Na aanleiding van de klachten in het centrale Asus Transformer Pad Infinity topic heb ik deze gestart op te inventariseren alsof er een structureel probleem is met het scherm van de Asus Infinity TF700.
Het blijkt dat er steeds meer mensen melding doen om het forum dat het scherm van hun TF700 “spontaan” is gebarsten. Ik heb inmiddels als geruime tijd mijn tweede exemplaar nadat mijn eerste een deuk in de behuizing van het dock had en een scherm had wat duidelijk met stress in zijn behuizing zat. Wanneer je over het scherm keek had mijn eerste exemplaar allemaal bobbels in het scherm en hij lag duidelijk niet mooi in het aluminium huis, door dat ik hier vrij snel melding van heb gemaakt bij mijn leverancier kon mijn exemplaar als “Dead on arrival/Defect on arrival” retour en heb ik een nieuwe gekregen.
Echter het aantal meldingen in op het forum heeft mij doen besluiten om uit te willen zoeken als of er sprake is van een structureel probleem. Met name omdat ik lees dat Asus haar klanten een rekening laat betalen voor dit (mogelijk) structurele probleem wat mijn ziens indien het echt een scherm probleem is onder garantie zou moeten worden opgelost.
Heb jij dus ook problemen met het scherm van je TF700 meld dat dan in dit topic, het gaat dus om schermen die niet mooi in de aluminiumbehuizing zitten en schermen die bobbels vertonen wanneer je er overheen kijkt. Misschien kan je e.e.a. verduidelijken met een foto van het scherm van jou TF700.
Heb je dus een probleem met het scherm, laat het hier weten!
Andre Asus tablets schijnen ook een dergelijk probleem te hebben; Spontaan een barst in Asus transformer
Titel van dit topic aangepast, problemen met het scherm van alle Asus Transformer tablets kan je hier melden/bespreken
[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 23-11-2012 23:22 ]
Cogitationis poenam nemo patitur