@grudgie en dat met een 7950? Ik haal die FPS alleen als ik indoor scenes doe. Zodra ik in de natuur buiten ben haal ik met mijn overgeklokte GTX570 toch 45fps. (ik dacht namelijk dat de radeon 7950 een tikkie trager was dan de GTX570).

Je kunt het amper zien, maar ik heb in de linker bovenhoek de FPS counter lopen van MSI afterburner en bij de eerste staat 45,9fps en bij de 2e 39,2fps.
Overigens heb ik een autoexec.cfg gemaakt en in de C:\Games\Crysis 3\ map gepleurd met daarin:
cl_fov 80
pl_movement.power_sprint_targetFov 80
r_drawnearfov 90
r_Sharpening 1
Werkt goed moet ik zeggen
Moet je wel crysis3.exe als administrator runnen. En in de reeds bestaande system.cfg heb ik nog g_skipIntro = 1 gezet. Werkt ook goed 
Die drawnearfov....ik kan maar niet echt de juiste waarde vinden. De ene keer zit de gun direct in je gezicht en de andere keer lijkt de gun een kilometer van je weg....
Heeft iemand al een manier gevonden om screenshots te maken? Die foto's van hierboven heb ik gewoon met de One X gemaakt direct van het scherm....

Je kunt het amper zien, maar ik heb in de linker bovenhoek de FPS counter lopen van MSI afterburner en bij de eerste staat 45,9fps en bij de 2e 39,2fps.
Overigens heb ik een autoexec.cfg gemaakt en in de C:\Games\Crysis 3\ map gepleurd met daarin:
cl_fov 80
pl_movement.power_sprint_targetFov 80
r_drawnearfov 90
r_Sharpening 1
Werkt goed moet ik zeggen
Die drawnearfov....ik kan maar niet echt de juiste waarde vinden. De ene keer zit de gun direct in je gezicht en de andere keer lijkt de gun een kilometer van je weg....
Heeft iemand al een manier gevonden om screenshots te maken? Die foto's van hierboven heb ik gewoon met de One X gemaakt direct van het scherm....
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar