Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Maar ik PVP alleen dus heb ook niet echt een fortuin nodig.

no wel nieuwsgierig naar de JC mount van MoP opzich
Greetings from Earth
Als het zo is gaat het echt niet zo werken.Zethiel schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:02:
[...]
Ik hoop het echt, dan is The Bloodthirsty voor mij tenminste wat makkelijker te doen
ze willen bv je ALT best die Title geven, maar je moet het wel op 1 helemaal bij elkaar verzamelen.
Shared Achievements? | 2012-02-07 00:00| Vaeflare
While we’re still working out many of the details regarding account-wide achievement functionality, I want to clarify that we plan for the system to apply to all achievements -- not just those added in Mists of Pandaria. It’s intended to be an overall change to the current achievement system.
Our goal is to make it so that you feel like you only have to get an achievement once. We think the time and effort you put into achievements should be evident regardless of which character you’re playing. The update will be implemented at the Battle.net level and, as such, would apply to all of the attached World of Warcraft licenses on the account.
[ Voor 51% gewijzigd door Mektheb op 01-05-2012 14:03 ]
Mektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:30:
[...]
Kom dan lekker bij ons normal en wat heroic doen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En aangezien ik alleen echt progress voor heroic mee ga kan je mijn plek zowat al hebben als het normals is:P
BV
oke dat ziet er goed uit. als ze de achievements gewoon allemaal account wide doen is het voor mij helemaal goedMektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:03:
[...]
Als het zo is gaat het echt niet zo werken.
ze willen bv je ALT best die Title geven, maar je moet het wel op 1 helemaal bij elkaar verzamelen.
[...]
Ga in MoP denk ik een Panda monk rollen.. Zit zelf ook al lekker in de normal gear.. op shoulders en trinket na full 397Mektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:06:
Je mag altijd een Apply maken als je wil, er wordt ook gekeken naar MoP al he..
En aangezien ik alleen echt progress voor heroic mee ga kan je mijn plek zowat al hebben als het normals is:P
BV
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik hoop ook het zo gaat werkenRicmaniac schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:07:
[...]
oke dat ziet er goed uit. als ze de achievements gewoon allemaal account wide doen is het voor mij helemaal goeddan maakt het me niet uit of je bijvoorbeeld 100HK op 1char moet halen. zolang je gewoon de achievement points krijgt. (heb bijv 1char met 7k punten en 1 char met 4k waarvan bijv 600 punten anders zijn met elkaar) ik hoop dat die die dan ook gewoon deeld en ik totaal bijv 7600 punten heb.
Nice xDhmr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:08:
[...]
Ga in MoP denk ik een Panda monk rollen.. Zit zelf ook al lekker in de normal gear.. op shoulders en trinket na full 397
[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 01-05-2012 14:10 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
nee dat is dan niet geldig, je moet op 1 char Meta 1 Meta 2 halen.Fiole schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:19:
Vraagje over account-wide achievements: is een achievement op 1 char geldig voor de meta op een ander? Stell ik heb <AV pvp achiev 1> op mn warrior, en <AV pvp achiev 2> op mn dk, zijn deze beide dan geldig voor meta waarbij je <AV pvp achiev 1 t/m 5> nodig hebt?
Lijkt me, anders is het wel heel makkelijk dan doe je BG A met je DPS en BG B met je healer.
Tuurlijk, maar dat is toch ook het hele punt? Ik speel veel verschillende chars waarop ik véél achievements al op 1 char heb, niet de ander. Samen vaak genoeg voor meta van pvp zones / of andere pve achievements. Het was al duidelijk dat individuele 'stacks ', zoals HK's of andere achievements waarbij je x amount moet halen niet stacken, maar dacht toch wel dat voor de meta achievements via verschillende characters zou werken :3Mektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:20:
[...]
nee dat is dan niet geldig, je moet op 1 char Meta 1 Meta 2 halen.
Lijkt me, anders is het wel heel makkelijk dan doe je BG A met je DPS en BG B met je healer.
Raar. Ook lijkt me account wide mounts wel lachen. Gok wel dat ze alliance / horde gescheiden houden
Eens eens. Op één raiding character heb ik ook 2 crafting professions, net als jij Alchemy en Jewelcrafting. Daar staat echter wel een andere 85 tegenover met 2 gather professions, ik ga geen profession levelen door alle benodigdheden van de AH af te halen. En aangezien ik mijn rogue ga transferren wordt het één gatherprofession en één craftingprofession...Blistimo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:53:
Pfsh, slacker. Echte mannen spelen met 2 crafting professions
Gold verdienen met JC hangt uiteraard een beetje van je servereconomie af, maar in principe zou met alleen al het prospecten van Elementium ore naar gems winstgevend moeten zijn. Ik zie zelf ook minder in het opkopen van uncuts en als populaire cuts verkopen, omdat die markt vaak nogal instabiel is. Daarnaast zou ik zelf nooit cut gems kopen die duurder zijn dan uncuts. Ik laat ze wel door een vriend cutten dan.
Maar alchemy kan net zo winstgevend zijn hoor
Ja ben het wel met je eens hoor.Fiole schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:22:
[...]
Tuurlijk, maar dat is toch ook het hele punt? Ik speel veel verschillende chars waarop ik véél achievements al op 1 char heb, niet de ander. Samen vaak genoeg voor meta van pvp zones / of andere pve achievements. Het was al duidelijk dat individuele 'stacks ', zoals HK's of andere achievements waarbij je x amount moet halen niet stacken, maar dacht toch wel dat voor de meta achievements via verschillende characters zou werken :3
Raar. Ook lijkt me account wide mounts wel lachen. Gok wel dat ze alliance / horde gescheiden houden
Maar ik verwacht het niet bv capture the flag is voor een clothie mage nog best moeilijk soms, terwijl ik op me full plate pally er geen enkel probleem mee heb, lekker makkelijk zo je meta´s halen dan.
Het vinden van een groep via trade schoot helaas ook totaal niet op afgelopen weekend.
Yep, na deze reset gaat de totale nerf van DS van 15 naar 20%.IntToStr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:26:
Was morgen nou ook de volgende nerf van DS? Wie weet kunnen we dan eindelijk eens DS normal clearen
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ik hoop het, maybe we dan wat sneller meer heroic content killen.IntToStr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:26:
Was morgen nou ook de volgende nerf van DS? Wie weet kunnen we dan eindelijk eens DS normal clearen
Het vinden van een groep via trade schoot helaas ook totaal niet op afgelopen weekend.
Ik snap dat niet helemaal.. elke PUG cleared hier meestal op madness na de hele instance, en een madnes pug is meestal snel daarna gevonden met normale personen.IntToStr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:26:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tja, niet zo'n drukke server. En iedereen die op zoek was wilde een fresh run en ik was gesaved voor 2/8. De enige groep die ik vond begon op spine, maar had echt totaal geen idee waar ze mee bezig waren. Nu heb ik zelf spine ook nog niet neer gehad, maar ben wel tot 3e plate gekomen en weet wat de bedoeling is. Er bleven maar mensen wegvliegen en de amalgation werd zelfs gekilled voor de 9 stacks of blood...hmr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Ik snap dat niet helemaal.. elke PUG cleared hier meestal op madness na de hele instance, en een madnes pug is meestal snel daarna gevonden met normale personen.
jewelcrafting heb ik onlangs nog ge-powerlevelled over een 5 tal dagen (telkens gestopt als de mats op de ah opwaren of extreem overpricesRense2002 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:03:
JC en blacksmithing heb ik, beide hebben meer gekost dan dat ze ooit gaan opleveren.
Maar ik PVP alleen dus heb ook niet echt een fortuin nodig.
[afbeelding]
no wel nieuwsgierig naar de JC mount van MoP opzich
begonnen met 4,4k gold. en ik zit nu op 6k en heb nog een shitload aan spullen/gems die gecraft heb maar nog niet heb kunnen verkopen.
Alles bij mondjesmaar weer op de ah gezet, en een paar keer een aantal stacks ore geprospect en daarmee een paar enchants gemaakt en verkocht (niet veel, stuk of 5 misschien)
dus dat levelen heeft me niks gekost
blacksmitting weet ik niet, maar daar heb ik de ore's zelf gemined voor een gedeelte, dus dat teld zoiezo niet.
ik verbaasde me vooral over de "oude" gems dat die nog voor redelijke prijzen verkochten
[ Voor 4% gewijzigd door Helza op 01-05-2012 15:10 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Geen idee, maar volgens mij zijn realms zoals Grim-batol en Outland nog steeds geliefd.hmr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:50:
Btw wat is nou een goede drukke realm met een leuke nederlandse garde voor de horde site?
MAar veel nederlanders bij elkaar ?, dunno.
Ik zelf speel liever kwa raiden met engelsen, en ja natuurlijk wel wat nlers.
Maar ik moet niet aan nederlands raiden denken.
OWEB-dragonblight heeft voor mij bewezen dat het wel kan, maar ik vind de internationale contacten eigenlijk ook wel z'n charme hebben. Bovendien vis je dan in een grotere vijver qua competente spelers.Mektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:54:
[...]
Geen idee, maar volgens mij zijn realms zoals Grim-batol en Outland nog steeds geliefd.
mss dat ze je beter/eerder opvallen omdat ze dezelfde taal spreken, maar die schreeuwers/irritantie figuren heb je in allerlei nationaliteiten.IntToStr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:02:
Op de een of andere manier zijn de personen die het hardste schreeuwen en irritant zijn vaak Nederlanders...
een dronken raidende brit... brrrrrr

nog erger: een dronken raidende britse... *huivert*
[ Voor 29% gewijzigd door JoeBravo op 01-05-2012 16:07 ]
Outland speelde ik heel lang op Horde. maar is overbelast. elke avond een queue. als je half 9 wilt inloggen bijv zit je zo een uur in de qeueu. Zit nu horde twisting nether. balance is daar niet goed. maar wel lekker veel activiteit bij HordeMektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:54:
[...]
Geen idee, maar volgens mij zijn realms zoals Grim-batol en Outland nog steeds geliefd.
Heeel soms een queue maar dan niet meer dan 30 mensen in de rij.
Oftewel, het is zo druk mogelijk zonder queues.
Perfect imo dus
Ik weet alleen niet de balance tussen Alliance en Horde, maar volgens mij zit dat prima.
maar opzich merk je er niks van. BG's en Arena qeueus gaan heel snel. en dungeons ook. dat crossrealm helpt wel super goed
Kazzak horde zat ik anderhalf jaar geleden. Toen was er elke avond queue zoals nu in outlandsjaak88 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:15:
Kazzak Horde speel ik, en is erg (gezellig) druk.
Heeel soms een queue maar dan niet meer dan 30 mensen in de rij.
Oftewel, het is zo druk mogelijk zonder queues.
Perfect imo dus
Ik weet alleen niet de balance tussen Alliance en Horde, maar volgens mij zit dat prima.

Ik was weer begonnen met wow met de instelling dat ik niet zou raiden, maar dat kon ik dus niet volhouden. Gelukkig raiden we maar 1x in de week, dus dat is nog te doen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Silvermoon is wel heel groot zo te zien. Ook een verhouding van 16:1 voor A/H
Draenor is voor horde aantrekkelijk qua aantallen. Argent Dawn is een grote RP server. Zit nu zelf ook op een RP server omdat daar wat vrienden zaten, maar die zijn gestopt.
Vanaf welke aantallen kom je eigenlijk in queues terecht?
Dus ik denk best behoorlijk
Ik zit zelf op silvermoon en er zijn eigenlijk geen queue's op dit moment, zelfs niet toen dragon soul uit kwam, laatste keer dat we die hadden was rond opening van ICC toen wilde er nog wel eens een korte queue zijn.IntToStr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:58:
Kijk net even op die site met realm populations en ik zit op de 2e (english, pve) realm van onder qua aantallen. Schiet dus eigenlijk niet op. Dat merk je ook met pugs en zo. Migrate vind ik echter weer zonde van het geld. Wil dan toch 2 chars overzetten als ik dat zou doen. Een DK opnieuw door de starter area halen lijkt me nog wel te overzien, maar heb geen zin om m'n mage weer overnieuw te gaan doen in zo'n geval. En het zou ook zonde zijn om m'n heirlooms kwijt te raken. Heb al een setje voor agi leather.
Silvermoon is wel heel groot zo te zien. Ook een verhouding van 16:1 voor A/H
Draenor is voor horde aantrekkelijk qua aantallen. Argent Dawn is een grote RP server. Zit nu zelf ook op een RP server omdat daar wat vrienden zaten, maar die zijn gestopt.
Vanaf welke aantallen kom je eigenlijk in queues terecht?
Horde is bijna non-existant op silvermoon, er zijn geloof ik 2 guilds die raiden en wat alliance alts
Verwijderd
Het laatste wat ik hoorde was dat er zelfs guilds zijn die rewards uitloven als je een ally ziet met proof of screenshot? *minimaal lvl 40 chars iig ivm alts maken*Terence(x) schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:02:
[...]
Ik zit zelf op silvermoon en er zijn eigenlijk geen queue's op dit moment, zelfs niet toen dragon soul uit kwam, laatste keer dat we die hadden was rond opening van ICC toen wilde er nog wel eens een korte queue zijn.
Horde is bijna non-existant op silvermoon, er zijn geloof ik 2 guilds die raiden en wat alliance alts
dat je dan 100g per ally kreeg.. heb zelfs wat gehoord over een uitreiking van 5k gold *in TBC toen gewoon dus van je guild epic flying krijgen*
Verwijderd
In het wild dan he ;-) maar zelfs in SW was het rustig toen.Krylinck schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:27:
Dan ga je toch naar SW of IF? Zeker naar SW kon de horde toen vrij makkelijk naartoe. Stealth en gaan. Zullen vast wel wat ally's gezeten hebben. En anders gewoon Shat, zal toch ook wel wat geweest zijn?
Sommige achievement (Have we..met?) is amper te doen, niemand is er daarvoor. Aan de andere kant is het natuurlijk wel een voordeel voor andere (fishing events etc.)
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 17-09 22:04
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Cataclysm
- Mmog
- World Of Warcraft - Battlechest
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- Pc-game
- World Of Warcraft
- World of Warcraft Collector
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
Zo'n 5 weken terug had ik een bestelling gedaan bij Jinx. Het gaat om een Warcraft petje. Tot op heden was dit petje nog niet geleverd. Ik had na 4 weken, vorige week, maar een vraag gestuurd naar Jinx om te vragen of zij wellicht iets wisten. Helaas was dit niet zo en werd mij aangeraden om nog een week af te wachten. In de tussentijd kon ik wel eventueel vragen bij de postbedrijven hier in nederland of zij iets wisten waar het pakket was.
Aangezien ik geen idee had welk postbedrijf mijn pakket zou leveren, besloot om enkel de week af te wachten. Een week later helaas nog steeds niks ontvangen. Dus ik maar een tweede mail verstuurd naar Jinx met o.a. ook de mededeling dat ik dus niet wist hoe het pakket in Nederland doorgestuurd zou gaan worden. Jinx gaf vervolgens aan dat het pakket dan als verloren beschouwt kon worden en ze zouden mij het pakket opnieuw versturen. Niks geen problemen verder. Ik hoefde alleen nog maar even mijn adres te verifiëren.
Vandaag dan het bericht gekregen dat mijn pakket opnieuw verzonden is. Hopelijk komt ie nu wel aan. Ben blij met deze klantvriendelijke oplossing. Toppie Jinx!!!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Speel niet super veel maar zit nu op lvl 34, afgelopen 2 dagen van 22 naar 34 gelevelt.
Druid als tank in de instances is zo easy.
Heb nog nooit druid boven de lvl 20 gehad maar echt leuk om druid te spelen
Tegenwoordig is druid tank wel weer wat meer viable op lage levels... Het was één groot drama aan het begin van Cataclysm kan ik je zeggen. Toen had Blizzard bedacht dat swipe niet op level 16 getrained kon worden maar op level 76 uit mijn hoofd. Dat betekende dat je als bear tank tot aan level 76 geen enkele aoe threat ability had... dat heb ik geweten toen ik mijn tank aan het levelen was... Uiteindelijk is die gestrand op level 80 :-)Dopiej schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:41:
Zo gaat lekker bij mij op Aszune.
Speel niet super veel maar zit nu op lvl 34, afgelopen 2 dagen van 22 naar 34 gelevelt.
Toen ik gisteren online kwam zag ik dat de raid al was begonnen. Er werd direct aangegeven dat er iemand was die mijn plek zou waarnemen tot ik online kwam. Ik gaf voor het gemak maar aan dat ik mijn rogue wel zou gaan levelen en TeamSpeak zou joinen voor de gezelligheid. Op Ultraxion hadden ze vanwege een falende tank in het begin en een constant dc'ende dps nogal wat problemen. Dps gaf aan dat het niet te doen was met zijn verbinding en dat ze beter vervanging konden zoeken. 20 seconden later stond ik met mijn warrior voor Ultraxion, ik mocht dps'en
Afijn, altijd leuk om mensen te laten zien dat je met full LFR gear toch echt wel leuke dps kunt doen. Vervolgens warmaster nog even neergehaald en toen was hun raidavond weer over... Mijn rogue is ondertussen 80 gedinged en is in Hyjal in zwaar weer terecht gekomen. Ik krijg met mijn nogal slechte gear zonder recuperate nog geen mob neer. Nu kan ik mij heugen dat mijn warrior in het begin ook wel redelijk wat problemen had, maar door plate en die enorme selfheal na het killen van elke mob had ik daar in het begin minder problemen mee.
Iemand tips voor rogues van 80-85? Gewoon combat blijven of een andere spec nemen?
was dat met WotLK ook al?Thysiej schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:00:
[...]
Tegenwoordig is druid tank wel weer wat meer viable op lage levels... Het was één groot drama aan het begin van Cataclysm kan ik je zeggen. Toen had Blizzard bedacht dat swipe niet op level 16 getrained kon worden maar op level 76 uit mijn hoofd. Dat betekende dat je als bear tank tot aan level 76 geen enkele aoe threat ability had... dat heb ik geweten toen ik mijn tank aan het levelen was... Uiteindelijk is die gestrand op level 80 :-)
Vandaar dat ik misschien nooit een druid heb geleveld xD
Dat schiet lekker opDopiej schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:41:
Zo gaat lekker bij mij op Aszune.
Afgelopen weekend niet veel gedaan. Paar uurtjes cloth farmen en m'n enhancement shammy naar lvl 10 gebracht.
Vanavond waarschijnlijk met de guild DS 10 doen. Er zijn wat mensen de guild uitgestapt en zo is er weer ruimte voor nieuwe mensen. Ik was eigenlijk van plan niet meer te raiden, maar toch maar besloten ze even te helpen tot er anderen beschikbaar zijn.
nja kan je wat gear verzamelen heEJSchuiteman schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:19:
[...]
Dat schiet lekker op![]()
Afgelopen weekend niet veel gedaan. Paar uurtjes cloth farmen en m'n enhancement shammy naar lvl 10 gebracht.
Vanavond waarschijnlijk met de guild DS 10 doen. Er zijn wat mensen de guild uitgestapt en zo is er weer ruimte voor nieuwe mensen. Ik was eigenlijk van plan niet meer te raiden, maar toch maar besloten ze even te helpen tot er anderen beschikbaar zijn.
Ja ik was gisteren vrij, de belgische feestdag he
Hoop ook snel 85 te zijn, misschien dat ik ook aan raiden toekom dan (als ik de tijd ervoor kan vinden
Laatste tijd focus ik alleen maar aan mijn druid, en ik hoop ook om Fishing en first aid op 525 te krijgen want dan is deze char ready voor MoP. Ook nice is dat ie full cataclysmic gear heeft, dus nu spaar ik alleen maar voor die epic gems.
Ik denk dat ik volgende week mijn warlock ook naar hord side overbreng want die heeft full tailoring met enchanting, en hij was ook leuk om te spelen in Bg's maar ik twijfel of ik mijn Resto shaman moet brengen.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
is first aid dan weer "bruikbaar" in mop? ik heb op m'n alts niet de moeite genomen om deze te levellen omdat het zo nutteloos was in cata.kivanco schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:33:
Zo Archeology na 3 dagen 525 en gelijk ook nog een fossilized raptor mount, en nu hopen dat ik de formule voor sandstone krijg en in tussentijd Alchemy erbij lvlen.
Laatste tijd focus ik alleen maar aan mijn druid, en ik hoop ook om Fishing en first aid op 525 te krijgen want dan is deze char ready voor MoP. Ook nice is dat ie full cataclysmic gear heeft, dus nu spaar ik alleen maar voor die epic gems.
Ik denk dat ik volgende week mijn warlock ook naar hord side overbreng want die heeft full tailoring met enchanting, en hij was ook leuk om te spelen in Bg's maar ik twijfel of ik mijn Resto shaman moet brengen.
Maar in PVE wordt het niet zoveel gebruikt denk ik.
ik level het eigenlijk alleen maar voor de achiev.. met de cloths doe ik verder toch niks..Helza schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:49:
[...]
is first aid dan weer "bruikbaar" in mop? ik heb op m'n alts niet de moeite genomen om deze te levellen omdat het zo nutteloos was in cata.

"School of Hard knocks" is echt wel de meest oneerlijke achievement ooit voor PVE'ers. Ik doe nooit pvp, ben totaal niet gegeared daarvoor, waardoor mages in battlegrounds me zowat neerslaan met hun staf omdat magie gebruiken om me te doden te weinig uitdaging is. Echt, hoe komen ze erop om het onderdeel te maken van de "for the children" achievement? "Hey, laten we spelers die niet willen pvp'en de bg's verstoren van pvp'ers die gewoon leuk willen spelen".
Maar hey, heb ze dan toch. Eye of the Storm was extra uitdagend omdat zowat iedereen (MET orphan uiteraard) meteen voor de vlag ging.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
yep.. hij zuigt
ik heb op ander realm regelmatig pvp gedaan, inclusief arena, vind het leuk om te doen.Helza schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:58:
pve's zeuren omdat ze niet willen/kunnen pvp'en. pvp'ers zeuren omdat de bg's vollopen met pve's nubs die alleen maar die flag willen capturen..
yep.. hij zuigt
Snap ook wel dat iemand die nooit pvp speelt dit niet leuk vindt dat je een paar van die opdrachten
in pvp moet doen..
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Zo heb je nog een achievement dat je in santa's little helper moet transformeren en dan 50 honorable kills moet maken, nou ik als feral druid gaat echt niet lukken.Boeboe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:57:
Eindelijk, na een paar extra grijze haren:
[afbeelding]
"School of Hard knocks" is echt wel de meest oneerlijke achievement ooit voor PVE'ers. Ik doe nooit pvp, ben totaal niet gegeared daarvoor, waardoor mages in battlegrounds me zowat neerslaan met hun staf omdat magie gebruiken om me te doden te weinig uitdaging is. Echt, hoe komen ze erop om het onderdeel te maken van de "for the children" achievement? "Hey, laten we spelers die niet willen pvp'en de bg's verstoren van pvp'ers die gewoon leuk willen spelen".
Maar hey, heb ze dan toch. Eye of the Storm was extra uitdagend omdat zowat iedereen (MET orphan uiteraard) meteen voor de vlag ging.
Dus ik Shadowmelden in die eerste huisje van Warsong gulch, en iedereen scheld me uit omdat ik niks doe.
Dus je hebt meerdere achievements die niet echt haalbaar zijn per class en spec, of speelwijze.
die is simpel,gewoon naar Tol Barad gaankivanco schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:45:
[...]
Zo heb je nog een achievement dat je in santa's little helper moet transformeren en dan 50 honorable kills moet maken, nou ik als feral druid gaat echt niet lukken.
Dus ik Shadowmelden in die eerste huisje van Warsong gulch, en iedereen scheld me uit omdat ik niks doe.
Dus je hebt meerdere achievements die niet echt haalbaar zijn per class en spec, of speelwijze.
Dat is idd nog zo'n achievement die enkel bedoeld is om spelers te enerveren: Transformeer en ga je dan verstoppen om hk's van anderen te leechen, want als je zelf sterft ben je je disguise kwijt.Zo heb je nog een achievement dat je in santa's little helper moet transformeren en dan 50 honorable kills moet maken
In het geval van children's week hadden ze beter iets gedaan in de trend van "win all battlegrounds with your orphan out". Dan had je battlegrounds gezien waarin pve mensen daadwerkelijk hun best deden om in groep te werken en had je massas nieuwe premade teams zien ontstaan. Grote gemiste kans van Blizzard.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dit weekend een uurtje bezig geweest en 80 Bolt of Embersilk voor 3200g verkocht.
Alleen voor mijn Pally & Druid offspec gear regelen (HoTs) en dan doe ik voorlopig geen HoTs en LFR meer. Tot MoP wordt het dan alle professions omhoog gooien, leuke transmog setjes verkrijgen voor alle chars en elke char voorzien van genoeg goud.
En als afwisseling mijn Enhancement Shammy levelen en Dopiej helpen waar nodig
Nu kom je met boven de 4-5 man een random BG niet in, wat wel raar is en aan de andere kant nog te begrijpen is.
Iets zoals LoL het heeft.
Maar ik denk dat met MoP PvP ook eindelijk de aandacht krijg t die het verdient.
Das lekker verdiend danEJSchuiteman schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:05:
Vanavond ben ik niet nodig in de raidDan heb ik tijd om even een paar uurtjes embersilk cloth te farmen.
Dit weekend een uurtje bezig geweest en 80 Bolt of Embersilk voor 3200g verkocht.
Alleen voor mijn Pally & Druid offspec gear regelen (HoTs) en dan doe ik voorlopig geen HoTs en LFR meer. Tot MoP wordt het dan alle professions omhoog gooien, leuke transmog setjes verkrijgen voor alle chars en elke char voorzien van genoeg goud.
En als afwisseling mijn Enhancement Shammy levelen en Dopiej helpen waar nodig

Haha ja mij helpen alleen jammer dat boosten door instances niks meer opbrengt behalve gear dan!
Zal voor mij btw morgen pas zijn dat ik weer online ben, of vanmiddag heel even nog maar dat weet ik nog niet zeker..
Ja dat was jammer van de xp haha. Wel snel de quests gedaan en loot.
dat gold verdienen gaat tegenwoordig ook makkelijker dan..EJSchuiteman schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:16:
Ja dat was een gok. Voorheen stonden ze voor 300g stack op AH. Toen ik ze plaatste was er niks en heb ze voor 800 erop gezet. Nu nog mijn Illusionary bag zien te verkopen voor 4000
Ja dat was jammer van de xp haha. Wel snel de quests gedaan en loot.
Toen ik 2,5 jaar geleden aan het sparen was voor mechanohog op me dk heb ik nogal
wat dagen aan het minen/farmen geweest om die 17k bij elkaar te krijgen

Ja maar dat ik in jou guild zit schiet ook al op he
Eens kijken of er nog wat te halen valt in DS vanavond.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Botting == Wrong en het maakt niet uit welke bot je neemt het is een bannable offense ik ken meerdere mensen die gebanned zijn door het gebruikt van Fishbots, vergeet niet dat je bevoorbeeld in Ironforge open en bloot staat te botten.Fiole schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:22:
Echt een klote achievement zeg... "One that didn't get away", één van de weinige die ik nog moet voor mn Salty title...eerder schreef iemand over een 'fishbot', en daar zat ik is over na te denken...wat zijn de meningen van mensen hierover? Het is dus niet per see om winst te maken, puur voor deze )@#*( achievement. Hiernaast of er iemand ervaring mee heeft wellicht / hoe het zit
Hoe dan ook ik vind het het risico niet waard
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
http://www.elsanglin.com/away.htmlFiole schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:22:
Echt een klote achievement zeg... "One that didn't get away", één van de weinige die ik nog moet voor mn Salty title...eerder schreef iemand over een 'fishbot', en daar zat ik is over na te denken...wat zijn de meningen van mensen hierover? Het is dus niet per see om winst te maken, puur voor deze )@#*( achievement. Hiernaast of er iemand ervaring mee heeft wellicht / hoe het zit
daar vind je meer informatie..
Lang geleden, toen ik nog WoW speelde had ik ook een fishbot. Toen had ik cooking om allerlei speciale buff foods te maken.Fiole schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:22:
In ieder geval, de fishbot is een knap staaltje werk vond ik. Werkte perfect!
Zat zelfs een debug, autochat en automovement mod bij..
Je ging staan, gooide je hengel uit, 3 uur later had je een voorraad vis.
Random mensen die tegen je praten, zeg je wat tegen terug, en af en toe verplaatst je char automatisch.
Edit: Ik denk dat in die 2-3 jaar tijd veel betere bots te krijgen zijn. Hoewel blizz waarschijnlijk ook een veel beter bot detection systeem heeft
[ Voor 7% gewijzigd door Poel13 op 02-05-2012 13:29 ]
persoonlijk vind ik dit echt super lame..Poel13 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:28:
[...]
Lang geleden, toen ik nog WoW speelde had ik ook een fishbot. Toen had ik cooking om allerlei speciale buff foods te maken.
In ieder geval, de fishbot is een knap staaltje werk vond ik. Werkte perfect!
Zat zelfs een debug, autochat en automovement mod bij..
Je ging staan, gooide je hengel uit, 3 uur later had je een voorraad vis.
Random mensen die tegen je praten, zeg je wat tegen terug, en af en toe verplaatst je char automatisch.
Edit: Ik denk dat in die 2-3 jaar tijd veel betere bots te krijgen zijn. Hoewel blizz waarschijnlijk ook een veel beter bot detection systeem heeft
Als je zelf niet de tijd wilt nemen om te vissen doe dat dan niet..
Ik heb uren besteed aan achievs voor fishing te halen. 3 of 4 dagen 4 of 5u aan een stuk alleen maar
in dalaran staan vissen voor die munten.. Ik geef toe het is saai.. maar botten = cheaten en cheaten = no excuse = imo lifetime ban!
Achja, ik was eigenlijk vooral geintresseerd in die tijd of het nou echt werkte zon bot.Dopiej schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:32:
[...]
persoonlijk vind ik dit echt super lame..
Ik heb uren besteed aan achievs voor fishing te halen. 3 of 4 dagen 4 of 5u aan een stuk alleen maar
in dalaran staan vissen voor die munten.. Ik geef toe het is saai.. maar botten = cheaten en cheaten = no excuse = imo lifetime ban!
Het werkte prima, maar toen snel genoeg gestopt met WoW.
Toen ik de fishing bot had was dalaran nog bij de undercity daar ergens in de buurt.. Arathi Highlands of iets..
Waarom weet ik dit nog..

De coins in Dalaran heb ik 2x gedaan op chars. 1x op mn shaman die ik niet meer speel en laatst dus op mn DK. Daar heb ik dus inderdaad 4-5 dagen over gedaan. Op een gegeven moment had ik 2 stacks van 1 silver coin...dat is frustrerend. Ook die (one that didn't) achievement heb ik al 2000+ fish voor gehaald, daarom dat ik dit vraag. Interresant om de verschillende reacties zo te zien.Dopiej schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:32:
[...]
persoonlijk vind ik dit echt super lame..
nja het is en blijft gewoon cheaten.. daar kan ik niet tegen.Fiole schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:45:
[...]
De coins in Dalaran heb ik 2x gedaan op chars. 1x op mn shaman die ik niet meer speel en laatst dus op mn DK. Daar heb ik dus inderdaad 4-5 dagen over gedaan. Op een gegeven moment had ik 2 stacks van 1 silver coin...dat is frustrerend. Ook die (one that didn't) achievement heb ik al 2000+ fish voor gehaald, daarom dat ik dit vraag. Interresant om de verschillende reacties zo te zien.
Bij geen een spel.. Speel ook genoeg FPS games en daarbij is het
hatelijk om aimbotters en wallhackers te hebben.. Zodoende haat ik het
ook als er wat voor een bot of cheat er ook gebruikt wordt in WoW.
er zijn ook mensen die niet raiden en die het leuk vinden dit te doen.. Dan is het geen tijdverspilling..IntToStr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:48:
Dit soort achievements vind ik maar lame. Achievements als "versla (heroic) raid boss" vind ik ten minste achievements. Uren en uren tijd besteden met niets doen en dan een paar achievement points halen en verder niets (misschien een nutteloze titel) vind ik gewoon tijdsverspilling.
ieder zijn eigen opvatting hiervan.
Het punt gaat er gewoon om over die fishbots..
Dat dat gewoon lame is..
Dat heb ik dan weer met raidenIntToStr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:48:
Dit soort achievements vind ik maar lame. Achievements als "versla (heroic) raid boss" vind ik ten minste achievements. Uren en uren tijd besteden met niets doen en dan een paar achievement points halen en verder niets (misschien een nutteloze titel) vind ik gewoon tijdsverspilling.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik ook nietIntToStr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:55:
Oh iedereen moet inderdaad gewoon lekker doen wat ie leuk vindtIk vind een hele hoop achievements alleen nutteloze tijdsverspilling. Ik begrijp gewoon niet dat iemand het leuk kan vinden om duizenden vissen op te hengelen of die munten uit de fontein te vissen
Meestal is het Scherm 1 vissen scherm 2 serie en dat is het
Dan kan je in eens veel vangen.
tja op en gegeven moment werd het wel saai.. maar ik vond het wel leuk om te doen.. telkens van hebk em nu of niet. Ik dacht vaak genoeg ik stop ermee, maar toch ga je weer verder omdat je het wilt hebben..IntToStr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:55:
Oh iedereen moet inderdaad gewoon lekker doen wat ie leuk vindtIk vind een hele hoop achievements alleen nutteloze tijdsverspilling. Ik begrijp gewoon niet dat iemand het leuk kan vinden om duizenden vissen op te hengelen of die munten uit de fontein te vissen
Die munten heb ik op mijn paladin uiteindelijk gedaan uit verveling voor het wachten totdat ik kon gaan raiden. Dan waren officers bezig met het samenstellen van groepen en was ik lekker aan het vissen. Uiteindelijk heb ik die achievement denk ik in 2 uurtjes vissen gehaald. Daarnaast heeft het hebben van veel achievements/points een voordeel bij het apply-en voor een guild, het laat zien dat je serieus bezig bent geweest met je character en welwillend bent er tijd aan te besteden.IntToStr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:55:
2u voor al die coins?Thysiej schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:59:
[...]
Die munten heb ik op mijn paladin uiteindelijk gedaan uit verveling voor het wachten totdat ik kon gaan raiden. Dan waren officers bezig met het samenstellen van groepen en was ik lekker aan het vissen. Uiteindelijk heb ik die achievement denk ik in 2 uurtjes vissen gehaald. Daarnaast heeft het hebben van veel achievements/points een voordeel bij het apply-en voor een guild, het laat zien dat je serieus bezig bent geweest met je character en welwillend bent er tijd aan te besteden.
Hmm... nu ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk totaal geen idee hoe lang ik ermee bezig ben geweest. Volgens mij raide ik toen nog 5 dagen in de week... Doe een kwartiertje per dag ff vissen in dalaran, dan zou ik in minder dan 2 weken klaar geweest zijn... Wellicht niet, maar het heeft toendertijd niet gevoeld als veel uren omdat ik de wachttijd voor het raiden aan het vullen was
LuckyDyoma schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:49:
http://eu.battle.net/wow/...livia/achievement#169:171
Het hoeft geen uren te duren
Ach ik heb de achievement gehaald lang geleden toen het nog moeilijker was met alleen de STV contest nog voor de contest part
lastigste voor salty vond ik mr pinchy
Het was de laatste op me Tauren: http://eu.battle.net/wow/.../achievement#169:171:a726 en op me Night Elf: http://eu.battle.net/wow/.../achievement#169:171:a726
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
die mr pinchy ben ik ook lang mee bezig geweest.. eigenlijk totdat ik stopte met wow, heb hem overigens niet gehaald..ye-roon schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:05:
[...]
Lucky
Ach ik heb de achievement gehaald lang geleden toen het nog moeilijker was met alleen de STV contest nog voor de contest partIk had gelukkig the one that didnt get away tijdens het levelen van 70-80
ik viste toch alles al op toen en ineens p00f, dark herring
later tijdens het vissen voor mats die nog een keer gevangen.
lastigste voor salty vond ik mr pinchydaar heb ik echt zooooooooooo lang over gedaan, die stomme krab wilde m'n wish niet granten
Maja dit was op me 2de druid, me eerste druid had ik salty een stuk eerder
Het was de laatste op me Tauren: http://eu.battle.net/wow/.../achievement#169:171:a726 en op me Night Elf: http://eu.battle.net/wow/.../achievement#169:171:a726
Al een paar keer gehad met ze wishes but nooooo
klote heMektheb schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:08:
Ik moet hem ook al sinds TBC >.>
Al een paar keer gehad met ze wishes but nooooo
dit is me dk waarmee ik super veel gevist heb
http://eu.battle.net/wow/...achievement#169:171:a1958
http://eu.battle.net/wow/...ktheb/achievement#169:171Dopiej schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:09:
[...]
klote he![]()
dit is me dk waarmee ik super veel gevist heb
http://eu.battle.net/wow/...achievement#169:171:a1958
Thats me, zoals je ziet ben ik een aardie slacker wat betreft profession achievments xD
heb vanaf cata niks meer gedaan met vissenMektheb schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:11:
[...]
http://eu.battle.net/wow/...ktheb/achievement#169:171
Thats me, zoals je ziet ben ik een aardie slacker wat betreft profession achievments xD
iedereen in me guild was jaloers toen ik met me dk die turtle opviste
Was vet geluk.. ik was in sholazar die vis daily aant doen en opeens poef een turtle xD
Nu alleen nog is 5000 visjes vangen voor die laatste achiev
dus denk ik ze maar is ga doen en archeo
indd kan je heel veel mee verdienen xDMektheb schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:15:
Zie net dat ik behoorlijk wat kan halen met cooking / fishking etc.
dus denk ik ze maar is ga doen en archeomooie tijd weer om meer ingame time te besteden, muziekje op en gaan.
Deed ik ook.. gamesound op low dat ik wel als der een vis aan de haak zat hoorde.
Lekkere hardstyle liveset en goan met dat vissen
Heb der indd heel veel achievs mee gehaald met vissen/cooking..
En met cooking wacht ik op de pelgrim fest zodat je in een keer 525 kunt worden.
[ Voor 20% gewijzigd door Jorca op 02-05-2012 14:19 ]
hoe werkt dat archeo precies?kivanco schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:18:
Archeo is zeker makkelijk om te doen, ik ben van 130 naar 525 gegaan in 3 dagen en dat waren geeneens dagen waarop ik 8-9 uurtjes nonstop speelde, meer van 3-4.
heb in ashenvale al eens gekeken maar snap niet hoe het werkt..
/trollmode=offMektheb schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:19:
True, alleen is dat archeo nog zaad doodender dan fishing.
Archeology is naar mijn mening helemaal verschrikkelijk inderdaad. Op mijn dwarf priest ben ik tot 125 gekomen en toen was ik er helemaal klaar mee. Dan hebben dwarfs nog het voordeel dat het sneller gaat en je meer op kan graven.
Je kijkt op je map en in de rode gebieden survey je, als je surveyed komt er een telescoop met een lampje ernaast.Dopiej schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:19:
[...]
hoe werkt dat archeo precies?
heb in ashenvale al eens gekeken maar snap niet hoe het werkt..
De telescoop wijst waarje naar toe moet gaan en het soort licht hoe ver het is. rood is ver geel minder ver en groen is heel dichtbij.
En elke keer als je iets hebt gevonden krijg je fragments en als je totaal 20,45,100 fragments hebt solve je em en dan krijg je een item, die of niks geeft, of een Binds on battle.net account kleren (die er nice eruit zien), of leuke dingetjes om mee te kloten.
Je kan ook mounts en companions krijgen, zoals ahn qiraji battle tank, fossilized raptor mount , en ook sandstone formula.
Toen ik ermee was begonnen ging het ook heel langzaam, maar nu lijkt het alsof ze dingen hebben gehalveerd ofzo want het ging echt heel snel, en ik vond het niet zo erg al eerst.Thysiej schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:23:
/trollmode=on
[...]
/trollmode=off
Archeology is naar mijn mening helemaal verschrikkelijk inderdaad. Op mijn dwarf priest ben ik tot 125 gekomen en toen was ik er helemaal klaar mee. Dan hebben dwarfs nog het voordeel dat het sneller gaat en je meer op kan graven.
Misschien ligt het aan mij.
Dit topic is gesloten.