit jaar druk in de verkoop van de T201 waren op dat moment de schermen die men in de T700 gaat gebruiken niet voldoende aanwezig om het product op de markt te brengen.

Ik deel je conclussie niet dat IOS apps rianter zijn voorzien, juist alle cijfers betreffende de apps in de Google Play laten zien dat Android enorm groeiende is t.o.v. haar concurenten. Als een app wel of niet volwassen oogt is natuurlijk een kwestie van smaak. In de play store zijn vast voldoende alternatieven te vinden, misschien heb je geen geluk en gewoon de verkeerde app's gekozen.

Windows 8 is een heel ander OS dan Android en kan dus prima "naast" android z'n plek verwerven.

Los van de kreet dat de Inintity T700 op een zijspoor zou raken slaat deze opmerking kant nog wal, ook al zou de T700 vandaag op de markt komen behoort het dom weg gewoon tot het meest geavanceerde ding op de markt. Ja, zelfs sneller dat een New iPad (3)

De keuze tussen Android of Apple in de Tablet markt is dus meer een keuze tussen een OS dan voor functionaliteit.
Bij de Prime werd het mij pijnvol duidelijk dat specs en gebruikerservaring lijnrecht tegenover elkaar stonden. Een hangende browser door brakke I/O, buggy kopieergedrag, niet optimaal presterende wi-fi en nog een aantal zaken. De Prime werd gepretendeerd als 'beste tablet' maar kon mijn verwachtingen mijn inziens niet waarmaken.

Nou zijn de specs sinds feb bekend voor de Infinity, in een half jaar kan er veel veranderen. Misschien tovert Samsung nog een konijn uit de hoed in de vorm van de nieuwe 10.1. Acer staat ook niet stil.

Maar misschien zit ik er wel helemaal naast. :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
deadsy33 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 07:16:
[...]

Bij de Prime werd het mij pijnvol duidelijk dat specs en gebruikerservaring lijnrecht tegenover elkaar stonden. Een hangende browser door brakke I/O, buggy kopieergedrag, niet optimaal presterende wi-fi en nog een aantal zaken. De Prime werd gepretendeerd als 'beste tablet' maar kon mijn verwachtingen mijn inziens niet waarmaken.

Nou zijn de specs sinds feb bekend voor de Infinity, in een half jaar kan er veel veranderen. Misschien tovert Samsung nog een konijn uit de hoed in de vorm van de nieuwe 10.1. Acer staat ook niet stil.

Maar misschien zit ik er wel helemaal naast. :P
De Samsung Note 10.1 heeft dezelfde Quad-Core processor als de S3. Deze schijnt dus krachtiger te zijn dan de Tegra 3. Ook vind ik het ontwerp mooi van de Note 10.1 met een weg gewerkte stylus en stereo speakers ..... aan de voorzijde..... eindelijk.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Er zijn ook al berichten dat de Transformer Pad Ininity T700 met een andere chipset dan de Tegra3 geleverd zal worden, o.a. ivm LTE support.

Betreffende de levertijd van de T700 valt nu natuurlijk nog helemaal niets te zeggen. Dat de T201 erg moeilijk leverbaar is wil niet zeggen dat dit bij de T700 ook het geval is, helemaal wanneer je kijkt naar de T101 en de T300.... de laatste twee zijn namelijk wel goed leverbaar. Om er dus bij voorbaad van uit te gaan dat de T700 slecht leverbaaar zal zijn is dus volledig uit de lucht gegrepen.

Overigens zijn alle problemen zoals hierboven naar boven zijn gekomen in de T201 opgelost al dan niet door software updates en/of een losse dongel voor de GPS problemen.

Overigens is dit wel het Asus Transformer Pad Ininity topic, besprekingen van andere Tablets dan de T700 mogen natuurlijk in een "eigen" topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
De S4 processor waar jij het overhebt is idd voor LTE support.
Dus hij zal hier niet verkocht worden aangezien we in Europa geen LTE hebben... als standaard dan.
Ik zit er wel erg op de wachten op deze tablet. Ik wil even de reviews en vergelijkingen met de Note 10.1 afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zo langzame hand komen de LTE netwerken wel in Europa beschikbaar, Tele2, Vodafone, T-Mobile en KPN ze zijn allemaal bezig om in de aankomende jaren een LTE netwerk op te tuigen. Het is dus helemaal niet raar in mijn ogen dat Asus naar de S3 versie voor de Ininity Tap T700 zonder LTE support ook een versie met LTE support op de Europese markt uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
De LTE variant van de TF700 zal wel vertragingen oplopen aangezien Qualcomm deze nog niet in overvloed kan leveren, dit is niet van belang voor ons in Europa LTE moet nog flink groeien zoals de post van Bullet NL duidelijk maakt.

Ik wacht nog 2 weekjes af voor ik een beslissing maak, hopen dat Asus dan wat aankondigt...

De Note 10.1 is voorlopig voor mij geen optie met een 1280x800 scherm (volgens de geruchten en een kortstondige pre-order bij Amazon), als dit full hd is wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alan_smithee
Dit komt van Ritchie's Room:
Thank you for visiting our page.
Our content regarding the ASUS Transformer Pad Infinity has been taken down
temporarily and will be re uploaded on the 25th of June.
Please return on this day.

Deze pagina had de unboxing en first look van de infinity.

Waarschijnlijk horen we meer dus de25ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

h_fabrikant schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 03:48:
Ik wil al een tijdje een tablet aanschaffen en zit nu al sinds februari met smart op de release van de Infinity te wachten...

Wat ik me echter afvraag, komt dat ding nog daadwerkelijk in de winkels te liggen, of zal hij zo schaars zijn dat ik er een had moeten pre-orderen?

En is het wijs om op de 2e batch te wachten, of is er een kans dat het dan weken/maanden gaat duren voor ik hem eindelijk in bezit heb?
Ik ga de TF700 ook halen maar ik wacht toch nog even op de eerste ervaringen, maar ik heb dan ook geen haast aangezien mijn tf101 nog perfect voldoet.

Mijn advies, koop een tf101 op MP voor een schappelijke prijs, en kijk of je uberhaupt een tablet wel gaat gebruiken, ik hoor van meerdere (niet veel maar ze zijn er) mensen dat de tablet na een paar weken in de kast ligt niks te doen, of een digitaal fotolijstje aan het imiteren is.
Dit was overigens ook bij mij het geval met mijn eerste tablet (archos 5it) maar na een half jaar de tf101 te hebben gehad heb ik mijn laptop(s) 2 weken terug verkocht en heb ze nog niet gemist. :P

Maar misschien dat iemand anders nog wel iets heeel anders adviseerd, just my 0.02c ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_fabrikant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04-2024
Flagg schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:07:
[...]
kijk of je uberhaupt een tablet wel gaat gebruiken
Ik denk juist dat mn PC een stuk minder aan gaat als ik een tablet heb. Even iets op internet opzoeken, mn dagelijkse rondje(s) langs diverse websites, even een youtube filmpje kijken, etc. Dat zijn allemaal dingen waar ik nu mn PC voor opstart als ik uit mn werk kom. Dat gaat allemaal net zo makkelijk op een tablet.

Ook een hoop dingen die ik nu op mn telefoon doe kunnen prima op een tablet. Makkelijker zelfs met zo'n groot scherm.

Ik heb regelmatig een moment waarbij ik een tablet mis. Dus wat dat betreft zit het wel goed denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterBlasterNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 07:17
Zou de Infinity misschien een andere naam gaan krijgen en kunnen ze er daarom niks over zeggen?
Misschien horen we pas 27 Juni hoe die gaat heten?
Over een 7 inch Asus model gaan al langer geruchten dat hij 27 Juni gepresenteerd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MasterBlasterNL schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:51:
Zou de Infinity misschien een andere naam gaan krijgen en kunnen ze er daarom niks over zeggen?
Misschien horen we pas 27 Juni hoe die gaat heten?
Over een 7 inch Asus model gaan al langer geruchten dat hij 27 Juni gepresenteerd zou worden.
De naam, specs en al het andere is al lang voor de Infinity Pad T700 bekent, sterker hij staat zelfs al op de Asus website. Het dring is dus ook al lang gewoon aangekondigt, hij moet alleen nog leverbaar worden (in de zin van een marktintroductie) Nu gaan er steeds meer geruchten rond dat die zo rond de 25ste deze maand gaat gebeuren. Dit zou dan ook aardig kloppen met het feit dat Asus afgelopen januari toen de T700 voor het eerst naar buiten kwam heeft geroepen dat de tap zo rond Q3 (das dus met 2 weken) leverbaar moet worden.

Geneuzel dat het langdruurt en/of hij nu al achterhaald is slaat ook nergens op, zeker qua specs is de T700 het beste binnenkort op de markt gaat komen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterBlasterNL
Ik bedoelde meer in de trant van....
27 Juni Google I/O
Zou Google komen met twee Nexus tablets?
Één 7 inch Nexus en één 10 inch infinity Nexus?
En kan Asus daarom geen release date geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MasterBlasterNL schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:35:
Ik bedoelde meer in de trant van....
27 Juni Google I/O
Zou Google komen met twee Nexus tablets?
Één 7 inch Nexus en één 10 inch infinity Nexus?
En kan Asus daarom geen release date geven?
Ik verwacht 2 tablets van Asus de komende tijd, een 7" model in de trant van een een Nexus tablet, en de al reeds aangekondigde Transformer Infinity T700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alan_smithee
Hij staat nu ook op de site van MyCom

Levertijd onbekend

NL10"/eMMC 64G/Android4/FHD

€619, 99 64Gb zonder Dock
€719, 99 64 GB met Dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
719 euro maarliefst...... ik had toch meer 699 verwacht, ik ben benieuwd naar het 32Gb + dock model....
Alhoewel ik misschien ook de 64Gb versie wel haal. Ik weet het nog niet helemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Bullet NL schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:27:
719 euro maarliefst...... ik had toch meer 699 verwacht, ik ben benieuwd naar het 32Gb + dock model....
Alhoewel ik misschien ook de 64Gb versie wel haal. Ik weet het nog niet helemaal.....
Kijk, dat vind ik toch netjes.
De 32GB zou zo'n 100,- minder moeten kosten en krijg dus een vergelijkbare prijs als de prime nu is: 599,-
Nog even wachten en dan mijn prime mooi omwisselen voor de T700 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterBlasterNL
Zou er bij de release meteen Jelly bean op staan?
En is er daarom nog geen release datum?

Er moet toch een goede reden zijn dat Asus zo stil is omtrent deze tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MasterBlasterNL schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:05:
Zou er bij de release meteen Jelly bean op staan?
En is er daarom nog geen release datum?

Er moet toch een goede reden zijn dat Asus zo stil is omtrent deze tablet?
Nee,
Zie Nee,
Ding is in Januari aangekondigt voor Q3 2012.... dat is het dus nog niet...... Asus is vast druk bezig met de productie en met de voorraaden aan het aanleggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

De datum die nu rond gaat is 25 juni.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Pre-orders voor NL beschikbaar bij Dixons, echter wel alleen de 64gb versie met en zonder dock.

http://www.dixons.nl/tabl...ansformer-tf700-grey.html

http://www.dixons.nl/tabl...rmer-tf700-dock-grey.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zo doende zullen ze ook vast bij Mycom en Dynabyte in de systemen komen; nieuws: Moederbedrijf MyCom wil Dixons en Dynabyte overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron.hartman
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 21:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Hoop dat de 32gb versie ook komt voor een 100€ minder, dan zou het 619€ zijn voor 32gb met dock en 519€ zonder. Veel interessanter dan de Acer A700 vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Dat hoop ik inderdaad ook.
Ik heb geen behoefte aan 64GB, maar juist wel aan het dock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb ook geen behoefte aan 64GB. Je kan voor heel weinig geld zelf die 32GB bijprikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Staat er eigenlijk wel een 32GB versie gepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Heintzer schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:41:
Staat er eigenlijk wel een 32GB versie gepland?
Jawel, de vraag is enkel of ze simultaan beschikbaar zullen zijn of dat de 64gb eerst wordt verkocht en dan pas de 32gb.. Er komt ook een 16gb 3G/LTE versie met de S4 soc, enkel is het nog niet bekend in welke landen en wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht.. inderdaad, de 64GB begint beetje op te duiken hier en daar, maar wordt voor mij toch wachten op de 32GB met dock.. 25 Juni en 27 Juni zijn nu datums die overal opkomen (maar of ze dan ook daadwerkelijk te koop zijn.. we zullen zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Laatst online: 19-09 13:55
Op het xda forum is er een kerel uit Zwitserland die reeds een infinity heeft ontvangen. Hij is zijn ervaringen aan het delen en je kan hem vragen over het toestel stellen. Denk dat een release echt niet ver weg meer is http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1523811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Wat denken jullie, kunnen we met de release van de Infinity misschien een prijsverlaging van de Prime verwachten? Het zou redelijk zijn als de Infinity de prijs krijgt die de Prime nu heeft, en dan de Prime een trapje lager gaat?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt 'm nu zelf kopen: http://www.brack.ch/tabid/294/Default.aspx?ID=203731 ^^

Ze zijn nogsteeds leverbaar, helaas alleen in zwitserland... iemand die ff op en neer rijd?

Al dan niet met een knipoog bedoelt, we werken op GoT niet aan dit soort inkoopacties mee

De Transformer Infinity T700 zal vermoedelijk zeer binnenkort ook in ons land beschikbaar worden.

[ Voor 39% gewijzigd door Bullet NL op 21-06-2012 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52
Hm, toch een tegenvaller, als ik de ervaringen van die Zwitser lees: mooi scherm, maar veel spiegeling, slecht afgewerkt en goedkoop aanvoelend ondanks de metalen achterkant... had er meer van verwacht. Hopelijk komen er binnenkort meer Android-tablets met hogere resoluties... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het 'goedkoop' aanvoelen waar hij het over had was in vergelijking met zijn Xoom, die volgens hem overdreven goed in elkaar zit.
Spiegeling lijkt inderdaad wel een issue, maar hoe erg dat is moeten we maar afwachten.
Hij geeft ook aan dat de Micro SD kaartjes nu wel goed vast zitten en niet uitsteken.

Ik kan niet wachten tot hij uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
16 juni juli heb ik net gehoord, het is nog niet helemaal duidelijk welke versies dan beschikbaar zijn, mij is wel verteld dat er geen grote voorraad binnen komt....

edit: 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 21-06-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je juLi bedoelt? :D

Zover ik het snap is alleen bekend dat dan de 64GB versie komt, of de 32GB ook meteen komt is niet helemaal duidelijk.
Ik snap niet dat Asus het nu nog zo geheimzinnig houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrJP

HerrJP

!!!!!

Zie zojuist via de pricewatch dat ICTgoedkopen.nl meldt dat hij vanaf 5 Juli geleverd wordt en er bij hen 3 beschikbaar komen.

-o-o-0-o-o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb erg veel vertrouwen in de info die heb gekregen, vooral omdat hij rechtstreeks via Asus komt
Het betreft een 64Gb model + dock

Dat ICTgoedkopen.nl hem op 5 juli heeft staan zal best, maar ik heb in de regel niet zo heel veel vertrouwen in datums die webshops opgeven. En dat komt vooral door de ervaring dat ze genegen zijn een datum eerder op te geven dan hij daadwerkelijk leverbaar wordt.... Iets met verkopen enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrJP

HerrJP

!!!!!

Ben ik met je eens, ik werd iets te enthousiast...

-o-o-0-o-o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alan_smithee
26 dagen verschil met de release in zwitserland. Ik begin een beetje geïrriteerd te raken en het constante verschuiven van de release datum en zit er sterk aan te denken om ervoor die 16 uur heen en weer te rijden. Weet iemand toevallig hoe het zit met de garantie als ik hem in zwitserland koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Laten we hopen dat die zwitsers een slechte batch hebben ofzo, maar ik ga niet zoveel geld uitgeven aan een prulletje met zware specs! Ik wil gewoon een kwalitatief goed product met zware specs, ik wacht het even af wil eerst de reviews van alle grote sites lezen (a la Tweakers, The Verge, Engadget) en wat gebruikerservaringen voor ik overga tot aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
alan_smithee schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:22:
26 dagen verschil met de release in zwitserland. Ik begin een beetje geïrriteerd te raken en het constante verschuiven van de release datum en zit er sterk aan te denken om ervoor die 16 uur heen en weer te rijden. Weet iemand toevallig hoe het zit met de garantie als ik hem in zwitserland koop?
Als hij stuk is zou je contact op moeten nemen met de winkel in Zwitserland, en geloof me.... ze kunnen opbasis van het serienummer gewoon zien waar een product is geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Jongens, 700 euro voor een tablet met toetsenbord... ik heb de TF101 met dock 2nde hands gekocht, omdat de TF201 mij te tricky werd met de mindere Wifi ontvangst. Ik begon toendertijd al flink te wennen aan de 600 euro, omdat je er gewoon maar lang genoeg naar kijkt.

Nu ik weer wat op afstand sta, ga ik toch meer een meer vraagtekens zetten bij die bedragen. Is het dat nu echt wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Tja, een Darcia heb je voor 8000 euro terwijl je voor bijna het viervoudige een BMW 1 serie koopt......

Kortom, iedereen moet toch lekker zelf bepalen wat ze voor iets willen betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 20:11
Bullet NL schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:31:
Tja, een Darcia heb je voor 8000 euro terwijl je voor bijna het viervoudige een BMW 1 serie koopt......

Kortom, iedereen moet toch lekker zelf bepalen wat ze voor iets willen betalen?
Dacia bedoel je? Hey, en James May is helemaal vol van de Dacia Sandero. Hij kan het weten..... _/-\o_

Ik had een Prime, maar die ging stuk en is niet meer te repareren. Heb nog wel het toetsenbord. Ik vind het het geld wel waard, want het enige wat i.m.h.o. in de buurt komt is een ultrabook. En die is weer een klappie duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ictgoedkopen heeft niet de beste reviews ook. Had 't bijna besloten te doen, maar denk gewoon dat we nog even geduld moeten hebben. Heb vandaag het een en andere kunnen aanschouwen bij 'een klant' van ons en 16 juli is een datum die haalbaar zou kunnen zijn. Persoonlijk wacht ik dus wel tot de 32GB met of zonder dock beschikbaar wordt voor pre_orderen (ik check wel dagelijks even of ze er staan).

[edit]

I stand corrected. Bedankt petervdveen. Heb de reviews zelf ook doorgelopen, ze maken blijkbaar gebruik van een vervoerder 'Packs' waarbij wat verwarring ontstaat. Onterecht omlaag gereviewed.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:33:
ictgoedkopen heeft niet de beste reviews ook. Had 't bijna besloten te doen, maar denk gewoon dat we nog even geduld moeten hebben. Heb vandaag het een en andere kunnen aanschouwen bij 'een klant' van ons en 16 juli is een datum die haalbaar zou kunnen zijn. Persoonlijk wacht ik dus wel tot de 32GB met of zonder dock beschikbaar wordt voor pre_orderen (ik check wel dagelijks even of ze er staan).
Van al die negatieve reacties zit er maar 1 tussen die eventueel serieus zou kunnen zijn.
De rest is allemaal van 15 jarige boze kinderen, omdat de postbode niet de volgende dag op de stoep stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron.hartman
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 21:24
5-7 lijkt toch ook haalbaar voor sommige leveranciers (er is er nog 1 over):

http://www.ictgoedkopen.n...?pk_campaign=tweakers.net

[ Voor 6% gewijzigd door ron.hartman op 22-06-2012 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Tweakers zelf ook al eentje in review? http://tweakers.net/benchdb/testcombo/3192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:24

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Hardware.Info TV-aflevering over ASUS Transformer Pad Infinity staat al online (torrentlink werkt). Mirror:

Interessante puntjes:
Launch is maandag 25 juni (2012 :P)
1.920x1.200
Dock beschikbaar
Europese markt krijgt Tegra 3 (T33 op 1,6GHz)
Prijs is 'net iets meer dan 700 euro' voor 64GB inclusief dock
+- 100 euro meer dan Prime, +- 200 euro meer dan TF300
Kunststof strook aan bovenkant, WiFi en GPS prima
Prime gaat in prijs omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
TomasH schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:39:
Hardware.Info TV-aflevering over ASUS Transformer Pad Infinity staat al online (torrentlink werkt). Mirror:
[video]
Interessante puntjes:
Launch is maandag 25 juni (2012 :P)
1.920x1.200
Dock beschikbaar
Europese markt krijgt Tegra 3 (T33 op 1,6GHz)
Prijs is 'net iets meer dan 700 euro' voor 64GB inclusief dock
+- 100 euro meer dan Prime, +- 200 euro meer dan TF300
Kunststof strook aan bovenkant, WiFi en GPS prima
Prime gaat in prijs omlaag
Nice, alleen kan ik echt niets van de review terugvinden op hun site.
Wat ik van BCC en MyCOM begrijp is dat de prime er echt uit gaat en nu al "vervangen" is door de TF300. Tenminste bij hun dan. Ze liggen ook niet meer in de winkel.

Ach, zolang ik mijn prime maar snel kan omruilen voor de infinity :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:24

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
RayMan schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Nice, alleen kan ik echt niets van de review terugvinden op hun site.
Dat is omdat de NDA nog niet om is ;).
RayMan schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:06:
[...]Wat ik van BCC en MyCOM begrijp is dat de prime er echt uit gaat en nu al "vervangen" is door de TF300. Tenminste bij hun dan. Ze liggen ook niet meer in de winkel.
Dat is idd ook wat HWI zo'n beetje opmerkt, dat de Prime geen bestaansrecht meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 13:40
Online folder van Dynabyte
€ 619 is ex TB/Dock?? Duidelijk is anders en op de website is geen info te vinden.

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18
slashdev schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:22:
Online folder van Dynabyte
€ 619 is ex TB/Dock?? Duidelijk is anders en op de website is geen info te vinden.
619 is zonder dock en 719 is met dock, lijkt me toch zeer duidelijk in die advertentie

Wat volgens mij totaal verkeerd is is de CPU die er in zit voor ons, dat zal toch echt de Tegra zijn en niet de Qualcomm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Klopt, Asus heeft de Qualcomm uitvoering nog niet eens beschikbaar, en als deze komt zal hij direct uitgevoerd zijn met een LTE uitsluiting, iets waar ik ook niets van terug lees in de Dynabyte onlinefolder...

Ook komt de naam Infinty nergens terug, rond uit een hele slechte omschrijving van de tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18
Ook komt de naam Infinty nergens terug, rond uit een hele slechte omschrijving van de tablet...
Infinity zegt 95% van de mensen helemaal niks, alleen de 5% van "ons" weet dan precies wat er bedoeld wordt
Maar met Full HD weet tegenwoordig iedereen wat er bedoeld wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX

PaulX

weet iemand misschien of de 'Champagne Gold' 64GB editie tegelijk met de 'Amethyst Grey' 64GB editie verkrijgbaar zal zijn?
Ik heb alleen nog maar de Grey 64GB versie voorbij zien komen in enkele prijslijsten.

[ Voor 10% gewijzigd door PaulX op 24-06-2012 13:35 ]

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
~~~[html]Informatie over prijs en levertijden mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507156/last">ASUS Transformer Pad Infinity levertijden en winkels topic.</a>

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499886">Asus Infinity TF700 scherm problemen! </a>~~~[/html]