Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand overigens al of er een 16gb en 32gb tegelijk uitkomen met de 64gb? Zie ze wel naar voren komen in de pricewatch, maar de vraag is of die dan ook uitkomen en tegelijk met de 64gb. Ben benieuwd wat morgen ons brengt.. hopelijk een tablet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Wat ik begrepen heb ik bestaat de eerste batch alleen uit 64Gb uitvoeringen, de 32Gb versie zal dus iets langer om zich laten wachten....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 20:30
PaulX schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:51:
weet iemand misschien of de 'Champagne Gold' 64GB editie tegelijk met de 'Amethyst Grey' 64GB editie verkrijgbaar zal zijn?
Ik heb alleen nog maar de Grey 64GB versie voorbij zien komen in enkele prijslijsten.
Ik ben op de Zweedse site van Kompett de gouden tegen gekomen met dock. Staat echter geen datum bij. De gouden zonder dock hebben zij vanaf 1 augustus. Daar geen grijs dus.

De prijzen zijn in kronen helaas maar snel even door 10 delen en je hebt ongeveer de prijs in Euro's

[ Voor 2% gewijzigd door Xerohumoris op 24-06-2012 17:53 . Reden: Foutje in de tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 24 juni 2012 @ 17:25:
Wat ik begrepen heb ik bestaat de eerste batch alleen uit 64Gb uitvoeringen, de 32Gb versie zal dus iets langer om zich laten wachten....
Ah, dan dus de 64gb maar bestellen zodra beschikbaar :) slim van ze, heb wel lang genoeg gewacht nu ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is tegenwoordig 64GB een grootte die snel vol komt, of is voor de meeste mensen 32GB genoeg?
Dit gaat voor mij m'n eerste tablet worden, als dat iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:13
Als ik nu los de tablet zou kopen, kan ik dan bijv. in amerika een los toetsenbord aanschaffen mocht ik dat toch zinvol vinden?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Damien

32GB zit over het algemeen ook niet snel vol, maar ligt geheel aan wat je er mee gaat doen. Voor mij is 32GB prima te doen en 64GB een luxe. Ik gebruik de ruimte om muziek op te zetten. Foto's op te zetten. Misschien wat films voor op vakantie en de rest voor algemeen gebruik. Dan is 32GB prima te doen.

@drernie

Docks zouden universeel zijn. Het is misschien zelfs mogelijk om de dock voor de 200 (prime) ook te gebruiken voor de 700 (infinity), maar dat is nog niet bevestigd naar mijn weten (er zijn wel winkels geweest die de dock verkochten onder de naam voor beide tablets (zelfde typenummer ook). Dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
zo, de NDA is verlopen, nu de reviews maar afwachten...... ;) (ja ik weet, hij staat al op de frontpage) ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb meerdere reviews toegevoegd aan de TS, binnenkort zal ik de TS gelijk opschonen en vernieuwen met review video's ipv de hand on's.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterBlasterNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 07:17
Heb er net 3 besteld voor mij mijn zus en mijn ouders.... Nu maar hopen dat vandaag besteld ook morgen in huis betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je ze besteld? Toevallig straks nog gezocht, maar niks gevonden :S

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:30:
Waar heb je ze besteld? Toevallig straks nog gezocht, maar niks gevonden :S
Zie pricewatch. 2 shops (zelfde moederbedrijf) hebben em op voorraad. Nu nog 3 stuks volgens de voorraadindicatie. Maar aanvankelijk hadden ze 4 stuks voorradig, dus als MasterBlasterNL daadwerkelijk 3 stuks heft besteld, dan zouden ze er nu nog maar 1 moeten hebben.

pricewatch: Asus Transformer Pad Infinity WiFi + Dock 64GB Grijs

Oh en ook nog een unlisted shop gevonden die em voorradig heeft, wel ff diep in je buidel tasten (799 euro :X ):
http://www.benvandijk.nl/...1b086a-tf700t-1b086a.html

[ Voor 30% gewijzigd door Yellowneck op 25-06-2012 16:36 . Reden: Pricewatch link toegevoegd ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het net na meerdere refreshes (ctrl/shift/whatever +f5, lol, wilde eerst niet tonen). Heb er gelijk ook maar 1tje besteld. Navraag gedaan bij databyteshop eerst en die hadden er nog 3 op voorraad. Meerdere winkels zullen langzaam waarschijnlijk naar voren komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Voor de mensen die op zoek zijn naar een grijze infinity met 64GB opslag EN dock, deze is nu te verkrijgen bij de mediamarkt Breda. (Toen ik aankwam waren er 25, nu nog maar 24 >:) )

dit type ik dus vanaf de TF700

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:40:
Ik zie het net na meerdere refreshes (ctrl/shift/whatever +f5, lol, wilde eerst niet tonen). Heb er gelijk ook maar 1tje besteld. Navraag gedaan bij databyteshop eerst en die hadden er nog 3 op voorraad. Meerdere winkels zullen langzaam waarschijnlijk naar voren komen nu.
Ik heb een order bij Databyte, wat was de prijs bij MM? Kan je deze ff DM'en please?

Hoop dat de Infinity wel goed presteert met het Full HD scherm lijkt het wel of hij veel harder moet werken.

[ Voor 18% gewijzigd door mafiatounes op 25-06-2012 21:19 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor prijzen, shops en alle andere niet-technische zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat het niet mogelijk is om een internet kabel aan te sluiten op je Infinity via de usb poort?

En om een mobiele telefoon als modem te gebruiken zal ook lastig worden?

Ben zeer geinterreseerd dus wil precies weten wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra deze binnen is zal ik mijn eerste bevindingen wel even delen. Heb een aantal goede en slechte dingen gehoord, maar we zullen zien. Kan wel blijven wachten op 'de volgende tablet' die komt, maarja, zo hebbie nooit wat :S. Meer info volgt dus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:59:
Ik neem aan dat het niet mogelijk is om een internet kabel aan te sluiten op je Infinity via de usb poort?

En om een mobiele telefoon als modem te gebruiken zal ook lastig worden?

Ben zeer geinterreseerd dus wil precies weten wat de mogelijkheden zijn.
Wanneer jij met internet kabel een UTP kabel bedoelt welke vervolgens aan je modem/router hangt, Nee dit kan niet, je zal dus bijvoorkeur gebruik moeten maken van de Wifi verbinding op de Asus TF700

Een (GSM) telefoon kan je als modem gebruiken indien hij tethering ondersteund (Wikipedia: Tethering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alan_smithee
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-02 20:08
Heb hem net opgehaald in Breda (3 uur rijden maar dan heb je ook wat). Kreeg eerst het scharnier van het toetsenbord niet omhoog omdat hij best zwaar scharniert. Mij eerste ervaring kan ik nog niet delen omdat beide accu's op zijn :( maar wachten op morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alan_smithee schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:45:
Heb hem net opgehaald in Breda (3 uur rijden maar dan heb je ook wat). Kreeg eerst het scharnier van het toetsenbord niet omhoog omdat hij best zwaar scharniert. Mij eerste ervaring kan ik nog niet delen omdat beide accu's op zijn :( maar wachten op morgen.
Bij welke winkel, welke kleur, 32 of 64gb, wat kost ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Tja de mod zegt dat je niet over prijzen/winkels mag praten :(. Dit product is zo nieuw dat eigenlijk een beetje iedereen zit te wachten waar we de Infinity snel op de kop kunnen tikken daar de pricewatch nog geen vermeldingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Zoals bij andere "hot items" een apart topic openen voor levertijden/beschikbaarheden? Dat is typically toch een topic met kortere levensduur.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
Voor iedereen die wil praten over de levertijden:
---->ASUS Transformer Pad Infinity levertijden/winkels<----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterBlasterNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 07:17
Mijn eerste indruk:
Een stuk sneller en vloeiender dan mijn Transformer TF101.
Scherm kan echt mega fel gezet worden.
Scherm scherpte heb je bijna niet door dat het veel beter is.
Heb niet meer op mijn TF101 gekeken sinds deze binnen was dus misschien als ik terug ga naar mijn oude dat het wel opvalt.
Mis verder wat handige dingen die ik op mijn geroote TF101 wel had (hopen dat deze snel ook root krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MasterBlasterNL schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 07:34:
Mijn eerste indruk:
Heb niet meer op mijn TF101 gekeken sinds deze binnen was dus misschien als ik terug ga naar mijn oude dat het wel opvalt.
Mis verder wat handige dingen die ik op mijn geroote TF101 wel had (hopen dat deze snel ook root krijgt).
Dat hij veel sneller dat de TF101 zou zijn was wel te verwachten, ben vooral benieuwd naar het verschil met de TF201.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Mijn eerste indruk:
Niet wachten, want root is al beschikbaar :)
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=27903746&postcount=2274

Succes en veel plezier met je Infinity. Ik ben net gebeld door BCC en ik ben eerstwachtende binnen dat filiaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Root werkt prima inderdaad. Heb al het nodige gedaan met als belangrijkste titanium backup. Werkt prima allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:27:
Root werkt prima inderdaad. Heb al het nodige gedaan met als belangrijkste titanium backup. Werkt prima allemaal.
Belangrijkste is uiteraard Voodoo Rootkeeper ;)
Goed nieuws dat het idd werkt. Kan niet wachten tot ik mijn prime kan omruilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Weet iemand eigenlijk of hij 5GHz wifi doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:14:
Weet iemand eigenlijk of hij 5GHz wifi doet?
Helaas alleen de 2.4 GHz, snap ook niet waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:47:
[...]

Helaas alleen de 2.4 GHz, snap ook niet waarom
Ik vermoed energieverbruik.... Volgens mij gebruiken de cpu's die 5Ghz mogelijk maken nog al wat stroom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Bullet NL schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:07:
[...]

Ik vermoed energieverbruik.... Volgens mij gebruiken de cpu's die 5Ghz mogelijk maken nog al wat stroom...
Mijn SGSII doet het anders wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Mijn eerste indruk:
Zou je kunnen testen hoe Flash filmpjes op 720p het doen?
En ook even de filmpjes op HWW. Deze stotteren namelijk op mijn TF101.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Laatst online: 19-09 13:55
Xyphoid schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:16:
[...]

Zou je kunnen testen hoe Flash filmpjes op 720p het doen?
En ook even de filmpjes op HWW. Deze stotteren namelijk op mijn TF101.
Heb het even voor je getest. Heb hem ook sinds gisteren :-) heb mijn oude tf10 1 ook nog dus kan ik goed vergelijken.
720p flash speelt vlekkeloos af. De filmpjes op tweakers.net bv gaan moeiteloos, ook op ` hd on` waar mijn oude transformer het liet afweten. Ook de filmpjes op teamhww.nl gaan vlekkeloos. Eigenlijk speelt alles moeiteloos af, ook 1080p mkv met dice player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:39
Speelt hij ook ts hd files af? Ik neem deze op met mijn dreambox, zou graag weten of dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
glenner schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:32:
[...]

Heb het even voor je getest. Heb hem ook sinds gisteren :-) heb mijn oude tf10 1 ook nog dus kan ik goed vergelijken.
720p flash speelt vlekkeloos af. De filmpjes op tweakers.net bv gaan moeiteloos, ook op ` hd on` waar mijn oude transformer het liet afweten. Ook de filmpjes op teamhww.nl gaan vlekkeloos. Eigenlijk speelt alles moeiteloos af, ook 1080p mkv met dice player.
Dank je! Ben ik toch niet de enigste.
Dan hoef ik iig niet meer op zoek naar tweaks om Flash goed werkend te krijgen.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ik typ dit nu vanaf de mijne, en ik moet zeggen dat ik moeite heb met het toetsenbord van het dock, het is wel heel erg klein maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn. Het is in ieder geval 2000x beter dan een onscreen toetsenbord.

Over het algemeen is hij wel snel, maar de browser performance valt me toch iets tegen, hij doet er een tijdje over om de onderkant van een pagina te laden.

De helderheid van het scherm is echt geweldig, ik kan heb gewoon buiten gebruiken.

Verder draait Temple Run niet volledig soepel, maar dat is sinds kort ook niet meer het geval op mijn SGSII, dus dat zal wel aan Temple Run liggen.

Ook heb ik problemen met de useragent, maar dat moet ik het internet verwijten niet dit ding. Ik wil html5 uitzendingemist kijken, maar dat mag alleen van de PO als je iPad of iPhone bent, waarom?

Het is ook een verschikkelijke vingerafdrukkenmagneet, zo erg heb ik het nog nooi tgezien, dat doekje zit er niet voor niets bij.

[ Voor 7% gewijzigd door eew op 02-07-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
kan er eens iemand het volgende probleem controleren? Als ik mijn tablet met bv 70% batterij over in het dock steek, dat bv 80% over heeft, laadt mijn tablet niet vol. Het laden gaat dan tot bv 83%, en stopt dan gewoon. En dat terwijl er nog 60% batterij in het dock zit! Sterker nog, als het laden gestopt is en als beide nog steeds gedocked zijn, ontlaadt het tablet eerst terwijl de batterij van het dock op hetzelfde niveau blijft. Als ik beide met de lader tot 100% laadt is het van hetzelfde, tablet gaat langzaam leeg, dock blijft op niveau. Dit moet toch net andersom zijn? mijn oude TF101 hield het tablet altijd zo vol mogelijk, totdat het dock leeg was. Of heeft het mss iets te maken met het feit dat de batterijen nog nieuw zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

glenner schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:03:
kan er eens iemand het volgende probleem controleren? Als ik mijn tablet met bv 70% batterij over in het dock steek, dat bv 80% over heeft, laadt mijn tablet niet vol. Het laden gaat dan tot bv 83%, en stopt dan gewoon. En dat terwijl er nog 60% batterij in het dock zit! Sterker nog, als het laden gestopt is en als beide nog steeds gedocked zijn, ontlaadt het tablet eerst terwijl de batterij van het dock op hetzelfde niveau blijft. Als ik beide met de lader tot 100% laadt is het van hetzelfde, tablet gaat langzaam leeg, dock blijft op niveau. Dit moet toch net andersom zijn? mijn oude TF101 hield het tablet altijd zo vol mogelijk, totdat het dock leeg was. Of heeft het mss iets te maken met het feit dat de batterijen nog nieuw zijn?
Momenteel is mijn tablet op 74, en mijn dock op 85. Maar mijn dock is zojuist leeg getrokken door mijn telefoon (SGSII). Ik wilde weten wat er zou gebeuren als ik die met de usb kabel op het geheel aan zou sluiten. De tablet opent de galerij met een zwart scherm, maar loopt niet vast. Terwijl mijn telefoon "mmmm, stroom" denkt en begint te slurpen uit het dock, ik heb nog niet gekeken hoe snel dit gaat. Zal er een manier zijn (door pinnetjes te verbinden ofzo) om het dock stroom te laten leveren uit de usb poort terwijl er geen tablet op aangesloten is?

P.S. momenteel is het 76, 80. We zullen zien of hij tot 100 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
en als je gedocked bent, loopt je tablet dan leeg? of eerst je dock zoals het hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

glenner schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:33:
en als je gedocked bent, loopt je tablet dan leeg? of eerst je dock zoals het hoort?
Dat weet ik niet, want ik gebruik hem momenteel niet. Hij staat naast me terwijl ik op mij pc een achtergrond voor hem aan het maken ben.

Nu 81, 73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
eew schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:35:
[...]

Dat weet ik niet, want ik gebruik hem momenteel niet. Hij staat naast me terwijl ik op mij pc een achtergrond voor hem aan het maken ben.

Nu 81, 73
ok ben benieuwd of ie de 100 haalt. kan je ook eens even checken bij instellingen 'over tablet' wat er onder 'mobile dock' staat? bij mij bv staat er TF201 versie 0207. prime dock dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

glenner schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:45:
[...]

ok ben benieuwd of ie de 100 haalt. kan je ook eens even checken bij instellingen 'over tablet' wat er onder 'mobile dock' staat? bij mij bv staat er TF201 versie 0207. prime dock dus.
TF201-Dock-0207. Zullen we early versions gekocht hebben? Of zullen ze allemaal een prime dock hebben?

Nu 86, 66 trouwens.

Overigens past dit dock perfect, ik dacht dat de prime iets dunner was.

Edit 21:58
89, 60

Edit: 22:05
Op 90, 55 is hij gestopt.

Edit: 22:14
De tablet loopt leeg, niet de dock. De vraag is nu of hij bij een bepaald percentage weer gaat laden.

[ Voor 14% gewijzigd door eew op 02-07-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
eew schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:49:
[...]

TF201-Dock-0207. Zullen we early versions gekocht hebben? Of zullen ze allemaal een prime dock hebben?

Nu 86, 66 trouwens.

Overigens past dit dock perfect, ik dacht dat de prime iets dunner was.

Edit 21:58
89, 60

Edit: 22:05
Op 90, 55 is hij gestopt.
Dan ben ik.niet de enige... Ik ga hem een nachtje gedocked laten liggen. Kijken of ie ondertussen terug uit zichzelf gaat laden. Toch vreemd, mijn oude transformer laadde in een ruk door tot 100 of totdat ie helemaal leeg was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

glenner schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:15:
[...]

Dan ben ik.niet de enige... Ik ga hem een nachtje gedocked laten liggen. Kijken of ie ondertussen terug uit zichzelf gaat laden. Toch vreemd, mijn oude transformer laadde in een ruk door tot 100 of totdat ie helemaal leeg was....
Ik neem aan dat als hij bij een bepaalde grens is hij het dock weer gaat aanspreken. Ik denk dat hier iets achter zit en er over nagedacht is. Als het een bug zou zijn dan zou hij namelijk moeten gaan laden als je hem eruit haalt en hem er daarna weer in stopt, dat doet hij niet.

Overigens merk ik nu dat dat scherm van dat ding twee negatieve effecten op mij heeft.

1. Ik kan niet meer naar mijn 24 inch monitor kijken vanwege de dpi
2. Als ik naar mijn telefoon kijk heb ik het idee dat ik opgesloten zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 19:10
glenner schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:45:
[...]

Volgens Asus is het dock van de prime niet compatible met de infinity dus dat lijkt me dan wel vreemd?

http://eee.asus.com/eeepa...specification/Default.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

eew schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:08:

Ook heb ik problemen met de useragent, maar dat moet ik het internet verwijten niet dit ding. Ik wil html5 uitzendingemist kijken, maar dat mag alleen van de PO als je iPad of iPhone bent, waarom?
Dat valt mij ook op. Veel sites die op de ipad netjes html5 video aanbieden, weigeren dat op de infinity te doen. Dat is meer een fout van die sites, maar ik vind het wel storend.

Wat ook niet lekker werkt in de browser (iig met chrome) is tekst selecteren hier op tweakers als je een reply tikt. Ik selecteer tekst, maar dan gaat hij ook inzoomen en reset hij de selectie weer.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ik heb hem een nachtje gedockt laten liggen, en het is nu 22, 90.
Toen ik naar bed ging zat de table op 71, dus het lijtk erop dat de tablet als hij op 70% is van het dock vraagt tot hij weer op 90 is.

edit:
Ik wilde mijn batterijgeschiedenis oploaden, maar immageschack weigerde me de desktopsite te geven. Toen heb ik dophin uit de kast gepakt (useragent is daar te veranderen) en kwam ik een vastloper tegen, gevolgt door een reboot. Het valt me zowizo op dat ik heel vaak ... reageert niet venstertjes krijg.

[ Voor 43% gewijzigd door eew op 03-07-2012 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

mbt de dual battery widget, ik open die net en melding dat eea is veranderd

linker kolom = dock (Dock)
rechter kolom = tablet.(Hoofd)

Heb "labels" aangezet....

dit kan de eerdere berichten verklaren mbt de standen .....

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Wat ik mij kan herinneren is dat eerst het dock leeg loopt en als die op zo'n 5 % is dan word de accu van de tablet pas gebruikt.
Het valt me trouwens wel op dat de laatste 3 procent van het dock erg moeilijk vol te krijgen is .. ;)
Verder geen enkel probleem er mee.
Een paar dagen terug trouwens geprobeerd om het tablet plus dock vanuit 100% accu helemaal leeg te krijgen, maar dat duurt toch wel even... :D

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

petervdveen schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:27:
Wat ik mij kan herinneren is dat eerst het dock leeg loopt en als die op zo'n 5 % is dan word de accu van de tablet pas gebruikt.
Het valt me trouwens wel op dat de laatste 3 procent van het dock erg moeilijk vol te krijgen is .. ;)
Verder geen enkel probleem er mee.
Een paar dagen terug trouwens geprobeerd om het tablet plus dock vanuit 100% accu helemaal leeg te krijgen, maar dat duurt toch wel even... :D
Heb jij ook een prime dock? Is ook te herkennen aan het stickertje dat er op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

jin schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:57:
mbt de dual battery widget, ik open die net en melding dat eea is veranderd

linker kolom = dock (Dock)
rechter kolom = tablet.(Hoofd)

Heb "labels" aangezet....

dit kan de eerdere berichten verklaren mbt de standen .....
Ik gebruik de widget van Asus zelf, die geeft duidelijk aan wat wat is. Dus bij mij is het echt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

eew schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:28:
[...]

Heb jij ook een prime dock? Is ook te herkennen aan het stickertje dat er op zit.
Dit staat er op:
Model: Eee Pad TF201 Mobile Docking

Edit:
En ik kijk nu gelijk even naar de accu stand:
Dock: 67%
Tablet: 90%

[ Voor 13% gewijzigd door petervdveen op 03-07-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

petervdveen schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:04:
[...]

Dit staat er op:
Model: Eee Pad TF201 Mobile Docking

Edit:
En ik kijk nu gelijk even naar de accu stand:
Dock: 67%
Tablet: 90%
Ook een prime dock dus. Iedereen heeft een prime dock, terwijl er op de site van Asus staat dat het prime dock niet compatibel is. Zijn we opgelicht of zal er iets anders aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het niet iets te maken met de firmware versie van de dock? Ik geloof dat ze dat op XDA hadden aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Dan zullen het dus dezelfde docks met andere firmware zijn, en is die firmware waarschijnlijk niet niet door de gebruiker te upgraden. Dat zou dus betekenen dat mochten er nog primes geproduceerd worden, deze met een dock worden geleverd dat wel compatibel is met de infinitiy.

Die van mij gaat trouwens echt niet verder dan 90, dan stopt hij met laden tot hij op 70 is, en dan komt hij weer tot 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 19:10
eew schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:54:
Die van mij gaat trouwens echt niet verder dan 90, dan stopt hij met laden tot hij op 70 is, en dan komt hij weer tot 90.
Dat is dan denk ik bewust zo gedaan om de batterij levenduur te verlengen. Ik heb op mijn Samsung notebook een functie Battery Life Extender en als ik die aanzet wordt de batterij ook maar tot 80% opgeladen.

Trouwens de batterij van de prime lijkt als je naar de specs kijkt iets meer capaciteit te hebben dan die van de infinity namelijk 22Wh versus 19.5Wh dus misschien zijn we toch gewoon iest beter af met dit dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ik vraag me sterk af of je het verschil zal merken, maar ik zie ook geen reden waarom we slechter af zouden zijn.

Trouwens, als je met het dock typt in crome zie je van die spellingscoretie kringeltjes, zitten daar suggesties achter? En hoe kom je daar bij?

Kan iemand eventjes Cut the Rope HD (free) downloaden en voor me kijken of de animatie tussen de levens (en daarmee het laden van het volgende level) ook verschrikkelijk lang duurt en totaal niet soepel loopt.

[ Voor 28% gewijzigd door eew op 03-07-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
eew schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:54:
Dan zullen het dus dezelfde docks met andere firmware zijn, en is die firmware waarschijnlijk niet niet door de gebruiker te upgraden. Dat zou dus betekenen dat mochten er nog primes geproduceerd worden, deze met een dock worden geleverd dat wel compatibel is met de infinitiy.

Bij mij laad de dock en de tab tot 100% bij mijn eerste lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Je bedoelt uit het stopcontact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik kreeg gisteravond een Over the air firmware update binnen voor de dock. Het was binnen een paar tellen geïnstalleerd. Geen flauw idee wat er veranderd is.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk regelmatig films alleen hij speelt de 1080p films nog niet geheel vlekkenloos af met mxplayer. Hoe kan ik dit het best doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
eew schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:07:
Je bedoelt uit het stopcontact?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:22:
Ik kijk regelmatig films alleen hij speelt de 1080p films nog niet geheel vlekkenloos af met mxplayer. Hoe kan ik dit het best doen?
Probeer BSPlayer lite eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
RunaR schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:16:
Ik kreeg gisteravond een Over the air firmware update binnen voor de dock. Het was binnen een paar tellen geïnstalleerd. Geen flauw idee wat er veranderd is.
Wat is de firmware versie van je dock nu ? Die info kan je vinden onder instellingen, mijn tablet.

Ik kan nu ook bevestigen dat mijn tablet pas rond de 70% begint te laden in het dock, en nooit tot 100%
Wat ik wel minder leuk vindt is dat wanneer beide opgeladen zijn tot 100%via het stopcontact het tablet eerst begint leeg te lopen, wss tot 70% neem ik aan vooraleer het dock weer aangesproken wordt. Zo heb je nooit een volledig opgeladen tablet als je hem uit het dock neemt. Dit was veel handiger bij de originele transformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ik heb vannacht iets heel naars ontdekt. Ik had voordat ik naar bed ging mijn dock aan de lader gelegd (zonder tablet) en vrijwel heb vrijwel de hele nacht slecht geslapen. Om half 5 was ik eindelijk helder genoeg om me te realiseren dat dit kwam door een irritante zoemtoon. Of hij uit de lader of het dock komt weet ik niet, het is zeer irritant in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
Voor zover als ik (toevallig) gehoord heb lijkt de toon (hoge frequentie in mijn geval) uit de lader te komen. Mocht je ook een lage bromtoon hebben dan heb ik dus iets anders gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Toen ik de combinatie net aan de lader had hangen hoorde ik niets. Het gaat inderdaad om een hoge toon, die storend genoeg is om mij wakker te houden.

Ik ben net eventjes naar buiten geweest met dat ding (om een sleeve te gaan kopen) en heb toen gelijk eventjes mijn telefoon via bluetooth zijn internet laten delen. Werkt perfect, ik zie niet in waarom iemand ooit een 3G tablet nodig zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:00

Kiwi

Gadgetfreak

Dat probleem met de lader ligt compleet aan de laders, heb dit ook met mijn goedkope iPod lader. Nu laad ik hem dus alleen overdag nog op. Infinity krijg ik straks binnen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn meer laders die een irritante toon produceren. Niets om je zorgen over te maken denk ik zo, maar het kan 's nachts knap irritant zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheMystery schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:22:
[...]

Probeer BSPlayer lite eens
Thnx dit is echt een aanrader, de zelfde films spellen nu vlekkenloos af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
glenner schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:08:
[...]

Wat is de firmware versie van je dock nu ? Die info kan je vinden onder instellingen, mijn tablet.
....
MobileDock-versie is nu TF201-DOCK-0207

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Die heb ik ook, zonder update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij laad de dock en tablet op tot 100%. Dock los ook. En eerst loopt de dock leeg terwijl de tablet oplaad tijdens gebruik zelfs.

Mx player hapert inderdaad. Bsplayer werkt stukken beter. Gebruik ook diceplayer (werkt ook goed) en wondershare player voor het afspelen van video_ts mapjes (werkt ook zeer goed).

Verder moet ik nog de sio patch uitvoeren voor betere schrijf/lees performance zodat de haperingen tijdens kopiëren of installeren verminderen.

Nog andere tips iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootste gedeelte aan de praat, krijg het alleen nog niet voor mekaar om met Joikuspot (Nokie N8) internet op de tablet te krijgen. Maar dat zal hem ook wel niet worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag. Maar dat balkje met gaatjes onder de release button van het TF201 dock, is dat nu een speakerbalk? Zoja hoe krijg je daar geluid uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Bluetooth tethering werkt niet op die nokia dan?
Op mijn htc gaat dit echt uitstekend.
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:39:
Grootste gedeelte aan de praat, krijg het alleen nog niet voor mekaar om met Joikuspot (Nokie N8) internet op de tablet te krijgen. Maar dat zal hem ook wel niet worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Met mijn SGSII werkt het ook perfect, maar ik denk dat android to android op dat gebied veel minder problemen oplevert. Alleen als ik mijn SGSII met een usb kabel aan het dock hang raakt hij nogal in de war. De gallery komt met een zwart scherm maar er loopt niets vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Ik krijg via usb keurig het verbindingsscherm te zien wat ik ook krijg als ik hem op een pc aansluit.
Keuze uit:
Alleen opladen,
Diskdrive
HTC Sync (dit zal niet werken)
Usb-tethering (geen idee of dit werkt)
Internet doorgeven (zal waarschijnlijk ook niet werken. Is normaal de htc software voor nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:38:
Misschien een stomme vraag. Maar dat balkje met gaatjes onder de release button van het TF201 dock, is dat nu een speakerbalk? Zoja hoe krijg je daar geluid uit?
Als je goed kijkt zie je dat het loze gaatjes zijn. Er zit geen speaker. Het is gewoon een ontwerp keuze... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerohumoris
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:39:
Ik heb nooit problemen gehad met Joikuspot. Ik kan mij voorstellen dat de tablet moeite heeft met het onbeveiligde karakter van Joikuspot of gebruik je de betaalde versie?

Bluetooth tethering werkt naar mijn weten niet met Joikuspot of op een Nokia. Heb ik in het verleden geprobeert met een E70 geen succes. Via WiFi ging het echter altijd prima. Ik heb dit veel gedaan op mijn oude E90. T-mobile had er alleen problemen mee om de verbinding snel genoeg te houden onderweg.

Probeer het anders eerst thuis/terras via WiFi dan zou het moeten werken met Joikuspot. Ik weet zo niet of er andere apps voor nokia zijn die tethering ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de betaalde versie nog niet, eerst testen. De tablet vind het netwerk wel en staat er opgeslagen, maar vervolgens doet de tablet er niks mee. Is dit een onderling probleem of zijn er nog instellingen die ik kan wijzigen?
DDH87 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:13:
[...]

Ik heb nooit problemen gehad met Joikuspot. Ik kan mij voorstellen dat de tablet moeite heeft met het onbeveiligde karakter van Joikuspot of gebruik je de betaalde versie?

Bluetooth tethering werkt naar mijn weten niet met Joikuspot of op een Nokia. Heb ik in het verleden geprobeert met een E70 geen succes. Via WiFi ging het echter altijd prima. Ik heb dit veel gedaan op mijn oude E90. T-mobile had er alleen problemen mee om de verbinding snel genoeg te houden onderweg.

Probeer het anders eerst thuis/terras via WiFi dan zou het moeten werken met Joikuspot. Ik weet zo niet of er andere apps voor nokia zijn die tethering ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerohumoris
Ontstaat er wel een verbinding tussen de twee apparaten? Ik kan mij voorstellen dat een onbeveiligde verbinding standaard niet wordt geaccepteerd. Dit zou een instelling kunnen zijn.

Elke sessie die je start met Joikuspot geeft eerste een reclame pagina. Typ het adres gewoon opnieuw en dan zou de pagina geladen moeten worden...

Als je de mogelijkheid hebt om het te testen met een ander apparaat kun je zien of het je Nokia of Asus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg het met de light versie niet voor elkaar, heb de betaalde versie gedownload. Ben met de instellingen bezig geweest en het loopt als een trein. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTBoy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:22
Weet iemand wat voor resolutie ik moet gebruiken om een achtergrond op de Infinity te plaatsen? Ik heb een plaatje van 1900x1200 geprobeerd. Die mag ik dan bijsnijden zodat ik zwarte balken zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ja, ik heb het uitgezocht, als je het zwarte gedeelte hier vult met de afbeelding die je wilt hebben komt het goed, op de pixel nauwkeurig. En ja, die twee rode balken zijn nodig die template die ze je geven om het bij te snijden klopt niet.

http://img859.imageshack.us/img859/6858/finaltemplate.png

Ik heb dit gevonden door eerst wat na te denken, toen heb ik het getest en klopte het in landscape maar niet in portrait, vervolgens heb ik een screenshot over mijn oude template heen gelegd en dit was het resultaat.

Het punt is dat als je draait je een ander gedeelte van je afbeelding ziet, er moet dus ook informatie voor de portrait desktop in je afbeelding zitten.

De precieze maten en de theorie erachter:
afbeelding zelf: 1920*1920
het scherm is 1920*1200 maar de balk telt niet meer voor de resolutie de afbeelding, de balk is 72 pixels. In landscape is de effectieve resolutie dus 1920*1152. (1920-1152)/2 = 384, dus de rode vakken zijn boven en onder 384 pixels hoog. In portrait zit te balk op de andere zijde en dus is de effectieve resolutie dan 1848*1200, de balk word dan over boven en onder verdeelt als niet zichtbaar stuk. De valken in de hoeken zijn 1920-1200/2 = 360 pixels breed.

P.S. ik realiseer me net dat er iets niet klopt met de template, het portrait vlak is te breed. Dit resulteert er alleen maar in dat dingen waarvan je denkt dat ze wel zichtbaar zijn niet zichtbaar zijn, dus in principe zou je hem moeten kunnen gebruiken, ik ga nu mijn theorie even testen en zal zo snel mogelijk een nieuwe uploaden.

Edit: template aangepast

P.P.S wat ben ik toch blij dat ik bluetooth op mijn mijn moederbord heb, dat maakt het testen hiervan een heel stuk makkelijker.

[ Voor 54% gewijzigd door eew op 05-07-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTBoy
eew schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:23:
De precieze maten en de theorie erachter:
afbeelding zelf: 1920*1920
het scherm is 1920*1200 maar de balk telt niet meer voor de resolutie de afbeelding, de balk is 72 pixels. In landscape is de effectieve resolutie dus 1920*1152. (1920-1152)/2 = 384, dus de rode vakken zijn boven en onder 384 pixels hoog. In portrait zit te balk op de andere zijde en dus is de effectieve resolutie dan 1848*1200, de balk word dan over boven en onder verdeelt als niet zichtbaar stuk. De valken in de hoeken zijn 1920-1200/2 = 360 pixels breed.
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben: het crop-scherm laat me een vierkant selecteren 8)7

De precieze inhoud was op dit moment niet heel belangrijk (op pixelniveau), dus ik ben alweer geholpen. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Laatst online: 01-02 10:55
Ik zit er sterk aan te denken om deze tablet te kopen. Is het mogelijk om van mijn synology 211+ direct naar de Asus transformer Infinity video's te streamen? Ik wil namelijk net zoals ik nu foto's bekijk op mijn SGSII via bijvoorbeeld DS Photo, direct video's bekijken in ieder formaat. Heeft iemand een idee of dit kan? En zo ja, hoe en met welk programma?

Alvast bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTBoy
Escape2Dawn schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:57:
Ik zit er sterk aan te denken om deze tablet te kopen. Is het mogelijk om van mijn synology 211+ direct naar de Asus transformer Infinity video's te streamen? Ik wil namelijk net zoals ik nu foto's bekijk op mijn SGSII via bijvoorbeeld DS Photo, direct video's bekijken in ieder formaat. Heeft iemand een idee of dit kan? En zo ja, hoe en met welk programma?

Wellicht met DSFile? Zelf nog niet geprobeerd overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Ik gebruik MediaHouse om via DLNA van Synology naar tablet te streamen (wel bsplayer of mxplayer nodig voor video)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
jin schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:31:
[...]

Ik gebruik MediaHouse om via DLNA van Synology naar tablet te streamen (wel bsplayer of mxplayer nodig voor video)
Of via ESFileExplorer via de lan optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Net de World of Goo demo uitgespeeld, in een keer. En dit heeft totaal ongeveer 30 procent van de batterij gekost en het is nu mogelijk om het ding als een kookplaat te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
Ik vertrek binnenkort op vakantie en natuurlijk neem ik mijn infinity mee. Ookneem ik mijn portable harddrive mee om wat films op te zetten. Bedoelingis dan om de infinity via hdmi kabel op de tv daar aan te sluiten, zodat ik eens een filmpjekan kijken savonds. Ik heb dit net thuis even uitgetest, en het werkt perfect op 1 detail na. De film speelt perfect fullscreen af op de tv, alleen de subtitles niet, die worden op het scherm van de transformer afgespeeld. Heb al geprobeerd met dice player, mx player en bs player, maar bij alledrie hetzelfde.... iemand suggesties? Handig overigensdat ik mijn1080p mkv niet meer hoef te converteren, de infinity slikt ze perfect :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werd het gebruik van world of goo niet dermate warm. Standaard geeft de tablet de warmte van 26.8C aan (bij batterij) en bij 'zwaar' gebruik zit ik tegen de 36C aan. oa. dus met World of Goo en Montezuma 3 (ter vergelijking: One X normaal = 34.2C en na beetje spelen Montezuma/WoG 58C. en ik heb ze warmer gevoeld).

Als ik 'm een nachtje op de dock aansluit en aan de oplader is die de volgende ochtend 21.9C

(dit zijn de temperaturen die de sensors bij de Battery laten zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ik denk dat onderdeel van het probleem is dat de tablet plat op mijn bed lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:11

asus heeft zelf een leuk tooltje meegeleverd voor dlna, we hebben hier zelf een synology nas staan, en het werkt prima :)

voor muziek heb ik hem al geprobeerd, voor video nog niet, maar ik ga er vanuit dat dat ook geen probleem is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
jin schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:31:
[...]

Ah super. Dit werkt nu al goed op mijn SGSII. Bedankt!
Nu nog ff een Asus scoren, zonder dock welteverstaan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 23:24
glenner schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:57:
Ik vertrek binnenkort op vakantie en natuurlijk neem ik mijn infinity mee. Ookneem ik mijn portable harddrive mee om wat films op te zetten. Bedoelingis dan om de infinity via hdmi kabel op de tv daar aan te sluiten, zodat ik eens een filmpjekan kijken savonds. Ik heb dit net thuis even uitgetest, en het werkt perfect op 1 detail na. De film speelt perfect fullscreen af op de tv, alleen de subtitles niet, die worden op het scherm van de transformer afgespeeld. Heb al geprobeerd met dice player, mx player en bs player, maar bij alledrie hetzelfde.... iemand suggesties? Handig overigensdat ik mijn1080p mkv niet meer hoef te converteren, de infinity slikt ze perfect :-)
Ik las ergens dat je in de instellingen van BS player op SW ipv HW moest zetten, dan zou deze het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Enkele van jullie hebben de Asus transformer Infinity nu een aantal dagen kunnen uitproberen en gebruiken.

Wat zijn de eerste ervaringen, zowel positief als negatief?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
~~~[html]Informatie over prijs en levertijden mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507156/last">ASUS Transformer Pad Infinity levertijden en winkels topic.</a>

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499886">Asus Infinity TF700 scherm problemen! </a>~~~[/html]