Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Boeboe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:29:
Een mount ok, maar de Guardian Cubs zijn ingame getrade. Blizzard kan zo zien dat hij ze zelf aan mij gegeven heeft en de scammer kan dus niet beweren dat de transactie door hem niet geauthorizeerd was zou ik denken. Het is een transactie die Blizz volledig kan terugdraaien, inclusief het goud dat van eigenaar verandert.
zoals ik al aangaf, geldt dit alleen voor de mount.. hou ons op de hoogte van het verloop!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Fiole schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Maar die mount verwijdt gewoon en Blizz gaat jou je goud niet terug geven, tenzij je echt veel moeite doet voor tickets / contact via support en deze persoon aangeeft als scammer etc.
Dit dus. Gewoon effort insteken en je krijgt echt je goud wel terug.

Ik heb bijna het goud bij elkaar voor m'n Chopper 8) Tis alleen de vraag of het verstandig is, want dan begin ik weer met niks 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-05-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
EJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:36:
[...]

Ik heb bijna het goud bij elkaar voor m'n Chopper 8) Tis alleen de vraag of het verstandig is, want dan begin ik weer met niks 8)7
Zou als ik jou was zoiezo wat extra gold erop na houden..
Helemaal met niks verder gaan is niet al te slim denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zal het in de gaten houden idd. Dacht dat alles "safe" was toen de mount in men vriendin haar mailbox verscheen, maar zoals jullie het omschrijven is er inderdaad nog een goede kans dat het een scam was. (de persoon was Nederlandstalig ook, leek ons daarom wat meer betrouwbaar).
Zou spijtig zijn, ze wil al heel lang die mount en was heel blij. Mocht ze toch gescammed zijn zal ik hem zelf wel eens kopen als verrassingsgift ofzo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:36:
[...]

De vraag is of zo'n betaalde mount verhandelt mag worden op basis van terms van Blizzard?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:39:
[...]

De vraag is of zo'n betaalde mount verhandelt mag worden op basis van terms van Blizzard?
Volgens mij mag dat inderdaad niet..
Ingame mounts wel, maar de mounts die met
credit cards enz. zijn gekocht mogen niet verhandeld worden dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Nee 2 Guildee's van mijn zijn er 72 uur voor gebanned, voor het verkopen ervan voor goud en een 3de guildee's was de mount "kwijt" en zijn gold ervoor.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
[...]

Waarom zou dit niet mogen? (zou me overigens niks verbazen) Maar toch, die persoon betaald Blizz en de mount is in mijn ogen dan eigendom van die persoon. Dat de mount dan ingame weer doorverkocht wordt, staat Blizz voor mij buiten.
ShadowBumble schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:41:
[...]

Nee 2 Guildee's van mijn zijn er 72 uur voor gebanned, voor het verkopen ervan voor goud en een 3de guildee's was de mount "kwijt" en zijn gold ervoor.
Duidelijk dus _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-05-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat de mount dan ingame weer doorverkocht wordt, staat Blizz voor mij buiten.
De mount is anders dan de cub in het opzicht dat je hem niet KAN traden ingame. Jij betaalt de verkoper goud en hij gift dan de mount aan jou via de battle.net site.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Boeboe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:44:
[...]

De mount is anders dan de cub in het opzicht dat je hem niet KAN traden ingame. Jij betaalt de verkoper goud en hij gift dan de mount aan jou via de battle.net site.
En de cub zit nog een 24 hour intern cooldown op voordat hij BoE word. De cub is namelijk pas verkoopbaar na 24 uur na aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:15
Het lijkt me logischer dat als je de mount niet mag verhandelen dat ze m dan bind on pickup maken zodra je m uit de mailbox vist.

Edit: zie net pas dat je die mount naar een character mailt vanuit battle.net, dus dit gaat niet op

[ Voor 29% gewijzigd door IntToStr op 07-05-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Je koopt die mount met een cc gekoppeld aan je battle.net account. Dan als de mount gekoppeld is aan je account kun je deze aan een char toewijzen?

Waarom is het dan mogelijk om andere characters te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Pets en mounts zijn te giften, maar voor zover ik weet is ze verhandelen tegen in game gold tegen de termen van de EULA. Ik weet dat een guildie van mij een hele tijd geleden voor 60k gold alle Blizzard store pets en mounts heeft gekocht, en die na een weekje ook weer kwijt was. Inclusief zijn 60k gold. Maar hij is er niet voor veroordeeld, omdat hij dacht dat het een fair trade was. Maar in feite zijn beide partijen die deelnemen aan de handel strafbaar volgens de EULA.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Duidelijk! Misschien dat Boeboe dan al beter van te voren contact op kan nemen met Blizz (voordat ze er zelf achter komen). Of 8k moet niet zo'n groot verlies zijn |:(

Heeft iemand van jullie al geluk gehad met de mount drop van Anzu? Sinds dit weekend kill ik hem met drie chars in de hoop dat één de mount mag looten, maar helaas nog geen succes.

Nu lees ik allemaal verhalen op het internet van anderen en ik zie dat sommigen al meer dan 500 kills hebben gedaan en nog steeds geen mount drop.

Gelukkig is het nog geen 10 minuten per try en hopelijk ben ik hier wat gelukkiger in dan het meerendeel O-)

[ Voor 72% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-05-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat klopt ja, Anzu kan heeeeel lang duren (vraag maar aan een guildie van mij, teehee :P)
Ik had hem zelf na de 51e run. Elke dag proberen en bidden dat hij dropped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:18

ye-roon

knaak

bitshady schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:44:
Dat klopt ja, Anzu kan heeeeel lang duren (vraag maar aan een guildie van mij, teehee :P)
Ik had em op me eerste kill.... toen ik hem moest killen voor me epic flight form laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden :) Daarna nog gefarmed met me neef en een vriend van me(ik moest mee om em te summonen) en beide hebben em nu ook :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
bitshady schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:44:
Argh, k*t Anzu. Ik doe em bijna dagelijks sinds weet ik wanneer ;( De Swift White Hawkstrider dropte gelukkig op m'n eerste run :Y)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:52

mrsar

waar een sar is,is een wodka

anzu na 78 runs ofzo,was blij als een klein kind :P net als mijn kinderweek+long strange trip archie die ik van het weekend gehaald heb,na 4 dagen BG's ingaan als pve'r :P wat een ge-eikel was dat zeg pfff...gelukkig uiteindelijk bij 1 run in WG dat de horde de vlag expres dropte toen ik daar in mijn 1tje aankwam :) \kiss \hug :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik was blij als een kind toen ik gisteren eindelijk die groene proto-drake kreeg :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wat zijn nu de items/mounts waar mensen echt voor willen farmen? Ik lees hier wel eens wat zoals die mount van anzu blijkbaar, maar wat zijn nu de items waarvoor het echt de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Poseidus, de mount die hij dropt gaat rond voor gemiddeld 80k.
Anzu's mount omdat hij zo mooi is :)

Verder ga ik nog voor de fishing Turtle en daarna zie ik het wel.

Het is met allemaal zoveel geluk hebben, maar zolang ik het niet probeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:01:
Poseidus, de mount die hij dropt gaat rond voor gemiddeld 80k.
Anzu's mount omdat hij zo mooi is :)

Verder ga ik nog voor de fishing Turtle en daarna zie ik het wel.

Het is met allemaal zoveel geluk hebben, maar zolang ik het niet probeer :)
Heb op me DK veel mounts gespaard :P
Alle factions van horde op exalted gekregen voor alle mounts..
Paar gefarmed en paar met geluk :P heb der stuk of 70 ofzo op me DK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Je DK is verleden tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Haha zit toch te denken er weer mee te gaan spelen..
zijn btw 76 mounts die ik heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 13:14
IntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:59:
Wat zijn nu de items/mounts waar mensen echt voor willen farmen? Ik lees hier wel eens wat zoals die mount van anzu blijkbaar, maar wat zijn nu de items waarvoor het echt de moeite waard is?
Ik farm momenteel de blue proto-drake in Utgarde Pinnacle en die mount van Anzu in Sethekk Halls. Deathcharger's Reins uit Stratholme heb ik al een poosje in bezit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:59:
Ashes of Alar
Stone core mount.
posidus.

Dat zijn toch echt wel de geen die ik echt wil hebben.
Verder zijn het meta mounts die ik graag wil.

Moet er nog best aan aantal :), zit nu op 125 even uit me hoofd en ik kan er nog zo 10 bij krijgen door meer efford, maar sommige van die daily's zijn zo boring :P old of new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 07 mei 2012 @ 01:49:
Maja had net de titanium gemaakt en wilde deze naar mijn Engi mailen en mail het naar de verkeerde persoon ;(
Been there, done that, ticket gemaakt en binnen een dag m'n items terug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Als jullie een mount kunnen kopen, laten we zeggen een Tiger, nemen jullie dan gelijk alle beschikbare in alle kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:27:
Als jullie een mount kunnen kopen, laten we zeggen een Tiger, nemen jullie dan gelijk alle beschikbare in alle kleuren?
Ik wel. Ze kosten toch bijna niks :P Voor de duurdere mounts heb je toch geen kleurkeuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
toolkist schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:27:
[...]

Been there, done that, ticket gemaakt en binnen een dag m'n items terug :p
Jep, werkt prima die customer support. Ik had ruim een jaar geleden al mijn characters gedeletete. Ticket gemaakt en binnen een dag al mijn characters > level 50 terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Chester schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:28:
[...]

Ik wel. Ze kosten toch bijna niks :P Voor de duurdere mounts heb je toch geen kleurkeuze.
Same.. kosten niet veel en je krijgt er achievements voor als je der weer meer hebt :P
vandaar dat ik alles naar exalted probeerde te krijgen..
Was btw ook bezig nog voor Cata voor dat ei van de oracles die draak eruit te krijgen..
denk zeker 50 eieren uitgebroed maar helaas geen draak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Dopiej schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:30:
[...]

Same.. kosten niet veel en je krijgt er achievements voor als je der weer meer hebt :P
vandaar dat ik alles naar exalted probeerde te krijgen..
Was btw ook bezig nog voor Cata voor dat ei van de oracles die draak eruit te krijgen..
denk zeker 50 eieren uitgebroed maar helaas geen draak..
die heb ik gelukkig al :P nog wel uit de tijd dat je nog langer moest wachten voordat ie uitkwam (een week toch? ) schoot zo niet op xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
mrsar schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:51:
[...]

die heb ik gelukkig al :P nog wel uit de tijd dat je nog langer moest wachten voordat ie uitkwam (een week toch? ) schoot zo niet op xD
ja was indd 7 dagen wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ach de hoop op de Oracle draak heb ik al zolang geleden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Leugens. Allemaal leugens! Anzu bestaat niet. Green Proto Drake bestaat niet. Geloof er niks van!

:+

Niet dat ik Anzu nou zo intensief heb lopen farmen, maar ik heb er toch wel een runnetje of 100 op zitten, waarvan het meerendeel niet op de armory te zien is. De Green Proto Drake ben ik ook maar mee gestopt. Ik vlieg er af en toe nog wel eens lang, die Oracles, en dan pik ik de Egg wel op. Maar ik houd de CD absoluut niet meer in de gaten. Dat vind ik 't niet meer waard. Ik gebruik er uiteindelijk misschien 10, uit een collectie van meer dan 100 :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:04

Seraphin

Meep?

Blistimo schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:10:
Leugens. Allemaal leugens! Anzu bestaat niet. Green Proto Drake bestaat niet. Geloof er niks van!
Vergeet die witte kip van Kael'thas in MGT niet. :P
Diezelfde kip die ik na welgeteld 3 clears kon looten..... vonden m'n guildies die de moed al hadden opgegeven niet leuk! (en ik vind het eigenlijk niet eens een hele mooie mount..... :+ )

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ben de laatste paar dagen af en toe magister's terrace aan het lopen voor de rep om een schild te kunnen kopen, maar ben nog geen mount tegengekomen. Wel een item waarmee ik me als blood elf kan vermommen :p Ben benieuwd of ik daarmee bijv ogrimmar in zou kunnen lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-06 22:01
IntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:23:
Ik ben de laatste paar dagen af en toe magister's terrace aan het lopen voor de rep om een schild te kunnen kopen, maar ben nog geen mount tegengekomen. Wel een item waarmee ik me als blood elf kan vermommen :p Ben benieuwd of ik daarmee bijv ogrimmar in zou kunnen lopen...
Tuurlijk kan dat, maar hoelang je dat overleeft hangt van je ren kunsten af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

sjaak88 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Tuurlijk kan dat, maar hoelang je dat overleeft hangt van je ren kunsten af :P
Nu we het toch over overleven in vijandige steden hebben; hoe kun je als Horde Priest die fishing acheivement halen in Ironforge? Dat is de ach waarbij je een bepaalde vis aan land moet trekken (zoals ook die ach bestaat voor Orgrimmar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Corpserunnen naar de pool in dat donkere stukkie Ironforge. Daar helemaal achterin de cave gaan zitten, zo min mogelijk zichtbaar, en dan hopen dat er geen oplettende alliance langskomen die zin hebben jouw hordie een kopje kleiner te maken.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-06 15:24

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Het kan nog uitmaken of je via de hoofdingang binnengaat of via Stormwind en de Deeprun Tram, maar denk dat via de hoofdingang van Ironforge het makkelijker is. Sinds cata hangt er bijna niemand meer in Ironforge.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat wordt dus eerst even een alli char aanmaken om de route te verkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:07:
ach de hoop op de Oracle draak heb ik al zolang geleden opgegeven
indeed....
IntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:23:
kleine kans je bent nog steeds flagged red :P, en ook als ze een " bar style hebben "

Orb of Deception werkt beter, maar zelfde principe.

[ Voor 58% gewijzigd door Mektheb op 07-05-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:56
Heeft er iemand echt een goede manier om wat gold te verdienen, zoals een guide ofzo.
Ik heb nu alchemy met herbalism, en ik wil nu transmute mastery gaan kiezen, en op mijn resto shaman gooi ik mining en Engineerng erop.
Maar ik mis net de touch waarmee je echt dikke gold verdiend, en ik zie dat sommige van jullie echt boven de zoveel K geld hebben terwijl ik altijd blijf haken op max 10K.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Verdien nu het meeste met enchanting, leathers, cloths, verkopen transmog gear, beetje fishing, en alchemy.
Het minen doe ik nu minder.

Plus ik loop veel tbc en oude dungeons af. Soms kom je dan leuke greens tegen die ik verkoop voor 200-400 gold aan transmoggers.

En doe een beetje aan glyphs wat me ongeveer 2k oplevert per week.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
heb heel veel verdiend met mining, de ores en bars verkopen altijd wel aardig
ligt er wel altijd maar aan hoe dat ze op de AH op je server staan.. is altijd verschillend op ieder
realm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteren vijf HoTs gedaan om mijn rep met Exodar richting exalted te krijgen. Gekomen tot 9.5/12k (Honored).
Gelukkig kunnen deze instances op de auto piloot, maar wat zijn ze saai. Wel nog drie offspec items mogen looten. Dit gaat nu ook de goede kant op.

Ook nog alle beschikbare mounts gekocht. Alle horses, gryphons en tigers en het totaal is nu gestegen tot 21 (was 4 :p)

Nadat ik de HoTs wel zo zat was gestart met Fishing en zit nu op 150. Blijft het levelen van Fishing hetzelfde op de hogere levels? Dus per bijt een level erbij of gaat dat net als met Skinning langer duren naarmate je level hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Deathwing is nog niet down -O-

We hadden veel moeite om healers te vinden. Maar 1 uit de guild en er waren 3 groepen in trade aan het spammen voor healers. Voor onze server is dat heel veel. In totaal hebben we misschien 6 pogingen kunnen doen. De eerste totaal mislukt om met 1 tank te doen, dps was te laag daarvoor. Toen 2x 2 healers dood bij impact van bolt op p4. Daarna ging de andere tank 2x dood door een impale (geen combat ress in de groep :/ ), maar zijn we wel doorgegaan om te oefenen en dat ging zowaar beide keren goed met de bolt. Alleen beide keren net dood door cataclysm, 2e keer zelfs in de laatste seconde. Laatste poging bleef iedereen overeind en kwamen we wel tot fase 2.

Het ging nu alleen fout met de terrors. We tankten ze in de swirley voor de debuff op de terrors, maar die swirley ging weg en toen waren zowel ik als de andere tank ineens heel snel dood. Verplaatst die swirley? Iemand nog tips verder? Had de dream knop vlak ervoor gebruikt voor shrapnel.

Oh en we kwamen tot 7M hp van deathwing. Stopt het op normal ook bij 5M net als bij LFR of gaat het hier wel tot 0?

EJSchuiteman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:37:
...
Nadat ik de HoTs wel zo zat was gestart met Fishing en zit nu op 150. Blijft het levelen van Fishing hetzelfde op de hogere levels? Dus per bijt een level erbij of gaat dat net als met Skinning langer duren naarmate je level hoger is.
Helaas, dat gaat steeds langzamer en langzamer....

[ Voor 15% gewijzigd door IntToStr op 08-05-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

21 mounts :P je hebt nog een lange weg te gaan,heb er nu 110 ofzo (zonder er 1 te kopen voor RL geld) en heb nu eigelijk alleen nog mounts die rng zijn,of oude/huidige raids of dat stomme paardje rijden in northrend.dus gok dat ik er niet nog snel meer krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
EJSchuiteman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:37:
Je mag drie maal raden... :+

Geloof wel dat het minder is geworden, 'vroeger' was het een bizar lange zit, en moest je ook nog eens in de level-specifieke gebieden vissen. Vergeet overigens niet cooking tegelijkertijd te levellen. Dat is a) goed te doen, want loopt ongeveer gelijk op (eerst fishing sneller, daarna cooking sneller..) en je hebt b) iets te doen met de vis die je vangt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 17:03
garagaholic schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:40:
[...]

Je mag drie maal raden... :+

Geloof wel dat het minder is geworden, 'vroeger' was het een bizar lange zit, en moest je ook nog eens in de level-specifieke gebieden vissen. Vergeet overigens niet cooking tegelijkertijd te levellen. Dat is a) goed te doen, want loopt ongeveer gelijk op (eerst fishing sneller, daarna cooking sneller..) en je hebt b) iets te doen met de vis die je vangt ;).
Afbeeldingslocatie: http://www.elsanglin.com/images/4_3_skillups_stormwind.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dat gaat een lange zit worden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb gister Fishing 300 aangetikt, zie dat het echte werk nu dus pas begint :)

edit: wel prima te doen trouwens. Muziekje op, drankje erbij.. en je bent zo 2 uur verder 8)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 08-05-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-06 19:07
IntToStr schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:39:
Deathwing is nog niet down -O-

We hadden veel moeite om healers te vinden. Maar 1 uit de guild en er waren 3 groepen in trade aan het spammen voor healers. Voor onze server is dat heel veel. In totaal hebben we misschien 6 pogingen kunnen doen. De eerste totaal mislukt om met 1 tank te doen, dps was te laag daarvoor. Toen 2x 2 healers dood bij impact van bolt op p4. Daarna ging de andere tank 2x dood door een impale (geen combat ress in de groep :/ ), maar zijn we wel doorgegaan om te oefenen en dat ging zowaar beide keren goed met de bolt. Alleen beide keren net dood door cataclysm, 2e keer zelfs in de laatste seconde. Laatste poging bleef iedereen overeind en kwamen we wel tot fase 2.

Het ging nu alleen fout met de terrors. We tankten ze in de swirley voor de debuff op de terrors, maar die swirley ging weg en toen waren zowel ik als de andere tank ineens heel snel dood. Verplaatst die swirley? Iemand nog tips verder? Had de dream knop vlak ervoor gebruikt voor shrapnel.
Die swirley verdwijnt op een gegeven moment, heeft er simpelweg mee te maken dat je dps full moet focussen op 1 add, die moet neer zijn als de swirley verdwijnt. Daarnaast is het aan te raden een flinke cooldown te gebruiken als de add nog niet neer is maar de swirley weg is, of je healers moeten meer opletten.
Wat wij zowel met 1 tank als de 2 tank tactiek doen is één keer de adds oppakken en de tweede keer gewoon full nuke op Deathwing, daar wordt doorheen gehealed en tanks gebruiken daar alle raidcooldowns. Het is wel redelijk stressvol voor de healers.

@Mektheb
Thanx. Vanavond heb ik mijn laatste raid in mijn huidige guild. Met een beetje mazzel heb ik na vanavond de eerste set 397 op mijn rogue. dan is mijn ilvl ook hoog genoeg voor LFR :-) En daarnaast, gefeliciteerd Mektheb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:50:

edit: wel prima te doen trouwens. Muziekje op, drankje erbij.. en je bent zo 2 uur verder 8)
het helpt in ieder geval als je in een guild zit die de extra skill up perk heeft (geen idee wat de naam is) en als je een een fishing/lures etc gebruikt :)

Ik heb het zelf gedaan om wat goud te verdienen (guppies in twilight highland verkopen goed :P) en om de guild achievement catch 25k fish te behalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Thysiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Die swirley verdwijnt op een gegeven moment, heeft er simpelweg mee te maken dat je dps full moet focussen op 1 add, die moet neer zijn als de swirley verdwijnt. Daarnaast is het aan te raden een flinke cooldown te gebruiken als de add nog niet neer is maar de swirley weg is, of je healers moeten meer opletten.
Wat wij zowel met 1 tank als de 2 tank tactiek doen is één keer de adds oppakken en de tweede keer gewoon full nuke op Deathwing, daar wordt doorheen gehealed en tanks gebruiken daar alle raidcooldowns. Het is wel redelijk stressvol voor de healers.

@Mektheb
Thanx. Vanavond heb ik mijn laatste raid in mijn huidige guild. Met een beetje mazzel heb ik na vanavond de eerste set 397 op mijn rogue. dan is mijn ilvl ook hoog genoeg voor LFR :-) En daarnaast, gefeliciteerd Mektheb :)
oh is heroic DW te doen met 1 tank? dacht altijd dat het een 2tank gevalletje was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:50:

Same here. Biertjes koud, muziekje op en hengelen maar! En elke beet hopen op de Turtle hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Same here. Biertjes koud, muziekje op en hengelen maar! En elke beet hopen op de Turtle hahaha
succes met de turtle :P
pff haat thuis zitten en moeten leren :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Helza schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:55:
[...]

oh is heroic DW te doen met 1 tank? dacht altijd dat het een 2tank gevalletje was
Dit gaat nog om normal. Heroic DW met 1 tank heb ik geen idee van:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
[...]

Alle pro's hier zijn met heroic bezig, maar mijn superguild doet nog normal :p

Moet je op normal wel tot 0 hp nuken of stopt de fight hier net als op lfr op 5M hp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 22:23
EJSchuiteman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:58:
[...]

Ik zit met mn hunter al enige tijd op de 525, heb bijna alle fishing achievements, op limnologist (4 te gaan) en the oceanographer(8 te gaan) en old crafty na.
Heb alle fishing gear, op de reward van de kaluak na, die heb ik helaas nog niet mogen winnen, wel tijdens de contest een tijd terug de turtle mount opgevist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Kort maar Bondig nee das niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:04:
[...]

Alle pro's hier zijn met heroic bezig, maar mijn superguild doet nog normal :p

Moet je op normal wel tot 0 hp nuken of stopt de fight hier net als op lfr op 5M hp?
oeps sorry :) niet goed gelezen, wij doen normal al vanaf het begin met 1 tank, waarbij je idd meestal 1 impale hebt, maar heel soms 2 bij slechte dps en moest er een extra healer cd gebruikt worden op onze pala of dk tank

mm.. volgens mij gaat ie gewoon naar 0.. maar hij begint op <25% door het killen van de arms

[ Voor 8% gewijzigd door Helza op 08-05-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 12:33
Heroic Deathwing is prima te doen met 1 tank, je hebt alleen iemand anders, zoals bijvoorbeeld een fire mage. rogue of shadowpriest nodig voor de 2e impale, en wat tank cooldowns voor de MT.

@IntToStr
Ja, deathwing is op elke versie rond 1-2% dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mvveen schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:10:
Heroic Deathwing is prima te doen met 1 tank, je hebt alleen iemand anders, zoals bijvoorbeeld een fire mage. rogue of shadowpriest nodig voor de 2e impale, en wat tank cooldowns voor de MT.
Das waar echter bij ons leukte dat niet echt :+ heb hem ook nog nergens gezien online om hem zo te doen aangezien die 3 classes die jij opnoemt ook gelijk de classes zijn die echt top DPS doen op die fight :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Woaw, gister op mn alt met meerdendeel van de guild DS gaan doen, met een paar pugs. Alles klaar, bleek dat Deathwing de mount dropde!! O_O
en tuurlijk won een pug...en het ergste: hij had em al op zn main. Ik wou em wel kopen maar blijkbaar bood een guildy 'net' iets meer dan ik (200k) voor dat ding. Heh. Ach meer geluk volgende keer I Guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:05:
[...]

Thanks ! :D.

Ik ben eventueel wel in voor een LFR op Donderdag als je al op de realm ben dan ;)
Lijkt me een goed plan. Sowieso: hoe meer guildies in LFR, hoe leukerminder verschrikkelijk het wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
Killvideotje van de eerste kill madness HC trouwens: YouTube: The Circus vs Madness of Deathwing 10 man heroic

@Fiole
Beetje jammer aangezien mounts accountwide zullen zijn in MoP -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mvveen schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:16:
Killvideotje van de eerste kill madness HC trouwens: YouTube: The Circus vs Madness of Deathwing 10 man heroic

@Fiole
Beetje jammer aangezien mounts accountwide zullen zijn in MoP -_-
Ah nu snap ik je redenatie ook wel maar wij doen deden geen 10Man ;) maar alleen 25 Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Lijkt me een goed plan. Sowieso: hoe meer guildies in LFR, hoe leukerminder verschrikkelijk het wordt
indeed ik zou wel ff tegen serenian en thagreech zeggen ze donderdag mee moeten gaan.
Dan zijn we al met ze 4e.

En maybe willen er nog wel wat mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
ShadowBumble schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:17:
[...]

Ah nu snap ik je redenatie ook wel maar wij doen deden geen 10Man ;) maar alleen 25 Man
my bad;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond tweede deel van onze wekelijkse DS run gedaan. Mix van normal en HC, waarbij we iedere keer iets meer HC doen zodat we iedere week 8/8 blijven halen. Ik bezit nu 53/60 elementium gem clusters, wat betekent dat ik volgende week hoogstwaarschijnlijk mijn legendary daggers in ontvangst kan nemen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EelcoB schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:04:
[...]
Ik zit met mn hunter al enige tijd op de 525, heb bijna alle fishing achievements, op limnologist (4 te gaan) en the oceanographer(8 te gaan) en old crafty na.
Heb alle fishing gear, op de reward van de kaluak na, die heb ik helaas nog niet mogen winnen, wel tijdens de contest een tijd terug de turtle mount opgevist :P
Heb gister Old Crafty binnengehaald, ik begon met skill ~170 te hengelen in Orgr op 297 had ik em aan de haak. Nu die ene in Ironforge nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:40:
[...]

Heb gister Old Crafty binnengehaald, ik begon met skill ~170 te hengelen in Orgr op 297 had ik em aan de haak. Nu die ene in Ironforge nog :)
je bent horde dan neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het niet zo dat je met de Dalaran fishing quest altijd die vis meteen ving? Zo was dat vroeger iig :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Thysiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Wij doen het eigenlijk altijd met een 2 tank/3 heal setup
Op de 4de laten we iedereen behalve tank naar de claw lopen voordat de bolt land, druide of shaman gebruikt een 3min cooldown terwijl de rest de bolt neernuked (tank gebruikt een CD)

Als DPS en/of healing een probleem is in P2 zou ik de volgende tactic toepassen, toen we onderstaande tactiek toepaste was het een 1-shot en wij zijn totaal niet imba:
In P2 eerste serie adds neernuken, daarna de twee elementals en daarna deatwing nuken tot 11% !! (vanaf 20% neemt de AoE damage expentioneel toe elke 5% dat er van af wordt gehaald)
Wacht op de spawn van de tweede serie adds en haal ze neer (AoE healing mag nog niet een groot probleem zijn met 11%)

Daarna heroism en haal deathwing neer. Daarbij een note dat je je healers een beetje kan ontlasten door de laatste 5% dream te gebruiken.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
porn* schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:05:
Was het niet zo dat je met de Dalaran fishing quest altijd die vis meteen ving? Zo was dat vroeger iig :)
voor zover ik weet niet..
dat was een andere vis volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik weet dat er een korte periode was dat je als je de Outland fishing daily had in Org, je een 99% kans had om Old Crafty te vangen in de cast nadat je je daily item had gevangen. Ik heb er toen een stuk of 10 gevangen op één dag, door m'n daily item te deleten en 't nog een keer te proberen. Die bug is niet heel lang blijven leven, want hij is nu weer net zo lastig te vangen als daarvoor :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 11:06
Zo ook maar eens hier posten na een hele lange tijd alleen maar te hebben gelezen... Altijd veel plezier gehad met het lezen maar toch maar eens posten. O-)

Om te beginnen maar een Weekboekje over onze eerste echte heroic progress met de guild.

Deze lockout eindelijk met de guild bezig geweest met wat heroic progress. We zijn maar een casual guild op Quel'Thalas maar enkele mensen wilden toch ook wel aan heroics beginnen nu het allemaal generfed is.

Morchok doen we al een tijd op HC, maar die is ook gewoon te gemakkelijk. Ultraxion ooit 1 keer gekilled maar verder niet meer naar gekeken op HC eigenlijk. Nu was het eindelijk tijd om eens naar de andere bosses te kijken.

Vrijdagavond begonnen met de raid, cauldrons ready en feasts ruim op voorraad voor de veel verwachte wipes de komende avonden. Morchok was zo gedaan en toen was het tijd voor Yor'Sahj. Na 2 uurtjes wipen en steeds erg dichtbij de kill te zitten, unlucky met ooze combo's op het einde is het uiteindelijk toch gelukt met de eerste kill.

En oh wat was ik blij dat de Experimental Specimen Slicer dropte voor mijn deathknight. :) Toen maar gestopt met de raid voor die avond zodat we zondag fris op Zonozz konden beginnen.

Zondag was het dus zover, hopen dat we onze volgende nieuwe kill konden krijgen! Begonnen met de bal direct Zonozz te laten raken na 1 bounce zodat we direct in de black phase kwamen zodat we die konden oefenen. Het heeft even geduurd maar na meerdere wipes hadden we het eindelijk fatsoenlijk onder controle dat als we de black phase uitkwamen alleen de claw nog staande was, heel af en toe nog een eye die bijna dood was.

Nadat we dit allemaal onder controle hadden maar gericht op het aantal bounces voordat we de bal Zonozz lieten raken. Uiteindelijk met zo'n 7 bounces steeds, kwamen we steeds dichterbij de kill. Maar voordat we hem dood hadden was het alweer einde raid tijd. Helaas geen kill toen op de avond, we wisten dat we er dicht bij zaten.

Gisteren iedereen vol goede moed eraan begonnen om hem te killen. Eerste try was een wipe, paar stomme fuckups met het bouncen. Op de tweede try ging alles zo soepel en perfect dat we er een tweede nieuwe kill konden bijschrijven deze lockout. Helaas verloren op de tier gloves, die ging naar onze rogue samen met de belt die dropte.

Toen was het tijd voor Hagara, iedereen toch nog maar even de tactics nalezen en video's gekeken zodat we hier ook aan konden beginnen. De rest van de avond dus geprobeerd om de 2 phases onder controle te krijgen, wat steeds beter ging. Wat verschillende tactics uitgeprobeerd om te kijken wat voor ons het beste ging en uiteindelijk een beste try van 64% op de avond dacht ik.

Vanavond nog enkele tries proberen, mocht het te lang duren en er niet super veel progress inzitten voor de avond word het Hagara op normal killen denk ik, Ultraxion op HC, en de rest weer op normal zodat we toch nog een full clear hebben deze lockout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:08:
Ik weet dat er een korte periode was dat je als je de Outland fishing daily had in Org, je een 99% kans had om Old Crafty te vangen in de cast nadat je je daily item had gevangen. Ik heb er toen een stuk of 10 gevangen op één dag, door m'n daily item te deleten en 't nog een keer te proberen. Die bug is niet heel lang blijven leven, want hij is nu weer net zo lastig te vangen als daarvoor :P
Ja dat bedoel ik ben ik ff blij dat ik dat op m'n main toen gedaan heb :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Dosed schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:11:
Zo ook maar eens hier posten na een hele lange tijd alleen maar te hebben gelezen... Altijd veel plezier gehad met het lezen maar toch maar eens posten. O-)

Om te beginnen maar een Weekboekje over onze eerste echte heroic progress met de guild.

Deze lockout eindelijk met de guild bezig geweest met wat heroic progress. We zijn maar een casual guild op Quel'Thalas maar enkele mensen wilden toch ook wel aan heroics beginnen nu het allemaal generfed is.

...
In welke guild zit je?

* Amras speelt ook op Quel'Thalas in een redelijke casual guild (Tranquility) die een beetje aan heroics is begonnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Amras schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:22:
[...]

In welke guild zit je?

* Amras speelt ook op Quel'Thalas in een redelijke casual guild (Tranquility) die een beetje aan heroics is begonnen. :+
Drood Wheres My Car, Horde ;) Tranquility is volgens my Alliance, naam zegt me niet zo direct wat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Dosed schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:24:
[...]

Drood Wheres My Car, Horde ;) Tranquility is volgens my Alliance, naam zegt me niet zo direct wat namelijk.
Klopt, ik speel inderdaad Alliance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
Amras schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:25:
[...]

Klopt, ik speel inderdaad Alliance. :)
ik heb een hunter alt in Knights Of Ni daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dopiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:40:
[...]
je bent horde dan neem ik aan?
Klopt ja, ga vanavond even op verkenning in Ironforge met een alliance alt. Even een goede visstek zoeken, hoorde hier gister al dat er achter in een duister hoekje wel een goede spot zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Klopt ja, ga vanavond even op verkenning in Ironforge met een alliance alt. Even een goede visstek zoeken, hoorde hier gister al dat er achter in een duister hoekje wel een goede spot zou zijn :)
Ja heb der toen ook gestaan.. een tip, doe al je gear uit en zet dat in je bank.. anders
als ze je vinden en je blijven killen lopen de repair kosten hoog op..

Sommige zijn ook anders hoor.. die komen gewoon naast je staan vissen en doen je niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dopiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Ja heb der toen ook gestaan.. een tip, doe al je gear uit en zet dat in je bank.. anders

Sommige zijn ook anders hoor.. die komen gewoon naast je staan vissen en doen je niks :P
thanks voor de tip d:)b
ik ben zelf ook best vredelievend voor de andere faction, behalve als ik op mijn rogue zit. Op de een of andere manier voel ik me dan bijna verplicht om alles af te maken wat ik tegenkom :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:48:
[...]

thanks voor de tip d:)b
ik ben zelf ook best vredelievend voor de andere faction, behalve als ik op mijn rogue zit. Op de een of andere manier voel ik me dan bijna verplicht om alles af te maken wat ik tegenkom :9
no problem, was het zelf de 1e keer vergeten..
keer op keer gekilled..
ik terug bij een npc voor gear te fixen was toen best veel xD
Ja als rogue behoor je dat indd ook te doen :P
Heb hetzelfde.. als ik in Org een Alliance zag zitten vissen deed ik een /bow of /hug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
pvp kills zorgen toch niet voor durability loss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Bij de rogue trainer is een goede spot om te vissen in IF.. Als je door de maingate komt moet je meteen links af voorbij de water cirkel voor de mage trainer ( weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven en dan kom je in een soort grot waar je prima kan vissen.

als je met de tram vanuit SW komt moet je links voorbij de hall of the explorers... GL

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Dosed schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:09:
pvp kills zorgen toch niet voor durability loss?
Elke keer uit bg's heb ik toch reparatiekosten. ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Je krijgt ook gewoon durability damage van incoming attacks en zo, alleen geen 10% wanneer een player jou doodt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
detheavn schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:25:
Je krijgt ook gewoon durability damage van incoming attacks en zo, alleen geen 10% wanneer een player jou doodt :)
Ah ok duidelijk. Zoals je merkt pvp ik zo goed als nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dopiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Is een kwestie van oog om oog, tand om tand
Ik werd in ogrimar zo vaak gekilled dat ik ze maar terug aan het pakken was in IF.

Als je gekilled wordt heeft het vaak 2 oorzaken:
* een kind van 12 die blij is dat hij met een overmacht 1 horde player zonder gear kan killen
* iemand die hetzelfde probeerde in Ogrimar en zo vaak lastiggevallen werd dat hij hetzelfde terugdoet.

Beste was nog wel in ogrimmar voor de pelt-quest (world event winter).
Wou gewoon hoedje schieten en werd gekilled door horde.
Log in op mijn horde-character en zag gewoon 10 horde staan wachten tot ik opnieuw zou spawnnen.
Heb ze maar gewhisperd dat ze lang kunnen wachten, want die priest resurrect niet, dus succes met wachten
20min later stonden ze er nog terwijl ik rustig een alt aan het levelen op de horde-side :p

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sabriel schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:54:
[...]

Is een kwestie van oog om oog, tand om tand
Ik werd in ogrimar zo vaak gekilled dat ik ze maar terug aan het pakken was in IF.

Als je gekilled wordt heeft het vaak 2 oorzaken:
* een kind van 12 die blij is dat hij met een overmacht 1 horde player zonder gear kan killen
* iemand die hetzelfde probeerde in Ogrimar en zo vaak lastiggevallen werd dat hij hetzelfde terugdoet.

Beste was nog wel in ogrimmar voor de pelt-quest (world event winter).
Wou gewoon hoedje schieten en werd gekilled door horde.
Log in op mijn horde-character en zag gewoon 10 horde staan wachten tot ik opnieuw zou spawnnen.
Heb ze maar gewhisperd dat ze lang kunnen wachten, want die priest resurrect niet, dus succes met wachten
20min later stonden ze er nog terwijl ik rustig een alt aan het levelen op de horde-side :p
Er is toch een achievement waarvoor je 10 enemies in je eigen capital moet killen? Zullen daar wel op gewacht hebben denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ahh mmo-champ geeft aan dat er vandaag een artikel geplaatst gaat worden over account-wide achieves :) Ik ben zeer benieuwd, want snap het nog steeds niet voor de volle 100% 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door EJSchuiteman op 08-05-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Weet iemand of op Heroic Spine de Corrupted Blood's geslowed kunnen worden door een hunters ice trap en de 6% crit buff op bloods krijgt?

Afgelopen raid een progress avondje op Spine gehad, maar de ice patch is nogal vervelend voor onze healers omdat ie dan de healing rain niet kan zien :P en ik twijfel of de bloods uberhaupt wel geslowed kunnen worden. En volgens mij krijg je als hunter die 6% crit op target alleen bij successvolle slows.

Ik op WoL nog gezocht op ice trap, maar behalve de plaatsing van de trap zie ik hem helemaal niet terug komen, dus ik weet niet of de bloods hiervoor immune zijn :(
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.