Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Intussen staat er een artikel met de problemen van plots gebarsten schermen ook op de Frontpage van Tweakers.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu android versie 4.1.1
Hij gaf voor het installeren aan dat Flash niet meer wordt ondersteund.
Bij de instellingen is nu ook een overzicht van de accounts te vinden (mail, twitter, google etc)
Kreeg standaard meteen van die irritante scherm-aanraak geluiden. Meteen uitgevinkt in de geluidsinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Mijn JB update is nu ook aan het installeren.
mafiatounes schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:00:
Intussen staat er een artikel met de problemen van plots gebarsten schermen ook op de Frontpage van Tweakers.
Ik las het inderdaad. Vind het een nogal sugggestief artikel van Tweakers.net. Als ik op de NL forums kijk (tweakers, kassa, radar etc) kan ik de mensen die een barst hebben op 1 hand tellen. Ook internationaal lijken er nu niet honderden kapot te gaan. Lullig voor iemand die het overkomt, maar om nu te spreken van een fundamenteel issue lijkt mij nu nog overdreven.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Danfoss schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:23:

Ik las het inderdaad. Vind het een nogal sugggestief artikel van Tweakers.net. Als ik op de NL forums kijk (tweakers, kassa, radar etc) kan ik de mensen die een barst hebben op 1 hand tellen. Ook internationaal lijken er nu niet honderden kapot te gaan. Lullig voor iemand die het overkomt, maar om nu te spreken van een fundamenteel issue lijkt mij nu nog overdreven.
Het is inderdaad niet zo dat elke Transformer er last van heeft, maar het is wel lullig als het je overkomt je koopt een Infinity van pakweg 700€ met dock, je gebruikt/sluit hem netjes en je krijgt een rekening van 150 a 200€ omdat het volgens Asus gewoon niet kan dat het scherm stuk gaat bij het sluiten/openen.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:49
Grafisch merk je best wel de veranderingen met Jelly Bean, beeld opbouw is anders, maar loopt ook een stuk soepeler. Zelfs mijn SPB Shell 3d draait zonder te stotteren :)
Begin scherm is iets anders, en je kunt nu ook een zakelijk account toevoegen.
Dan zijn er wat fijn instellingen bij gekomen, soms voor telefoon en dan weer voor tablet..
Maar de eerste indrukken zijn positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferis1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 18:05
Ben nu een uurtje aan het spelen met jelly bean en ik moet zeggen dat de de interface een stuk soepeler is, wat vooral te merken is tijdens het browsen met de stock browser, die ook flink verbeterd lijkt te zijn. Opvallend is dat Chrome nog steeds hakkelt, terwijl de browsers onder de kap hetzelfde zouden moeten zijn. Ik zie nu ook geen reden om Chrome nog te gebruiken.

Ik ben vooralsnog erg tevreden want het browsen vond ik toch het grootste minpunt van ics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
Ik haal nu de update binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosehook
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 23:40
Mijn 700 is nu al ruim een half uur bezig met updaten, ik heb de android met het radertje op zijn rug gehad, het ding is gereset, hij heeft de apps behandeld en nu zie ik het asus logo met de draaiende balletjes al een half uur, klopt dit wel??? verder dimt het scherm af en toe om dan weer feller te worden.

Mijn infinity is wel encrypt, wellicht dat het daardoor komt? Ik ben bang dat als ik hem reset ik alle data kwijt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb de JB update nu een paar uur draaien en ik moet zeggen: het voelt als een andere tablet. Geen enkele lag meer! Ik wist van mijn Galaxy Nexus telefoon al dat Jelly Bean een performance verbetering was, maar op de Infinity merk ik echt een veel groter verschil met ICS.

Het enige minpuntje vind ik dat de homescreens niet meer de diepte ingaan als je ze wisselt. Totale nutteloze feature in ISC, maar zag er wel cool uit.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Danfoss schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:23:
Mijn JB update is nu ook aan het installeren.

[...]

Het is niet een suggestief artikel, het is een samenbundeling van feiten.... Geloof me, ik heb zelf een TF700, het is een enorm fijn ding! Het artikel gaat er om dat meerdere mensen door Asus in de steek worden gelaten betreffende spontane barsten in het scherm.

Asus heeft van oudsher al niet zo'n goede naam qua aftersales, wanneer ze mensen de reparatie van hun tablet ook nog eens voorschotelen terwijl er misschien wel iets anders aan de hand is kan niet netjes zijn.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:24

KL643

beeldaandemuur

KL643 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:59:
Mijn update is gefailed (rode diehoek), nou ja...heb ik weer een uitdaging voor vandaag :+
Na een factory reset, een nieuwe installatie van de .30 firmware (US model) kreeg ik geen nieuwe update meer aangeboden. Uiteindelijk heb ik handmatig JB geinstalleerd volgens deze klik methode. Probleem dus opgelost :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

handmatig laten zoeken naar een update. Zonder problemen nu 4.1.1 erop staan :-)

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Mistraller schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:42:
[...]
Nope. Laden gaat met 15 volt. Hij schijnt wel heel langzaam op te laden met usb, maar niet echt bruikbaar. Bovendien is de stekker geen micro USB maar een asus specifieke stekker. (Die je dan wel weer via ebay extra kan bijkopen, de laders op ebay en dealextreme vertrouw ik echter niet zo)
Dat is heel erg jammer, in mijn optiek!

Je bent hierdoor weer aangewezen op een extra oplaadkabel naast micro-usb... :/

Zelf ben ik geen Apple fan, maar zowel bij de telefoon(iPhone) als tablet(iPad) kan je dezelfde kabel gebruiken.

Bestaat er dan uberhaupt een Android tablet die zich kan opladen met micro usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:39
Djerique schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:30:
[...]

Dat is heel erg jammer, in mijn optiek!

Je bent hierdoor weer aangewezen op een extra oplaadkabel naast micro-usb... :/

Zelf ben ik geen Apple fan, maar zowel bij de telefoon(iPhone) als tablet(iPad) kan je dezelfde kabel gebruiken.

Bestaat er dan uberhaupt een Android tablet die zich kan opladen met micro usb?
Die hebben dan ook maar 1 accu en die wordt wellicht ook trager opgeladen als je het device tegelijkertijd stevig gebruikt.

Het is een heel simpele reden: Als ze 5 volt hadden willen toepassen, had er dus voor een overdracht van ca. 15Watt energie, 3 Ampere door die arme connectortjes gemoeten. Dat is niet verstandig, oververhitting ligt op de loer, en de kabel zou veel dikker moeten worden. Door een hoger voltage te kiezen, kun je toch een behoorlijk vermogen overbrengen (er moet immers voldoende zijn om EN 2 accu's te laden, EN een tablet van power te voorzien).

Het is vervelend inderdaad vanuit uitwisselbaarheid gezien, maar een begrijpelijke keuze. Voor onderweg zijn er overigens wel oplossingen te bedenken, met bv een 220V converter in de auto, of direct met een DC/DC converter zoals deze http://www.powerstream.com/dc-2171.htm
Je kan uiteraard ook van een ingangsspanning van 5V converteren naar 15V, maar dan moet je dus in principe wel rond de 3,5 á 4A kunnen leveren, en ik ben nog geen mobile power devices tegengekomen die dergelijke stroom kunnen leveren. Max is meestal 2A. Computers zijn doorgaans beveiligd op 500mA.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Hoera! Hier ook Jelly Bean!

Wat meteen opvalt: Het schuiven van de achtergrond werkt weer; de automatische backlight werkt nu goed, en face unlock werkt ook wel geinig.

Verder 2 nieuwe apps: MybitCast (staat al meteen disabled, notities in de cloud...? lekker onnuttig) en mydictionary (waarvan ik nog niet weet wat ik ermee moet)

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
  • Laatst online: 17-09 20:06
Hier ook Jelly Bean, ging nog vrij snel de update.

Wat mij opviel is dat er tegenwoordig Google Now opstaat en dat je die ook kunt starten vanuit het lock screen.
Het werkt in ieder geval allemaal een stuk soepeler en sneller. Zeker ook de stock browser, die gaat erg snel, websites laden enorm snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De JB updates staan op de support site. Linkje rechtstreeks naar de WW versie:

http://dlcdnet.asus.com/p...4_4_16_UpdateLauncher.zip

Succes allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:06
Ben gisteren na een opmerking die ik op XDA zag Aurora gaan gebruiken. Dit is dus in de pre-beta van Firefox. Dus zit de normale versie van FF op 15.0, de beta 16.0 dan is Aurora 17.0 en niet gegarandeert stabiel
Dat laatste heb ik tot nu toe nog niks van gemerkt. Wel was me al een grote vooruitgang qua snelheid tussen FF en FF beta opgevallen. Aurora is nog even een stuk sneller en by far de snelste browser die ik tot nu toe gevonden heb op Android. Het voelt aan als een browser op een x86 desktop, zelfs bij het afspelen van Flash op bijv. Youtube en het gebruiken van de FB desktop site. Aurora staat niet in de play store, wel op de site van Mozilla en heeft een functie om op updates te controleren

http://www.mozilla.org/en-US/mobile/aurora/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Djerique schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:30:
Maar dan moet je wel bedenken dat een Apple lader geen gewone USB lader is. Bij Apple geven de 2 data lijnen van de USB aansluiting extra informatie waardoor je veel grotere laadstromen kan hebben dan met standaard USB kan. Dat is buiten de USB specificatie voor laders, want die stelt dat de 2 datalijnen met elkaar verbonden moeten zijn en verder nergens mee. Daarom werken die Apple laders bijvoorbeeld niet met Sony eReaders. Sluit je een Apple aan op een gewone USB stekkerlader dan laad hij ook voor geen meter. En ook Apple gebruikt een eigen stekker voor het verbinden met de iPhone of iPad (maar wel dezelfde, tenzij je een iPhone 5 hebt).

Asus doet eigenlijk het zelfde met die 15 Volt op een USB stekker, alleen daar worden de extra USB 3 contacten voor gebruikt.

Kortom, het lijkt standaard USB lader maar zijn het absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
XElD schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:48:
Ben gisteren na een opmerking die ik op XDA zag Aurora gaan gebruiken. Dit is dus in de pre-beta van Firefox. Dus zit de normale versie van FF op 15.0, de beta 16.0 dan is Aurora 17.0 en niet gegarandeert stabiel
Dat laatste heb ik tot nu toe nog niks van gemerkt. Wel was me al een grote vooruitgang qua snelheid tussen FF en FF beta opgevallen. Aurora is nog even een stuk sneller en by far de snelste browser die ik tot nu toe gevonden heb op Android. Het voelt aan als een browser op een x86 desktop, zelfs bij het afspelen van Flash op bijv. Youtube en het gebruiken van de FB desktop site. Aurora staat niet in de play store, wel op de site van Mozilla en heeft een functie om op updates te controleren

http://www.mozilla.org/en-US/mobile/aurora/
Heb je hierbij nog last van latency tussen geluid en beeld bij bijvoorbeeld uitzending gemist? Dat heb ik namelijk nog wel...
Ik ben op de hoogte van de latency in het algemeen bij Android, maar is hier inmiddels niet een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Hij heeft nog latency idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
pe1dnn schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:59:
[...]

Maar dan moet je wel bedenken dat een Apple lader geen gewone USB lader is. Bij Apple geven de 2 data lijnen van de USB aansluiting extra informatie waardoor je veel grotere laadstromen kan hebben dan met standaard USB kan. Dat is buiten de USB specificatie voor laders, want die stelt dat de 2 datalijnen met elkaar verbonden moeten zijn en verder nergens mee. Daarom werken die Apple laders bijvoorbeeld niet met Sony eReaders. Sluit je een Apple aan op een gewone USB stekkerlader dan laad hij ook voor geen meter. En ook Apple gebruikt een eigen stekker voor het verbinden met de iPhone of iPad (maar wel dezelfde, tenzij je een iPhone 5 hebt).

Asus doet eigenlijk het zelfde met die 15 Volt op een USB stekker, alleen daar worden de extra USB 3 contacten voor gebruikt.

Kortom, het lijkt standaard USB lader maar zijn het absoluut niet.
Dat klopt niet helemaal. Ook een HTC toestel gedraagt zich op een normale data-enabled usb poort als een slow charging device. Hang je hem aan een AC lader of mobile charger dan laadt ie met een hoge laadstroom. (Ruim boven de 500mA die de officiële USB specs beschrijven)
Een apple wil alleen geen kortsluiting zien maar een referentiespanning om te weten of ie snel of traag moet laden. Paar domme weerstandjes en klaar. http://gizmodo.com/502984...nits-into-iphone-chargers
Ook voor iphone geldt dat er geen 3A veilig over een dergelijke connector kan gaan. Ook voor apple gelden natuurkundige wetten, en de contactpunten zijn nu eenmaal niet groot genoeg om daar risicoloos 3A over te knallen. (zeker met vieze contacten is het gevaar op oververhitting te groot)

15volt via een USB3 connector is natuurlijk net zo min binnen de officiële richtlijnen, maar het is of langer aan de lader, of een hoger voltage.

Maar goed, beetje offtopic discussie verder.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Je kan trouwens ook gewoon je tel laden met de Transormer lader via een microusb kabel, hij geeft 5 of 15 V. (Heb het ook al geprobeert ;-) ) Best handig op reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
XElD schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:13:
Je kan trouwens ook gewoon je tel laden met de Transormer lader via een microusb kabel, hij geeft 5 of 15 V. (Heb het ook al geprobeert ;-) ) Best handig op reis.
En ook in AC modus ;) Dus de iphone zal wel traag laden op deze charger. (uiteraard te fixen door een tussenkabeltje te maken met de eerdergenoemde weerstandjes :) )

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
XElD schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:13:
Hoe ziet die Transformer lader er dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/ORIGINAL-ASUS-TRANSFORMER-AC-POWER-ADAPTER-CHARGER-TF101-TF201-/00/$(KGrHqEOKo4E5Z72reRoBOYnzJ4N)Q~~_35.JPG

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Burner-
Vandaag liep ik aan tegen het "dynamic contrast" probleem. Het contrast van het scherm past aan, aan de afbeelding die wordt getoond. Had al wat op internet gezocht en zag dat je de pad moest rooten om dit uit te kunnen schakelen. Zag toevallig dat er ook een instelling hiervoor is onder "Instellingen->Aangepaste instelling ASUS->Energiebeheer->Slimmem afstelling achtergrondverlichting inschakelen". Haal hier het vinkje weg.
Ligt misschien erg voor de hand, maar mocht er iemand anders tegenaan lopen dan helpt dit hopelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Is er toevallig iemand die zijn infinity NA de JB update heeft unlocked en geroot?

Ben es aan het zoeken hoe dit te doen, maar alle methodes verwijzen naar de ICS build en ook daar kan je alleen naar terug (als je dat al wilt) als ie unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arg, merk vandaag voor 't eerst dat het scherm lichte beweging heeft. Rechtsonder / linksboven kun je 'm een beetje indrukken en midden onder zie je dat deze een halve millimeter hoger is dan de hoeken. Moet ik 't al melden bij de winkel waar ik 'm gekocht heb? Kan me niet herinneren dat dit in het begin was. Nog niet eerder gezien in ieder geval.

Doe er ook geen rare dingen ermee. Hoogstens soms wat spelen met de oplader in de tablet, maar echt warm wordt die ook weer niet. Mijn HOX is minstens 2 keer zo heet als ik dat doe. Verder altijd in een hoesje, hij gaat nergens mee naar toe, behalve boven soms.

Tips iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Lees het verhaal op XDA over hoe Asus sinds de .30 FW controleerd op het gesigned zijn van de bootloader, en dat je nu niks meer met NVFlash kan. Daar wordt ik toch ongelukkig van want het is toch zeker mijn bedoeling de Infinity tzt als de garantie verlopen is van een custom rom te voorzien. Dit is wel een beetje een dikke vinger naar de rom-bouwers imho want mensen lopen nu alle risico's op soft-bricks zonder dat ze die eenvoudig kunnen herstellen met NVFlash.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Voor wie de TF700 zelf onder handen wil nemen of de ondersteuning van het glas zelf wil verbeteren: Asus Transformer Infinity TF 700 Teardown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

XElD schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:29:
Lees het verhaal op XDA over hoe Asus sinds de .30 FW controleerd op het gesigned zijn van de bootloader, en dat je nu niks meer met NVFlash kan. Daar wordt ik toch ongelukkig van want het is toch zeker mijn bedoeling de Infinity tzt als de garantie verlopen is van een custom rom te voorzien. Dit is wel een beetje een dikke vinger naar de rom-bouwers imho want mensen lopen nu alle risico's op soft-bricks zonder dat ze die eenvoudig kunnen herstellen met NVFlash.

:/
dat verhaal heb ik dus ook gelezen. Ik zit nu dus te zoeken of ik kan downgraden van JB naar .30 en dan .26 om zodoende NVFlash er alsnog op te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt niet meer terug naar .26. Dat kan alleen als je NVFlash er al op hebt staan. .30 laat geen unsigned bootloaders meer toe (Wat .26 eigenlijk was). Dus eenmaal naar .30 betekend gewoonweg dat het niet meer mogelijk is. Alles wat je dan stuurt wordt geweigerd (via adb/fastboot). Alleen in NVFlash/APX mode was het mogelijk (door een alternatieve bootloader te laden, in dit geval de .26) om een andere bootloader te kunnen plaatsen.

(voor nu dan tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ik ben weer ietsje afgekoeld, het is het eind van de wereld niet ;) En het zou je niet tegen moeten houden om custom roms te maken. Maar het voelt of je iets afgenomen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik nu begrepen heb is dat Tien (XDA) en nog wat andere Asus contacts bezig zijn om verklaring te krijgen vanuit HQ in Taiwan wat precies de redenen er voor is om de mogelijkheid je Tablet te unlocked om vervolgens alleen signed data te accepteren. Beetje half om half... Je kunt updaten.. maar niet downgraden. Ben zelf blij dat ik NVFlash gedraaid had voor ik upgrade, maar ik ben natuurlijk maar 1 van de weinigen >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Ik heb de us SKU, helemaal standaard. JB update ging probleemloos. Unlock tool van de site van Asus naar binnen gehaald en......"The Device is Unlocked" :)

En inmiddels geroot :) Kan dus (redelijk) makkelijk na de JB update.

[ Voor 19% gewijzigd door poema op 07-10-2012 06:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkg123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-08-2022
JB update was echt super !
tot dat ik een lachspiegel reflectie zag toen de tablet uit stond.
Het zit links boven in bij het asus logo heeft iemand anders hier ook last van ?
Dat de normale weerspiegeling een beetje gebogen lijkt ( vandaar de lachspiegel term) ?
Aangezien het scherm probleem in de infinity ben ik nu heel bang dat mijn scherm binnen kort ook een barst heeft.
Zal ik treug gaan naar de BCC ? hij is nog geen maand oud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
dkg123 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:05:
JB update was echt super !
tot dat ik een lachspiegel reflectie zag toen de tablet uit stond.
Het zit links boven in bij het asus logo heeft iemand anders hier ook last van ?
Dat de normale weerspiegeling een beetje gebogen lijkt ( vandaar de lachspiegel term) ?
Aangezien het scherm probleem in de infinity ben ik nu heel bang dat mijn scherm binnen kort ook een barst heeft.
Zal ik treug gaan naar de BCC ? hij is nog geen maand oud :(
Wat heeft de JB update hier mee te maken?
En je wil terug naar de BCC gaan omdat je tablet een lachspiegel is?

Ik zie het probleem hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkg123
SAWYER schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:11:
[...]

Wat heeft de JB update hier mee te maken?
En je wil terug naar de BCC gaan omdat je tablet een lachspiegel is?

Ik zie het probleem hier niet.
de reflectie heeft aan de linker boven zijde een bult, daardoor lijkt het op de reflectie van een lachspiegel, een reflectie die vervormt dat is het probleem, en dat het alleen voor komt links boven bij het asus logo. Dus nu vraag ik of meerdere mensen dit ook hebben of dat ik treug moet gaan, en over de JB update was gewoon algemeen.

[ Voor 0% gewijzigd door dkg123 op 06-10-2012 15:37 . Reden: , en . toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
Mijn scherm zit er mooi recht in, ik zie volgens mij geen rimpelingen als ik een rechte lijn laat spiegelen in mijn scherm.

Helaas heb ik wel een dikke bug in de JellyBean upgrade ontdekt: De ' en " toets geeft alleen spaties...Zeer irritant. Is ook al op XDA gemeld.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dkg123 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:14:
[...]

de reflectie heeft aan de linker boven zijde een bult, daardoor lijkt het op de reflectie van een lachspiegel, een reflectie die vervormt dat is het probleem, en dat het alleen voor komt links boven bij het asus logo. Dus nu vraag ik of meerdere mensen dit ook hebben of dat ik treug moet gaan, en over de JB update was gewoon algemeen.
Bij mij zit dat in alle vier de hoeken. Een kleine buiging van horizontale en verticale lijnen in de weerspiegeling.

En wat betreft die bug in JB. Erg vervelend. Probleem is alleen met fysiek toetsenbord. Maar erg hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

poema schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:33:
Ik heb de us SKU, helemaal standaard. JB update ging probleemloos. Unlock tool van de site van Asus naar binnen gehaald en......"The Device is Unlocked" :)

En inmiddels geroot :) Kan dus (redelijk) makkelijk na de JB update.
Hoe heb jij hem geroot??

kan de manier voor JB nog niet echt vinden op xda geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1916762

Misschien dat die werkt?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Thanks geloof dat ik me nu maar ga inlezen in de fastboot method :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Idd, op die manier. Had alleen het gezeik dat de pc/fastboot de tablet niet zag maar dat werd hiermee opgelost. Toen zag CWM natuurlijk weer geen sdcard. Opgelost door een ander klein kaartje in fat16 te formateren en daar de SuperSU.zip opgezet. Inmiddels de cleanrom erop gezet tesamen met wat kleine tweaks, draait lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

ik kwam zojuist deze link tegen op XDA unroot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Jelly Bean goed ontvangen. Google Now biedt potentie alleen wat mij betreft nog niet op mijn tablet. Hopen dat JB snel naar de Samsung Galaxy S3 komt, maar goed das een ander verhaal. Mijn vraag: is er buiten de standby ook een andere manier om bij Google Now te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
Als ik bookmarks via de widget op het thuisscherm zet, krijg ik de ene keer mooie logo's en de andere keer lelijke labels. Zijn er mogelijkheden om dit altijd hetzelfde te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

poema schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:19:
[...]
Idd, op die manier. Had alleen het gezeik dat de pc/fastboot de tablet niet zag maar dat werd hiermee opgelost. Toen zag CWM natuurlijk weer geen sdcard. Opgelost door een ander klein kaartje in fat16 te formateren en daar de SuperSU.zip opgezet. Inmiddels de cleanrom erop gezet tesamen met wat kleine tweaks, draait lekker
Efkes voor mijn eigen duidelijk (ben nog nieuw in Fastboot gebruik)

Fastboot heb ik inmiddels in een mapje root op mn c staan recovery.img ook in dat mapje

CMD scherm openen dan

fastboot -i 0x0B05 flash recovery recovery.img
fastboot -i 0x0B05 reboot

*edit*
fastboot gedeelte is gelukt :-)

SuperSU via playstore geïnstalleerd alleen dan zegt ie dat ie geen SU binary heeft geïnstalleerd en SuperSU kan dit niet installeren

[ Voor 12% gewijzigd door jdwrist op 07-10-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:49
Ik neem aan dat je probeert je TF700 te rooten? Als je JB hebt gewoon dit volgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1916762

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

SW Simplicity schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:11:
Ik neem aan dat je probeert je TF700 te rooten? Als je JB hebt gewoon dit volgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1916762
correct :-)

stap is gelukt het fastboot gedeelte de recovery.img staat erop en dan gereboot

super su pakt hij echter niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Escape2Dawn schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:53:
Jelly Bean goed ontvangen. Google Now biedt potentie alleen wat mij betreft nog niet op mijn tablet. Hopen dat JB snel naar de Samsung Galaxy S3 komt, maar goed das een ander verhaal. Mijn vraag: is er buiten de standby ook een andere manier om bij Google Now te komen?
Veeg van de 'terugknop' linksonder schuin naar boven. Dan opent Google Now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
SuperSUmoet je via recovery flashen. Dus zoals je de tablet in fastboot startte maar dan kies je voor "recovery" ipv "USB" waarna je CWM ziet verschijnen. En dan SuperSU.zip flashen (van sdkaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

poema schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:31:
SuperSUmoet je via recovery flashen. Dus zoals je de tablet in fastboot startte maar dan kies je voor "recovery" ipv "USB" waarna je CWM ziet verschijnen. En dan SuperSU.zip flashen (van sdkaart)
Yes flashed en wel nu aant rebooten :-)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Wel blij hoor dat ik rootkeeper goed geinstalleerd had voor de OTA naar JB. Jammer van NVFlash dan maar je kunt niet alles hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamGeluk
  • Laatst online: 09:47
Mistraller schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:35:
Mijn scherm zit er mooi recht in, ik zie volgens mij geen rimpelingen als ik een rechte lijn laat spiegelen in mijn scherm.

Helaas heb ik wel een dikke bug in de JellyBean upgrade ontdekt: De ' en " toets geeft alleen spaties...Zeer irritant. Is ook al op XDA gemeld.
Tot het probleem via een firmware update is opgelost kun je bij instellingen je toetsenbord van 'Asus toetsenbord' op 'Android toetsenbord' zetten. Dan werkt de betreffende toets wel gewoon.

Hyundai Ioniq 5 Project 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
WilliamGeluk schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:57:
[...]

Tot het probleem via een firmware update is opgelost kun je bij instellingen je toetsenbord van 'Asus toetsenbord' op 'Android toetsenbord' zetten. Dan werkt de betreffende toets wel gewoon.
Inderdaad, wat maf zeg.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seabird
  • Laatst online: 04-12-2024
PDF vraag: mijn prime is terug naar Asus en waarschijnlijk krijg ik hetaankoop bedrag terug. Wifi problemen, trillende werkbalk en vooral bij PDF strepen links en af en toe of het hele scherm. Heeft iemand hier ook problemen mee met de infinity? Vindt het zonde dat ik afstand van de prime moet doen, maar asus heeft schijnbaar geen andere oplossing. Denk er nu over na om de infinty aan te schaffen, maar dan moet ik niet weer in de zelfde problemen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
seabird schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:13:
PDF vraag: mijn prime is terug naar Asus en waarschijnlijk krijg ik hetaankoop bedrag terug. Wifi problemen, trillende werkbalk en vooral bij PDF strepen links en af en toe of het hele scherm. Heeft iemand hier ook problemen mee met de infinity? Vindt het zonde dat ik afstand van de prime moet doen, maar asus heeft schijnbaar geen andere oplossing. Denk er nu over na om de infinty aan te schaffen, maar dan moet ik niet weer in de zelfde problemen komen.
Ik heb hiermee geen problemen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik verder blij ben met Jelly Bean, want daarvoor was het bij mij een drama wat betreft crashes e.d.

Nu geef ik de Infinity weer een 8 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de infinity aangeschaft, probeer de OTA update naar JB te doen, maar een check bij System Firmware Update zegt dat er geen update voor het device is... Zit dus nog op 4.0.3 en de build van 20120720.
Any clue hoe ik kan updaten? Nog zaken die ik zeker moet doen vóór die upgrade naar JB?
Alvast dank voor tips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggy
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Download het updatebestand van de infinity-pagina op de site van Asus (let erop dat je de juiste versie neemt, wellicht heb je de WW versie nodig), pak het zip-bestand uit en zet het nieuwe zip-bestand dat je krijgt in de root va'n het interne opslaggeheugen. Je krijgt dan een vraagteken bij je notificaties waar je op klikt om de update te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 22:31
Ik had voor mijn Infinity eerst deze haakse HDMI - Micro HDMI verloopplug besteld, deze was echter erg wankel, de verbinding met mijn TV viel telkens weg (heb ook mijn geld teruggekregen). Nu heb ik deze verloopkabel besteld, dat scheelt een stuk, echter als ik de connector bij de Infinity wat naar achteren beweeg dan valt nog steeds het beeld weg.

De Infinity is mijn eerste apparaat met micro HDMI aansluiting. Zijn deze aansluitingen altijd wat kwetsbaar? Of is dit een defect en zal ik mijn apparaat ter reparatie opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ musicfreak

Ik heb zelf een micro hdmi kabel die eigenlijk heel stevig zit. Je hebt echt het gevoel van een klik en vast. Zal eens kijken welk merkkabeltje ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.... permission denied wanneer ik in / probeer te schrijven...
freggy schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:34:
pak het zip-bestand uit en zet het nieuwe zip-bestand dat je krijgt in de root va'n het interne opslaggeheugen. Je krijgt dan een vraagteken bij je notificaties waar je op klikt om de update te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 18:27:
Hmm.... permission denied wanneer ik in / probeer te schrijven...

[...]
Hmmm, heb ik dus ook. Heb em net nieuw en probeer 4.1.1 erop te zetten (software update via OTA zegt dat er geen update gevonden kan worden), maar kan de software niet naar de root kopieren (bovenstaande melding).

Andere vraag (kan het wel vinden als ik een avondje google, maar kan het hier natuurlijk ook vragen aan de experts): Wat is rooten en waarvoor dient het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggy
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Niet in /, maar in /sdcard, dat is de root directory van de interne SD-kaart. In de meegeleverde Bestandsbeheer-applicatie is het direct onder "Interne Opslag".

rooten = verkrijgen van root-rechten. root = de administrator op een *nix-systeem, die alle toegangsrechten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freggy schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:36:
Niet in /, maar in /sdcard, dat is de root directory van de interne SD-kaart. In de meegeleverde Bestandsbeheer-applicatie is het direct onder "Interne Opslag".
ok, da's nu gelukt. Maar hoe krijg ik em nu zover, dat ie de update gaat installeren?

Oh, ik zie het al, na reboot geeft het apparaat rechtsonderin, dat ie nieuwe software ziet staan. Is em nu aan het installeren...

Installatie succesvol... Nu kijken of ik verschil zie. Vond 4.0.3 op zich ook al prima...Weinig problemen mee...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:04
Heb nu de TF700 64Gb met dock zo'n 2,5 week.
JB is echt een grote sprong vooruit en naast een Ipad 3 gehouden is hij praktisch gelijk snel met browsen.
Echter af en toe wil hij 's morgens niet uit deep sleep komen en moet ik rebooten.
Ook kreeg ik gisteren onverwacht een unwanted reboot vanuit de standaard browser.
Iemand met een goede tip?

p.s. heb al een factory reset uitgevoerd.

Asus infinity 700t 64Gb met dock
Geroot met Stock Rom

[ Voor 5% gewijzigd door snah001 op 15-10-2012 12:05 ]

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ff niet of ik voor mijn vraag een apart topic moet maken of dat het hier mag.

Op mijn TF700 met Jelly Bean heb ik met een .vcf bestand contacten geïmporteerd die nu in de app "personen" staan en ook zichtbaar zijn in de softphone app CSipSimple.
Ik heb niet via Google (Gmail) gesynchroniseert.

Mijn probleem is dat het een zooitje is geworden met dubbele contacten etc.
Het is mij niet gelukt een manier te vinden om alle contacten in één keer te verwijderen.

Weet iemand hoe ik alle contacten die in "personen" staan kan selecteren en verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 16:20:
Ik heb zelf een micro hdmi kabel die eigenlijk heel stevig zit. Je hebt echt het gevoel van een klik en vast. Zal eens kijken welk merkkabeltje ik heb.
Heb jij bij jouw kabel niet het probleem dat het beeld op je monitor / TV verdwijnt als je het kabeltje iets beweegt?

Het kabeltje wat ik nu heb zit ook erg stevig, echter ik vind de aansluiting op de tablet wat fragiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Binnenkort weer een nieuwe update om problemen met het dock,wifi en de camera op te lossen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=32876627

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Weet iemand of de (Asus) sleeve van de TF201 (Prime) op de TF700 (Infinity) past? Ik kan er echt nergens iets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack Flushell schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:21:
Weet iemand of de (Asus) sleeve van de TF201 (Prime) op de TF700 (Infinity) past? Ik kan er echt nergens iets over vinden...
Welke Asus sleeve bedoel je?
Volgens Asus Shop.nl passen de TransSleeve Dual en de VersaSleeve ook bij de TF700.
Uit eigen ervaring weet ik dat de TransSleeve (niet dual uitvoering) op de TF700 past.

Zie in asusshop.nl bij de producten in de tab "specificaties"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
musicfreak schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:26:
[...]

Heb jij bij jouw kabel niet het probleem dat het beeld op je monitor / TV verdwijnt als je het kabeltje iets beweegt?

Het kabeltje wat ik nu heb zit ook erg stevig, echter ik vind de aansluiting op de tablet wat fragiel.
Ik heb hetzelfde probleem helaas (met een recht verloopstukje). Ik kan dus ook heel moeilijk wat op het scherm doen terwijl ik de hdmi eraan heb hangen...

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

KL643 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:40:
Binnenkort weer een nieuwe update om problemen met het dock,wifi en de camera op te lossen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=32876627
Update is binnen :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Net de firmware geupdate, de versies zijn op het eerste oog hetzelfde gebleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolip
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 19:53
Update binnen, helaas keyboard issue van de apostrophe nog niet gefixed (nog steeds een spatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
TorX schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:04:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem helaas (met een recht verloopstukje). Ik kan dus ook heel moeilijk wat op het scherm doen terwijl ik de hdmi eraan heb hangen...
Goed te horen dat ik niet de enigste ben, ben alleen wel benieuwd of dit zo hoort bij micro HDMI, of dat het een constructiefout bij (een aantal) Infinity's is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkg123
Update ook binnen, alleen nu vraag ik me af wat waren de problemen met de camera dan ?
Ik maak regelmatig foto's voor school, en om eerlijk te zijn heb ik er nog geen problemen mee gehad.
De keyboard doet het bijna zo als het hoort net als Nolip heb ik daar ook nog last van.
Over stabiliteit kan ik nog weinig zeggen.

@musicfreak
Ik zal morgen op school even voor je kijken een vriend neemt even een mini hdmi mee en dan zal ik wel zien of die van mij het ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Aanhalingteken en apostrof is nu helemaal buiten werking. De toets doet het nu helemaal niet meer op alle 2 mijn Infinityᷰs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
En opgelost, android toetsenbord moet op Nederlands en Asus toetsenbord op Asus Engels(VS)
Is eigenlijk ook logisch want er bestaat geen nederlands toetsenbord, wij gebruiken de Amerikaanse indeling :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolip
OK, dan heb ik nu mijn ' en " beschikbaar. Maar hoe kan ik 1 schrijven 'e'en.... dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolip
Weet iemand waarom mijn Infinity zodra hij dichtgeklapt is met de nodige regelmaat zit te piepen zonder dat er mails, tweets of whatever binnen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Dat doet de mijne ook, heeft iets te maken met het opladen van de tablet vanuit de dock.
Althans zo lijkt het plaatje wat in het beeld verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolip
Dat zou ik begrijpen als hij dat 1 keer doet, maar hij blijft bezig. Nooit echt getimed maar gaat soms om de zeg 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
Nolip schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:21:
OK, dan heb ik nu mijn ' en " beschikbaar. Maar hoe kan ik 1 schrijven 'e'en.... dat werkt niet.
Gewoon zo: één... De 'e' vasthouden en dan kiezen, of bedoel je met het Dock toetsenbord? Daar werkt dat natuurlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
pe1dnn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:32:
[...]

Gewoon zo: één... De 'e' vasthouden en dan kiezen, of bedoel je met het Dock toetsenbord? Daar werkt dat natuurlijk niet...
Uiteraard met het dock. Ook na de update werkt de toets alleen in vs instelling maar dan heb je dus geen é of ë ondersteuning. Terwijl dat in de NL instelling gewoon wel werkt voor è bijvoorbeeld.

---------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
dkg123 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:29:
Ik zal morgen op school even voor je kijken een vriend neemt even een mini hdmi mee en dan zal ik wel zien of die van mij het ook heeft.
Graag, ik ben benieuwd of jouw connector ook een beetje fragiel / 'breekbaar' aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de micro-hdmi vraagjes: Ik heb er eentje van König en die kan ik bewegen wat ik wil (tv zijde of tablet zijde) maar beeld blijft zonder problemen door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Goed om te weten, dan denk ik dat ik maar eens voor garantie moet gaan!

[ Voor 16% gewijzigd door musicfreak op 20-10-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Moet zeggen dat ik dankzij de community van XDA steeds vrolijker wordt van mijn tablet. Met de cleanrom 2.2 loopt het al een stuk soepeler. Heb zojuist een sandisk 16gb 95mb/s kaartje besteld en dan kijken of het verplaatsen van het interne geheugen naar dit kaartje nog een boost geeft, zoals hier wordt beschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolip
Nolip schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:52:
Weet iemand waarom mijn Infinity zodra hij dichtgeklapt is met de nodige regelmaat zit te piepen zonder dat er mails, tweets of whatever binnen komt?
Heeft iemand enig idee hoe ik dat gepiep uit kan schakelen? Ook al zet ik het volume van notificaties helemaal uit dan nog blijft het komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ik heb hier eerder gepost dat Aurora mij erg goed beviel. Bij recentere builds werd mijn ervaring toch wat minder. Dus uiteindelijk maar eens Browser2Ram geprobeert (te vinden op XDA). Hier heb je wel root voor nodig, ik weet niet precies wat het doet, maar blijkbaar haalt het iets waar de browser cached o.i.d. naar het (te langzame) SSD geheugen van de Infinity als bottleneck weg. De stock browser is ook echt verreweg het snelst met deze mod en die gebruik ik voorlopig nog even.

Het is dat ik graag unlocked wil blijven ivm garantie (heb nog geroot met OTA rootkeeper voor JB) maar anders zou ik eens de Data2SD mod i.c.m. cleanrom gaan proberen. Het grote probleem met de infinity schijnt echt te zijn dat het interne opslaggeheugen traag is en als die bottleneck eruit is dan merk je pas echt wat de Tegra3 kan. Waarom ASUS hier geen aandacht aan besteed heeft is mij een raadsel, maar een class 6 of class 10 microSD kaartje als data folder gebruiken met de Data2SD mod schijnt dus wonderen te doen. Moet je m alleen niet perongeluk verwijderen natuurlijk :-D

(Voor de geinteresseerden flash sync probleem op uitzending gemist bestaat nog steeds, ook met browser2ram dus niet gerelateerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het gebruik van toestenbord, reageert de mousepad ineens niet meer.
Iemand enig idee waar ik hier iets zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolip
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:17:
Bij het gebruik van toestenbord, reageert de mousepad ineens niet meer.
Iemand enig idee waar ik hier iets zou kunnen doen?
Heb je de mousepad niet per ongeluk uit gezet (vierde functietoets van links)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaa
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heb inmiddels een werkende player gevonden die iso bestanden speelt vanaf mijn netwerk. WONDERSHARE. Doet precies wat het moet doen en nog veel meer. Blij met android. Dit lukte me aal een ruim een niet met de apple ipad.

Nu nog een tool om deze pad te customizen zodat alles wat ik er niet op wil er af kan halen.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nolip schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 20:49:
[...]

Heb je de mousepad niet per ongeluk uit gezet (vierde functietoets van links)?
Verhip! Zo simpel kan het soms zijn, wist niet eens van die functietoetsen... lol
Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met plakken in de browser. In 95% van de gevallen lukt het me niet om iets dat gekopieerd is in de browser te plakken.
Misschien doe ik iets heel basaals fout. Mijn methode met plakken is lang drukken op een invoerveld om zo de optie "plakken" zichtbaar te krijgen' meestal reageert de browser er niet op.

Plakken in bijv. email of play-store lukt meestal wel in één keer.

Het is vooral lastig omdat wachtwoorden uit mijn wachtwoordkluis plakken haast nooit lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Dat exacte probleem heb ik ook in de standaard JB browser. Chrome werkt echter wel perfect met copy / paste.
Daarnaast nog een probleem met het laden van images, deze laad hij vaak maar half waardoor ik eerst de pagina moet vernieuwen en hopen dat hij dan helemaal zichtbaar is, en dit proces herhalen tot alle plaatjes zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:48:
Op mijn TF700 met Jelly Bean heb ik met een .vcf bestand contacten geïmporteerd die nu in de app "personen" staan en ook zichtbaar zijn in de softphone app CSipSimple.
Ik heb niet via Google (Gmail) gesynchroniseert.

Mijn probleem is dat het een zooitje is geworden met dubbele contacten etc.
Het is mij niet gelukt een manier te vinden om alle contacten in één keer te verwijderen.

Weet iemand hoe ik alle contacten die in "personen" staan kan selecteren en verwijderen?
inmiddels zelf gevonden.
"instellingen" -> "apps" -> "alles" -> "opslag contacten" -> "gegevens wissen", en klaar :)
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
~~~[html]Informatie over prijs en levertijden mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1507156/last">ASUS Transformer Pad Infinity levertijden en winkels topic.</a>

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499886">Asus Infinity TF700 scherm problemen! </a>~~~[/html]