Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
IntToStr schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:56:
Iets anders: ik heb gisteren elvui eens geinstalleerd. Moet het nog verder instellen en zo, maar het viel me op dat er rechts naast de minimap een aantal icoontjes staan. Leek op een flask, food en buffs of zo. Weet iemand wat de functionaliteit van die dingen is? Kon er volgens mij niet op klikken.
Dat is gewoon een easy overzicht om in raid te kunnen zien of je fully buffed bent, dus AB, BoM, MotW/BoK, flask en food :)

Je kunt er verder idd geen drol mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Kan iemand mij helpen? Ik heb de beta client installer gedownload en krijg elke keer de US versie.
Kan ik dit verhelpen, of is er een EU installer?

Want als ik probeer in te loggen zie ik namelijk geen servers. En ook geen account wat ik niet heb op de US servers.

Ah al gevonden. Gewoon op More klikken..

[ Voor 36% gewijzigd door junglebeast op 27-04-2012 13:54 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zelf een Gold farmer geworden :P .. echt met 1 uur mining heb ik zo 2000 tot 3000 gold :) echt chill

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:46:
Ik ben zelf een Gold farmer geworden :P .. echt met 1 uur mining heb ik zo 2000 tot 3000 gold :) echt chill
Dat is zeker wel relaxt. Ik wil het dit weekend met cloth eens proberen. Had gister zo 50+ bolt of embersilk bij elkaar.

Is er trouwens ook een grote bag voor cloth? Zoals mining en herbs bijvoorbeeld ook hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door EJSchuiteman op 27-04-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:46:
Dan weet ik niet wat je farmed, bij mij op de realm is dat bij lange na niet mogelijk. Een stack elementium verkoopt voor 45g. Dat zou betekenen dat ik ongeveer 40 tot 80 stacks per uur zou moeten farmen... No way....
Titanium verkoopt nog wel aardig, 12g per stuk ongeveer. Maar veel meer dan een stack per uur gaat je echt niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:27
Wat voor prijzen hebben jullie dan wel niet inderdaad? Bij mijn realm verdien ik echt zeker weten geen 2k per uur met mining. Doe mij zo'n realm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:50:
[...]

Dan weet ik niet wat je farmed, bij mij op de realm is dat bij lange na niet mogelijk. Een stack elementium verkoopt voor 45g. Dat zou betekenen dat ik ongeveer 40 tot 80 stacks per uur zou moeten farmen... No way....
Titanium verkoopt nog wel aardig, 12g per stuk ongeveer. Maar veel meer dan een stack per uur gaat je echt niet lukken..
klopt. maar met behulp van een leuke addond die het perfecte farm pad laat zien en 1 die op de auction house kijkt welke mats etc de minste concurrentie heeft. lukt het goed op die manier :D . maar er is idd groot verschil per realms want op deze server betaal ik 100g ong voor chamera eye. op die andere realm was het 170 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:54:
[...]

klopt. maar met behulp van een leuke addond die het perfecte farm pad laat zien en 1 die op de auction house kijkt welke mats etc de minste concurrentie heeft. lukt het goed op die manier :D . maar er is idd groot verschil per realms want op deze server betaal ik 100g ong voor chamera eye. op die andere realm was het 170 ofzo
Ja, dat heeft te maken met de drukte van de realm. Ik ben zelf actief op 2, binnenkort wellicht 3, realms. Op de ene realm betaal ik 250gold voor een bold inferno ruby, op de andere realm heb je er al één voor 120g... Maar dan nog, 2000 tot 3000 gold per uur met mining is bizar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:57:
[...]

Ja, dat heeft te maken met de drukte van de realm. Ik ben zelf actief op 2, binnenkort wellicht 3, realms. Op de ene realm betaal ik 250gold voor een bold inferno ruby, op de andere realm heb je er al één voor 120g... Maar dan nog, 2000 tot 3000 gold per uur met mining is bizar...
ja ik weet het. maar ligt eraan welke ore. zeg maar hij scant de auction house en dan kijkt die met welke farming of gatherings ik het meeste profit kan maken.

Bijvoorbeeld als er al heel veel titanium ore op AH staat en er niet meer zo veel te verdienen is maar wel veel meer profit op netherweave cloth. dan laat die addon dat zien en tevens waar ik het best netherweave cloth kan farmen.

ik denk als ik een hele dag zou spelen ik zo 30k gold kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Hoe heet die addon dan?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

EJSchuiteman schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:47:
[...]

Dat is zeker wel relaxt. Ik wil het dit weekend met cloth eens proberen. Had gister zo 50+ bolt of embersilk bij elkaar.

Is er trouwens ook een grote bag voor cloth? Zoals mining en herbs bijvoorbeeld ook hebben.
waar doe je dit? :)

Oh en iemand die een goede farm plek voor leather weet?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
ye-roon schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:33:
[...]

waar doe je dit? :)

Oh en iemand die een goede farm plek voor leather weet?
Cloth --> Twilight Highlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
Uldum, de schorpioenen en hyena's in het noorden.

in twilight kun je erg goed dragonscale farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha mooi!!! Ik m'n lvl 80 shaman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Crocs in Tol Barad
Spinnen op TB Penins
Beesten ten noorden van de Horde base in Twilight Highlands

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Thysiej schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:50:
[...]

Elementium ore staat er bij ons regelmatig op voor 100g/stack
Ook een stack van de CATA low quality ore gaat voor 100g/stack

Ik koop vaak 20 stacks op als ze rond de 60g/stack zijn, dan heb je nog kans dat je er iets aan verdiend na het prospecten.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Winst met prospecten krijg je bij ons bijna alleen als je rode gems uit de ores krijgt. Op grote schaal kun je natuurlijk berekenen bij welke prijzen je nog ores kunt kopen en zo, maar het is geen vetpot op mijn realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:15:
Winst met prospecten krijg je bij ons bijna alleen als je rode gems uit de ores krijgt. Op grote schaal kun je natuurlijk berekenen bij welke prijzen je nog ores kunt kopen en zo, maar het is geen vetpot op mijn realm.
Als je genoeg characters hebt met verschillende professions is er redelijk wat aan te verdienen kan ik je zeggen. Van de green quality gems gebruik ik standaard de rode voor mijn alchemy, die transmutate ik naar Inferno Ruby's (met soms een proc dat ik er meer maak). De gele en oranje gebruik ik om rings en necklaces van te maken. Die stuur ik naar mijn enchanter om te dissen; de mats ervan verkopen prima:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Seraphin

Meep?

pffrt nou zeg.... heb ik een dagje vrij, denk "leuk, 's middags alvast een altje lvlen", maar wat een drama in de LFD zeg...

20 minuten in de queue --> *pop* --> Stonecore, kom midden in een scheldpartij terecht (vlak voor de 3e trashpack), tank noemt SC een kut instance, healer noemt tank een kut tank, group valt uiteen.

wachten tot de timer gereset is, opnieuw 20 minuten in de queue --> *pop* --> VP, healer roept meteen "go go go haven't got all day", tank pulled de eerste groep, dps sterft, we gaan door, na eerste boss need de healer op een of ander item, verliest en /ragequit.

opnieuw: wachten, wachten, --> VP, tank pulled bij de eerste packs telkens alleen de ene melee en laat de overige 3 casters gewoon staan. Goed, we komen vooruit, maar met een tempo van een slak. melee dps sterft regelmatig. Uiteindelijk na de tweede baas bij de trashpacks met healer aangekomen wordt er consequent niet ge-interrupt (pala tank, war dps, zou toch moeten kunnen interrupten zou je denken, ik als lock & de hunter kunnen dat maar beperkt met pets). bij 3e pack (die onderaan de trap met 2 healers) wordt het één grote chaos --> wipe --> groep voorbij.

mental note; alleen nog LFD doen na kinderbedtijd.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Ben vandaag met mijn healer ook wat HoT ingedoken, maar dat ging prima.. Toegeven: meestal als ik overdag LFD induik heb ik een beetje dezelfde verhalen als jij hier beschrijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Seraphin schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:49:
pffrt nou zeg.... heb ik een dagje vrij, denk "leuk, 's middags alvast een altje lvlen", maar wat een drama in de LFD zeg...

20 minuten in de queue --> *pop* --> Stonecore, kom midden in een scheldpartij terecht (vlak voor de 3e trashpack), tank noemt SC een kut instance, healer noemt tank een kut tank, group valt uiteen.

wachten tot de timer gereset is, opnieuw 20 minuten in de queue --> *pop* --> VP, healer roept meteen "go go go haven't got all day", tank pulled de eerste groep, dps sterft, we gaan door, na eerste boss need de healer op een of ander item, verliest en /ragequit.

opnieuw: wachten, wachten, --> VP, tank pulled bij de eerste packs telkens alleen de ene melee en laat de overige 3 casters gewoon staan. Goed, we komen vooruit, maar met een tempo van een slak. melee dps sterft regelmatig. Uiteindelijk na de tweede baas bij de trashpacks met healer aangekomen wordt er consequent niet ge-interrupt (pala tank, war dps, zou toch moeten kunnen interrupten zou je denken, ik als lock & de hunter kunnen dat maar beperkt met pets). bij 3e pack (die onderaan de trap met 2 healers) wordt het één grote chaos --> wipe --> groep voorbij.

Kom dit soort taferelen echt niet tegen in LFD, tis al zelden dat ik een echt waardeloos persoon tegen kom in LFR of het valt gewoon niet meer op in LFR. Mijn laatste alt was ik dan wel zelf de tank, maar shitty healers of DPS heb ik niet gezien en ben van 80 naar 85 gegaan met alleen dungeons.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Seraphin

Meep?

Derr_Hans schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:56:
[...]

Kom dit soort taferelen echt niet tegen in LFD, tis al zelden dat ik een echt waardeloos persoon tegen kom in LFR of het valt gewoon niet meer op in LFR. Mijn laatste alt was ik dan wel zelf de tank, maar shitty healers of DPS heb ik niet gezien en ben van 80 naar 85 gegaan met alleen dungeons.
Tsja, ik moet zeggen dat dit voor mij ook een verassing was. Ik trek dan meteen de conclusie dat het aan de tijd van de dag lag, maar kan ook gewoon een keer domme pech zijn geweest ofc.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

M'n Priest transmog. Tweede transmog is van m'n .........? Eén hint: brrrrrrrrrr :P. Allemaal vrij simpele gear, het hoeft er voor mij ook niet echt bruut uit te zien en ben redelijk tevreden zo :).

Die OH van de eerste transmog vind ik echt gaaf (http://www.wowhead.com/item=25089). Is een heel simpel sparky geanimeerd dingetje. Van de tweede transmog ga ik misschien nog wat dingen veranderen. Ik had op die char eerst de Aurora Shoulders Mantle en die waren al vrij minimaal en compleet wit (wat ik dus mooi vind) maar echter toch iets te groot en heb nu deze gebruikt die kleiner zijn maar helaas niet wit of blauw. Verder heb ik bewust wapens uitgezocht die geen power torrent effect laten zien en zien er ook nog eens mooi uit.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FqqZj858nrPKdZsP6mlW3rGh/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/onqJglYdTurk6I7kTz4M6Yo5/full.jpg
edit:
en damn wat hebben die human chicks toch dikke heupen :X 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 27-04-2012 22:13 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ah well... origineel kan ik mee leven ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil voor mijn hunter een nieuwe transmo set gaan maken. Daarvoor heb ik even in de modelviewer zitten spelen en dit moet het gaan worden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7U56blubf9ZdmgVGf0kM6kwU/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:25:
Ik wil voor mijn hunter een nieuwe transmo set gaan maken. Daarvoor heb ik even in de modelviewer zitten spelen en dit moet het gaan worden:

[afbeelding]
Uniek, maar ik zou de helm neit op doen als Show :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:26:
[...]

Uniek, maar ik zou de helm neit op doen als Show :).
Hoezo niet?

Deze helm past prima bij deze samengestelde set. Daarnaast ben ik de hairstyles van de female orcs wel een beetje beu.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:29:
[...]

Hoezo niet?

Deze helm past prima bij deze samengestelde set. Daarnaast ben ik de hairstyles van de female orcs wel een beetje beu.
Vindt het mooier zonder :P, maar dat ben ik.

Ik draag meestal op show uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
Seraphin schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:49:
Klinkt heel bekend. Hetzelfde met BG's, die kiddo's zitten te schelden op iedereen en zelf bakken ze er niks van. Nooit van tactics gehoord, vechten op doodlopende stukken of ergens anders wat niet echt dichtbij een vlag is, etc. Word er soms ook gek van.

Ben nu trouwens alleen maar bezig met PVP'en, waarschijnlijk is dat heel slecht met maar 101k hp. Heb er ook veel opmerkingen over gekregen, maar ik ben wel goed in BG's. Krijg heel wat neer en ken alle tactics goed. Wat kan ik het beste doen om mijn huidige lagere gear een schop te geven, naast LFD? Char is hier :)

[ Voor 7% gewijzigd door Krylinck op 28-04-2012 17:21 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Pffft wat een drama om die Beta in te installeren zeg. Ik probeer het nog een keer 2 weken voor de release of zo.
Waarschijnlijk krijgen we toch een pre release patch waarin de talents en spells al in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Krylinck schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:20:
[...]

Klinkt heel bekend. Hetzelfde met BG's, die kiddo's zitten te schelden op iedereen en zelf bakken ze er niks van. Nooit van tactics gehoord, vechten op doodlopende stukken of ergens anders wat niet echt dichtbij een vlag is, etc. Word er soms ook gek van.

Ben nu trouwens alleen maar bezig met PVP'en, waarschijnlijk is dat heel slecht met maar 101k hp. Heb er ook veel opmerkingen over gekregen, maar ik ben wel goed in BG's. Krijg heel wat neer en ken alle tactics goed. Wat kan ik het beste doen om mijn huidige lagere gear een schop te geven, naast LFD? Char is hier :)
Ha leuk nog een Aggramarian :). Ik ben recentelijk ook begonnen mijn feral te gearen voor pvp (horde overigens) nadat ik een hele tijd geleden m'n resto druid had gedropped (toch useless in arena). Helaas atm nog geen vaste partner kunnen vinden voor arena's (net zoals als bijna al m'n pvp char's lol |:( ).

Tsja wat kan je doen....als je echt snel wilt gearen, gewoon veel BG's doen en elke reset BH runnen (kans op Cataclysmic gear). Verder kan je nog Vicious pvp gear kopen op AH (blauw, ilvl377) en justice points en/of valors omzetten naar honor/conquest. Ik zou als ik jou was wel je epics enchanten en gemmen omdat je die, gezien de rest van je gear, voorlopig toch niet vervangt.

Oh en btw: als jij wilt pvp'n/bg'n met 101k hp moet je dat inderdaad gewoon doen en schijt hebben aan de opmerkingen die je krijgt. Het gaat ook om de fun toch.

[ Voor 199% gewijzigd door temp00 op 28-04-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
Mektheb schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:52:
[...]

Vindt het mooier zonder :P, maar dat ben ik.

Ik draag meestal op show uit.
Hier sluit ik me bij aan, probeer eens de Crown of Destruction :D

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
temp00 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:48:
[...]

Ha leuk nog een Aggramarian :). Ik ben recentelijk ook begonnen mijn feral te gearen voor pvp (horde overigens) nadat ik een hele tijd geleden m'n resto druid had gedropped (toch useless in arena). Helaas atm nog geen vaste partner kunnen vinden voor arena's (net zoals als bijna al m'n pvp char's lol |:( ).

...

Ik zou als ik jou was wel je epics enchanten en gemmen omdat je die, gezien de rest van je gear, voorlopig toch niet vervangt.
Ha, inderdaad jammer dat we precies van de andere faction zijn, anders hadden we nog samen kunnen joinen voor een bg'tje of zo. Wat betreft het enchanten en gemmen, ik heb nog niet veel kennis wat betreft de cata enchantments en zo, en ik weet ook nog niet eens hoe je kunt reforgen, dus dat ga ik pas doen als ik het wel weet. Kost ook een lieve duit, toch? Ik heb momenteel iets van 12k beschikbaar, maar mijn één van mijn alts moet nog 280% flying hebben.

Wat betreft de uitslagen van de BG's zou ik trouwens wel naar de horde willen, hoor... vaak hebben die wat premade groepjes en winnen ze makkelijk. Bij de ally wordt naar tactiek echt niet geluisterd, zeker voor kinderbedtijd. Hoe is dat bij jullie?

[ Voor 10% gewijzigd door Krylinck op 28-04-2012 21:02 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Krylinck schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:00:
[...]

Wat betreft de uitslagen van de BG's zou ik trouwens wel naar de horde willen, hoor... vaak hebben die wat premade groepjes en winnen ze makkelijk. Bij de ally wordt naar tactiek echt niet geluisterd, zeker voor kinderbedtijd. Hoe is dat bij jullie?
Ik was altijd ally en pas recentelijk overgegaan naar horde en dit is voor het grootste deel onzin, vaak ben ik de leader en als je dan goede tacts post ( beide kanten ) heb je vaak al meer kans om te winnen, ook tijdens de bg mensen aanmoedigen helpt erg goed heb ik gemerkt, horde wint wel ietsje meer Bron .

Maar er zijn inderdaad altijd tijden dat er meer "kinderen" online zijn die het pvpen moeilijker en frustrerender maken dan wenselijk is :(

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
Heb wel eens een keer 5 bg's achter elkaar gewonnen, maar de laatste dagen is het steeds 7 verliezen, 1 of 2 keer winnen. Heb nu trouwens wel mijn staff geüpgrade. :) Is er bij de horde nog een dedicated PVP guild die premades maakt? Bij de ally niet, op onze server althans. Waarom heb je eigenlijk een faction change gedaan? Vanwege vrienden?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:56
@ Krylinck: BG's zijn af en toe gewoon om te janken. Het wordt pas fun als jezelf in gear zit waarmee je jezelf kunt redden, mogelijk ook in 2vs1 situaties. Want momenteel is 4k resillience geen raar getal om te hebben, jij loopt met 2k ongeveer. Dus elke serieuze PvPer die doet /laugh en maakt je in no-time af, tijd voor betere gear dus. Die greenies en blue's kunnen echt niet meer, daar zijn makkelijk zat betere items voor te krijgen/kopen. Daarnaast: metagem. Dat ding maakt al een groot verschil, gewone gems ook uiteraard. Ook geen enkele enchant.. Je Ruthless gear kun je makkelijk zat gaan gemmen en enchanten, die zijn het gold wel waard. Op de slechte items plaats je goedkope gems/enchants. Dan maar even geen 280% mount op je alt als je serieus wilt PvPen.

Gold is makkelijk aan te komen, elke dag de quests in TB en je hebt naast de TB-punten al iets van 250g? Ben je een halfuurtje aan kwijt. Ook zo vaak mogelijk de battle om TB doen, dat zijn leuke/makkelijke Honor Points.
Hoe beter je gear wordt hoe leuker het wordt, want dan ga jij echt verschil maken in battles. Maargoed, je bent al een stealthed char dus kun je nu ook al zat irriteren. Succes. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
Thanks. :) TB is inderdaad prima te doen, zal dat nog vaker in het oog proberen te houden. Ik dacht dat ik wel uit de gems ging komen, maar ik twijfel toch... Voor een red socket kan ik kiezen uit twee (niet 2k per stuk kostende!) mogelijkheden: 20agi+30sta of 40agi. Wat zou voor PvP de voorkeur genieten? :)

[ Voor 45% gewijzigd door Krylinck op 29-04-2012 15:58 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Gewoon +40 Agility in red sockets. Stamina gem je niet voor, ook niet in PvP.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo lekker verdienen met die koekjes/cakes uit Dalaran, en ice cream. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
jullie vandaag allemaal vrij zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Yup, maar geen WoW vanmiddag.. veeels te lekker weer daar voor :)

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 30-04-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zit halfziek thuis... dus zit maar wat wow te spelen. In het weekend het laatste stuk van m'n lawbringer set uit MC geloot. Twee updates uit LFR voor m'n dps spec. En uiteraard viel er nu een ring die ik in al die maanden nog nooit had gezien terwijl ik als tank rondliep. Random is a bitch. Ben nu bezig met Sunward crest te behalen voor transmog, maar die vereist exalted met Shattered Sun Offensive. Veel dailies en magister's terrace lopen...

Ondertussen kom ik natuurlijk ook weer van alles tegen. Heb met zo'n weeskind rondgelopen, diverse TBC heroics gedaan, Karazhan ook maar meegenomen. Ergens nog een boss in BH gedaan. Ach ja, moet maar weer eens reputation gaan grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
detheavn schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:28:
[...]

Allemaal Real ID :D

Volgens mij moet ik nog een helft toevoegen of zo :p
RealID: jimopwow@yahoo.com :P

Wil wel eens Raiden / Dungeon achis halen. :)
(Pala tank HORDE)

[ Voor 2% gewijzigd door JimDB op 30-04-2012 17:02 . Reden: Horde ! :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij een Scroll of Resurrection kunnen sturen? Ik heb al sinds Augustus 2011 niet meer gespeeld en wil eigenlijk wel weer beginnen.. Dus.. Iemand? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
Ja hoor, waar moet ie heen? :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:05:
Zou iemand mij een Scroll of Resurrection kunnen sturen? Ik heb al sinds Augustus 2011 niet meer gespeeld en wil eigenlijk wel weer beginnen.. Dus.. Iemand? :p
PM gestuurd met realid.

[ Voor 3% gewijzigd door mvveen op 30-04-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 16:37
Aangezien elke toon (welke een beetje gear heeft) al voor maandag door LFR had heen geleid.
Maandag uitverveling maar weer wat Archaeology gedaan,
Uiteindelijk met 3 rares extra nu eindelijk title Professor erbij, en ook de laatste 2 septers, en ook "The Harder they Fall" achiefment de laatste achiefment ook in Archaeology gehaalt.
Nu nog Crawling Claw, ach voor volgende keer als weer compleet verveel, gelukkig is qua geld en snelheid al stuk beter dan het vroeger was.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik had het plan om van het weekeind mijn rogue naar 85 te tillen... Dat is gestopt bij het plan, het was gisteren veel te lekker weer en met alle pré koninginnedag feestjes ben ik 'slechts' van 61 tot bijna 79 gekomen.... Eens kijken hoever ik deze week kom, het zal wel komend weekeind worden voordat ik de 85 heb bereikt. Ik moet zeggen dat het hele 'sneaky' gedrag dat bij een rogue hoort mij best wel goed bevalt, het is wel een grappige class. Het enige dat mij 'stoort' zijn die verrekte poisons die je nog handmatig moet apply-en op je weapons, welgeteld elk uur :( Voor bijvoorbeeld hunters heeft Blizzard gezorgd dat ze niet eens meer ammo hoeven te kopen, waarom hebben ze poisons niet gewoon een ongelimiteerde duur gegeven... Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:16:
Ik had het plan om van het weekeind mijn rogue naar 85 te tillen... Dat is gestopt bij het plan, het was gisteren veel te lekker weer en met alle pré koninginnedag feestjes ben ik 'slechts' van 61 tot bijna 79 gekomen.... Eens kijken hoever ik deze week kom, het zal wel komend weekeind worden voordat ik de 85 heb bereikt. Ik moet zeggen dat het hele 'sneaky' gedrag dat bij een rogue hoort mij best wel goed bevalt, het is wel een grappige class. Het enige dat mij 'stoort' zijn die verrekte poisons die je nog handmatig moet apply-en op je weapons, welgeteld elk uur :( Voor bijvoorbeeld hunters heeft Blizzard gezorgd dat ze niet eens meer ammo hoeven te kopen, waarom hebben ze poisons niet gewoon een ongelimiteerde duur gegeven... Zucht...
Met MoP verandert dit.
Throw Weapon gaat weg en poisons worden een skill/spell ipv een material die je moet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Krylinck schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:20:
[...]
Wat kan ik het beste doen om mijn huidige lagere gear een schop te geven, naast LFD? Char is hier :)
Als het goed is, is er voor elke class een 377 crafted, blauwe set beschikbaar die je dus al een flinke boost kunnen geven zo te zien. Ben je in ieder geval verlost van die groene belt ;)
Dit mag ik natuurlijk niet zomaar zeggen O-) maar als je LFR kunt doen, is dat ook een goede boost. Naast de iets betere drops voor de weapon slots (384 gear vs 378 gear) krijg je er ook nog eens 500 VP van, die je kunt inleveren voor 500 CP. Dat schiet ook flink op, vooral nu dat het het telt voor je Season Earnings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het rep grinden voor shattered sun offensive werd toch wel wat saai. Ben gekomen tot 4k van revered af door 2 dagen dailies/quests op quel danas te doen en iets van 3x magister's terrace. Paar dagen dailies en paar extra rondjes in de dungeon en ik zou er toch moeten zijn. Wat je al niet doet voor een transmog schild...

Verder maar weer professions gaan levelen voor m'n mage. Zowel tailoring als enchanting zo'n 130 levels laten stijgen tot ~ 260. Helaas wel een hele berg gold kwijt hierdoor. Ik ga dus niet 500-800 cloths farmen van elke soort. Toevallig ben ik nu bijna bij netherweave aangekomen en die heb ik dan weer wel mooi honderden geloot tijdens het rep grinden :) Ook heb ik alle boe items maar naar m'n mage gestuurd voor disenchanting, dus nu zit haar hele bank vol :p Moet alleen eerst weer even gaan levelen voordat ik hier mee verder kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Krylinck schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:22:
Heb wel eens een keer 5 bg's achter elkaar gewonnen, maar de laatste dagen is het steeds 7 verliezen, 1 of 2 keer winnen. Heb nu trouwens wel mijn staff geüpgrade. :) Is er bij de horde nog een dedicated PVP guild die premades maakt? Bij de ally niet, op onze server althans. Waarom heb je eigenlijk een faction change gedaan? Vanwege vrienden?
Inderdaad grotendeels vanwege 3 vrienden ( waarvan er 2 bijna direct na m'n transfer weer quitten ) :/ en daarnaast was de oude server (Trollbane) best uitgestorven en de nieuwe server (Sylvanas) is 1 van de drukkere servers, als je horde bent kunnen we best eens samen queuen als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

[SHAMANS OPGELET]

Even wat vraagjes, zelf speel ik nu een shaman met veel plezier. Mijn 'echte' eerste melee class die ik aan het lvl-en ben. Hiervoor puur casters [lock/priest/mage].

1. Mijn spec is Enhancement en heb een leuke site gevonden met allemaal tips [stack agility/hit etc.] Talent built plus glyphs.

2. Maar, tijdens dungeons zie ik mezelf vaak achterlopen op DPS. Is niet het belangrijkste maar hoe doe je goed AOE met een Shaman?

3. Mijn Standaard [single target] rotatie is: totems neer [ Strength of Earth Totem; Searing Totem; Mana Spring Totem; Windfury Totem] en gaan. Lava Lash, Flame Shock en Stormpike. Zoals je ziet, niet veel acties dus misschien vergeet ik er een?

4. Wie PvP-ed hier met Enchancement en hoe bevalt dat?

Alvast een cheers voor tips/suggesties/correcties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Maduth schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:49:
[SHAMANS OPGELET]

Even wat vraagjes, zelf speel ik nu een shaman met veel plezier. Mijn 'echte' eerste melee class die ik aan het lvl-en ben. Hiervoor puur casters [lock/priest/mage].

1. Mijn spec is Enhancement en heb een leuke site gevonden met allemaal tips [stack agility/hit etc.] Talent built plus glyphs.

2. Maar, tijdens dungeons zie ik mezelf vaak achterlopen op DPS. Is niet het belangrijkste maar hoe doe je goed AOE met een Shaman?

3. Mijn Standaard [single target] rotatie is: totems neer [ Strength of Earth Totem; Searing Totem; Mana Spring Totem; Windfury Totem] en gaan. Lava Lash, Flame Shock en Stormpike. Zoals je ziet, niet veel acties dus misschien vergeet ik er een?

4. Wie PvP-ed hier met Enchancement en hoe bevalt dat?

Alvast een cheers voor tips/suggesties/correcties...
Zie http://www.noxxic.com/wow...ps-rotation-and-cooldowns. Ook een hele hoop extra info te vinden daar. Goede site voor alle basiszaken voor elke class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Enhancement AoE hangt af van Magma Totem en Fire Nova. Ik speel al vanaf Brewfest geen enhancement meer, maar voor zover ik weet wil je Flame Shock op zoveel mogelijk targets hebben, zodat je Fire Nova ook zoveel mogelijk targets raakt. Maar voor je Fire Nova hebt ben je beperkt tot Magma Totem en Chain Lightning spam op je Maelstrom Weapons proc thingy. Low level kun je er dus bijzonder weinig aan doen, maar op hogere levels kan je best meekomen, ookal zal je nooit echt een AoE koning worden.

--oh, verrek, Lava Lash spread. Kun je nagaan hoe lang ik al geen enhancement heb gespeeld :P

[ Voor 8% gewijzigd door Blistimo op 01-05-2012 11:12 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

Probleem is dat Chain Lightning nogal Mana vreet en dat is iets wat ik niet echt stack :P.

Site ziet er goed uit, zal eens checken :).

Laatst, hoef geen Uber-DPS AOE te creëren maar een beetje zo wel handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Je gebruikt Chain Lightning alleen maar als je 5 stacks Maelstrom hebt. En dan kost 't geen mana :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik vind hem ultra-gay, maar hij is wel van mij!

Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/th_WoWScrnShot_043012_233711.jpg

Violet Proto-Drake dus. School of hard knocks Was de laatste achievement die ik nodig had. En als diehard PvP-noob was het een regelrechte hell. Een flag return in WSG is gewoon niet te doen als mage. Had alleen zelf al 35 flag cariers gedood zonder de vlag te kunnen returnen. (als clothy dichtbij komen is instant death :P ) En dan lukt het een keer om te klikken, is dat mormel ge-despawnt omdat hij te ver weg was. :( Kun je het weer opnieuw proberen.

Daarnaast is het gewoon een slecht ontworpen achievement. PvP'ers heb je er mee dat er allemaal noobs rondlopen. PvE'ers heb je ermee omdat ze moeten PvP'en.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Dit weekend grotendeels benut om eindelijk mijn enchanting op rogue verder te pushen. 11 mei loopt mijn subscription af en dat is voorlopig ook de laatste dag dat ik nog speel aangezien D3 dan staat te wachten. Weer een hoop WotLK equip tot stof laten vergaan, had nog een stapel van 30 greens en 20-25 blues in mijn bank van Cata leveling, eindelijk genoeg skill gehaald om die ook weg te krijgen en dus gelijk een opgeruime bank. Inmiddels bijna op 500 (kwam van 380), zo min mogelijk gekocht (hoewel hypno dusts erg cheap zijn bij ons: 1,5g each) dus dan ook zoveel mogelijk zelf gecraft op mijn DK met blacksmithing. Die zit inmiddels ook al op 515 skill, nu ook bijna klaar. Het eind komt in zicht en mijn gold is intact gebleven ;)

Begin nu eindelijk in de range te komen waar ik mijn enchants ook kan verkopen, staat nu voor zo'n 7k op AH, nu maar hopen dat het een beetje verkoopt. Het kost wat pijn en moeite om enchanting zo hoog te krijgen, maar uiteindelijk krijg je er wel wat voor terug.

@Thysiej rogue bevalt mij nog steeds prima op 85, ideaal ook voor gatheren in cata gebieden. Mob te dichtbij? Even sappen. Dit weekend 10 keer de elementium mine in Twilight Highlands ingedoken, waar ik continu een hunter en DK voorbij ren die alles moeten killen om ergens te komen. Ik loop 5 minuten later zonder kills maar met 30-40 ores die mine weer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
toch fijn: eerste DS run met nieuwe guild de andere elemental shaman er steevast uit kunnen dps-en :P
(vergeet voor gemak klein verschil in ilevel O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:35:
toch fijn: eerste DS run met nieuwe guild de andere elemental shaman er steevast uit kunnen dps-en :P
(vergeet voor gemak klein verschil in ilevel O-) )
:D.

Morgen ben ik ook van de partij kijken of we dan hagara neer kunnen poetsen op hc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:12
Momenteel ben ik bezig mijn Hunter te gearen in Heroics, zodat ik straks LFR kan doen. Nu heb ik echter een vraag over DPS. Met mijn huidige gear (Amres op Quel'Thalas voor meer details) kom ik in Heroics op zo'n 9k-10k DPS en ik zie veel DPS met vergelijkbare gear rond hetzelfde niveau zitten. De tank zit echter vaak een stuk hoger. :?

Omdat ik dan natuurlijk eerst aan mijzelf ga twijfelen heb ik mijn shot priority nog eens gecheckt en eens een raid boss dummy opgezocht. Als ik alles eruit pers wat ik heb, dan kan ik op zo'n 12k DPS komen in een stilstaande fight. In Heroics is dit natuurlijk niet het geval en heb ik vaak ook geen tijd om goed in mijn rotatie te komen, dus is de 9k-10k wel verklaarbaar.

Hoe komt het dan dat een paladin tank met vergelijkbare gear toch een stuk hoger zit? Zit ik een stuk te laag of klopt het dat tanks in Heroics een DPS voordeel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

School of hard knocks was voor mij echt te makkelijk, ik heb voor elke maar 1 BG nodig gehad...gewoon veel spam klikken. Zelfs nog Bound Glory weten te doen in EotS! xD

Weet iemand trouwens nog een goede plek voor de achievement One that didn't get away?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:36:
[...]

:D.

Morgen ben ik ook van de partij kijken of we dan hagara neer kunnen poetsen op hc :D
Ik denk dat je nog een rogue nodig hebt;) Ik zal als ik 85 ben eens een apply wagen, dan ff snel gearen en gaan met die hap:)
Zonder een armory link komen we nergens natuurlijk. Als er een tank mee rent die expertise of hit heeft, is het logisch dat deze bovenaan staat als jullie nog bezig zijn met gearen. Door vengeance en het feit dat een tank als eerste bij de mobs is, doet deze dan redelijk wat dps:)

[ Voor 29% gewijzigd door Thysiej op 01-05-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:50:
[...]

Ik denk dat je nog een rogue nodig hebt;) Ik zal als ik 85 ben eens een apply wagen, dan ff snel gearen en gaan met die hap:)
Hehe, vanavond ga ik ook ff wat mensen poken over ons plannetje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Amras schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:50:
Momenteel ben ik bezig mijn Hunter te gearen in Heroics, zodat ik straks LFR kan doen. Nu heb ik echter een vraag over DPS. Met mijn huidige gear (Amres op Quel'Thalas voor meer details) kom ik in Heroics op zo'n 9k-10k DPS en ik zie veel DPS met vergelijkbare gear rond hetzelfde niveau zitten. De tank zit echter vaak een stuk hoger. :?

Omdat ik dan natuurlijk eerst aan mijzelf ga twijfelen heb ik mijn shot priority nog eens gecheckt en eens een raid boss dummy opgezocht. Als ik alles eruit pers wat ik heb, dan kan ik op zo'n 12k DPS komen in een stilstaande fight. In Heroics is dit natuurlijk niet het geval en heb ik vaak ook geen tijd om goed in mijn rotatie te komen, dus is de 9k-10k wel verklaarbaar.

Hoe komt het dan dat een paladin tank met vergelijkbare gear toch een stuk hoger zit? Zit ik een stuk te laag of klopt het dat tanks in Heroics een DPS voordeel hebben?
Als paladin tank haal ik op trash soms hele hoge dps. Met mijn huidige gear (392 geloof ik) in de HoT heroics vaak iets als 35k of zo. Op lagere ilvls haal je uiteraard die 35k niet, maar met aoe stond ik bijna altijd op 1 in dps. Op boss fights zal een pally tank neem ik aan niet meer op 1 staan als de ilvls enigszins gelijk zijn.

Wat soms wel helpt voor een tank is dat de tank bijna altijd naast de boss staat. Bij zonozz bijv. stond ik heel hoog op de dps lijst omdat de melee dps daar telkens weg moet rennen van de boss en ik kan lekker blijven staan en meppen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 16:37
Fiole schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:50:
Weet iemand trouwens nog een goede plek voor de achievement One that didn't get away?
Heb deze zelf (kuch: fishbot) in Night-Elf start gebied opgevist,
Theoretisch zou niks moeten uitmaken waar je gaat vissen, al kiezen een hoop voor northren omdat ze dan ook kans hebben op turtle mount.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Teunis schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:16:
[...]

Heb deze zelf (kuch: fishbot) in Night-Elf start gebied opgevist,
Theoretisch zou niks moeten uitmaken waar je gaat vissen, al kiezen een hoop voor northren omdat ze dan ook kans hebben op turtle mount.
Fishbot? o.O

misschien dat ik die ook nog probeer, lol. Heb alle andere achievements al maar moet deze nog voor salty achievement en sta echt al hele dagen te vissen voor dat )@!#*( ding -_-
laatst STV fishing wedstrijd gewonnen omdat er maar 2 of wellicht 3 mensen meededen. moest 40 visjes hebben, ik had ze dus allemaal al en whisper die andere kerel. Die had er blijkbaar 16! _/-\o_

Maar goed, nu die klote vis nog die elke keer wegkomt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anvesi op 01-05-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:50:
[...]

Zonder een armory link komen we nergens natuurlijk. Als er een tank mee rent die expertise of hit heeft, is het logisch dat deze bovenaan staat als jullie nog bezig zijn met gearen. Door vengeance en het feit dat een tank als eerste bij de mobs is, doet deze dan redelijk wat dps:)
tevens: tanks hebben hebben spammable aoe, iets wat de meeste dps, zeker op dat (item)level, niet heeft (te hoge focus-/mana-/energydrain).

maar ~10k op dat itemlevel (351) is niet heel verkeerd. (expertisetrinket doet wel pijn aan m'n ogen en hunterhart overigens)
En hate to say, maar de snelste dpsboost: speel SV ipv MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Fiole schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:21:
[...]

Fishbot? o.O

misschien dat ik die ook nog probeer, lol. Heb alle andere achievements al maar moet deze nog voor salty achievement en sta echt al hele dagen te vissen voor dat )@!#*( ding -_-
laatst STV fishing wedstrijd gewonnen omdat er maar 2 of wellicht 3 mensen meededen. moest 40 visjes hebben, ik had ze dus allemaal al en whisper die andere kerel. Die had er blijkbaar 16! _/-\o_

Maar goed, nu die klote vis nog die elke keer wegkomt :P
Grats man, dat heb je inderdaad op rustige servers :p welke reward heb je gekozen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 16:23
Amras schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:50:

Het is ook je gear, Ik (zelf ook hunter) had ook rond de 9-12K dps in heroic dungeons, werd soms nog wel gekicked als huntard zijnde.
Maar nu mijn itemlvl 381 is, sta ik vaak bovenaan de dpslijst met 25-30K dps.

Ben een survival hunter geworden ipv beastmaster

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:16:
Het enige dat mij 'stoort' zijn die verrekte poisons die je nog handmatig moet apply-en op je weapons, welgeteld elk uur :( Voor bijvoorbeeld hunters heeft Blizzard gezorgd dat ze niet eens meer ammo hoeven te kopen, waarom hebben ze poisons niet gewoon een ongelimiteerde duur gegeven... Zucht...
1x per uur op een knopje drukken is anno 2012 ook al te veel werk.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zethiel schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:26:
[...]

Grats man, dat heb je inderdaad op rustige servers :p welke reward heb je gekozen ?
de fishing pole, ziet er gaaf uit en +40 fishing! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:34:
[...]

1x per uur op een knopje drukken is anno 2012 ook al te veel werk.. |:(
2 wapens, dus 2x hè, niet onderschatten! :(

en ik krijg natuurlijk nooit mid fight een poweraura warning dat m'n shaman weaponenchant is verlopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
IntToStr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:58:
[...]

Als paladin tank haal ik op trash soms hele hoge dps. Met mijn huidige gear (392 geloof ik) in de HoT heroics vaak iets als 35k of zo. Op lagere ilvls haal je uiteraard die 35k niet, maar met aoe stond ik bijna altijd op 1 in dps. Op boss fights zal een pally tank neem ik aan niet meer op 1 staan als de ilvls enigszins gelijk zijn.

Wat soms wel helpt voor een tank is dat de tank bijna altijd naast de boss staat. Bij zonozz bijv. stond ik heel hoog op de dps lijst omdat de melee dps daar telkens weg moet rennen van de boss en ik kan lekker blijven staan en meppen maar.
Dan zal het daar wel in zitten ja. Beetje jammer dat sommige mensen alleen naar de nummertjes kijken en dan afhaken omdat de DPS niet zou voldoen. Dat we tot dan toe alles moeiteloos neer hebben gekregen doet er dan niet eens toe.
Sangre schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:26:
[...]

Het is ook je gear, Ik (zelf ook hunter) had ook rond de 9-12K dps in heroic dungeons, werd soms nog wel gekicked als huntard zijnde.
Maar nu mijn itemlvl 381 is, sta ik vaak bovenaan de dpslijst met 25-30K dps.

Ben een survival hunter geworden ipv beastmaster
Mja, dan wordt het een beetje een kip-ei-verhaal, want die gear moet ik natuurlijk bij elkaar verdienen in de heroics. :P

Zelf speel ik markmanship, dat volgens elitistjerks pas wordt ingehaald door survival op hogere iLevels. Het verschil zou ook niet heel groot moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Van het weekend twee camel figurines gevonden in Uldum, helaas was er iemand 0,1 sec eerder voor de tweede. Helaas voor hem was het een neppert :X :P >:)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:40:
[...]

2 wapens, dus 2x hè, niet onderschatten! :(

en ik krijg natuurlijk nooit mid fight een poweraura warning dat m'n shaman weaponenchant is verlopen O-)
Een beetje rogue heeft daar natuurlijk een macro voor en dan is een kwestie van 1x links klikken, 1x rechts klikken en klaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

deadsy33 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:49:
Van het weekend twee camel figurines gevonden in Uldum, helaas was er iemand 0,1 sec eerder voor de tweede. Helaas voor hem was het een neppert :X :P >:)
Hoe doe je dat precies? Rond vliegen en macro spammen of op goed geluk? En is er dan nog een specifiek pad dat je volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Fiole schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:53:
[...]

Hoe doe je dat precies? Rond vliegen en macro spammen of op goed geluk? En is er dan nog een specifiek pad dat je volgt?
Ik gebruik zelf NPC_Scan Overlay + Tomtom met alle plaatsen waar die beeldjes kunnen spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Net mijn sub gecanceld! Maar wachten tot MoP, ben mijn alliance server Neptulon helemaal zat en om eerlijk te zijn DS normal ook.. plezier is een beetje weg nu.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Zethiel schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:13:
[...]

Ik gebruik zelf NPC_Scan Overlay + Tomtom met alle plaatsen waar die beeldjes kunnen spawnen.
Ik gebruik bijna hetzelfde:

NPC Scan + de addon Routes. Dan is het een kwestie van het lijntje volgen en veel geluk hebben. Op wowhead staan de coordinaten voor Routes die je zelf even in de lua file moet plakken, helaas is de site hier geblokkeerd dus ik kan je de link niet geven.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:21:
Net mijn sub gecanceld! Maar wachten tot MoP, ben mijn alliance server Neptulon helemaal zat en om eerlijk te zijn DS normal ook.. plezier is een beetje weg nu.
Kom dan lekker bij ons normal en wat heroic doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borgoth schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:31:
Ik vind hem ultra-gay, maar hij is wel van mij!

[afbeelding]

Violet Proto-Drake dus. School of hard knocks Was de laatste achievement die ik nodig had. En als diehard PvP-noob was het een regelrechte hell. Een flag return in WSG is gewoon niet te doen als mage. Had alleen zelf al 35 flag cariers gedood zonder de vlag te kunnen returnen. (als clothy dichtbij komen is instant death :P ) En dan lukt het een keer om te klikken, is dat mormel ge-despawnt omdat hij te ver weg was. :( Kun je het weer opnieuw proberen.

Daarnaast is het gewoon een slecht ontworpen achievement. PvP'ers heb je er mee dat er allemaal noobs rondlopen. PvE'ers heb je ermee omdat ze moeten PvP'en.
ik had ook moeite met die achievement. maar allemaal in de eerste BG gehaald. behalve AV tower cappen. moest ik 5 keer over doen. 2 keer was het me gelukt maar toen had ik me Orphan niet geroepen XD.

op me mage heb ik die protodrake al echt lang en vlieg er elke dag op.

even gekeken en had die protodrake al op 26/12/2009 gehaald. ben nu met al die achievements bezig op me rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou je de moeite besparen tenzij je het erg leuk vindt om te doen, want de bedoeling is dat mounts / titles account wide gaan komen.

Kortom als je main hem heeft, je alts dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Gister Archeology tot 500 opgekrikt, en ik heb JC weggedaan en in plaats van Alchemy genomen zodat ik misschien de formule voor sandstone krijg. Ik had het al zoiezo gehad met JC want ik verdiende er geen geld mee en ik heb zelf nog herba op mijn Druid en als ik er alchemy erbij doe is het wel mooi.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
kivanco schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:39:
Gister Archeology tot 500 opgekrikt, en ik heb JC weggedaan en in plaats van Alchemy genomen zodat ik misschien de formule voor sandstone krijg. Ik had het al zoiezo gehad met JC want ik verdiende er geen geld mee en ik heb zelf nog herba op mijn Druid en als ik er alchemy erbij doe is het wel mooi.
Ik verdien meer met alchemy, maar spaar veel meer uit met jewelcrafting... Het is denk ik een beetje om het even uiteindelijk. Voor die 25g profit ben ik vaak te lui om de raw gem te cutten en op AH te zetten. Potions en flasks worden bij mij door de guild bank gegeven, die hoef ik niet te kopen; anders zou het qua gold waarschijnlijk beter zijn alchemy te nemen.

Zelf zit ik er over te twijfelen om enchanting te gaan levelen op mijn rogue, maar ik weet wat voor hell dat is als je eenmaal 85 bent. Enchanting kan je beter vanaf level 5 levelen, dan kom je met quest rewards en dungeons redelijk bij denk ik... Grote kans dat ik er toch een alchemist van ga maken; lekker snel levelen en als transmutation master is het ook nog eens goed verdienen aan inferno ruby's en truegold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:36:
Ik zou je de moeite besparen tenzij je het erg leuk vindt om te doen, want de bedoeling is dat mounts / titles account wide gaan komen.

Kortom als je main hem heeft, je alts dus ook.
in hoeverre is het nu zeker dat al je achievements over het hele accoutn komen & Mounts?
Ik blijf hier maar nergens heel duidelijk antwoord op vinden.

En bijvoorbeeld met 100k honorable kills.. als je 4 characters met 25k HK hebt. krijg je dan ook de 100k HK achievement?

Vind dat daar nog helemaal geen duidelijkheid over te vinden is dus ook niet dat veel mensen dat steeds maar kunnen blijven zeggen :p
tenzij iemand mij nu een goeie link kan geven of een quote van een official berricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Pfsh, slacker. Echte mannen spelen met 2 crafting professions :+

Gold verdienen met JC hangt uiteraard een beetje van je servereconomie af, maar in principe zou met alleen al het prospecten van Elementium ore naar gems winstgevend moeten zijn. Ik zie zelf ook minder in het opkopen van uncuts en als populaire cuts verkopen, omdat die markt vaak nogal instabiel is. Daarnaast zou ik zelf nooit cut gems kopen die duurder zijn dan uncuts. Ik laat ze wel door een vriend cutten dan.

Maar alchemy kan net zo winstgevend zijn hoor :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:51:
[...]

in hoeverre is het nu zeker dat al je achievements over het hele accoutn komen & Mounts?
Ik blijf hier maar nergens heel duidelijk antwoord op vinden.

En bijvoorbeeld met 100k honorable kills.. als je 4 characters met 25k HK hebt. krijg je dan ook de 100k HK achievement?

Vind dat daar nog helemaal geen duidelijkheid over te vinden is dus ook niet dat veel mensen dat steeds maar kunnen blijven zeggen :p
tenzij iemand mij nu een goeie link kan geven of een quote van een official berricht
Nope :).

Je chars zullen allemaal hun eigen hoeveelheid kills hebben, alleen als jij dus die 100k haalt op 1 dan zullen anderen het ook hebben ( dat idee willen ze naar toe
Humans and Orcs are next on the list after dwarves for character model updates.
The Pandaren may also have a dragon turtle mount that will look different from the one obtained through fishing.
The DotA style battleground that got cut is still something that they would like to do, but it needs some new tech that isn't developed yet.
Tri-spec is off the table for the foreseeable future.
There are now eight core buffs, so the UI will show you the number out of eight that you have (6/8).
A new character customization screen is in the works, with a visual list of what the different customizations look like. The screen also has a small video of what the class looks like in action, similar to Diablo III.
Pet battles with World of Warcraft Remote are something that is on the list of things that would be nice to do someday.
The giant statue in Jade Forest will be destroyed when the Alliance and Horde battle, bringing consequences for the entire continent.
The Molten Front daily quests were tuned to take too long.
If titles become account wide, you will be able to use it at the level you could have earned it at.
Mounts are on the list of things to be made account wide, either at launch or a patch soon after.

It still isn't clear if the final version of MoP will raise the guild level cap or not. However, the guild experience caps will be removed.
Green level difficulty and harder quests may give a flat amount of guild experience in order to allow lower level players to contribute to guild leveling.
World PvP may be encouraged by rewards such as raising the Conquest Points cap when .
Before Wrath of the Lich King came out, less than one percent of the playerbase actually experienced Sunwell.
betekend niet dat als je ALTS ook je Epic mounts hebben moeten ze wel nog steeds de skills betalen he...
lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Thysiej schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:50:
[...]

Ik verdien meer met alchemy, maar spaar veel meer uit met jewelcrafting... Het is denk ik een beetje om het even uiteindelijk. Voor die 25g profit ben ik vaak te lui om de raw gem te cutten en op AH te zetten. Potions en flasks worden bij mij door de guild bank gegeven, die hoef ik niet te kopen; anders zou het qua gold waarschijnlijk beter zijn alchemy te nemen.

Zelf zit ik er over te twijfelen om enchanting te gaan levelen op mijn rogue, maar ik weet wat voor hell dat is als je eenmaal 85 bent. Enchanting kan je beter vanaf level 5 levelen, dan kom je met quest rewards en dungeons redelijk bij denk ik... Grote kans dat ik er toch een alchemist van ga maken; lekker snel levelen en als transmutation master is het ook nog eens goed verdienen aan inferno ruby's en truegold :)
Ik denk ook dat Alchemy een leuker profession is, bij JC zijn de jc gems wel nice maar nu ik Full cataclysmic gear heb ga ik nu voor de CP gems en dan heb je alweer hetzelfde aantal punten.
En zelf koop ik eerder gems dan dat ik voor 10g minder raw gems haal en dan zelf cut.
Ach ik heb nog een mage waar ik JC erop kan gooien of een dranei shaman, wat mij slimmer lijkt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Ik ben tijdens WotLK gestart met mijn hunter met mining en jewelcrafting. Jewelcrafting goed omhoog gebracht en toen mining gedropt en enchanting geleveld. Nu vind ik het echter goed klote om jewelcrafting verder omhoog te krijgen tot Cata-niveau, omdat ik niet meer kan minen en zelfs raw green gems op AH reteduur zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:54:
[...]

Nope :).

Je chars zullen allemaal hun eigen hoeveelheid kills hebben, alleen als jij dus die 100k haalt op 1 dan zullen anderen het ook hebben ( dat idee willen ze naar toe

[...]
Ja maar er staat dus ook letterlijk ( IF titels will be account wide.

En dan gaat het nog alleen om titels en niet om achievement points. tenminste dat staat er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Ik was zo 8k kwijt aan het lvlen van JC omdat ik herbing heb, en ik gooi herbing zoiezo niet weg want op sommige dagen kost whiptail een fortuin en op die dagen ben ik super blij omdat ik nog herbing bags full heb met whiptail.
En als Tauren druid help het ook een klein beetje :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:58:
[...]

Ja maar er staat dus ook letterlijk ( IF titels will be account wide.

En dan gaat het nog alleen om titels en niet om achievement points. tenminste dat staat er niet.
Nee dat is wel zo, maar er staat duidelijk dat ze dit willen gaan doen voor MoP.
en het is ook een logische stap, voor titles en mounts.

En ik verwacht dat de achievments ook wel mee gaan doen, maar ookal doen ze dat niet
Mijn comment eerder was gebaseerd op de reward, niet op de actual achievments.
Ik zoek nog even verder :P
With Mists of Pandaria, account-wide achievements will indeed become available at the Battle.net account level, and many achievements will be shared among characters. A wide array of achievements will certainly be covered, including achievements that relate to everything from raiding and PvP to maxing out professions and assorted fun challenges. We really love the idea that players will at last be able to proudly display proof of the full scope of their adventures around Azeroth, regardless of which character they choose to play on any given day."
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/4015344602

of het dus echt zo is ? dunno

[ Voor 34% gewijzigd door Mektheb op 01-05-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:00:
[...]

Nee dat is wel zo, maar er staat duidelijk dat ze dit willen gaan doen voor MoP.
en het is ook een logische stap, voor titles en mounts.

En ik verwacht dat de achievments ook wel mee gaan doen, maar ookal doen ze dat niet
Mijn comment eerder was gebaseerd op de reward, niet op de actual achievments.
Ik zoek nog even verder :P
klopt en ik doe het ook vooral voor de achievement points niet alleen voor de mount en titels (draag nooit een titel, pas als ik battlemaster heb ofzo)

Zie graag meer info als je die vind thx

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.