Worden die profession achievements (first-aid, fishing, cooking & archeology) straks ook account-wide? Dit is me nog steeds niet duidelijk.
Ik denk dat, dat wel zo blijft want mensen gaan zoiezo professions lvlen want anders hebben ze geen inkomen meer, behalve dan van quests en dungeons.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Heb nog nooit een proffession gelevelt en toch altijd een prima inkomen..kivanco schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:29:
Ik denk dat, dat wel zo blijft want mensen gaan zoiezo professions lvlen want anders hebben ze geen inkomen meer, behalve dan van quests en dungeons.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja maar meese mensen hebben profesions wel nodig denk ik, maar aan de andere kant kost een prof lvlen ook veel geld.hmr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Heb nog nooit een proffession gelevelt en toch altijd een prima inkomen..
En ik bedoel niet de primary maar de secundary professions
Ik vind archeology juist super ontspannend
Tijdens het vliegen leuk even alt tab internetten, muziekje op achtergrond leuk chatten met guildleden friends.
En je komt gewoon overal op de wereld, leuk!
Enige wat minder leuk is, is dat het echt RNG betreft
Tijdens het vliegen leuk even alt tab internetten, muziekje op achtergrond leuk chatten met guildleden friends.
En je komt gewoon overal op de wereld, leuk!
Enige wat minder leuk is, is dat het echt RNG betreft

zou ik niet praktisch vinden.. dan zou je op 1 char fishing en cooking max hebben en dan zou je gratis en voor niks op andere char dat al allemaal op de max hebben..EJSchuiteman schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:41:
Het gaat om de achievements die account wide zijn, uiteraard zul je op elke char first aid moeten levelen als je dat wil gebruiken.
Zeg dat maar tegen die fish in Ironforge.Dyoma schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:49:
http://eu.battle.net/wow/...livia/achievement#169:171
Het hoeft geen uren te duren
Heb daar echt tientallen uren verspreid over 2 jaar in zitten.
Pas 1 week geleden gevangen.
Je hebt er niet minder nodig, je vindt alleen bijna het dubbele voor wat het eerste was.kivanco schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:25:
[...]
Toen ik ermee was begonnen ging het ook heel langzaam, maar nu lijkt het alsof ze dingen hebben gehalveerd ofzo want het ging echt heel snel, en ik vond het niet zo erg al eerst.
Misschien ligt het aan mij.
Tevens kan je leuk geld maken ermee, sommige items zijn een paar 100g waard.
[ Voor 41% gewijzigd door sabriel op 02-05-2012 15:53 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
hmm mja ik vind het persoonlijk leuker om ze gewoon per char te halenIntToStr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:45:
Het gaat om de achievements die account wide zijn, uiteraard zul je op elke char first aid moeten levelen als je dat wil gebruiken.
@ sabriel
heb der ook heel lang gezeten met me DK en em niet gevangen..
Guildee van me fishing skill 1 gooit lijntje uit en voila "Turtles all the way down", leuk op lv11 de turtle al helaas voor hem wel op een altsabriel schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:49:
[...]
Zeg dat maar tegen die fish in Ironforge.
Heb daar echt tientallen uren verspreid over 2 jaar in zitten.
Pas 1 week geleden gevangen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
ik heb mijn eerste ZG hc run de panter mount geworden op mijn alt..ShadowBumble schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:55:
[...]
Guildee van me fishing skill 1 gooit lijntje uit en voila "Turtles all the way down", leuk op lv11 de turtle al helaas voor hem wel op een alt
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb net mijn achi gehaald met BH, was wel nice. Er dropte niks voor m'n class, wel wat gezeik over een mage die een priest een ninja noemde omdat hij een stuk gear nam. Daar zat spirit op en die priest zei dus dat een mage daar niks aan heeft, etc... Maar goed. Instance gereset en weer op zoek naar een nieuw groepje. Kan toch gewoon, of heb ik een cooldown of iets?
Btw, gear is een stuk beter nu: ilvl 376.
Heb heel wat honor gefarmd en heb nu deze gear.
Btw, gear is een stuk beter nu: ilvl 376.
[ Voor 18% gewijzigd door Krylinck op 02-05-2012 16:20 ]
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 17-09 22:04
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Cataclysm
- Mmog
- World Of Warcraft - Battlechest
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- Pc-game
- World Of Warcraft
- World of Warcraft Collector
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
Zou ik niet doen. Wat ik wel zou doen is dat wanneer je een profession maxed, primary of secundary, dat je voor die profession een +50 of +100 skillboost krijgt op een alt character als je de bewuste profession nogmaals doet. Zodat het lvlen van de profession wat gemakkelijker wordt.EJSchuiteman schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:41:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je niet heel veel gezeik wilt hebben en bekend wil staan als nub zou ik dat niet doen. Je kan bh maar 1 keer per week doen, hierna ben je saved!Krylinck schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:19:
Heb net mijn achi gehaald met BH, was wel nice. Er dropte niks voor m'n class, wel wat gezeik over een mage die een priest een ninja noemde omdat hij een stuk gear nam. Daar zat spirit op en die priest zei dus dat een mage daar niks aan heeft, etc... Maar goed. Instance gereset en weer op zoek naar een nieuw groepje. Kan toch gewoon, of heb ik een cooldown of iets?
Btw, gear is een stuk beter nu: ilvl 376.Heb heel wat honor gefarmd en heb nu deze gear.
*ook snap ik je manier van gemmen niet echt, ik neem aan dat je wilt gaan tanken, maar tanken in pve gear is eigenlijk not done..
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 02-05-2012 16:22 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gister de 12k achievement points gehaald met childrens week 
Ook eindelijk what a long strange trip it's been gehaald
Ook eindelijk what a long strange trip it's been gehaald
btw ik heb ook in TBC en terug in WoTLK een account gehad die ik uiteindelijk niet meer gebruikte, toen maar een keer een nieuwe begonnen omdat ik alle informatie kwijt was.. zou er nog een mogelijk zijn om die te achterhalen? zou wel echt mooi zijn om met mijn allereerste rogue te kunnen spelen!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik snap die gemming ook niet, met een feral pvp Dodge? Alles omzetten naar Mastery my friend dat zorgt voor de pure bleeding damage.hmr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:21:
[...]
Als je niet heel veel gezeik wilt hebben en bekend wil staan als nub zou ik dat niet doen. Je kan bh maar 1 keer per week doen, hierna ben je saved!
*ook snap ik je manier van gemmen niet echt, ik neem aan dat je wilt gaan tanken, maar tanken in pve gear is eigenlijk not done..
En haal ook gelijk je stamina ervan af, en zet op de blue sockets Spell penetration zodat je cyclones nooit kan resist worden. Kijk maar naar mijn Armory linkje van mijn PVP Druid: http://eu.battle.net/wow/...r/sylvanas/Uruhara/simple dan kan je ongeveer zien hoe je moet gemmen en speccen.
Edit: Ik zie dat je een Tank specc hebt, dan is het te begrijpen, maar Feral tanks in PVP zijn niet echt zo super.
Kan je beter een feral dps nemen en wanneer je FC bent kan je switchen naar beer form wat ook nice is.
[ Voor 11% gewijzigd door Jorca op 02-05-2012 18:14 ]
Kan iemand via het bovenstaande link, mij ringen en trinkets aanraden die beter zijn dan die van mij voor PVE.
De Tier items spaar ik nog, en de rest komt ook wel, ik zit alleen met de ringen en Trinkets.
Ik sta open voor verbeteringen.
De Tier items spaar ik nog, en de rest komt ook wel, ik zit alleen met de ringen en Trinkets.
Ik sta open voor verbeteringen.
Thanks voor de tips, ik ga respeccen volgens je voorbeeld.
De blue gems heb ik genomen voor de agi en nam sta als pluspuntje om mee te tanken. Niet goed gedaan dus. M'n eerste build laat ik wellicht staan voor PvE tanking, maar daar heb ik de gear dus nog niet echt voor. En ach... gezeik over een foutje met BH zou ik voor lief nemen, ik stoor me daar niet echt aan. Sommige mensen kunnen wel erg over de rooie gaan voor niets. Zij hebben het ook ooit voor de eerste keer gedaan. Ik denk dat als iedereen ineens een oude ZG raid zou moeten doen zij meer in de problemen komen dan ik, bijvoorbeeld. Het is maar wat je gewend bent en waar je ervaring mee hebt. Allereerst speel ik WoW voor de fun, niks meer en niks minder. Met de gear die ik nu heb kom ik in BG's vaak in de top drie qua damage done en vaak ook op killing blows. Wat dat betreft gaat het dus prima.
Het is anders erg vervelend als 24 man moeten wachten en regroupen omdat iemand niet weet dat hij saved is dan wel niet.. Just saying. MC kon je ook maar eens in de zoveel dagen clearen en ook niet meerdere keren per dag, dus die vlieger gaat niet op!Krylinck schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:17:
Thanks voor de tips, ik ga respeccen volgens je voorbeeld.De blue gems heb ik genomen voor de agi en nam sta als pluspuntje om mee te tanken. Niet goed gedaan dus. M'n eerste build laat ik wellicht staan voor PvE tanking, maar daar heb ik de gear dus nog niet echt voor. En ach... gezeik over een foutje met BH zou ik voor lief nemen, ik stoor me daar niet echt aan. Sommige mensen kunnen wel erg over de rooie gaan voor niets. Zij hebben het ook ooit voor de eerste keer gedaan. Ik denk dat als iedereen ineens een oude ZG raid zou moeten doen zij meer in de problemen komen dan ik, bijvoorbeeld. Het is maar wat je gewend bent en waar je ervaring mee hebt. Allereerst speel ik WoW voor de fun, niks meer en niks minder. Met de gear die ik nu heb kom ik in BG's vaak in de top drie qua damage done en vaak ook op killing blows. Wat dat betreft gaat het dus prima.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat was nogal anders, niet alsof je Ragnaros in een half uurtje na entrance neer kon leggen. WoW is wat dat betreft over het algemeen een stuk sneller geworden. Ik zeg ook niet dat het niet vervelend is als er een noob bij je loopt, maar sommige mensen gaan het boekje ver te buiten in hun reactie. Ik weet dat ik mijn best doe en een flinke achterstand heb t.o.v. de mensen die Cata vanaf het begin hebben gespeeld of door hebben gespeeld waar ik gestopt ben. Al met al is er niks gebeurd, heb ook niet verder gezocht naar een groepje. Volgende week weer verder dus.
Absoluut, ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik noob genoemd kan worden.
'k Zal nog wel vaker een domme vraag stellen of wat idioots doen zoals bij 't gemmen. Zo'n voorbeeld is dan wel heel handig en helpt echt.
Dat maakt ook niet uit, daarvoor is dit forum!Krylinck schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:16:
Absoluut, ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik noob genoemd kan worden.'k Zal nog wel vaker een domme vraag stellen of wat idioots doen zoals bij 't gemmen. Zo'n voorbeeld is dan wel heel handig en helpt echt.
Check www.noxxic.com maar eens keer
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Goedemorgen allen,
nog mensen iets meegemaakt in WoW gisteren?
nog mensen iets meegemaakt in WoW gisteren?
hmr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Heb nog nooit een proffession gelevelt en toch altijd een prima inkomen..
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Gisteren toch geen rustig avondje gehad. Ik was lekker aan het skinnen met mijn Druid toen de raid leader zich al vrij snel meldde. Een healer had afgezegd en of ik kon helpen.
Ik ben de beroerdste niet
en dus 2 uur lang spelen in DS. Na twee wipes op Zon'ozz (tank) en één op Hagara hebben we de eerste wing weten te clearen. Ook nog de waist van Zon'ozz mogen looten dus al met al een nuttige avond geweest. 4/8 met mijn Priest nu 
Hierna mijn Druid weer opgepakt en skinning tot 150 gebracht. Dat gaat echt lekker snel. Dit weekend op max waarschijnlijk. Ondertussen ook de mats verzamelen voor Leatherworking zodat ik daar dit weekend ook mee kan spelen.
Als laatste nog twee HoTs gedaan om offspec (feral cat) gear te verzamelen, maar helaas één item kunnen toevoegen. Mijn vierde haha.
The end.
Ik ben de beroerdste niet
Hierna mijn Druid weer opgepakt en skinning tot 150 gebracht. Dat gaat echt lekker snel. Dit weekend op max waarschijnlijk. Ondertussen ook de mats verzamelen voor Leatherworking zodat ik daar dit weekend ook mee kan spelen.
Als laatste nog twee HoTs gedaan om offspec (feral cat) gear te verzamelen, maar helaas één item kunnen toevoegen. Mijn vierde haha.
The end.
hahahaha hoe kom je der toch op xDmaontje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:12:
[...]
![]()
![]()
[inkopper] Ben je een vrouw dan???[/inkopper]
![]()
![]()
Was niet helemaal zeker of we DS zouden gaan doen gisteren, maar uiteindelijk toch een groep samen weten te stellen. 3/8 ging perfect, 1 wipe op hagara omdat er 4(!) tegen de ice wall aan liepen... Uiteindelijk is ultraxxion net niet gelukt omdat er volgens mij 2 in de groep zaten die "druk op die grote knop!!!111" niet begrepen. Zelfs met 2 man dood kwamen we tot 3M hp voordat de enrage inzette. Andere tank vergat af en toe ook te taunten na fading light op mij. Hopelijk gaat het later deze week beter en kunnen we eindelijk eens tot 8/8 komen...
Ik merkte trouwens wel dat de nerf naar 20% was gegaan. Ging vaak wel heel makkelijk nu. Jammer dat ze die knoppen niet een nerf kunnen geven. Elke paar weken de knop 10% groter maken en kleur- en geluidseffecten toevoegen
Ik merkte trouwens wel dat de nerf naar 20% was gegaan. Ging vaak wel heel makkelijk nu. Jammer dat ze die knoppen niet een nerf kunnen geven. Elke paar weken de knop 10% groter maken en kleur- en geluidseffecten toevoegen
Gisteravond eens een avond niet ingelogd. Even wat onderzoek gedaan naar rogues en Game of Thrones gekeken. Ook al zijn mijn heirlooms na 80 niet echt meer bruikbaar, ik kan ze beter blijven gebruiken totdat ik upgrades vind ben ik achter gekomen. Eens kijken of ik vanavond tot 81/82 kom, zou toch wel fijn zijn :-)
Ik wil zelf die DS Shoulders van de eerste boss, of de tier shoulders, maar elke keer als die dropt heb je toevallig zoveel hunter/rogues/druid die er gelijk op needen terwijl ze em al hebben.EJSchuiteman schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:12:
Gisteren toch geen rustig avondje gehad. Ik was lekker aan het skinnen met mijn Druid toen de raid leader zich al vrij snel meldde. Een healer had afgezegd en of ik kon helpen.
Ik ben de beroerdste nieten dus 2 uur lang spelen in DS. Na twee wipes op Zon'ozz (tank) en één op Hagara hebben we de eerste wing weten te clearen. Ook nog de waist van Zon'ozz mogen looten dus al met al een nuttige avond geweest. 4/8 met mijn Priest nu
The end.
Weet iemand toevallig hoelang je niet meer op WoW moet zijn geweest om een scroll of resurection te kunnen gebruiken?
Dank
Dank
Ik dacht 90 dagen.Poel13 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:43:
Weet iemand toevallig hoelang je niet meer op WoW moet zijn geweest om een scroll of resurection te kunnen gebruiken?
Dank
De plate shoulders heb ik gister voorbij zien komen. Verder de mace verloren en nog de tier hands. Uiteindelijk moest ik van de groep needen op de Waist haha.kivanco schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:42:
[...]
Ik wil zelf die DS Shoulders van de eerste boss, of de tier shoulders, maar elke keer als die dropt heb je toevallig zoveel hunter/rogues/druid die er gelijk op needen terwijl ze em al hebben.
Hunt for protector tokens, dag 196:
Gister weer DS ingedoken. we kwamen op het idee om Warlord 25HC in 1 burn phase te proberen.
Tot 17% gekomen en toen was het een wipe, dus daarna maar even in 2x burn phases gedaan.
Alles ging vrij smooth , hier en daar een foutje (ultraxxion wipe op 1% omdat niet iedereen buiten bleef die buiten moest blijven).
Ultraxxion ging op try2 neer en dropte zowaar 1 protector token!
Paar keer goed in me ogen moeten wrijven maar hij was toch echt gedropt,helaas ging hij wel aan mijn neus voorbij omdat een hunter hoger op EPGP stond
Vol goede moed door naar Warmaster die tot iedereens verbazing ook 1 protector token dropte!
Maar ook deze ging aan mijn neus voorbij, bleek nog een warrior hoger te staan op EPGP die hem ook nodig had.
Door naar Spine heroic die gelukkig voor mij Will Of Unbinding dropte dus heb ik die maar gepakt
, hierdoor heb ik waarschijnlijk volgende week weer niet genoeg EPGP als er protector tokens droppen
Gister weer DS ingedoken. we kwamen op het idee om Warlord 25HC in 1 burn phase te proberen.
Tot 17% gekomen en toen was het een wipe, dus daarna maar even in 2x burn phases gedaan.
Alles ging vrij smooth , hier en daar een foutje (ultraxxion wipe op 1% omdat niet iedereen buiten bleef die buiten moest blijven).
Ultraxxion ging op try2 neer en dropte zowaar 1 protector token!
Paar keer goed in me ogen moeten wrijven maar hij was toch echt gedropt,helaas ging hij wel aan mijn neus voorbij omdat een hunter hoger op EPGP stond
Vol goede moed door naar Warmaster die tot iedereens verbazing ook 1 protector token dropte!
Maar ook deze ging aan mijn neus voorbij, bleek nog een warrior hoger te staan op EPGP die hem ook nodig had.
Door naar Spine heroic die gelukkig voor mij Will Of Unbinding dropte dus heb ik die maar gepakt
Ik heb dagen gehad dat die shoulders 3 keer uit een boss dropt, en dan wint 1 persoon het 2 keer en hij houdt em om te ruilen tegen een toekomstige Tier Token drop.EJSchuiteman schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:46:
[...]
Die Shoulders heb ik gister voorbij zien komen. Verder de mace verloren en nog de tier hands. Uiteindelijk moest ik van de groep needen op de Waist haha.
Ik wil voortaan met guildies of rl vrienden LFR doen voor die dropps want ik wordt er een beetje gek van eigenlijk.
Dat LFR ben ik wel zo klaar meekivanco schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:49:
[...]
Ik heb dagen gehad dat die shoulders 3 keer uit een boss dropt, en dan wint 1 persoon het 2 keer en hij houdt em om te ruilen tegen een toekomstige Tier Token drop.
Ik wil voortaan met guildies of rl vrienden LFR doen voor die dropps want ik wordt er een beetje gek van eigenlijk.
Ik ben nu twee keer met de eigen guild mee geweest en als je een item wilt (kan gebruiken voor upgrade) dan roll je. Geen gezeik met epgp of andere prio. Iedereen heeft gelijke kansen.
Who can receive a Scroll of Resurrection?Poel13 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:43:
Dank
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft account, and their account must have been inactive (without an active subscription) on or before March 4th, 2012.
If your friend’s World of Warcraft license was inactive before December 2009, your friend must first link their World of Warcraft license with a Battle.net account before they can receive a Scroll of Resurrection. Review our Battle.net Account FAQ for information on creating a Battle.net account and merging a WoW license.
After your friend has set up their account, you should be able to send them a Scroll of Resurrection normally.
Wij doen ook altijd gewoon need/greed. Beetje jammer dat we met 3 pallies en 2 priests waren gisteren. Er dropte een token voor de hands, maar kans is dan klein dat je wint. Helaas die dus verloren. Trouwens wel het one hand wapen van morchok gewonnen. Volgens mij is die toch net wat beter dan souldrinker uit LFR.
Overigens hebben wij juist heel veel protector tokens
Ik ga LFR in met het gevoel niets te winnen, dan valt het alleen maar mee als ik wél iets win 
Zoals dinsdag: healing necky van Morchok en de healing mace van Madness
Gisteren alleen siege gedaan, maar niets gewonnen, no biggie
Hopenlijk vandaag met wat vrienden nog Madness weer induiken en dan verder met m'n children's week en het levelen van tailoring en enchanting op m'n priest
Zoals dinsdag: healing necky van Morchok en de healing mace van Madness
Gisteren alleen siege gedaan, maar niets gewonnen, no biggie
Hopenlijk vandaag met wat vrienden nog Madness weer induiken en dan verder met m'n children's week en het levelen van tailoring en enchanting op m'n priest
Dank voor de moeite!EJSchuiteman schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:57:
[...]
Who can receive a Scroll of Resurrection?
To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft account, and their account must have been inactive (without an active subscription) on or before March 4th, 2012.
If your friend’s World of Warcraft license was inactive before December 2009, your friend must first link their World of Warcraft license with a Battle.net account before they can receive a Scroll of Resurrection. Review our Battle.net Account FAQ for information on creating a Battle.net account and merging a WoW license.
After your friend has set up their account, you should be able to send them a Scroll of Resurrection normally.
DonePoel13 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:33:
Ik heb besloten om WoW nog maar eens rustig te gaan proberen.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een SoR te sturen?
PM me even dan stuur ik je gegevens!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Klinkt een beetje als onze raid van gisteren. Enige verschil is dat we Ultraxion wel down kregen en zondag dus weer kunnen proberen om Warmaster heroic down te krijgen. Hopelijk is onze holy paladin er dan wel in tegenstelling tot gisteren en zondag. Moet toch zeggen dat je het wel mist hoor als je met 2 resto druids heroic modes staat te healen en een resto shaman hebt die af en toe in de raid resto moet spelen.IntToStr schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:38:
Was niet helemaal zeker of we DS zouden gaan doen gisteren, maar uiteindelijk toch een groep samen weten te stellen. 3/8 ging perfect, 1 wipe op hagara omdat er 4(!) tegen de ice wall aan liepen... Uiteindelijk is ultraxxion net niet gelukt omdat er volgens mij 2 in de groep zaten die "druk op die grote knop!!!111" niet begrepen. Zelfs met 2 man dood kwamen we tot 3M hp voordat de enrage inzette. Andere tank vergat af en toe ook te taunten na fading light op mij. Hopelijk gaat het later deze week beter en kunnen we eindelijk eens tot 8/8 komen...
Tevens viel met gisteren in LFR op dat mijn balance spec een beetje buged was (hopelijk alleen in die run). Stond gewoon een minuut lang wraths te casten zonder dat de balk naar lunar ging en omgekeerd ook een aantal keer gehad (en ja altijd buiten de eclipse natuurlijk).
Momenteel speel ik WoW op mijn onboard kaart met alle settings op zeer laag
Nu wil ik voor MoP een nieuwe kaart hebben zodat ik alles eens mooi kan beleven.
Ikzelf zit te denken aan een 6770 of een 7770. Zijn deze kaarten voldoende of moet ik al naar de 68xx/78xx serie? Het mooist is als vrijwel alles op max kan. Nu is het eigenlijk lachwekkend met spelen, maar ik red me er nog wel even mee.
Ikzelf zit te denken aan een 6770 of een 7770. Zijn deze kaarten voldoende of moet ik al naar de 68xx/78xx serie? Het mooist is als vrijwel alles op max kan. Nu is het eigenlijk lachwekkend met spelen, maar ik red me er nog wel even mee.
7770 is meer dan genoeg.EJSchuiteman schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:01:
Momenteel speel ik WoW op mijn onboard kaart met alle settings op zeer laagNu wil ik voor MoP een nieuwe kaart hebben zodat ik alles eens mooi kan beleven.
WoW is meer CPU afhankelijk(vooral in drukke gebieden met veel players npc's etc), oftewel is dat wel in orde?
Ik heb een Phenom II X4 955BE erin zitten. Dit moet voldoende zijn.
Echter hoe hoger de resolutie hoe meer er van de grafische kaart gevraagd wordt normaliter.
Echter hoe hoger de resolutie hoe meer er van de grafische kaart gevraagd wordt normaliter.
Klopt, maar WoW is grafisch redelijk achterhaalt en dus totaal niet zwaar.EJSchuiteman schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:15:
Als je je shadows/water effects niet op ultra zet dan is een 7770 echt meer dan voldoende.
Hebben ze dit binnen cata niet aangepast?
Mijn e4400 dual core met 2gb geheugen trekt WoW nog prima! Volgens mij zit er een Radeon 5770 in met 512 mb geheugen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het ligt er tegenwoordig aan hoe nieuw je pc is maar met een pc van 1 jaar oud kan je makkelijk met je onboard videokaart WoW op normal draaien..
Souldrinker is BiS voor zowel paladins als warriors. De 390 souldrinker is beter dan de 397 van van Morchok. Sommigen zeggen zelfs dat de 390 souldrinker beter is dan de 410 van Morchok, simpelweg omdat de proc van Souldrinker zo sterk is.[b]IntToStr schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:58:[/b
Wij doen ook altijd gewoon need/greed. Beetje jammer dat we met 3 pallies en 2 priests waren gisteren. Er dropte een token voor de hands, maar kans is dan klein dat je wint. Helaas die dus verloren. Trouwens wel het one hand wapen van morchok gewonnen. Volgens mij is die toch net wat beter dan souldrinker uit LFR.
Een simpel antwoord is niet zo makkelijk te geven op jouw vraag. WoW vraagt over het algemeen niet zoveel van de grafische kaart, ook in MoP niet. Het hele beeld wordt opgebouwd door je grafische kaart. Het is inderdaad waar, hoe hoger de resolutie hoe meer het van je grafische kaart zal vragen. Dus: je zal een aantal grafische instellingen hoger kunnen zetten. In drukke gebieden en tijdens raiden zal je performance echter hoogstwaarschijnlijk iets zakken, omdat de gehele communicatie met de WoW-wereld wordt berekend door je processor. Aangezien WoW grafisch geen pareltje is komt de lag dus heel vaak doordat mensen met een ietwat verouderde processor zitten te spelen. De videokaart moet vervolgens 'wachten' totdat de processor klaar is met de berekeningen, daarom verschijnt de 'lag'.EJSchuiteman schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:15:
EDIT: Ik kan het hele verhaal wel van top tot teen uitleggen, maar dan ben ik wat meer ruimte kwijt voor de post
TL;DR: Hogere resolutie betekend dat WoW meer van je grafische kaart vraagt. Het zegt vervolgens niets of je 'lag' toe of af gaat nemen
[ Voor 6% gewijzigd door Thysiej op 03-05-2012 13:33 ]
een Phenom II x4 955 BE moet toch met een beetje videokaart meer dan zat zijn
ik speel op een amd x2 250 met een hd 5770 wow op alles mid zonder lag ook de fps in raids dropt niet onder de 30 en dit op 1680x1050
ik zit juist net te denken over misschien overstappen op een phenom II x4 955 en misschien een hd5770 erbij in crosfire of 1 nieuwe videokaart de 7850
ik speel op een amd x2 250 met een hd 5770 wow op alles mid zonder lag ook de fps in raids dropt niet onder de 30 en dit op 1680x1050
ik zit juist net te denken over misschien overstappen op een phenom II x4 955 en misschien een hd5770 erbij in crosfire of 1 nieuwe videokaart de 7850
Battletag Vakasha#2284
Misschien dat ik afhankelijk van het gevecht het ene of het andere wapen kan gaan gebruiken. Als het niet zozeer gaat om zo snel mogelijk een boss neermeppen, maar meer om overleven is souldrinker beter, bij ultraxxion is wapen van morchok mogelijk weer beter. Beetje experimenteren maarThysiej schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:28:
[...]
Souldrinker is BiS voor zowel paladins als warriors. De 390 souldrinker is beter dan de 397 van van Morchok. Sommigen zeggen zelfs dat de 390 souldrinker beter is dan de 410 van Morchok, simpelweg omdat de proc van Souldrinker zo sterk is.
[...]
Het is als tank opzich altijd goed om een 'extra' setje bij je te hebben waarin je meer expertise en hit hebt, zodat je meer dps doet. Vaak helpen andere trinkets hier ook zeer goed bij:)IntToStr schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:40:
[...]
Misschien dat ik afhankelijk van het gevecht het ene of het andere wapen kan gaan gebruiken. Als het niet zozeer gaat om zo snel mogelijk een boss neermeppen, maar meer om overleven is souldrinker beter, bij ultraxxion is wapen van morchok mogelijk weer beter. Beetje experimenteren maar
@Dembar
WoW is zo gemaakt dat het eigenlijk op alle systemen 'speelbaar' is. Juist omdat ze ervoor gekozen hebben om meer nadruk op de processor te leggen in plaats van op de videokaart. Van een systeem met betere specificaties zal je altijd zien dat het spel vloeiender loopt. Je mag met WoW echter nooit zeggen dat als je de grafische kaart vernieuwd dat je frames per seconde dan ook omhoog gaan. Vaak zijn de FPS voor de 'endgame' raider belangrijker dan het grafische geweld, omdat je dan sneller kunt reageren op wat er gebeurt. Het oog wil echter ook wat, daarnaast denk ik dat als jij een gevecht als Ultraxion doet op LFR, dat je echt geen 30fps haalt
Die fps kunnen net het verschil zijn tussen op het laatste moment de juiste ability gebruiken of dood zijn
Ik heb geen verstand meer van huidige generatie AMD processoren, anders had ik een uitsluitender antwoord kunnen geven.
Het verschil tussen onboard en een losse videokaart zal zeker te merken zijn. Ik heb in een ver verleden al eens een 5770 gehad, maar helaas weer verkocht. Wel was dit in combinatie met een core i7-860.
Enige wat ik kan zeggen is dat ik met mijn i5 2500k op 4.7ghz ~33fps haal midden in het drukste punt van Ogrimmar op Kazzak, dit was nog 60fps op Vashj 
En dat ligt niet aan de 3dkaart helaas (6950 @ 6970)
Voor de rest is het algemeen bekend dat de AMD processors toch tegenwoordig een stuk minder presteren en je weet dat dus jouw Phenom toch echt de bottleneck zou blijven.
En dat ligt niet aan de 3dkaart helaas (6950 @ 6970)
Voor de rest is het algemeen bekend dat de AMD processors toch tegenwoordig een stuk minder presteren en je weet dat dus jouw Phenom toch echt de bottleneck zou blijven.
Ik heb op Stormwind met mijn i5 2500s 2.7ghz en een 6770m 512MB en 12gb.
Ruim 40 / 50 FPS met alles op ultra behalve Shadow ( low ) en op 2560x1440.
Ja dat is SW en op een ander server;)Mektheb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:02:
Voor de AH in Orgrimmar op Kazzak ga je dat toch echt niet halen

[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 03-05-2012 14:04 ]
Mektheb, dat is een Mac... die projecteerd een hele andere wereld dan dat Windows dat doet:P Dat kan overigens wel het verschil zijn, Mac heeft een hele andere belasting op de processor en onderdelen dan dat windows dat heeft...Mektheb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:02:
Ik heb een advertentie staan voor een 6770/7770. Eens kijken of daar wat uitkomt en dan zien we wel wat het oplevert
Dit misschien, maar het ligthet meest aan hoe druk het is, dus welke server, tijdstip etc.Thysiej schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:04:
[...]
Mektheb, dat is een Mac... die projecteerd een hele andere wereld dan dat Windows dat doet:P Dat kan overigens wel het verschil zijn, Mac heeft een hele andere belasting op de processor en onderdelen dan dat windows dat heeft...
Na 24;00 haal ik ook dubbel de frames
Jazker is op een andere server, maar als ik rondren in een 25man fight zoals ultraxion op 2560x1440 heb ik ook nergens last van.sjaak88 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:06:
[...]
Dit misschien, maar het ligthet meest aan hoe druk het is, dus welke server, tijdstip etc.
Na 24;00 haal ik ook dubbel de frames
Ben van mening dat bij WoW de Proc een hoop werk doet, en de x64client ook erg meehelpt.
En natuurlijk ben ik erg blij mijn servertje niet zo grando is,
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 03-05-2012 14:08 ]
Ik merkte totaal geen verschil tussen de x32 en x64 =/
Zit nu dus gewoon weer op x32 versie want WoW ging ook weer raar doen, soms als ik inlog dan heb ik allemaal artefacts >.<
Behalve als ik de settings op low zet.
Herstart ik mijn PC dan is het weer weg, en het komt alleen in WoW voor Witcher 2 dat toch even wat zwaarder voor de 3dkaart is doet het perfect, raar gedoe =/
Zit nu dus gewoon weer op x32 versie want WoW ging ook weer raar doen, soms als ik inlog dan heb ik allemaal artefacts >.<
Behalve als ik de settings op low zet.
Herstart ik mijn PC dan is het weer weg, en het komt alleen in WoW voor Witcher 2 dat toch even wat zwaarder voor de 3dkaart is doet het perfect, raar gedoe =/
Ik ging echt zeker iets van 10FPS omhoog met het verschil van x32 naar x64.
Maar dat wat jij verteld heb ik vaker gehoord met ATI kaarten.
Ja dit is echt mijn laatste AMD kaart....
Ik kan alweer niet de control center openen.
Dit heb ik al zovaak gehad en telkens komt het toch weer terug na een update van de drivers en dan kan ik weer 10x drivers deinstallen installen nieuwe framework noem het maar op voordat het weer werkt >.<
Nee ik durfde gewoon niet meer om maandelijks de drivers te updaten met AMD ;p
Hopen dat bij de volgende upgrade Nvidia ook kaartjes heeft voor mijn budget.
Dit heb ik al zovaak gehad en telkens komt het toch weer terug na een update van de drivers en dan kan ik weer 10x drivers deinstallen installen nieuwe framework noem het maar op voordat het weer werkt >.<
Mijn PC komt ondertussen al uit zomer 2007 ergens en ik heb ooit een upgrade gedaan van mijn videokaart omdat ik zo lomp was die daarvoor door te laten branden. Op 25mans Ultraxion merk ik toch echt vaak genoeg dat ik eventjes onder de 10fps drop, voor een seconde of 2. Daarna ga ik weer naar de 30-35fps. Ik zal binnenkort eens kijken of de X64 cliënt inderdaad een positief verschil is voor mij.Mektheb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:13:
Ik ging echt zeker iets van 10FPS omhoog met het verschil van x32X86 naar x64.
Jouw Mac gaat heel anders om met hardware dan een Windows PC. Dit is een beetje appels met peren vergelijken; het is allebei fruit dat van een boom komt. Dit betekend echter niet dat ze hetzelfde smaken, op hetzelfde tijdstip rijp zijn, even hard vallen of er überhaupt hetzelfde uitzien
Btw Mektheb, heb jij al gesproken met de guild betreffende mijn Rogue?
@sjaak88: vast wel hoor, zijn er in alle prijsranges: pricewatch: Gainward GT210 512MB
[ Voor 7% gewijzigd door Thysiej op 03-05-2012 14:21 ]
probleem heb ik met me vorige pc ook gehad.. volgens mijsjaak88 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:16:
Ja dit is echt mijn laatste AMD kaart....
vallen Nvidia kaarten qua prijs toch best mee?
Bij mij zit er en 9800GT in en die draait als een malle
http://www.beslist.nl/com...24GCI_%29_Videokaart.html
edit: dit is een andere kan de geforce 8900 gt niet meer vinden
[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 03-05-2012 14:25 ]
In vergelijking met AMD een maand of 2 terug kreeg ik meer voor 160euro bij AMD dan Nvidia, maja weer back on topicDopiej schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:21:
[...]
probleem heb ik met me vorige pc ook gehad.. volgens mij
vallen Nvidia kaarten qua prijs toch best mee?
Bij mij zit er en 9800GT in en die draait als een malle
http://www.beslist.nl/com...24GCI_%29_Videokaart.html
Begin nu toch wel spijt te krijgen dat ik de actie van Diablo III niet gedaan heb
Zonde!
aangezien we terug on topic gaan,
denk dat het bij ons in de guild met d3 op komst raiden op een erg laag pitje gaat komen.
dus verdere hc vorderingen kunnen we wel vergeten.
denk dat het bij ons in de guild met d3 op komst raiden op een erg laag pitje gaat komen.
dus verdere hc vorderingen kunnen we wel vergeten.
Battletag Vakasha#2284
Ja een beetje, alleen de gene die er interesse voor moet hebben ( GM ) was er gistere niet.Thysiej schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Mijn PC komt ondertussen al uit zomer 2007 ergens en ik heb ooit een upgrade gedaan van mijn videokaart omdat ik zo lomp was die daarvoor door te laten branden. Op 25mans Ultraxion merk ik toch echt vaak genoeg dat ik eventjes onder de 10fps drop, voor een seconde of 2. Daarna ga ik weer naar de 30-35fps. Ik zal binnenkort eens kijken of de X64 cliënt inderdaad een positief verschil is voor mij.
Jouw Mac gaat heel anders om met hardware dan een Windows PC. Dit is een beetje appels met peren vergelijken; het is allebei fruit dat van een boom komt. Dit betekend echter niet dat ze hetzelfde smaken, op hetzelfde tijdstip rijp zijn, even hard vallen of er überhaupt hetzelfde uitzien
Btw Mektheb, heb jij al gesproken met de guild betreffende mijn Rogue?
@sjaak88: vast wel hoor, zijn er in alle prijsranges: pricewatch: Gainward GT210 512MB
Dus ik hoop vanaf.
Weet iemand waar ik het best kan gaan levelen nadat ik the cape of strangelthorn heb gedaan?
in de grote steden kan je het beste de grote borden gebruiken met een geel ! die geeft je dan precies de juiste quest voor jou lvl.Dopiej schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:33:
Weet iemand waar ik het best kan gaan levelen nadat ik the cape of strangelthorn heb gedaan?
Battletag Vakasha#2284
ah okj thnxDembar schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:36:
[...]
in de grote steden kan je het beste de grote borden gebruiken met een geel ! die geeft je dan precies de juiste quest voor jou lvl.
http://www.wowwiki.com/Zones_by_levelDopiej schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:33:
http://media.mmo-champion...10/november/levelflow.jpg
Verder zoals Dembar al aangaf in de steden de grote borden volgen.
thnx daar kan ik al heel veel meEJSchuiteman schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:45:
[...]
http://www.wowwiki.com/Zones_by_level
http://media.mmo-champion...10/november/levelflow.jpg
Verder zoals Dembar al aangaf in de steden de grote borden volgen.
Vanavond lekker weer wat doorlevelen
Bestaat het nog? gewoon lekker ontspannen met een groepje elke week DS10 op normal te clearen zonder teveel gedoe en gezeur..
Beetje slap ouwerhoeren en de fun erin houden, dat is wat ik zoek
Laatste 2 guilds die ik nu geprobeerd was echt een verschrikking, kids die schreeuwen en als ze hun zin niet krijgen leaven ze meteen, of de helft denkt nog steeds dat ze LFR aan het doen zijn.
Of eisen dat ze bepaalde loot krijgen..., maar zelf nergens moeite in willen steken.
Ik lees zelf altijd de tactics en kom goed voorbereid naar een raid.
Nu wil ik het wat meer casual aanpakken en max 2x per week te raiden, maar dan kom ik steeds met dit soort figuren in aanraking.
En grappig genoeg lukt het wel om met een PUG zonder een enkele wipe wel 8/8 DS te clearen op normal.
Speel gelukkig wel op Kazzak/Horde dus genoeg aanbod met PUG's, maar zou graag een vaste leuke groep willen vinden, iemand wellicht een idee?
Beetje slap ouwerhoeren en de fun erin houden, dat is wat ik zoek
Laatste 2 guilds die ik nu geprobeerd was echt een verschrikking, kids die schreeuwen en als ze hun zin niet krijgen leaven ze meteen, of de helft denkt nog steeds dat ze LFR aan het doen zijn.
Of eisen dat ze bepaalde loot krijgen..., maar zelf nergens moeite in willen steken.
Ik lees zelf altijd de tactics en kom goed voorbereid naar een raid.
Nu wil ik het wat meer casual aanpakken en max 2x per week te raiden, maar dan kom ik steeds met dit soort figuren in aanraking.
En grappig genoeg lukt het wel om met een PUG zonder een enkele wipe wel 8/8 DS te clearen op normal.
Speel gelukkig wel op Kazzak/Horde dus genoeg aanbod met PUG's, maar zou graag een vaste leuke groep willen vinden, iemand wellicht een idee?
Ik zit zelf op Kazzak @ Horde in de guild uuuhm tjah zoek maar naar Strontje op Kazzak, kan ik helaas niet naar toe op me werk =(LangeQuin schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:51:
Heel erg casual 10man guildje dat verre van goed is maar wel elke week netjes 10man normal en soms hier en daar een boss op hc doet.
Wie weet hebben ze nog een plekje voor je.
Zie al 2 fouten waarom het niet lukt 
Kazzak en Horde
.
Kazzak en Horde
Huh ;pMektheb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:02:
Zie al 2 fouten waarom het niet lukt
Kazzak en Horde.
Kan je dat uitleggen xD
Sinds korte tijd juist hierheen verhuisd, slechte keuze geweest? ;p
Naja horde is makkelijk te vertellen, Alliance FTW ( hehe )sjaak88 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:04:
[...]
Huh ;p
Kan je dat uitleggen xD
Sinds korte tijd juist hierheen verhuisd, slechte keuze geweest? ;p
En Kazzak omdat ik niet van drukke realms hou
Totally agree!Mektheb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:05:
[...]
Naja horde is makkelijk te vertellen, Alliance FTW ( hehe )
Pfff Alliance pussy's ;pMektheb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:05:
[...]
Naja horde is makkelijk te vertellen, Alliance FTW ( hehe )
En Kazzak omdat ik niet van drukke realms hou.
Maar ja het is inderdaad erg druk met veel Lag in de drukke gebieden, maar wel weer vele male actiever kwa Pugs voor van alles en nog wat, economie etc dat toch ook echt wel fijn is =)
Ik pug niet, omdat alles ingame met random people altijd uitkomst heeft drama hehe. ( lichking heroic enz )sjaak88 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:07:
[...]
Pfff Alliance pussy's ;p
Maar ja het is inderdaad erg druk met veel Lag in de drukke gebieden, maar wel weer vele male actiever kwa Pugs voor van alles en nog wat, economie etc dat toch ook echt wel fijn is =)
Economie is ook niet erg boeiend voor mij als doel want je verdient al bakken geld door simpel weg te raiden
Nee LFR en dat soort dingen liever niet
Al moet ik wel zeggen ik Grimbatol altijd gezellig heb gevonden met alle tuga's
Als je een grote actieve guild hebt die dat allemaal samen willen doen dan heb je geluk ;pMektheb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:13:
[...]
Ik pug niet, omdat alles ingame met random people altijd uitkomst heeft drama hehe. ( lichking heroic enz )
Economie is ook niet erg boeiend voor mij als doel want je verdient al bakken geld door simpel weg te raiden.
Nee LFR en dat soort dingen liever niet.
Al moet ik wel zeggen ik Grimbatol altijd gezellig heb gevonden met alle tuga's
Maar ik wou het risico niet meer lopen om op een uitgestorven realm uiteindelijk terecht te komen.
Op Vashj waren er nog 2 10man raid guilds.... En zag je een berichtje in /2 om de 30seconden.
Waar ik nu zit is het misschien te druk, je kan /2 echt niet bijhouden, maar liever dat dan een dode server waar je gewoon niks meer kunt doen
Ja dat ben ik wel met je eens
.
Ik zit alleen al zolang op de realm dat ik ook de meeste andere guilds wel ken en de mensen erin ook wel, en als ik dan dus iets wil doen en mensen ga inviten dan kan ik meer met private people het doen.
Dan dat ik moet puggen.
En als ik iets leuks zie in trade en er hangt guildname X aan dan begin ik er niet eens aan
.
Ik zit alleen al zolang op de realm dat ik ook de meeste andere guilds wel ken en de mensen erin ook wel, en als ik dan dus iets wil doen en mensen ga inviten dan kan ik meer met private people het doen.
Dan dat ik moet puggen.
En als ik iets leuks zie in trade en er hangt guildname X aan dan begin ik er niet eens aan
Ik heb het probleem dat er in de guild maar een paar mensen zijn die regelmatig een raid naar DS normal willen doen. We moeten altijd wel wat mensen in trade zoeken. Wel de grootste guild van de realm overigens... Maar zelf pugs vinden is lastig op de op 1 na laagste realm pop van engelse pve servers...
Bij mijn guild weet ik alleen wel zeker dat ik een spot heb en als tank mee kan
Ook is er geen druk van aanwezig moeten zijn of zo, want daar heb ik dan ook weer geen zin in.
Bij mijn guild weet ik alleen wel zeker dat ik een spot heb en als tank mee kan
Ja zo was het bij mij ook wel in Wotlk tijd, vele malen leuker en beter dan onbekende mensen invite, maar dan moet je die luxe wel hebbenMektheb schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:22:
Ja dat ben ik wel met je eens.
Dan dat ik moet puggen.
En als ik iets leuks zie in trade en er hangt guildname X aan dan begin ik er niet eens aan.
Echt zoveel mensen waar ik samen mee speelde zijn ermee gekapt en het voelt echt aan alsof ik weer helemaal opnieuw begonnen ben

Dat is wel zuur :<.sjaak88 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:26:
[...]
Ja zo was het bij mij ook wel in Wotlk tijd, vele malen leuker en beter dan onbekende mensen invite, maar dan moet je die luxe wel hebben![]()
Echt zoveel mensen waar ik samen mee speelde zijn ermee gekapt en het voelt echt aan alsof ik weer helemaal opnieuw begonnen ben
De meeste in mijn guild spelen nu al 4/5 jaar samen met elkaar en er komen wat en gaan wat maar de meeste zitten toch al lang bij elkaar.
En ik speel veel met RL vrienden die ook op mijn realm zitten, en ja ook daar zijn er 3/5 gestopt maar die komen altijd wel weer is terug.
Ik ben het gewoon erg zat dat gezeur altijd in LFR / LFG en pug's.
Ik ben gelijk al weg als ik iemand hoor schreeuwen waarom we meer dan 10 mensen nodig hebben op LK heroic 25man, en denken het tank en spank is.
Dan krijg ik altijd de neiging echt te gaan zitten vloeken en denken van aaaaaaaaaaaaaaah l2p.
Dus heb me voor genomen die dingen niet meer te doen
Nog erger zijn de mensen die de entrance niet kunnen vinden >.<
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 03-05-2012 15:36 ]
Met pugs heb ik ook hele slechte ervaringen. Uren zoeken naar mensen, rare taal naar elkaar toe, loot ninjaén, etc, etc. Dit heeft toendertijd veel plezier van me weggenomen.
Met de guild waar ik destijds bij zat kon ik niet mee in raids vanwege vaste groep en raids vond ik wel interessant, maar dat is vies tegengevallen. Elke keer denk je weer, dit wordt niet meer zo erg. Plaat voor de kop
Gelukkig weet ik nu wel beter en zit ik eindelijk goed op me plekkie
Met de guild waar ik destijds bij zat kon ik niet mee in raids vanwege vaste groep en raids vond ik wel interessant, maar dat is vies tegengevallen. Elke keer denk je weer, dit wordt niet meer zo erg. Plaat voor de kop
Ik ga ook altijd de LFR in dat ik niks win. Gisteren toch nog 4x set bonus kunnen halen op mijn alt Druid. Terwijl ik pas op 2x zit op mijn main Druid. Daar willen ze gewoon niet droppen. Zie alleen maar Protector/Conquerer tokens in onze normal/heroic guild runs.
En DEJAVU met het hele FPS en kaarten gedoe weer. LOL.
En DEJAVU met het hele FPS en kaarten gedoe weer. LOL.
[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 03-05-2012 15:40 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Vraagje over Scroll of Ressurection nav wat geGoogle.
Her en der gelezen over een special period waarbij je buiten 7 dgn playtime ook je char kunt transferren en naar 80 kunt boosten.
Geldt dit nog steeds en zo ja, tot wanneer?
Her en der gelezen over een special period waarbij je buiten 7 dgn playtime ook je char kunt transferren en naar 80 kunt boosten.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Tjah dat uren zoeken naar mensen heb ik dan weer totaal geen last van =)EJSchuiteman schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:35:
Met pugs heb ik ook hele slechte ervaringen. Uren zoeken naar mensen, rare taal naar elkaar toe, loot ninjaén, etc, etc. Dit heeft toendertijd veel plezier van me weggenomen.
Dus als een raid of persoon vervelend is heb je binnen 10minuten wel een andere group.
Op Vashj waren er niet eens mensen voor een DS normal pug, laat staan voor een oude raid als BT ;p
Check je mail.RaDKiLL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:40:
Vraagje over Scroll of Ressurection nav wat geGoogle.
Dit topic is gesloten.