Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-05 17:57

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Voornamelijk positief.
Als er al negatieve dingen zijn, dan zijn het verschillende snelkoppelingen of toetsen die net iets anders werken dan op een laptop.
Ctrl+C werkt bijvoorbeeld niet. Ctrl+V dan weer wel.
een é maken met '+e werkt niet en soms werkt de hele ' niet. Ook '+ spatie werkt niet. Dan verdwijnt hij namelijk weer.
In een browser backspace als vorige gebruiken werkt ook niet.
Zulk soort dingen. Verder is het een geweldig ding!!

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55347

Enige minpunt wat ik zover heb mogen meemaken is dat I/O wel een beetje beter mag. Kopieren van bestanden naar of van de tablet gaat best langzaaaaaaam (na tweak verbeterd, gebruik nu *simple* I/O scheduler, zie link hieronder). Wilde zo'n 300 eBooks overzetten.. ff mee bezig geweest >.< en de tablet is dan totaal niet te gebruiken. Oh en nog een ander minpunt.. m'n vrouw gebruikt 'm zovaak / zoveel dat ik 'm hoogstens aan het stroom kan gebruiken ;-)

Verder een x-aantal tweaks uitgevoerd die hier en daar betere performance gaf (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1758160) en dat was wel fijn (levert wel klein beetje batterij hier op in). Nu afwachten op de eerste mogelijke custom rom zodra er een unlock mogelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Een heel belangrijk nadeel is dat het internet niet met dit ding om kan gaan. Met als belangrijk voorbeeld dat er geen fatsoenlijke manier is om uitzendinggemist te kijken. Maar dat is iets waar alle android tablets last van zullen hebben.

Via chrome kom je op de mobiele site terecht (die er echt afschuwelijk uit ziet op een scherm dat een hogere resolutie heeft dan de meeste pc's. En op de desktop site kan je niets, omdat crome geen flash heeft. In flash kijken op de dekstopsite met de standaardbrowser is geen optie, omdat flash audiosync problemen heeft (op alle android apparaten waar ik het ooit op heb gezien) en batterij vreet. De andere optie is de app, maar ziet er ook verschrikkelijk uit, en heeft niet alle programma's. Wat ik nu gedwongen ben te doen is met Dolphin me als Ipad voordoen om gebruik te kunnen maken van de desktopsite, maar dan krijg je die brakke oude androidplayer omdat Dolphin geen ICS app is.
Ik heb ze hierover op twitter benaderd, maar dat account verwijst me naar de mobiele site (we hebben het nier over een tablet met Full HD resolutie) of zegt dat ik maar flash moet gebruiken. Hoe moeilijk kan het zijn om android tablets als ipads te behandelen, dan zou er geen enkel probleem zijn. Ik hoop dat ze het door krijgen na het afschaffen van flash.

En meer sites hebben hier last van. Een perfect werkende HTML5 player, maar geen enkele manier om erbij te komen (behalve door te doen alsof je een Ipad bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 19:24
Voor mijzelf is dit mijn eerste android ervaring.
Wat ik merk is dat bijv de weer app wat standaard erop zit, zich niet automatisch update.(ook al is hij zodanig ingesteld.
Verder valt me nu op wat Android standaard steeds opstart(google applicaties) wat ik niet wil gebruiken. bijv google+.
Je kan dit soort dingen wel uitschakelen maar dit vervalt als je het tablet uitzet, en daarna opnieuw opstart.
Jammer dat er zoveel google "shit" actief moet zijn wat ik persoonlijk niet gebruik.
Snelheid met scrollen door een internet pagina blijft soms nog wazig als je te snel naar beneden wilt gaan.
Daarom heb ik nu de Dolphin browser erop..dan komt dit bijna niet meer voor.
Het positieve van de Infinity vind ik wel het beeld, alles leest zich spat zuiver... ook mijn E books zijn goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2007
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-05 19:46
Na het lezen van de beschikbare reviews en jullie reacties, ben ik erg geinteresseerd geraakt in de Transformer Pad Infinity. Nu zit ik te twijfelen tussen de Infinity en de iPad 3, omdat ik uit de reacties hier haal dat Android eigenlijk nog niet geoptimaliseerd is voor HD-schermen. Aan de andere kant vind ik iTunes verschrikkelijk en heb ik, op een iPod uit 2006 na, geen Apple apparatuur. Maar ik heb dus ook geen ervaring met het huidige iOS. ICS op mijn Samsung GIII vind ik geweldig.

Wat raden jullie mij aan? Heeft iemand ervaring met deze 2 tablets?

Ik zal de tablet voornamelijk gebruiken voor het lezen van pdf-bestanden, internetten en misschien af en toe een filmpje.

[ Voor 4% gewijzigd door Rob2007 op 11-07-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 01:31
Rob2007 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:46:
Beste forumbezoekers,

Na het lezen van de beschikbare reviews en jullie reactie, ben ik erg geinteresseerd geraakt in de Transformer Pad Infinity. Nu zit ik te twijfelen tussen de Infinity en de iPad 3, omdat ik uit de reacties hier haal dat Android eigenlijk nog niet geoptimaliseerd is voor HD-schermen. Aan de andere kant vind ik iTunes verschrikkelijk en heb ik, op een iPod uit 2006 na, geen Apple apparatuur. Maar ik heb dus ook geen ervaring met het huidige iOS. ICS op mijn Samsung GIII vind ik geweldig.

Ik zal de tablet voornamelijk gebruiken voor het lezen van pdf-bestanden, internetten en misschien af en toe een filmpje.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Het is niet nodig om je bericht te openen en af te sluiten met een aanhef of bedankje, zie voor meer info; Het algemeen beleid #groeten

De Android zelf wil prima draaien op HD schermen, echter een groot aantal apps zijn nog niet geschikt gemaakt voor de hogere resolutie. Het probleem zit hem dus niet in Android maar in sommige apps van derden. Ik heb een TF300, een Ipad2 en een Asus Transformer Infinity TF700 (+dock) voor mijn neus liggen, ik kan inmiddels dus wel aardig wat zeggen over het verschil. Overigens zie je dat de Android apps hard aan het verbeteren zijn, veel bedrijven hebben een App uitgebracht en op de een of andere manier zijn dit veel al iOS apps geworden, je ziet overigens nu wel dat bedrijven druk bezig zijn met Android apps, mooie voorbeelden zijn hier in RTL Nieuws 365 en de Ziggo app die er voor Android aan zit te komen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2007
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-05 19:46
@ Bullet NL:

Hoe is Adobe Reader op de Infinity? En op de iPad? Zijn ze beiden prettig te gebruiken (tekst reflow, zoeken, etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Laatst online: 21:11
Rob2007 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:46:
Beste forumbezoekers,

Na het lezen van de beschikbare reviews en jullie reacties, ben ik erg geinteresseerd geraakt in de Transformer Pad Infinity. Nu zit ik te twijfelen tussen de Infinity en de iPad 3, omdat ik uit de reacties hier haal dat Android eigenlijk nog niet geoptimaliseerd is voor HD-schermen. Aan de andere kant vind ik iTunes verschrikkelijk en heb ik, op een iPod uit 2006 na, geen Apple apparatuur. Maar ik heb dus ook geen ervaring met het huidige iOS. ICS op mijn Samsung GIII vind ik geweldig.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Voor de drie hoofdzaken waarvoor je de infinity vooral wilt gaan gebruiken is hij uitermate geschikt. Browsen gaat lekker vlot en teksten zijn haarscherp, net zoals op de ipad 3. Pdf bestanden is ook geen enkel probleem, dit kan al met de ingebouwde polaris app (die ook excel en word doet) of je download gewoon een gratis app zoals adobe, allemaal prima tablet apps. Ook hier weinig verschil tussen ipad en android. Op het gebied van films vind ik echter dat de infinity een dikke streep voor heeft op de ipad. Ten eerste is het schermformaat van de infinity veel beter geschikt om breedbeeld films af te spelen. de ipad heeft een 4:3 schermverhouding, dus afgespeelde films zullen veel grotere zwarte balken vertonen. De infinity heeft een 16:9 verhouding (of 16:10 ben ik ff kwijt) en dus zullen films veel meer schermvullend getoond worden, met veel kleinere zwarte balken of gewoon full screen. Veel leuker om een film te bekijken zo. Bovendien komt de resolutie van de infinity perfect overeen met een full hd film, haarscherp beeld dus. Je hoeft ook niet te liggen klooien met filmbestanden te converteren naar een geschikt tablet formaat, de infinity speelt alles probleemloos af. Je kan hem op een stick zetten, op het interne geheugen, op en extra sd kaartje en zelfs op een externe harde schijf die je zo op he usb poort prikt (op het toetsenbord dock weliswaar). Dit zijn zaken die je niet met de ipad kan, of in zeer beperkte mate. En zoals reeds vermeld komen er meer en meer goede tablet apss opduiken. Dit gaat alleen maar beter worden, naarmate de android tablets populairder aan het worden zijn. Je moet maar eens een krant downloaden met de bijgeleverde pressreader app, prachtig gewoon op die resolutie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:54

ykz

Ik heb sinds gisteren een Asus Transformer Pad Infinity, maar wat me opviel zijn vele FCs in de Google Play Store en de Facebook app bijvoorbeeld.
Hij loopt ook niet zo soepel als ik had verwacht, als ik bijvoorbeeld in de Play Store door de apps heen scroll, verloopt dit een beetje schokkerig.

Ook heb ik wat problemen met het openen van pdf's in adobe reader, er wordt alleen een blanco document weergegeven, in Polaris Office worden ze gelukkig wel normaal weergegeven.

Verder heb ik er nog niet veel mee geprobeerd, maar ik hoop dat mijn ervaringen wel beter worden hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Acrobat Reader doet het bij mij ook niet, Polaris doet het prima. Dat lijkt iedereen dus te hebben.

Ik heb moeite mijn homescreens volt te krijgen, dus ik zocht een rekenmachine widget. Ik kon er 6 vinden, maar 4 daarvan doen het om een of andere reden niet. Sommige laten niet een volledige rekenmachine zien, andere gaven het antwoord buiten het scherm weer, en de gene die het beste werkt was gewoon te klein om iets mee te kunnen. Tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulse Factor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-12-2022
Ik heb een vraagje over deze nieuwe hd schermen. (Asus Infinity, Acer a700)

Is het bij tablets net zo als bij desktop pc's dat een hogere resolutie resulteert in meer "ruimte" op je scherm?

vb 1920 x 1200 om een desktopscherm geeft meer plaats voor iconen,... dan dezelfde pc met een scherm van bvb 1024 x 768

of is de ruimte gewoon hetzelfde, maar de iconen, apps scherper weergegeven omwille van de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Volgens mij ligt het probleem met apps dat sommige voor mobieltjes bedoeld zijn, en daarom niet op de infinity werken.
Indien je instaleerd via google play lees je ook of die wel of niet ondersteunt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ja, ik weet het. Maar van een widget hoef je toch niet te verwachten dat die speciale ondersteuning voor tablets nodig heeft. Die te kleine vergeef ik, maar de gene die de helft van van hun widget niet laten zien, of het antwoord niet tonen. Die zitten gewoon slecht in elkaar.

Ik heb nog een ander probleem gemerkt. Mijn telefoon staat altijd op stil, maar dat maakte ooit uit omdat ik altijd de hele dag met mijn telefoon in mijn handen zat. Nu is dat niet meer het geval en mis ik van alles. Zal een app om notificaties van android naar android te sturen geen gat in de markt zijn?

[ Voor 36% gewijzigd door eew op 11-07-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eew schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:27:
Een heel belangrijk nadeel is dat het internet niet met dit ding om kan gaan. Met als belangrijk voorbeeld dat er geen fatsoenlijke manier is om uitzendinggemist te kijken. Maar dat is iets waar alle android tablets last van zullen hebben.
Uitzendinggemist werkt anders perfect bij mij. Zit zelf toevallig naar kubrick special te kijken. Soepel en geen issues. Of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Zijn er al mensen die er achter zijn hoe je de TF700 kan rooten? Is het misschien handig om daar een handleiding van te maken in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rooten gaat simpel:

Gebruik de DebugFS tool. Deze zit nu op versie 1.9 en kun je hier vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1706588

Directe download locatie:
https://skydrive.live.com/redir?resid=DC89975E3CE960E5!221

Update log:
UPDATE 6/12/2012:
v1.1 - Added donation link for miloj
v1.2 - Fixed bug that caused it to stop while doing "debugfs", to cancel press Ctrl+c
v1.3 - Fixed bug where the id is not returned from the su test
v1.4 - Fixed bug introduced with v1.3
v1.5 - Fixed bug where you don't have to push the apk before calling install

6/13/2012
v1.6 - Fixed messaging (this is a cosmetic change)
v1.7 - Added a remove call on su prior to rooting for those who had root previously and it not longer works
v1.8 - Change the octal permissions to be 6755 instead of 4755

7/2/2012
v1.9 - Update superuser app and binary to the latest version available
XDA uploads are not working currently so I have uploaded the new version to here for now

Latest Supported Versions:
v9.4.2.28 for the TF201
v9.2.1.24 for the TF101
v9.4.3.30 for the TF300
v9.4.5.21 for the TF700

v9.18.8.41 for the PadFone

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 55347 op 12-07-2012 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Anoniem: 55347 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 01:42:
[...]

Uitzendinggemist werkt anders perfect bij mij. Zit zelf toevallig naar kubrick special te kijken. Soepel en geen issues. Of bedoel je wat anders?
Hoe doe je dat dan, via flash? Of door met Dolphin te doen alsof je een iPad bent. Op zich werkt het wel, maar het zit gewoon onhandig in elkaar omdat apparaten met een android usergagent niet serieus worden genomen. Als je gewoon naar uitzendingemist gaat krijg je de mobiele site, dat is toch absurd? Om toegang te krijgen tot hun perfect werkende html 5 video moet je doen alsof je een iPad bent. De app werkt, maar is ook lelijk en heeft niet het hele archief. Waarschijnlijk zal het beter worden als flash niet meer werkt, ik neem aan dat ze ons dan als iPads gaan behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Uitzendinggemist werkt ook prima bij mijn, gewooon silverright uitzetten en flash aanzetten. Overigens werkt dit bij RTL XL jammer genoeg niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik de uitzending gemist app die in de play store staat.

[edit]
Toevoeging: de RTL XL app werkt overigens ook prima.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 55347 op 12-07-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Zullen we ooit Jelly Bean krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Ik verwacht niet anders dan dat JB beschikbaar komt.
Hopelijk snel maar het wordt weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45
Eerste OTA update is op moment te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Update binnen, maar is nog steeds de 4.03 maar build nummer is 9.4.5.22 en 53 apps bijgewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:53
weet misschien iemand of de dock van de infinity ook bij de 300T past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverback
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik stoei nu een kleine twee weken met de Infinity na eerst een TF101 gehad te hebben en bevalt prima. Het enige waar ik tegenaanloop is dat de Telegraaf-app niet te lezen is. Gewoon via de browser werkt prima, maar de App geeft de letters zo klein weer dat ik het met mijn leesbril op nog niet kan lezen. Ben ik de enige met dit probleem of heeft iemand hier een oplossing voor???

UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ik heb die app even gedownload, en het is overduidelijk een iPhone port waar 0 tijd in gestoken is. Ik kan het lezen, maar het is wel heel klein. Ook schermgebruik is slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Sinds gisteravond synct hij niet meer met outlook.
Heb nu onder in het beeld een melding "usb-foutopsporing verbonden".
Heb alles gereset naar fabrieksinstellingen, maar heeft het probleem niet verholpen |:(
iemand dit al eens gehad?

[ Voor 6% gewijzigd door Von Henkel op 15-07-2012 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 14:22

PaulX

Beyond your imagination...

Anoniem: 211655 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:47:
[...]
Helaas alleen de 2.4 GHz, snap ook niet waarom
Bullet NL schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:07:
[...]
Ik vermoed energieverbruik.... Volgens mij gebruiken de cpu's die 5Ghz mogelijk maken nog al wat stroom...
Erg jammer dat 802.11n @ 5GHz niet wordt ondersteund. |:(
Ik vind dit geen beste beslissing en een nadeel van de Infinity tegenover de nieuwe iPad.
Maar, misschien komt er later mogelijk 'n hardware revisie van de TF700T met een andere wi-fi NIC aan boord, jenever know!

[ Voor 14% gewijzigd door PaulX op 15-07-2012 14:18 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Wat mij opvalt is dat games soms native resolutie gebruiken en soms pixels opblazen, dat laatste is lelijk. En voordat ik ergens geld aan uitgeef wil ik eigenlijk weten welke van de twee het geval is. Is het misschien een idee hier een lijst van op te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-03 12:33
Ik heb de infinity tab nu enkele dagen in mijn bezit.
Tevreden, met uitzondering van de accu.
De accu gaat slechts enkele uren mee bij regulier gebruik (internet en gamen) en met de schermhelderheid laag/gemiddeld. Opvallend is dat wifi ergens tussen de 30 en 40%staat bij de gebruikers.
Ik ga de komende dagen wat testen( tijd bijhouden, met en zonder wifi en aanpassen van de helderheid van het scher).
Zijn er nog anderen die het idee hebben dat de accu minder presteert dan zou moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
JamesD schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:44:
Ik heb de infinity tab nu enkele dagen in mijn bezit.
Tevreden, met uitzondering van de accu.
De accu gaat slechts enkele uren mee bij regulier gebruik (internet en gamen) en met de schermhelderheid laag/gemiddeld. Opvallend is dat wifi ergens tussen de 30 en 40%staat bij de gebruikers.
Ik ga de komende dagen wat testen( tijd bijhouden, met en zonder wifi en aanpassen van de helderheid van het scher).
Zijn er nog anderen die het idee hebben dat de accu minder presteert dan zou moeten?
Een accu heeft altijd een x aantal keer de volledige laad/ontlaad cyclus nodig om op volledige sterkte te komen, de eerste week kan je eigenlijk weinig zinnigs vertellen over de uiteindelijke accu duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Von Henkel schreef op zondag 15 juli 2012 @ 03:43:
Sinds gisteravond synct hij niet meer met outlook.
Heb nu onder in het beeld een melding "usb-foutopsporing verbonden".
Heb alles gereset naar fabrieksinstellingen, maar heeft het probleem niet verholpen |:(
iemand dit al eens gehad?
Schakel deze melding uit door bij opties te gaan naar 'opties voor ontwikkelaars' / Eerste optie 'USB-foutopsporing. Dit kan synchronisatie problemen geven bij applicaties. Voornamelijk dit soort synchronisaties.

Verder heeft Bullet NL gelijk, eerste week niks van accu aantrekken. Tevens ook dat WIFI zo hoog verbruik heeft, heeft te maken met hoe de berekening wordt gedaan en dan verkeerde gebruiks % weergeeft. Schijnt een algemeen probleem te zijn op deze build (bron XDA, weet even zo niet 1,2,3 waar, kom ik nog op terug).

Wij hebben 'm nu 2 weken in bezit en ik doe ongeveer bijna 2 dagen met algemeen gebruik zonder toetsenbord. Dan gooi ik 'm aan 't toetsenbord en kan dan nog lekker 2 dagen door. Dat is dan met internetten, wat simpele spelletjes (Wordfeud oa.) en mail/facebook dingen. Zodra ik series ga kijken dan wordt 't verbruik stukken hoger. Opladen van dock>tablet gaat overigens heel goed / snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Op dit moment doet alles het weer, foutmelding is er nog.
En hij had 1 keer alles gewist, agenda en contacts. Als het zo blijft vind ik het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-03 13:22
*weg* Is de topic waarschuwing niet duidelijk genoeg? Vragen over levertijden en beschikbaarheid moeten hier: ASUS Transformer Pad Infinity levertijden/winkels

[ Voor 71% gewijzigd door Bullet NL op 17-07-2012 12:49 ]

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Laatst online: 21-05 18:22
Ik heb de infinity sinds vorige week. Had hiervoor de Prime. Vind de kleur niet echt mooi, maar alla.

Wat ik regelmatig merk, als ik de tablet uit standby stand haal en hem door middel van het "patroon" wil unlocken, dat het scherm zeer regelmatig mijn swipe beweging niet goed registreert. Dan moet ik door middel van de aan/uit knop hem in slaap mode zetten en weer laten ontwaken voordat hij de swipe wel goed registreert.

Heeft iemand anders hier ook last van?

Verder bevalt de Infinity me prima. Scherm is top, WIFI een verademing vergeleken met de Prime en mijn One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het scherm is zeker top, doet niet onder voor een iPad 3, hij is zeker veel scherper dan een iPad 2. Ik heb mijn Infinity trouwens terug moeten brengen, het scherm ligt niet lekker in het aluminium huis, onder in de hoek is gewoon een bult in het scherm te zien. Ik krijg overigens een nieuwe van Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Laatst online: 21-05 18:22
Pfffff, veel succes met Asus.... Ik neem aan dat je als moderator wel de negatieve berichten over Asus in het prime topic hebt gelezen? Wat een drama. Ik had ook liever geen Asus meer gekocht, maar helaas is de Asus Transformer serie de enige in zijn soort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
lmijnen schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:27:
Pfffff, veel succes met Asus.... Ik neem aan dat je als moderator wel de negatieve berichten over Asus in het prime topic hebt gelezen? Wat een drama. Ik had ook liever geen Asus meer gekocht, maar helaas is de Asus Transformer serie de enige in zijn soort.
Ik heb een goede leverancier, gaat wel goedkomen.... In dit soort gevallen maakt het nog al uit waar iemand zijn spullen koopt. Je kan voor de laagste prijs gaan en een leverancier hebben die eigenlijk direct naar de "fabrieksgarantie" wijst of voor een winkel die door heeft wat hun meerwaarde is t.o.v. een dozenschuiver.

Overigens heeft de distributeur en vervolgens mijn Winkel al toegezegd dat ik een nieuw exemplaar ga ontvangen. Wat belangrijk is om te weten, je neemt als consument de garantie af van een partij waar jij je spullen aanschaft. In die zin heb ik dus helemaal niets met Asus als aanspreek punt in Nederland te maken.

Met een Android tablet van 720 euro ga ik in dit geval geen risico nemen om maar de goedkoopste en/of snelst leverbare te willen hebben. Gewoon een betrouwbare winkel opzoeken die nog iets overheeft voor haar klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-05 13:48
En waar heb jij dan je tablet gekocht? Bedoel als die leverancier zo goed is...er zijn hier nog meer tweakers die opzoek zijn naar deze tablet en het liefst van de beste leverancier natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het is natuurlijk niet de bedoeling om hier verschillende winkels te gaan bespreken. Ik verwacht dat eigenlijk iedereen wel een lokale computerwinkel in de buurt heeft zitten die het zelfde kan als mijn leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chutney, voor winkels etc. heeft Bullet al aangegeven dat daar een andere forum post voor is. Beste is om daar de vraag te stellen.

Persoonlijke ervaringen worden steeds beter, kan de tablet steeds meer op een goede manier gebruiken, als een tweaker ;-) . Vind de standaard usb aansluiting (geen Mass Storage Device) niet fijn werken, dus heb er maar een ftp server op gegooid. Werkt stukken sneller dan via usb data sturen en eraf halen. Zo kan ik ook gewoon een drive mappen daaraan en calibri makkelijker laten syncen (of iig sneller). En zo wel meer zoals foto's/video's syncen, etc.

Verder afgelopen week heerlijk films/series in bed zitten kijken. Geluid via koptelefoon is prima. Geluid via Bluetooth speakers ook. Verder ook de HDMI aansluiting gebruikt. Merk wel dat daar op 1 of andere manier toch vertraging in geluid over HDMI zit tov. beeld. Iemand anders gemerkt? Net irritant genoeg om niet zo gauw een film via die aansluiting te kijken (gelukkig heb ik een openelec systeem en m'n tv ondersteund rechtstreeks sturen ook).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 55347 op 22-07-2012 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krikkewl
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-12-2022
Anoniem: 55347 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:08:
Vind de standaard usb aansluiting (geen Mass Storage Device) niet fijn werken, dus heb er maar een ftp server op gegooid.
Dag jreijmer, wat bedoel jet met "geen Mass Storage Device"? ik veronderstel dat je toch gewoon bestanden op de Infinity kan kopiëren als je 'm aan een laptop ofzo hangt?

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De verbinding is nu via MPT of PTP protocol (media / photo). Dit houd in dat het als een camera of soort van apparaat ziet en windows geen schijfletter aanmaakt. Met als gevolg dat je afhankelijk bent van ondersteuning van software om te kunnen communiceren met de infinity (explorer kan je wel gewoon benaderen maar vage kopieer mogelijkheden etc.). Calibre heeft dat bv. niet en moet je wat truukjes uithalen om er mee te kunnen werken. Als mass storage geeft windows een schijfletter aan je apparaat en kun je het met alles wel gebruiken.

Dit was ook bij de andere transformers.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 55347 op 22-07-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krikkewl
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-12-2022
ah ok, bedankt voor de tip, dat is gedrag dat ik nog nooit opmerkte, noch bij 'n smartphone, noch bij m'n camera's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Sinds twee weken heb ik de Asus Transformer in mijn bezit. Daarvoor heb ik een Ipad 2 gehad, die ik vervolgens drie weken later weer heb verkocht. Ik houd er immers niet van dat een bedrijf zegt wat ik wel en niet mag doen. Mijn vrouw heeft een Ipad 3 dus ik kan dit apparaat prima vergelijken. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Eerst zat ik te twijfelen of ik wel of niet een dock wilde, maar net als nu is het alleen maar praktisch. Wel vind ik het een duur speeltje, maar in vergelijking tot de Ipad 3 64gb valt het dan wel weer mee. Wat ik briljant vind, is dat de tablet zich kan opladen aan het dock. Altijd handig als je verwacht enkele dagen zonder stroom te zitten.
Persoonlijk denk ik dat de Ipad nog net iets voor loopt qua beeldscherm, maar ook de afstemming tussen de hardware met de software. Alles verloopt net iets soepeler. Echter, over het algemeen doet de Asus alles wat ik wil en kan het in ieder geval het zelfde als de Ipad en doordat er minder beperkingen zijn opgelegd nog wel meer.
Mijn laptop heb ik niet meer aangeraakt, want met de combinatie van mijn Synology nas kan ik overal bij. Downloaden vanuit nieuwsgroepen doe ik met spotplanet en tot nu toe vindt dat programma qua films alles wel. Voor muziek moet ik toch de laptop nog aanzetten, omdat spotplanet daar voor mij niet toereikend voor is.
Het beeldscherm is buiten ook goed te gebruiken en fotos maken gaat prima. Het enige nadeel vind ik dat door de extra toegevoegde lens (die scherpte diepte veroorzaakt) close ups goed zijn, maar fotos bedoeld voor veraf onscherp worden. Alles dicht bij is dan scherp, maar veraf is blurry.

Overigens merk ik nu dat mijn apostrof toets het niet doet, iemand van jullie hiermee ook ervaring?

Per saldo ben ik in ieder geval erg tevreden over de Asus transformer Infinity _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Eigenlijk heb je alleen een extra handeling nodig.
Dus bij het woord "massa's" klik je na de a op de apostrof, dan een keer pijltjes toets naar rechts.
En dan de s.
Thats it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Ah dank je.
Het werkt hier niet, maar wel in mijn mail en dat is het belangrijkste.

:)
Von Henkel schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:50:
Eigenlijk heb je alleen een extra handeling nodig.
Dus bij het woord "massa's" klik je na de a op de apostrof, dan een keer pijltjes toets naar rechts.
En dan de s.
Thats it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Dat is vreemd, want ik heb hem hier getest in de Dolphin browser(google), Polaris word en OfficeSuite Pro 6.
Geen probleem verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Man man man,wat doet die library het slecht. Om de haveklap word ik eruit gegooid :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-05 19:34
Ik snap even niet hoe ik de firmware moet upgraden. Op de ASUS website heb ik gezien dat er een nieuwere versie is dan dat ik op mijn tablet heb staan. Maar als ik dan kijk op mijn tablet bij de optie om te controleren op nieuwe firmware dan kan ie niets vinden. Verder kan ik ook niet iets van een tootje vinden om de firmware te updaten. Ik heb overigens wel de tablet geroot. Heeft dat invloed?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Ik vind het best handig dat het dock de tablet op laadt. Echter, ik wil dit niet altijd eigenlijk. Ik ben namelijk bang dat de tablet batterij anders te lui wordt (het dock gaat immers altijd leeg).
Verder vraag ik mij af hoe lang de verbinding tussen het dock en de tablet mee gaat. Zijn jullie nooit bang dat dit ooit brak wordt? Ik plug hem per dag wel 10 x in en uit namelijk. Ook als ik hem opberg, plug ik het in elkaar en leg ik het geheel weg.

Zijn hier ervaringen mee door de gebruikers van oudere generaties transformers? En kan ik zorgen dat het dock niet altijd de tablet oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Escape2Dawn schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:56:
Ik vind het best handig dat het dock de tablet op laadt. Echter, ik wil dit niet altijd eigenlijk. Ik ben namelijk bang dat de tablet batterij anders te lui wordt (het dock gaat immers altijd leeg).
Verder vraag ik mij af hoe lang de verbinding tussen het dock en de tablet mee gaat. Zijn jullie nooit bang dat dit ooit brak wordt? Ik plug hem per dag wel 10 x in en uit namelijk. Ook als ik hem opberg, plug ik het in elkaar en leg ik het geheel weg.

Zijn hier ervaringen mee door de gebruikers van oudere generaties transformers? En kan ik zorgen dat het dock niet altijd de tablet oplaadt?
Door dat Asus gebruik maakt van een Li-ion accu zal het lui worden van de accu wel mee vallen, Het dock laat automatisch de tablet op, hier kan je als gebruiker maar één ding aan doen, een dock aansluiten wat een bijna lege accu heeft. Wanneer het dock onder z'n minimale spanningsniveau zit zal hij de tablet niet opladen. Overigens is een constant proces laad/ontlaad proces helemaal niet slecht voor een Li-ion accu.

Het is beter dan volledig leeg of continu volledig vol.

Over de verbinding tablet/dock kan ik weinig zeggen, ik vindt het vrij stevig uitgevoerd en verwacht niet dat er bij normaal gebruik problemen mee ontstaan. Natuurlijk de spanveer kan altijd lam worden, maar dit is vast te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dagobert schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 07:31:
Ik snap even niet hoe ik de firmware moet upgraden. Op de ASUS website heb ik gezien dat er een nieuwere versie is dan dat ik op mijn tablet heb staan. Maar als ik dan kijk op mijn tablet bij de optie om te controleren op nieuwe firmware dan kan ie niets vinden. Verder kan ik ook niet iets van een tootje vinden om de firmware te updaten. Ik heb overigens wel de tablet geroot. Heeft dat invloed?
Dagobert,

Volg deze procedure en je zult 'm zonder problemen kunnen updaten (rooten heeft inderdaad effect op update via OTA)

- Download the Firmware update van de Asus support pagina (de WW voor europa)
- Pak deze uit. Je zult dan een zip file krijgen genaamd: WW_epad-user-9.4.5.22.zip

Als je de update in de hoofdmap plaats van de Tablet het volgende doen:
- Herstart de tablet
- Update wordt automatisch uitgevoerd
- Start DebugFS voor root weer.

Mocht dit niet lukken om 1 of andere reden gebruik dan de volgende procedure.

Als je een microSD gebruikt het volgende doen:
- Plaats de zip op een microSD kaartje (FAT32 geformateerd)
- Hernoem het bestand als volgt: EP201_768_SDUPDATE.zip (let op, hoofdletters gebruiken!)
- Zet je tablet uit
- Start de tablet op door de VOL- in te drukken en dan de POWER-knop. Recovery start dan op.
- Druk 1 keer op VOL+ daarna (als deze niet zelf al automatisch doorstart, staat 5 sec. in beeld)
- Update wordt uitgevoerd
- Start DebugFS voor root weer

De recovery zal de EP201_768_SDUPDATE.zip update vinden en uitvoeren. Alle DATA blijft behouden. Meerdere malen dit al getest zonder issues. Dus alles blijft behouden behalve root. Als je daarna DebugFS weer gebruikt om te rooten ben je weer helemaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
Anoniem: 55347 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:44:
[...]

Dagobert,

Volg deze procedure en je zult 'm zonder problemen kunnen updaten (rooten heeft inderdaad effect op update via OTA)

- Download the Firmware update van de Asus support pagina (de WW voor europa)
- Pak deze uit. Je zult dan een zip file krijgen genaamd: WW_epad-user-9.4.5.22.zip

Als je de update in de hoofdmap plaats van de Tablet het volgende doen:
- Herstart de tablet
- Update wordt automatisch uitgevoerd
- Start DebugFS voor root weer.

Mocht dit niet lukken om 1 of andere reden gebruik dan de volgende procedure.

Als je een microSD gebruikt het volgende doen:
- Plaats de zip op een microSD kaartje (FAT32 geformateerd)
- Hernoem het bestand als volgt: EP201_768_SDUPDATE.zip (let op, hoofdletters gebruiken!)
- Zet je tablet uit
- Start de tablet op door de VOL- in te drukken en dan de POWER-knop. Recovery start dan op.
- Druk 1 keer op VOL+ daarna (als deze niet zelf al automatisch doorstart, staat 5 sec. in beeld)
- Update wordt uitgevoerd
- Start DebugFS voor root weer

De recovery zal de EP201_768_SDUPDATE.zip update vinden en uitvoeren. Alle DATA blijft behouden. Meerdere malen dit al getest zonder issues. Dus alles blijft behouden behalve root. Als je daarna DebugFS weer gebruikt om te rooten ben je weer helemaal bij.
Dank voor de uitgebreide uitleg. Vanavond weer wat te doen.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Ik heb VOB bestanden in mijn Video_TS bestanden staan die ik wil afspelen. Ik gebruik hiervoor of BSplayer of Mxplayer. Beide kunnen ze prima afspelen. Het enige dat ik niet kan, is de settings gebruiken/wijzigen. Niet met de pijltjes toets en ook niet met de touchscreen.

Wat doe ik verkeerd of is er een programma waarbij dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Ik heb zojuist Daroon Player ontdekt. Briljant. Hij ziet een VIDEO_TS map als DVD waarin je alle setting met een virtuele pijltjestoets kunt wijzigen. Een echte aanrader dus en nog gratis ook.

Opgelost dus :) _/-\o_
Escape2Dawn schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:11:
Ik heb VOB bestanden in mijn Video_TS bestanden staan die ik wil afspelen. Ik gebruik hiervoor of BSplayer of Mxplayer. Beide kunnen ze prima afspelen. Het enige dat ik niet kan, is de settings gebruiken/wijzigen. Niet met de pijltjes toets en ook niet met de touchscreen.

Wat doe ik verkeerd of is er een programma waarbij dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, goede vonds van Daroon player. Gebruikte zelf Wondershare player.. maar was niet zo fijn.

Overigens is de Bootloader unlocker tool nu gereleased:

http://support.asus.com/d...hashedid=fq2B3oq64av1O95u
Unlock Device App: Unlock boot loader(Only works with TF700T ICS OS)
Notice:
1. Only suitable for Andriod4.0 Ice Cream Sandwich OS version.
2. Before you download, install, and use the Unlock Device App you acknowledge and assume complete risk to the quality and performance of this App, including but not limited to the following: once you activate the App you will not be able to recover your ASUS product (“Original Product”) back to original locked conditions;the Original Product with the activated App will not be deemed the Original Product; the Revised Product will no longer be covered under the warranty of the Original Product; the software of Revised Product will no longer be deemed the software of the Original Product and can no longer receive ASUS software updates; your purchased digital content may also be affected.

You also acknowledge ASUS does not guarantee service satisfaction to any Revised Product, including events involving paid service requested by you to be performed to the Revised Product.
Furthermore, such repaired Revised Product will not be covered under the warranty of the Original Product; the software of the repaired Revised Product will not be deemed the software of the Original Product and will not receive ASUS software updates.
It is strongly advised that you avoid activating this App unless you fully understand and accept the risks that may arise.

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 55347 op 25-07-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:54
Anoniem: 55347 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:12:
Oh, goede vonds van Daroon player. Gebruikte zelf Wondershare player.. maar was niet zo fijn.

Overigens is de Bootloader unlocker tool nu gereleased:

http://support.asus.com/d...hashedid=fq2B3oq64av1O95u

[...]
Daroon Player is van dezelfde makers als Wondershare player.

Google Play: Daroon Player
Daroonplayer upgrades now for more stunning features, and owns a new name as“Wondershare Player”.
“Wondershare Player” is an “all-in-one video player & videos discovery app”, a superior version of Daroon Player. Search "Wondershare Player" on the Google Play or just drop to learn more on v.wondershare.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308815

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar uitbreiding van het aantal GB's:

http://www.amazon.de/gp/p...ie=UTF8&psc=1&s=computers

32GB voor 23 euro

Pas op voor de UHS-1 microcards, die schijnen nog niet helemaal lekker te werken. Weet dat Ibood ze vandaag in de aabieding had (64GB variant voor 50 euro), maar uiteindelijk toch niet besteld vanwege dit geneuzel.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1767755

Wellicht dat er met een volgende update een oplossing komt, maar tot die tijd loopt het niet lekker met deze UHS-1 kaartje's :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Accessoires moeten vanaf nu in een eigen Asus Transformer Pad Infinity TF700T accessoires topic, zou iemand een dergelijk topic willen aanmaken zodat ik dit topic daar na toe kan laten verwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
Gisteren kreeg ik een melding dat er een update beschikbaar was voor mijn mobile dock. Tik ik per abuis annuleren aan en nu kan ik niet meer vinden waar ik die update kan uitvoeren. Als ik naar die update checker ga geeft ie aan dat er niets is. Waar zit de firmware update functie voor de mobile dock verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Via Instellingen -> Over Tablet kan je helemaal onderaan zien welke MobileDock-versie je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
Bullet NL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:42:
Via Instellingen -> Over Tablet kan je helemaal onderaan zien welke MobileDock-versie je hebt.
Dat wist ik, maar hoe krijg ik die aangeboden update terug? Ik wil hem graag updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Via het zoeken naar updates? Wanneer ik op een update zoek zegt hij dat hij de laatste versie al heeft draaien, ik ga er vanuit dat hij naast het zoeken van updates op de tablet ook zoekt naar updates van het dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Iemand nog een tip voor het synchroniseren van Office bestanden tussen Desktop met Windows 7 en de TFI?
Ik wil niet afhankelijk zijn van de Cloud maar de bestanden op de HD van de TFI hebben staan voor het geval ik eens geen wifi signaal kan vangen.

Voorkeur is een progje dat via wifi regelmatig kunt laten syncen (al dan niet handmatig starten).
Zelf nog niets kunnen vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
Bullet NL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:48:
Via het zoeken naar updates? Wanneer ik op een update zoek zegt hij dat hij de laatste versie al heeft draaien, ik ga er vanuit dat hij naast het zoeken van updates op de tablet ook zoekt naar updates van het dock.
Precies, maar dat is nu net wat ie niet doet. Hij geeft aan dat er een update is, ik klik hem weg zonder dat ie geïnstalleerd wordt. Dan ga ik naar controleren op updates en dan vindt ie niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Anoniem: 110209 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:00:
Iemand nog een tip voor het synchroniseren van Office bestanden tussen Desktop met Windows 7 en de TFI?
Ik wil niet afhankelijk zijn van de Cloud maar de bestanden op de HD van de TFI hebben staan voor het geval ik eens geen wifi signaal kan vangen.

Voorkeur is een progje dat via wifi regelmatig kunt laten syncen (al dan niet handmatig starten).
Zelf nog niets kunnen vinden.....
Voor dit soort algemene Android software vragen hebben we het Google Play & Androidapps - Deel 17 topic, ze horen daar dus thuis en niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dagobert schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:30:
[...]

Precies, maar dat is nu net wat ie niet doet. Hij geeft aan dat er een update is, ik klik hem weg zonder dat ie geïnstalleerd wordt. Dan ga ik naar controleren op updates en dan vindt ie niets.
Welke versies heb je nu in het overzicht staan (dock/tablet en evt. meer). Dan kunnen we zien of er ook daadwerkelijk een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
Anoniem: 55347 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:49:
[...]

Welke versies heb je nu in het overzicht staan (dock/tablet en evt. meer). Dan kunnen we zien of er ook daadwerkelijk een update is.
Ik heb nu TF201-DOCK-0207.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bullet NL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 12:43:
[...]

[mbr] Voor dit soort algemene Android software vragen hebben we het Google Play & Androidapps - Deel 17 topic, ze horen daar dus thuis en niet hier. [/]
Da's smartphone topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dagobert schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:04:
[...]

Ik heb nu TF201-DOCK-0207.
Die heb ik ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Het is een algemeen Android en Google Play topic. Er is ook een specifiek Android App topic voor Tablets, maar die moet ik even opzoeken. Zit nu even mobiel te werken

Edit: [APPS] Het grote Android Tablet apps topic

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 26-07-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bullet NL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:59:
[...]

Het is een algemeen Android en Google Play topic. Er is ook een specifiek Android App topic voor Tablets, maar die moet ik even opzoeken. Zit nu even mobiel te werken
Laat maar.....
Heb dat Tablet topic de vraag al lang gesteld net zoals nu in het Smartphone-topic (waarschijnlijk krijg ik daar da ook een draai om de oren) maar kennelijk is het iets lastigs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ed31

Om toch nog een tip te geven:
Installeer een FTP server op de TFI (zijn genoeg gratis varianten te vinden) en gebruik bv. Syncback om de data te synchroniseren tussen TFI en PC dmv. FTP connectie. Ik heb het niet geprobeerd, maar het is een idee :-) Je mag me erover DM_en als je nog vragen hebt.

Zo en nu weer ontopic aangezien de eerste Recovery is gereleased:

[RECOVERY]TWRP 2.2.1.2 with on-screen keyboard! [2012-07-27]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1797692

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 55347 op 28-07-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Wel vreemd, ik had mijn Infinity rond 02:00 uur afgelopen nacht nog gebruikt. Toen ik hem net pakte stond het scherm aan en voelde de pad warm aan. Hij bleek dus vastgelopen te zijn. Na een tijdje de power button ingedrukt te houden startte hij daarna weer op. De dock bleek nog 0% en de tablet no 2% baterij te hebben. We gaan hopelijk toch niet oude tijden zoals met de TF101 herleven?

Na het opnieuw opstarten begon de tablet overigens meteen met het downloaden van een systeemfirmware update die nog niet geinstalleerd kan worden aangezien de tablet minimaal 15% batterij moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 14:22

PaulX

Beyond your imagination...

Bullet NL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 00:03:
[mbr] Accessoires moeten vanaf nu in een eigen Asus Transformer Pad Infinity TF700T accessoires topic, zou iemand een dergelijk topic willen aanmaken zodat ik dit topic daar na toe kan laten verwijzen? [/]
Voldoet deze? Accessoires voor de ASUS Transformer Pad Infinity TF700

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89050

Ik heb het idee dat mijn tf700 de wifi niet uitschakelt in sleep mode.

De advanced wifi setting "keep wifi on during sleep" staat op "never" .
In asus customized settings staat "Disconnect network during sleep" aangevinkt.

Als ik de battery setting kies en dan op de grafiek klik, dan zie ik dat wifi actief was terwijl "Awake" en "Screen on" geen activiteit laten zien.

Iemand hier ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
GPS locatie services alles uitgevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yep alles bij location services staat uitgevinkt.

Zag ook dat de Hotmail app een tijd actief is geweest terwijl de asus in sleep mode stond. Ik heb nu de push functie uitgezet. Kijken of dat helpt. Maar zou wel vreemd zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Heb hier soms ook het idee dat hij wel eens actief was..ene keer haalt hij snachts mail op en andere keer is het stil en staat die "off"
FF nieuwe firmware naar binnen aan het halen (de 2e al) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, wist niet dat er nieuwe firmware was. Idd meteen ff binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
9.4.5.26 is nu uit, Hij werkt best veel bij, Software algemeen, Camera en touch screen krijgen een aparte install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-02 16:39

freddy0519

It hurts when IP

Iemand al nieuws over de 16 GB versie met dock ? (Wifi-only is goed voor mij, hoeft geen 3G)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 16:50

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Voor mijn gevoel is 9.4.5.26 sneller.
Nog even afwachten of dit niet alleen veroorzaakt wordt door het wissen van de cache, maar het lijkt een goede verbetering.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Vreemd, ik heb nog 9.4.5.22, wanneer ik op updates zoek vindt hij niets....

Ik ga via Update systeemfirmware -> update controleren en hij vind vervolgens niets....

Hmm, ik lees net op XDA dat de update alleen geld voor geroote versies, en dan handmatig installeren. Kan iemand dat bevestigen? Zo ja, is het al mogelijk op een non-root TF700?

[ Voor 72% gewijzigd door Bullet NL op 28-07-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 16:50

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

ik heb een non-root TF700. Ik las vanmiddag hier het bericht van Von Henkel dat er een nieuwe update was en heb toen meteen gechecked via systeemfirmware--> update. Daarna ging hij meteen downloaden en updaten.

Misschien geven ze de update vrij in batches ofzo?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Updates worden inderdaad in batches uitgestuurd. Daarnaast hier nog changelog:
TF700T ICS v9.4.5.26
• Touch
Upgrade touch F/W to 7053
Add update fail dialog for touch firmware update
• Improve eMMC file transfer performance(PC to Pad)
• Fix MicroSD compatibility issue
• Upgrade GMS(Google Mobile Services)
Chrome v18.0.1025123 (US and WW SKU only)/ GMail 4.0.5/ Google Maps 6.8.1/
Google+ 2.6.0/ Play Store 3.5.19
• System Behavior
Screen does not turn on when removed from dock
When Tethering is enabled, WiFi won’t disconnect even when device sleeps.
• File Manager
Add Unzip Feature
• FOTA
Allow user NOT to accept FOTA for unlimited times.
• Wi-Fi Direct
Bug fix and performance fine-tune
• MyLibrary
Performance fine-tine
• App Backup
Phase in AppGuide 2.0
Increase backup size from 600MB to 2GB.
Bug fix and UI fine-tune
• Camera
Upgrade camera f/W to 0xB03200
UI fine-tune
• E-Mail & Exchange
Add “Threading Display”, “OOO”, “Grouping Display”, “Rush Hour”, “Partial Download/Down the rest message”, “Select All option” Features
Bug fix and performance fine-tune
• Live Wallpaper
Adds enable/disable animation setting in AsusDayScene.
• Wall Paper
Fix BMP, GIF images do not fill the whole screen as wallpaper
• Settings
USB to LAN accessory: Add Ethernet connection related settings in suspend mode.
Nog een tip, vergeet niet root access uit te zetten en je build.prop te 'resetten' naar default. Blijkbaar wordt daarnaar gekeken bij de update. Had bij mij wel temp unroot gedaan met Voodoo, maar vergeten de build.prop te te resetten. Update failed en wederom geen mogelijkheid om 'm opnieuw binnen te halen >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Een vraag als Prime eigenaar: Hoe loopt de browser op de Inifinity? Op de Prime wil die nog wel eens hangen, resulterend in een Android Not Responding dialoog. Erg irritant en ik ben benieuwd of dat dit gefixed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zelf met firmware .22 weinig tot geen problemen (iig geen ANR's), schijnt met .26 zelfs nog soepeler te zijn in browsen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Cyleo schreef op zondag 29 juli 2012 @ 13:45:
Een vraag als Prime eigenaar: Hoe loopt de browser op de Inifinity? Op de Prime wil die nog wel eens hangen, resulterend in een Android Not Responding dialoog. Erg irritant en ik ben benieuwd of dat dit gefixed is.
De standaard browser blijft bij mij regelmatig hangen en ik krijg dan de vraag of ik wil wachten of afsluiten. Als ik wachten selecteer dan loopt deze vervolgens wel verder. Wat ik ook regelmatig heb is dat wanneer een webpagina laadt het scherm volledig wit blijft. Ik moet dan de browser volledig afsluiten en weer openen om de pagina alsnog te zien te krijgen. Ook crashed de browser af en toe naar de desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
kwiebus schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:02:
[...]

De standaard browser blijft bij mij regelmatig hangen en ik krijg dan de vraag of ik wil wachten of afsluiten. Als ik wachten selecteer dan loopt deze vervolgens wel verder. Wat ik ook regelmatig heb is dat wanneer een webpagina laadt het scherm volledig wit blijft. Ik moet dan de browser volledig afsluiten en weer openen om de pagina alsnog te zien te krijgen. Ook crashed de browser af en toe naar de desktop.
Dit schijnt dus met de laatste update te zijn verholpen.
Zijn er hier overigens al Tweakers die de update hebben ontvangen op hun stock-Infinity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Bullet NL schreef op zondag 29 juli 2012 @ 16:15:
[...]

Dit schijnt dus met de laatste update te zijn verholpen.
Zijn er hier overigens al Tweakers die de update hebben ontvangen op hun stock-Infinity?
Over welke update heb je het dan? De mijne draait 9.4.5.26 en heeft de door mij beschreven problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
De update heb ik sinds vrijdag geloof ik. Ik las erover op xda en direct geupdated.
Root maakt overigens niet uit. Aanpassingen in je prop-files wel.

De update is echt super, heel veel voelt nu soepel aan en dat nog zonder JB. Ik heb geen ANR meer gezien.
Ook zijn heel veel microsd kaartjes nu wel ondersteund die het eerst niet deden.
Ik gebruik sinds de update geen ATP tweak meer omdat ik hem nog weer even moet rooten maar dachtgelezen te hebben dat cfg ookal sneller is dan de sio scheduler.
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
kwiebus schreef op zondag 29 juli 2012 @ 16:54:
[...]

Over welke update heb je het dan? De mijne draait 9.4.5.26 en heeft de door mij beschreven problemen.
.26 is de laatste versie en zou veel minder freezes moeten hebben dan de voorgaande versies.
Wel vreemd dat jij dus .26 al wel hebt, ik heb nog steeds .22.
updaten en zoeken naar updates heeft geen zin, hij vindt dom weg niets.

[ Voor 10% gewijzigd door Bullet NL op 29-07-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Als iemand een Update Notificatie heeft maar nog niet heeft uitgevoerd, neem a.u.b. contact op via DM. We zijn op zoek naar personen waar we de "/cache/dlpkgfile" van de WW editie kunnen van kopieren. Tot nu toe is er alleen de US editie. Met behulp van de WW editie kunnen we handmatig de update uitvoeren. Ik zal uitleg geven hoe die te kunnen doen*

Verder ter info:

- de OTA updates worden in batches uitgevoerd, wat betekend dat niet iedereen tegelijk een OTA heeft gekregen. Forceer een update en mogelijk krijg je 'm eerder dan gepland.
- Een gewijzigde build.prop zorgt ervoor dat de update failed (zit een check op), dus reminder: backup aangepaste build.prop of je wijzigingen en plaats stock voordat je reboot/update.
- Root heeft geen invloed op wel of niet updaten, root verdwijnt gewoon na update, dus even opnieuw rooten of Voodoo / superuser gebruiken om een backup van je root te houden en na update terug te zetten.
- Unlocken kan invloed hebben op update krijgen of niet (volgens disclaimer kan het zijn dat het niet meer mogelijk is om updates te krijgen, maar er zijn gebruikers die gemeld hebben nog updates te krijgen na unlocken)

Verder heeft update .26 ook een nieuwe schedular CFQ die aanzienlijk beter is dan de SIO. CFQ staat nu standaard ook aan met als gevolg dat (niet alleen) stockbrowser stukken beter is. Als tip wordt hierbij gegeven dat het verstandig is om "GPU-rendering Afdwingen" (2D Acceleratie in applicaties) uit te zetten. Dit schijnt nu slechte invloed te hebben op vele applicaties (met ANR's als gevolg, mogelijk dus ook stock browser?)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 55347 op 30-07-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05 07:47
Iemand die er al veel op gewerkt (en dan bedoel ik voornamelijk tekstverwerken e.d.) heeft?

Zo ja, hoe bevalt het? Kun je er ook mobiel op werken (bv. trein) met het dock?

Heb nu een laptop die aan het eind van zijn leven zit en ben naar vervanging aan het kijken. Liefst koop ik een tablet met een toetsenbord(dock). Vond geen review die hier specifiek op inging, en als ze het al deden was het maar heel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn vrouw werkt erop en met toetsenbord prima vervanger voor haar laptop. Ze is hoofdzakelijk bezig met office pakket voor haar werk (documenten typen / controleren, emails versturen, internet onderzoek doen.) Daarnaast ook lekker gamen natuurlijk.

Kleine nieuwsflash. Firmware .26 schijnt offline gehaald te zijn ivm problemen met NTFS geformateerde sd kaarten (en mogelijk meer). Verklaard ook dat er veel mensen zijn die dus de update niet hebben nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55347 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:36:
Mijn vrouw werkt erop en met toetsenbord prima vervanger voor haar laptop. Ze is hoofdzakelijk bezig met office pakket voor haar werk (documenten typen / controleren, emails versturen, internet onderzoek doen.) Daarnaast ook lekker gamen natuurlijk.

Kleine nieuwsflash. Firmware .26 schijnt offline gehaald te zijn ivm problemen met NTFS geformateerde sd kaarten (en mogelijk meer). Verklaard ook dat er veel mensen zijn die dus de update niet hebben nog.
Welke app gebruikt ze om office programma`s te bewerken? Ben vooral benieuwd hoe ze de mailbestanden (pst) kan bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze werkt met Exchange server, dus gewoon de standaard mailapp werkt prima voor haar. Ze switched op dit moment tussen Kingsoft Office en Quickoffice Pro (ze is er nog niet over uit welke fijner werkt). Als ze de keuze gemaakt heeft, laat ik je het weten (en anders probeer even zelf, kan persoonlijke voorkeur zijn). Verder kan ze haar werk systeem overnemen dmv. RDP, dus ze gebruikt ook "Remote Desktop Client" (app) zodat ze ook direct op haar werk systeem kan komen (dock+muis aansluiten en voila, volwaardig systeem ;-)). Ik heb alleen nog niet gekeken naar hoe ze bestanden gemakkelijk over kan zetten naar haar werk systeem. Maar voor nu emailed ze die gewoon door. Zal me er eens in verdiepen...als ik de tablet weer 's zie >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
Anoniem: 55347 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:31:
Updates worden inderdaad in batches uitgestuurd. Daarnaast hier nog changelog:

[...]

Nog een tip, vergeet niet root access uit te zetten en je build.prop te 'resetten' naar default. Blijkbaar wordt daarnaar gekeken bij de update. Had bij mij wel temp unroot gedaan met Voodoo, maar vergeten de build.prop te te resetten. Update failed en wederom geen mogelijkheid om 'm opnieuw binnen te halen >.<
en hoe doe je dit? Maakt dit overigens de gehele root ongedaan?

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
~~~[html]Informatie over prijs en levertijden mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507156/last">ASUS Transformer Pad Infinity levertijden en winkels topic.</a>

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499886">Asus Infinity TF700 scherm problemen! </a>~~~[/html]