Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe firmware staat nu op de support site (.26) klaar voor downloaden. Voor diegene die nog geen OTA heeft gehad, kan dus nu handmatig updaten. Plaats de uitgepakte zip gewoon op je interne geheugen via windows en je zult rechts onderin bij de notificaties zien dat android een update heeft gevonden. Je kunt deze uitvoeren zonder problemen (maak een backup van je build.prop) mocht je die gewijzigd hebben.

Achteraf wel weer even DebugFS draaien voor root (mocht root verdwenen zijn). Het is verstandig om je build.prop te backuppen voordat je aan de slag gaat (/system/build.prop) daarna niet terug plaatsen, maar je wijzigingen overnemen (just_in_case) in de nieuwe build.prop, deze wordt namelijk vervangen.

Nieuwe firmware is erg snappy :-) zeker blij mee. Ik weet overigens niet of de NTFS bug er al uitgehaald is, maar anders gewoon je microSD formateren als exFAT of FAT32 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Klopt het dat je in de standaard geïnstalleerde app "personen" geen bewerkingen kunt doen?
Ik probeer namelijk gegevens bij te voegen. Echter, dit lukt niet in deze app. Iemand een beter idd of doe ik het niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen problemen met toevoegen van personen of gegevens bij personen. Neem aan dat als je een veld toevoegt of wijzigt nog even op enter drukt en links bovenin op gereed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Het toevoegen, bewerken of verwijderen van contactpersonen geeft bij mij ook geen enkel probleem.

Heb gisteravond de .26 update handmatig geinstalleerd door hem te downloaden van de supportwebsite van Asus en hem op een Mirco-SD kaart in de TF700 te stoppen. Hij vondt de updat direct en gaf mij de keuze om hem te installeren.

Je kan aan alles merken dat .26 veel sneller is dat .22! Ben er erg blij mee... Heb ook nog geen wachtschermen gehad..

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron.hartman
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 21:24
Ik heb die .26 over de air gekregen, maar ik kan niet merken dat hij nu snappier is geworden. Ik krijg ook nog steeds freezes. Na even wachten en soms app opnieuw opstarten werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:53:
Ik heb geen problemen met toevoegen van personen of gegevens bij personen. Neem aan dat als je een veld toevoegt of wijzigt nog even op enter drukt en links bovenin op gereed?
Ik zie inmiddels dat het per persoon verschilt. Bij de één krijg ik wel de optie om te bewerken en een veld toe te voegen en bij de andere niet. Geen idee hoe dit kan, maar goed... deels opgelost dus.

Wat mij verder erg tegenvalt trouwens, is de korte batterijduur. Mijn vrouw heeft een Ipad 3 en die laadt zij maar 1 maal per week op bij hetzelfde gebruik. Wanneer ik de Asus 3 uur achter elkaar gebruik (normaal gebruik, niet gamen of films kijken) dan is hij voor de helft leeg. Hebben jullie ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Ik heb gisteren via de Asus site de update gedownload. Dit is een zip-bestand van ongeveer 369 mb.
Nu heb ik deze via DS file naar de Asus gebracht en staat lokaal op de harde schijf. Als ik deze probeer te openen zeg hij dat hij er niets mee kan.
Wat moet ik doen om dit toch te laten installeren?
Bullet NL schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:00:
Het toevoegen, bewerken of verwijderen van contactpersonen geeft bij mij ook geen enkel probleem.

Heb gisteravond de .26 update handmatig geinstalleerd door hem te downloaden van de supportwebsite van Asus en hem op een Mirco-SD kaart in de TF700 te stoppen. Hij vondt de updat direct en gaf mij de keuze om hem te installeren.

Je kan aan alles merken dat .26 veel sneller is dat .22! Ben er erg blij mee... Heb ook nog geen wachtschermen gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Escape2Dawn schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:37:
Ik heb gisteren via de Asus site de update gedownload. Dit is een zip-bestand van ongeveer 369 mb.
Nu heb ik deze via DS file naar de Asus gebracht en staat lokaal op de harde schijf. Als ik deze probeer te openen zeg hij dat hij er niets mee kan.
Wat moet ik doen om dit toch te laten installeren?
[...]
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:44:
[...]
Dagobert,

Volg deze procedure en je zult 'm zonder problemen kunnen updaten (rooten heeft inderdaad effect op update via OTA)

- Download the Firmware update van de Asus support pagina (de WW voor europa)
- Pak deze uit. Je zult dan een zip file krijgen genaamd: WW_epad-user-9.4.5.22.zip

Als je de update in de hoofdmap plaats van de Tablet het volgende doen:
- Herstart de tablet
- Update wordt automatisch uitgevoerd
- Start DebugFS voor root weer.

Mocht dit niet lukken om 1 of andere reden gebruik dan de volgende procedure.

Als je een microSD gebruikt het volgende doen:
- Plaats de zip op een microSD kaartje (FAT32 geformateerd)
- Hernoem het bestand als volgt: EP201_768_SDUPDATE.zip (let op, hoofdletters gebruiken!)
- Zet je tablet uit
- Start de tablet op door de VOL- in te drukken en dan de POWER-knop. Recovery start dan op.
- Druk 1 keer op VOL+ daarna (als deze niet zelf al automatisch doorstart, staat 5 sec. in beeld)
- Update wordt uitgevoerd
- Start DebugFS voor root weer

De recovery zal de EP201_768_SDUPDATE.zip update vinden en uitvoeren. Alle DATA blijft behouden. Meerdere malen dit al getest zonder issues. Dus alles blijft behouden behalve root. Als je daarna DebugFS weer gebruikt om te rooten ben je weer helemaal bij.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
iemand overigens een flauw idee of het op termijn mogelijk is om Windows 8 te installeren op de Infinity?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dagobert schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:04:
iemand overigens een flauw idee of het op termijn mogelijk is om Windows 8 te installeren op de Infinity?
Windows 8/RT zal waarschijnlijk wel op een qualcomm cpu gaan lopen, de Nvidea chip die is de Infinity zit zal vermoedelijk buiten de boot vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

weet iemand misschien of de Infinity (TF700) naast MicroSDHC geheugenkaartjes
ook MicroSDXC ondersteunt? Zo ja! Ook UHS-II compatible?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het Dock sowieso geen SDXC ondersteunt.
Wie weet er meer? Ik kan er op de Asus site zo snel even niets over terug vinden, helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door PaulX op 03-08-2012 16:34 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik begrepen heb werken alle kaartjes zo'n beetje nu (na update .26). Ikzelf heb nu het volgende:

pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC 64GB (tablet zelf)
pricewatch: Sandisk Extreme 64GB (45 MB/s) (dock)

Totaal 192GB aan ruimte nu... Weet in ieder geval zeker dat ik voorlopig geen ruimte gebrek heb (wel exFAT formateren.. NTFS zorgt for forced reboots op je tablet.. voor nu, software foutje developers /facepalm)

In deze posts staan veel meer gegevens over (micro)SD kaartjes:
http://forum.xda-develope...861&highlight=sdxc&page=8
http://forum.xda-develope...755&highlight=sdxc&page=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Gisteren een Infinity opgehaald en nu lekker aan het proberen, wat een fjine dingetje! Het enige puntje wat me direct opviel is dat er aan de (zwarte) rand rechts en daar net iets onder een "klikkend" geluidje zit als je daar drukt.

Ik heb in de shop al meerdere Infitiies bekeken en die hebben het allemaal....meer mensen die dit hebben? Kan zijn dat het in het ontwerp zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:37
Chutney schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:18:
Gisteren een Infinity opgehaald en nu lekker aan het proberen, wat een fjine dingetje! Het enige puntje wat me direct opviel is dat er aan de (zwarte) rand rechts en daar net iets onder een "klikkend" geluidje zit als je daar drukt.

Ik heb in de shop al meerdere Infitiies bekeken en die hebben het allemaal....meer mensen die dit hebben? Kan zijn dat het in het ontwerp zo is..
Het was me nog niet opgevallen maar ik moet ook wel redelijk stevig drukken om het klikkend geluid te produceren. Misschien komt het doordat daar aan de achterkant zich een ruimte bevindt waar de speaker in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik dan overal op de zwarte rand duwen wat ik wil maar ik hoor helemaal niets, nu moet ik wel zeggen dat dit mijn 2e TF700 is, de eerste had het scherm niet goed in het aluminum huis liggen en was het toestenboard met een flinke deuk nieuw uit de doos gekomen.

Wanneer ik bij mijn eerste exemplaar over het scherm heen keek leken er allemaal golven in te zitten, met name bij de randen. Het exemplaar wat ik nu heb is helemaal vlak en ligt op de rand bij het aluminium netjes in z'n huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Ik heb 3 examplaren bekeken nieuw uit doos en zoals je zegt het klikkende geluid zit bij het scherm/speakertje. Je hoeft er niet op te gaan douwen maar gewoon rustig drukken met de duim was voldoende om een "muisklik" te horen.

Daardoor heb ik het gevoel alsof het scherm niet goed verlijmt is. Sommige Infinities hebben het wel en sommige niet. Die van m'n broertje is helemaal goed vast zonder bij geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epicjohan
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:57
Hoi ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb zelf een infinity die 2 weken voor de release date thuis werd gestuurd.
Nu heb ik ook die klik rechts onder in en dus begon ik te twijfelen of dit misschien lag aan dat ik hem al zo vroeg thuis had.
Maar echt storend is het niet.

Nu heb ik een vraag over wanneer ik mijn tablet aansluit op de tv middels hdmi.
Nu wordt de zogenaamde notificatie balk onderin zichtbaar is, die normaal 1 rij breed is 2 rijen breed.
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Chutney schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 07:49:
Ik heb 3 examplaren bekeken nieuw uit doos en zoals je zegt het klikkende geluid zit bij het scherm/speakertje. Je hoeft er niet op te gaan douwen maar gewoon rustig drukken met de duim was voldoende om een "muisklik" te horen.
Ik heb mijn Infinity eens flink betast en merk nu dat er ook een klikgeluid optreedt als ik rustig druk in de linkeronderhoek van het scherm. Voor het klikkend geluid aan de rechterkant moet ik echt stevig drukken. Ik hoor ook overigens ook wat geluid als ik bij de dockaansluiting op het scherm druk. Ik vind het niet zo'n probleem aangezien ik er tijdens normaal gebruik niets van merk. Bij mijn oude TF101 was dat wel anders, deze kraakte flink als je deze aan de rechterkant van het scherm beet pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 22:33:
Van wat ik begrepen heb werken alle kaartjes zo'n beetje nu (na update .26). Ikzelf heb nu het volgende:

pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC 64GB (tablet zelf)
pricewatch: Sandisk Extreme 64GB (45 MB/s) (dock)

Totaal 192GB aan ruimte nu... Weet in ieder geval zeker dat ik voorlopig geen ruimte gebrek heb (wel exFAT formateren.. NTFS zorgt for forced reboots op je tablet.. voor nu, software foutje developers /facepalm)

In deze posts staan veel meer gegevens over (micro)SD kaartjes:
http://forum.xda-develope...861&highlight=sdxc&page=8
http://forum.xda-develope...755&highlight=sdxc&page=8
ok, das mooi! Kewl... ;)

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
aaaaahrggg, ik stop net mijn tablet in de dock en klap hem dicht. KRAK!

Een mooie barst in de linker bovenhoek van het scherm. Morgen eens bellen met de leverancier, kijken wat ze hier aan gaan doen. Het lijkt me toch niet heel raar om je tabel met dock dicht te klappen.

[ Voor 15% gewijzigd door RunaR op 05-08-2012 19:31 ]

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Volgens mij kwam dat bij de Transformer Prime ook regelmatig voor. Je zou verwachten dat ze daar van geleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:54
Als ik mijn Infinity dichtklap, samen met het dock dan valt het me op dat als ik 'm open doe het scherm gelijk weer aan staat. Ik vraag me af of 'ie wel in de sleep modus gaat. Hoe kan ik dit controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
musicfreak schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:49:
Als ik mijn Infinity dichtklap, samen met het dock dan valt het me op dat als ik 'm open doe het scherm gelijk weer aan staat. Ik vraag me af of 'ie wel in de sleep modus gaat. Hoe kan ik dit controleren?
Euh, hij gaat inderdaad in slaapmodus, dichtklappen geeft het zelfde efect als de powerknop kort indrukken, wanneer je het scherm vervolgens in het dock openklapt gaat ontgrendeld hij zich en kom je direct in het startscherm/laatst geopende app uit. bij het openen in een dock zorgt een schakelaar er voor dat je niet het lockscherm voor je neus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:54
Oh ok, niks aan de hand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet 't zien als een koelkast... hoe weet je zeker dat 't lampje wel uit gaat als de deur dicht gaat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron.hartman
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 21:24
De standaard internet browser gebruikt het google account van mijn vrouw om de bookmarks op te halen. Dit terwijl de rest van mijn tablet mijn account gebruikt. Weet iemand hoe ik dat vervangen door mijn account? Ik gebruik ook google chrome en daar staat hij wel op mijn account. Chrome speelt geen flash en dat blijk je toch vaak nodig te hebben. Daarom gebruik ik ook de standaard browser. Heeft iemand hier al mee te maken gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
Chutney schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 00:18:

ik heb geen klikkend geluid, maar links onderin kan ik hem wel ietsje indrukken. De rest van de bezel zit overal goed vast alleen links onderin zit een fractie speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Thanks for the feedback, ik heb nu een examplaar afgenomen bij de MM en die is snaar strak. Geen kraakjes of klikjes, ik mocht hem testen voordat ik hem kocht!

Nu weer alles installeren, zojuist direct de .26 update ingeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Dagobert schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 08:06:
[...]

ik heb geen klikkend geluid, maar links onderin kan ik hem wel ietsje indrukken. De rest van de bezel zit overal goed vast alleen links onderin zit een fractie speling.
Dat probleem hebben er helaas meer waaronder ik.
Het is irritant als ik bijvoorbeeld een game (Fifa 12, Mini Motor Racing) in Landscape aan het spelen ben. Ik heb ook het idee dat het langzaam erger wordt. De reden waarom ik hem nog niet teruggebracht heb is dat ik in september op vakantie ga en hem wel graag mee wil nemen. Ik weet niet hoelang een eventuele RMA gaat duren dus ik wacht tot na de vakantie. Ook heb ik hem daarom nog niet unlocked zodat ik in ieder geval geen garantie verlies.
Het probleem was er nog niet toen ik hem net had, toen voelde hij inderdaad nog prima.

[ Voor 5% gewijzigd door DarkFire1985 op 07-08-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
Even weer een root vraag. Ik heb mijn pad geroot. Vervolgens heb ik een keer de firmware geupdate waardoor de root weer ongedaan gemaakt wordt. Is daarmee de root volledig ongedaan gemaakt en zou ik dan weer updates via die update functie op de pad zelf moeten kunnen ontvangen of kan dat nooit meer na het rooten van je device?

Uiteindelijk gebruik ik de root toch minder dan verwacht. Ik was benieuwd of je je pad dan weer naar "default" terug kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
Net een nieuwe update voor Android ontvangen op me Infinity.
4.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Indir schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 18:38:
4.0.3
Welke update heb je dan ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Asus Infinity heb ik nu al een tijdje prima apparaat.
Zeker het dock met de extra accu is erg handig.

Nu heb ik een vraag over de plaatsing van het scherm.
Het scherm is bij mij niet helemaal horizontaal in het midden geplaatst.
Rechts is de rand zeker 2x groter dan links.
Nu ben ik nog al een pietlut dus de meeste mensen zal het niet opvallen.

Is dit normaal en hebben jullie dit ook?

Ik zag bij een review exemplaar bij hardware.info exact dezelfde afwijking.
Deze ga ik overigens niet inruilen. Ik stoor mij hier niet meer aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indir schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 18:38:
4.0.3
Waarschijnlijk .26. Asus heeft blijkbaar een update uitgevoerd op eigen systemen. Heel veel mensen hebben sinds vandaag ook de mogelijkheid om de bootloader te unlocken... Dit wilde maar niet werken de afgelopen week voor velen. Daarnaast zijn er bij velen ook de .26 update 'wonderbaarlijk' gevonden op de asus servers. Lijkt er dus op dat Asus een batch serienummers weer geactiveerd heeft ofzo.. (geen idee hoe dat bij asus werkt, puur luchthappen hier, maar daar lijkt het op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardcore
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:28
Vandaag de Infinity binnen gekregen maar helaas heb ik na een paar uur gebruik last van zwarte strepen op het scherm. Hebben hier meer mensen last van? Ik heb wel gelezen over dit probleem in relatie tot oudere tabletmodellen maar nog niet met de Inifinity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwarte strepen ook na uitzetten en opnieuw aanzetten? Als je 't niet vertrouwd, gelijk terug sturen en een nieuwe vragen (of naar de winkel gaan en ruilen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardcore
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:28
De strepen blijven na een reset naar fabrieksinstellingen. Ik ga zo terug naar de winkel voor een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

epicjohan schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:54:
Hoi ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb zelf een infinity die 2 weken voor de release date thuis werd gestuurd.
Nu heb ik ook die klik rechts onder in en dus begon ik te twijfelen of dit misschien lag aan dat ik hem al zo vroeg thuis had.
Maar echt storend is het niet.
Ik heb het in de rechter bovenhoek ongeveer een centimeter links van de volumeknop. Ik zit nu op schiphol onder een lattenplafond, en het valt me op dat die niet recht spiegelen. Maar ik heb me er nog nooit aan gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
RunaR schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 17:04:
aaaaahrggg, ik stop net mijn tablet in de dock en klap hem dicht. KRAK!

Een mooie barst in de linker bovenhoek van het scherm. Morgen eens bellen met de leverancier, kijken wat ze hier aan gaan doen. Het lijkt me toch niet heel raar om je tabel met dock dicht te klappen.
Vandaag antwoord gehad van Azerty (waar ik mijn tablet heb gekocht). Volgens hun is dit niet mogelijk en heb ik 'm stuk gemaakt door iets tussen de dock en de tablet te doen of er iets op te laten vallen. Of het ongelukje niet via mijn inboedelverzekering kan verhalen.
Er is geen "ongelukje" gebeurt, er is dus niets te verhalen. Ik ben benieuwd of ik dit gezeur ook krijg als de tablet eindelijk bij Asus ligt.

Ik heb wel nog even gewezen op de bobbels in het scherm, die heb ik hier ook regelmatig voorbij zien komen. Volgens mij ligt de barst in mijn scherm dus echt aan een verkeerd ingespannen glasplaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
RunaR schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:47:
[...]

Vandaag antwoord gehad van Azerty (waar ik mijn tablet heb gekocht). Volgens hun is dit niet mogelijk en heb ik 'm stuk gemaakt door iets tussen de dock en de tablet te doen of er iets op te laten vallen. Of het ongelukje niet via mijn inboedelverzekering kan verhalen.
Er is geen "ongelukje" gebeurt, er is dus niets te verhalen. Ik ben benieuwd of ik dit gezeur ook krijg als de tablet eindelijk bij Asus ligt.

Ik heb wel nog even gewezen op de bobbels in het scherm, die heb ik hier ook regelmatig voorbij zien komen. Volgens mij ligt de barst in mijn scherm dus echt aan een verkeerd ingespannen glasplaat.
Dat is heel goed mogelijk, een scherm wat bobbelt laat gewoon zien dat er spanning opstaat. Mijn eerst exemplaar had dit ook. Gewoon een foto van maken ik verhaal blijven halen bij Azerty.... Anders Asus direct proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
De tablet ligt nu al bij Azerty en zal worden door gestuurd naar Asus. Ik heb ook meteen deze link door gestuurd: http://www.transformerfor...p/26259-screen-crack.html
Dit lijkt erg veel op mijn verhaal.

[ Voor 8% gewijzigd door RunaR op 10-08-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Ik werd helemaal tureluurs van de stock browser. Deze is traag met de beeldopbouw, hangt regelmatig en toont vaak bij het openen van een webpage enkel een volledig witte pagina. Ik heb nu de ics+ browser geinstalleerd en daarmee zijn al deze problemen de wereld uit, echt een verademing. Ik vraag me nu wel af waarin dat grote verschil nu zit en dus waarom de stock browser zo brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:16
Heb mijn exemplaar afgelopen woensdag in ontvangst genomen. Vandaag pas gemerkt hij aan de onderkant en linkerkant ook een beetje kan worden ingedrukt. Morgen maar eens bedenken of hij terug gaat, ik heb hem online via de mediamarkt besteld dus ik kan gewoon nog in de winkel aanspraak maken op de wet Koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Na een woelige strijd over de niet meer leverbare Prime in de Vanden Borre, heb ik toch 50 euro korting gekregen voor de Infinity, dus dat brengt op een totale som van 669 euro :D

Binnen een paar dagen kan ik hem al gaan halen :)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Ik heb de Infinity sinds gisteren en het is echt een wijs ding! Maar ik zit met een vraagje. Als ik mijn dock op de lader aansluit, dan knippert het LEDje oranje. Ook als ik er mijn Tablet in stop en hem oplaadt. Maar als ik de Tablet alleen oplaadt, dan brandt hij normaal oranje. Mijn dock was wel volledig plat, is dat dan misschien een indicator dat de batterij van het dock zeer laag staat ?

EDIT : Het is gewoon een indicatie van lage batterijstatus :)

[ Voor 7% gewijzigd door freddy0519 op 18-08-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het ziet ernaar uit dat JB binnenkort zal verschijnen voor de TF700, nu op het moment zou volgens enkele gebruikers de update uitgerold worden voor de TF300.

http://www.androidcentral...ets-its-jelly-bean-update

Mijn iPad wordt vandaag verkocht, en ik kan nog steeds geen keuze maken tussen de Infinity en de Note 10.1. Als de JB update het toestel verbeterd qua snelheid, batterij dan heb ik mijn keuze gemaakt, maar dat wordt nog even afwachten.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb JB draaien op mijn telefoon, het verschil met ICS is aanzienlijk..... Ik verwacht eigenlijk het zelfde met JB op de TF700.... Vergeet niet, de Nexus 7 is gewoon een Asus apparaat, en had onder de TF lijn moeten komen. Overigens schijnt Asus bezig te zijn met een opvolger van de Nexus 7 onder eigen naam maar met toetsenboard!

Daarbij past Asus behalve wat achtergrondjes en een knoppenbalk + eigen (swipe) toestenboad niets toe aan Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Bullet NL schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:28:
Ik heb JB draaien op mijn telefoon, het verschil met ICS is aanzienlijk..... Ik verwacht eigenlijk het zelfde met JB op de TF700.... Vergeet niet, de Nexus 7 is gewoon een Asus apparaat, en had onder de TF lijn moeten komen. Overigens schijnt Asus bezig te zijn met een opvolger van de Nexus 7 onder eigen naam maar met toetsenboard!

Daarbij past Asus behalve wat achtergrondjes en een knoppenbalk + eigen (swipe) toestenboad niets toe aan Android.
+ de Nexus 10" die in het najaar zal uitkomen, waarschijnlijk terug weer Asus.

@ mafiatounes : koop een Infinity, veel beter met het toetsenborddock erbij :)
En films zijn een plezier om naar te kijken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
freddy0519 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:08:
[...]

Films geloof ik wel, daar heb ik een TV voor, maar het toetsendock is ideaal voor tiepwerk.... ik merkt dat ik alles door elkaar gebruik, toetsenboard en het scherm om te navigeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Bullet NL schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:44:
[...]

Films geloof ik wel, daar heb ik een TV voor, maar het toetsendock is ideaal voor tiepwerk.... ik merkt dat ik alles door elkaar gebruik, toetsenboard en het scherm om te navigeren..
Haha en ik vind het zo grappig als leken dan jouw tablet zien en eerst zeggen : Ah, een nieuwe laptop gekocht ? En je ze dan verbaast als je met touch verder gaat _/-\o_

Dan zeg ik : kijk, dat is de nieuwe generatie van laptops 8) :+

En waar ik mezelf ook op betrap, is dat ik mijn tablet met dock soms als boek gebruik, als ik bijvoorbeeld een verticale app open doe. In plaats van hem eerst eruit te halen, kantel ik hem gewoon :*)

[ Voor 15% gewijzigd door freddy0519 op 18-08-2012 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
freddy0519 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:08:
[...]

Ja dit was ik van plan, ik reis veel over heel Europa en ik heb een zware laptop van het werk, daarom wil ik zo snel mogelijk een tablet met tobo dat werkt net wat handiger.

Alleen moet ik nog overhaald worden om voor de Infinity te gaan, kan iemand zijn bevindingen qua snelheid in het algemeen even posten? Aangezien dit in het begin een probleem was door de trage I/O, hoe is deze nu na de laatste update?

En wordt de Infinity uitsluitend met het Prime dock geleverd? Wil namelijk wel de zwaardere batterij.

[ Voor 7% gewijzigd door mafiatounes op 18-08-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Wat ik erg irritant vind zijn de vele crashen. Ik word er zo vaak uit gegooid ):-(
Zat laatst via Daroonplayer een serie te kijken. Pff... 4 keer gecrashed in 45 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
mafiatounes schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:49:

Alleen moet ik nog overhaald worden om voor de Infinity te gaan, kan iemand zijn bevindingen qua snelheid in het algemeen even posten? Aangezien dit in het begin een probleem was door de trage I/O, hoe is deze nu na de laatste update?

En wordt de Infinity uitsluitend met het Prime dock geleverd? Wil namelijk wel de zwaardere batterij.
De snelheid is prima, tot op dit moment is de Infinity de snelste Android Tablet, de verwachting is dat Android Jelly Bean binnen nu en 2 weken uitkomt. Dan zal de tablet vermoedelijk nog sneller worden. Zie voor meer info project butter van Google (verschil in snelheid ICS en JB)

Wat bedoel je met met je laatste zin? De Infinity is vanaf nu of zeer binnenkort zonder toetsenboad leverbaar. Tot op heden was alleen de donker grijze uitvoering leverbaar met het standaard toetsenboad. Wat bedoel jij met een zwaardere battery? De Tablet en Toetsenboad hebben beide een accu, wanneer je de Infinity dockt zal hij (indien de accu van het dock geladen is) heb dus opladen. Is je de accu in je dock leeg dan werk je gewoon vanaf de accu van de tablet.

Je krijgt met het dock dus geen zwaardere accu, maar een extra accu....
Het is dus mogelijk om je tablet+dock gelijk tijdig te laden, je tablet los te gebruiken, je dock op te laden om vervolgens op een ander moment je tablet vanaf je dock bij te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Escape2Dawn schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:12:
Wat ik erg irritant vind zijn de vele crashen. Ik word er zo vaak uit gegooid ):-(
Zat laatst via Daroonplayer een serie te kijken. Pff... 4 keer gecrashed in 45 minuten...
Hmm, dit zal vermoedelijk echt aan andere apps liggen die jij hebt draaien. ik gebruik zowel VLC als Daroon in beide gevallen loopt hij nooit vast. Sterker sinds de laatste firmwareupdate heb ik nooit meer problemen van wachtende apps (voornamelijk de stock browser) hij loopt nu echt prefect hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Bullet NL schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:28:
[...]

Dan ligt het waarschijnlijk aan App Killer. Ik heb die erop gezet om batterij te sparen. Maar volgens mij killed deze ook Apps terwijl ik ze gebruik :-(

Hmm, dit zal vermoedelijk echt aan andere apps liggen die jij hebt draaien. ik gebruik zowel VLC als Daroon in beide gevallen loopt hij nooit vast. Sterker sinds de laatste firmwareupdate heb ik nooit meer problemen van wachtende apps (voornamelijk de stock browser) hij loopt nu echt prefect hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
ASUS Begins Rollout of Jelly Bean to Transformer TF300T
http://www.xda-developers...an-to-transformer-tf300t/ :)

[ Voor 22% gewijzigd door Possible op 19-08-2012 19:45 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Escape2Dawn schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:47:
Dan ligt het waarschijnlijk aan App Killer. Ik heb die erop gezet om batterij te sparen. Maar volgens mij killed deze ook Apps terwijl ik ze gebruik
Ik weet niet hoe goed jij in de werking van het Android systeem zit, maar eigenlijk vanaf Android 2.2/2.3 wordt het afgeraden om App Killers/Taskmanagers te hebben draaien. Het android van tegenwoordig kan dit prima zelf regelen. Mij advies voor ICS, laat Taskmanagers/App Killers lekker links liggen en gebruik ze niet!
Volgens de geruchten zal Android 4.1.1 (Jelly Bean) over ongeveer 2 weken voor de Infinity TF700 beschikbaar worden/komen.

Net als de laatste firmware zal dit vermoedelijk weer in verschillende batches plaatsvinden.
Hou dus ook de Asus support site in de gaten voor een mogelijk handmatig installatie bestand.

[ Voor 33% gewijzigd door Bullet NL op 19-08-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist maar de 64GB grijs met dock besteld. Ik ga over zo'n 2 maanden op vakantie, dus heb ik nu genoeg tijd om te wennen aan Android en eventuele constructie fouten te spotten.

Ik zat te wachten op de 32GB versie, maar die gaat pas komen als ik oud en grijs ben denk ik. Bovendien heb ik er 'maar' 685 euri voor betaald, dus zó veel duurder dan de eventuele 32gb versie is ie nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Met 64 kan je met een gerust hart muziek, apps en films erop zetten, met een 32 zou ik al niet toekomen (al is dit misschien wel psychologisch dat je denkt ach zo veel opslag, vullen maar en dat ik toch wel waarschijnlijk met 32 zou rondkomen, maar het zijn dan toch wel wat films minder) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Thanks voor je antwoord, wat betreft het dock bedoelde ik eigenlijk dat er aanvankelijk werd gezegd dat het Prime dock een grotere batterij had dan het Infinity dock, nu zie ik wel dat de Infinity voorlopig enkel met de eerste wordt geleverd die gewoon compatibel is met beide tablets.

Betreft Jellybean, deze is echt beter dan ICS vele malen sneller in gebruik en beter in ervaring, ik heb nu momenteel een onstabiele (gelekte) versie op de S3 draaien die bij normaal gebruik toch wel beter aanvoelt dan ICS. Hopelijk verbeterd dit de ervaring ook voor de Infinity.

Ik koop de Infinity als JB er is binnen een weekje of twee hopelijk

[ Voor 30% gewijzigd door mafiatounes op 20-08-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:49

Kiwi

Gadgetfreak

Bullet NL schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 18:26:
[...]

De snelheid is prima, tot op dit moment is de Infinity de snelste Android Tablet, de verwachting is dat Android Jelly Bean binnen nu en 2 weken uitkomt. Dan zal de tablet vermoedelijk nog sneller worden. Zie voor meer info project butter van Google (verschil in snelheid ICS en JB)
Dit is niet helemaal waar. Doordat de Prime minder pixels moet aansturen was hij toch net wat sneller. (lees, misschien hier en daar een kleine hapering op de Infinity). Dit was echter alleen duidelijk als ik ze naast elkaar legde. Met de eerste update was dat trouwens al verholpen. Dus de Infinity is zeker een aanrader! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:57

ykz

mafiatounes schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 22:49:
[...]

Ik heb inderdaard het dock voor de Prime meegekregen en zover ik heb gelezen, hebben veruit de meeste mensen deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosehook
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 23:40
Ik heb nu sinds 4 dagen mijn Infinity en ben er erg blij mee!
Tot nu toe heb ik 1 fout kunnen zien, waarvan ik me afvraag waardoor dat komt en of meer mensen dat hebben.

Als ik Ruzzle (boggle voor de ouderen onder ons) speel, dan heb ik af en toe dat als het scherm gewisseld wordt het scherm voor 80-90% op zwart gaat door verticale strepen van onderaf, tot net niet helemaal boven. Dit duurt max 1 seconde en gebuert niet altijd, lijkt samen te hangen met hoe lang die aan staat.

Bij andere apps heb ik dit fenomeen nog niet gezien.
herkent iemand dit probleem of weet die wat het veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

ykz schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:12:
[...]

Ik heb inderdaard het dock voor de Prime meegekregen en zover ik heb gelezen, hebben veruit de meeste mensen deze.
Het is inderdaad het zelfde dock, maar het is niet backwards compatibel. De Primedock bij de Infinity heeft een nieuwere firmware-versie dan bij de Prime. Daardoor denk ik dat je het nieuwere Primedock niet kunt aansluiten op een Prime en het oude Primedock niet op de Infinity. Tenzij dat je dat softwarematig kan oplossen (lees: xda :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 15:29
Sinds gisteren ook een Infinity in mijn bezit. Best tevreden hoewel de snelheid me toch wat tegen valt. Soms toch wel een aantal tellen dat het scherm bevriest. Mijn HTC One S doet alles iets soepeler.

Verder heb ik wat last van licht lekkage. Ik weet niet of ik te kritisch ben of hier echt iets mee moet.

Hier een voorbeeldje.

Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/2820/imag0337w.jpg
IPS+ staat vol aan bij een zwarte afbeelding.

afbeelding is niet helemaal scherp maar in het donker foto's maken is niet zo makkelijk. Aan de rechter kant zijn 2 spots te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb helemaal geen enkele licht lekkage, het kan dus wel...
Welke software versie draai jij? Bij de laatste versie loopt bij mij alles als een trein en bevriest hij nooit.... Bij versie .22 waarbij hij mij mij af fabriek werd geleverd dat ik ook wel wat snelheid probleempjes, die zijn nu met de huidige versie helemaal voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
.26 direct aangeboden die draai ik dus nu. in het begin was i wel nog veel aan het updaten. Zal vandaag nog eens proberen. Maar denk dat i toch terug moet ivm het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
WhiteAss schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:24:
.26 direct aangeboden die draai ik dus nu. in het begin was i wel nog veel aan het updaten. Zal vandaag nog eens proberen. Maar denk dat i toch terug moet ivm het scherm.
i?

Wanneer je hem terug wil brengen ivm het lekker van licht bij de randen van het scherm zou ik dit wel zo snel mogelijk doen. Dan maak je misschien kans op een DOA en krijg je een vervangende, blijf je lang wachten dan is de kans groot dat ze hem in nemen en opsturen op te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
met i bedoel ik de Infinity. Sorry niet zo duidelijk.
Ga de Infinity als DOA aanmelden. Wel jammer.

Je het dus helemaal geen licht lekkage bij max brightness?

Het licht onder in beeld is een artefact maar de 2 spots rechts zijn wel waarneembaar. onderin ook wel wat maar die zijn nog lastiger duidelijk in beeld te brengen.
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/1277/imag0338b.jpg
Dit zijn er 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook mijn Infinity vandaag maar terug brengen voor reparatie ,maar kan iemand mij vertellen wat een DOA inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
DOA betekend Dead On Arrival. Dit moet je dus snel aangeven. Vaak binnen 1 dag.

Anders spreekt men over een RMA
Return Material Authorisation oftewel Retourneren Met Authorisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor je antwoord. Maar heeft iemand van jullie ooit meegemaakt wanneer je infinity dicht doet dat de rand van je dock kapot gaat , of wanneer ik hem om zes uur aan het opladen zet dat die pas half 1 in de nacht niet verder komt dan 80 procent en dat de hoeken van de infinity te ver uit pijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Ik heb ook zo van die vlekken, vanboven op mijn scherm een ook vanonderen. Maar ik zie het enkel als ik hem opstart en het zwarte scherm van Asus zie. Maar stoort het mij ? Neen, ik zie anders die vlekken niet, behalve als ik naar films kijk in het donker zonder kamerverlichting, maar dan gaat mijn aandacht na een paar seconden naar de film en merk ik het niet meer. Dat noemen ze toch Light Bleeding, niet ? Elke LCD heeft daar last van en ik ga mijn Infinity daarvoor niet op reis sturen naar Oost-Europa. Ik kan nu al niet meer zonder en anders ben ik hem zeker voor een paar weken kwijt :o

[ Voor 4% gewijzigd door freddy0519 op 21-08-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:34:
Dank je wel voor je antwoord. Maar heeft iemand van jullie ooit meegemaakt wanneer je infinity dicht doet dat de rand van je dock kapot gaat , of wanneer ik hem om zes uur aan het opladen zet dat die pas half 1 in de nacht niet verder komt dan 80 procent en dat de hoeken van de infinity te ver uit pijlen.
Wat bedoel je met rand van het dock kapot?
Foto misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Bullet NL schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:33:
[...]

Foto misschien??
ik zie ook wel zo een lijntje op de onderkant van mijn scherm op de bezel, precies waar de dock rand komt, maar achteraf is dat maar een stoflijntje en kan je het er zo vanaf halen zelfs met je vinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:33:
[...]

Foto misschien??
Je kan het niet goed zien op een foto het is een klein stukje in het hoek van het dock waardoor ik kan zien welke metaal binnen de dock is.

Daarbij je hebt toch zelf een Infinty hoelang duurt het bij jou wanneer het op geladen is ? en daarbij is mijn scherm volgens mij licht die niet goed in de behuizing want ik kan indrukken en ruber van mijn dock is ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:00:
[...]

Je kan het niet goed zien op een foto het is een klein stukje in het hoek van het dock waardoor ik kan zien welke metaal binnen de dock is.

Daarbij je hebt toch zelf een Infinty hoelang duurt het bij jou wanneer het op geladen is ? en daarbij is mijn scherm volgens mij licht die niet goed in de behuizing want ik kan indrukken en ruber van mijn dock is ook weg.
Ik heb geen idee hoelang het volledig opladen van mijn Infinity duurt, vaak gebruik ik het dock om hem tussentijds bij te laden. Voor je andere problemen zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met de (web)winkel die hem je verkocht heeft. Het gene wat jij omschrijft is niet normaal voor een tablet van rond de €700,- Indien hij defect is zou ik dus gebruik maken van je garantierechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ontdek dat mijn infinity ook backlight bleeding heeft maar dat is volgens mij toch niet te maken ? en als dat is heb ik dan direct recht op een nieuwe of geld terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01-2023
Hallo allemaal, sind een week of 2 eigenaar van de Asus Infinity 700, en eigenlijk ben ik een beetje teleurgesteld in het apparaat of ligt dat aan mij?
Bij het internetsurfen met de gewone standaardbrowser loopt de browser nogal een vast, waardoor ik helemaal opnieuw moet beginnen.
Bij het scrollen duurt het eigenlijk altijd enige frakties van seconden voordat het beeld scherp is. Deze ijlt na.
Dit geldt ook bij het bekijken van foto's en bij het bekijken van pdf-magazines via Book duurt het vaak zelfs 2 tot 3 seconden voordat het beeld scherp is.
Ik begin bijna te geloven dat mijn exemplaar niet goed is, of moet ik dit als normaal beschouwen?
Mijn vrouw heeft een Ipad 3, en daar doen deze problemen zich niet voor.
Ik dacht beter af te zijn met een android-tablet en ging ondanks de prijs voor een hoge resolutie.
Ook vind ik persoonlijk de responstijd van het touchscreeneen beetje traag, bij bv het omslaan van epub pagina's.
Ben ik te kritisch of klopt er iets niet in mijn verwachtingen??
Graag jullie oordeel.
Gr. Erik :?

PS Hij is geupdate naar de laatste firmware-versie 9.4.5.26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

cyberik schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:06:
Hallo allemaal, sind een week of 2 eigenaar van de Asus Infinity 700, en eigenlijk ben ik een beetje teleurgesteld in het apparaat of ligt dat aan mij?
Bij het internetsurfen met de gewone standaardbrowser loopt de browser nogal een vast, waardoor ik helemaal opnieuw moet beginnen.
Bij het scrollen duurt het eigenlijk altijd enige frakties van seconden voordat het beeld scherp is. Deze ijlt na.
Dit geldt ook bij het bekijken van foto's en bij het bekijken van pdf-magazines via Book duurt het vaak zelfs 2 tot 3 seconden voordat het beeld scherp is.
Ik begin bijna te geloven dat mijn exemplaar niet goed is, of moet ik dit als normaal beschouwen?
Ik dacht beter af te zijn met een android-tablet en ging ondanks de prijs voor een hoge resolutie.
Ook vind ik persoonlijk de responstijd van het touchscreeneen beetje traag, bij bv het omslaan van epub pagina's.
Graag jullie oordeel.

Dat scrollen in de galerij hebben ze zo gemaakt, zodanig dat je sneller kan scrollen in je afbeeldingen. Maar ik dacht als je hem op de normale energiemodus zet (dus met 4 cores), je daar minder last mee moet hebben. Zelfde geldt ook voor afbeeldingen in browsers. En met Android 4.1 zal de Infinity een stuk soepelder lopen, want ICS heeft soms wel de neiging om wat trager te zijn, ze hebben er allemaal last mee. Vandaar dat Google project Butter heeft opgestart bij 4.1 Jelly Bean, met de nadruk dat alles soepel zal gaan zoals boter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Stiekem ben ik het daar mee eens, alleen heb ik geen zin dit toe te geven, daar mijn vrouw ook een Ipad 3 heeft en dat eigenlijk beter is. Ik ben alleen geen Apple fan, maar anders zou ik iedereen een Ipad aanraden. Toch benadruk ik dat ik wel echt geniet van de vrijheid van Android. Echter, ik hoop dat Asus met nog meer updates komt om deze tablet eens echt te kunnen benutten voor deze prijs...
cyberik schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:06:
Graag jullie oordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Escape2Dawn schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:32:
Ik heb zojuist Daroon Player ontdekt. Briljant. Hij ziet een VIDEO_TS map als DVD waarin je alle setting met een virtuele pijltjestoets kunt wijzigen. Een echte aanrader dus en nog gratis ook.

Opgelost dus :) _/-\o_

[...]
Hoe ziet hij die als een DVD?? Ik kan alleen losse .vob files afspelen met Daroon Player, dus niet de
hele Video_TS map in 1 keer.

In het menu van Daroon staat wel een "DVD folder", maar die is leeg als ik er op klik.

Doe ik iets verkeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
hjoels schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:38:
[...]

Hoe ziet hij die als een DVD?? Ik kan alleen losse .vob files afspelen met Daroon Player, dus niet de
hele Video_TS map in 1 keer.

In het menu van Daroon staat wel een "DVD folder", maar die is leeg als ik er op klik.

Doe ik iets verkeerd???
Ahhhhhhhhh, ik ben er al uit. Je moet je Video_TS file naar b.v. de root file "Movies" kopiëren. Dan ziet Daroon player deze file als je op DVD folder map klikt en speelt hij hem perfect helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
De Android Jelly Bean update voor de TF300 komt nu binnen in Nederland, verschillende Tweakers maken melding van de update, Raven__NL in "Asus Transformer Pad 300T" Nu nog even wachten tot dat hij ook voor de TF700 live gaat....

Wie spot de update als eerste? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Ik had ergens gezien dat de Prime eerst zijn update zal krijgen

Ik kan niet meer wachten tot hij uitkomt voor de Infinity!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Vreemd, ik kreeg gisterenavond een melding dat er een update was voor mijn dock, maar deze update was mislukt (waarschijnlijk omdat hij bijna leeg was), maar nu krijg ik er geen melding meer van.

Hangt Jelly Bean in de lucht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
freddy0519 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:31:
Vreemd, ik kreeg gisterenavond een melding dat er een update was voor mijn dock, maar deze update was mislukt (waarschijnlijk omdat hij bijna leeg was), maar nu krijg ik er geen melding meer van.

Hangt Jelly Bean in de lucht ?
Nee, is gewoon een update voor het dock... ik heb hem al lang gehad...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1854075

JB komt iig in september uit voor de TF700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

mijn dock versie staat nu op 0207 en die hadk al voor dat ik die melding kreeg, heb jij die dan staan dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
freddy0519 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:19:
mijn dock versie staat nu op 0207 en die hadk al voor dat ik die melding kreeg, heb jij die dan staan dan ?
Euhhh, weet ik niet uit mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
freddy0519 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:19:
Ik heb de 700 nu een week en mijn dock staat van het begin af op 0207.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Heeft iemand een idee of je de instellingen van de diavoorstelling kunt veranderen? Ik vind de tijd dat een foto getoond wordt erg kort namelijk, daarnaast speelt hij ze op volgorde af en zou ik het liever willekeurig zien.
Iemand een idee?

Heeft er daarnaast nog iemand een idee of je het bestaande toetsenbord (niet het dock, de touchscreen variant) kunt wijzigen? Ik mis een aantal tekens in het typveld namelijk. Je moet vervolgens de hele tijd switchen om bijvoorbeeld een vraagteken neer te zetten :(

[ Voor 35% gewijzigd door Escape2Dawn op 28-08-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
RunaR schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:28:
De tablet ligt nu al bij Azerty en zal worden door gestuurd naar Asus. Ik heb ook meteen deze link door gestuurd: http://www.transformerfor...p/26259-screen-crack.html
Dit lijkt erg veel op mijn verhaal.
Afbeeldingslocatie: http://issdetector.com/extra/crack.jpg

Eindelijk antwoord gekregen van Azerty / Asus.
Volgens Asus:
Door het reparatie centrum is er geconstateerd dat het hier om gebruikerschade/ toegebrachte schade gaat wat doorgaans alleen door middel van ongepast gebruik kan onstaan.
Wat er is gebeurt kunnen wij natuurlijk niet achterhalen echter het is volgens de afdeling niet mogelijk dat een dergelijk scherm zomaar uit het niets breekt.
Breuken/ scheuren worden hierom ook gezien als gebruikerschade/ toegebrachte schade en dit valt daarom dan ook niet onder garantie.

Wij hebben dus niet de mogelijkheid om deze reparatie kostenloos door te voeren vaangezien er sprake is van toegebrachte schade aan het product.

Kosten €136

Onder ongepast gebruik wordt blijkbaar ook het dicht doen van de Infinity verstaan. Dus ik zal hem voortaan altijd open laten staan en open in mijn tas doen |:(

Dus een waarschuwing: Een spontaan gebarsten scherm is een risico als je een tablet van Asus koopt, reken niet op service van Asus. Of ga er vanuit dat je €700 dure tablet ook ineens €836 kan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 09:11
RunaR schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:06:
[...]

[afbeelding]

Eindelijk antwoord gekregen van Azerty / Asus.
Volgens Asus:
Door het reparatie centrum is er geconstateerd dat het hier om gebruikerschade/ toegebrachte schade gaat wat doorgaans alleen door middel van ongepast gebruik kan onstaan.
Wat er is gebeurt kunnen wij natuurlijk niet achterhalen echter het is volgens de afdeling niet mogelijk dat een dergelijk scherm zomaar uit het niets breekt.
Breuken/ scheuren worden hierom ook gezien als gebruikerschade/ toegebrachte schade en dit valt daarom dan ook niet onder garantie.

Wij hebben dus niet de mogelijkheid om deze reparatie kostenloos door te voeren vaangezien er sprake is van toegebrachte schade aan het product.

Kosten €136

Onder ongepast gebruik wordt blijkbaar ook het dicht doen van de Infinity verstaan. Dus ik zal hem voortaan altijd open laten staan en open in mijn tas doen |:(

Dus een waarschuwing: Een spontaan gebarsten scherm is een risico als je een tablet van Asus koopt, reken niet op service van Asus. Of ga er vanuit dat je €700 dure tablet ook ineens €836 kan kosten.
Erg vervelend, maar ik kan niet geloven dat zo'n barst ontstaat door de tablet op een normale manier dicht te klappen. Ik klapte de tablet de eerste keer verkeerd dicht waardoor hij nogal hard dicht klapte. Ik schrok er zelf van maar er was niks aan de hand.

Tevens wordt schade door eigen toedoen door geen enkel merk/fabrikant zonder kosten in rekening te brengen gerepareerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
recca schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:27:
[...]

Erg vervelend, maar ik kan niet geloven dat zo'n barst ontstaat door de tablet op een normale manier dicht te klappen. Ik klapte de tablet de eerste keer verkeerd dicht waardoor hij nogal hard dicht klapte. Ik schrok er zelf van maar er was niks aan de hand.

Tevens wordt schade door eigen toedoen door geen enkel merk/fabrikant zonder kosten in rekening te brengen gerepareerd...
Leuk dat je hem 1x raar heb dicht kunnen klappen, ik heb die van mij ook 100x gewoon dicht kunnen klappen. De laatste keer hoorde ik krak en zat er een barst in. Dit is geen schade door eigen toedoen. Als je even zoekt zijn er veel meer mensen die deze fout beschrijven (bv. hier en hier)

De schade ga ik ook wel betalen, ik vertrouw het scherm niet, met die barst er in. Te groot risico dat het scherm er onder beschadigd. Als ik hem ongerepareerd terug laat komen ben ik als nog de verzendkosten van en naar Tsjechië kwijt.

Ik vind het waardeloze service van Asus. Ik betaal veel geld voor een tablet met productiefouten die ook al in de TF201 en de TF300 zaten. Ik denk voortaan nog wel een paar keer na voordat ik iets van Asus koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
pe1dnn in "ASUS Eee Pad Transformer Prime topic"

lees dit eens, hoe willen zij bewijzen dat het ondeugdelijk gebruik is van jou? zeker als ze niet met jouw dock hebben geprobeerd het te reproduceren lijkt me dat lastig.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
RunaR schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:50:
[...]

De schade ga ik ook wel betalen, ik vertrouw het scherm niet, met die barst er in. Te groot risico dat het scherm er onder beschadigd. Als ik hem ongerepareerd terug laat komen ben ik als nog de verzendkosten van en naar Tsjechië kwijt.

Ik vind het waardeloze service van Asus. Ik betaal veel geld voor een tablet met productiefouten die ook al in de TF201 en de TF300 zaten. Ik denk voortaan nog wel een paar keer na voordat ik iets van Asus koop.
Dat is niet best dan. Dat er zoveel schermen kapot gaan is dan toch wel een productiefout. Ik denk dat ik
de mijne maar terug ga brengen nu het nog kan en mijn geld terug ga vragen.

Off topic±
Mijn half jaar oude UX31E ultrabook is 3x in reparatie geweest. 1e keer moederbord vervangen, 2e keer nieuw toetsenbord en 3e keer weer RMA omdat het toetsenbord weer niet goed werkte. Asus kon hem niet meer repareren en heeft een nieuwe UX31E voorgesteld die ik niet meer wilde. Ik heb toevallig vandaag het volledige aankoopbedrag contant teruggekregen van de computerboer die niet gek is!!!! Toch wel een mooie service..

[ Voor 3% gewijzigd door hjoels op 29-08-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Mijn schoonouders gaan binnenkort voor 3 weken naar Florida en zullen een infinity voor mij mee terug nemen.

Nu lees ik ook her en der iets over de 3g/LTE variant dat deze door een andere processor te gebruiken net zo snel zou zijn echter wel vriendelijker voor de accu?

Nu heb ik zelf al lopen neuzen via google maar kan hem vooralsnog nergens vinden. Is ie al te koop,zo ja weet iemand een adres. Of kan ik gewoon beter de wifi versie met tegra soc kopen?

Live youre Life and Enjoy every Day

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Iemand enig idee wanneer de 4.1 update komt in september ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain95
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-09 11:20
hallo ik heb een infinity met een micro hdmi naar hdmi kabeltje dit werkt allemaal goed als ik gewoon youtube wil kijken enzo op mijn tv. alleen als ik een hd film wil kijken op mijn tv gebruik ik mx player want standaard kan ie die niet afspelen dan begint hij ook gewoon in top kwaliteit het beeld op mn tv af te spelen maar de ondertiteling laat ie nog op het scherm van de infinity zelf zien. je begrijpt dat dit niet echt chill is. ik vroeg me nu af of het misschien net als mn galaxy s2 of ik het scherm gewoon kon mirroren op mn tv of dat er een manier is om het toch compleet met ondertiteling te zien? misschien weet iemand een andere video player hiervoor? (geen vlc want die hapert bij deze kwaliteit films)

alvast bedankt!
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Let op:
~~~[html]Informatie over prijs en levertijden mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507156/last">ASUS Transformer Pad Infinity levertijden en winkels topic.</a>

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499886">Asus Infinity TF700 scherm problemen! </a>~~~[/html]