Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 07:00
Thysiej schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:52:
[...]

Heeft geen defensive stats, en wordt daarom snel gezien als tanking ring. Echter is het een upgrade voor jou waarschijnlijk omdat de ring qua stamina veel beter is dan je huidige en omdat mastery een goede stat voor je is. Zelf had ik het waarschijnlijk gepassed aan de dps omdat hit nu eenmaal een 'waardeloze' tanking stat is.
Sinds wanneer is Hit waardeloos voor een tank?
Ja ok je hebt het niet meer nodig voor Aggro maar op dit moment met me DK erg vaak al gehad dat de eerste paar klappen die ik een boss geef gewoon missen of parried etc en ik dus niet meteen de aggro heb.
Een tank met wat meer Hit Exp is niet beter kwa survival maar wel weer beter kwa constante en ook meer dps, zo nutteloos vind ik het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:46
Zijn er hier trouwens fans van elvui? Ik heb het vorige week eens geprobeerd, maar vond het maar niets. De raid frames van blizzard zelf vond ik veel overzichtelijker. Er staat wat extra informatie in je scherm, maar dat is niet echt noodzakelijk. Wel staat een hoop info bij elkaar onder in het scherm ipv verdeeld over het scherm. Ik vond alle standaard schermpjes/dialogen en zo er niet beter uit zien.

Waarom zou ik elvui moeten gebruiken ipv de standaard interface volgens de fans? Misschien zie ik wat geweldige features over het hoofd waarvoor het de moeite waard zou zijn om toch over te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
IntToStr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:10:
Zijn er hier trouwens fans van elvui? Ik heb het vorige week eens geprobeerd, maar vond het maar niets. De raid frames van blizzard zelf vond ik veel overzichtelijker. Er staat wat extra informatie in je scherm, maar dat is niet echt noodzakelijk. Wel staat een hoop info bij elkaar onder in het scherm ipv verdeeld over het scherm. Ik vond alle standaard schermpjes/dialogen en zo er niet beter uit zien.

Waarom zou ik elvui moeten gebruiken ipv de standaard interface volgens de fans? Misschien zie ik wat geweldige features over het hoofd waarvoor het de moeite waard zou zijn om toch over te stappen...
Grote kans dat het puur gewenning is.
Alle info overzichtelijk bijelkaar is toch bijvoorbeeld wel een groot voordeel, maar waarschijnlijk omdat dit weer helemaal onwennig voor je is vind je het maar niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik ben er groot fan van. Neemt minder ruimte in beslag. Alles is te zien in de bijgeleverde Unitframes en eenvoudig te configureren en het ziet er wat strakker uit (persoonlijke mening ofcourse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 14:26
sjaak88 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:49:
Gisteren werd er nog een ander DPS DK boos op mij omdat ik een DPS ring gewonnen zou hebben.
Een ring met: Stam, Str, Hit en mastery.
Lijkt mij toch ook een perfecte tank ring :?
Hit is een universele stat (DPS en TPS) en mastery is ownage voor plate tanks ... Dus ... tja ... /ignore en verder gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
ElvUI vond ik eerst ook niks, later wel erg goed bruikbaar als je gewend bent. Alleen een beetje jammer van de action bars, die heb ik persoonlijk liever via Domino's.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:10:

Ik gebruik 1tje die er erg op lijkt.
http://dl.dropbox.com/u/1...crnShot_121011_170650.jpg
Asphyxia gebruik ik.
( en nee niet mijn screenshot )

Interface van Wow Standaard = Lelijk.
Kan er niet genoeg ik kwijt.
De knoppen zijn me te groot ik klik niet dus ik keybind en wil dus een button zo klein mogelijk is.
Cleanheid / Overzichtelijk.

Mja dat is het wel :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 04-05-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:24:
[...]
Ik gebruik 1tje die er erg op lijkt.
http://dl.dropbox.com/u/1...crnShot_121011_170650.jpg
Asphyxia gebruik ik.
( en nee niet mijn screenshot )

Interface van Wow Standaard = Lelijk.
Kan er niet genoeg ik kwijt.
De knoppen zijn me te groot ik klik niet dus ik keybind en wil dus een button zo klein mogelijk is.
Cleanheid / Overzichtelijk.

Mja dat is het wel :P
Die ziet er ook strak uit! Misschien nog wel iets mooier.
Goh jij hebt niet alles in het Duits? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had gekunt toch ? :P

alles op mijn Computer is ook Engels en niet Nederlands dusja :P.

Maar ja ik ben er erg tevreden mee, ik heb Skada en Omen boven de rechter "chat section" ( loot section bij mij).
En verder heb ik wel het 1 en ander getweaked.

Maar moet wel zeggen 2560x1440 helpt enorm mee aan je overzicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Kun je hier ook een addon koppelen aan het chat window? Zoals recount mogelijk is in Elvui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Mektheb schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:46:
Had gekunt toch ? :P

alles op mijn Computer is ook Engels en niet Nederlands dusja :P.

Maar ja ik ben er erg tevreden mee, ik heb Skada en Omen boven de rechter "chat section" ( loot section bij mij).
En verder heb ik wel het 1 en ander getweaked.

Maar moet wel zeggen 2560x1440 helpt enorm mee aan je overzicht :P
ga zondagavond ook is de tijd nemen om m'n UI is te tweaken xD
Moet alleen goeie overzichtelijke addons hebben.. Weet iemand enkele voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:48:
Kun je hier ook een addon koppelen aan het chat window? Zoals recount mogelijk is in Elvui.
Volgens mij wel het is allemaal TUkui based dus dat is volgens mij wel zo ja :)
Dopiej schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:48:
[...]

ga zondagavond ook is de tijd nemen om m'n UI is te tweaken xD
Moet alleen goeie overzichtelijke addons hebben.. Weet iemand enkele voorbeelden?
Ik gebruik zoals hierboven gezegt asphexia UI.

Daar heb ik zelf bij gedownload en in gebruik.:
Jpack ( doet je bags sorteren )
DBM
Recount / Skada
Omen
Atlasloot
Decursive
...Fail ? ( die aangeeft wanneer een achievment of een player ergens iets verkeerd doet )
En nog wel wat :), maar niet schrikbarend.

[ Voor 50% gewijzigd door Mektheb op 04-05-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Addons waarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Misschien moet ik elvui dan toch nog eens een kans geven. Wie weet binnenkort als ik wat meer tijd heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:47
detheavn schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:20:
[...]

Hit is een universele stat (DPS en TPS) en mastery is ownage voor plate tanks ... Dus ... tja ... /ignore en verder gaan :)
Als TPS een probleem zou zijn voor tanks (zoals het was tot Cataclysm), zou het een nuttige stat zijn voor tanks inderdaad omdat ze anders aggro verliezen. Tanks hebben tegenwoordig geen threat problemen meer (zelfs met een dps die alles popt overwinnen mijn Wings+3HP Shield of the Righteous het makkelijk). Daarnaast is DPS geen tanking stat; het is mooi meegenomen. Er zijn heel veel tanks die hit en expertise gebruiken; prima, moet je vooral doen. Wordt je er een betere tank van? Nee, CTC cap halen en daarna wellicht stamina zijn vele malen betere stats.

Dat hèt kan betekend niet dat het beter is. Op het moment dat de dps in een gevecht het probleem is, wordt er eerst gekeken naar hoe de dps hun damage kunnen verbeteren. Er bestaat een discussie over het feit of je als tank niet meer dps zou moeten doen op het moment dat je healers het kunnen hebben.

Even een quote van Elitist Jerks:
Hit rating makes you more likely to actually hit the stuff you will be tanking (no damage, no threat). While threat should generally not be a problem, tank dps is now a useful component of raid dps (particularly in 10 mans). However, bear in mind that survivability still vastly outweighs dps in tank prioritization.
Als ik aan het einde van de rit aan onze healers vraag wat zij prettiger vinden om te healen zeggen ze allemaal dat ik niet voor hit en expertise moet gaan. Tuurlijk gaat het gevecht sneller, maar CTC-capped zijn en meer health hebben is veel boeiender. Dat zorgt er immers voor dat de damage income veel gelijkmatiger is en je meer klappen kunt hebben.

Als laatste, tanks die problemen hebben met threat zijn imo geen goede tanks of zijn zwaar ondergeared in tegenstelling tot alle dps (en zelfs dan vraag ik het me nog af). Tanks hebben allemaal een tuant die ervoor zorgt dat je in iedergeval 6 seconden de volledige aandacht hebt van een mob. Daarnaast zijn er hulpmiddelen als Vengeance, Tricks en Misdirect en heeft bijna elke dps class wel een cooldown om de threat omlaag te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
heel me UI te veranderen.. niet dat standaard blizzard bars en map enzovoorts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:52:
[...]
heel me UI te veranderen.. niet dat standaard blizzard bars en map enzovoorts..
Dan raad ik je ElvUI aan. Of die van Mektheb.
Die laatste ga ik zelf dit weekend ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:53:
[...]

Dan raad ik je ElvUI aan. Of die van Mektheb.
Die laatste ga ik zelf dit weekend ook eens proberen.
en zit alles daarbij?
of recount/dbm/gatherer er nog appart bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dit zijn UI replacers. Recount, DBM etc moet je apart installeren. Recount en nog een aantal zijn dan eventueel weer te koppelen aan je rechter chat window.

Edit: ElvUI wordt niet meer door de Curse client bijgewerkt. Wil je de nieuwste versie zul je deze van de TukUI site (is hier onderdeel van) moeten halen.

[ Voor 32% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-05-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:58:
Dit zijn UI replacers. Recount, DBM etc moet je apart installeren. Recount en nog een aantal zijn dan eventueel weer te koppelen aan je rechter chat window.
zal ik me zondagavond is mee bezig houden, vriendin is toch gaan werken dan :)
maandagavond ook nog wat addons proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Zal kijken of ik vanmiddag een plaatje van mn eigen UI kan zetten hier (samen met mn nieuwe transmo set :p), zelf gebouwd en ingesteld. Geen premade package dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Heb sinds een tijdje ook elvui. Reden was dat mijn huidige setup nog teveel memory in beslag nam. Ook die veel traffic enzo veroorzaakte. Dat is met elvui een stuk beter. Ik heb daarna ook nog wat kleine broker addons geladen voor extra informatie. Dat kan prima in een bar gezet worden bovenaan het scherm. En dan natuurlijk Skada, Battletext, en DBM.

Nog een vraag. Hoe vinden jullie de RealID groep lopen? Ik mis toch nog wel wat interactie voor runs of events.
En ook de IRC of TS wordt niet echt gebruikt is het wel?

Kunnen/willen we dit nog verbeteren?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Fiole schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:00:
Zal kijken of ik vanmiddag een plaatje van mn eigen UI kan zetten hier (samen met mn nieuwe transmo set :p), zelf gebouwd en ingesteld. Geen premade package dus :D
Echt gebouwd als in keiharde LUA bestanden zitten programmeren? Of zelf met addons bezig geweest om je UI te maken? Ik maak ook geen gebruik (meer) van een premade omdat het teveel fps kost (elke fps en ms latency is er weer één ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
ElvUI is juist een lichtgewicht :) Dat is er ook zo fijn aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Thysiej schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:02:
[...]

Echt gebouwd als in keiharde LUA bestanden zitten programmeren? Of zelf met addons bezig geweest om je UI te maken? Ik maak ook geen gebruik (meer) van een premade omdat het teveel fps kost (elke fps en ms latency is er weer één ;) )
De tweede, zelf met addo-ons kloten om een UI te maken. Kan geen woord programmeren :P
En ach ik begin vaa kvan scratch. Ben nu wel blij met mn UI alleen zoek ik nog 2 add-ons: 1 voor mn cooldowns (zoiets als CoolLine, maar er is nog een andere). Daarnaast nog 1 voor buffs, vind de standaard Blizz buff /debuff lelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
junglebeast schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:01:
Heb sinds een tijdje ook elvui. Reden was dat mijn huidige setup nog teveel memory in beslag nam. Ook die veel traffic enzo veroorzaakte. Dat is met elvui een stuk beter. Ik heb daarna ook nog wat kleine broker addons geladen voor extra informatie. Dat kan prima in een bar gezet worden bovenaan het scherm. En dan natuurlijk Skada, Battletext, en DBM.

Nog een vraag. Hoe vinden jullie de RealID groep lopen? Ik mis toch nog wel wat interactie voor runs of events.
En ook de IRC of TS wordt niet echt gebruikt is het wel?

Kunnen/willen we dit nog verbeteren?
Ik heb de afgelopen weken niet heel veel tijd gehad en de tijd die ik had heb ik veel met de guild DS gedaan. Hoop echter wel meer x-realm te gaan doen. Vooral het afspreken blijft lastig denk ik. Zeker voor mezelf, aangezien ik maar zelden goed van tevoren weet of ik een paar uur beschikbaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Misschien dat we als groep gebruik kunnen gaan maken van die europeese realid site. Ben even de naam kwijt. http://www.openraid.eu/ dus.
Je kan dan events maken en de mensen kunnen dan inschrijven of geinvite worden.

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 04-05-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Welke van de 2 is eigenlijk zwaarder en of beter?
Skadaa of Recount.

Zelf heb ik altijd Recount gebruikt maar ik zie de laatste tijd ook vaak Skadaa voorbij komen.
Wat zijn nou precies de verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

sjaak88 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:19:
Welke van de 2 is eigenlijk zwaarder en of beter?
Skadaa of Recount.

Zelf heb ik altijd Recount gebruikt maar ik zie de laatste tijd ook vaak Skadaa voorbij komen.
Wat zijn nou precies de verschillen?
De enige verschillen die ik vind :

- Skada kan je inhoudelijk damage per mob geven en niet in recount
- Recount kan realtime een mooi grafiekje laten zien, Skada niet
- Recount heeft een activity meter , Skada niet

rest is volledige persoonlijke voorkeur.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dacht dat je via Damage Done ook de activiteit kon zien in Skada. Muis over de persoon houden.
Wat Skada ook heeft is een threatmeter. Die switched bij mij als ik in combat ga. Dus maar 1 window nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 04-05-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
migchiell schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:14:
Sta alweer maanden stil in Wow, weet eigenlijk niet eens meer precies welke chars ik heb :-)

Dacht een Warlock op 80, een rogue ergens halverwege de 60, een hunter in de 70, een warrior die tegen de 30 loopt...

Hoe dan ook, het begint weer een beetje te kriebelen, heb wel weer zin om even rond te wandelen/vliegen. Maar... ik had een mobile authenticator aan mn account hangen, maar moest onlangs een factory reset van mn mobiel doen. Oftewel, die authenticator werkt niet meer.

Weten jullie hoe ik dat moet oplossen? Kan ik een mailtje sturen naar Blizzard oid?
Als je je Restore code nog hebt kun je deze gebruiken. Anders contact opnemen met Blizzard.

Zelf zojuist ook even een Mobile Authenticator gekoppeld 8)

[ Voor 3% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-05-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:53:
[...]

Als je je Restore code nog hebt kun je deze gebruiken. Anders contact opnemen met Blizzard.

ik was voordat ik stopte gehacked dus heb gelijk toen ik weer een maand kado had gekregen de mobile authenticator ook aangezet.. vraagt 1x in de week als je inlogt voor code meer niet en is wel veel veiliger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

Zooo even fishing gelevelt van 0 naar 525 , ging behoorlijk snel O-) en kom er net achter dat het ook nog eens goed verdiend....

/maar zal maar braaf zijn...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:17:
Zooo even fishing gelevelt van 0 naar 525 , ging behoorlijk snel O-) en kom er net achter dat het ook nog eens goed verdiend....

/maar zal maar braaf zijn...
fishbotje ckr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Wat ik dan niet snap. Als je zo'n bot gebruikt en je gaat zelf andere dingen doen. Waar laat die al die zooi die je opvist? De bags zitten toch zo vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

:O

[ Voor 100% gewijzigd door hmr op 04-05-2012 14:48 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:03
hmr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:23:
had al me bags leeg, en botje stopt nadat je bags vol zijn...
Mag hopen dat je gebanned word !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ah dan snap ik het! Dus moet je zelf om de zoveel tijd alles verkopen en de bot weer activeren.
Wel een goed systeem dus.
Terence(x) schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:25:
[...]
Ja ik hou er niet van, maar het is aan jezelf om het risico te nemen.

Zelf wil ik ook weer eens verder gaan met vissen. Was al ooit eens begonnen met mijn mage en staat ergens in de 100. Muziekje op en dom ingooien dat ding :)

[ Voor 28% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-05-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

Okeuj |:( was op het idee gekomen door een discussie hier op het forum. Maar 525 behaald en hoeft van mij nu niet meer zo :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
hmr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:27:
[...]

Okeuj |:( was op het idee gekomen door een discussie hier op het forum. Maar 525 behaald en hoeft van mij nu niet meer zo :)
Valsspeler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
Het gebruik van bots is in mijn ogen ook not done. nu is het een fishbot om even snel te lvlen naar 525, verolgens ook maar een mining bot om dat te lvlen ? ik bedoel dat is ook saai dus hop daar ook maar een bot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dyoma schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:31:
Het gebruik van bots is in mijn ogen ook not done. nu is het een fishbot om even snel te lvlen naar 525, verolgens ook maar een mining bot om dat te lvlen ? ik bedoel dat is ook saai dus hop daar ook maar een bot op.
jullie hebben ook gelijk..

[ Voor 17% gewijzigd door hmr op 04-05-2012 14:49 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Dyoma schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:31:
Dat is dus wat ik ook altijd denk, begint met iets kleins en straks loop je je alts te levellen ermee.

Maar hij doet maar, blizzard is niet echte tollerant als het gaat om bots, en je bent gewoon gelijk je hele battle net account kwijt inclusief andere games die je er op heb, dus tja is maar net wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Terence(x) schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:33:
[...]

Dat is dus wat ik ook altijd denk, begint met iets kleins en straks loop je je alts te levellen ermee.

Maar hij doet maar, blizzard is niet echte tollerant als het gaat om bots, en je bent gewoon gelijk je hele battle net account kwijt inclusief andere games die je er op heb, dus tja is maar net wat je wil.
[...]

Mag ik ook hopen..
We hebben deze discussie deze week al eerder gehad en ik blijf er ook bij
dat botten op wat voor manier dan ook cheaten is en cheaters = lifetime ban!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik vind dat zelf farmen van dingen wel wat hebben (heb nog nooit bots gebruikt en zal dat ook nooit doen). Je logt 's avonds laat in, zet een muziekje op en een lekkere borrel erbij en gaan. Voor je het weet vliegt de tijd voorbij.

Ik zat net alle beschikbare mounts te bekijken en zie dat er een turtle op te vissen is. Waar heb je hier de meeste kans op? Of maakt het geen zak uit waar je aan het vissen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Sja ik kan het niet anders als dat ik Terrence gelijk moet geven, hoop ook dat je gebanned word, en je loopt inderdaad het risico dat je je hele account kwijtraakt inclusief alle andere games die je erop hebt. Blizz voert hierin een 0 tolerance beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:37:
Ik vind dat zelf farmen van dingen wel wat hebben (heb nog nooit bots gebruikt en zal dat ook nooit doen). Je logt 's avonds laat in, zet een muziekje op en een lekkere borrel erbij en gaan. Voor je het weet vliegt de tijd voorbij.

Ik zat net alle beschikbare mounts te bekijken en zie dat er een turtle op te vissen is. Waar heb je hier de meeste kans op? Of maakt het geen zak uit waar je aan het vissen bent.
Ik heb hem op me DK opgevist in sholazar Basin waar je die visquest moet doen in het midden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

Ik raad je aan dit soort dingen voor je zelf te houden. Er hoeft hier maar iemand te zijn die het echt niet bevalt en je report bij Blizzard. Als Blizzard vervolgens een korte check doet kunnen ze al zien dat je een bot hebt gebruikt en je als nog een ban geven.

Ik zelf heb geen respect voor het gebruik van de bot, wel voor de maker. Blizzard maakt het fishing bot makers namelijk best wel moeilijk door allerlei geprogrammeerde vernuftigdheden toe te voegen aan de vislijn en dobber. Sowieso is het 'vismechanisme' best leuk gemaakt door ze; een vis die gebeten heeft blijft maar voor bepaalde tijd aan de dobber hangen etc. etc.
Daarnaast proberen ze met voortdurende memory scans te controleren of er geen bots draaien, best mooi gedaan allemaal. Toch blijft het mooi dat er voortdurend manieren gevonden worden om de beveiliging te omzeilen of te slim af te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

ShadowBumble schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:37:
[...]
Blizz voert hierin een 0 tolerance beleid.
ja, dat zien we in Uldum en Twilight Highlands... :z :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Ik heb hem op me DK opgevist in sholazar Basin waar je die visquest moet doen in het midden..
En moet je een bepaald fishing level hebben of kan het met elke beet de turtle zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:39:
[...]

En moet je een bepaald fishing level hebben of kan het met elke beet de turtle zijn?
Wat ik weet is het gewoon overal in northend kan je hem opvissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
[...]

dat zou ik niet durven zeggen.. ik ving hem ook maar per toeval met m'n visdaily..
Had toen mijn fishing op de max maar weet niet of ie altijd te vissen is op elk level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Volgens mij kan dit met elke beet. Stond laast een bericht op het forum dat iemand hem met zn eerste worp kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
hmr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:33:
[...]

Heb je ook zeker gelijk in... denk dat mijn onverschilligheid komt door het feit dat ik mijn main account met 4 ilevel 385+ chars ben kwijt geraakt..
Ook door botten/cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

[...]

In theorie kan je met lvl 1 fishing al in elke zone vissen (bijv Dalaran). Echter moet je fishing skill X zijn voordat je kans hebt wat te vangen. Als je hieronder zit krijg je alleen junk. Wél krijg je hierdoor gewoon lvls. Vaak is de methode om dit te berekenen de 'level' van de zone te nemen en maal 5 te doen

Dus Scholarin bazin zou lv 83 zijn, x5 = fishing 415 om uberhaupt wat te vissen (dus zeg 315 fishing + lure) en de kans is grote naarmate skill hoger is. Als je dus een 'goede' cast hebt waarbij je wat vangt, DAN heb je dus een % kans dat die turtle dropt

(en overigens: kunnen we alle rage en qq hier buiten laten? We weten inmiddels dat mensen het niet eens zijn met bots etc maar kinderachter opmerking "ook zeker door te botten?" vind ik hier niet welkom)

[ Voor 11% gewijzigd door Anvesi op 04-05-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

Ongeacht je fishing level vang je altijd uit een fishing pool (node). Je kan uit iedere wrath en cata fishing pool de turtle mount als bonus vangen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Fiole schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:43:
[...]

In theorie kan je met lvl 1 fishing al in elke zone vissen (bijv Dalaran). Echter moet je fishing skill X zijn voordat je kans hebt wat te vangen. Als je hieronder zit krijg je alleen junk. Wél krijg je hierdoor gewoon lvls. Vaak is de methode om dit te berekenen de 'level' van de zone te nemen en maal 5 te doen

Dus Scholarin bazin zou lv 83 zijn, x5 = fishing 415 om uberhaupt wat te vissen (dus zeg 315 fishing + lure) en de kans is grote naarmate skill hoger is. Als je dus een 'goede' cast hebt waarbij je wat vangt, DAN heb je dus een % kans dat die turtle dropt

(en overigens: kunnen we alle rage en qq hier buiten laten? We weten inmiddels dat mensen het niet eens zijn met bots etc maar kinderachter opmerking "ook zeker door te botten?" vind ik hier niet welkom)
Dan had ie gewoon beter z'n mond kunnen houden.. zoals al gezegd werd heb je kans als iemand
dit leest je gaat aangeven bij blizz en dat je alles kwijt bent..

niet dat ik zo kinderachtig ben om dat te doen maar vind gewoon botten niet toelaatbaar..

[ Voor 4% gewijzigd door Dopiej op 04-05-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Dopiej schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:46:
[...]

Dan had je gewoon beter z'n mond kunnen houden.. zoals al gezegd werd heb je kans als iemand
dit leest je gaat aangeven bij blizz en dat je alles kwijt bent..
Dopiej geeft alsjebelieft niet zo'n achterlijke reactie

Om DEZE reden vraag ik dus mensen niet dit soort commentaren te maken, het ontspoort en slaat helemaal nergens op.

[ Voor 13% gewijzigd door Anvesi op 04-05-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Darkangle schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:42:
[...]

Ook door botten/cheaten?
neuh

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Fiole schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:49:
[...]

Dopiej geeft alsjebelieft niet zo'n achterlijke reactie en kijk naar de namen van mensen die posten. Ik heb geen bot gebruikt en je doet nu alsof ik dat wel heb gedaan en dat je me wilt aangeven.

Om DEZE reden vraag ik dus mensen niet dit soort commentaren te maken, het ontspoort en slaat helemaal nergens op.
heb het toch ook niet over jou?
heb het over hmr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 27-06 15:56
Tja, als iemand zijn account met 4 ilvl 385+ characters 'kwijtraakt' dan kun je normaliter naar battle.net account management gaan en als er iets mee gebeurd is waar je zelf niets aan kan doen dan restoren ze dat zonder problemen.

Ik denk dus ook dat dat account niet zomaar 'kwijtgeraakt' is, maar gebanned. En in dat geval ben ik mee met de rest. Eigen schuld dikke bult en ik hoop dat je deze hiervoor ook een ban krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Fiole schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:43:
[...]

Om weer even ontopic te gaan >:) Bedankt voor de heldere uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

bazkar schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:50:
Tja, als iemand zijn account met 4 ilvl 385+ characters 'kwijtraakt' dan kun je normaliter naar battle.net account management gaan en als er iets mee gebeurd is waar je zelf niets aan kan doen dan restoren ze dat zonder problemen.

Ik denk dus ook dat dat account niet zomaar 'kwijtgeraakt' is, maar gebanned. En in dat geval ben ik mee met de rest. Eigen schuld dikke bult en ik hoop dat je deze hiervoor ook een ban krijgt.
Helaas is het verhaal hier achter niet zo makkelijk, echter begrijp ik de manier van redeneren wel naar aanleiding van wat ik net gepost heb :)! Maar goed nuffsaid, was een leuk uitprobeerseltje en nu eraf gegooid

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:52:
[...]

Om weer even ontopic te gaan >:) Bedankt voor de heldere uitleg.
tis dus gewoon pure luck hebben.. Ik wist niet eens wat dat ding was :P
Ik viste hem op en ik dacht wat is dit nou weer..
Loot ik em krijg ik opeens een achievement :P
heel me guild flippen van waaaaat heb jij em gevangen en je vist er niet eens naar..
wij zijn daar al weken mee bezig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
opzich kan het niet heel ingewikkeld zijn. Als je via Blizzard je account niet terug kan krijgen betekend dat simpel gezegt dat er iets mee uitgehaald is wat volgens de voorwaarden niet toegestaan is.

Maar nu inderdaad weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:55:
[...]
tis dus gewoon pure luck hebben.. Ik wist niet eens wat dat ding was :P
Ik viste hem op en ik dacht wat is dit nou weer..
Loot ik em krijg ik opeens een achievement :P
heel me guild flippen van waaaaat heb jij em gevangen en je vist er niet eens naar..
wij zijn daar al weken mee bezig xD
Ik moet nog 400 levels met vissen en hopelijk heb ik net zoveel geluk als jij ;)
Maar na de uitleg van Fiole snap ik ook waarom ik nog niks anders dan troep gevangen heb toendertijd. Ik ben namelijk in die vijver in Dalaran begonnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Fishing levelen is dus gewoon een kwestie van in twilight highlands naast water gaan staan en net zo lang hengelen totdat je op 525 staat? Misschien eens een paar macros op los laten tijdens het kijken van een film of zo :p Nog maar 200 levels te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dyoma schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:56:
opzich kan het niet heel ingewikkeld zijn. Als je via Blizzard je account niet terug kan krijgen betekend dat simpel gezegt dat er iets mee uitgehaald is wat volgens de voorwaarden niet toegestaan is.

Maar nu inderdaad weer ontopic :)
Helaas zijn de char's nog steeds online en speelt er volgens mij zelfs iemand op dit moment mee :( dus nee gebanned is hij zeker niet. Alleen kut dat ik hem 6 jaar geleden heb aangemaakt op een verzinsel naam ( omdat ik toen niet wist dat dit belangrijk was ) en daardoor mijn id niet kan sturen naar blizzard + de cd key's die op de hoesjes stonden bij een verhuizing kwijt geraakt. Enfin ontopic ;) al ben ik in dit topic nu wel het enfant terrible of de outcast :o

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
hmr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:00:
[...]

Enfin ontopic ;) al ben ik in dit topic nu wel het enfant terrible of de outcast :o
Valt wel mee hoor. Stiekem houden we nog wel een beetje van je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
IntToStr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:00:
Fishing levelen is dus gewoon een kwestie van in twilight highlands naast water gaan staan en net zo lang hengelen totdat je op 525 staat? Misschien eens een paar macros op los laten tijdens het kijken van een film of zo :p Nog maar 200 levels te gaan...
En niet de gehele tijd stil staan anders denken ze dat je een bot gebruikt :) Ik heb altijd de behoefte om de loot te zien dus ik zal mijn 400 levels 'live' mee willen maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ik denk dat de boodschap wel is over gekomen he HMR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Er zijn ergere dingen in het leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:03:
Er zijn ergere dingen in het leven!
Waarheid als een Koe!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-07 16:04

Neelon

FOR PONY!!!

IntToStr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:00:
Is te doen maar dan zal je veel junk binnen hengelen. Beter kun je van pool naar pool gaan, kost iets meer tijd maar je houdt meer bruikbare vis over op die manier.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Je zou maar als Horde door het leven gaan ;)
Neelon schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:04:
[...]
Is te doen maar dan zal je veel junk binnen hengelen. Beter kun je van pool naar pool gaan, kost iets meer tijd maar je houdt meer bruikbare vis over op die manier.
Je bedoeld op lage fishing level eerst in de lagere gebieden bezig en dan stapsgewijs naar betere gebieden?

[ Voor 81% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-05-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:04:
Ben bezig met een Koetje op dit moment! Vanaf volgende week maar eens knallen! Vanavond scriptie in leveren en dan ruim de tijd om even te no-lifen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Neelon schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:04:
[...]

Heb ik toen indd ook gedaan, maar heb het tegelijk
met cooking gedaan dus dat was wel tijdrovender mja,
Had op me dk wel max cooking en max fishing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:04:
Of, als alliance denken dat dat de betere keuze was.

/cast cannibalism

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Darkangle schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Of, als alliance denken dat dat de betere keuze was.

/cast cannibalism
Haha nou moet zeggen dat ik niet veel Alliance heb gespeeld
en super super veel Horde.
Maar ik vind Alliance toch leuker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
:) Ik ben toch wel twee maand Horde geweest maar kon er maar niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
In all fairness maakt het niets uit denk ik (al zal dat per server wel verschillen). Echter, ik hou niet van de bad guy te spelen, dus ben ik horde in hart en nieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Darkangle schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:21:
In all fairness maakt het niets uit denk ik (al zal dat per server wel verschillen). Echter, ik hou niet van de bad guy te spelen, dus ben ik horde in hart en nieren.
Ligt het aan mij, of zie ik de vergelijking tussen bad guy en daardoor horde spelen niet helemaal? Zal wel vanuit lore oid komen, maar volgens mij is zowel Horde als Alliance geen 'bad guy' in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:52
EJSchuiteman schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:53:
[...]

Nee die heb ik dus niet meer... kan ook geen ticket aanmaken want daarvoor moet je inloggen en daarvoor heb ik dus een authenticator nodig... enige optie die ik zie is authenticator helemaal verwijderen van mn account, maar dan moet ik eerst mn paspoort inscannen...

Dat ik niet kan spelen is vervelend, maar dat de automatische incasso blijft doorlopen vind ik vervelender :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Thysiej schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Ligt het aan mij, of zie ik de vergelijking tussen bad guy en daardoor horde spelen niet helemaal? Zal wel vanuit lore oid komen, maar volgens mij is zowel Horde als Alliance geen 'bad guy' in WoW.
Lore, en kijk naar waar de laatste paar antagonisten vandaan kwamen ;) (meer simplistisch, minder uitleg nodig). Lich King was eigenlijk jullie prins, daar voor liep Onyxia vrijelijk rond door Stormwind, Deathwing was ook vrolijk deel van de alliance onder de naam Daval Prestor en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Mektheb schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:52:
Volgens mij is alliance meer de badguy dan de horde :P
Dat is ook precies wat ik zeg: ik hou er niet van om badguy te spelen, vandaar horde in hart en nieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Darkangle schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Lore, en kijk naar waar de laatste paar antagonisten vandaan kwamen ;) (meer simplistisch, minder uitleg nodig). Lich King was eigenlijk jullie prins, daar voor liep Onyxia vrijelijk rond door Stormwind, Deathwing was ook vrolijk deel van de alliance onder de naam Daval Prestor en ga zo maar door.
Dat viel mij gister dus ook op!
Bij Hour of Twilight die bishop, ook alweer een human betrayer!
Of wat dacht je van Illidian, Night Elf.
Maja volgende expansion is het weer Horde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Humans zijn ook zo makkelijk over te halen om het slechte pad op te gaan. Of niet hmr ;) ;) (geintje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07

Seraphin

Meep?

Mektheb schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:52:
Volgens mij is alliance meer de badguy dan de horde :P
Volgens mij zegt DarkAngle daarom ook Horde te zijn.

Vergeet ook niet Illidan "The Betrayer", en het feit dat Kael'Thas eigenlijk de evil kant op is gedreven door een racistische / xenofobe Human generaal die hem (meerdere keren!) op een zelfmoordmissie stuurde :p

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima toch ? :D,

Starwars > Sith
WoW > Alliance
Aion > Die donkere, weet ff de naam neit
WW2 games > Duitsers

Hoebedoel je ik ben slecht van binnen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:05:
Prima toch ? :D,

Starwars > Sith
WoW > Alliance
Aion > Die donkere, weet ff de naam neit
WW2 games > Duitsers

Hoebedoel je ik ben slecht van binnen ? :D
Zolang je het bij de games houdt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gnomes - Evil amongst evilness. :)

Alliance heeft meer de vriendelijk ogende rassen tegenover Horde. Ik ben Alliance gaan spelen omdat ik de NE omgeving erg mooi vond. Maar heb ook wel veel Undead en Trollen gespeeld. En ben ook weer een Troll Priest begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ben gewoon alliance gaan spelen omdat vrienden ook alliance speelden en heb totaal niet over lore nagedacht. Nu je zo alle baddies opnoemt valt het wel op dat er veel van de alliance komen, waar je het idee hebt qua voorkomens, capitals en kleuren etc. dat horde slecht is en alliance goed.

Bedankt voor het vernieuwde inzicht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks dat ik vanaf ik kennismaakte met Warcraft meer fan was van Alliance ben ik in WoW toch Horde gaan spelen. Bevalt me toch meer. De verhaallijnen van Horde zijn meer puur in tegenstelling dat van die alliance, waar het meer om corruptie en dergelijk draait.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Ik twijfel momenteel over mijn Druid Feral PvP build. Ben gaan respeccen en houd twee punten over. Ik weet niet precies wat meer effect zal hebben: Blood in the Water (refresh Rip bij Ferocious Bite als target < 25% health), Fury Swipes (bij autoattack 10% kans op 310% weapon damage) of Thick Hide (7% armor extra, 52% extra in Bear, crit chance tegen - 4%). Met name die laatste zet me aan het denken... die 4% vermindering in inkomende crit, is die in elke shape?

Kan helaas mijn huidige build nu niet laten zien, mijn account is nog niet bijgewerkt en showt dus nog de oude. Intussen is mijn char page bijgewerkt. :) Wat moet ik doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Krylinck op 04-05-2012 22:56 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-07 22:47
http://eu.battle.net/wow/...r/sylvanas/Uruhara/simple

Dit is een normale PVP Feral build, met alle gems enchants en reforges.
Blood in the water moet zoiezo weg en daar in de plaats Fury swipes pakken.
Kijk maar of je het wat vind, want deze hoe het nu staat blijft tot vanavond 10 uur en dan kom ik trg van werk en pak ik een LFR en dan zie die gear niet meer.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gistere een goeie try gehad op hagara hc 38%.
Helaas ging het daarna weer down the drain :P.

Maar we gaan ook richting Warlord om die maar is te bekijken heroic.
Als het dan een beetje mee zit gaat Hagara down en dan kunnen we op Warlord focussen en dan alleen Blackthorn en Spine / Madness te gaan !

Ook steeds meer achievments aan het doen :), dus als het een beetje mee zit heb ik me meta nog wel voor MoP :P

en eindelijk me heroic chest geloot :D, nu de rest nog :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 05-05-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:15:
Gistere een goeie try gehad op hagara hc 38%.
Helaas ging het daarna weer down the drain :P.

Maar we gaan ook richting Warlord om die maar is te bekijken heroic.
Als het dan een beetje mee zit gaat Hagara down en dan kunnen we op Warlord focussen en dan alleen Blackthorn en Spine / Madness te gaan !

Ook steeds meer achievments aan het doen :), dus als het een beetje mee zit heb ik me meta nog wel voor MoP :P

en eindelijk me heroic chest geloot :D, nu de rest nog :P
GZ :-) , is HC nog zo moeilijk dan met die 20% nerf? O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-07 22:47
Alchemy eindelijk 475, en nu moet ik kiezen welke speciality ik moet hebben.
Welke raden jullie mij aan?

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.