Ik wilde dit even met jullie delen: ik woon in Duitsland, en daarom is mijn Origin standaard in het Duits, en kan ik normaal gesproken geen 18+ games kopen voor elf uur 's avonds. Nogal balen, maar goed, ik overleef het wel. Alleen nu heeft EA iets nieuws bedacht, als je in Duitsland woont moet je om een 18+ spel te kopen, bepaalde gegevens van je paspoort/id-kaart ingeven die verifiëren hoe oud je bent.
Prima, op zich, alleen kun je alleen gegevens van een Duits, Zwitsers of Oostenrijkse ID invoeren! Het lijkt wel alsof EA nog nooit van emi-/immigratie heeft gehoord, laat staan de EU.
Toen bedacht ik dat ik misschien wel data op image search zou kunnen vinden die ik daar in kan voeren, en bleek dat het voorbeeldplaatje dat op Origin gebruikt wordt, hetzelfde voorbeeldplaatje is dat de Duitse overheid gebruikt, een paspoort van een mevrouw Erika Musterman (vrij vertaald: Erika Voorbeeld).
Dus ik dacht, misschien kan ik wel gewoon de gegevens van Erika Musterman invoeren, en accepteert Origin die ook gewoon.
Zo gezegd, zo gedaan:

(Klik voor groot)
En werkt het? Jazeker
* MicScott downloadt Crysis 3 op Origin
Prima, op zich, alleen kun je alleen gegevens van een Duits, Zwitsers of Oostenrijkse ID invoeren! Het lijkt wel alsof EA nog nooit van emi-/immigratie heeft gehoord, laat staan de EU.
Toen bedacht ik dat ik misschien wel data op image search zou kunnen vinden die ik daar in kan voeren, en bleek dat het voorbeeldplaatje dat op Origin gebruikt wordt, hetzelfde voorbeeldplaatje is dat de Duitse overheid gebruikt, een paspoort van een mevrouw Erika Musterman (vrij vertaald: Erika Voorbeeld).
Dus ik dacht, misschien kan ik wel gewoon de gegevens van Erika Musterman invoeren, en accepteert Origin die ook gewoon.
Zo gezegd, zo gedaan:

(Klik voor groot)
En werkt het? Jazeker
* MicScott downloadt Crysis 3 op Origin