Dank je.kivanco schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:05:
http://eu.battle.net/wow/...r/sylvanas/Uruhara/simple
Dit is een normale PVP Feral build, met alle gems enchants en reforges.
Blood in the water moet zoiezo weg en daar in de plaats Fury swipes pakken.
Kijk maar of je het wat vind, want deze hoe het nu staat blijft tot vanavond 10 uur en dan kom ik trg van werk en pak ik een LFR en dan zie die gear niet meer.
Anoniem: 304641
hoi,
Is er iemand die mij een Scroll Of Resurrection wil sturen?
Pm me. Alvast enorm bedankt.
Check je inboxAnoniem: 304641 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:24:
hoi,
On Topic: Darkmoon faire yeaaa! Hopelijk deze reset 2e van de 6 pets erbij. Misschien op een alt ook maar eentje gaan halen ivm shared pets straks..
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Wel als je een " simpele raiding guild ben "hmr schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:20:
[...]
GZ :-) , is HC nog zo moeilijk dan met die 20% nerf?
Of dat zal wel aan ons liggen, maar de meeste op de realm hebben 3/8 of 4/8 en een enkel 6/8 en 4 geloof ik 8/8/
Ik ben van plan om weer te gaan spelen, is er iemand die me een scroll of resurrection zou willen sturen?
Edit: Ben inmiddels voorzien.
Edit: Ben inmiddels voorzien.
[ Voor 13% gewijzigd door FacQ op 06-05-2012 17:34 ]
U heeft DM
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 23:42
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Cataclysm
- Mmog
- World Of Warcraft - Battlechest
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- Pc-game
- World Of Warcraft
- World of Warcraft Collector
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
Ik had vorige maand al de twee pets en dan had ik nog een maand overgelagen ook.Melkaz schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:31:
[...]
Check je inbox![]()
On Topic: Darkmoon faire yeaaa! Hopelijk deze reset 2e van de 6 pets erbij. Misschien op een alt ook maar eentje gaan halen ivm shared pets straks..
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
FF een SoR vraagje (thnx EJSchuiteman btw!).
Heb besloten om een Worgen Priest naar 80 te boosten (Disc) en wil nu de mechs van het Priest healen onder de knie te krijgen. Welke instance (lvl80) kan ik hiervoor het beste nemen?
Ben niet nieuw in het healen (Resto Shammy), maar dit is toch ff andere koek.
Thnx alvast!
Heb besloten om een Worgen Priest naar 80 te boosten (Disc) en wil nu de mechs van het Priest healen onder de knie te krijgen. Welke instance (lvl80) kan ik hiervoor het beste nemen?
Thnx alvast!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Ik denk dat het weinig uitmaakt zolang je gewoon de cata dungeons pakt. Het is meer een kwestie van doen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Je kan toch ook nog enkele wotlk dungeons in als je 80 bent? Ik zou als ik jou was daar voor q'n als je voorzichtig wilt beginnen.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Blackrock is prima te doen op normaltemp00 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:09:
Je kan toch ook nog enkele wotlk dungeons in als je 80 bent? Ik zou als ik jou was daar voor q'n als je voorzichtig wilt beginnen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Leg gewoon uit dat je een beginner bent en negeer de eikels. Dan leer je het snelst.
Je kan per reset 145 tickets halen, dus dat is 3 pets of 1 mount iedere 2 resets.Melkaz schreef op zondag 06 mei 2012 @ 11:31:
[...]
Check je inbox![]()
1 pet moet dus zeker lukken deze reset.
Oei! De verveling begint wel toe te slaan. Gelukkig is D3 aanstaande. 
Ben nu een beetje aan het AH traden. Zit bijna aan de 150k, en hopelijk kan ik daar 200k van maken. Ik gebruik de tradeskillmaster addon daarvoor. Ik heb ook alle profs op 525, behalve engineering.
De DK levelen via BG's is ook gruwelijk als alliance in mijn BattleGroup. En de rest van het lijst is zo goed als gedaan.
- Main achievement punten boven 9000 (9015)
- alle lvl 85 boven de ilevel 380 (Mage/Warrior)
- 200k gold (144k)
- 4 bank tabs vol met azeroth/tbc leathers, ores voor levelers.
- Druid, Rogue transmogger set klaar hebben
- Een DK alleen levelen via de BG's. (63)
- Troll Priest 85. (nu 18)
Ben nu een beetje aan het AH traden. Zit bijna aan de 150k, en hopelijk kan ik daar 200k van maken. Ik gebruik de tradeskillmaster addon daarvoor. Ik heb ook alle profs op 525, behalve engineering.
De DK levelen via BG's is ook gruwelijk als alliance in mijn BattleGroup. En de rest van het lijst is zo goed als gedaan.
- Main achievement punten boven 9000 (9015)
- alle lvl 85 boven de ilevel 380 (Mage/Warrior)
- 200k gold (144k)
- 4 bank tabs vol met azeroth/tbc leathers, ores voor levelers.
- Druid, Rogue transmogger set klaar hebben
- Een DK alleen levelen via de BG's. (63)
- Troll Priest 85. (nu 18)
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Vannacht zat iemand in trade om een Hogg te vragen. Ik had er eentje te koop dus vroeg hem hoeveel hij wilde betalen. Hij had er 16,5 voor over en ik had geen zin te onderhandelen en ging er mee akkoord (nog steeds een paar k winst).
Minuut later zie ik hem trade spammen WTS Mechano Hogg.
Voelde me dus een beetje genaaid en zie ook dat hij de Hogg op AH heeft staan. Als hij hem via AH verkoopt maakt hij via de AH cut een dikke 600g winst
Heb al besloten hem met mijn nieuwe hogg te undercutten op AH
hij heeft niet veel ruimte dus zal denk ik niet kunnen zakken.
Maja had net de titanium gemaakt en wilde deze naar mijn Engi mailen en mail het naar de verkeerde persoon
Minuut later zie ik hem trade spammen WTS Mechano Hogg.
Voelde me dus een beetje genaaid en zie ook dat hij de Hogg op AH heeft staan. Als hij hem via AH verkoopt maakt hij via de AH cut een dikke 600g winst
Heb al besloten hem met mijn nieuwe hogg te undercutten op AH
Maja had net de titanium gemaakt en wilde deze naar mijn Engi mailen en mail het naar de verkeerde persoon
Zo, vrijdag even een SoR ontvangen via tweakers.. Ook maar weer eens gaan WoW'en.
Na ongeveer 20 hours playtime dit weekend level 85. Levelen is zo easy geworden
Na ongeveer 20 hours playtime dit weekend level 85. Levelen is zo easy geworden
Anoniem: 93248
Als ik disc heal zorg ik er gewoon voor dat er Shield+Renew op de tank zit, daar heal ik denk ik 95% mee. De rest (en spikes) vang ik op met Penance of een normale Heal. Op deze manier kom ik op trash nooit onder de 90% mana, boss fights loopt het naar de 50% mana. Heb dus ook nooit mana breaks nodigRaDKiLL schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:22:
FF een SoR vraagje (thnx EJSchuiteman btw!).
Thnx alvast!
(ik heb het in dit geval dus over normal dungeons, dus geen HC of raids. Maar naar die info zoek je nu ook niet denk ik
Als Disc healer gebruik ik nooit Renew.
Afgelopen weekend niet veel online geweest. De tijd dat ik online was bezig geweest met Anzu (3 chars) en Leatherworking (240) & Skinning (450) op mijn Druid. Wel jammer dat Skinning vanaf level 300 per (minstens) 2 mobs omhoog gaat
Helemaal vergeten. Mijn offspec van de Druid omgezet naar Feral (Dps). Was even wennen maar vind dit erg leuk om spelen.
Afgelopen weekend niet veel online geweest. De tijd dat ik online was bezig geweest met Anzu (3 chars) en Leatherworking (240) & Skinning (450) op mijn Druid. Wel jammer dat Skinning vanaf level 300 per (minstens) 2 mobs omhoog gaat
Helemaal vergeten. Mijn offspec van de Druid omgezet naar Feral (Dps). Was even wennen maar vind dit erg leuk om spelen.
Hoe werkt deze addon?Ben nu een beetje aan het AH traden. Zit bijna aan de 150k, en hopelijk kan ik daar 200k van maken. Ik gebruik de tradeskillmaster addon daarvoor.
[ Voor 13% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-05-2012 09:50 ]
Waarom eigenlijk? Ik heb idee dat Shield+Renew genoeg is om de tank makkelijk in leven te houden.EJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:33:
Als Disc healer gebruik ik nooit Renew.
Vervang jij Renew door iets anders of vertrouw je alleen op je shield en heal je af en toe bij met wat anders?
Standaard start ik altijd met een Shield & Prayer of Mending. Verder in de dungeons zijn de spells die ik gebruik eigenlijk alleen nog Penance, (Binding) Heal en Prayer of Healing. Mocht de tank niet goed in de gear zitten is een Greater Heal heel soms nodig.
Vanavond gaan we als het goed is eindelijk madness neerhalen (op normal). Ik zit nog even met de timing bij de fragment. Als ik me niet vergis telt DBM af tijdens het neerkomen van de fragment. Is dit aftellen tot de inslag? Dus op 0 moet je dan zorgen dat je niet in de buurt bent of een stevige cooldown gebruiken?
Het is een beetje jammer dat je eerst 10 minuten bezig bent voordat je bij het interessante stuk komt waar je in die paar seconden het gevecht kan winnen of verliezen
Het is een beetje jammer dat je eerst 10 minuten bezig bent voordat je bij het interessante stuk komt waar je in die paar seconden het gevecht kan winnen of verliezen
DBM telt af tot de impact, maar wil er helaas nog wel eens naastzitten. Wat ik doe op het laatste platform is het wijzigen van mijn cameraview zodat ik kan zien of de bolt eraan komt. Op het moment dat ik de bolt zie en er impale gecast wordt, bubble ik. Dan kan je lekker blijven staan en zijn je healers blij:)IntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:21:
Vanavond gaan we als het goed is eindelijk madness neerhalen (op normal). Ik zit nog even met de timing bij de fragment. Als ik me niet vergis telt DBM af tijdens het neerkomen van de fragment. Is dit aftellen tot de inslag? Dus op 0 moet je dan zorgen dat je niet in de buurt bent of een stevige cooldown gebruiken?
Het kost even wat gewenning, maar werkt echt top!
voor disc heeft renew een te lage heal/mana of heal/gcd ratio, m.a.w. er is altijd iets nuttigers dat je kunt casten. Zelf volsta ik doorgaans met shield/penance/PoM en verder attonement healing (en een incidentele PoH).Anoniem: 93248 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:43:
[...]
Waarom eigenlijk? Ik heb idee dat Shield+Renew genoeg is om de tank makkelijk in leven te houden.
Vervang jij Renew door iets anders of vertrouw je alleen op je shield en heal je af en toe bij met wat anders?
Gisteravond adverteerde iemand dat hij een Guardian Cub te koop had. Ik whisper hem "1000 gold", hij antwoordt "ok". 5 minuten later was ik een Guardian Cub rijker, mooie deal
.
Een halfuur later was hij nog steeds aan het advertisen. Mijn vriendin heeft dan ook een cub gekocht, en dan bleek dat hij ook Heart of the Aspects verkocht voor 8000 gold. Ook een mooie deal, maar wel risicovol omdat de verkoper het via bnet moet giften en het dus niet via de trading window gaat. Toch maar het risico genomen (met als redenering "als hij zou scammen zou hij het wel voor een hoger bedrag doen") en een kwartier later vliegt men vriendin rondjes boven Stormwind op haar nieuwe gouden draak
.
Vage boel wel. Een rijke jongen die snel veel goud wil hebben, of iets dubieuzer?
Een halfuur later was hij nog steeds aan het advertisen. Mijn vriendin heeft dan ook een cub gekocht, en dan bleek dat hij ook Heart of the Aspects verkocht voor 8000 gold. Ook een mooie deal, maar wel risicovol omdat de verkoper het via bnet moet giften en het dus niet via de trading window gaat. Toch maar het risico genomen (met als redenering "als hij zou scammen zou hij het wel voor een hoger bedrag doen") en een kwartier later vliegt men vriendin rondjes boven Stormwind op haar nieuwe gouden draak
Vage boel wel. Een rijke jongen die snel veel goud wil hebben, of iets dubieuzer?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anglers rejoice!
Er komt een fishing faction in MoP
Dat maakt mijn 1 happy Salty
En een mount waarmee je over water kan lopen zonder een shammy, priest of DK te zijn (of in MoP een lock met een glyph). Salty Salthoof approves
Er komt een fishing faction in MoP
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Afgelopen zondag 85 geworden met mijn rogue. Helaas is het me niet gelukt om het binnen 2 dagen te doen, maar was ik er 5 uur langer mee bezig 
Aangezien ik geen zin heb om eerst normals te doen, dan de normale heroics, dan de HoT heroics en vervolgens pas LFR in, besloot ik om maar te gaan 'cheaten'. Snel een hele berg 377pvp gear gekocht en 2 pvp rings gemaakt. Alles in mijn inventory gestopt zodat je ilvl omhoog gaat. Stond ik in de eerste HoT heroic met 318 gear. Ik had wel netjes al mijn items gereforged naar de hit en expertise cap, zodat ik geen 5k dps zou doen. tot mijn grote verbazing deed ik over de hele instance 16k dps, lang niet slecht met die gear:)
Ik heb nu een paar upgrades gekregen, hopelijk vandaag ilvl 372 halen zodat ik LFR in kan gaan; dat zou mooi zijn. Al met al mijn weekeind weer nuttig besteed:)
Aangezien ik geen zin heb om eerst normals te doen, dan de normale heroics, dan de HoT heroics en vervolgens pas LFR in, besloot ik om maar te gaan 'cheaten'. Snel een hele berg 377pvp gear gekocht en 2 pvp rings gemaakt. Alles in mijn inventory gestopt zodat je ilvl omhoog gaat. Stond ik in de eerste HoT heroic met 318 gear. Ik had wel netjes al mijn items gereforged naar de hit en expertise cap, zodat ik geen 5k dps zou doen. tot mijn grote verbazing deed ik over de hele instance 16k dps, lang niet slecht met die gear:)
Ik heb nu een paar upgrades gekregen, hopelijk vandaag ilvl 372 halen zodat ik LFR in kan gaan; dat zou mooi zijn. Al met al mijn weekeind weer nuttig besteed:)
JoeBravo schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:51:
voor disc heeft renew een te lage heal/mana of heal/gcd ratio, m.a.w. er is altijd iets nuttigers dat je kunt casten. Zelf volsta ik doorgaans met shield/penance/PoM en verder attonement healing (en een incidentele PoH).
Zal vanavond er eens mee gaan spelen, altijd leuk om weer wat anders te proberenEJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:47:
Standaard start ik altijd met een Shield & Prayer of Mending. Verder in de dungeons zijn de spells die ik gebruik eigenlijk alleen nog Penance, (Binding) Heal en Prayer of Healing. Mocht de tank niet goed in de gear zitten is een Greater Heal heel soms nodig.
grrr we waren net zo lekker op weg
de guild heeft zoals gewoonlijk na elk einde van de expansion problemen met members. veel members nemen een break of zijn getransfered.
dit betekend voor ons hell... nu hebben we nog maar 1 tank. aangezien de 2de tank getransfered is. ook zijn we een paar healers kwijt geraakt.. ondertussen de main group en second group gemerged. dit heeft nog niet veel geholpen aangezien de second group afhankelijk was van tank alts van de main group...
zit zelf te denken om mijn druid verder te gearen voor tank. maar dan missen we weer een healer.. al om al veel frustratie... nu blijven we steken op 3/8 hc..
dit betekend voor ons hell... nu hebben we nog maar 1 tank. aangezien de 2de tank getransfered is. ook zijn we een paar healers kwijt geraakt.. ondertussen de main group en second group gemerged. dit heeft nog niet veel geholpen aangezien de second group afhankelijk was van tank alts van de main group...
zit zelf te denken om mijn druid verder te gearen voor tank. maar dan missen we weer een healer.. al om al veel frustratie... nu blijven we steken op 3/8 hc..
ongeveer gelijkbare probleem hier ook, mensen die er genoeg van hebben en pas weer met MoP gaan beginnen, en nu ook nog een paar mensen op vacantie, bagger, we maakte net goede progress op spine hcfenylalaline schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:28:
grrr we waren net zo lekker op wegde guild heeft zoals gewoonlijk na elk einde van de expansion problemen met members. veel members nemen een break of zijn getransfered.
Helaas had de offtank grote framerate problemen zodra we de 2de plate gelifted hadden hij bij de 3de plate niet meer bewegen door het gebrek aan fps en werd dus snel gekilled door de bloods, helaas dus geen mogelijkheid voor de laatste fase op dit moment
[ Voor 17% gewijzigd door Helza op 07-05-2012 11:43 ]
Afgelopen weken heb ik af en toe MoP zitten te spelen en vind de omgevingen prachtig om te zien 
Daarom heb alle visuals op Max gezet en verbaasde me erover dat het allemaal ook nog redelijk goed draaide op m'n oude pctje. Had een tijdje geleden al m'n grafische kaart & cpu vervangen maar nog steeds redelijk goedkoop vanwege geld gebrek.
Helaas zijn de laad tijden wel erg lang en is m'n computer druk aan het ratelen de eerste X minuten na een loading screen. (eerste is algemeen beta probleem volgens mij, maar 2de niet). Hopelijk komen de raids snel beschikbaar zodat ik ook kan kijken hoe die draaien in 10m/25m. Dat zal toch wel een stuk zwaarder zijn.
Maar het er zo goed uit dat ik van de week druk bezig geweest ben om m'n CPU te overclocken. Heb een Q8400 die standaard op 2,66ghz draaid, en het is me gelukt om hem nu stabiel op 3,6ghz te krijgen
viel me best mee omdat ik niet echt geweldige dingen heb gehoord over het overclocken van de Q8400 
Nog kort geprobeerd hem ook op 3,65ghz te krijgen maar dan kom windows nog niet eens in, dus ik denk dat ik hem maar op 3,6ghz laat staan. Wil er ook niet al te veel meer mee klooien
Van de week maar eens MoP weer proberen en kijken of de boel nog wat vloeiender wil draaien
Daarom heb alle visuals op Max gezet en verbaasde me erover dat het allemaal ook nog redelijk goed draaide op m'n oude pctje. Had een tijdje geleden al m'n grafische kaart & cpu vervangen maar nog steeds redelijk goedkoop vanwege geld gebrek.
Helaas zijn de laad tijden wel erg lang en is m'n computer druk aan het ratelen de eerste X minuten na een loading screen. (eerste is algemeen beta probleem volgens mij, maar 2de niet). Hopelijk komen de raids snel beschikbaar zodat ik ook kan kijken hoe die draaien in 10m/25m. Dat zal toch wel een stuk zwaarder zijn.
Maar het er zo goed uit dat ik van de week druk bezig geweest ben om m'n CPU te overclocken. Heb een Q8400 die standaard op 2,66ghz draaid, en het is me gelukt om hem nu stabiel op 3,6ghz te krijgen
Nog kort geprobeerd hem ook op 3,65ghz te krijgen maar dan kom windows nog niet eens in, dus ik denk dat ik hem maar op 3,6ghz laat staan. Wil er ook niet al te veel meer mee klooien
Van de week maar eens MoP weer proberen en kijken of de boel nog wat vloeiender wil draaien
waar kun je de goedkoopste gametime cards kopeN?
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Ik wil binnenkort toch maar weer een poging gaan doen om elvui of een van de varianten daarop te gaan gebruiken. Iets dat ik erg vervelend vond was dat ik in het overzicht van personen in de raid niet kon zien welke rol ze hebben. In de standaard ui staat het ook op volgorde van role. Kun je dit instellen?
Ook zag ik geen icoontje bij de minimap voor de dungeon waar je in zit. Hier kun je op klikken om teleport in/out dungeon te doen en zie je hoe het er voor staat met mensen zoeken. Kun je die terughalen?
Kun je recount en omen ook echt integreren in de ui of blijft dat net als nu gewoon zelf ergens neerzetten op je scherm? Volgens mij kon ik bij een van de twee de achtergrond ook niet transparant maken. Elvui leek te beslissen dat de achtergrond gewoon grijs moest zijn op 100% opacity.
Overigens blijft het leuk gold verdienen door darkmoon faire items te kopen voor 50g buiten de faire en te verkopen voor 300 a 400g tijdens de faire
En m'n mage is bijna altijd de enige met zo'n guide in de groep, dus ik kan ook alle items gratis meenemen uit de dungeons
Volgende faire kan ik een heirloom wapen voor m'n aan te maken druid kopen, dus die heeft dan ook een mooi setje.
Ook zag ik geen icoontje bij de minimap voor de dungeon waar je in zit. Hier kun je op klikken om teleport in/out dungeon te doen en zie je hoe het er voor staat met mensen zoeken. Kun je die terughalen?
Kun je recount en omen ook echt integreren in de ui of blijft dat net als nu gewoon zelf ergens neerzetten op je scherm? Volgens mij kon ik bij een van de twee de achtergrond ook niet transparant maken. Elvui leek te beslissen dat de achtergrond gewoon grijs moest zijn op 100% opacity.
Overigens blijft het leuk gold verdienen door darkmoon faire items te kopen voor 50g buiten de faire en te verkopen voor 300 a 400g tijdens de faire
Wat voor een guide bedoel je en hoe haal je dan gratis items uit dungeons?IntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:00:
En m'n mage is bijna altijd de enige met zo'n guide in de groep, dus ik kan ook alle items gratis meenemen uit de dungeons
Het gaat hier over die darkmoon guide, alleen mensen met zo,n guide kunnen rollen op die items.Anoniem: 93248 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:21:
[...]
Wat voor een guide bedoel je en hoe haal je dan gratis items uit dungeons?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Om te laten zien welke rol men heeft, kun je instellen in de config van ElvUI. Je kunt niet in de config de sorteervolgorde kiezen. ElvUI houdt de standaard raid indeling aan. Rij 1 is raidgroep 1, rij 2 is raidgroep 2 etc.IntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:00:
Ik wil binnenkort toch maar weer een poging gaan doen om elvui of een van de varianten daarop te gaan gebruiken. Iets dat ik erg vervelend vond was dat ik in het overzicht van personen in de raid niet kon zien welke rol ze hebben. In de standaard ui staat het ook op volgorde van role. Kun je dit instellen?
Op de minimap komt gewoon het oogje te staan voor je dungeons, zodat je kan leaven/teleporten.
Verder kun je één addon koppelen aan je rechterchat. Zo kun je snel togglen tussen je standaard chat window en je addon. Een tweede addon of meer zul je zelf op je scherm moeten plaatsen. Hopelijk breiden ze dit nog een keer uit
nee hoor, ik heb een maand lang alleen maar de guide gehad op me druid, en op me hunter heb ik 4 van die items in me bag zitten door gewoon op: greed te drukken in een instance.Zethiel schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:23:
[...]
Het gaat hier over die darkmoon guide, alleen mensen met zo,n guide kunnen rollen op die items.
Buiten het feit dat hij gewoon de betaling kan laten terug draaien door zijn bank en blizzard daarna je de mount weer afneemt? Zo scammen veel mensen people in trade op Neptulon! Maar misschien heb je geluk!Boeboe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:03:
Gisteravond adverteerde iemand dat hij een Guardian Cub te koop had. Ik whisper hem "1000 gold", hij antwoordt "ok". 5 minuten later was ik een Guardian Cub rijker, mooie deal.
Een halfuur later was hij nog steeds aan het advertisen. Mijn vriendin heeft dan ook een cub gekocht, en dan bleek dat hij ook Heart of the Aspects verkocht voor 8000 gold. Ook een mooie deal, maar wel risicovol omdat de verkoper het via bnet moet giften en het dus niet via de trading window gaat. Toch maar het risico genomen (met als redenering "als hij zou scammen zou hij het wel voor een hoger bedrag doen") en een kwartier later vliegt men vriendin rondjes boven Stormwind op haar nieuwe gouden draak.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Alleen als niemand een guide heeft kan je greed rollen.ye-roon schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:29:
[...]
nee hoor, ik heb een maand lang alleen maar de guide gehad op me druid, en op me hunter heb ik 4 van die items in me bag zitten door gewoon op: greed te drukken in een instance.
Zodra 1 persoon de guide heeft, krijgt hij voorrang.
Ik moet me echt meer in gaan lezen op die seasonal events enzo. Doe er eigenlijk nooit iets mee. Zal ook wel een vorm van tijdgebrek zijn. Ik mag in men handen klappen als ik op een avond vier dungeons kan runnen.sjaak88 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:58:
[...]
Alleen als niemand een guide heeft kan je greed rollen.
Zodra 1 persoon de guide heeft, krijgt hij voorrang.
Je wordt gescammed. Let maar opBoeboe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:03:
Gisteravond adverteerde iemand dat hij een Guardian Cub te koop had. Ik whisper hem "1000 gold", hij antwoordt "ok". 5 minuten later was ik een Guardian Cub rijker, mooie deal.
Een halfuur later was hij nog steeds aan het advertisen. Mijn vriendin heeft dan ook een cub gekocht, en dan bleek dat hij ook Heart of the Aspects verkocht voor 8000 gold. Ook een mooie deal, maar wel risicovol omdat de verkoper het via bnet moet giften en het dus niet via de trading window gaat. Toch maar het risico genomen (met als redenering "als hij zou scammen zou hij het wel voor een hoger bedrag doen") en een kwartier later vliegt men vriendin rondjes boven Stormwind op haar nieuwe gouden draak.
Hoe dit werkt is als volgt: iemand bied dit aan, jij geeft goud en hij "gift" jou de mount (of eventueel een pet oid) via bnet. Dit betaalt zoiemand met een credit card. Vervolgens na een dag / paar dagen maakt deze persoon een ticket aan en zegt dat deze transactie ten onrechte is. Blizz is dan verplicht de mount terug te vorderen van jou, en meneer krijgt zn geld terug en jij bent je gold kwijt. Dan is er óók nog de kans dat jou character flagged wordt...alhoewel ik nog niet heb gezie ndat hier iets mee gebeurt.
Een mount ok, maar de Guardian Cubs zijn ingame getrade. Blizzard kan zo zien dat hij ze zelf aan mij gegeven heeft en de scammer kan dus niet beweren dat de transactie door hem niet geauthorizeerd was zou ik denken. Het is een transactie die Blizz volledig kan terugdraaien, inclusief het goud dat van eigenaar verandert.
[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 07-05-2012 13:30 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Maar dat is dus het punt. Blizz draait het inderdaad terug, maar jij krijgt dus níet je goud terug die je deze persoon hebt gegeven voor de mount. De pet is idd np, dat is een goede trade. Maar die mount verwijdt gewoon en Blizz gaat jou je goud niet terug geven, tenzij je echt veel moeite doet voor tickets / contact via support en deze persoon aangeeft als scammer etc.Boeboe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:29:
Een mount ok, maar de Guardian Cubs zijn ingame getrade. Blizzard kan zo zien dat hij ze zelf aan mij gegeven heeft en de scammer kan dus niet beweren dat de transactie door hem niet geauthorizeerd was zou ik denken. Het is een transactie die Blizz volledig kan terugdraaien, inclusief het goud dat van eigenaar verandert.
zoals ik al aangaf, geldt dit alleen voor de mount.. hou ons op de hoogte van het verloop!Boeboe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:29:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit dus. Gewoon effort insteken en je krijgt echt je goud wel terug.Fiole schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Maar die mount verwijdt gewoon en Blizz gaat jou je goud niet terug geven, tenzij je echt veel moeite doet voor tickets / contact via support en deze persoon aangeeft als scammer etc.
Ik heb bijna het goud bij elkaar voor m'n Chopper

[ Voor 6% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-05-2012 13:37 ]
Zou als ik jou was zoiezo wat extra gold erop na houden..EJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:36:
[...]
Dit dus. Gewoon effort insteken en je krijgt echt je goud wel terug.
Ik heb bijna het goud bij elkaar voor m'n ChopperTis alleen de vraag of het verstandig is, want dan begin ik weer met niks
Helemaal met niks verder gaan is niet al te slim denk ik..
Zal het in de gaten houden idd. Dacht dat alles "safe" was toen de mount in men vriendin haar mailbox verscheen, maar zoals jullie het omschrijven is er inderdaad nog een goede kans dat het een scam was. (de persoon was Nederlandstalig ook, leek ons daarom wat meer betrouwbaar).
Zou spijtig zijn, ze wil al heel lang die mount en was heel blij. Mocht ze toch gescammed zijn zal ik hem zelf wel eens kopen als verrassingsgift ofzo
Zou spijtig zijn, ze wil al heel lang die mount en was heel blij. Mocht ze toch gescammed zijn zal ik hem zelf wel eens kopen als verrassingsgift ofzo
De vraag is of zo'n betaalde mount verhandelt mag worden op basis van terms van Blizzard?EJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:36:
[...]
Dit dus. Gewoon effort insteken en je krijgt echt je goud wel terug.
Ik heb bijna het goud bij elkaar voor m'n ChopperTis alleen de vraag of het verstandig is, want dan begin ik weer met niks
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Volgens mij mag dat inderdaad niet..hmr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:39:
[...]
De vraag is of zo'n betaalde mount verhandelt mag worden op basis van terms van Blizzard?
Ingame mounts wel, maar de mounts die met
credit cards enz. zijn gekocht mogen niet verhandeld worden dacht ik..
Nee 2 Guildee's van mijn zijn er 72 uur voor gebanned, voor het verkopen ervan voor goud en een 3de guildee's was de mount "kwijt" en zijn gold ervoor.hmr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:39:
[...]
De vraag is of zo'n betaalde mount verhandelt mag worden op basis van terms van Blizzard?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Waarom zou dit niet mogen? (zou me overigens niks verbazen) Maar toch, die persoon betaald Blizz en de mount is in mijn ogen dan eigendom van die persoon. Dat de mount dan ingame weer doorverkocht wordt, staat Blizz voor mij buiten.hmr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:39:
[...]
Duidelijk dusShadowBumble schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:41:
[...]
Nee 2 Guildee's van mijn zijn er 72 uur voor gebanned, voor het verkopen ervan voor goud en een 3de guildee's was de mount "kwijt" en zijn gold ervoor.
[ Voor 25% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-05-2012 13:42 ]
De mount is anders dan de cub in het opzicht dat je hem niet KAN traden ingame. Jij betaalt de verkoper goud en hij gift dan de mount aan jou via de battle.net site.Dat de mount dan ingame weer doorverkocht wordt, staat Blizz voor mij buiten.
En de cub zit nog een 24 hour intern cooldown op voordat hij BoE word. De cub is namelijk pas verkoopbaar na 24 uur na aankoopBoeboe schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:44:
[...]
De mount is anders dan de cub in het opzicht dat je hem niet KAN traden ingame. Jij betaalt de verkoper goud en hij gift dan de mount aan jou via de battle.net site.
Het lijkt me logischer dat als je de mount niet mag verhandelen dat ze m dan bind on pickup maken zodra je m uit de mailbox vist.
Edit: zie net pas dat je die mount naar een character mailt vanuit battle.net, dus dit gaat niet op
Edit: zie net pas dat je die mount naar een character mailt vanuit battle.net, dus dit gaat niet op
[ Voor 29% gewijzigd door IntToStr op 07-05-2012 13:51 ]
Je koopt die mount met een cc gekoppeld aan je battle.net account. Dan als de mount gekoppeld is aan je account kun je deze aan een char toewijzen?
Waarom is het dan mogelijk om andere characters te kiezen?
Waarom is het dan mogelijk om andere characters te kiezen?
Pets en mounts zijn te giften, maar voor zover ik weet is ze verhandelen tegen in game gold tegen de termen van de EULA. Ik weet dat een guildie van mij een hele tijd geleden voor 60k gold alle Blizzard store pets en mounts heeft gekocht, en die na een weekje ook weer kwijt was. Inclusief zijn 60k gold. Maar hij is er niet voor veroordeeld, omdat hij dacht dat het een fair trade was. Maar in feite zijn beide partijen die deelnemen aan de handel strafbaar volgens de EULA.
Duidelijk! Misschien dat Boeboe dan al beter van te voren contact op kan nemen met Blizz (voordat ze er zelf achter komen). Of 8k moet niet zo'n groot verlies zijn 
Heeft iemand van jullie al geluk gehad met de mount drop van Anzu? Sinds dit weekend kill ik hem met drie chars in de hoop dat één de mount mag looten, maar helaas nog geen succes.
Nu lees ik allemaal verhalen op het internet van anderen en ik zie dat sommigen al meer dan 500 kills hebben gedaan en nog steeds geen mount drop.
Gelukkig is het nog geen 10 minuten per try en hopelijk ben ik hier wat gelukkiger in dan het meerendeel

Heeft iemand van jullie al geluk gehad met de mount drop van Anzu? Sinds dit weekend kill ik hem met drie chars in de hoop dat één de mount mag looten, maar helaas nog geen succes.
Nu lees ik allemaal verhalen op het internet van anderen en ik zie dat sommigen al meer dan 500 kills hebben gedaan en nog steeds geen mount drop.
Gelukkig is het nog geen 10 minuten per try en hopelijk ben ik hier wat gelukkiger in dan het meerendeel

[ Voor 72% gewijzigd door EJSchuiteman op 07-05-2012 14:34 ]
Dat klopt ja, Anzu kan heeeeel lang duren (vraag maar aan een guildie van mij, teehee
)
Ik had hem zelf na de 51e run. Elke dag proberen en bidden dat hij dropped
Ik had em op me eerste kill.... toen ik hem moest killen voor me epic flight form laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geledenbitshady schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:44:
Dat klopt ja, Anzu kan heeeeel lang duren (vraag maar aan een guildie van mij, teehee)
Argh, k*t Anzu. Ik doe em bijna dagelijks sinds weet ik wanneerbitshady schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:44:
Dat klopt ja, Anzu kan heeeeel lang duren (vraag maar aan een guildie van mij, teehee)
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
anzu na 78 runs ofzo,was blij als een klein kind
net als mijn kinderweek+long strange trip archie die ik van het weekend gehaald heb,na 4 dagen BG's ingaan als pve'r
wat een ge-eikel was dat zeg pfff...gelukkig uiteindelijk bij 1 run in WG dat de horde de vlag expres dropte toen ik daar in mijn 1tje aankwam
\kiss \hug
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik was blij als een kind toen ik gisteren eindelijk die groene proto-drake kreeg
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wat zijn nu de items/mounts waar mensen echt voor willen farmen? Ik lees hier wel eens wat zoals die mount van anzu blijkbaar, maar wat zijn nu de items waarvoor het echt de moeite waard is?
Poseidus, de mount die hij dropt gaat rond voor gemiddeld 80k.
Anzu's mount omdat hij zo mooi is
Verder ga ik nog voor de fishing Turtle en daarna zie ik het wel.
Het is met allemaal zoveel geluk hebben, maar zolang ik het niet probeer
Heb op me DK veel mounts gespaardEJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:01:
Poseidus, de mount die hij dropt gaat rond voor gemiddeld 80k.
Alle factions van horde op exalted gekregen voor alle mounts..
Paar gefarmed en paar met geluk
Haha zit toch te denken er weer mee te gaan spelen..
zijn btw 76 mounts die ik heb
Ik farm momenteel de blue proto-drake in Utgarde Pinnacle en die mount van Anzu in Sethekk Halls. Deathcharger's Reins uit Stratholme heb ik al een poosje in bezit.IntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:59:
Wat zijn nu de items/mounts waar mensen echt voor willen farmen? Ik lees hier wel eens wat zoals die mount van anzu blijkbaar, maar wat zijn nu de items waarvoor het echt de moeite waard is?
Ashes of AlarIntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:59:
Stone core mount.
posidus.
Dat zijn toch echt wel de geen die ik echt wil hebben.
Verder zijn het meta mounts die ik graag wil.
Moet er nog best aan aantal
Been there, done that, ticket gemaakt en binnen een dag m'n items terugDeadsy schreef op maandag 07 mei 2012 @ 01:49:
Als jullie een mount kunnen kopen, laten we zeggen een Tiger, nemen jullie dan gelijk alle beschikbare in alle kleuren?
Ik wel. Ze kosten toch bijna niksEJSchuiteman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:27:
Als jullie een mount kunnen kopen, laten we zeggen een Tiger, nemen jullie dan gelijk alle beschikbare in alle kleuren?
Jep, werkt prima die customer support. Ik had ruim een jaar geleden al mijn characters gedeletete. Ticket gemaakt en binnen een dag al mijn characters > level 50 terug.toolkist schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:27:
[...]
Been there, done that, ticket gemaakt en binnen een dag m'n items terug
Same.. kosten niet veel en je krijgt er achievements voor als je der weer meer hebtChester schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:28:
[...]
Ik wel. Ze kosten toch bijna niksVoor de duurdere mounts heb je toch geen kleurkeuze.
vandaar dat ik alles naar exalted probeerde te krijgen..
Was btw ook bezig nog voor Cata voor dat ei van de oracles die draak eruit te krijgen..
denk zeker 50 eieren uitgebroed maar helaas geen draak..
die heb ik gelukkig alDopiej schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:30:
[...]
Same.. kosten niet veel en je krijgt er achievements voor als je der weer meer hebt
vandaar dat ik alles naar exalted probeerde te krijgen..
Was btw ook bezig nog voor Cata voor dat ei van de oracles die draak eruit te krijgen..
denk zeker 50 eieren uitgebroed maar helaas geen draak..
ja was indd 7 dagen wachten..mrsar schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:51:
[...]
die heb ik gelukkig alnog wel uit de tijd dat je nog langer moest wachten voordat ie uitkwam (een week toch? ) schoot zo niet op xD
ach de hoop op de Oracle draak heb ik al zolang geleden opgegeven
Leugens. Allemaal leugens! Anzu bestaat niet. Green Proto Drake bestaat niet. Geloof er niks van!

Niet dat ik Anzu nou zo intensief heb lopen farmen, maar ik heb er toch wel een runnetje of 100 op zitten, waarvan het meerendeel niet op de armory te zien is. De Green Proto Drake ben ik ook maar mee gestopt. Ik vlieg er af en toe nog wel eens lang, die Oracles, en dan pik ik de Egg wel op. Maar ik houd de CD absoluut niet meer in de gaten. Dat vind ik 't niet meer waard. Ik gebruik er uiteindelijk misschien 10, uit een collectie van meer dan 100
Niet dat ik Anzu nou zo intensief heb lopen farmen, maar ik heb er toch wel een runnetje of 100 op zitten, waarvan het meerendeel niet op de armory te zien is. De Green Proto Drake ben ik ook maar mee gestopt. Ik vlieg er af en toe nog wel eens lang, die Oracles, en dan pik ik de Egg wel op. Maar ik houd de CD absoluut niet meer in de gaten. Dat vind ik 't niet meer waard. Ik gebruik er uiteindelijk misschien 10, uit een collectie van meer dan 100
Vergeet die witte kip van Kael'thas in MGT niet.Blistimo schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:10:
Leugens. Allemaal leugens! Anzu bestaat niet. Green Proto Drake bestaat niet. Geloof er niks van!
Diezelfde kip die ik na welgeteld 3 clears kon looten..... vonden m'n guildies die de moed al hadden opgegeven niet leuk! (en ik vind het eigenlijk niet eens een hele mooie mount.....
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik ben de laatste paar dagen af en toe magister's terrace aan het lopen voor de rep om een schild te kunnen kopen, maar ben nog geen mount tegengekomen. Wel een item waarmee ik me als blood elf kan vermommen
Ben benieuwd of ik daarmee bijv ogrimmar in zou kunnen lopen...
Tuurlijk kan dat, maar hoelang je dat overleeft hangt van je ren kunsten afIntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:23:
Ik ben de laatste paar dagen af en toe magister's terrace aan het lopen voor de rep om een schild te kunnen kopen, maar ben nog geen mount tegengekomen. Wel een item waarmee ik me als blood elf kan vermommenBen benieuwd of ik daarmee bijv ogrimmar in zou kunnen lopen...
Nu we het toch over overleven in vijandige steden hebben; hoe kun je als Horde Priest die fishing acheivement halen in Ironforge? Dat is de ach waarbij je een bepaalde vis aan land moet trekken (zoals ook die ach bestaat voor Orgrimmar)sjaak88 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:30:
[...]
Tuurlijk kan dat, maar hoelang je dat overleeft hangt van je ren kunsten af
Corpserunnen naar de pool in dat donkere stukkie Ironforge. Daar helemaal achterin de cave gaan zitten, zo min mogelijk zichtbaar, en dan hopen dat er geen oplettende alliance langskomen die zin hebben jouw hordie een kopje kleiner te maken.
Het kan nog uitmaken of je via de hoofdingang binnengaat of via Stormwind en de Deeprun Tram, maar denk dat via de hoofdingang van Ironforge het makkelijker is. Sinds cata hangt er bijna niemand meer in Ironforge.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
indeed....ShadowBumble schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:07:
ach de hoop op de Oracle draak heb ik al zolang geleden opgegeven
kleine kans je bent nog steeds flagged redIntToStr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 16:23:
Ik ben de laatste paar dagen af en toe magister's terrace aan het lopen voor de rep om een schild te kunnen kopen, maar ben nog geen mount tegengekomen. Wel een item waarmee ik me als blood elf kan vermommenBen benieuwd of ik daarmee bijv ogrimmar in zou kunnen lopen...
Orb of Deception werkt beter, maar zelfde principe.
[ Voor 58% gewijzigd door Mektheb op 07-05-2012 17:32 ]
Heeft er iemand echt een goede manier om wat gold te verdienen, zoals een guide ofzo.
Ik heb nu alchemy met herbalism, en ik wil nu transmute mastery gaan kiezen, en op mijn resto shaman gooi ik mining en Engineerng erop.
Maar ik mis net de touch waarmee je echt dikke gold verdiend, en ik zie dat sommige van jullie echt boven de zoveel K geld hebben terwijl ik altijd blijf haken op max 10K.
Ik heb nu alchemy met herbalism, en ik wil nu transmute mastery gaan kiezen, en op mijn resto shaman gooi ik mining en Engineerng erop.
Maar ik mis net de touch waarmee je echt dikke gold verdiend, en ik zie dat sommige van jullie echt boven de zoveel K geld hebben terwijl ik altijd blijf haken op max 10K.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Verdien nu het meeste met enchanting, leathers, cloths, verkopen transmog gear, beetje fishing, en alchemy.
Het minen doe ik nu minder.
Plus ik loop veel tbc en oude dungeons af. Soms kom je dan leuke greens tegen die ik verkoop voor 200-400 gold aan transmoggers.
En doe een beetje aan glyphs wat me ongeveer 2k oplevert per week.
Het minen doe ik nu minder.
Plus ik loop veel tbc en oude dungeons af. Soms kom je dan leuke greens tegen die ik verkoop voor 200-400 gold aan transmoggers.
En doe een beetje aan glyphs wat me ongeveer 2k oplevert per week.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
heb heel veel verdiend met mining, de ores en bars verkopen altijd wel aardig
ligt er wel altijd maar aan hoe dat ze op de AH op je server staan.. is altijd verschillend op ieder
realm..
ligt er wel altijd maar aan hoe dat ze op de AH op je server staan.. is altijd verschillend op ieder
realm..
Gisteren vijf HoTs gedaan om mijn rep met Exodar richting exalted te krijgen. Gekomen tot 9.5/12k (Honored).
Gelukkig kunnen deze instances op de auto piloot, maar wat zijn ze saai. Wel nog drie offspec items mogen looten. Dit gaat nu ook de goede kant op.
Ook nog alle beschikbare mounts gekocht. Alle horses, gryphons en tigers en het totaal is nu gestegen tot 21 (was 4
)
Nadat ik de HoTs wel zo zat was gestart met Fishing en zit nu op 150. Blijft het levelen van Fishing hetzelfde op de hogere levels? Dus per bijt een level erbij of gaat dat net als met Skinning langer duren naarmate je level hoger is.
Gelukkig kunnen deze instances op de auto piloot, maar wat zijn ze saai. Wel nog drie offspec items mogen looten. Dit gaat nu ook de goede kant op.
Ook nog alle beschikbare mounts gekocht. Alle horses, gryphons en tigers en het totaal is nu gestegen tot 21 (was 4
Nadat ik de HoTs wel zo zat was gestart met Fishing en zit nu op 150. Blijft het levelen van Fishing hetzelfde op de hogere levels? Dus per bijt een level erbij of gaat dat net als met Skinning langer duren naarmate je level hoger is.
Deathwing is nog niet down
We hadden veel moeite om healers te vinden. Maar 1 uit de guild en er waren 3 groepen in trade aan het spammen voor healers. Voor onze server is dat heel veel. In totaal hebben we misschien 6 pogingen kunnen doen. De eerste totaal mislukt om met 1 tank te doen, dps was te laag daarvoor. Toen 2x 2 healers dood bij impact van bolt op p4. Daarna ging de andere tank 2x dood door een impale (geen combat ress in de groep
), maar zijn we wel doorgegaan om te oefenen en dat ging zowaar beide keren goed met de bolt. Alleen beide keren net dood door cataclysm, 2e keer zelfs in de laatste seconde. Laatste poging bleef iedereen overeind en kwamen we wel tot fase 2.
Het ging nu alleen fout met de terrors. We tankten ze in de swirley voor de debuff op de terrors, maar die swirley ging weg en toen waren zowel ik als de andere tank ineens heel snel dood. Verplaatst die swirley? Iemand nog tips verder? Had de dream knop vlak ervoor gebruikt voor shrapnel.
Oh en we kwamen tot 7M hp van deathwing. Stopt het op normal ook bij 5M net als bij LFR of gaat het hier wel tot 0?

We hadden veel moeite om healers te vinden. Maar 1 uit de guild en er waren 3 groepen in trade aan het spammen voor healers. Voor onze server is dat heel veel. In totaal hebben we misschien 6 pogingen kunnen doen. De eerste totaal mislukt om met 1 tank te doen, dps was te laag daarvoor. Toen 2x 2 healers dood bij impact van bolt op p4. Daarna ging de andere tank 2x dood door een impale (geen combat ress in de groep

Het ging nu alleen fout met de terrors. We tankten ze in de swirley voor de debuff op de terrors, maar die swirley ging weg en toen waren zowel ik als de andere tank ineens heel snel dood. Verplaatst die swirley? Iemand nog tips verder? Had de dream knop vlak ervoor gebruikt voor shrapnel.
Oh en we kwamen tot 7M hp van deathwing. Stopt het op normal ook bij 5M net als bij LFR of gaat het hier wel tot 0?
Helaas, dat gaat steeds langzamer en langzamer....EJSchuiteman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:37:
...
[ Voor 15% gewijzigd door IntToStr op 08-05-2012 09:40 ]
21 mounts
je hebt nog een lange weg te gaan,heb er nu 110 ofzo (zonder er 1 te kopen voor RL geld) en heb nu eigelijk alleen nog mounts die rng zijn,of oude/huidige raids of dat stomme paardje rijden in northrend.dus gok dat ik er niet nog snel meer krijg
Je mag drie maal raden...EJSchuiteman schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:37:
Geloof wel dat het minder is geworden, 'vroeger' was het een bizar lange zit, en moest je ook nog eens in de level-specifieke gebieden vissen. Vergeet overigens niet cooking tegelijkertijd te levellen. Dat is a) goed te doen, want loopt ongeveer gelijk op (eerst fishing sneller, daarna cooking sneller..) en je hebt b) iets te doen met de vis die je vangt
garagaholic schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:40:
[...]
Je mag drie maal raden...![]()
Geloof wel dat het minder is geworden, 'vroeger' was het een bizar lange zit, en moest je ook nog eens in de level-specifieke gebieden vissen. Vergeet overigens niet cooking tegelijkertijd te levellen. Dat is a) goed te doen, want loopt ongeveer gelijk op (eerst fishing sneller, daarna cooking sneller..) en je hebt b) iets te doen met de vis die je vangt.

Heb gister Fishing 300 aangetikt, zie dat het echte werk nu dus pas begint 
edit: wel prima te doen trouwens. Muziekje op, drankje erbij.. en je bent zo 2 uur verder
edit: wel prima te doen trouwens. Muziekje op, drankje erbij.. en je bent zo 2 uur verder
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 08-05-2012 09:51 ]
Die swirley verdwijnt op een gegeven moment, heeft er simpelweg mee te maken dat je dps full moet focussen op 1 add, die moet neer zijn als de swirley verdwijnt. Daarnaast is het aan te raden een flinke cooldown te gebruiken als de add nog niet neer is maar de swirley weg is, of je healers moeten meer opletten.IntToStr schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:39:
Deathwing is nog niet down![]()
We hadden veel moeite om healers te vinden. Maar 1 uit de guild en er waren 3 groepen in trade aan het spammen voor healers. Voor onze server is dat heel veel. In totaal hebben we misschien 6 pogingen kunnen doen. De eerste totaal mislukt om met 1 tank te doen, dps was te laag daarvoor. Toen 2x 2 healers dood bij impact van bolt op p4. Daarna ging de andere tank 2x dood door een impale (geen combat ress in de groep), maar zijn we wel doorgegaan om te oefenen en dat ging zowaar beide keren goed met de bolt. Alleen beide keren net dood door cataclysm, 2e keer zelfs in de laatste seconde. Laatste poging bleef iedereen overeind en kwamen we wel tot fase 2.
Wat wij zowel met 1 tank als de 2 tank tactiek doen is één keer de adds oppakken en de tweede keer gewoon full nuke op Deathwing, daar wordt doorheen gehealed en tanks gebruiken daar alle raidcooldowns. Het is wel redelijk stressvol voor de healers.
@Mektheb
Thanx. Vanavond heb ik mijn laatste raid in mijn huidige guild. Met een beetje mazzel heb ik na vanavond de eerste set 397 op mijn rogue. dan is mijn ilvl ook hoog genoeg voor LFR :-) En daarnaast, gefeliciteerd Mektheb
het helpt in ieder geval als je in een guild zit die de extra skill up perk heeft (geen idee wat de naam is) en als je een een fishing/lures etc gebruiktAnoniem: 93248 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:50:
Ik heb het zelf gedaan om wat goud te verdienen (guppies in twilight highland verkopen goed
oh is heroic DW te doen met 1 tank? dacht altijd dat het een 2tank gevalletje wasThysiej schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:52:
[...]
Die swirley verdwijnt op een gegeven moment, heeft er simpelweg mee te maken dat je dps full moet focussen op 1 add, die moet neer zijn als de swirley verdwijnt. Daarnaast is het aan te raden een flinke cooldown te gebruiken als de add nog niet neer is maar de swirley weg is, of je healers moeten meer opletten.
Wat wij zowel met 1 tank als de 2 tank tactiek doen is één keer de adds oppakken en de tweede keer gewoon full nuke op Deathwing, daar wordt doorheen gehealed en tanks gebruiken daar alle raidcooldowns. Het is wel redelijk stressvol voor de healers.
@Mektheb
Thanx. Vanavond heb ik mijn laatste raid in mijn huidige guild. Met een beetje mazzel heb ik na vanavond de eerste set 397 op mijn rogue. dan is mijn ilvl ook hoog genoeg voor LFR :-) En daarnaast, gefeliciteerd Mektheb
Same here. Biertjes koud, muziekje op en hengelen maar! En elke beet hopen op de Turtle hahahaAnoniem: 93248 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:50:
Dit topic is gesloten.