• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik wilde dit even met jullie delen: ik woon in Duitsland, en daarom is mijn Origin standaard in het Duits, en kan ik normaal gesproken geen 18+ games kopen voor elf uur 's avonds. Nogal balen, maar goed, ik overleef het wel. Alleen nu heeft EA iets nieuws bedacht, als je in Duitsland woont moet je om een 18+ spel te kopen, bepaalde gegevens van je paspoort/id-kaart ingeven die verifiëren hoe oud je bent.
Prima, op zich, alleen kun je alleen gegevens van een Duits, Zwitsers of Oostenrijkse ID invoeren! Het lijkt wel alsof EA nog nooit van emi-/immigratie heeft gehoord, laat staan de EU.
Toen bedacht ik dat ik misschien wel data op image search zou kunnen vinden die ik daar in kan voeren, en bleek dat het voorbeeldplaatje dat op Origin gebruikt wordt, hetzelfde voorbeeldplaatje is dat de Duitse overheid gebruikt, een paspoort van een mevrouw Erika Musterman (vrij vertaald: Erika Voorbeeld).
Dus ik dacht, misschien kan ik wel gewoon de gegevens van Erika Musterman invoeren, en accepteert Origin die ook gewoon.

Zo gezegd, zo gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/mcuqo2.png
(Klik voor groot)

En werkt het? Jazeker :)

* MicScott downloadt Crysis 3 op Origin

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:42
Crysis 3 vanmiddag gekregen van mijn lieve vriendin.
Ben singleplayer fan en tot nu toe top spel!
Textures en graphic settings op high Vsync aan 1920*1200 met FXAA.
Q9450@3.6ghz. 480gtx@800/2000.
Steady 30fps.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 11:28
MicScott schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:08:
Alleen nu heeft EA iets nieuws bedacht, als je in Duitsland woont moet je om een 18+ spel te kopen, bepaalde gegevens van je paspoort/id-kaart ingeven die verifiëren hoe oud je bent.

* MicScott downloadt Crysis 3 op Origin
Is dit echt waar? Ik schrik me de pleuris, tegen welke database verifieert EA dit dan? Hebben ze toegang tot de Duitse gemeentelijke basisadministratie?

Moet niet gekker worden..... |:( 8)7 ;w

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Nu 2 uur in de multiplayer gestoken en 2 uur in de story mode.

De graphics zijn geweldig natuurlijk. Op full HD met alles op high draait de game grotendeels rond de 60fps met een Geforce670GTX. Maar dit wilt wel afentoe inkakken op bepaalde momenten zoals de eerder getoonde dam missie.

Online heeft het een sneller tempo gekregen dan Crysis 2 en de wapens voelen iets beter aan. Er is ook overigens meer recoil. De maps hebben grotendeels wel dezelfde stijl. Oftewel een hoop New York met een hoop begroeing.

De game is in ieder geval tot nu toe beter dan dat ik had verwacht.

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb inmiddels ook een paar uur in de campaign en multiplayer zitten. Bij deze mijn ervaringen voor de PS3:

Singleplayer: grafisch zeer mooi maar wat betreft First person shooter niets nieuws. Vrij lineair. Loop van A naar B, geniet van de omgeving, arriveer bij grotere ruimte en kom langs meerdere enemies (stealth of schietend). Repeat :) De AI is helaas niet heel erg goed (had graag die van killzone 2 gezien) en de boog als wapen iets over-powered.

Multiplayer: grafisch ook zeer mooi en wat mij betreft speelt het fijner dan Crysis 2 MP. De maps zijn vrij open en hebben gevarieerde themas. Unlocks en perks zoals CoD. Niets mis mee. Maar ook niet baanbrekend. Overall weinig tot geen last van lag. Nog niet heel veel mensen online (stuk of 2000 vanavond), maar genoeg om snel een team deathmatch te starten.

Kortom, Crysis 3: een en al eye-candy, maar verwacht niets revolutionairs. Een degelijke en vermakelijke shooter tot dusverre.

[ Voor 6% gewijzigd door Sssquirrel op 21-02-2013 23:48 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rngew
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-08 21:49
Speel op een i7 2600k op 4,4 ghz met 2 x msi 680 sli en de game is echt een plaatje.
Draai rond de 60-80 fps average met heel af en toe een kleine daling naar 50 fps.
Al met al tevreden hoe de game draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

alles max 4xaa op een i7 3770 en 7970 1100mhz.. draait zon 20fps in stukken waar je meer fps nodig hebt.....

Vind het spel overigens spuuglelijk en belachelijk slecht geprogrammeerd en over-over done.
Te veel glitchy shit going on zegmaar, je ziet alleen maar glinsters en irritante lampjes.
Focus op de vijand is alsof je in een overbeladen kerstboom hangt.

Op medium veranderd er weinig... 30-40 fps ofso. EA games... c-klasse werk.
je hebt duidelijk 3x 7970 1,1 ghz nodig voor 60 fps minimum ... wat een gepruts .

Een goed voorbeeld van, '' hoe verkoop ik hardware''
Wat een aanfluiting. De hele tijd crasht de boel ook voordat hij map x laadt :X :X :X

[ Voor 216% gewijzigd door A87 op 22-02-2013 14:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ow de graphics vind ik geweldig. Misschien niet qua art direction. Die vind ik nice maar niet geweldig. Alleen ik heb wel het gevoel dat het niet geheel goed geoptimaliseerd is. Want het gat tussen BF3 en Crysis 3 is qua graphics niet enorm groot maar wel qua presteren van de videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
Ik zie dat crysis 3 minimaal een dx 11 kaart nodig heeft. Kan ik deze game dan niet spelen op een HD4890?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luxzenburcht schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:07:
Ik zie dat crysis 3 minimaal een dx 11 kaart nodig heeft. Kan ik deze game dan niet spelen op een HD4890?
minimum :

NVIDIA GeForce GTS 450 or AMD/ATi Radeon HD 5770

ik denk dat je buiten de boot valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
A87 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:55:
alles max 4xaa op een i7 3770 en 7970 1100mhz.. draait zon 20fps in stukken waar je meer fps nodig hebt.....

Vind het spel overigens spuuglelijk en belachelijk slecht geprogrammeerd en over-over done.
Te veel glitchy shit going on zegmaar, je ziet alleen maar glinsters en irritante lampjes.
Focus op de vijand is alsof je in een overbeladen kerstboom hangt.

Op medium veranderd er weinig... 30-40 fps ofso. EA games... c-klasse werk.
je hebt duidelijk 3x 7970 1,1 ghz nodig voor 60 fps minimum ... wat een gepruts .

Een goed voorbeeld van, '' hoe verkoop ik hardware''
Wat een aanfluiting. De hele tijd crasht de boel ook voordat hij map x laadt :X :X :X
Hier overheen gelezen. Maar er lijkt dan meer met je pc mis te zijn of configuratie specifiek. Geen vast loper gehad nog. Medium haal ik met een Geforce 670gtx standaard 60fps. Op high tussen de 45 en 60 met dips naar de 30. Ik zou het toch maar even zaken zoals drivers checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Vreemd, voor mijn gevoel doet mijn Nvidia 470GTX het prima op High met een resolutie van 1920x1080.
Ja, ik heb af en toe een aantal haperingen, en shadows staan op medium met anti aliasing bijna uitgeschakeld, maar verder niet erg storend.

Misschien moeten jullie eens de drivers updaten? :S

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ik draai 'm met anti aliasing aan. Niet zonder gedraaid nog. Maar eens proberen. Shadows op medium zorgt wel voor een hoop snelheids winst overigens,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe bekijken jullie je fps in Crysis 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Daarvoor kan je fraps gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:19:
hoe bekijken jullie je fps in Crysis 3?
"Vroeger" kon het met:
conrestricted 0
r_displayinfo 1
Maar nope, werkt nu niet.

http://secure.mycrysis.co...php?f=65&t=56955&start=40

"r_displayinfo isn't available, no. Can I ask what information you found useful from it, and I can look and see what I can make available? Is it just the FPS counter, and things like number of objects on screen? We have to be very careful about how much information we expose from the renderer since obviously that can easily be perverted for cheating"

En wat posts later dat zelfs Fraps word geadviceerd 8)7 _/-\o_

/Edit: Hulpje?
http://secure.mycrysis.co...a690ead4f1aac1aa7007c6e7f

[ Voor 58% gewijzigd door XRayXI op 22-02-2013 17:50 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net met fraps gecheckt :

60 fps met soms wat dips op medium 1080p.

dat op mijn laptop met i7 en gtx 675m.

het ziet er super uit.

offtopic :

jammer dat je met fraps maar 30 seconden kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:06:
net met fraps gecheckt :

60 fps met soms wat dips op medium 1080p.

dat op mijn laptop met i7 en gtx 675m.

het ziet er super uit.

offtopic :

jammer dat je met fraps maar 30 seconden kan opnemen.
Opnemen? je kan toch de FPS altijd in een hoek laten verschijnen? Ook de free version?
(Ps: ik heb een betaalde versie.)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modest71 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:08:
[...]

Opnemen? je kan toch de FPS altijd in een hoek laten verschijnen? Ook de free version?
(Ps: ik heb een betaalde versie.)
ik bedoel met de functie om beelden te recorden als avi video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:38:
[...]

ik bedoel met de functie om beelden te recorden als avi video.
Er zijn genoeg goede gratis alternatieven, maar ik ga er niet naar linken.
Gezien zijn filmpjes in het CoD topic is het beter om hem niets te vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Het is maar goed dat ik voor deze game ging kopen dat hij DirectX11 only is... Ga niet voor Crysis 3 mijn grafische kaart upgraden. Hij doet het nog prima... Maar vind het jammer, want ik denk dat er redelijk wat gamers afvallen, omdat ze de game niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:54:
[...]

Er zijn genoeg goede gratis alternatieven, maar ik ga er niet naar linken.
Gezien zijn filmpjes in het CoD topic is het beter om hem niets te vertellen ;)
en wat post jij?

filmpjes van bananen?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Als ik Crysis 3 speel crasht de game steeds na 2 levels bij het laden van een bepaalde map is hier een fix voor?

typisch weer electronic arts

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 22-02-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:40:
[...]

minimum :

NVIDIA GeForce GTS 450 or AMD/ATi Radeon HD 5770

ik denk dat je buiten de boot valt.
Ik heb net ff de "test" versie geprobeerd en krijg inderdaad een melding you need a DX11 card to play this game.

Wel een geluk, ik was serieus van plan om naar de winkel tegaan en crysis 3 tekopen.Heeft die vieze kou buiten toch een beetje nut :)

Wel erg jammer dat ze je dan verplichten om te upgraden, zeker omdat het gewoon een opgepoetste engine van crysis 2 is.

Ook een mooi excuus om geen origin te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
Toch wel een zware game hoor :P

Draai met 2xGTX670 en een i7 860 op 3,8GHz op 2560x1440. Settings op Ultra is niet optimaal. High is prima al moet ik Antistropische filtering dan wel terugzetten naar 4x voor een goede fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:10
Stijnd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:15:
Toch wel een zware game hoor :P

Draai met 2xGTX670 en een i7 860 op 3,8GHz op 2560x1440. Settings op Ultra is niet optimaal. High is prima al moet ik Antistropische filtering dan wel terugzetten naar 4x voor een goede fps.
toch raar dat ik met een toch minder systeem dan wel lekker ken genieten van alles op ultra

maar oke ik kijk niet op een FPS meer of minder van mij hoeft het geen 60 fps te draaien

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morerevs
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-09 15:22
A87 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:41:
Als ik Crysis 3 speel crasht de game steeds na 2 levels bij het laden van een bepaalde map is hier een fix voor?

Bedoel je de singleplayer level 2? Misschien de originele versie kopen, dit schijnt te helpen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Hallo spotnet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysis 3,

Hier wachtte ik al een tijdje op, en keek er naar uit.
Crysis 2 had veel bugs en was een beetje rommelig. Maar de muziek van Hans Zimmer was prachtig, en ook grafisch had het spel wel wat. Crysis 3 heeft een singleplayer van 5 uur, en dat klopte. Want ik had het in 5 uur uitgespeeld. Iemand hierboven vermelde in 2 uur, nou, bijzonder!

Conclusie:
- De boog is een supervet wapen, vooral als je in de lucht springt naar de vijand, en voordat je op de grond raakt...is de vijand al dood! Dit vindt ik wel erg leuk om te doen bij granaten enzo.

- Speelduur is vrij kort, korter dan Crysis 2. Daar ben ik wel effe meer dan 12 uur mee bezig geweest. Maarja, de online-versie van Crysis is vernieuwd bij dit 3e deel, vandaar de BETA en de pre-order bonus dat je vanaf dag 1 al je bow krijgt. Dit zegt al genoeg dat de game een beetje het type is geworden van een onlinegame.

- Het is ook geweldig om wapens te gebruiken zoals de Typhoon, wapens van de aliëns. En de stem te horen van Prophet.

Toch wel weer een goede Crysis.. ben benieuwd naar andere games van Crytek (in de toekomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:23:
Crysis 3,

Hier wachtte ik al een tijdje op, en keek er naar uit.
Crysis 2 had veel bugs en was een beetje rommelig. Maar de muziek van Hans Zimmer was prachtig, en ook grafisch had het spel wel wat. Crysis 3 heeft een singleplayer van 5 uur, en dat klopte. Want ik had het in 5 uur uitgespeeld. Iemand hierboven vermelde in 2 uur, nou, bijzonder!

Conclusie:
- De boog is een supervet wapen, vooral als je in de lucht springt naar de vijand, en voordat je op de grond raakt...is de vijand al dood! Dit vindt ik wel erg leuk om te doen bij granaten enzo.

- Speelduur is vrij kort, korter dan Crysis 2. Daar ben ik wel effe meer dan 12 uur mee bezig geweest. Maarja, de online-versie van Crysis is vernieuwd bij dit 3e deel, vandaar de BETA en de pre-order bonus dat je vanaf dag 1 al je bow krijgt. Dit zegt al genoeg dat de game een beetje het type is geworden van een onlinegame.

- Het is ook geweldig om wapens te gebruiken zoals de Typhoon, wapens van de aliëns. En de stem te horen van Prophet.

Toch wel weer een goede Crysis.. ben benieuwd naar andere games van Crytek (in de toekomst)
c3 ziet er ook beter uit dan c2.

zal een update van c3 ook prestatie winst betekenen in fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
http://kotaku.com/5985181/crysis-3-the-kotaku-review
NO!
WHY: Lovely graphics aside, Crysis 3 is a mostly mediocre shooter in which fancy visuals faintly disguise haphazard design and a lack of technical polish.
Nou weet ik wel beter dan altijd meteen naar hun te luisteren, maar ze zijn wel altijd kritisch.
Iets wat veel reviewers vaak vergeten.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 23-02-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:42:
http://kotaku.com/5985181/crysis-3-the-kotaku-review

[...]

Nou weet ik wel beter dan altijd meteen naar hun te luisteren, maar ze zijn wel altijd kritisch.
Iets wat veel reviewers vaak vergeten.
ja het gaat tenslotte om hoe je het spel zelf beoordeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb lang uitgekeken naar C 3, als fan van het eerste uur.
Crysis en Warhead grijs gespeeld, als ik een grotere ssd had (128 gb) dan zouden ze er zo weer op staan.
C 2 ging een ander pad op,maar ook die game heb ik met plezier uitgespeeld.

Ik kan zeggen dat de game me prima bevalt, de grafics zijn schitterend.
Heb vanochtend tot aan het disableen van de dam gespeeld en het voelde heerlijk vertrouwd aan.
Ik las hierboven dat de gameplay maar 5 uur was, ik ga daar wel flink boven zitten. Geen gerush, ik geniet van de omgeving :) en laat zoveel mogelijk tegenstanders met mijn wapens kennis maken.
Tot nu toe thumbs up en wat mij betreft verplichte kost als je C 2 ook leuk vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 maximum kills in multiplayer :

dit op de xbox 360.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:54:

[video]

dit op de xbox 360.

Campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

[video]

dit op de xbox 360.

Waarom?
Waarom post je zoiets? Wat voor reacties verwacht je?
Je weet dat iedereen je speelstijl haat, en niemand zit op die nietzeggende filmpjes te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kamp alleen maar als mijn suit power op raakt en dan sprint ik weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:38

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Drivers updaten? Voor AMD zijn ze aan 13.2 beta 6.

[ Voor 5% gewijzigd door Damic op 23-02-2013 16:13 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 20:24
Damic schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:09:
[...]
Drivers updaten? Voor AMD zijn ze aan 13.2 beta 6.
Volgens mij een probleem dat zich alleen voordoet bij de illegale versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor mensen met een AMD kaart.

Het is zowat noodzakelijk de nieuwste beta drivers te installeren. Zonder liep het spel op medium nog belabberd. Dit met een i7 950 @ 4.2GHz en een HD7970 @ 1125/1575. Met de nieuwste drivers is het teminste fatsoenlijk speelbaar.

Opvallend dat mijn CPU uit zijn neus aan het eten is. Geen enkele core heeft meer dan 60% te doen tijdens spelen. Ik was even bang dit spel links te moeten laten liggen totdat ik weer geen upgraden. Met de oude drivers was het echt niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:08

Grudgie

PSN: Grudgie7

PilatuS schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 23:35:
Voor mensen met een AMD kaart.

Het is zowat noodzakelijk de nieuwste beta drivers te installeren. Zonder liep het spel op medium nog belabberd. Dit met een i7 950 @ 4.2GHz en een HD7970 @ 1125/1575. Met de nieuwste drivers is het teminste fatsoenlijk speelbaar.

Opvallend dat mijn CPU uit zijn neus aan het eten is. Geen enkele core heeft meer dan 60% te doen tijdens spelen. Ik was even bang dit spel links te moeten laten liggen totdat ik weer geen upgraden. Met de oude drivers was het echt niet speelbaar.
Als ik de nieuwste drivers installeer dan crashed mijn Crysis 3 of het duurt ontzettend lang om het spel te laden en mijn CPU koeler gaat dat ontzettend hard draaien/lawaai maken :S.

Met mijn 7950 CF moet ik toch wel Crysis 3 maxed out kunnen spelen op 1920x1080?

Nu zit ik op High met alles en AA volgens mij uit. Weet ik niet meer zeker.

Wat zijn jullie settings eigenlijks by Crysis 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:44
Ik speel op reso 1920x1080 Met I7 920@4 GHz en gtx580 in sli.. En speel alles op very high (maxed out) en loopt gewoon goed. Dus valt me niks tegen met dit toch wel verouderde systeem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 23:50:
[...]

Als ik de nieuwste drivers installeer dan crashed mijn Crysis 3 of het duurt ontzettend lang om het spel te laden en mijn CPU koeler gaat dat ontzettend hard draaien/lawaai maken :S.

Met mijn 7950 CF moet ik toch wel Crysis 3 maxed out kunnen spelen op 1920x1080?

Nu zit ik op High met alles en AA volgens mij uit. Weet ik niet meer zeker.

Wat zijn jullie settings eigenlijks by Crysis 3?
ik speel op 1920 x 1080, Very High, SMAA 2TX ik haal rond de 50 fps met een 7970 Matrix P, i7 2600, 8 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Het is wel weer precies wat ik had verwacht, dit spel speel ik voor de graphics.
De gameplay (boog, cloak) is geweldig, tot je in een enorme begroeing je cloak uit doet om ff op de laden.
Dat komt het enorme minpunt van crysis om de hoek kijken, die AI, k word er serieus niet goed van dat ze je echt om niets detecten.

Ben ik gecloaked, mooi iedereen taggen met je nano suit, werkt allemaal heel mooi.
Rond sneaken, lekker door struikjes kruipen, hier en daar kwijlen op de graphics. <energy low> okeeee, ik zit volledig gecoverd, even rondkijken, ja ik zit echt gewoon volledig onzichtbaar in het struik gewas.
Cloak uit, en hop thread meter loopt de pan uit. wat blijkt? de enemy, die het verst weg stond, met zen rug naar mij toe, staat volledig de verkeerde kant op te wijzen, maar die heeft me, for some reason, wel gespot (is de enige die een oranje driehoekje heb).

Testen die mensen het zelf niet ofzo, serieus, ik speel wel op super soldier, maargoed, juist de enemy die het minste kans maakt om mij te zien, die staat mij gezellig niet aan te kijken en te spotten.

Heul bar, was er weer snel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Precies mijn gedachte. De gamepla demo deed verwachten dat je uncloaked in de bosjes kunt schuilen. (Dat level met die bussen en hoge gras) maar niets is minder waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

k1978 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 08:09:
Ik speel op reso 1920x1080 Met I7 920@4 GHz en gtx580 in sli.. En speel alles op very high (maxed out) en loopt gewoon goed. Dus valt me niks tegen met dit toch wel verouderde systeem....
Als jij met je 580 SLI Crysis 3 maxed out kan spelen, moet dat ook lukken met mijn 7950 CF!

Dan ligt het nog aan de drivers dat ik het nog niet maxed out kan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Met mijn HD6870 + i7 2600k @4.5GHz op 1080p draai ik alles high, met een aantal settings op very high (moet even opzoeken welke, sowieso textures en ik geloof 2 of 3 andere settings). Ik heb echt een hekel aan lage framerate, op sommige stukken merk ik wel wat framerate drops, maar 98% van de tijd loopt het perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-12-2016
Hallow,
Kunne jullie mij helpen welke de beste instellingen ik moet kiezen met mijn grafische kaart.
Ik gebruik 1920x1080 op very high met mijn Asus GTX 680 DIRECT CU2 TOP 2gb.
Om meer FPS te halen moet ik dan FXAA kiezen of SMAA etc,,,
Tot zover. :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Crysis 3 VGA Graphics Benchmark Performance Test

http://www.guru3d.com/art...e_review_benchmark,6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

De SP is top, het perfecte is dat je ingame je wapen kunt custemizen.. dat zou bij elke moeten kunnen zeker bij een MP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
MurBur38 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:51:
Hallow,
Kunne jullie mij helpen welke de beste instellingen ik moet kiezen met mijn grafische kaart.
Ik gebruik 1920x1080 op very high met mijn Asus GTX 680 DIRECT CU2 TOP 2gb.
Om meer FPS te halen moet ik dan FXAA kiezen of SMAA etc,,,
Tot zover. :
gewoon alles op zen hoogst knallen en gaan? lijkt me makkelijk met een 680 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Laatst online: 28-08 14:46
Nvidia users kan ik de "Geforce Experience" (Beta tool) echt aanraden.. de tool doet aanbevelingen op basis van jouw systemspecs en geeft de mogelijkheid deze ook met 1 druk op de knop in te stellen, werkte heel fijntjes op mijn GTX580 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Na het grote succes van Crysis 1, Crysis 2, Facry 1 en Farcry 3 heb ik ook Crysis 3 gekocht en wow wat een graphics!
Ik was van farcry3 al behoorlijk onder de indruk. Gameplay, maar vooral de natuuromgeving graphics. Maar Crysis3 is toch net een tandje beter.

Kep de system.cfg al gemod en ook een autoexec.cfg gemaakt. Wie maakt er nou een game met een default FOV van 50 :? :? Meteen op het hoogste gezet. Jammer dat ik niet nog wijder kon....

Kan iemand bij vertellen hoe ik screenshots maak en hoe ik kan saven en waar de savegames staan?

Trouwens, ik gebruik MSI afterburner om het aantal FPS weer te geven....tis kantje boord hoor. Ik heb alles op high, en de postprocessing, gameeffects en water op veryhigh staan op een overgeklokte GTX570....Spel draait op de SSD en ik haal 35fps.....nog NET speelbaar.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Wat n prachtig spel ! Ook al staat de game op low bij, ik vind het al schitterend. De gameplay bevalt me ook heel goed. Beter dan deel 2. IK vind dit deel spannender. En echt kwijl kwijl van de graphics hoor. Op ultra zal de game echt ongelofelijk mooi zijn, maar dat wil mijn pc-tje niet :o . Maakt me verder ook niks uit. Ziet er supermooi uit en speelt zalig weg. Was weer n lekker zondagje zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Hoe kan je met MSI afterburner aantal FPS weer geven dan?? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Draai hier op een 6870 met een AMD X4 @ 3.7 ghz, draait als een zonnetje op 1920x1080 met textures op High, FSXAA aan, en een mix van de andere setting op Medium en Low, af en toe een drop naar 40 op ze max. Spel is wel duidelijk gemaakt om op hogere framerates te draaien.

Jammer dat er niet veel meer missie als missie 2, fantastische missie! De artwork is heel erg goed gedaan, het gewoon een mix van Crysis 1 (jungle)en 2 (stad):D

Helaas jammer dat je er zo snel doorheen bent

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

k1978 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 08:34:
Hoe kan je met MSI afterburner aantal FPS weer geven dan?? Ben wel benieuwd.
Beetje zelf zoeken mag wel .. maar goed ...

http://www.overclock.net/...screen-display-feature/20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

[video]

dit op de xbox 360.

In de CoD topics mag je geen filmpjes meer posten, dus nu ga je de mensen hier maar lastig vallen met je vreselijke kampeerfilmpjes? :F

On: ik was er al bang voor; de belabberde AI waarover ik her en der lees. Misschien als de game ooit een keer voor een tientje in de budget bak ligt..

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 25-02-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
bram1984 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:15:
[...]

In de CoD topics mag je geen filmpjes meer posten, dus nu ga je de mensen hier maar lastig vallen met je vreselijke kampeerfilmpjes? :F

On: ik was er al bang voor; de belabberde AI waarover ik her en der lees. Misschien als de game ooit een keer voor een tientje in de budget bak ligt..
Wat pruts filmpje idd, bespaar iedereen hier tijd en post je filmpjes niet. Ik dacht dat hij een 5 mulitkill zou doen maar hij hij campt 5x achter elkaar iemand ehhh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 13:56

ötzi

eclecticus

Darker schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:52:
Nvidia users kan ik de "Geforce Experience" (Beta tool) echt aanraden.. de tool doet aanbevelingen op basis van jouw systemspecs en geeft de mogelijkheid deze ook met 1 druk op de knop in te stellen, werkte heel fijntjes op mijn GTX580 :)
De tool neemt ook aan dat je ook gebruikt maakt van Nvidia 3D Vision aangezien de "aanbevelingen" de game op 120 fps laat draaien zelfs al zijn de 3D Vision drivers niet geinstalleerd (tis wel een Beta maar toch).
Ben met je eens dat het een leuke tool zou zijn als je zou kunnen kiezen tussen 60 en 120 fps, vooral met een game als deze lever je aardig wat potentiele grafische extra's als je 60 fps genoeg vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
Heb het spel hier ook draaien maar hij crashed wel vaak (Ok ja ik geef toe niet de gekochte versie, ik doe niet aan origin). Had mijn FX8350 op 4,5ghz draaien bij het crashen.. heb em uiteindelijk helemaal op stock moeten zetten om het crashen te stoppen.. toen kon ik eindelijk verder spelen tot het einde van de dam missie.. toen crashte ie weer :(.

draai wel alles op max zonder AA (ik gebruik NOOIT AA, nooit het nut van gezien op 1920x1080) kheb dan liever betere kwaliteit van alles dan kunnen zeggen ik draai 16x AA of wat dan ook :P.

ik draai wel nogsteeds op de AMD 13.1 driver, maakt die nieuwe beta driver veel verschil? dan ga ik die vandaag eens proberen. wel erg dikke graphics hoor... lang geleden dat ik graphics echt zo mooi vond.

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posten jullie haters/klagers dan zelf eens filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:11:
Heeft niemand intresse in, dit is een discussie topic over het spel. Je kan eventueel een filmpje posten over een intressant onderdeel of bugs. Je filmpje gaat gewoon nergens over en boeit niemand wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
evilpin0 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:18:
[...]

Heeft niemand intresse in, dit is een discussie topic over het spel. Je kan eventueel een filmpje posten over een intressant onderdeel of bugs. Je filmpje gaat gewoon nergens over en boeit niemand wat.
Naja door alle filmpjes van Dennis585 weet je wel voor veel FPS games in welke hoeken je moet kijken voor kampeerders :+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
evilpin0 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:18:
[...]

De discussie gaat zelfs 9 v/d 10 keer ook niet over het spel inhoudelijk, maar vooral over op welke graphics e.d. iemand de game kan draaien.. Ook heel boeiend...

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bij mij crasht de game steeds in het begin van de game bij steeds dezelfde map.
Zijn er meer mensen die ene gecrackte versie spelen?? Ik download altijd eerst voordat ik meteen 50 euro spendeer, want soms werken games niet goed dan koop ik ze niet... multiplayer doe ik het trouwens niet voor .. enkel single player.

Wil eerst weten of het nou aan de game ligt of aan de gecrackte game.. anders koop ik het namelijk helemaal nooit never ... als ik het koop voor 50 euro en het probleem is het steeds hetzelfde schiet ik namelijk ook niets op en word ik helemaal knettergek natuurlijk... :+
Kan er op google ook niets over vinden...

Ik stap in die lift met die Engelse dude.. en die map die volgt dan crasht de game meteen als je er in komt, direct na het laden van de map.

[ Voor 60% gewijzigd door A87 op 25-02-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:11:
Standaard antwoord van dennis:

- Post een kansloos trollend filmpje waarvan je je op momenten afvraagt of je niet gewoon naar een screenshot zit te kijken.
- Mensen reageren er veelal negatief op (logisch).
- Vraagt vervolgens geïrriteerd waarom mensen zelf anders geen filmpjes posten.
Afbeeldingslocatie: http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/09/epic-jackie-chan-template.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morerevs
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-09 15:22
A87 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:19:
Zijn er meer mensen die ene gecrackte versie spelen?? Ik download altijd eerst voordat ik meteen 50 euro spendeer, want soms werken games niet goed dan koop ik ze niet... multiplayer doe ik het trouwens niet voor .. enkel single player.
Hoeveel levels moet je gespeeld hebben voordat je weet of het spel werkt en of het wat is voor je dan? Een demo is vaak ook maar 1 level of zelfs maar een gedeelte van een level.
Ik kan je in ieder geval wel verklappen dat er meer checks in het spel zitten, dus als je de gekraakte versie speelt ga je het spel (nog) niet uit kunnen spelen, maar als je eerlijk bent wat betreft het testen maakt dat voor jou niets uit toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
A87 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:19:

Wil eerst weten of het nou aan de game ligt of aan de gecrackte game.. anders koop ik het namelijk helemaal nooit never ... als ik het koop voor 50 euro en het probleem is het steeds hetzelfde schiet ik namelijk ook niets op en word ik helemaal knettergek natuurlijk... :+
Kan er op google ook niets over vinden...

Ik stap in die lift met die Engelse dude.. en die map die volgt dan crasht de game meteen als je er in komt, direct na het laden van de map.
dat is een probleem van jouw illegali versie... dit is te fixen maar mogen we het hier niet over hebben... moet je zelf maar zoeken.

en nu ik hier lees dat het spel maar 5 uur is ben ik echt blij dat ik het niet gekocht heb. de MP gaat toch weer vol met cheaters zitten dus daar heb ik ook geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ok, weet dan al genoeg :).

Ik koop het altijd wel als ik het leuk vond...alleen meestal 2 jaar later in de uitverkoop :+

[ Voor 147% gewijzigd door A87 op 25-02-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Als je beetje zoekt heb je hem voor 20 euro ... Vind ik mooi bedrag voor een mooi spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Waar ? Ik zie hem alleen voor 35 goedkoopste
http://www.gamecardwinkel...rysis-3:-Standard-Edition

En er zijn nog 126000 resultaten op google dus ik kan echt niet alles af gaan, ''een beetje zoeken''

[ Voor 85% gewijzigd door A87 op 25-02-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Nou had op marktplaats paar keer 20 euro geboden en van meerdere mensen accoord.. Dus zou gewoon daar even kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

marktplaats zijn al 10 duizenden mensen opgelicht alleen al qua dance kaartjes en dergelijke.
Ben er zelf ook al paar keer genaaid, ik kom daar nooit meer.

brrrrrrrrrrrrrrrrrr, marktplaats. je hebt daar zelfs zieke geesten die alles doen om iemand op te lichten voor 10 euro. Voor mij dus echt einde oefening. Ook al moet ik dubbel zo veel betalen via iemand op tweakers met goede beoordelingen, doe ik dat laatste liever.

[ Voor 124% gewijzigd door A87 op 25-02-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:45:
marktplaats zijn al 10 duizenden mensen opgelicht alleen al qua dance kaartjes en dergelijke.
Ben er zelf ook al paar keer genaaid, ik kom daar nooit meer.

brrrrrrrrrrrrrrrrrr, marktplaats. je hebt daar zelfs zieke geesten die alles doen om iemand op te lichten voor 10 euro. Voor mij dus echt einde oefening. Ook al moet ik dubbel zo veel betalen via iemand op tweakers met goede beoordelingen, doe ik dat laatste liever.
je geeft toch ook veel uit aan een gamepc/laptop.
dan maakt die 35 euro ook weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Vanmiddag Crysis 3 ook maar even gekocht, en bevalt me prima, ik heb alleen iets heel raars op gegeven moment kom in in de Dome en dan freezed het spel. Alles om heen beweegt nog maar NPC's en ikzelf blijven staan en kunnen niet meer bewegn, zijn er meerdere die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Bij de Mediamarkt in utrecht is de Hunter Edition 38,99. Daar heb ik hem gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je in maximum death match en team deathmatch geen killstreak awards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Heb hem gisteravond ook ff bij mn zwager geinstalleerd maar die cpu trekt hem echt net, het is een x4-965 @ 3,9GHz.
Had het eigenlijk nog niet zo door maar hij is echt heel erg zwaar voor de cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
heb hier de AMD 13.2 beta6 driver geinstalleerd en de game draaid nu inderdaad een stuk beter. Net een paar uurtjes kunnen spelen zonder vastloper en mijn cpu weer OC'ed. Nu naar 4.8Ghz geen crashes of iets gehad.

het wow effect is er toch wel een beetje af na 2 levels. minder open ruimtes vooral. misschien dat dat nog veranderd verderop in het spel.. zie ik nog wel. Verhaal vind ik wel weer goed gedaan, eindelijk weer eens een spel waar het character van het spel ook wat zegt... geeft mij meer het gevoel alsof ik ook deel uitmaak van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
calsonic schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:51:
Heb hem gisteravond ook ff bij mn zwager geinstalleerd maar die cpu trekt hem echt net, het is een x4-965 @ 3,9GHz.
Had het eigenlijk nog niet zo door maar hij is echt heel erg zwaar voor de cpu.
Heb precies dezelfde cpu op de zelfde snelheid, draait 100% soepel op FSXX, Texutures High en een combinatie van medium en low met de andere opties. Ziet er prachtig uit. (met een AMD 6870)

Maareh volgens mij heb ik hem bijna uitgespeeld maar ik had graag gewoon het spel volledig gevuld willen zien met missies als "Welcome to the Jungle"! Hopelijk komt er een add-on uit die zich wel meer in de (urban) jungle afspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
evilpin0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:24:
[...]

Heb precies dezelfde cpu op de zelfde snelheid, draait 100% soepel op FSXX, Texutures High en een combinatie van medium en low met de andere opties. Ziet er prachtig uit. (met een AMD 6870)

Maareh volgens mij heb ik hem bijna uitgespeeld maar ik had graag gewoon het spel volledig gevuld willen zien met missies als "Welcome to the Jungle"! Hopelijk komt er een add-on uit die zich wel meer in de (urban) jungle afspeeld.
Hij heeft hem op very high/high settings met een gtx670
Zijn cpu wordt 100% belast en heeft zon 50-60 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
calsonic schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:35:
[...]

Hij heeft hem op very high/high settings met een gtx670
Zijn cpu wordt 100% belast en heeft zon 50-60 fps
alles terug naar high lijkt me een mooi begin, zelfs met mijn setup moet ik alles op high zetten.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu op origin een update aan het downloaden voor crysis3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:35:
ik ben nu op origin een update aan het downloaden voor crysis3.
Net als ik!

Tevens ook maar de AMD 13.2 beta6 aan het binnenhalen. Benieuwd of ik nu wel meer FPS krijg met mijn CF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micla
  • Laatst online: 22-08 18:07
Hoi,

Iemand die mij kan helpen met het volgende:

Bij mij werken de waterrefelecties niet goed. Als ik naar beneden kijk word de reflectie een zooitje

Hier te zien: YouTube: Crysis3 Water reflection bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micla
  • Laatst online: 22-08 18:07
Grudgie, ja die beta 6 gaat zeker schelen. Voor mij was de game hier voor gewoon niet speelbaar en nu lekker soepeltjes.

TIP: Typ in de console ( ingame op ~ drukken ) i_mouse_smooth 1

Dan heb je smooth mouse aan en draaid de game helemaal super. Snap niet dat daar geen optie voor in het menu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

micla schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:47:
Grudgie, ja die beta 6 gaat zeker schelen. Voor mij was de game hier voor gewoon niet speelbaar en nu lekker soepeltjes.

TIP: Typ in de console ( ingame op ~ drukken ) i_mouse_smooth 1

Dan heb je smooth mouse aan en draaid de game helemaal super. Snap niet dat daar geen optie voor in het menu zit.
Oke, dankje!

Neem aan dat ik gewoon de BETA over mijn huidige driver kan installeren?
Of moet ik eerst de oude verwijderen en dan de BETA installeren.

Sommige zeggen dat het beter is, sommige zeggen dat het niet veel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Grudgie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:05:
[...]

Oke, dankje!

Neem aan dat ik gewoon de BETA over mijn huidige driver kan installeren?
Of moet ik eerst de oude verwijderen en dan de BETA installeren.

Sommige zeggen dat het beter is, sommige zeggen dat het niet veel uitmaakt.
Altijd 1st de oude verwijderen - rebooten - nwe driver installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Is er al iets bekend over de Crysis 3 update?

Wat de inhoud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:19:
Is er al iets bekend over de Crysis 3 update?

Wat de inhoud is.
Hi all,

We are rolling out two new patches over the next few days, Patch 1.1 and Data Patch B.

Patch 1.1 will be a physical update requiring you to download it when prompted from Origin/XBL/PSN and contains numerous bug fixes and updates which will be detailed soon.

Data Patch B is a behind the scenes update and is automatically downloaded when entering Multiplayer. Patch B contains the following tweaks:

• Melee whilst sliding damage reduced to match patch A's melee damage
• Typhoon mid range damage reduction
• Bow sensitivity reduced to match Assault Scope values on PS3/X360 as they have similar zoom values. PC remains as before
• SCAR+Laser long distance effectiveness reduced.
• Threat Awareness module levelling targets reduced to 3/10 enemy C4's destroyed
• Potential fix for "Incoming!" Skill Assessment not levelling up correctly
• Fix for Social Challenge skill assessments not being tracked correctly

If you see something like this at the bottom left of your main multiplayer screen, then you have the patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Sinds de nieuwe beta drivers heb ik zeker betere FPS. Zit nu met Alles op Very High met FSAA op ongeveer 40-50 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@grudgie en dat met een 7950? Ik haal die FPS alleen als ik indoor scenes doe. Zodra ik in de natuur buiten ben haal ik met mijn overgeklokte GTX570 toch 45fps. (ik dacht namelijk dat de radeon 7950 een tikkie trager was dan de GTX570).

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/574881_2804966139132_1614353096_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/734525_2804967099156_1530477495_n.jpg

Je kunt het amper zien, maar ik heb in de linker bovenhoek de FPS counter lopen van MSI afterburner en bij de eerste staat 45,9fps en bij de 2e 39,2fps.

Overigens heb ik een autoexec.cfg gemaakt en in de C:\Games\Crysis 3\ map gepleurd met daarin:
cl_fov 80
pl_movement.power_sprint_targetFov 80
r_drawnearfov 90
r_Sharpening 1

Werkt goed moet ik zeggen :) Moet je wel crysis3.exe als administrator runnen. En in de reeds bestaande system.cfg heb ik nog g_skipIntro = 1 gezet. Werkt ook goed :)
Die drawnearfov....ik kan maar niet echt de juiste waarde vinden. De ene keer zit de gun direct in je gezicht en de andere keer lijkt de gun een kilometer van je weg....

Heeft iemand al een manier gevonden om screenshots te maken? Die foto's van hierboven heb ik gewoon met de One X gemaakt direct van het scherm....

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Wel met 7950 in Crossfire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
En daar komt nog bij dat een GTX570 niet sneller is dan een 7950 (misschien in sommige gevallen maar overall niet), en helemaal niet als hij in Crossfire draait.

Ik heb sinds gister laat het probleem wat ik had met freezes niet meer dat scheelt, vind het wel echt heel lekker weg spelen. Het is wel wat meer van het zelfde maar die bow is wel echt awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

WeAreLegion schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:21:
En daar komt nog bij dat een GTX570 niet sneller is dan een 7950 (misschien in sommige gevallen maar overall niet), en helemaal niet als hij in Crossfire draait.

Ik heb sinds gister laat het probleem wat ik had met freezes niet meer dat scheelt, vind het wel echt heel lekker weg spelen. Het is wel wat meer van het zelfde maar die bow is wel echt awesome!
Nou ja, ik haal dan dezelfde framerate (ongeveer) met 1x GTX570 als wat mijn bovenbuurman haalt met 2x 7950 :)

Ik had trouwens ook die freeze wat jij zegt. En ineens klapte de game eruit. 1x gehad, nu niet meer. Die bow is idd cool, maar wat ik haat is dat ik altijd de pijlen moet gaan terughalen grrrrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Deathchant schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:27:
[...]

Nou ja, ik haal dan dezelfde framerate (ongeveer) met 1x GTX570 als wat mijn bovenbuurman haalt met 2x 7950 :)

Ik had trouwens ook die freeze wat jij zegt. En ineens klapte de game eruit. 1x gehad, nu niet meer. Die bow is idd cool, maar wat ik haat is dat ik altijd de pijlen moet gaan terughalen grrrrr :)
Ja ik haal ook ongeveer zijn FPS met 1 7950 dat is wel beetje apart, maar goed het draait en kan het spelen hoeveel fps ik in SP haal dat boeit me niet.

Die pijlen halen is wel jammer idd maar wel logisch, zou wel tof vinden als er game modus zou komen met onbeperkt pijlen enzo dat je lekker kan hunten gewoon voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Dat is wel vreemd ja! Dat zou dan zeggen dat ik met 1 kaart speel ipv 2 in Crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net crysis 3 uitgespeeld in een kleine 3 en half uur.
mooie graphics en een leuk verhaal.

nu multiplayeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 07:32:
net crysis 3 uitgespeeld in een kleine 3 en half uur.
mooie graphics en een leuk verhaal.

nu multiplayeren...
Korte tijdsduur voor een game...jammer
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Als je prijzen van Crysis 3 wilt weten kun bijv. terecht op budgetgaming, houdt de discussies hier beperkt.